• powermarcel10
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 23:00
Hi Gekkeprutser, thanks! Ik zal eens kijken of ik die icoontjes kan vinden op de map!

• Chrasher
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 20:02

Chrasher

Tevree met z'n PS5

Kreeg net een update binnen voor m'n PS3. Volgens mij is nu de screentearing weg of in ieder geval een heel stuk minder. Verder weinig verschil gemerkt.

Geweldig trouwens dat ze ook die kleine dingetjes niet vergeten zijn die de imersie van de wereld om je heen zoveel beter maken zoals: vogels, insecten, krabbetjes op het strand, muizen of ratten die regelmatig door het gras rennen, grote scholen vis die je vanaf de waterkant kan zien. Heb ook voor het eerste de grote mantaroggen zien glijden door het water vanaf een eilandje. Geweldig gezicht. :)

Klom trouwens half dood uit het water na door een krokodil te zijn gegrepen en op het moment dat ik mezelf wil healen wordt ik op de kant door een tijger gegrepen...... Game Over.... :D

[ Voor 14% gewijzigd door Chrasher op 13-12-2012 20:39 ]

PSN-id: Chrasher

• DieterVDW
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 12-02-2017
Chrasher schreef op donderdag 13 december 2012 @ 20:35:
Klom trouwens half dood uit het water na door een krokodil te zijn gegrepen en op het moment dat ik mezelf wil healen wordt ik op de kant door een tijger gegrepen...... Game Over.... :D
Laatst wat aan het rondwandelen en proberen alle dieren vermijden.
Blijkt dat die je uiteindelijk gewoon volgen tot je eens stopt.
Dus als ik dan even stilstond sprongen er honden, van die ambetante vogels en een tijger op mijn nek.
Allemaal netjes synchroon ...
En ik weet nog altijd niet welke toets ik nu écht moet induwen om te worstelen met een tijger...

• Chrasher
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 20:02

Chrasher

Tevree met z'n PS5

Ja, die toets is per dier soms verschillend. Ik heb nu constant een aantal van die animal repellent spuitjes op zak die ik in een noodgeval kan gebruiken. Gelukkig kiest dan zelfs een tijger zijn biezen.

PSN-id: Chrasher

• -DG-
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 31-07 16:31
PilatuS schreef op donderdag 13 december 2012 @ 20:07:
[...]
Probeer eens wat de prutsen met de controls. Soms werkt een actie niet puur omdat de controler niet werken. Ik heb dit gehad met het openen van de parachute wat niet werkte en het verlaten van de auto wat ook niet mogelijk was.
Ik heb al een andere toets er aan toegewezen, en de controls weer gereset, maar dat doet het niet. Bij de cameraknop [z] doet die ook even z'n gun weg, maar haalt die hem meteen weer terug ipv de camera te pakken.
Het staat me bij dat er ergens een popup menu was wat lijkt op wanneer je wapens equipped op 1 van de 4 sloten, maar dan met diagonaal nog wat sloten er tussen voor ook de C4, granaten, en misschien het stenen gooien? Hoe krijg je die tevoorschijn?

• Mouse_NL
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 29-08 02:56
Zo game is verslavend ; Ik heb hem 20 + uur kunnen spelen. Vanwege de vraag of hij echt op mijn laptop het deed gedownload op "alternatieve wijze". Nu met patch 1.03 zijn al mijn save games verdwenen. Zonde want ik was echt wel ver.

Spel ziet er op low setting op mijn Laptop Asus K52Dr (P960 quadcore AMD 4 GB, 1 GB Ati Raedon kaart 5470) nog steeds geweldig uit. Beter beeld dan op mij XBOX / PS 3.Ook totaal geen last van Lags o.i.d.

Wat ik echt jammer vind is dat er van deze game nergens een demo is zodat je altijd kan nagaan of de game op je PC draait alvorens het spel aan te schaffen. Ik snap dat elke game leverancier de illegaliteit wilt afbakenen (terecht). Maar denk over alternatieven ... dagkaarten, weekkaarten. Waarbij je op een bepaald moment zelf kan doorgaan.

FC 3 is zeker een spel die het geld waard is na mijn deceptie met FC 2. Het spel is groot omvat heel veel er om heen en geeft je de ruimte om zlef je pad te bewandelen en pas door te gaan met de main quest op het moment dat het jou uitkomt of dat er echt niets meer is dan de main quest!.

Mijn volgende Laptop zal ook geen Game Laptop worden daarvoor heb ik de consoles. Maar games als FC nodigen uit voor full HD gamng!

Uiteraard ga ik hem nu kopen maar ik wil hem eigenlijk vanavond weer starten maar dan moet ik hem gekocht en wel dowloaden , alleen wordt ik niet echt wijs uit de site van ubisoft? Iemand die mij kan zeggen welke versie ik moet aanschaffen! Mocht je hem fysiek ergens in de winkel als Saturn o.id. voor een mooie peijs heb zien staan geef het maar door, dan ben ik bereidt een dag te wachten!

Gevonden in welke topic ik zijn moet:

Online Gamekeys kopen - Deel II

Game (key) gekocht voor 25 euro en is nu nog aan het downloaden! Morgen installeren en weer opnieuw beginnen!

[ Voor 52% gewijzigd door Mouse_NL op 14-12-2012 01:17 ]

Iphone 5 -- eerste Iphone

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rffnsqued
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 27-06-2023
Ben ik de enigste die van tijd tot tijd enorme last heeft van lag in een spelletje MP??? Gisteren was weer een avond kom iemand tegen maak een knife-move en vervolgens na een 2 á 3 seconde een 'soort van freeze' ben ik degene die een mes in z'n nek heeft zitten :? ......... mahaja da heb je natuurlijk in de meeste online shooters last van, zeggen we dan maar?!

No Inspiration to Inspire myself........

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JediUberknaft
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 11-09 07:27

JediUberknaft

May Da Force B With You !

Heerlijk spel inderdaad. Heb er nu ongeveer 28 uur inzitten en zit volgens handboek pas op 38% ? Das relaxed !! Heb op 1 na, alle outposts veroverd. Nog 1 relic en dan speel ik weer (zoals ik hier had gelezen) een vette sniper vrij. De wnted missies heb ik niet allemaal gedaan, boeide me niet meer zo. Maar verder dus wel heel veel gedaan. Jeetje, die is zijn geld dik waard zeg ! Nu zeg maar iets maar als een eurie per uur :-). Dat ga ik er dus dik uithalen, als ik nu nog iets eens op de helft zit.

Voordat ik echt verder met storyline ga, wil ik meer relics hebben gevonden. Zijn er 120, damn .. dat is nog flink zoeken dus. Kicke hoor ! Voor mij absoluut GOTY 2012 !!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bram1984
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 16-12-2020
rffnsqued schreef op vrijdag 14 december 2012 @ 06:57:
Ben ik de enigste die van tijd tot tijd enorme last heeft van een spelletje MP??? Gisteren was weer een avond kom iemand tegen maak een knife-move en vervolgens na een 2 á 3 seconde een 'soort van freeze' ben ik degene die een mes in z'n nek heeft zitten :? ......... mahaja da heb je natuurlijk in de meeste online shooters last van, zeggen we dan maar?!
"Enige"

On: wat is het nut van de repair tool nu eigenlijk? Ik heb er al een uur of 10 in zitten en ben tot nu toe 2x gasten tegengekomen met een kapotte wagen (toen had ik 'm nog niet equipped). Volgens mij krijg je geen extra missies indien je de wagen repareert. Waarom zou ik er een extra wapenslot aan besteden?

Hieruit voortvloeiend: welke setups gebruiken jullie? Ik heb nu het volgende:

- STG-90 met red dot
- 6P9 silenced met night sight
- Recurve bow met marksman sight
- Repair tool

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aerocivic
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 04-09 13:03
-DG- schreef op donderdag 13 december 2012 @ 21:46:
[...]

Ik heb al een andere toets er aan toegewezen, en de controls weer gereset, maar dat doet het niet. Bij de cameraknop [z] doet die ook even z'n gun weg, maar haalt die hem meteen weer terug ipv de camera te pakken.
Het staat me bij dat er ergens een popup menu was wat lijkt op wanneer je wapens equipped op 1 van de 4 sloten, maar dan met diagonaal nog wat sloten er tussen voor ook de C4, granaten, en misschien het stenen gooien? Hoe krijg je die tevoorschijn?
Op m'n toetsenbord krijg ik dat popupje als ik de 1 lang indruk. Dus de toets om een wapen te kiezen ingedrukt houden, dan komt-ie als het goed is.

edit: typefoutje

De omgeving van de mens is de medemens.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• powermarcel10
Weet iemand of er al vette mods zijn voor de pc versie van FC3? Ik kan op internet nog niks vinden..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rffnsqued
[quote]bram1984 schreef op vrijdag 14 december 2012 @ 09:22:
[...]

"Enige"

On: wat is het nut van de repair tool nu eigenlijk? Ik heb er al een uur of 10 in zitten en ben tot nu toe 2x gasten tegengekomen met een kapotte wagen (toen had ik 'm nog niet equipped). Volgens mij krijg je geen extra missies indien je de wagen repareert. Waarom zou ik er een extra wapenslot aan besteden?

- STG-90 met red dot
- Repair tool
[/quote]

Dank U zeer dat U mij erop heeft gewezen dat ik een fout in........ ach het is eigenlijk niet eens de moeite! :F
powermarcel10 schreef op vrijdag 14 december 2012 @ 09:35:
Weet iemand of er al vette mods zijn voor de pc versie van FC3? Ik kan op internet nog niks vinden..
nu al opzoek naar Mods...... man heb de SP nog niet eens voor 20% af. Laat staan de Coöp en Multplayer!!! maar als je er vind zien we ze zeker graag hier terug! :*) [spelling check processing.........spelling okay] ;)

[ Voor 22% gewijzigd door rffnsqued op 14-12-2012 09:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Señor Sjon
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 17:25
bram1984 schreef op vrijdag 14 december 2012 @ 09:22:
[...]

"Enige"

- STG-90 met red dot
- Repair tool
Op 12% van de game (2 torens/2 kampen).
Slot 1: STG-90
- reddot
Slot 2: M700 Predator (std. bij deluxe versie spel en vanaf begin beschikbaar)
- silencer, scope en extended magazine (ook standaard en niet aan te passen)
Slot 3: A2000
- silencer en relfex sight.
Slot 4: 6P9
- silencer en night sight. Maar die sight is niet zo spannend, dus vaak heb ik een extended magazine

Allen hebben ze eigen ammo slots, dus je kan het langste rondlopen zonder kogels te kopen als je nog geen extra munitiehouders hebt. Ook is alles silenced behalve het assault rifle.

This is my signature. There are many like it, but this one is mine.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bram1984
rffnsqued schreef op vrijdag 14 december 2012 @ 09:45:
[quote]bram1984 schreef op vrijdag 14 december 2012 @ 09:22:
[...]

Dank U zeer dat U mij erop heeft gewezen dat ik een fout in........ ach het is eigenlijk niet eens de moeite! :F

[...]
"Een van de", laten we het daar op houden. Je post leest gewoon niet lekker weg, je gebruikt geen komma's en dan gooi je ook nog eens "enigste" er bovenop. Sorry, maar dan kan ik het niet laten daar wat over te zeggen. No hard feelings verder. En je spelling check is niet okay, "je vindt" is namelijk met -dt- ;)
Senor Sjon schreef op vrijdag 14 december 2012 @ 09:49:
[...]

Op 12% van de game (2 torens/2 kampen).
Slot 1: STG-90
- reddot
Slot 2: M700 Predator (std. bij deluxe versie spel en vanaf begin beschikbaar)
- silencer, scope en extended magazine (ook standaard en niet aan te passen)
Slot 3: A2000
- silencer en relfex sight.
Slot 4: 6P9
- silencer en night sight. Maar die sight is niet zo spannend, dus vaak heb ik een extended magazine

Allen hebben ze eigen ammo slots, dus je kan het langste rondlopen zonder kogels te kopen als je nog geen extra munitiehouders hebt. Ook is alles silenced behalve het assault rifle.
Okay. Ik denk dat ik die repair tool er ook maar uit gooi dan. Zonde van de ruimte.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rffnsqued
bram1984 schreef op vrijdag 14 december 2012 @ 10:00:
[...]

"Een van de", laten we het daar op houden. Je post leest gewoon niet lekker weg, je gebruikt geen komma's en dan gooi je ook nog eens "enigste" er bovenop. Sorry, maar dan kan ik het niet laten daar wat over te zeggen. No hard feelings verder. En je spelling check is niet okay, "je vindt" is namelijk met -dt- ;)
Tsja wat zal ik er van zeggen........ niets meer je hebt me tot 2 keer te pakken :F !!! Ik krijg er ook geen Hard feelings van, absoluut niet!!

Maar goed let's leave that behind us. Ik zou als ik jou was de reparatie tool er ook uit gooien! Tenzij je de 'ROOK Island wegenwacht' wilt gaan spelen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bram1984
Gelukkig maar. ;)

Yep, eerste wat ik doe als ik vandaag thuis kom. Ik gooi er wel een mooie sniper op

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• QwaftZefoni
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 12-09 18:57
powermarcel10 schreef op vrijdag 14 december 2012 @ 09:35:
Heb je al gezocht dan? Vijf pagina's geleden heb ik dit al gezegd.

Hier > Mods for FarCry3 @ Ubi Forums

Choose wisely wat te gebruiken in je patch.dat, patch.fat en dll's. Het wordt er serieus niet makkelijker op als veel indicators weg zijn ;) Of maak gewoon een complete kopie en ga die modden.

Zelf vind ik de hexedit's in de DLL's wel realisme toevoegen en niet te hinderlijk in gameplay. De rest, dunno.. nu eens kijken met:
De laatste versie van de compilation mod waar alles (m.u.v. het alternatieve main menu en de Enhance to Weapon Holster) inzit is Compilation Mod Ver. 2.01

Ik gebruik nu m'n eigen ge-editte DLL's en de patch.* uit de compilation mod 2.01 om zo wel de Enhance to Weapon Holster te hebben. Het werkt hier op mijn FC3 build v1.01.

Maar het wordt er niet makkelijker op zonder radar zeg...
Wel blijven de bullet indicator, health indicator, aantal meters tot objective of waypoint gelukkig in beeld

[ Voor 16% gewijzigd door QwaftZefoni op 14-12-2012 10:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rffnsqued
bram1984 schreef op vrijdag 14 december 2012 @ 10:21:
Gelukkig maar. ;)

Yep, eerste wat ik doe als ik vandaag thuis kom. Ik gooi er wel een mooie sniper op
:) - Ik lees hier een hoop over een Sniper die je vrijspeelt na het vinden van 20 relics. Zelf ben ik zover nog niet en kan je er dus ook geen verdere info over geven. Enkel dat je er 3 attachments op kwijt kunt, dat is wel lekker natuurlijk.

(jeetje man, nu zit ik mijn posts echt 5 keer door te lezen 8)7 ), hahaha.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Señor Sjon
ddus gemist, volgende keer 6x lezen. :P

Zijn er hier meer mensen die het register en xml hebben getweaked?
Ik heb de taal naar Engels gezet via het register, Nederlandse vertalingen zijn altijd tenenkrommend. Vooral in het begin bij het starten van de skills. De dokter adviseert Takedown, maar hoe zouden ze dat vertaald hebben? :? Daarna de boel op Engels en de tekstuele grappen in de omschrijvingen zijn ook weer op zijn plaats.

Ten tweede de ironsight aim aangezet. Die staat uit en moet je via het spelersprofiel in Mijn Documenten aanpassen. Wellicht ook de HUD van je ammo enzo ook permanent aan? Af en toe wel onhandig dat je niet kan zien hoeveel kogels je hebt tot je gaat schieten.

Side note, Infamous op de PS3 is ook zo'n spel. Staat je PS3 op Nederlands, dan krijg je opeens Nederlandse (tenenkrommende) dialogen in het spel. Jammer dat gelijk de hele console op Engels moet. Grappen laten zich vaak slecht vertalen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aerocivic
Gisteren het verhaal uitgespeeld. Echt een top-game, ik blijf enthousiast. Het grootste gedeelte van het tweede eiland moet ik nog verkennen / veroveren (nog 2 zendmasten en bijna alle outposts), dus voorlopig blijf ik me wel mee vermaken. Nu zo'n 13 uur gespeeld, dus daar gaan nog wel wat uurtjes bijkomen.
Tweede eiland toch echt wel lastiger volgens mij, gisteren een outpost proberen te veroveren dmv snipen, maar is stuk minder makkelijk dan eerste eiland. Maar eens goed voor gaan zitten dus... :9

Klopt het dat, als je alle outposts hebt veroverd, er nog wel af en toe piraatjes of mannetjes van Hoyt rondrijden? Dus dat je altijd nog vijanden tegen kunt komen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ereaser
  • Registratie: November 2012
  • Laatst online: 31-03 09:48
Senor Sjon schreef op vrijdag 14 december 2012 @ 10:47:

Side note, Infamous op de PS3 is ook zo'n spel. Staat je PS3 op Nederlands, dan krijg je opeens Nederlandse (tenenkrommende) dialogen in het spel. Jammer dat gelijk de hele console op Engels moet. Grappen laten zich vaak slecht vertalen.
Volkomen off topic, maar ben het helemaal met je eens Saints Row en Assassins Creed hebben het ook. Bij xbox moet je zelfs je locatie op UK of US zetten om spellen in het Engels te krijgen en dan nog is het dashboard in het nederlands :F

Maar goed, zijn er al mensen die dikke maps hebben gebouwd?
Vraag me echt af hoe in depth de map editor nu is en wat er allemaal mee gemaakt kan worden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rffnsqued
[quote]Senor Sjon schreef op vrijdag 14 december 2012 @ 10:47:
ddus gemist, volgende keer 6x lezen. :P

7x dan

[ Voor 16% gewijzigd door rffnsqued op 14-12-2012 10:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rffnsqued
ooh nee, 8x dan!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Señor Sjon
Ereaser schreef op vrijdag 14 december 2012 @ 10:55:
[...]

Volkomen off topic, maar ben het helemaal met je eens Saints Row en Assassins Creed hebben het ook. Bij xbox moet je zelfs je locatie op UK of US zetten om spellen in het Engels te krijgen en dan nog is het dashboard in het nederlands :F

Maar goed, zijn er al mensen die dikke maps hebben gebouwd?
Vraag me echt af hoe in depth de map editor nu is en wat er allemaal mee gemaakt kan worden
offtopic:
Dat komt denk ik ook doordat de huidige generatie ook veel meer gedubde series zit te kijken. Zap langs de Disney Channel e.d. en je komt allemaal vertaalde programma's tegen, waar je vroeger met ondertitelingen werkte. Alle cartoons idem.

Alsof ze ons een plezier doen met alles in het Nederlands... geef dan in ieder geval de keuze om ingame Engels te houden voor alles.

Wat is het nut van de boog eigenlijk t.o.v. de sniperrifle? Ik heb de boog nog niet trouwens. Kan je pijlen maken in het wild ofzo?

Wat me wel opvalt is dat als je in hiding zit langs een weg en je snipert twee piraten uit een auto, er binnen no time reinforcements aankomen. Hebben ze een panic button ofzo. :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Via de Twitter van Far Cry (@FarCrygame) las ik dat de PS3 servers momenteel offline zijn wegens onderhoud.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rffnsqued
Senor Sjon schreef op vrijdag 14 december 2012 @ 11:27:
[...]

Wat is het nut van de boog eigenlijk t.o.v. de sniperrifle? Ik heb de boog nog niet trouwens. Kan je pijlen maken in het wild ofzo?
Niets imo, tenzij je geen silencer op de sniper hebt zitten, dan is het natuurlijk geruisloos.
En natuurlijk dat je eens met wat anders dan een geweer kunt schieten, afwisseling dus! Iets anders kan ik ook niet verzinnen.

Zover ik weet kun je geen pijlen in het wild maken, wel heb je brandende of explosieve pijlen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mystikal
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 16-09 10:22

Mystikal

It never hurts to help!

Ik dacht dat je wel 'feathers' nodig had om de pijlen te craften? Of is dat slechts eenmalig? Ik dacht dat ik dat een keer heb moeten doen?

Basement Bios ---- Exo-S

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bram1984
Plus je kan je pijlen weer terug pakken. Daarnaast is de boog gewoon baas.

[ Voor 18% gewijzigd door bram1984 op 14-12-2012 11:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LxxFxx
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 14-09 02:59
Senor Sjon schreef op vrijdag 14 december 2012 @ 11:27:
[...]

[offtopic]
Je kan pijlen terug oppikken na elke kill. Eindeloos veel ammo met andere woorden. Je hoeft ook niet herladen en toch kun je relatief snel achter mekaar pijlen schieten. Ik vind het een leuk wapen om mee te nemen als ik een kamp binnensluip, het werkt lekker vlot, snel, geruisloos en ik vind hem ook handig bij close combat.

En je kunt inderdaad ook explosieve en brandende pijlen maken, maw: een mini bazooka bij de hand.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rffnsqued
Inderdaad het terug krijgen van je pijlen is wel ideaal, aangezien je niet 'out of ammo' kunt komen te zitten.
Dat van die feathers zou ik niet weten, zo ver ben ik nog niet gevorderd in het spel. Maar goed om te weten kan ik eens een paar van die birdies uit de lucht schieten. 8)7 Nu snap ik ook die Sniper challenge, zoveel mogelijk duiven uit de lucht schieten..... een soort van kleiduiven schieten, wel lastig overigens!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Señor Sjon
Gebruikt iemand weleens de shotgun trouwens? Als je daarmee schiet kan je net zo goed met een sirene op je hoofd door de bossen rennen. :P

Werkt dat ding een beetje tegen predators?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aerocivic
Senor Sjon schreef op vrijdag 14 december 2012 @ 12:12:
Gebruikt iemand weleens de shotgun trouwens? Als je daarmee schiet kan je net zo goed met een sirene op je hoofd door de bossen rennen. :P

In de missies gebruikte ik veel de shotgun. Zeker die beste shotgun is ideaal voor veel vijanden in een kleinere ruimte. 8) Bij het innemen van outposts bijna niet, behalve als de nood aan de man is en iedereen zo snel mogelijk neergemaaid moet worden, waarbij ze je toch al gezien hebben... ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Shotgun is pro for hunting heb het hele spel uitgespeeld
Eerst alle outposts en radio towers voor xp en zo snel mogelijk alle ammo en weapon pouches vrijgespeeld

Shotgun is ideaal daarvoor...best wapen om tijgertjes te doden...

Vond het spel echt vet alleen de verhaallijn zelf was fucking kort. ..was er iig zo mee klaar had van mij wel uitgebreider gemogen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Desiler
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 13-09 00:44
Ik ben pas bij die missie met de vlammenwerper maar heb al van het noordelijke eilandje alle outposts, radio towers en WANTED DEAD quests gedaan! :D Ben nu bezig met Path of the Hunter quests. Wat een heerlijke game!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GekkePrutser
  • Registratie: Juli 2004
  • Niet online
Senor Sjon schreef op vrijdag 14 december 2012 @ 12:12:
Ik gebruik de shotgun nooit, de Z93/AMR is veel effectiever (one shot kill op bijna alles, ook beren, tijgers en zelfs heavies als je een headshot pakt). In noodgevallen heb ik hem zelfs wel eens op de hip fire manier gebruikt :)

De shredder vind ik trouwens ook effectiever als het mis gaat en het echt druk wordt. Die is echt super.

Voor die twee wapens is het echt de moeite om zo snel mogelijk die paar relics te verzamelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bremg
  • Laatst online: 04-06 06:30
Ben opnieuw begonnen op de hoogste moeilijkheidsgraad maar erger me helemaal kapot aan het niet kunnen skippen van filmpjes en alle bs missies waar je alleen maar op W hoeft te drukken..

Iemand al een manier gevonden op de cinematics te deleten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ereaser
  • Registratie: November 2012
  • Laatst online: 31-03 09:48
Bremg schreef op vrijdag 14 december 2012 @ 12:52:
Ben opnieuw begonnen op de hoogste moeilijkheidsgraad maar erger me helemaal kapot aan het niet kunnen skippen van filmpjes en alle bs missies waar je alleen maar op W hoeft te drukken..

Lijkt wel of Ubisoft dat de laatste tijd vaker vergeet, in AC3 hebben ze het erin gepatched

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bram1984
Bremg schreef op vrijdag 14 december 2012 @ 12:52:

Ik heb toch al meer dan 10 uur gespeeld, en ik heb tot nu toe 2 filmpjes gezien. En jij ergert je er kapot aan? Doe ik iets fout of richt je je nu alleen maar op het verhaal?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -DG-
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 31-07 16:31
Inmiddels heb ik m'n steentjes gooien weer terug, maar de camera nog steeds niet. Net nu er een missie is waar je verplicht een foto moet nemen van een meeting van een paar mensen.
Iemand een idee hoe ik die camera terug krijg? Er zit vast ergens een fout in het .sav bestand, maar overnieuw moeten beginnen is ook zo zonde nu ik op 50% van de game zit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bremg
bram1984 schreef op vrijdag 14 december 2012 @ 12:59:
[...]

Ik heb toch al meer dan 10 uur gespeeld, en ik heb tot nu toe 2 filmpjes gezien. En jij ergert je er kapot aan? Doe ik iets fout of richt je je nu alleen maar op het verhaal?
Net opnieuw begonnen dus ja erger me kapot. Ben nu al een half uur bezig met bullshit en wil gewoon de game spelen. Daarbij krijg je bij elk ''nieuwe'' dingetje een popup in beeld met shit dat je allang weet, wat je niet kunt uitzetten en in your face blijft tot je op esc drukt. Dan moet je 100 keer op esc drukken totdat je weer kunt spelen. WTF maak de game gewoon replayable..

Om nog maar te zwijgen over die drugs missies die je straks weer moet 'spelen'..

[ Voor 5% gewijzigd door Bremg op 14-12-2012 13:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Señor Sjon
Alleen de intromissie heeft dat, met items vind ik het opzich niet zo raar. Het spel kan niet weten of jij dezelfde speler bent als ervoor. En een nieuw item staat bij mij alleen rechtsmidden even in het scherm en verdwijnt erna weer. Dus ik snap het probleem niet echt? Alsof je 100 items in 1x vindt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aerocivic
Bremg schreef op vrijdag 14 december 2012 @ 13:14:
[...]

Net opnieuw begonnen dus ja erger me kapot. Ben nu al een half uur bezig met bullshit en wil gewoon de game spelen. Daarbij krijg je bij elk ''nieuwe'' dingetje een popup in beeld met shit dat je allang weet, wat je niet kunt uitzetten en in your face blijft tot je op esc drukt. Dan moet je 100 keer op esc drukken totdat je weer kunt spelen. WTF maak de game gewoon replayable..

Om nog maar te zwijgen over die drugs missies die je straks weer moet 'spelen'..
Beste oplossing: een nachtje goed slapen, accepteren dat het erbij hoort en besluiten jezelf er niet aan te ergeren, en dan weer opnieuw gaan spelen. Je zult zien dat het dan een stuk leuker is! ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bremg
Senor Sjon schreef op vrijdag 14 december 2012 @ 13:18:
Alleen de intromissie heeft dat, met items vind ik het opzich niet zo raar. Het spel kan niet weten of jij dezelfde speler bent als ervoor. En een nieuw item staat bij mij alleen rechtsmidden even in het scherm en verdwijnt erna weer. Dus ik snap het probleem niet echt? Alsof je 100 items in 1x vindt?
Ehh optie tutorial onzin uit?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rffnsqued
Bremg schreef op vrijdag 14 december 2012 @ 13:34:
[...]

Ehh optie tutorial onzin uit?
?? Waarom ben je niet meteen op de hoogste moeilijkheidsgraad begonnen ;) . Overigens kun je gedurende de gehele Single Player game je difficulty aanpassen. Ik was zelf ook op Normal begonnen maar na mijn eerste kamp heb ik het op Hard gezet! Beetje uitdaging mag wel, toch?

Overigens moet ik wel toegeven dat het inderdaad lastig is om die 'Active' cutscenes weer over te doen.
But hey it only takes a few minutes! d:)b

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deathchant
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 15-09 20:57

Deathchant

Don't intend. Do!

rffnsqued schreef op vrijdag 14 december 2012 @ 10:32:
[...]

:) - Ik lees hier een hoop over een Sniper die je vrijspeelt na het vinden van 20 relics. Zelf ben ik zover nog niet en kan je er dus ook geen verdere info over geven. Enkel dat je er 3 attachments op kwijt kunt, dat is wel lekker natuurlijk.
Nope, je krijgt de Z93 dan als AMR beschikbaar ($4800), dat is een signature weapon waar je zelf niks op kunt zetten. Die Z93 AMR is gewoon ruig om te hebben. Mooie kleurtjes ook :) Maar ja, niet silenced dus tja, alleen freeroamend inzetbaar of als het je geen ruk boeit om een kamp niet undetected over te nemen.
spoiler:
Op het 2e eiland kun je de gewone Z93 vrijspelen/kopen en daar kun je wel attachments opzetten.

Canon: EOS R6 | EF 16-35/4L IS USM | EF 70-200/2.8L IS II USM
Zeiss: 35/2 Distagon | 50/2 Makro-Planar | 85/1.4 Planar | 100/2 Makro-Planar | 135/2 Apo Sonnar

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bram1984
rffnsqued schreef op vrijdag 14 december 2012 @ 13:47:
[...]

?? Waarom ben je niet meteen op de hoogste moeilijkheidsgraad begonnen ;) . Overigens kun je gedurende de gehele Single Player game je difficulty aanpassen. Ik was zelf ook op Normal begonnen maar na mijn eerste kamp heb ik het op Hard gezet! Beetje uitdaging mag wel, toch?

Overigens moet ik wel toegeven dat het inderdaad lastig is om die 'Active' cutscenes weer over te doen.
But hey it only takes a few minutes! d:)b
Ik ben 'm op advies van sommigen hier ook gelijk op Warrior begonnen. Perfecte moeilijkheid. Gewoon zorgen dat je alert bent en niet een heel kamp alarmeert, want dan leg je het loodje. Net echt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• superwashandje
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 20:08

superwashandje

grofheid alom

Deathchant schreef op vrijdag 14 december 2012 @ 13:48:
[...]

Nope, je krijgt de Z93 dan als AMR beschikbaar ($4800), dat is een signature weapon waar je zelf niks op kunt zetten. Die Z93 AMR is gewoon ruig om te hebben. Mooie kleurtjes ook :) Maar ja, niet silenced dus tja, alleen freeroamend inzetbaar of als het je geen ruk boeit om een kamp niet undetected over te nemen.
spoiler:
Op het 2e eiland kun je de gewone Z93 vrijspelen/kopen en daar kun je wel attachments opzetten.
met de niet silenced AMR is ook gewoon goed een kamp undetected over te nemen hoor. gewoon het camp eerst scouten met je camera en vervolgens 1 voor 1 headshots maken en zorgen dat ze je niet opmerken als ze gaan zoeken waar het schot vandaan komt :)

(misschien dat dit bij een hogere moeilijkheidsgraad anders is. ik speel nu op normal of eentje moeilijker. ergens in het midden iig)

Life is not the opposite of Death, Death is the opposite of Birth. Life is eternal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rffnsqued
Hee allemaal, ik heb afgelopen week wat lopen rommelen in de map editor en moet zeggen dat valt nog niet mee!! Ben een behoorlijke Newbie op gebied van Mapbuilding. :? Aangezien tijd een redelijk kostbaar iets is voor mij komt dat nog wel eens op een later tijdstip.

Echter kwam ik de volgende site tegen: http://fcmaps.net

Hier staan al een aantal custom maps voor SP/MP. Men kan zelf zoeken op maps voor FC3 voor PC/ PS3 en XBOX. Even registreren en downloaden maar. Wellicht interessant van sommigen hier in het topic.
Wij hebben zelf als Clan/vriendengroep in de Kerst maand een LANnetje, waarin we wellicht eens lekker kunnen experimenteren met custom maps!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• superwashandje
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 20:08

superwashandje

grofheid alom

ik moet zeggen dat ik erg positief verrast ben door far cry 3 (afgezien van het gedrocht wat uplay heet wat je per se moet gebruiken).
na far cry 2 had ik eigenlijk niet zoveel zin om nog veel geld aan ubisoft spellen uit te geven maar deeltje 3 speelt erg leuk voor een singleplayer game (voor de verandering eens wat anders als al die "saaie" shooters zoals de laatste tig call of dutys en battlefield. verder zit er natuurlijk coop bij (nog niet geprobeerd) en de mapeditor en de mods die er al te krijgen zijn! en dat voor 21 euro legaal! Top :)

geen idee of mensen de volgende review al gezien hebben maar ik vind ze altijd wel briljant :)

http://www.escapistmagazi...unctuation/6603-Far-Cry-3

[ Voor 3% gewijzigd door superwashandje op 14-12-2012 16:33 ]

Life is not the opposite of Death, Death is the opposite of Birth. Life is eternal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• powermarcel10
GekkePrutser schreef op donderdag 13 december 2012 @ 20:11:
[...]

Je ziet een soort 'filmrollen' op de map staan, er zijn 2 missies. Je hoeft alleen naar de aangegeven plek op de map te lopen. Allebei redelijk kort en zonder cutscenes maar er zit wel een beetje verhaal in. Ze waren wel grappig maar staan verder helemaal op zichzelf, bieden ook geen nieuwe items ofzo behalve de standaard loot.
Hi GekkePrutser,

ik heb zitten zoeken op de map, maar kan deze "filmrollen iconen" nergens vinden.. :s Kan je uitleggen op welk gedeelte van welk eiland zich de missies bevinden en evt een schermprintje maken? Ik snap er niks van.. En als ik de code opnieuw invoer zegt ie dus dat hij al in gebruik is.. :s

EDIT: Of moet je de gewone singleplayer eerst helemaal hebben uitgespeeld voor dat deze misies beschikbaar komen.. Ik kon via uplay trouwens ook aangeven:
GekkePrutser schreef op vrijdag 14 december 2012 @ 17:02:
[...]

Ja, ze bevinden zich beide op het eerste eiland, eentje linksboven Amakaki outpost (niet village!) de andere in de buurt van de tempel als ik het me goed herinner.

Ik kan vanavond een schermfoto maken (letterlijk, want ik speel op de xbox :P) Het is een oranje cirkel met 3 boogvormige 'spaken'. Het deed me in eerste instantie denken aan een filmrol :) Het icoontje staat ook op de legenda van de map trouwens, kijk daar anders even.
Aaaaaah nu zie ik ze!!! Thanks! Ik heb in totaal wel 4 van dat soort dingen staan.. Heb nog genoeg te doen dus! :d

[ Voor 35% gewijzigd door powermarcel10 op 14-12-2012 17:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GekkePrutser
  • Niet online
powermarcel10 schreef op vrijdag 14 december 2012 @ 16:55:
[...]ik heb zitten zoeken op de map, maar kan deze "filmrollen iconen" nergens vinden.. :s Kan je uitleggen op welk gedeelte van welk eiland zich de missies bevinden en evt een schermprintje maken? Ik snap er niks van.. En als ik de code opnieuw invoer zegt ie dus dat hij al in gebruik is.. :s
Ja, ze bevinden zich beide op het eerste eiland, eentje linksboven Amakaki outpost (niet village!) de andere in de buurt van de tempel als ik het me goed herinner.

Ik kan vanavond een schermfoto maken (letterlijk, want ik speel op de xbox :P) Het is een oranje cirkel met 3 boogvormige 'spaken'. Het deed me in eerste instantie denken aan een filmrol :) Het icoontje staat ook op de legenda van de map trouwens, kijk daar anders even.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nyarlathotep
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 16:37

Nyarlathotep

Crawling Chaos

Volgens mij kun je geen pijlen maken met feathers? I.i.g. heb ik nooit feathers kunnen oprapen...
Wat nog wel leuk is: je kunt allerhande beesten overhoop schieten, en dan krijg je een entry in je handboek. Schiet maar eens een Vulture, Bird of Paradise of Chicken overhoop. Die beschrijvingen zijn ook lekker droog :P

[ Voor 7% gewijzigd door Nyarlathotep op 14-12-2012 17:17 ]

Mijn muziekcollectie op Discogs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lucky-Shirt
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 16:51

Lucky-Shirt

Happy as a pig in shit

GekkePrutser schreef op vrijdag 14 december 2012 @ 17:02:
[...]

Volgens mij zijn dat de lost expeditions, afhankelijk van welke versie je hebt of je deze wel of niet kan doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

"enigste" erg...mensen die dit zeggen weten niet dat het enige is

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SmokingCrop
  • Registratie: Januari 2012
  • Niet online
Verwijderd schreef op vrijdag 14 december 2012 @ 17:23:
Erg.. mensen die nooit van Belgisch Nederlands / dialect gehoord hebben.. |:(
'enige' klinkt uberhaubt niet goed.. (mss "op z'n Hollands :)F " wel?)

Waarom zijn Nederlanders daar eigenlijk zo op gefixeerd om mensen nooit 'enigste' te laten zeggen ipv 'enige'..
Dit is niet de enigste keer dat ik dat hier zie.

ps: kom aub niet af dat men hier perfect Nederlands dient te spreken. Dialect is deel van je cultuur. :9

[ Voor 40% gewijzigd door SmokingCrop op 14-12-2012 18:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Biersteker
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 16-09 10:51
Trouwens voor de mensen die zich afvragen waarom dat ding handig is om bij je te hebben. Er staan sommige auto's die defect zijn met friendly mannentjes, geen idee wat je er voor krijgt, want ik had mijn repair tool niet bij me :S.

Originally, a hacker was someone who makes furniture with an axe.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SmokingCrop
  • Niet online
Biersteker schreef op vrijdag 14 december 2012 @ 18:40:
Trouwens voor de mensen die zich afvragen waarom dat ding handig is om bij je te hebben. Er staan sommige auto's die defect zijn met friendly mannentjes, geen idee wat je er voor krijgt, want ik had mijn repair tool niet bij me :S.
klein beetje geld en het voertuig als je dat nodig hebt :)
Herinner me niet meer als het $ 50 of 100 is.
-> niet echt de moeite dus

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StrongArmLance
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 15-09 18:47

StrongArmLance

Endless flow

Lekker spelletje, ik mag nu eindelijk op de wraak toer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brilsmurfffje
  • Registratie: December 2007
  • Niet online

Brilsmurfffje

Parttime Prutser

Biersteker schreef op vrijdag 14 december 2012 @ 18:40:
Ik rij die mannetjes altijd omver :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MAGDATTT
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 15-09 10:46
De multiplayer heeft alles om een topper te worden en toch is het hem net niet. Slechte auto balance. Teams blijven steeds hetzelfde. Ook na slachting. Erg jammer. Speel net gewoon 5 potten met 4 man minder in team. Niet winnen nee. Klopt.

Jammer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Speedy_Gonzalez
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 21:03

Speedy_Gonzalez

Aaribaaaaaa

Ben nu al een aantal dagen die far cry 3 aan het spelen, en er zijn wat dingen die ik niet kan vinden hoe je ze doet.

- Tijdens het gamen berichten typen met je teamgenoten of met iedereen
- Teamgenoten helpen, ik krijg van alles van mijn teamgenoten, beter richten en weet ik veel. hoe doen ze dat ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mukkel
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 17-02-2024

mukkel

Dus..... Zodoende

Standaard is het:

- "U" om te chatten
- "T" is je strijdkreet, die kun je zelf invullen (health, aimen, ect)
Je kunt zien wanneer de kreet gereed is en hoeveel teamplayers ervan profiteren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Speedy_Gonzalez
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 21:03

Speedy_Gonzalez

Aaribaaaaaa

mukkel schreef op vrijdag 14 december 2012 @ 23:42:
Standaard is het:

- "U" om te chatten
- "T" is je strijdkreet, die kun je zelf invullen (health, aimen, ect)
Je kunt zien wanneer de kreet gereed is en hoeveel teamplayers ervan profiteren.
Mooi, en hoe kan je die strijdkreet veranderen dan ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SmokingCrop
  • Niet online
voor de game start bij Setup -> je class -> Battlecry / strijdkreet

[ Voor 9% gewijzigd door SmokingCrop op 15-12-2012 00:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GekkePrutser
  • Niet online
powermarcel10 schreef op vrijdag 14 december 2012 @ 16:55:
EDIT: Of moet je de gewone singleplayer eerst helemaal hebben uitgespeeld voor dat deze misies beschikbaar komen.. Ik kon via uplay trouwens ook aangeven:
[...]
Aaaaaah nu zie ik ze!!! Thanks! Ik heb in totaal wel 4 van dat soort dingen staan.. Heb nog genoeg te doen dus! :d
Nee je hebt ze al staan vanaf het begin. Maar er zijn er maar 2, dus als je er 4 hebt dan klopt er iets niet :) Of er is misschien een versie die ik niet heb waar er 4 in zitten?

Zoals beloofd een foto van het icoontje (en voor de zekerheid, zodat je weet wat ik bedoel). Ik zie nu ook dat hij het gewoon aangeeft wat het is als je je cursor er op zet:
Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/TlVvAixZijUzkoeFjshuEe2j/full.jpg

[ Voor 62% gewijzigd door GekkePrutser op 15-12-2012 01:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bram1984
SmokingCrop schreef op vrijdag 14 december 2012 @ 18:31:
[...]

Waarom zijn Nederlanders daar eigenlijk zo op gefixeerd om mensen nooit 'enigste' te laten zeggen ipv 'enige'..

ps: kom aub niet af dat men hier perfect Nederlands dient te spreken. Dialect is deel van je cultuur. :9
LOL, nee klinkt inderdaad niet goed, als je analfabeet bent misschien. :+

Waarom? Omdat "enigste" een kleuterschool fout is, daarom.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SmokingCrop
  • Niet online
Watch out people, we've got a badass over here ^
"enigste" is gewoon een woord op zich geworden. (allicht niet in Nederland :+ )

http://taaladvies.net/taal/advies/vraag/262/
---

Persoonlijk vond ik die Lost Expeditions missie serieus tegenvallen..

[ Voor 103% gewijzigd door SmokingCrop op 15-12-2012 08:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rffnsqued
Verwijderd schreef op vrijdag 14 december 2012 @ 17:23:
je bent vast lid van de spellingnazi's! Hoe vaak ben je al tegen dedeur gelopen Jappie! Als je niets anders te melden hebt ga dan ff in het 'je moerstaal topic' lopen zeuren.
SmokingCrop schreef op vrijdag 14 december 2012 @ 18:31:
[...]

Bijval van een zuiderbuur!! :D Mijn grote nieuwe vriend uit het zuiden dank u heer! _/-\o_ . Hoe komt het toch dat elke keer weer De Belgen het Nationaal Dictee winnen :D

Sorry voor het vervuilen van een topic medelezers...... alleen kan ik niet zo goed tegen mierenneuken! Probeer je ook gezelig mee te doen aan topic waar wij allemaal een gezamelijke intresse in hebben :? !

ENuf Said op naar de volgende ;)

[ Voor 3% gewijzigd door rffnsqued op 15-12-2012 11:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bram1984
SmokingCrop schreef op zaterdag 15 december 2012 @ 07:53:
Watch out people, we've got a badass over here ^
"enigste" is gewoon een woord op zich geworden. (allicht niet in Nederland :+ )

http://taaladvies.net/taal/advies/vraag/262/
---

Persoonlijk vond ik die Lost Expeditions missie serieus tegenvallen..
Enigste is een bijvoeglijk naamwoord: wat een enig kind, mijn kind is de enigste van allemaal. Voor de rest in alle contexten hierboven gewoon keihard fout. :)

Gelukkig is Tweakers dan ook Nederlands.

On: Weet iemand of het mogelijk is om wapens, die op het begin maar 1 attachment ondersteunen, te upgraden zodat ze ook 2 of zelfs 3 attachments ondersteunen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SmokingCrop
  • Niet online
bram1984 schreef op zaterdag 15 december 2012 @ 12:13:
[...]

Enigste is een bijvoeglijk naamwoord: wat een enig kind, mijn kind is de enigste van allemaal. Voor de rest in alle contexten hierboven gewoon keihard fout. :)

On: Weet iemand of het mogelijk is om wapens, die op het begin maar 1 attachment ondersteunen, te upgraden zodat ze ook 2 of zelfs 3 attachments ondersteunen?
Nope, dit blijft altijd hetzelfde ;)
Zou wel mooi geweest zijn, moest je deze uitbreiding kunnen craften per wapen.

dialect is bijna altijd keihard fout als je het zo bekijkt.. :F
waar ik woon zeggen we bv: "das den'enigsten diewe nog 'en" waarbij 'enige' gewoon niet klinkt en waarbij de 'g' als h wordt gesproken *O*
-> mss moeilijk voor te stellen als niet West-Vlaming :')

[ Voor 12% gewijzigd door SmokingCrop op 15-12-2012 13:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rffnsqued
[...]

Nog een keer dan. Bram je onderbouwt alles prima en 'ik zal het even uitspreken' Je hebt gelijk!!! mbt het woordje enig! Maar enig ben je absoluut niet :P

Maar die opmerking 'Gelukkig is Tweakers dan ook Nederlands.' Slaat nog kant nog wal. Kunnen alle TAAL moraal ridders hier in godsnaam mee ophouden en kunnen we het gewoon weer over Farcry 3 hebben.

Man wat een taalfoutje in een post te weeg kan brengen, in mijn ogen niet echt tweakers waardig.

Rest my case, I will continue my posts in English from here on!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• QwaftZefoni
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 12-09 18:57
[...]
je bed0elt z0iets?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• beast1909
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 10-09 10:48
Heeft iemand voor mij een savegame van missie 15? Mijn savegame is niet meer terug te halen... Op internet andere savegame gevonden, maar bleek een uitgespeelde versie te zijn.

EDIT: Mag ook van voor missie 15 zijn, liever niet na.

[ Voor 14% gewijzigd door beast1909 op 15-12-2012 14:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jap85
  • Laatst online: 22:01
Wilde vanmiddag even MP doen (nog maar een keer eerder gedaan, PS3) maar ik kon er niet in komen, deed quick match en kreeg zat in m'n eentje in een lobby er stond 'waiting for 5 more players' en gebeurde niets (paar minuten gewacht).

Komt dit vaak voor en is de multiplayer dus een beetje crappy opgezet of had ik toevallig pech?

EDIT: lag aan een instelling op de modem die niet goed stond (UPnP) werkt nu prima :)

[ Voor 11% gewijzigd door jap85 op 16-12-2012 12:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fanatic_FS
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 21:56

Fanatic_FS

Rated T for Troll™

Pff wat is die Medusa missie een #@$&@& missie, iedere keer wordt ik wel op een of andere manier gedetect, zojuist weer gedetect terwijl ik geeneens guards zie zzzzz.

Is er enige manier om een missie te skippen, want de lol is er voor mij nu wel een beetje af.

[specs]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PilatuS
  • Registratie: September 2002
  • Niet online
Fanatic_FS schreef op zaterdag 15 december 2012 @ 21:30:
Pff wat is die Medusa missie een #@$&@& missie, iedere keer wordt ik wel op een of andere manier gedetect, zojuist weer gedetect terwijl ik geeneens guards zie zzzzz.

Is er enige manier om een missie te skippen, want de lol is er voor mij nu wel een beetje af.
Vreemd dat het zo moelijk gaat. Zelf heb ik die missie in 1x gehaald zonder enige problemen. Crouch-walk je wel constant ? Bij normaal lopen zal je sowieso snel opgemerkt worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Boudewijn
  • Registratie: Februari 2004
  • Niet online

Boudewijn

omdat het kan

inderdaad, crouchen en van tevoren een goede scan maken van de omgeving zodat je weet wie waar staat. Dan met takedowns efficient aan de slag gaan. Bij het achterste schip (waar de radio NIET staat) is het het makkelijkste vond ik (ik heb hem 2x gespeeld).

i3 + moederbord + geheugen kopen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DinaDani
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 10-07 10:50
PilatuS schreef op zaterdag 15 december 2012 @ 21:36:
[...]

Vreemd dat het zo moelijk gaat. Zelf heb ik die missie in 1x gehaald zonder enige problemen. Crouch-walk je wel constant ? Bij normaal lopen zal je sowieso snel opgemerkt worden.
Denk dat het probleem in het crouchen zit. Dat duurde bij mij ook een keertje of drie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Reiben
  • Registratie: Juni 2011
  • Niet online

Reiben

Private First Class

Sinds kort ook dit spel (op Xbox 360) en ben erg onder de indruk! Graphics, verhaal, diversiteit, dieren (zelfs schildpadden gevonden net).

Wel paar kleine dingen waar ik me aan erger:

- Werkelijk alles staat op je minimap: loot, plantjes, collectibles. Dat zou ik liever gewoon on-the-go verzamelen, nu is er geen enkele uitdaging om dingen te vinden. Helaas is dit (volgens mij?) niet uit te schakelen
- Wapen switchen vind ik maar een lastig mechanisme, hierdoor ben ik al meerdere malen door een tijger opgegeten. Zou liever zien dat je snel met Y tussen al je wapens kunt switchen ipv tussen 2 wapens.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bram1984
Ik speel op de PS3 en bedoel meer gewoon in-game.

Ik ben daar op Warrior welgeteld 1x gesnapt. Daarna geen probleem mee gehad. Steentjes gooien of je boog gebruiken? Hij is echt niet zo moeilijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rffnsqued
Speedy_Gonzalez schreef op vrijdag 14 december 2012 @ 23:31:
Ben nu al een aantal dagen die far cry 3 aan het spelen, en er zijn wat dingen die ik niet kan vinden hoe je ze doet.

- Tijdens het gamen berichten typen met je teamgenoten of met iedereen
- Teamgenoten helpen, ik krijg van alles van mijn teamgenoten, beter richten en weet ik veel. hoe doen ze dat ?
Ben het helemaal met je eens, tevens vind ik dat er nog al eens lag in een spelletje voorkomt! Soms zie ik de tegenspeler/ teamgenoten 10 meter de lucht in springen, veel later schieten en mij toch killen etc. etc.

Ook het joinen van een game met een party is een ramp, na het joinen van een party moet nog iedereen individueel de game joinen, doe je dit te laat kun je er niet meer bij. Tevens vind ik de U-play ook niet helemaal prettig werken.

Het is een top spel wellicht GOTY maar toch jammer dat er zoveel flaws in de MP zitten........!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kadett
  • Laatst online: 18:19
rffnsqued schreef op zondag 16 december 2012 @ 08:26:
[...]

Ben het helemaal met je eens, tevens vind ik dat er nog al eens lag in een spelletje voorkomt! Soms zie ik de tegenspeler/ teamgenoten 10 meter de lucht in springen, veel later schieten en mij toch killen etc. etc.

Ook het joinen van een game met een party is een ramp, na het joinen van een party moet nog iedereen individueel de game joinen, doe je dit te laat kun je er niet meer bij. Tevens vind ik de U-play ook niet helemaal prettig werken.

Het is een top spel wellicht GOTY maar toch jammer dat er zoveel flaws in de MP zitten........!
Dit toch echt niet, daarvoor is alles veel te repetitief. Ik vind het grafisch (PC) een supermooi spel. Ook de voice acting en persoons animaties zijn goed gelukt. Maar in mijn optiek is het upgrade van FC2. Nu geen checkpoints die na 100 meter lopen weer opnieuw intact staan, nu moet je keer op keer ze op vrijwel dezelfde manier veroveren.

Je word bijna wel verplicht om steath te spelen, zeker op 2de eiland daar de vijanden toch heel wat meer kogels nodig hebben, 10 pijlen om een heavy neer te halen is ook weer wat :+ Je hoeft als speler verder amper moeite te doen, alles staat op je minimap aangegeven en om het je nog makkelijker te maken kan je ook nog de maps kopen zodat alles op je grote kaart staat aangegeven |:(

Verhaal is wel leuk maar niets bijzonders, had nergens echt een 'wow' effect. Daarvoor was het allemaal toch te hollywood/cliché matig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Navi
  • Registratie: Maart 2007
  • Niet online
Reiben schreef op zaterdag 15 december 2012 @ 23:16:
Sinds kort ook dit spel (op Xbox 360) en ben erg onder de indruk! Graphics, verhaal, diversiteit, dieren (zelfs schildpadden gevonden net).

Wel paar kleine dingen waar ik me aan erger:

- Werkelijk alles staat op je minimap: loot, plantjes, collectibles. Dat zou ik liever gewoon on-the-go verzamelen, nu is er geen enkele uitdaging om dingen te vinden. Helaas is dit (volgens mij?) niet uit te schakelen
- Wapen switchen vind ik maar een lastig mechanisme, hierdoor ben ik al meerdere malen door een tijger opgegeten. Zou liever zien dat je snel met Y tussen al je wapens kunt switchen ipv tussen 2 wapens.
Je kunt ook gewoon de toetsen 1-2-3-4 gebruiken hoor voor je wapens :)

Eerst vanaf een hoog punt met je camera alle vijanden spotten, dan kun je ze op je minimap zien.
Daarna crouchend erin, en 1 voor 1 takedowns.

[ Voor 25% gewijzigd door Navi op 16-12-2012 13:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Turismo
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 16-09 10:31
Navi schreef op zondag 16 december 2012 @ 13:20:
[...]

Je kunt ook gewoon de toetsen 1-2-3-4 gebruiken hoor voor je wapens :)

[...]

Eerst vanaf een hoog punt met je camera alle vijanden spotten, dan kun je ze op je minimap zien.
Daarna crouchend erin, en 1 voor 1 takedowns.
Toetsen 1-2-3-4 op een xbox, handig waar zitten die dan :+

Gamebak Look Behind you, a Three Headed Monkey!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bram1984
Kadett schreef op zondag 16 december 2012 @ 12:11:
[...]

Dit toch echt niet, daarvoor is alles veel te repetitief. Ik vind het grafisch (PC) een supermooi spel. Ook de voice acting en persoons animaties zijn goed gelukt. Maar in mijn optiek is het upgrade van FC2. Nu geen checkpoints die na 100 meter lopen weer opnieuw intact staan, nu moet je keer op keer ze op vrijwel dezelfde manier veroveren.

Je word bijna wel verplicht om steath te spelen, zeker op 2de eiland daar de vijanden toch heel wat meer kogels nodig hebben, 10 pijlen om een heavy neer te halen is ook weer wat :+ Je hoeft als speler verder amper moeite te doen, alles staat op je minimap aangegeven en om het je nog makkelijker te maken kan je ook nog de maps kopen zodat alles op je grote kaart staat aangegeven |:(

Verhaal is wel leuk maar niets bijzonders, had nergens echt een 'wow' effect. Daarvoor was het allemaal toch te hollywood/cliché matig.
Voor mij anders wel. Ik vind je toch wel aardig negatief klinken. Een upgrade van FC2? Een geheel andere setting, een geheel nieuw verhaal met nieuwe vijanden, volledig andere wapens, een erg goed werkend RPG systeem en voor mij het belangrijkste: briljante animaties van met name je eigen karakter. Aan alles is gewoon fantastisch veel aandacht besteed.

Dat alles op je minimap staat vind ik ook niet echt een probleem. Daar hebben ze echt wel over nagedacht. Stel je voor dat je een blauw plantje moet gaan zoeken en geen idee hebt waar je deze kunt vinden. Dan kun je zo een paar uur aan het zoeken zijn. Dat zou te veel afleiden van de daadwerkelijke zijmissies en het hoofdverhaal. De uitdaging is ook niet om die dingen te zoeken, maar om de zijmissies en het hoofdverhaal te doen.

edit: En volgens mij zie je die plantjes alleen op je minimap links onderin, dus niet op je grote map. Je moet dus echt in de buurt lopen.

Het switchen van wapens gaat bij mij verder prima. Ik heb naast een AR en een SMG een boog en een sniper, en die laatste 2 gebruik ik toch niet tijdens een vuurgevecht. Ik zorg gewoon dat ik de AR en de SMG heb equipped. "Probleem" opgelost.

[ Voor 3% gewijzigd door bram1984 op 16-12-2012 15:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• A87
  • Registratie: Oktober 2006
  • Niet online

A87

Uitgespeeld, vond het uiteindelijk te veel van hetzelfde worden bij eiland 2 had ik toen zoiets van okee heb het wel gehad, vond trouwens dat eiland 2 er erg afgezaagd uitzag. Ff vlug in elkaar geflanst, beetje jammer.
Verder leuk spelletje voor een kee,r verder ben ik het weer redelijk snel vergeten die X factor ontbrak imo, vegetatie soms te cartoon style ook wat het best verpeste.

Het einde mwoa. Vond het een beetje weird... doe mij maar crysis 1 en warhead :)....

[ Voor 54% gewijzigd door A87 op 16-12-2012 15:21 ]

https://www.youtube.com/channel/UCl2XLRJ3VgCspwNG4_XCrkQ

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PilatuS
  • Niet online
Vond trouwens dat eiland 2 er erg afgezaagd uitzag.
Dat vond ik ook al. Het 2e eiland heeft weinig sfeer en is nogal kaal. Het eerste eiland is echt een jungle maar het 2e eiland is meer een vlakte met een paar bomen en struiken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deathchant
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 15-09 20:57

Deathchant

Don't intend. Do!

Ja dat vind ik dus ook.....Zodra je van het eerste eiland afgaat is er weinig vernieuwends meer, maar voor mij nog steeds wel vermakelijk. Maar zorg er dan wel voor dat de setting idd goed is, dit 2e eiland is idd minder mooi t.o.v. het eerste eiland. Ook lijkt het weer vaak wat grauwig....
De vijanden zijn wat sterker en meer per outpost. Wingsuit is briljant overigens!

Canon: EOS R6 | EF 16-35/4L IS USM | EF 70-200/2.8L IS II USM
Zeiss: 35/2 Distagon | 50/2 Makro-Planar | 85/1.4 Planar | 100/2 Makro-Planar | 135/2 Apo Sonnar

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kadett
  • Laatst online: 18:19
bram1984 schreef op zondag 16 december 2012 @ 13:40:
[...]

Voor mij anders wel. Ik vind je toch wel aardig negatief klinken. Een upgrade van FC2? Een geheel andere setting, een geheel nieuw verhaal met nieuwe vijanden, volledig andere wapens, een erg goed werkend RPG systeem en voor mij het belangrijkste: briljante animaties van met name je eigen karakter. Aan alles is gewoon fantastisch veel aandacht besteed.
Andere setting qua locatie ja. Eiland 1 is heel mooi gemaakt, zit vol met kleine details (maar dit had FC1 ook al deels in eenzelfde setting) en kan nog leuk zijn om te 'free-roamen'. Vaas als vijand vind ik ook goed geslaagd. Hoyt daarintegen zo cliche matig als de pest. Volledig andere wapens? Uhm je hebt nu een boog en in FC2 een kruisboog. Verder zitten de 'standaard' wapens erin. Omdat je nu meer hoogte verschillen heb is het wel een stuk leuker om met een boog mensen uit te schakelen.

Het 'RPG systeem' kan gewoon de prullenbak in. Zelfs al zou je geen enkele skill nemen kan je het spel uitspelen, de skills maken het wel makkelijker, niet perse leuker. Het was pas een RPG systeem geweest en in mijn optiek ook toepasselijker voor het verhaal als Jason vanaf begin af aan had moeten leren om te schieten met alle wapens. Nee nu heb in ene een pistool in je handen en voila instant hits, sniper rifle, geen probleem headshots van 200 meter.

En we zullen het maar niet hebben over de AI |:(

Ik heb verder ook echt wel genoten van het spel, de verhaal lijn met Vaas en motion capture was gewoon vet! Grafisch echt wel goed gedaan (vuurrode lucht met ondergaande zon). Maar van mij zou het spel niet hoger krijgen dan een 8 en dus niet GOTY waardig ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KingKoning
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 14-09 20:50
Kadett schreef op zondag 16 december 2012 @ 15:57:
[...]

Andere setting qua locatie ja. Eiland 1 is heel mooi gemaakt, zit vol met kleine details (maar dit had FC1 ook al deels in eenzelfde setting) en kan nog leuk zijn om te 'free-roamen'. Vaas als vijand vind ik ook goed geslaagd. Hoyt daarintegen zo cliche matig als de pest. Volledig andere wapens? Uhm je hebt nu een boog en in FC2 een kruisboog. Verder zitten de 'standaard' wapens erin. Omdat je nu meer hoogte verschillen heb is het wel een stuk leuker om met een boog mensen uit te schakelen.

Het 'RPG systeem' kan gewoon de prullenbak in. Zelfs al zou je geen enkele skill nemen kan je het spel uitspelen, de skills maken het wel makkelijker, niet perse leuker. Het was pas een RPG systeem geweest en in mijn optiek ook toepasselijker voor het verhaal als Jason vanaf begin af aan had moeten leren om te schieten met alle wapens. Nee nu heb in ene een pistool in je handen en voila instant hits, sniper rifle, geen probleem headshots van 200 meter.

En we zullen het maar niet hebben over de AI |:(

Ik heb verder ook echt wel genoten van het spel, de verhaal lijn met Vaas en motion capture was gewoon vet! Grafisch echt wel goed gedaan (vuurrode lucht met ondergaande zon). Maar van mij zou het spel niet hoger krijgen dan een 8 en dus niet GOTY waardig ;)
Eens, in het begin was er een beetje een 'wow' effect bij mij. Wat is dit mooi, wat is dit vet. :9~ :9~ :9~ etcetera. Maar na een tiental kampen en torens te hebben veroverd wordt het toch wel errug repetatief, iig qua gameplay. Het komt toch een beetje neer op:

1. Torentje beklimmen, 2. kampje veroveren, 3. side en main missions doen in dat gebied, 4. op naar nieuw gebied en vooraan beginnen. Eventueel kan je 1 achter 2 of 3 zetten voor wat extra tegenstand.

De verhaallijn zou veel goed kunnen maken en is ook leuk, en er zitten meesterlijke characters in, maar hij is niet filmisch of episch ofzo.
En daar de gameplay toch uiteindelijk best repetatief is, wordt het uiteindelijk toch een forgettable titel voor mij. Leuk spel, heel vermakelijk maar geen GOTY materiaal. Stukken beter dan Far Cry 2 dat dan weer wel 8)

Het gevoel dat bij mij blijft hangen is dat het een heel stuk vetter had kunnen zijn als er meer diversiteit in de wapens was, meer vrijheid om missies en kampen op een bepaalde manier aan te pakken, en in het algemeen gewoon meer diversiteit in dingen die je kunt doen op die eilanden, want racen en duck hunt had ik wel redelijk snel gezien. Daarnaast had de AI ook wel wat beter kunnen zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BeyondThunder
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 22:16

BeyondThunder

Lost Lightning

Ik heb het spel nu ook uitgespeeld, en ik heb me uitstekend vermaakt! Ik ben nu bezig met de rest van de outposts en de relics e.d. Het spel biedt volop mogelijkheden. Eerst een paar minen op de weg leggen, een outpost binnenrennen en wachten totdat de "reinforcements" over de mijn rijden. Great! Of met de Z93 het hele kamp uitroeien. Truck met C4, beesten. Noem maar op. Je kan het jezelf zo eenvoudig of lastig maken als je zelf wilt.

spoiler:
Ik heb beide beide eindes gespeeld en gezien, en ik moet echt zeggen dat ik de ene zeer flauw vind. De andere is zeker vet. "Join Citra", Lig je lekker Citra te pompen, wat ik de hele game al wilde! En als je het kind hebt verwekt krijg je stank voor dank. Zeker een lekker wijf die Citra. Zou mooi zijn als er spellen zouden bestaan met zulke graphics en met een pr0n tintje, maar ik ken ze niet....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KennyPlox
  • Registratie: Juni 2012
  • Laatst online: 15-09 23:27

KennyPlox

feest vierende banaan

BeyondThunder schreef op zondag 16 december 2012 @ 17:06:
Ik heb het spel nu ook uitgespeeld, en ik heb me uitstekend vermaakt! Ik ben nu bezig met de rest van de outposts en de relics e.d. Het spel biedt volop mogelijkheden. Eerst een paar minen op de weg leggen, een outpost binnenrennen en wachten totdat de "reinforcements" over de mijn rijden. Great! Of met de Z93 het hele kamp uitroeien. Truck met C4, beesten. Noem maar op. Je kan het jezelf zo eenvoudig of lastig maken als je zelf wilt.

spoiler:
Ik heb beide beide eindes gespeeld en gezien, en ik moet echt zeggen dat ik de ene zeer flauw vind. De andere is zeker vet. "Join Citra", Lig je lekker Citra te pompen, wat ik de hele game al wilde! En als je het kind hebt verwekt krijg je stank voor dank. Zeker een lekker wijf die Citra. Zou mooi zijn als er spellen zouden bestaan met zulke graphics en met een pr0n tintje, maar ik ken ze niet....
Exact dit :) Zit wel met een geldprobleem though, ik wil een Z93 :c

denk ik dan...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BeyondThunder
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 22:16

BeyondThunder

Lost Lightning

Ja, heb ik ook. Net gelezen dat je een paar minigames achter elkaar moet doen voor een gevulde knip. Vooral die ene met het shotgun en vogels schieten, maar die heb ik nog niet gevonden. Ik heb bijna alle wapens maar nog lang niet alle kaarten, daar heb je best wat centen voor nodig. Dus ik ben nu geld aan het verzamelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Playa del C.
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 23:10
BeyondThunder schreef op zondag 16 december 2012 @ 17:11:
Ja, heb ik ook. Net gelezen dat je een paar minigames achter elkaar moet doen voor een gevulde knip. Vooral die ene met het shotgun en vogels schieten, maar die heb ik nog niet gevonden. Ik heb bijna alle wapens maar nog lag niet alle kaarten, daar heb je best wat centen voor nodig. Dus ik ben nu geld aan het verzamelen.
Er zijn nog heel wat meer wapens dan jij nu nog kan zien. Toen ik alle kaarten op een gegeven moment had gekocht, kreeg ik daarna nog ongeveer tien nieuwe wapens. De kaarten van het tweede eiland heb ik trouwens in één keer gekocht zodra het eiland unlockte. Op een gegeven moment heb je echt steeds 7500+ dollar en een volle rugzak. Uit geld-overschot heb ik vrij snel alle wapen-upgrades gekocht, ook al gebruikte ik ze niet. Anders gezegd: in het begin lijkt het leuk om alles te unlocken, maar dat geld slaat na zo'n vijf tot tien uur nergens meer op.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KennyPlox
  • Registratie: Juni 2012
  • Laatst online: 15-09 23:27

KennyPlox

feest vierende banaan

Playa del C. schreef op zondag 16 december 2012 @ 17:20:
[...]

Er zijn nog heel wat meer wapens dan jij nu nog kan zien. Toen ik alle kaarten op een gegeven moment had gekocht, kreeg ik daarna nog ongeveer tien nieuwe wapens. De kaarten van het tweede eiland heb ik trouwens in één keer gekocht zodra het eiland unlockte. Op een gegeven moment heb je echt steeds 7500+ dollar en een volle rugzak. Uit geld-overschot heb ik vrij snel alle wapen-upgrades gekocht, ook al gebruikte ik ze niet. Anders gezegd: in het begin lijkt het leuk om alles te unlocken, maar dat geld slaat na zo'n vijf tot tien uur nergens meer op.
Hoe heb jij dan je pegels verdient? Want die minigames vind ik echt *PIEP*, en om nou de hele wereld af te zoeken voor loot chests gaat mij ook weer te ver

denk ik dan...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PilatuS
  • Niet online
BeyondThunder schreef op zondag 16 december 2012 @ 17:11:
Ja, heb ik ook. Net gelezen dat je een paar minigames achter elkaar moet doen voor een gevulde knip. Vooral die ene met het shotgun en vogels schieten, maar die heb ik nog niet gevonden. Ik heb bijna alle wapens maar nog lang niet alle kaarten, daar heb je best wat centen voor nodig. Dus ik ben nu geld aan het verzamelen.
Die shotgun challenge zit op het eerste eiland rechtsboven. Als je daar voor de 200 dollar kiest zal je die altijd halen en kan je makkelijk 5k verdienen in 10 min tijd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Playa del C.
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 23:10
KennyPlox schreef op zondag 16 december 2012 @ 17:22:
[...]

Hoe heb jij dan je pegels verdient? Want die minigames vind ik echt *PIEP*, en om nou de hele wereld af te zoeken voor loot chests gaat mij ook weer te ver
Alle enemies looten en de kisten waar mogelijk. Ik heb verder geen enkele minigame gedaan. Ook voor de sidemissions krijg je best veel geld. Ik weet niet precies, maar mijn beurs zat altijd vol, zelfs toen er 10000 in kon ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

rffnsqued schreef op zaterdag 15 december 2012 @ 10:50:
[...]

je bent vast lid van de spellingnazi's! Hoe vaak ben je al tegen dedeur gelopen Jappie! Als je niets anders te melden hebt ga dan ff in het 'je moerstaal topic' lopen zeuren.

[...]

Bijval van een zuiderbuur!! :D Mijn grote nieuwe vriend uit het zuiden dank u heer! _/-\o_ . Hoe komt het toch dat elke keer weer De Belgen het Nationaal Dictee winnen :D

Sorry voor het vervuilen van een topic medelezers...... alleen kan ik niet zo goed tegen mierenneuken! Probeer je ook gezelig mee te doen aan topic waar wij allemaal een gezamelijke intresse in hebben :? !

ENuf Said op naar de volgende ;)
Ik erger mij sowieso aan de verloedering van de Nederlandse taal op de digitale wegen.
als er getypt wordt met afkortingen, zonder punten,komma's en hoofdletters dan is het puur gemakzucht, zo begint deze zin al. laat lekker gaan..Je weet immers wel hoe het moet.
Maar woorden verkeerd spellen omdat je niet beter weet dan is een correctie niet verkeerd en weet diegene dat voor de volgende keer. Zie het niet als kritiek maar als leerproces :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rffnsqued
Hoe afwisselend willen jullie het hebben hoe intelligent moet de IA zijn. Hoeveel vrijheid willen jullie hebben??? ik denk dat je dat hier over het algemeen meer dan voldoende krijgt, het is repetitief okee, maybe, maar hoeveel uur heb je erop zitten? en welke game is diverser met dezelfde hoeveelheid speel tijd?

Ik vraag mezelf wel eens af wanneer het genoeg is............... Ik speel al heel wat jaartjes op de PC maar ik ken geen spellen waar je meer vrijheid krijgt, (ook een rpg is uiteindelijk meer van hetzelfde).

Ik vindt het een prima spel. Goede Single player/ Coöp/ Multiplayer (met veel potentie mits ze wat foutjes eruit halen) een Map editor......... ik weet niet maar das meer dan ik bij andere spelen krijg voor 20,00 euries....... al met al PRIMA Game

just my 2 cents
Verwijderd schreef op zondag 16 december 2012 @ 18:35:
[...]

Ik erger mij sowieso aan de verloedering van de Nederlandse taal op de digitale wegen.
als er getypt wordt met afkortingen, zonder punten,komma's en hoofdletters dan is het puur gemakzucht, zo begint deze zin al. laat lekker gaan..Je weet immers wel hoe het moet.
Maar woorden verkeerd spellen omdat je niet beter weet dan is een correctie niet verkeerd en weet diegene dat voor de volgende keer. Zie het niet als kritiek maar als leerproces :+
Prima, maar ik was al op mijn fouten gewezen door Bram1984, dus hoef jij dit niet meer te doen. Enkel had jij even lekker het idee om er even nog een keer over te lopen zeiken. (excuse my language) je post niets wat te maken heeft met dit topic niet voor en niet na de opmerking.

Verder zie je mij wel aandacht aan mijn posts besteden en doe niet aan verloedering van de NL taal......... dus, Let it be..... en begin hier eerst iets over FC te posten. Want je draagt 0,0% bij aan een gezond forum buiten dat je een 'life' spellings controle uitvoert!!! Thank u but NO thank U :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DieterVDW
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 12-02-2017
Daarnet eens de hoogste berg van het eerste eiland beklommen, en dan met een delta tochtje gedaan.
Zaaalig! En overal ik kom ontdek ik iets nieuws. Grotten om te verkennen, inca tempels... Zalig!
Ik verveel mij echt geen minuut met dit spel. Voor mij veruit GOTY!
Pagina: 1 ... 24 ... 32 Laatste

Let op:
We praten hier over de game, niet over vragen/problemen met het draaien er van (hop daarvoor naar SPV) en ook niet of je game wel/niet binnen hebt gekregen.

Dus NIET: posts a la "is mijn videokaart wel snel genoeg?", "gisteren kwam de postbode langs", e.d.

Oh en als je het al uitgespeeld hebt: ga niet hier het verhaal van de game uit de doeken doen.
Of zet het op zijn minst tussen de spoiler-tags. Anderen zijn de game nog aan het spelen en ervaren het graag zelf.