Sorry, dat "who cares" is er een beetje te makkelijk op geschreven. Jij caret idd

Paar voorbeelden van anderen (sommigen van fora, andere uit reviews).
Hier haal je dingen door elkaar. Het feit over geheugen tekort gaat niet over save-games, maar meer over het onthouden van kapotgeschoten bomen/huizen bijvoorbeeld. Geheugentekort kan dit zeker veroorzaken. Dit gaat echter om details, niet om bassale stats (zoals positie).
De problemen met het niet saven/restoren van je locatie is gewoon een "designkeuze" al dan niet onbewust.
Tja, ik weet niet zo goed wat ik daar op moet zeggen. Het kan twee dingen betekenen, jij bent een geweldige gamer die nooit dood gaat (of je speelt het op erg makkelijk zonder uitdaging) en wanneer je ophoud met spelen ga je netjes terug naar een checkpoint zodat je weer verder gaat waar je bent gestopt. Of je geeft niets om immersion.
Of 3: ik vond FC3 niet zo bijster bijzonder, heb een paar uurtjes gespeeld en ben wel een paar keer doodgegaan, maar niet echt bij stil gestaan. Bij een missie ben ik gereset bij het begin, en bij het free-roamen vond ik het wel logisch.
Ik snap overigens niet waar het bijdraagt of niet aan immersion. Dat je respawned doet af aan de immersion, waar precies maakt niet uit. Of je bedoelt het tempo uit de game? Dat is dan wel zo, maar ik begrijp dat het mijlenver respawnen meer een bug is dan regulier, gezien ik toch wel in een missie van het begin af aan begon.
Ik denk op zich dat ik het wel weet.
Ik weet niet waar je hier op doelt, en wat jij dan denkt?
Op zich ben ik ook wel benieuwd of je een console of pc gamer bent.
PC gamer altijd geweest, laatste paar jaar wel uitgewaaierd naar andere platforms (PS2, PS3, Dreamcast, Wii), maar mijn main platform blijft de PC. Wel speel ik steeds minder AAA titels.
Dat kan jij best vinden, dat verandert niets aan het feit dat ik het onzinnig vind. Het heeft waarschijnlijk twee redenen, a het is een consoleport, b zo min mogelijk uitdaging voor de gamer zodat deze gewoon door blijft gaan. Maar ik wil niet bij het handje worden genomen, ik wil op mijn flikker krijgen als ik iets doms doe zoals een kamp inlopen, alarm uitzetten en dan tegen een piraat aanlopen

. Dan ga ik dood en moet ik overnieuw.
Nope checkpoint is al gehaald, moet gewoon die piraat ontwijken

Nu snap ik ook wat beter je punt, want je haalt nogal wat dingen door elkaar. Deels vind je het onzin dat het lineair saven is, anderzijds vind je de uitwerking raar omdat je naar een punt moet rennen en dus makkelijk iets kan halen. En als derde punt is het bugged omdat je mijlenver wordt gerespawned?
MrVegeta schreef op woensdag 27 maart 2013 @ 14:33:
Ik wil als ik quicksave dat ook alles van de wereld wordt opgeslagen, waar ik ben, met wat voor auto ik ben, wat voor stukken van het verhaal ik al heb gedaan (elke keer weer die kut Dennis aan de telefoon is kut).
Wordt de game dan niet makkelijker? Quicksave voor een kamp, ga naar binnen en faal: direct opnieuw proberen.
Tja Bram, dat is dan het verschil tussen ons. Ik heb graag een uitdaging en wil de consequenties van een stomme beslissing voelen. Dat heb jij minder. Is ook prima.
Kun je daarmee stoppen? Je doet nogal alsof je "beter" bent omdat je de game op moeilijk speelt.
[
Voor 11% gewijzigd door
LiquidT_NL op 27-03-2013 15:21
]
Explorers in the further regions of experience...demons to some, angels to others.