Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bram1984
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 16-12-2020
FeaR schreef op woensdag 12 december 2012 @ 09:49:
[...]

[...]

[...]

Ik zeg niets meer of minder dan al in dit topic genoemd is...
En dat ik een rood naampje heb heeft er nul komma nul mee te maken 8)7
Ik heb het in ieder geval nog niet langs zien komen, en volg dit topic redelijk goed. En dat maakt verder ook niet uit, lijkt me. Ook al is het al genoemd, wil dat nog niet zeggen dat iedereen het al gelezen heeft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FeaR
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 15-09 18:20

FeaR

In GoT we trust

bram1984 schreef op woensdag 12 december 2012 @ 09:55:
[...]
Ik heb het in ieder geval nog niet langs zien komen, en volg dit topic redelijk goed. En dat maakt verder ook niet uit, lijkt me. Ook al is het al genoemd, wil dat nog niet zeggen dat iedereen het al gelezen heeft.
Post iets aangepast. Nu moet er niets meer instaan wat je nog niet zou kunnen weten.

Some people just need a high-five.... In the face.... With a chair.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LiquidT_NL
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 13-05-2021
Senor Sjon schreef op woensdag 12 december 2012 @ 09:47:
[...]
Anders trek je de boel even uit zijn verband...
We zitten hier op Tweakers, en hier worden discussies op niveau gevoerd. Dan vind ik het jammer dat er allemaal randzaken bij worden gehaald als iemand een discussie aan wil gaan (er hadden dingen beter gekund in FC3), die allemaal inhoudelijk niets bijdragen aan zo'n eventuele discussie. Ik wil hier geen dingen in mensen hun mond leggen (als ik dat doe, excuses), maar ik snap niet waarom je meteen de CoD/BF-generatie er bij moet betrekken. Want ik ben dat absoluut niet.

Mijn post was overigens vooral gericht op jappiededeur die ik wel even een stapje verder vind gaan dan jouw post. Hij wil er niet inhoudelijk op in gaan, maar wel even de mening de grond instampen met termen als "azijnzeikerds", "rukargumenten", en sluit af met "ik weet het niet maar zoek dan een ander spel met ander genre wat wel aansluit bij je wensen", wat ik een ontzettende dooddoener vind. Het hoort m.i. zeker niet thuis op Tweakers, waar ik wat meer niveau verwacht. Ik kan overigens net zo goed stellen: als je de discussie niets vindt, meng je er dan niet in.
Uiteraard niet, maar je verwacht het eerder van een argeloze user dan een modje. Wil je dit niet zwaarder aanrekenen dan een gewone user hoor ;)

[ Voor 5% gewijzigd door LiquidT_NL op 12-12-2012 10:06 ]

Explorers in the further regions of experience...demons to some, angels to others.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Señor Sjon
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 17:25
Jongens... wat een hysterie over een mogelijke spoiler. Straks krijgen we weer een zwarte balkjes topic die met een tablet niet te lezen is (want de spoiler tags zijn nog steeds niet leesbaar). Spel is ruim twee weken uit en door velen al uitgespeeld. Wat dat betreft is het beleid voor TV-series een stuk duidelijker. Gewoon niet lezen als je bang bent voor spoilers.

This is my signature. There are many like it, but this one is mine.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DieterVDW
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 12-02-2017
Ik vind toch niet dat ik dit topic en alle nuttige informatie links moet laten liggen omdat sommige mensen het te lastig vinden om niet te spoilen ...?
Zo moeilijk is dat nu toch niet...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aerocivic
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 04-09 13:03
Senor Sjon schreef op woensdag 12 december 2012 @ 10:19:
Jongens... wat een hysterie over een mogelijke spoiler. Straks krijgen we weer een zwarte balkjes topic die met een tablet niet te lezen is (want de spoiler tags zijn nog steeds niet leesbaar). Spel is ruim twee weken uit en door velen al uitgespeeld. Wat dat betreft is het beleid voor TV-series een stuk duidelijker. Gewoon niet lezen als je bang bent voor spoilers.
Daar zit wat in... De meeste spoilers lees ik toch, omdat ik te nieuwsgierig ben en mezelf er niet van kan weerhouden om toch even die tekst te selecteren... 8)7
Gewoon niet lezen als je niets wil weten is het beste. Voor de problemen etc. is er toch een ander topic...

De omgeving van de mens is de medemens.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MicScott
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 08-06-2023

MicScott

.Grey.

Aerocivic schreef op woensdag 12 december 2012 @ 10:21:
[...]

Daar zit wat in... De meeste spoilers lees ik toch, omdat ik te nieuwsgierig ben en mezelf er niet van kan weerhouden om toch even die tekst te selecteren... 8)7
Gewoon niet lezen als je niets wil weten is het beste. Voor de problemen etc. is er toch een ander topic...
Niet mee eens. Dit topic is leuk om ervaringen te lezen, er bijvoorbeeld achter te komen dat de MP de moeite waard is, en om toffe nieuwe manieren om bijvoorbeeld kampen over te nemen te lezen. Dat hoeven we toch niet allemaal links te laten liggen alleen omdat we geen spoilers willen?

Diablo 3 || Titanfall/Origin: MicScott | Steam

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aerocivic
MicScott schreef op woensdag 12 december 2012 @ 10:23:
[...]

Niet mee eens. Dit topic is leuk om ervaringen te lezen, er bijvoorbeeld achter te komen dat de MP de moeite waard is, en om toffe nieuwe manieren om bijvoorbeeld kampen over te nemen te lezen. Dat hoeven we toch niet allemaal links te laten liggen alleen omdat we geen spoilers willen?
Heb je op zich gelijk in, denk alleen wel dat je dan gewoon rekening moet houden met het feit dat er mensen zijn die zich vergissen. Zelf ging ik een paar dagen terug ook nog in de fout, door iets te quoten wat eigenlijk een spoiler had moeten zijn...
Dus accepteer dan ook dat je het risico loopt zaken uit het verhaal te lezen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MicScott
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 08-06-2023

MicScott

.Grey.

Aerocivic schreef op woensdag 12 december 2012 @ 10:26:
[...]

Heb je op zich gelijk in, denk alleen wel dat je dan gewoon rekening moet houden met het feit dat er mensen zijn die zich vergissen. Zelf ging ik een paar dagen terug ook nog in de fout, door iets te quoten wat eigenlijk een spoiler had moeten zijn...
Dus accepteer dan ook dat je het risico loopt zaken uit het verhaal te lezen.
Tuurlijk, het kan gebeuren, maar dat is nog geen vrijbrief voor iedereen om maar lak te hebben aan de spoilertags.

Diablo 3 || Titanfall/Origin: MicScott | Steam

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dinictus208
  • Registratie: November 2000
  • Niet online

Dinictus208

Tele romeo

Hey vrienden, gaan we weer on-topic?

zou er in de toekomst ook DLC komen? Hoe was dat het FC2?

I could feel at the time There was no way of knowing Fallen leaves in the night Who can say where they're blowing As free as the wind And hopefully learning Why the sea on the tide Has no way of turning

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Señor Sjon
MicScott schreef op woensdag 12 december 2012 @ 10:23:
[...]

Tsja, kampen innemen kan ook een vorm van spoileren zijn als iemand zelf een werkmethode wil bedenken. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aerocivic
Ok, on-topic weer, spoilers zal altijd een discussie blijven.

Gisteren weer wat uurtjes kunnen spelen. Inmiddels beland op het tweede eiland. Toen ik op het eerste eiland 1 van de laatste 2 nog niet bezette outposts ging innemen, reden er voor mij op de weg 2 autootjes met good-guys. De outpost ligt aan de rand van die weg, dus de mannetjes voor mij sprongen uit de auto's en gingen vrolijk het gevecht aan met de piraten. Ik rustig toekijken... :) Uiteindelijk 1 piraatje gesniped, en de outpost was ingenomen... 8)7 Wel maf, ik had nog nooit eerder hulp gehad (buiten de dieren om ;) ) bij het innemen van een outpost...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mystikal
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 10:22

Mystikal

It never hurts to help!

[...]

[...]

[...]

Ik zeg niets meer of minder dan al in dit topic genoemd is...
Jongens niet moeilijk doen. Fear, gooi er een spoiler op en daarna maakt het niet meer uit.

Ik wist het ook nog niet, maar boeie. Er zijn ergere dingen in de wereld.

En idd dat hij toevallig een redneck :P is, heeft er niets mee te maken. Kan altijd een keer gebeuren.

En nu allemaal weer lief zijn voor elkaar. De kerstgedachte weet je wel... O+

AARGGG Spuit11!!!! ik moet mijn scherm ook niet open laten staan bij een topic als dit. Voor je het weet zijn er weer een berg reacties!

[ Voor 9% gewijzigd door Mystikal op 12-12-2012 10:38 ]

Basement Bios ---- Exo-S

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dinictus208 schreef op woensdag 12 december 2012 @ 10:30:
Hey vrienden, gaan we weer on-topic?

zou er in de toekomst ook DLC komen? Hoe was dat het FC2?
Sterker nog, de uitbreiding High Tides is al aangekondigd en exclusief voor de PS3 in januari. Op het op een later moment naar andere platformen komt, is nu nog niet bekend volgens mij. Ik kan hier overigens niet direct doorlinken ivm restricties, maar Google helpt u graag verder. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Carthrax
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 15:16
Doe mij maar een extra eiland met kampjes om over te nemen als DLC. Heerlijk om ergens bovenop een bergje te zitten met de silenced sniper en dan 1 voor 1 alles uitschakelen of naar binnen sluipen en het boogje te gebruiken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rffnsqued
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 27-06-2023
Verwijderd schreef op woensdag 12 december 2012 @ 10:43:
[...]

Sterker nog, de uitbreiding High Tides is al aangekondigd en exclusief voor de PS3 in januari. Op het op een later moment naar andere platformen komt, is nu nog niet bekend volgens mij. Ik kan hier overigens niet direct doorlinken ivm restricties, maar Google helpt u graag verder. ;)
PS3 exclusive..... is dat om alle problemen met de PS3 goed te maken! ;)

No Inspiration to Inspire myself........

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bakkie1985
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 15-09 19:46
Carthrax schreef op woensdag 12 december 2012 @ 10:55:
Doe mij maar een extra eiland met kampjes om over te nemen als DLC. Heerlijk om ergens bovenop een bergje te zitten met de silenced sniper en dan 1 voor 1 alles uitschakelen of naar binnen sluipen en het boogje te gebruiken.
dat doe ik dus ook! eerst de alarmen kapot schieten dan 1 voor 1 snipen en de laatste paar knifen :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rffnsqued
Zijn er al tweakers die de Map Editor hebben gebruikt?? Ik zal iig eens binnenkort gaan stoeien met dat mooi stukje standaard meegeleverd software!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Schway
  • Registratie: Augustus 2009
  • Niet online
ff gestest, je krijgt een klein eiland en je kan er wat spul op gooien...
Het is geen Construction kit of hammer, helaas.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brilsmurfffje
  • Registratie: December 2007
  • Niet online

Brilsmurfffje

Parttime Prutser

Wat een heerlijk spel blijft dit toch, enige wat ik af en toe een beetje bizar blijf vinden zijn de kamikaza moltov gooiers. Die komen altijd op je afrennen en zodra je op ze begint te schieten steken ze zichzelf in de fik 8)7

spoiler:
Enige wat ik jammer vind is dat er zoveel hokuspokus elementen inzitten, de missies met het kompas is imho een beetje ver gezocht en doet een beetje afbreuk aan de verder realistische setting.
Ook in het begin dat stuk bij de dokter waar je helemaal spacend door een tuinhuisje loopt had er vanmij niet in gehoeven

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lucky-Shirt
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 16:51

Lucky-Shirt

Happy as a pig in shit

Ze zijn licht ontvlambaar, ergens raken is voldoende, ze vliegen in de fik en proberen een kamikaze actie te doen. Een headshot zorgt ervoor dat ze niet in fik vliegen, maar gelijk dood neervallen. Maar ze zijn zeker vervelend.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Odessa
  • Registratie: Juni 2004
  • Niet online
brilsmurfffje schreef op woensdag 12 december 2012 @ 13:01:
Wat een heerlijk spel blijft dit toch, enige wat ik af en toe een beetje bizar blijf vinden zijn de kamikaza moltov gooiers. Die komen altijd op je afrennen en zodra je op ze begint te schieten steken ze zichzelf in de fik 8)7

spoiler:
Enige wat ik jammer vind is dat er zoveel hokuspokus elementen inzitten, de missies met het kompas is imho een beetje ver gezocht en doet een beetje afbreuk aan de verder realistische setting.
Ook in het begin dat stuk bij de dokter waar je helemaal spacend door een tuinhuisje loopt had er vanmij niet in gehoeven
Ze steken zichzelf niet in de fik, dat doe jij, door op ze te schieten. :)

En over die spoiler.. Dat is toch wel de rode draad die door het verhaal loopt. Dus het hoort er toch echt in thuis.
Ik vond het echt wel tof. Het is weer eens wat anders. Ik moest trouwens met dit spel continue aan "the Beach" denken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rffnsqued
Schway schreef op woensdag 12 december 2012 @ 12:56:
okee! nahja, ik zal het eens checken. eens kijken of we iets in elkaar kunnen timmeren 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dinictus208
  • Registratie: November 2000
  • Niet online

Dinictus208

Tele romeo

Ik zag op youtube al wat grappige films over haaien op het land enzo :)

I could feel at the time There was no way of knowing Fallen leaves in the night Who can say where they're blowing As free as the wind And hopefully learning Why the sea on the tide Has no way of turning

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Schway
  • Registratie: Augustus 2009
  • Niet online
Lucky-Shirt schreef op woensdag 12 december 2012 @ 13:17:
Ze zijn licht ontvlambaar, ergens raken is voldoende, ze vliegen in de fik en proberen een kamikaze actie te doen. Een headshot zorgt ervoor dat ze niet in fik vliegen, maar gelijk dood neervallen. Maar ze zijn zeker vervelend.
Wat ik wel eens deed, vanuit het gras iemand snipen, weg sluipen, dan komt iedereen naar het gras en dan die vuur gast schieten. >:)

Now playing: The Prodigy - Firestarter

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rffnsqued
Dinictus208 schreef op woensdag 12 december 2012 @ 14:10:
Ik zag op youtube al wat grappige films over haaien op het land enzo :)
Ik zat al te denken aan een hangglider race of beach jeep race. Of gewoon lekker knallen natuurlijk :*)
Er is een hoop mogelijk haha als je al haaien en mantas over het land kunt laten zwemmen :S !!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ereaser
  • Registratie: November 2012
  • Laatst online: 31-03 09:48
rffnsqued schreef op woensdag 12 december 2012 @ 14:18:
[...]

Ik zat al te denken aan een hangglider race of beach jeep race. Of gewoon lekker knallen natuurlijk :*)
Er is een hoop mogelijk haha als je al haaien en mantas over het land kunt laten zwemmen :S !!
Wat dacht je van vliegende mantas :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pandemic
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 01-02 22:09
Ik ben zojuist gearriveerd op het zuidelijk eiland. Echter heb ik nu geen wapens meer tot mn beschikking (die verdwenen toen ik op t strand aankwam), en ben ik dus zeg maar hulpeloos! Ook buiten dorpjes zie ik ze ook niet verschijnen.

Iemand enige idee hoe dit op te lossen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bakkie1985
Pandemic schreef op woensdag 12 december 2012 @ 14:22:
Ik ben zojuist gearriveerd op het zuidelijk eiland. Echter heb ik nu geen wapens meer tot mn beschikking (die verdwenen toen ik op t strand aankwam), en ben ik dus zeg maar hulpeloos! Ook buiten dorpjes zie ik ze ook niet verschijnen.

iemand killen en zn gun jatten? of een save house creëren dmv dorpje veroveren...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BeyondThunder
  • Registratie: Januari 2004
  • Nu online

BeyondThunder

Lost Lightning

Het valt mij wel op dat als je aan het snipen bent op een behoorlijk afstand dat ze toch door hebben waar je zit. Ik heb dit al een aantal keer gehad. Terwijl ik lekker in de busjes verscholen zit.
Ik weet nog dat je in FC1 kon liggen, dat kan in FC3 niet toch?

spoiler:
Dat Wingsuit is wel geniaal hoor, gewoon van een berg afspringen Wingsuit deployen en vliegen maar. Fantastisch. Ik heb nu alle radio torens vrij en heb net die k*t missie gehad dat je naar het schip moet sluipen. Ik heb daar op de easy stand toch wel een uurtje over gedaan!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BeyondThunder
  • Nu online

BeyondThunder

Lost Lightning

Pandemic schreef op woensdag 12 december 2012 @ 14:22:

Gewoon je objectives volgen volgens mij, dan komt het vanzelf goed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rffnsqued
Ereaser schreef op woensdag 12 december 2012 @ 14:21:
[...]

Wat dacht je van vliegende mantas :)
Zouden vliegende krokodillen ook gaan hahaha jetski race kan natuurlijk ook, hmmm de ideeën komen met de minuut binnen! 7(8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ereaser
rffnsqued schreef op woensdag 12 december 2012 @ 14:40:
[...]

Zouden vliegende krokodillen ook gaan hahaha jetski race kan natuurlijk ook, hmmm de ideeën komen met de minuut binnen! 7(8)7
Haha, ik weet niet hoe in depth de editor is, maar als je het water level flink zou verhogen en dan de water dieren er in plaatsen en daarna het water level weer verlagen tot normaal niveau dat ze misschien zouden blijven vliegen? Ze hoeven immers niet zoals land dieren op de grond te lopen en hebben dus waarschijnlijk geen last van de gravity :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SmokingCrop
  • Registratie: Januari 2012
  • Niet online
Schway schreef op woensdag 12 december 2012 @ 12:56:
Het is bedoeld om multiplayer maps ermee te maken.. het is dus alles behalve klein (aangezien je niet eens vehicles mag plaatsen, of het geraakt nooit gevalideerd)

je kan veel veranderen & niet gewoon wat spul op een eilandje gooien 8)7
(gewoon new map & van scratch beginnen)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rffnsqued
Een Cliff Dive Shootout. met zn allen in een ravijn springen en dan kijken wie er levend in het water beland!
ik ben maar wat ideeën aan het spuien, zal ze vanaf nu voor me houden >:) , maar deze wou ik nog kwijt.
Als er een klaar is zal ik hem wel posten! :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• djro93
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 24-08 22:04
rffnsqued schreef op woensdag 12 december 2012 @ 14:53:
Een Clife Dive Shootout. met zn allen in een ravijn springen en dan kijken wie er levend in het water beland!
ik ben maar wat ideeën aan het spuien, zal ze vanaf nu voor me houden >:) , maar deze wou ik nog kwijt.
haha zou hem graag willen spelen
(Moet Insane editie NOG STEEDS binnen krijgen :( Schiet is op Dixons!! )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ereaser
rffnsqued schreef op woensdag 12 december 2012 @ 14:53:
Een Clife Dive Shootout. met zn allen in een ravijn springen en dan kijken wie er levend in het water beland!
Als je er aan gaat beginnen laat ook even weten hoe in depth de map editor is :)

Heb hem zelf nog niet, omdat ik komende tijd erg druk ben en heb Halo en Saints Row: The Third ook nog om te spelen. Maar ga hem zeker halen als ik wat meer tijd heb, dan is hij hopelijk ook al wat in prijs verlaagt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rffnsqued
djro93 schreef op woensdag 12 december 2012 @ 15:00:
[...]

haha zou hem graag willen spelen
(Moet Insane editie NOG STEEDS binnen krijgen :( Schiet is op Dixons!! )
Ik hoop voor je dat je hem snel binnen krijgt het is echt een Goede Game!!! IMO

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• djro93
rffnsqued schreef op woensdag 12 december 2012 @ 15:20:
[...]

Ik hoop voor je dat je hem snel binnen krijgt het is echt een Goede Game!!! IMO
ze zeiden donderdag maar nog niet veel van zich laten horen, maar kijk er zeker naar uit om met een paar vrienden co-op te doen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KennyPlox
  • Registratie: Juni 2012
  • Laatst online: 15-09 23:27

KennyPlox

feest vierende banaan

Vind Co-op echt zo kut, ik kom 9/10 keer in missies waar ik niet ben gebleven, en soms ren ik om een hoekje heen en val ik zonder reden dood neer

spoiler:
Heb trouwens net Keith gered, ik had al zin om Buck door z'n bolle kop te schieten toen je voor het eerst met hem gepraat had, wat een kutkerel is dat zeg xD
Kvind trouwens de beschrijving van Keith echt geweldig; 'He has a subscription to more then 20 online porn site's. The more you know...

denk ik dan...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Schnoop
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 05-09 12:07
djro93 schreef op woensdag 12 december 2012 @ 15:21:
[...]

ze zeiden donderdag maar nog niet veel van zich laten horen, maar kijk er zeker naar uit om met een paar vrienden co-op te doen :P
Ik zou er niet om zitten te springen. De eerste 3 levels gedaan, wat een ramp.

Lees voor de grap de stukje van de coop maar eens in mijn review.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• djro93
Schnoop schreef op woensdag 12 december 2012 @ 16:48:
[...]

Heb al aardig wat van de co-op op youtube gezien (kan het toch niet laten de SP kijk ik niet) en daar is niks aan de hand, ja het is liniaer (Hoe schreef je het ook alweer?) maar ik hoop dat het toch wel beter werkt.
En mijn co-op 'partner' kan toch pas na de kerst spelen hopelijk zijn er dan wel een aantal bugs/crashes uitgehaald.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rffnsqued
Schnoop schreef op woensdag 12 december 2012 @ 16:48:
[...]

Gisteren de eerste missie gespeeld in Coöp en totaal geen problemen gehad die je in je review opmerkt.
Werkte allemaal prima, misschien in andere levels maar daar kan ik niet over oordelen die hebben we nog niet gespeeld! Hopelijk snel want het is wel gezellig met je maatjes samen te spelen! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SmokingCrop
  • Niet online
Ik vind Co-op net een handige manier om die wapens te unlocken voordat je in multiplayer gaat.. (zelfde level up)
en heb nog geen enkele keer lag gemerkt..
Yup, het is lineair. (niet dat ik dit erg vind.. waves of enemies is ook fun wanneer je er zin in hebt)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Droid
  • Registratie: Maart 2012
  • Laatst online: 13-09 19:08
Kan die missie maar niet halen dat je naar die helicopter toe moet.. Nu al 8x geprobeerd geen idee wat ik fout doe.

edit:

Eigenlijk was ie best wel simpel gewoon niet gezien worden :+

[ Voor 24% gewijzigd door Droid op 12-12-2012 19:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tyoi
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 12-08 21:19

Tyoi

Beddytear

Gisteren FC3 uitgespeeld. Fantastische game maar moet wel zeggen dat ik em erg kort vind. In 5 avondjes het hele noord eiland uitgespeelt en in het zuid eiland alles behalve de kill en hunter missions. En niet alle relics, nu 65 ofzo.

Wat is die acteur die Vaas speelt trouwens idioot goed! Voor wie het leuk vindt: Hij is nog verder gegaan op youtube: YouTube: Michael Mando (kweenie of dit al eerder is gepost).

[ Voor 3% gewijzigd door Tyoi op 12-12-2012 19:58 ]

1) You are on the internet.
2) You are on Tweakers.net.
3) You are reading my signature.
5) You didn't notice that there is no 4.
6) You just checked it.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BobB
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 21:08
Zou iemand me alsjeblieft kunnen helpen? Door een domme actie de savegame die ik had, weggegooid :( Ik was net op het tweede eiland, zou iemand me kunnen helpen met een eigen savegame? Ik wil de game graag verder spelen maar niet vanaf het begin.... Bedankt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nielster
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 13-09 16:03
Ik ben aan het twijfelen deze game te kopen. Ik zou graag jullie meningen horen over de diversiteit in het spel. Ik lees voornamelijk over de radio torens, dierenhuiden en piraten kampen. Daarnaast het idee dat je als hoofdpersoon uit het niets veranderd in een rambo-figuur klinkt raar.

Ik kom nogal negatief over, maar dat komt omdat ik nu alleen de (mogelijk) negatieve punten opsom.

Kunnen en willen jullie me overtuigen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Schnoop
Bobbus schreef op woensdag 12 december 2012 @ 20:59:
Zou iemand me alsjeblieft kunnen helpen? Door een domme actie de savegame die ik had, weggegooid :( Ik was net op het tweede eiland, zou iemand me kunnen helpen met een eigen savegame? Ik wil de game graag verder spelen maar niet vanaf het begin.... Bedankt!
Deze is net na het arriveren op eiland 2.
spoiler:
Net na het pokerspel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SmokingCrop
  • Niet online
Nielster schreef op woensdag 12 december 2012 @ 21:14:
Ik ben aan het twijfelen deze game te kopen. Ik zou graag jullie meningen horen over de diversiteit in het spel. Ik lees voornamelijk over de radio torens, dierenhuiden en piraten kampen. Daarnaast het idee dat je als hoofdpersoon uit het niets veranderd in een rambo-figuur klinkt raar.

Ik kom nogal negatief over, maar dat komt omdat ik nu alleen de (mogelijk) negatieve punten opsom.

Persoonlijk zou ik er geen 50+ euro aangeven, maar met een key voor de pc van een 25 euro is het wel de moeite waard (imo),

De single player gaat je ongeveer max 20 uur geven (zonder de hidden relics & letters te vinden)
als je weet dat je games nog eens opnieuw speelt, een paar maand later ofzo, dan is het weer een ander verhaal :p (of als je echt de multiplayer/co-op veel gaat spelen)
Meer dan een euro per uur aan een spel geven is volgens mij een miskoop :+

[ Voor 36% gewijzigd door SmokingCrop op 12-12-2012 21:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mystikal

Mystikal

It never hurts to help!

Meer mensen last van verbreken van de Uplay server?

Basement Bios ---- Exo-S

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dark Angel
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 11:38

Dark Angel

Corvette LS Power

Mystikal schreef op woensdag 12 december 2012 @ 21:22:
Meer mensen last van verbreken van de Uplay server?
Ja werdt er net uit gegooid,

|D3 Battletag: <SG>DarkAngelnl#2829| WOT DarkAngelnl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Schnoop

Als je van een leuke singleplayer houdt met veel grafische pracht is het de moeite waard. Je moet wel RPG elementen (naar mijn mening lichtelijk geforceerd in deze game) niet erg vinden. Daarnaast stoorde ik me persoonlijk nogal aan de "quicktime" (zeg ik dit goed?) events bij bepaalde "bosses". (Aka geen eigen gevecht om ze te doden maar bepaalde key combo achter elkaar).

Maar dan nog, als je Far Cry 1 goed vond vind je deze ook goed (naar mijn mening).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mystikal

Mystikal

It never hurts to help!

Okay ik kan hem zelfs niet eens meer afsluiten. Is er een status site waar je kan zien of hij down is? Kon op google niets vinden.

Basement Bios ---- Exo-S

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Schnoop
Mystikal schreef op woensdag 12 december 2012 @ 21:24:
[...]

Okay ik kan hem zelfs niet eens meer afsluiten. Is er een status site waar je kan zien of hij down is? Kon op google niets vinden.
Als de servers offline gaan werkt de game voor de meter niet meer (bij eerste save liep hij bij mij vast). Je moet eerst Uplay starten en Uplay in offline modus zetten. Vervolgens via de shortcut van far cry 3 (dus niet in uplay maar via startmenu of desktop shortcut) starten. Dan opent uplay hem en kan je hem offline starten.

Dan pas werkt offline gewoon. Als je normaal start en na het ubisoft server error meldingkje doorstart: "Your gonna have a bad time".

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjhgvr
  • Laatst online: 04-08 14:27
Komt dit iemand bekend voor?

ERROR: Your Uplay account has been
accessed from another location.
Shutting down the game.

OK

Ik heb mijn wachtwoord voor de zekerheid maar veranderd.. hoewel ik me niet zo 1,2,3 voor kan stellen dat m'n oude ww: Pq6G.3v6A-Z2 ge-brute-forced is ofzo :P

oisd.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mystikal

Mystikal

It never hurts to help!

DaPi schreef op woensdag 12 december 2012 @ 22:20:
Komt dit iemand bekend voor?

ERROR: Your Uplay account has been
accessed from another location.
Shutting down the game.

OK

Ik heb mijn wachtwoord voor de zekerheid maar veranderd.. hoewel ik me niet zo 1,2,3 voor kan stellen dat m'n oude ww: Pq6G.3v6A-Z2 ge-brute-forced is ofzo :P
Ik kreeg net dezelfde melding...

Basement Bios ---- Exo-S

• rffnsqued
Mystikal schreef op woensdag 12 december 2012 @ 22:31:
[...]

Ik kreeg net dezelfde melding...
Ben ik blij dat ik gisteren een niet FC3 avondje had ingepland ;) maar is wel balen. Ben benieuwd of vanavond het weer is?! Hope Not

• Mystikal

Mystikal

It never hurts to help!

De eerste avond verliep alles soepel, maar inmiddels hebben wij 6 exemplaren in onze vriendengroep, maar het loopt verre van vlekkeloos.

Sowieso zitten er een paar punten in die echt verbeterd moeten worden:
  • Eenmaal in game, kan je niet meer van team wisselen. Zo speelde we gisteren met 8-3 en je kunt er niets aan doen. Erg irritant. Ik heb het zelfs al een keer gehad dat we met 8-0 speelden :?
  • Als je in een party zit en je wilt als parrty een game joinen, dan heb je kans dat er wel plek is voor de eerste persoon (party-leader), maar de anderen krijgen doodleuk de melding dat de server vol is.
  • Host migration is regelmatig een ramp.
Ik weet niet of er ergens een plaats is waar je dit kan aangeven, al zal de rest van de wereld dat waarschijnlijk al gedaan hebben...

Daarnaast hebben sommige van ons problemen dat ze sowieso nooit een party kunnen joinen. In uplay nog wel, maar eenmaal als je op 'OK' moet drukken als de party-leader het spel heeft opgezet, blijft het spel bezig met connecten.
Een andere vriend (crossfire opstelling) heeft problemen dat als de game is afgelopen en je terug in de lobby wordt gezet, dat zijn hele spel freezed en alleen nog maar het proces kan stoppen in taakbeheer.
Met andere woorden het is nog verre van vlekkeloos, maar in potentie een erg goed spel.

Basement Bios ---- Exo-S

• Señor Sjon
Schnoop schreef op woensdag 12 december 2012 @ 21:30:
[...]

Als de servers offline gaan werkt de game voor de meter niet meer (bij eerste save liep hij bij mij vast). Je moet eerst Uplay starten en Uplay in offline modus zetten. Vervolgens via de shortcut van far cry 3 (dus niet in uplay maar via startmenu of desktop shortcut) starten. Dan opent uplay hem en kan je hem offline starten.

Dan pas werkt offline gewoon. Als je normaal start en na het ubisoft server error meldingkje doorstart: "Your gonna have a bad time".
Ik heb in Uplay cloud saving uitgezet, dus ik had daar geen probleem mee. Gelukkig werkt het spel tegenwoordig wel met een offline mode. Ik kan me nog de drama's rond Settlers 7 herinneren. Dat heeft mij altijd ervan weerhouden dat spel te kopen.

• djro93
Lijkt wel of ze die always on-DRM er nog steeds in heeft zitten, van wat ik lees.
Als de servers uit zijn dan kan je niet verder of Save kwijt...
Daar is Origin zelfs beter in!

• Desiler
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 13-09 00:44
Wat een geweldige game :), heb nu heel het noordelijk eiland veroverd. Klopt het dat als je die WANTED missies doet dat je dan pas je Skills van Warrior verder kan upgraden?

• Señor Sjon
djro93 schreef op donderdag 13 december 2012 @ 09:28:
Lijkt wel of ze die always on-DRM er nog steeds in heeft zitten, van wat ik lees.
Als de servers uit zijn dan kan je niet verder of Save kwijt...
Daar is Origin zelfs beter in!
Nope, je kan gewoon offline spelen als je Uplay op offline zet en opnieuw opstart. Als je in de instellingen cloud-saving uitzet, dan kan je ook niet verrast worden als je connectie wegvalt.

• djro93
Senor Sjon schreef op donderdag 13 december 2012 @ 09:42:
[...]

Nope, je kan gewoon offline spelen als je Uplay op offline zet en opnieuw opstart. Als je in de instellingen cloud-saving uitzet, dan kan je ook niet verrast worden als je connectie wegvalt.
Maar als je aan het spelen bent en ze gooien die servers eruit kan je ook niet verder.
Had eigenlijk gehoopt dat hij ook (deels) automatisch op je eigen pc word opgeslagen (zoals bf3??)

• Señor Sjon
Zoals ik al zei, cloudsaving uitzetten. Mijn wifi knalt er weleens uit, ook tijdens het spelen. Maar daar heb ik ingame niks van gemerkt en mijn save was dan gewoon prima en ik kon gewoon doorspelen.

• william89
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 15-09 12:25
Is er een strategy guide of iets dergelijks te vinden op internet?? Ik kan wel wat hulp, tips en uitleg gebruiken...

Ik doe nu maar wat... :p

• Nidhiki
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 17-02-2024
Gister ook het spel even opgehaald, super gave game! Bij de intro cinematic zat ik al op het puntje van m'n stoel! Erg gaaf gedaan, je zit direct goed in het verhaal. Ik heb ook nog nooit een spel gespeeld wat zo realistisch was, je kijkt echt door de ogen van Jason en zo beweegt ook alles, geen gefixeerde camera etc.
Hier ga ik de komende tijd zeker zoet mee zijn, heb ook al een co-op partner op me wachten dus daar ben ik ook benieuwd naar.
nog ff een vraagje, ik wil graag die bow wel hebben, is het slim om die direct te kopen of wachten tot je hem gratis kan krijgen door een radio tower?

---- Live For The Music ---- PSN: Mvbaardwijk

• Dennis_1987
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 12-07-2024

Dennis_1987

Level 29 Humanoid

Nidhiki schreef op donderdag 13 december 2012 @ 10:46:
Gister ook het spel even opgehaald, super gave game! Bij de intro cinematic zat ik al op het puntje van m'n stoel! Erg gaaf gedaan, je zit direct goed in het verhaal. Ik heb ook nog nooit een spel gespeeld wat zo realistisch was, je kijkt echt door de ogen van Jason en zo beweegt ook alles, geen gefixeerde camera etc.
Hier ga ik de komende tijd zeker zoet mee zijn, heb ook al een co-op partner op me wachten dus daar ben ik ook benieuwd naar.
nog ff een vraagje, ik wil graag die bow wel hebben, is het slim om die direct te kopen of wachten tot je hem gratis kan krijgen door een radio tower?
Ik zou de bow en sniper rilfes niet kopen, die krijg je gratis bij verschillende hunting missies. Dan gebruik je je geld om attachments te kopen.

Hier had een gevatte opmerking kunnen staan.

• Desiler
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 13-09 00:44
Nidhiki schreef op donderdag 13 december 2012 @ 10:46:
Als ik jou was zou ik eerst een grote wallet maken, dat je 4000 dollar bij je kan hebben. Als je niet kan wachten zou ik die Bow gewoon kopen,

• Pandemic
Hey,

Zoals ik gisteren ookal poste heb ik sinds aankomst op het tweede island geen wapens meer (ik heb ze wel in mn inventory, alleen je ziet ze niet in beeld, en ik kan er dus ook niet mee vuren). Ook mijn knife attack werkt niet meer.

Bij terugreizen naar oude eiland, nieuwe wapens kopen etc, blijft deze bug bestaan. Verder missies doen lukt niet want ik word afgeslacht wegens niet weerbaar zijn :p.

Iemand enig idee? Ik vind vrij weinig met google.

• Señor Sjon
Je hebt wel een legale versie?

• Pandemic
Ja. Probleem is al opgelost, het is gewoon een kwestie van doorspelen. De verwarring ontstaat doordat dit dus niet aangegeven word en je weldegelijk vijhanden tegenkomt en ik dus dacht hier klopt iets niet.

• Aerocivic
Pandemic schreef op donderdag 13 december 2012 @ 11:39:
Ja. Probleem is al opgelost, het is gewoon een kwestie van doorspelen. De verwarring ontstaat doordat dit dus niet aangegeven word en je weldegelijk vijhanden tegenkomt en ik dus dacht hier klopt iets niet.
Gisteren werd er ook al gemeld dat je gewoon moet doorspelen... :X

• LxxFxx
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 14-09 02:59
Desiler schreef op donderdag 13 december 2012 @ 09:36:
Wat een geweldige game :), heb nu heel het noordelijk eiland veroverd. Klopt het dat als je die WANTED missies doet dat je dan pas je Skills van Warrior verder kan upgraden?
Skills worden enkel unlocked door de hoofdmissie te spelen. (of natuurlijk eventuele andere voorwaarden zoals bvb grenade kills..)
Meer details over de momenten waarop skills unlocked worden zal ik hieronder zetten. Er zijn geen verhaalspoilers in verwerkt, maar heb toch maar een spoilertag gebruikt stel dat iemand dit liever zelf ontdekt.

spoiler:
Skills worden unlocked in 3 stappen. De eerste stap waarbij een derde van de skills vrijkomt volbreng je door het spel te starten en de eerste tutorials te volgen. Zodra je een eerste skill point verdient kan je die besteden. De tweede stap waarbij een dan dus twee derde van de skills vrijkomt is halverwege de hoofdmissies op het eerste eiland. Dat is ongeveer op 25 à 30% van het aantal hoofdmissies. (zie progress). De laatste skills worden beschikbaar na de laatste missie op het eerste eiland. Ongeveer 50 à 60% van de progress.

Die Wanted quests leveren normaal gezien alleen XP op, en dus skill points.

• GekkePrutser
  • Registratie: Juli 2004
  • Niet online
Ik vind het verhaal prachtig.. Die radiotorens, piratenkampen e.d. zijn meer side-missies. Gaf voor mij ook een goede reden om het prachtige gebied veel uitgebreider te verkennen (anders is het alleen maar een achtergrond waar je doorheen rijdt op weg naar missies), en dat werkte goed. Je komt veel grappige dingen tegen. Ik vind de eenzijdigheid van de sidemissies niet erg, ik doe ze ook niet allemaal achter elkaar (ik pak bijv. gewoon de radio torens in een gebied pas als de missies me die kant op sturen).

spoiler:
En dat je ineens in een Rambo figuur verandert vind ik wel meevallen, dat duurt het hele spel eigenlijk. Het is juist onderdeel van het verhaal.

• Nyarlathotep
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 16:37

Nyarlathotep

Crawling Chaos

Ik kam per gebied alles uit. Dus: square binnenlopen, radio tower inschakelen, dan de kampen veroveren, en vervolgens de quests, relics, letters etc. zoeken. Dat maakt het afwisselender. De main quest pak ik tussendoor op.

Mijn muziekcollectie op Discogs

• bakkie1985
ging net weer een beetje ragen over de eilanden en stond op een nog te kapen toren.. Zie ik een autotje met piraten rijden dus ik probeerde een nade te gooien. PLOP! zo in die auto boem uitelkaar en 3 doden.. Heerlijk spel!

• Señor Sjon
Ik was in de bosjes aan het lurken langs een weg om te zien of ik met C4 een boobytrap kon bouwen (lukt overigens prima ;)) Tot er twee burgers langsliepen met twee piraten die naar een kamp gedirigeerd werden. Twee headshots later even praten en hoppa $200 als dank voor het bevrijden. Nice... Dat ze verkeerde kant oprenden en een paar 100 meter later weer gegijzeld werden was dan minder voor ze.

• rffnsqued
GekkePrutser schreef op donderdag 13 december 2012 @ 11:59:
[...]

Ik vind het verhaal prachtig.. Die radiotorens, piratenkampen e.d. zijn meer side-missies. Gaf voor mij ook een goede reden om het prachtige gebied veel uitgebreider te verkennen (anders is het alleen maar een achtergrond waar je doorheen rijdt op weg naar missies), en dat werkte goed. Je komt veel grappige dingen tegen. Ik vind de eenzijdigheid van de sidemissies niet erg, ik doe ze ook niet allemaal achter elkaar (ik pak bijv. gewoon de radio torens in een gebied pas als de missies me die kant op sturen).

spoiler:
En dat je ineens in een Rambo figuur verandert vind ik wel meevallen, dat duurt het hele spel eigenlijk. Het is juist onderdeel van het verhaal.
Precies de aanpak die ik ook prefereer. radio toren pakken - dan alles loten, met piraten anders is het ook zo gemakkelijk, dan pas het kamp en de sidemissies. Het enige puntje van kritiek is dat wanneer je een kamp heb veroverd er totaal geen enemy activiteiten meer zijn. (had ook niet zo'n problemen met fc2 respawn van enemies gewoon door rijden hahaha). Nu is het gewoon stil na een camp cap.

ach wat loop ik te zeuren het is gewoon een leuk spelletje. CP/MP/ COÖP allemaal lache......

• Donnie
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 21-05 07:57

Donnie

AKA DonCorleone

Bij het starten blijf far cry hangen op loggin in, hebben jullie dat ook na patch 1.03?

Camera: Canon EOS 7D + Canon EF 24-70mm F/2.8 L, Canon 100mm Macro L, Canon EF 70-200mm L F/4 iS, Canon 50mm F1.8, Canon EF-S 10-22mm, Canon 580ex II, Canon 430ex II, strobist meuk

• HwKok
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 28-08 14:33
Vraagje over de PC versie:
Hoe plak je een C4 op iets zoals een jeep of quad o.i.d.
Als ik het bijv. achterin een jeep probeer te gooien, rolt hij eraf. Het schijnt wel te kunnen, maar ik kan de controls hiervoor niet vinden...

• Dennis_1987

Dennis_1987

Level 29 Humanoid

Donnie schreef op donderdag 13 december 2012 @ 15:58:
Bij het starten blijf far cry hangen op loggin in, hebben jullie dat ook na patch 1.03?
Geen last van. Probeer eens te sluiten, uplay sluiten en dan opnieuw proberen.
En anders eens in offline modus.

• Deathchant
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 15-09 20:57

Deathchant

Don't intend. Do!

Ik had gister de Lost Expeditions missies gedaan en een 8x multikill XP-bonus met een grenade :D

Canon: EOS R6 | EF 16-35/4L IS USM | EF 70-200/2.8L IS II USM
Zeiss: 35/2 Distagon | 50/2 Makro-Planar | 85/1.4 Planar | 100/2 Makro-Planar | 135/2 Apo Sonnar

Verwijderd

Voor het eerst dat ik echt hoop dat er nog bergen DLC komen voor een spel. Vind niet dat er te weinig content in is gestopt, maar hoop wel nog meer te kunnen doen.

• GekkePrutser
  • Niet online
rffnsqued schreef op donderdag 13 december 2012 @ 14:18:
[...]Het enige puntje van kritiek is dat wanneer je een kamp heb veroverd er totaal geen enemy activiteiten meer zijn. (had ook niet zo'n problemen met fc2 respawn van enemies gewoon door rijden hahaha). Nu is het gewoon stil na een camp cap.
Ik vond dat juist erg vervelend aan FC2 :S Steeds weer die checkpoints, je kon er wel doorheen scheuren maar dan kon je na elke keer weer stoppen en je auto weer repareren, ik werd dat aandraaien van die radiatordop echt helemaal zat. En continu dat tuig met die machinegeweer wagens die vanuit het niets op kwamen duiken.

Het gaf wel het gevoel van onveilig gebied goed weer, maar ik vond het eigenlijk meer een kunstmatige vertraging om het spel niet in een paar uurtjes uit te spelen. Ik vond het ook nogal een eenzaam spel omdat er nooit iemand aan jouw kant stond.

Nu heb je tenminste een beetje resultaat als je de moeite neemt om die outposts te veroveren. Je hebt nog steeds de random piraten die af en toe in auto's voorbijkomen. En er is toch nog genoeg te doen in de veroverde gebieden, sidequests bijv. Ik hoop dat ze dat niet veranderen in FC4 eigenlijk.

• Dennis_1987

Dennis_1987

Level 29 Humanoid

GekkePrutser schreef op donderdag 13 december 2012 @ 17:01:
[...]

Ik vond dat juist erg vervelend aan FC2 :S Steeds weer die checkpoints, je kon er wel doorheen scheuren maar dan kon je na elke keer weer stoppen en je auto weer repareren, ik werd dat aandraaien van die radiatordop echt helemaal zat. En continu dat tuig met die machinegeweer wagens die vanuit het niets op kwamen duiken.

Het gaf wel het gevoel van onveilig gebied goed weer, maar ik vond het eigenlijk meer een kunstmatige vertraging om het spel niet in een paar uurtjes uit te spelen. Ik vond het ook nogal een eenzaam spel omdat er nooit iemand aan jouw kant stond.

Nu heb je tenminste een beetje resultaat als je de moeite neemt om die outposts te veroveren. Je hebt nog steeds de random piraten die af en toe in auto's voorbijkomen. En er is toch nog genoeg te doen in de veroverde gebieden, sidequests bijv. Ik hoop dat ze dat niet veranderen in FC4 eigenlijk.
Die guard posts waren zo bloedirritant in FC2. Iedere keer weer werd je uit je flow gehaald als je ergens heen moest en je kon niet echt relaxt met een gewone auto die posten omzeilen.

Ik vind het hier juist heel relaxt gedaan. Als je nu die outpost hebt dan is de omgeving eromheen ook friendly en kun je je focussen op de side missies. Wil je toch weer gewoon de tegenstander opzoeken dan ga je verder met de main story.

• Angeloonie
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 18:19

Angeloonie

Cheeseburger Addict

HwKok schreef op donderdag 13 december 2012 @ 16:12:
Vraagje over de PC versie:
Hoe plak je een C4 op iets zoals een jeep of quad o.i.d.
Als ik het bijv. achterin een jeep probeer te gooien, rolt hij eraf. Het schijnt wel te kunnen, maar ik kan de controls hiervoor niet vinden...
Gooien werkt niet altijd, maar als je het op de zijkant van een jeep plakt zou het moeten lukken. Heb ik zelf ook vaak genoeg gedaan.

Uplay: Angeloonie - Battletag: Angeloonie#2758 - Steam: Angeloonie

• rffnsqued
GekkePrutser schreef op donderdag 13 december 2012 @ 17:01:
[...]

Klopt helemaal en ik was het repareren van je auto alweer vergeten dat was inderdaad tijdrovend. Maar ik vond de feel van FC2 wel goed. Het dorre grauwe droge gevoel van de savanne was wel goed neer gezet en dat vond ik wel goed aan het spel....... net als het tropische aan fc3 erg erg goed is gelukt!

• Jorn1986
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 15-09 22:44
Een patch van 350,5 MB voor de PC-versie: wat is er allemaal verandert sinds 1.01?

• Donnie
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 21-05 07:57

Donnie

AKA DonCorleone

Login problemen zijn er wel sinds 1.03 lees ik op het forum, meedere hebben er nu last van...

Camera: Canon EOS 7D + Canon EF 24-70mm F/2.8 L, Canon 100mm Macro L, Canon EF 70-200mm L F/4 iS, Canon 50mm F1.8, Canon EF-S 10-22mm, Canon 580ex II, Canon 430ex II, strobist meuk

• Dark Angel
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 11:38

Dark Angel

Corvette LS Power

Mochten er nog mensen zin hebben in coop of eens met een groepje MP te spelen
Mijn account DarkAngelnl

|D3 Battletag: <SG>DarkAngelnl#2829| WOT DarkAngelnl

• A87
  • Registratie: Oktober 2006
  • Niet online

A87

nvrmind

[ Voor 132% gewijzigd door A87 op 13-12-2012 19:20 ]

https://www.youtube.com/channel/UCl2XLRJ3VgCspwNG4_XCrkQ

• Playa del C.
  • Registratie: September 2010
  • Nu online
Ik merk dat er veel mensen negatief zijn over het ontbreken van tegenstanders na het veroveren van de kampen. Daarnaast hoor je ook veel kritiek op het geld systeem en de minimap waarop je alles kan vinden, zoals planten en schatten.

Ik speel het spel nu zoals de makers 'bedoeld' hadden, maar ik heb al bedacht dat ik een eventuele tweede run op de volgende manier ga doen:

Er komt een patch waarin de HUD aangepast gaat worden. Ik ga dan met minimale HUD spelen.

Daarnaast een paar simpele regels.

1. Geen torens unlocken. Hierdoor kan je dus niet meer via de (mini)map simpel schatten, planten en dieren vinden. Je moet nu alles zelf vinden in de wereld. Ook unlock je hierdoor geen wapens, waardoor je de wapens met je eigen geld zal moeten kopen, waardoor het geld ook weer echt nut heeft.

2. Geen camp overnemen. Hierdoor blijft de tegenstander overal rondrijden en veranderd de gameplay van het jagen ook iets. Dit kan dan beter stil gebeuren, want anders komen er vaak veel tegenstanders op de herrie af. Daarnaast kan je hierdoor niet de 'hunt'' missies doen, waardoor je personage niet de sterkste varianten van de gear kan krijgen. Dit maakt het spel iets moeilijker.

Je krijgt door bovenstaande eigenlijk helemaal geen blauwe opdrachten meer, maar die opdrachten zijn in mijn ogen, totaal overbodig en niet echt leuk. Het verplicht doden van een leider met een mes is niet echt speciaal.
Verder lost het de problemen uit de eerste alinea op. Voor de echt harcore spelers kan je nog proberen om DiD (Dead is dead, dus als je dood bent, moet je helemaal opnieuw beginnen) te spelen, maar dit zou ik zelf niet doen, denk ik. Dit zou problemen geven met bepaalde getimede missies, waarbij je soms als een rambo door een gebied moet gaan. Ook kan je soms heel gemakkelijk dood gaan door een klein springfoutje. Aan de andere kant gebruik ik nu nooit body armor en speel ik redelijk riskant, dus misschien is DiD toch goed te doen als je wat goed voorbereid bent.

Heel soms moet een toren of een kamp voor een verhaalmissie worden genomen, dus daar ontkom je dan niet aan, maar dat is volgens mij alleen in het begin als tutorial.

In het kort wil ik zeggen dat de gameplay met wat creatief denken, best is aan te passen aan de wensen. Ik denk ik post het even, zodat sommigen misschien geïnspireerd worden en de speelduur hiermee (aanzienlijk) kunnen verlengen.

• -DG-
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 31-07 16:31
Na een keer dood te zijn gegaan was ik m'n wapens en ammo kwijt (bugje?). Die kon ik via de shop wel weer terug zetten en kopen, maar nu blijk ik ook m'n steentjes gooien [t] en camera [z] kwijt te zijn. Is er een mogelijkheid om die twee terug te krijgen? Ik ben al op het tweede eiland, en met de savegames kan ik niet ver genoeg terug, dus overnieuw beginnen is geen optie.

• BeyondThunder
  • Nu online

BeyondThunder

Lost Lightning

Volgens mij hoort dat bij de missie waar je nu inzit, gewoon je objectives blijven volgen!

• -DG-
Maar ik zit niet in een missie.. Ik zal er zo eens eentje doen, misschien dat ze dan terug komen.

• -DG-
Dat werkt niet, sterker nog, de missie die ik nu wou doen heb ik het steentjes gooien voor nodig (ook volgens de aanwijzingen). Weet iemand hoe ik dat terug krijg?

[ Voor 5% gewijzigd door -DG- op 13-12-2012 19:23 ]

• powermarcel10
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 16:34
Weet iemand ook welke missies je nou precies krijgt met de "The lost expedition edition" ?? Zitten deze gewoon in de singleplayer verwerkt ofzo? Ik heb de code gewoon geactiveerd in het "exclusieve content" menu.. En wanneer ik de code nogmaals probeer in te voeren geeft hij aan dat de code in gebruik is..

Ik heb alleen geen idee of ik de betreffende missies die ik "extra" heb gekregen al heb gespeeld ofniet! :p Iemand enig idee?

• PilatuS
  • Registratie: September 2002
  • Niet online
-DG- schreef op donderdag 13 december 2012 @ 19:22:
Dat werkt niet, sterker nog, de missie die ik nu wou doen heb ik het steentjes gooien voor nodig (ook volgens de aanwijzingen). Weet iemand hoe ik dat terug krijg?
Probeer eens wat de prutsen met de controls. Soms werkt een actie niet puur omdat de controler niet werken. Ik heb dit gehad met het openen van de parachute wat niet werkte en het verlaten van de auto wat ook niet mogelijk was.

• GekkePrutser
  • Niet online
powermarcel10 schreef op donderdag 13 december 2012 @ 20:04:
Weet iemand ook welke missies je nou precies krijgt met de "The lost expedition edition" ?? Zitten deze gewoon in de singleplayer verwerkt ofzo? Ik heb de code gewoon geactiveerd in het "exclusieve content" menu.. En wanneer ik de code nogmaals probeer in te voeren geeft hij aan dat de code in gebruik is..

Ik heb alleen geen idee of ik de betreffende missies die ik "extra" heb gekregen al heb gespeeld ofniet! :p Iemand enig idee?
Je ziet een soort 'filmrollen' op de map staan, er zijn 2 missies. Je hoeft alleen naar de aangegeven plek op de map te lopen. Allebei redelijk kort en zonder cutscenes maar er zit wel een beetje verhaal in. Ze waren wel grappig maar staan verder helemaal op zichzelf, bieden ook geen nieuwe items ofzo behalve de standaard loot.

[ Voor 3% gewijzigd door GekkePrutser op 13-12-2012 20:11 ]

Pagina: 1 ... 23 ... 32 Laatste

Let op:
We praten hier over de game, niet over vragen/problemen met het draaien er van (hop daarvoor naar SPV) en ook niet of je game wel/niet binnen hebt gekregen.

Dus NIET: posts a la "is mijn videokaart wel snel genoeg?", "gisteren kwam de postbode langs", e.d.

Oh en als je het al uitgespeeld hebt: ga niet hier het verhaal van de game uit de doeken doen.
Of zet het op zijn minst tussen de spoiler-tags. Anderen zijn de game nog aan het spelen en ervaren het graag zelf.