Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Kan iemand mij vertellen wat het nut is van een foto maken met de camera?
Ik tag er eigenlijk alleen maar mee, of is dit ook het enigste wat ik ermee kan? :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• A87
  • Registratie: Oktober 2006
  • Niet online

A87

Rick-Jan schreef op maandag 10 december 2012 @ 16:50:
Zo, ook hier uitgespeeld. Wat een gaaf spel! Afgezien van een paar bugs en een crash geen problemen gehad. Viel mij ook op dat het spel op zeer veel configuraties goed loopt, ook als je wat mindere specs hebt. Ga nu alle vazen/brieven verzamelen + de outposts :)
success... sommige vazen zijn echt ziek moeilijk te bereiken 1 ben ik al 1 uur mee bezig om te vinden terwijl hij op dekaart staat 8)7 8)7 .

En een en kon je alleen bereiken door een SPRINT'' shot te nemen en een berg op te renne op zeer specifiek waar je normaal echt niet kan komen! Beetje te extreem imo. beetje te ver gezocht van de makers

Je hebt er maar 60 nodig om '' klaar'' te zijn met het verzamelen en je hebt er 40 nodig om alle items te krijgen > sniper en instant kill

[ Voor 14% gewijzigd door A87 op 10-12-2012 21:06 ]

https://www.youtube.com/channel/UCl2XLRJ3VgCspwNG4_XCrkQ

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• A87
  • Niet online

A87

Verwijderd schreef op maandag 10 december 2012 @ 20:54:
Kan iemand mij vertellen wat het nut is van een foto maken met de camera?
Ik tag er eigenlijk alleen maar mee, of is dit ook het enigste wat ik ermee kan? :P
sommige random missies .. meer ook niet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nyarlathotep
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 11-08 22:21

Nyarlathotep

Crawling Chaos

Verdorie... welke knop moet je indrukken om iemand weg te slepen na een takedown? Ik heb de skill, maar kan echt nérgens meer vinden op welke toets ik moet drukken (pc versie trouwens).

Het is wel een bazenspel hoor... Alhoewel het soms wat eentonig dreigt te worden, mede door een gebrek aan side-missies. De hoofd missies zijn wel lachen, met al die dope en drankjes die je tot je neemt :P

De muzikale ondersteuning van Skrillex is ook erg fijntjes!

Mijn muziekcollectie op Discogs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nyarlathotep schreef op maandag 10 december 2012 @ 21:11:
Verdorie... welke knop moet je indrukken om iemand weg te slepen na een takedown? Ik heb de skill, maar kan echt nérgens meer vinden op welke toets ik moet drukken (pc versie trouwens).

Het is wel een bazenspel hoor... Alhoewel het soms wat eentonig dreigt te worden, mede door een gebrek aan side-missies. De hoofd missies zijn wel lachen, met al die dope en drankjes die je tot je neemt :P

De muzikale ondersteuning van Skrillex is ook erg fijntjes!
Alsj e de takedown doet, achteruit lopen inhouden (S), zo sleep je 'm naar achter maar zodra je S loslaat smijt ie ook dat lijk weer de grond op :P, was even wennen voor mij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• janwer
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 07-08 00:36
Ik heb hem ook uit. Wat een vet spel.

In het begin moest ik er een beetje in komen, maar het spel werd naar mijn gevoel steeds beter.

Gaaf einde ook :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• janvanmil
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 17-08 14:26
Net uitgespeeld

spoiler:
Inderdaad een vet eind. Nu nog een keer doorspelen voor het andere eind en om die laatste vaas te krijgen die je na dat je naar het zuidereiland bent gegaan niet meer bij kan.... (fijn zo'n open wereld).

Het eind was niet wat ik had verwacht. Ongeveer half weg leek het me dat het uiteindelijk allemaal een bad trip zou blijken te zijn en je gewoon met je vrienden in het vliegtuig naar huis zou zitten. Lijkt me nog steeds een beter eind eigenlijk :P.

Maar iig erg vet en erg lekker gespeeld de laatste tijd :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HannesB
  • Registratie: Oktober 2012
  • Laatst online: 07-08 23:25
Al voor de tweede maal een blue screen of death gekregen tijdens het spelen van FC3. Iemand enig idee wat dit zou betekenen. Net een clean install van Windows gedaan vorig weekend. Daarvoor dit niet meegemaakt op een 7-tal uren gamen. Eerste keer was zondag, en nu maandagavond. Pc crasht, blue screen en start terug op.

Iemand dit ook al meegemaakt of weet wat dit zou kunnen betekenen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jumpman
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 05:39
HannesB schreef op maandag 10 december 2012 @ 23:28:
Al voor de tweede maal een blue screen of death gekregen tijdens het spelen van FC3. Iemand enig idee wat dit zou betekenen. Net een clean install van Windows gedaan vorig weekend. Daarvoor dit niet meegemaakt op een 7-tal uren gamen. Eerste keer was zondag, en nu maandagavond. Pc crasht, blue screen en start terug op.

Iemand dit ook al meegemaakt of weet wat dit zou kunnen betekenen?
Geen idee, het kan van alles zijn.

Je kan het beste je probleem met de specificaties van je systeem hier posten: [Multi] Far Cry 3 - Problemen, specs, etc..

Nintendo Network ID: Oo_Morris_oO | PSN: Oo_Morris_oO.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Froop1992
  • Registratie: December 2011
  • Laatst online: 16-09-2024
Ook maar weer uitgespeeld. Dit is een goede game, ook na 45 uur. Ga niet meer voor de extra sidemissions en relics, heb alle bonussen al. Het einde was enigszins voorspelbaar, maar daarom niet minder leuk. Ik denk dat dit wel the game of the year is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ye-roon
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 16-07 07:54

ye-roon

knaak

Ik heb gisteren het 2de eiland bevrijd. En toen verder gegaan met de story. Ik ben nu net in chapter 13, ik zag dat er 14 zijn. Vandaar dat ik gister avond maar gestopt ben, vanavond speel ik het op me gemak wel ff uit :)

En waar ik een hekel aan had op eiland 1, was een ware adrenaline kick op island 2. Het bevrijden van die outposts en proberen unseen te blijven. Nu met al die verschillende takedowns, het maakte het een stuk leuker. En gewoon zo'n KICK als je een heel kamp hebt uitgeschakeld met alleen maar takedowns :D

Ik heb nu ook "alle skills" maar als ik show tatoo aan klik in het skills menu, dan is een groot gedeelte nog niet ingevuld, al gaf UPLAY wel aan dat ik de achievement "all inked up" gehaald had. Heeft de rest van de tatoo te maken met de relics? Ik weet wel dat ik een keer een relic op pakte en dat toen mijn arm ineens in beeld kwam met een "nieuwe tatoo" zoals gebeurd wanneer je een nieuwe skill leert. En vaak ook als ik een relic pak hoor je het "brandende geluid" van een nieuwe tatoo.

Ik heb nu alle memory cards, misschien dat ik nog een rondje langs de eilanden doe voor de relics.

Kheb nu ook de signature Assault Rifle, zelfde dmg per bullet als de signature SMG, kleiner magazijn, lagere fire rate, maar wel preciser, en als bijkomend voordeel dat tegenstanders ook AR gebruiken en je dus aan de lopende band ammo op pakt.

Harder, Better, Faster, Stronger | Battletag: yeroon#2383

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• janvanmil
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 17-08 14:26
Vraagje over de relics
spoiler:
Toch klote dat je die spider 1 relic niet meer kan halen als je naar het tweede eiland gaat, heeft er iemand nog tips?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bakkie1985
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 17-08 16:32
Ik heb hem net ook uitgespeeld. 3 dagen paar uurtjes gespeeld maar nu in de spoiler het volgende:

spoiler:
Ik koos ervoor om mijn vrienden te redden en hierdoor werd sitra doodgemaakt. Wat nu als je zou kiezen om daar te blijven als warrior?

nu maar zooi sidemissions doen en kampen veroveren... daar heb ik me niet mee bezig gehouden :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DieterVDW
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 12-02-2017
Verwijderd schreef op maandag 10 december 2012 @ 21:12:
[...]

Alsj e de takedown doet, achteruit lopen inhouden (S), zo sleep je 'm naar achter maar zodra je S loslaat smijt ie ook dat lijk weer de grond op :P, was even wennen voor mij.
Meh dat werkt bij mij ook niet ...
Waarschijnlijk omdat ik custom controls gebruik is dat weer een andere knop.
Wie weet welke ...

Als ik aangevallen wordt door een dier dan komt er ook altijd een bepaalde knop die ik moet duwen, maar nog nooit een oorzakelijk verband ontdekt tussen het duwen op die knop en wat ik zie gebeuren...
Hoop dat ze die bug toch echt wel fixen met een patch in de nabije toekomst!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mukkel
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 17-02-2024

mukkel

Dus..... Zodoende

bartkoper schreef op dinsdag 11 december 2012 @ 09:48:
Ik heb hem net ook uitgespeeld. 3 dagen paar uurtjes gespeeld maar nu in de spoiler het volgende:

spoiler:
Ik koos ervoor om mijn vrienden te redden en hierdoor werd sitra doodgemaakt. Wat nu als je zou kiezen om daar te blijven als warrior?
spoiler:
Dan snijd je de keel door van je vriendin. Daarna komt er een sexscene met citra.
Die je velvolgens na de daad in je hart steekt met het mes waar je de heletijd opzoek bent geweest.
Het kind zal de volgende leider(ster) zijn van de Tatau.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bakkie1985
mukkel schreef op dinsdag 11 december 2012 @ 10:05:
[...]

spoiler:
Dan snijd je de keel door van je vriendin. Daarna komt er een sexscene met citra.
Die je velvolgens na de daad in je hart steekt met het mes waar je de heletijd opzoek bent geweest.
dus niet extra missies ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ricepuppet
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 29-05 14:27
Ricepuppet schreef op maandag 10 december 2012 @ 19:27:
Ugh, geweldige (PC) game, maar word voor mij verpest door het savesysteem dat bij mij, totaal vernaggeld is.

Hij blijft bij mij maar constant 'saven', ondanks dat ik de missie o.i.d al gehaald heb. Hierdoor kan ik tussentijds niet zelf saven.

Ook als ik sterf, blijft de game hangen omdat hij tegelijkertijd 'saved' en 'laad'. Ik kan dus constant een uur+ op m'n buik schrijven als verloren tijd.

Iemand een idee?
Iemand?

🇳🇱 A Youtube channel about gaming: customizing consoles, mini documentaries and tech videos | www.fistbumpbros.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarkFly
  • Registratie: December 2004
  • Niet online
Ik had hier ook last van met een "gedownloade" versie, maar nadat ik Far Cry 3 gewoon had gekocht was het probleem opgelost.
Mocht je al een legale versie hebben, heb je al geprobeerd om Far Cry 3 opnieuw te installeren?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dennis_1987
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 12-07-2024

Dennis_1987

Level 29 Humanoid

Het feit dat je craft dingen weg zijn als er niet tussentijds gesaved is komt simpelweg omdat je dood bent gegaan, niet door een bug. Dus als je alleen maar rond zwerft zonder missies te halen dan wordt er niet gesaved, het upgraden van je rugzak, ammo pouches en craften zijn geen save-events. Alleen (side)missies en het overnemen van kampen en radio torens worden opgeslagen.

Ricepuppet, speel je de 1.02 officiële versie?

Hier had een gevatte opmerking kunnen staan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mukkel
  • Laatst online: 17-02-2024

mukkel

Dus..... Zodoende

Nope, Je kunt dan als nog rondzwerven, maar er komen geen extra missies.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bakkie1985
ik zwerf nu lekker rond.. heb hem overigens in 9 uurtjes uitgespeeld. zonder ook maar iets aan side missions te doen. Ik ben nu outposts aan het overnemen en op dieren jagen enzo.
Echter nu killde ik net per ongeluk een gewone eiland bewoner... sindsdien schieten ze op mij... hoe kan dit?>

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• White_Collar
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 23:57
bartkoper schreef op dinsdag 11 december 2012 @ 11:16:
ik zwerf nu lekker rond.. heb hem overigens in 9 uurtjes uitgespeeld. zonder ook maar iets aan side missions te doen. Ik ben nu outposts aan het overnemen en op dieren jagen enzo.
Echter nu killde ik net per ongeluk een gewone eiland bewoner... sindsdien schieten ze op mij... hoe kan dit?>
Je schiet een eiland bewoner neer en nu vind je het raar dat ze op jou aan het schieten zijn? :F

"The reason for time is so that everything doesn't happen at once"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bakkie1985
ik snap overigens nog steeds niks van die troep die je verzamelt in je rugzak... oude foto;s zakmessen en rotzooi... je kan er helemaal niks mee volgens mij...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pannekoek81
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 18-08 18:16
bartkoper schreef op dinsdag 11 december 2012 @ 11:29:
ik snap overigens nog steeds niks van die troep die je verzamelt in je rugzak... oude foto;s zakmessen en rotzooi... je kan er helemaal niks mee volgens mij...
Verkopen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aerocivic
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 30-07 09:19
bartkoper schreef op dinsdag 11 december 2012 @ 11:29:
Je kunt het verkopen, en zo geld verdienen. Dat staat er ook bij als tip: verkopen.

De omgeving van de mens is de medemens.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bakkie1985
dat was mij ook opgevallen maar waar en bij wie doe ik dat :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aerocivic
bartkoper schreef op dinsdag 11 december 2012 @ 11:30:
dat was mij ook opgevallen maar waar en bij wie doe ik dat :)
Als je een basis hebt veroverd kun je daar wapens kopen, als je in dat menu naast wapens op het dollar-tekentje klikt, kun je spullen verkopen. Ook in winkeltjes kan dit trouwens. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bakkie1985
Thanx!!! wel grappig.. game uitgespeelt maar nog zoveel te leren en beleven ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aerocivic
bartkoper schreef op dinsdag 11 december 2012 @ 11:32:
Thanx!!! wel grappig.. game uitgespeelt maar nog zoveel te leren en beleven ;)
Als je alleen de missies doet in het begin, valt er daarna nog genoeg te leren en te beleven inderdaad... 8)
Gisteren wilde ik een kamp binnensneaken, zit er opeens een tijger achter me... :D Hij had me nog niet door, dus met steentjes gooien die tijger het kampje binnen gelokt. Hij vrat 4 man op en de overige twee waren makkelijk te snipen. Blijft zo geniaal, die open wereld en wilde dieren etc. _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pannekoek81
Aerocivic schreef op dinsdag 11 december 2012 @ 11:34:
[...]

Als je alleen de missies doet in het begin, valt er daarna nog genoeg te leren en te beleven inderdaad... 8)
Gisteren wilde ik een kamp binnensneaken, zit er opeens een tijger achter me... :D Hij had me nog niet door, dus met steentjes gooien die tijger het kampje binnen gelokt. Hij vrat 4 man op en de overige twee waren makkelijk te snipen. Blijft zo geniaal, die open wereld en wilde dieren etc. _/-\o_
Vooral als ik rustig een plekkie zoek, gevonden, wat gegrom achter me, kijk, ..... BEER :(

Ben nu op eiland 2 bezig, toch anders

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bakkie1985
Aerocivic schreef op dinsdag 11 december 2012 @ 11:34:
[...]

zo had ik er net ook 1.. Tijger naast me gapen en uitrekken.. dus ik steentjes gooien maar hij wilde het kamp niet echt binnen. Dus molotov net voor de poort gegooid hele kamp in paniek en 4 krijgers aangevallen door tijger :D haha

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aerocivic
Pannekoek81 schreef op dinsdag 11 december 2012 @ 11:40:
[...]

Vooral als ik rustig een plekkie zoek, gevonden, wat gegrom achter me, kijk, ..... BEER :(

Ben nu op eiland 2 bezig, toch anders
Ben gisteravond net pas op eiland 2 aangekomen, maar de eerste outpost die ik wilde veroveren ging toch lastiger lijkt het. Wat zijn de verschillen eigenlijk tussen de twee eilanden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rick-Jan
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 07:47

Rick-Jan

always connected

Had ik inderdaad ook, probeer ik ongezien een kamp uit te schakelen met sniper: gaat heel goed, nog 2 man over. vervolgens word ik opeens in mijn rug geraakt en val. zat zo'n buffel mij te beuken 8)7 Dan heb je echt zo iets van ROT OP!!!

@aerocivic 2e eiland is moeilijker, want dat zijn geen piraten, maar hoyt's mannen die beter uitgerust zijn.

[ Voor 18% gewijzigd door Rick-Jan op 11-12-2012 11:45 ]

You have two error checking devices installed in two sockets on your head. They are called eyes .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aerocivic
Rick-Jan schreef op dinsdag 11 december 2012 @ 11:43:
Had ik inderdaad ook, probeer ik ongezien een kamp uit te schakelen met sniper: gaat heel goed, nog 2 man over. vervolgens word ik opeens in mijn rug geraakt en val. zat zo'n buffel mij te beuken 8)7 Dan heb je echt zo iets van ROT OP!!!

@aerocivic 2e eiland is moeilijker, want dat zijn geen piraten, maar hoyt's mannen die beter uitgerust zijn.
hehe soms komt het goed uit die dieren, maar soms zijn ze ook verrekte irritant inderdaad... 8)7

Wat betreft Hoyt's mannen, dat dacht ik al... Een beetje moeilijker kon geen kwaad trouwens, speel het op het middelste level maar dat is prima te doen... En ik ben zeker geen hardcore-gamer... :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dennis_1987
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 12-07-2024

Dennis_1987

Level 29 Humanoid

bartkoper schreef op dinsdag 11 december 2012 @ 11:16:
Wat gebeurt er nu als je een outpost captured? Schiet de versterking die dan aankomt nog steeds op je?

Hier had een gevatte opmerking kunnen staan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Meelobee
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 18-08 17:09

Meelobee

¯\_(ツ)_/¯

meh het geld systeem is echt gaar.

Ik heb de grootste portomonee met 10k erin, de grootste rugtas gevuld met loot en ik heb al alle wapens en upgrades gekocht. Nu moet ik dus ammo verspillen, zodat ik geld kan uitgeven aan nieuwe ammo, zodat ik de zooi uit mn rugtas kan verkopen zodat ik weer nieuwe loot kan verzamelen. 8)7

Ryzen 7 7700X | ROG Strix B650-E Gaming Wifi | ROG Strix RTX 4070Ti | 32Gb GSkill RipJaws S5 | 980Pro 2Tb | Corsair RM850x Shift | Fractal Design North Black

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• killbillfast
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 24-12-2024

killbillfast

Challenge accepted!

Meelobee schreef op dinsdag 11 december 2012 @ 11:51:

Ik heb de grootste portomonee met 10k erin, de grootste rugtas gevuld met loot en ik heb al alle wapens en upgrades gekocht. Nu moet ik dus ammo verspillen, zodat ik geld kan uitgeven aan nieuwe ammo, zodat ik de zooi uit mn rugtas kan verkopen zodat ik weer nieuwe loot kan verzamelen. 8)7
je kunt ook spullen uit je rugtas "discarden"

Livestream : http://twitch.tv/BF_Billiam

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aerocivic

Op een gegeven moment kun je niet zoveel meer met je geld inderdaad. Maar je kunt toch ook spullen gewoon weggooien uit je rugtas? Dat lijkt me makkelijker... 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rick-Jan
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 07:47

Rick-Jan

always connected

Dennis_1987 schreef op dinsdag 11 december 2012 @ 11:50:
[...]

Wat gebeurt er nu als je een outpost captured? Schiet de versterking die dan aankomt nog steeds op je?
Soms verdwijnen die gewoon :? net als met sommige controlepunten in missies, dan kon ik gewoon naar het punt rushen, doodgaan en vervolgens kwam je op het punt uit met alle guards verdwenen. raar.

Je kan ook kaarten/upgrades kopen, dan gaat je geld ook hard!

You have two error checking devices installed in two sockets on your head. They are called eyes .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pannekoek81
Ik heb 20 van die beeldjes verzameld zodat je een andere sniper kunt kopen. Die is weer wat duurder en kun je weer wat uitgeven. Maar goed, je hebt op een gegeven moment gewoon ruim geld over.

2e eiland is wat moeilijker lijkt het, maar goed ben er pas net.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bakkie1985
Dennis_1987 schreef op dinsdag 11 december 2012 @ 11:50:
[...]

nee erna gelukkig niet meer :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Boefmans
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 09-08 20:19
[...]

spoiler:
spoiler:
wat ik heel flauw vind, alsof het doorsnijden van de keel van die zeurtrut zo erg is, zeker als je citra kunt krijgen. aangezien het je bevalt op het eiland. beetje flauw dat je daarvoor dood gemaakt wordt, toch een beetje van 'oew je kiest de dark side, geen happy einde voor jou dus'. valt me tegen van een spel dat verder wel redelijk hard is.

mixing a drink and music

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Señor Sjon
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 18-08 14:50
Rick-Jan schreef op dinsdag 11 december 2012 @ 11:43:

Ik ben sinds gisteravond begonnen. Ik hoorde wat 'jungegeluiden', maar dacht dat dat erbij hoorde tot ik aangevallen werd door een varaan. Hmm, dat zijn we niet gewend als king of the jungle. :P Door het hoge gras had ik dat beest niet gezien.

De deluxe edition is wel relaxed. Je kan gelijk beginnen met de sniperrifle inclusief scope en silencer. Pleur op met je 60 dollar pistooltje. >:)

Vorige week Battlefield 3 in 5 uurtjes uitgespeeld, maar dat was op zijn hoogst onbevredigend buiten de eyecandy. FC3 is echt een fantastisch spel. Ik vermaak me kostelijk met de piraten, ik had er al twee op de voorruit liggen toen ik de verkeerde kant opreed.

This is my signature. There are many like it, but this one is mine.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mu.siQ
  • Laatst online: 17-08 14:48

Mu.siQ

XBL: MusiQ2

Senor Sjon schreef op dinsdag 11 december 2012 @ 11:58:
[...]
Ik vermaak me kostelijk met de piraten, ik had er al twee op de voorruit liggen toen ik de verkeerde kant opreed.
en dat hoe is hoe ik aan m'n haaienhuid kom in combinatie met een jet ski. *plop* _/-\o_

Therefore I must know what I am doing. Maybe.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• QwaftZefoni
  • Laatst online: 17-08 20:17
^ yep, die tip was goud waard. Easy prey :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jumpman
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 05:39
Mu.siQ schreef op dinsdag 11 december 2012 @ 12:00:
[...]

en dat hoe is hoe ik aan m'n haaienhuid kom in combinatie met een jet ski. *plop* _/-\o_
Ik ga meestal met zo'n boot met een vast machinegeweer erop op jacht, zie ik wat haaien schakel ik naar het machinegeweer, schiet ze neer, en vis de huiden op. Wel even opletten dat je alle haaien om de boot hebt gedood.

Nintendo Network ID: Oo_Morris_oO | PSN: Oo_Morris_oO.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

[...]

spoiler:
Wat romantisch.
Bedankt voor de spoiler, mijn keuze is gemaakt. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LxxFxx
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 10-07 22:53
Iemand tips hoe ik heavy's neer krijg op een "stealthy" methode zonder de heavy takedown skill te gebruiken (die heb ik nog niet). Ik zou graag alle outposts bevrijden op eiland 1 voor ik naar het volgende eiland ga, maar op die manier heb ik natuurlijk nog niet de beste skills...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Okasha
  • Registratie: November 2000
  • Niet online
Heavy's op eiland 1 kun je gewoon in hun achterhoofd sniperen en dan beetje zorgen dat het lichaam niet teveel in het zicht ligt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LxxFxx
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 10-07 22:53
Okasha schreef op dinsdag 11 december 2012 @ 12:40:
Heavy's op eiland 1 kun je gewoon in hun achterhoofd sniperen en dan beetje zorgen dat het lichaam niet teveel in het zicht ligt
Aha, dat vermoedde ik al, maar had het nog niet kunnen proberen... thanks! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bakkie1985
ik kom er net ook achter dat ik hem heb uitgespeeld zonder vaardigheden :D vond het al lang duren voordat ik wat kon, maar dat moet je dus echt zelf doen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aerocivic
Verwijderd schreef op dinsdag 11 december 2012 @ 12:36:
[...]

Wat romantisch.
Bedankt voor de spoiler, mijn keuze is gemaakt. :P
Ik neem aan dat je vanaf de laatste savegame nog eens opnieuw het einde kunt spelen zodat je ook het alternatief kunt proberen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Carthrax
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 14-08 19:13
Okasha schreef op dinsdag 11 december 2012 @ 12:40:
Met de Z93 sniper rifle kan je ze ook gewoon door de helm heen boren ;)
Hier zijn ook 3 attachments aan te hangen dus fun in the sun met deze.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nyarlathotep
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 11-08 22:21

Nyarlathotep

Crawling Chaos

Ik zit nog steeds op het eerste eiland, na denk ik een goede 15 uur spelen. Zit nu ongeveer op driekwart.
Het kost nog aardig wat tijd om alle relics te vinden, basis over te nemen en radio torens in te schakelen.
Het begint nu wel een beetje te vervelen, dus ik ben blij dat ik snel het tweede eiland op kan.

Wat mij wel opvalt is dat de zijmissies af en toe wel érg teleurstellend zijn! Zo is er een 'missie' met een vrouw die haar man verdenkt van overspel. Wat je dan moet doen is 2 huizen verderop aan het raam de coversatie tussen haar man en een andere vent (jaja :P ) afluisteren. Vervolgens confronteer je de man, of vertel je alles aan zijn vrouw. Klaar. Een missie van welgeteld 1 minuut...

De main questline daarentegen is stukken leuker en uitgebreider :)

Mijn muziekcollectie op Discogs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Schway
  • Registratie: Augustus 2009
  • Niet online
die uplay missie is ook ruk, alleen maar rennen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Schnoop
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 17-06 10:37
Nyarlathotep schreef op dinsdag 11 december 2012 @ 13:08:
Wat mij wel opvalt is dat de zijmissies af en toe wel érg teleurstellend zijn!
Denk aan de spoiler tag.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ereaser
  • Registratie: November 2012
  • Laatst online: 31-03 09:48
Nyarlathotep schreef op dinsdag 11 december 2012 @ 13:08:
Wat mij wel opvalt is dat de zijmissies af en toe wel érg teleurstellend zijn! Zo is er een 'missie' [...]. Klaar. Een missie van welgeteld 1 minuut...
Als er maar genoeg van dat soort dingen inzitten en ook nog normale missies die wel content hebben, dan heb ik er geen probleem mee.
Maar niet alles gequote ivm eventuele spoilers

[ Voor 6% gewijzigd door Ereaser op 11-12-2012 13:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deathchant
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 14-08 22:28

Deathchant

Don't intend. Do!

Deathchant schreef op maandag 10 december 2012 @ 11:21:
Trouwens hebben wel meer mensen last van de map-scroll bug? Ik kan heel vaak niet scrollen/zoomen/slepen in de map. Het enige wat ik kan doen is op CENTER klikken en dan is de map weer even gecentreerd, maar daarna werkt het niet meer. Soms werkt het als ik een fasttravel doe, dan kan ik wel weer scrollen en slepen. Maar soms ook niet en dan moet ik de hele game restarten. Niet dat het een probleem is aangezien de laadtijden op de SSD toch al miniem zijn, maar toch....
Heeft iemand hier ook ervaringen mee? Ik heb het nog steeds niet opgelost....Kep gewoon de originele lost expeditions gekocht, dus alles is origineel.

Ow en moet ik nou op het eerste eiland eerst al die relics en memory cards e.d. gaan vinden?
Ik heb namelijk alles wat ik kon kopen gekocht, inclusief alle mappen e.d. Ik heb de $10.000 wallet helemaal vol dus het looten van lichamen/chests heeft voor mij geen zin meer...
Ow en kan iemand mij in een spoiler vertellen waar en OF ik uberhaupt een silencer op mijn Z93 AMR kan zetten? Ik haat het om 2 snipers in mijn wapenset te hebben (1 voor de one-shots-1-kill en 1 voor de stealth).

[ Voor 13% gewijzigd door Deathchant op 11-12-2012 13:32 ]

Canon: EOS R6 | EF 16-35/4L IS USM | EF 70-200/2.8L IS II USM
Zeiss: 35/2 Distagon | 50/2 Makro-Planar | 85/1.4 Planar | 100/2 Makro-Planar | 135/2 Apo Sonnar

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• icecreamfarmer
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 08-08 21:06

icecreamfarmer

en het is

Aerocivic schreef op dinsdag 11 december 2012 @ 12:53:
[...]

Ik neem aan dat je vanaf de laatste savegame nog eens opnieuw het einde kunt spelen zodat je ook het alternatief kunt proberen?
Hoe selecteer je op de pc eigenlijk een ander savegame?
Hij blijft bij mij op save 1 staan en kan geen andere naam ofzo selecteren.

ik zie ik zie wat jij niet ziet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aerocivic
icecreamfarmer schreef op dinsdag 11 december 2012 @ 13:38:
[...]

Hoe selecteer je op de pc eigenlijk een ander savegame?
Hij blijft bij mij op save 1 staan en kan geen andere naam ofzo selecteren.
Goede vraag, ik kan ook geen andere slots selecteren o.i.d...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• glennvho
  • Laatst online: 22:25
Klopt het dat je niet meer terug kan naar het eerste eiland eenmaal je op het 2de eiland bent?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LiquidT_NL
  • Laatst online: 13-05-2021
Sorry nog niet echt tijd gehad om te reageren.
LxxFxx schreef op donderdag 06 december 2012 @ 14:50:
[...]
Ik geef je volledig gelijk door je laatste conclusie. Op deze manier verdedigden fans van FC2 ook hun game door te zeggend dat je het zelf leuk moet maken. Persoonlijk vind ik dat een erg slechte game en ik ben dan ook tevreden dat Ubi daar het een en ander aan heeft veranderd: kampen respawnen niet (althans toch de outposts niet, ik heb het wel al in andere locaties (drugs fabriekje?) toch weten gebeuren), de variatie in kampen is groter door een verschillende layout en decor. Je wordt aangemoedigd anders te spelen als je een kamp tegenkomt met honden aangezien je dan niet zomaar kan stenen beginnen gooien. Ook de kooien met wilde dieren stimuleren een opportunistische keuze, etc. Maar ok, in essentie is het wel een beetje "rinse and repeat". Het verhaal in deze game is wel een pak beter dan dat in FC2 waar je story missions ook allemaal kopieën waren van mekaar, alleen het decor verschilde wat. In deze game is het verhaal boeiender om te volgen en de personages zijn verrassend goed uitgewerkt.
Uiteraard hoor, deze game doet echt zo vreselijk veel beter dan FC2. FC2 was ik dan ook binnen een uur of 3 wel klaar mee. Nogmaals ik ben wel kritisch, maar het betekent niet dat ik deze game vreselijk vind. ik kan zowel genieten van de game als kritisch kijken naar waar ze de steken laten vallen :)
Ik vermoed dat je misschien toch wat te kritisch bent. Je vermelde al dat andere games bepaalde aspecten beter doen, maar wil je die misschien even aanhalen? Misschien kun je ons inspireren om een andere titel uit de rekken te halen :)
Laat ik voorop zeggen dat FC een hele unieke gameserie is, het blijft inderdaad op aspecten hangen.

Qua sluipen/sneaken doet de game het wel redelijk, het is een vrij klassiek concept: enemies lopen in patronen, leer de patronen en je kan ze omzijlen. In essentie is dit niet veel anders dan Metal Gear Solid, Thief, Deus Ex of Hitman. Het wordt alleen wreed verstoord door een steentje te kunnen gooien. Granted, het zou net zo stom zijn een "beperkt aantal" steentjes te hebben, maar ik had het liever helemaal niet gezien.

En het RPG systeem blijft mij een doorn in het oog. Het is niet persé slecht, en het geeft je weer wat te doen, maar verplicht op dieren gaan lopen jagen voor hun huid is gewoon erg vervelend. Verder is de rest gewoon echt een rij van inspiratieloze, extreem repetitive side-quests (zoals die broadcast torens). Tot slot is het geld systeem gewoon overbodig, en had er net zo goed NIET in kunnen zitten. En omdat geld redelijk overbodig is, waar heb je dan die loot voor nodig? En als je die twee weg kan strepen, scheelt je alweer 2 items om te craften :P

Kijk, de game is echt wel goed als free-roaming shooter. Maar de RPG elementen, het level systeem, het crafting systeem, het jagen en het geld systeem zijn gewoon heel mager uitgewerkt en voegen nu niet echt toe. Uitspraken als "Skyrim with guns", of deze game voor meer zien dan een free-roaming shooter is wat mij betreft ook belachelijk. Skyrim had niet een main quest + 5 verschillende side-quests die werden gerepeat.

Nogmaals, de game is een hele fijne freeroaming shooter, maar daar blijft het bij. Als vergelijking kijk ik eigenlijk het liefst naar Crysis (2): die game was erg lineair, maar liet wel freeroaming toe. in principe is FC3 niet veel anders, met dat verschil dat FC3 de ruimte biedt om wat sidequests te doen.

Explorers in the further regions of experience...demons to some, angels to others.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GekkePrutser
  • Registratie: Juli 2004
  • Niet online
Deathchant schreef op dinsdag 11 december 2012 @ 13:28:
[...]
Ow en kan iemand mij in een spoiler vertellen waar en OF ik uberhaupt een silencer op mijn Z93 AMR kan zetten? Ik haat het om 2 snipers in mijn wapenset te hebben (1 voor de one-shots-1-kill en 1 voor de stealth).
spoiler:
Op de AMR versie (signature) kan het niet, maar op het volgende eiland kan je de gewone Z93 kopen/unlocken en daar kan wel een silencer op!

Je kan later (na het einde van het spel) je relics nog verzamelen trouwens, dus als je je signature wapens/recipes al hebt dan is er niet zo veel nut om ze nu allemaal te doen. Behalve die ene die in die grot ligt waar je vrienden zitten, daar schijn je aan het eind niet meer bij te kunnen dus pak die wel even mee als je hem nog niet hebt.

[ Voor 25% gewijzigd door GekkePrutser op 11-12-2012 13:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SmokingCrop
  • Registratie: Januari 2012
  • Niet online
glennvho schreef op dinsdag 11 december 2012 @ 13:51:
Klopt het dat je niet meer terug kan naar het eerste eiland eenmaal je op het 2de eiland bent?
Nee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

is dat een 'Nee, je kan wel terug' of 'Nee, dat klopt, je kan niet terug'? :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aerocivic
Verwijderd schreef op dinsdag 11 december 2012 @ 14:15:
is dat een 'Nee, je kan wel terug' of 'Nee, dat klopt, je kan niet terug'? :X
Dat is volgens mij een Nee, het klopt niet, je kunt wel terug. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dinictus208
  • Niet online

Dinictus208

Tele romeo

Ja je kan gewoon terug. Een echt man klimt op de hoogste berg van eiland 2 en knalt met zijn wingsuit terug naar eiland 1.

I could feel at the time There was no way of knowing Fallen leaves in the night Who can say where they're blowing As free as the wind And hopefully learning Why the sea on the tide Has no way of turning

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KennyPlox
  • Registratie: Juni 2012
  • Laatst online: 18-08 11:34

KennyPlox

feest vierende banaan

spoiler:
Hmm, ben nog lang niet klaar met de campaign maar kun je op het einde bvb voor je vriendin kiezen, kijken hoe dat afloopt en daarna save terugzetten en dan voor Citra kiezen?(PS3)

denk ik dan...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ricepuppet
  • Laatst online: 29-05 14:27
DarkFly schreef op dinsdag 11 december 2012 @ 10:30:
[...]

Ik had hier ook last van met een "gedownloade" versie, maar nadat ik Far Cry 3 gewoon had gekocht was het probleem opgelost.
Mocht je al een legale versie hebben, heb je al geprobeerd om Far Cry 3 opnieuw te installeren?
Origineel.

Zal de game WEER proberen opnieuw te installeren :-(

🇳🇱 A Youtube channel about gaming: customizing consoles, mini documentaries and tech videos | www.fistbumpbros.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bakkie1985
spoiler:
Hoe kom ik nu weer terug op het ' oude' eiland?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GekkePrutser
  • Niet online
bartkoper schreef op dinsdag 11 december 2012 @ 18:27:
spoiler:
Hoe kom ik nu weer terug op het ' oude' eiland?
spoiler:
Ik heb het zelf nooit geprobeerd terwijl ik op het 2e eiland was, maar kan je niet gewoon fast travellen? Of anders zwemmen op de plek waar ze het dichtst bij elkaar zitten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PilatuS
  • Registratie: September 2002
  • Niet online
Fast travel werkt gewoon.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bakkie1985
maar overal waar k kom zijn poppetjes met geel zwart terwijl ze eerst rood waren... dat is alleen op t 1e eiland volgens mij

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PilatuS
  • Niet online
bartkoper schreef op dinsdag 11 december 2012 @ 19:09:
[...]

maar overal waar k kom zijn poppetjes met geel zwart terwijl ze eerst rood waren... dat is alleen op t 1e eiland volgens mij
Je kan op de map toch gewoon zien waar je bent ?

Edit: Zou mij niets verbazen als de vijanden later sterker zijn geworden en dan geel ipv rood zijn. Met de beste wapens zijn die in het rood veel te simpel.

[ Voor 21% gewijzigd door PilatuS op 11-12-2012 19:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Als je een bepaalde mission hebt gedaan wel. Daarvoor zit je even 'vast' op het tweede eiland.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Omni
  • Registratie: Mei 2005
  • Niet online

Omni

Waf.

PilatuS schreef op dinsdag 11 december 2012 @ 19:12:
[...]

Je kan op de map toch gewoon zien waar je bent ?

Edit: Zou mij niets verbazen als de vijanden later sterker zijn geworden en dan geel ipv rood zijn. Met de beste wapens zijn die in het rood veel te simpel.
Zijn ze ook, de Privateers op het tweede eiland (= de poppetjes in geel/zwart) hebben betere Sniper Rifles en RPG's bijvoorbeeld. Ook zijn ze vaak met meer in zowel de Outposts als op de wegen in auto's.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PilatuS
  • Niet online
Omni schreef op dinsdag 11 december 2012 @ 19:30:
[...]

Zijn ze ook, de Privateers op het tweede eiland (= de poppetjes in geel/zwart) hebben betere Sniper Rifles en RPG's bijvoorbeeld. Ook zijn ze vaak met meer in zowel de Outposts als op de wegen in auto's.
Dat weet ik. Ik bedoel dat die dan later ook op het eerste eiland zitten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bakkie1985
Verwijderd schreef op dinsdag 11 december 2012 @ 19:28:
[...]

Als je een bepaalde mission hebt gedaan wel. Daarvoor zit je even 'vast' op het tweede eiland.
welke missie? ( antwoord in spoiler pls )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

bartkoper schreef op dinsdag 11 december 2012 @ 19:36:
[...]

welke missie? ( antwoord in spoiler pls )
Geen idee. Google is your friend of anders gewoon even doorspelen of nog anders proberen te zwemmen. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PilatuS
  • Niet online
In ieder geval een van de eerste missies.

Ik ben even terug gegaan om een shotgun challenge te doen omdat ik geld nodig had. Die is rechtsboven op het eerste eiland te vinden. Op skilled kan je die bijna niet verliezen en dat levert iedere 30 sec 200 dollar op.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bakkie1985
Ik heb alle missies gedaan dus dat is dan wel apart

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• A87
  • Niet online

A87

Wie weet hoeveel relics je MOET hebben voor speciale items??? Ik heb er 40.. is dat nou genoeg of niet.
Vind het geen bal aan die dingen verzamelen, ik las dat je er maar 40 nodig hebt.. is dit ook echt zo?

[ Voor 33% gewijzigd door A87 op 11-12-2012 21:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GekkePrutser
  • Niet online
A87 schreef op dinsdag 11 december 2012 @ 21:22:
Wie weet hoeveel relics je MOET hebben voor speciale items??? Ik heb er 40.. is dat nou genoeg of niet.
Vind het geen bal aan die dingen verzamelen, ik las dat je er maar 40 nodig hebt.. is dit ook echt zo?
Bij 40 heb je alle items die je er mee kan krijgen, bij 60 krijg je ook nog een achievement/trophy.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• A87
  • Niet online

A87

mooi ;) klaar dus.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• True
  • Registratie: April 2011
  • Niet online

True

Dislecticus

Dinictus208 schreef op dinsdag 11 december 2012 @ 14:21:
Ja je kan gewoon terug. Een echt man klimt op de hoogste berg van eiland 2 en knalt met zijn wingsuit terug naar eiland 1.
Met de FOV op max is vliegen met je wingsuit echt raar. Hebben ze niet helemaal goed gedaan als je het mij vraagt.

VW ID.7 Tourer Pro S | 5670 Wp JA Solar - 14x405 33° op Zuid | Twente

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pannekoek141
  • Laatst online: 22-09-2023
Multiplayer Far Cry 3 = Gigantisch veel plezier !
lekker battle shout,s doen raggen tegen gasten die wat moeilijker zijn dan de single player.
heerlijk ! :D

Suh dude

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mystikal
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 06:54

Mystikal

It never hurts to help!

(PC)
Zo vanavond voor het eerst met een aantal vrienden MP gespeeld. We zijn ooit begonnen met Farcry in 2004 MP te spelen. Daarna overgestapt in 2007 op COD4-MW en vervolgens de gehele COD reeks doorlopen met min of meer dezelfde groep 10 vrienden. We hebben tussendoor wel wat andere dingen geprobeerd (Crysis, MOH, Far Cry 2) maar het heeft ons nooit echt geboeid. Het was Far Cry, daarna COD4 en vervolgens bij gebrek aan beter de rest doorlopen. Maar FC3 geeft dat vroegere gevoel snel weer terug. Het was eerst even 15 minuten wennen, maar eenmaal met de MP5 komt het gevoel van een lekkere shooter weer helemaal terug.

Maps
De maps zijn echt fantastisch goed, weinig choke-points, groot, maar nooit ben je echt lang zoekende naar de vijand.
Spelmodi
Zijn afwisselen, maar te kort gespeeld om echt alles al goed te doordenken. De modi met het blusvliegtuig is echt fantastisch mooi uitgewerkt.
Bijzonderheden
Geen tactical insertion ,maar revival. Briljant eenvoudig maar oh zo krachtig. Het geeft je de kans als team het momentum vast te houden en uiteindelijk door te drukken.
Teamplay is erg belangrijk en geeft het spel een extra dimensie.

Co-Op is ook erg leuk. Eerste missie zojuist gedaan met 3 anderen en is gewoon leuk om te doen. Het verhaal erom heen voegt ook wat toe.

Al met al staat het garant voor nog vele uren online plezier.

Basement Bios ---- Exo-S

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ben blij weer heel wat positieve verhalen te lezen over de game zoals hierboven. Totaal geen slechte game...elke reviewer beaamt dit met mooie scores....en het speelt prima...
zie dan ook heel vaak een rukargument voorbij komen waarom de game tegenvalt.
mening oke maar soms wordt het wel erg onder een loep gehouden ...

azijnzeikerds heb je tenslotte overal en je schrijft eerder een negatief verhaal om je frustraties te uiten dan dat je een positief verhaal schrijft omdat het al vanzelfsprekend is.

en frustraties heb je met elk spel...tenslotte geen enkel spel is perfect. Om dan een heel spel weg te zetten als slecht of saai.....ik weet het niet maar zoek dan een ander spel met ander genre wat wel aansluit bij je wensen.

[ Voor 25% gewijzigd door Verwijderd op 12-12-2012 03:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Playa del C.
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 05:59
Het spel is qua gameplay en graphics (op zich) erg goed, alleen daardoor is het veel frustrerender dat de Dunia 2 engine zo ontzettend slecht loopt op vrijwel alle nieuwe hardware. Dunia 1 deed het nog redelijk, maar ook die had een stutter probleem. De Dunia 2 draait op oudere hardware vaak net als de Dunia 1 en dus blijkbaar hebben ze ten eerste de stutter er niet uit kunnen halen en ten tweede hebben ze dingen toegevoegd die het stotteren alleen maar erger maken. Voor zo'n mooi spel is het zo ontzettend zonde dat de engine de ervaring zo kan benadelen.
Het schijnt zo te werken met Dunia dat als je onder de 60 fps komt, dat het spel dan standaard begint te stotteren. Vandaar dat de meest gebruikte fix van Dunia 1 en nu Dunia 2 is om via een tweak te zorgen dat de maximale fps wordt beperkt tot bijvoorbeeld 45.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bakkie1985
je kan dus inderdaad gewoon terug met snel reizen :)
was gewoon het overzicht ff kwijt op de kaar :)

[ Voor 32% gewijzigd door bakkie1985 op 12-12-2012 09:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Señor Sjon
Verwijderd schreef op woensdag 12 december 2012 @ 03:40:
ben blij weer heel wat positieve verhalen te lezen over de game zoals hierboven. Totaal geen slechte game...elke reviewer beaamt dit met mooie scores....en het speelt prima...

azijnzeikerds heb je tenslotte overal en je schrijft eerder een negatief verhaal om je frustraties te uiten dan dat je een positief verhaal schrijft omdat het al vanzelfsprekend is.

en frustraties heb je met elk spel...tenslotte geen enkel spel is perfect. Om dan een heel spel weg te zetten als slecht of saai.....ik weet het niet maar zoek dan een ander spel met ander genre wat wel aansluit bij je wensen.
Het is denk ik de tijd. Vroegah (opa vertelt) waren FPS games vaak zoeken naar deuren en keys. Relatief veel freeroaming binnen een level. De laatste jaren met series als COD en BF is men gewend geraakt aan lineaire gameplay. BF3 is imo wel erg extreem daarin. Dat spel ziet er prachtig uit, maar als singeplayer is ie totaal onbevredigend. Bijna een c/p van COD:MW.

Dit plaatje zag ik gisteren op de FP: Afbeeldingslocatie: http://husks.files.wordpress.com/2011/07/game-design.jpg. Dat zegt al genoeg. Tel daarbij op de autoheal in games tegenwoordig en je speelt veel minder voorzichtig. 20 seconden in dekking wachten en je bent weer good to go.

Ik ben juist blij dat ik een spel als FC3 ontdekt heb. Eindelijk wat meer diepgang in een game en door de FPS een betere bediening. Ook de ongecontroleerde manier waarop je dingen te lijf (mag) gaan is leuk om te spelen. Je wordt niet gedwongen om bv als sniper een outpost in te nemen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dinictus208
  • Niet online

Dinictus208

Tele romeo

True schreef op dinsdag 11 december 2012 @ 23:02:
[...]

Met de FOV op max is vliegen met je wingsuit echt raar. Hebben ze niet helemaal goed gedaan als je het mij vraagt.
Is volgens mij bij elke FOV. Ze willen een soort tunnelvisie simuleren denk ik.

I could feel at the time There was no way of knowing Fallen leaves in the night Who can say where they're blowing As free as the wind And hopefully learning Why the sea on the tide Has no way of turning

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FeaR
  • Registratie: Maart 2007
  • Nu online

FeaR

In GoT we trust

De laatste tijd relatief veel Far Cry 3 gespeeld en het hele eerste eiland onveilig gemaakt. Gisterenavond dan toch maar eens verder gegaan. Maar nu ik op het tweede eiland ben is de drang om verder te spelen opeens helemaal weg. Een "been there, done that-gevoel" overheerst als ik over het eiland loop om weer radiotorens te beklimmen.

Was nog een wonder dat ik op het tweede eiland kwam. Na de sprong uit het vliegtuig ging mijn parachute maar niet open met CTRL. Meerdere malen neergestort op het strand en de missie gefaald. Paar keer geprobeerd om dan maar in het water te landen. Dat overleef je wel, maar aangezien je dan te ver van de dropzone landt faalt de missie ook. Na een stuk of tien keer dit te hebben gehad duurde het herladen van de missie zeer lang, maar na vijf (!) minuten naar het loadingscreen gekeken te hebben startte ik opeens op het strand. Vaag, maar ik kon wel verder :)

Some people just need a high-five.... In the face.... With a chair.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bram1984
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 16-12-2020
Anders spoil je de boel even, als moderator zijnde. En bedankt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LiquidT_NL
  • Laatst online: 13-05-2021
Verwijderd schreef op woensdag 12 december 2012 @ 03:40:

Senor Sjon schreef op woensdag 12 december 2012 @ 09:26:
[...]

Het is denk ik de tijd. Vroegah (opa vertelt) waren FPS games vaak zoeken naar deuren en keys. Relatief veel freeroaming binnen een level. De laatste jaren met series als COD en BF is men gewend geraakt aan lineaire gameplay. BF3 is imo wel erg extreem daarin. Dat spel ziet er prachtig uit, maar als singeplayer is ie totaal onbevredigend. Bijna een c/p van COD:MW.
Dus ik begrijp dat mensen die kritiek hebben op de game (nogmaals, ik vind het geen k*tspel, maar sommige dingen hadden echt een STUK beter gekund) danwel azijnzeikerds zijn, of CoD/BF-generatie lui?

Dat je de game zelf WEL ge-wel-dig vindt, hoeft nu ook weer niet te betekenen dat anderen het minder vinden omdat ze "iets nodig hebben om over te zeiken" of niet tegen free-roaming kunnen. (naast het feit dat oude shooters totaal niet freeroaming zijn, rondlopen is niet hetzelfde als freeroamen). Je bent hier de kritiek die mensen hebben af aan het doen als niet valide. Ja ik voel mij een beetje aangesproken, omdat ik enkele posts terug heb geprobeerd te onderbouwen waar de game naar mijn mening aan schort.

Overigens, waar ik wel heel erg over te spreken ben is de camera-stijl, echt dat "uit de ogen van je personage" effect hoe je naar dingen kijkt. Een krokodil aan je arm is echt superhard schrikken en bizar intens. :D

@Fear: epische spoiler, en dat van een modje :S

Explorers in the further regions of experience...demons to some, angels to others.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DieterVDW
Zucht. Dacht ik net dat alles hier al gespoiled was...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Señor Sjon
LiquidT_NL schreef op woensdag 12 december 2012 @ 09:41:
[...]

[...]

Dus ik begrijp dat mensen die kritiek hebben op de game (nogmaals, ik vind het geen k*tspel, maar sommige dingen hadden echt een STUK beter gekund) danwel azijnzeikerds zijn, of CoD/BF-generatie lui?

Dat je de game zelf WEL ge-wel-dig vindt, hoeft nu ook weer niet te betekenen dat anderen het minder vinden omdat ze "iets nodig hebben om over te zeiken" of niet tegen free-roaming kunnen. (naast het feit dat oude shooters totaal niet freeroaming zijn, rondlopen is niet hetzelfde als freeroamen). Je bent hier de kritiek die mensen hebben af aan het doen als niet valide. Ja ik voel mij een beetje aangesproken, omdat ik enkele posts terug heb geprobeerd te onderbouwen waar de game naar mijn mening aan schort.

Overigens, waar ik wel heel erg over te spreken ben is de camera-stijl, echt dat "uit de ogen van je personage" effect hoe je naar dingen kijkt. Een krokodil aan je arm is echt superhard schrikken en bizar intens. :D

Anders trek je de boel even uit zijn verband...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rffnsqued
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 27-06-2023
Mystikal schreef op woensdag 12 december 2012 @ 00:16:
(PC)
Zo vanavond voor het eerst met een aantal vrienden MP gespeeld. We zijn ooit begonnen met Farcry in 2004 MP te spelen. Daarna overgestapt in 2007 op COD4-MW en vervolgens de gehele COD reeks doorlopen met min of meer dezelfde groep 10 vrienden. We hebben tussendoor wel wat andere dingen geprobeerd (Crysis, MOH, Far Cry 2) maar het heeft ons nooit echt geboeid. Het was Far Cry, daarna COD4 en vervolgens bij gebrek aan beter de rest doorlopen. Maar FC3 geeft dat vroegere gevoel snel weer terug. Het was eerst even 15 minuten wennen, maar eenmaal met de MP5 komt het gevoel van een lekkere shooter weer helemaal terug.

Maps
De maps zijn echt fantastisch goed, weinig choke-points, groot, maar nooit ben je echt lang zoekende naar de vijand.
Spelmodi
Zijn afwisselen, maar te kort gespeeld om echt alles al goed te doordenken. De modi met het blusvliegtuig is echt fantastisch mooi uitgewerkt.
Bijzonderheden
Geen tactical insertion ,maar revival. Briljant eenvoudig maar oh zo krachtig. Het geeft je de kans als team het momentum vast te houden en uiteindelijk door te drukken.
Teamplay is erg belangrijk en geeft het spel een extra dimensie.

Co-Op is ook erg leuk. Eerste missie zojuist gedaan met 3 anderen en is gewoon leuk om te doen. Het verhaal erom heen voegt ook wat toe.

Al met al staat het garant voor nog vele uren online plezier.
Hier een van die vrienden ;) - Wat Mystikal hierboven schrijft kan ik alleen maar beamen.

-Maps zijn groot en in het begin is het soms gewoon puzzelen om van A naar B te komen door de diversen niveaus binnen de Maps.

-Wat ik grandioos vind aan bijvoorbeeld de Firestorm speltype is dat je niet 1 maar 3 drie objectives moet behalen binnen een bepaalde tijd om te kunnen winnen! niet pas A en dan B - dan de radio nee door de tijdsdruk moet je toch anders gaan spelen en kun je nooit zonder Teamplay winnen! Heerlijk.

-Na jaren van COD series spelen is het enorm wennen aan de GUI. De icontjes, de menu's, layout alles is wennen en dat is LEUK, verfrissend. - Wth is dat met die Decoders....... 8)7. ach kom er nog wel achter!

-En natuurlijk het in een super mooi grafisch uitgewerkt omgeving schieten, waar mijn grakatje écht voor moet werken, is na jaren een verademing....... alleen al die laagstaande zon die recht in je gezicht schijnt 8) , de krasjes in je sight etc. etc.

-En dan hebben we de Standaard bijgeleverde Map editor nog niet eens gezien....... custom maps, voor op de Lan kan niet wachten..........( die goeie ouwe tijd komt nog terug ook hahahah oOo )

Al met al zaols mn maatje zegt:"nog vele uren online plezier"

No Inspiration to Inspire myself........

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FeaR
  • Registratie: Maart 2007
  • Nu online

FeaR

In GoT we trust

bram1984 schreef op woensdag 12 december 2012 @ 09:40:
Anders spoil je de boel even, als moderator zijnde. En bedankt.
DieterVDW schreef op woensdag 12 december 2012 @ 09:44:
[...]
Zucht. Dacht ik net dat alles hier al gespoiled was...
LiquidT_NL schreef op woensdag 12 december 2012 @ 09:41:
Ik zeg niets meer of minder dan al in dit topic genoemd is...
En dat ik een rood naampje heb heeft er nul komma nul mee te maken 8)7

Some people just need a high-five.... In the face.... With a chair.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DieterVDW
FeaR schreef op woensdag 12 december 2012 @ 09:49:
[...]

[...]

[...]

Ik zeg niets meer of minder dan al in dit topic genoemd is...
En dat ik een rood naampje heb heeft er nul komma nul mee te maken 8)7
Echt niet. Ik volg dit topic allang en dit wist ik nog niet.
Pagina: 1 ... 22 ... 32 Laatste

Let op:
We praten hier over de game, niet over vragen/problemen met het draaien er van (hop daarvoor naar SPV) en ook niet of je game wel/niet binnen hebt gekregen.

Dus NIET: posts a la "is mijn videokaart wel snel genoeg?", "gisteren kwam de postbode langs", e.d.

Oh en als je het al uitgespeeld hebt: ga niet hier het verhaal van de game uit de doeken doen.
Of zet het op zijn minst tussen de spoiler-tags. Anderen zijn de game nog aan het spelen en ervaren het graag zelf.