Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MatMich
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 31-08-2023
Senor Sjon schreef op dinsdag 05 februari 2013 @ 16:01:
[...]

Welke mis je dan? Als je alles doet, dan kom je makkelijk aan genoeg XP. Of heb je nog niet het verhaal zelf uitgespeeld?
38 van 38 missies uitgespeeld.
Maar er staan op nog flink wat skills een slotje.
Skillpoints zat (6) maar alleen van de Spider heb ik ze allemaal

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bram1984
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 16-12-2020
Je moet bepaalde skills eerst unlocken, zodat de anderen beschikbaar worden. Als je goed kijkt, zie je dat alle skills aan elkaar zijn verbonden met iets van een lijntje. Als je de eerdere skills niet hebt, kun je de laatste ook nog niet nemen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TommyGun
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 27-05 16:23

TommyGun

Stik er maar in!

spoiler: Missie
Betting Against the House, Godsklere *&#(*&$% missie, m'n chopper gaat er altijd aan...

[ Voor 16% gewijzigd door TommyGun op 05-02-2013 19:22 ]

“In a world without walls and fences, who needs Windows and Gates".

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Obscure
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 07-12-2022

Obscure

Twinkie??

ik ben opzoek naar far cry 3 insane edition (pc) maar blijkbaar is die moeilijk of helemaal niet te leveren.... (bij veel sites zelfs eraf gehaald), dus mijn vraag is, is het mogelijk om de insane editie nog in Nederland te krijgen (zo ja graag website link plaatsen of waar ik hem kan vinden). want zelf zou ik het zonde vinden om hem te halen voor de console

alvast bedankt,

(met de recommended links op de far cry site kan ik alleen nog maar xbox of ps3 versie vinden :( )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vlassie1980
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 13:37
TommyGun schreef op dinsdag 05 februari 2013 @ 19:21:
spoiler: Missie
Betting Against the House, Godsklere *&#(*&$% missie, m'n chopper gaat er altijd aan...
spoiler:
als je die brug hebt opgeblazen ga je weer over de airstrip heenvliegen, dan als de sodemieter die gastjes met bazooka neerschieten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TommyGun

TommyGun

Stik er maar in!

Vlassie1980 schreef op woensdag 06 februari 2013 @ 13:06:
[...]

spoiler:
als je die brug hebt opgeblazen ga je weer over de airstrip heenvliegen, dan als de sodemieter die gastjes met bazooka neerschieten
spoiler:
Ik kap ermee, die gasten schieten me al uit de lucht alvorens ik ze uberhaupt in het vizier kan krijgen. Wil iemand het voor mij doen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GekkePrutser
  • Registratie: Juli 2004
  • Niet online
Gewoon even laten liggen en morgen opnieuw proberen. Op een gegeven moment weet je de 'flow' en heb je het zo voor elkaar. Ik kwam er na een paar keer moeiteloos doorheen op Warrior. Maar als je helemaal frusti bent is het een stuk moeilijker :)

offtopic:
Ps heb niet gespoilerd want hier is niks spoilerigs aan.

[ Voor 9% gewijzigd door GekkePrutser op 06-02-2013 19:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TommyGun

TommyGun

Stik er maar in!

GekkePrutser schreef op woensdag 06 februari 2013 @ 19:50:
[...]

Gewoon even laten liggen en morgen opnieuw proberen. Op een gegeven moment weet je de 'flow' en heb je het zo voor elkaar. Ik kwam er na een paar keer moeiteloos doorheen op Warrior. Maar als je helemaal frusti bent is het een stuk moeilijker :)

offtopic:
Ps heb niet gespoilerd want hier is niks spoilerigs aan.
Het is gelukt, na 2 dagen!

Met trillende handen en stijf van de adrenaline is het gelukt met 0,01 health over :o :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IceStorm
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 01-06 22:22

IceStorm

This place is GoT-like!!!

Obscure schreef op dinsdag 05 februari 2013 @ 23:54:
ik ben opzoek naar far cry 3 insane edition (pc)
In een Nederlandse shop gaat je dat niet lukken gok ik. Ik zou hem bij Amazon weghalen:
http://www.amazon.co.uk/F...TF8&qid=1360235721&sr=8-1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iPiX1999
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 09:46
Zo dan! Ik heb Single Player gisterenavond uitgespeeld! Alle relics, brieven, achievements en side missies gehaald, 100% completion. Erg vette game, goed verhaal. Gelukkig is er nog wat Co-Op te doen :)

spoiler: spoiler
Blij dat ik de "goede" keuze maakte aan het eind. Heb op Youtube het andere einde nog eens bekeken (join citra). Ben eigenlijk wel benieuwd hoeveel mensen kiezen voor de vrienden en hoeveel voor Citra. Is het niet mogelijk om er een spoiler-proof-poll van te maken?

[ Voor 42% gewijzigd door iPiX1999 op 08-02-2013 13:08 . Reden: spoiler added ]

knowledge is king, so we love the scientist *** Google is my biatch!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrVegeta
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 15:55

MrVegeta

! Dolf is rechtvaardig !

Ik zit er over na te denken om FC3 te kopen, maar ben er na het verschrikkelijk saaie FC2 nog niet over uit. Metacritic helpt ook niet echt: http://www.metacritic.com/game/pc/far-cry-3/user-reviews met veel verschillende "reviews".

Mijn grootste probleem met deel 2 was dat het allemaal erg repetitief was. Veel missies waren hetzelfde (die radiotorens, missies voor medicijnen). De erg slechte AI van de tegenstander. Die soms te dom waren om om hun heen te kijken soms als robots precies wisten waar ik zat :/. Het saaie verhaallijn met die 2 kampen die zo goed als hetzelfde waren. Ugh, het is lang geleden, maar ik vond het weinig aan.

Wat ik wel leuk vind is de open jungle en verschillende aanpak van missies. Wat zouden jullie aanraden om te doen?

Geeft steekhoudelijke argumenten terwijl hij niet weet waar het over gaat. BlizzBoys, HD casts van StarCraft II gemaakt door Tweakers! Het begint, Zombiepocalyps

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iPodKiller
  • Registratie: September 2010
  • Niet online

iPodKiller

( ͡° ͜ʖ ͡°)

MrVegeta schreef op maandag 18 februari 2013 @ 15:27:
Ik zit er over na te denken om FC3 te kopen, maar ben er na het verschrikkelijk saaie FC2 nog niet over uit. Metacritic helpt ook niet echt: http://www.metacritic.com/game/pc/far-cry-3/user-reviews met veel verschillende "reviews".

Mijn grootste probleem met deel 2 was dat het allemaal erg repetitief was. Veel missies waren hetzelfde (die radiotorens, missies voor medicijnen). De erg slechte AI van de tegenstander. Die soms te dom waren om om hun heen te kijken soms als robots precies wisten waar ik zat :/. Het saaie verhaallijn met die 2 kampen die zo goed als hetzelfde waren. Ugh, het is lang geleden, maar ik vond het weinig aan.

Wat ik wel leuk vind is de open jungle en verschillende aanpak van missies. Wat zouden jullie aanraden om te doen?
Kopen, het is een tof spel. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bram1984
Kopen inderdaad. Deel 2 is ook gewoon kut en heb ik zelf na 1 dag weer retour gebracht. Deel 3 is daarentegen prachtig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vlassie1980
Deel 2 heb ik een keertje cadeau gekregen voor de PS3, maar die ligt al jaren stof te happen. Deel 1 was tof en deel 3 is nog toffer ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GekkePrutser
  • Niet online
MrVegeta schreef op maandag 18 februari 2013 @ 15:27:

Ik vond precies hetzelfde van Far Cry 2. Far Cry 3 is echt een heel ander spel. Veel meer verhaal, dat ook veel gevarieerder is dan alleen van partij X en Y willen elkaar uitmoorden, leuke personages, goede wapens. Zelfs de side missies vind ik nog wel leuk, en zelfs al vind je dat niet, degenen die je per se moet doen (zoals de torens) duren toch niet zo lang. Bases overnemen vond ik wel een leuk spelletje eigenlijk (altijd proberen het zonder alarm te doen).

Ik vond het echt een verademing ten opzichte van deel 2. Heel ander spel en veel dichter bij het origineel (Far Cry 1) dan deel 2 qua omgeving en inhoud (plus dus dat het sandboxed is).

Natuurlijk kan je op elk spel wat aanmerken maar Far Cry 3 valt niet in de meeste valkuilen van zijn voorganger. Ik vond die ook oersaai, heb er uiteindelijk snel doorheen geragd om het verhaal 'af' te zien maar dat werd ook niet echt beloond.

Dus ja ik zou hem met een gerust hart kopen. Ik heb zelfs de moeite genomen om alle 1000 achievement points te halen en heb hem 2x uitgespeeld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• shenr
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 28-05 23:39
Vind ook FC3 een echte sfeer hebben waar je in op gaat. Vooral de bad guy en de omgeving en het verhaal zitten erg goed in elkaar. Had er in mijn eerste zit al 4-5 uur in zitten geloof ik en ik startte hem alleen maar op om even te kijken naar de prestaties (was onderdeel van mijn backlog). Meteen mijn hoofdgame geworden om te spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 493811

Vinden jullie far cry 3 niet veels te makkelijk?

Het is werkelijk een prachtig spel maar op de hardest setting is het kinderspel vergeleken met far cry 1 realistic setting(2 nooit gespeeld). Je kan simpelweg rond rennen en mannetjes killen, niks geen dekking zoeken, als je low health ben peuter je er een kogel uit of gebruik je zo'n medic syringe.

Wellicht was far cry 1 realistic wat over de top. Van die gemuteerde wezens die je in één keer kunnen slopen of sluipshutters en rpg's die je nooit meer uit het oog verliezen. Maar far cry 3 is wel weer heel makkelijk.

• Snow_King
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 16:11

Snow_King

Konijn is stoer!

Anoniem: 493811 schreef op woensdag 20 februari 2013 @ 23:17:

Het is werkelijk een prachtig spel maar op de hardest setting is het kinderspel vergeleken met far cry 1 realistic setting(2 nooit gespeeld). Je kan simpelweg rond rennen en mannetjes killen, niks geen dekking zoeken, als je low health ben peuter je er een kogel uit of gebruik je zo'n medic syringe.

Wellicht was far cry 1 realistic wat over de top. Van die gemuteerde wezens die je in één keer kunnen slopen of sluipshutters en rpg's die je nooit meer uit het oog verliezen. Maar far cry 3 is wel weer heel makkelijk.
Dat ben ik wel met je eens ja.

Als je eerst gaat jagen en wapens gaat verzamelen alvorens je aan de missies begint is het allemaal niet zo heel erg lastig.

• Vlassie1980

Ik speel hem op de middelste setting en kan me hier ook volledig in vinden. Het is veel te makkelijk en ik zit eraan te denken om hem opnieuw te gaan spelen op het moeilijkste niveau. Maar als ik dit zo lees dan is dit niet veel moeilijker.

• Señor Sjon
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 31-05 22:32
Je kan het jezelf moeilijker maken door niet alle torens gelijk te doen. Anders is het een rondje crossen om alle wapens gratis te krijgen.

This is my signature. There are many like it, but this one is mine.

• corset
  • Laatst online: 16:22

Wacht maar tot je 1 boss tegenkomt. Die fight is echt dood, dood irritant.

"Whatever their future, at the dawn of their lives, men seek a noble vision of man’s nature and of life’s potential."

• Cthulhu
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 02-05 10:55

Cthulhu

Carpe Noctem

Heb hem een tijdje geleden ook gekocht, maar kan hem niet installeren, krijg de hele tijd een data6.cab error

See you in the Galaxies Far, Far Away ....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GekkePrutser
  • Niet online
Vlassie1980 schreef op donderdag 21 februari 2013 @ 09:55:
[...]
Ik speel hem op de middelste setting en kan me hier ook volledig in vinden. Het is veel te makkelijk en ik zit eraan te denken om hem opnieuw te gaan spelen op het moeilijkste niveau. Maar als ik dit zo lees dan is dit niet veel moeilijker.
Klopt, ik heb hem 1x op het middelste gespeeld en 1x op warrior (moeilijkste) en er zit bijna geen verschil in. Je pakt alleen wat meer damage maar zoals al gezegd wordt biedt het spel genoeg mogelijkheden om dat teniet te doen. Bovendien speelde ik toch altijd al erg defensief (veel silenced snipen enzo).

Omdat ik de tweede keer ook nog eens de 'trucjes' kende (beste wapens, hoe te unlocken, hoe de missies lopen enz) ging het me eigenlijk makkelijker af.

Ik vind het trouwens wel jammer dat je geen achievement krijgt als je hem op moeilijk speelt, de meeste spellen hebben voor het moeilijkste niveau nog een extra achievement die je op de andere niveaus niet krijgt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cobiwan
  • Registratie: Januari 2006
  • Niet online
Lol ik zie zojuist vissen 'zwemmen' boven het water :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ikkuh84
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 14:36
Vlassie1980 schreef op donderdag 21 februari 2013 @ 09:55:
[...]

Las tijdje terug op Gamer.nl dat Ubisoft binnenkort een patch uitbrengt die een extra moeilijkheidsgraad toevoegt, en waarmee je outpost kunt resetten. Heb het spel zelf op Warrior uitgespeeld, en vond hem inderdaad ook erg makkelijk.

Acer Aspire 8930G | Intel Core 2 Duo T4600 | 4GB DDR3 | GeForce 9600M GT |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GekkePrutser
  • Niet online
Timocos schreef op dinsdag 26 februari 2013 @ 16:36:
[...]
Las tijdje terug op Gamer.nl dat Ubisoft binnenkort een patch uitbrengt die een extra moeilijkheidsgraad toevoegt, en waarmee je outpost kunt resetten. Heb het spel zelf op Warrior uitgespeeld, en vond hem inderdaad ook erg makkelijk.
Oh cool! Ik vond het van die outposts wel prima zo eigenlijk, maar ik zou het wel opnieuw willen spelen en dan echt moeilijk.. Want Warrior maakte niet zoveel uit. Misschien toch genoeg redenen om voor een 3e keer te gaan dan :D Het is altijd wel leuk als je echt door het bos moet sluipen omdat je niet iedereen zomaar kan neermaaien.

[ Voor 8% gewijzigd door GekkePrutser op 26-02-2013 17:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TomAtTweakers
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 01-06 22:15
Goed nieuws: patch 1.05 is uit (mogelijkheid om outposts te resetten). Slecht nieuws: heb Far Cry 3 vandaag op de kop getikt. Na de installatie van de game en de 1.04 patch mag ik nu nog bijna een kwartier extra wachten. ;(

En wat jammer van die verplichte Uplay troep zeg... :r Het is niet zo erg als GFWL maar toch. Hopelijk maakt de game zelf alles goed. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bulls
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 17-05 22:30
bram1984 schreef op maandag 18 februari 2013 @ 15:48:
Kopen inderdaad. Deel 2 is ook gewoon kut en heb ik zelf na 1 dag weer retour gebracht. Deel 3 is daarentegen prachtig.
Het ergste vond ik van deel 2 dat de outposts gewoon na 2 minuten weer bemand waren, zo bleef je dezelfde locaties keer op keer clearen. Op een gegeven moment rij je maar gewoon door.
En uiteraard dat malaria gezeur, dat was echt super irritant, heb de game ook nooit uitgespeeld.

Maar in FC3 als je outposts cleared dan worden ze van de rebels ipv de piraten, en dat blijft ook zo. Ik vermaak me echt prima met FC3

[ Voor 60% gewijzigd door Bulls op 09-03-2013 19:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• djunicron
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 01-06 11:08

djunicron

*click-swoosh-thud*

Er is al een patch (eergisteren?) die de extra moeilijkheidsgraad "Master".

http://forums.steampowere.../showthread.php?t=3088169

Het is dat ik me nu aan het vermaken ben met Coop, wat nu eindelijk perfect werkt (1.02 heb ik het geprobeerd dat was gokken of de connectie ok was of niet). Daarna zal ik ook eens op Master aan de gang gaan.

Dat zou betekenen dat ik voor die €33 ruim 60-80 uur speelplezier zou hebben, niet slecht voor een shooter, er zijn er eigenlijk niet veel die dat halen eigenlijk. BL2 heb ik ook uren gespeeld, BF3 ook, hoewel niet altijd met plezier eigenlijk.

Ondanks dat, Warrior was niet echt heel moeilijk, maar wel uitdagen genoeg voor een "medium" setting. Ik ben wel af en toe in onwinbare shoot-outs terecht gekomen hoor...
Alle gear eerst verzamelen maakt het misschien wel snel makkelijk. Aan de andere kant, als alles veel schaarser had geweest had het een harde grind geworden en dat is ook niet ok.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrVegeta

MrVegeta

! Dolf is rechtvaardig !

Uiteindelijk toch maar de game gekocht, vermaak me er wel aardig mee. Ben aan het sparen voor een sniper en dan beetje missies doen. Maar weet iemand hoe je die melding "press q to heal" kan weg halen (behalve door te healen). Ik wil niet healen, ik wil dat ding weg hebben :/

Geeft steekhoudelijke argumenten terwijl hij niet weet waar het over gaat. BlizzBoys, HD casts van StarCraft II gemaakt door Tweakers! Het begint, Zombiepocalyps

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FlyEragon
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 30-05 14:25

FlyEragon

Alien Monkeys

MrVegeta schreef op zondag 10 maart 2013 @ 12:54:
Uiteindelijk toch maar de game gekocht, vermaak me er wel aardig mee. Ben aan het sparen voor een sniper en dan beetje missies doen. Maar weet iemand hoe je die melding "press q to heal" kan weg halen (behalve door te healen). Ik wil niet healen, ik wil dat ding weg hebben :/
Volgens mij niet mogelijk, gaat na een tijdje vanzelf weg. Maar ze verschijnen hier ook nog steeds op ongeveer halverwege 50% van de game, dus denk niet dat ze ooit weggaan :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrVegeta

MrVegeta

! Dolf is rechtvaardig !

Flinke immersion breker :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FlyEragon
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 30-05 14:25

FlyEragon

Alien Monkeys

Zoiezo een trend van de laatste jaren, echt bij elke poep en een scheet wordt je aan je handje vastgehouden alsof je een kleuter van 3 bent. Oplichtende missie items, knoppen megagroot in beeld etc. Vroeger zat je ergens nog uren vast, en moest je moeite doen, nu kan je blindelings met beide handen op je rug elke game doorkomen omdat er altijd wel ergens een waanzinnig grote pijl o.i.d op staat gericht |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snow_King
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 16:11

Snow_King

Konijn is stoer!

FlyEragon schreef op zondag 10 maart 2013 @ 14:18:
[...]

Zoiezo een trend van de laatste jaren, echt bij elke poep en een scheet wordt je aan je handje vastgehouden alsof je een kleuter van 3 bent. Oplichtende missie items, knoppen megagroot in beeld etc. Vroeger zat je ergens nog uren vast, en moest je moeite doen, nu kan je blindelings met beide handen op je rug elke game doorkomen omdat er altijd wel ergens een waanzinnig grote pijl o.i.d op staat gericht |:(
Inderdaad. Alles is gewoon linear en je wordt precies verteld wát je moet doen.

Zelf nadenken zit er bij veel games niet echt meer in.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bulls
Was bij Oblivion ook al zo, als je nu alles zelf moest ontdekken, maar nee alles met kompas en 3D map.

Maar goed alsof je anders die relics kan vinden zonder logootje op de kaart. Zal wel leuk zijn als je alleen op het geluid kon afgaan, en ook veel moeilijker zijn.

Helaas zitten we echt in de console games voor kindjes tijdperk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• corset
Jammer genoeg een trend die blijft ja. ALleen om het dan zoals Bulls zegt gelijk maar te zeggen dat het door console gamers komt, beetje jammer. Wordt wel een beetje moe van het "IK ben de ultieme PC hipster, consoles zijn bagger en noobs" argument.

"Whatever their future, at the dawn of their lives, men seek a noble vision of man’s nature and of life’s potential."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrVegeta

MrVegeta

! Dolf is rechtvaardig !

Je bedoeld pc master race.
Afbeeldingslocatie: http://static.giantbomb.com/uploads/original/6/61442/2437640-7826621175-Glori.png

Het klopt wel aardig, het komt door console games. Console games hebben gewoon heel veel beperkingen en met de komst van console games is er een grote nieuwe markt geopend voor tja, mindere gamers. Console is voor veel mensen lekker snel een leuke game doen, pc games is voor veel mensen intensiever. Een console is opzich ook een mindere investering waardoor meer mensen het komen, daarom moeten de games ook meer mensen aanspreken en wordt het makkelijker gemaakt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• corset
Ik weet je dat dat als flame bait post maar ow well.

Ik speel 100x liever op een console, waarom? Omdat ik niet constant zit te kutten met hardware, software en whatever wat moet samenwerken. Gewoon game erin doen en gaan. Ja natuurlijk zijn sommige games beter op de PC (FPS, MMO etc) maar andersom hetzelfde.
Probleem wat ik ook heb, is dat ik een stuk minder kosten heb aan console gaming, dan aan PC. Ben ik daarom opeens een "mindere" gamer? Totaal niet, ik heb alleen een andere mening, en andere voorkeur. Qua intensief spelen? Ik speel een stuk beter qua immersion op een console dan op een PC. Maar dat kan er ook aan liggen dat ik 7.1 surround heb op de consoles :p

Gaming voorkeur heeft niks te maken met of je beter bent of niet, de mensen die dat wel denken? Compensatie issues, voelen zich meestal minder en willen zo beter lijken.

[ Voor 11% gewijzigd door corset op 10-03-2013 15:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WeAreLegion
  • Registratie: Augustus 2002
  • Niet online
lanerios schreef op zondag 10 maart 2013 @ 15:51:

Ik speel 100x liever op een console, waarom? Omdat ik niet constant zit te kutten met hardware, software en whatever wat moet samenwerken. Gewoon game erin doen en gaan. Ja natuurlijk zijn sommige games beter op de PC (FPS, MMO etc) maar andersom hetzelfde.
Probleem wat ik ook heb, is dat ik een stuk minder kosten heb aan console gaming, dan aan PC. Ben ik daarom opeens een "mindere" gamer? Totaal niet, ik heb alleen een andere mening, en andere voorkeur. Qua intensief spelen? Ik speel een stuk beter qua immersion op een console dan op een PC. Maar dat kan er ook aan liggen dat ik 7.1 surround heb op de consoles :p

Gaming voorkeur heeft niks te maken met of je beter bent of niet, de mensen die dat wel denken? Compensatie issues, voelen zich meestal minder en willen zo beter lijken.
Heb ze beide en werkt alle 2 prima inderdaad, maar om nou te zeggen dat console gamer goedkoper is dat is niet helemaal waar :) Ik koop mijn pc games via key sites (gewoon legale geen RU/VPN crap) en dat scheelt toch wel behoorlijk hoor, ik heb de laatste maanden toch wel 200 a 300 euro bespaart al :) maar goed dat doet er verder niet toe :) ieder zijn ding

Far Cry 3, heb ik bijna uitgespeeld maar vind wel fijn dat die patch er is dan an je tenminste door blivjen spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• corset
Dat ben ik met je eens, qua keys zeker. Maar ik doelde meer op de constante hardware upgrade s:P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrVegeta

MrVegeta

! Dolf is rechtvaardig !

Laatste hardware upgrade is 2 jaar geleden. PC gaming krijg je zeker meer bang for buck dan een console.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 337891

Wat heeft deze zinloze discussie met Farcry 3 te maken?

On-topic iemand iets gehoord van DLC die quests leveren? Vind het erg stil blijven.

[ Voor 44% gewijzigd door Anoniem: 337891 op 10-03-2013 17:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• corset
Zucht.. neem niet alles zo serieus. Goeie onderbouwing vegeta, misschien volgende keer beter je best doen? :P

Update is wel goed, uiteindelijk weer wat uitdaging terug in het spel. Was erg simpel nadat je alle outposts had overgenomen :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrVegeta

MrVegeta

! Dolf is rechtvaardig !

Anoniem: 337891 schreef op zondag 10 maart 2013 @ 17:12:
Wat heeft deze zinloze discussie met Farcry 3 te maken?
Niets, heb het ook even naar DM getransporteerd!
On-topic iemand iets gehoord van DLC die quests leveren? Vind het erg stil blijven.
Ik niet, ik ben sowieso nog niet zo ver in de game. Ik heb nu net een sniper gekocht met een silencer en ben nu random kampjes aan het uitmoorden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bulls
lanerios schreef op zondag 10 maart 2013 @ 15:51:

Ik heb een X360 gehad maar kon niets met de controller worden, voelde allemaal gebrekkig aan als je PC gewend bent. Dat is voor mij de meest brekende punt.

Ontopic:

Ze hadden al die dingen op de minimap ook wel iets globaler kunnen maken, dat je in een regio een relic kan vinden maar niet exact waar. Net als een sidequest area bijvoorbeeld. Het is nu echt te direct te vinden, beetje zelf zoeken kan ook leuk zijn, bijvoorbeeld als een chest of relic onder de grond zit, loop je op het logo af en dan :? where is it?

Heb gewoon het idee dat als games ietwat moeilijker zijn dat velen meteen afhaken en gaan klagen op forums. Vroeger toen er nog amper internet was kon je niet klagen of lastiger in elk geval, en moest je het maar doen met de game die je had. Denk dat de klaag cultuur ook de games verpest kijk maar naar D3.

Verder vermaak ik me best hoor met FC3, heb het overgrote deel van het eiland al de towers gedaan en dan ook de outposts, maar ik wil graag die signature AR die je via alle towers krijgt, maar kan niet bij het ander eiland komen, kan dat pas later als je verder bent met de quests?

Ik lees vaak dat mensen meteen alle radio towers gaan doen, maar dat wil niet echt halverwege de game.

[ Voor 9% gewijzigd door Bulls op 10-03-2013 18:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GekkePrutser
  • Niet online
Bulls schreef op zondag 10 maart 2013 @ 18:49:
[...]
Ze hadden al die dingen op de minimap ook wel iets globaler kunnen maken, dat je in een regio een relic kan vinden maar niet exact waar. Net als een sidequest area bijvoorbeeld. Het is nu echt te direct te vinden, beetje zelf zoeken kan ook leuk zijn, bijvoorbeeld als een chest of relic onder de grond zit, loop je op het logo af en dan :? where is it?
Ja ik heb het vermoeden dat ze het op het laatste moment een beetje makkelijker probeerden te maken. Niet zozeer met die relic points op de map (als je trouwens een waypoint maakt van zo'n relic kan je ook zien hoe hoog die is).

spoiler:
Maar meer met sommige missies tijdens het verhaal. Die van buck, met name. Daarbij moet je steeds zoeken naar verschillende plekken, zoals die mijn, die bunker in de haven, enz.. Dan staat buck daar en dan ben je verbaasd dat hij die plek gevonden heeft, later blijkt dat hij een tracker op jou heeft geplaatst. Maar het is gewoon een waypoint op de map dus je kan er gewoon botweg naartoe lopen. Ik heb sterk het vermoeden dat hier een stukje 'puzzelen' tussen zat waarbij je zelf uit moest zoeken waar je moest wezen, maar dat ze dat er uit geknipt hebben. Zoals het nu is, voelt het een beetje vreemd aan namelijk

Maar dat is maar een klein minpuntje voor dit geweldige spel..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bulls
spoiler: Buck
Ja die Buck quest heb ik net gehad, wel raar eigenlijk, had liever gewild dat je de kompas voor kon pakken en dan globaal een richting uit zou moeten, dan wel met of zonder geluid die versterkt als je dichter bij de bestemming komt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Señor Sjon
Bulls schreef op zondag 10 maart 2013 @ 18:49:
[...]

Ik heb een X360 gehad maar kon niets met de controller worden, voelde allemaal gebrekkig aan als je PC gewend bent. Dat is voor mij de meest brekende punt.

Ontopic:

Heb gewoon het idee dat als games ietwat moeilijker zijn dat velen meteen afhaken en gaan klagen op forums. Vroeger toen er nog amper internet was kon je niet klagen of lastiger in elk geval, en moest je het maar doen met de game die je had. Denk dat de klaag cultuur ook de games verpest kijk maar naar D3.

Verder vermaak ik me best hoor met FC3, heb het overgrote deel van het eiland al de towers gedaan en dan ook de outposts, maar ik wil graag die signature AR die je via alle towers krijgt, maar kan niet bij het ander eiland komen, kan dat pas later als je verder bent met de quests?

Ik lees vaak dat mensen meteen alle radio towers gaan doen, maar dat wil niet echt halverwege de game.
Tsja, hoe groot was een game vroeger en hoe groot is een game nu. De map van FC3 is al zo groot met verschillende lagen dat het geen doen meer is. In de eerste shooters had je ook geen trappen of hoog/laag mikken. Nu kan je creabea killen met o.a. je vlammenwerper. Bijvoorbeeld de relics zijn bijna niet te doen zonder map. Dan ben je echt maanden bezig.

Zie Zelda als voorbeeld. Vroeger niets aangegeven en moest je zoeken, maar nu de spelwerelden zo enorm zijn, moeten er verschillende hulpmiddelen in.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• falcon123
  • Registratie: Oktober 2010
  • Niet online
Ik heb hier nog een code voor "The Predator Pack" Waarbij je blijkbaar een aantal "Exclusieve zeldzame roofdieren" krijgt (zwarte panter, witte tijger, buidelwolf, rode gier) voor de SP en bij de MP een jachtboog.

Gekregen bij Gamekings showcase.

DM me even als je de code wilt en de eerste persoon krijgt de code :)

Update: Code is inmiddels al reeds weggeven.

[ Voor 11% gewijzigd door falcon123 op 11-03-2013 19:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• djunicron

djunicron

*click-swoosh-thud*

Ik zou zelf ook wel vóór wat meer algemene quest markers zijn. Zeker omdat het al kan, er zitten soms algemene markers voor gebieden in. De map is gewoon net even te precies, dat slaat nergens op.

Niet dat dit spel nou zoveel beter zou worden door spoorzoekertje te moeten spelen om de minuut, maar allerlei verborgen plekken zonder uitdaging of enige vorm van zelf zoeken binnen komen stampen is toch ook wel vreemd.

Goed ik vind deze game best goed uitgevoerd, geen klachten, maar in het vervolg mogen ze het wel iets meer survival maken en van die super grote pop-ups zoals "Q to heal" (zucht, ja duh) er wel uit laten. (Oh, press E to harvest, oh really now!? Sure it is by pressing E?)

Het na de tutorial in beeld tonen van controls vind ik ook echt helemaal niets, quick time events nog minder. Ergerde me dan ook dood aan die in FC3. En één van de redenen waarom ik Tombraider 2013 nog niet heb opgepikt b.v.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TommyGun

TommyGun

Stik er maar in!

Jammer trouwens dat het spel snel gaat vervelen na de story line.

Alle outposts heb ik al overgenomen. Kun je die opnieuw laten bemannen? Zou wel leuk zijn..

Kistjes / beeldjes / brieven vind ik maar saai :P.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WeAreLegion
  • Registratie: Augustus 2002
  • Niet online
TommyGun schreef op maandag 11 maart 2013 @ 10:32:
Jammer trouwens dat het spel snel gaat vervelen na de story line.

Alle outposts heb ik al overgenomen. Kun je die opnieuw laten bemannen? Zou wel leuk zijn..

Kistjes / beeldjes / brieven vind ik maar saai :P.
Misschien even wat posts terug lezen ;) want daar gaat het hele tijd om, ja sinds nieuwe patch kan je in menu alle outposts resetten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Voxalizer
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 27-05 19:54

Voxalizer

Quicksilver Bullets

Ik vind het ook erg jammer dat dit spel niet iets meer hardcore is. Waarom kan die minimap bijvoorbeeld niet uit? En inderdaad, die hidden items. Uitgangspunt van zo'n aspect in dit spel zou juist moeten zijn: Oh, ik vind hier een oude WOII ruine? Exploren!

Van mij hoeven al die map-icons echt niet. Zou ook de speelduur van zo'n spel erg ten goede komen. Zoals het nu is pak ik al die relics en letters niet eens meer op, ik zie echt de lol niet in van simpel naar een icoontje toe lopen.

PSN / Steam: Voxalizer // Battle.net: Plaguehead#2325 // Common sense isn't very common.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oxigeon
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 12:56

Oxigeon

En zo is dat!

Enige tijd geleden ook begonnen aan FC3 op de PS3. Nu lijkt het alsof er 2 eilanden zijn. Het bovenste waar je start en helemaal onder een. Nu wilde ik gisteren eens eventjes met een boot naar dat andere eiland toe maar dat wilde de game niet echt toestaan. Komt er straks een missie dat ik naar het onderste eiland moet?

PSN: Oxigeon | Mijn iRacing profiel | Mijn YouTube kanaal

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• corset
Jep, rond het einde van het spel mag je daar heen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bulls
Voxalizer schreef op maandag 11 maart 2013 @ 13:10:
Ik vind het ook erg jammer dat dit spel niet iets meer hardcore is. Waarom kan die minimap bijvoorbeeld niet uit? En inderdaad, die hidden items. Uitgangspunt van zo'n aspect in dit spel zou juist moeten zijn: Oh, ik vind hier een oude WOII ruine? Exploren!

Van mij hoeven al die map-icons echt niet. Zou ook de speelduur van zo'n spel erg ten goede komen. Zoals het nu is pak ik al die relics en letters niet eens meer op, ik zie echt de lol niet in van simpel naar een icoontje toe lopen.
Je unlocked wel speciale wapens door een aantal relics en letters te vinden, kun je in handbook zien, elk wit sterretje unlocked een wapen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Murk
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 22-05 21:00

Murk

Is this thing on?

Ik heb FC3 zojuist in de steam sale gekocht. Merkte tot mijn ergernis dat er extra rommel genaamd Uplay is vereist om te spelen.. Afijn, ik zag in dat Uplay staan dat er een gratis DLC te downloaden was, klikte daarop en dat bracht me naar http://far-cry.ubi.com/fc-portal/nl-NL/downloads/index.aspx om de 1.05 patch te downloaden. Bugfixes, leek me wel nuttig om meteen even toe te passen. Deze patcher geeft echter de foutmelding:

---------------------------
Far Cry 3 - 1.05 - InstallShield Wizard
Kon het versienummer niet vinden. De installatie wordt afgebroken.
OK

Volgens een tip van iemand op een forum moest je naar
HKEY_LOCAL_MACHINE\SOFTWARE\Ubisoft gaan, maar die hele map staat er niet in mijn register.

Hier vond ik overigens wel een versienummer, en die staat op 1.03:
HKEY_LOCAL_MACHINE\SOFTWARE\Wow6432Node\Ubisoft\Far Cry 3\version

Wat nu?

"There are two hard things in computer science: cache invalidation, naming things, and off-by-one errors."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cirflexx
  • Registratie: December 2011
  • Laatst online: 26-05 15:56
Ik heb een een tijdje geleden mijn eerste video geupload van Far Cry 3 op de PS3

Dit filmpje kan Spoilers bevatten, maar heeft geen betrekking tot het verhaal.
[YouTube: http://www.youtube.com/watch?v=NVm61Wy_9LQ&feature=youtu.be]

Het zou fijn zijn als jullie me van feetback kunnen voorzien zodat ik beter filmpjes kan maken :)
en het belangrijkste ENJOY!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 505449

Het is geen PC vs Console topic.

[ Voor 87% gewijzigd door Sn0wblind op 25-03-2013 16:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrVegeta

MrVegeta

! Dolf is rechtvaardig !

Het is geen PC vs Console topic.

[ Voor 131% gewijzigd door Sn0wblind op 25-03-2013 16:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• corset
knip, nergens voor nodig.

[ Voor 91% gewijzigd door Sn0wblind op 25-03-2013 16:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrVegeta

MrVegeta

! Dolf is rechtvaardig !

knip

[ Voor 98% gewijzigd door Sn0wblind op 25-03-2013 16:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• corset
cirflexx schreef op zondag 17 maart 2013 @ 18:23:
Ik heb een een tijdje geleden mijn eerste video geupload van Far Cry 3 op de PS3

Dit filmpje kan Spoilers bevatten, maar heeft geen betrekking tot het verhaal.
[video]

Het zou fijn zijn als jullie me van feetback kunnen voorzien zodat ik beter filmpjes kan maken :)
en het belangrijkste ENJOY!
vraag 1`: Hoe capture je dit

Ziet er cool uit :)Zal vanavond wat beter kijken om wat tips te kunnen geven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• eL_Jay
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 14-02-2023
Wil deze heel graag spelen.
Echter op de PC is hij enkel te krijgen met Uplay. Omdat ik DRM als battle.net, Uplay en Origin boycot is het voor mij dus niet mogelijk om deze legaal op de PC te spelen.
Gelukkig heb ik nog een xbox360 en heeft een maat van me FC3 hiervoor.
Ik vroeg me af of iemand beide versies heeft gespeeld en of de kwaliteit (met uitzondering van gfx en draw-distance) net zo goed is als op de PC? (frequente laadtijden en <30fps average zijn voor mij game-breakers)
Anders wacht ik nog even in de hoop dat Ubisoft het licht ziet en ook een steam-only variant uitbrengt en anders ga ik wel ooit naar Yaaaaaaarr (Of om blackbeard aka Teach te quoten "Damnation seize my soul if I give you quarters, or take any from you." mijn standpunt tegenover publisher DRM)
lanerios schreef op maandag 25 maart 2013 @ 16:53:
[...]
Met fraps is het mogelijk om te capturen

[ Voor 10% gewijzigd door eL_Jay op 25-03-2013 17:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• djunicron

djunicron

*click-swoosh-thud*

eL_Jay, FC3 is z'n geld wel waard, zelfs met Uplay erbij. Uplay zit meer in de richting van Steam naar mijn mening dan die van Origin. Ik heb ook besloten geen geld meer in Origin te gieten.

Voor de kleine prijsjes die je FC3 op de PC kan krijgen, zou ik dat zeker doen ipv op de console spelen.
Ik heb het zelf op een (lowly) 560Ti gedraaid, en daarnaast even op de PS3 gespeeld, en op de Xbox gezien.

PS3: in de verte zijn de textures vaak snel blurry. Niet rampzalig, maar je ziet b.v. over de scope van een gun het gezicht van de tegenstand niet en ik vond het hier en daar een beetje pop-in festijn als je door een gebied liep. De shaders en belichting is wat minder, niet rampzalig, maar het interlaced als de F%. Het moment dat de console het zwaar krijgt zie je het ding fracties van frames renderen en niet gelijkmatig updaten. Dat is minder erg dan framedrops, maar een soepele ervaring vind ik het niet. En dan de controller, ik kan daar werkelijk niets mee, maar dat is wat anders.

Op de Xbox vond ik het er net nog even groezelliger uit zien. De eigenaar zei dat het wel eens wat dropte, maar nooit echt rampzalig. Nou weet ik dat z'n standaarden wat laag zijn, maar goed. Vergeleken met CoD vond hij het er op de Xbox legendarisch mooi uit zien en vond hij de drops acceptabel. Ik deel die mening niet, maar goed, het is speelbaar en de gameplay wordt er niet minder op.

Eerder klaagde mensen over de immersion break wanneer er tekst in beeld verschijnt. Dat viel mij op de xbox veel meer op! Alles lijkt wat groter en centraler in beeld te staan. De details in hekjes hutjes en modder die je in de PS3 versie nog ziet is bruine zooi zonder enige aliassing op de xbox. Op de PC zijn het allemaal duidelijke losse entiteiten, de wereld oogt er een stuk echter / aangekleder door. Daarnaast viel het mij op de de Xbox versie geen shaduwen renderd voor voorwerpen, enkel voor de omgeving. Deze worden stapsgewijs geupdate en zijn dus vrij statisch. Volgens mij deed de PS3 dit beter, hoewel daar de begroeing geen schaduwen liet zien.

Ik zou dus zeggen, drop die €15 en koop de PC versie serial en maak een dummy Uplay account aan, ipv dat je €35 of 40 betaald voor de console versies die toch inferieur zijn.
Sorry om de bovenstaande PC vs console ongein door te zetten, ik heb echt mijn best gedaan niet te bashen en objectief te posten!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• corset
eL_Jay schreef op maandag 25 maart 2013 @ 17:02:
Wil deze heel graag spelen.
Echter op de PC is hij enkel te krijgen met Uplay. Omdat ik DRM als battle.net, Uplay en Origin boycot is het voor mij dus niet mogelijk om deze legaal op de PC te spelen.
Gelukkig heb ik nog een xbox360 en heeft een maat van me FC3 hiervoor.
Ik vroeg me af of iemand beide versies heeft gespeeld en of de kwaliteit (met uitzondering van gfx en draw-distance) net zo goed is als op de PC? (frequente laadtijden en <30fps average zijn voor mij game-breakers)
Anders wacht ik nog even in de hoop dat Ubisoft het licht ziet en ook een steam-only variant uitbrengt en anders ga ik wel ooit naar Yaaaaaaarr (Of om blackbeard aka Teach te quoten "Damnation seize my soul if I give you quarters, or take any from you." mijn standpunt tegenover publisher DRM)

[...]

Met fraps is het mogelijk om te capturen
Fraps op de PS3? Dat is nieuw.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• djunicron

djunicron

*click-swoosh-thud*

lanerios schreef op maandag 25 maart 2013 @ 21:08:
[...]
Fraps op de PS3? Dat is nieuw.
:P
Ieder apparaat dat TV kan opnemen middels s-video of hdmi kan ook gewoon vanaf een console opnemen.
Veelal pakken mensen een PC om op te nemen, zie b.v. deze video:

YouTube: How To Record Your PS3

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrVegeta

MrVegeta

! Dolf is rechtvaardig !

Jammer dat het save systeem zo klote is. Doodgaan in FarCry 3 heeft eigenlijk geen nadelige gevolgen, maar nog erger is het feit dat het niet zozeer doodgaan is, maar meer teleporting. Als je dood gaat dan teleport je. Zo gamebreakend :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DieterVDW
  • Laatst online: 12-02-2017
MrVegeta schreef op dinsdag 26 maart 2013 @ 17:54:
Jammer dat het save systeem zo klote is. Doodgaan in FarCry 3 heeft eigenlijk geen nadelige gevolgen, maar nog erger is het feit dat het niet zozeer doodgaan is, maar meer teleporting. Als je dood gaat dan teleport je. Zo gamebreakend :(
Hoe had je het dan liever gezien eigenlijk?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iPodKiller
  • Registratie: September 2010
  • Niet online

iPodKiller

( ͡° ͜ʖ ͡°)

[...]

Koop gewoon een hauppauge HD-PVR. 170 euro neerleggen, geen gedoe en alle kabels zijn erbij geleverd om op te nemen. Alleen als je PS3 hebt, dan moet je met component werken,HDMI is beveiligd, maar component HD is ongeveer even scherp. Via PC opnemen kan ook, maar dat is meestal veel rommeliger dan bij zulke capture devices, gewoon een paar kabels erin, that's it. Volgens mij worden de bestanden als je via PC opneemt heel groot.

Ik gebruik zelf nu een Roxio Game capture HD. Zie mijn youtube kanaal voor de kwaliteit van component HD.

YouTube: Kalax03 | FIFA 13

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Señor Sjon
MrVegeta schreef op dinsdag 26 maart 2013 @ 17:54:
Ik mis een beetje het probleem...? Beste oplossing is gewoon niet doodgaan, wat imo niet het allermoeilijkste is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrVegeta

MrVegeta

! Dolf is rechtvaardig !

DieterVDW schreef op woensdag 27 maart 2013 @ 12:05:
[...]

Hoe had je het dan liever gezien eigenlijk?
Gewoon het normale pc savegame systeem. Denk aan Skyrim en zoveel andere games. Je slaat een game op, je locatie en de wereld om je heen worden opgeslagen. Wanneer je de savegame laad ga je verder met waar je hebt opgeslagen. Lijkt me vrij logisch.
Senor Sjon schreef op woensdag 27 maart 2013 @ 12:30:
[...]

Ik mis een beetje het probleem...? Beste oplossing is gewoon niet doodgaan, wat imo niet het allermoeilijkste is.
Beste oplossing is inderdaad niet doodgaan, maar opzich speel ik het op zijn moeilijkst en heb ik alle ui help uit gezet. Mijn minimap laat geen vijanden zien, die camera die magisch alle vijanden laat zien met wallhacks heb ik ook uitgezet dus het is wel een stuk lastiger.

Checkpoints zijn stom. Altijd al geweest. De manier hoe FarCry3 het doet is nog stommer. Je hebt een checkpoint bij je story missions, okay. Als je doodgaat kan je daarmee verder zodat je niet een stuk hoeft te lopen/rijden voor je daar weet bent. Maar als je een objective haalt tijdens je missie krijg je een nieuwe checkpoint (!). Dit is echt stompzinnig en je wordt als gamer gewoon neergezet als een enorme idioot. Alsof ik zou stoppen met de game als ik zou moeten leren van mijn fouten :/.

Eigenlijk kan je gewoon alles rennend doen, checkpoint halen, doodgaan, respawn en van voren beginnen.
I'm getting too old for this shit
[YouTube: http://www.youtube.com/watch?v=eAAw05J-6ek]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bram1984
Van het weekend eindelijk uitgespeeld, en ik moet zeggen dat de game nu pas echt leuk wordt. Ik heb alle outposts gereset en doe alles nu uitsluitend lopend (behalve op het water) en het is echt mooi nu. Beetje rond banjeren en outposts veroveren en collectables verzamelen. Ik kom op allerlei plekken die ik nog niet eerder ben tegengekomen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LiquidT_NL
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 13-05-2021
MrVegeta schreef op woensdag 27 maart 2013 @ 12:47:
[...]

Gewoon het normale pc savegame systeem. Denk aan Skyrim en zoveel andere games. Je slaat een game op, je locatie en de wereld om je heen worden opgeslagen. Wanneer je de savegame laad ga je verder met waar je hebt opgeslagen. Lijkt me vrij logisch.
Checkpoints zijn stom. Altijd al geweest. De manier hoe FarCry3 het doet is nog stommer. Je hebt een checkpoint bij je story missions, okay. Als je doodgaat kan je daarmee verder zodat je niet een stuk hoeft te lopen/rijden voor je daar weet bent. Maar als je een objective haalt tijdens je missie krijg je een nieuwe checkpoint (!). Dit is echt stompzinnig en je wordt als gamer gewoon neergezet als een enorme idioot. Alsof ik zou stoppen met de game als ik zou moeten leren van mijn fouten :/.

Eigenlijk kan je gewoon alles rennend doen, checkpoint halen, doodgaan, respawn en van voren beginnen.
[/quote]
Er is geen "norm" voor save systemen. Dat jij het niet leuk, niet praktisch of stom vindt verandert daar weinig aan. Ik snap hoe dan ook het probleem niet echt, checkpoints based saven is al jaren veelgebruikt in freeroaming games? Net zo "normaal" dus lijkt mij?

Explorers in the further regions of experience...demons to some, angels to others.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrVegeta

MrVegeta

! Dolf is rechtvaardig !

Hoezo snap je het probleem niet als ik je uitleg wat mijn probleem is? Kan jij mij 5 pc games opnoemen die deze manier van opslaan gebruiken? Dus als je de game opslaat of een autosave krijgt en laad het spel dat je opeens bij een checkpoint ofzo bent? Ik kan me vrij weinig herinneren. Ik geloof dat Bioshock ook zoiets had, maar volgens mij was daar wel wat aan op te lossen.

Het is trouwens een restrictie van de console. Ik weet niet precies hoe en wat, maar ik heb wel even gezocht en het heeft er mee te maken dat consoles te weinig geheugen hebben om alles op slaan, zoals de locatie, met wat voor auto je er bent, gewoon de hele spelwereld.

Het is gewoon immersion brekend en het heeft geen gevolgen. Ook is het niet logisch, zo ging ik laatst dood toen ik mijn missie klaar had omdat een tijger zin had in een hapje eten. Ik was toen onderweg naar mijn kampje. Maar ik ging dus dood en opeens stond ik in mijn huisje in het kampje... :'). Erg lame.

[ Voor 19% gewijzigd door MrVegeta op 27-03-2013 13:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LiquidT_NL
MrVegeta schreef op woensdag 27 maart 2013 @ 13:37:
Hoezo snap je het probleem niet als ik je uitleg wat mijn probleem is? Kan jij mij 5 pc games opnoemen die deze manier van opslaan gebruiken? Dus als je de game opslaat of een autosave krijgt en laad het spel dat je opeens bij een checkpoint ofzo bent? Ik kan me vrij weinig herinneren. Ik geloof dat Bioshock ook zoiets had, maar volgens mij was daar wel wat aan op te lossen.
Dus het gaat puur dat je niet kan saven op het exacte punt waar je bent? Who cares? Er zijn zelfs zat games op de PC geweest waar je helemaal niet kon saven en dit systeem verplicht was. De oudere GTA delen kan ik mij zo herinneren, Hitman. Bioshock volgens mij weer niet, 1 in ieder geval niet. Verder voel ik mij niet zo geroepen om een lijst te noemen, maar het is niet zo vreselijk onzinnig als jij wil doen geloven. Het is hoe dan ook normaal op de consoles om uberhaupt gebonden te zijn aan autosave: het is dan traditioneel geen PC mechanic (daarom vraag jij mij ook om PC games), maar begrijpelijk is het wel dat het er in zit. Of het terecht is, is een tweede.
Het is trouwens een restrictie van de console. Ik weet niet precies hoe en wat, maar ik heb wel even gezocht en het heeft er mee te maken dat consoles te weinig geheugen hebben om alles op slaan, zoals de locatie, met wat voor auto je er bent, gewoon de hele spelwereld.
Lijkt me sterk, gezien saven niets meer is dan variabelen naar een harde schijf schrijven. Met de opslag van consoles stelt dat weinig voor. Daarnaast zijn er gewoon console games die saven op snapshot. Maar je ziet het wel minder, maar dat komt denk ik eerder door de oudere generatie (zoals de PS2 en eerder) waarbij het inderdaad WEL de beperking is, en nu een soort standaard.
Het is gewoon immersion brekend en het heeft geen gevolgen. Ook is het niet logisch, zo ging ik laatst dood toen ik mijn missie klaar had omdat een tijger zin had in een hapje eten. Ik was toen onderweg naar mijn kampje. Maar ik ging dus dood en opeens stond ik in mijn huisje in het kampje... :'). Erg lame.
Ik heb me er niet zo vreselijk erg aan gestoord, ik heb het niet eens door gehad eigenlijk. Dat het zelfs na het kamp gebeurt (en je niet een nieuwe checkpoint krijgt) is wel vreemd.

Explorers in the further regions of experience...demons to some, angels to others.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bram1984
MrVegeta schreef op woensdag 27 maart 2013 @ 13:37:

Je bent wel een beetje aan het muggeziften hoor. Ik vind het zelf alleen maar handig. Kun je gelijk shit kopen, mocht je nog ammo of een vest nodig hebben. Met die gedachte hebben ze het ook zo geïmplementeerd, gok ik zo. Lijkt me sterk dat het met de console te maken heeft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrVegeta

MrVegeta

! Dolf is rechtvaardig !

LiquidT_NL schreef op woensdag 27 maart 2013 @ 13:45:
[...]

Dus het gaat puur dat je niet kan saven op het exacte punt waar je bent? Who cares? Er zijn zelfs zat games op de PC geweest waar je helemaal niet kon saven en dit systeem verplicht was. De oudere GTA delen kan ik mij zo herinneren, Hitman. Bioshock volgens mij weer niet, 1 in ieder geval niet. Verder voel ik mij niet zo geroepen om een lijst te noemen, maar het is niet zo vreselijk onzinnig als jij wil doen geloven. Het is hoe dan ook normaal op de consoles om uberhaupt gebonden te zijn aan autosave: het is dan traditioneel geen PC mechanic (daarom vraag jij mij ook om PC games), maar begrijpelijk is het wel dat het er in zit. Of het terecht is, is een tweede.
[...]
I care.
Lijkt me sterk, gezien saven niets meer is dan variabelen naar een harde schijf schrijven. Met de opslag van consoles stelt dat weinig voor. Daarnaast zijn er gewoon console games die saven op snapshot. Maar je ziet het wel minder, maar dat komt denk ik eerder door de oudere generatie (zoals de PS2 en eerder) waarbij het inderdaad WEL de beperking is, en nu een soort standaard.
[...]
Paar voorbeelden van anderen (sommigen van fora, andere uit reviews).
The low memory on consoles is the prime reason for checkpoint saves that don't save shit. Did you never wonder why so many games for consoles don't remember what tree you destroyed, or what non-scripted building or vehicle you left destroyed where? It's because of console memory limitations.
And before you say, "but skyrim" .. yes, Skyrim manages to do it, but Farcry 3 is simply a port from consoles where the developer didn't bother to put in a proper save system not even for the consoles. So you can also blame laziness on developer part.
This is even further encumbered by some archaic leftover from the last generation of consoles, with the persisting belief that there’s a need to limit save slots. So you’re allowed one save, and one save only, and saving again overwrites the last. So any desires to archive moments of the game, to be able to return to a certain point to play again another time, are taken away. Because… because? For no damned reason. The “save” option in the menu itself is an utter farce – on the rare occasions it actually lets you use it, it doesn’t save anything at all. And there’s no need for any of it. If I want to stop playing at a certain key moment – say I have to go out, or to bed, or to work – tough. Leave it running and risk a crash, or lose the progress anyway. Because… because fuck you.
It’s hard to imagine how it could be this bad. A game that absolutely naturally lends itself to quicksaves (I don’t care if you don’t like them – guess what, you don’t have to use them even if they’re there) has no such thing. And as such it becomes a game that heavily relies on checkpointing. But it’s an open-world game, and so, er, needs quicksaves.
But all of those problems pale in comparison to the big one: Far Cry 3 is an open-world action RPG with a linear save system. Open-world games are about freedom and exploration. Role-playing games are about immersion. Both of those things are irrevocably broken by a checkpoint-only save system. Speaking generally, the inability to save on the fly does nothing to affect difficulty, unless the entire point of the game is the challenge of repetition, like in Mirror's Edge or Dark Souls. But if repetition isn't the point -- if the point is the aforementioned exploration or immersion -- then being thrown back to an arbitrary save-point every time you die, abandon a quest, or shut the game off only serves to discourage good ol'-fashioned fuckin' around. This, combined with your extremely limited save slots, creates an atmosphere that greatly discourages experimentation in a game where the single strongest point is the excellent freestyle murder system.

Read more: http://www.cracked.com/bl...me-year_p2/#ixzz2OkG0Nvj8
The worst affected is the Save system. Far Cry 2 was better on PC because it allowed you to save anywhere. Far Cry 3 does kind of, just with no quicksaving, not on missions, and it has an annoying habit of either restarting missions or dumping you miles away if you quit the game, whether you saved or not.
Ik heb me er niet zo vreselijk erg aan gestoord, ik heb het niet eens door gehad eigenlijk. Dat het zelfs na het kamp gebeurt (en je niet een nieuwe checkpoint krijgt) is wel vreemd.
Tja, ik weet niet zo goed wat ik daar op moet zeggen. Het kan twee dingen betekenen, jij bent een geweldige gamer die nooit dood gaat (of je speelt het op erg makkelijk zonder uitdaging) en wanneer je ophoud met spelen ga je netjes terug naar een checkpoint zodat je weer verder gaat waar je bent gestopt. Of je geeft niets om immersion. Ik denk op zich dat ik het wel weet. Op zich ben ik ook wel benieuwd of je een console of pc gamer bent.
bram1984 schreef op woensdag 27 maart 2013 @ 13:50:
[...]

Je bent wel een beetje aan het muggeziften hoor. Ik vind het zelf alleen maar handig. Kun je gelijk shit kopen, mocht je nog ammo of een vest nodig hebben. Met die gedachte hebben ze het ook zo geïmplementeerd, gok ik zo. Lijkt me sterk dat het met de console te maken heeft.
Dat kan jij best vinden, dat verandert niets aan het feit dat ik het onzinnig vind. Het heeft waarschijnlijk twee redenen, a het is een consoleport, b zo min mogelijk uitdaging voor de gamer zodat deze gewoon door blijft gaan. Maar ik wil niet bij het handje worden genomen, ik wil op mijn flikker krijgen als ik iets doms doe zoals een kamp inlopen, alarm uitzetten en dan tegen een piraat aanlopen :p. Dan ga ik dood en moet ik overnieuw. Nope checkpoint is al gehaald, moet gewoon die piraat ontwijken :')

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bram1984
Sorry, maar ik mis iets denk ik. Als ik doodga tijdens het innemen van een outpost, spawn ik in een reeds eerder ingenomen kamp, en kan ik gewoon weer opnieuw beginnen. Tenzij ze iets fundamenteels hebben aangepast, maar gisteren was het niet anders. Ik begrijp dus niet wat je bedoelt.

edit: Tenzij je het over doodgaan tijdens een missie hebt. Prima hoe de huidige oplossing is. Ik ben een aantal keer dood gegaan bij die missie waarbij je een foto moet nemen van die brug, dan spawn je halverwege de missie en moet je alsnog een heel stuk opnieuw doen. Maar ik me er verder totaal niet aan gestoord verder. Ik zou er niet aan moeten denken om complete missies weer helemaal opnieuw te moeten gaan doen.

[ Voor 42% gewijzigd door bram1984 op 27-03-2013 14:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrVegeta

MrVegeta

! Dolf is rechtvaardig !

Het is onderhand wel duidelijk dat jij niet begrijpt wat ik bedoel. Ik zal het simpel zeggen.

Als ik dood ga terwijl ik niet met een missie bezig ben spawn ik in een safe house, radiotower what ever. Dit is kut
Als ik dood ga tijdens een missie spawn ik in het missie gebied. Dit is niet heel kut Als ik ik een objective heb gehaald tijdens die missie spawn ik vanaf dat moment ergens midden in het kamp. Dit is kut
Quicksave doet eigenlijk niets behalve het opslaan van je inventory :/

Ik wil als ik quicksave dat ook alles van de wereld wordt opgeslagen, waar ik ben, met wat voor auto ik ben, wat voor stukken van het verhaal ik al heb gedaan (elke keer weer die kut Dennis aan de telefoon is kut).

Tja Bram, dat is dan het verschil tussen ons. Ik heb graag een uitdaging en wil de consequenties van een stomme beslissing voelen. Dat heb jij minder. Is ook prima.

[ Voor 10% gewijzigd door MrVegeta op 27-03-2013 14:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bram1984
Dus omdat je tijdens het free roamen niet exact op het punt spawnt waar je door een tijger genakt bent, voel je de consequenties van een stomme beslissing niet? Die logica ontgaat me een beetje. En dan heb je nog altijd fast travel.

Ik wil je dan verder wel eens horen tijdens lastige missies (of de wiet missie voor mijn part) waar je vaak doodgaat. Wil je dan serieus telkens opnieuw beginnen? Dan doe je toch een quicksave voor de missie begint? Kun je ook weer naar het complete gezwets van Dennis en Sam luisteren, dat zou pas kut zijn, aangezien een missie pas begint bij de cutscene. ;)

Mensen vergeten soms wel eens dat dit soort games er puur voor entertainment zijn, niet om z'n spelers extreme uitdagingen te geven en dito passende "straffen". Als je dat zoekt kun je beter Snake of recentelijker Ridiculous Fishing gaan spelen (een vis vangen op 700 meter diepte, dat is pas kut).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LiquidT_NL
Sorry, dat "who cares" is er een beetje te makkelijk op geschreven. Jij caret idd :P
Paar voorbeelden van anderen (sommigen van fora, andere uit reviews).
Hier haal je dingen door elkaar. Het feit over geheugen tekort gaat niet over save-games, maar meer over het onthouden van kapotgeschoten bomen/huizen bijvoorbeeld. Geheugentekort kan dit zeker veroorzaken. Dit gaat echter om details, niet om bassale stats (zoals positie).

De problemen met het niet saven/restoren van je locatie is gewoon een "designkeuze" al dan niet onbewust.
Tja, ik weet niet zo goed wat ik daar op moet zeggen. Het kan twee dingen betekenen, jij bent een geweldige gamer die nooit dood gaat (of je speelt het op erg makkelijk zonder uitdaging) en wanneer je ophoud met spelen ga je netjes terug naar een checkpoint zodat je weer verder gaat waar je bent gestopt. Of je geeft niets om immersion.
Of 3: ik vond FC3 niet zo bijster bijzonder, heb een paar uurtjes gespeeld en ben wel een paar keer doodgegaan, maar niet echt bij stil gestaan. Bij een missie ben ik gereset bij het begin, en bij het free-roamen vond ik het wel logisch.

Ik snap overigens niet waar het bijdraagt of niet aan immersion. Dat je respawned doet af aan de immersion, waar precies maakt niet uit. Of je bedoelt het tempo uit de game? Dat is dan wel zo, maar ik begrijp dat het mijlenver respawnen meer een bug is dan regulier, gezien ik toch wel in een missie van het begin af aan begon.
Ik denk op zich dat ik het wel weet.
Ik weet niet waar je hier op doelt, en wat jij dan denkt?
Op zich ben ik ook wel benieuwd of je een console of pc gamer bent.
PC gamer altijd geweest, laatste paar jaar wel uitgewaaierd naar andere platforms (PS2, PS3, Dreamcast, Wii), maar mijn main platform blijft de PC. Wel speel ik steeds minder AAA titels.
Dat kan jij best vinden, dat verandert niets aan het feit dat ik het onzinnig vind. Het heeft waarschijnlijk twee redenen, a het is een consoleport, b zo min mogelijk uitdaging voor de gamer zodat deze gewoon door blijft gaan. Maar ik wil niet bij het handje worden genomen, ik wil op mijn flikker krijgen als ik iets doms doe zoals een kamp inlopen, alarm uitzetten en dan tegen een piraat aanlopen :p. Dan ga ik dood en moet ik overnieuw. Nope checkpoint is al gehaald, moet gewoon die piraat ontwijken :')
Nu snap ik ook wat beter je punt, want je haalt nogal wat dingen door elkaar. Deels vind je het onzin dat het lineair saven is, anderzijds vind je de uitwerking raar omdat je naar een punt moet rennen en dus makkelijk iets kan halen. En als derde punt is het bugged omdat je mijlenver wordt gerespawned?
MrVegeta schreef op woensdag 27 maart 2013 @ 14:33:
Ik wil als ik quicksave dat ook alles van de wereld wordt opgeslagen, waar ik ben, met wat voor auto ik ben, wat voor stukken van het verhaal ik al heb gedaan (elke keer weer die kut Dennis aan de telefoon is kut).
Wordt de game dan niet makkelijker? Quicksave voor een kamp, ga naar binnen en faal: direct opnieuw proberen.
Tja Bram, dat is dan het verschil tussen ons. Ik heb graag een uitdaging en wil de consequenties van een stomme beslissing voelen. Dat heb jij minder. Is ook prima.
Kun je daarmee stoppen? Je doet nogal alsof je "beter" bent omdat je de game op moeilijk speelt.

[ Voor 11% gewijzigd door LiquidT_NL op 27-03-2013 15:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrVegeta

MrVegeta

! Dolf is rechtvaardig !

bram1984 schreef op woensdag 27 maart 2013 @ 15:08:
Dus omdat je tijdens het free roamen niet exact op het punt spawnt waar je door een tijger genakt bent, voel je de consequenties van een stomme beslissing niet? Die logica ontgaat me een beetje. En dan heb je nog altijd fast travel.

Ik wil je dan verder wel eens horen tijdens lastige missies (of de wiet missie voor mijn part) waar je vaak doodgaat. Wil je dan serieus telkens opnieuw beginnen? Dan doe je toch een quicksave voor de missie begint? Kun je ook weer naar het complete gezwets van Dennis en Sam luisteren, dat zou pas kut zijn, aangezien een missie pas begint bij de cutscene. ;)

Mensen vergeten soms wel eens dat dit soort games er puur voor entertainment zijn, niet om z'n spelers extreme uitdagingen te geven en dito passende "straffen". Als je dat zoekt kun je beter Snake of recentelijker Ridiculous Fishing gaan spelen (een vis vangen op 700 meter diepte, dat is pas kut).
Developers vergeten wel vaak dat gamers entertainment verschillend interpreteren. Zie je? Ik kan dat net zo goed ;). De gameplay van een vis vangen lijkt me niet zoveel aan, dus die laat ik aan mij voorbij gaan. Hotline Miama of SuperMeatBoy, ongelofelijk moeilijk, maar oh zo fijn als het lukt.

Consequenties van domme fouten (in mijn voorbeeld zei ik vrij duidelijk dat ik een piraat over het hoofd zag) zijn er niet nee, want de game maakt checkpoints voor je als je een objective hebt gehaald. En de immersion van de game is weg als je doodgaat door een tijger en je staat opeens weer in je safehouse.

Na een checkpoint hoor ik trouwens ook steeds het gezwets van Dennis, dit zou ik met een goede quicksave kunnen veranderen door op te slaan na het telefoontje. Waarschijnlijk zou ik als ik een normale quicksave functie had die gebruiken tijdens missies, net zoals de checkpoint het een beetje doet. Alleen checkpoint beloond je slechte speelstijl zonder dat je er wat voor hoeft te doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrVegeta

MrVegeta

! Dolf is rechtvaardig !

LiquidT_NL schreef op woensdag 27 maart 2013 @ 15:19:
De problemen met het niet saven/restoren van je locatie is gewoon een "designkeuze" al dan niet onbewust.
Dat was sowieso wel duidelijk want een developer die iets meer moeite doet (Skyrim bijvoorbeeld of Far Cry 2 zelfs) neemt wel de moeite om een save game systeem te maken dat op een pc kan draaien in plaats van gewoon de consolegame te porten.

Ach deze discussie heeft geen nut, waarschijnlijk ga ik FarCry toch niet uitspelen door deze dingen. Ik vind sommige gameplay keuzes erg slecht, jullie niet. Ik vermoed dat het komt omdat het een console port is, jullie niet. Ik ga jullie niet overtuigen en jullie mij ook niet :).

[ Voor 13% gewijzigd door MrVegeta op 27-03-2013 15:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LiquidT_NL
MrVegeta schreef op woensdag 27 maart 2013 @ 15:27:

Dat was sowieso wel duidelijk want een developer die iets meer moeite doet (Skyrim bijvoorbeeld of Far Cry 2 zelfs) neemt wel de moeite om een save game systeem te maken dat op een pc kan draaien in plaats van gewoon de consolegame te porten.
Op de console is het gewoon een keuze van de game, je locatie niet kunnen opslaan is GEEN beperking van de consoles. Het kan net zo goed BEWUST zo zijn gekozen, iets waar jij het niet mee eens bent misschien. Maar ze verwijten geen moeite te doen gaat mij ver.

Je kan het best vinden, en ik zal dat ook niet betwisten. Maar als jij begint dat ik misschien niet zo hardcore ben, of een console gamer, omdat ik jouw mening niet deel, vind ik dat treurig, dat heeft er niets mee te maken namelijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Señor Sjon
MrVegeta schreef op woensdag 27 maart 2013 @ 15:25:
[...]

Developers vergeten wel vaak dat gamers entertainment verschillend interpreteren. Zie je? Ik kan dat net zo goed ;). De gameplay van een vis vangen lijkt me niet zoveel aan, dus die laat ik aan mij voorbij gaan. Hotline Miama of SuperMeatBoy, ongelofelijk moeilijk, maar oh zo fijn als het lukt.

Consequenties van domme fouten (in mijn voorbeeld zei ik vrij duidelijk dat ik een piraat over het hoofd zag) zijn er niet nee, want de game maakt checkpoints voor je als je een objective hebt gehaald. En de immersion van de game is weg als je doodgaat door een tijger en je staat opeens weer in je safehouse.

Na een checkpoint hoor ik trouwens ook steeds het gezwets van Dennis, dit zou ik met een goede quicksave kunnen veranderen door op te slaan na het telefoontje. Waarschijnlijk zou ik als ik een normale quicksave functie had die gebruiken tijdens missies, net zoals de checkpoint het een beetje doet. Alleen checkpoint beloond je slechte speelstijl zonder dat je er wat voor hoeft te doen.
Als je immersion wilt, dan is dood gewoon game over. Wat is het nou voor een immersion als je doodgaat door een tijger en je komt op dezelfde plek weer terug zonder tijger met alles voor de rest hetzelfde. Dat zou ik juist suf vinden, want dan is er juist geen straf als je ergens in de bush een beer over het hoofd ziet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrVegeta

MrVegeta

! Dolf is rechtvaardig !

Dezelfde plek als je laatste save hé. Maar ja goed, ik laat het hier wel bij :).

[ Voor 36% gewijzigd door MrVegeta op 27-03-2013 15:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• corset
STOP nou een keer met console bashen mrVegeta. Je bent al gemod edit, dat zou al een gigantische hint moeten zijn. >_>

On topic:

Ik ga morgen opnieuw beginnen met het spel, op de moeilijkste difficulty nu. Iemand nog tips?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrVegeta

MrVegeta

! Dolf is rechtvaardig !

Tip? Yes, ga naar het ubisoft forum en check daar het FarCry3 mod topic. Sloop dan je minimap en die camera/wallhack uit je game en ga dan spelen.

Overigens ben ik niet aan het console bashen, geen idee waar je dat weer vandaan haalt.

[ Voor 23% gewijzigd door MrVegeta op 27-03-2013 20:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cirflexx
  • Registratie: December 2011
  • Laatst online: 26-05 15:56
[...]

sorry, topic vergeten in de gaten te houden :) kan gebeuren.
Ik neem op met een capture card, de Roxio game capture HD pro :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DieterVDW
  • Laatst online: 12-02-2017
Ik vind ook wel dat doodgaan een zekere 'vervelendheid' moet hebben. In Far Cry moet je stuk opnieuwspelen, vind ik net goeie threshold.

Als je gelijk waar kan saven, dan kun je nét voor elk moeilijk moment quicksaven, en is doodgaan nooit vervelend. Hop reload en opnieuw proberen.
Dan stelt een spel niks meer voor ... (IMHO)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• corset
Compleet mee eens. Ik ben de luie games erg zat aan het worden (om de 2 seconden checkpoints). Geef mij maar games waar ik meer moeite voor moet doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bram1984
lanerios schreef op woensdag 27 maart 2013 @ 19:45:
STOP nou een keer met console bashen mrVegeta. Je bent al gemod edit, dat zou al een gigantische hint moeten zijn. >_>

On topic:

Ik ga morgen opnieuw beginnen met het spel, op de moeilijkste difficulty nu. Iemand nog tips?
Ik ben meteen op warrior begonnen, is niet enorm moeilijk hoor. De beste tip die ik je kan geven is niet gespot worden bij het innemen van een outpost, want dan komen ze echt uit alle hoeken en gaten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jelte,89
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 30-05 22:02

Jelte,89

Woodworking

Heeft er toevallig iemand een savegame (PC) die al wat verder is? ik heb vorige week mijn pc geformateerd en heb de save game (blijkbaar) niet goed bewaard, en ben vandaag overnieuw begonnen maar heb eigenlijk geen zin om alle dieren te zoeken om spullen te craften, ik was bij het punt dat alle vrienden weer bij elkaar waren en vertrokken, bijna alle skils en het onderste eiland nog niet ontdekt. en de helft van de outposts.

Mailen mag naar lichtenberg.j at gmail.com

Revive the guild!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• edward2
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 17-05 20:51

edward2

Schieten op de beesten

FC3 to the 80's, wel een heel ander concept :D

http://fc3blooddragon.uk.ubi.com/

Niet op voorraad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 493811

Far Cry 3 nogmaals uitgespeeld, weer op master.

Dit keer zonder silencers/bow/sniper, 3 health bars, geen body armours gekocht. Gebruikte wapens: knife, ak47, pkm, d50 enkel op het einde. Enkele keer een ander wapen omdat dat verplicht was voor de missie(sniper). Verder ben ik niet royaal geweest met health syringes.

Was zeker moeilijker, maar nog zeer goed haalbaar. Het moeilijkste was die tripmissie waar vaas telkens rennend op je af komt die je moet killen met een mp5k. De missie met de Inkmonster en die missie waar je een teammate redt, die vervolgens een boot bestuurt en waar jij achter het machinegeweer zit. Daar heb ik dan ook de endorfine syringe bij gebruikt

[ Voor 4% gewijzigd door Anoniem: 493811 op 06-04-2013 12:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ByteMe_
  • Niet online
DieterVDW schreef op donderdag 28 maart 2013 @ 13:23:
Ik vind ook wel dat doodgaan een zekere 'vervelendheid' moet hebben. In Far Cry moet je stuk opnieuwspelen, vind ik net goeie threshold.

Als je gelijk waar kan saven, dan kun je nét voor elk moeilijk moment quicksaven, en is doodgaan nooit vervelend. Hop reload en opnieuw proberen.
Dan stelt een spel niks meer voor ... (IMHO)
Dat is wel een nadeel van de fc spellen ja, het wordt net iets te makkelijk

Mijn laatste reviews: Xiaomi Mi 9T | Mpow H12

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aegir81
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 01-06 12:18

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ByteMe_
  • Niet online
Ik krijg een redirect bij beide links naar dailymotion.com (maar kan daar ook zoeken natuurlijk)

Mijn laatste reviews: Xiaomi Mi 9T | Mpow H12

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vinom
  • Registratie: Augustus 2009
  • Nu online
Ha, de game is al gelekt zo te zien. Straks maar eens proberen :D
Als ie goed is koop ik hem.
Pagina: 1 ... 31 32 Laatste

Let op:
We praten hier over de game, niet over vragen/problemen met het draaien er van (hop daarvoor naar SPV) en ook niet of je game wel/niet binnen hebt gekregen.

Dus NIET: posts a la "is mijn videokaart wel snel genoeg?", "gisteren kwam de postbode langs", e.d.

Oh en als je het al uitgespeeld hebt: ga niet hier het verhaal van de game uit de doeken doen.
Of zet het op zijn minst tussen de spoiler-tags. Anderen zijn de game nog aan het spelen en ervaren het graag zelf.