Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cordonbleu
  • Registratie: Juni 2012
  • Laatst online: 04-10 13:04
TheHolyCow schreef op maandag 03 december 2012 @ 16:48:
[...]

Bij mij heb ik de upgrade ook nog niet doorgevoerd (wil ook niet lukken i.v.m. andere kernel, en geen zin om eerst stock rom te moeten flashen). Maar ik word helemaal gestoord van het update schermpje. Elke keer als ik m'n telefoon aanzet moet ik weer op 'later...' klikken. Geen optie om het makkelijk uit te zetten, behalve de halve update applicatie om zeep helpen, en daar heb ik ook geen zin in.
Erg storend wat mij betreft. :(
Ik heb na alle ellende die ik met 4.2.1 had weer 4.1.2 geflashed en kreeg ook steeds de update melding. Echter in plaats van steeds op 'later' te klikken, klikte ik gewoon steeds buiten het pop-up venster. De melding gaat dan ook weg. Dit heb ik een stuk of vier keer zo gedaan en hierna heb ik geen pop-up venster over de update meer gehad. Ben alleen wel bang dat als ik hem opnieuw opstart het weer terugkomt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kanseleur
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 02-10 12:16
Bij mij nogal een achteruitgang sinds 4.2.1. Draai stock en de update heb ik niet geforceerd (als dat al ooit gewerkt heeft ;-)) Iig: regelmatig crashes van de browser bij willekeurige sites (nrc, ad, tweakers, nu.nl, etc.). Ik heb er geen patroon in kunnen ontdekken. Daarnaast zo mogelijk irritanter: scherm valt uit, maar telefoon draait gewoon nog. De enige oplossing is batterij eruit en opnieuw opstarten. Ook hier heb ik nog geen patroon in kunnen ontdekken.

Heb een licht N900/Linux gevoel: het deed het, tot de update, daarna mag je weer opnieuw de boel gaan uitzoeken :z . Nostalgisch, dat wel!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heb gisteren de update naar 4.2.1 ontvangenn nu had ik ook problemen met het updaten van apps. Heb dus een nieuwe account aangemaakt, daar iets mee geinstalleerd en nu werkt het terug.
Graag had ik deze account verwijderd maar zie deze optie nergens staan.
Waar en hoe kan ik dit doen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Smultie
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
Verwijderd schreef op dinsdag 04 december 2012 @ 07:27:
Heb gisteren de update naar 4.2.1 ontvangenn nu had ik ook problemen met het updaten van apps. Heb dus een nieuwe account aangemaakt, daar iets mee geinstalleerd en nu werkt het terug.
Graag had ik deze account verwijderd maar zie deze optie nergens staan.
Waar en hoe kan ik dit doen?
Dit is niet de bedoeling: Verwijderd in "Google Play & Androidapps - Deel 18"

Kijk eens bij je Instellingen - Accounts - Google - Selecteer de account die je wilt verwijderen - Opties - Remove account

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Sorry, bedankt heb het gevonden!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Kanseleur schreef op dinsdag 04 december 2012 @ 00:23:
Bij mij nogal een achteruitgang sinds 4.2.1. Draai stock en de update heb ik niet geforceerd (als dat al ooit gewerkt heeft ;-)) Iig: regelmatig crashes van de browser bij willekeurige sites (nrc, ad, tweakers, nu.nl, etc.). Ik heb er geen patroon in kunnen ontdekken...
"Fijn" om te horen dat het uitvallen/crashen van de browser ook nog het geval is in 4.2.1, momenteel heb ik nog 4.1.2 en was vanwege het willekeurig crashen van de browser bijna overstag gegaan naar 4.2.
Zolang de Rabobank e.d. hun apps nog niet (geheel) compatibel gemaakt hebben met 4.2 blijf ik nog wel even wachten...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Albert020
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 10:24
Verwijderd schreef op dinsdag 04 december 2012 @ 09:40:
[...]

"Fijn" om te horen dat het uitvallen/crashen van de browser ook nog het geval is in 4.2.1, momenteel heb ik nog 4.1.2 en was vanwege het willekeurig crashen van de browser bijna overstag gegaan naar 4.2.
Zolang de Rabobank e.d. hun apps nog niet (geheel) compatibel gemaakt hebben met 4.2 blijf ik nog wel even wachten...
Ja, blijf hier ook nog wel even wachten, draai nog 4.1.1, werkt overigens perfect ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinusz
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 10:16
Verwijderd schreef op dinsdag 04 december 2012 @ 09:40:
[...]

Daar ben ik nu dus ook achter |:( Rabo app werkt niet meer, maar ook mijn Parkline app die ik dagelijks gebruik |:( voortaan wacht ik wel even met updaten!
Overigens duurt het altijd wel lang bij de apps voordat ze een keer ge-update worden :-(

Float like a butterfly, sting like a bee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Trouble
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 04-10 16:06

Trouble

Everything is awesome

Dat van de Rabobank is echt kut, die gebruikte ik dagelijks :X

| 17 December 1991 | De Nerdette |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tiies
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 02-10 16:35
darkfujita schreef op maandag 03 december 2012 @ 13:31:
Oke, telefoon op twee dagen wederom vanuit het niets gecrashed. Begrijp er niks van. Meerdere met dit probleem? Heb nu 4.2.1

~update

Hij is gewoon OPNIEUW gecrashed!! mijn scherm valt uit, terwijl de achtergrond blijft lopen
Ja hier precies hetzelfde, ongeveer 1 á 2 keer per dag. Zie een paar pagina's terug, daar heb ik dit ook gepost. Bljkbaar zijn er toch meer met dit probleem..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _geenpunt_
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 28-04 20:49
tiies schreef op dinsdag 04 december 2012 @ 12:55:
[...]
Ja hier precies hetzelfde, ongeveer 1 á 2 keer per dag. Zie een paar pagina's terug, daar heb ik dit ook gepost. Bljkbaar zijn er toch meer met dit probleem..
Klopt.. Ik heb er ook last van. Heel vervelend.
Maar verder ben ik zeer tevreden met 4.2.1!! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kanseleur
Uit bug reports heb ik de volgende "oplossingen", vooralsnog werkt het voor mij:
Browserprobleem: bij je Google-account settings: privacy>ads>Google AdMob ads uitzetten.
Voor het schermprobleem: auto-brightness uit, dus vaste waarde geven.

Het werkt voor mij nu enkele uren, geen garantie voor succes nog!

Acties:
  • 0 Henk 'm!
wat is precies het scherm probleem?

(ik heb verder met een custom AOSP based 4.2.1 rom weinig bugs, behalve dat er soms een rare balk in beeld blijft bij de browser (meerdere custom roms/vesies))

Strava

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kanseleur
Het scherm wordt dan zwart en de telefoon reageert niet meer, ook niet op de hardware buttons. Alle processen lopen echter wel gewoon door, dus je kunt gebeld worden, notificatie doet het, muziek speelt door, etc.. Enige oplossing is batterij eruit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
ah een vastloper :), ben benieuwd of dat inderdaad met de autobightness te maken heeft, bij custom roms is dit meestal een kernel issue (ik had het regelmatig met de default AOKP kernel (faux that is))

Strava

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Heineken
  • Registratie: November 1999
  • Niet online

Heineken

Tweaker sinds 1999

Voor alle Rabo-klanten: via http://mobiel.rabobank.nl is het ook prettig bankieren
Werkt bijna beter de de app

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Kanseleur schreef op dinsdag 04 december 2012 @ 14:27:
Uit bug reports heb ik de volgende "oplossingen", vooralsnog werkt het voor mij:
Browserprobleem: bij je Google-account settings: privacy>ads>Google AdMob ads uitzetten.
Voor het schermprobleem: auto-brightness uit, dus vaste waarde geven.
Bedankt voor de tips!
Heb de instellingen veranderd, kijken of het werkt.
Wat is dit forum toch geweldig. _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cerberus_tm
  • Registratie: Augustus 2008
  • Niet online
Voor wie update-notificaties tijdelijk wil uitzetten (root-toegang vereist):

1. Installeer Autorun Manager: Google Play: Autorun Manager
2. Open advanced mode
3. Aldaar in Settings, vink aan "Show system entries"
4. Vink ook aan "Enable system app disable" (ja, dat klinkt eng, en je moet vooral niets anders uitzetten dan het onderstaande!)
5. In de lijst met applicaties aldaar, open "Google Services Framework"
6. Haal het vinkje weg bij "com.google.android.gsf.update.SystemUpdateService$Receiver"
7. Opnieuw opstarten

Dit werkt bij mij. Ik heb deze tip van:
http://forum.xda-develope...hp?p=34310692&postcount=5

[ Voor 10% gewijzigd door Cerberus_tm op 05-12-2012 01:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cordonbleu
Cerberus_tm schreef op woensdag 05 december 2012 @ 01:17:

2. Open advanced mode
4. Vink ook aan "Enable system app disable" (ja, dat klinkt eng, en je moet vooral niets anders uitzetten dan het onderstaande!)
6. Haal het vinkje weg bij "com.google.android.gsf.update.SystemUpdateService$Receiver"
7. Opnieuw opstarten

Is voor deze app (en dus het uitschakelen van de update receiver) alleen root vereist óf root+busybox?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cerberus_tm
  • Registratie: Augustus 2008
  • Niet online
cordonbleu schreef op woensdag 05 december 2012 @ 23:40:
[...]

Is voor deze app (en dus het uitschakelen van de update receiver) alleen root vereist óf root+busybox?
Ik heb eerlijk gezegd geen idee: met de Nexus Toolkit werd Busy Box geloof ik automatisch op mijn telefoon geïnstalleerd, dus ik heb altijd Busy Box gehad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Smarron
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 04-10 22:23

Smarron

The bend

Sinds de 4.2 update ben ik Widgetlocker weer gaan gebruiken. Wat een drama dat lockscherm zeg. Ik begrijp niet waardoor de lockscreen snelkoppelingen zijn vervangen voor die nutteloze widgets. Had dan de keuze gegeven om beiden in te kunnen stellen. Ik gebruikte de snelkoppelingen echt elke dag.

Ook het aantal in te stellen widgets is echt belabberd.

Met deze tool heb ik de widgets en de camera app zelfs helemaal uitgeschakeld:
Google Play: Lockscreen Policy

Dus ben nu weer tevreden. :)

-=Dell Inspiron 7591=- -=Samsung Galaxy A52s 8GB=- -=Nikon D750=- -=Flickr=-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Laguna
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 04-10 18:43
Smarron schreef op donderdag 06 december 2012 @ 09:54:
Met deze tool heb ik de widgets en de camera app zelfs helemaal uitgeschakeld:
Google Play: Lockscreen Policy

Dus ben nu weer tevreden. :)
Die tool heb ik ook geprobeerd, alleen ben je dan wel de snelkoppeling naar de camera kwijt..

Verder geen behoefte aan widgetlocker. Het zou fijn zijn als Google je de mogelijkheid zou geven om ze uit te schakelen (en dan gelijk ook een optie om dat quick settings menu uit te schakelen, ik heb al Power Toggles die gewoon veel beter is).

Antec Solo * Corsair HX-650 * Gigabyte EP45-UD3R * Intel Core2Duo E8400 * 4x Kingston 2GB DDR2 PC6400 * Intel Postville 80GB SSD * 4x WD5000AAKS 500GB raid5 * Sony Optiarc AD-7240S * Sapphire HD 5750 Vapor-X * Acer P235H

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Smarron

Smarron

The bend

Laguna schreef op donderdag 06 december 2012 @ 10:46:
[...]

Die tool heb ik ook geprobeerd, alleen ben je dan wel de snelkoppeling naar de camera kwijt..

Verder geen behoefte aan widgetlocker. Het zou fijn zijn als Google je de mogelijkheid zou geven om ze uit te schakelen (en dan gelijk ook een optie om dat quick settings menu uit te schakelen, ik heb al Power Toggles die gewoon veel beter is).
Je kunt via die app toch kiezen of je de camera actief wilt houden? Widgets en camera zijn afzonderlijk van elkaar te blokkeren.

Nu ziet mijn lockscherm er weer zo uit:

Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/vO2CbMirfuZkcq92Y21FNsm7/medium.png

Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/pFrYNlZyIjG1woWfktWg6Ror/medium.png

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• superwashandje
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 10:20

superwashandje

grofheid alom

hoe krijg je al die apps in je lockscreen?(2e plaatje)

Life is not the opposite of Death, Death is the opposite of Birth. Life is eternal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Smarron

Smarron

The bend

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Laguna
Smarron schreef op donderdag 06 december 2012 @ 11:13:
[...]
Je kunt via die app toch kiezen of je de camera actief wilt houden? Widgets en camera zijn afzonderlijk van elkaar te blokkeren.
Klopt, maar dan heb je nog steeds die lelijke witte lijn die telkens tevoorschijn komt zodra je je toestel aanzet. Ik vind het dus een beetje een halfbakken oplossing, als je met Lockscreen Policy gewoon weer naar links kon swipen voor de camera (zoals bij 4.1) dan vond ik het een goed alternatief.

Antec Solo * Corsair HX-650 * Gigabyte EP45-UD3R * Intel Core2Duo E8400 * 4x Kingston 2GB DDR2 PC6400 * Intel Postville 80GB SSD * 4x WD5000AAKS 500GB raid5 * Sony Optiarc AD-7240S * Sapphire HD 5750 Vapor-X * Acer P235H

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• superwashandje

superwashandje

grofheid alom

argh shit, die moet je kopen! heb geen CC. Jammer dan maar bedankt voor het melden :)

Life is not the opposite of Death, Death is the opposite of Birth. Life is eternal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Smarron

Smarron

The bend

Laguna schreef op donderdag 06 december 2012 @ 12:48:
[...]

Klopt, maar dan heb je nog steeds die lelijke witte lijn die telkens tevoorschijn komt zodra je je toestel aanzet. Ik vind het dus een beetje een halfbakken oplossing, als je met Lockscreen Policy gewoon weer naar links kon swipen voor de camera (zoals bij 4.1) dan vond ik het een goed alternatief.
Klopt ja, daarom vond ik het ook zo'n nutteloze wijziging van het lockscherm. Had in elk geval de keuze gegeven tussen beiden, of een combinatie van. Widgetlocker heeft deze dubbele functionaliteit namelijk wel aan boord.

Maar een shortcut vind je niet goed genoeg zoals ik deze nu heb ingesteld ?

[ Voor 10% gewijzigd door Smarron op 06-12-2012 14:49 . Reden: volgorde even gewijzigd ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tijgervisuals
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 25-09 14:15
superwashandje schreef op donderdag 06 december 2012 @ 13:25:
argh shit, die moet je kopen! heb geen CC. Jammer dan maar bedankt voor het melden :)
Is dit niks?

https://www.3vcard.nl/3V-prepaid-Visa-creditcard-voucher.html

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Room42
  • Registratie: September 2001
  • Niet online
Grrr! Wat erger ik mij aan de mailnotificaties van Android (GMail en E-mail (=Exchange))! Als ik in Outlook meerdere mails als ongelezen heb staan en ik lees er een, krijg ik minuten later een bericht van nieuwe mail op de telefoon. Ook als ik er een als ongelezen markeer, volgt enkele minuten weer een notificatie.
Zwaar irritant! :-( Ik wil alleen bericht van nieuwe mail...

"Technological advancements don't feel fun anymore because of the motivations behind so many of them." Bron

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tobitronics
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 03-10 16:33
Room42 schreef op donderdag 06 december 2012 @ 14:58:
Grrr! Wat erger ik mij aan de mailnotificaties van Android (GMail en E-mail (=Exchange))! Als ik in Outlook meerdere mails als ongelezen heb staan en ik lees er een, krijg ik minuten later een bericht van nieuwe mail op de telefoon. Ook als ik er een als ongelezen markeer, volgt enkele minuten weer een notificatie.
Zwaar irritant! :-( Ik wil alleen bericht van nieuwe mail...
Laat je mail via de gmail client lopen ipv de email client.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Laguna
Smarron schreef op donderdag 06 december 2012 @ 14:01:
[...]
Klopt ja, daarom vond ik het ook zo'n nutteloze wijziging van het lockscherm. Had in elk geval de keuze gegeven tussen beiden, of een combinatie van. Widgetlocker heeft deze dubbele functionaliteit namelijk wel aan boord.

Maar een shortcut vind je niet goed genoeg zoals ik deze nu heb ingesteld ?
In het verleden Widgetlocker wel geprobeerd, maar vond het irritant dat er verplicht een icoontje in de notificatiebalk moest staan. Misschien geef ik het nog een kans (gekocht blijft immers gekocht).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• superwashandje

superwashandje

grofheid alom

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ronaldm3
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 04-10 13:40

ronaldm3

Apple Watch :)

Hallo Medetweakers,

Ik heb hier een Galaxy Nexus liggen en heb een vreemd probleem, Toestel draait op: 4.2.1 en heeft een probleem met WIFI, als ik het toestel naar de market of internetadres toe laat gaan kan je wachten totdat je een ons weegt, dan doet ie het gewoon niet.

Doe ik er een simkaart in en ga dan via 3G het net op werkt alles wel...

Heb hier ook een i5 liggen en een iPad en die doen het allebei goed met wifi.

Hebben meerdere problemen met het WIFI op de Nexus?

Power to the beat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Smarron

Smarron

The bend

Laguna schreef op donderdag 06 december 2012 @ 15:52:
[...]

In het verleden Widgetlocker wel geprobeerd, maar vond het irritant dat er verplicht een icoontje in de notificatiebalk moest staan. Misschien geef ik het nog een kans (gekocht blijft immers gekocht).
Dat moet van wel heel lang geleden zijn denk ik. Nu is het echt een prima app. Je merkt aan helemaal niks dat het Widgetlocker is eigenlijk. Nergens meer een herkenning.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phntm
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 04-10 16:46

Phntm

Tlingelingeling

ronaldm3 schreef op donderdag 06 december 2012 @ 19:44:
Hallo Medetweakers,

Ik heb hier een Galaxy Nexus liggen en heb een vreemd probleem, Toestel draait op: 4.2.1 en heeft een probleem met WIFI, als ik het toestel naar de market of internetadres toe laat gaan kan je wachten totdat je een ons weegt, dan doet ie het gewoon niet.

Doe ik er een simkaart in en ga dan via 3G het net op werkt alles wel...

Heb hier ook een i5 liggen en een iPad en die doen het allebei goed met wifi.

Hebben meerdere problemen met het WIFI op de Nexus?
Als je misschien een paar pagina's terug ging zag je dat dit nog een veel voorkomend probleem is en met name ligt aan de 4.2.1 radio die nog steeds slecht is (helaas)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ikt
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 10:49

ikt

Ik zit te klagen en te klagen over het belachelijk slechte uithoudingsvermogen, maar zojuist had ik even gezocht naar wat informatie over hoe ik mijn GNexus wat langer uit kon laten houden. Blijkbaar hebben veel mensen nóg minder batterijduur. Ergens wordt zelfs gezegd dat 4 uur on-screen time het maximale was.
Hoe kan dit dan kloppen :+
Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/NO1EXl.png

[ Voor 7% gewijzigd door ikt op 07-12-2012 00:14 . Reden: Thumbnails! ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cordonbleu
Tja, zonder scherm waar je screen-on time op staat valt er bij jou niks zinnigs over te zeggen. Ik haal meestal ook maar maximaal 4 uur screen-on (helderheid op auto) met browsen bijv, maar als ik de telefoon weinig tot matig gebruik kan ik er ook zo maar 2 dagen mee doen. Toch laad ik hem iedere dag wel op, terwijl ik na een dag van 08.00 tot 23.00 vaak nog meer dan 60% over heb. Ik ben dus best tevreden. Zit overigens nog wel op 4.1.2 (eigen keus, 4.2 zuigt).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Room42
  • Niet online
Grappig, ik heb (ongeveer) precies hetzelfde verbruik
Mijn Sreen Time on is 1h 39m 41s.

Afbeeldingslocatie: https://dl.dropbox.com/u/2373011/Screenshot_2012-12-07-00-26-45.png

[ Voor 22% gewijzigd door Room42 op 07-12-2012 00:31 ]

"Technological advancements don't feel fun anymore because of the motivations behind so many of them." Bron

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Albert020
Room42 schreef op vrijdag 07 december 2012 @ 00:30:
Grappig, ik heb (ongeveer) precies hetzelfde verbruik
Mijn Sreen Time on is 1h 39m 41s.

[afbeelding]
Dan gaat ie van jou best snel leeg, vergeleken bij de mijne met 4.1.1

Afbeeldingslocatie: http://www.dumpyourphoto.com/files6/161312/medium/W2oNLdiP.png

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phntm
  • Laatst online: 04-10 16:46

Phntm

Tlingelingeling

Albert020 schreef op vrijdag 07 december 2012 @ 07:58:
[...]

[afbeelding]
Albert, jij gebruikt je telefoon volgens mij niet zo vaak als Sjaak. Daarom houdt die van jouw het zo lang uit. Als ik mijn telefoon alleen gebruik om te kijken naar de tijd dan hou ik het ook 2 dagen uit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maardiweb
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 01-10 22:32
Die plaatjes zeggen niets als je je schermtijd niet erbij aangeeft. Albert zal wel op max 30 minuten zitten..

Ik haal meestal iets meer dan 2 uur schermtijd, maar dat ligt echt aan wat ik ermee doe. Als ik een tijdje zit te gamen gaat het uiteraard sneller

edit: Plus albert zo te zien geen 3g aan, scheelt ook een flinke bak..

[ Voor 12% gewijzigd door Maardiweb op 07-12-2012 12:08 ]

If you want to be the best, you need to work with the best :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Albert020
Phntm schreef op vrijdag 07 december 2012 @ 11:13:
[...]

Albert, jij gebruikt je telefoon volgens mij niet zo vaak als Sjaak. Daarom houdt die van jouw het zo lang uit. Als ik mijn telefoon alleen gebruik om te kijken naar de tijd dan hou ik het ook 2 dagen uit.
Nou daar zal je verbaast van opkijken, ik gebruik regelmatig internet, kranten lezen, mail, msn, enz enz enz
Als ik alleen naar de tijd zou kijken gaat ie 6 dagen mee, bij intensief gebruik 2 dagen !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grrrrrene
  • Registratie: Mei 2000
  • Niet online
Dan heb je vast geen mobiele data of Wifi continu aan :) Echt, ik kan makkelijk meerdere dagen met mijn Nexus doen, maar alleen als ik de mobiele verbindingen (op gsm na) uitzet. Zeker 3G vreet energie, Wifi gevoelsmatig wat minder.

Imitation is the sincerest form of flattery
Stressed is desserts spelled backwards

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Albert020
Grrrrrene schreef op vrijdag 07 december 2012 @ 12:29:
Dan heb je vast geen mobiele data of Wifi continu aan :) Echt, ik kan makkelijk meerdere dagen met mijn Nexus doen, maar alleen als ik de mobiele verbindingen (op gsm na) uitzet. Zeker 3G vreet energie, Wifi gevoelsmatig wat minder.
Zet 3G/WiFi pas aan als ik deze ga gebruiken dat klopt ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Room42
  • Niet online
Albert020 schreef op vrijdag 07 december 2012 @ 12:40:
[...]

Zet 3G/WiFi pas aan als ik deze ga gebruiken dat klopt ;)
Maar wat is jouw 'screen on'-tijd? Dat kun je zien door erop te klikken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Albert020
Room42 schreef op vrijdag 07 december 2012 @ 12:48:
[...]

Maar wat is jouw 'screen on'-tijd? Dat kun je zien door erop te klikken.
5u, 21m, 40s

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cordonbleu
Cerberus_tm schreef op woensdag 05 december 2012 @ 01:17:

2. Open advanced mode
7. Opnieuw opstarten

Net de factory image yakju 4.1.2 geflashed, geroot+busybox en deze 'autorun' app geïnstalleerd. Geen update melding meer en de heerlijkheid van het soepele en stabiele 4.1.2 ipv die rotzooi 4.2.1. Nu weer helemaal blij met mijn GNex.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
stock rom/kernel zonder tweaks? dat is echt uitzonderlijk!
Tijdens de scherm aan tijd, wordt ie dan ook een beetje goed gebruikt? (volgens mij kwam in het custom rom topic ook iemand met een extreme screen on time voorbij, maar dat bleek idle met een volledig zwart scherm (met AMOLED betekend dat dus bijna geen verbruik)

Strava

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vis
  • Registratie: Juni 2007
  • Nu online

Vis

Na wat dagen op 4.2.1 te lopen, kan ik eigenlijk toch maar concluderen dat ik de overall ervaring van 4.1.2 gewoon flink beter vond!
Ik heb t dan vooral over de smoothness/snelheid van handelingen en apps.

Ik heb nu heel vaak dat in bepaalde apps het doorladen gewoon te lang duurt! Waar ik voorheen redelijk snel kon twitteren en snel wat anders (multitasken) tussendoor kon doen, zonder dat ik daar lang op moest wachten.. Met 4.2 is dt echt aanzienlijk slecht geworden.

Ook lijkt mijn batterij minder lang mee te gaan, iig de screentime was voorheen beter naar mijn gevoel!

Maar de traagheid bij bepaalde apps die voorheen lekker soepel verliepen, ben ik mij aan gaan ergeren de laatste paar dagen sinds 4.2.1 en daar baal ik soms wel van..
Hoop daarom ook dat Google met een volgende update weer dezelfde smoothness terugbrengt..

Nikon D610 || 85mm 1.8G || 50mm f1.8D || AW 15 R3 ||

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cordonbleu
Vis schreef op vrijdag 07 december 2012 @ 23:38:
Na wat dagen op 4.2.1 te lopen, kan ik eigenlijk toch maar concluderen dat ik de overall ervaring van 4.1.2 gewoon flink beter vond!
Ik heb t dan vooral over de smoothness/snelheid van handelingen en apps.

Ik heb nu heel vaak dat in bepaalde apps het doorladen gewoon te lang duurt! Waar ik voorheen redelijk snel kon twitteren en snel wat anders (multitasken) tussendoor kon doen, zonder dat ik daar lang op moest wachten.. Met 4.2 is dt echt aanzienlijk slecht geworden.

Ook lijkt mijn batterij minder lang mee te gaan, iig de screentime was voorheen beter naar mijn gevoel!

Maar de traagheid bij bepaalde apps die voorheen lekker soepel verliepen, ben ik mij aan gaan ergeren de laatste paar dagen sinds 4.2.1 en daar baal ik soms wel van..
Hoop daarom ook dat Google met een volgende update weer dezelfde smoothness terugbrengt..
Of als je net als ik geen zin hebt om te wachten op een update van Google en de traagheid en bugs van 4.2.1 meer dan zat bent, dan kun je ook gewoon stock 4.1.2 flashen. Echt fluitje van een cent met de toolkit en het is het echt waard. Nu is alles weer lekker snel en soepel, zoals het was en gewoon zoals het hoort.

[ Voor 60% gewijzigd door cordonbleu op 07-12-2012 23:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• beOnt
  • Laatst online: 04-10 10:25
Ik heb ook zo'n dagen dat ik mijn telefoon bijna niet gebruik. (met 3G etc uit)
Zo haal ik max. 6dagen standby tijd. (met on screen time +/- 2h)

Als ik mijn telefoon intensief gebruik, bijv. bij gebruik van GPS (sygic), haal ik einde van de dag niet...

Rom: ParanoidAndroid 4.2.1

[ Voor 11% gewijzigd door beOnt op 08-12-2012 11:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bigfoot1942
  • Registratie: Juni 2003
  • Niet online
Kan iemand iets roepen over mijn accutijden? Ik heb niet het idee dat ze gruwelijk verslechterd zijn, maar ik vind dat de services wel heel veel opslurpen (relatief gezien dan)?
Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/RothSeoW1DUBeyNoJsKI387x/full.png

Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/iRKObjtXj8d0q8aWBHsGpbU7/full.png

Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/QyAxgLTnqD2oL7jMnzpp9bab/full.png

Lijkt me een bug (had dit in 4.1.2 niet)?
Dan houdt dit dus in dat mijn batterijduur een stuk beter word als dit gefixt is...
Overigens heb ik standaard Bluetooth en Wifi aan, ik vind het prima mijn telefoon elke nacht aan de lader te leggen...

[ Voor 93% gewijzigd door bigfoot1942 op 08-12-2012 13:55 . Reden: geklooi met pics ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

cordonbleu schreef op vrijdag 07 december 2012 @ 23:42:
[...]

Of als je net als ik geen zin hebt om te wachten op een update van Google en de traagheid en bugs van 4.2.1 meer dan zat bent, dan kun je ook gewoon stock 4.1.2 flashen. Echt fluitje van een cent met de toolkit en het is het echt waard. Nu is alles weer lekker snel en soepel, zoals het was en gewoon zoals het hoort.
Jep dit ga ik ook doen, ik word helemaal gek van 4.2.1. Wat een waardeloze update!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Laguna
Albert020 schreef op vrijdag 07 december 2012 @ 07:58:
[...]

[afbeelding]
Hou die onzin alsjeblieft voor je. Het is bij je screenshot al af te lezen dat dat geen screen-on tijd van +5 uur is, maar maximaal 1 uur.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Smarron

Smarron

The bend

bigfoot1942 schreef op zaterdag 08 december 2012 @ 13:46:
Kan iemand iets roepen over mijn accutijden? Ik heb niet het idee dat ze gruwelijk verslechterd zijn, maar ik vind dat de services wel heel veel opslurpen (relatief gezien dan)?
[afbeelding]

[afbeelding]

[afbeelding]

Lijkt me een bug (had dit in 4.1.2 niet)?
Dan houdt dit dus in dat mijn batterijduur een stuk beter word als dit gefixt is...
Overigens heb ik standaard Bluetooth en Wifi aan, ik vind het prima mijn telefoon elke nacht aan de lader te leggen...
Ik ervaar hetzelfde, batterijverbruik lijkt echt slechter vergeleken met 4.1.2. Ook bij mij is Google services prominent aanwezig, vlak onder het schermverbruik, dus eigenlijk identiek aan jouw screenshots.

Ook lijkt niet alles meer zo soepel als met 4.1.2, wat ook al eerder is opgemerkt. Ik zit te twijfelen om weer terug te gaan, want ik zie eigenlijk geen voordelen met de vorige versie.

Ik draai dan wel een custom rom (PA 2.99b7), maar de irritaties die ik lees bij mensen die stock draaien zijn vrijwel hetzelfde.

Oh leuk, nu gaan mijn scherm ineens niet meer aan. :S

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Laguna
Smarron schreef op zaterdag 08 december 2012 @ 16:44:
[...]
Ik ervaar hetzelfde, batterijverbruik lijkt echt slechter vergeleken met 4.1.2. Ook bij mij is Google services prominent aanwezig, vlak onder het schermverbruik, dus eigenlijk identiek aan jouw screenshots.

Ook lijkt niet alles meer zo soepel als met 4.1.2, wat ook al eerder is opgemerkt. Ik zit te twijfelen om weer terug te gaan, want ik zie eigenlijk geen voordelen met de vorige versie.

Ik draai dan wel een custom rom (PA 2.99b7), maar de irritaties die ik lees bij mensen die stock draaien zijn vrijwel hetzelfde.

Oh leuk, nu gaan mijn scherm ineens niet meer aan. :S
Ik ben ook aan het overwegen terug te gaan naar 4.1.2. Enige pluspunten van 4.2 voor mij zijn de nieuwe camera app en gesture typing. De rest was allemaal beter in 4.1.2 :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AndRo555
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 10:44
Laguna schreef op zaterdag 08 december 2012 @ 16:47:
[...]

Ik ben ook aan het overwegen terug te gaan naar 4.1.2. Enige pluspunten van 4.2 voor mij zijn de nieuwe camera app en gesture typing. De rest was allemaal beter in 4.1.2 :/
Ik draai CM 10 stable, de 4.1.2 snelheid en batterij duur en daarnaast de Camera en toetsenbord van 4.2 geflashed.
Op wifi alleen kan ik makkelijk een dag doen met rond de 4u screen on, op alleen mobiel data haal ik max 3u screen on met een dagje standy.
Ik heb een paar dagen 4.2 geprobeerd, maar dat is toch merkbaar minder vloeiend en 2 a 3% per uur batterij verlies op mobiele data is wel te veel van het goede.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ikt
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 10:49

ikt

Ligt het misschien niet aan de kernel? Of wordt die niet geüpdatet?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• benchMarc
  • Registratie: Oktober 1999
  • Laatst online: 04-10 19:09
Jij hebt de Mugen 4000 accu toevallig? Dit is met stock onmogelijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• beOnt
  • Laatst online: 04-10 10:25
Weet er toevallig iemand een tool die 2G omzet naar 3G wanneer je daadwerkelijk internet gebruikt?
Ik doe dit momenteel manueel, maar is eigenlijk }:O om telkens te doen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AndRo555
benchMarc schreef op zaterdag 08 december 2012 @ 20:14:
[...]

Jij hebt de Mugen 4000 accu toevallig? Dit is met stock onmogelijk.
Onwaarschijnlijk, maar niet onmogelijk. Met een 3800/4000mAh kan je makkelijk 7u+ screen on halen.
Als met stock batterij alleen op wifi zit en helderheid vrij laag zet haal je zeker meer dan 4u.

Toggle 2G: http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=739530

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Laguna
AndRo555 schreef op zaterdag 08 december 2012 @ 20:32:
[...]

Onwaarschijnlijk, maar niet onmogelijk. Met een 3800/4000mAh kan je makkelijk 7u+ screen on halen.
Als met stock batterij alleen op wifi zit en helderheid vrij laag zet haal je zeker meer dan 4u.
Klopt het is niet onmogelijk, met bijvoorbeeld zowat alleen offline video kijken. Maar het werd hier genoemd in combinatie met een accuduur van zo'n 2 dagen en 20 uur en dat is met de stock accu wel degelijk onmogelijk.

[ Voor 6% gewijzigd door Laguna op 09-12-2012 02:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tobitronics
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 03-10 16:33
Na een half jaar weer eens google now aangezet, gelijk maar even zo gedaan dat ie terug praat.

" What's the weather like in Amsterdam?"
" It is 8 degrees and overwegend bewolkt in Amsterdam"

LOL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Smarron

Smarron

The bend

Vandaag weer teruggegaan naar 4.2.1 4.1.2. Wat een verademing zeg! Alles werkt gewoon soepel en omdat het CM is, heb ik alle handige features ook weer terug. 4.2 was AOSP, vrijwel zonder features.

Ook het lockscherm is gewoon weer goed met de shortcuts, dus Widgetlocker is er ook weer vanaf. Maar vooral het soepele en het snelheidsverschil vind ik echt enorm. 4.2 komt er bij mij voorlopig niet meer in!

Nu nog even op zoek naar de camera van 4.2, want die was wel erg gaaf.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 8088
  • Registratie: December 2000
  • Niet online

8088

NaN

Smarron schreef op maandag 10 december 2012 @ 00:12:
Vandaag weer teruggegaan naar 4.2.1.
Bedoel je niet 4.1.2?

Do you seek to engage in or have you ever engaged in terrorist activities, espionage, sabotage, or genocide?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Smarron

Smarron

The bend

Ja klopt, voudje. Aangepast. :)

Eergisternacht op gisterochtend 20% accu verloren. Gisternacht op vanochtend 1%. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AndRo555
Smarron schreef op maandag 10 december 2012 @ 09:07:
[...]
Ja klopt, voudje. Aangepast. :)

Eergisternacht op gisterochtend 20% accu verloren. Gisternacht op vanochtend 1%. :)
http://forum.xda-develope...9488&highlight=ics+camera
dit + CM10 de beste combinatie van het moment in mijn ogen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kristo
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 15-09 09:25

kristo

cosmotheoros

Net een totaal verlies aan mobiele verbinding (3g + telefoon) gehad tijdens en verder na periode van verbinden met slechte ontvangst wifi en 3g :/ Heropstart verhielp het. Stock 4.2.1., vroeger nooit voorgekomen :|

Nexus 5, Nexus 7, Chromebook XE303

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bob
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 04-10 23:02

Bob

Third party apps problemen? Ik heb geen last van alle troubles die ik hier lees. Batterij nu na een dikke vijf uur op 84 procent, wifi aan, alle mogelijke sync aan, half uur screen tijd tot nu toe. 4.2.1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vis
  • Nu online

Vis

Problemen ook hier met Wifi op t werk met 4.2.1

Heb redelijk vaak een loss van het bereik, (zowel wifi als 3g/H blijven grijs) pas nadat ik even wifi aan en uit zet, worden ze weer blauw en krijg ik mn notifications weer binnen.. echt triest gewoon!

Met 4.1 nooit last van :(

Ik heb altijd gezegd dat ik mn GN lekker stock wil houden, omdat hij zo lekker betrouwbaar is, en de updates nooit problemen hebben veroorzaakt... maar nu ben ik toch hard aant twijfelen om te gaan rooten... alleen ben ik dan mijn garantie kwijt, mocht er ooit iets gebeuren?

Ik wil zo graag dat Google liefst vandaag dan morgen al KLP uitbrengt en weer het niveau haalt van 4.1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• beele
  • Laatst online: 24-02 10:31
Zijn er hier nog mensen die sinds 4.2 (ook op 4.2.1) de verbinding verliezen met bluetooth apparaten na het connecten als de nexus in deep sleep gaat.

Bijvoorbeeld verbinding maken met de wagen. Gaat ok tot de nexus zijn scherm even uit is, plots de waarschuwing van de autoradio dat de verbinding verbroken werd.

Heb nu een progje gekocht van de store die een wakelock maakt om hem zo verbonden te houden, maar zou toch liever hebben dat het gewoon werkt zoals in 4.1.2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Smarron

Smarron

The bend

Ik heb de losse 4.2 camera app geinstalleerd: http://www.droid-life.com...-2-photo-sphere-included/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kristo
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 15-09 09:25

kristo

cosmotheoros

Mogelijks, lees 'waarschijnlijk'. Vriend op stock GN 4.1.2 meldde ook reeds dergelijk [mobiele verbindingen] verlies gehad te hebben op stock 4.1 (in tegenstelling tot mezelf).

[ Voor 5% gewijzigd door kristo op 10-12-2012 18:12 ]

Nexus 5, Nexus 7, Chromebook XE303

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• filenox
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 31-07 10:23
beOnt schreef op zaterdag 08 december 2012 @ 10:58:
Ik heb ook zo'n dagen dat ik mijn telefoon bijna niet gebruik. (met 3G etc uit)
Zo haal ik max. 6dagen standby tijd. (met on screen time +/- 2h)

Als ik mijn telefoon intensief gebruik, bijv. bij gebruik van GPS (sygic), haal ik einde van de dag niet...

Rom: ParanoidAndroid 4.2.1
zzz..zzz...zes dagen?? :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinusz
beele schreef op maandag 10 december 2012 @ 16:30:
Zijn er hier nog mensen die sinds 4.2 (ook op 4.2.1) de verbinding verliezen met bluetooth apparaten na het connecten als de nexus in deep sleep gaat.

Bijvoorbeeld verbinding maken met de wagen. Gaat ok tot de nexus zijn scherm even uit is, plots de waarschuwing van de autoradio dat de verbinding verbroken werd.

Heb nu een progje gekocht van de store die een wakelock maakt om hem zo verbonden te houden, maar zou toch liever hebben dat het gewoon werkt zoals in 4.1.2
Hier zelfde probleem, bluetooth in de auto, soms disconnect ie ineens en dan paar minuten later connect ie weer (zonder dat ik de telefoon heb aangeraakt. Voor de update nooit problemen gehad met de bluetooth connectie!

Ik stoor mij trouwens enorm aan de volumeknoppen, ook al is je telefoon gelocked, dan nog gaat in mijn broekzak het volume ineens op aan, niet erg handig als je soms moet vergaderen etc. en je je telefoon op stil wilt hebben staan. Is toch vreemd dat je je volume aan kan zetten als je telefoon gelocked is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
sja.. vind het ook niet heel geloofwaardig en/of realistisch.. heb ooit op vakantie in het buitenland mijn nexus een aantal dagen met rust gelaten (plus geen data/wifi, forced 2g) maar toen was het na 5 dagen en 10 minuten screen on time ook wel klaar....

6 dagen standby met 2 uur screen ontime zou zeker 10+ dagen zonder screen betekenen, aangezien die 2 uur zo goed als 50% van je accu pakt...

hier is meer aan de hand, zoals screen on time met 0% helderheid, en telefoon onder een zendmast wegleggen, grote accu, stiekem tussendoor bijladen in de auto etc etc.

Er zijn duidelijk verschillen tussen toestellen onderling, en zeker ook met setings, gebruik, roms en kernels, maar dit gaat heel ver over de absolute max heen

[ Voor 9% gewijzigd door Prulleman op 11-12-2012 11:45 ]

Strava

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BtM909
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online

BtM909

Watch out Guys...

martinusz schreef op dinsdag 11 december 2012 @ 11:34:
[...]

Hier zelfde probleem, bluetooth in de auto, soms disconnect ie ineens en dan paar minuten later connect ie weer (zonder dat ik de telefoon heb aangeraakt. Voor de update nooit problemen gehad met de bluetooth connectie!

Ik stoor mij trouwens enorm aan de volumeknoppen, ook al is je telefoon gelocked, dan nog gaat in mijn broekzak het volume ineens op aan, niet erg handig als je soms moet vergaderen etc. en je je telefoon op stil wilt hebben staan. Is toch vreemd dat je je volume aan kan zetten als je telefoon gelocked is.
Dat valt mee... Mijn bluetooth in de auto verliest controle over het toestel (aannemen, verbreken, bellen werkt volgens bluetooth, maar wordt niet "doorgevoerd" op de telefoon), messed alle namen door elkaar: Pietje belt (staat in display), maar dat blijkt Klaasje te zijn... Als de verbinding verbreekt, kunnen ze elkaar niet meer vinden, laat staan connecten...

Echt ik baal ontzettend van deze update; met custom roms op m'n HD2 had ik vroeger ook weleens BT problemen, maar die waren een week later weer opgelost.

Ace of Base vs Charli XCX - All That She Boom Claps (RMT) | Clean Bandit vs Galantis - I'd Rather Be You (RMT)
You've moved up on my notch-list. You have 1 notch
I have a black belt in Kung Flu.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gummie
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 03-10 18:38
[...]
Dit is trouwens alleen het geval als je eerst op de aan/uit knop drukt en daarna de volumetoetsen aanraakt. Maar inderdaad sinds 4.2.1 is het wel zo dat het relatief lang (30 sec) duurt voordat je telefoon weer gaat slapen nadat je de aan/uit knop even hebt aangeraakt. :-( Dus zonder te unlocken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Trouble
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 04-10 16:06

Trouble

Everything is awesome

[...]

Gummie schreef op dinsdag 11 december 2012 @ 12:01:
[...]

Dit is trouwens alleen het geval als je eerst op de aan/uit knop drukt en daarna de volumetoetsen aanraakt. Maar inderdaad sinds 4.2.1 is het wel zo dat het relatief lang (30 sec) duurt voordat je telefoon weer gaat slapen nadat je de aan/uit knop even hebt aangeraakt. :-( Dus zonder te unlocken.
Ik heb dit absoluut niet. Als ik op de powerknop druk en dan op de volumetoetsen dan gebeurt er niks, zoals het hoort. Overigens heb ik mijn telefoon gelocked met een wachtwoord, misschien dat dat verschil maakt?

| 17 December 1991 | De Nerdette |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IkWilbert
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 09:28

IkWilbert

Het is mij!

Rabobank heeft ook een update klaarstaan in de play store, werkt weer met android 4.2 ;)

I intend to live forever. So far, so good.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

IkWilbert schreef op dinsdag 11 december 2012 @ 13:01:
Rabobank heeft ook een update klaarstaan in de play store, werkt weer met android 4.2 ;)
Mmm... werkt nog niet geheel naar behoren. Bij mij geeft-ie veel minder saldo weer dan ik zou willen..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gummie
-Trouble- schreef op dinsdag 11 december 2012 @ 12:29:
Ik heb dit absoluut niet. Als ik op de powerknop druk en dan op de volumetoetsen dan gebeurt er niks, zoals het hoort. Overigens heb ik mijn telefoon gelocked met een wachtwoord, misschien dat dat verschil maakt?
Zou kunnen, want mijn telefoon is gelockt met een pincode.
Verwijderd schreef op dinsdag 11 december 2012 @ 13:27:
Mmm... werkt nog niet geheel naar behoren. Bij mij geeft-ie veel minder saldo weer dan ik zou willen..
Haha _/-\o_ dat probleem heb ik al vanaf de eerste versie. De rabobank gaf aan dat ze dit in toekomstige versie helaas niet gaan oplossen. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BtM909
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online

BtM909

Watch out Guys...

Verwijderd schreef op dinsdag 11 december 2012 @ 13:27:
[...]

Weird, ik heb geen rekening bij de Rabo en er staat dat ik zojuist miljonair ben geworden :?

:+

Ace of Base vs Charli XCX - All That She Boom Claps (RMT) | Clean Bandit vs Galantis - I'd Rather Be You (RMT)
You've moved up on my notch-list. You have 1 notch
I have a black belt in Kung Flu.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinusz
IkWilbert schreef op dinsdag 11 december 2012 @ 13:01:
En Parkline ook al :) waren de 2 apps waarvan ik baalde dat ze niet meer werkte
Gummie schreef op dinsdag 11 december 2012 @ 12:01:
[...]

Klopt, maar hiervoor had ik er nooit last van, sinds de update wel, dus er is toch iets veranderd denk ik. Of ik moet ineens niet meer stil zitten :P

[ Voor 50% gewijzigd door Martinusz op 11-12-2012 13:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Laguna
martinusz schreef op dinsdag 11 december 2012 @ 13:57:
[...]

Klopt, maar hiervoor had ik er nooit last van, sinds de update wel, dus er is toch iets veranderd denk ik. Of ik moet ineens niet meer stil zitten :P
Zal ook wel weer een bug zijn sinds 4.2, lijkt alleen op te treden als je als beveiliging "vegen" of "pincode" hebt ingesteld. Bij de andere mogelijkheden voor beveiliging kan je namelijk het volume niet aanpassen in gelockte toestand. Binnenkort maar eens tijd vrij maken om de nodige zaken te backuppen en 4.1.2 terug te zetten..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kartmans1
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 10:26
Laguna schreef op dinsdag 11 december 2012 @ 15:25:
[...]

Zal ook wel weer een bug zijn sinds 4.2, lijkt alleen op te treden als je als beveiliging "vegen" of "pincode" hebt ingesteld. Bij de andere mogelijkheden voor beveiliging kan je namelijk het volume niet aanpassen in gelockte toestand. Binnenkort maar eens tijd vrij maken om de nodige zaken te backuppen en 4.1.2 terug te zetten..
Ik gebruik de patroon beveiliging, en de ene keer kan ik de volume op het lockscreen wel aanpassen, en de andere keer weer niet. Erg apart...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• darkfujita
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 08:31
Potverdorie, mijn telefoon blijft maar crashen!!! heb echt het gevoel dat het door whatsapp komt.
Opeens gaat het scherm uit, maar kan ik wel nog toetsen (ik voel dan de vibratie van de toetsen op het scherm) Dan kan ik weer opnieuw mijn batterij eruit halen en ben ik weer 10% in batterij gezakt.

Heeft iemand een oplossing, want ik word er erg pissig van als ik 3x per dag de batterij eruit moet halen.
Dit komt trouwens door de nieuwste update!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Smarron

Smarron

The bend

De oplossing? Installeer 4.1.2. Ik had deze problemen ook sinds 4.2. Nu weer teruggegaan en het is weer heerlijk snel en stabiel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -Niels-
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 03-10 22:18
Rabo heeft haar app ook geupdate voor 4.2, werkt hier tot nu toe weer prima :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Smultie
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
Rabobank én Lotus Traveler werken nu op 4.2.1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MaffeMaarten
  • Laatst online: 03-10 11:43
Nog een mooie, in de nieuwe klok krijg je standaard een "home-klok" erbij als je in een andere tijdzone dan je thuis zit.
En wat is in android de nederlandse vertaling van "home"?
Afbeeldingslocatie: http://dl.dropbox.com/u/3073783/2012-12-05%2008.07.56.png
8)7

Ik heb trouwens (gelukkig) geen last van bluetooth problemen, wel kan ik een betaalde(!) app niet downloaden... per ongeluk in mijn geprobeer om het goed te krijgen twee keer gekocht, hij is 3 eer van m'n creditcard afgeschreven, en de teruggave is maar 1 keer gelukt. Binnenkort maar eens even wat ontwikkelaars mailen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tiies
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 02-10 16:35
darkfujita schreef op dinsdag 11 december 2012 @ 20:01:
Potverdorie, mijn telefoon blijft maar crashen!!! heb echt het gevoel dat het door whatsapp komt.
Opeens gaat het scherm uit, maar kan ik wel nog toetsen (ik voel dan de vibratie van de toetsen op het scherm) Dan kan ik weer opnieuw mijn batterij eruit halen en ben ik weer 10% in batterij gezakt.

Heeft iemand een oplossing, want ik word er erg pissig van als ik 3x per dag de batterij eruit moet halen.
Dit komt trouwens door de nieuwste update!
Ik heb dit probleem 'opgelost' door automatische schermhelderheid uit te zetten. Vind het eigenlijk schandalig dat zulke problemen nog voorkomen..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maardiweb
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 01-10 22:32
MaffeMaarten schreef op woensdag 12 december 2012 @ 09:31:
Nog een mooie, in de nieuwe klok krijg je standaard een "home-klok" erbij als je in een andere tijdzone dan je thuis zit.
En wat is in android de nederlandse vertaling van "home"?
[afbeelding]
8)7

Ik heb trouwens (gelukkig) geen last van bluetooth problemen, wel kan ik een betaalde(!) app niet downloaden... per ongeluk in mijn geprobeer om het goed te krijgen twee keer gekocht, hij is 3 eer van m'n creditcard afgeschreven, en de teruggave is maar 1 keer gelukt. Binnenkort maar eens even wat ontwikkelaars mailen.
Whahaha geinig! Het is trouwens ook wel een redelijke handeling om je wekker uit te zeggen als je eerst hebt gesnoozed en hem dan uit wil zetten zeg! Vroegâh kon je op de melding in je notificatiebalk drukken, nu kan dat niet meer. Enige manier die mij is gelukt is om weer een wekker aan te zetten en weer uit te zetten met het schuifje.

Klok app is verbeterd door de nieuwe functies, maar voor de rest.....

If you want to be the best, you need to work with the best :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vis
  • Nu online

Vis

tiies schreef op woensdag 12 december 2012 @ 10:10:
[...]

Ik heb dit probleem 'opgelost' door automatische schermhelderheid uit te zetten. Vind het eigenlijk schandalig dat zulke problemen nog voorkomen..
Ik merkte zojuist wel dat mijn GN het heel moeilijk had met schakelen tussen verschillende apps, waaronder whatsapp.. alles ging traag en dikke laggy shit eigenlijk...

Ik had de helderheid ook nog op auto staan, iets wat ik normaal gesproken nooit heb, maar soms in bed zet ik hem op auto, is wat prettiger voor de ogen.. en had hem dus nog aanstaan vanmorgen, en hij werkte idd trager.. of het daardoor komt weet ik niet, maar merk zowieso met 4.2.1. meer problemen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gummie
Maardiweb schreef op woensdag 12 december 2012 @ 10:33:

Whahaha geinig! Het is trouwens ook wel een redelijke handeling om je wekker uit te zeggen als je eerst hebt gesnoozed en hem dan uit wil zetten zeg! Vroegâh kon je op de melding in je notificatiebalk drukken, nu kan dat niet meer. Enige manier die mij is gelukt is om weer een wekker aan te zetten en weer uit te zetten met het schuifje.
Dat kan nu ook hoor. Nadat je hem hebt gesnoozed kan je in de notificatiebalk bij de alarmnotificatie op negeren drukken. En viola hij staat uit. :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Laguna
Gummie schreef op woensdag 12 december 2012 @ 11:56:
[...]

Dat kan nu ook hoor. Nadat je hem hebt gesnoozed kan je in de notificatiebalk bij de alarmnotificatie op negeren drukken. En viola hij staat uit. :9
Ik vraag mij af waar jij een optie voor negeren ziet. Ik zie dat namelijk nergens staan. Je kan de notificatie ook niet weg vegen, je kan er alleen op drukken en dan kom je in de klok app terecht.

Net als Maardiweb heb ik ook ondervonden dat de enige mogelijkheid om de snooze te annuleren is om het alarm uit/aan te zetten.

Na snoozen zie ik dit:
Afbeeldingslocatie: http://www.nvalphen.nl/files/got/wekker.png
Als ik op negeren klik gaat ie niet meer af.
(Wel custom ROM, maar dat is als het goed is gewoon stock)

Wellicht is je notificatie niet expanded (door andere meldingen of zo]
Afbeeldingslocatie: http://www.nvalphen.nl/files/got/wekker2.png

[ Voor 3% gewijzigd door Prulleman op 13-12-2012 03:26 ]

Strava

• Gummie
Prulleman schreef op donderdag 13 december 2012 @ 03:12:
Na snoozen zie ik dit:
[afbeelding]
Als ik op negeren klik gaat ie niet meer af.
(Wel custom ROM, maar dat is als het goed is gewoon stock)
Precies dat zie ik op mijn stock ook. Dat bedoelde ik dus.
dan moet het wel een ingeklapte notificatie zijn..

Wel een beetje nutteloos dat ze deze expandable hebben gemaakt, actie knoppen zijn ook mogelijk in kleine notificaties (bv bij play music), het enige wat je met deze notificatie wilt kunnen doen is snooze uit zetten....

Strava

Pagina: 1 ... 74 ... 89 Laatste

Let op:
Alles over levertijden en abonnementen in Samsung Galaxy Nexus - Levertijden / Abonnement topic.

Voor het bespreken van accessoires kun je terecht in Accessoires voor de Samsung (Google) Galaxy Nexus.

Voor alle informatie over rooten en custom roms zie [Google Galaxy Nexus] Custom roms en Firmware.