Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cerberus_tm
  • Registratie: Augustus 2008
  • Niet online
Verwijderd schreef op woensdag 06 februari 2013 @ 16:25:
Even een noobvraagje van mijn kant: ik ga vrijdag op wereldreis en wil mijn nexus (4.2.1) graag meenemen, maar ik wil hem het liefst leeg zonder veel apps op een ander google-account gebruiken. Stel dat ik de telefoon terugzet in fabrieksinstellingen, verlies ik dan alle apps die gelinkt zijn aan mijn huidige google account? Ik wil dus de apps die gelinkt zijn aan mijn huidige account behouden voor als ik terug ben en een relatief leeg toestel gebruiken op een ander account. Hoe pak ik dit het beste aan?
Als je applicaties deïnstalleert blijven ze in Google Play onder "my apps" staan, en betaalde applicaties kun je gewoon nogmaals installeren zonder opnieuw te betalen. Probeer het maar eens met 1 betaalde applicatie, deïnstalleren en opnieuw installeren. Er staat dan "purchased" in plaats van ofwel de prijs ofwel "installed". Dat ziet er zo uit:

Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/VyOp0j7.jpg

De eenvoudigste manier om je telefoon geheel te back-uppen (inclusief alle data van applicaties en alles) is een Nandroid-backup. Je kunt dat b.v. doen met de Nexus Root Toolkit.

Je kunt ook alleen al je applicaties + applicatie-data back-uppen met de gratis versie van Titanium Backup. Die kun je dan weer terugzetten als je weer thuiskomt.

Ik geloof dat automatisch al je applicaties, contacten, berichten, etc. van je telefoon gewist worden als je het bijbehorende Google-account van je telefoon verwijdert (onder Instellingen => Accounts => Google). Dus, als dat alles is wat je wilt doen, dan hoef je de telefoon zelf niet terug te zetten naar fabrieksinstellingen, maar kun je gewoon een ander account toevoegen en je huidige account van je telefoon verwijderen. Alle dingen zoals e-mails, contacten, en gekochte applicaties blijven veilig opgeslagen bij Google, maar al je SMS-berichten en applicatie-data (zoals instellingen, Whatsapp-berichten, wtc.) raak je kwijt, tenzij je ze back-upt zoals boven. Dit zou je even moeten nakijken.

[ Voor 20% gewijzigd door Cerberus_tm op 07-02-2013 16:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

^heel erg bedankt!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -Niels-
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 03-10 22:18
Hier ook een ghost charging charging probleem, of voormalig probleem moet ik zeggen.
Na een maand of 2 begon mijn GN ook het 'draadloos laden' probleem te vertonen, eerst enkele uren kort wel/niet en vervolgens vond hij standaard dat ie opgeladen werdt. Dit had vooral gevolgen voor de accuduur, verder functioneerde alles prima.
De oplossing met het batterij eruit halen etc die in de startpost staat had geen effect.

Gister de printplaat maar vervangen, hier te vinden voor 5€.
Wisselen was vrij simpel, hier een beschrijving. Let wel goed op, in tegenstelling tot wat in de beschrijving staat waren bij mijn GN zowel de powerbutton als de volume buttons vast gesoldeerd op het PCB. Dit houdt in dat je niet moet proberen het de print uit de tel te halen, gewoon los halen en enkele mm liften, hierna kun je eenvoudig de printplaat met usb connector vervangen :)
Ondertussen een dag verder en het werkt nog zonder ghost charging _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cerberus_tm
  • Niet online
Gefeliciteerd! Ik ga dit onthouden mocht mijn telefoon dit ook eens gaan doen. Houd ons op de hoogte van veranderingen...

Heb je trouwens enige idee wat de oorzaak is? Is het inderdaad kleine hoeveelheden vocht?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
die van mij is onder garantie gemaakt met dit euvel, en zou goed vocht kunnen zijn, heb em tijden gebruikt op de fiets, op zijn kop in mijn (borst) jaszak, dus met de usb omhoog.

Aan de andere kant er zijn ook gebruikers die het vanaf dag 1 out of the box melden...

IK heb in ieder geval geen waterschade gezeur gehad tijdens de reparatie

Strava

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cerberus_tm
  • Niet online
OK goed om te weten. Ik ben inderdaad wel extra voorzichtig met vocht na al die verhalen. Op zijn kop in mijn broekzak kan er niet echt regen op vallen; maar, als het hard of lang regent, doe ik hem voor de zekerheid in mijn binnenzak.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sjowhan
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 03-10 16:55
Zie het nog niet eerder gepost, maar het lijkt erop dat er halverwege februari een update voor 4.2 wordt vrijgegeven; van 4.2.1 naar 4.2.2 (http://nl.hardware.info/n...ari-ook-voor-galaxy-nexus).
Draai nog 4.1.2, maar denk dat ik dan overstap naar de nieuwe versie.

http://specs.tweak.to/5253

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NmR
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 09-11-2023

NmR

Mijn ghost charging kwam uit het niets. Wanneer ik een losse (blackberry) micro usb kabel in de poort stak verdween ghost charging. Haalde ik de losse kabel er weer uit: ghost charging.
Wat voor mij werkte was het lipje in de micro usb poort van de telefoon iets omhoog wippen met een tandenstoker.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Paul-G
  • Registratie: April 2011
  • Laatst online: 22-03-2024
Afgelopen week m'n GNex maar eens geroot, echt kinderlijk eenvoudig met die toolkit!
Ik draai gewoon nogsteeds stock (4.2.1) en in tegenstelling tot velen ben ik daar gewoon tevreden over. :P
Wat ik me wel afvroeg is wat het unlocken doet, ik heb even gezocht, maar niet echt iets gevonden. Zonder unlocken kan je niet rooten, alhoewel ik wel ergens had gelezen dat je je GNex ook zonder unlocken kan rooten. :?

Na het rooten trouwens meteen even Google Play: LBE Privacy Guard ingesteld. Werkt erg goed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tobitronics
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 03-10 16:33
Paul-G schreef op zaterdag 09 februari 2013 @ 16:10:
Afgelopen week m'n GNex maar eens geroot, echt kinderlijk eenvoudig met die toolkit!
Ik draai gewoon nogsteeds stock (4.2.1) en in tegenstelling tot velen ben ik daar gewoon tevreden over. :P
Wat ik me wel afvroeg is wat het unlocken doet, ik heb even gezocht, maar niet echt iets gevonden. Zonder unlocken kan je niet rooten, alhoewel ik wel ergens had gelezen dat je je GNex ook zonder unlocken kan rooten. :?

Na het rooten trouwens meteen even Google Play: LBE Privacy Guard ingesteld. Werkt erg goed.
Unlocken geeft je fastboot toegang.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cerberus_tm
  • Niet online
Paul-G schreef op zaterdag 09 februari 2013 @ 16:10:

Huh, en LBE zorgt niet voor een bootloop? In 4.1 zei iedereen dat de officiële LBE een bootloop veroorzaakte; daarom heb ik de officieuze nieuwe versie van XDA. Misschien is er iets gefixt in 4.2 waardoor LBE niet meer bootloopt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Len
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 03-10 14:40

Len

Leeg

LBE zorgt dus wel voor een warme rebootloop :(

Gelukkig is er nog de safemode om het gedrocht van een LBE weg te halen :P

Pfffff...

Free Tibet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cerberus_tm
  • Niet online
Len schreef op zaterdag 09 februari 2013 @ 19:11:
LBE zorgt dus wel voor een warme rebootloop :(

Gelukkig is er nog de safemode om het gedrocht van een LBE weg te halen :P

Pfffff...
Hmm welke safe-mode is dat eigenlijk?

De LBE-versie van XDA-Developers werkt trouwens wel al een hele tijd probleemloos op mijn telefoon.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Len

Len

Leeg

Opstarten en de vol+ en vol- ingedrukt houden.
Vanuit Android zelf is het op te roepen door lang op de power button te drukken en daarna lang op "Uitschakelen" drukken (dan komt er een nieuw vester met de vraag of je in safemode wil opstarten).

Free Tibet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maardiweb
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 01-10 22:32
Cerberus_tm schreef op zaterdag 09 februari 2013 @ 18:17:
[...]

Huh, en LBE zorgt niet voor een bootloop? In 4.1 zei iedereen dat de officiële LBE een bootloop veroorzaakte; daarom heb ik de officieuze nieuwe versie van XDA. Misschien is er iets gefixt in 4.2 waardoor LBE niet meer bootloopt?
Euh ja dat dacht ik ook! Welke versie gebruik jij precies? Ik heb de security manager een tijdje geprobeerd maar vond die echt heel vervelend werken en veel minder overzichtelijk dan de oude LBE. Ik zag door de bomen het bos niet meer eigenlijk.

@Len,

Safemode opstarten heb ik nog nooit van gehoord. Is bij mij geen optie in het herstartmenu én ook geen optie vanuit de bootloader (die je oproept met vol+ en vol- dus)?

If you want to be the best, you need to work with the best :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cerberus_tm
  • Niet online
Maardiweb schreef op zaterdag 09 februari 2013 @ 22:28:
[...]

Euh ja dat dacht ik ook! Welke versie gebruik jij precies? Ik heb de security manager een tijdje geprobeerd maar vond die echt heel vervelend werken en veel minder overzichtelijk dan de oude LBE. Ik zag door de bomen het bos niet meer eigenlijk.
Ik gebruik deze:
http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=1422479
Ik heb wel een oudere versie, paar maanden geleden gedownload. Er zit inderaad wat crap bij: vooral die call blocking/filtering/identifying is super irritant, en is ingewikkeld om uit te zetten; maar als dat eenmaal gelukt is werkt hij precies zoals altijd. Ik vind het toch wel erg fijn om permissies aan allerlei applicaties te kunnen ontzeggen. Ik zit op Android 4.1.2.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Len

Len

Leeg

@Len,

Safemode opstarten heb ik nog nooit van gehoord. Is bij mij geen optie in het herstartmenu én ook geen optie vanuit de bootloader (die je oproept met vol+ en vol- dus)?
Het is een verborgen optie in het herstartmenu (waar bij stock alleen maar "Uitschakelen" staat). Gewoon lang op "Uitschakelen" drukken.

En met Vol- EN Vol+ ingedrukt kom je niet in de bootloader, je start door en je boot in de safe-mode.

[ Voor 5% gewijzigd door Len op 10-02-2013 11:03 ]

Free Tibet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Room42
  • Registratie: September 2001
  • Niet online
Len schreef op zondag 10 februari 2013 @ 10:58:
[...]

Het is een verborgen optie in het herstartmenu (waar bij stock alleen maar "Uitschakelen" staat). Gewoon lang op "Uitschakelen" drukken.

[...]

[video]
LOL! Weer wat geleerd. Power off lang vasthouden heb ik nog nooit geprobeerd!

"Technological advancements don't feel fun anymore because of the motivations behind so many of them." Bron

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cerberus_tm
  • Niet online
Len schreef op zaterdag 09 februari 2013 @ 21:00:
Opstarten en de vol+ en vol- ingedrukt houden.
Vanuit Android zelf is het op te roepen door lang op de power button te drukken en daarna lang op "Uitschakelen" drukken (dan komt er een nieuw vester met de vraag of je in safemode wil opstarten).
Wow!! Het werkt. Hoe kan het dat ik niet eens wist dat die safe mode bestond? Wat mooi dat je zo bootloops kunt verwijderen. Beide manieren werken voor mij. Ik heb volume + en - ingedrukt gehouden vanaf het indrukken van de aan-knop totdat het bureaublad verscheen, en dat werkte. Zou het ook korter kunnen? Weet jij telkens welke phase je ze precies ingedrukt moet houden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Paul-G
[...]
Ik heb versie 3.0.0.1009, de nieuwste versie uit de playstore. (deze dus: Google Play: LBE Privacy Guard) Ik heb nergens problemen mee, geen bootloop of andere gekkigheden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cerberus_tm
  • Niet online
Shit. Na die safe-boot heb ik hem weer opnieuw opgestart, en nu zijn bijna al mijn widgets verdwenen! Vet arelaxed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Room42
  • Niet online
Cerberus_tm schreef op zondag 10 februari 2013 @ 16:01:
Shit. Na die safe-boot heb ik hem weer opnieuw opgestart, en nu zijn bijna al mijn widgets verdwenen! Vet arelaxed.
Ja, dat staat er toch ook?! ;)
"Do you want to reboot into safe mode? This will disable all third party applications you have installed. They will be restored when you reboot again."
Dat laatste al geprobeerd?

"Technological advancements don't feel fun anymore because of the motivations behind so many of them." Bron

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maardiweb
Paul-G schreef op zondag 10 februari 2013 @ 14:51:
[...]

Ik heb versie 3.0.0.1009, de nieuwste versie uit de playstore. (deze dus: Google Play: LBE Privacy Guard) Ik heb nergens problemen mee, geen bootloop of andere gekkigheden.
En je gebruikt ook 4.2.1?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cerberus_tm
  • Niet online
Room42 schreef op zondag 10 februari 2013 @ 17:14:
[...]

Ja, dat staat er toch ook?! ;)
[...]

Dat laatste al geprobeerd?
Uiteraard, meerdere keren geprobeerd. Ik bedoelde dat ze na meerdere reboots nog steeds niet terugkwamen, dus ik heb ze handmatig allemaal moeten instellen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IkWilbert
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 00:03

IkWilbert

Het is mij!

I intend to live forever. So far, so good.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Paul-G
Yep, gewoon 4.2.1 :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dubrillion
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 03-10 12:07
Ja top.
De update pakt de Bluetooth aan. Deze vond ik tegenvallen na
de andere updates. Geluid is minder en viel nog wel eens weg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vis
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 23:52

Vis

Yeey! Dan hoop ik dat ik eindelijk mijn Bluetooth headset kan gebruiken met 4.2.2!

Nikon D610 || 85mm 1.8G || 50mm f1.8D || AW 15 R3 ||

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BtM909
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online

BtM909

Watch out Guys...

Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/n8zswz4.jpg

:+

Maar ik hoop idd dat de hele BT problemen zijn opgelost \o/ Heb daar nu overigens een workaround voor (in de auto): telefoon aan de oplader en in de developer opties het scherm op awake tijdens laden aangevinkt. Zolang m'n scherm aanstaat bij de eerste connectie en aanblijft, werkt m'n BT connectie goed.

Ace of Base vs Charli XCX - All That She Boom Claps (RMT) | Clean Bandit vs Galantis - I'd Rather Be You (RMT)
You've moved up on my notch-list. You have 1 notch
I have a black belt in Kung Flu.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• partyondude
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 03-10 21:23
Ik heb een vreemd en bijzonder irritant probleem met mijn SGS. Deze heb ik onlangs weer helemaal stock gemaakt, heb alleen nog een geopende bootloader. Ben dat gepiel met updaten gewoon zat, stock is prima.

Er zit een nieuwe sim kaart in, aangezien ik de net aangeschafte Nexus 4 niet als carnavals telefoon wilde gebruiken, heb nu dus duo sim.

Buiten huis valt continue de verbinding uit. Sowieso had ik in de stad ('s-Hertogenbosch) sporadisch internet, maar goed, het is er vanwege carnaval natuurlijk top druk. Maar ook vanaf hier lopend naar de bushalte was voldoende om direct geen verbinding meer te hebben, niks meer, dus ook niet bellen. Als ik dan de telefoon uit de zak haalde en even wat tijd gaf, werden er weer grijze balkjes zichtbaar, blauwe werden ze bijna nooit.

Echt waardeloos dus, iemand enig idee wat het kan zijn en wat ik er aan kan doen? Opnieuw flashen met een stock ROM kan uiteraard, maar dat is al het geval, dus ik zie niet direct waarom dat zou werken...

Acties:
  • 0 Henk 'm!
partyondude schreef op dinsdag 12 februari 2013 @ 12:47:
Ik heb een vreemd en bijzonder irritant probleem met mijn SGS. Deze heb ik onlangs weer helemaal stock gemaakt, heb alleen nog een geopende bootloader. Ben dat gepiel met updaten gewoon zat, stock is prima.

Er zit een nieuwe sim kaart in, aangezien ik de net aangeschafte Nexus 4 niet als carnavals telefoon wilde gebruiken, heb nu dus duo sim.

Buiten huis valt continue de verbinding uit. Sowieso had ik in de stad ('s-Hertogenbosch) sporadisch internet, maar goed, het is er vanwege carnaval natuurlijk top druk. Maar ook vanaf hier lopend naar de bushalte was voldoende om direct geen verbinding meer te hebben, niks meer, dus ook niet bellen. Als ik dan de telefoon uit de zak haalde en even wat tijd gaf, werden er weer grijze balkjes zichtbaar, blauwe werden ze bijna nooit.

Echt waardeloos dus, iemand enig idee wat het kan zijn en wat ik er aan kan doen? Opnieuw flashen met een stock ROM kan uiteraard, maar dat is al het geval, dus ik zie niet direct waarom dat zou werken...
heb je de juiste radio/baseband versie (icm met je ril)? Google Play: GetRIL

verder heb je het over de Galaxy Nexus neem ik aan en niet over de SGS...?

Strava

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• partyondude
Vergissing, ik heb het inderdaad over de Galaxy Nexus ja :)

Als ik naar stock terug flash, zit alles er toch op en aan? Ik heb de XXLH1 radio, maar neem aan dat de radio, kernel en gapps toch allemaal in dat stock ROM bestand zitten wat ik geflashed heb?

Volgens die tip van jou komen baseband en radio overeen.

[ Voor 10% gewijzigd door partyondude op 12-02-2013 14:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

*knip* graag geen offtopicdiscussies beginnen.

[ Voor 86% gewijzigd door RoD op 12-02-2013 15:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Smultie
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
*knip* reageer normaal of reageer niet.

[ Voor 81% gewijzigd door RoD op 12-02-2013 15:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Prev
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 02-10 10:37
Heeft hier iemand al de 4.2.2 update mogen ontvangen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Smultie
  • Niet online
Volgens mij is eerst Takju aan de beurt, net zoals met 4.2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bigfoot1942
  • Registratie: Juni 2003
  • Niet online
Smultie schreef op dinsdag 12 februari 2013 @ 15:44:
Volgens mij is eerst Takju aan de beurt, net zoals met 4.2
Takju update is inderdaad al te vinden op xda (ik heb m gelijk geflasht).
Yakju heb ik nog niet gezien.

Heb overigens nog geen verschillen bemerkt, maar ik had ook geen problemen met bluetooth...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BtM909
  • Niet online

BtM909

Watch out Guys...

Ik heb Yakju en krijg net OTA de update aangeboden :Y

Zal proberen te loggen waar die update vandaan komt (aangezien ik verder nog niet heb gekeken of de download al beschikbaar is via Google).

Ace of Base vs Charli XCX - All That She Boom Claps (RMT) | Clean Bandit vs Galantis - I'd Rather Be You (RMT)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IkWilbert
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 00:03

IkWilbert

Het is mij!

BtM909 schreef op woensdag 13 februari 2013 @ 21:36:
Ik heb Yakju en krijg net OTA de update aangeboden :Y

Zal proberen te loggen waar die update vandaan komt (aangezien ik verder nog niet heb gekeken of de download al beschikbaar is via Google).
Hier ook de update binnen, yakju :)

I intend to live forever. So far, so good.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BtM909
  • Niet online

BtM909

Watch out Guys...

Downloadlokatie is ook al bekend, zie ik net op XDA, dus zal hier maar niet met de downloadlokatie spammen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 8088
  • Registratie: December 2000
  • Niet online

8088

NaN

http://code.google.com/p/android/issues/detail?id=39592#c178

Jammer, maar 't is in ieder geval minder erg dan de 'feature' in 4.2.1.

Do you seek to engage in or have you ever engaged in terrorist activities, espionage, sabotage, or genocide?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Amps
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 15:21
De update is hier ook binnen (yakju). De enige probleem die ik had was het wegvallen van de wifi-verbinding in sleep mode. Hopelijk is dat nu opgelost. So far, so good. Tot zover geen grijze wifi icoontje gezien bij het ontwaken van de scherm.

• Stamgastje
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 02-02-2020
Ik hoop toch vooral dat hij stabieler is. SInds 4.2 heb ik last van random reboots, daarvoor nooit.

• Martinusz
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 23:02
Amps schreef op woensdag 13 februari 2013 @ 23:07:
De update is hier ook binnen (yakju). De enige probleem die ik had was het wegvallen van de wifi-verbinding in sleep mode. Hopelijk is dat nu opgelost. So far, so good. Tot zover geen grijze wifi icoontje gezien bij het ontwaken van de scherm.
Heb hem ook binnen en Wifi en bluetooth lijken wat stabieler!
Had gisteren nog problemen met een Wifi-extender, zodra ik boven kom moet hij overschakelen naar de wifi van de extender (zelfde SSID verder), dat gebeurde ook wel, maar vervolgens ging ie iedere 10 seconden verbinding verbreken, connecten met wifi van beneden, verbreken, verbinden met wifi extender etc.
Na de update lijkt hij gewoon netjes de wifi van de extender op te pakken en hier mee verbonden te blijven, als ik beneden kom, schakelt ie netjes over op signaal beneden :)

Bluetooth i.c.m. met auto carkit, deze wilde nog weleens spontaan disconnecten en soms niet meer connecten. Vanmorgen heeft ie het in ieder geval de gehele rit (100km) vol gehouden om gewoon connected te blijven :)

Ben trouwens ook wel blij dat de fix er niet voor heeft gezorgd dat apps weer niet werken zoals rabobank en parkline, deze werken nog prima! _/-\o_

[ Voor 6% gewijzigd door Martinusz op 14-02-2013 08:02 ]

Float like a butterfly, sting like a bee.

• Laguna
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 18:43
Ik blijf denk ik nog gewoon bij 4.1.2. Ik zie geen reden om te upgraden naar 4.2.2.

De quick settings in de notificatiebalk worden er in deze versie niet duidelijker op. Je kan nu 3 verschillende acties verwachten, namelijk de instellingen, een toggle of bij lang aanraken een toggle en anders de instellingen..

4.1.2 icm Power Toggles is een veel betere optie (het zou nog mooier zijn als het bij Power Toggles mogelijk zou worden dat je bij lang indrukken bij de instellingen van bepaalde toggles zou komen).

Antec Solo * Corsair HX-650 * Gigabyte EP45-UD3R * Intel Core2Duo E8400 * 4x Kingston 2GB DDR2 PC6400 * Intel Postville 80GB SSD * 4x WD5000AAKS 500GB raid5 * Sony Optiarc AD-7240S * Sapphire HD 5750 Vapor-X * Acer P235H

• BtM909
  • Niet online

BtM909

Watch out Guys...

En BT is gewoon niet goed opgelost :/ :|

Ik ga vanavond maar een ticket inschieten of de oude proberen te heropenen.

• Cerberus_tm
  • Niet online
Laguna schreef op donderdag 14 februari 2013 @ 17:32:
Ik blijf denk ik nog gewoon bij 4.1.2. Ik zie geen reden om te upgraden naar 4.2.2.

De quick settings in de notificatiebalk worden er in deze versie niet duidelijker op. Je kan nu 3 verschillende acties verwachten, namelijk de instellingen, een toggle of bij lang aanraken een toggle en anders de instellingen..

4.1.2 icm Power Toggles is een veel betere optie (het zou nog mooier zijn als het bij Power Toggles mogelijk zou worden dat je bij lang indrukken bij de instellingen van bepaalde toggles zou komen).
Ik blijf ook nog even bij .1.2...hoewel ik wel nieuwsgierig ben. Misschien even een Nandroidje maken en .2.2 proberen, dan kunnen we het altijd nog terugzetten?

• Stamgastje
  • Laatst online: 02-02-2020
Stamgastje schreef op donderdag 14 februari 2013 @ 07:27:
Ik hoop toch vooral dat hij stabieler is. SInds 4.2 heb ik last van random reboots, daarvoor nooit.
Vandaag maar even de OTA image gedownload en met 'adb sideload' geïnstalleerd. Tot nu toe niets spannends, nu eens zien of ik de spontane reboots tot het verleden horen.

• AndRo555
  • Registratie: Februari 2011
Cerberus_tm schreef op donderdag 14 februari 2013 @ 19:07:
[...]

Ik blijf ook nog even bij .1.2...hoewel ik wel nieuwsgierig ben. Misschien even een Nandroidje maken en .2.2 proberen, dan kunnen we het altijd nog terugzetten?
4.2.2 is zeker een stap in de goede richting. Batterij is duidelijk beter (10h van het stopcontact; 2u screen-on en nog 51% over, stock 1750 batterij) In het algemeen voelt het ook sneller aan als 4.2.1. Bluetooth heb ik niets van gemerkt (nog nooit gebruikt)
En sinds dashclock er is begin ik de nieuwe lockscreen/widget lay-out beter te vinden:

Afbeeldingslocatie: https://dl.dropbox.com/u/17832593/2013-02-14%2019.41.05.png

• JPMTSLR
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 11-02-2023
gister avond geupdate naar 4.2.2 en m'n batterij lijkt wat langer mee te gaan. Na 1 dag gebruik met de nieuwe update is het natuurlijk moeilijk te concluderen. Verder loopt het stabiel en soepel. Geen spontane reboots of wat dan ook.

• BtM909
  • Niet online

BtM909

Watch out Guys...

Wat ik ook merk dat nog steeds niet is opgelost: eerste keer bellen, telefoon naar je oor en proximity sensor werkt goed. Tijdens gesprek telefoon van je afhouden, scherm springt weer aan en vanaf dan begint het rare gedrag..

Als je het toestel waar aan je oor houdt, dan begint ie at random te trillen, Google Now start op of ik eindig altijd in de Clock instellingen :S :?

• Sjoerd611
  • Registratie: Juli 2012
  • Laatst online: 26-08 17:14
Mijn bootloader is geunlocked & me nexus is geroot, vandaag wou ik de 4.2.2 update installeren, maar tijdens de update kwam er groot FOUT te staan en gebeurde er niks meer..
Ik heb de batterij er toen maar uitgetrokken, maar toen ik daarna probeerde de update opnieuw te doen was hij weg?!

• partyondude
Goed, dat klinkt goed allemaal, de update naar 4.2.2

Ik heb nog steeds het wegvallende netwerk probleem waarover ik eerder gepost heb. Niemand die weet wat een eventuele oplossing kan zijn?

• Room42
  • Niet online
BtM909 schreef op donderdag 14 februari 2013 @ 18:01:

Deze stappen hebben het bluetooth-probleem bij mij opgelost:
Alleen is die Toolkit niet super makkelijk te vinden (de up-to-date versie). Ik heb hem (vorig jaar al) gekocht voor 10 euro (donatie).
http://forum.xda-develope...hp?p=35748263&postcount=8

Ik heb vanavond ook geupdate naar 4.2.2 en (fingers crossed!) tot nu toe is het ghost/phantom charging nog niet teruggekeerd. Hopelijk blijft dat zo, want zo had ik niks aan mijn extended battery (of juist wel, want nu haalde ik tenminste het einde van de dag nog net).

[ Voor 31% gewijzigd door Room42 op 14-02-2013 23:43 ]

• BtM909
  • Niet online

BtM909

Watch out Guys...

Room42 schreef op donderdag 14 februari 2013 @ 23:39:
[...]

Alleen is die Toolkit niet super makkelijk te vinden (de up-to-date versie). Ik heb hem (vorig jaar al) gekocht voor 10 euro (donatie).
Ik zal eens even kijken... Ben ook al vrij vanaf het begin een donateur aan de Toolkit :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cerberus_tm
  • Niet online
AndRo555 schreef op donderdag 14 februari 2013 @ 19:44:
[...]

4.2.2 is zeker een stap in de goede richting. Batterij is duidelijk beter (10h van het stopcontact; 2u screen-on en nog 51% over, stock 1750 batterij) In het algemeen voelt het ook sneller aan als 4.2.1. Bluetooth heb ik niets van gemerkt (nog nooit gebruikt)
En sinds dashclock er is begin ik de nieuwe lockscreen/widget lay-out beter te vinden:
OK dank voor de info, staat genoteerd!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinusz
BtM909 schreef op donderdag 14 februari 2013 @ 18:01:

Hmm BT in combinatie met?

Bij mij is er namelijk wel degelijk een BT probleem opgelost, namelijk met mijn carkit in de auto. Deze had connectieproblemen (wegvallen etc.) en dat lijkt nu helemaal opgelost :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DiLupo
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 05-08 16:06
Kreeg 4.2.2 vanochtend aangeboden en maar meteen geinstalleerd. Maar, wat is er nou anders ten opzichte van 4.2.1? Ik kan niet echt zeggen dat ik met 4.2.1 problemen had, carkit werkte prima en ook m'n batterij ging lang genoeg mee...

[img]http://card.mygamercard.net/gelsig/black/dilupo.png[/img]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pven
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online
nieuws: Google rolt Android 4.2.2 uit naar Nexus-apparaten - update

^ dat dus :)

Er is vast meer gefixed dan wat daar wordt gemeld, maar ik kan zo snel niet vinden wat precies.

[ Voor 21% gewijzigd door pven op 15-02-2013 11:01 ]

|| Marktplaats-meuk. Afdingen mag! ;-) || slotje.com for sale || Dank pven! ||

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Smultie
  • Niet online
DiLupo schreef op vrijdag 15 februari 2013 @ 10:48:
ook m'n batterij ging lang genoeg mee...
Ik heb 'm zelf ook, dus voel je niet aangevallen, maar de Galaxy Nexus scoort steevast als slechtst wanneer het om de batterij gaat. Elke uurtje extra is dus zeker meegenomen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pven
  • Niet online
Die standaard-batterij is idd ruk! Ik heb Google Play: Deep Sleep Battery Saver Pro er maar op gezet, dan haal ik meestal wel het einde van de dag zonder bij te laden. Uiteraard heb ik een betere batterij overwogen, maar Mugen is erg prijzig en je toestel wordt er zo dik van.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MacGrumpy
  • Registratie: Februari 2010
  • Niet online
Ik haal zelf tussen de 2 en de 3 dagen met mijn galaxy nexus. Ik heb 3g aan staan, en wifi thuis en op werk (via llama). Ik maak dan enkele telefoontjes, en gebruik mijn telefoon op station/in trein.
Zelfs al gebruik ik hem 30 minuten als wifi hotspot is het nog geen probleem om 2 dagen te halen.

Wat bij mij erg hielp was de locatie service uit te zetten, na 4.1 zorgde dat voor veel 'drain'.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pven
  • Niet online
Hmz, die wil ik eigenlijk niet uitzetten. Al is het alleen maar omdat Google Now me dan niet kan melden hoe ver ik van huis ben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Prev
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 02-10 10:37
8088 schreef op woensdag 13 februari 2013 @ 22:54:
http://code.google.com/p/android/issues/detail?id=39592#c178

Jammer, maar 't is in ieder geval minder erg dan de 'feature' in 4.2.1.
Wanneer ik een e-mail ontvang of een agendamelding (beiden staan in de appstettings op niet trillen) trilt m'n Nexus nu twee keer kort achter elkaar. Nog steeds raar dat deze (bijzonder schrale) 'feature' niet is aangepast. Verschillende soorten trilfuncties kunnen selecteren zou, imo, dan wel weer een feature zijn. Weet iemand of dit dan ook een feature is die in de 4.2.2 update zit?

edit:

Voor de geïnteresseerden:

Tot op heden (sinds gisteravond) nog geen random reboot gehad, daar had ik de laatste maand 'ineens' met onregelmatige regelmaat last van :9 .

[ Voor 12% gewijzigd door Prev op 15-02-2013 12:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Amps
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 15:21
martinusz schreef op donderdag 14 februari 2013 @ 08:01:
[...]

Heb hem ook binnen en Wifi en bluetooth lijken wat stabieler!
Wifi is hier helaas nog steeds niet gefixt. Icoontje blijft nu wel blauw, maar zit nog steeds vertraging in de push notificaties :')

Verder wat opgevallen is, is dat de muziekspeler widget nu een terugknop heeft, en dat shuffle nu wel goed werkt (eerder moest je steeds "shuffle all" als je een individuele song afgespeeld had). De "shuffle all" functie is volgens mij door deze fix er ook uit gehaald.

Edit: Ok, alle bugs zitten er nog in :/ Nog steeds wifi problemen en de "shuffle" functie is gewoon verplaatst naar bovenaan de muzieklijst.

[ Voor 11% gewijzigd door Amps op 18-02-2013 11:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BtM909
  • Niet online

BtM909

Watch out Guys...

Room42 schreef op donderdag 14 februari 2013 @ 23:39:
Ik snap het niet helemaal, maar volgens mij zijn de instructies daar toch gewoon je firmware (image) opnieuw flashen :? Waarom zou dat het probleem oplossen?
martinusz schreef op vrijdag 15 februari 2013 @ 07:50:
[...]

Bij mij is er namelijk wel degelijk een BT probleem opgelost, namelijk met mijn carkit in de auto. Deze had connectieproblemen (wegvallen etc.) en dat lijkt nu helemaal opgelost :)
BT connectie is er wel, maar met m'n (Audi) carkit valt op een gegeven moment de "controle" weg... Ik kan dus geen gesprekken meer aannemen vanaf m'n carkit, gesprekken opzetten vanaf m'n carkit, audio (gesprekken) streamen naar de speakers doet het niet meer, etc. etc. Hetzelfde geldt andersom: gesprekken opzetten vanaf de telefoon worden op een gegeven moment niet meer gedetecteerd door de carkit (of extreem laat: bijv. 2 minuten nadat ik het gesprek heb gevoerd).

[ Voor 7% gewijzigd door BtM909 op 15-02-2013 15:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NmR
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 09-11-2023

NmR

Het enige verschil dat ik tot nu toe merk is dat het vanuit het lockscreen nu niet meer mogelijk is het (beltoon)volume te regelen met de knoppen. Dat vond ik juist wel handig. Nu eerst unlocken om via de volumeknoppen het toestel harder/zachter/tril/stil te zetten. First world problems..

@AndRo555:
Bedankt voor de tip van DashClock, fijne widget!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Deaken
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 31-08 17:14

The Deaken

Nexus

nvmd UTFS enzo :(

[ Voor 95% gewijzigd door The Deaken op 15-02-2013 23:54 ]

Panta Rei "Alles stroomt en niets is blijvend;alles vergaat en niets blijft ooit hetzelfde."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 8088
  • Registratie: December 2000
  • Niet online

8088

NaN

Prev schreef op vrijdag 15 februari 2013 @ 12:04:
Weet iemand of dit dan ook een feature is die in de 4.2.2 update zit?
Nee, je kunt 'm alleen aan- of uitvinken. Gelukkig wel bij ieder mail-account apart.

Overigens las ik in de reacties na het bericht waar ik naar linkte dat de instelling bij sommigen nog steeds genegeerd wordt, en dat ik had ik ook direct na de update. Maar net voordat ik dit bericht tikte heb ik het nog eens getest, en m'n telefoon trilde niet. Als dat zo blijft ben ik blij.

Do you seek to engage in or have you ever engaged in terrorist activities, espionage, sabotage, or genocide?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Renfie
  • Registratie: Januari 2013
  • Niet online
In een poging om de update naar 4.2.2 te forceren, en te kijken of het trucje nu weer op ging, heb ik eergisteren de Framework Services gecleared. Dit had geen effect. 8)7 Wel kwam ik er later achter dat ik via play.google.com geen apps meer naar de nexus kon sturen om zo te installeren. Waar normaal staat of de app compatibel is met het apparaat staat nu dat er geen apparaat is gevonden.
Hierop heb ik de google account op de nexus verwijderd en weer aangemeld. Nog steeds zonder effect.
Bij de help pagina van de Play store kom ik weinig informatie tegen.
Zie ik iets over het hoofd?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Smultie
  • Niet online
Is een bekende bijverschijning van Framework Services clearen, dat zou ook helemaal niet als advies gegeven moeten worden hier.

Kijk eens bij https://play.google.com/store/account, tabblad "Settings". Als het goed is staan daar nu meerdere devices. Probeer eens het vinkje aan te zetten bij de telefoon waarvan je vindt dat het de jouwe is ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Renfie
  • Niet online
Daar staat dus dat er geen apparaten aan het account zijn gekoppeld. En de pagina waar naar doorverwezen wordt heb ik ondertussen al een paar keer door gespit. https://support.google.co...r.py?hl=nl&answer=1141080

Heb nu al een paar keer in de play store app mijn account aangeklikt onder 'Accounts', dan zie je dat de pagina ververst, maar op de site geen enkele reactie.
Zou het misschien helpen om de play store app te stoppen? Zodat die ook even opnieuw begint?

Edit: Sinds die tijd heb ik ook geen updates meer gehad in de play store, dat kan natuurlijk toeval zijn, of ik word niet meer gevonden :P

[ Voor 12% gewijzigd door Renfie op 16-02-2013 11:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bigfoot1942
  • Registratie: Juni 2003
  • Niet online
Nou, 4.2.2 is ook niet alles.
Nu heb ik wel bluetooth problemen (hij connect niet met de auto, pas na in- en uitschakelen van bluetooth op de telefoon), en hij disconnect niet meer met de auto (bluetooth icoon blijft blauw, ook na uitschakelen auto e.d., werkt pas weer normaal na, jawel, uit-en-inschakelen van bluetooth). Dit bij mijn Renault Megane III.

Verder had ik gisteren de batterij met 12 uur nagenoeg leeg, waarvan 8+ uur wakelock door het Android OS. Dat ging beter bij 4.2.1 hoewel daar de Google Services voor een niet super batterijduur zorgden...
Ik wil 4.2.3! (maar 5.0.0 is ook goed)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kristo
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 15-09 09:25

kristo

cosmotheoros

Smultie schreef op zaterdag 16 februari 2013 @ 11:41:
Is een bekende bijverschijning van Framework Services clearen, dat zou ook helemaal niet als advies gegeven moeten worden hier
Of toch met een waarschuwing.

Renfie> opl. staat boven vermeld: je google acc op je foon verwijderen en opnieuw toevoegen.

Edit: ik lees nu dat je dit reeds probeerde. Had het ook voor, dacht dat het even duurde eer alles weer correct gesyncd was.

[ Voor 14% gewijzigd door kristo op 16-02-2013 13:48 ]

Nexus 5, Nexus 7, Chromebook XE303

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MacGrumpy
  • Niet online
2 days 1 hour and at 48% battery.

Xabber staat aan, etc.. vrijdag gebruikt voor bellen, sms-en en het lezen van nieuws, gisteren niet veel.

Afbeeldingslocatie: http://images.sarine.nl/android-battery.png

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AndRo555
MacGrumpy schreef op zondag 17 februari 2013 @ 09:44:
2 days 1 hour and at 48% battery.

Xabber staat aan, etc.. vrijdag gebruikt voor bellen, sms-en en het lezen van nieuws, gisteren niet veel.
Hoeveel screen-on? Op wifi is dit soort standby nu niet zo uitzonderlijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• partyondude
Wil net zeggen, bijna de helft van de tijd is de telefoon idle geweest, scherm aan slechts 12%.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MacGrumpy
  • Niet online
Correct. ik weet niet wat normaal mensen doen, maar ik zit niet 24/7 op het ding te rammelen.
Dit is volgens mij voor niet social-media verslaafde mensen normaal gebruik. (2 keer foto gemaak, wat gechat via xabber, google reader, buien alarm en mail gelezen en een paar telefoontjes.)
Het was meer gepoost omdat mensen denken dat hij echt niet meer dan 1 dag meegaat hoe dan ook.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Borromini
  • Registratie: Januari 2003
  • Niet online

Borromini

Mislukt misantroop

De laatste tijd (intensief SMS'en en mailen) gaat ie echt geen dag meer mee.

Got Leenucks? | Debian Bookworm x86_64 / ARM | OpenWrt: Empower your router | Blogje

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maardiweb
Borromini schreef op zondag 17 februari 2013 @ 14:36:
De laatste tijd (intensief SMS'en en mailen) gaat ie echt geen dag meer mee.
Eens, hier bij mij ook. Wel vaag want mij batterij is voorheen veeeeeel langer meegegaan..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Renfie
  • Niet online
Smultie schreef op zaterdag 16 februari 2013 @ 11:41:
Kijk eens bij https://play.google.com/store/account, tabblad "Settings". Als het goed is staan daar nu meerdere devices. Probeer eens het vinkje aan te zetten bij de telefoon waarvan je vindt dat het de jouwe is ;)
Staat er inmiddels weer tussen, als enige apparaat, wat ook klopt. Kan dus weinig kiezen :P
kristo schreef op zaterdag 16 februari 2013 @ 13:43:
[...]

Renfie> opl. staat boven vermeld: je google acc op je foon verwijderen en opnieuw toevoegen.

Edit: ik lees nu dat je dit reeds probeerde. Had het ook voor, dacht dat het even duurde eer alles weer correct gesyncd was.
Inmiddels kan ik weer apps naar de telefoon laten sturen via de play store website.
Dat is dus allemaal weer verholpen, en duurt dus inderdaad even.

Verder nog steeds geen 4.2.2, maar ik wacht maar gewoon af ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kristo

kristo

cosmotheoros

Gmail sync laat het wat afweten hier sinds 4.2.2 :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

kristo schreef op dinsdag 19 februari 2013 @ 14:47:
Gmail sync laat het wat afweten hier sinds 4.2.2 :/
Op de nexus van mijn zoon met 4.2.2 werkt Gmail-sync nog steeds goed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kristo

kristo

cosmotheoros

Het probleem zit hem na de opstart 's morgens, ik krijg niet onmiddellijk meer *ping* notificatie vd nieuwe mails van die ochtend zoals vroeger, en ook niet later, ik krijg ze gewoon niét meer (vd nieuwe mails die dan al binnen zijn dus).

Overdag werkt het wel normaal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Room42
  • Niet online
Ik heb sinds 4.2.2 crashes (B(lack)SOD's, niet meer wakker te krijgen.
Ook is mijn probleem van phantom/ghost-charging.

Ik begin een beetje paranoia te worden. Het lijkt wel alsof telefoonfabrikanten ervoor zorgen dat de telefoons na een jaar met updates expres een beetje aftakelen, zodat je weer een nieuwe gaat kopen.

Nokia's werden met elke update slechter in plaats van beter. Mijn vorige Motorola Milestone werd slechter en nu deze. Het zijn dus juist downgrades.

Het zal wel aan mij liggen.

[ Voor 21% gewijzigd door Room42 op 19-02-2013 19:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Borromini
  • Registratie: Januari 2003
  • Niet online

Borromini

Mislukt misantroop

Heb hier zelf ook last gehad van black screens met CM10.1 M1, nightly geïnstalleerd en lijkt voorlopig opgelost.

Got Leenucks? | Debian Bookworm x86_64 / ARM | OpenWrt: Empower your router | Blogje

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• filenox
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 31-07 10:23
Verkeerde topic

[ Voor 91% gewijzigd door filenox op 19-02-2013 20:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AndRo555
Nog mensen die last hebben van glitches in de adresbalk van de stock browser icm met quick controls?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• filenox
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 31-07 10:23
Waarom gebruik je eigenlijk de stock browser ipv Chrome? Ik weet dat je niets aan deze vraag hebt maar ik ben gewoon nieuwsgierig :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Renfie
  • Niet online
Renfie schreef op dinsdag 19 februari 2013 @ 13:39:
[...]

Verder nog steeds geen 4.2.2, maar ik wacht maar gewoon af ;)
En dat wordt inderdaad beloond. Nu net de update naar 4.2.2 binnen gekregen.
Weer een wijze les voor de volgende keer, gewoon rustig afwachten.
AndRo555 schreef op dinsdag 19 februari 2013 @ 22:21:
Nog mensen die last hebben van glitches in de adresbalk van de stock browser icm met quick controls?
Gebruik normaal die snelle bediening niet. Heb het net aangezet en inderdaad, die blauwe streep wat het laden van de pagina weergeeft ziet er niet uit. Verder merk ik weinig verschillen. Bij normale bediening zie ik dit niet.
filenox schreef op dinsdag 19 februari 2013 @ 22:37:
Waarom gebruik je eigenlijk de stock browser ipv Chrome? Ik weet dat je niets aan deze vraag hebt maar ik ben gewoon nieuwsgierig :)
Ik heb een poosje chrome gebruikt, maar wat is de meerwaarde daarvan ten opzichte van de stock browser? Ik kan in ieder geval doen met de browser wat ik wil doen, in dit geval doe ik dat dus met de stock browser.

[ Voor 57% gewijzigd door Renfie op 19-02-2013 23:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bob
  • Registratie: Mei 2005

Bob

filenox schreef op dinsdag 19 februari 2013 @ 22:37:
Even de vraag hijacken: de stock browser is merkbaar sneller en kan volledig op full screen. Ik gebruik uiteindelijk beide.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BtM909
  • Niet online

BtM909

Watch out Guys...

BtM909 schreef op vrijdag 15 februari 2013 @ 15:18:
[...]

Ik snap het niet helemaal, maar volgens mij zijn de instructies daar toch gewoon je firmware (image) opnieuw flashen :? Waarom zou dat het probleem oplossen?
Heb inmiddels de stock system.img opnieuw geflashed en het lijkt iets beter te zijn :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cerberus_tm
  • Niet online
Bob schreef op woensdag 20 februari 2013 @ 00:03:
[...]

Even de vraag hijacken: de stock browser is merkbaar sneller en kan volledig op full screen. Ik gebruik uiteindelijk beide.
Ik vind de Quick Controls echt een must. Super handig, reden genoeg voor mij om bij 4.1.2 te blijven...hoewel er geloof ik ook een browser-applicatie in de Play Store is met extra Quick Controls, dus misschien is dat een optie, als ze in de gewone stock browser niet werken? Die versie is gebaseerd op de stock browser, maar dan aangepast. Ik weet niet precies hoe snel/stabiel hij is, dat zou je moeten proberen.

[ Voor 30% gewijzigd door Cerberus_tm op 20-02-2013 00:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• qntal
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 24-09 11:11

qntal

Omlet du fromage!

vraagje: Ik heb ooit een patroon ingesteld als schermbeveiliging. Nu wil ik hier weer vanaf en gewoon vegen om te unlocken. Alleen is de optie om dit in te stellen greyed out met de melding: Uitgeschakeld door beheerder, encryptiebeleid of referentieopslag.
enig idee wat ik hier aan doen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
qntal schreef op woensdag 20 februari 2013 @ 08:46:
vraagje: Ik heb ooit een patroon ingesteld als schermbeveiliging. Nu wil ik hier weer vanaf en gewoon vegen om te unlocken. Alleen is de optie om dit in te stellen greyed out met de melding: Uitgeschakeld door beheerder, encryptiebeleid of referentieopslag.
enig idee wat ik hier aan doen?
exchange account verwijderen waarschijnlijk

Strava

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinusz
martinusz schreef op vrijdag 15 februari 2013 @ 07:50:
[...]

Nou helaas, na meerdere dagen in de auto, blijkt het BT probleem nog steeds niet helemaal opgelost. Hij disconnect nog steeds zomaar ineens, en even later connect ie dan weer (enige vooruitgang is dat hij ook weer connect, dat deed hij hiervoor niet meer zonder reset telefoon).

|:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• qntal
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 24-09 11:11

qntal

Omlet du fromage!

Prulleman schreef op woensdag 20 februari 2013 @ 08:50:
[...]

exchange account verwijderen waarschijnlijk
Dat is het vreemde...die heb ik er ooit wel opgehad en daarna weer verwijderd maar die opties worden niet vrijgegeven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grindtegel
  • Laatst online: 19:18
Nou lekker is, dat. Wil ik vanochtend de update gaan uitvoeren, doet mijn nexus helemaal niks meer. Hij reageert dus nergens meer op, wil niet aan of uit, er brand ook niks en harde reset doet hij ook niet. Zo dood als een pier dus. Ik heb gewoon de standaard firmware erop staan, nooit geflashed of geroot of iets dergelijks. Iemand nog tips voor me of moet ie nu terug naar samsung?

[edit] en alweer opgelost. Ik had de batterij er al een paar keer uitgehaald maar dat mocht niet baten, na de batterij er wat langer uit te hebben gehaald (minuutje of 8 ) kon ik de nexus weer gewoon anzetten en doet hij het weer. De update heeft ie echter niet uitgevoerd en staat nu ook niet meer klaar, vreemd maar ik ben allang blij dat mijn telefoon het nog gewoon doet.

[ Voor 33% gewijzigd door Grindtegel op 20-02-2013 10:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Grindtegel schreef op woensdag 20 februari 2013 @ 10:01:
Nou lekker is, dat. Wil ik vanochtend de update gaan uitvoeren, doet mijn nexus helemaal niks meer. Hij reageert dus nergens meer op, wil niet aan of uit, er brand ook niks en harde reset doet hij ook niet. Zo dood als een pier dus. Ik heb gewoon de standaard firmware erop staan, nooit geflashed of geroot of iets dergelijks. Iemand nog tips voor me of moet ie nu terug naar samsung?

[edit] en alweer opgelost. Ik had de batterij er al een paar keer uitgehaald maar dat mocht niet baten, na de batterij er wat langer uit te hebben gehaald (minuutje of 8 ) kon ik de nexus weer gewoon anzetten en doet hij het weer. De update heeft ie echter niet uitgevoerd en staat nu ook niet meer klaar, vreemd maar ik ben allang blij dat mijn telefoon het nog gewoon doet.
Mooi, en die update-melding komt vanzelf wel weer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bob
  • Registratie: Mei 2005

Bob

Cerberus_tm schreef op woensdag 20 februari 2013 @ 00:25:
[...]

Ik vind de Quick Controls echt een must. Super handig, reden genoeg voor mij om bij 4.1.2 te blijven...hoewel er geloof ik ook een browser-applicatie in de Play Store is met extra Quick Controls, dus misschien is dat een optie, als ze in de gewone stock browser niet werken? Die versie is gebaseerd op de stock browser, maar dan aangepast. Ik weet niet precies hoe snel/stabiel hij is, dat zou je moeten proberen.
? Ik heb de laatste update en heb nog steeds quick controls in de stock browser.
Pagina: 1 ... 77 ... 89 Laatste

Let op:
Alles over levertijden en abonnementen in Samsung Galaxy Nexus - Levertijden / Abonnement topic.

Voor het bespreken van accessoires kun je terecht in Accessoires voor de Samsung (Google) Galaxy Nexus.

Voor alle informatie over rooten en custom roms zie [Google Galaxy Nexus] Custom roms en Firmware.