Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GekkePrutser
  • Registratie: Juli 2004
  • Niet online
Bullus schreef op woensdag 26 december 2012 @ 01:33:
$500 landkaarten , die je in stores kunt kopen. Er zijn ook duurdere te koop natuurlijk.
Ja maar de duurdere ($1500) laten alleen de lootboxen zien (waar je over het algemeen niet zo veel aan hebt, als je alles loot wat je tegenkomt heb je toch wel genoeg geld). Die van $500 laten juist collectible items zien: Memory cards (liggen overigens altijd in outposts), relics en lost letters. Voor die relics kan je een paar leuke wapens krijgen als je er flink wat verzamelt dus dat is wel de moeite waard.

Overigens heb je geen enkele kaart echt nodig, als je in de buurt bent worden alle items sowieso op je kaart getoond. Maar het helpt wel als je snel wat relics wil oppikken, dan kan je het zo plannen dat je er een paar pakt die het dichtst bij elkaar liggen.

[ Voor 27% gewijzigd door GekkePrutser op 26-12-2012 01:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wie schakelt de muziek optie uit in de game?
Tijdens het spelen...heerlijk, alleen die jungle geluiden , piraten en jezelf. Je hoort beter waar wat vandaan komt. Helaas is de muziek dan ook in de scenes uitgeschakeld wat het verhaal dan weer niet zo spannend maakt. Daarom tip van Jasper:
Ben je de verhaallijn aan het volgen zet die optie aan. Ben je aan het jungleën...zet 'm uit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DieterVDW
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 12-02-2017
Ik denk dat ik Far Cry gewoon nog eens ga herbeginnen in ultra-realism mode: geen muziek, geen indicators, geen map, geen sniper-lasers, etc etc ...
Nu heb ik meer het arcade gevoel: lekker knallen.
Maar dit spel lijkt me ook heel leuk als jungle-war-simulator :D .
Maar eerst maar eens nog wat uurtjes investeren en op dat 2de eiland geraken...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Playa del C.
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 15:19
DieterVDW schreef op woensdag 26 december 2012 @ 02:59:
Ik denk dat ik Far Cry gewoon nog eens ga herbeginnen in ultra-realism mode: geen muziek, geen indicators, geen map, geen sniper-lasers, etc etc ...
Nu heb ik meer het arcade gevoel: lekker knallen.
Maar dit spel lijkt me ook heel leuk als jungle-war-simulator :D .
Maar eerst maar eens nog wat uurtjes investeren en op dat 2de eiland geraken...
Zelfde idee heb ik ook. Met geen map bedoel je geen torens unlocken? Dat lijkt mij namenlijk een leuke manier, omdat je daardoor ook geen wapens vrij speelt, maar dus moet kopen. Zo wordt geld en wapenkeuze ook eens interessant.

Persoonlijk vind ik dat de gameplay-developers van Far Cry 3 erg tekort zijn geschoten. Ze hebben letterlijk het systeem van Assassin's Creed overgenomen, maar dit past wat mij betreft totaal niet in de Far Cry serie.

De minimap kan je trouwens nog steeds niet uitzetten, zover ik heb gezien. Vreemd, want zelfs in Assassin's Creed kan dit! De minimap... je kan zelfs zien welke kant de tegenstanders op kijken :F

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Evertt
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 12:09
Dennis_1987 schreef op woensdag 26 december 2012 @ 00:13:

spoiler:
Op het laatst tijdens het pokerspel tegen Hoyt maakt Hoyt steeds dezelfde pokerfout. Hij deelt namelijk de kaarten, burnt vervolgens niet de kaart maar legt er 3 om, burnt er dan 1, draait er 1, burnt er 1 en draait de 5e kaart om. Na het delen mist hij de geburnde kaart, klein ding maar het viel me direct op :P.

Dan nog een vraag, op het allerlaatst moet je een keuze maken en ik koos voor mijn vrienden. Wat gebeurt er als je Citra joint?
spoiler:
Als je niet kiest voor je vrienden word Jason vermoord door Citra. Op youtube staat een filmpje hoe het afloopt deze kan ik niet zo gauw vinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Winkiller
  • Registratie: November 2001
  • Nu online

Winkiller

De Mopperpot

FastFred schreef op woensdag 26 december 2012 @ 00:51:
Wat is volgens jullie de beste manier om een "heavy", zoals jullie dat noemen blijkbaar, uit te schakelen? Ik verstop me meestal tot ie vlak bij me is en knife 'm dan een paar keer, of gooi een granaat en schiet 'm daarna overhoop, of ik gebruik C4.

Wat doen jullie ?
Met een sniper rifle in zijn onbeschermde achterhoofd schieten, instant kill 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bram1984
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 16-12-2020
Gewoon met die signature sniper, 1 shot kill.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Evertt
Zit er nog veel waarde aan als ik alle relikwieën ga zoeken op alle eilanden en de zoekgeraakte brieven?

Ik mis nog een optie dat je niet een missie kan overdoen. Ik heb nog alle missie's uitgespeeld ik zal een paar over willen doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tom
  • Registratie: Juni 1999
  • Niet online

Tom

Godsamme... savegame ineens een stukje terug waardoor ik een lastige missie (die ik al tientallen keren heb gedaan) opnieuw mag doen. En dat op de PS3. Ding maar weer uitgezet, geen zin in :(
Vreemd want eerder had ie het wel opgeslagen, toen is ie in de tussentijd ook uitgeweest.

[ Voor 19% gewijzigd door Tom op 26-12-2012 14:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Playa del C. schreef op woensdag 26 december 2012 @ 09:50:
[...]

Zelfde idee heb ik ook. Met geen map bedoel je geen torens unlocken? Dat lijkt mij namenlijk een leuke manier, omdat je daardoor ook geen wapens vrij speelt, maar dus moet kopen. Zo wordt geld en wapenkeuze ook eens interessant.

Persoonlijk vind ik dat de gameplay-developers van Far Cry 3 erg tekort zijn geschoten. Ze hebben letterlijk het systeem van Assassin's Creed overgenomen, maar dit past wat mij betreft totaal niet in de Far Cry serie.

De minimap kan je trouwens nog steeds niet uitzetten, zover ik heb gezien. Vreemd, want zelfs in Assassin's Creed kan dit! De minimap... je kan zelfs zien welke kant de tegenstanders op kijken :F
Tjeerd, zeikerd! }:O
prachtige game en alles kan altijd beter.. waarschijnlijk dat in de volgende patch of die daarna weer verbeteringen zitten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hoi Bob bedankt maar echt de HUD verbergen gaat dus niet kennelijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FastFred
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 14-09 16:35
Wat vind ik dat toch verschrikkelijk jammer, dat vage monster dat je met pijl en boog moet verslaan. Die paddo trip in het begin, ok, maar kom op....

Diep teleurgesteld in deze ""missie"" tyf toch op met die kut monsters, niet eens tijd om te healen als die stumpers op je af komen...

Weet iemand trouwens of het mogelijk is om alleen maar spuiten te gebruiken? Kan ik dat ergens instellen/selecteren. Nu gaat ie nog wel eens met een mes in z'n arm lopen porren op zoek naar een verdwaalde kogel, of wikkelt ie een verbandje. Maar zo'n spuit gaat een triljoen keer sneller, en dat is in sommige situatie's, zoals met dat domme monster een stuk makkelijker

[ Voor 66% gewijzigd door FastFred op 26-12-2012 14:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Señor Sjon
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 10:31
FastFred schreef op woensdag 26 december 2012 @ 00:59:
3 van 120 relics hier :P Ben toch al wel een aardig eind op weg volgens mij, ik ben net een betonblok achterna gegaan het water in
Dan ben je echt al een hoop relics gepasseerd. In je handbook kan je zien wanneer je wat krijgt. Witte sterren zijn signature weapons. Zo krijg je bij 10/20 relics een wapen, maar ook bij een bepaald aantal brieven, memory cards etc. Bij 60 heb je bij de relics een achievement, daarna telt het alleen nog maar voor je completed score.

Vooralsnog pak ik alleen outposts die een memory card hebben, de rest laat ik bestaan voor het knalwerk onderweg.

Edit:
FastFred schreef op woensdag 26 december 2012 @ 14:30:
Wat vind ik dat toch verschrikkelijk jammer, dat vage monster dat je met pijl en boog moet verslaan. Die paddo trip in het begin, ok, maar kom op....

Diep teleurgesteld in deze ""missie"" tyf toch op met die kut monsters, niet eens tijd om te healen als die stumpers op je af komen...

Weet iemand trouwens of het mogelijk is om alleen maar spuiten te gebruiken? Kan ik dat ergens instellen/selecteren. Nu gaat ie nog wel eens met een mes in z'n arm lopen porren op zoek naar een verdwaalde kogel, of wikkelt ie een verbandje. Maar zo'n spuit gaat een triljoen keer sneller, en dat is in sommige situatie's, zoals met dat domme monster een stuk makkelijker
Lees je wel wat het spel je vertelt of ram je overal doorheen? Er wordt braaf uitgelegd welke syringes je kan maken en wat je daarvoor moet doen (groene bladeren verzamelen).

[ Voor 40% gewijzigd door Señor Sjon op 26-12-2012 14:47 ]

This is my signature. There are many like it, but this one is mine.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FastFred
Iemand de manier om hier door te komen en ik verder kan met het spel? Schijtziek wordt ik ervan, ik knife ze nu gewoon allemaal, als ik ze beschiet met pijlen dan ontploffen ze, als ik al tijd heb om te richten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Señor Sjon
spoiler:
Het is een fase halverwege die battle. Af en toe ruimte maken door de andere kant op te rennen. Dan kan je healen en met je boog er een paar uitschakelen. Ik hoef die 'ghosts' nauwelijks op een andere manier neer te steken.

Hoeveel health bars heb je? In die fase moet je er wel 4 hebben op basis van je skills plus de zelf heal van minimaal 3.

Als ik de rest van je reacties lees, dan heb je er nog niet veel gedaan om jezelf sterker te krijgen. Je hebt toch al wel skillpoints verdeelt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FastFred
Euh, 2 health bars... Ik zit nu een walkthrough te kijken op Youtube, en die gozer heeft er ook meer, ik wist niet eens dat dat kon...

[ Voor 72% gewijzigd door FastFred op 26-12-2012 14:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Señor Sjon
Dusss....

Ga eens naar het skill menu bij de vaardigheden. Daar waar je ook de eerste takedown moest selecteren aan het begin van het spel. Als je geen extra skills ('vaardigheden') hebt toegewezen dan heb je inderdaad nog bijna niks. Er gaat daar een wereld voor je open. :P

Kijk je uberhaupt wel in het menu? Het is geen COD of Battlefield waarbij het rammen is zonder upgrades.

[ Voor 16% gewijzigd door Señor Sjon op 26-12-2012 14:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FastFred
Ah gevonden, dat scheelt inderdaad een hoop :) Tjonge, bedankt :D

Ik moest wel even de 'missie' afbreken om in het vaardigheden menu te komen, en nu loopt het verhaal ook gewoon verder :S

Hmmm, toch niet

[ Voor 6% gewijzigd door FastFred op 26-12-2012 15:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jeroenneman
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 03-05-2024

Jeroenneman

Pre-order/Early Acces: Nee!

FastFred schreef op woensdag 26 december 2012 @ 14:51:
Euh, 2 health bars... Ik zit nu een walkthrough te kijken op Youtube, en die gozer heeft er ook meer, ik wist niet eens dat dat kon...
Daarom loont het meestal om te luisteren naar de gameplay tips die ingame worden gegeven, of gewoon zelf eens op de ESC knop te rammen. Zonder alle skills mis je zoveel leuke trucjes in de verhaallijn.

| Old Faithful | i7 920 @ (3,3Ghz) / X58 UD4P / GTX960 (1,550Mhz) / CM 690 | NOVA | i5 6600K (4,4Ghz) / Z170 Pro Gaming / GTX 960 (1,500Mhz) / NZXT S340

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Erulezz
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 13-09 10:26
FastFred schreef op woensdag 26 december 2012 @ 00:51:
Wat is volgens jullie de beste manier om een "heavy", zoals jullie dat noemen blijkbaar, uit te schakelen? Ik verstop me meestal tot ie vlak bij me is en knife 'm dan een paar keer, of gooi een granaat en schiet 'm daarna overhoop, of ik gebruik C4.

Wat doen jullie ?

Ik heb overigens nog niet een enkele keer een CTD gehad, draait vanaf dat ik 'm heb al rete soepel, alles op High/Ultra en gewoon lekker vloeiend, heel af en toe een stottertje

Voor de mensen die trouwens nog willen nagenieten van dat geweldige nummer tijdens de wiet missie

Skrillex en Damian Marley 8)
[video]
Wat heb ik mij vermaakt met die missie. :9 Leukste missie om te doen.

In case of fire: Git commit, git push, leave building | AlpenCams

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KennyPlox
  • Registratie: Juni 2012
  • Laatst online: 14-09 19:04

KennyPlox

feest vierende banaan

Over all die 'trips' gesproken:
spoiler:
Dat in die cave vond ik ook raar. Dat grote monster vond ik wel gaaf, en tegelijkertijd eng... Wist niet wat ik moest doen, en keek niet naar boven en opeens was daar opeens BOOM zo'n gigantisch hoofd XD.
Toen je Vaas vermoordde dacht ik wel een beetje van 'Moet dit nou?' Ik zou het veel leuker vinden als je hem simpelweg gewoon doodstak ofzo, niet dat je halftrippend Vaas clones af loopt te maken met een Vector

denk ik dan...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GekkePrutser
  • Niet online
spoiler:
Dat van die Vaas clonen afmaken hoeft ook helemaal niet. Je kan er gewoon doorheen rushen naar het eind. Zelf op warrior lukte me dat.

Sterker nog, ik ben 10 minuten bezig geweest er doorheen te komen door ze 1 voor een te schieten maar ik kwam nauwelijks vooruit, en ging vaak dood als ik moest reloaden. Uiteindelijk uit frustratie maar geprobeerd er doorheen te rushen en dat ging dus makkelijk :)

Maar ik vind het inderdaad wel een vreemde wending aan het verhaal (vooral omdat Vaas je eerst een mes in je buik steekt, maar daarna heb je hem toch opeens gedood en ben je zelf in orde). Ik heb het idee dat het verhaal er achter is dat je helemaal flipt en niet meer weet wat je doet (vandaar dat de 2e keer als dit gebeurt, bij Hoyt, al zijn manschappen in de kamer ook dood zijn).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FastFred
Erulezz schreef op woensdag 26 december 2012 @ 20:38:
[...]

Wat heb ik mij vermaakt met die missie. :9 Leukste missie om te doen.
Beetje een deja vu gevoel ook, San Andreas anyone?

@ Gekkeprutser, ah, mooi. Ga ik dat eens proberen, want een voor een afknallen werkt ook niet, je komt niet vooruit, en als je vooruit komt moet je herladen, knife je er een paar, moet je genezen en reloaden en dan is 't gebeurd en kan je overnieuw beginnen :P

[ Voor 34% gewijzigd door FastFred op 26-12-2012 23:04 ]

• Den Deze
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 13-03-2022
Ik speel nu meer met die sniper met explosive rounds.
2 soldiers houden de wacht, een 3e patrouilleert er voorbij en dan knallen.
1 shot, 3 kills :D

Overigens zéér lastig dat die voice chat in coop zo raar doet, haast onverstaanbaar :(

• Ward Vr
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 20-04-2024
Niemand die de draw distance om te huilen vindt? Kijk je een 500m ver, dan is alles al hazy. Blijkt weinig aan te doen. :(

• bakkie1985
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 13:28
Ward Vr schreef op donderdag 27 december 2012 @ 11:38:
Niemand die de draw distance om te huilen vindt? Kijk je een 500m ver, dan is alles al hazy. Blijkt weinig aan te doen. :(
wel eens in een warm land ver willen kijken?
( tropen klimaat ?)

[ Voor 3% gewijzigd door bakkie1985 op 27-12-2012 11:53 ]

• Ward Vr
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 20-04-2024
Hadden ze het dan wat beter geimplementeerd en er niet gewoon een haze grid over gegooid die vanaf afstand x alles afblokt.

[ Voor 17% gewijzigd door Ward Vr op 27-12-2012 12:13 ]

• Bobnofski
  • Registratie: November 2001
  • Niet online
Die haze is niet de draw distance maar Depth Of Field en die kun je uitzetten door je GamerProfile.xml te editten: http://forums.ubi.com/sho...To-Disable-Depth-Of-Field

• Freakiebeakie
  • Registratie: December 2011
  • Laatst online: 02-09 14:04

Freakiebeakie

ÿøµr §ïgñ况r€

ben ook wel in voor een potje coop met wat medetweakers , naam is St0neyh1gh

YO! fucknuts! It's Probing time!

• Rick-Jan
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 09:09

Rick-Jan

always connected

Freakiebeakie schreef op donderdag 27 december 2012 @ 12:31:
ben ook wel in voor een potje coop met wat medetweakers , naam is St0neyh1gh
Heb jou, superwashandje en pannekoek toegevoegd op uplay :)

You have two error checking devices installed in two sockets on your head. They are called eyes .

• superwashandje
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 15:56

superwashandje

grofheid alom

heb komende dagen t/m 1 januari wat minder tijd ivm werk en feestdagen maar daarna weer wat meer :)

Life is not the opposite of Death, Death is the opposite of Birth. Life is eternal.

Verwijderd

Door alle enthousiaste verhalen hier rondom de dingen die je zoal kunt doen in de open wereld van Far Cry 3, heb ik hem vorige week aangeschaft via Amazon. Ik hoop dat hij de 31e binnenkomt, maar ik verwacht hem eigenlijk pas volgend jaar met al die feestdagen ertussen.

• bram1984
FastFred schreef op woensdag 26 december 2012 @ 14:30:

Wat een tenenkrommende post. :+

Heb je überhaupt wel opgelet tijdens het spelen? 3 Van de 120 relics ook maar. |:(

Ik ben net bij de missie die je noemt en heb er al 25 uur in zitten. Mijn shotgun, SMG en sniper zijn alle 3 signature weapons.

Doodzonde hoe je de game speelt, zo te zien.
Tom schreef op woensdag 26 december 2012 @ 14:26:
Godsamme... savegame ineens een stukje terug waardoor ik een lastige missie (die ik al tientallen keren heb gedaan) opnieuw mag doen. En dat op de PS3. Ding maar weer uitgezet, geen zin in :(
Vreemd want eerder had ie het wel opgeslagen, toen is ie in de tussentijd ook uitgeweest.
Welke missie, als ik vragen mag?

[ Voor 16% gewijzigd door bram1984 op 27-12-2012 18:23 ]

• Evertt
Is er nog een site waar mensen hun levels kunnen delen ze ze met map editor hebben gemaakt?

• Jorn1986
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 14-09 23:03
Waar vindt ik een onsterfelijke beer, een gouden tijger of een geelnekkasuaris?

EDIT: die geelnekkasuaris was een missie van ''path of the hunter'', maar die gouden tijger en onsterfelijke beer dan? Of komen die bij latere ''path of the hunter'' missies pas?

EDIT2: al gelukt, nu kan ik dankzij die onsterfelijke beer 96 voorwerpen op m'n rug meenemen :P
spoiler:
Ik helemaal bang en voorzichtig naar die onsterfelijke beer toe, viel hij vrij makkelijk te doden door met de shotgun op z'n hoofd te schieten

[ Voor 86% gewijzigd door Jorn1986 op 27-12-2012 20:05 ]

• GekkePrutser
  • Niet online
Jorn1986 schreef op donderdag 27 december 2012 @ 19:43:
Waar vindt ik een onsterfelijke beer, een gouden tijger of een geelnekkasuaris?

EDIT: die geelnekkasuaris was een missie van ''path of the hunter'', maar die gouden tijger en onsterfelijke beer dan? Of komen die bij latere ''path of the hunter'' missies pas?
Die vind je ook bij bepaalde outposts op het eerste eiland. Als je zoveel mogelijk outposts unlockt kom je ze vanzelf tegen als path of the hunter quests. Of gewoon even googlen bij welke outposts ze zitten.

Volgens mij zitten alle quests die je nodig hebt voor craften op het eerste eiland.

• VantageR
  • Registratie: Oktober 2004
  • Niet online
Zo, hier ook klaar met de verhaallijn. Er zaten erg leuke missies bij, met als topper toch wel de wietplantage. Wel vond ik het jammer dat het naar het einde toe meer rambo style werd.
spoiler:
Bijv. wanneer je midden in een kamp, met allemaal bewakers om je heen een auto moet opblazen met een rpg of die missie van de fuel depot, waarbij je met een jeep een zwaar bewaakt kamp moet inraggen.
Je had gewoon niet meer de mogelijkheid om het stealth te doen, of in ieder geval subtiel.

Verder heb ik bij het eerste eiland geprobeerd alle sidequests af te werken samen met de voortgang van de verhaallijn. Bij het tweede eiland ben ik in 1 keer door alle hoofdmissies gegaan, omdat je A, een pak had, waardoor er niemand achter je aankwam. Hierdoor was het overnemen van de outposts dus gewoon nutteloos. En B, de missies soort van in elkaar overgingen. Nu ik klaar ben met het verhaal heb ik eigenlijk niet eens zin om nog naar dat tweede eiland te gaan om alle outposts over te nemen. Al met al voelt het tweede eiland aan alsof het niet bij het spel past en dat het er later is bijgevoegd.

• Xant0r
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 13-08 09:00
Inmiddels voor tweede keer uitgespeeld, wilde beide keuzes een keer zien op het einde :P.

Tweede playtrough heb ik de relics laten liggen, omdat me dat teveel van het goede werd. Wel alle outposts undetected gepakt, wat ik persoonlijk eigenlijk nog leuker vond dan de verhaal lijn. Het zal wel aan mij liggen maar ik vond het verhaal een beetje kort en eigenlijk helemaal niet zo interessant. De skills/tatau vrij spelen vond ik wel weer geslaagd. Al met al toch een prima game en blij dat ik er toch nog voor ben gegaan, in eerste instantie had ik zo mijn twijfels. Maar nu ik hem voor de tweede keer uit heb gespeeld ben ik er eigenlijk ook wel gelijk klaar mee.

Snap alleen niet waarom iedere keer je een stuk orgaan uit zo'n beest snijd, en dan geeft ie aan dat je een stuk huid hebt :P. Dierenhuid was zeker te moeilijk om te animeren/texturen :P

• Okasha
  • Registratie: November 2000
  • Niet online
Net voor het eerst de multiplayer gespeeld, even kwartiertje. Vind het wel aardig, maar niet het niveau van echte multiplayer shooters als BF3/COD. Het voelt wat gekunsteld, en de killcam is razend irritant. Ik vrees toch dat dit de categorie game is die vrij snel in de kast verdwijnt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FastFred
bartkoper schreef op donderdag 27 december 2012 @ 11:53:
[...]

wel eens in een warm land ver willen kijken?
( tropen klimaat ?)
Ik dacht dat dat gewoon het gebrek aan focus op die afstand was, van die camera :P

Ondertussen aangekomen op het 2e eiland en net 3 kapitein's omgelegd.

Dan loop ik eerst een rondje door dat kamp, zorg ik dat ik iedereen op m'n radar heb en weet waar iedereen ongeveer staat, ga ik terug naar beneden, kill ik volledig ongezien die eerste kapitein, fouilleer 'm. Had 'm al zo neer gelegd dat ie niet te zien was. Vervolgens loop ik verder, kom ik langs een andere soldaat lopen, begint ie op me te schieten :S

Doe ik dan iets verkeerd ofzo of is dit een vreemde bug?

Wat me zonet ook gebeurd is op dat 2e eiland, was een toren aan het beklimmen en val ik per ongeluk naar beneden. Ga snel over op wingsuit, ik blijf ongeveer een meter boven de grond vliegen, druk op E om op de grond te komen, valt ie dood neer op de grond 8)7

[ Voor 57% gewijzigd door FastFred op 28-12-2012 00:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Freakiebeakie

Freakiebeakie

ÿøµr §ïgñ况r€

bram1984 schreef op donderdag 27 december 2012 @ 18:08:
[...]

Wat een tenenkrommende post. :+

Heb je überhaupt wel opgelet tijdens het spelen? 3 Van de 120 relics ook maar. |:(

Ik ben net bij de missie die je noemt en heb er al 25 uur in zitten. Mijn shotgun, SMG en sniper zijn alle 3 signature weapons.

Doodzonde hoe je de game speelt, zo te zien.

[...]

iedereen z`n ding he , ik vind die relics en brieven ook niet echt boeiend , hebben ze gewoon in het spel gestopt om wat extra uurtjes toe te voegen , wapen aan gekoppeld anders doet niemand het want het is gewoon duf. als ik een shooter speel wil ik knalle en niet stomme ouwe beeldjes zoeken . de hunt op dieren en piraten vind ik wel cool want dat is teminste actie .

gister de zwarte panter gehunt met de boog , was wel tricky want dat gebied was echt packed met andere katten , had er op een gegeven moment 3 achter me aan . stealth dorpjes overnemen is ook niet echt mijn ding, ik snipe het alarm kastje en schiet iedereen af met mn sniper rifle of als er een kooi staat laat ik dat beest even zn gang gaan ;D maar hoe dan ook lukt het me meestal niet om het helemaal stealth te doen
daarvoor speel ik te agresief.

vind het wel een stuk leuker dan Farcry 2 , dat was ik veel eerder zat , op de 1 of andere manier is dit verhaal cooler en vind ik het land overtuigender . afrika was geen moer aan , je kwam amper beesten tegen enzo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HannesB
  • Registratie: Oktober 2012
  • Laatst online: 09:50
Freakiebeakie schreef op vrijdag 28 december 2012 @ 09:37:
[...]

gister de zwarte panter gehunt met de boog , was wel tricky want dat gebied was echt packed met andere katten , had er op een gegeven moment 3 achter me aan .
Voor die zwarte panter: heb je daar the predator pack voor? Mijn insane edition zegt dat the predator pack volgende dieren toevoegt: black panther, white tiger, thylacine en red vulture. Enkel die white tiger en red vulture ben ik ondertussen al vrij tegengekomen. Andere twee dieren (nog) niet. Ik zou het niet goed begrijpen als een black panther weldegelijk in de gewone versie zit (onder path of the hunter), als ze dat als een extra troef gebruiken voor een of ander pack.

Momenteel brengen die dieren ook niet zo veel meerwaarde. Het skinnen van een white tiger levert een gewone tiger skin op. Het is wel leuk om een witte tijger rond te zien jagen, maar voor de rest maakt die kleur dan ook niet veel uit. Ik heb ook al eens een missie van the lost expeditions gespeeld, maar wederom: niet echt zo'n meerwaarde. Missie hield in dat ik binnen de 10 minuten de ruïne moest uit zijn...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Freakiebeakie

Freakiebeakie

ÿøµr §ïgñ况r€

black panter kom ik volgens mij alleen tegen tijdens zo`n path of the hunter en daar had ik het ook over , anders zou ik ook geen boog gebruiken maar een dik machine geweer :D

enigste beest wat ik echt haat om te hunten zijn haaien , op de 1 of andere manier vind ik onder water in games altijd beangstigend
spoiler:
(zoals tijdens die missie met die boot die zinkt ....)
en ben ik net klaar met skinnen en draai ik me om BOEEE!!!!! andere haai , schrik me dan echt de pleuris

[ Voor 53% gewijzigd door Freakiebeakie op 28-12-2012 11:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HannesB
Freakiebeakie schreef op vrijdag 28 december 2012 @ 11:13:
black panter kom ik volgens mij alleen tegen tijdens zo`n path of the hunter en daar had ik het ook over , anders zou ik ook geen boog gebruiken maar een dik machine geweer :D

enigste beest wat ik echt haat om te hunten zijn haaien , op de 1 of andere manier vind ik onder water in games altijd beangstigend
spoiler:
(zoals tijdens die missie met die boot die zinkt ....)
en ben ik net klaar met skinnen en draai ik me om BOEEE!!!!! andere haai , schrik me dan echt de pleuris
Dat begreep ik ook wel, dat je de path of the hunter quest bedoelde. Maar dan moeten ze bij Ubisoft niet doen alsof je een predator pack nodig hebt voor de black panther. Iedereen komt die tegen via zo'n quest. Het zou fijner zijn geweest, mocht zo'n pack leiden tot iets extra: een upgrade van een rugzak of syringe kit dat enkel mogelijk is met de skin van black panther, enkel te verkrijgen via zo'n pack.

Nu lopen die dieren gewoon rond (ik ga er vanuit dat ik black panther nog vrij zal tegenkomen, net als die thylacine. Het zal toch alleszins moeten kunnen), maar geven ze geen meerwaarde. Veel heb je er niet aan of een witte of gewone tijger je aanvalt. Ook de skins zijn gewoon hetzelfde.

Het enige wat echt nuttig is geweest, voor mij toch is die m-700 sniper die dan over alle customizes bezit. Die heb ik al van de eerste minuut gebruikt. De speciale dagger bv is leuk, maar ook niets meer. Als je bv een radiotoren gaat activeren en zo'n kastje met je machete opent, krijg ik ook de machete te zien ipv die dagger. Dus dat is ook niet helemaal perfect geïmplementeerd in het geheel.

Het is te hopen dat die andere missies (2e lost expeditions en monkey business) wel iets meer kunnen toevoegen. Want die eerste missie die ik heb gespeeld: een ruïne binnen gaan, om er voor te zorgen dat je binnen de 10 min gewoon weer buiten bent, is wat onlogisch naar mijn mening en is nergens gelinkt aan het verhaal.

Voor de rest is dat poppetje en die survival kit wel een leuk hebbedingetje en ben ik over het algemeen niet ontevreden van mijn insane edition. De 10 euro extra is het nu nog wel waard geweest (60 ipv +- 50 euro), maar er had meer kunnen inzitten. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Freakiebeakie

Freakiebeakie

ÿøµr §ïgñ况r€

klinkt idd een beetje als geldklopperij zo`n predator pack. ik speel met de normale editie game ,enigste extras die ik heb zijn de dingen die ik heb unlocked met die Uplay punten . zoals een extra handgun (die ik nergens terug vind in het spel xD) en een extra missie die ik nog moet doen .

zijn er hier trouwens al mensen met de map editor bezig geweest ?
ik heb samen met een maatje een map gemaakt , map heet VriendP ( kon ik niet meer veranderen nadat ik hem had gemaakt :() moet zeggen dat de editor echt heel gemakkelijk is in gebruik , alleen mis ik dingen . ik heb bv ook een map gemaakt met een grot en in de grot is het net zo licht als buiten :S dat zijn dingen die me ontzetten tegen vallen , en volgens mij zit de optie om dat goed te regelen niet meer in de editor . dan vond ik de map editor van farcry 1 echt veeeeeul beter , misschien was die wel veel lastiger om door te krijgen maar daarin kon je dingen zoals licht enzo echt goed regelen.

mocht het wel in de editor zitten dan hoor ik dat graag van iemand :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HannesB
Freakiebeakie schreef op vrijdag 28 december 2012 @ 11:58:
klinkt idd een beetje als geldklopperij zo`n predator pack. ik speel met de normale editie game ,enigste extras die ik heb zijn de dingen die ik heb unlocked met die Uplay punten . zoals een extra handgun (die ik nergens terug vind in het spel xD) en een extra missie die ik nog moet doen .
Die handgun kan je vinden onder signature weapons, of ik zou verkeerd zijn (maar ik heb ze toch al eens gedragen). Ik heb die missie (en handgun) ook 'gekocht' via Uplay punten. Die missie moet ik ook nog spelen, ben ik ook benieuwd naar. Maar ik vrees dat dat iets klein zal zijn.

Van die map editor kan ik je niet helpen. Ik heb er (nog) geen ervaring mee. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deathchant
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 13-09 19:40

Deathchant

Don't intend. Do!

Ik had het al eens eerder gevraagd, maar schijnbaar heeft er niemand last van...

Ik heb wel vaker dat ik niet kan scrollen door de map. Zodra ik naar de map ga kan ik deze niet "grijpen en slepen".
Het enige wat helpt is om te centreren om te zien waar ik uithang...

Canon: EOS R6 | EF 16-35/4L IS USM | EF 70-200/2.8L IS II USM
Zeiss: 35/2 Distagon | 50/2 Makro-Planar | 85/1.4 Planar | 100/2 Makro-Planar | 135/2 Apo Sonnar

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HannesB
Deathchant schreef op vrijdag 28 december 2012 @ 12:14:
Ik had het al eens eerder gevraagd, maar schijnbaar heeft er niemand last van...

Ik heb wel vaker dat ik niet kan scrollen door de map. Zodra ik naar de map ga kan ik deze niet "grijpen en slepen".
Het enige wat helpt is om te centreren om te zien waar ik uithang...
Heb ik zelf nog nooit ervaren. Het enige wat me soms overkomt bij het openen van de map is dat, naargelang mijn muis, de map 'vliegt' ( weet niet goed hoe anders te verwoorden) naar boven, onder, rechts of links. Eventjes klikken en ik heb weer de controle over de map.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Evertt
VantageR schreef op donderdag 27 december 2012 @ 20:43:
Zo, hier ook klaar met de verhaallijn. Er zaten erg leuke missies bij, met als topper toch wel de wietplantage. Wel vond ik het jammer dat het naar het einde toe meer rambo style werd.
spoiler:
Bijv. wanneer je midden in een kamp, met allemaal bewakers om je heen een auto moet opblazen met een rpg of die missie van de fuel depot, waarbij je met een jeep een zwaar bewaakt kamp moet inraggen.
Je had gewoon niet meer de mogelijkheid om het stealth te doen, of in ieder geval subtiel.

Verder heb ik bij het eerste eiland geprobeerd alle sidequests af te werken samen met de voortgang van de verhaallijn. Bij het tweede eiland ben ik in 1 keer door alle hoofdmissies gegaan, omdat je A, een pak had, waardoor er niemand achter je aankwam. Hierdoor was het overnemen van de outposts dus gewoon nutteloos. En B, de missies soort van in elkaar overgingen. Nu ik klaar ben met het verhaal heb ik eigenlijk niet eens zin om nog naar dat tweede eiland te gaan om alle outposts over te nemen. Al met al voelt het tweede eiland aan alsof het niet bij het spel past en dat het er later is bijgevoegd.
Ik heb het anders gedaan. Ik heb eerst alle outpost gedaan. Daarna de verhaallijk afgemaakt.

Maar ik ben het met je eens de 2de eiland is wat makkelijker omdat je makkelijkere rond kan lopen.

Ik ben al paar dagen klaar met de verhaal lijk en ik heb ik er ook niet zo veel zin om alle zoek raakte brieven en relieken te gaan zoeken. Misschien dat ik opnieuw gaat beginnen met een hogere moeilijk level.

Wat ik eigenlijk mis is een optie om een aantal missie opnieuw te doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ronalddus
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 11:57

ronalddus

Buffalo77

Heeft iemand enig idee of je ook knifekills kan maken in de map editor, of andere skills?

Buffalo77 | Pokemon Unite

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Señor Sjon
HannesB schreef op vrijdag 28 december 2012 @ 11:06:
[...]

Voor die zwarte panter: heb je daar the predator pack voor? Mijn insane edition zegt dat the predator pack volgende dieren toevoegt: black panther, white tiger, thylacine en red vulture. Enkel die white tiger en red vulture ben ik ondertussen al vrij tegengekomen. Andere twee dieren (nog) niet. Ik zou het niet goed begrijpen als een black panther weldegelijk in de gewone versie zit (onder path of the hunter), als ze dat als een extra troef gebruiken voor een of ander pack.

Momenteel brengen die dieren ook niet zo veel meerwaarde. Het skinnen van een white tiger levert een gewone tiger skin op. Het is wel leuk om een witte tijger rond te zien jagen, maar voor de rest maakt die kleur dan ook niet veel uit. Ik heb ook al eens een missie van the lost expeditions gespeeld, maar wederom: niet echt zo'n meerwaarde. Missie hield in dat ik binnen de 10 minuten de ruïne moest uit zijn...
Die andere lost expedition is ook nergens aan gelinkt, hoeeel er wel raakvlaken zijn met de inhoud van de lost letters. Daar hoef je gelukkig niet binnen 10 minuten buiten te zijn. Je bent wel enorm overpowered door de grote hoeveelheid ammo die je telkens krijgt.

Is er al een mod voor je backpack trouwens? Waarom is dat niet in kleur? Nu zit ik telkens te lezen welk kleur blaadje ik heb liggen. De menu's zijn sowieso vrij lelijk... Suf deuntje, onontdekte map heeft een lelijke a htergrond, skill tutorials zijn lowres en het is allemaal iets te tv geoptimaliseerd. Zelfde met de shops. Je kan niet vergelijken tussen verschillende wapenklasses, etc.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tom
  • Niet online

Tom

bram1984 schreef op donderdag 27 december 2012 @ 18:08:
[...]

Die wietplantage missie :P
Geloof dat anderen die niet zo moeilijk vonden maar was een keer opgehouden toen die boot kapot geschoten moest worden. Lukte paar keer niet, dag erna weer verder gegaan en kon daar starten. Ook niet gelukt. En daarna moest ik weer vooraan die missie starten incl. verbranden wietplantages.
Maar 't is inmiddels gelukt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SmokingCrop
  • Registratie: Januari 2012
  • Niet online
Tom schreef op vrijdag 28 december 2012 @ 16:28:
[...]

Die wietplantage missie :P
Geloof dat anderen die niet zo moeilijk vonden maar was een keer opgehouden toen die boot kapot geschoten moest worden. Lukte paar keer niet, dag erna weer verder gegaan en kon daar starten. Ook niet gelukt. En daarna moest ik weer vooraan die missie starten incl. verbranden wietplantages.
Maar 't is inmiddels gelukt :)
heh, ik dacht eerst dat ik die boot in brand moest zetten met die vlammewerper :X
toen ie al weg vaarde, zag ik opeens die rpg daar liggen en met een afstandschot hem nog geraakt :')
* Like a bawz *
Senor Sjon schreef op vrijdag 28 december 2012 @ 14:42:
Zelfde met de shops. Je kan niet vergelijken tussen verschillende wapenklasses, etc.
Je zit op een chaotisch eiland en niet op de pricewatch van tweakers :D

[ Voor 17% gewijzigd door SmokingCrop op 28-12-2012 16:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nyarlathotep
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 12-09 14:52

Nyarlathotep

Crawling Chaos

SmokingCrop schreef op vrijdag 28 december 2012 @ 16:51:
[...]

heh, ik dacht eerst dat ik die boot in brand moest zetten met die vlammewerper :X
toen ie al weg vaarde, zag ik opeens die rpg daar liggen en met een afstandschot hem nog geraakt :')
* Like a bawz *

[...]

Je zit op een chaotisch eiland en niet op de pricewatch van tweakers :D
Die boot vergat ik in de eerste instantie. Ik had iedereen al overhoop geschoten, toen ik voor de grap achter die stationary gun ging staan op de kade. En zo alle pakjes coke van de boot af wilde schieten... en dan zinkt die boot ineens. Ohja, die boot moest stuk :+

De map deed bij mij ook wel eens gek. Soms duurt het ook verdacht lang voordat ie is opgebouwd (eerst blauw, en dan wordt alles ingevuld). En soms schiet ie ineens een kant op, als je muis in de hoek staat. Buggy... En gewoon slecht geïmplementeerd (consoles anyone?).

Ik heb mij vermaakt met de hoofd verhaallijn, de torens en de kampementen. De rest minder.

Mijn muziekcollectie op Discogs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Je moet eens voor de grap een krab met c4 opblazen . Kan er geen genoeg van krijgen, heb nu meer dan 30 uur in de game waarvan zeker 6 uur alleen aan crabs.
Als je ze namelijk opblaast vlak voor het water van de zee, zal ie x-aantal keer een koprol maken tot het diepste van de zee, ik heb een keer de tel bij proberen te houden maar lukt niet..meer dan 200 keer wel, gaat erg langzaam steeds weer dieper haha .
Probeer eens

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pannekoek141
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 22-09-2023
Voor de mensen die graag het meeste uit hun videokaart willen trekken, heb ik een kleine benchmark gemaakt waarin ik mijn HD7950 een keer op stock snelheden draai en geoverclockt, hier de resultaten.
Ik heb dezelfde benchmark gedaan als de jongens van tweakers.

Mem @ 1450
Core @ 1100
Volt @ 1112

Frames, Time (ms), Min, Max, Avg
3743, 45000, 69, 99, 83.178

Mem @ 1250
Core @ 900
Volt @ 993

Frames, Time (ms), Min, Max, Avg
3208, 45000, 61, 82, 71.289

[ Voor 5% gewijzigd door pannekoek141 op 28-12-2012 22:44 ]

Suh dude

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Evertt
FastFred schreef op vrijdag 28 december 2012 @ 00:05:
[...]

Ik dacht dat dat gewoon het gebrek aan focus op die afstand was, van die camera :P

Ondertussen aangekomen op het 2e eiland en net 3 kapitein's omgelegd.

Dan loop ik eerst een rondje door dat kamp, zorg ik dat ik iedereen op m'n radar heb en weet waar iedereen ongeveer staat, ga ik terug naar beneden, kill ik volledig ongezien die eerste kapitein, fouilleer 'm. Had 'm al zo neer gelegd dat ie niet te zien was. Vervolgens loop ik verder, kom ik langs een andere soldaat lopen, begint ie op me te schieten :S

Doe ik dan iets verkeerd ofzo of is dit een vreemde bug?
Ik heb dit ook mee gemaakt. Zelf dat 1 van de eilandbewoners op mij begon te schieten.
Ik heb zelf meegemaakt dat de vijand vast zat in een kei die kon je ook niet om brengen.
Zelf erger me soms aan hoe dieren zich bewegen in het spel. Er zijn soms vreemde bugs te vinden in het spel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 2Dutch
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

2Dutch

No worries eeh!

Verwijderd schreef op vrijdag 28 december 2012 @ 21:01:
Je moet eens voor de grap een krab met c4 opblazen . Kan er geen genoeg van krijgen, heb nu meer dan 30 uur in de game waarvan zeker 6 uur alleen aan crabs.
Als je ze namelijk opblaast vlak voor het water van de zee, zal ie x-aantal keer een koprol maken tot het diepste van de zee, ik heb een keer de tel bij proberen te houden maar lukt niet..meer dan 200 keer wel, gaat erg langzaam steeds weer dieper haha .
Probeer eens
Ga het eens proberen :P
Zelf ben ik fan van jeeps en co opblazen met c4. Op eiland 2 ben ik daar mee begonnen. Op de weg leggen..onschuldig kijkend in de berm wachten en op het juiste moment: -klik- >:)

Dit kun je best lang volhouden. Er komen dan steeds nieuwe jeeps aan namelijk. Ook een keer vanaf een toren een c4 blokkie naar beneden gegooid precies tussen 4 van die privateers: "what the.." boom :+

Erg vermakelijk :)

| The bitterness of poor quality remains long after the sweetness of low price is forgotten |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jaapstobbe
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 10:55
Hoe vaakt heeft het bij jullie geregend/geonweerd? Ik zit nu op 80% van de game (heel veel side quests) dus een flink aantal uren. En het heeft pas 1 keer geregend bij mij, ik vond het een mooi plaatje, dus ik savede en stopte het spel. Toen ik weer starte was het weer mooi weer. Maar ik wil dat het weer eens onweert! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mukkel
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 17-02-2024

mukkel

Dus..... Zodoende

Dan moet je de regendans doen op het puntje van de hoogste berg. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tom
  • Niet online

Tom

Hier één keer regen/onweer. Misschien scripted/onderdeel van een missie?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SumBeam
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 05-09 15:39
Ik heb al wel vaker onweer/regen gehad volgens mij, stuk of 4/5x denk ik?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kadett
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 15:18
Vaak genoeg gehad dat het regende/onweerde, denk totaal iets van 10x in 16uur gametijd. Ik liep ook voornamelijk naar volgende targets en gebruikte haast nooit fast travel. Ik vemoed dat fast travel de weersomstandigheden weer 'resetten' naar zonnig. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Señor Sjon
Als je aan het rondlopen bent en bv achter elkaar torens doet, krijg je vaak genoeg regen. In die mate dat ik aan Nederland ging denken... De regen is imo wel vrij slecht geanimeerd, vooral als je even daarvoor BF3 hebt gespeeld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BaszCore
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 14-08 12:17
Je moet gewoon gaan lopen, dan zul je merken dat het wel wat vaker gaat regenen en onweren. Doe bijna alles lopend, met de auto en sinds ik op het 2e eiland ben vliegend, maar heb zeker al 15x regen/onweer gehad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• buzz
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 14-09 12:09
ATM far cry 3 servers down? speel @PC

[ Voor 15% gewijzigd door buzz op 29-12-2012 18:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spork
  • Laatst online: 14:38
goedenavond!
in de verhaal modus ben ik inmiddels bij de missie gekomen waar ik een ambush leg en ik vervolgens achter een legerauto aan moet, vervolgens word ik door vaas gevangen genomen.
zodra hij mij van de richel gooit en ik in het water kom staat er 'stampen' en knippert de 'space' knop
maar wat ik ook met mijn spatie balk doe, er gebeurt niks! dit wordt de miljoenste x dat ik vaas' verhaal moet aanhoren en ik word het best wel zat! wie kan mij helpen? in welk 'ritme' moet ik mijn spatie gebruiken?

alvast bedank!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Señor Sjon
Geen problemen gehad daar. Misschien houdt je de spatiebalk ingedrukt? Dat moet dan niet.

Ik word wel helemaal randdebiel van die quicktime events. Zit verdomme geen dansspelletje te spelen om ritmisch knoppen in te drukken. 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spork
  • Laatst online: 14:38
nee, helaas, dat deed ik niet dus dat is ook niet de oplossing.
is het de bedoeling dat ik hem kort indruk en lang loslaat of lang indruk en kort loslaat
of gewoon als een maniak zo snel mogelijk achter elkaar op de spatie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GekkePrutser
  • Niet online
spork schreef op zaterdag 29 december 2012 @ 20:55:
nee, helaas, dat deed ik niet dus dat is ook niet de oplossing.
is het de bedoeling dat ik hem kort indruk en lang loslaat of lang indruk en kort loslaat
of gewoon als een maniak zo snel mogelijk achter elkaar op de spatie
Zo snel mogelijk achter elkaar. Zo doe ik dat op de xbox in elk geval (er staat ook 'Mash' bij, betekent als een gek op rammen :) )

Maar heb je niet toevallig de functie die aan de spatiebalk zat geremapt naar iets anders? Meestal is dat springen. Dan gaat die functie in de quicktime events ook mee terwijl hij het wellicht niet zegt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

GekkePrutser schreef op zaterdag 29 december 2012 @ 22:10:
[...]

Maar heb je niet toevallig de functie die aan de spatiebalk zat geremapt naar iets anders? Meestal is dat springen. Dan gaat die functie in de quicktime events ook mee terwijl hij het wellicht niet zegt.
Inderdaad, bij mij is springen 'delete' en er staat 'press space' terwijl ik delete moet drukken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Baatje
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 17-02-2024
Zo de laatste 4 dagen ben ik bezig geweest met Far Cry 3 (ps3). Heb de main quests gedaan en natuurlijk zeer veel side quests. Ik mag oprecht vertellen dat deze game voor mij DE game van 2012 is. Jeetje mina wat een geweldig verhaal tot aan het einde toe, prachtige graphics en zeer leuke gameplay. Het is lang geleden dat ik me zo heb vermaakt met een voor mij nieuwe franchise. Hulde voor Ubisoft!

Nu de MP maar eens checken......

Fear leads to anger, anger leeds to hate, hate leeds to suffering....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Moet je om te kunnen oordelen over 'game of the year' niet alle games van dat jaar gespeeld hebben? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fabianspoelman
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 04-09 18:48
Verwijderd schreef op zondag 30 december 2012 @ 22:45:
Moet je om te kunnen oordelen over 'game of the year' niet alle games van dat jaar gespeeld hebben? :)
Nee, want het is voor hem (en voor mij) de favoriete game van 2012.

Dus van alle games die wij in 2012 hebben gekocht was dit de topper.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DieterVDW
Verwijderd schreef op zondag 30 december 2012 @ 22:45:
Als een game ons al niet kan overtuigen om 'm te proberen dan zijn dat meteen al minpunten hé :) .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DieterVDW
WTF, In de 'Payback' missie kan ik geen enkel wapen gebruiken? Enkel takedowns?
Terwijl ik in de walkthroughs iedereen daar lekker met een wapen op dat eiland zie aankomen?
Is dit een bug of wat is dit??

Edit: Bug idd. Savegame van stuk eerder geladen en opnieuw door de missie met gigantische monster dude en alle cutscenes gespeeld en nu wel wapens... GRRR!!!

Edit2: Met die cutscenes overdrijven ze toch ook wel wat hoor. Dronken Dennis die klaagt dat hij een gefaalde automecanieker was in de US. Who gives a fuck, laat mij gewoon spelen dan hé...

[ Voor 48% gewijzigd door DieterVDW op 31-12-2012 04:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jimmy-time1
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 10:05
Senor Sjon schreef op zaterdag 29 december 2012 @ 15:08:
Als je aan het rondlopen bent en bv achter elkaar torens doet, krijg je vaak genoeg regen. In die mate dat ik aan Nederland ging denken... De regen is imo wel vrij slecht geanimeerd, vooral als je even daarvoor BF3 hebt gespeeld.
Ik liep gisteren een grot in terwijl het regende. Het bleef in de grot gewoon doorregenen.... :F

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deathchant
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 13-09 19:40

Deathchant

Don't intend. Do!

Doet foto 7 jullie niet aan iets denken in deze testcase:
[Testcase] Maleisië

:)

Canon: EOS R6 | EF 16-35/4L IS USM | EF 70-200/2.8L IS II USM
Zeiss: 35/2 Distagon | 50/2 Makro-Planar | 85/1.4 Planar | 100/2 Makro-Planar | 135/2 Apo Sonnar

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DieterVDW
Jimmy-time1 schreef op maandag 31 december 2012 @ 08:39:
[...]

Ik liep gisteren een grot in terwijl het regende. Het bleef in de grot gewoon doorregenen.... :F
Had dat onlangs ook, maar dan met een waterval.
Overal waar ik liep precies alsof een waterval boven mij hing.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ResuCigam
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 13:51

ResuCigam

BOFH

Voor de multiplayers onder ons, je kan in de appstore (android) van ubisoft een "Far Cry 3 Outpost" app installeren waarmee je je online character kan beheren en de 2e decoder kan unlocken. Verder kan je decoders aanzetten met de app, erg leuk gedaan: Een aanrader!

We do what we must because we can.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chilly_Willy
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 27-08 18:29
[...]

Druipsteengrot ;)

Coïtus ergo sum

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Evertt
De speciale code die je krijgt bij de deluxe pakket voor de pc wat houd dit allemaal in.
Is deze ook los te verkrijbaar?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Señor Sjon
Een beetje google zegt precies wat erin zit.

4 varianten van bestaande beesten (is voor de rest geen special ofzo, alleen meer variatie in de omgeving).
2 extra levels (10 min ontsnapmissie + een overpowered rondje door een lab).
1 extra set levels (monkey business).
1 silenced sniper rifle gelijk gratis in het begin (M700 predator).
1 Raykat mes (alleen skin, doet niet iets anders ofzo)
en een tattoo editor voor multiplayer.

Oordeel zelf of het je paar euro waard is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SMD007
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 12:16
Senor Sjon schreef op dinsdag 01 januari 2013 @ 20:34:

4 varianten van bestaande beesten (is voor de rest geen special ofzo, alleen meer variatie in de omgeving).

Je vergeet de Vaas bobblehead :+

Ik vond het zeker waard ook gezien de prijs best mee valt (hij koste mij 50 euro dat kost normaal een nieuwe standaard editie game)

Mijn PoE Shop Guild Leader van: Tweakers of Wraeclast ToW Guild regels Discord: https://discord.gg/ZjDh3yq

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GekkePrutser
  • Niet online
SMD007 schreef op woensdag 02 januari 2013 @ 00:04:
[...]
Je vergeet de Vaas bobblehead :+
Nee dat is de Insane edition, ze hadden het over de deluxe :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Señor Sjon
Qua gamekey was het kiezen tussen ~23 of ~27 euro. Ik koop bijna niets fysieks meer dankzij SteamSales e.d. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Freakiebeakie

Freakiebeakie

ÿøµr §ïgñ况r€

[...]

de missie waarin vaas je met een blok beton in een cenote gooid was bij mij bugged , zodra je vrij ben kom je de grot uit door een waterfall , bij mij bleef de waterfall animatie doorgaan terwijl ik niet meer in de waterfall stond , zag geen moer en ging dood , na de respawn was het gelukkig weg :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DieterVDW
Freakiebeakie schreef op woensdag 02 januari 2013 @ 08:48:
[...]

de missie waarin vaas je met een blok beton in een cenote gooid was bij mij bugged , zodra je vrij ben kom je de grot uit door een waterfall , bij mij bleef de waterfall animatie doorgaan terwijl ik niet meer in de waterfall stond , zag geen moer en ging dood , na de respawn was het gelukkig weg :D
Ja idd bij mij was het daar ook :) . Gelukkig vrij onschuldig.
Niet zoals aan een missie beginnen zonder de mogelijkheid om een wapen te gebruiken grrr :( .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Freakiebeakie

Freakiebeakie

ÿøµr §ïgñ况r€

zijn er hier nog mensen die mappen maken?. ik heb er nu 2 gemaakt maar ik vind de editor echt tegenvallen. ze hebben er te veel uitgesloopt . zeggen ze dat we mooie grotten kunnen maken alleen blijkt dan dat je het licht niet goed kan regelen in een grot , daardoor is het binnen net zo licht als buiten.
ook vind ik watervallen tegenvallen omdat het in de rivier zelf niet stroomd . komt er een dikke waterval naar beneden maar de rest staat stil :( en zo nog vele kleine ergenissen
mochten jullie me mapje willen tjekken :) hij heet Death valley gemaakt door St0neyh1gh
het is een kleine map, team death match

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LxxFxx
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 14-09 02:59
Gisteren de game eindelijk uitgespeeld, denk dat ik afgeklokt heb op ongeveer 40 uur voor elke missie, relic, brief, outpost en trial of the Rakyat. Heb me goed met deze game geamuseerd, maar nu heb ik het wel wat gehad. Heb alvast mijn savegames bewaard voor het geval er een DLC pakketje zou uitkomen.
Die trials waren trouwen nog wel leuk, helikopters uit de lucht schieten, piraten omver rijden, etc.

Denk dat ik eens begin aan de Borderlands reeks nu :)
Have fun!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Megamind
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 10-09 22:45
Ik heb 'm ook in ongeveer 50 uur helemaal uitgespeeld. Alleen nadat alle bases waren gecaptured had ik eigenlijk weinig meer om te schieten (na de main missies), alleen de trials dan maar die vind ik niet helemaal meetellen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bram1984
LxxFxx schreef op woensdag 02 januari 2013 @ 11:03:
Gisteren de game eindelijk uitgespeeld, denk dat ik afgeklokt heb op ongeveer 40 uur voor elke missie, relic, brief, outpost en trial of the Rakyat. Heb me goed met deze game geamuseerd, maar nu heb ik het wel wat gehad. Heb alvast mijn savegames bewaard voor het geval er een DLC pakketje zou uitkomen.
Die trials waren trouwen nog wel leuk, helikopters uit de lucht schieten, piraten omver rijden, etc.

Denk dat ik eens begin aan de Borderlands reeks nu :)
Have fun!
40 Uur voor elke missie, relic, brief, outpost en trial of the Rakyat? Dan ben je dus vele duizenden uren bezig geweest.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Freakiebeakie

Freakiebeakie

ÿøµr §ïgñ况r€

bram1984 schreef op woensdag 02 januari 2013 @ 11:23:
[...]

40 Uur voor elke missie, relic, brief, outpost en trial of the Rakyat? Dan ben je dus vele duizenden uren bezig geweest.
xD , even een dorp overnemen , BAM 1 vijand dood , 3 dagen inde bosjes liggen en dan de rest . ja dan heb je wel 40 uur per missie nodig hehehe

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FlyEragon
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 14-09 17:54

FlyEragon

Alien Monkeys

Freakiebeakie schreef op woensdag 02 januari 2013 @ 12:34:
[...]

xD , even een dorp overnemen , BAM 1 vijand dood , 3 dagen inde bosjes liggen en dan de rest . ja dan heb je wel 40 uur per missie nodig hehehe
Het is toch we duidelijk dat hij 40 uur in totaal bedoelt voor elke missie en sidequests etc. Of zijn jullie gewoon flauw aan het doen in het nieuwe jaar :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Freakiebeakie

Freakiebeakie

ÿøµr §ïgñ况r€

FlyEragon schreef op woensdag 02 januari 2013 @ 12:49:
[...]

Het is toch we duidelijk dat hij 40 uur in totaal bedoelt voor elke missie en sidequests etc. Of zijn jullie gewoon flauw aan het doen in het nieuwe jaar :P
ja natuurlijk is het wel duidelijk maar als je het zo leest.... het staat een beetje raar geschreven :z

ik heb het gister opgegeven met die brieven en andere rotzooi die je kan gaan zoeken.
misschien pak ik er nog wel een paar op hier en daar maar echt allemaal zal ik ze nooit vinden , daar vind ik het gewoon te saai voor. ben gister avond met mijn wingsuit geland op het strand en ga nu het 2e eiland onveilig maken :D

[ Voor 29% gewijzigd door Freakiebeakie op 02-01-2013 13:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Evertt
Senor Sjon schreef op dinsdag 01 januari 2013 @ 20:34:

oke bedankt.
Jammer dat je geen losse code kan downloaden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BeyondThunder
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 14:12

BeyondThunder

Lost Lightning

Wellicht een tip voor iedereen die achteraf de relics en brieven wil gaan verzamelen. Ik heb alle outposts en radio towers gereset (zie eerder in deze draad). En pak nu per radio tower gebied de relics en de brieven. Dan hou je het een beetje overzichtelijk en hoef je niet de hele map te doorzoeken naar die ene brief of relic.
En het is best wel geinig om de outposts opnieuw te doen, vooral nu je alle wapens hebt!

[ Voor 12% gewijzigd door BeyondThunder op 02-01-2013 14:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Freakiebeakie

Freakiebeakie

ÿøµr §ïgñ况r€

BeyondThunder schreef op woensdag 02 januari 2013 @ 14:11:
Wellicht een tip voor iedereen die achteraf de relics en brieven wil gaan verzamelen. Ik heb alle outposts en radio towers gereset (zie eerder in deze draad). En pak nu per radio tower gebied de relics en de brieven. Dan hou je het een beetje overzichtelijk en hoef je niet de hele map te doorzoeken naar die ene brief of relic.
En het is best wel geinig om de outposts opnieuw te doen, vooral nu je alle wapens hebt!
nah als ik alle missies + torens en nog wat dingen die ik wel grappig vind heb gedaan ben ik wel klaar met de single player , dan ga ik me verdiepen in coop en multiplayer en het maken van mappen.
ga echt niet alle torens reseten :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LxxFxx
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 14-09 02:59
Freakiebeakie schreef op woensdag 02 januari 2013 @ 13:43:
[...]
ja natuurlijk is het wel duidelijk maar als je het zo leest.... het staat een beetje raar geschreven :z
40u in totaal uiteraard, excuses voor de verwarring :P
Ik vind dat sommige relics nog wel leuk verstopt zijn, maar over het algemeen is het veel gedoe om overal naartoe te lopen, vliegen en rijden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chevchelios
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 14-09 22:58
Bijna 100% uitgespeeld hier, moet alleen nog een paar relics en lost letters.

Toch kom ik nog piraten en/of gele mannen tegen, cool! Zo blijft er nog iets te doen. O.a. hier:
  • The compound
  • dorpje ten noordoosten van broken neck home
  • Het vliegveld
  • Pirate cove
  • Tussen cliffside overlook & mosquito yard, bij de Trial of the Rakyat, dat dorpje daar naast.
  • Bij de radiotoren op het stuk land tussen mosquito yard en de Trial of the Rakyat
Ook confrontaties tussen de Rakyat en piraten levert soms wat vette actie op.

[ Voor 17% gewijzigd door chevchelios op 02-01-2013 16:30 ]

Pagina: 1 ... 28 ... 32 Laatste

Let op:
We praten hier over de game, niet over vragen/problemen met het draaien er van (hop daarvoor naar SPV) en ook niet of je game wel/niet binnen hebt gekregen.

Dus NIET: posts a la "is mijn videokaart wel snel genoeg?", "gisteren kwam de postbode langs", e.d.

Oh en als je het al uitgespeeld hebt: ga niet hier het verhaal van de game uit de doeken doen.
Of zet het op zijn minst tussen de spoiler-tags. Anderen zijn de game nog aan het spelen en ervaren het graag zelf.