Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jovatov
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 22:23
mayhem schreef op maandag 1 april 2024 @ 10:45:
[...]

Ah, mooi, dan gaat mobiel betalen met de telefoon niet meer gebeuren dus. Google hoeft mijn betalingsverkeer niet te weten, dat gaat echt te ver..
Wat is je overweging precies?

In mijn geval heeft Google sowieso al mijn locatie, browsegeschiedenis en bij online aankopen ook de bestelbonnen in de mail.
Ik weet niet hoe dat bij jou zit, maar betalingsgegevens gaat dus te ver?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mayhem
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 23-04 20:26

mayhem

Jovatov schreef op dinsdag 2 april 2024 @ 09:10:
[...]

Wat is je overweging precies?

In mijn geval heeft Google sowieso al mijn locatie, browsegeschiedenis en bij online aankopen ook de bestelbonnen in de mail.
Ik weet niet hoe dat bij jou zit, maar betalingsgegevens gaat dus te ver?
Voor mij:
- locatie zou kunnen
- browsegeschiedenis - Nee, want firefox, ddg om te zoeken
- bestelbonnen - Nee, want protonmail

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jovatov
mayhem schreef op dinsdag 2 april 2024 @ 09:35:
[...]

Voor mij:
- locatie zou kunnen
- browsegeschiedenis - Nee, want firefox, ddg om te zoeken
- bestelbonnen - Nee, want protonmail
Maar dan begrijp ik dat betalingsgeschiedenis niet 'de druppel' is, maar je überhaupt je best doet om Googles datahonger te stillen :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mayhem

mayhem

Jovatov schreef op dinsdag 2 april 2024 @ 11:24:
[...]

Maar dan begrijp ik dat betalingsgeschiedenis niet 'de druppel' is, maar je überhaupt je best doet om Googles datahonger te stillen :).
Precies.
Het is zeker niet de druppel, wel voor mobiel betalen. Wat ik overigens al weinig gebruikte. Een pasje werkt ook prima.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Devian
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 08:41
mayhem schreef op maandag 1 april 2024 @ 10:45:
[...]

Ah, mooi, dan gaat mobiel betalen met de telefoon niet meer gebeuren dus. Google hoeft mijn betalingsverkeer niet te weten, dat gaat echt te ver..
Het ligt eraan wat ze met je data doen toch? Natuurlijk moeten ze je betalingsverkeer weten omdat ze anders de dienst (Google Pay) niet kunnen leveren. Maestro of iDeal doen natuurlijk exact hetzelfde...zij hebben ook inzicht in jouw betaalverkeer..

Maar dit is natuurlijk iets heel anders dan de toegang die Google heeft tot je gmail en het opbouwen, en doorverkopen, van data die ze daarmee (en van je surfgedrag) naar binnen halen.

[ Voor 7% gewijzigd door Devian op 02-04-2024 11:51 ]

https://wren.co/join/Devian

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ThinkPad
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 08:49
Ricktachtig schreef op maandag 23 oktober 2023 @ 18:57:
[...]

Ok dank. Prima als het straks zonder digipas gaat ook.
Om hier even op terug te komen: ik kreeg in de ASN app een melding dat ik de Digipas (nog steeds een hopeloze naam voor dat rode apparaatje overigens...) kon uitschakelen. Heel incidenteel had ik hem nog nodig bij grote bedragen overmaken. Ze geven aan dat als je hem niet verwijdert, je er af en toe nog om gevraagd kan worden bij bepaalde situaties.

Ik heb hem zojuist verwijderd :)
quote: ASN Bank
  • Open de ASN-app en log in. Ga naar Zelf regelen > Veiligheid & toegang > Inlogmiddelen en limieten. Hier zie je je Digipas staan. Klik op ‘Verwijderen’. Na het verwijderen is de Digipas automatisch geblokkeerd.
  • Log in op onze website op je computer of tablet. Ga naar Zelf regelen > Veiligheid, toegang en limieten > Inlogmiddelen. Hier zie je je Digipas staan. Klik op ‘Verwijderen’. Na het verwijderen is de Digipas automatisch geblokkeerd.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• ArthurMorgan
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online
Het nadeel van verwijderen is dus wel dat je aan een max van 50k vast zit. Met de reader kun je tot 245k.

Ik heb hem een poos geleden ook verwijderd. Maar vind die maximale limieten echt bizar laag. Heb vorig jaar een huis gekocht van een erfenis. (dus zonder hypotheek) Kon gelukkig nog met de digipas. Anders had ik meerdere dagen moeten uittrekken. Of wat als je een wat duurdere auto wilt kopen...

[ Voor 31% gewijzigd door ArthurMorgan op 04-04-2024 09:25 ]

And that’s the bottom line cause Stone Cold said so

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kwon
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 06-05 16:49
Goede stap van ASN dat ze nu Google Pay ondersteunen, maar ik had eigenlijk gehoopt dat ze dan ook meteen Wear OS zouden meepakken. Dat is niet het geval. De Volksbank kennende zal dit ook weer hééééél lang gaan duren :-(

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Jovatov
ArthurMorgan schreef op donderdag 4 april 2024 @ 09:23:
Het nadeel van verwijderen is dus wel dat je aan een max van 50k vast zit. Met de reader kun je tot 245k.

Ik heb hem een poos geleden ook verwijderd. Maar vind die maximale limieten echt bizar laag. Heb vorig jaar een huis gekocht van een erfenis. (dus zonder hypotheek) Kon gelukkig nog met de digipas. Anders had ik meerdere dagen moeten uittrekken. Of wat als je een wat duurdere auto wilt kopen...
Twee zaken die, als je al überhaupt de mogelijkheid hebt om ooit in je leven een bedrag van 50k+ over te maken, dan nog maar héél sporadisch voorkomen.

Anders bekeken, als je 50k 'bizar laag' aanmerkt, kom je dan wel uit met 245k?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ArthurMorgan
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online
Ik geef alleen aan dat het een nadeel kan zijn voor mensen die wel eens hogere uitgaven doen. Ik heb ze de afgelopen jaren een paar keer mogen doen. Dan is het toch fijn dat het mogelijk is zonder een bedrijf te moeten uitleggen dat ik de betaling moet splitsen omdat mijn bank geen grotere bedragen wil doen.

Heb je er geen last van gewoon de reader afkoppelen. Maak je (sporadisch) wel eens gebruik van de mogelijkheid met grote bedragen te werken dan is het iig handig om te weten dat je de reader beter nog even kunt aanhouden :)

offtopic:
ook voor mij is 50k bizar veel geld, het gaat mij erom dat ik het aan de andere kant een bizar laag getal vind om te kunnen overmaken in een keer. Ik zou op een zeer beveiligde manier, van mijn part in persoon, elk bedrag willen kunnen overmaken in een keer.

[ Voor 7% gewijzigd door ArthurMorgan op 04-04-2024 13:28 ]

And that’s the bottom line cause Stone Cold said so

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Felidaelynx
  • Registratie: September 2019
  • Laatst online: 23:04
Boerenlater schreef op zondag 31 maart 2024 @ 18:43:
Zoals pas op de fp stond, is ASN overgegaan naar Google pay/wallet ipv de eigen betaal app. Werkt prima hier. Alleen nog even wachten op wearos ondersteuning.
De ASN mobiel betalen app blijft nog werken tot 1 Juli 2024. Wel handig voor de mensen die Google Pay willen vermijden. https://www.asnbank.nl/be...n-mobiel-betalen-app.html

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Barrycade
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 06-05 18:08

Barrycade

Through the...

Mmm dat ze stoppen met de app is wel een tegenvaller. Mijn dochter van 12 gebruikt dat om met haar telefoon te betalen en Google Pay werkt alleen vanaf 16. Dus zal ze haar pasje in de zomer weer mee moeten.

Beetje gemiste kans zo, banken die de jeugd dus via hun verlengstuk van hun arm, pardon, hun telefoon laten betalen zouden een streepje voor hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SvMp
  • Niet online
Ze gaan nu weer de tarieven met meer krankzinnig verhogen, namelijk 18,5%!! Wanneer houdt dat een keer op.. Probleem is dat er geen alternatief is want ze doen het allemaal. Van enige concurrentie is geen sprake.

[ Voor 8% gewijzigd door SvMp op 23-04-2024 16:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nlboy
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 04-05 22:18

nlboy

Alles kitz?

SvMp schreef op dinsdag 23 april 2024 @ 15:58:
Ze gaan nu weer de tarieven met meer krankzinnig verhogen, namelijk 18,5%!! Wanneer houdt dat een keer op.. Probleem is dat er geen alternatief is want ze doen het allemaal. Van enige concurrentie is geen sprake.
Zou mij ook niks verbazen dat dit komt door het gebruik van Google Pay en Apple Pay.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SvMp
  • Niet online
nlboy schreef op dinsdag 23 april 2024 @ 16:08:
[...]
Zou mij ook niks verbazen dat dit komt door het gebruik van Google Pay en Apple Pay.
Waarom?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• W1ck1e
  • Registratie: Februari 2008
  • Nu online
nlboy schreef op dinsdag 23 april 2024 @ 16:08:
[...]
In dat geval wil ik korting want dat ga ik niet gebruiken ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Handjes
  • Registratie: Oktober 2013
  • Laatst online: 06-05 18:51
Edit: hierboven ook al gemeld zag ik.

ASN verhoogt de tarieven:
Per 1 juli verhogen we het tarief voor het aanhouden van ASN Betalen & Sparen van €2,70 naar €3,20 per maand.
Dat is 18,5% verhoging. Nogal fors. En 1,5 jaar geleden was het nog €2,20. Een verhoging van 45% totaal.

[ Voor 7% gewijzigd door Handjes op 23-04-2024 21:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• de Peer
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 08:47

de Peer

under peer review

Omdat daar wellicht kosten aan verbonden zijn?

20600 Wp, Atlantic Explorer V3, 3x Daikin airco, Opel Ampera-e, VW ID3, Gasloos sinds 2018

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• W1ck1e
  • Nu online
Handjes schreef op dinsdag 23 april 2024 @ 21:32:
Edit: hierboven ook al gemeld zag ik.

ASN verhoogt de tarieven:

Dat is 18,5% verhoging. Nogal fors. En 1,5 jaar geleden was het nog €2,20. Een verhoging van 45% totaal.
Oktober 2023 was het nog 2,20 euro. Dat is nu 6 maanden geleden. De nieuwe prijs is per 1 juli. Dat is 8 maanden na de vorige verhoging. Nog steeds snel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Handjes
Oh, in mijn naïviteit zelfs er nog een jaar op verkeken ook. 45% verhoging in 8 maanden tijd dus. Met een Betalen app die niet meer werkt.

Toch maar zoeken naar een bank je de klant wel serieus neemt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Handjes
de Peer schreef op dinsdag 23 april 2024 @ 21:44:
[...]

Omdat daar wellicht kosten aan verbonden zijn?
Ze gaan juist over op Google Pay omdat de eigen app onbetaalbaar is. Het is dus goedkoper voor de ASN... om vervolgens gelijk de tarieven te verhogen :? .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• W1ck1e
  • Nu online
Handjes schreef op woensdag 24 april 2024 @ 00:18:
Oh, in mijn naïviteit zelfs er nog een jaar op verkeken ook. 45% verhoging in 8 maanden tijd dus. Met een Betalen app die niet meer werkt.

Ik heb de "betalen" app nog nooit gebruikt. Ik heb voldoende aan de "ASN bank" app. Als het nodig is gebruik ik wel de pin pas.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Handjes
Ik heb dus geen portemonnee en pasjes meer bij me. Alles met de telefoon. En het liefst schakel ik straks over op een LTE smartwatch en laat de telefoon ook thuis, maar mijn telefoonprovider biedt geen dual-sim.

Met pakketjes afhalen wel wat lastig, want dan moet je er aan denken een ID-bewijs mee te nemen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jovatov
Handjes schreef op woensdag 24 april 2024 @ 12:28:
Ik heb dus geen portemonnee en pasjes meer bij me. Alles met de telefoon. En het liefst schakel ik straks over op een LTE smartwatch en laat de telefoon ook thuis, maar mijn telefoonprovider biedt geen dual-sim.

Met pakketjes afhalen wel wat lastig, want dan moet je er aan denken een ID-bewijs mee te nemen.
Wettelijk gezien dien je je altijd te kunnen legitimeren ;) .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• W1ck1e
  • Nu online
Jovatov schreef op woensdag 24 april 2024 @ 13:30:

In de openbare ruimte.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Herko_ter_Horst
  • Registratie: November 2002
  • Niet online
Handjes schreef op woensdag 24 april 2024 @ 00:18:

Succes met zoeken. De tarieven van de Nederlandse grote(re) banken (ABN, ING, Rabo en de Volksbank merken) liggen (verdacht?) dicht bij elkaar en bij allemaal is de trend weg van eigen betaal-apps (als ze die al ooit hadden) en richting Apple Pay/Google Pay.

Fintechs hebben ook geen eigen betaal-apps, dus ook daar zit je vast aan AP/GP.

"Any sufficiently advanced technology is indistinguishable from magic."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Handjes
Ja, KNAB ook 7 euro al. Het loopt zo wel op als je bij meerdere banken zit.

Wat eigen betaalapps betreft: hier ligt een taak voor DNB.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Handjes
Jovatov schreef op woensdag 24 april 2024 @ 13:30:
[...]

Dat zeg ik ;). Waarbij 'pakketjes afhalen' bij mij wat hoger op de ladder staat wat voorkomt dan bromsnor die me om een ID vraagt.

[ Voor 22% gewijzigd door Handjes op 24-04-2024 17:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Boerenlater
  • Registratie: April 2022
  • Niet online
Herko_ter_Horst schreef op woensdag 24 april 2024 @ 13:56:
[...]

Succes met zoeken. De tarieven van de Nederlandse grote(re) banken (ABN, ING, Rabo en de Volksbank merken) liggen (verdacht?) dicht bij elkaar en bij allemaal is de trend weg van eigen betaal-apps (als ze die al ooit hadden) en richting Apple Pay/Google Pay.

Fintechs hebben ook geen eigen betaal-apps, dus ook daar zit je vast aan AP/GP.
Openbank is gratis met eigen betaalapp.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Handjes
Ja, Openbank, Revolut, N26 zijn interessante nieuwe deelnemers.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eärendil
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 05:44
Openbank heeft volgens mij (nog) geen iDeal, dat is wel onhandig als het je enige betaalrekening is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Herko_ter_Horst
  • Niet online
Boerenlater schreef op woensdag 24 april 2024 @ 17:15:
[...]

Openbank is gratis met eigen betaalapp.
Zie dat niet terug op de Openbank website: mobile payments lopen via alle bekende providers (AP/GP, Samsung Pay, Garmin Pay en Fitbit Pay). Hebben ze de mogelijkheid om met je mobiel te betalen via een eigen app (want dat is waar het over ging)?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Barrycade

Barrycade

Through the...

Zat ik ook naar te kijken, ze melden wel Openbank pay, maar dat komt nergens terug.

Dochterlief geïnformeerd die baalde wel dat ze tot haar 16e moet aanmodderen met een pasje. Maar ze moet nog even haar pincode opzoeken daarvoor want die weet ze niet meer :D

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Herko_ter_Horst
  • Niet online
Ah, toch wel, zo lijkt het: als onderdeel van de "gewone" app (op Android) zou je dit moeten hebben: https://www.openbank.nl/app-wallet-mobiel-betalen

Acties:
  • +2 Henk 'm!

Anoniem: 201953

Handjes schreef op woensdag 24 april 2024 @ 12:28:

Wanneer je geen Google Pay wilt of kunt gebruiken is Curve misschien een optie, hoewel dat net als Google een externe partij is. Die app kun je gebruiken zodra je een nieuwe debet Mastercard of Visa pas hebt gekregen. Met curve kies je we welke debet of credit kaart wordt gebruikt.

[ Voor 8% gewijzigd door Anoniem: 201953 op 25-04-2024 23:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• technorabilia
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 21:54
Ik wil een deposito openen bij ASN bank. Ik heb er momenteel geen rekeningen.

Onderstaande tarievenwijzer (let op pdf) suggereert dat je hiervoor alleen een spaarrekening nodig hebt (dus geen betaalrekening) en geen maandelijkse kosten betaalt (nul euro?) zolang het deposito loopt.

Onder:
Heeft u alleen een spaarrekening
en
Heeft u ASN depositosparen
op pagina 1 in:
https://www.asnbank.nl/downloads/tarievenwijzer-1.html

Het openen van een spaarrekening zonder betaalrekening lukt mij niet via de aanmelding op de site dus ik twijfel.

Concrete vragen:

Kan ik alleen een spaarrekening openen zonder een betaalrekening te openen.

Is het hebben van een spaarrekening zonder betaalrekening genoeg om een depositorekening te openen?

Betaal ik geen kosten (nul euro totaal) zolang mijn deposito loopt? Lijkt mij sterk overigens.

👉🏻 Blog 👈🏻

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Bombvis
  • Registratie: Juni 2011
  • Niet online
technorabilia schreef op zaterdag 15 juni 2024 @ 10:50:
Ik wil een deposito openen bij ASN bank. Ik heb er momenteel geen rekeningen.

Onderstaande tarievenwijzer (let op pdf) suggereert dat je hiervoor alleen een spaarrekening nodig hebt (dus geen betaalrekening) en geen maandelijkse kosten betaalt (nul euro?) zolang het deposito loopt.

Onder:
Heeft u alleen een spaarrekening
en
Heeft u ASN depositosparen
op pagina 1 in:
https://www.asnbank.nl/downloads/tarievenwijzer-1.html

Het openen van een spaarrekening zonder betaalrekening lukt mij niet via de aanmelding op de site dus ik twijfel.

Concrete vragen:

Kan ik alleen een spaarrekening openen zonder een betaalrekening te openen.

Is het hebben van een spaarrekening zonder betaalrekening genoeg om een depositorekening te openen?

Betaal ik geen kosten (nul euro totaal) zolang mijn deposito loopt? Lijkt mij sterk overigens.
toon volledige bericht
Je kan geen spaarrekening openen zonder betaalrekening bij de ASN.
"Open een spaarrekening bij je betaalrekening
Om een spaarrekening bij ons te openen heb je een ASN-betaalrekening nodig."
https://www.asnbank.nl/sp...%2Dbetaalrekening%20nodig.
De andere vraag kan ik niet beantwoorden, maar je betaalt dus sowieso voor je betaalrekening

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Asterion
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 21:44
@technorabilia
Ik zou even een belletje doen.

Het is waarschijnlijk voldoende om 1 dag een betaalrekening te openen en die dan terug te sluiten.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Barrycade

Barrycade

Through the...

Ik had een spaarrekening zonder betaalrekening maar moest ik op een gegeven moment voor gaan betalen. Uit mijn hoofd net zo veel als een betaalrekening.

Aangezien ik al meerdere betaalrekeningen had dat dus weggehaald en heb er nu alleen een beleggingsrekening. Maar mijn dochters nog wel een jeugd rekening.

Deposito's openen moet je dus een betaalrekening of een andere rekening voor hebben waarmee je toegang hebt tot hun app.

Ik zou even verder kijken. Tenzij het je echt om het groene karakter gaat. ASN is niet de beste aanbieding qua rente en hun trage proces van post bevestigen van de app irriteert (mij).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrAngry
  • Registratie: December 2001
  • Nu online
Ik heb een cryptische omschrijving op mijn overzicht staan dat mobiel betalen vanaf vandaag niet meer werkt. Gaat dat dan over de uitgefaseerd app?

Er is maar één goed systeem en dat is een geluidsysteem - Sef

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Anoniem: 201953

MrAngry schreef op donderdag 27 juni 2024 @ 12:44:
Ik heb een cryptische omschrijving op mijn overzicht staan dat mobiel betalen vanaf vandaag niet meer werkt. Gaat dat dan over de uitgefaseerd app?
Inderdaad erg cryptisch, ze bedoelen contactloos betalen met de daarvoor benodigde aparte app kan niet meer. Daarvoor is Google pay in de plaats gekomen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Remyx11
  • Registratie: November 2018
  • Laatst online: 16-01 18:00
Hoi! Momenteel bankier ik bij Knab zakelijk. Ik zit te twijfelen om naar ASN over te stappen. Alleen vind ik alles bij Knab qua functionaliteiten wel fijn werken. Apple Pay, de app, automatisch sparen etc.

ASN biedt gelukkig wel Apple Pay aan, en volgens mij is de app ook prima in orde. Ik kan echter niks vinden over automatisch sparen (btw sparen). Weet iemand of dat mogelijk is bij ASN of wellicht in de toekomst komt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• W1ck1e
  • Nu online
Remyx11 schreef op vrijdag 5 juli 2024 @ 12:45:
... Weet iemand of dat mogelijk is bij ASN of wellicht in de toekomst komt?
Ja dat is al mogelijk. Betaalrekening afromen tot een minimaal bedrag met een maximaal bedrag.
Dus bijvoorbeeld indien meer saldo op de betaalrekening dan 100 euro maximaal 1000 afboeken naar spaarrekening, en dat dan periodiek.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Remyx11
W1ck1e schreef op vrijdag 5 juli 2024 @ 13:00:
[...]
Ja dat is al mogelijk. Betaalrekening afromen tot een minimaal bedrag met een maximaal bedrag.
Dus bijvoorbeeld indien meer saldo op de betaalrekening dan 100 euro maximaal 1000 afboeken naar spaarrekening, en dat dan periodiek.
Daar ben ik in inderdaad bekend mee. Ik bedoel vooral of dat dit ook al automatisch kan. Bij betaling van bijvoorbeeld een factuur, automatisch 21% naar een andere rekening.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Asterion
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 21:44
W1ck1e schreef op vrijdag 5 juli 2024 @ 13:00:
[...]
Waar kan je dit instellen?
Ik kan enkel een optie vinden dat de betaalrekening een minimumbedrag heeft dat aangevuld wordt met de spaarrekening?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• W1ck1e
  • Nu online
Asterion schreef op zondag 7 juli 2024 @ 20:26:
[...]

Waar kan je dit instellen?
Ik kan enkel een optie vinden dat de betaalrekening een minimumbedrag heeft dat aangevuld wordt met de spaarrekening?
aanloggen op de website
betaalrekening aanklikken
overboeken
kies je eigen spaarrekening waar het naar toe moet
inplannen voor: iets periodieks kiezen
stortingsbedrag afhankelijk van saldo aanvinken

de rest is dan wel duidelijk, neem ik even aan.

succes.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• W1ck1e
  • Nu online
Remyx11 schreef op zondag 7 juli 2024 @ 19:58:
[...]

Daar ben ik in inderdaad bekend mee. Ik bedoel vooral of dat dit ook al automatisch kan. Bij betaling van bijvoorbeeld een factuur, automatisch 21% naar een andere rekening.
dat weet ik dan weer niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Herko_ter_Horst
  • Niet online
Remyx11 schreef op zondag 7 juli 2024 @ 19:58:
[...]

Weet vrij zeker dat dit niet kan.

Voor zover mij bekend kan je 2 dingen automatiseren:
  • automatisch sparen, waarbij je een minimum saldo dat op de rekening moet blijven kan instellen en een maximum dat dan naar de spaarrekening gaat (dus 1000 sparen, met een minimum van 500 op de betaalrekening, zorgt ervoor dat alles boven de 500, met een max van 1000, naar de spaarrekening gaat)
  • automatisch aanvullen van de betaalrekening, waarbij er van een spaarrekening geld naar een betaalrekening gaat om een bepaald saldo te bereiken, waarbij er dan ook nog een maximum kan worden ingesteld dat van de spaarrekening mag worden afgeboekt (dus bijv. aanvullen tot 1000, maar max 500 van de spaarrekening afhalen).
Dit kan alleen op een datum (en alleen bij een herhalende opdracht), niet op basis van een andere trigger, zoals een bij- of afschrijving van een bepaald bedrag.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• W1ck1e
  • Nu online
Herko_ter_Horst schreef op maandag 8 juli 2024 @ 10:10:
[...]

Ik weet vrij zeker dat dit niet kan.

• automatisch sparen ...
  • automatisch aanvullen ...
Dit kan alleen op een datum (en alleen bij een herhalende opdracht), niet op basis van een andere trigger, zoals een bij- of afschrijving van een bepaald bedrag.
Dat zijn inderdaad de mogelijkheden. Een storting van een bepaalde rekening (inkomen bijvoorbeeld) is helaas geen trigger. Als daarvoor een bunq-achtige bank nodig is dan laat maar zitten ;)

Een optie zoals tijdstip op de dag van overschrijving zou ook al fijn zijn. Inkomen komt ergens in de ochtend binnen, automatische overschrijving dan in de middag. Of worden vanwege-ontoereikend-saldo-niet-uitgevoerde-overschrijvingen de dag later uitgevoerd ? Scheelt echter ook weer een dag.

dank je wel voor de opmaak van je berichtje met "list", weer wat geleerd ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Herko_ter_Horst
  • Niet online
W1ck1e schreef op maandag 8 juli 2024 @ 10:32:
[...]
Een optie zoals tijdstip op de dag van overschrijving zou ook al fijn zijn. Inkomen komt ergens in de ochtend binnen, automatische overschrijving dan in de middag. Of worden vanwege-ontoereikend-saldo-niet-uitgevoerde-overschrijvingen de dag later uitgevoerd ? Scheelt echter ook weer een dag.
Tot nu toe heb ik gezien dat de automatische overboekingen 's ochtends vroeg (in elk geval voordat ik 's ochtends opsta, ik vermoed zelfs kort na middernacht) worden uitgevoerd. Het wordt niet opnieuw geprobeerd bij onvoldoende saldo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Remyx11
Herko_ter_Horst schreef op maandag 8 juli 2024 @ 10:10:
[...]

Weet vrij zeker dat dit niet kan.

• automatisch sparen, waarbij je een minimum saldo dat op de rekening moet blijven kan instellen en een maximum dat dan naar de spaarrekening gaat (dus 1000 sparen, met een minimum van 500 op de betaalrekening, zorgt ervoor dat alles boven de 500, met een max van 1000, naar de spaarrekening gaat)
  • automatisch aanvullen van de betaalrekening, waarbij er van een spaarrekening geld naar een betaalrekening gaat om een bepaald saldo te bereiken, waarbij er dan ook nog een maximum kan worden ingesteld dat van de spaarrekening mag worden afgeboekt (dus bijv. aanvullen tot 1000, maar max 500 van de spaarrekening afhalen).
Bedankt voor dit antwoord! Ik denk dat weinig banken die functionaliteit hebben als ik mijn eigen zoektocht moet geloven.

Dan maar bedenken of het echt van toegevoegde waarde is..

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• W1ck1e
  • Nu online
Remyx11 schreef op dinsdag 9 juli 2024 @ 09:40:
[...]

Bedankt voor dit antwoord! Ik denk dat weinig banken die functionaliteit hebben als ik mijn eigen zoektocht moet geloven.

Dan maar bedenken of het echt van toegevoegde waarde is..
Als je het automatisch overschrijven na een trigger als een bijschrijving bedoelt:
ik zou die wel willen, meteen na ontvangen van inkomen, deel naar huishouden/huur/hypotheek/spaarrekening/...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Youtl
  • Registratie: April 2023
  • Laatst online: 00:39
Is er al iemand in het bezit van een debit MasterCard/Visa en zo ja hoe zien de passen eruit in de praktijk?

Ben benieuwd of het op de SNS lijkt of niet qua look.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Herko_ter_Horst
  • Niet online
Er staat een voorbeeld van hoe de nieuwe passen er uit zien op de website:
https://www.asnbank.nl/up...%20visa%20pas_400x312.png

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ThinkPad
Mededeling in de app over pushberichten. Ik was al enthousiast, dacht dat er mogelijkheid zou zijn voor pushbericht bij een bepaalde af-/bijschrijving (wat je nu als ‘attentie’ kan instellen via SMS/mail). Maar is alleen voor serviceberichten :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• x0z8_
  • Registratie: December 2022
  • Laatst online: 08:16
Jammer weer. Letterlijk dé reden dat ik weg ben bij ASN. Geen push meldingen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• erwn
  • Registratie: November 2020
  • Niet online
ThinkPad schreef op donderdag 17 oktober 2024 @ 10:39:
Mededeling in de app over pushberichten. Ik was al enthousiast, dacht dat er mogelijkheid zou zijn voor pushbericht bij een bepaalde af-/bijschrijving (wat je nu als ‘attentie’ kan instellen via SMS/mail). Maar is alleen voor serviceberichten :/
Hier net zo, toch een beetje een dode mus dit. Op https://asnbank.nl/ditisnieuw staat wel:
Goed om te weten: je kunt nog geen pushbericht krijgen als je saldo verandert of als je betaalverzoek betaald is. We werken er hard aan om dit toe te voegen.
🙄

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ThinkPad
x0z8_ schreef op donderdag 17 oktober 2024 @ 10:51:
Ja ik ben naar ASN gegaan vanwege het duurzame aspect. Maar ze lopen qua technologie wel ver achter vind ik. Apple Pay was ook een verademing toen dat was toegevoegd, heeft toen ook erg lang geduurd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kwon
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 06-05 16:49
ThinkPad schreef op donderdag 17 oktober 2024 @ 10:39:
Het is toch om van te janken... :'( - de IT bij de Volksbank schittert in non-vooruitstrevendheid.

Dit doet me denken aan de uitrol van Google Pay waar ik destijds heel erg lang naar uitkeek en toen bleek bij de lancering dat ze geen smartwatches ondersteunen.

Ik zat tot afgelopen mei (ook) om ideële redenen bij ASN maar de trage ontwikkeling van hun app trok ik echt niet meer. Ben inmiddels teruggegaan naar de Rabo waar ik de rekening volledig via de app kon openen en binnen 48 uur alle passen en pincodes binnenhad. Ik betaal nu minder voor méér functionaliteit. Daar kunnen ze echt een voorbeeld aan nemen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• TheDude84
  • Registratie: Maart 2013
  • Niet online

TheDude84

The Dude abides

x0z8_ schreef op donderdag 17 oktober 2024 @ 10:51:
Was een SMS dan geen optie voor je? Want ik miste dit ook, maar heb alle belangrijke bij en afboekingen kunnen instellen met een SMS als alternatief. Niet ideaal, maar wel werkbaar.

En ik verwacht dat deze push meldingen de eerste zijn, de eerste iteratie. En dat dit later wel uitgebreid zal worden om de SMS aantallen te verlagen (verwachting van mij persoonlijk, geen bron voor gevonden)

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• mayhem

mayhem

Ik heb de ASN gekozen vanwege de duurzaamheid en het beleggingsbeleid.
Hiervoor zat ik bij bunq. Qua functionaliteit in de apps nogal een verschil dus.

Dat er nu geen pushnotificatie features in de ASN app zitten voor mutaties is voor mij geen groot gemis. Sowieso staan zo goed als alle notificaties uit op mijn telefoon (maar dat is een andere discussie). Internet bankieren en de app zijn voor mij absoluut voldoende om serieus te kunnen bankieren en voor belangrijke mutaties kan er altijd een SMS melding ingesteld worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• True
  • Registratie: April 2011
  • Niet online

True

Dislecticus

Wat ik heel knullig vond is dat ik in mei/juni maandelijkse spaaracties naar de spaarpotjes heb ingeschakeld, maar dat deze één voor één op onverklaarbare wijze én niet in dezelfde maand naar de 'vrij spaargeld' gingen i.p.v. naar het spaarpotje. Ik heb ze nu allemaal opnieuw er juist ingezet via de website i.p.v. de app wellicht dat dat nog uitmaakt.
Wat dan ook wel onhandig is, is dat wanneer je een terugkerende boeking inplant je die per boeking (direct) moet goedkeuren en je die niet als bulk kunt afvinken. Terwijl je eenmalige boekingen wel in een bulk kun versturen.

Het werkt allemaal net niet efficient en gemakkelijk, daar is ook nog wel een slag in te slaan bij de ASN.

VW ID.7 Tourer Pro S | 5670 Wp JA Solar - 14x405 33° op Zuid | Twente

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vld1989
  • Registratie: Oktober 2022
  • Laatst online: 23:50
Ach, ik kan met de app geld overmaken op andere rekeningen, zien wat mijn saldo is, zien welke incasso's eraan komen en geld in of uit mijn spaarpotten halen. Dat is voor 95% van je bankzaken toch meer dan voldoende? Als mijn salaris gestort is (wat niet per se elke maand dezelfde dag is) even 5 minuten zitten om het geld handmatig in mijn spaarpotten (wat er trouwens meer dan 20 zijn :+ ) te storten en klaar. De functionaliteit van een app staat voor mij echt absoluut onderaan de lijst met redenen om wel of niet voor een bank te kiezen als ik eerlijk ben. Daarbij ben ik zelf financial controller en dus nogal autistisch met financiën, ik zou veel te snel het overzicht verliezen als alles volautomatisch gaat en ik vrijwel nooit meer op mijn rekening hoef te kijken.

Maar goed, nu het toch over de app gaat, is het mogelijk om in de app een bankrekening van een andere bank toe te voegen? Mijn vriendin en ik hebben gisteren een spaarrekening geopend voor ons dochtertje, bij de Rabobank (waar mijn vriendin bankiert). Ik zou die rekening ook graag kunnen bekijken.
Hiervoor zat ik bij de ABN en daar had je wel een optie om het saldo van je rekening bij een andere bank te kunnen zien.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Eärendil
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 05:44
De Volksbank kiest ASN Bank als merk voor de toekomst
Vandaag maakt de Volksbank bekend dat de huidige consumentenmerken ASN Bank, RegioBank en SNS vanaf 2025 gezamenlijk verder zullen gaan onder de vlag van ASN Bank. De keuze voor één retailmerk is een essentiële stap in de vereenvoudiging van de organisatie als onderdeel van de transformatie die de bank op 19 november bekend heeft gemaakt. Door de kracht van de huidige merken te bundelen kunnen klanten beter worden bediend, versterkt de bank haar commerciële en operationele slagkracht en worden de voorwaarden gecreëerd voor verdere groei.
https://newsroom.devolksb...ls-merk-voor-de-toekomst/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• marktweakt
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 06-05 15:54
Betekend dit dan ook dat ASNbank dan niet langer een duurzame bank zal zijn?

Nee, volgens het persbericht zijn alle merken van de volksbank al net zo duurzaam als ASNbank:
Sinds 2017 hanteren alle merken van de Volksbank het duurzaamheidsbeleid van ASN Bank.

[ Voor 26% gewijzigd door marktweakt op 16-12-2024 16:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pino112
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 21:54
Ik wil eventueel overstappen met bankrekening en misschien ook wel alle verzekeringen (nu bij ABN).

Kan echter nergens de premie berekenen van de verzekering (geld speelt natuurlijk ook een rol), je hebt dan per se een bankrekening nodig. Dus dan dacht ik; even vraag stellen aan een medewerker. Dan heb je dus een chatbot, werkt ie alleen via de app. Waar je ook een bankrekening voor nodig hebt 8)7

Tuurlijk kan je wel bellen, maar dat is alleen maar onder werktijd en daar heb je niet altijd tijd voor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• True
  • Registratie: April 2011
  • Niet online

True

Dislecticus

Pino112 schreef op woensdag 8 januari 2025 @ 14:27:
Ik wil eventueel overstappen met bankrekening en misschien ook wel alle verzekeringen (nu bij ABN).

Kan echter nergens de premie berekenen van de verzekering (geld speelt natuurlijk ook een rol), je hebt dan per se een bankrekening nodig. Dus dan dacht ik; even vraag stellen aan een medewerker. Dan heb je dus een chatbot, werkt ie alleen via de app. Waar je ook een bankrekening voor nodig hebt 8)7

Tuurlijk kan je wel bellen, maar dat is alleen maar onder werktijd en daar heb je niet altijd tijd voor.
Je kunt het per mail proberen:
Members only:
Alleen zichtbaar voor ingelogde gebruikers. Inloggen

Inhoudelijke reactie was bij mij 2,5 werkdagen (wel over een weekend heen).

VW ID.7 Tourer Pro S | 5670 Wp JA Solar - 14x405 33° op Zuid | Twente

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Intercity
  • Registratie: Juli 2012
  • Laatst online: 08:08
Tariefswijziging vanaf 1 mei 2025:
Per 1 mei wijzigt het tarief van ASN Betalen & Sparen van € 3,20 naar € 3,65 per maand. De kosten voor een extra betaalpas gaan omlaag naar € 1,35 per maand. Meer informatie over deze wijziging lees je op asnbank.nl/wijzigingen2025.
Nou waren ze wel een van de goedkopere, maar het is toch een prijsstijging van 14% :X

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Jovatov
Intercity schreef op vrijdag 21 februari 2025 @ 13:44:
Tariefswijziging vanaf 1 mei 2025:

[...]

Nou waren ze wel een van de goedkopere, maar het is toch een prijsstijging van 14% :X
Doordat de tweede betaalpas omlaag gaat blijft de combi van 1 rekening met twee betaalpassen voor mij €5,-.
Dat scheelt, maar heb je juist twee rekeningen met elk een betaalpas is het weer des te duurder natuurlijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vistuig
  • Registratie: Juli 2015
  • Laatst online: 05-05 17:20
Iemand inmiddels al meer info over het overgaan van de SNS naar ASN? Wat gebeurt er met je rekeningnummer?

Mijn vriendin heeft een SNS rekening en ik wou hier naar over vanuit ING. Ik belde met vragen over de overstap service. toen vertelde de medewerker van de SNS er niks over. Ik was niet tevreden met een aantal maanden dubbele kosten dus toen niet gedaan. Kom er van de week achter dat het toch ASN wordt en je daar de eerste 3 maanden gratis een rekening krijgt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• J0kerNL
  • Registratie: November 2017
  • Laatst online: 05-05 10:03
Hm, hebben er meer mensen gemeld die een Mastercard Debit/Visa Debit hebben? De digitale pas die je aan Apple Pay toevoegt is een Vpay...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LA-384
  • Laatst online: 07:34
Ok, mijn digipass is bijna aan het eind van zijn Latijn. Ik had al begrepen dat ik geen nieuwe meer krijg en dat ik betalingen kan goedkeuren via de mobiele app. Dat werkt overigens prima, maar ik zag vanmorgen dat bij het (tijdelijk) verhogen van een limiet, er wel gewoon een digipass-code gevraagd wordt, naast een code via de vaste telefoon.

Heeft iemand al een idee hoe dat straks moet wanneer de digipass echt stuk is?

Uiteraard kan ik asn ook mailen, maar mogelijk is dit sneller.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• W1ck1e
  • Nu online
LA-384 schreef op woensdag 23 april 2025 @ 12:38:
Ok, mijn digipass is bijna aan het eind van zijn Latijn. Ik had al begrepen dat ik geen nieuwe meer krijg en dat ik betalingen kan goedkeuren via de mobiele app. Dat werkt overigens prima, maar ik zag vanmorgen dat bij het (tijdelijk) verhogen van een limiet, er wel gewoon een digipass-code gevraagd wordt, naast een code via de vaste telefoon.

Heeft iemand al een idee hoe dat straks moet wanneer de digipass echt stuk is?

Uiteraard kan ik asn ook mailen, maar mogelijk is dit sneller.
Toevallig heb ik zojuist mijn limiet verhoogd. Ik gebruik de app, en ik kreeg een code via sms. Misschien dat jij dat nog even moet regelen. Voordat je digipass echt stuk is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LA-384
W1ck1e schreef op woensdag 23 april 2025 @ 12:40:
Toevallig heb ik zojuist mijn limiet verhoogd. Ik gebruik de app, en ik kreeg een code via sms. Misschien dat jij dat nog even moet regelen. Voordat je digipass echt stuk is.
Alleen via sms? Want in principe krijg ik ook een sms, maar dan op de vaste lijn. Maar alleen die sms was niet voldoende dus. Kan mogelijk aan het ingestelde bedrag liggen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• W1ck1e
  • Nu online
LA-384 schreef op woensdag 23 april 2025 @ 13:29:
[...]

Alleen via sms? Want in principe krijg ik ook een sms, maar dan op de vaste lijn. Maar alleen die sms was niet voldoende dus. Kan mogelijk aan het ingestelde bedrag liggen.
Vanwege de hoogte van de limiet moest ik naast mijn code voor de app ook de sms code gebruiken.
Bij normale overboekingen (klein bedrag) heb ik alleen mijn app code nodig.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• LA-384
@W1ck1e App-code? Misschien ligt het dan aan waar je de limiet verhoogd? Ik verhoogde het via de app en krijg dan geen app-code. Heb jij via de browser op je pc verhoogd? Nee, je gaf aan dat je het via de app gedaan hebt.

Vreemd :?

Edit:
Ah, ik zie het al. In de app kan ik instellen welke inlog middelen ik heb en daar stond de digipass nog tussen. Ik zie nu ook dat dát de limiet is die ik heb verhoogd.

Voor de volledigheid:
Als je in de app kiest voor "zelf regelen" en dan gaat naar "veiligheid en toegang", dan vind je de optie "inlogmiddelen en limieten". Als het goed is staat daar je digipass tussen en kun je die verwijderen.

Daarna kan je digipass dus niet meer gebruikt worden voor verificatie.

[ Voor 69% gewijzigd door LA-384 op 24-04-2025 18:44 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• MikeN
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 22:03
ASN biedt vanaf 1 juli 2025 een aankoopverzekering, waarschijnlijk als aanloop naar de samenvoeging met SNS:
Bij de ASN Bankrekening zit voortaan een aankoopverzekering. Daarmee zijn veel aankopen die je met die rekening koopt 30 dagen verzekerd tegen beschadiging, verlies en diefstal. De verzekering gaat in op 1 juli 2025 en geldt voor aankopen bij winkels in Nederland en Nederlandse websites.
Uit de voorwaarden:
Wat is verzekerd?
Heb je een artikel gekocht met jouw ASN Bankrekening? En wordt je aankoop gestolen, gaat het kapot, ben je het kwijt of heb je het niet ontvangen? Dan krijg je met de Aankoopverzekering mogelijk (een deel van) de aankoopprijs of reparatiekosten terug. In deze voorwaarden lees je precies wat er wel en niet verzekerd is. Ook staat vermeld wanneer en hoe je een beroep op de verzekering kunt doen.

Welke aankopen zijn verzekerd met de Aankoopverzekering?
Met de Aankoopverzekering zijn veel aankopen verzekerd, die je doet in een (web)winkel die in Nederland geregistreerd is bij de Kamer van Koophandel en/of het Thuiswinkel Waarborg heeft. Alleen aankopen die je betaalt met de betaalmiddelen binnen de ASN Bankrekening, die je koopt voor privégebruik en waarvan jij de eigenaar bent, zijn verzekerd. Aankopen met je Creditcard zijn niet verzekerd met de Aankoopverzekering.

Hoe lang zijn jouw aankopen verzekerd?
De aankopen die je hebt betaald met de ASN Bankrekening zijn 30 dagen lang verzekerd. De dag van aankoop is dag 1.

Welke bedragen zijn verzekerd met de Aankoopverzekering?
Per kalenderjaar kun je maximaal €2.500 vergoed krijgen.
Deze aankopen hebben een maximale vergoeding per gebeurtenis:
- Smartphones tot € 500.
- Computer- en audiovisuele apparatuur en film- en fotoapparatuur tot € 1.000 per kalenderjaar.

Hoeveel moet je zelf betalen (eigen risico)?
Je eigen risico is €50 per gebeurtenis.
toon volledige bericht
Het is niet veel, maar wel iets wat soms nuttig kan zijn wanneer een Nederlandse webwinkel moeilijk doet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Herko_ter_Horst
  • Niet online
Op zich mooi en zonder prijsverhoging, maar dat zie ik niet lang zo blijven: verzekeringen kosten geld, dus ik kan me niet voorstellen dat ze dit op termijn "gratis" uit kan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• de Peer
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 08:47

de Peer

under peer review

Herko_ter_Horst schreef op woensdag 23 april 2025 @ 20:29:
Op zich mooi en zonder prijsverhoging, maar dat zie ik niet lang zo blijven: verzekeringen kosten geld, dus ik kan me niet voorstellen dat ze dit op termijn "gratis" uit kan.
Nouja per 1 mei gaan de kosten met 45 cent per maand omhoog. Daar zal het wel deels van betaald worden

Ik ga maar weer eens om me heen kijken. Ik koos deze rekening omdat hij 2,70 euro per maand kostte, maar dat wordt nu al weer 3.65 per maand

[ Voor 15% gewijzigd door de Peer op 23-04-2025 21:08 ]

20600 Wp, Atlantic Explorer V3, 3x Daikin airco, Opel Ampera-e, VW ID3, Gasloos sinds 2018

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• MikeN
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 22:03
de Peer schreef op woensdag 23 april 2025 @ 21:07:
Ik ga maar weer eens om me heen kijken. Ik koos deze rekening omdat hij 2,70 euro per maand kostte, maar dat wordt nu al weer 3.65 per maand
Succes daarmee. Rabobank gaat naar 3,45/maand, ING zit al op 3,45/maand (3,90/maand met geldopnames) en ABN zit op 3,70/maand. Dus bij de reguliere banken zul je het niet veel goedkoper vinden.
Pagina: 1 2 3 4 5 Laatste