Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aegir81
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 17:14
RonaldDesigns schreef op dinsdag 09 april 2013 @ 13:21:
Ik krijg een redirect bij beide links naar dailymotion.com (maar kan daar ook zoeken natuurlijk)
De video's zijn blijkbaar alweer verwijderd... Ze zullen wel weer opduiken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• calsonic
  • Registratie: Augustus 2012
  • Niet online
Heb hem ook net zien staan. Zal hem ook eens binnenhalen kijken of het de moeite waard is om hem te kopen.

Edit. En al binnen is ook maar 3GB ;)

[ Voor 16% gewijzigd door calsonic op 09-04-2013 20:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 493811

Genoeg gameplay te vinden over FC3 Blood Dragon nu. Dit is een van de betere: YouTube: Far Cry 3: Blood Dragon Leaked Gameplay (PC) (Part1)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 84457

Ik begon gisteren aan 'Playing the spoiler'....
Om een idee te krijgen wat me te wachten stond heb ik de betreffende missie op youtube bekeken.

Ik had het me exact zo voorgenomen als op de bewuste vid, de weg van de minste weerstand.
Drie mensen uitschakelen en dan het alarm uitzetten.

Toen ik nog maar 1 piraat op een headshot (uiteraard geluidsdemper gebruikt) had getrakteerd, werd ik al vrij snel ontdekt.
Helaas kon ik het alarm niet voor zijn, maar ik ben ik het op een sprinten (vuurregen aan kogels ontwijken het alleen maar oog voor de het alarm heben) gaan zetten.

Ik kon het vrij snel uitschakelen en verwachtte eigenlijk dat de missie afgebroken zou worden.
Dit was niet het geval en heb de missie ondanks het alarm afging toch weten te halen.

[ Voor 5% gewijzigd door Anoniem: 84457 op 10-04-2013 16:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arn0uDz
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 16:38
edit: gehaald.

[ Voor 89% gewijzigd door Arn0uDz op 10-04-2013 19:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ircghost
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 31-05 09:53

Ircghost

Honeybadger doesn't care!

Topicstarter
Jelte,89 schreef op dinsdag 02 april 2013 @ 10:37:
Heeft er toevallig iemand een savegame (PC) die al wat verder is? ik heb vorige week mijn pc geformateerd en heb de save game (blijkbaar) niet goed bewaard, en ben vandaag overnieuw begonnen maar heb eigenlijk geen zin om alle dieren te zoeken om spullen te craften, ik was bij het punt dat alle vrienden weer bij elkaar waren en vertrokken, bijna alle skils en het onderste eiland nog niet ontdekt. en de helft van de outposts.

Mailen mag naar lichtenberg.j at gmail.com
Ik heb met mijn huidige savegame net het onderste eiland ontdekt, wat de eerste missie is na het verzamelen van al je vrienden. Moet je het nog hebben?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• calsonic
  • Registratie: Augustus 2012
  • Niet online
Edit.
Ben alweer uitgekeken op Far Cry 3 Blood Dragon.
De originele Far Cry 3 was vele malen beter.

[ Voor 69% gewijzigd door calsonic op 11-04-2013 10:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bram1984
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 16-12-2020
Was of is?

Jij speelt de crack ofzo?

edit: Zie het al. Ik ben wel benieuwd.

[ Voor 35% gewijzigd door bram1984 op 11-04-2013 13:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jelte,89
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 30-05 22:02

Jelte,89

Woodworking

Ircghost schreef op woensdag 10 april 2013 @ 18:44:
[...]

Ik heb met mijn huidige savegame net het onderste eiland ontdekt, wat de eerste missie is na het verzamelen van al je vrienden. Moet je het nog hebben?
Graag :)

Revive the guild!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jumpman
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 31-05 13:52
Far Cry 3: Blood Dragon is niet meer dan een techdemo (leuk dat dit ook kan) gimmick in mijn ogen.

Nintendo Network ID: Oo_Morris_oO | PSN: Oo_Morris_oO.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• johnneman
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 22-05 13:50

johnneman

rofl de bofl

Jumpman schreef op donderdag 11 april 2013 @ 23:02:
Far Cry 3: Blood Dragon is niet meer dan een techdemo (leuk dat dit ook kan) gimmick in mijn ogen.
Een uitbreiding op Far Cry 3 is dan ook een gimmick en leuk dat het kan.. Ik zou 't echter direct aanschaffen als deze bestond! Zelfde geldt voor Blood Dragon dus :) Ik vind Blood Dragon iig origineel genoeg, zeker als we het maar over 15€ hebben.

Tempus: It is said we all have a twin someplace in the world. Why Mr. Kent, without those glasses, I'd say you'd look exactly like.. well, d0h:\:p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 258387

Ik ben gisteren begonnen met de game en vind de sfeer fantastisch die er in het spel hangt. Stukken beter dan in deel 2 (maar kon het ook slechter?) alleen vind ik het looten zo langzaam gaan. Net zoals skin pakken van een beest. Steeds dezelfde actie bekijken met dat mes enzo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bram1984
Looten kun je later in de game upgraden, zodat je dit met een takedown automatisch doet. Skins moet je gewoon pakken wat je nodig hebt, gelijk alle upgrades binnenhalen. Het is een deel realisme en FC3 besteedt heel veel aandacht aan de animaties. Ik vind het wel wat toevoegen.

Tip als je net begonnen bent: doe alles lopend. Dan ontdek je veel meer en haal je veel meer tijd uit de game.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• peto84
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 23:05
Tussen al het gedoe met Sim City, Far Cry 3 aangeschaft.

Man man man, wat een game. Begin was ff doorbijten, maar op gegeven moment liet het me niet meer los. Nog even dit, nog even dat, ah toch ook nog maar die toren overnemen.
In 34 uur naar 90%, mooi geweest, prima genoten van de game.

psnprofiles

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• YellowOnline
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 28-03-2023

YellowOnline

BEATI PAVPERES SPIRITV

Borderlands 2 ben ik na 400+ uur even beu, dus heb ik me FC3 aangeschaft. Gisteren een beetje gespeeld. Mooi, heel mooi, maar de gezichten vallen me wat tegen - wat gek is aangezien Assassin's Creed de gezichten beter zijn terwijl het dezelfde studio is (Ubisoft Montreal) die er aan gewerkt heeft.

Ik ben nog heel in het begin trouwens - net getript op paddo's. Was fijnere ervaring dan in realiteit ^^

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aron225
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 03-05-2021
na 1100 uur black ops 2, ook farcry 3 aangeschaft.. het is even wennen.. maar wat een modder vette game..

ik was bang dat hij te traag zou zijn, nee, niet dus !! echt top!

enig nadeel.. niemand in multiplayer, de spelers die er zijn komen van ver, en dus is de ping e.d. echt belagelijk..

ook direct crysis 3 aangeschaft..

M17x r4 | i7-3610qm | gtx 675 2gb gddr5 | 120hz 1080p 3d display | 6gb 1600mhz ddr3 | nvidia 3d vision | recon3d audio | win 7 hp | samsung 840PRO 256gb | seagate momentus 500gb 7200rpm

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bram1984
Far Cry 3 haal je ook niet voor de MP. Als je MP wilt, moet je inderdaad bij CoD of BF zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Zep Man
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 21:09

The Zep Man

🏴‍☠️

Door een unieke kans heb ik Far Cry 3: Blood Dragon voor een aardig deel kunnen spellen (hoogste moeilijkheidsgraad). Ik schrijf hier mijn (spoilervrije) mening voor de twijfelaars.

Het is een goede ode aan de science-fiction film/TV-serie/spel-cultuur van de jaren 80/begin jaren 90, wat al begint door de permanent aanwezige (maar niet echt storende) CRT scanlines die door het beeld heen lopen. Ook worden de huidige first person shooters op de korrel genomen op een goede manier. Je moet wel zelf de humor van het spel zien, want van de speler wordt verwacht dat deze volwassen genoeg is om de referenties te begrijpen zonder nadere uitleg. De muziek is overigens ook geweldig en herkenbaar voor iedereen die ooit in aanraking is geweest met films uit de jaren 80.

De gameplay kan omschreven worden als 'Far Cry 3 lite': je bepaalt niet zelf welke vaardigheden je ontwikkeld, want per level is dit van te voren al bepaald. Overigens klim je zo door de levels heen. Wapens en kogels zijn voor de verandering eens betaalbaar en de meeste upgrades zijn een stuk sneller te verkrijgen dan bij Far Cry 3. Ook heb je niet meer die stomme GPS-palen die je moet unlocken voordat je de kaart kan zien. Blood Dragon heeft een beter tempo dan Far Cry 3. Dit komt onder andere terug in de vaardigheden van het hoofdpersonage: sneller sprinten en van grote hoogtes vallen zonder ernstige gevolgen. Spelers die zich storen aan de 'grinding' in Far Cry 3 moeten zeker Blood Dragon eens proberen, want wat Far Cry 3 traag maakte is grotendeels weggenomen.

Dit is compleet persoonlijk, maar tot nu toe heb ik meer plezier gehad van Blood Dragon als van Far Cry 3. Een echte aanrader, zeker voor die prijs. Misschien in absolute speluren is het minder dan Far Cry 3, maar de hoeveelheid plezier in het spelen ervan is bij mij een stuk groter. Het spel is mij de pre-order zeker waard. :)

[edit]
Voor degenen die het nog niet weten: Blood Dragon is een stand-alone spel en geen uitbreiding. Het maakt niets uit of je Far Cry 3 wel of niet hebt.

[ Voor 41% gewijzigd door The Zep Man op 01-05-2013 13:20 ]

Yar har, wind in your back, lads, wherever you go!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Pfff wat een zeikmissie waarbij je bij die heli moet zien te komen. Tig keer al geprobeerd. Ik dacht dat games gemaakt waren om mensen een plezier te doen en voor ontspanning. Ik probeer het morgen nog 1 of 2 keer, maar anders is het het derde deel wat ik niet ga uitspelen van Farcry. Jammer :{

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Speedy_Gonzalez
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 22:48

Speedy_Gonzalez

Aaribaaaaaa

Anoniem: 258387 schreef op vrijdag 03 mei 2013 @ 01:25:
Pfff wat een zeikmissie waarbij je bij die heli moet zien te komen. Tig keer al geprobeerd. Ik dacht dat games gemaakt waren om mensen een plezier te doen en voor ontspanning. Ik probeer het morgen nog 1 of 2 keer, maar anders is het het derde deel wat ik niet ga uitspelen van Farcry. Jammer :{
Met die missie had ik ook veel moeite, maar nadat ik de walkthrough bekeken had voor dat stukje, lukte het wel. Misschien kan je ook even kijken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TommyGun
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 27-05 16:23

TommyGun

Stik er maar in!

Anoniem: 258387 schreef op vrijdag 03 mei 2013 @ 01:25:
Die missie bevat ook veel te weinig checkpoints. Ik had 'm na een aantal dagen en iets van 5 pogingen gehaald (met nog 0,1% health over en een bijna gebroken laptop).

“In a world without walls and fences, who needs Windows and Gates".

Acties:
  • 0 Henk 'm!

:D Ik ben dus gelukkig niet de enige die er moeite mee heeft. Vandaag maar weer eens proberen, zal inderdaad de walkthrough eens bekijken. Dank je :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• YellowOnline

YellowOnline

BEATI PAVPERES SPIRITV

Ik heb intussen alles gedaan dat je kan doen behalve de relics en de Trials. Als je het spel - enfin, de verhaallijn - uitspeelt, kan je dan nog terug het eiland op om die dingen te doen?

spoiler:
Ja, ik weet dat er twee eindes zijn, heb het voor mezelf gespoilerd door iets op te zoeken over Citra :( Ik veronderstel dat je niet terug kan als je dood bent... maar als je de andere keuze neemt...?

@helicopter hierboven: als het de missie is die ik denk - op 5 missies van het einde heb ik er geen meer gehad dat je in een helicopter moet springen - dan heb ik wat van "euh, stealth iedereen uitschakelen?" Die missie is mij in ieder geval niet bijgebleven als bijzonder moeilijk. Ik had de meeste moeite met iets waar de meesten vast géén moeite mee hadden, nl.

spoiler:
het doden van Vaas in die droomsequentie, waar er altijd 2 Vaas'en op je afkomen en je enkel een dom SMGtje hebt. Dat was echt een processie van Echternach... Ben ik er bijna, komen er brandende Vaas'en. 20 keer opnieuw mogen doen of zo :s

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Apie!
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 07-05 21:15

Apie!

Newer, better & confusinger

YellowOnline schreef op vrijdag 03 mei 2013 @ 12:36:

spoiler:
het doden van Vaas in die droomsequentie, waar er altijd 2 Vaas'en op je afkomen en je enkel en dom SMGtje hebt. Dat was echt een processie van Echternach... Ben ik er bijna, komen er brandende Vaas'en. 20 keer opnieuw mogen doen of zo :s
Haha
spoiler:
Hij zegt op een geven moment ook "Why won't you die?!!!!"

spoiler:
Ik ben na 5x maar gewoon gaan rennen en schieten in de hoop dat ik het einde zou halen voordat m'n health op was en ik had meteen geluk.
Sowieso een rare scene...eerst krijg je 'kiekeboe' een mes in je buik en vervolgens kom je in die droomsequence. Ik heb dat stukje gehaald, maar snap er nog steeds niks van :/ Ik heb altijd geleerd dat je als je een groot mes in je buik krijgt, je aardig gewond bent en niet meer in staat bent om 30 meter schietend af te leggen....

Voor de rest is het spel een stuk beter dan ik had verwacht. Wel wordt het spel wat eentonig als je de verhaallijn niet volgt, maar ja...das ook niet zo gek denk ik.

[ Voor 8% gewijzigd door Apie! op 03-05-2013 12:53 ]

My lungs taste the air of Time
Blown past falling sands

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Zep Man
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 21:09

The Zep Man

🏴‍☠️

Apie! schreef op vrijdag 03 mei 2013 @ 12:52:
spoiler:
Ik ben na 5x maar gewoon gaan rennen en schieten in de hoop dat ik het einde zou halen voordat m'n health op was en ik had meteen geluk.
Sowieso een rare scene...eerst krijg je 'kiekeboe' een mes in je buik en vervolgens kom je in die droomsequence. Ik heb dat stukje gehaald, maar snap er nog steeds niks van :/ Ik heb altijd geleerd dat je als je een groot mes in je buik krijgt, je aardig gewond bent en niet meer in staat bent om 30 meter schietend af te leggen....
spoiler:
Je bent nu logica aan het toepassen in een spel waarbij je kogelwonden kan genezen door je duim of hand weer in de kom terug te duwen.
:P

Yar har, wind in your back, lads, wherever you go!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• YellowOnline

YellowOnline

BEATI PAVPERES SPIRITV

The Zep Man schreef op vrijdag 03 mei 2013 @ 13:36:
[...]
spoiler:
Je bent nu logica aan het toepassen in een spel waarbij je kogelwonden kan genezen door je duim of hand weer in de kom terug te duwen.
Totaal unrelated maar ik kan je niet DMen: hoe maak je die dynamische signature mbt. je blog?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Apie!

Apie!

Kan dat normaal niet dan? Ik dacht nog wel iets nieuws geleerd te hebben van zo'n realistisch spel! ;)

Maar dan nog...Ook al is het nogal ver gezocht, ik zie nog wel een relatie tussen zware verwondingen en een actie (hand uit de kom) om te helen. In die sequence mis ik gewoon echt even wat.

Blown past falling sands

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Pffff, nou het is er na die scene niet beter op geworden hoor. Dat het naar het einde van Farcry games altijd weer die kant op moet gaan :{
En het is nog slecht uitgewerkt ook. Bah.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gise
  • Registratie: Juni 2007
  • Niet online
Hulde trouwens voor Ubi dat ze naar de communitie hebben geluisterd en een update hebben uitgebracht waarmee je de outposts kan resetten, heb het gedaan en is toch leuk om even alle kampen opnieuw over te nemen maar dan met alle gear en alle buidels etc.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wildfire
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 23:26

Wildfire

Joy to the world!

Als onderdeel van de Never Settle Reloaded promotie van AMD (waar Bioshock: Infinite en Tomb Raider onder vielen) heeft AMD besloten achteraf ook Blood Dragon er aan toe te voegen. Zodoende de game gratis gekregen, morgen eens spelen en kijken of het iets is. Qua prijs is het iig al een geniaal spel nu :P

Systeemspecs | Mijn V&A spulletjes | Mijn RIPE Atlas probe

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Apie!

Apie!

Hmmm, jammer dat ik de Never Settle, ipv Reloaded bij m'n kaart kreeg. Oh wel...

Heb je te veel Far Cry 3 gespeeld als je in de groenstroken tussen de snelwegen Aloe Vera denkt te zien :?

Misschien toch maar 's minderen :+

Blown past falling sands

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Señor Sjon
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 22:32
The Zep Man schreef op vrijdag 03 mei 2013 @ 13:36:
[...]
spoiler:
Dat laatste is niet echt een spoiler imo.

Je moet bij dit spel nog zelf je health verzorgen, eigenlijk wil ik dat Q die betere healthsyringe wordt. Beetje suf dat die knop alleen de standaard health syringes pakt. Overigens. in BF en COD genezen je wonden automagisch binnen een 10-20 seconden. En die proberen toch echt wat realistischer te zijn. ;)

This is my signature. There are many like it, but this one is mine.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• corset
  • Laatst online: 31-05 16:14
Tsja.. CoD en BF, wil je dat onder echte shooters noemen? :P

Blood Dragon demo gedownload, straks maar even proberen. Ziet er goed uit.

"Whatever their future, at the dawn of their lives, men seek a noble vision of man’s nature and of life’s potential."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Señor Sjon
lanerios schreef op maandag 06 mei 2013 @ 09:03:
Tsja.. CoD en BF, wil je dat onder echte shooters noemen? :P

Blood Dragon demo gedownload, straks maar even proberen. Ziet er goed uit.
Railshooters zijn het toch. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 337891

Ik begon gisterenmiddag met Blood Dragon en kon niet stoppen. Echt lachen allemaal. Alle irritaties uit Fc3 weg. Je kan nu wel heuveltje oplopen en geen fall damage is zo fijn.

Het allerleukste vind ik echter de uitspraken bij collectibles. :)

Het is wel erg kort. Ben in 4 uurtjes klaar net de missies en lvl 30. Moet nog 10 collectibles en 15 dragons en dan zijn de cheevos ook compleet.

[ Voor 23% gewijzigd door Anoniem: 337891 op 06-05-2013 11:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ozzy2.0
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 24-05 13:38
ik ben van het wiekend eindelijk begonnen aan BloodDragon en ik moet zeggen, wat een heerlijk spel. het is een goeie afwisseling na al die standaard shooters zoals BF en CoD.
ik vond hem wel een Montage waardig vandaar dat ik deze korte video gemaakt heb:

ik hoop dat het een beetje het sfeertje van het spel weet uit te beelden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fusajiro
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 08-02-2022
Never mind, platinum is al binnen :)

[ Voor 84% gewijzigd door Fusajiro op 07-05-2013 22:30 ]

XBOX One: Agonis

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• heuveltje
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 22:07

heuveltje

KoelkastFilosoof

Vorige week ook dit spel ontdekt.

Zit wel een vreemde spagaat in.
Practisch al die echte missies zijn gewoonweg frusterend. ofwel zo gescript dat ik het meer "monkey push te button" vind. danwel te traag en herhalend om leuk te zijn :(

Maar Ik vind het heerlijk om wat door dat eiland heen te crossen, outposten te cappen, random te exploren, en al die death missies te doen. Radiotorens zijn wat irritant om te klimmen, had liever gezien dat ze daar wat mennekes neer dropten om dat ding te verdedigen, dan al dat iritant geloop en geklim.

Wel probeer ik alles stealth en met takedowns te doen, maar 9 van de 10 keer komt het er uiteindelijk toch op neer dat ik met me lmg door alles heen raus :)
Outposten cappen met een sniper is gewoon te simpel, schiet van zeer ver het alarm neer, en dan vervolgens gewoon 1 voor 1 de mannetjes afpikken die op je af komen

Zit nu in dubio of ik het alsnog ga kopen, ofdat ik alleen de blood dragon sessie koop.

Heuveltjes CPU geschiedenis door de jaren heen : AMD 486dx4 100, Cyrix PR166+, Intel P233MMX, Intel Celeron 366Mhz, AMD K6-450, AMD duron 600, AMD Thunderbird 1200mhz, AMD Athlon 64 x2 5600, AMD Phenom X3 720, Intel i5 4460, AMD Ryzen 5 3600 5800x3d

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• YellowOnline

YellowOnline

BEATI PAVPERES SPIRITV

heuveltje schreef op woensdag 08 mei 2013 @ 10:29:
Vorige week ook dit spel ontdekt.

Zit wel een vreemde spagaat in.
Practisch al die echte missies zijn gewoonweg frusterend. ofwel zo gescript dat ik het meer "monkey push te button" vind. danwel te traag en herhalend om leuk te zijn :(

Maar Ik vind het heerlijk om wat door dat eiland heen te crossen, outposten te cappen, random te exploren, en al die death missies te doen. Radiotorens zijn wat irritant om te klimmen, had liever gezien dat ze daar wat mennekes neer dropten om dat ding te verdedigen, dan al dat iritant geloop en geklim.

Wel probeer ik alles stealth en met takedowns te doen, maar 9 van de 10 keer komt het er uiteindelijk toch op neer dat ik met me lmg door alles heen raus :)
Outposten cappen met een sniper is gewoon te simpel, schiet van zeer ver het alarm neer, en dan vervolgens gewoon 1 voor 1 de mannetjes afpikken die op je af komen

Zit nu in dubio of ik het alsnog ga kopen, ofdat ik alleen de blood dragon sessie koop.
De echte fun is voor mij met pijl en boog outposts veroveren en stealth blijven ^^ Een alarm stukschieten heeft overigens weinig zin aangezien er meer dan één is - tenzij je ze allemaal kapotschiet. Leuker is om te stealthen naar een alarm en aldus alle alarmen uit te schakelen.

Voor goeie stealth blijft pijl en boog, samen met takedowns de top. heavies kan je gemakkelijk takedownen eens je dat japanse mes hebt overigens.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• heuveltje
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 22:07

heuveltje

KoelkastFilosoof

YellowOnline schreef op woensdag 08 mei 2013 @ 11:56:
[...]

De echte fun is voor mij met pijl en boog outposts veroveren en stealth blijven ^^ Een alarm stukschieten heeft overigens weinig zin aangezien er meer dan één is - tenzij je ze allemaal kapotschiet. Leuker is om te stealthen naar een alarm en aldus alle alarmen uit te schakelen.

Voor goeie stealth blijft pijl en boog, samen met takedowns de top. heavies kan je gemakkelijk takedownen eens je dat japanse mes hebt overigens.
Je kunt allarmen op je gemak allemaal stuk schieten, want enemys reageren daar nouwelijks op.

Kameraad riep ook al dat pijl en boog de manier was om te stealthen, maar ik vond het maar een onnauwkeurig ding met weinig ammo. Waarom is het nu beter dan BV een mp5 of een assault rifle met silencer ?

Ow en , Japans mes ?

Heuveltjes CPU geschiedenis door de jaren heen : AMD 486dx4 100, Cyrix PR166+, Intel P233MMX, Intel Celeron 366Mhz, AMD K6-450, AMD duron 600, AMD Thunderbird 1200mhz, AMD Athlon 64 x2 5600, AMD Phenom X3 720, Intel i5 4460, AMD Ryzen 5 3600 5800x3d

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Señor Sjon
De messen maken onderling niet zoveel uit volgens mij. Pijl & boog vind ik een onding.

Ach, alarmen zorgen voor een beetje drukte op mijn beeld. Vooral op het tweede eiland vliegen de choppers je om de oren. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JediUberknaft
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 25-02 13:26

JediUberknaft

May Da Force B With You !

Ben zelf opnieuw begonnen met FC3 ( had hem nog lang niet uit) omdat ik op aanraden van goede maat van me een mod heb installed. Namelijk de ZIGGY'S MOD

Echt te gek ! Haalt een hoop weg uit de game waar ik me aan irriteerde en het te makkelijk maakte allemaal. Nu is het veel meer echt survival in the jungle ! Samen met deze mod is het nog beter geworden imo.

Zeker het proberen waard voor de mensen die bijv. ook STALKER leuk vinden, of gewoon mensen die zich ook irriteerden aan dingen die de garry's mods aanpakt (lees op de pagina maar wat er allemaal aangepast is en hoe je het moet installeren)

EDIT: Heb het vandaag echt uuuuren gespeeld met de mods en moet echt zeggen dat ik ZWAAR zit te genieten op deze manier. Ik vond de game al erg leuk hoor, maar je maakt nu veel meer gebruik (omdat je eigenlijk simpelweg niet anders kan zowat - speel m ook op master- ) van alle mogelijkheden in het spel. Imo zoals het hoort. Ik liep zonder mod binnen notime met weet ik veel hoeveel geld rond, kon niks meer upgraden, kon alle wapens kiezen etc. Maar dat is nu wel even anders !! Echt heel erg vet ! Voor iedereen die meer van survival houdt en echt exploren kan ik deze mods absoluut aanraden ! _/-\o_ _/-\o_

[ Voor 29% gewijzigd door JediUberknaft op 08-05-2013 23:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Nou met frisse tegenzin de laatste missies uitgespeeld dus ik kan nu Farcry weer aan de kant leggen. Het begin was echt schitterend, de sfeer geweldig, maar op de een of andere manier moeten Farcry games naar het einde toe altijd weer verprutst worden. Jammer genoeg was dat dit deel ook weer zo. Ik heb niet eens meer gekeken naar de side quests of het veroveren van meer torens, de hoofdverhaallijn was wel weer genoeg. Jammer :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bram1984
Geen idee waar jij het over hebt. Ik heb me van begin tot eind vermaakt en zelfs de outposts gereset en het hele noordelijke opnieuw ingenomen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GekkePrutser
  • Registratie: Juli 2004
  • Niet online
Anoniem: 258387 schreef op dinsdag 14 mei 2013 @ 21:22:
Nou met frisse tegenzin de laatste missies uitgespeeld dus ik kan nu Farcry weer aan de kant leggen. Het begin was echt schitterend, de sfeer geweldig, maar op de een of andere manier moeten Farcry games naar het einde toe altijd weer verprutst worden. Jammer genoeg was dat dit deel ook weer zo. Ik heb niet eens meer gekeken naar de side quests of het veroveren van meer torens, de hoofdverhaallijn was wel weer genoeg. Jammer :)
Ja ik vond het tweede eiland ook een beetje afgeraffeld aanvoelen. Het verhaal gaat opeens heel snel en dan is het voorbij. Het geeft een beetje het gevoel alsof er een gedeelte is weggesneden uit het verhaal.

Ik hoopte ook op DLC die het verhaal nog wat verder laat gaan na het einde (zoals bij Fallout 3 bijv.) maar helaas...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Ik heb zojuist de schredder aangeschaft, nu zie ik dat ik 'maar' 160 aan ammo heb voor dit wapen.
Via wiki las ik eerder dat de schredder een max van 240 aan ammo aan boord kan hebben, wat moet ik daar exact voor doen?
http://farcry.wikia.com/wiki/Vector_.45_ACP

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bram1984
Heb je al max ruimte in je rugzak?

[ Voor 72% gewijzigd door bram1984 op 19-05-2013 18:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

bram1984 schreef op zondag 19 mei 2013 @ 18:53:
Heb je al max ruimte in je rugzak?
Nee, die heb ik nog niet, bedankt voor de tip!
Extended ammo overigens ook niet...dat zal em waarschijnlijk wel zijn.

[ Voor 15% gewijzigd door Anoniem: 84457 op 19-05-2013 20:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Nu heb ik de schredder aangeschaft en heb cash voor 1 andere signature wapen.
Dat zijn de ripper of de amr, het lukt me niet een keus te maken.

Mijn voorkeur gaat uit naar de ripper maar ik heb geen idee in hoeverre de aankomende missies de amr verlangen.
Ik ben in het bezit van de m700 en de m16 maar of dat op 'sniper rifle' gebied voldoende is?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GekkePrutser
  • Niet online
Anoniem: 84457 schreef op maandag 20 mei 2013 @ 19:08:
Nu heb ik de schredder aangeschaft en heb cash voor 1 andere signature wapen.
Dat zijn de ripper of de amr, het lukt me niet een keus te maken.
De AMR is wel een super ding, 1 headshot op een heavy is genoeg.

Enige nadeel is dat ie niet silenced is zodat ik ook altijd de gewone versie er naast had :) De ripper heb ik nooit gehad, nooit tegengekomen omdat ik nooit die trials deed. Dus ik weet niet of die goed is, maar de Far Cry wiki is er ook erg lovend over. Het hangt ook van je speelstijl af, ben je wat meer tactisch zou ik voor de AMR gaan, ben je meer van de Rambo dan is de Ripper veel beter.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

GekkePrutser schreef op maandag 20 mei 2013 @ 22:13:
[...]

De AMR is wel een super ding, 1 headshot op een heavy is genoeg.

Enige nadeel is dat ie niet silenced is zodat ik ook altijd de gewone versie er naast had :) De ripper heb ik nooit gehad, nooit tegengekomen omdat ik nooit die trials deed. Dus ik weet niet of die goed is, maar de Far Cry wiki is er ook erg lovend over. Het hangt ook van je speelstijl af, ben je wat meer tactisch zou ik voor de AMR gaan, ben je meer van de Rambo dan is de Ripper veel beter.
Jammer idd dat je voor de perfecte sniper twee bij je 'moet' dragen, terwijl je maar vier wapens in totaal bij je kunt hebben.
Ik ga beide signatures wel aanschaffen, alleen nog even de vraag welke het eerst.
Nadeel van de ripper is dat de ammo nogal aan de prijzige kant is....

Ik ben een tactische Rambo....best of both worlds. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iPodKiller
  • Registratie: September 2010
  • Niet online

iPodKiller

( ͡° ͜ʖ ͡°)

Nou eindelijk FC3 eens uit mijn la gehaald en hem na 3 maanden vandaag uitgespeeld,
spoiler:
was helemaal pissed nadat hij vastliep tijdens het C4'en van hoyt telefooncentrale.

Heb voor mijn vrienden gekozen en de andere kant op youtube gezien maar vond het echt tegenvallen, ze laten niet zien wat erna gaat gebeuren. Maar wat ik wel begreep is dat Hoyt andere grote mannen naar Jason ging sturen en ze hem zouden vinden, dus misschien zien we Far cry 4 voor de next gen met alweer Jason? Misschien is Far cry 3 niet afgelopen, net als Mafia 2, daar komt ook zeker een Mafia 3 in met alsnog Joe en Vito(hoop ik).

Maar los van dat, vond ik het de 50 euro meer dan waard, heerlijk spel, alleen jammer van het einde.

Nu mag die weer in de verkoop want ik speel de multiplayer toch niet, heeft mij niet kunnen overtuigen. Zou echt een survival achtige MP willen zien dat je in heel de jungle elkaar moet afspeuren net zoals in de AC multiplayer maar dan op grotere schaal, maar forget it.

FC3 krijgt van mij een 8, Grafisch schitterend alhoewel het niet al te realistisch is met het design zelf, A.I. viel een beetje tegen maar het was wel te doen, had graag zelf ala the Last of US /DayZ meer beperktere ammo willen zien en echte survival willen zien, verhaal was tot de dood van Vaas uitmuntend, daarna ging het bergje afwaarts.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cirflexx
  • Registratie: December 2011
  • Laatst online: 26-05 15:56
NA 3 maanden niet spelen, en 2x de SP uitgespeelt te hebben, toch Far Cry 3 uit dekast gehaald.
bij mijn eerste potje MP na die 3 maanden besloot ik hem op te nemen met wat live commentary er achter.

Feetback is er handig, en ik zou jullie zeer dankbaar zijn als jullie het gaven. Dit helpt mij enorm!

Have Fun!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 494461

cirflexx schreef op dinsdag 04 juni 2013 @ 22:03:
NA 3 maanden niet spelen, en 2x de SP uitgespeelt te hebben, toch Far Cry 3 uit dekast gehaald.
bij mijn eerste potje SP na die 3 maanden besloot ik hem op te nemen met wat live commentary er achter.

[video]

Feetback is er handig, en ik zou jullie zeer dankbaar zijn als jullie het gaven. Dit helpt mij enorm!

Have Fun!
Mooie timing met de muziek, redelijk neutrale muziek ook. Beter dan die videos met dat rap gedoe.

Even een beetje late kick! Ik verveelde me een beetje dus ik dacht, Far Cry heb ik nog niet online gedaan! :)
Man, wat een heerlijke feedback krijg ik van die wapens. Bij BF3 heb ik een beetje alsof je met een luchtwapen schiet, je voelt het niet echt. Maar als je hier b.v. de AK74 pakt, koptelefoontje op en een beetje bass erbij.. heerlijk.

Ik vind alleen de spawnplekken érg raar, lijkt een beetje op CoD met de random spawns. Qua overzicht vind ik het erg goed te doen, zeker als je wat vaker de levels speelt. Levels waren erg rommelig in het begin maar later komt er wel een beetje logica in.
Het is leuk voor een uurtje, maar niet echt spectaculair. Er zit jammer genoeg niet echt een systeem qua teamwork in, een beetje random shooter is het naar mijn idee. Ook het level systeem komt een beetje de pan uit rijzen, het ging een beetje té snel voor de moeite die je ervoor moet doen. Het had beter gekunt helaas.
Maar toch blij dat ik het even heb gedaan en af en toe nog een uurtje ga doen.

Edit: Dit moet wel de ergste netcode zijn die ik in tijden ben tegengekomen, of ligt het aan mij? Niemand had deaths dit potje, werden er gewoon niet bij opgeteld. Constant Host Migration met als gevolg een lege lobby, potje stopt ermee. Jammer.

[ Voor 13% gewijzigd door Anoniem: 494461 op 23-06-2013 16:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 78739

Ik twijfelde nog tussen dit topic en het nVidia-topic, maar ik zal het toch maar hier posten:

Ik vraag me af hoe het komt dat mijn GTX275 (4 jaar oud - toen 200 euro) op 2560x1600 (zonder AA of post processing) 30 fps haalt in DX9, en een GTX760 van 240 euro (4 generaties later) slechts 21 fps haalt op die resolutie in DX11 (met AA en post processing). Post processing vind ik maar niets (bvb. motion blur) en het verschil tussen DX9 en DX11 is ook al zoek:
I personally cant see that much different between the screenshot for the 8800 GTX with Direct X 9 and the direct x 11 version shown earlier.
Door de verschillende settings (DX, AA en post processing) is het appels en peren vergelijken, maar wat is de toegevoegde waarde van DX11 in deze game? Ik was een GTX760 aan het overwegen om oa. Far Cry 3 nog eens opnieuw te spelen, maar qua beeldkwaliteit of prestatie zou ik er niet op vooruit gaan (tenzij ik in DX9-modus draai, dan zouden de prestaties verbeteren).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zen!th
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 24-06-2022
Drama, kan die verrotte Uplay niet updaten (internet connection failed ofzo) weer zo'n onzin message.
De installer downloaden van de website werkt ook niet, want heel de website van ubisoft is momenteel aan t falen ..

Wil ik ff coop gaan proberen, werkt het weer niet.
En maar verbaasd zijn dat games gepirate+getunngled worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Q
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 00:40

Q

Au Contraire Mon Capitan!

Zen!th schreef op zaterdag 13 juli 2013 @ 23:32:
Drama, kan die verrotte Uplay niet updaten (internet connection failed ofzo) weer zo'n onzin message.
De installer downloaden van de website werkt ook niet, want heel de website van ubisoft is momenteel aan t falen ..

Wil ik ff coop gaan proberen, werkt het weer niet.
En maar verbaasd zijn dat games gepirate+getunngled worden.
Zelfde probleem hier. Ik kan Farcry 3 single player niet eens spelen omdat er (zie uplay twitter account) server problemen lijkten te zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Adlermann
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 30-05 11:58
Q schreef op zondag 14 juli 2013 @ 18:01:
[...]

Zelfde probleem hier. Ik kan Farcry 3 single player niet eens spelen omdat er (zie uplay twitter account) server problemen lijkten te zijn.
Ditto. Na lang wikken en wegen dit spel gekocht. Werkt uplay niet :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Q

Q

Die server omgeving / websites van ubisoft zien er shady en brak uit. Dat het plat ligt vind ik niet eens gek en dat ze recent gehacked zijn nog minder.

Anyway, toch is FC3 een vermakelijke game en dat je zo vrij rond kunt lopen is echt prettig, je geduld wordt wel beloond.

[ Voor 5% gewijzigd door Q op 14-07-2013 20:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zen!th
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 24-06-2022
Hmm, fix gevonden.
87.248.214.183 static3.cdn.Ubi.com
95.140.224.199 static2.cdn.Ubi.com
87.248.214.183 static1.cdn.Ubi.com
Dat in je hosts (windows/system32/driver/etc/.. ) plakken, op eigen risico natuurlijk, en Uplay update weer zoals het hoort :)

Ik denk dat ze vanwege de hack een DNS wijziging hebben aangevraagd, zodat de kans om gehackt te worden minimaal is ;)

[ Voor 27% gewijzigd door Zen!th op 14-07-2013 21:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Q

Q

Zen!th schreef op zondag 14 juli 2013 @ 21:51:
Hmm, fix gevonden.
87.248.214.183 static3.cdn.Ubi.com
95.140.224.199 static2.cdn.Ubi.com
87.248.214.183 static1.cdn.Ubi.com
Dat in je hosts (windows/system32/driver/etc/.. ) plakken, op eigen risico natuurlijk, en Uplay update weer zoals het hoort :)
Bedankt het werkt :) , waar heb je dat gevonden?

Anyway, ik ben off-line nog een uurtje door gaan spelen en ik dacht: als de boel weer online komt dan synct dat wel.

Dat klopt, maar de verkeerde kant op dus ik ben 1.5 uur game fun kwijt. :( Mijn huidige progressie bleek nog onder een andere save bewaard te zijn gebleven. _/-\o_

Het is een leuk spel maar de software er omheen is toch wat brak en de engine zelf heeft last van glitches.

[ Voor 36% gewijzigd door Q op 14-07-2013 23:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Major_ton
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 23:48

Major_ton

Shoot!

Sinds een week ben ik ook aan genieten van Far Cry 3. Het is voor het eerst sinds 8 jaar dat weer eens een shooter op een PC speel in plaats op de Xbox (360). Hoewel het er grafisch nu allemaal beter uitziet, moet ik toch weer wennen aan het aanpassen van vooral de video instellingen. Ik krijg de game maar niet goed draaiend in fullscreen modus. Ik heb een 2560x1440 scherm, maar mijn grafische kaart (GeForce GT-750M) trekt dat niet zo goed (lage framerate). Daarom heb ik 1920x1080 geslecteerd, maar dan blijft er 1 op 1 pixelmapping actief, waardoor ik maar een klein beeld overhoud. Als ik 'Borderless' selecteer, schiet de resolutie automatisch terug naar 2560x1440. Ik heb wel gemerkt, dat als ik even ALT+TAB doe naar mijn bureaublad en ik daarna terugkeer naar de game, ik wel gewoon fullscreen krijg op 1920x1080. Probleem opgelost? Helaas, want zodra ik een sniperscope of de camera gebruik, schiet de resolutie weer naar 2560x1440... Ik heb al even via google gezocht, maar daar vond ik geen zinnig antwoord. Heeft iemand de gouden tip?

EXCUSES: ik lees net nog dat mijn vraag in dit topic niet geheel gepast is. Waar mag ik hem naartoe verhuizen?

[ Voor 5% gewijzigd door Major_ton op 25-07-2013 19:29 ]

Don't feel bad for the suicidal cat. | Denon AVC-X4800H - JBL 4309 - Arendal 1723 S1 - LG 77G2 - LG 65B6 - Sony PS5 - Nintendo Switch

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 580283

Zijn er nog veel gamers die dit spelen? Ik heb hem pas geleden gekocht op Steam omdat hij in de aanbieding was met 75% korting. Alleen merk ik dat er niet veel mensen meer dit spelen helaas.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GekkePrutser
  • Niet online
Anoniem: 580283 schreef op vrijdag 28 februari 2014 @ 23:54:
Zijn er nog veel gamers die dit spelen? Ik heb hem pas geleden gekocht op Steam omdat hij in de aanbieding was met 75% korting. Alleen merk ik dat er niet veel mensen meer dit spelen helaas.
Je beantwoordt je eigen vraag dus al ;)

Ik speel het ook niet meer, ik vond het spel destijds alleen voor de singleplayer de 100% prijs al dubbel en dwars waard. Heb hem 2 keer uitgespeeld en alle achievements gehaald.

De multiplayer was ook leuk maar wel een beetje traag qua actie, ik vind CoD toch leuker. Dus ik ben daar na een paar weken alweer mee opgehouden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JediUberknaft
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 25-02 13:26

JediUberknaft

May Da Force B With You !

Spel al heel lang in mijn bezit maar nog nooit uitgespeeld. Ik speel hem nu met deze mod en ben al heel ver .. en man man man .. op deze manier is het spel echt SUPER tof om te spelen. Beetje ala Stalker maar dan op n tropisch eiland ..

Ik kan deze mod echt iedereen aanraden. Echt survivallen op n schitterende locatie. Ik geniet enorm van het spel op deze manier !! _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• YdieresiS
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 28-05 14:04
Ben nu al een paar dagen druk bezig met deze game. Ik vind het erg vermakelijk, in veel spellen deed ik geen sidequests, maar in Far Cry heb ik alle torens en hunter quests op het noordelijke eiland gehad. Ik kwam gister volgens mij tot het punt dat ik naar het andere eiland kan. Kon toen alleen helaas niet verder spelen. Sommige onderdelen van het spel zijn erg onrealistisch, maar ondanks die punten vind ik het een erg vermakelijke game.

Latin capital letter y with diaeresis

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HugoBoss1985
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 00:04

HugoBoss1985

Xenotech

Hoi allemaal,

Zojuist heb ik Farcry 3 via steam gekocht...
Met het idee van "ik activeer die code op Uplay zodat ik alléén Uplay aan hoef te hebben voor Farcry 3".

Maar nu opened Uplay steeds weer steam voordat ik het spel kan spelen.

Is er ook een manier om het alléén via Uplay te spelen? (Zoals hier met Watch Dogs wel gaat.)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrVegeta
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 27-05 17:54

MrVegeta

! Dolf is rechtvaardig !

HugoBoss1985 schreef op donderdag 19 juni 2014 @ 22:50:
Hoi allemaal,

Met het idee van "ik activeer die code op Uplay zodat ik alléén Uplay aan hoef te hebben voor Farcry 3".

Is er ook een manier om het alléén via Uplay te spelen? (Zoals hier met Watch Dogs wel gaat.)
Nope.

Geeft steekhoudelijke argumenten terwijl hij niet weet waar het over gaat. BlizzBoys, HD casts van StarCraft II gemaakt door Tweakers! Het begint, Zombiepocalyps

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Madstorm
  • Registratie: Mei 2012
  • Laatst online: 28-05 11:30

Madstorm

Derping all the way!

HugoBoss1985 schreef op donderdag 19 juni 2014 @ 22:50:
Hoi allemaal,

Je hebt FarCry via Steam gekocht, dus je hebt een Steam key gekregen. Dus je zult het via Steam moeten spelen. Bij Watch Dogs heb je waarschijnlijk een Uplay key gekregen, dus daar is Steam niet nodig.
Oftewel er zit verschil tussen een Uplay en een Steam key.

I'm an Ironman!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bv202
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 14-11-2021
Ik ben eindelijk eens begonnen met FC3 :)

Wat ik me afvraag: is er buiten de main storyline nog iets interessants te doen? Ik weet dat er heel veel side missions zijn in de stijl van "dood x animals" en "dood persoon x", maar ik hou niet van deze repetitieve content.

Is er ook iets nuttigs (met een echte storyline en dergelijke) te doen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GeoffLx
  • Registratie: Juni 2013
  • Niet online
Je vraagt of er buiten de story line, nog iets met een story line te doen is? :+

Nee buiten de story line om, is het voornamelijk bases capturen, torens unlocken, spulletjes zoeken en assassinations uitvoeren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• corset
  • Laatst online: 31-05 16:14
Bv202 schreef op maandag 30 juni 2014 @ 16:33:
Ik ben eindelijk eens begonnen met FC3 :)

Wat ik me afvraag: is er buiten de main storyline nog iets interessants te doen? Ik weet dat er heel veel side missions zijn in de stijl van "dood x animals" en "dood persoon x", maar ik hou niet van deze repetitieve content.

Is er ook iets nuttigs (met een echte storyline en dergelijke) te doen?
1.) collectibles
2.) upgrades
3.) outposts
4.) radio towers
5.) collectibles
6.) challenges

That's it :p

"Whatever their future, at the dawn of their lives, men seek a noble vision of man’s nature and of life’s potential."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bv202
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 14-11-2021
Oké, dan beperk ik me tot de main story en uiteraard wat radio towers om de map zichtbaar te maken :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• YdieresiS
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 28-05 14:04
Ik kan je een aantal keer op jacht gaan ook wel aanraden, dan kan je straks meer meenemen dan je nu kunt.

Latin capital letter y with diaeresis

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrVegeta
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 27-05 17:54

MrVegeta

! Dolf is rechtvaardig !

Pak ook Ziggys mod, die maakte voor mij de game een stuk interessanter.

Geeft steekhoudelijke argumenten terwijl hij niet weet waar het over gaat. BlizzBoys, HD casts van StarCraft II gemaakt door Tweakers! Het begint, Zombiepocalyps

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jumpman
Ook al heb ik een PS4, ik ben vorige week toch maar begonnen met het voltooien van Far Cry 3 op de PS3. Het doel is de game te voltooien en de Platinum Throphy binnen te halen, zo'n prachtige game verdient het om niet in mijn backlog achter te blijven. En hierna snel door naar Far Cry 4 op de PS4.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gar-wier
  • Registratie: Juli 2013
  • Laatst online: 11-06-2022
jumpman vergeet ook de blooddragon dlc niet;) die verdient het zeker ook

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jumpman
gar-wier schreef op zondag 21 september 2014 @ 23:47:
jumpman vergeet ook de blooddragon dlc niet;) die verdient het zeker ook
Die heb ik ook bekeken, maar nee dank u. Als ik een supersoldaat wil spelen in een jaren 80 achtige sfeer, dan start ik Contra (Probotector) wel op. ;) ik vind juist het 'realistische' aspect mooi aan Far Cry 3.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bram1984
Zijn er al plannen voor een FC4 topic?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Señor Sjon
Van de week was ik aan het afronden met FC3, maar ik heb 25/24 boss missions en 23/24 hunting quests en niks meer op de kaart... :S okee...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Plainside
  • Registratie: September 2014
  • Laatst online: 28-05 16:27

Plainside

I browse when I'm at work

heb het nog niet uit gespeeld maar ja er is geen echte uitdaging als je stealth gaat.
of je zit een paar km verder op met een silenced sniper laat 1 zo'n gastje over die daar maar ronddwaald en kill him als laatst zodat je de outpost captured.
herhaal dit en tadaa dan is het spel niet meer zo lang, je moet alleen wat moeite doen voor munitie bags portemonnees en dat soort dingen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• beuker19
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 30-05 10:02

beuker19

Killerbeuker is so OP

bram1984 schreef op zondag 19 oktober 2014 @ 18:56:
Zijn er al plannen voor een FC4 topic?
Zou zeggen maak er 1 ;)

Blizzard: killerbeuker#2427 Teamspeak : BuG

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pat911
  • Registratie: April 2013
  • Laatst online: 30-05 21:00
Jumpman schreef op zondag 21 september 2014 @ 23:54:
ik vind juist het 'realistische' aspect mooi aan Far Cry 3.
Dat trok mij ook zo aan. Vond dan ook de LSD-missies niet zo geweldig. Twijfel dan ook nog wel over FC4 omdat daar ook van dat soort missies inzitten.
Plainside schreef op maandag 20 oktober 2014 @ 08:24:
heb het nog niet uit gespeeld maar ja er is geen echte uitdaging als je stealth gaat.
Stealth is leuk, maar dan wel stealth door een kamp sluipen om eerst het alarm uit te zetten en proberen zonder al te veel schieten het kamp te veroveren. De afwisseling kun je dan heerlijk zelf bepalen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kol Nedra
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 23:39
is er nog geen far cry 4 draadje?

anyway ik kwam dit tegen, leuk :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• polli_
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 21-05 20:43

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bram1984
Ja ik ben er niet zo een ster in, dus als iemand zich geroepen voelt.

Ik heb hier echt gruwelijk veel zin in. Lekker te voet shit ontdekken en gasten kapot schieten met een sniper rifle. Das inderdaad een les geleerd door FC3: alles te voet afleggen. Dan beleef je zoveel meer dingen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D. Ninjai
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 23:46
Aangezien ik ook met smart wacht op Far Cry 4 en daar ook graag over wil babbelen heb ik een nieuwe Far Cry 4 topic gemaakt: D. Ninjai in "[Multi] Far Cry 4"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 801845

Ik zie op mijn Map dat er nog een heleboel buitenposten en zendmasten vrijgespeeld moeten worden, maar als ik daar naartoe wil dan krijg ik de melding dat ik het speelgebied verlaat en om moet keren. Dat stuk op de map ziet er niet uit als land overigens. Wat ik wel aan land heb is allemaal groen. Hoe speel ik dat andere gedeelte vrij? (Alle zendmasten in groene land zijn geactiveerd).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 338166

Anoniem: 801845 schreef op zondag 07 augustus 2016 @ 10:27:
Ik zie op mijn Map dat er nog een heleboel buitenposten en zendmasten vrijgespeeld moeten worden, maar als ik daar naartoe wil dan krijg ik de melding dat ik het speelgebied verlaat en om moet keren. Dat stuk op de map ziet er niet uit als land overigens. Wat ik wel aan land heb is allemaal groen. Hoe speel ik dat andere gedeelte vrij? (Alle zendmasten in groene land zijn geactiveerd).
Verder de Main quest spelen tot dat je het nieuwe gebied in mag..(Merk je vanzelf wel wanneer dat is :) )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• noud
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 30-05 23:41
Als iemand zich geroepen voelt om met mij een COOP te spelen.
Inmiddels het spel uitgespeeld. Ik heb toch zoveel uren verspeeld bij het vinden van die diamantjes.
Ik dacht in de eerste instantie dat ik voor elk wapen alle uitbreidingen en skins moest unlocken. Kwam pas later achter dat dit enkel voor 1 wapen gold.

Het spel loopt heel vaak vast. Constant was ik het spel aan het saven.

[ Voor 10% gewijzigd door noud op 11-02-2018 02:17 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• PdeBie
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 17:37
Vanwege de huidige poll op de frontpage FC3 BD maar weer eens geinstalleerd. Wat een heerlijke game toch :D
Pagina: 1 ... 31 32 Laatste

Let op:
We praten hier over de game, niet over vragen/problemen met het draaien er van (hop daarvoor naar SPV) en ook niet of je game wel/niet binnen hebt gekregen.

Dus NIET: posts a la "is mijn videokaart wel snel genoeg?", "gisteren kwam de postbode langs", e.d.

Oh en als je het al uitgespeeld hebt: ga niet hier het verhaal van de game uit de doeken doen.
Of zet het op zijn minst tussen de spoiler-tags. Anderen zijn de game nog aan het spelen en ervaren het graag zelf.