Mijn "mening" is/zijn niet voor niets specifiek gericht op de ASN bank en zou ik bij een andere bank had gezeten, dan zou het inderdaad geen doen zijn om in een topic over de ASN bank daar over te gaan schrijven.
Als enkele klant sta je niet sterk tegen zo'n grote organisatie die je ook nog jouw ballen in hun handen houden en zo je kunnen debanken. Zonder een bankrekening ziet de wereld er ineens heel anders uit. Dat kan ik je zo op een briefje geven.
Een argument van "dan ga je toch naar een andere bank" is een dooddoener, als er één schaap over de dam is volgende de anderen.
Ervaringen van andere klanten zijn belangrijk en ook wat hun reactie daarop is geweest en wat de bank daarop deed. Dit opdat anderen weten wat op hun te wachten staat zij zich melden bij een filiaal voor heridentificatie. En ja, ik heb het nu alleen over herindentificatie in een filiaal van de ASNbank.
En ja, ik heb ook de opdracht gekregen om te heridentificeren, maar kijk eerst de kat uit de boom en probeer zoveel mogelijk te leren opdat ik, en hopelijk niet alleen ik, goed beslagen ten ijs kom.
Het zou natuurlijk het mooist zijn als de ASN bank vooraf duidelijkheid zou verschaffen, en dat er op korte termijn dat er ook met het tonen van een rijbewijs of andere identificatie middelen kan worden volstaan bij een identificatie in één van hun filialen.
Het lijkt nu nog teveel op de "methode piep". Laten wij er vertrouwen in hebben dat het goed komt. Ik hoop dat ik nog lang klant mag zijn bij hun na de 17 jaar dat ik nu bij hun zit. Het simpelste is inderdaad wat jij aangeeft, de rekening opzeggen en verkassen. Helaas is een bankrekeningnummer nog niet meeneembaar zoals een telefoonnummer en zo is dat veel werk.
Denk of weet jij, als ik opbel en dreig met mijn rekening op te zeggen dat zij dan ineens toegeven?
Als dat dan zo is, waarom dit niet open communiceren en zie dan ook het eerdere deel in deze bijdrage over het indentificeren in een filiaal (piep piep zei de muis).