Anoniem: 981489 schreef op zaterdag 15 oktober 2022 @ 20:03:
[...]
Als je van de ING komt en een soortgelijke user experience wilt/verwacht dan moet je zeker niet naar een Volksbank label gaan. Die lopen flink achter in tijd met vernieuwingen en dergelijke in de app.
Je zou dan eerder een Bunq kunnen overwegen of moet het niet erg vinden om het gemak dat je kende in de app deels te moeten inleveren voor een groene bank.
Geldt dat ook nog steeds voor de nieuwe app?
We willen sowieso weg bij ING (wapenhandel, belastingontwijking/ontduiking, klimaat, etc zijn niet echt dingen die hun boeien), toen leek het logisch om gelijk naar de (op die vlakken) beste optie te gaan. Maarja, hoe groot is de stap terug qua gebruiksgemak

…
Ik ben verwend met de ING app, maar ik gebruik ook lang niet alles.
Ik heb alleen ook de robeco app op m’n telefoon en dat is een soort schrikbeeld wat ik zeker voor m’n ‘gewone’ bankzaken onacceptabel slecht zou vinden.
Als inloggen met FaceID, betaalverzoek maken, spaarpotjes maken/verwijderen/aanpassen en simpel overzicht van verschillende rekeningen goed mogelijk is dan ben ik denk ik al tevreden

.
Misschien maar gewoon over een maandje, als de spaarpotjes er zouden moeten zijn, een rekening openen en kijken hoe het is.