Ojah, die parachute, het is mij nog maar 1x gelukt om dat ding daadwerkelijk open te krijgen. Mocht ik de wingsuite gebruiken, land ik altijd maar in het water. Ik krijg wel de melding ctrl te moeten gebruiken, maar ik rammen of vasthouden wat ik wil, het maakt weinig verschil.
Poker is een totaal van winst. Schijnt erg makkelijk te zijn. 
Wel jammer dat je met een rondje torens alle wapens gratis hebt. Alleen de signature weapons en de addons moet je kopen.
Wel jammer dat je met een rondje torens alle wapens gratis hebt. Alleen de signature weapons en de addons moet je kopen.
This is my signature. There are many like it, but this one is mine.
Het parachute openen is bugged. Het spel zegt wel dat je ctrl moet gebruiken, maar in werkelijkheid moet je de 'c'-knop indrukken. Misschien dat sommige het nog niet weten, maar de F1-F5 toetsen zijn shortcuts naar onder andere crafting, etc. F9 is quick save en F11 is quick load.
Piraten kun je trouwens ook nog vinden in Pirate Cove. Ze blijven daar spawnen ookal heb je alle outposts ingenomen. Anders kun je nog altijd de Trials doen als je piraten wilt omleggen.
Piraten kun je trouwens ook nog vinden in Pirate Cove. Ze blijven daar spawnen ookal heb je alle outposts ingenomen. Anders kun je nog altijd de Trials doen als je piraten wilt omleggen.
Super, dan zal ik die ene keer uit frustratie ook de C ingedrukt hebben, ga het vanavond weer proberen.AquaSheep schreef op donderdag 20 december 2012 @ 16:17:
Het parachute openen is bugged. Het spel zegt wel dat je ctrl moet gebruiken, maar in werkelijkheid moet je de 'c'-knop indrukken. Misschien dat sommige het nog niet weten, maar de F1-F5 toetsen zijn shortcuts naar onder andere crafting, etc. F9 is quick save en F11 is quick load.
Op zich wel logisch, je hoeft verder nergens ctrl in te drukken.
Lol, dat is dus niet logisch als iemand in de instellingen heeft ingesteld dat de c veranderd wordt in ctrl. Gewoon een gamebug.Senor Sjon schreef op donderdag 20 december 2012 @ 16:45:
Op zich wel logisch, je hoeft verder nergens ctrl in te drukken.
Ik heb dit soort bugs zelf te vaak meegemaakt, waardoor ik zelden tot nooit van de standaardinstellingen afwijk, wel zo veilig. Had zelf dus in het hele spel geen probleem met de bediening. Wel vreemd dat zoiets tijdens het testen dus niet naar voren is gekomen .... quality assurance...right...
cheers!Bobnofski schreef op donderdag 20 december 2012 @ 00:06:
[...]
offtopic:
Het zijn 2 nummers, Black Sun Empire & SPL - Waste Land en Smart Apes vs Anna Lee feat. Kate Miles - Perfect
Woej eindelijk dit spel ook maar gekocht voor de Xbox360
Wat een vet spel
Intro geeft al gelijk de sfeer van de game en de graphics en muziek zijn fenomenaal
Ben nu gewoon beetje aan het rondzwerven over het eiland en kom echt gewoon leuke dingen tegen:
Had een wanted missie dat ik iemand moest vermoorden. Ging ik naar hem toe, ga ik even wat drinken pakken in de keuken, kom ik terug, zie ik dat 2 tijgers het hele kamp uitgemoord hebben inc. degene die ik moest vermoorden
Ben nu gewoon beetje aan het rondzwerven over het eiland en kom echt gewoon leuke dingen tegen:
Had een wanted missie dat ik iemand moest vermoorden. Ging ik naar hem toe, ga ik even wat drinken pakken in de keuken, kom ik terug, zie ik dat 2 tijgers het hele kamp uitgemoord hebben inc. degene die ik moest vermoorden
Acer Aspire 8930G | Intel Core 2 Duo T4600 | 4GB DDR3 | GeForce 9600M GT |
patch 1.04 online: hoop verbeteringen en bug fixes, waaronder de relic!
http://far-cry.ubi.com/fc-portal/nl-NL/downloads/index.aspx
http://far-cry.ubi.com/fc-portal/nl-NL/downloads/index.aspx
You have two error checking devices installed in two sockets on your head. They are called eyes .
Damn, ik wou net spelen, kan ik weer 274 MB naar binnen harken.
Gewoon het spel in offline mode opstarten dan? Dan gaat die ook niet de patch downloaden. Heeft iemand al dit filmpje gezien?
[YouTube: http://www.youtube.com/watch?v=mqnAbRpyqfI&list=UUcKVWS7lvoe1lFrIrm1Tbng&index=1]
Jammer dat de retail uiteindelijk niet zoveel grafische pracht laat zien als de E3 demo.
[YouTube: http://www.youtube.com/watch?v=mqnAbRpyqfI&list=UUcKVWS7lvoe1lFrIrm1Tbng&index=1]
Jammer dat de retail uiteindelijk niet zoveel grafische pracht laat zien als de E3 demo.
Schaamteloze crosspost: Far Cry 3 (PS3 en XBOX360) nu £22,49 (~ € 27,87 inclusief verzenden) bij www.amazon.co.uk.
Nintendo Network ID: Oo_Morris_oO | PSN: Oo_Morris_oO.
Verbazingwekkend dat het een PS3 vs PC is (aan de controller te zien?!?). Ik heb hem gisteravond uitgespeeld (het verhaal), nu moet ik wat dingen behalen.. Maar denk dat ik het als ie lekker goedkoop is voor de PS3 koop :-) speelt daar naar mijn idee wel lekker weg.AquaSheep schreef op donderdag 20 december 2012 @ 22:59:
Gewoon het spel in offline mode opstarten dan? Dan gaat die ook niet de patch downloaden. Heeft iemand al dit filmpje gezien?
[video]
-Ankh- Camera Gear: Nikon D7000 | Nikon AF-S DX 16-85mm f3.5-5.6 AF-S DX VR & Tokina AT-X 116 Pro DX AF 11-16mm f2,8
Deze kun je ten eerste cancellen en op een later tijdstip binnenhalen (gewoon spelen dus), ten tweede ben blij dat er aangewerkt wordt!Senor Sjon schreef op donderdag 20 december 2012 @ 21:37:
Damn, ik wou net spelen, kan ik weer 274 MB naar binnen harken.
No Inspiration to Inspire myself........
Ik vind het ook niet erg, alleen dan had ik wel eerder het spel aangeklikt.
Nu wou ik beginnen en toen begon pas de update.
Ach, beter dan BF3, die patcht met 4GB tegelijk.
Ach, beter dan BF3, die patcht met 4GB tegelijk.

Hulp bij illegale versies bieden wij hier niet, dat vogel je zelf maar uit.
[ Voor 83% gewijzigd door psychoclown op 23-12-2012 11:27 ]
Lol.. Dat heb je ook effectief gevraagd of zo?bartjoo574 schreef op vrijdag 21 december 2012 @ 09:56:
Ubisoft zegt hier niets aan te kunnen doen.
En dan had je verwacht dat ze support gingen geven op je gekraakte versie?
haha, nee. Ik heb aangegeven dat ik de retail had gekocht en die de save games anders opslaat.DieterVDW schreef op vrijdag 21 december 2012 @ 10:31:
[...]
Lol.. Dat heb je ook effectief gevraagd of zo?
En dan had je verwacht dat ze support gingen geven op je gekraakte versie?
Maar daarbij, ik koop het spel toch? daar gaat het uiteindelijk om. Als zij nog in een wereld leven dat gekraakte versies niet bestaan. Ik gebruik ze altijd om te testen (of ik geboeid raak) en daarna koop ik ze.
En je kan je savegame niet van A naar B kopieren en de extensie aanpassen?
Overigens weet je van te voren dat je het risico loopt als je van illegaal naar legaal wilt. Ik had overigens hetzelfde probleem, naja probleem, lees punt. Maar ben gewoon opnieuw begonnen waren ook wat zaken die ik anders wou doen.
[ Voor 38% gewijzigd door psychoclown op 23-12-2012 11:28 ]
Toch is de AI in het spel wel grappig 
Weer wat geinigs mee gemaakt, lopend over een weggetje;
Komt een auto met een stel Rakyat aanrijden, die netjes voor mij stoppen, en vlak er na een auto met burgers die de eerste auto rammen. Worden die burgers vervolgens door de Rakyat overhoop geschoten!!!

En nog zoiets:
Ik "commandeer" een auto van een stel Rakyat, stap in, gaat er weer zo'n kerel achterop zitten, en hij blijft nog zitten ook als ik ga rijden
Kom ik verderop een auto met piraten tegen, dus ik stap uit en knal ze overhoop. Stapt die Rakyat gozer in die auto en scheurt recht op mij af... Dood!
Komt een auto met een stel Rakyat aanrijden, die netjes voor mij stoppen, en vlak er na een auto met burgers die de eerste auto rammen. Worden die burgers vervolgens door de Rakyat overhoop geschoten!!!
En nog zoiets:
Ik "commandeer" een auto van een stel Rakyat, stap in, gaat er weer zo'n kerel achterop zitten, en hij blijft nog zitten ook als ik ga rijden
☻/ Trotse papa van Thijs en Bas :)
/▌Beesjes haal je uit het asiel, heb ik uit betrouwbare bron :)
/ \ BOB :)
Hier ook weer een wtf moment: Ik had net een outpost veroverd, en liep nog even all loot na. Hoor ik opeens: whaaaaaahhh *BOEM* was er bovenop de heuvel zo'n auto van de rakyat naar beneden gecrasht. Halve heuvel in de fik van die autoLocalJoost schreef op vrijdag 21 december 2012 @ 11:23:
Toch is de AI in het spel wel grappig
Komt een auto met een stel Rakyat aanrijden, die netjes voor mij stoppen, en vlak er na een auto met burgers die de eerste auto rammen. Worden die burgers vervolgens door de Rakyat overhoop geschoten!!!![]()
![]()
En nog zoiets:
Ik "commandeer" een auto van een stel Rakyat, stap in, gaat er weer zo'n kerel achterop zitten, en hij blijft nog zitten ook als ik ga rijdenKom ik verderop een auto met piraten tegen, dus ik stap uit en knal ze overhoop. Stapt die Rakyat gozer in die auto en scheurt recht op mij af... Dood!
![]()

You have two error checking devices installed in two sockets on your head. They are called eyes .
Waar kan ik eigenlijk de Pirate Cove vinden?AquaSheep schreef op donderdag 20 december 2012 @ 16:17:
Zijn er, naast deze en het eerder genoemde Medusa, nog andere plekken waar vijanden blijven spawnen? Op het vliegveld heb ik ook nog wel eens wat mannetjes omgelegd, maar weet niet of ze daar blijven spawnen... Is wel handig om te weten...
De omgeving van de mens is de medemens.
Het is inmiddels hopelijk toch wel bekend dat alle devs op de E3 de PC versie demonstreren met een PS3/X360 controller.Ankh schreef op vrijdag 21 december 2012 @ 08:05:
[...]
Verbazingwekkend dat het een PS3 vs PC is (aan de controller te zien?!?). Ik heb hem gisteravond uitgespeeld (het verhaal), nu moet ik wat dingen behalen.. Maar denk dat ik het als ie lekker goedkoop is voor de PS3 koop :-) speelt daar naar mijn idee wel lekker weg.

Handig hè, zo een pauze knop.Timocos schreef op donderdag 20 december 2012 @ 20:08:
Woej eindelijk dit spel ook maar gekocht voor de Xbox360Wat een vet spel
Intro geeft al gelijk de sfeer van de game en de graphics en muziek zijn fenomenaal
![]()
Had een wanted missie dat ik iemand moest vermoorden. Ging ik naar hem toe, ga ik even wat drinken pakken in de keuken, kom ik terug, zie ik dat 2 tijgers het hele kamp uitgemoord hebben inc. degene die ik moest vermoorden![]()
[ Voor 39% gewijzigd door bram1984 op 21-12-2012 11:49 ]
Het is inmiddels hopelijk toch wel bekend dat alle devs op de E3 de PC versie demonstreren met een PS3/X360 controller.Ankh schreef op vrijdag 21 december 2012 @ 08:05:
[...]
Verbazingwekkend dat het een PS3 vs PC is (aan de controller te zien?!?). Ik heb hem gisteravond uitgespeeld (het verhaal), nu moet ik wat dingen behalen.. Maar denk dat ik het als ie lekker goedkoop is voor de PS3 koop :-) speelt daar naar mijn idee wel lekker weg.

Handig hè, zo een pauze knop.Timocos schreef op donderdag 20 december 2012 @ 20:08:
Woej eindelijk dit spel ook maar gekocht voor de Xbox360Wat een vet spel
![]()
Had een wanted missie dat ik iemand moest vermoorden. Ging ik naar hem toe, ga ik even wat drinken pakken in de keuken, kom ik terug, zie ik dat 2 tijgers het hele kamp uitgemoord hebben inc. degene die ik moest vermoorden![]()
[ Voor 15% gewijzigd door bram1984 op 21-12-2012 11:51 ]
Je kan er ook voor kiezen om de knop voor het verwisselen van een plaats in de auto (standaard ook ingesteld als c) te wijzigen. Deze wordt daadwerkelijk gebruikt voor het openen van de parachute, terwijl het spel de knop voor crouch toont.Lucky-Shirt schreef op donderdag 20 december 2012 @ 16:18:
[...]
Super, dan zal ik die ene keer uit frustratie ook de C ingedrukt hebben, ga het vanavond weer proberen.
Heeft me ook aardig wat levens gekost voordat ik hier achterkwam
Heb al van alles geprobeerd. extensies gelijk maken, 1 bestand wel en andere niet, etcBaszCore schreef op vrijdag 21 december 2012 @ 11:16:
[...]
En je kan je savegame niet van A naar B kopieren en de extensie aanpassen?
Overigens weet je van te voren dat je het risico loopt als je van illegaal naar legaal wilt. Ik had overigens hetzelfde probleem, naja probleem, lees punt. Maar ben gewoon opnieuw begonnen waren ook wat zaken die ik anders wou doen.
Helaas.
wie heeft er een save game voor mij?? hoef ik iig niet HELEMAAL opnieuw te starten
Die tijd die je nu besteed hebt aan t fixxen van die savegame had je ook ingame kunnen steken... 
Edit:
Ik lees een paar pagina's terug dat TheHolyCow een savegame heeft gepost. Vanaf de missie waarbij je de wietplanten in de hens moet steken..
Edit:
Ik lees een paar pagina's terug dat TheHolyCow een savegame heeft gepost. Vanaf de missie waarbij je de wietplanten in de hens moet steken..
[ Voor 54% gewijzigd door Techno Overlord op 21-12-2012 12:03 ]
Forever raver!
Specs: Workstation Server
Klopt, ook een aantal keer aan gedacht. MAAR ben er wel een aantal dagen mee bezig geweestTechno Overlord schreef op vrijdag 21 december 2012 @ 12:01:
Die tijd die je nu besteed hebt aan t fixxen van die savegame had je ook ingame kunnen steken...
Edit:
Ik zag die link ook. aangeklikt maar 404 melding. Niemand anders?
AmenTechno Overlord schreef op vrijdag 21 december 2012 @ 12:01:
Overigens is het vrij jammer dat je geen stunt bonus kan halen, als je met die buggy rijdt kan je toch aardig wat rare dingen uithalen. Van de week vol door de bergen wezen crossen, heuveltje, beetje vliegen en precies tussen 2 bomen terecht komen, met de neus op de grond tegen de boom en de achterkant van de buggy ook tegen een boom, gelukkig kon ik er nog wel uit komen, zag er erg komisch uit!
Van de week ook die hunt gedaan op de witte tapir, dus ik schiet hem neer met een pijl, rent hij weg, vol het water in, tapir verdronken hahaha
Gisteren ook een AI glitch meegemaakt in de stijl van wat LocalJoost hierboven al vertelde.
Liep in het midden van een weg toen een Rakyat jeep met drie kerels in achter mij opdook. Om ze wat te testen bleef ik eventje in de weg lopen van de jeep zodat ze maar langzaam konden voort rijden.
Dat deed ik zo'n tiental seconden, maar opeens bleken ze er genoeg van te hebben toen ze opeens gas gaven en mij behoorlijk dood reden in the process. Vreemde jonges die Rakyat!
Liep in het midden van een weg toen een Rakyat jeep met drie kerels in achter mij opdook. Om ze wat te testen bleef ik eventje in de weg lopen van de jeep zodat ze maar langzaam konden voort rijden.
Dat deed ik zo'n tiental seconden, maar opeens bleken ze er genoeg van te hebben toen ze opeens gas gaven en mij behoorlijk dood reden in the process. Vreemde jonges die Rakyat!
Pirate Cove is helemaal links, het uiterste puntje op het linkse uitlopertje van het bovenste eiland. Daar blijven inderdaad wat piraten spawnen. Vrij snel zelfsAerocivic schreef op vrijdag 21 december 2012 @ 11:35:
[...]
Waar kan ik eigenlijk de Pirate Cove vinden?
Zijn er, naast deze en het eerder genoemde Medusa, nog andere plekken waar vijanden blijven spawnen? Op het vliegveld heb ik ook nog wel eens wat mannetjes omgelegd, maar weet niet of ze daar blijven spawnen... Is wel handig om te weten...
spoiler:
Dus waar je naartoe gaat om Liza te redden. In de game wordt het Paris Cove genoemd dacht ik. Op het eiland waar de dokter woont, maar helemaal op het meest zuidelijke puntje.
Bij mij zijn er geen piraten aanwezig bij de Medusa. Alleen op het vliegveld een paar. Maar die respawnen niet.
Mooi! De nieuwste patch verhelpt het ' Relic in de grot' probleem!
Als je 'm hebt gemist (zoals ik) zul je 'm nu automatisch hebben
Als je 'm hebt gemist (zoals ik) zul je 'm nu automatisch hebben
Is er eigenlijk een cheat of manier om snel ergens te respawnen? (Lees: boven op de berg om wat hangglider/wingsuit sessies te doen
)
Save (F9) en load (F11) werkt voor geen meter, want dan kom je 1 van je savehuisjes terecht.
Save (F9) en load (F11) werkt voor geen meter, want dan kom je 1 van je savehuisjes terecht.
Dat is inderdaad al wel een stuk beter te doen dan het savehouse wat ik gebruikte, bedankt. Blijft mooi om zo langs de bergen te zweven.
Ik weet niet of deze hier al voorbij is gekomen, maar ik vind hem erg handig!
Better sights mod....
De originele zijn erg overbelicht.
http://forums.ubi.com/sho...-Better-sights-mod-Forums
Better sights mod....
De originele zijn erg overbelicht.
http://forums.ubi.com/sho...-Better-sights-mod-Forums
Verwijderd
Zit er erg veel stealth in deze game of heb je de keuze om bv op de 'rambo' manier te doen?Shodan schreef op donderdag 20 december 2012 @ 15:06:
Ik merk wel dat ik gewoon rambo acties net iets leuker vindt dan compleet stealth. Het geheel in stealth clearen van een outpost aan het einde geeft wel weer voldoening, maar je hebt er erg veel geduld voor nodig.
In Uncharted 2: Among Thieves, had je in het eerste level dat je langs allerlei bewakers moest glippen, werd je gesnapt, kon je opnieuw beginnen.
Ik knal er dan het liefst op los, ipv in de kraag gegrepen te worden....
Verwijderd
Zit er erg veel stealth in deze game of heb je de keuze om bv op de 'rambo' manier te doen?Shodan schreef op donderdag 20 december 2012 @ 15:06:
Ik merk wel dat ik gewoon rambo acties net iets leuker vindt dan compleet stealth. Het geheel in stealth clearen van een outpost aan het einde geeft wel weer voldoening, maar je hebt er erg veel geduld voor nodig.
In Uncharted 2: Among Thieves, had je in het eerste level dat je langs allerlei bewakers moest glippen, werd je gesnapt, kon je opnieuw beginnen.
Ik knal er dan, nadat ik betrap word, het liefst alsnog op los, ipv in de kraag gegrepen te worden....
Je kan het spelen zoals je zelf wilt! Steath, Rambo en er tussenin....
Er zitten een paar missies bij waar je wat stealth werk moet doen, maar dat maakt het zeker niet minder leuk.
En als je hem op hard speelt (aan te raden, anders is het redelijk simpel) wordt het kampen overnemen wel wat lastig als je niet wat stealth gebruikt.
Toch nog wat bugjes ontdekt. Vreemd genoeg sinds de laatste patch:
Op het tweede eiland is het twee keer voorgekomen dat ik een kamp veroverde, en dit toch vijandig gebied bleef. Na een side missie te hebben afgerond (met cutscene) herstelde dit vanzelf en kwamen de hunter en wanted missies weer tevoorschijn.
Als ik even Alt-tab om wat anders te doen, en weer terug het spel in ga, moet ik áltijd weer onder video options kiezen voor fullscreen (vet irritant). Maar nu staat de minimap ineens een stuk hoger in beeld, en is deze ook te klein.
Voor de rest een leuk spel, al begint de verveling nu wel toe te slaan. Het is per gebied steeds een herhaling van zetten: kampje veroveren, side missies doen, relics en letters zoeken... De main quest maakt het de moeite wel waard, maar meer variatie in de optionele zaken had wel gemogen van mij
Op het tweede eiland is het twee keer voorgekomen dat ik een kamp veroverde, en dit toch vijandig gebied bleef. Na een side missie te hebben afgerond (met cutscene) herstelde dit vanzelf en kwamen de hunter en wanted missies weer tevoorschijn.
Als ik even Alt-tab om wat anders te doen, en weer terug het spel in ga, moet ik áltijd weer onder video options kiezen voor fullscreen (vet irritant). Maar nu staat de minimap ineens een stuk hoger in beeld, en is deze ook te klein.
Voor de rest een leuk spel, al begint de verveling nu wel toe te slaan. Het is per gebied steeds een herhaling van zetten: kampje veroveren, side missies doen, relics en letters zoeken... De main quest maakt het de moeite wel waard, maar meer variatie in de optionele zaken had wel gemogen van mij
Alt + Enter doet precies hetzelfde als je hem in windowed mode hebt geselecteerdNyarlathotep schreef op zaterdag 22 december 2012 @ 12:37:
Toch nog wat bugjes ontdekt. Vreemd genoeg sinds de laatste patch:
verder van al jouw aangegeven problemen geen last gehad, en ontzettend veel vermaak van het spel gehad, al moet ik wel zeggen dat ik de Lost Expeditions versie niet veel vond toevoegen voor die paar euro...
Die LE voegt eigenlijk helemaal niets toe. Eén missie is een rushmissie en die andere ben je zo enorm overpowered dat het niet grappig meer is. 
Van de Deluxe edition heb ik trouwens wel veel plexier gehad van de M700 Predator sniper die je gratis krijgt bij begin van het spel (incl. scope, silencer en extended magazine).
Van de Deluxe edition heb ik trouwens wel veel plexier gehad van de M700 Predator sniper die je gratis krijgt bij begin van het spel (incl. scope, silencer en extended magazine).
Verwijderd
Bedankt voor de reacties Unexist & DG!
Hoeveel moeilijksheidsgraden kent Far Cry 3 eigenlijk?
Drie of vier. Is dat interessant?Verwijderd schreef op zaterdag 22 december 2012 @ 15:32:
Bedankt voor de reacties Unexist & DG!
Drie, maar als je op de pc speelt kun je het moeilijker (of makkelijker) maken met mods. Zoals bijv. geen lasers voor de enemy snipers zodat je niet ziet dat ze op jou richten.Verwijderd schreef op zaterdag 22 december 2012 @ 15:32:
Op http://forums.ubi.com/sho...734046-Mods-for-Far-Cry-3 staat inmiddels een hele lijst.
Verwijderd
Mijn dank is groot!Bobnofski schreef op zaterdag 22 december 2012 @ 16:50:
[...]
Drie, maar als je op de pc speelt kun je het moeilijker (of makkelijker) maken met mods. Zoals bijv. geen lasers voor de enemy snipers zodat je niet ziet dat ze op jou richten.
Op http://forums.ubi.com/sho...734046-Mods-for-Far-Cry-3 staat inmiddels een hele lijst.
@: Bram, voor mij van ontzettend groot belang.
[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 22-12-2012 17:07 ]
Verwijderd
Heb wel eens gelezen ergens dat mods je kunnen bannen alsje multiplayer speelt, het geeft je tenslotte voordeel ten opzichte van mense die niet bijv de crosshair mod gebruiken.
Ik wil het liever nog niet riskeren, ben nu wel gewend aan de ironsight, en bespaar me ook een attachment ^^
Ik wil het liever nog niet riskeren, ben nu wel gewend aan de ironsight, en bespaar me ook een attachment ^^
En nu sta ik op 119 relics... Ik dacht dat de laatste patch je de gemiste relic uit de cave gaf??
Ik heb de hele kaart afgespeurd, en in de legenda zelfs alles uitgezet behalve relics, maar ik zie er geen 1 meer op de kaart
Ik heb de hele kaart afgespeurd, en in de legenda zelfs alles uitgezet behalve relics, maar ik zie er geen 1 meer op de kaart
Welke relic mis je dan? In het menu kan je zien welke je al hebt en welke niet. Als je weet welke je mist kan men je hier beter helpen.Nyarlathotep schreef op zaterdag 22 december 2012 @ 17:05:
En nu sta ik op 119 relics... Ik dacht dat de laatste patch je de gemiste relic uit de cave gaf??
Multiplayer heb ik nog niet gespeeld, maar je zou natuurlijk de oude bestanden (een .dat en .fat) kunnen bewaren en voordat je online gaat spelen deze terug zetten.Verwijderd schreef op zaterdag 22 december 2012 @ 17:02:
Heb wel eens gelezen ergens dat mods je kunnen bannen alsje multiplayer speelt, het geeft je tenslotte voordeel ten opzichte van mense die niet bijv de crosshair mod gebruiken.
Na de 1.04 patch had ik ook weer de originele crosshair, ze worden dan dus gewoon overschreven.
GevondenDarkFly schreef op zaterdag 22 december 2012 @ 17:12:
[...]
Welke relic mis je dan? In het menu kan je zien welke je al hebt en welke niet. Als je weet welke je mist kan men je hier beter helpen.
Wat een slechte grap. Het is relic nummer 13, en die zie je NIET op de kaart omdat... hij precies onder een Radio Tower zit! (en die kun je in de legenda niet uitzetten) Je vindt 'm op het oostelijke deel van het 2e eiland, bij die toren onder de 3-splitsing in de rivier. Mini-spoiler, ik weet het, maar dit scheelt andere spelers wellicht een hoop frustratie.
Ben momenteel geveld door een flinke griep, dus Googlen was niet eens in mij opgekomen
Meer mensen van CTD na patch 1.04? Vanavond al 3x. 2x na 3,5 uur en net na iets meer dan een uurtje.
Iemand al die mods erop geknald ?? Klinkt allemaal wel vet namelijk, maar ziet er beetje lastig uit om te doen. Ik mod veel van mijn games om de gameplay te verhogen, maar dit ziet er iets lastiger uit. Of valt het wel mee ?
ik heb sinds gister 20 uur gespeeld en werkelijk alles uitgespeeld en gehaald.. was een onwijs leuk spel maar het verhaal had van mij langer mogen duren!
Tijdens de zijmissie waarin je de 2 beren in die grot moet neerschieten, zat mijn loot rugzak vol. Ik kon de beren dus niet skinnen en nu mis ik dus de upgrade naar de vergrote rugzak. Heeft iemand enig idee hoe ik alsnog aan deze huiden kom? Ik ben tot nu toe geen hunter missies met beren meer tegengekomen.
Hoe krijg je dat voor elkaar dan? Ik zit ook aan 15-20 uur, maar ben pas halverwege / 3 kwart op het eerste eiland.bartkoper schreef op zondag 23 december 2012 @ 08:38:
ik heb sinds gister 20 uur gespeeld en werkelijk alles uitgespeeld en gehaald.. was een onwijs leuk spel maar het verhaal had van mij langer mogen duren!
[ Voor 38% gewijzigd door bram1984 op 23-12-2012 09:46 ]
ik ben in eerste instantie de hoofdlijn gaan spelen aan 1 stuk door. hierna posten bevrijdt en palen gehaald.. relict verzameld en alle side missions gedaan.bram1984 schreef op zondag 23 december 2012 @ 09:45:
Tijdens de zijmissie waarin je de 2 beren in die grot moet neerschieten, zat mijn loot rugzak vol. Ik kon de beren dus niet skinnen en nu mis ik dus de upgrade naar de vergrote rugzak. Heeft iemand enig idee hoe ik alsnog aan deze huiden kom? Ik ben tot nu toe geen hunter missies met beren meer tegengekomen.
[...]
Hoe krijg je dat voor elkaar dan? Ik zit ook aan 15-20 uur, maar ben pas halverwege / 3 kwart op het eerste eiland.
ben helemaal geen hardcore gamer. heb gewoon steeds paar uurtjes per dag gespeeld
http://nl.wikipedia.org/wiki/Smurfenregel
Palen = radio torens?
Heb je niks "explored" dan? Beetje rond snuffelen overal, prima.
Palen = radio torens?
[ Voor 3% gewijzigd door bram1984 op 23-12-2012 10:12 ]
Het tweede eiland gaat in ieder geval een stuk sneller en is ook iets kleiner. Als je normaal speelt heb je het spel binnen 25 uur uit. Ik heb 20 uur over het eerste eiland gedaan en 7 uur over het tweede. Dit is inclusief alle zijmissies.
Ik speel nu Assassin's Creed 3 en je ziet dan meteen erg veel overeenkomst! (Down went Alice...) Wat ik grappig vond is dat de HUD exact overeenkomt, maar dat het in AC3 dus perfect werkt, terwijl ik het in FC3 ook echt niet goed vond. Dit is toch iets wat game-developers zelf hadden moeten bedenken en ontwikkelen.
Ik denk zelf dat dit komt omdat AC3 in derde persoon is, terwijl FC3 een eerste persoons schooter is. Iets te gemakkelijk over gedacht door Ubisoft... Verder beide natuurlijk topspellen, waar Ubisoft hard voor gewerkt heeft. Gisteravond ook weer uitgebreide reclames voor beide spellen op tv (SBS 6)
Ik speel nu Assassin's Creed 3 en je ziet dan meteen erg veel overeenkomst! (Down went Alice...) Wat ik grappig vond is dat de HUD exact overeenkomt, maar dat het in AC3 dus perfect werkt, terwijl ik het in FC3 ook echt niet goed vond. Dit is toch iets wat game-developers zelf hadden moeten bedenken en ontwikkelen.
Ik denk zelf dat dit komt omdat AC3 in derde persoon is, terwijl FC3 een eerste persoons schooter is. Iets te gemakkelijk over gedacht door Ubisoft... Verder beide natuurlijk topspellen, waar Ubisoft hard voor gewerkt heeft. Gisteravond ook weer uitgebreide reclames voor beide spellen op tv (SBS 6)
sorry, inderdaad radio torens.bram1984 schreef op zondag 23 december 2012 @ 10:12:
http://nl.wikipedia.org/wiki/Smurfenregel
Palen = radio torens?
o jawel, beetje rondcrossen in auto's en boten. maar tegelijkertijd sidemissions gespeeld
Er zijn genoeg beren te vinden op het eiland. Op de kaart zie je ook in welk gebied je op welk dier kunt jagen.bram1984 schreef op zondag 23 december 2012 @ 09:45:
[...]
Hoe krijg je dat voor elkaar dan? Ik zit ook aan 15-20 uur, maar ben pas halverwege / 3 kwart op het eerste eiland.
Sowieso lopen beren her en der wel rond, als je dat typische gegrom hoort weet je dat er 1 in de buurt zit.
Ja, maar een standaard beer werkt niet. Je hebt zo een undying beer nodig die je tijdens zo een hunter quest tegenkomt.
Bij de hunting quest staat ook op de poster of ie rare is. Bij de missie met twee beren bij een grot is dat zeker niet het geval.
Ik had hetzelfde bij de huntingquest, dat mijn lootsack vol was.
Ff een paar blaadjes droppen en ik kon hem villen
|2600k|Asus 290|
En een rare hunt is pas voorbij na het villen.
Verwijderd
hallo
ik heb een vraag met waarschijnlijk een simpel antwoord ik zit nog in het eerste stuk van het spel dat je door dennis uitgelegt krijgt dat je een spuit en rugzak kunt maken en dan ga je naar vaardigheden en daar blijf ik vast zitten ik weet waarschijnlijk niet welke toetsencombinatie ik moet gebruiken of er is wat anders wie zou mij kunnen helpen
vr.gr S-Bullet
ik heb een vraag met waarschijnlijk een simpel antwoord ik zit nog in het eerste stuk van het spel dat je door dennis uitgelegt krijgt dat je een spuit en rugzak kunt maken en dan ga je naar vaardigheden en daar blijf ik vast zitten ik weet waarschijnlijk niet welke toetsencombinatie ik moet gebruiken of er is wat anders wie zou mij kunnen helpen
vr.gr S-Bullet
PC of console? Je moet dubbelklikken op de middelste vaardigheid (Takedown). Alle skills waar een slotje in staat, zijn nog niet te activeren. Alle grijze vakjes kunnen wel worden gekozen en daarna worden ze wit. Het verschil tussen grijs en wit (met name als er nog niks wit is) is erg moeilijk te zien.Verwijderd schreef op maandag 24 december 2012 @ 09:35:
hallo
vr.gr S-Bullet
Oh, ik wist niet dat je blaadjes gewoon on the go kunt droppen.Bullus schreef op zondag 23 december 2012 @ 22:26:
Ik had hetzelfde bij de huntingquest, dat mijn lootsack vol was.

Toetsencombinatie? Gewoon de vaardigheid selecteren die je wilt. Valt weinig aan te snappen.Verwijderd schreef op maandag 24 december 2012 @ 09:35:
hallo
vr.gr S-Bullet
Als je in het Nederlands speelt kan er verwarring zijn, omdat de Nederlandse benaming redelijk vrij is geinterpreteerd en niet lijkt op wat er in het Engels tegen je gezegd wordt. Daarom speel ik ook altijd in het Engels. Bij PS3 is het irritant dat je vaak het hele apparaat op Engels moet zetten, maar het is niet anders.
Ik heb mijn PS3 eigenlijk altijd al in het Engels gehad. Zie het probleem ook niet echt. Ik heb 'm wel een keer in het NL gehad, maar toen ik Drake en Sully Nederlands hoorde praten, heb ik 'm snel weer op Engels gezet.Senor Sjon schreef op maandag 24 december 2012 @ 13:30:
Als je in het Nederlands speelt kan er verwarring zijn, omdat de Nederlandse benaming redelijk vrij is geinterpreteerd en niet lijkt op wat er in het Engels tegen je gezegd wordt. Daarom speel ik ook altijd in het Engels. Bij PS3 is het irritant dat je vaak het hele apparaat op Engels moet zetten, maar het is niet anders.
Het enige wat ik echt mis is een optie in het menu met " reset all outposts "
Verwijderd
volgens mij heb ik 'm met steam geupdate...maar kan nergens vinden waar ik de hud kan uitzetten..waar staat deze instelling?
Ik heb Far Cry 3 ook sinds vorige week. Erg tof spel! Ik kende de naam wel maar nooit serieus naar gekeken tot ik vorige week een review tegenkwam van deel 3. Ik dacht dat het altijd meer om de grafische pracht en praal was en verder een vrij standaard FPS, maar het is echt een cool spel waarin lekker veel mogelijk is (vind ik leuk). En tot dusver een toffe verhaallijn. Ben nu bij het verbranden van de wietvelden. Eiland ziet er ook fantastisch uit
Bij Gameplay options,Verwijderd schreef op maandag 24 december 2012 @ 15:59:
volgens mij heb ik 'm met steam geupdate...maar kan nergens vinden waar ik de hud kan uitzetten..waar staat deze instelling?

Ik heb alle missie's uitgespeeld. Beetje een raar einde als ik eerlijk ben. Het verhaal had wat langer mogen zijn.
Nu ga ik nog het eiland verkennen om de opdrachten te voltooien die ik nog niet heb gedaan.
Nu ga ik nog het eiland verkennen om de opdrachten te voltooien die ik nog niet heb gedaan.
voor iedereen die nog een keer alle outposts en towers wil doen:
http://forums.ubi.com/sho...-the-Islands-experimental!
Je wapens en voortgang blijven behouden, alleen je map wordt weer grijs, en je moet alle outposts weer veroveren. ook zijn er weer piraten op de weg
\heb het net zelf gedaan, en het is weer geweldig om het nog een keer te doen!
Je wapens en voortgang blijven behouden, alleen je map wordt weer grijs, en je moet alle outposts weer veroveren. ook zijn er weer piraten op de weg
Vind ik ook ja. Je hoort/ziet ineens niks meer van ze. Sommige missies vond ik ook erg vaag, bijvoorbeeld met Vaas.Evertt schreef op maandag 24 december 2012 @ 19:24:
Ik heb alle missie's uitgespeeld. Beetje een raar einde als ik eerlijk ben. Het verhaal had wat langer mogen zijn.
In case of fire: Git commit, git push, leave building | AlpenCams
Stom dat dit geen optie in het spel is wanneer je alle missies gehaald hebt.Rick-Jan schreef op maandag 24 december 2012 @ 21:30:
Je wapens en voortgang blijven behouden, alleen je map wordt weer grijs, en je moet alle outposts weer veroveren. ook zijn er weer piraten op de weg\heb het net zelf gedaan, en het is weer geweldig om het nog een keer te doen!
Top! Helemaal geweldig zou een versie zijn waarbij je alleen de kampen opnieuw moet doen, excl de radiotowers. Want die dingen beklimmen vind ik ook vrij demotiverend. Zeker op het tweede eiland waar het soms nog wel even zoeken is ook.Rick-Jan schreef op maandag 24 december 2012 @ 21:30:
Je wapens en voortgang blijven behouden, alleen je map wordt weer grijs, en je moet alle outposts weer veroveren. ook zijn er weer piraten op de weg\heb het net zelf gedaan, en het is weer geweldig om het nog een keer te doen!
Ik vond het opzich vrij makkelijk gaan, maar zit nu in de missie
spoiler:
waar je "gekilled" wordt door Vaas en wakker wordt tussen de lijken en je gear moet terugvinden in het kamp. Ik ga daar elke keer dood, bij de heavy en de honden.
Je vind wel wat wapens(c4,molovcoctail,flair gun) maar wordt elke keer gesnapt door de honden. Iemand tips?
Je vind wel wat wapens(c4,molovcoctail,flair gun) maar wordt elke keer gesnapt door de honden. Iemand tips?
|2600k|Asus 290|
Pff paar keer van buitenaf met steentjes een guard lokken en dan mollen
.
Daarna de flaregun vinden en de heavy kerel slopen. Daarna die paar honden; zo deed ik het.
Daarna de flaregun vinden en de heavy kerel slopen. Daarna die paar honden; zo deed ik het.
Ik ben gewoon naar het huisje toegeslopen, snel naar binnen gerend met alle vijanden achter me aan, spullen gepakt en heb daarmee iedereen overhoop geknald die het huisje binnen kwamBoudewijn schreef op dinsdag 25 december 2012 @ 01:36:
Pff paar keer van buitenaf met steentjes een guard lokken en dan mollen.
[ Voor 9% gewijzigd door GekkePrutser op 25-12-2012 01:48 ]
Bullus schreef op dinsdag 25 december 2012 @ 00:25:
Ik vond het opzich vrij makkelijk gaan, maar zit nu in de missie
spoiler:waar je "gekilled" wordt door Vaas en wakker wordt tussen de lijken en je gear moet terugvinden in het kamp. Ik ga daar elke keer dood, bij de heavy en de honden.
spoiler:
Waar is je creativiteit? Ik heb daar 3 varanen gepest en toen ze achter mij aan kwamen ben ik dat kamp ingerend.
I could feel at the time There was no way of knowing Fallen leaves in the night Who can say where they're blowing As free as the wind And hopefully learning Why the sea on the tide Has no way of turning
Had paar keer geprobeerd om ze op te blazen met c4, maar dat lukte niet.
Ook stom dat ik nog niet in het huisje binnen bent gegaan waar de heavy stond,wel weggelokt. Eenmaal in het huis zal het nu wel lukken.
Ook stom dat ik nog niet in het huisje binnen bent gegaan waar de heavy stond,wel weggelokt. Eenmaal in het huis zal het nu wel lukken.
|2600k|Asus 290|
Ga ik zeker proberen. Het leukste vondt ik de kampen bevrijdenen. Alleen vondt ik de zendmasten beklimmen soms een drama.Rick-Jan schreef op maandag 24 december 2012 @ 21:30:
Sommige van de kampen kan je zelf de roofdieren het werk laten doen door ze uit de kooi te laten ontsnappen.
En op het moment dat iedereen is afgeleid door het beest uit de kooi, schiet jij met je sniper rifle diegene die achterop loopt dood. En zo werk je je een weg naar voren, en heb je binnen no-time een stealth take-over
Verwijderd
vondt ik.......mn ogen!!!!! hahaEvertt schreef op dinsdag 25 december 2012 @ 12:44:
[...]
Ga ik zeker proberen. Het leukste vondt ik de kampen bevrijdenen. Alleen vondt ik de zendmasten beklimmen soms een drama.
Sommige van de kampen kan je zelf de roofdieren het werk laten doen door ze uit de kooi te laten ontsnappen.
Wie heeft de co-op nog niet gespeeld lijkt mij wel leuk om te doen !
pannekoek141 op far cry
pannekoek141 op far cry
Suh dude
lijkt me leuk
moet je niet met zijn vieren zijn?
Life is not the opposite of Death, Death is the opposite of Birth. Life is eternal.
Kan je die coop campaign ook met 'zo maar wat' mensen doen? Dat hij zelf mensen er bij zoekt zeg maar, zoals multiplayer in Call of Duty bijvoorbeeld?
Ik heb nu mijn Xbox niet bij de hand, maar ik heb voor de kerstvakantie geprobeerd alle achievements te halen, en ik moet er nog maar 2 plus alle coop achievements (waarvoor je eigenlijk alleen de coop campaign uit hoeft te spelen). Maar als ik 4 vrienden moet hebben die het op hetzelfde moment willen doen dan gaat dat nooit lukken
Ik heb nu mijn Xbox niet bij de hand, maar ik heb voor de kerstvakantie geprobeerd alle achievements te halen, en ik moet er nog maar 2 plus alle coop achievements (waarvoor je eigenlijk alleen de coop campaign uit hoeft te spelen). Maar als ik 4 vrienden moet hebben die het op hetzelfde moment willen doen dan gaat dat nooit lukken
Heb het een kwartiertje gespeeld, maar was toen met 2 dat is toch wel lastig, als we met vieren kunnen zijn doe ik mee! ik ben niet super goed tho (ik heb wel de SP op de hoogste moeilijkheidsgraad uitgespeeld).
PC hebben we het over right?
PC hebben we het over right?
[ Voor 10% gewijzigd door Nilsepils op 25-12-2012 23:52 ]
Ik heb hem gisteren eindelijk uitgespeeld en ik vond het echt een heel cool spel. Ik denk wel dat het verschil tussen hoofdmissie en sidemissie erg groot was. Ik denk dat ik 80% van mijn tijd kwijt was aan het de radiotorens, kampen, supply drop quests, path of the hunter, wanted dead en andere niet noodzakelijke missies (blauw uitroepteken) en maar 20% van de tijd met het hoofdverhaal (gele uitroeptekens).
Het was gewoon heel cool, het is heerlijk dat je van de ene kant naar de hele andere kant van de wereld kunt lopen zonder laadtijd. Het verhaal is behoorlijk entertaining en grafisch zit het gewoon echt helemaal top.
Al met al heel tevreden hierover en ik ga vanaf morgen ook de multiplayer een kans geven.
Dan viel me dit nog op en ik heb een vraag:
Het was gewoon heel cool, het is heerlijk dat je van de ene kant naar de hele andere kant van de wereld kunt lopen zonder laadtijd. Het verhaal is behoorlijk entertaining en grafisch zit het gewoon echt helemaal top.
Al met al heel tevreden hierover en ik ga vanaf morgen ook de multiplayer een kans geven.
Dan viel me dit nog op en ik heb een vraag:
spoiler:
Op het laatst tijdens het pokerspel tegen Hoyt maakt Hoyt steeds dezelfde pokerfout. Hij deelt namelijk de kaarten, burnt vervolgens niet de kaart maar legt er 3 om, burnt er dan 1, draait er 1, burnt er 1 en draait de 5e kaart om. Na het delen mist hij de geburnde kaart, klein ding maar het viel me direct op
.
Dan nog een vraag, op het allerlaatst moet je een keuze maken en ik koos voor mijn vrienden. Wat gebeurt er als je Citra joint?
Dan nog een vraag, op het allerlaatst moet je een keuze maken en ik koos voor mijn vrienden. Wat gebeurt er als je Citra joint?
Hier had een gevatte opmerking kunnen staan.
Wat is volgens jullie de beste manier om een "heavy", zoals jullie dat noemen blijkbaar, uit te schakelen? Ik verstop me meestal tot ie vlak bij me is en knife 'm dan een paar keer, of gooi een granaat en schiet 'm daarna overhoop, of ik gebruik C4.
Wat doen jullie ?
Ik heb overigens nog niet een enkele keer een CTD gehad, draait vanaf dat ik 'm heb al rete soepel, alles op High/Ultra en gewoon lekker vloeiend, heel af en toe een stottertje
Voor de mensen die trouwens nog willen nagenieten van dat geweldige nummer tijdens de wiet missie
Skrillex en Damian Marley
Wat doen jullie ?
Ik heb overigens nog niet een enkele keer een CTD gehad, draait vanaf dat ik 'm heb al rete soepel, alles op High/Ultra en gewoon lekker vloeiend, heel af en toe een stottertje
Voor de mensen die trouwens nog willen nagenieten van dat geweldige nummer tijdens de wiet missie
Skrillex en Damian Marley
[ Voor 42% gewijzigd door FastFred op 26-12-2012 00:53 ]
AMR unlocken (20 relics verzamelen), one-shot-killFastFred schreef op woensdag 26 december 2012 @ 00:51:
Wat is volgens jullie de beste manier om een "heavy", zoals jullie dat noemen blijkbaar, uit te schakelen? Ik verstop me meestal tot ie vlak bij me is en knife 'm dan een paar keer, of gooi een granaat en schiet 'm daarna overhoop, of ik gebruik C4.
Wat doen jullie ?
Edit: Hier een MEGA spoiler voor de vraag van Dennis_1987 (dus echt niet lezen als je het einde niet wil weten)
spoiler:
Als je voor Citra kiest dan dood je eerst je vriendin, vervolgens heb je sex met Citra en daarna steekt ze jou dood en verklaart dat jullie baby de Rakyat gaat leiden.
Heb zelf ook het goede einde gekozen maar filmpjes zijn gewoon op Youtube te vinden.
Heb zelf ook het goede einde gekozen maar filmpjes zijn gewoon op Youtube te vinden.
[ Voor 28% gewijzigd door GekkePrutser op 26-12-2012 01:02 ]
3 van 120 relics hier
Ben toch al wel een aardig eind op weg volgens mij, ik ben net een betonblok achterna gegaan het water in
Als je de $500 kaarten koopt dan kan je er ook in het begin al heel veel vinden. Als je gewoon rondloopt dan kom je er nooit zo veel tegen, omdat ze vaak een beetje verstopt liggen of op moeilijk bereikbare plekken liggen.FastFred schreef op woensdag 26 december 2012 @ 00:59:
3 van 120 relics hierBen toch al wel een aardig eind op weg volgens mij, ik ben net een betonblok achterna gegaan het water in
Als je ze op de map hebt staan kan je er een waypoint naartoe maken, voordeel daarvan is dat hij dan ook laat zien hoe hoog ze zitten, dat helpt soms heel veel
$500 landkaarten , die je in stores kunt kopen. Er zijn ook duurdere te koop natuurlijk.
Heavies kill ik meestal met een sniper op zijn hoofd, oneshot.
Heavies kill ik meestal met een sniper op zijn hoofd, oneshot.
[ Voor 27% gewijzigd door Bullus op 26-12-2012 01:36 ]
|2600k|Asus 290|
Let op:
We praten hier over de game, niet over vragen/problemen met het draaien er van (hop daarvoor naar SPV) en ook niet of je game wel/niet binnen hebt gekregen.
Dus NIET: posts a la "is mijn videokaart wel snel genoeg?", "gisteren kwam de postbode langs", e.d.
Oh en als je het al uitgespeeld hebt: ga niet hier het verhaal van de game uit de doeken doen.
Of zet het op zijn minst tussen de spoiler-tags. Anderen zijn de game nog aan het spelen en ervaren het graag zelf.
We praten hier over de game, niet over vragen/problemen met het draaien er van (hop daarvoor naar SPV) en ook niet of je game wel/niet binnen hebt gekregen.
Dus NIET: posts a la "is mijn videokaart wel snel genoeg?", "gisteren kwam de postbode langs", e.d.
Oh en als je het al uitgespeeld hebt: ga niet hier het verhaal van de game uit de doeken doen.
Of zet het op zijn minst tussen de spoiler-tags. Anderen zijn de game nog aan het spelen en ervaren het graag zelf.