Ik had graag gezien dat je mensen gewoon kon duwen of met de steen tegen het hoofd kon gooien, maar helaas. Een heavy in het water parkeren en em laten verdrinken leek mij prachtig, maar dat gaat dus niet. Er één het water in dumpen, bloedend en al lokt ook niets uit bij de haai, jammer. Daar ging inderdaad het plan iedereen aan de haaien te voeren.Verwijderd schreef op dinsdag 18 december 2012 @ 16:26:
en daarnaast een haai gaat echt niet het kamp binnen zwemmen dus heeft het geen zin om daarmee een kamp over te nemen :);)
Creativiteit ftw...djunicron schreef op dinsdag 18 december 2012 @ 16:28:
[...]
Ik had graag gezien dat je mensen gewoon kon duwen of met de steen tegen het hoofd kon gooien, maar helaas. Een heavy in het water parkeren en em laten verdrinken leek mij prachtig, maar dat gaat dus niet. Er één het water in dumpen, bloedend en al lokt ook niets uit bij de haai, jammer. Daar ging inderdaad het plan iedereen aan de haaien te voeren.
De omgeving van de mens is de medemens.
Verwijderd
voor diegene die een mooie duik willen maken in het water met de handjes vooruit...afgrond...of grote steen, springen en met je muis zorgen dat je naar beneden kijkt...Altijd wat leuker gevoel dan gewoon springen met je gun in je handen.
Waarom plak je geen C4 op een jetski en ga je volgas op een basis af? Die stuitert dan de basis door. Als je ook nog eens een patrouilleboot hebt, dan kan je dat boordkanon gebruiken.
This is my signature. There are many like it, but this one is mine.
Ik ben nu wel klaar met de discussie hoor. Je blijft maar vasthouden aan je eigen mening, daar waar ik probeer uit te leggen wat het algemene beeld waarschijnlijk is. Ik heb daar geen cijfers voor en dat hoeft ook niet.bram1984 schreef op dinsdag 18 december 2012 @ 09:40:
[...]
"De meeste mensen zullen Skyrim of Crysis of GTA 4 beter vinden dan Far Cry 3"
Waar baseer je dat op dan? Heb je daar een bron voor, of verzin je dit gewoon ter plekke? Ik hoor dan namelijk niet bij de meeste mensen blijkbaar. Dat jij FC3 niet leuk vindt en het vergelijkt met een kreupele tijdens een hardloopwedstrijd (een titel die ik eerder aan Crysis 2 geef, want, nogmaals, wat een vreselijk gedrocht is dat), tja, daar kunnen we verder weinig aan doen. Voor mij is het samen met Uncharted en Batman een van de vetste SP games van de afgelopen jaren.
"Ik kan me goed voorstellen, dat er mensen zijn die in de categorie Shooter, Crysis 2 beter vinden dan Far Cry 3."
Serieus? Ik kan het me maar heel moeilijk voorstellen namelijk. Sterker nog: ik kan het me niet voorstellen. Gewoon alles voelt beter in FC3.
Ik vind zelf Far Cry 3 een goed spel, het krijgt van mij een 8. Heb ik al eerder verteld. Ik begrijp daarom niet waarom je dan denkt dat ik het spel niet leuk vind en dat ik het vergelijk met een kreupele in een hardloopwedstrijd. Je eerste aanname is in ieder geval onzin, omdat ik steeds zeg dat FC3 goed is. Mijn vergelijking met de hardloopwedstrijd zegt niks over FC3, maar over een manier van denken.
Enige wat ik dus wil zeggen, is dat als Far Cry 3 goty wordt, dus het beste spel van het jaar (! dus heel goed !), dat dat ook iets zegt over de rest van de games die dit jaar zijn verschenen.
Zo vind ik dat Far Cry 3 niet zo revolutionair is, zoals GTA 4, Skyrim en Crysis dat in hun tijd waren. Over dit laatste zijn uiteraard de meningen verdeeld. Ik weet in ieder geval dat ikzelf en velen met mij, deze spellen meer dan honderd uur per stuk hebben gespeeld, waarbij Far Cry 3 rond 25 uur echt wel klaar is. Daarbij heb ik meer plezier en vernieuwing gezien in genoemde spellen dan in Far Cry 3.
Ik verwacht voor de komende tijd wel veel goeds, bijvoorbeeld GTA 5 en Crysis 3. Die zien er nu heel goed uit en wie weet wordt dat weer een grote stap verder. (Zo heb ik gehoord dat GTA 5 groter dan Red Dead Redemption, GTA 4 en GTA San Andreas samen wordt.) Daarnaast zullen er ook wel nieuwe nog onbekende pareltjes komen.
Tenslotte: er is verschil tussen een shooter en een sandbox-shooter. Liefhebbers van de pure shooter, zullen Crysis 2 best leuker kunnen vinden dan Far Cry 3. Dat is niet mijn mening, maar een mogelijkheid. Jammer dat je dan meteen denkt dat dat onzin is, omdat jij zelf Crysis 2 een "vreselijk gedrocht" vindt.
Dit is mijn laatste post over dit onderwerp trouwens. Ik zou zeggen, probeer niet zo fanboy over te komen en sta gewoon open voor meningen. Far Cry 3 is goed, maar niet perfect. Ik vond het iets tegenvallen, en dat is gezonde kritiek, het kan namenlijk echt veel beter.
Ook op dit forum is door meerdere mensen gezegd, dat de graphische kant (met name op eiland twee) soms wel tegenvalt, dat Vaas en Hoyt toch wel erg weinig gebruikt zijn, dat het RPG systeem wel heel simpel is, dat multiplayer ronduit slecht kan werken, dat er na een tijdje niks nieuws meer is te doen, dat zijmissies saai zijn, enz. Voor een GOTY erg mager.
Als je het hebt uitgespeeld is het klaar, het was leuk, weinig speciaals, 25 uur speeltijd. Een acht is ook goed. GOTY? Bij gebrek aan beter...
Crysis ziet er nog steeds mooier uit. Ook vind ik het best treurig dat ik geen gebouwen kan slopen/plat rijden. Zelfs in 5 jaar oude Crysis kan het.maxers1973 schreef op dinsdag 18 december 2012 @ 15:14:
Net effe Crysis zitten spelen op mijn pc na het zien van deze Crysis 2007 VS Far cry 3 2012 beelden... Holy cow . Wat worden de pc users voorgelogen wat betreft wat er al niet mogelijk zou zijn als Far cry 3 alleen voor de pc was ontwikkeld.![]()
YouTube: FAR CRY 3 VS CRYSIS - BATTLE
Far Cry 3 wint het op bepaalde gebieden wel qua graphics, maar voor de rest ziet crysis er beter uit. Crysis had voor mij een hogere WOW factor dan welke game dan ook.
Ook vind ik het vuur-gedrag van FC2 veel leuker dan in FC3. Vuur verspreid zich veel minder in FC3.
Het is een goede game, maar hoger dan een 8 verdient het niet. Het is zeker een uitschieter, maar echt geen 9+ waard.
[ Voor 12% gewijzigd door Gamebuster op 18-12-2012 17:16 ]
Let op: Mijn post bevat meningen, aannames of onwaarheden
Bij gebrek aan beter wordt alles gauw een 9+ ..dat is goed voor de omzetGamebuster schreef op dinsdag 18 december 2012 @ 17:12:
[...]
Crysis ziet er nog steeds mooier uit. Ook vind ik het best treurig dat ik geen gebouwen kan slopen/plat rijden. Zelfs in 5 jaar oude Crysis kan het.
Far Cry 3 wint het op bepaalde gebieden wel qua graphics, maar voor de rest ziet crysis er beter uit. Crysis had voor mij een hogere WOW factor dan welke game dan ook.
Ook vind ik het vuur-gedrag van FC2 veel leuker dan in FC3. Vuur verspreid zich veel minder in FC3.
Het is een goede game, maar hoger dan een 8 verdient het niet. Het is zeker een uitschieter, maar echt geen 9+ waard.
Hier heb je wat mij betreft alles mee gezegd. Oftewel: gelul in de ruimte. Ik ben verder ook klaar met de "discussie", dus zal hier verder ook niet op ingaan.Playa del C. schreef op dinsdag 18 december 2012 @ 17:05:
[...]
Ik ben nu wel klaar met de discussie hoor. Je blijft maar vasthouden aan je eigen mening, daar waar ik probeer uit te leggen wat het algemene beeld waarschijnlijk is. Ik heb daar geen cijfers voor en dat hoeft ook niet.
Ik zal wel stom zijn, maar hoe krijg ik in hemelsnaam c4 op een auto? Rolt er continu vanaf...
Op de zijkant plakken. In de achterbak lukt inderdaad niet.jannes_beterams schreef op dinsdag 18 december 2012 @ 18:03:
Ik zal wel stom zijn, maar hoe krijg ik in hemelsnaam c4 op een auto? Rolt er continu vanaf...
Hier ben ik het nou roerend mee eens. FC3 is een leuke game, maar een GOTY-titel is het gewoon niet. Het is wat dat betreft niet geschikter dan games als bijvoorbeeld Mass Effect 3 of zelfs Diablo 3. FC3 scoort vooral verhaaltechnisch goed in mijn ogen (want qua gameplay doet het echt niets nieuws), maar ik vind het "jezelf verliezen" (even heel globaal als thema) bijvoorbeeld beter uitgewerkt in een game als Spec-Ops: The Line.Playa del C. schreef op dinsdag 18 december 2012 @ 17:05:
[...]
Zo vind ik dat Far Cry 3 niet zo revolutionair is, zoals GTA 4, Skyrim en Crysis dat in hun tijd waren. Over dit laatste zijn uiteraard de meningen verdeeld. Ik weet in ieder geval dat ikzelf en velen met mij, deze spellen meer dan honderd uur per stuk hebben gespeeld, waarbij Far Cry 3 rond 25 uur echt wel klaar is. Daarbij heb ik meer plezier en vernieuwing gezien in genoemde spellen dan in Far Cry 3.
[...]
GOTY? Bij gebrek aan beter...
Als ik kijk naar andere GOTY-titels zou ik FC3 niet in het rijtje plaatsen. Het is een goede game, maar ik heb het idee dat het GOTY-idee vooral voortvloeit uit de timing: Het is simpelweg de laatste grote game van het jaar, dus die staat het verst in het geheugen.
Verwijderd
Nja dan mod je de game toch even?Gamebuster schreef op dinsdag 18 december 2012 @ 17:12:
[...]
Crysis ziet er nog steeds mooier uit. Ook vind ik het best treurig dat ik geen gebouwen kan slopen/plat rijden. Zelfs in 5 jaar oude Crysis kan het.
Iedereen altijd maar klagen
In een 5 jaar oude crysis kan het ja, maar 5 jaar geleden had je jou pc niet en kon je het niet eens spelen denk ik. Wat denk je dat het voorn power kost om al die physics erin te doen, Crysis 2 had ook geen destruction, dan duurt het namelijk weer 5 jaar voordat jij het met jou pc kan spelen, en nog eens 5 jaar voor jou om weer te klagen over een nieuwe game, waarvan in jou ogen de physics 5 jaar achter lopen.Crysis ziet er nog steeds mooier uit. Ook vind ik het best treurig dat ik geen gebouwen kan slopen/plat rijden. Zelfs in 5 jaar oude Crysis kan het.
Crysis was zijn tijd ver vooruit. Een console zou helemaal jankend in de hoek gaan staan. 
FC3 is leuk, maar geen GOTY. Ik had meer tweedeling verwacht tussen noord en zuid qua wildlife enzo. Nu kan je op ~1/3e van de noordelijke kaart alle benodigde beesten vinden voor alle skins die je nodig hebt. Ik moet alleen de specials nog.
De basis is heel goed van het spel met oog voor detail (muizen 's nachts door het gras enzo), maar de ontwikkeling die je als Jason in 5 minuten doormaakt is wat abrupt. Van bang zijn voor een mes in de intro tot een animal butcher even later.
Ook is het te makkelijk dat radiotorens de wapens vrij spelen. Bij een RPG is het half de lol dat je een upgrade eindelijk kan betalen door sparen en grinden. Nu race je het eiland over voor de torens en je hebt alle wapens die je nodig hebt. Ook de transport hubs zijn wat te makkelijk, vooral omdat het altijd werkt, waar dan ook op de kaart i.p.v. van hub naar hub te gaan.
Owja, en gisteren Spider 1 Relic gehaald. Zoek deze op op internet waar die zit, want hij staat niet op de kaart en is alleen tijdelijk te vinden.
FC3 is leuk, maar geen GOTY. Ik had meer tweedeling verwacht tussen noord en zuid qua wildlife enzo. Nu kan je op ~1/3e van de noordelijke kaart alle benodigde beesten vinden voor alle skins die je nodig hebt. Ik moet alleen de specials nog.
De basis is heel goed van het spel met oog voor detail (muizen 's nachts door het gras enzo), maar de ontwikkeling die je als Jason in 5 minuten doormaakt is wat abrupt. Van bang zijn voor een mes in de intro tot een animal butcher even later.
Ook is het te makkelijk dat radiotorens de wapens vrij spelen. Bij een RPG is het half de lol dat je een upgrade eindelijk kan betalen door sparen en grinden. Nu race je het eiland over voor de torens en je hebt alle wapens die je nodig hebt. Ook de transport hubs zijn wat te makkelijk, vooral omdat het altijd werkt, waar dan ook op de kaart i.p.v. van hub naar hub te gaan.
Owja, en gisteren Spider 1 Relic gehaald. Zoek deze op op internet waar die zit, want hij staat niet op de kaart en is alleen tijdelijk te vinden.
Crysis was ook niet gemaakt met consoles in het achterhoofd. De reden dat pc graphics vandaag de dag falen is omdat games op alle platformen moeten draaien, en die %$%&consoles (ja sorry) zijn inmiddels zwaar verouderd, en hebben gewoon niet de capaciteit voor b.v. high-res textures.
Ik vind het spel tot nu toe zeer vermakelijk. De main storyline is gewoon erg goed voor een shooter. De side missions stellen mij wel teleur. Maar het is niet zo erg als in far cry 2.
Ik vind het spel tot nu toe zeer vermakelijk. De main storyline is gewoon erg goed voor een shooter. De side missions stellen mij wel teleur. Maar het is niet zo erg als in far cry 2.
Die Spider relic ligt dus
(Voor de zekerheid maar in de spoiler gezet, in het begin ken je deze locatie nog niet)
Nu ben ik dus nét op het tweede eiland. Volgens mij kan ik dan nog wel terug?
spoiler:
in de grot waar je maten zitten, bij die dokter
(Voor de zekerheid maar in de spoiler gezet, in het begin ken je deze locatie nog niet)
Ja hoor je kan of met fast travel terug, of vliegendNyarlathotep schreef op woensdag 19 december 2012 @ 09:47:
Die Spider relic ligt dusspoiler:in de grot waar je maten zitten, bij die dokter
Volgens mij ben je dan al te laat, vandaar dat ik geen spoilers gebruik voor deze relic. Hij staat niet op een kaart en hij zit in een uithoek van de grot onder het huis van Dr. Earnhardt.Nyarlathotep schreef op woensdag 19 december 2012 @ 09:47:
Die Spider relic ligt dusspoiler:in de grot waar je maten zitten, bij die dokter
UbiSoft is op de hoogte, dus waarschijnlijk wordt de invisible wall die er per ongeluk zit weggehaald.
Het is logish dat FC3 met Crysis vergeleken wordt qua graphics. Qua gameplay weet ik een hele andere link te leggen. Het kan eraan liggen dat ubisoft de game ontwikkeld heeft, maar ik vind de manier van missions erg veel gemeen hebben met Assassins creed! De timed challenges voor een high score op een online scoreboard hoort i.m.h.o. niet echt in een shooter thuis. FC3 is voor mij min of meer realistisch gebleven, maar als ik vervolgens met unlimited ammo zoveel mogelijk random spawnende enemies moet killen valt me dat toch een beetje tegen.Playa del C. schreef op dinsdag 18 december 2012 @ 17:05:
[...]
Ik ben nu wel klaar met de discussie hoor. Je blijft maar vasthouden aan je eigen mening, daar waar ik probeer uit te leggen wat het algemene beeld waarschijnlijk is. Ik heb daar geen cijfers voor en dat hoeft ook niet.
Ik vind zelf Far Cry 3 een goed spel, het krijgt van mij een 8. Heb ik al eerder verteld. Ik begrijp daarom niet waarom je dan denkt dat ik het spel niet leuk vind en dat ik het vergelijk met een kreupele in een hardloopwedstrijd. Je eerste aanname is in ieder geval onzin, omdat ik steeds zeg dat FC3 goed is. Mijn vergelijking met de hardloopwedstrijd zegt niks over FC3, maar over een manier van denken.
Enige wat ik dus wil zeggen, is dat als Far Cry 3 goty wordt, dus het beste spel van het jaar (! dus heel goed !), dat dat ook iets zegt over de rest van de games die dit jaar zijn verschenen.
Ik verwacht voor de komende tijd wel veel goeds, bijvoorbeeld GTA 5 en Crysis 3. Die zien er nu heel goed uit en wie weet wordt dat weer een grote stap verder. (Zo heb ik gehoord dat GTA 5 groter dan Red Dead Redemption, GTA 4 en GTA San Andreas samen wordt.) Daarnaast zullen er ook wel nieuwe nog onbekende pareltjes komen.
Tenslotte: er is verschil tussen een shooter en een sandbox-shooter. Liefhebbers van de pure shooter, zullen Crysis 2 best leuker kunnen vinden dan Far Cry 3. Dat is niet mijn mening, maar een mogelijkheid. Jammer dat je dan meteen denkt dat dat onzin is, omdat jij zelf Crysis 2 een "vreselijk gedrocht" vindt.
Dit is mijn laatste post over dit onderwerp trouwens. Ik zou zeggen, probeer niet zo fanboy over te komen en sta gewoon open voor meningen. Far Cry 3 is goed, maar niet perfect. Ik vond het iets tegenvallen, en dat is gezonde kritiek, het kan namenlijk echt veel beter.
Ook op dit forum is door meerdere mensen gezegd, dat de graphische kant (met name op eiland twee) soms wel tegenvalt, dat Vaas en Hoyt toch wel erg weinig gebruikt zijn, dat het RPG systeem wel heel simpel is, dat multiplayer ronduit slecht kan werken, dat er na een tijdje niks nieuws meer is te doen, dat zijmissies saai zijn, enz. Voor een GOTY erg mager.
Als je het hebt uitgespeeld is het klaar, het was leuk, weinig speciaals, 25 uur speeltijd. Een acht is ook goed. GOTY? Bij gebrek aan beter...
Verder vind ik FC3 echt geweldig. En de WOW factor ligt bij mij erg hoog bij deze game. Dit komt niet door enkel de gameplay of de graphics, maar mede door de enorm goede voice casting. Als ik Vaas of Buck een monoloog hoor doen, zou je bij wijs van spreken kunnen zeggen dat ze recht voor je staan. Het voelt alsof het geen acteren is, bijna natuurlijk. Hun persoonlijkheden maken het spel voor mij. Het zijn echt personages die je vanaf het begin van de game tegen komt, en je echt naartoe wilt werken om een eind aan hun leven te maken. Waar Buck mij heel dreigend overkomt komt Vaas voor mij erg komisch over. Maar beide zijn het toch bastards van de bovenste plank.
Het hele insanity verhaal dat speelt op het eiland komt ook telkens terug. Iedere eilandbewoner komt ietwat vreemd over. Ik vind alleen jammer dat Jason's rol daar iets te weinig op inspeeld. Hij neemt alles maar voor waar en blijkt bijna niet te merken dat hij te maken heeft met een zooitje geestelijk beperkten. Heel zijn persoonlijkheid valt mij zowiesow een beetje tegen. Van scheitluis in het begin is hij na 5 minuten genezen en een echte oorlogsveteraan geworden, en schiet hij gemakkelijk een heel kamp met piraten aan gort. Dit zal dan wel komen door de tatau, maar daar wordt (voor zover ik weet) niet veel over uitgelegd.
Ik geef het spel een positieve 9-. Waar de game qua gameplay, graphics en dialoog uitblinkt, is de lore nog een beetje vaag voor mij. Daarnaast vind ik Jason niet een hele goede hoofdrolspeler. Dan mag zijn dialoog verder prima aan de FC3 standaard voldoen, heb ik zelf gewoon iets tegen zijn persoonlijkheid. Hij neemt iets te snel alles voor waar en wisselt na het krijgen van de tatau in een keer om naar een geruilla expert. Verder is het een van de beste single player shooter games die ik heb gespeeld. Ik vind de vergelijking "de Skyrim onder de shooters" van Machinima een gepaste opmerking.
Kast: Cooler Master Q330L V2 | CPU: AMD Ryzen 7 7800X3D | CPU Cooler: Thermalright Peerless Assassin 120 SE | MEM: Corsair Vengeance 2x 16GB @ 6000MHz | GPU: XFX Speedster MERC 6800XT | SSD: Samsung 980 PRO 1TB | Scherm: Samsung LC24RG50FQU 144hz
Ik heb natuurlijk lang niet alle berichten hier gelezen, maar ben ik de eerste (of één van de weinige) die zich gigantisch irriteerd aan de mouse-movement?
Ik ben misschien wel een azijn-zeiker op dat gebied, maar vergeleken met bijvoorbeeld BO2 of BF3 (nee, ik vergelijk geen graphics of verhaallijn) voelt het net alsof er een soort fade-in en fade-out zit in de mouse movement. Natuurlijk heb ik de Mouse Acceleration al lang uitgezet, maar toch blijf ik het merken. Zo zonde, want het haalt voor mij zelfs het plezier weg uit het spel.
Ik krijg de indruk dat het spel nou zo eenmaal in elkaar zit, want aan m'n PC/Muis kan het niet liggen (i7 3820, GTX560, 16 GB DDR3 + Razer Taipan). MSAA en alle foefjes aan of uit maakt geen verschil.
Iemand anders hier ook "last" van?
Ik ben misschien wel een azijn-zeiker op dat gebied, maar vergeleken met bijvoorbeeld BO2 of BF3 (nee, ik vergelijk geen graphics of verhaallijn) voelt het net alsof er een soort fade-in en fade-out zit in de mouse movement. Natuurlijk heb ik de Mouse Acceleration al lang uitgezet, maar toch blijf ik het merken. Zo zonde, want het haalt voor mij zelfs het plezier weg uit het spel.
Ik krijg de indruk dat het spel nou zo eenmaal in elkaar zit, want aan m'n PC/Muis kan het niet liggen (i7 3820, GTX560, 16 GB DDR3 + Razer Taipan). MSAA en alle foefjes aan of uit maakt geen verschil.
My PC Steam Profile PSN: AfcaEricNL
Ik heb nergens last van. Het voelt bij mij net als elke andere shooter en ik hoefde geen moment aan het aimen te wennen. Misschien voor de zekerheid toch maar eens een andere muis proberen om te kijken of dat scheelt?EricNL schreef op woensdag 19 december 2012 @ 10:38:
Ik heb natuurlijk lang niet alle berichten hier gelezen, maar ben ik de eerste (of één van de weinige) die zich gigantisch irriteerd aan de mouse-movement?
Kast: Cooler Master Q330L V2 | CPU: AMD Ryzen 7 7800X3D | CPU Cooler: Thermalright Peerless Assassin 120 SE | MEM: Corsair Vengeance 2x 16GB @ 6000MHz | GPU: XFX Speedster MERC 6800XT | SSD: Samsung 980 PRO 1TB | Scherm: Samsung LC24RG50FQU 144hz
Ik heb het ook al geprobeerd met een PS3 controller, en daar merk ik eigenlijk hetzelfde. Het is ook lastig om zoiets uit te leggen natuurlijk, want het komt voornamelijk aan op gevoel. Het enigste waarmee ik het echt aan zou kunnen geven is: "De BF3 weten mogelijk wat ik bedoel".IIsnickerII schreef op woensdag 19 december 2012 @ 10:39:
[...]
Ik heb nergens last van. Het voelt bij mij net als elke andere shooter en ik hoefde geen moment aan het aimen te wennen. Misschien voor de zekerheid toch maar eens een andere muis proberen om te kijken of dat scheelt?
"Fade-in/fade-out"? Hoe bedoel je dat precies? Motion blur?EricNL schreef op woensdag 19 december 2012 @ 10:38:
Gewoon een heel grote verzameling snoertjes
Ik speel ook BF3. Ook nergens last van. Maar ik denk dat ik weet wat je bedoelt. Het is een nieuwe techniek om het first person perspectief wat levensechter te maken. Maar als je goed oplet is hetgene wat jij ervaart slechts cosmetisch. Het zou gewoon naar behoren moeten werken zoals oudere shooters.EricNL schreef op woensdag 19 december 2012 @ 10:45:
[...]
Ik heb het ook al geprobeerd met een PS3 controller, en daar merk ik eigenlijk hetzelfde. Het is ook lastig om zoiets uit te leggen natuurlijk, want het komt voornamelijk aan op gevoel. Het enigste waarmee ik het echt aan zou kunnen geven is: "De BF3 weten mogelijk wat ik bedoel".
Ik verwoord het verkeerd denk ik. Ondanks dat de Mouse-acceleration uit staat, krijg ik toch het idee dat er een minimale acceleration in zit. Zoals IIsnickerII al zegt: het spel werkt technisch gewoon zoals het bedoeld is. Ik ben er nu ook van overtuigd dat dit voor mij persoonlijk een "gevoels-kwestie" is. Ik ben gewoon een azijn-zeiker dusCompizfox schreef op woensdag 19 december 2012 @ 10:45:
[...]
"Fade-in/fade-out"? Hoe bedoel je dat precies? Motion blur?
Toch bedankt voor jullie reactie's!
Het is inderdaad zoals aangegeven een cosmetisch aspect volgens mij, om meer de sense te geven dat je een mens met een hoofd bent i.p.v. een camera die door de lucht zweeft. Ik had dit ook een beetje bij Crysis (dat acceleratie gevoel).EricNL schreef op woensdag 19 december 2012 @ 10:54:
[...]
Ik verwoord het verkeerd denk ik. Ondanks dat de Mouse-acceleration uit staat, krijg ik toch het idee dat er een minimale acceleration in zit. Zoals IIsnickerII al zegt: het spel werkt technisch gewoon zoals het bedoeld is. Ik ben er nu ook van overtuigd dat dit voor mij persoonlijk een "gevoels-kwestie" is. Ik ben gewoon een azijn-zeiker dus
Explorers in the further regions of experience...demons to some, angels to others.
Ah joh geen probleem. Ik kan begrijpen dat het wat "nieuw" overkomt. Ik verwacht ook niet dat er nog veel games uit komen die dit gevoel niet geven. Ik ben bang dat het een kwestie van wennen wordt. Maar volgens mij valt hier wel het een en het ander in te tweaken hoor. Maar ik ben geen razer expert, dus ik zou niet weten hoe je dat met jou muis kan bereiken. Veel succes in ieder gevalEricNL schreef op woensdag 19 december 2012 @ 10:54:
[...]
Ik verwoord het verkeerd denk ik. Ondanks dat de Mouse-acceleration uit staat, krijg ik toch het idee dat er een minimale acceleration in zit. Zoals IIsnickerII al zegt: het spel werkt technisch gewoon zoals het bedoeld is. Ik ben er nu ook van overtuigd dat dit voor mij persoonlijk een "gevoels-kwestie" is. Ik ben gewoon een azijn-zeiker dus
Misschien last van inputlag door settings in de video tab?EricNL schreef op woensdag 19 december 2012 @ 10:54:
[...]
Aantal buffered frames misschien even proberen te verlagen.
GekkePrutser schreef op dinsdag 18 december 2012 @ 16:07:
[...]
spoiler:Die boot vertrekt pas als je er bij in de buurt komt. Als je zorgt dat je van tevoren al een RPG bij je hebt, kan je hem op een afstandje opblazen, nog voor de timer gaat lopen. En sowieso eerst alle vijanden afschieten met een sniper voordat je richting die boot loopt.
spoiler:
Ik rende naar die boot terwijl ik 4 pakjes C4 er naar toe gooide. Was het ook zo klaar 
Inderdaad, hier dacht ik ook aan. Moet zeggen dat ik niet begrijp dat die setting in het spel zit. Het enige wat het bufferen van frames doet is een vertraging introduceren. Far Cry 3 loopt op een bijzonder schokkende engine, met veel microstutter en/of haperingen. Dit was bij Far Cry 2 ook zo, waar veel mensen het probeerden te verhelpen door "MaxFPS = 45" te gebruiken.LxxFxx schreef op woensdag 19 december 2012 @ 10:57:
[...]
Misschien last van inputlag door settings in de video tab?
Aantal buffered frames misschien even proberen te verlagen.
Ik zelf zou altijd voor 1 frame in de buffer kiezen in dit soort gevallen. Ook VSYnc op 1 of 2 maakt trouwens veel verschil, waarbij ik veel meer fps had met VSync op 2... Heb zelf een 120 Hz scherm, dus misschien heeft dat ook enigzins invloed op het effect van dit soort settings, maar goed. Testen en je ziet het. Fraps kan handig zijn trouwens, heeft mij veel informatie gegeven over de effecten van bepaalde settings. Dit staat uiteraard los van het stotteren en/of lag gevoel, dus dat blijft een inschatting die je zelf maakt.
Netsrek schreef op woensdag 19 december 2012 @ 11:01:
[...]
spoiler:Ik rende naar die boot terwijl ik 4 pakjes C4 er naar toe gooide. Was het ook zo klaar
spoiler:
Dat kan ook werken, alleen bij mij was de boot al vertrokken. Ik weet in ieder geval dat ik op de steiger daar een RPG7 vond. In mijn geval ontdekte ik dat net op tijd en daardoor kon ik de boot op redelijke afstand met één schot nog snel vernietigen. Ik neem aan dat dat wapen daar bij deze missie altijd (héél toevallig) ligt.
Ik ben sowieso van plan deze game ergens in voorjaar 2013 te kopen, maar ik vroeg me af: wat is nu de gemiddelde speelduur voor je deze game beu wordt?
Ik heb namelijk Far Cry 2 relatief lang gespeeld. Volgens Steam http://steamcommunity.com/id/Asgaro/games?tab=all is het mijn 3de langst gespeelde game en ik kwam aan 34 uur playtime.
Ik vond het persoonlijk WEL goed dat enemies respawnden maar nu lees ik her en der dat in Far Cry 3 dit niet het geval is. En uiteindelijk bekom je een eiland zonder enemies?
Hoeveel uur moet je dan zo gemiddeld gespeeld hebben om een enemy-loos eiland te krijgen?
Ik heb namelijk Far Cry 2 relatief lang gespeeld. Volgens Steam http://steamcommunity.com/id/Asgaro/games?tab=all is het mijn 3de langst gespeelde game en ik kwam aan 34 uur playtime.
Ik vond het persoonlijk WEL goed dat enemies respawnden maar nu lees ik her en der dat in Far Cry 3 dit niet het geval is. En uiteindelijk bekom je een eiland zonder enemies?
Hoeveel uur moet je dan zo gemiddeld gespeeld hebben om een enemy-loos eiland te krijgen?
Nee, bufferen is voor de VSync gebruikers. Gezien je op VSync flinke framedrops krijgt bij bepaalde drempelwaardes (naar de volgende drempelwaarde), kun je de onderlinge afstand tussen die drempels verkleinen. Bijvoorbeeld, een game die constant op 55 fps draait zou met VSync nog maar 30 fps draaien., met triple buffering 40 fps.Playa del C. schreef op woensdag 19 december 2012 @ 11:09:
[...]
Inderdaad, hier dacht ik ook aan. Moet zeggen dat ik niet begrijp dat die setting in het spel zit. Het enige wat het bufferen van frames doet is een vertraging introduceren. Far Cry 3 loopt op een bijzonder schokkende engine, met veel microstutter en/of haperingen. Dit was bij Far Cry 2 ook zo, waar veel mensen het probeerden te verhelpen door "MaxFPS = 45" te gebruiken.
Explorers in the further regions of experience...demons to some, angels to others.
Wat ik wel grappig vind is dat Jason ook Japans kan lezen. Die WO-II brieven zijn achtergelaten door Japanners. Dus ik verwacht niet dat ze in de taal van de vijand een briefje maken. 
Wellicht hadden ze een paar dingen wat realistischer moeten maken.
- niet zelf tattoo's zetten als skill upgrade.
- niet zelf skins verwerken tot items.
- alleen hub > hub fast travel.
- geen gratis wapens bij torens.
Wellicht hadden ze een paar dingen wat realistischer moeten maken.
- niet zelf tattoo's zetten als skill upgrade.
- niet zelf skins verwerken tot items.
- alleen hub > hub fast travel.
- geen gratis wapens bij torens.
Achteraf gezien mis ik wel dat die bases respawnen. Nu is er in feite niks constructiefs meer te killen wanneer je alle outposts hebt overgenomen. Sowieso vind ik het een beetje raar dat je niet gewoon vanuit een menu de main story missies opnieuw kan doen of iets dergelijks.
Over het GOTY verhaal: Nouja, of FC3 GOTY is dat is natuurlijk persoonlijk.. Maar ik zou me geen andere game uit 2012 kunnen indenken die voor mij beter is. Inderdaad, dan is ie maar GOTY bij gebrek aan beters, wie er niet is kan je niet verslaan!
Over het GOTY verhaal: Nouja, of FC3 GOTY is dat is natuurlijk persoonlijk.. Maar ik zou me geen andere game uit 2012 kunnen indenken die voor mij beter is. Inderdaad, dan is ie maar GOTY bij gebrek aan beters, wie er niet is kan je niet verslaan!
PSN / Steam: Voxalizer // Battle.net: Plaguehead#2325 // Common sense isn't very common.
Senor Sjon schreef op woensdag 19 december 2012 @ 10:10:
[...]
Volgens mij ben je dan al te laat, vandaar dat ik geen spoilers gebruik voor deze relic.
spoiler:
Volgens mij zit die daar niet per ongeluk. Het is ook niet echt een invisible wall, de camera draait expliciet terug in de richtign waar je vandaan komt. Volgens mij komt het er door dat de boot onderdeel maakt van de 'achtergrond'. Dus het is dan niet mogelijk om de grot te laten zien zonder de boot, die er op dat moment volgens het verhaal niet meer hoort te liggen. Ik weet het niet zeker maar dat lijkt me de oorzaak.
[ Voor 13% gewijzigd door GekkePrutser op 19-12-2012 11:43 ]
Hier het liedje als je in die dancing zit (?) 
[ Voor 17% gewijzigd door Spaiker op 19-12-2012 12:02 ]
Drive it like you stole it.
Makkelijk over de 30 als je een beetje grondig bent en op een normaal tempo speelt.Asgaro schreef op woensdag 19 december 2012 @ 11:20:
Ik ben sowieso van plan deze game ergens in voorjaar 2013 te kopen, maar ik vroeg me af: wat is nu de gemiddelde speelduur voor je deze game beu wordt?
Met FC2 kan je door het respawnen inderdaad veel langer bezig blijven, maar het uitschakelen van outposts is in 3 toch een pak leuker geworden.
Het zou enkel wel leuk geweest zijn als het zoals in GTA SA was, dat je gebieden/outposts terug aangevallen worden, en dat je deze moet verdedigen of terug veroveren.
Drive it like you stole it.
En indien je het hele eiland verovert komen de piraten per parachute of boot aan land.Spaiker schreef op woensdag 19 december 2012 @ 12:05:
Het zou enkel wel leuk geweest zijn als het zoals in GTA SA was, dat je gebieden/outposts terug aangevallen worden, en dat je deze moet verdedigen of terug veroveren.
Kun je tenminste die stationaire machinegeweren in die kampen eens goed benutten.
er wordt gewerkt aan een dll methode voor het resetten van de Outposts en Radio Towers!
Mooi hè, dat het nooit goed is.
FC2: Iedereen in rep en roer over het respawnen van de outposts. Een van de punten waardoor veel mensen vroegtijdig stopten met spelen.
FC3: Outpost respawnen niet. Veel mensen liggen te mekkeren dat er niks meer te doen is na het uitspelen van de game (raar, als je een game uitspeelt, maar goed).
Ik snap het wel hoor, daar niet van. Men wil met een volle inventory en volledige kaart verder kunnen spelen en de outposts nogmaals veroveren. Maar het blijft grappig.
FC2: Iedereen in rep en roer over het respawnen van de outposts. Een van de punten waardoor veel mensen vroegtijdig stopten met spelen.
FC3: Outpost respawnen niet. Veel mensen liggen te mekkeren dat er niks meer te doen is na het uitspelen van de game (raar, als je een game uitspeelt, maar goed).
Ik snap het wel hoor, daar niet van. Men wil met een volle inventory en volledige kaart verder kunnen spelen en de outposts nogmaals veroveren. Maar het blijft grappig.
Als je de radio towers reset, kun je net zo goed de hele game opnieuw beginnen, in mijn optiek.QwaftZefoni schreef op woensdag 19 december 2012 @ 13:11:
er wordt gewerkt aan een dll methode voor het resetten van de Outposts en Radio Towers!
[ Voor 23% gewijzigd door bram1984 op 19-12-2012 13:15 ]
Probleem is natuurlijk dat het 2 uitersten zijn.
Persoonlijk vind ik het prima dat als je de outposts veroverd hebt deze veroverd blijven, maar ik zou het wel leuk vinden als er toch af en toe een auto met bad guys rond zou rijden, maar dan minder frequent dan als je de outpost nog niet veroverd hebt. Dat er dan ook meer skirmishes zijn tussen villagers en bad guys!
Echter alles beter dan hoe het in FC2 was. Ander heel groot plus punt vind ik dat stealth VEEL beter werkt. Vanavond maar weer eens aanslingeren!
Persoonlijk vind ik het prima dat als je de outposts veroverd hebt deze veroverd blijven, maar ik zou het wel leuk vinden als er toch af en toe een auto met bad guys rond zou rijden, maar dan minder frequent dan als je de outpost nog niet veroverd hebt. Dat er dan ook meer skirmishes zijn tussen villagers en bad guys!
Echter alles beter dan hoe het in FC2 was. Ander heel groot plus punt vind ik dat stealth VEEL beter werkt. Vanavond maar weer eens aanslingeren!
Om maar niet te zeggen dat stealth gewoon NIET werkte in FC2. Zelfs met die camo suit bleven vijanden je vanop 1km ver zien én raken...
Werkt dat voor FC3 ook beter?Playa del C. schreef op woensdag 19 december 2012 @ 11:09:
[...]
Inderdaad, hier dacht ik ook aan. Moet zeggen dat ik niet begrijp dat die setting in het spel zit. Het enige wat het bufferen van frames doet is een vertraging introduceren. Far Cry 3 loopt op een bijzonder schokkende engine, met veel microstutter en/of haperingen. Dit was bij Far Cry 2 ook zo, waar veel mensen het probeerden te verhelpen door "MaxFPS = 45" te gebruiken.
Hier had een gevatte opmerking kunnen staan.
Dat is toch ook zo? Ik Kwam laatst in een volledig groen gebied, naast een eigen basisje, een paar badguys auto's tegen die aan het knokken gingen met de villagers, terwijl ik aan het hunten was... Sta ik daar met mijn pijl en boog wordt ik ineens beschoten :-)Shodan schreef op woensdag 19 december 2012 @ 13:17:
mixing a drink and music
Heerlijke discussies in dit topic, het is maar goed dat we allemaal anders zijn.
Anders wordt het ook zo saai , haha. GOTY wel of niet, ik geniet ervan, elke keer weer als ik het spel opstart de map laad en die (virtuele) tropische zon in mijn ogen krijg. een jeepje pakken en lekker rond scheuren....... Wat wil je nog meer in de Nederlandse winter of is het herfst, ik weet het niet als ik buiten kijk is het in ieder geval triest. (ja ik weet de winter is pas vanaf vrijdag voor dat het weer een discussie wordt
)
Het topic is in ieder geval actief wat voor de release totaal niet was......... en dat betekent dat er heel veel mensen dit spelletje leuk genoeg vinden om er over te praten! Ongeacht wat je er van vindt zou ik zeggen lekker genieten van een nieuwe game met legio mogelijkheden!
Anders wordt het ook zo saai , haha. GOTY wel of niet, ik geniet ervan, elke keer weer als ik het spel opstart de map laad en die (virtuele) tropische zon in mijn ogen krijg. een jeepje pakken en lekker rond scheuren....... Wat wil je nog meer in de Nederlandse winter of is het herfst, ik weet het niet als ik buiten kijk is het in ieder geval triest. (ja ik weet de winter is pas vanaf vrijdag voor dat het weer een discussie wordt
Het topic is in ieder geval actief wat voor de release totaal niet was......... en dat betekent dat er heel veel mensen dit spelletje leuk genoeg vinden om er over te praten! Ongeacht wat je er van vindt zou ik zeggen lekker genieten van een nieuwe game met legio mogelijkheden!
No Inspiration to Inspire myself........
Volgens mij alleen bij grensgebieden, rondom outpost zie ik echt alleen maar friendlyBoefmans schreef op woensdag 19 december 2012 @ 13:32:
[...]
Dat is toch ook zo? Ik Kwam laatst in een volledig groen gebied, naast een eigen basisje, een paar badguys auto's tegen die aan het knokken gingen met de villagers, terwijl ik aan het hunten was... Sta ik daar met mijn pijl en boog wordt ik ineens beschoten :-)
Indeed, heerlijk dat escapisme naar een zonnig tropisch eiland!rffnsqued schreef op woensdag 19 december 2012 @ 13:35:
Heerlijke discussies in dit topic, het is maar goed dat we allemaal anders zijn.
Anders wordt het ook zo saai , haha. GOTY wel of niet, ik geniet ervan, elke keer weer als ik het spel opstart de map laad en die (virtuele) tropische zon in mijn ogen krijg. een jeepje pakken en lekker rond scheuren....... Wat wil je nog meer in de Nederlandse winter of is het herfst, ik weet het niet als ik buiten kijk is het in ieder geval triest. (ja ik weet de winter is pas vanaf vrijdag voor dat het weer een discussie wordt)
Dit is wel een van de meest vreemde clips die ik ooit gezien heb! Wel geinig.Spaiker schreef op woensdag 19 december 2012 @ 12:01:
Hier het liedje als je in die dancing zit (?)
[video]
Verwijderd
Wil iemand met mij Co Op samen spelen?
Meestal zit ik met noobs die amper samen werken, of allemaal maar wat lopen te sprayen
Ik vind het vet om met silencer te spelen bijv.
Add me op Skype: Tingpit
Uplay: JKoropit
Meestal zit ik met noobs die amper samen werken, of allemaal maar wat lopen te sprayen
Dat probleem heb ik dus ook! vanavond spelen? voeg je wel even toe.Verwijderd schreef op woensdag 19 december 2012 @ 14:23:
Wil iemand met mij Co Op samen spelen?
Dat resetten van outposts zou ik echt ontzettend fijn vinden
You have two error checking devices installed in two sockets on your head. They are called eyes .
Sowieso, sandbox games horen nooit "uitgespeeld" te zijn.Rick-Jan schreef op woensdag 19 december 2012 @ 14:28:
[...]
Dat probleem heb ik dus ook! vanavond spelen? voeg je wel even toe.
Dat resetten van outposts zou ik echt ontzettend fijn vindenAlhoewel er wordt genoemd uitgespeeld is uitgespeeld, speel ik skyrim bijv nog heel graag, gewoon door het landschap lopen kom je genoeg tegen!
Offtopic, maar goed:LiquidT_NL schreef op woensdag 19 december 2012 @ 14:29:
[...]
Sowieso, sandbox games horen nooit "uitgespeeld" te zijn.
Toen ik Saints Row 2 100% had uitgespeeld, was ik ook echt uitgespeeld
Iemand een savegame voor me, of een trainer waarmee ik alles unlock? Kwam er na een Windows 8 installatie achter dat de savegames blijkbaar ergens onder ProgramData staan en niet My Documents (zoals het imho hoort en die ook op een andere disk staan ...)
Heb echt geen zin om alles weer opnieuw te doen, dus als iemand iets weet hou ik me aanbevolen
Ik was nog niet op het tweede eiland maar had wel zo'n beetje het eerste eiland gehad.
Heb echt geen zin om alles weer opnieuw te doen, dus als iemand iets weet hou ik me aanbevolen
DRoME LAN Gaming | iRacing profiel | Kia e-Niro 64kWh | Hyundai Ioniq 28kWh | PV 5.760Wp |
Is toch leuk om lekker opnieuw te doen?
I could feel at the time There was no way of knowing Fallen leaves in the night Who can say where they're blowing As free as the wind And hopefully learning Why the sea on the tide Has no way of turning
Zou je daar serieus zin in hebben? Ik niet hoor.
Ik ook niet .. al die shit weer zien te vinden, boar skin, al die crafts, signature weapons .. welke randdebiel slaat daar nu ook z'n savegames op. Maargoed, any takers?
DRoME LAN Gaming | iRacing profiel | Kia e-Niro 64kWh | Hyundai Ioniq 28kWh | PV 5.760Wp |
Loopt FC3 een beetje op Windows 8? Zit ook te denken aan een upgrade maar ben een beetje "bang" voor mijn geïnstalleerde spellen.Arfman schreef op woensdag 19 december 2012 @ 15:16:
Iemand een savegame voor me, of een trainer waarmee ik alles unlock? Kwam er na een Windows 8 installatie achter dat de savegames blijkbaar ergens onder ProgramData staan en niet My Documents (zoals het imho hoort en die ook op een andere disk staan ...)
Heb echt geen zin om alles weer opnieuw te doen, dus als iemand iets weet hou ik me aanbevolenIk was nog niet op het tweede eiland maar had wel zo'n beetje het eerste eiland gehad.
Ik speel op Win8 zonder problemen.
C2D E6750
Ati 6950
6 GB RAM
C2D E6750
Ati 6950
6 GB RAM
[ Voor 32% gewijzigd door Señor Sjon op 19-12-2012 16:05 ]
spoiler:
wat heb ik mij zitten ergeren aan de missie waarbij je een of ander inkt wezen moet doden met vuurpijlen. Constant gingen de pijlen mis en het wezen wou maar niet sterven, krijg ook steeds meer genoeg van al die trippende momenten
brilsmurfffje schreef op woensdag 19 december 2012 @ 16:06:
spoiler:wat heb ik mij zitten ergeren aan de missie waarbij je een of ander inkt wezen moet doden met vuurpijlen. Constant gingen de pijlen mis en het wezen wou maar niet sterven, krijg ook steeds meer genoeg van al die trippende momenten
spoiler:
Je kon hem enkel raken op zijn masker. Misschien was dat het probleem?
Het deed mij denken aan een eindbaas bij Serious Sam
Het deed mij denken aan een eindbaas bij Serious Sam
[ Voor 5% gewijzigd door LxxFxx op 19-12-2012 16:16 ]
brilsmurfffje schreef op woensdag 19 december 2012 @ 16:06:
spoiler:wat heb ik mij zitten ergeren aan de missie waarbij je een of ander inkt wezen moet doden met vuurpijlen. Constant gingen de pijlen mis en het wezen wou maar niet sterven, krijg ook steeds meer genoeg van al die trippende momenten
spoiler:
Dat is inderdaad een klote missie. Na een paar keer gehaald met healen als hij schiet, dan meteen aimen en vuren als hij naar achter leunt. Dan meteen weer healen etc.
Ik heb nog wel een backup savegame van iets van 2 missies voor het 2e eiland, alle dingen gecraft, op iets van 35% en 12 uur speelduur gok ik. Stuur maar een mailtje als je die wilt hebben.Arfman schreef op woensdag 19 december 2012 @ 15:16:
Heb echt geen zin om alles weer opnieuw te doen, dus als iemand iets weet hou ik me aanbevolenIk was nog niet op het tweede eiland maar had wel zo'n beetje het eerste eiland gehad.
De misvatting die mensen vaak maken is dat er enige incompatibiliteit is ontstaan tussen 7 en 8. Ik gebruik 8 sinds de development preview en ik heb nu de full release. Ik heb in al die tijd dat ik 8 heb maar 1 spel niet kunnen draaien en dat was minecraft (want voordat de release uit kwam ondersteunde w8 nog geen OpenGL). Ik heb alle recente games prima kunnen spelen zonder al te veel problemen.BeyondThunder schreef op woensdag 19 december 2012 @ 16:00:
[...]
Loopt FC3 een beetje op Windows 8? Zit ook te denken aan een upgrade maar ben een beetje "bang" voor mijn geïnstalleerde spellen.
Wel moet ik aangeven dat ik gemerkt heb dat het spel ONTIEGELIJK zwaar is voor je video kaart. Zoals je in mijn specs onderaan dit bericht kan lezen kunt zien, heb ik een high end pc'tje die mij destijds 1400 euro heeft gekost in mijn kamer staan. Deze heb ik ongeveer een jaar geleden in elkaar gezet. Ik heb zelfs nog voor de game een clean windows geïnstalleerd en nu speel ik een tijdje FC3. En het probleem is, dat zelfs met mijn 6970 HD videokaart, ik de game niet op max settings lopend krijg zonder een framerate van onder de 10fps. Natuurlijk is dit niet erg, aangezien ik nog geen ideale videokaart setup in mijn computer heb zitten. Ik haal het waarschijnlijk wel met crossfireX maar daar heb ik nou net het geld niet voor over. Het is prima dat de nieuwste games niet meer op hun hoogste settings op mijn pc draaien aangezien het best wel makkelijk was om met een redelijk goed systeempje deze settings te bereiken en dat was een beetje jammer. Als nu de capaciteiten van hedendaagse single GPU's goed benut worden ontstaat er ten minste nog een beetje een uitdaging om een game zo in te stellen dat deze lekker voor je werkt.
Alsnog moet ik zeggen dat als de de game op high staat, er toch een beetje een wow factor bij mij opgewekt wordt. OMG wat is de game mooi. Dus op high draaien vind ik nog niet eens zo'n groot probleem.
Ik heb wel de crossfire versie. Helaas werkt crossfire nog voor geen meter, waarschijnlijk door de drivers. Met crossfire heb ik wel dubbele fps, maar zodra je wat rondloopt of rijdt schokt de hele boel. Waarschijnlijk doordat het videogeheugen dubbel wordt geladen en er daar ergens iets knelt.IIsnickerII schreef op woensdag 19 december 2012 @ 16:42:
[...]
...
Wel moet ik aangeven dat ik gemerkt heb dat het spel ONTIEGELIJK zwaar is voor je video kaart.
...
Alsnog moet ik zeggen dat als de de game op high staat, er toch een beetje een wow factor bij mij opgewekt wordt. OMG wat is de game mooi. Dus op high draaien vind ik nog niet eens zo'n groot probleem.
Ik heb het hele spel dus op een enkele HD6970 gespeeld, (zonde van die 300 euro), en daarbij op ultra, maar dan met PostFX (nabewerkingseffecten) op medium. Speelde prima. Alles op High is in ieder geval echt te laag voor een HD6970. PostFX zorgt voor de grootste fps drop, en het voegt niet veel toe. Bij mij zorgde een stand boven medium voor extra gehaper trouwens. Spel ziet er dan inderdaad niet slecht uit, maar wat mij betreft had het daarbij op high-end hardware wel beter moeten kunnen draaien. Drivers waren in ieder geval al helemaal niet goed. AMD adverteert met het spel, maar heeft twee speciale beta drivers gelanceerd en nog steeds werkt crossfire dus niet naar behoren. Verder gelukkig wel stabiel
@IIsnickerII
Bedankt voor de info, ik had het vermoeden al. Nu weet ik het zeker. Maar twijfel nog over het nut voor Win8 op mijn desktop. Maar goed, das off-topic.
Ik draai trouwens op een i7 930, 6 Gb, SSD, ASUS HD 7950. En het loopt gewoon goed.
Bedankt voor de info, ik had het vermoeden al. Nu weet ik het zeker. Maar twijfel nog over het nut voor Win8 op mijn desktop. Maar goed, das off-topic.
Ik draai trouwens op een i7 930, 6 Gb, SSD, ASUS HD 7950. En het loopt gewoon goed.
Ik draai hem op een crossfire setup van HD 7850s, maar ik merk ook dat het regelmatig echt niet lekker loopt. De rest van de hardware is een i5 3570K CPU en 8 GB RAM van Corsair.Playa del C. schreef op woensdag 19 december 2012 @ 17:04:
[...]
Ik heb wel de crossfire versie. Helaas werkt crossfire nog voor geen meter, waarschijnlijk door de drivers. Met crossfire heb ik wel dubbele fps, maar zodra je wat rondloopt of rijdt schokt de hele boel. Waarschijnlijk doordat het videogeheugen dubbel wordt geladen en er daar ergens iets knelt.
Ik heb het hele spel dus op een enkele HD6970 gespeeld, (zonde van die 300 euro), en daarbij op ultra, maar dan met PostFX (nabewerkingseffecten) op medium. Speelde prima. Alles op High is in ieder geval echt te laag voor een HD6970. PostFX zorgt voor de grootste fps drop, en het voegt niet veel toe. Bij mij zorgde een stand boven medium voor extra gehaper trouwens. Spel ziet er dan inderdaad niet slecht uit, maar wat mij betreft had het daarbij op high-end hardware wel beter moeten kunnen draaien. Drivers waren in ieder geval al helemaal niet goed. AMD adverteert met het spel, maar heeft twee speciale beta drivers gelanceerd en nog steeds werkt crossfire dus niet naar behoren. Verder gelukkig wel stabiel
Ik heb nog niet superveel gedaan, maar ongeveer 3 verhaalmissies. Als je dat wil moet je maar even roepen via DM (anders lees ik het misschien niet).Arfman schreef op woensdag 19 december 2012 @ 15:16:
Mijn Films en TV Series, Games en Muziek.
als er iemand co-op wilt doen: djrickez =uplay naam.
You have two error checking devices installed in two sockets on your head. They are called eyes .
Iemand toevallig de naam van de track in de Crysis vs FC3 batlle?
Crysis, echt zoveel mooier!
Crysis, echt zoveel mooier!
[ Voor 25% gewijzigd door Sipio op 19-12-2012 19:59 ]
Voor stuttering met cfx en farcry 3 ,probeer dit eens
Met dx11 loopt ie veel beter dan op dx9, op dx9 had ik framedrops als ik naar de "verre bergen" kijkt met water, maar op dezelfde plek geen framedrops met dx11. Op dx11 is het wel wat zwaarder, gem 45fps op ultra, downsampling van 2560*1600, no AA.In GamerProfile.xml
after showfps="1" add this MaxFps="60" Gfx_Maxfps="60"
Save then set GamerProfile.xml to "Read Only"
[ Voor 37% gewijzigd door Bullus op 19-12-2012 23:25 ]
|2600k|Asus 290|
Sipio schreef op woensdag 19 december 2012 @ 19:57:
Iemand toevallig de naam van de track in de Crysis vs FC3 batlle?
offtopic:
Het zijn 2 nummers, Black Sun Empire & SPL - Waste Land en Smart Apes vs Anna Lee feat. Kate Miles - Perfect
Het zijn 2 nummers, Black Sun Empire & SPL - Waste Land en Smart Apes vs Anna Lee feat. Kate Miles - Perfect
Verwijderd
Het lijkt me wel grappig als er incidenteel weer zo'n Outpost heroverd wordt. Dat lijkt me bovendien niet heel onrealistisch. Dan is er altijd wat te doen. Ik vraag me alleen af of dat geen problemen gaat geven met het vrijspelen van Achievements/Trophies. Kan ineens een uitdaging worden wanneer je allemaal moet veroveren terwijl er ondertussen steeds locaties heroverd worden.Shodan schreef op woensdag 19 december 2012 @ 13:17:
Huh zo moeilijk is die toch niet? Ik speelde op warrior en ik deedjanvanmil schreef op woensdag 19 december 2012 @ 16:24:
[...]
spoiler:Dat is inderdaad een klote missie. Na een paar keer gehaald met healen als hij schiet, dan meteen aimen en vuren als hij naar achter leunt. Dan meteen weer healen etc.
spoiler:
gewoon wachten totdat dat wezen schoot, en die inktwolkjes kun je toch gewoon prima van weglopen/strafen? Als ie klaar is, gewoon pijlen schieten op zijn kop en het hele riedeltje herhalen. Ik heb geen enkele keer hoeven healen
By the way, het spel is nou bijna een maand uit....mogen we niet eens beginnen met screenshots te laten zien hier? Mooie screenshots is natuurlijk wel erg cool
Canon: EOS R6 | EF 16-35/4L IS USM | EF 70-200/2.8L IS II USM
Zeiss: 35/2 Distagon | 50/2 Makro-Planar | 85/1.4 Planar | 100/2 Makro-Planar | 135/2 Apo Sonnar
Gisteren zat ik vastgeclipt in een bruggetje. 
Ik reed wat onhandig met de topless land rover een gat in naast het bruggetje. Daarna gleed hij eronder, maar daardoor stapte ik onvrijwllig uit en zat vast in de brug.
Dan is de map transfer wel weer makkelijk.
Ik reed wat onhandig met de topless land rover een gat in naast het bruggetje. Daarna gleed hij eronder, maar daardoor stapte ik onvrijwllig uit en zat vast in de brug.
Dan is de map transfer wel weer makkelijk.
Even een headsup als het gaat om de spider 1 relic:
Ik kwam hier helaas te laat achter en de laatste of eerste relic is niet meer te krijgen.
spoiler:
Als je voor alle relics gaat in het spel kan je bedrogen uitkomen, de spider 1 relic zit namelijk in de grot waar je vrienden zitten. Ben je al voorbij het punt dat je niet meer in de grot kan komen dan heb je behoorlijk veel pech. Je kan er simpel gezegd niet meer in, alleen tijdens story missions.
Ik kwam hier helaas te laat achter en de laatste of eerste relic is niet meer te krijgen.
Alle vragen hebben een antwoord
Is bekend bij Ubisoft.mhindrik schreef op donderdag 20 december 2012 @ 10:06:
spoiler:Als je voor alle relics gaat in het spel kan je bedrogen uitkomen, de spider 1 relic zit namelijk in de grot waar je vrienden zitten. Ben je al voorbij het punt dat je niet meer in de grot kan komen dan heb je behoorlijk veel pech. Je kan er simpel gezegd niet meer in, alleen tijdens story missions.
Hier ook een 6970 gebruiker. Ik heb alles op ultra, behalve inderdaad PostFX en ik heb ook geometry op high ipv ultra, in de buurt van tempels heb ik anders soms maar 30 fps!! Met geometry op high is dat in de buurt van 50! Genruik 1680x1050 geen MSAAPlaya del C. schreef op woensdag 19 december 2012 @ 17:04:
[...]
Ik heb wel de crossfire versie. Helaas werkt crossfire nog voor geen meter, waarschijnlijk door de drivers. Met crossfire heb ik wel dubbele fps, maar zodra je wat rondloopt of rijdt schokt de hele boel. Waarschijnlijk doordat het videogeheugen dubbel wordt geladen en er daar ergens iets knelt.
Hmm toch vreemd dat ik met een HD5850 op dezelfde instellingen speel maar met 2x MSAA aan en op 1920x1080 en ik heb toch rond de 40 FPS.Shodan schreef op donderdag 20 december 2012 @ 10:23:
[...]
Hier ook een 6970 gebruiker. Ik heb alles op ultra, behalve inderdaad PostFX en ik heb ook geometry op high ipv ultra, in de buurt van tempels heb ik anders soms maar 30 fps!! Met geometry op high is dat in de buurt van 50! Genruik 1680x1050 geen MSAA
Is het spel dan toch zo slecht geoptimaliseerd want met een 6970 zou je toch zeker aanzienlijk hoger moeten kunnen dan mij met een oudje als de 5850.
Ik heb dit bewust zonder spoiler al gemeld, aangezien je voorlopig niet meer 100% kan halen als je deze mist.mhindrik schreef op donderdag 20 december 2012 @ 10:06:
spoiler:Als je voor alle relics gaat in het spel kan je bedrogen uitkomen, de spider 1 relic zit namelijk in de grot waar je vrienden zitten. Ben je al voorbij het punt dat je niet meer in de grot kan komen dan heb je behoorlijk veel pech. Je kan er simpel gezegd niet meer in, alleen tijdens story missions.
Net opnieuw uitgespeeld, ditmaal op warrior en ook alle outposts gedaan dit keer. (helaas niet allemaal op de stealth manier en nu heb ik niet genoeg XP om de achievement voor alle tatau te halen
). Moet er nog een stuk of 5.
Maar wat me opviel was dat er geen extra achievement was voor het uitspelen op de hoogste moeilijkheidsgraad. Bij bijna elk spel is dat zo. Niettemin was het toch wel de moeite waard
Maar wat me opviel was dat er geen extra achievement was voor het uitspelen op de hoogste moeilijkheidsgraad. Bij bijna elk spel is dat zo. Niettemin was het toch wel de moeite waard
spoiler:
Ik had wel nog een vraag, misschien weten jullie het, ik heb alle outposts leeggeroofd en alle laptops meegepakt die ik zag maar ik mis er nog steeds eentje. Ligt die op een speciale locatie?
Verder stoort me wel wat aan het verhaal, ik snap niet dat Jason kan denken dat Hoyt niet weet hoe hij er uit ziet. Je ziet hem in het begin duidelijk langslopen (als je in de kooi zit), en bovendien zie je ook nog eens de video spelen als je je broer moet ondervragen. Eigenlijk loopt hij met open ogen in de val. Bij de eerste keer spelen was dat langslopen me niet opgevallen maar de video wel.
En het einde is wel heel erg kort, jammer voor een spel met zoveel cutscenes en verhaal er in.
Verder stoort me wel wat aan het verhaal, ik snap niet dat Jason kan denken dat Hoyt niet weet hoe hij er uit ziet. Je ziet hem in het begin duidelijk langslopen (als je in de kooi zit), en bovendien zie je ook nog eens de video spelen als je je broer moet ondervragen. Eigenlijk loopt hij met open ogen in de val. Bij de eerste keer spelen was dat langslopen me niet opgevallen maar de video wel.
En het einde is wel heel erg kort, jammer voor een spel met zoveel cutscenes en verhaal er in.
Dat is toch nog wel te halen, die achievement? Ik heb die achievement al eventjes, naast relics (250 xp) en brieven (500 xp) veel headshots, bij de heavy's gelijk weer 500 xp, wat van die takedown streaks doen. Die kill with a knife quests zijn daar ideaal voor, die staan vaak allemaal bijelkaar, 4 of 5 achter elkaar moet wel lukken, pak je zo 1000+ xp.GekkePrutser schreef op donderdag 20 december 2012 @ 11:16:
Net opnieuw uitgespeeld, ditmaal op warrior en ook alle outposts gedaan dit keer. (helaas niet allemaal op de stealth manier en nu heb ik niet genoeg XP om de achievement voor alle tatau te halen). Moet er nog een stuk of 5.
spoiler:Ik had wel nog een vraag, misschien weten jullie het, ik heb alle outposts leeggeroofd en alle laptops meegepakt die ik zag maar ik mis er nog steeds eentje. Ligt die op een speciale locatie?
Ik heb nog best wat missies en quests te gaan, maar heb alle tattoo's al.
Die outpost zijn ook vrij makkelijk te doen. Zoek een hoog punt op, vanaf daar eerst alle alarms uitschakelen met je sniper rifle. Wanneer ze het opmerken, schuilen. En dan 1 voor 1 omleggen. En als ze een lijk vinden of je net mis schiet, verborgen blijven tot de rust weer terug gekeerd is in het kamp en weer eentje omleggen. Wat saai, maar de grootste kans op 1500 xp.
[ Voor 10% gewijzigd door Lucky-Shirt op 20-12-2012 11:24 ]
Gisteren nog wat outposts zitten veroveren op eiland 2 en heb daardoor nu bijna alle skills. De enige overblijvende skills die ik nog zou moeten krijgen beïnvloeden de hoeveelheid cash die je krijgt bij het looten van kistjes. Jammergenoeg zit ik ondertussen ook met en volle portefeuille, een volle loot bag en heb ik ondertussen alles wat te kopen valt al gekocht.
Ik heb nu dus geen incentive meer om, A: XP te verdienen en B: kistjes te looten of geld te verzamelen.
Dat vind ik wel een beetje jammer. Had nochtans graag alle mini games eens geprobeerd, maar daar heb ik nu weinig aanleiding tot. Misschien hadden ze nog een fancy pancy extreem duur wapen in het spel moeten steken waarvoor je erg hard moet sparen. Aan de andere kant zijn de wapens waarmee ik standaard rondloop (Shadow, Bushman of Shredder, Z93 en de boog) al meer dan sterk genoeg...
Denk dat ik dan nog maar ga proberen alle relics en brieven te verzamelen en het verhaal uitspelen. Weinig reden tot klagen natuurlijk. 40u (fijne!) gameplay uit deze titel gehaald.
Ga hierna de Crysis games eens proberen, was net aan deel 1 begonnen toen FC3 uitkwam. Dat dan maar even in de koelkast gestoken aangezien ik net ook FC1 en FC2 uitgespeeld had.
Ik heb nu dus geen incentive meer om, A: XP te verdienen en B: kistjes te looten of geld te verzamelen.
Dat vind ik wel een beetje jammer. Had nochtans graag alle mini games eens geprobeerd, maar daar heb ik nu weinig aanleiding tot. Misschien hadden ze nog een fancy pancy extreem duur wapen in het spel moeten steken waarvoor je erg hard moet sparen. Aan de andere kant zijn de wapens waarmee ik standaard rondloop (Shadow, Bushman of Shredder, Z93 en de boog) al meer dan sterk genoeg...
Denk dat ik dan nog maar ga proberen alle relics en brieven te verzamelen en het verhaal uitspelen. Weinig reden tot klagen natuurlijk. 40u (fijne!) gameplay uit deze titel gehaald.
Ga hierna de Crysis games eens proberen, was net aan deel 1 begonnen toen FC3 uitkwam. Dat dan maar even in de koelkast gestoken aangezien ik net ook FC1 en FC2 uitgespeeld had.
Verwijderd
Ook een beetje last van, moet nog 2 of 3 missies (heb het verhaal al een beetje gezien bij mijn broertje) maar heb alle skills, wapens en pouches al. Ik steek dus elke avond even een kaarsje aan voor DLC met een nieuw eiland en een update met terugspawnende piraten want ik wil graag nog even in deze wereld rondlopen, ik heb sinds de release Black Ops 2 en AC3 niet meer aangeraakt.LxxFxx schreef op donderdag 20 december 2012 @ 11:29:
Gisteren nog wat outposts zitten veroveren op eiland 2 en heb daardoor nu bijna alle skills. De enige overblijvende skills die ik nog zou moeten krijgen beïnvloeden de hoeveelheid cash die je krijgt bij het looten van kistjes. Jammergenoeg zit ik ondertussen ook met en volle portefeuille, een volle loot bag en heb ik ondertussen alles wat te kopen valt al gekocht.
[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 20-12-2012 12:35 ]
De DLC vond ik nou niet echt benoemswaardig. Je kon ze ook maar één keer spelen.
spoiler:
De zuidelijke missie in dat elektrolab is helemaal simpel. Je wordt overladen met ammo... je kan sprayen en nog een volle ammo holder houden.
Jammer, ben vanaf het tweede eiland (waar ik net was aangekomen) even teruggegaan naar de cave om dat relic te halen wat niet op de kaart staat, en... loop tegen een invisible wall op als ik de cave in wil. Kan ik op een later tijdstip nog rondlopen in die grot, of heb ik nu pech??
Tot nu heb je pech. Hopelijk wordt er nog een patch uitgebracht.Nyarlathotep schreef op donderdag 20 december 2012 @ 13:14:
Jammer, ben vanaf het tweede eiland (waar ik net was aangekomen) even teruggegaan naar de cave om dat relic te halen wat niet op de kaart staat, en... loop tegen een invisible wall op als ik de cave in wil. Kan ik op een later tijdstip nog rondlopen in die grot, of heb ik nu pech??
Ik heb bijna overal 60+ hoor Alleen op sommige plekken nu 50Clini schreef op donderdag 20 december 2012 @ 10:29:
[...]
Hmm toch vreemd dat ik met een HD5850 op dezelfde instellingen speel maar met 2x MSAA aan en op 1920x1080 en ik heb toch rond de 40 FPS.
Is het spel dan toch zo slecht geoptimaliseerd want met een 6970 zou je toch zeker aanzienlijk hoger moeten kunnen dan mij met een oudje als de 5850.
Wat heb je nu voor instellingen dan? Ik snap niet waarom je 2xMSAA zou willen, ik heb toch veel liever meer fps dan het hele kleine beetje betere graphics wat 2x MSAA opleverd (zie amper verschil)
[ Voor 17% gewijzigd door Shodan op 20-12-2012 13:50 ]
Helemaal niet vreemd hoor. Ik draai hier met 2 OC'd 5850's om Crossfire en loopt op HD reso met alles op Very High en een aantal spul op Ultra. MSAA ook op 2x. Over de performance op mijn rig (zie sig) nix op aan te merken. Ben bang dat ik met Crysis 3 toch tegen problemen aan ga lopen op 1920*1080...Clini schreef op donderdag 20 december 2012 @ 10:29:
[...]
Hmm toch vreemd dat ik met een HD5850 op dezelfde instellingen speel maar met 2x MSAA aan en op 1920x1080 en ik heb toch rond de 40 FPS.
Over het GOTY verhaal.. Ik persoonlijk vind FC3 één van de vetste releases van 2012 (samen met Dishonored). De graphics zijn zeer goed tot uitstekend. De game speelt heerlijk weg. Ik heb nu weer dat gevoel dat ik op me werk zit en nadenk over hoe de game verder zou kunnen gaan en over wat ik allemaal al heb meegemaakt. Als ik dat heb, weet ik dat ik goed zit. Dit had ik ook bij Fall Out... Juweeltjes dus. Maargoed, een review blijft een mening dus.... Ik zou FC3 een 9.2 geven. Op Metacritic krijgt ie van de media een 8.9 en van de users een 8.2. Zie: http://www.metacritic.com/game/pc/far-cry-3
Forever raver!
Specs: Workstation Server
Heb bijna alles op ultra en een paar dingen op very high dat is net die paar fps die nodig zijn om stabiel boven de 30 fps te blijven.Shodan schreef op donderdag 20 december 2012 @ 13:43:
[...]
Ik heb bijna overal 60+ hoor Alleen op sommige plekken nu 50
Wat heb je nu voor instellingen dan? Ik snap niet waarom je 2xMSAA zou willen, ik heb toch veel liever meer fps dan het hele kleine beetje betere graphics wat 2x MSAA opleverd (zie amper verschil)
2xMSAA heb ik aanstaan omdat hoger kan niet kan en zonder ken ik die andere spul ook niet hoger gooien en het verschil is minimaal maar wel zichtbaar.
Ja ik merk ook dat het toch niet helemaal lekker meer loopt dat oudje.Techno Overlord schreef op donderdag 20 december 2012 @ 14:01:
[...]
Helemaal niet vreemd hoor. Ik draai hier met 2 OC'd 5850's om Crossfire en loopt op HD reso met alles op Very High en een aantal spul op Ultra. MSAA ook op 2x. Over de performance op mijn rig (zie sig) nix op aan te merken. Ben bang dat ik met Crysis 3 toch tegen problemen aan ga lopen op 1920*1080...
Over het GOTY verhaal.. Ik persoonlijk vind FC3 één van de vetste releases van 2012 (samen met Dishonored). De graphics zijn zeer goed tot uitstekend. De game speelt heerlijk weg. Ik heb nu weer dat gevoel dat ik op me werk zit en nadenk over hoe de game verder zou kunnen gaan en over wat ik allemaal al heb meegemaakt. Als ik dat heb, weet ik dat ik goed zit. Dit had ik ook bij Fall Out... Juweeltjes dus. Maargoed, een review blijft een mening dus.... Ik zou FC3 een 9.2 geven. Op Metacritic krijgt ie van de media een 8.9 en van de users een 8.2. Zie: http://www.metacritic.com/game/pc/far-cry-3
Maarja we wachten af wat de 8000 serie van amd en of de 700 seie van nvidia gaan brengen,
dan heb ik toch wel lang genoeg gedaan met dit kaartje om een upgrade te rechtvaardigen haha.
Ja maar alle outposts heb ik al gedaan... En in het begin op de rambo manier, dus met weinig XP. Vandaar dat ik de tattoo's nog niet compleet heb terwijl ik al helemaal klaar ben met de missies.Lucky-Shirt schreef op donderdag 20 december 2012 @ 11:22:
[...]
Dat is toch nog wel te halen, die achievement? Ik heb die achievement al eventjes, naast relics (250 xp) en brieven (500 xp) veel headshots, bij de heavy's gelijk weer 500 xp, wat van die takedown streaks doen. Die kill with a knife quests zijn daar ideaal voor, die staan vaak allemaal bijelkaar, 4 of 5 achter elkaar moet wel lukken, pak je zo 1000+ xp.
Ik heb nog best wat missies en quests te gaan, maar heb alle tattoo's al.
Die outpost zijn ook vrij makkelijk te doen. Zoek een hoog punt op, vanaf daar eerst alle alarms uitschakelen met je sniper rifle. Wanneer ze het opmerken, schuilen. En dan 1 voor 1 omleggen. En als ze een lijk vinden of je net mis schiet, verborgen blijven tot de rust weer terug gekeerd is in het kamp en weer eentje omleggen. Wat saai, maar de grootste kans op 1500 xp.
Maar de sidemissies is idd wel iets, ik was vergeten dat je daar ook XP voor kreeg. Maar ik ga daar wel mee aan de slag, goed punt. Sommige skills zijn alleen nog gelockt omdat ik bijv. nog geen jump down takedown heb gedaan en er zijn weinig vijanden meer over om dit te doen
Maargoed anders speel ik het over een paar maanden wel weer en dan echt met het doel alle skills te halen.
Ja, dat van die skills unlocken door bepaalde acties herken ik ook wel weer. Voordeel is dat 2e eiland, daar lopen vaak patrouilles, maar die doen niets, omdat ze denken dat jij een van hen bent. Net zolang in de buurt blijven totdat je van bovenaf een take down kan doen, na de eerste gelijk ook de volgende, mes gooien, kill streak etc..GekkePrutser schreef op donderdag 20 december 2012 @ 14:17:
[...]
Ja maar alle outposts heb ik al gedaan... En in het begin op de rambo manier, dus met weinig XP. Vandaar dat ik de tattoo's nog niet compleet heb terwijl ik al helemaal klaar ben met de missies.
Maar de sidemissies is idd wel iets, ik was vergeten dat je daar ook XP voor kreeg. Maar ik ga daar wel mee aan de slag, goed punt. Sommige skills zijn alleen nog gelockt omdat ik bijv. nog geen jump down takedown heb gedaan en er zijn weinig vijanden meer over om dit te doen
Maargoed anders speel ik het over een paar maanden wel weer en dan echt met het doel alle skills te halen.
En je kan die locals toch ook gewoon aanvallen? Dacht er een keer een paar te helpen, maar ik schoot niet precies genoeg toen een van hen door een beer werd aangevallen, zowel de beer als die local dood. De rest kwam mooi achter mij aan ... geen idee of ik daar weer skillpoints voor kreeg.
Ik zou graag een filmpje montage willen maken van alle takedowns. In de map editor zelf kan je helaas niet met het mes (of kan dit wel?) Waar in de singleplayer kan ik dit het beste opnemen?
Alvast bedankt
Alvast bedankt
Buffalo77 | Pokemon Unite
GekkePrutser schreef op donderdag 20 december 2012 @ 11:16:
Net opnieuw uitgespeeld, ditmaal op warrior en ook alle outposts gedaan dit keer. (helaas niet allemaal op de stealth manier en nu heb ik niet genoeg XP om de achievement voor alle tatau te halen). Moet er nog een stuk of 5.
spoiler:Ik had wel nog een vraag, misschien weten jullie het, ik heb alle outposts leeggeroofd en alle laptops meegepakt die ik zag maar ik mis er nog steeds eentje. Ligt die op een speciale locatie?
spoiler:
Ik heb het spel nog niet uitgespeeld, maar ik weet vrijwel zeker dat die Hoyt doorheeft wie je echt bent. Je zag inderdaad die video spelen van jezelf voordat je je broertje moest meppen. Bovendien is het gewoon een voorspelbaar verhaal in dat opzicht.
Dankzij je spoiler is dat nu voor mij bevestigd.
Magoed, het verhaal boeit me toch niet echt. Ik vind het een beetje een slap verhaaltje.
Dankzij je spoiler is dat nu voor mij bevestigd.
Let op: Mijn post bevat meningen, aannames of onwaarheden
Ja daarom had ik het dus ook in een spoiler tag gezetGamebuster schreef op donderdag 20 december 2012 @ 14:27:
[...]
spoiler:Dankzij je spoiler is dat nu voor mij bevestigd.Magoed, het verhaal boeit me toch niet echt. Ik vind het een beetje een slap verhaaltje.

spoiler:
Ik vond het verhaal trouwens zelf wel goed, maar wel het beste richting het begin/midden.
Met name het tweede eiland voelde een beetje 'afgeraffeld' aan, minder missies, en minder bijzondere missies. Vooral die met die Chinese tempels vond ik erg goed. Eiland 2 vond ik een beetje te rambo worden.
Alleen Sam vond ik wel weer een erg leuk personage. "I'm german so everyone thinks I'm a bad guy!" en dan die 'Blitzkrieg!!!'
Echt lachen.
Met name het tweede eiland voelde een beetje 'afgeraffeld' aan, minder missies, en minder bijzondere missies. Vooral die met die Chinese tempels vond ik erg goed. Eiland 2 vond ik een beetje te rambo worden.
Alleen Sam vond ik wel weer een erg leuk personage. "I'm german so everyone thinks I'm a bad guy!" en dan die 'Blitzkrieg!!!'
[ Voor 9% gewijzigd door GekkePrutser op 20-12-2012 15:03 ]
Ik merk wel dat ik gewoon rambo acties net iets leuker vindt dan compleet stealth. Het geheel in stealth clearen van een outpost aan het einde geeft wel weer voldoening, maar je hebt er erg veel geduld voor nodig.
Het leuke van rambo acties is dat je veel meer moet improviseren en snel beslissingen moet nemen. Gisteren had ik echt binnen luttele seconden een kamp gecleared. Wilde een mannetje knifen, maar zag dat er iemand naast hem ging staan. Dus ik dacht ach boeien, gooi wel C4 in de buurt. Wegrennen, BOOM! 2 man dood, snel op gebouwtje klimmen, granaat gooien, 2 man die richting het alarm rennen kapot geschoten en BOOM nog een granaat kill.... Blauwe vlag omhoog... Echt zo'n WTF momentje, dat ging snel
Ik speel op warrior, dat is best goed te doen, echter zijn de missies wel wat lastiger. Gisteren missie gespeeld dat ik ***lichte spoiler*** iemand moest redden en daarna escorteren om documenten op te halen *** dat was toch wel even lastig, je kan dan niet plannen, want iedereen is al alert. Dat heb ik wel veel keer opnieuw gedaan, vooral omdat diegene die ik moest escorteren vaak dood ging
Het leuke van rambo acties is dat je veel meer moet improviseren en snel beslissingen moet nemen. Gisteren had ik echt binnen luttele seconden een kamp gecleared. Wilde een mannetje knifen, maar zag dat er iemand naast hem ging staan. Dus ik dacht ach boeien, gooi wel C4 in de buurt. Wegrennen, BOOM! 2 man dood, snel op gebouwtje klimmen, granaat gooien, 2 man die richting het alarm rennen kapot geschoten en BOOM nog een granaat kill.... Blauwe vlag omhoog... Echt zo'n WTF momentje, dat ging snel
Ik speel op warrior, dat is best goed te doen, echter zijn de missies wel wat lastiger. Gisteren missie gespeeld dat ik ***lichte spoiler*** iemand moest redden en daarna escorteren om documenten op te halen *** dat was toch wel even lastig, je kan dan niet plannen, want iedereen is al alert. Dat heb ik wel veel keer opnieuw gedaan, vooral omdat diegene die ik moest escorteren vaak dood ging
GekkePrutser schreef op dinsdag 18 december 2012 @ 16:07:
[...]
spoiler:Die boot vertrekt pas als je er bij in de buurt komt. Als je zorgt dat je van tevoren al een RPG bij je hebt, kan je hem op een afstandje opblazen, nog voor de timer gaat lopen. En sowieso eerst alle vijanden afschieten met een sniper voordat je richting die boot loopt.
spoiler:
Dat was juist dus het frappante eraan, tig van die lui komen op je af, ik ren er maar doorheen om al dat geknal te besparen en die boot te halen, volgens mij schoot ik er nog misschien een kogel naar, gebeurde niks en vaart vrolijk verder, ik dacht: weer dood
en juist, ik word afgeknald en opeens missie geslaagd
Ik had heel graag die RPG gehad op dat moment, soms los ik dingen gewoon simpel op met missies, gewoon omdat het kan.
Overigens wat anders: jammer dat die actie van jappie met die c4 op de krab niet gelukt is

Overigens wat anders: jammer dat die actie van jappie met die c4 op de krab niet gelukt is
Mijn laatste reviews: Xiaomi Mi 9T | Mpow H12
Bijna alle achievements van Far Cry 3 gehaald, best simpele eigenlijk, zit nu achter alle relics aan (die potjes/beeldjes) heb er daar nu al 40 van. Alleen 1 achievement gaat me lastig worden, van een zipline, parachute of glider afspringen en een enemy killen.. Heb al alle outposts veroverd, maar weet iemand nog een spot waar dit kan? (Die zijn er namelijk nog wel)
Ik weet dat je bij het gestrande schip (medusa?) wel veel ziplines hebt en volgens mij respawnen ze daar. Kwam er laatst weer es langs toen stonden er weer 4 piraten al kan dat natuurlijk ook toeval zijn geweest.itsFuzeh schreef op donderdag 20 december 2012 @ 15:56:
Bijna alle achievements van Far Cry 3 gehaald, best simpele eigenlijk, zit nu achter alle relics aan (die potjes/beeldjes) heb er daar nu al 40 van. Alleen 1 achievement gaat me lastig worden, van een zipline, parachute of glider afspringen en een enemy killen.. Heb al alle outposts veroverd, maar weet iemand nog een spot waar dit kan? (Die zijn er namelijk nog wel)
Mijn PoE Shop Guild Leader van: Tweakers of Wraeclast ToW Guild regels Discord: https://discord.gg/ZjDh3yq
Net ff snel gekeken, en ja daar respawnen zeSMD007 schreef op donderdag 20 december 2012 @ 15:59:
[...]
Ik weet dat je bij het gestrande schip (medusa?) wel veel ziplines hebt en volgens mij respawnen ze daar. Kwam er laatst weer es langs toen stonden er weer 4 piraten al kan dat natuurlijk ook toeval zijn geweest.
Bedankt
En heeft iemand enig idee hoe dat zit met die poker achievement, moet je in 1 ronde $1500 winnen of maakt het niet uit hoevaak je het doet, bijv 15x $100
Let op:
We praten hier over de game, niet over vragen/problemen met het draaien er van (hop daarvoor naar SPV) en ook niet of je game wel/niet binnen hebt gekregen.
Dus NIET: posts a la "is mijn videokaart wel snel genoeg?", "gisteren kwam de postbode langs", e.d.
Oh en als je het al uitgespeeld hebt: ga niet hier het verhaal van de game uit de doeken doen.
Of zet het op zijn minst tussen de spoiler-tags. Anderen zijn de game nog aan het spelen en ervaren het graag zelf.
We praten hier over de game, niet over vragen/problemen met het draaien er van (hop daarvoor naar SPV) en ook niet of je game wel/niet binnen hebt gekregen.
Dus NIET: posts a la "is mijn videokaart wel snel genoeg?", "gisteren kwam de postbode langs", e.d.
Oh en als je het al uitgespeeld hebt: ga niet hier het verhaal van de game uit de doeken doen.
Of zet het op zijn minst tussen de spoiler-tags. Anderen zijn de game nog aan het spelen en ervaren het graag zelf.