Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KingKoning
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 09:53
rffnsqued schreef op zondag 16 december 2012 @ 19:00:
Hoe afwisselend willen jullie het hebben hoe intelligent moet de IA zijn. Hoeveel vrijheid willen jullie hebben??? ik denk dat je dat hier over het algemeen meer dan voldoende krijgt, het is repetitief okee, maybe, maar hoeveel uur heb je erop zitten? en welke game is diverser met dezelfde hoeveelheid speel tijd?

Ik vraag mezelf wel eens af wanneer het genoeg is............... Ik speel al heel wat jaartjes op de PC maar ik ken geen spellen waar je meer vrijheid krijgt, (ook een rpg is uiteindelijk meer van hetzelfde).

Ik vindt het een prima spel. Goede Single player/ Coöp/ Multiplayer (met veel potentie mits ze wat foutjes eruit halen) een Map editor......... ik weet niet maar das meer dan ik bij andere spelen krijg voor 20,00 euries....... al met al PRIMA Game

just my 2 cents
het is ook een prima game, alleen dat betekent niet dat ik er geen dingen op aan te merken mag hebben. Skyrim heb ik bijvoorbeeld 100+ uur inzitten maar ik heb wel enkele puntjes van kritiek. Lijkt me niet verboden, we hoeven niet allemaal fanboy te zijn en alles maar te waarderen. Opbouwende kritiek is niet verkeerd.
Game krijgt van mij een 7,5 maar hadden ze de puntjes van kritiek aangepakt had t een 9 a 10 kunnen zijn met GOTY potentie. Met name vind ik: Je krijgt zoveel vrijheid op een eiland, maar ze hebben niet heel veel dingen verzonnen die je ook echt kan doen. Ja wel veel dingen, maar veel dezelfde dingen... Met wat meer dingen om te doen was t al een stuk beter geweest :)

maar goed, gelukkig zijn smaken verschillend. 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Reiben
  • Registratie: Juni 2011
  • Niet online

Reiben

Private First Class

rffnsqued schreef op zondag 16 december 2012 @ 19:00:
Hoe afwisselend willen jullie het hebben hoe intelligent moet de IA zijn. Hoeveel vrijheid willen jullie hebben??? ik denk dat je dat hier over het algemeen meer dan voldoende krijgt, het is repetitief okee, maybe, maar hoeveel uur heb je erop zitten? en welke game is diverser met dezelfde hoeveelheid speel tijd?

Ik vraag mezelf wel eens af wanneer het genoeg is............... Ik speel al heel wat jaartjes op de PC maar ik ken geen spellen waar je meer vrijheid krijgt, (ook een rpg is uiteindelijk meer van hetzelfde).

Ik vindt het een prima spel. Goede Single player/ Coöp/ Multiplayer (met veel potentie mits ze wat foutjes eruit halen) een Map editor......... ik weet niet maar das meer dan ik bij andere spelen krijg voor 20,00 euries....... al met al PRIMA Game

just my 2 cents
Hier ben ik het mee eens, de verwachtingen die soms geschept worden zijn wel erg hoog voor een first-person shooter. Je krijgt gewoon enorm veel waar voor je geld met dit spel.

Wat voor andere dingen zouden jullie nog willen kunnen doen in dit spel?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SmokingCrop
  • Registratie: Januari 2012
  • Niet online
Reiben schreef op zondag 16 december 2012 @ 19:41:
[...]
Wat voor andere dingen zouden jullie nog willen kunnen doen in dit spel?
effectief gebruik kunnen maken van sommige features in die map editor :P
(enemy AI + vehicles + weapon drops in multiplayer zou gewoon awesomesauce zijn, nu kan je hem nooit valideren, maar ze zitten wel in de editor?)

maar is zijn geld waard voor 25 euro.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Droid
  • Registratie: Maart 2012
  • Laatst online: 13-09 19:08
2 dagen terug ook FC3 uitgespeeld. Nu bezig met alle outposts over te nemen, lukt aardig als je alle alarmen uitschakelt (meestal doe ik dit met een sniper als het er 1/2 zijn) En ook bijna alle maps al gekocht. Volgende doel: Alle achievements behalen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bundin
  • Registratie: Januari 2006
  • Niet online
Ik ga, na op eiland 1 redelijk dezelfde tactieken gebruikt te hebben (steentjes, stealth, silencers), nu vooral voor 'zo verschillend mogelijk'. Lukt het met alleen mines? Lukt het met een LMG en niet reloaden? Iedereen platrijden met technical? Weglokken met explosie, mines plaatsen waar ze stonden, teruglopen > boom! Predators het kampje inlokken? Iets met (earth, ) wind & fire?

Als je alleen je 3 standaardwapens gebruikt is het vrij rap wat repetitief qua kampjes overnemen. Maar dat is dan je eigen keuze als je 't mij vraagt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rffnsqued
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 27-06-2023
KingKoning schreef op zondag 16 december 2012 @ 19:39:
[...]

het is ook een prima game, alleen dat betekent niet dat ik er geen dingen op aan te merken mag hebben. Skyrim heb ik bijvoorbeeld 100+ uur inzitten maar ik heb wel enkele puntjes van kritiek. Lijkt me niet verboden, we hoeven niet allemaal fanboy te zijn en alles maar te waarderen. Opbouwende kritiek is niet verkeerd.
Game krijgt van mij een 7,5 maar hadden ze de puntjes van kritiek aangepakt had t een 9 a 10 kunnen zijn met GOTY potentie. Met name vind ik: Je krijgt zoveel vrijheid op een eiland, maar ze hebben niet heel veel dingen verzonnen die je ook echt kan doen. Ja wel veel dingen, maar veel dezelfde dingen... Met wat meer dingen om te doen was t al een stuk beter geweest :)

maar goed, gelukkig zijn smaken verschillend. 8)
KoningL ook ik heb 100+ uurtjes gedraaid in Skyrim en tuurlijk heb je daar het maken van wapens en potions (FC upgraden van guns/ spuiten) het maken van armor etc. en dat gaat natuurlijk enorm ver in dat spel. Echt goed moet ik even tussendoor kwijt. Maar zoals Reiben ook al zegt voor een FPS is dit al in mijn ogen heel veel (lees: na 5 jaar Cod is dit enorm veel) verbeterd/ uitgebreid :)

Wellicht heb ik te weinig tijd om andere games te spelen. (2 kids nemen veel tijd in beslag, tot dat ze papa straks rond z'n oren schieten :D ) Anders had ik graag bv Dishonord geprobeerd Guild Wars 2 zou ik nog het liefst van allemaal gaan doen maar dat is gewoonweg niet mogelijk.

Dus I'm stuck with Far Cry 3 en ik kan niet anders zeggen dan dat het aan 90% van mijn verwachting voldoet, en dat is best wel eens fijn. (overigens ben ik nergens fanboy van alleen soms erg enthousiast!)

Fijne avond nog allemaal nog even een sunday evening movie pakken!

No Inspiration to Inspire myself........

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• QwaftZefoni
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 12-09 18:57
same here maar Universal Soldier DoR was wel grappig hoor

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ScytheNL
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 06-06 15:57

ScytheNL

Mooiste deal ooit.

Gisteren ook uitgespeeld, vond het einde een beetje Mwah, ongeacht je muisklik..
Ligt het trouwens aan mij of mis je nog een deel van de skills? Als ik het goed tel heb ik nog 5 lege plekken over op de "view tattoo" pagina na het unlocken van alle beschikbare skills.

Verdere bevindingen; 1ste eiland is grafisch een pracht en praal wagen. Veel diversiteit, goed gevuld en meer dan genoeg prachtige plekjes te vinden. 2de eiland is idd een stuk kaler en voelt minder fantasievol ingevuld, maar ook hier zijn nog wel een pareltje of 2 te vinden. Verder vind ik ook idd de missies en sidequests na een tijdje zeer repetitief worden alhoewel je aan sommige dingen nog wel een eigen twist kan geven. Kampen en torens worden ook steeds meer van hetzelfde dus daar is ook weinig variatie te vinden naast je gekozen manier om de kampen een "cleansing fire" te geven.

Daarnaast vind ik het echt jammer dat er niet meer invulling is gegeven met vaas e.d. dialogen en cutscenes zaten wat mij betreft te schaars en te ver uit elkaar. Vooral omdat het zo verdomd goed was.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik ben je voor. :o

Er werd hierboven iets gezegd over GotY. Voor mij is dat dit. Net boven Halo 4. Echt een heerlijke wereld om in rond te kloten. De main story is erg goed maar de zaken daarom heen maken het echt top. Kom maar op met DLC, kk koop alles. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Voxalizer
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 16-09 19:47

Voxalizer

Quicksilver Bullets

Ik heb hem een paar dagen geleden ook uitgespeeld. Ik vond het echt een geweldig spel!

Echter, een paar dingen die ik ronduit slecht vond en dan vooral in het verhaal: Wie de fuck is Vaas? In diverse reviews werdt Vaas neergezet als een of andere ultiem gamepersonage... Ik vond het allemaal wel meevallen. Ja, zijn dialoog in het begin was best aardig, maar in de rest van de game bleek het gewoon een idioot te zijn. Ook haalde hij nergens meer dat niveau van die eerste dialoog. Overrated imo. Evenals (oops spoiler). Ik vond het niets zeggende badguys.

De echte ster van de singleplayer was gewoon Brody zelf imo. Wat een held! Zoals hij als noob in het begin bang was om iemand te killen, ookal was het om leven en dood, tot de absolute badass die hij uiteindelijk wordt. Prachtig ontworpen evolutie.

Game of the year, zonder twijfel.

En dan heb ik Coop en multiplayer nog niet eens aangeraakt.

PSN / Steam: Voxalizer // Battle.net: Plaguehead#2325 // Common sense isn't very common.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rffnsqued
Gooooedemorgen :O daar ben ik weer, haha!!

Offtopic: Sunday movie flick 'LOOPER' is een aanradertje!!!

Ontopic: Tip voor degenen die het nog niet wisten. http://farcryoutpost.ubi.com/ voor de multiplayers onder ons. Op deze link kun je eventueel ook buiten de game om je loadouts instellen/ decoderen van allerhande informatie bronnen etc. etc. best makkelijk kun je gewoon door gaan met XP binnen harken zonder dat je aan het schieten bent!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iThinkSo
  • Registratie: April 2011
  • Laatst online: 02-04 12:35

iThinkSo

Ik heb deze tekst en jij niet!

rffnsqued schreef op maandag 17 december 2012 @ 07:50:
Gooooedemorgen :O daar ben ik weer, haha!!

Offtopic: Sunday movie flick 'LOOPER' is een aanradertje!!!
[...]
offtopic:
Leek me ook al een vette film!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Playa del C.
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 10:34
Het trieste is dus dat Far Cry 3 voor sommigen als GOTY wordt gezien. Heb zelf ook gewoon van het spel genoten hoor. Het trieste is alleen dat er dit jaar blijkbaar niks beters is geweest.

Als GTA 4 of Skyrim of Crysis (1 of 2) in de afgelopen maanden waren uitgekomen, dan weet ik zeker dat Far Cry 3 geen GOTY zou worden. Daarbij ook jammer dat die andere spellen dus al meer dan een jaar geleden uitkwamen.

Ik denk dat mensen tijdens het spelen nog in de roes zitten en het spel geweldig vinden, maar zodra je hetspel hebt uitgespeeld en je kijkt terug ... 8,0 is denk ik het gemiddelde eindcijfer.

Wat mij ook opvalt als ik terugkijk, is de enorme hype en marketing rond de game. De hele tweakers site stond in het teken van het spel en daarbij hadden ze kortingsbonnen voor alleen Far Cry 3 en AC3.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aerocivic
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 04-09 13:03
Feit is dat door velen meerderen Far Cry 3 als GOTY-waardig bestempeld wordt, blijkbaar is er voor hen geen andere game beter geweest. Dat wil dus niet dat FC3 een ultieme game is! Zelfs een heel slechte game zou GOTY kunnen worden, als er simpelweg alleen maar nog slechtere games uitgebracht zijn in dat jaar.

Zelf geniet ik nog steeds enorm van FC3. Hoewel ik het einde van de missies toch wel teleurstellend vindt... Waar ik het meeste van geniet is de open wereld. Tuurlijk kan het innemen van Outposts repeterend overkomen, maar probeer het eens op verschillende manieren zou ik zeggen. Snipen, stealth, auto met C4 naar binnen jagen, etc. etc. Het kan allemaal. Daarnaast vind ik het ook gaaf om de omgeving te verkennen.
Of FC3 GOTY moet worden kan ik niet beoordelen, daarvoor heb ik te weinig andere games gespeeld.
Maar feit is wel dat ik al ruim 15+ uur mezelf kostelijk vermaak met deze game, en dat kunnen niet veel andere SP games nazeggen.

De omgeving van de mens is de medemens.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bram1984
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 16-12-2020
Playa del C. schreef op maandag 17 december 2012 @ 09:56:
Het trieste is dus dat Far Cry 3 voor sommigen als GOTY wordt gezien. Heb zelf ook gewoon van het spel genoten hoor. Het trieste is alleen dat er dit jaar blijkbaar niks beters is geweest.

Als GTA 4 of Skyrim of Crysis (1 of 2) in de afgelopen maanden waren uitgekomen, dan weet ik zeker dat Far Cry 3 geen GOTY zou worden. Daarbij ook jammer dat die andere spellen dus al meer dan een jaar geleden uitkwamen.

Ik denk dat mensen tijdens het spelen nog in de roes zitten en het spel geweldig vinden, maar zodra je hetspel hebt uitgespeeld en je kijkt terug ... 8,0 is denk ik het gemiddelde eindcijfer.

Wat mij ook opvalt als ik terugkijk, is de enorme hype en marketing rond de game. De hele tweakers site stond in het teken van het spel en daarbij hadden ze kortingsbonnen voor alleen Far Cry 3 en AC3.
Waarom is dat triest dan? Je doet behoorlijk uit de hoogte en daarnaast vind ik FC3 echt stukken leuker en lekkerder spelen dan GTA 4. Triest dat jij dat spel dan beter vindt, zeg ik dan. Ik zie dat je ook Crysis 2 nog noemt. Heb je die überhaupt wel gespeeld? Wat een gedrocht is dat zeg. Lineaire zooi vol met bugs en een AI nog dommer als een varken. En Skyrim vind ik zelf ook niks, dat had 'm dus ook niet geweest. Alleen Arkham City vind ik in dat opzicht beter.

Ik heb zelf geen leukere game gespeeld dit jaar, dus voor mij de leukste.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bakkie1985
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 15-09 19:46
game al geruime tijd uitgespeeld. vermaak me nu al een week met side-missions.. spel begint nu wel wat saaier te worden.. geen vijanden meer dus echt leuk struinen en tricks uithalen is er niet meer bij.

Ik ga nu de laatste outpost overnemen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rffnsqued
Playa del C. schreef op maandag 17 december 2012 @ 09:56:

De hype rond BO2 IS veel groter, wat automatisch voor de concurrentie dus betekent dat men daar min of meer in mee moet (verplicht bijna). Ik vind het sowieso al een gedurfde zet van UBI om Farcry 3 ipv. op 6-9-2012 pas op 29-11-2012 te releasen dit na de release van 2 andere grote titels in het FPS genre.

Dat betekent imo wel dat je vertrouwen hebt in je product!

crisis 2 beter :? really

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• powermarcel10
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 10:15
GekkePrutser schreef op zaterdag 15 december 2012 @ 01:00:
[...]

Nee je hebt ze al staan vanaf het begin. Maar er zijn er maar 2, dus als je er 4 hebt dan klopt er iets niet :) Of er is misschien een versie die ik niet heb waar er 4 in zitten?

Zoals beloofd een foto van het icoontje (en voor de zekerheid, zodat je weet wat ik bedoel). Ik zie nu ook dat hij het gewoon aangeeft wat het is als je je cursor er op zet:
[afbeelding]
Thanks! Maar ik heb er inderdaad 4 staan.. Moet ze allemaal nog doen, maar bewaar ze voor het laatst.. :)

Als je trouwens echt alles in het spel wilt uitspelen, incl het vinden van alle brieven, relekwieën, etc.. Dan ben je lang bezig.. Ik zit al op 22 uur gameplay (singleplayer) en heb denk ik incl alles nog maar zo'n 70% uitgespeeld! Toch verveeld het rondrijden op het eiland, zoeken naar voorwerpen, af en toe wat piraten killen me totaal niet.. Super vind ik het!

Ik raad iedereen aan om eerst geld te verdienen, wapens te kopen en je inventaris uit te breiden voor je aan alle main missies begint.. De missies zijn namelijk veel leuker waneer je vette wapens hebt! :)

Wanneer je alleen het hoofdverhaal zou doorspelen (zonder het uitbreiden van je wapen arsenaal etc) ben je waarschijnlijk met een uurtje of 10 wel klaar, al is het wel een stuk moeilijker zonder dikke wapens. Net iets langer dan een gemiddelde call of duty.. Maar incl het doen van de sidemissies en het verkennen van het hele eiland heb je echt wel zo'n 40 uur gameplay (plezier).. Super! :d

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Señor Sjon
  • Registratie: Juli 2003
Wat is eigenlijk het nut van de loot maps boven de item maps? Op de item maps staat toch ook alles? Of staat er op de loot maps een bedrag bij?

This is my signature. There are many like it, but this one is mine.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lucky-Shirt
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 10:43

Lucky-Shirt

Happy as a pig in shit

Loot zijn alle diamanten op de kaart. Standaard zijn alleen die zichtbaar waar je in de buurt bent geweest. Met de map zijn ze ze allemaal zichtbaar,.

Items is relics en brieven.

[ Voor 9% gewijzigd door Lucky-Shirt op 17-12-2012 11:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wolfos
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 10:13
Misschien foutje, maar Far Cry 1, 2 en 3 zijn verkrijgbaar voor €6,59 bij elkaar op Impulse:
http://impulsedriven.com/products/ESD-IMP-W2385

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• icecreamfarmer
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 16-09 13:27

icecreamfarmer

en het is

Hoe gebruiken jullie trouwens c4 op auto's. Bij mij smijt hij ze zo hard tegen de auto aan dat er een deuk komt en de cv wegstuitert :?

ik zie ik zie wat jij niet ziet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aerocivic
icecreamfarmer schreef op maandag 17 december 2012 @ 11:32:
Hoe gebruiken jullie trouwens c4 op auto's. Bij mij smijt hij ze zo hard tegen de auto aan dat er een deuk komt en de cv wegstuitert :?
Gewoon dicht er tegenaan gaan staan en erop plakken. Op een egaal stukje oppervlak. Zijkanten gaan zonder problemen bij mij...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WeAreLegion
  • Registratie: Augustus 2002
  • Niet online
Wolfos schreef op maandag 17 december 2012 @ 11:27:
Misschien foutje, maar Far Cry 1, 2 en 3 zijn verkrijgbaar voor €6,59 bij elkaar op Impulse:
Ik laa thet wel weten als ik thuis ben :) heb net gekocht, voor dat geld wil ik wel s wat doen : )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FlyEragon
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 16-09 21:46

FlyEragon

Alien Monkeys

Zijn ze als kado weggeefbaar ? Ik heb ze alledrie namelijk al.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bram1984
Tipje voor iedereen die moeite heeft met tijgers en beren en meer "zware" dieren: gooi er een granaat op.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Señor Sjon
Of koop de Cannon. Ik heb ook het nut van de shotgun gevonden bij die takkebeesten. Nog makkelijker is een auto vinden met mounted gun. Dat is helemaal een feest. :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LiquidT_NL
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 13-05-2021
Bundin schreef op zondag 16 december 2012 @ 20:18:

Als je alleen je 3 standaardwapens gebruikt is het vrij rap wat repetitief qua kampjes overnemen. Maar dat is dan je eigen keuze als je 't mij vraagt :)
Dus als ik niet zelf regeltjes en beperkingen ga bedenken, en dan de game wel repetitief vind, dan is het mijn eigen keuze?

Als je een game boeiend wil maken, zorg je er voor dat de mechanics boeiend zijn. Mocht dat niet helemaal lukken, moet je maar achievements er in doen. Als je het leuk vindt een game boeiend te maken door jezelf regels op te leggen, moet je dat vooral doen, maar ik vind het onzin om dan te zeggen dat mensen die de game spelen zoals hij is bedoeld/ontwikkeld, dan zelf ervoor kiezen een mindere game te spelen, dan wel stellen dat de game niet zo slecht nog is.

Hoe dan ook, ik heb van het weekend weer even gespeeld, een paar outposts gedaan en een en ander verzameld. Het verzamelen/jagen blijft echt een pijnlijk punt voor mij. De paar missions die ik deed waren wel leuk, en de outposts hebben nog een paar leuke verassingen laten zien.

Hoe dan ook, ik vind de game persoonlijk toch echt te leeg en lineair om het non-lineair te noemen, of een echte pure sandbox ervaring. Daarvoor is het toch allemaal te simplistisch en niet holistisch genoeg.

Om verdere verwarring te voorkomen: ik vind de game nog steeds wel een 7 waard. Maar er zijn wel wat punten van verbetering. Ach, FC2 was een leuke nieuwe weg, maar er ontbrak nog van alles. FC3 is echt al vele malen beter (imho), dus FC4 kan alleen maar nog beter worden hoop ik zo.

Explorers in the further regions of experience...demons to some, angels to others.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rffnsqued
LiquidT_NL schreef op maandag 17 december 2012 @ 11:48:
[...]

Dus als ik niet zelf regeltjes en beperkingen ga bedenken, en dan de game wel repetitief vind, dan is het mijn eigen keuze?

Als je een game boeiend wil maken, zorg je er voor dat de mechanics boeiend zijn. Mocht dat niet helemaal lukken, moet je maar achievements er in doen. Als je het leuk vindt een game boeiend te maken door jezelf regels op te leggen, moet je dat vooral doen, maar ik vind het onzin om dan te zeggen dat mensen die de game spelen zoals hij is bedoeld/ontwikkeld, dan zelf ervoor kiezen een mindere game te spelen, dan wel stellen dat de game niet zo slecht nog is.

Hoe dan ook, ik heb van het weekend weer even gespeeld, een paar outposts gedaan en een en ander verzameld. Het verzamelen/jagen blijft echt een pijnlijk punt voor mij. De paar missions die ik deed waren wel leuk, en de outposts hebben nog een paar leuke verassingen laten zien.

Hoe dan ook, ik vind de game persoonlijk toch echt te leeg en lineair om het non-lineair te noemen, of een echte pure sandbox ervaring. Daarvoor is het toch allemaal te simplistisch en niet holistisch genoeg.

Om verdere verwarring te voorkomen: ik vind de game nog steeds wel een 7 waard. Maar er zijn wel wat punten van verbetering. Ach, FC2 was een leuke nieuwe weg, maar er ontbrak nog van alles. FC3 is echt al vele malen beter (imho), dus FC4 kan alleen maar nog beter worden hoop ik zo.
Dan moet jij de Cod serie wel een regelrechte verschrikking vinden! haha ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LiquidT_NL
rffnsqued schreef op maandag 17 december 2012 @ 11:53:
[...]

Dan moet jij de Cod serie wel een regelrechte verschrikking vinden! haha ;)
Inderdaad. Naast het feit dat ik geen online shooter fan ben, vind ik CoD sinds deel 4 eigenlijk stilstaan. Ja, er komen steeds meer streaks, wapens, unlocks en al die onzin. Maar de basis gameplay is nog steeds hetzelfde en erg mager. Anderzijds is CoD wel effectief: als je gewoon hersenloos wil knallen is het een uitstekend alternatief.

Ik snap echter niet precies wat CoD met mijn post te maken heeft, please elaborate :)

Explorers in the further regions of experience...demons to some, angels to others.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• icecreamfarmer

icecreamfarmer

en het is

Aerocivic schreef op maandag 17 december 2012 @ 11:34:
[...]

Gewoon dicht er tegenaan gaan staan en erop plakken. Op een egaal stukje oppervlak. Zijkanten gaan zonder problemen bij mij...
Hmm apart zal het eens proberen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rffnsqued
LiquidT_NL schreef op maandag 17 december 2012 @ 12:01:
[...]

Inderdaad. Naast het feit dat ik geen online shooter fan ben, vind ik CoD sinds deel 4 eigenlijk stilstaan. Ja, er komen steeds meer streaks, wapens, unlocks en al die onzin. Maar de basis gameplay is nog steeds hetzelfde en erg mager. Anderzijds is CoD wel effectief: als je gewoon hersenloos wil knallen is het een uitstekend alternatief.

Ik snap echter niet precies wat CoD met mijn post te maken heeft, please elaborate :)
Because, jij FC3 toch nog liniear vindt!! dat is ten opzichte van de COD series natuurlijk niet het geval. (ja ik heb het wel jaren gespeelt, I know I'm braindead 8)7 haha).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Señor Sjon
LiquidT_NL schreef op maandag 17 december 2012 @ 11:48:
[...]

Aan de andere kant, ik heb weer een hekel aan spellen die je verplichten met een bepaald wapen te spelen. Bij de side-quests vind ik dat niet zo'n probleem, maar stel je voor dat je verplicht 2 outposts met C4 moet pakken, 3x met een AR, 2x een sinper, 4x een SMG en 2x een pistol om maar wat te roepen. Tuurlijk kan je wat meer variëren, maar de manier van de dorpjes (bijeen geraapt blik en hutjes) komt wel overeen met hoe de basissen zijn gebouwd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• VantageR
  • Registratie: Oktober 2004
  • Niet online
bram1984 schreef op maandag 17 december 2012 @ 11:44:
Tipje voor iedereen die moeite heeft met tijgers en beren en meer "zware" dieren: gooi er een granaat op.
Het probleem is wanneer er een tijger naast je zit als je bezig bent een outpost over te nemen. Als je er dan een granaat op gooit komt gelijk iedereen van de outpost achter je aan. Ik heb nog niet echt een goede manier gevonden om die beesten in silence mode te killen. Wat ik nu doe is die animal repelent gebruiken, maar dat werkt maar tijdelijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• icecreamfarmer

icecreamfarmer

en het is

VantageR schreef op maandag 17 december 2012 @ 12:06:
[...]

Het probleem is wanneer er een tijger naast je zit als je bezig bent een outpost over te nemen. Als je er dan een granaat op gooit komt gelijk iedereen van de outpost achter je aan. Ik heb nog niet echt een goede manier gevonden om die beesten in silence mode te killen. Wat ik nu doe is die animal repelent gebruiken, maar dat werkt maar tijdelijk.
De shredder is een zeer goede.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• VantageR
  • Registratie: Oktober 2004
  • Niet online
Thnx voor de tip. Die heb ik toevallig net vrijgespeeld, alleen nog geen geld om 'm te kopen. Maar ff gaan sparen dan. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lucky-Shirt
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 10:43

Lucky-Shirt

Happy as a pig in shit

[...]

Die repellent kan je mooi gebruiken om de tijger het kamp in te sturen. Met die repellent hebben ze de nijging van je weg te rennen, zorgen dat ze alleen het kamp in kunnen en genieten maar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aerocivic
Gisteren een beer in een outpost van een afstandje bevrijdt door het hok kapot te schieten. Dus ik denk rustig af te wachten en toe te kijken hoe dat beest wat mannetjes van kant maakt, komt-ie opeens achter mij aan.. 8)7 Aah.. paniek, wegrennen etc... :+ Dat onverwachte maakt het zo leuk en afwisselend... 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bram1984
[...]

Ja in dat geval eerst even goed kijken of er geen kwade diertjes in de buurt zijn. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Señor Sjon
Wat ik wel als kritiek heb is de quick travel manier. Je kan deze altijd gebruiken, ook als je willekeurig ergens anders op de map bent. Het leek mij logischer dat je deze alleen kan gebruiken van hub naar hub. Zo kan je altijd wegbeamen als je in een hopeloze situatie zit. Maar in een hopeloze situatie terechtkomen is al moeilijk genoeg. :P

Gisteren ook één van de Lost Expeditions missie gespeeld.
spoiler:
Die silo. Leuk bedacht, maar als je een stap binnen zet, moet je er in 10 minuten weer uit rushen. Beetje jammer van een extra level. In principe verdien je ook alleen maar extra XP, want je kan hem maar één keer spelen. Daarna is ie van de kaart weg. Ik had een slag om de silo veel leuker gevonden, zonder tijdslimiet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DJustin
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 11:06
Ik heb het net nog voor een paar euro gekocht. Ik zie dat ze nu weer €80 zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rick-Jan
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 10:19

Rick-Jan

always connected

Ik vind het toch een beetje jammer dat inderdaad die piraten weg gaan na alle outposts veroverd te hebben. Als ik nu iemand op bezoek heb die het graag wilt zien kun je alleen objecten zoeken, en niet meer vechten :/

You have two error checking devices installed in two sockets on your head. They are called eyes .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LxxFxx
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 14-09 02:59
Ik zit nu op het tweede eiland en ben dat eerst volledig aan het bevrijden voordat ik verder ga met de main quest. Ik kan nog steeds genieten van het uitkuisen van outposts via stenen, mijn mes (Tanto) en de boog. De reden dat het mij niet verveeld is omdat de kampen steeds voldoende verschillen en ik telkens opnieuw een mooi plan moet opstellen alvorens ik binnensluip. Met minder dan de 1500 XP neem ik geen genoegen aangezien ik snel nog de laatste 5 skills wil bereiken.

Het klopt wel dat het tweede eiland wat kaler is dan het eerste, maar eerlijk gezegd vind ik dat niet zo erg. Wel leuk zijn de mangroven rond de meren. Dat vind ik toch een leuke nieuwe biotoop om in rond te sjeezen op mijn jetski.

Verder is geld nu voor mij ook betekenisloos geworden. Heb nu ook alle wapenattachments gekocht (de kaarten had ik al direct) om toch maar iets met het geld te doen. Nu ga ik me dus ook niet meer focussen op die kistjes. Ik zou wel nog graag alle relics vinden. Sommige zijn best wel mooi verstopt. Zo heb ik al eens mijn wingsuit + parachute mogen gebruiken om ergens op een bergrichel te geraken.

Ben benieuwd naar de rest van de verhaallijn, maar ben door reacties op dit forum al voorbereid op een grote teleurstelling. Hopelijk niet natuurlijk.

Belangrijkste verbeterpuntjes voor mij tot nu toe:
- Wat is het nu van die spulletjes die in die kistjes zitten? Het is een alternatief voor geld dat enkel bestaat uit willekeurige items zonder "uitzicht" maar met enkel een naam en een waarde. Het is misschien om uit te drukken dat er nog waardevolle dingen in de wereld zijn naast cash, maar ik vond het toch een beetje overbodig. Ze konden misschien beter enkel cash in kistjes steken en daarnaast af en toe een huid of een paar plantjes. Of een gratis upgrade van een wapen. Maakt het wat interessanter.
- Het gratis maken van wapens door het vrijspelen van torens is ook overbodig zoals denk ik LiquidNL reeds aanhaalde. Het is leuker om te sparen voor een wapen en het dan uiteindelijk te kunnen kopen, dan direct alle wapens gratis krijgen als je net zoals mij eerst alle torens vrijspeelt.
- Quick time events mochten van mij uit de game. (bvb. op E duwen als een tijger op je springt) Ik voel me niet speciaal meer betrokken bij de game omdat ik herhaaldelijk op 1 toest moet duwen. Misschien was het een goed idee om een soort van "combo's" in de game te steken. Mes + mes + schieten bvb. als alternatieve takedown voor een dier. Of een soort van block actie in de game steken om een dier of vijand eerst af te weren. Ik hoor dat QTE's meer en meer in games te vinden zijn. Is er dan iemand die dit wel een leuke spel mechaniek vindt?
- Ik vind het ook jammer dat je lijken eenmaal je ze laat vallen niet meer te verplaatsen zijn. Soms is het opportuun om de lijken verborgen te houden, soms is het handig dat ze ergens opduiken om een eenzame wachter aan te trekken. Helaas heb je er dan geen controler meer over.
- Ik vind het unlocken van skills erg leuk, maar misschien hadden ze het onmogelijk moeten maken om alle skills te kunnen vrijspelen. Ik heb ze nu bijna allemaal en zit nog maar op 66% van de main quest. Forceren om keuzes te maken leidt tot meer diversiteit in speelstijl. Er zouden dan dus verschillende "builds" mogelijk zijn. Ze hadden misschien meer XP moeten vereisen voor een "level up". Maar goed, het blijft voornamelijk een hybride game, je kan niet verwachten dat hij alle aspecten perfect uitvoert.
- De vriendengroep waar je deel van uitmaakt bevalt mij totaal niet. Snap niet waarom ze voor rich white kids kozen. Heb er een beetje "spoiled brats" gevoel bij.

Meest positieve punten:
- Het zijn mooie eilanden om te verkennen. Met meer variatie dan bvb voorganger FC2. Waarbij er nu af en toe bunkers zijn, of diepe grotten met tempels en nog veel meer.
- Schieten is leuk en voelt goed aan. Wapens zijn gevarieerd en oké. Toch belangrijk in een shooter, niet?
- De stealth is erg goed uitgewerkt en deze aanpak is dan ook mijn persoonlijke favoriet. Niets zo leuk als een mes in de rug van een "heavy" te rammen en daarmee (op het tweede eiland) een dikke 500XP punten te verdienen.
- Vaas als bad guy. Nuf said! :-)
- Rijden, vliegen en katrollen hangen. Allemaal erg leuke methodes om vooruit te komen. Zelfs zwemmen (wat meestal traag is in games en snel tegensteekt) is hier leuk om te doen, zeker als je de bijhorende skill hebt. De onderwaterwereld is erg mooi en boeiend (wrakken, grotten) en alligators en haaien zorgen altijd wel voor spanning.
- Wilde dieren zorgen voor onverwachte memorabele momentjes zoals velen al hebben aangehaald in dit topic.
- De missies "onder invloed" zijn erg tof en doen mij denken aan Max Payne. Grafisch mooi uitgewerkt.
- Veel content! 30u speeltijd tot nu toe voor een FPS is niet min. Gisteren bvb genoten van een spelletje poker.

Voor mij is deze game een goede 8 waard. Een bovengemiddelde shooter met ruimte voor verbetering. FC4? DLC?

Ik merk dat ik er een serieuze lap tekst van gemaakt heb, waarvoor excuses!

[ Voor 4% gewijzigd door LxxFxx op 17-12-2012 12:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bram1984
Rick-Jan schreef op maandag 17 december 2012 @ 12:37:
Ik vind het toch een beetje jammer dat inderdaad die piraten weg gaan na alle outposts veroverd te hebben. Als ik nu iemand op bezoek heb die het graag wilt zien kun je alleen objecten zoeken, en niet meer vechten :/
Wel jammer dat de ontwikkelaars inderdaad geen rekening hebben gehouden met de mogelijkheid dat iemand je bezoekt en de game wil zien, inderdaad. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• v8power67
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 09:16

v8power67

Psn: Mausosaurus

Er zijn meerdere plekken waar bij mij nog dan gewoon piraten zijn, ik zit nog op 1ste eiland, maar heb alles al overgenomen, maar er zijn plekken waar piraten altijd spawnen.
Misschien is dit weg als je hem hellemaal uitspeelt maar bij mij zijn ze er nog, ookal heb ik alles op 1ste eiland van de piraten overgenomen.
Ook gebeurt het wel eens dat ik ineens mijn "volk" zie vechten met piraten ergens in de rimboe, en dan kun je ze helpen en krijg je geld voor het helpen, dan zeggen ze zoiets van "we are getting overrun" dus lijkt op alsof de piraten het terug willen nemen.
Maar dit gebeurt niet bij van die outposts of hoe ze ook heten, maar gewoon random in de wereld.

Tax the rich, feed the poor 'Til there are no rich no more!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Macchill
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 17-06 07:04
bram1984 schreef op maandag 17 december 2012 @ 12:42:
[...]

Wel jammer dat de ontwikkelaars inderdaad geen rekening hebben gehouden met de mogelijkheid dat iemand je bezoekt en de game wil zien, inderdaad. :+
Ik denk dat ze ervanuit gaan dat edereen het spel koopt... :o

Let op: NSFW!! | Altijd handig

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SmokingCrop
  • Niet online
bram1984 schreef op maandag 17 december 2012 @ 11:44:
of 2 seconden met flamethrower >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LiquidT_NL
rffnsqued schreef op maandag 17 december 2012 @ 12:05:
[...]

Because, jij FC3 toch nog liniear vindt!! dat is ten opzichte van de COD series natuurlijk niet het geval. (ja ik heb het wel jaren gespeelt, I know I'm braindead 8)7 haha).
Voor mij is het niet dat een lineaire game per definitie slecht is, net als dat non-lineaire games niet per definitie goed zijn. Wel is het zo dat als je je als sandbox game wil verkopen en als “Skyrim with Guns”, dat je wel iets meer je best moet doen dan een paar sidemissions er in knallen en een relatief magere RPG system. Als je unieke punt is dat de wereld zo groot en vrij is, kom je imho bedrogen uit, gezien games die soortgelijke claims maken (The Elders Scroll series) ook daadwerkelijk een wereld weten neer te zetten.

CoD is wat mij betreft veel op aan te merken, maar CoD overselled zichzelf niet: het is gewoon een online shooter die relatief toegankelijk is. Als CoD belooft een accurate simulatie van werkelijke oorlog te zijn, zou ik daar ook over vallen.

Het punt voor mij met Far Cry is heel simpel. Het schieten is best lekker, en i.c.m. semi-stealth extreem vermakelijk. Pure stealth vind ik redelijk repetitief (hoewel de eerste paar stealth takedowns erg lekker voelen :D), en alle randzaken vind ik zelf erg overbodig, weinig toevoegen en afleiden van het geheel. Het is leuk om 1 toren in te nemen, niet 12.

Is de game goed? Ja. Zou ik hem anderen aanraden? Ja. Zijn er gemiste kansen? Helaas wel ja.
Senor Sjon schreef op maandag 17 december 2012 @ 12:06:
Aan de andere kant, ik heb weer een hekel aan spellen die je verplichten met een bepaald wapen te spelen. Bij de side-quests vind ik dat niet zo'n probleem, maar stel je voor dat je verplicht 2 outposts met C4 moet pakken, 3x met een AR, 2x een sinper, 4x een SMG en 2x een pistol om maar wat te roepen. Tuurlijk kan je wat meer variëren, maar de manier van de dorpjes (bijeen geraapt blik en hutjes) komt wel overeen met hoe de basissen zijn gebouwd.
Waarheid. Ik doel voornamelijk op de opmerking dat als je jezelf niet weet te entertainen met gekke zelfbedachte achievments, dat dat niet aan de game maar aan jezelf ligt. Dat is te zot voor woorden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DieterVDW
  • Laatst online: 12-02-2017
Aerocivic schreef op maandag 17 december 2012 @ 12:33:
Gisteren een beer in een outpost van een afstandje bevrijdt door het hok kapot te schieten. Dus ik denk rustig af te wachten en toe te kijken hoe dat beest wat mannetjes van kant maakt, komt-ie opeens achter mij aan.. 8)7 Aah.. paniek, wegrennen etc... :+ Dat onverwachte maakt het zo leuk en afwisselend... 8)
Idem hier. Knal ik van bovenop een hutje een tijger los aan de andere kant van het kamp, komt die rechtstreeks naar mij gerend, trapje op en in mijn nek . Argh! Rotbeest! Waar is de dankbaarheid!

Voor beren gebruik ik inderdaad ook geen geweren meer. Explosives all the way.
Granaatje smijten -> nieuwsgierige snuffel -> BOEM -> berenvelletje aan de haard.

[ Voor 11% gewijzigd door DieterVDW op 17-12-2012 13:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aerocivic
LiquidT_NL schreef op maandag 17 december 2012 @ 13:21:
[...]

Ik doel voornamelijk op de opmerking dat als je jezelf niet weet te entertainen met gekke zelfbedachte achievments, dat dat niet aan de game maar aan jezelf ligt. Dat is te zot voor woorden.
Ben ik het toch niet helemaal mee eens. We vinden het toch ook hardstikke gaaf om in de open wereld in GTA maar wat aan te klooien? Uiteraard zijn de missies ook tof, maar met een open wereld is het verder toch ook wat je er zelf van maakt lijkt me. Dat is met FC3 niet anders. Een open wereld stimuleert creativiteit en biedt ruimte voor experimenten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LiquidT_NL
Aerocivic schreef op maandag 17 december 2012 @ 13:24:
[...]

Ben ik het toch niet helemaal mee eens. We vinden het toch ook hardstikke gaaf om in de open wereld in GTA maar wat aan te klooien? Uiteraard zijn de missies ook tof, maar met een open wereld is het verder toch ook wat je er zelf van maakt lijkt me. Dat is met FC3 niet anders. Een open wereld stimuleert creativiteit en biedt ruimte voor experimenten.
Het verhaal heeft wat dat betreft 2 kanten. Je hebt gewoon het lol trappen en gekke dingen proberen, maar m.i. zijn alle sandbox games wel leuk op die manier. Maar goed (en nu zal het hele "smaak" aspect om de hoek komen kijken), m.i. maakt dat geen leuke game als er niet iets meer doelmatigers in zit. Persoonlijk ben ik ook niet zo van het "kloten" in GTA, ik ben er heul snel op uitgekeken.

En dan nog heeft GTA wat meer dynamiek met politie en verkeer, en is wat minder leeg. GTA ontleent zich toch wat meer voor kloten dan FC3 imho.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aerocivic
LiquidT_NL schreef op maandag 17 december 2012 @ 13:43:
[...]

Het verhaal heeft wat dat betreft 2 kanten. Je hebt gewoon het lol trappen en gekke dingen proberen, maar m.i. zijn alle sandbox games wel leuk op die manier. Maar goed (en nu zal het hele "smaak" aspect om de hoek komen kijken), m.i. maakt dat geen leuke game als er niet iets meer doelmatigers in zit. Persoonlijk ben ik ook niet zo van het "kloten" in GTA, ik ben er heul snel op uitgekeken.

En dan nog heeft GTA wat meer dynamiek met politie en verkeer, en is wat minder leeg. GTA ontleent zich toch wat meer voor kloten dan FC3 imho.
Mee eens, het is ook smaak. Daarover valt niet te twisten, maar gelukkig wel te discussieren... ;)
Maar de kern is dus dat een sandbox game een beroep doet op jezelf. En ik moet zeggen dat zowel de grafische pracht als de dierenwereld en outposts wel een top-omgeving zijn om mezelf heel wat uurtjes in te vermaken. Het looten en het craften is inderdaad voor de een leuk en voor de ander niks waard, maar dat zijn wat mij betreft de enige discussiepunten van FC3 (ok, samen met de AI :9 ). Maar dan nog is het voor mij zeker een GOTY-kandidaat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BeyondThunder
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 16-09 22:16

BeyondThunder

Lost Lightning

Ik hoor hier mensen roepen "Maar er zijn zo weinig tot geen piraten meer als ik alle outposts heb". Maar je kan toch ook gewoon je "vrienden" die de outposts overnemen aan kaft schieten? Dat is ook best leuk! Her en der een C4-tje planten, wegrennen en BOEM!. Ze zijn wel eenvoudiger en leveren minder geld op. Maar het werkt wel ;-)

En een tip: Zorg dat je af een toe een backup maakt van je saved game. Dan kan je die later altijd terug zetten en hup daar zijn de outpostst weer (of werkt dat niet? Zelf nog niet getest, wel backups gemaakt).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bram1984
LiquidT_NL schreef op maandag 17 december 2012 @ 13:21:
[...]

Voor mij is het niet dat een lineaire game per definitie slecht is, net als dat non-lineaire games niet per definitie goed zijn. Wel is het zo dat als je je als sandbox game wil verkopen en als “Skyrim with Guns”, dat je wel iets meer je best moet doen dan een paar sidemissions er in knallen en een relatief magere RPG system. Als je unieke punt is dat de wereld zo groot en vrij is, kom je imho bedrogen uit, gezien games die soortgelijke claims maken (The Elders Scroll series) ook daadwerkelijk een wereld weten neer te zetten.

CoD is wat mij betreft veel op aan te merken, maar CoD overselled zichzelf niet: het is gewoon een online shooter die relatief toegankelijk is. Als CoD belooft een accurate simulatie van werkelijke oorlog te zijn, zou ik daar ook over vallen.

Het punt voor mij met Far Cry is heel simpel. Het schieten is best lekker, en i.c.m. semi-stealth extreem vermakelijk. Pure stealth vind ik redelijk repetitief (hoewel de eerste paar stealth takedowns erg lekker voelen :D), en alle randzaken vind ik zelf erg overbodig, weinig toevoegen en afleiden van het geheel. Het is leuk om 1 toren in te nemen, niet 12.

Is de game goed? Ja. Zou ik hem anderen aanraden? Ja. Zijn er gemiste kansen? Helaas wel ja.

[...]

Waarheid. Ik doel voornamelijk op de opmerking dat als je jezelf niet weet te entertainen met gekke zelfbedachte achievments, dat dat niet aan de game maar aan jezelf ligt. Dat is te zot voor woorden.
"Skyrim with guns" is slechts een quote van Machinima, en geen one-liner die ze zelf hebben verzonnen om de game mee weg te zetten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GekkePrutser
  • Registratie: Juli 2004
  • Niet online
Voor mij is het ook wel GOTY materiaal eigenlijk. Tuurlijk, het is niet perfect, maar ik vind het goed in elkaar zitten en de kampen zijn verschillend genoeg om niet te saai te worden. Ik herken de kampen achteraf ook altijd (als ik er random in terug kom door ergens mid-world dood te vallen ofzo).

Mass Effect 3 was voor mij de andere topper dit jaar, maar daar zaten ook ruwe kantjes aan, niet alleen het veelbesproken einde.

Ik vind er ook veel zorg aan detail in zitten, de manier waarop dieren zich bewegen (bijv. tijgers die zich de vlooien van de oren krabben enzo). De manier waarop de wereld is vormgegeven, de herkenbaarheid van plaatsen. Er zitten best veel bijzondere plaatsen in die geen speciaal doel dienen tijdens de verhaallijn.

Als GTA 5 dit jaar uit was gekomen was het vast wel anders geweest maar nu vind ik het samen met ME3 toch de topper van het jaar, ik vind het moeilijk om tussen die twee te kiezen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DieterVDW
  • Laatst online: 12-02-2017
Het zijn gewoon de kleine dingen die het spel zo fantastisch maken.
Vogels, een luipaard die achter een geit aan het lopen is, de arend die naast je komt vliegen als je aan het hanggliden bent, de muizen/krabben die hier en daar rondlopen.
De ontzettende grafische pracht, uitgestrektheid en variatie van het eiland.

Ik ben ontzettend onder de indruk van de mate van detail en afwerking van de game.

Misschien dat de die-hard gamers gewoon te hard aan het rondhollen zijn om de main storyline af te werken om dit op te merken? (Niet bedoeld als flame, open vraag voor mij...)
Ik doe op mijn gemakjes nu en dan eens een main-missie en voor de rest modder ik wat aan en ga ik waar het interessant lijkt, en ik amuseer me alsnog rot!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gamebuster
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 15-09 23:08
Bookmarked :D

Let op: Mijn post bevat meningen, aannames of onwaarheden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KennyPlox
  • Registratie: Juni 2012
  • Laatst online: 15-09 23:27

KennyPlox

feest vierende banaan

Moet nog 4 outpost en dan alle outposts veroverd. Alle Radiotowers ook al unlocked en toen de Z93 unlocked na 16e tower ofzo. Gelijk silencer en zoom ding voor scope erop gedonderd. Heer-lijk ding.

Edit: Iemand nog een idee wat ik kan gaan doen als ik alles veroverd heb? :P

[ Voor 16% gewijzigd door KennyPlox op 17-12-2012 16:17 ]

denk ik dan...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AquaSheep
  • Laatst online: 15-09 22:52
Campaign uitspelen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KennyPlox
  • Registratie: Juni 2012
  • Laatst online: 15-09 23:27

KennyPlox

feest vierende banaan

Al gedaan^

denk ik dan...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

KennyPlox schreef op maandag 17 december 2012 @ 16:17:
Moet nog 4 outpost en dan alle outposts veroverd. Alle Radiotowers ook al unlocked en toen de Z93 unlocked na 16e tower ofzo. Gelijk silencer en zoom ding voor scope erop gedonderd. Heer-lijk ding.

Edit: Iemand nog een idee wat ik kan gaan doen als ik alles veroverd heb? :P
C4 op een krab plakken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rick-Jan
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 10:19

Rick-Jan

always connected

RPG-7 op honden met hondsdolheid /slangen/varanen. Succes gegarandeerd :9

You have two error checking devices installed in two sockets on your head. They are called eyes .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dinictus208
  • Registratie: November 2000
  • Niet online

Dinictus208

Tele romeo

spoiler:
Met een jeep van een afgrond springen en dan overleven door met je wingsuit en parachute te landen.

Edit: spoiler tags

[ Voor 17% gewijzigd door Dinictus208 op 17-12-2012 19:29 ]

I could feel at the time There was no way of knowing Fallen leaves in the night Who can say where they're blowing As free as the wind And hopefully learning Why the sea on the tide Has no way of turning

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bram1984
Whehe. >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dinictus208 schreef op maandag 17 december 2012 @ 17:08:
Met een jeep van een afgrond springen en.........
Na deze ^^ zin vind ik het wel een spoilertje waard...Ook al heb ik meer dan 25 uur in de game zitten met pas 3 of 4 story missies gedaan..Beide mogelijkheden in air nog niet tegengekomen, moet toegeven het klikt gaaf :+

[ Voor 14% gewijzigd door Verwijderd op 17-12-2012 17:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Playa del C.
bram1984 schreef op maandag 17 december 2012 @ 10:09:
[...]

Waarom is dat triest dan? Je doet behoorlijk uit de hoogte en daarnaast vind ik FC3 echt stukken leuker en lekkerder spelen dan GTA 4. Triest dat jij dat spel dan beter vindt, zeg ik dan. Ik zie dat je ook Crysis 2 nog noemt. Heb je die überhaupt wel gespeeld? Wat een gedrocht is dat zeg. Lineaire zooi vol met bugs en een AI nog dommer als een varken. En Skyrim vind ik zelf ook niks, dat had 'm dus ook niet geweest. Alleen Arkham City vind ik in dat opzicht beter.

Ik heb zelf geen leukere game gespeeld dit jaar, dus voor mij de leukste.
Jij hebt mijn post niet begrepen. Ik bedoel niet dat de spelers of hun meningen triest zijn, ik bedoel dat er dit jaar blijkbaar weinig opmerkelijke games zijn geweest. Anders gezegd: als bepaalde spellen van meer dan een jaar oud, nu werden uitgebracht, dan was Far Cry 3 echt geen GOTY voor velen. De meeste mensen zullen Skyrim of Crysis of GTA 4 beter vinden dan Far Cry 3, maar al die spellen zijn vóór dit jaar uitgekomen. Daardoor kan Far Cry 3 nu best GOTY worden. Dat laatste zegt naar mijn mening iets heel duidelijks over de games van het laatste jaar. (Als een kreupele een hardloop-wedstrijd wint, dan zegt dat ook iets over het niveau van de andere spelers...)

Far Cry 3 krijgt van mij hoogstens een acht, prima spel, leuk vermaak, niks mis mee verder.
Niet mijn persoonlijke mening. Ik noemde gewoon Crysis 1 en 2 samen, omdat de meningen daarover wisselen. Ik kan me goed voorstellen, dat er mensen zijn die in de categorie Shooter, Crysis 2 beter vinden dan Far Cry 3.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dinictus208
  • Registratie: November 2000
  • Niet online

Dinictus208

Tele romeo

Verwijderd schreef op maandag 17 december 2012 @ 17:53:
[...]

Na deze ^^ zin vind ik het wel een spoilertje waard...Ook al heb ik meer dan 25 uur in de game zitten met pas 3 of 4 story missies gedaan..Beide mogelijkheden in air nog niet tegengekomen, moet toegeven het klikt gaaf :+
Okay ;)

I could feel at the time There was no way of knowing Fallen leaves in the night Who can say where they're blowing As free as the wind And hopefully learning Why the sea on the tide Has no way of turning

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Descriptor
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 23-02-2024
Ik heb gisteren het spel uitgespeeld. Nu zit ik toch met een vraag:
spoiler:
Bij de keuze om te kiezen voor citra of de vriendengroep koos ik voor de vriendengroep. Nu heb ik daarna op internet gezocht dat wanneer je voor citra kiest, ze je alsnog dood maakt :-( , Maar wat gebeurd er dan? respawn je dan wel? of is het dan echt afgelopen?

Winners never cheat, Cheaters never win

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deathchant
  • Laatst online: 15-09 20:57

Deathchant

Don't intend. Do!

ik moest dit even laten zien:
Afbeeldingslocatie: https://fbcdn-sphotos-e-a.akamaihd.net/hphotos-ak-ash4/3844_2556636531047_1721926713_n.jpg

Lekkere AI, pissen IN een hutje wanneer je de wijde wereld om je heen hebt.

Trouwens, ik ben binnen 1 avond door alle outposts op het zuider eiland gegaan. Ok, de vijanden zijn wel moeilijker, maar ik vond het redelijk peanuts eerlijk gezegd. De radiotorens zijn op het zuider eiland wel wat meer tricky, maar verder had ik het meeste plezier in het noorder eiland....

Maar goed, ik ben bijna bij het einde, kep alle outposts, alle radiotowers, alle path of the hunter en wanted-dead missies....(die supplydrops ben ik mee gekapt. Saai as hell), ik heb 82 relics, alle memory cards, alle skills, 10000 dollar (ik kan niks meer kopen).....

Er zit niks anders meer op dan het spel uitspelen.

Maar goed, graphics dikke 9, gameplay ook een dikke 9....GOTY als je het mij vraagt :)

[ Voor 73% gewijzigd door Deathchant op 17-12-2012 22:49 ]

Canon: EOS R6 | EF 16-35/4L IS USM | EF 70-200/2.8L IS II USM
Zeiss: 35/2 Distagon | 50/2 Makro-Planar | 85/1.4 Planar | 100/2 Makro-Planar | 135/2 Apo Sonnar

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aerocivic
Descriptor schreef op maandag 17 december 2012 @ 20:16:
Ik heb gisteren het spel uitgespeeld. Nu zit ik toch met een vraag:
spoiler:
Bij de keuze om te kiezen voor citra of de vriendengroep koos ik voor de vriendengroep. Nu heb ik daarna op internet gezocht dat wanneer je voor citra kiest, ze je alsnog dood maakt :-( , Maar wat gebeurd er dan? respawn je dan wel? of is het dan echt afgelopen?
spoiler:
Ja hoor, je respawnt gewoon en kunt gewoon verder spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ionicdog
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 31-01 15:46
ik heb nog steeds maar 1 plek unlocked voor een wapen. Komt dat omdat ik eerst beesten moet villen om meer wapens te dragen oid..?
Mijn portomonee zit ook vol $1000 en geen idee hoe ik een grotere kan krijgen..iemand een idee?

Asus P8Z68-v-Pro, i7 2600K@4,5(mugen 2revb), 16gb Corsair, Strix 970 GTX, Be Quiet Dark pro 550w, 840 Pro ssd, Synology 214play, Hp24inchkijkbuis IPT, CM Stacker, G400s, G110

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ElPaco
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 09:50
Antwoord op beide vragen is inderdaad beesten doden. Door naar het crafting menu te gaan (pauze/esc -> crafting) en dan te kiezen van het ding wat je groter wil maken (weapon holster of wallet in jou geval) kan je zien welk beest je moet afmaken om het ding vrij te spelen.

WoT stats

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heeft iemand al een Insane versie,evt. met Uplay inlog-gegevens voor me voor E7,50 ofzo?
Of heeft iemand een complete verzameling van Maps&Mods voor Farcry 1 voor me om de kerst door te komen?
Greetz One

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Señor Sjon
ionicdog schreef op dinsdag 18 december 2012 @ 04:04:
ik heb nog steeds maar 1 plek unlocked voor een wapen. Komt dat omdat ik eerst beesten moet villen om meer wapens te dragen oid..?
Mijn portomonee zit ook vol $1000 en geen idee hoe ik een grotere kan krijgen..iemand een idee?
NOFI, maar het spel is daar vrij duidelijk in. Het behoort tot de basis van het spel zelfs.
Verwijderd schreef op dinsdag 18 december 2012 @ 07:19:
Heeft iemand al een Insane versie,evt. met Uplay inlog-gegevens voor me voor E7,50 ofzo?
Of heeft iemand een complete verzameling van Maps&Mods voor Farcry 1 voor me om de kerst door te komen?
Greetz One
Welkom op GoT. Je zal zien dat dit niet de bedoeling is. Maar om je op weg te helpen. Het spel is ook erg nieuw, dus je kan via online keysites het spel voor ongeveer 20-25 euro oppikken. Een paar euro extra voor de Lost Expeditions en nog een paar euro meer voor de Deluxe versie. Tel dan nog een tientje erbij op als je perse met Steam wilt werken. De insane edition heb ik niet op gezocht, maar die is nog duurder. En aangezien het spel is gekoppeld aan je account, gaat men niet in accounts handelen hier. Zeker niet gezien de vaak dubieuze afkomst van dat soort gevulde accounts.

[ Voor 56% gewijzigd door Señor Sjon op 18-12-2012 09:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SmokingCrop
  • Niet online
ionicdog schreef op dinsdag 18 december 2012 @ 04:04:
2e deel van eerste missie niet opgelet? :+
(tip: crafting menu & skills menu eens open doen)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Speedy_Gonzalez
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 06:58

Speedy_Gonzalez

Aaribaaaaaa

Ik zie net dat nvidia een nieuwe driver uit heeft, 310.70 - WHQL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bram1984
Playa del C. schreef op maandag 17 december 2012 @ 18:28:
[...]

Jij hebt mijn post niet begrepen. Ik bedoel niet dat de spelers of hun meningen triest zijn, ik bedoel dat er dit jaar blijkbaar weinig opmerkelijke games zijn geweest. Anders gezegd: als bepaalde spellen van meer dan een jaar oud, nu werden uitgebracht, dan was Far Cry 3 echt geen GOTY voor velen. De meeste mensen zullen Skyrim of Crysis of GTA 4 beter vinden dan Far Cry 3, maar al die spellen zijn vóór dit jaar uitgekomen. Daardoor kan Far Cry 3 nu best GOTY worden. Dat laatste zegt naar mijn mening iets heel duidelijks over de games van het laatste jaar. (Als een kreupele een hardloop-wedstrijd wint, dan zegt dat ook iets over het niveau van de andere spelers...)

Far Cry 3 krijgt van mij hoogstens een acht, prima spel, leuk vermaak, niks mis mee verder.

[...]

Niet mijn persoonlijke mening. Ik noemde gewoon Crysis 1 en 2 samen, omdat de meningen daarover wisselen. Ik kan me goed voorstellen, dat er mensen zijn die in de categorie Shooter, Crysis 2 beter vinden dan Far Cry 3.
"De meeste mensen zullen Skyrim of Crysis of GTA 4 beter vinden dan Far Cry 3"

Waar baseer je dat op dan? Heb je daar een bron voor, of verzin je dit gewoon ter plekke? Ik hoor dan namelijk niet bij de meeste mensen blijkbaar. Dat jij FC3 niet leuk vindt en het vergelijkt met een kreupele tijdens een hardloopwedstrijd (een titel die ik eerder aan Crysis 2 geef, want, nogmaals, wat een vreselijk gedrocht is dat), tja, daar kunnen we verder weinig aan doen. Voor mij is het samen met Uncharted en Batman een van de vetste SP games van de afgelopen jaren.

"Ik kan me goed voorstellen, dat er mensen zijn die in de categorie Shooter, Crysis 2 beter vinden dan Far Cry 3."

Serieus? Ik kan het me maar heel moeilijk voorstellen namelijk. Sterker nog: ik kan het me niet voorstellen. Gewoon alles voelt beter in FC3.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

[b]Senor Sjon schreef op dinsdag 18 december 2012 @ 09:03:[/b
[...]

Welkom op GoT. Je zal zien dat dit niet de bedoeling is. Maar om je op weg te helpen. Het spel is ook erg nieuw, dus je kan via online keysites het spel voor ongeveer 20-25 euro oppikken. Een paar euro extra voor de Lost Expeditions en nog een paar euro meer voor de Deluxe versie. Tel dan nog een tientje erbij op als je perse met Steam wilt werken. De insane edition heb ik niet op gezocht, maar die is nog duurder. En aangezien het spel is gekoppeld aan je account, gaat men niet in accounts handelen hier. Zeker niet gezien de vaak dubieuze afkomst van dat soort gevulde accounts.
Thnx voor je reactie!
Ik heb 'n tweakers-code voor insane ,maar geen creditcard en bescheiden budget....
Maar ik ben geen hardcore-gamer :O dus wil er 'n half jaar ofzo over doen.
En ik wil niet online spelen.

Jammer dat je geen maps&mods voor FarCry1 hebt:ken je iemand in je circuit?
Greetz one

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Señor Sjon
Heb je een tweakerscode voor de uitbreiding van basis naar insane? Een aantal keysites zijn Nederlands en werken gewoon met iDeal. Ik zou eens kijken bij het Online Gamekeys kopen - Deel II
Hier staan veel keysites opgenoemd.

Online spelen kan je helemaal zelf weten natuurlijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• janvanmil
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 09-09 12:30
Voor de geinteresseerden: De laptopbenchmarks van Far Cry 3: http://www.notebookcheck....-Benchmarked.86061.0.html

Afbeeldingslocatie: http://www.notebookcheck.net/typo3temp/pics/1306a80e1c.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rffnsqued
Nou mijn eerste echt vervelende ervaring met de game had ik gisteren. In een multiplayer game, nee het was niet de LAG!

Ben mijn eerste Hacker alweer tegengekomen Arrrgh :r ...........Why? Na 3 keer een killcam(achtig) te hebben bekeken en in eerste instantie niet kon zien waar ik vandaan werd neergeschoten, zoomde de cam uit tot hoog in de lucht?! Nee niet van af een meter of 3 á 4 maar echt in de lucht, zo'n beetje waar een gemiddelde 737 vliegt zeg maar!! Alle spelers waren het er over eens het was geen glitch!

Erg jammer. Ik weet dat ze overal voorkomen 'de Losers' maar ik had gehoopt dat Punkbuster beter zou werken dan het VAC systeem van COD. Zijn er al meer ervaringen hier met deze :X , of speelt er hier überhaupt niemand de Mulitplayer?? (er wordt weinig over besproken naast de SP)
Verwijderd schreef op dinsdag 18 december 2012 @ 09:41:
[...]

Jammer dat je geen maps&mods voor FarCry1 hebt:ken je iemand in je circuit?
Greetz one
Nou maps genoeg te krijgen 'Back in the Day' ! Ik weet niet hoe het er nu voorstaat, maar toen ik FC1 nog dagelijk speelde waren er genoeg custom maps te krijgen! (wel voor de MP)

[ Voor 19% gewijzigd door rffnsqued op 18-12-2012 12:24 . Reden: reactie op onesimus ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Señor Sjon
Ik had gisteren alleen zwevende piraten (~1,5 meter hoog) in de beuk-met-een-jeep-poppetjes trial. Dat gebeurde na een ronde of 3-4 in de trial.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BaRF
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 08:26

BaRF

bijna kerst

ze zouden dat crafting menu trouwens aan een key moeten binden, vind het irritant dat dit via exc - menu moet :(

The space between is where you'll find me hiding, waiting for you

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Droathoah
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 12-03-2019
Ik heb een nieuwe pc en daarop ook Farcry geïnstalleerd. maar nu kan ik mijn oude save game van mijn oude pc niet meer restoren. Ik zet de in de Orbit map, maar als ik dan het spel laad dan staat er alleen "New game". Meer mensen die dit probleem hebben?

Alvast bedankt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ResuCigam
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 16-09 09:29

ResuCigam

BOFH

BaRF schreef op dinsdag 18 december 2012 @ 13:23:
ze zouden dat crafting menu trouwens aan een key moeten binden, vind het irritant dat dit via exc - menu moet :(
F1 volgens mij 8)

We do what we must because we can.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MaXeRs
  • Registratie: November 2008
  • Laatst online: 05:24
Net effe Crysis zitten spelen op mijn pc na het zien van deze Crysis 2007 VS Far cry 3 2012 beelden... Holy cow . Wat worden de pc users voorgelogen wat betreft wat er al niet mogelijk zou zijn als Far cry 3 alleen voor de pc was ontwikkeld. :|

YouTube: FAR CRY 3 VS CRYSIS - BATTLE

YouTube: • Far Cry 3 vs Crysis Warhead - Sun/Water Comparison [PC | HD]

lol at the far cry 3 waterfall 8)7 :+

[ Voor 38% gewijzigd door MaXeRs op 18-12-2012 15:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bram1984
Wat een enorm verschil zeg. Maar is dat niet gewoon de console versie van FC?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

rffnsqued schreef op dinsdag 18 december 2012 @ 12:20:
Nou mijn eerste echt vervelende ervaring met de game had ik gisteren. In een multiplayer game, nee het was niet de LAG!

Ben mijn eerste Hacker alweer tegengekomen Arrrgh :r ...........Why? Na 3 keer een killcam(achtig) te hebben bekeken en in eerste instantie niet kon zien waar ik vandaan werd neergeschoten, zoomde de cam uit tot hoog in de lucht?! Nee niet van af een meter of 3 á 4 maar echt in de lucht, zo'n beetje waar een gemiddelde 737 vliegt zeg maar!! Alle spelers waren het er over eens het was geen glitch!

Erg jammer. Ik weet dat ze overal voorkomen 'de Losers' maar ik had gehoopt dat Punkbuster beter zou werken dan het VAC systeem van COD. Zijn er al meer ervaringen hier met deze :X , of speelt er hier überhaupt niemand de Mulitplayer?? (er wordt weinig over besproken naast de SP)

[...]

Nou maps genoeg te krijgen 'Back in the Day' ! Ik weet niet hoe het er nu voorstaat, maar toen ik FC1 nog dagelijk speelde waren er genoeg custom maps te krijgen! (wel voor de MP)
Als je een beetje goed zoekt vindt je al tientallen ESP's voor fc3. Kijk voor de lol is op MPGH(dot)net. Allerlei scriptkiddies die daar hun ''hackjes'' posten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ByteMe_
  • Niet online
Na wat spelen vind ik het toch wel jammer van vooral het design van het gras, in het eerste opzicht mooi gemaakt, maar krijg je een overgang van een recht pad naar heuvel, hangen er grasmatten in de lucht 8)7 Beetje te vaak tegengekomen dus dat irriteert me wel, terwijl het spel overall erg mooi is.

spoiler:
De missie met het platbranden van de cannabisvelden(of wat het was) is ook geweldig. Alleen het einde snap ik echt niet, je moet de boot stoppen, 2x loopt ik door een muur van die knallende knakkers, heb geen manier om die boot te stoppen (met die timer er nog eens erbij), bij de 3e poging was ik heel dichtbij de boot, word ik afgeknald en is de missie succesvol? 8)7 8)7

Mijn laatste reviews: Xiaomi Mi 9T | Mpow H12

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

maxers1973 schreef op dinsdag 18 december 2012 @ 15:14:
Net effe Crysis zitten spelen op mijn pc na het zien van deze Crysis 2007 VS Far cry 3 2012 beelden... Holy cow . Wat worden de pc users voorgelogen wat betreft wat er al niet mogelijk zou zijn als Far cry 3 alleen voor de pc was ontwikkeld. :|

YouTube: FAR CRY 3 VS CRYSIS - BATTLE

YouTube: • Far Cry 3 vs Crysis Warhead - Sun/Water Comparison [PC | HD]

lol at the far cry 3 waterfall 8)7 :+
Tja je ziet dat het dezelfde engine is maar FC is gewoon andere stijl. Ik vind het wel slecht dat er geen interactie op de vegetatie zit, vind ik dan wel van deze tijd. Dat maakt het sandbox gedeelte juist mooi. Maar ik denk dat ze zich bij FC een beetje hebben ingehouden zodat het beter op low end speelbaar is.

Nu ik dat zo zie ga ik denk ik weer eens Crysis spelen, nooit uitgespeeld :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GekkePrutser
  • Registratie: Juli 2004
  • Niet online
RonaldDesigns schreef op dinsdag 18 december 2012 @ 15:50:
spoiler:
De missie met het platbranden van de cannabisvelden(of wat het was) is ook geweldig. Alleen het einde snap ik echt niet, je moet de boot stoppen, 2x loopt ik door een muur van die knallende knakkers, heb geen manier om die boot te stoppen (met die timer er nog eens erbij), bij de 3e poging was ik heel dichtbij de boot, word ik afgeknald en is de missie succesvol? 8)7 8)7
spoiler:
Die boot vertrekt pas als je er bij in de buurt komt. Als je zorgt dat je van tevoren al een RPG bij je hebt, kan je hem op een afstandje opblazen, nog voor de timer gaat lopen. En sowieso eerst alle vijanden afschieten met een sniper voordat je richting die boot loopt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik heb een krab opgeblazen met C4 en niet tevreden...Enkel paar kritische kanttekeningen:

-de krab gaat niet uit elkaar.
-c4 plakt niet aan de krab maar je legt het feitelijk naast de krab neer.
-Er komt een elektrische vonk uit, wat moet lijken op drab of water, zelfde effect is als je op een dode krab schiet.
-de krab maakt door de helling in zee talloze koprolletjes vooraleer het tot stilstand komt. (niet bijgehouden hoeveel maar het duurde 5 minuten, gevolgd tot stilstand)
-C4 beter kunnen besteden.

[ Voor 9% gewijzigd door Verwijderd op 18-12-2012 16:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Macchill
  • Laatst online: 17-06 07:04
Verwijderd schreef op dinsdag 18 december 2012 @ 16:13:
ik heb een krab opgeblazen met C4 en niet tevreden...Enkel paar kritische kanttekeningen:

-de krab gaat niet uit elkaar.
-Er komt een elektrische vonk uit, wat moet lijken op drab of water, zelfde effect is als je op een dode krab schiet.
-de krab maakt door de helling in zee talloze koprolletjes vooraleer het tot stilstand komt. (niet bijgehouden hoeveel maar het duurde 5 minuten, gevolgd tot stilstand)
-C4 beter kunnen besteden.
lol, Hulde! 8)7

Let op: NSFW!! | Altijd handig

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aerocivic
Vanavond ook weer met C4 spelen is het plan. Moet nog een paar outposts, mijn doel is om een outpost met alleen maar C4 over te nemen. Dus autootje met C4 naar binnen rollen, op wat andere plekken eerst met stealth ook nog wat pakketjes leggen.

Lijkt me wel ultiem, paar keer rechter muisknop, paar ontploffingen en gelijk daarna de blauwe vlag gehesen zien worden... :9~

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

precies was mijn plan ook, maar dan enkel c4 aan een krab binden en deze dan een kamp binnenlokken, vandaar mijn teleurstelling

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aerocivic
Lol een krab het kamp binnenlokken... :) Werkt C4 eigenlijk ook op andere dieren? Geit ofzo... :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bram1984
Aerocivic schreef op dinsdag 18 december 2012 @ 16:22:
Lol een krab het kamp binnenlokken... :) Werkt C4 eigenlijk ook op andere dieren? Geit ofzo... :+
Pussy, doe dan gewoon een beer of een haai.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aerocivic
bram1984 schreef op dinsdag 18 december 2012 @ 16:22:
[...]

Pussy, doe dan gewoon een beer of een haai.
Geit was ook maar een voorbeeld... ;) Maar lijkt me wel wat makkelijker dan een beer ja... :P
Heb gewoon nog te weinig geprobeerd kom ik achter... 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

en daarnaast een haai gaat echt niet het kamp binnen zwemmen dus heeft het geen zin om daarmee een kamp over te nemen :);)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Playa del C.
Verwijderd schreef op dinsdag 18 december 2012 @ 16:01:
[...]

Tja je ziet dat het dezelfde engine is maar FC is gewoon andere stijl. Ik vind het wel slecht dat er geen interactie op de vegetatie zit, vind ik dan wel van deze tijd. Dat maakt het sandbox gedeelte juist mooi. Maar ik denk dat ze zich bij FC een beetje hebben ingehouden zodat het beter op low end speelbaar is.

Nu ik dat zo zie ga ik denk ik weer eens Crysis spelen, nooit uitgespeeld :9
Ik weet niet wat je bedoelt met 'dezelfde engine'. Crysis heeft in ieder geval de CryEngine en Far Cry loopt op Dunia. Far Cry 1 is uiteraard nog door Crytek gemaakt met de eerste CryEngine. Omdat Crytek gescheiden is van Ubisoft, verviel de licentie en vanaf Far Cry 2 moest Ubisoft dus zorgen dat ze een nieuwe engine voor de serie hadden.

De ontwikkelaars houden zich echt niet in bij het ontwikkelen van de engines, ze proberen de best mogelijke beeldkwaliteit te leveren voor een bepaald budget, rekening houdend met de hardware waar het op moet draaien. CryEngine 2 (Crysis) is gewoon veel geavanceerder dan de Dunia engine. Dat zegt verder niks over gameplay.
Pagina: 1 ... 25 ... 32 Laatste

Let op:
We praten hier over de game, niet over vragen/problemen met het draaien er van (hop daarvoor naar SPV) en ook niet of je game wel/niet binnen hebt gekregen.

Dus NIET: posts a la "is mijn videokaart wel snel genoeg?", "gisteren kwam de postbode langs", e.d.

Oh en als je het al uitgespeeld hebt: ga niet hier het verhaal van de game uit de doeken doen.
Of zet het op zijn minst tussen de spoiler-tags. Anderen zijn de game nog aan het spelen en ervaren het graag zelf.