Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cerberus_tm
  • Registratie: Augustus 2008
  • Niet online
Maar er is een fix: het stock Android keyboard disablen in Settings>Apps. Dat las ik tenminste op het forum, ik wacht tot morgen met updaten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nielsn
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 11:33
Kreeg gisteravond de melding dat ik de 4.1.2 update kon installeren, tijdens deze OTA update is er iets misgegaan. Zit nu nog steeds op 4.1.1 en wanneer ik handmatig naar een systeemupdate zoek krijg ik de melding dat mijn systeem bijgewerkt is.

Iemand suggesties?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rick-Jan
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 07:03

Rick-Jan

always connected

Laguna schreef op donderdag 18 oktober 2012 @ 22:50:
[...]

Gladder dan het origineel aangezien er geen hyperskin structuur op is aangebracht, maar ik zal het nog moeten ondervinden in de praktijk of die daardoor echt sneller uit m'n handen glijdt.
misschien een rare vraag, maar doet je nfc het nog steeds? (android beam) ik heb wel eens gehoord dat bij de nexus de batterij en klepje dat regelen.

You have two error checking devices installed in two sockets on your head. They are called eyes .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• quartex
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 11-12-2024

quartex

Virtual Dreams / Fairlight

Cerberus_tm schreef op vrijdag 19 oktober 2012 @ 07:01:
Maar er is een fix: het stock Android keyboard disablen in Settings>Apps. Dat las ik tenminste op het forum, ik wacht tot morgen met updaten.
Het is confirmed door iemand van Swype dat het inderdaad aan Accessibility ligt.
Er word gewerkt aan een oplossing.

Running AmiExpress 3.6 Copyright (c) LightSpeed Technologies 1992-93

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Rick-Jan schreef op vrijdag 19 oktober 2012 @ 09:19:
[...]

misschien een rare vraag, maar doet je nfc het nog steeds? (android beam) ik heb wel eens gehoord dat bij de nexus de batterij en klepje dat regelen.
accu, ja klopt, klepje.. zolang het geen metaal is wat mogelijk iets blokkeert kan dat niet uitmaken

Strava

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 4play
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 01-10 13:12

4play

-Nintendo- fan

nielsn schreef op vrijdag 19 oktober 2012 @ 09:14:
Kreeg gisteravond de melding dat ik de 4.1.2 update kon installeren, tijdens deze OTA update is er iets misgegaan. Zit nu nog steeds op 4.1.1 en wanneer ik handmatig naar een systeemupdate zoek krijg ik de melding dat mijn systeem bijgewerkt is.

Iemand suggesties?
dit heb ik ook

ik kan ook niet meer in mijn recovery mode :(

ik ga het wel handmatig flashen dan :)

【ツ】Ipad air2, Macbook pro 2012, Samsung a53, Skagen Hybrid【ツ】

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• orbit_ph
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 05-10 19:03
Waar ik persoonlijk last van had is 2 zaken die ik aangepast heb op mijn GNEX:
- sim toolkit verwijderd
- build.prop aangepast

Dit zorgt vervolgens voor problemen bij het installeren van de OTA, aangezien deze een check doet op deze files. Nu was mijn build.prop aanpassing een kleine dus heb het backupje terug gezet en de simtoolkit ook herstelt met Titanium Backup, daarna handmatig de OTA gedraaid en mijn aanpassingen weer doorgevoerd.

XDA heeft een lijstje met URL's en stappen hoe je deze fatsoenlijk handmatig kunt installeren: http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=1419170

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tweekeraar
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 26-05 19:56
MIjn galaxy nexus geeft de hele dag om de seconde aan dat hij niet wordt opgeladen, dan weer wel, dan weer niet.. Zo gaat het constant door, waardoor mijn batterij snel leeg raakt..

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Tweekeraar schreef op vrijdag 19 oktober 2012 @ 12:22:
MIjn galaxy nexus geeft de hele dag om de seconde aan dat hij niet wordt opgeladen, dan weer wel, dan weer niet.. Zo gaat het constant door, waardoor mijn batterij snel leeg raakt..
https://www.google.nl/sea...&sourceid=chrome&ie=UTF-8

in dit topic ook genoeg over te vinden, ben alleen de "zoek in topic" functie kwijt :D

Strava

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dirtbiter
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 03-10 16:11
Mijn vraag dan maar even hier stellen, hoop dat ik goed zit:

Ik had een GN op stock 4.1.1 met unlocked bootloader en root.
Na mijn OTA update naar 4.1.2 heb ik geen root meer. Voodoo OTA rootkeeper kan hem niet restoren.

Nu heb ik een belangrijk minpunt: mijn GN is encrypted. Daardoor is het lastiger dingen te doen vanuit Clockworkmod recovery. Daarom heb ik TWRP geflashed, die kan omgaan met encrypted partities.

Ik kan Superuser 3.1.3 gewoon flashen, dat lijkt allemaal goed te gaan. Echter terug in Android stopt Superuser ermee als je hem op probeert te starten, en geeft Root Checker Basic aan dat root niet goed geconfigureerd is (hij krijgt natuurlijk niet zijn goede rechten van Superuser).

Heeft iemand nog enig idee wat ik hiermee/-tegen kan doen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MilaNL
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 05-10 17:27
Ik had ook geen root meer na de update. Met Galaxy Nexus Toolkit even opnieuw een root gedaan (gewoon 4.1.1 gekozen in het menu) en het werkte weer. Dus misschien toolkit gebruiken als dat kan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dirtbiter
En net als je je vraag gepost hebt, vind je zelf het antwoord. (al 4 dagen bezig! :()

Blijkbaar zat er iets goed mis in mijn Superuser (of su). Na het flashen van Superuser 3.2 RC3 werkt Superuser gewoon weer, en hebben al mijn apps prima root.

Ik had voor 3.1.3 alleen de complete .zip geflashed, niet de losse binary's. Dat lijkt me goed toch?
Ik heb hetzelfde gedaan voor 3.2. RC3, en daarmee mijn problemen opgelost.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dirtbiter
MilaNL schreef op vrijdag 19 oktober 2012 @ 13:42:
Ik had ook geen root meer na de update. Met Galaxy Nexus Toolkit even opnieuw een root gedaan (gewoon 4.1.1 gekozen in het menu) en het werkte weer. Dus misschien toolkit gebruiken als dat kan?
Ik had zowel met de Galaxy Nexus Toolkit als met WUG's Toolkit al geprobeerd, maar het probleem bleek dus in Superuser 3.1.3 te zitten, in combinatie met mijn toestel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Laguna
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 00:53
Rick-Jan schreef op vrijdag 19 oktober 2012 @ 09:19:
[...]

Net nog even getest, maar dat werkt inderdaad als voorheen (backcover is nog steeds van plastic). Zoals Prulleman al aangaf heeft de backcover niets met NFC te maken, al zal metaal het signaal wel kunnen verstoren.

Antec Solo * Corsair HX-650 * Gigabyte EP45-UD3R * Intel Core2Duo E8400 * 4x Kingston 2GB DDR2 PC6400 * Intel Postville 80GB SSD * 4x WD5000AAKS 500GB raid5 * Sony Optiarc AD-7240S * Sapphire HD 5750 Vapor-X * Acer P235H

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PieterAelse
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 22-09 12:45
In de Galaxy Nexus zit de NFC antenne in de batterij ;) (staat ook vermeld op de batterij. En als je dus een niet-samsung batterij koopt ter vervanging zal er meestal geen NFC antenne in zitten en werkt je NFC dus niet meer.)
Een metalen cover zal het NFC signaal kunnen verzwakken ja.

In de voorganger, de Nexus S, zit de antenne in de backcover.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BtM909
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online

BtM909

Watch out Guys...

MilaNL schreef op vrijdag 19 oktober 2012 @ 13:42:
Ik lees overal dat dit wel je phone data whiped. Klopt dat?

Ace of Base vs Charli XCX - All That She Boom Claps (RMT) | Clean Bandit vs Galantis - I'd Rather Be You (RMT)
You've moved up on my notch-list. You have 1 notch
I have a black belt in Kung Flu.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MilaNL
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 05-10 17:27
BtM909 schreef op zaterdag 20 oktober 2012 @ 00:15:
[...]

Ik lees overal dat dit wel je phone data whiped. Klopt dat?
Nee. Het unlocken van de bootloader wel. Maar het is altijd verstandig een backup te hebben natuurlijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phntm
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 05-10 21:44

Phntm

Tlingelingeling

MilaNL schreef op zaterdag 20 oktober 2012 @ 01:20:
[...]

Nee. Het unlocken van de bootloader wel. Maar het is altijd verstandig een backup te hebben natuurlijk.
De meeste mensen kiezen daarvoor ook om gelijk hun toestel te rooten na aanschaf, wat eigenlijk wel verstandiger is. Je kan zo veel als je android apparaat geroot is, jammer genoeg ben ik lui en heb ik dat nog niet gedaan, alleen de bootloader is unlocked.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Smarron
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 05-10 21:39

Smarron

The bend

Phntm schreef op zaterdag 20 oktober 2012 @ 11:45:
[...]

De meeste mensen kiezen daarvoor ook om gelijk hun toestel te rooten na aanschaf, wat eigenlijk wel verstandiger is. Je kan zo veel als je android apparaat geroot is, jammer genoeg ben ik lui en heb ik dat nog niet gedaan, alleen de bootloader is unlocked.
Het rooten is natuurlijk een fluitje van een cent als je de Galaxy Nexus Toolkit gebruikt.

-=Dell Inspiron 7591=- -=Samsung Galaxy A52s 8GB=- -=Nikon D750=- -=Flickr=-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Albert020
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 10:05
Krijg via OTA nog steeds geen melding voor 4.1.2 :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Laguna
Er zit volgens mij al heel lang een bug in de stock browser, als je namelijk een aantal vensters open hebt staan en je sluit vervolgens in landscape mode het laatste venster middels het kruisje, dan wordt er automatisch naar het eerste venster gescrolld. Dat lijkt mij niet de bedoeling.
Albert020 schreef op zaterdag 20 oktober 2012 @ 15:54:
Krijg via OTA nog steeds geen melding voor 4.1.2 :?
Geduld het kan tot een maand na de uitrol duren eer je de update middels OTA ontvangt.

Antec Solo * Corsair HX-650 * Gigabyte EP45-UD3R * Intel Core2Duo E8400 * 4x Kingston 2GB DDR2 PC6400 * Intel Postville 80GB SSD * 4x WD5000AAKS 500GB raid5 * Sony Optiarc AD-7240S * Sapphire HD 5750 Vapor-X * Acer P235H

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Narathan
  • Registratie: Mei 2012
  • Laatst online: 04-10 16:23
Hey mensen, ik heb interesse in deze telefoon omdat ik graag een 'pure' android telefoon wil ipv dat ik steeds moet wachten/hopen dat fabrikanten hun toestel updaten. En ik zie dat er nog steeds veel custom roms worden uitgebracht etc. Alleen ik hoop dat iemand mij wat kan vertellen over de accu duur en het scherm.

Hoe lang gaat dit toestel mee met gemiddeld gebruik? Ik weet dat een vriend van mij met zijn SGS2, 2000 mAh accu een enorm verschil zag tov zijn 1750 mAh accu. Is de Nexus een beetje vergelijkbaar? En als ik bijvoorbeeld een filmpje kijk, is de accu dan meteen half leeg of valt dat wel mee.

En hoe kras-vrij is het scherm? De een zegt dat het niet nodig is om een screenprotector er op te plakken, de ander wel... Ik ben heel zuinig met mijn toestellen in gebruik. En anders had ik deze in gedachte:

http://www.droid-life.com...tor-for-the-galaxy-nexus/

Voor €325,- vind ik dit wel een heel goed toestel namelijk voor zijn specs.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kristo
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 15-09 09:25

kristo

cosmotheoros

Laguna schreef op zaterdag 20 oktober 2012 @ 17:32:
... wordt er automatisch naar het eerste venster gescrolld. Dat lijkt mij niet de bedoeling
Ik kan me voorstellen dat als je bv drie vensters hebt waarvan je het laatste sluit dat je dan graag zou hebben mochten de twee resterende netjes in het midden van het scherm komen te staan. Echter, als je pakweg vijf vensters hebt lukt dat niet meer, en blijven staan met een leegte waar het gesloten venster stond is ook geen optie. De meest elegante consistente oplossing lijkt dus autoscroll naar het eerste, of het laatste, wat ie doet in portret: mss is dit verschil wat je bedoelt met 'bug'?

Van de gelegenheid gebruik makend om wat bedankjes te doen:
Kartmans1 schreef op dinsdag 16 oktober 2012 @ 12:05:En van mijn kant ook nog een link met wat heldere uitleg die voor iedereen te begrijpen is :P: http://www.androidpolice....er-button-glows-and-more/
d:)b
BtM909 schreef op woensdag 17 oktober 2012 @ 23:50:... Gewoon even je Google account verwijderen en opnieuw toevoegen
d:)b

En een probleempje van mezelf:
nog iemand bij wie de update van Android System Info niet werkt, idzv er is een melding van update, maar je krijgt op het app-venster enkel 'openen' en 'verwijderen', niet 'updaten'? *edit* dit probleem wordt vermeld/besproken in 'Google Play #18'

[ Voor 47% gewijzigd door kristo op 20-10-2012 19:30 ]

Nexus 5, Nexus 7, Chromebook XE303

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Laguna
kristo schreef op zaterdag 20 oktober 2012 @ 18:28:
[...]

Ik kan me voorstellen dat als je bv drie vensters hebt waarvan je het laatste sluit dat je dan graag zou hebben mochten de twee resterende netjes in het midden van het scherm komen te staan. Echter, als je pakweg vijf vensters hebt lukt dat niet meer, en blijven staan met een leegte waar het gesloten venster stond is ook geen optie. De meest elegante consistente oplossing lijkt dus autoscroll naar het eerste, of het laatste, wat ie doet in portret: mss is dit verschil wat je bedoelt met 'bug'?
Ik heb bijvoorbeeld 9 vensters open staan en in mijn ogen is de meeste logische actie een kleine autoscroll naar het venster daarnaast, zeker niet naar het eerste! In portret modus gebeurd dit ook gewoon alleen dus niet in landscape modus en dan ook nog alleen wanneer je het kruisje gebruikt want als je 'm wegveegt dan gaat het dus wel gewoon goed.
En een probleempje van mezelf:
nog iemand bij wie de update van Android System Info niet werkt, idzv er is een melding van update, maar je krijgt op het app-venster enkel 'openen' en 'verwijderen', niet 'updaten'?
Volgens mij bedoel je hetzelfde als Laguna in "Google Play & Androidapps - Deel 18"?

@Narathan
Qua accu gaat het toestel gemiddeld zo'n anderhalve dag mee. Er is nog de mogelijkheid om de officiële extended accu te kopen waarbij je ipv 1750mAh 2000mAh tot je beschikking hebt, hiermee haal je gemiddeld misschien net 2 dagen. Film kijken pleegt niet direct een aanslag op je accu, browsen op internet of navigatie daarentegen wel. Je kan zo'n 6 uur film kijken voordat de accu leeg is (zie ook hier).
Bij het scherm zit bij mij sinds december dat ik het toestel heb één minuscuul krasje. Ik heb er wel een hoesje voor, maar die gebruik ik alleen bij gebeurtenissen waarbij het toestel niet in m'n broekzak zit.

[ Voor 21% gewijzigd door Laguna op 20-10-2012 20:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kristo

kristo

cosmotheoros

^Idd, had het niet gezien, ondertussen doet ie het :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cerberus_tm
  • Niet online
Narathan schreef op zaterdag 20 oktober 2012 @ 18:20:... Alleen ik hoop dat iemand mij wat kan vertellen over de accu duur en het scherm.
...
Hoe lang gaat dit toestel mee met gemiddeld gebruik? Ik weet dat een vriend van mij met zijn SGS2, 2000 mAh accu een enorm verschil zag tov zijn 1750 mAh accu. Is de Nexus een beetje vergelijkbaar? En als ik bijvoorbeeld een filmpje kijk, is de accu dan meteen half leeg of valt dat wel mee.

En hoe kras-vrij is het scherm? De een zegt dat het niet nodig is om een screenprotector er op te plakken, de ander wel... Ik ben heel zuinig met mijn toestellen in gebruik. En anders had ik deze in gedachte:

http://www.droid-life.com...tor-for-the-galaxy-nexus/

Voor €325,- vind ik dit wel een heel goed toestel namelijk voor zijn specs.
Mijn GN gaat bij normaal gebruik wel prima een dag mee, met zeer weinig gebruik misschien twee dagen. Als ik lekker de hele dag filmpjes, internet, navigatie, etc. gebruik is hij aan het einde van de dag toch wel erg leeg. Het scherm is altijd de grote boosdoener, dat zal dan wel 90 % van je gebruik zijn, bij intensief gebruik. Ik geloof dat de batterij na iets van 3 uur leeg is als je een film kijkt op gemiddelde helderheid. Dus, tja, groot scherm + medium-batterij = redelijk snel leeg. Ik denk dat de S2 iets beter is, maar ook niet fantastisch.

Je kunt hier natuurlijk van alles aan doen: scherm minder helder zetten etc.; extra grote batterij kopen; of een externe mobiele oplader meenemen voor in de trein, die zijn niet heel duur (de grootste hebben wel tienduizenden mAh; eentje ter grootte van je halve telefoon zal iets van 2000 mAh zijn à € 30). Voor mij persoonlijk is de normale batterij prima. Alleen in de eerste week had ik dat hij leeg was voordat ik thuiskwam, omdat ik er de godganse dag mee aan het spelen was. Als ik nog eens een lange treinreis ga maken zal ik zo'n mobiele oplader aanschaffen, dat is vet hendig (om met de Vliegende Panters te spreken).

[ Voor 4% gewijzigd door Cerberus_tm op 20-10-2012 20:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 4play

4play

-Nintendo- fan

Op plekken waar slecht verbinding met het netwerk ( mijn werkplek) is brand je accu wel snel leeg. Maar dat doen alle telefoons daar, de 1750 accu is voor mij de ondergrens ik heb er een zonneenergie ladertje bij gekocht voor de extra prik. En ik zit heftig aan de officiële 2000 beter ij te denken...

Ik Krijg alleen 4.1.2. Niet op mijn telefoon gezet zonder te whipen :'( dat moet toch beter kunnen... heel vreemd allemaal... nouja over 2 weken is er toch waarschijnlijk de nieuwe nexus aankondiging. Dan zal er ook wel een nieuwe point release van android komen, dan wacht ik daar wel op.

(Edit) door de cash van de Google Services framework te wissen kan ik de update wel weer downloaden maar er zit een fout in :'(

Probeer het nog wel een keer.

(Edit 2) hij loopt vast op de audio driver... nu heb ik wel een vrij nutteloze beats by dre "hack" gedaan dus dat zal het zijn... daar ga ik morgen eens mee stoeien... eerst even backup draaien daarna die pruts driver eraf of gewoon 4.1.2 er op een andere manier erop krijgen

Ik kan ook nergens vinden waar hij de update download en uitpakt volgens mij in /cash/ maar daar kom ik niet in vanuit android

[ Voor 33% gewijzigd door 4play op 21-10-2012 00:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Narathan
  • Registratie: Mei 2012
  • Laatst online: 04-10 16:23
Bedankt voor de informatie mensen, ik heb de knoop doorgehakt en hem besteld!

Nu zit ik alleen nog te denken over een screenprotector, maar aangezien het scherm een beetje een curve heeft zal een goedkoop plastic variantje niet goed blijven plakken aan de zijkanten denk ik. Heeft iemand wellicht ervaring met een Zagg Invisible Shield? Ik heb tot nu toe nog nooit eentje goed op een mobiele telefoon weten te krijgen... Altijd een vreemde "lijn" en wat bubbeltjes die blijven zitten. Maar ik zou deze graag op de Nexus willen proberen omdat die dus geen issues heeft met de vorm van het glas. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kosterj
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 22-03 09:29
Narathan schreef op zondag 21 oktober 2012 @ 10:08:

Nu zit ik alleen nog te denken over een screenprotector, maar aangezien het scherm een beetje een curve heeft zal een goedkoop plastic variantje niet goed blijven plakken aan de zijkanten denk ik. Heeft iemand wellicht ervaring met een Zagg Invisible Shield? Ik heb tot nu toe nog nooit eentje goed op een mobiele telefoon weten te krijgen... Altijd een vreemde "lijn" en wat bubbeltjes die blijven zitten. Maar ik zou deze graag op de Nexus willen proberen omdat die dus geen issues heeft met de vorm van het glas. :)
Ik denk dat je geen punt moet maken van die 'bolling'. Ik merk er niks van en de Brando screenprotector doet het uitstekend.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 4play

4play

-Nintendo- fan

Narathan schreef op zondag 21 oktober 2012 @ 10:08:

Ik heb bij de locale "telecom Turk" een screenprotector van 5 euro gekocht en erop geplakt. Die voldoet prima. Aangezien ik de protectors er nooit 100% goed op krijg koop ik liever een stapel goedkope op dx.com en op de markt dan een dure van 15 euro. Die ik dan verpruts.

Ik had eerder geen protector maar ik kreeg toch wat kleine krasjes op mijn scherm, dus ben toch maar weer over gegaan op plastic laagjes op mijn telefoon :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Albert020
4play schreef op zondag 21 oktober 2012 @ 11:19:
[...]

Ik heb bij de locale "telecom Turk" een screenprotector van 5 euro gekocht en erop geplakt. Die voldoet prima. Aangezien ik de protectors er nooit 100% goed op krijg koop ik liever een stapel goedkope op dx.com en op de markt dan een dure van 15 euro. Die ik dan verpruts.

Ik had eerder geen protector maar ik kreeg toch wat kleine krasjes op mijn scherm, dus ben toch maar weer over gegaan op plastic laagjes op mijn telefoon :)
plastic laagjes ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• marek965
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 02-04 08:31
Het scherm van de Nexus is niet bepaald krasvast. De bolling helpt, maar een protector is zeker aan te raden als je hem mooi wil houden. De mijne heeft in twee maanden een paar flinke krassen opgelopen en dat terwijl hij altijd los in mijn zak zit, zonder iets erbij. Mijn S3, die even oud is en dezelfde behandeling krijgt, is helemaal krasvrij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Laguna
marek965 schreef op zondag 21 oktober 2012 @ 12:02:
Het scherm van de Nexus is niet bepaald krasvast. De bolling helpt, maar een protector is zeker aan te raden als je hem mooi wil houden. De mijne heeft in twee maanden een paar flinke krassen opgelopen en dat terwijl hij altijd los in mijn zak zit, zonder iets erbij. Mijn S3, die even oud is en dezelfde behandeling krijgt, is helemaal krasvrij.
Dat staat dus haaks op mijn eigen ervaringen. Het scherm van de S3 is niet meer of minder krasvast dan dat van de Nexus. Blijkbaar heb je pech gehad met je Nexus en is het scherm in contact geweest met materiaal wat op het scherm van je S3 ook krassen zou hebben veroorzaakt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maardiweb
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 10:10
Mijn GN is ook nog steeds helemaal krasvrij na bijna een jaar gebruik.. helemaal eens met wat Laguna zegt.

If you want to be the best, you need to work with the best :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ex87
  • Registratie: Maart 2010
  • Nu online
Ik heb ook een paar mini krasjes na een jaar gebruik, op zich niet zo heel gek.. Nooit een hoesje oid om heen gehad.

Het zijn gewoon lichte haarkrasjes die je alleen ziet in het zonlicht (en een bepaalde hoek) kan me er totaal niet druk om maken :P.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jelmervos
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

jelmervos

Simple user

Zelfde ervaring hier. Paar hele kleine krasjes welke je niet echt ziet. Altijd zonder hoesje gebruikt, zelfs paar keer laten vallen.
De hoeken van de behuizing verkleuren wel bij mij door slijtage, maar ach, het is een gebruiksvoorwerp.

"The shell stopped unexpectedly and Explorer.exe was restarted."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Albert020
Kan iemand mij vertellen hoe ik het waarschuwings lampje kan aanzetten,
voor als ik een bericht of telefoontje gemist heb, kan het nergens vinden ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• filenox
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 31-07 10:23
Dat gaat normaal gezien gewoon standaard aan hoor, het LEDje zit onderaan je scherm :)

https://www.google.be/sea...ei=beuDULThIIfM0QXF54DABA

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Albert020
filenox schreef op zondag 21 oktober 2012 @ 14:32:
Dat gaat normaal gezien gewoon standaard aan hoor, het LEDje zit onderaan je scherm :)

https://www.google.be/sea...ei=beuDULThIIfM0QXF54DABA
Dan is ie bij mij waarschijnlijk uitgeschakeld, waar schakel ik deze weer in ?
Lampje gaat wel branden als hij overgaat maar niet als ik een gesprek/sms gemist heb....

[ Voor 8% gewijzigd door Albert020 op 21-10-2012 14:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 4play

4play

-Nintendo- fan

de goedkope screenprotectors zijn niet heel erg geweldig, en zijn meer een plastic laagje over je scherm heen. Er zijn ook glazen screenprotectors dacht ik maar die kosten zoveel geld dat ik liever een plastic protector gebruik. Ook zijn de prijzen zo laag dat ik gewoon om het half jaar een nieuwe erop plak :)

Hier een leuk/informatief filmpje die uitlegd hoe en waarom je krassen krijgt op je scherm.
korte samenvatting, het is zand in je broekzak dat krassen maakt. omdat je scherm is verstevigd met hogere kristallen zal lagere materialen afstonen (metaal, glas enz.) maar in zand zitten kleine stukje hogere edelstenen die weer wel krassen op je scherm.

Mijn vrouw haar Galaxy S3 had na 3 dagen een enorme kras in het midden van haar scherm. Dus die is ook verre van krasvrij :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PieterAelse
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 22-09 12:45
Albert020 schreef op zondag 21 oktober 2012 @ 14:37:
[...]

Lampje gaat wel branden als hij overgaat maar niet als ik een gesprek/sms gemist heb....
Voor totale controle over het lampje raad ik Lightflow aan. De betaalde versie is het ook waard :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• filenox
Albert020 schreef op zondag 21 oktober 2012 @ 14:37:
[...]

Vreemd, vreemd, vreemd, heb je een custom ROM?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Albert020
PieterAelse schreef op zondag 21 oktober 2012 @ 15:42:
[...]

Voor totale controle over het lampje raad ik Lightflow aan. De betaalde versie is het ook waard :)
Abnormaal dat dit zelf niet in Android Jelly Bean is ingebakken !
filenox schreef op zondag 21 oktober 2012 @ 15:53:
[...]

Vreemd, vreemd, vreemd, heb je een custom ROM?
Nope, helemaal origineel Jelly Bean 4.1.1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• filenox
Dan lijkt me dat er iets mis is met je toestel. Normaal gezien gaat het ledje branden nadat je een bericht hebt ontvangen of nadat je een oproep hebt gemist.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Albert020
filenox schreef op zondag 21 oktober 2012 @ 16:18:
Dan lijkt me dat er iets mis is met je toestel. Normaal gezien gaat het ledje branden nadat je een bericht hebt ontvangen of nadat je een oproep hebt gemist.
Tenzij dit uitgeschakeld staat toch ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• filenox
Dit lampje kan je standaard niet uitschakelen in JB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Albert020
filenox schreef op zondag 21 oktober 2012 @ 16:20:
Heb me zelf met ander toestel even een sms gestuurd, nu werkt de led wel,
maar als ik een oproep gemist heb dan werkt het weer niet ? ¿¿ ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bwlian
  • Laatst online: 05-10 21:41
Bij mij werkt het ook wisselend, na wat ge-google bleek dit bij anderen ook zo te zijn.
Zowel standaard als met lightflow. :(

This space was intentionally left blank.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Albert020
Bwlian schreef op zondag 21 oktober 2012 @ 16:40:
Bij mij werkt het ook wisselend, na wat ge-google bleek dit bij anderen ook zo te zijn.
Zowel standaard als met lightflow. :(
Dan ligt het gelukkig niet aan mijn toestel :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• filenox
Jawel, je bent gewoon niet de enige :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Laguna
filenox schreef op zondag 21 oktober 2012 @ 16:20:
Is prima uit te schakelen:
Instellingen -> Weergave -> Knipperen trackball (benaming dateert zeker nog van de N1 ;))

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Albert020
Laguna schreef op zondag 21 oktober 2012 @ 18:17:
[...]

Is prima uit te schakelen:
Instellingen -> Weergave -> Knipperen trackball (benaming dateert zeker nog van de N1 ;))
Die heb ik aangevinkt, maar alleen als ik gebeld wordt of sms bericht gemist heb knippert de led :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Laguna
Albert020 schreef op zondag 21 oktober 2012 @ 18:33:
[...]

Die heb ik dus wel aangevinkt, maar alleen als ik gebeld wordt of sms bericht gemist heb knippert de led :(
Voordat ik Lightflow gebruikte werd de LED geactiveerd bij gemiste gesprekken, sms-berichten en nieuwe gmail (allen met de kleur wit). Bij Whatsapp kon je zelf een kleur instellen zowel een kleur voor 1-op-1 gesprekken als een kleur voor groepsgesprekken.
Mijn advies zou hetzelfde zijn als dat van PieterAelse probeer Lightflow eens, daarmee kan je voor van alles en nog wat de LED inschakelen en zelf de kleur bepalen (al ben ik met je eens dat dat er best standaard had in gemogen, net als de toggles in het notificatie scherm maar daar is Power Toggles de ideale app voor).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• filenox

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Laguna
Klopt dat was ik vergeten te vermelden. Zo te zien moet je dan wel 2x swipen maar soit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Albert020
Laguna schreef op zondag 21 oktober 2012 @ 18:56:
[...]

Klopt dat was ik vergeten te vermelden. Zo te zien moet je dan wel 2x swipen maar soit.
Met Light Flow werkt het idd naar behoren, all vraagt het wel 28mb van het cache geheugen.

[ Voor 11% gewijzigd door Albert020 op 21-10-2012 19:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maardiweb
Heb lightflow op een gegeven moment verwijderd omdat hij mn batterij leek leeg te trekken. Gebruik nu een AOKP rom die deze feat ingebouwd heeft, dus niets te klagen ;)

Lampje staat overigens toch de hele dag geel te knipperen door al die whatsapp groepen 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cerberus_tm
  • Niet online
Maardiweb schreef op zondag 21 oktober 2012 @ 23:05:
Heb lightflow op een gegeven moment verwijderd omdat hij mn batterij leek leeg te trekken. Gebruik nu een AOKP rom die deze feat ingebouwd heeft, dus niets te klagen ;)
Hoe zag je dat dat leegtrekken aan Light Flow lag? Stond dat als percentage by Light Flow? Of kwam dat onder Andoid OS te staan, of Phone Idle?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dirtbiter
MilaNL schreef op zaterdag 20 oktober 2012 @ 01:20:
[...]

Maar als je root hebt, kun je met deze app je bootloader unlocken zonder te wipen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cypher21
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 01-11-2024
Maardiweb schreef op zondag 21 oktober 2012 @ 23:05:

Lampje staat overigens toch de hele dag geel te knipperen door al die whatsapp groepen 8)7
Ik heb zowel Lightflow als een ROM gebruikt die het ledje kunnen aansturen.

Wat echter waardeloos is, is dat deze de Whatsapp instellingen overrulen.

Zo zit ik in een aantal groupchats, en heb hiervoor alle meldingen uitgeschakeld, voor persoonlijke berichten ingeschakeld.

Als de instellingen in de rom uit staan, of lightflow is eraf, werkt dit top. Ik krijg geen meldingen, en pas als ik WA open zie ik dat ik groepsberichten heb.

Zodra ik de instellingen in de ROM aan zet, of lightflow gebruik, krijg ik maar 1 soort melding voor alle WA berichten (privé en groeps) dus dat is behoorlijke irritant!

"me" is geen bezittelijk voornaamwoord! Terug naar de basisschool!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik vind de play movies enzo niet terug in mijn lijst, voor de update naar JB stonden ze standaard tussen mijn apps.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maardiweb
Cerberus_tm schreef op maandag 22 oktober 2012 @ 00:37:
[...]

Hoe zag je dat dat leegtrekken aan Light Flow lag? Stond dat als percentage by Light Flow? Of kwam dat onder Andoid OS te staan, of Phone Idle?
Met better battery stats (XDA) kwam ik erachter dat lightflow er continu voor zorgde dat mijn telefoon ontwaakte. Vermoedelijk doordat je dus iets binnenkrijgt, moet je telefoon even wakker worden zodat lightflow er de juist led actie aan kan koppelen oid.
cypher21 schreef op maandag 22 oktober 2012 @ 09:32:
[...]

Ik heb zowel Lightflow als een ROM gebruikt die het ledje kunnen aansturen.

Wat echter waardeloos is, is dat deze de Whatsapp instellingen overrulen.

Zo zit ik in een aantal groupchats, en heb hiervoor alle meldingen uitgeschakeld, voor persoonlijke berichten ingeschakeld.

Als de instellingen in de rom uit staan, of lightflow is eraf, werkt dit top. Ik krijg geen meldingen, en pas als ik WA open zie ik dat ik groepsberichten heb.

Zodra ik de instellingen in de ROM aan zet, of lightflow gebruik, krijg ik maar 1 soort melding voor alle WA berichten (privé en groeps) dus dat is behoorlijke irritant!
Lightflow overruled idd. Heel vervelend als je voor groeps gesprekken iets anders wil dan voor persoonlijk. De AOKP ROM die ik nu gebruik overruled niet. Ik heb een standaardnotificatie ingesteld en een aparte voor twitter. Werkt super :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Laguna
Maardiweb schreef op maandag 22 oktober 2012 @ 13:14:
[...]

Met better battery stats (XDA) kwam ik erachter dat lightflow er continu voor zorgde dat mijn telefoon ontwaakte. Vermoedelijk doordat je dus iets binnenkrijgt, moet je telefoon even wakker worden zodat lightflow er de juist led actie aan kan koppelen oid.
Lightflow zorgt er inderdaad voor dat je toestel vaak ontwaakt. Dit gebeurd wanneer je diverse notificaties binnenkrijgt en daar verschillende kleuren aan gekoppeld hebt, om te kunnen wisselen van kleur moet het toestel dus ontwaken (ik weet niet of dit bij custom roms ook zo is).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bob
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 05-10 22:29

Bob

Laguna schreef op maandag 22 oktober 2012 @ 15:02:
[...]

Lightflow zorgt er inderdaad voor dat je toestel vaak ontwaakt. Dit gebeurd wanneer je diverse notificaties binnenkrijgt en daar verschillende kleuren aan gekoppeld hebt, om te kunnen wisselen van kleur moet het toestel dus ontwaken (ik weet niet of dit bij custom roms ook zo is).
Als er iets binnenkomt ontwaakt je telefoon ook hoor, wat misschien wel verschillend kan zijn is dat een native notificatie (de standaard kleur) kan weergegeven worden in sleep dus: => mail ontvangen => even wakker, mail downloaden, notifcation led aan op standaard => weer sleep mode. Met lightflow is het mogelijk dat hij niet opnieuw in sleep kan gaan omdat hij fancy kleurtjes moet tonen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik vind de play movies enzo niet terug in mijn lijst, voor de update naar JB stonden ze standaard tussen mijn apps

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Laguna
Bob schreef op maandag 22 oktober 2012 @ 15:06:
[...]

Als er iets binnenkomt ontwaakt je telefoon ook hoor, wat misschien wel verschillend kan zijn is dat een native notificatie (de standaard kleur) kan weergegeven worden in sleep dus: => mail ontvangen => even wakker, mail downloaden, notifcation led aan op standaard => weer sleep mode. Met lightflow is het mogelijk dat hij niet opnieuw in sleep kan gaan omdat hij fancy kleurtjes moet tonen.
Klopt, ik heb ook nooit gezegd dat dat niet zo is, maar bij het wisselen van kleuren blijft ie dus constant ontwaken totdat je de notificaties bekijkt.

De ontwikkelaar heeft dan ook een aantal tips in de FAQ geplaatst hoe je het batterijverbruik van Light Flow kan beperken.

[ Voor 13% gewijzigd door Laguna op 22-10-2012 15:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bob
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 05-10 22:29

Bob

Laguna schreef op maandag 22 oktober 2012 @ 15:24:
[...]

Klopt, ik heb ook nooit gezegd dat dat niet zo is, maar bij het wisselen van kleuren blijft ie dus constant ontwaken totdat je de notificaties bekijkt.

De ontwikkelaar heeft dan ook een aantal tips in de FAQ geplaatst hoe je het batterijverbruik van Light Flow kan beperken.
Ok, 't was me niet helemaal duidelijk. Crappy systeem dan imo. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cypher21
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 01-11-2024
Verwijderd schreef op maandag 22 oktober 2012 @ 15:16:
Ik vind de play movies enzo niet terug in mijn lijst, voor de update naar JB stonden ze standaard tussen mijn apps
Play Movies is niet beschikbaar in Nederland.
Dit werkt alleen via een US/UK/GER VPN.

Apart dat het voor de JB update er wel stond...

"me" is geen bezittelijk voornaamwoord! Terug naar de basisschool!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rick-Jan
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 07:03

Rick-Jan

always connected

Bob schreef op maandag 22 oktober 2012 @ 15:35:
[...]

Ok, 't was me niet helemaal duidelijk. Crappy systeem dan imo. :)
Gebruik zelf deze: Google Play: Galaxy Nexus LED

wat simpeler, maar werkt prima.

edit: en die laat je telefoon niet wakker worden volgens mij.

[ Voor 8% gewijzigd door Rick-Jan op 22-10-2012 16:55 ]

You have two error checking devices installed in two sockets on your head. They are called eyes .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vnauta
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 28-01 11:34
Ik heb af en toe last van slecht geluid van bellers. Vervormde stem achtig iets. Als ik ophang en hun nog eens laat bellen is het weg. Dit is gekomen sinds 4.1.1, maar ik kan niet herinneren of dat gelijk het geval was. Met 4.1.2 heb ik het nog steeds. Misschien is het vodafone wel of de beller. Herkend iemand dit?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

vnauta schreef op maandag 22 oktober 2012 @ 19:36:
Ik heb af en toe last van slecht geluid van bellers. Vervormde stem achtig iets. Als ik ophang en hun nog eens laat bellen is het weg. Dit is gekomen sinds 4.1.1, maar ik kan niet herinneren of dat gelijk het geval was. Met 4.1.2 heb ik het nog steeds. Misschien is het vodafone wel of de beller. Herkend iemand dit?
Ook wel eens gehad, maar niet vaak genoeg om me eraan te storen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Room42
  • Registratie: September 2001
  • Niet online
Ja! Dat had ik ook. Maar dat is wel al even geleden. Toen had ik wel 4.1.1 maar daarvoor ook al. Ik heb KPN.

"Technological advancements don't feel fun anymore because of the motivations behind so many of them." Bron

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Laguna
Dat heeft niks met het toestel te maken. Ik heb dit reeds in topics van andere toestellen ook gelezen. Het is een netwerkprobleem wat ook nog eens provider onafhankelijk is. Tot nu toe heb ik het zelf 1x meegemaakt sinds vorig jaar december.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BtM909
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online

BtM909

Watch out Guys...

Ik heb het redelijk vaak met name van Vodafone naar KPN. Eerste keer klinkt het vervormd, zodra je opnieuw belt is het weg...

Ik heb het ook sinds 4.1.1, maar daar heeft het helemaal niks te maken, want met m'n iPhone heb ik het ook :P Lijkt dus aan een van de twee providers te liggen of de combinatie van Vodafone naar KPN :)

Ace of Base vs Charli XCX - All That She Boom Claps (RMT) | Clean Bandit vs Galantis - I'd Rather Be You (RMT)
You've moved up on my notch-list. You have 1 notch
I have a black belt in Kung Flu.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• quartex

quartex

BtM909 schreef op dinsdag 23 oktober 2012 @ 10:23:
[...]

Ik heb het redelijk vaak met name van Vodafone naar KPN. Eerste keer klinkt het vervormd, zodra je opnieuw belt is het weg...

Ik heb het ook sinds 4.1.1, maar daar heeft het helemaal niks te maken, want met m'n iPhone heb ik het ook :P Lijkt dus aan een van de twee providers te liggen of de combinatie van Vodafone naar KPN :)
Mischien iets te maken met HD Voice?
De Nexus heeft HD Voice en KPN ook, Vodafone volgens mij niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Laguna
Ik merk regelmatig dat de activiteitspijltjes in de netwerk signaalbalk constant weergegeven worden, wanneer ik verbonden ben met wifi. Door wifi uit/aan te zetten of door vliegtuigmodus kort te activeren is het op te lossen. Lijkt mij een bug, die er overigens ook al lang in zit net als deze Laguna in "[Google Galaxy Nexus] - Ervaringen & Discussie".

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SePtiCTaNk
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 05-10 15:24
Sinds een paar dagen valt me op dat het symbool van signaalsterkte een klein driehoekje / dakje bevat. Geen idee wat het is, kan het ook niet vinden. Na een reboot is het even weg. Herkent iemand dit?

Afbeeldingslocatie: http://plaatjesdump.nl/upload/92ed779c7ecc63c0dfd1f9b9e3b0fb09.jpg

Jack of all trades, master of none. Though often better than a master of one.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vis
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 10:42

Vis

SePtiCTaNk schreef op dinsdag 23 oktober 2012 @ 13:24:
Sinds een paar dagen valt me op dat het symbool van signaalsterkte een klein driehoekje / dakje bevat. Geen idee wat het is, kan het ook niet vinden. Na een reboot is het even weg. Herkent iemand dit?

[afbeelding]
Dat heb ik al sinds ik mijn GN heb.

Ook af en toe een driehoekje dat omlaag wijst, en beide.

Ik neem aan de Up en Download icoontjes die uitwijzen welke dekking je moet krijgen, en ik zie ze ook in mijn WiFi logo.

Nikon D610 || 85mm 1.8G || 50mm f1.8D || AW 15 R3 ||

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SePtiCTaNk
In mijn wifi logo zie ik soms ook een driehoekje, maar dat is voor netwerkactiviteit. Ook als ik wifi en 3G heb uitstaan zie ik dat dakje / driehoekje in het icoon van signaalsterkte.

Afbeeldingslocatie: http://plaatjesdump.nl/upload/36e7ea135dc8d375358d58c4b5966678.jpg

[ Voor 19% gewijzigd door SePtiCTaNk op 23-10-2012 13:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cordonbleu
  • Registratie: Juni 2012
  • Laatst online: 05-10 16:03
Dat is dan een bug. Die driehoekjes geven activiteit van het netwerk (zowel bij wifi als 3g) aan. Pijltje omhoog geeft uploaden aan, pijltje onlaag downloaden. Als je constant een pijltje omhoog ziet zou dat dus betekenen dat je constant aan het uploaden bent. Maar als je wifi en 3g uit hebt staan kan dat natuurlijk niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SePtiCTaNk
Ok. Ik maak gebruik van de 3G Watchdog switch en die heb ik vanochtend gebruikt. Ik heb net de 3G verbinding via Instellingen - datagebruik aan- en uitgezet en nu is het signaalsterkte icoon weer als vanouds. Thanks.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kartmans1
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 07:51
Laguna schreef op dinsdag 23 oktober 2012 @ 12:21:
Ik merk regelmatig dat de activiteitspijltjes in de netwerk signaalbalk constant weergegeven worden, wanneer ik verbonden ben met wifi. Door wifi uit/aan te zetten of door vliegtuigmodus kort te activeren is het op te lossen. Lijkt mij een bug, die er overigens ook al lang in zit net als deze Laguna in "[Google Galaxy Nexus] - Ervaringen & Discussie".
Dit probleem ervaar ik ook wel eens. Gewoon een bug, niet irritant, maar wel vreemd dat het er niet met 4.1.2 is uitgehaald. Hier boven dus meerdere mensen die er last van hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Albert020
Waarom is bij de één het icoontje van het signaalsterkte blauw en de ander grijs ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bwlian
Omdat hij niet verbonden is met de google servers.

[ Voor 49% gewijzigd door Bwlian op 23-10-2012 16:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Albert020
Bwlian schreef op dinsdag 23 oktober 2012 @ 16:35:
Omdat hij niet verbonden is met de google servers.
Ahh, thanks ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sjoerd611
  • Registratie: Juli 2012
  • Laatst online: 26-08 17:14
Bij mij staan die 2 pijljes er continu, ook als ik een paar x in en uit de vliegmodus ga..
Waar kan ik na kijken wat dit is?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maardiweb
Dan is je telefoon bezig met up/downloaden. Je telefoon zal op de achtergrond dan wel eea aan het doen zijn zoals synchroniseren. Je kan eens de achtergrondgegevens uitzetten (instellingen > datagebruik > menuknop), dan gaat het waarschijnlijk weg als je gewoon naar je homescreen zit te staren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StephanVierkant
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 08-09 16:22
Ik heb het probleem dat de standaard Energiewidget niet het beeldscherm op het donkerst krijgt.

De widget geeft aan dat het verlichting (zoveel mogelijk) uit staat:
Afbeeldingslocatie: https://lh4.googleusercontent.com/-G-mc3n_CqOg/UIcTIrU-23I/AAAAAAAAHYc/Wgzyr47bp78/w248-h248-p/23-10-12%2B-%2B2
Maar toch kan de helderheid nog lager:
Afbeeldingslocatie: https://lh4.googleusercontent.com/-a-WWkwAuH8A/UIcTIn3iRPI/AAAAAAAAHYM/l3uDy83bMCk/w248-h248-p/23-10-12%2B-%2B1

Is dit een bug of een niet-doordachte feature?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sjoerd611
  • Registratie: Juli 2012
  • Laatst online: 26-08 17:14
Wat raar, ik heb het getest & heb het ook!
Het is me eigenlijk nog nooit opgevallen, het zal wel een bug zijn!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bwlian
Ja hier ook.
Mocht het nog te fel zijn dan kan ik "screen filter" aanraden. Ik vond het iig nog te verblindend om in het donker te lezen op minimum.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cordonbleu
Ik weet niet of het een bug is, maar ik heb het ook zowel bij m'n Gnex als mijn Nexus7 (allebei op stock 4.1.2). Denk eigenlijk eerder dat de setting van de power widget gewoon nou eenmaal zo ingesteld is dat hij op de laagste stand nog steeds 10% is. Als je de helderheid helemaal op z'n laagst wilt, doe je het toch gewoon ff via instellingen.

[ Voor 3% gewijzigd door cordonbleu op 24-10-2012 17:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• quartex

quartex

quartex schreef op vrijdag 19 oktober 2012 @ 09:34:
[...]

Het is confirmed door iemand van Swype dat het inderdaad aan Accessibility ligt.
Er word gewerkt aan een oplossing.
De nieuwste Swype update heeft dit gefixed.

We kunnen weer Swype & LightFlow tegelijk gebruiken. :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• martijntjuhh
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 02-05 19:15
Ik ben sinds een paar weken trotse bezitter van een Galaxy Nexus :)

Sinds kort heb ik alleen een probleem :S Ghost Charging.
Ik heb de oplossing in de TS geprobeerd maar die werkte niet, ook heb ik een factory reset gedaan maar ook dat mocht niet baten. Heeft iemand een andere oplossing?

Bvd

Het is bedoening, niet bedoeling

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tobitronics
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 05-10 14:14
martijntjuhh schreef op donderdag 25 oktober 2012 @ 10:48:
Ik ben sinds een paar weken trotse bezitter van een Galaxy Nexus :)

Sinds kort heb ik alleen een probleem :S Ghost Charging.
Ik heb de oplossing in de TS geprobeerd maar die werkte niet, ook heb ik een factory reset gedaan maar ook dat mocht niet baten. Heeft iemand een andere oplossing?

Bvd
RMA

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cordonbleu
Iemand een idee waar ik schroefjes voor de Gnex kan vinden? Heb hem uit elkaar gehaald, maar sommige schroefjes zien er na het vastdraaien een beetje dol uit. Niet zo netjes als ik hem nog eens voor garantie op moet sturen bijvoorbeeld.

Nadat ik heb gemerkt dat ik screenlift heb bij mijn Nexus7 heb ik ook eens beter gekeken naar mijn Galaxy Nexus. Is het bij meer mensen zo dat de rechterkant van het scherm hoger in de behuizing ligt dan de linkerkant? Bij mij ligt de rechterkant gelijk met de behuizing en de linkerkant juist iets (ong 1 mm) verzonken in de behuizing. Waarschijnlijk zal het wel geen kwaad kunnen, maar misschien komt het door het uit elkaar halen en weer in elkaar zetten? Misschien heb ik de schroefjes niet gelijktijdig vastgedraaid. Ze zitten wel allemaal goed vast.

[ Voor 54% gewijzigd door cordonbleu op 26-10-2012 00:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Paling1
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

Paling1

R 8.5

Hebben meer mensen problemen met het bereik (3G en WiFi) sinds de update naar 4.1.2?
Bij mij is het nu nog hopelozer dan het was met 4.01 en 4.03...
Ben om de haverklap alle bereik kwijt en het enige dat helpt is telefoon opnieuw opstarten. Als ik even buiten het bereik van mijn WiFi thuis kom en dan weer binnen het bereik zit, moet ik mijn telefoon opnieuw opstarten om opnieuw te kunnen verbinden met WiFi.
Mijn GSM signaal valt ook heel de tijd weg. Volgens de batterystats zit ik 5% van de tijd zonder signaal.

Sinds de 4.04 en 4.1 updates was het bereik eindelijk een beetje acceptabel, maar nu toch weer hopeloos. Ik had hiervoor een HD2 en die had al een stuk beter bereik, maar ook die was vergeleken met een simpele Nokia gewoon slecht.

Ik heb sinds de update ook voortdurend problemen met een paar widgets die ik op mijn scherm heb staan. Sinds vanochtend zijn een paar widgets gewoon verdwenen en wil mijn Muscicplayer geen muziek meer op mijn telefoon vinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tobitronics
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 05-10 14:14
Paling1 schreef op vrijdag 26 oktober 2012 @ 12:20:
Hebben meer mensen problemen met het bereik (3G en WiFi) sinds de update naar 4.1.2?
Bij mij is het nu nog hopelozer dan het was met 4.01 en 4.03...
Ben om de haverklap alle bereik kwijt en het enige dat helpt is telefoon opnieuw opstarten. Als ik even buiten het bereik van mijn WiFi thuis kom en dan weer binnen het bereik zit, moet ik mijn telefoon opnieuw opstarten om opnieuw te kunnen verbinden met WiFi.
Mijn GSM signaal valt ook heel de tijd weg. Volgens de batterystats zit ik 5% van de tijd zonder signaal.

Sinds de 4.04 en 4.1 updates was het bereik eindelijk een beetje acceptabel, maar nu toch weer hopeloos. Ik had hiervoor een HD2 en die had al een stuk beter bereik, maar ook die was vergeleken met een simpele Nokia gewoon slecht.

Ik heb sinds de update ook voortdurend problemen met een paar widgets die ik op mijn scherm heb staan. Sinds vanochtend zijn een paar widgets gewoon verdwenen en wil mijn Muscicplayer geen muziek meer op mijn telefoon vinden.
nope, geen problemen hier (draai custom 4.1.2). Probeer eens een full wipe en installeer je belangrijke dingen weer terug, wellicht dat dat helpt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maardiweb
cordonbleu schreef op donderdag 25 oktober 2012 @ 22:21:
Nadat ik heb gemerkt dat ik screenlift heb bij mijn Nexus7 heb ik ook eens beter gekeken naar mijn Galaxy Nexus. Is het bij meer mensen zo dat de rechterkant van het scherm hoger in de behuizing ligt dan de linkerkant? Bij mij ligt de rechterkant gelijk met de behuizing en de linkerkant juist iets (ong 1 mm) verzonken in de behuizing. Waarschijnlijk zal het wel geen kwaad kunnen, maar misschien komt het door het uit elkaar halen en weer in elkaar zetten? Misschien heb ik de schroefjes niet gelijktijdig vastgedraaid. Ze zitten wel allemaal goed vast.
Nu je het zegt lijkt dat bij mij ook wel het geval. Heb er geen last van hoor, maar als ik met mn vinger over de rand ga voel ik links duidelijk een rand en rechts lijkt dit netjes over te gaan in het scherm. Ligt dus niet direct aan je schroefjes denk ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cordonbleu
Ik heb hem net nog eventjes uit elkaar gehad en bij het in elkaar zetten extra goed op het aandraaien van de schroefjes gelet. Ik heb alle schroefjes zo gelijktijdig mogelijk en even strak vastgedraaid, maar nog zit het scherm rechts iets hoger dan links. Maar het geeft geen problemen ofzo en je ziet het ook bijna niet. Niks om me druk om te maken dus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kristo

kristo

cosmotheoros

Tovenaar schreef op donderdag 27 september 2012 @ 09:20:
Ik weet niet of ik de enige ben maar mijn scherm schakelt ook in via de volume knoppen, echter weet ik niet zeker of dit door een appje komt of standaard zo is...
Prulleman schreef op donderdag 27 september 2012 @ 09:23:
volgens mij kan dat alleen met een mod of custom rom. Als je stock zonder root draait is het volgens mij niet mogelijk
Hierzo ook met volumeknoppen, stock 4.1.2

Pagina: 1 ... 67 ... 89 Laatste

Let op:
Alles over levertijden en abonnementen in Samsung Galaxy Nexus - Levertijden / Abonnement topic.

Voor het bespreken van accessoires kun je terecht in Accessoires voor de Samsung (Google) Galaxy Nexus.

Voor alle informatie over rooten en custom roms zie [Google Galaxy Nexus] Custom roms en Firmware.