Ach, ik kan met de app geld overmaken op andere rekeningen, zien wat mijn saldo is, zien welke incasso's eraan komen en geld in of uit mijn spaarpotten halen. Dat is voor 95% van je bankzaken toch meer dan voldoende? Als mijn salaris gestort is (wat niet per se elke maand dezelfde dag is) even 5 minuten zitten om het geld handmatig in mijn spaarpotten (wat er trouwens meer dan 20 zijn

) te storten en klaar. De functionaliteit van een app staat voor mij echt absoluut onderaan de lijst met redenen om wel of niet voor een bank te kiezen als ik eerlijk ben. Daarbij ben ik zelf financial controller en dus nogal autistisch met financiën, ik zou veel te snel het overzicht verliezen als alles volautomatisch gaat en ik vrijwel nooit meer op mijn rekening hoef te kijken.
Maar goed, nu het toch over de app gaat, is het mogelijk om in de app een bankrekening van een andere bank toe te voegen? Mijn vriendin en ik hebben gisteren een spaarrekening geopend voor ons dochtertje, bij de Rabobank (waar mijn vriendin bankiert). Ik zou die rekening ook graag kunnen bekijken.
Hiervoor zat ik bij de ABN en daar had je wel een optie om het saldo van je rekening bij een andere bank te kunnen zien.