• erwn
  • Registratie: November 2020
  • Niet online
Vld1989 schreef op vrijdag 10 maart 2023 @ 10:14:
[...]
Waar ik alleen soms een issue mee heb, is dat soms uit het niets de bedragen die in mijn potjes zitten messed up zijn. Dan sta ik ineens enorm in de min in bepaalde potjes, of ik zit enorm veel over de max (terwijl dat volgens mij niet eens kan). Ik gebruik wel de oude spaarpotten nog, omdat ik 90% van de tijd de app gebruik (als in, niet de beta-app) en daar heb je alleen de oude spaarpotten. Heb het idee dat als ik de site een keer gebruikt heb dat de bedragen in de spaarpotten de fout in gaan.
Dat heb ik soms ook. Zo kan ik nu nog geld verdelen over spaarpotjes dat automatisch aan potjes toegevoegd zou moeten zijn.

• Vld1989
  • Registratie: Oktober 2022
  • Nu online
erwn schreef op vrijdag 10 maart 2023 @ 11:50:
[...]

Dat heb ik soms ook. Zo kan ik nu nog geld verdelen over spaarpotjes dat automatisch aan potjes toegevoegd zou moeten zijn.
Ja, ik had laatst alles netjes verdeeld zoals ik het wilde, de keer daarna dat ik inlogde zat er ineens een paar duizend euro meer verdeeld over de potjes dan dat ik zelf gedaan had. Leek net alsof elk potje deze maand een dubbele inleg had gekregen. Was heel vervelend om dat weer te fixen....

Wat ik wel gemerkt heb is dat de potjes gevuld/geleegd worden aan de hand van de omschrijving die je meegeeft aan de betaling. Misschien dat dat ook voor problemen zorgt als je je potje handmatig gevuld hebt. Het is in ieder geval erg vervelend.

Overigens boek ik alles altijd handmatig over, ik doe niks automatisch met de potjes.

• Wooters
  • Registratie: Maart 2012
  • Laatst online: 20-03 13:24
Vld1989 schreef op vrijdag 10 maart 2023 @ 11:06:
[...]

Haha, ja, dat snap ik inderdaad.

Wat ik bedoel met oude en nieuwe spaarpotten, is dat ze een hele overhaul hebben gedaan van de bankomgeving. Er is nu nog een soort overgangsfase, waarbij je kan kiezen of je van de oude layout of nieuwe layout gebruik maakt. Ik maak nog gebruik van de oude, omdat de (niet-beta) app de nieuwe lay-out nog niet ondersteunt en ik mijn bankzaken 90% van de tijd via de app doe.
Maar ik kan inderdaad via Online Bankieren gewoon nieuwe potten aanmaken. Laatste keer dat ik dat gedaan heb is een week geleden, dus heb het zojuist nog even geprobeerd om te checken en het doet het prima voor mij.
Duidelijk, dankjewel! Ik zit daarmee in de volgende situatie:

Online Bankieren oude stijlGeen spaarpotten aan te maken (?)
Android AppGeen spaarpotten aan te maken (?)
Online Bankieren nieuwe stijlButton [Spaarpotten] via Overzicht - foutmelding bij aanmaken
Android Beta-appButton [Spaarpotten] via Overzicht - foutmelding bij aanmaken

Weet je toevallig of het voor nieuwe ASN-klanten niet langer mogelijk is om gebruik te maken van de 'oude' spaarpotten? Anders gebruik ik die tijdelijk.

-------

Update: ik had meer geduld moeten hebben. Gaat een aantal dagen overheen voordat de nieuwe potjes gaan werken als je een nieuwe (spaar)rekening opent.

[Voor 5% gewijzigd door Wooters op 14-03-2023 19:38]

• erwn
  • Niet online
Vld1989 schreef op vrijdag 10 maart 2023 @ 12:36:
[...]
Wat ik wel gemerkt heb is dat de potjes gevuld/geleegd worden aan de hand van de omschrijving die je meegeeft aan de betaling. Misschien dat dat ook voor problemen zorgt als je je potje handmatig gevuld hebt. Het is in ieder geval erg vervelend.

Overigens boek ik alles altijd handmatig over, ik doe niks automatisch met de potjes.
Kun je überhaupt nog handmatig je spaarpotsaldo aanpassen? Ik probeer nu handmatig het saldo per potje te corrigeren, maar zie niet hoe in de bèta app. Mis ik iets?

Ik maak het normaal automatisch over per potje.

• TheVivaldi
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 18-03 09:44
Heeft iemand anders ook problemen met de ASN-website vandaag? Ik krijg hem vandaag maar niet geladen. Ook niet in een andere browser zonder extensies. Gisteren nog niks aan de hand, maar vandaag wil-ie al heel de dag niet. Mobiele website werkt echter wel nog prima.

Edit: de mobiele website deed het even prima, maar nu ook niet meer.

Heel vervelend, want ik wil iets betalen wat nu dus niet kan.

[Voor 20% gewijzigd door TheVivaldi op 17-03-2023 20:07]

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Anakha
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 07:19
TheVivaldi schreef op vrijdag 17 maart 2023 @ 20:03:
Heeft iemand anders ook problemen met de ASN-website vandaag? Ik krijg hem vandaag maar niet geladen. Ook niet in een andere browser zonder extensies. Gisteren nog niks aan de hand, maar vandaag wil-ie al heel de dag niet. Mobiele website werkt echter wel nog prima.

Edit: de mobiele website deed het even prima, maar nu ook niet meer.

Heel vervelend, want ik wil iets betalen wat nu dus niet kan.
Niets aan de hand hier. Werkt allemaal prima.

• TheVivaldi
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 18-03 09:44
Anakha schreef op vrijdag 17 maart 2023 @ 21:13:
[...]

Niets aan de hand hier. Werkt allemaal prima.
Vandaag werkt het inderdaad weer voor mij.

• erwn
  • Niet online
erwn schreef op zaterdag 11 maart 2023 @ 10:46:
[...]

Kun je überhaupt nog handmatig je spaarpotsaldo aanpassen?
Je moet hiervoor geld overboeken van/naar dezelfde spaarrekening waarbij je de spaarpot (of "vrij spaarsaldo") als bron/doel selecteert.
Pagina: 1 2 3 4 Laatste

Tweakers maakt gebruik van cookies

Tweakers plaatst functionele en analytische cookies voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Deze cookies zijn noodzakelijk. Om op Tweakers relevantere advertenties te tonen en om ingesloten content van derden te tonen (bijvoorbeeld video's), vragen we je toestemming. Via ingesloten content kunnen derde partijen diensten leveren en verbeteren, bezoekersstatistieken bijhouden, gepersonaliseerde content tonen, gerichte advertenties tonen en gebruikersprofielen opbouwen. Hiervoor worden apparaatgegevens, IP-adres, geolocatie en surfgedrag vastgelegd.

Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Sluiten

Toestemming beheren

Hieronder kun je per doeleinde of partij toestemming geven of intrekken. Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Functioneel en analytisch

Deze cookies zijn noodzakelijk voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie. Meer details

janee

Relevantere advertenties

Dit beperkt het aantal keer dat dezelfde advertentie getoond wordt (frequency capping) en maakt het mogelijk om binnen Tweakers contextuele advertenties te tonen op basis van pagina's die je hebt bezocht. Meer details

Tweakers genereert een willekeurige unieke code als identifier. Deze data wordt niet gedeeld met adverteerders of andere derde partijen en je kunt niet buiten Tweakers gevolgd worden. Indien je bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je account. Indien je niet bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je sessie die maximaal 4 maanden actief blijft. Je kunt deze toestemming te allen tijde intrekken.

Ingesloten content van derden

Deze cookies kunnen door derde partijen geplaatst worden via ingesloten content. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie over de verwerkingsdoeleinden. Meer details

janee