Net sinds een paar dagen FC3 in mijn bezit. Wat een heerlijke game. Echt genieten om dat beeldschone eiland af te struinen. Wat ik zelf een kleine tegenvaller vind is dat het jagen niet wat meer is a la Red Dead Redemption. Als je daar een beest in zijn kop schoot was hij ook meteen op slag dood, wat realistisch is. Hier loop ik net iets te lang op een varken in te knallen voordat hij dood is!
Dacht dat dat zo was? Als ik Bambi's afknal dan gaan ze in ieder geval direct neer met een sniper headshot, terwijl het enkele body shots vergt ...Masou schreef op woensdag 02 januari 2013 @ 20:43:
Als je daar een beest in zijn kop schoot was hij ook meteen op slag dood, wat realistisch is. Hier loop ik net iets te lang op een varken in te knallen voordat hij dood is!
hangt er echt vanaf met welk wapen je het doet , zwarte panter met een boog was wel een uitdagingMasou schreef op woensdag 02 januari 2013 @ 20:43:
Net sinds een paar dagen FC3 in mijn bezit. Wat een heerlijke game. Echt genieten om dat beeldschone eiland af te struinen. Wat ik zelf een kleine tegenvaller vind is dat het jagen niet wat meer is a la Red Dead Redemption. Als je daar een beest in zijn kop schoot was hij ook meteen op slag dood, wat realistisch is. Hier loop ik net iets te lang op een varken in te knallen voordat hij dood is!
maar als je ze gewoon killed om dingen te maken en je pakt je light machine gun dan is het een peulenschilletje
YO! fucknuts! It's Probing time!
Ja die panter was lastig. Vooral omdat er ook veel gewone panters in dat gebied rondlopen.Freakiebeakie schreef op donderdag 03 januari 2013 @ 08:42:
[...]
hangt er echt vanaf met welk wapen je het doet , zwarte panter met een boog was wel een uitdaging![]()
maar als je ze gewoon killed om dingen te maken en je pakt je light machine gun dan is het een peulenschilletje
Wat erg hielp voor mij was om die Animal repellent syringe te gebruiken. Dan valt hij je nooit aan zelfs als je hem aanvalt (loopt alleen een eindje weg als hij geraakt wordt) en de andere panters in de buurt gaan ook niet achter je aan. Dan is het een peuleschilletje eigenlijk.
ja ik vergeet soms dat ik die dingen kan gebruiken
, heb ondertussen een tas vol met verschillende spuiten maar gebruik ze amper. ik pluk ook bijna geen planten omdat ik me eige prima kan healen zonder medpacks etc. en idd al die andere katten die er liepen maakte het extra spannend
Ik had die pantermissie aan de westkant. Ik kon dus vanaf een rotsje die panter beschieten. Soms valt en radiotoren ook in het bereik. Lang leve higher ground.
This is my signature. There are many like it, but this one is mine.
Verwijderd
Het receptje dat voorkomt dat ze je aanvallen is ook handigSenor Sjon schreef op donderdag 03 januari 2013 @ 10:43:
Ik had die pantermissie aan de westkant. Ik kon dus vanaf een rotsje die panter beschieten. Soms valt en radiotoren ook in het bereik. Lang leve higher ground.
edit: dubbel, ik had alleen de laatste reactie gelezen.
[ Voor 8% gewijzigd door Verwijderd op 03-01-2013 11:27 ]
Dat ga ik echt eens proberenVerwijderd schreef op vrijdag 28 december 2012 @ 21:01:
Je moet eens voor de grap een krab met c4 opblazen . Kan er geen genoeg van krijgen, heb nu meer dan 30 uur in de game waarvan zeker 6 uur alleen aan crabs.
Als je ze namelijk opblaast vlak voor het water van de zee, zal ie x-aantal keer een koprol maken tot het diepste van de zee, ik heb een keer de tel bij proberen te houden maar lukt niet..meer dan 200 keer wel, gaat erg langzaam steeds weer dieper haha .
Probeer eens
Ja, dat wou ik gister ook doen, maar kan die beesten zo 1,2,3 niet vinden...
Zo de game ook uitgespeeld, denk in een uur of 35-40. Me echt prima vermaakt met de game, hij was niet al te moeilijk, maar er zat gelukkig wel genoeg uitdaging in. Het einde was best tof, maar niet geweldig.
kan iemand vertellen waar op de kaart er nog piraten respawnen?
Uh... 1 pagina terug:bartkoper schreef op zondag 06 januari 2013 @ 09:56:
kan iemand vertellen waar op de kaart er nog piraten respawnen?
chevchelios schreef op woensdag 02 januari 2013 @ 16:04:
Bijna 100% uitgespeeld hier, moet alleen nog een paar relics en lost letters.
Toch kom ik nog piraten en/of gele mannen tegen, cool! Zo blijft er nog iets te doen. O.a. hier:Ook confrontaties tussen de Rakyat en piraten levert soms wat vette actie op.
- The compound
- dorpje ten noordoosten van broken neck home
- Het vliegveld
- Pirate cove
- Tussen cliffside overlook & mosquito yard, bij de Trial of the Rakyat, dat dorpje daar naast.
- Bij de radiotoren op het stuk land tussen mosquito yard en de Trial of the Rakyat

Vind spel erg leuk, vermaak me er goed mee. Bijna voor de 2e keer uit (wil beide einde's). Merk dat ik het nu heel anders speel.
Iemand anders het ook al opgevallen dat er ontzettend vaak van host geswitched wordt in MP?
Je hoeft toch niet het hele spel weer te spelen voor het andere einde?Pannekoek81 schreef op zondag 06 januari 2013 @ 10:01:
[...]
Uh... 1 pagina terug:
[...]
![]()
Vind spel erg leuk, vermaak me er goed mee. Bijna voor de 2e keer uit (wil beide einde's). Merk dat ik het nu heel anders speel.
Kan je op de xbox 360 de outpost resetten, terwijl je de game houd? Er is bijna niks meer te doen voor mij
Geen idee. Op de PC is er een mod om de basissen en torens te resetten.
Nee.PacinoAllstars schreef op zondag 06 januari 2013 @ 17:13:
Kan je op de xbox 360 de outpost resetten, terwijl je de game houd? Er is bijna niks meer te doen voor mij
Hoop zelf dat dit nog wordt toegevoegd d.m.v. een patch (Speel zelf op PS3).
[ Voor 7% gewijzigd door Fusajiro op 06-01-2013 18:15 ]
XBOX One: Agonis
Die missie met die wietplantage
En dan die muziek erbij, en het commentaar van je personage
''I love this fuckin flamethrower'
Acer Aspire 8930G | Intel Core 2 Duo T4600 | 4GB DDR3 | GeForce 9600M GT |
Als je geen saved game kan laden van vlak voor het einde dan vrees ik van niet. Maar je kan altijd ff op You Tube kijken naar het andere einde ;-)Nyarlathotep schreef op zondag 06 januari 2013 @ 13:45:
[...]
Je hoeft toch niet het hele spel weer te spelen voor het andere einde?
Geen idee, sprak mij het meeste aan. Vind het spel leuk vermaak.Nyarlathotep schreef op zondag 06 januari 2013 @ 13:45:
[...]
Je hoeft toch niet het hele spel weer te spelen voor het andere einde?
ook gekocht dit weekend, en heb me al ferm geamuseerd, maar toch wat puntjes van kritiek.
- die uplay, wat een bocht is dat
als ik op escape duw moet ik soms een hele minuut wachten eer ik in het menu zit omdat er zogezegd geen connectie is met uplay...
- he jagen is leuk, maar het is echt jammer dat je in het begin echt moet gaan jagen, omdat je wallet en rugsack zo schandalig klein zijn...
- moeilijkheidsgraad is maar laag, zelfs op survivor
wel een hele leuke game. steentje smijten, guard naar tijger lokken, tijger het hele kamp laten aggroen en dan mooi iedereen silenced headshotten om het kamp stealthy over te nemen
- die uplay, wat een bocht is dat

- he jagen is leuk, maar het is echt jammer dat je in het begin echt moet gaan jagen, omdat je wallet en rugsack zo schandalig klein zijn...
- moeilijkheidsgraad is maar laag, zelfs op survivor

wel een hele leuke game. steentje smijten, guard naar tijger lokken, tijger het hele kamp laten aggroen en dan mooi iedereen silenced headshotten om het kamp stealthy over te nemen
PSN - ps4 : sir_kowlier
Ik heb hem nu uitgespeeld en het jammere is dat er dan weinig meer te beleven is.
Ik speel op Survivor mode, maar ik ben nu zo'n ongelofelijke hero dat die executie missies een piece of cake zijn.
Met de .50 op afstand leg je iedereen om en daarna knife je de commanders nog eventjes.
Dat jagen is ook wel behoorlijk saai aan het raken. Juiste spuitje en dieren vallen je niet aan.
Wel ongelofelijk genoten van de game, maar die missie met het Inkmonster had echt NIET gehoeven. Wat knapte ik daar vreselijk op af zeg. Ik heb een hekel aan 'monsters' in een game. Ook al dat vage ge-trip is niet aan mij besteed.
Ik speel op Survivor mode, maar ik ben nu zo'n ongelofelijke hero dat die executie missies een piece of cake zijn.
Met de .50 op afstand leg je iedereen om en daarna knife je de commanders nog eventjes.
Dat jagen is ook wel behoorlijk saai aan het raken. Juiste spuitje en dieren vallen je niet aan.
Wel ongelofelijk genoten van de game, maar die missie met het Inkmonster had echt NIET gehoeven. Wat knapte ik daar vreselijk op af zeg. Ik heb een hekel aan 'monsters' in een game. Ook al dat vage ge-trip is niet aan mij besteed.
Ben op dit moment aant het spelen voor alle relics te verzamelen. Zit ongeveer halfweg 
Wel leuk dat op sommige plekken de piraten respawnen
Drive it like you stole it.
Op die piraten moet ik dan maar gaan jagen en ze op zo gruwelijk mogelijke manieren de lucht in blazenSpaiker schreef op maandag 07 januari 2013 @ 12:55:
Ben op dit moment aant het spelen voor alle relics te verzamelen. Zit ongeveer halfweg
Laatst las ik ergens dat het mogelijk was op tegenstanders te taggen in multiplayer.
Hoewel ik me suf ram op de V knop, zie ik niks gebeuren.
Wie weet hoe dat nu zit ?
V?
Is dat niet gewoon met de camera (Z) of scope (mits in bereik)?
Is dat niet gewoon met de camera (Z) of scope (mits in bereik)?
Verwijderd
Farcry 3 kan je toch maar op een manier spelen ? Bij Farcry 2 was het wel mogelijk om op verschillende manieren te spelen. Farcry 2 vond ik trouwens ook stukken beter dan deel 3.Pannekoek81 schreef op zondag 06 januari 2013 @ 10:01:
[...]
Uh... 1 pagina terug:
[...]
![]()
Dat kan je in uplay zelf uitzetten. Instellingen -> vinkje voor 'Enable in-game overlay..' uitzetten.kowlier schreef op maandag 07 januari 2013 @ 09:53:
ook gekocht dit weekend, en heb me al ferm geamuseerd, maar toch wat puntjes van kritiek.
- die uplay, wat een bocht is datals ik op escape duw moet ik soms een hele minuut wachten eer ik in het menu zit omdat er zogezegd geen connectie is met uplay...
Je moet via je rechtermuis (via je vizier) het target in beeld hebben voor de V toets werkt.Speedy_Gonzalez schreef op maandag 07 januari 2013 @ 14:10:
Laatst las ik ergens dat het mogelijk was op tegenstanders te taggen in multiplayer.
P.s. Mochten er nog mensen zin hebben in een potje co-op dan kunnen jullie me toevoegen (Resucigam). Ik doe wel rustig aan (geen rushers of ego trippers aub) en ik hou een rookpauze na elk chapter.
We do what we must because we can.
Nee, je kan een kamp inrennen, of iedereen stealth afmaken, of iedereen op afstand met een sniper afmaken, of hinderlagen leggen, of... etc.Verwijderd schreef op maandag 07 januari 2013 @ 15:59:
[...]
Farcry 3 kan je toch maar op een manier spelen ? Bij Farcry 2 was het wel mogelijk om op verschillende manieren te spelen. Farcry 2 vond ik trouwens ook stukken beter dan deel 3.
we zijn al vrienden van elkaar bij uplay , we hebben alleen nog geen coop gespeeld samenResuCigam schreef op dinsdag 08 januari 2013 @ 12:02:
[...]
Je moet via je rechtermuis (via je vizier) het target in beeld hebben voor de V toets werkt.
P.s. Mochten er nog mensen zin hebben in een potje co-op dan kunnen jullie me toevoegen (Resucigam). Ik doe wel rustig aan (geen rushers of ego trippers aub) en ik hou een rookpauze na elk chapter.
jou gamestyle spreekt me wel aan (vooral dat tussendoor een sigaretje
ik ben geen rusher maar echt langzaam ben ik ook niet, ik speel meestal met een assault rifle en probeer wel vooruit te blijven gaan anders zit je achter een steen en kom je niet vooruit . al eens samen met een maat van me coop gedaan en ik ging als assault en hij als sniper , dat werkte echt perfect .
ik sloopte alles wat echt op ons af kwam en hij pakte de lui die beschut zaten en snipers enzo.
ik zal je vanavond of morgen wel eens uitnodigen voor een potje coop
Ik ben mijn verrekijker kwijt
iemand enig idee hoe ik die terug krijg?
vuistdiep in het post-pc tijdperk van Steve | Joepie joepie. Dat ging echt toppie! | https://www.dedigitaletuin.nl
Verrekijker? Ik weet dat je wel een camera hebt, en als je doelt op het moment dat Vaas je equipment heeft afgepakt, deze kun je gewoon weer terugpakken. Gewoon de objective volgen.
Je hebt gelijk ik bedoel camera. Echter die is mooi wegbram1984 schreef op dinsdag 08 januari 2013 @ 16:30:
Verrekijker? Ik weet dat je wel een camera hebt, en als je doelt op het moment dat Vaas je equipment heeft afgepakt, deze kun je gewoon weer terugpakken. Gewoon de objective volgen.
En stenen blijk ik ook niet meer te kunnen gooien
[ Voor 5% gewijzigd door bonzz.netninja op 08-01-2013 16:43 ]
vuistdiep in het post-pc tijdperk van Steve | Joepie joepie. Dat ging echt toppie! | https://www.dedigitaletuin.nl
Die bug zou geplet moeten zijn... vaagheid. Probeer eens die controls te remappen?
Nope. Nouja ik had het na de singelplayer toch l een beetje gezien eigenlijkSenor Sjon schreef op dinsdag 08 januari 2013 @ 16:56:
Die bug zou geplet moeten zijn... vaagheid. Probeer eens die controls te remappen?
Verwijderd
Maar er is maar een verhaal lijn en nagenoeg geen side missions. Het veroveren van kampen en online krijgen van torens is nogal eentonig. In Farcry 2 had je veel meer side missions en meerdere verhaallijnen. De coop mogelijkheid in Fc3 vind ik dan weer wel goed uitgevoerd alhoewel ik tot nu toe maar twee coop missies heb kunnen spelen, want meer zijn er niet. De replay waarde van het spel is naar mijn idee zeer laag. Jammer want met Farcry 2 heb ik me eindeloos lang vermaakt, met deel 3 gaat dat zeker niet lukken.bram1984 schreef op dinsdag 08 januari 2013 @ 12:04:
[...]
Nee, je kan een kamp inrennen, of iedereen stealth afmaken, of iedereen op afstand met een sniper afmaken, of hinderlagen leggen, of... etc.
Heb je ook alle story missies, hunts en death warrants gespeeld?
Tja de replay waarde mag dan laag zijn, ik ben pas net op het tweede eiland en heb er al 25-30 uur in zitten. In dat geval mag de replay waarde wat mij betreft 0 zijn. De gemiddelde lengte van een huidige shooter zit nog niet eens op 10 uur.Verwijderd schreef op dinsdag 08 januari 2013 @ 17:11:
[...]
Maar er is maar een verhaal lijn en nagenoeg geen side missions. Het veroveren van kampen en online krijgen van torens is nogal eentonig. In Farcry 2 had je veel meer side missions en meerdere verhaallijnen. De coop mogelijkheid in Fc3 vind ik dan weer wel goed uitgevoerd alhoewel ik tot nu toe maar twee coop missies heb kunnen spelen, want meer zijn er niet. De replay waarde van het spel is naar mijn idee zeer laag. Jammer want met Farcry 2 heb ik me eindeloos lang vermaakt, met deel 3 gaat dat zeker niet lukken.
Ik was in 5 uur klaar met de SP van BF3... ik heb me met FC3 echt vele malen meer vermaakt.
Verwijderd
Ik wil alleen maar zeggen dat ie vergeleken met Farcry 2 een stuk minder is. Ik kan me er wel mee vermaken dat wel.bram1984 schreef op dinsdag 08 januari 2013 @ 17:15:
[...]
Tja de replay waarde mag dan laag zijn, ik ben pas net op het tweede eiland en heb er al 25-30 uur in zitten. In dat geval mag de replay waarde wat mij betreft 0 zijn. De gemiddelde lengte van een huidige shooter zit nog niet eens op 10 uur.
Er zijn er 6 hoorVerwijderd schreef op dinsdag 08 januari 2013 @ 17:11:
[...]
De coop mogelijkheid in Fc3 vind ik dan weer wel goed uitgevoerd alhoewel ik tot nu toe maar twee coop missies heb kunnen spelen, want meer zijn er niet.
Maar vond je FC2 echt leuker? Ik vond het aan verhaal heel erg ontbreken in FC2, en ook die side missies voegden weinig toe. Ja je kon er lang mee bezig zijn, vooral doordat je je steeds door die respawnende control points moet vechten. Maar ik vond het veel eentoniger.
Ik had ook opeens dat ik een nieuwe missie begon zonder enige wapens/camera/stenen etc, en kon ook niks oprapen. Uiteindelijk savegame van beetje terug geladen, een missie moeten opnieuw spelen en dan was alles weer ok. Erg vervelend!bonzz.netninja schreef op dinsdag 08 januari 2013 @ 16:34:
[...]
Je hebt gelijk ik bedoel camera. Echter die is mooi wegIk heb de complete single player uitgespeeld en was nu nog een paar kampen aan het veroveren. Ging goed maar opeens was ik alles kwijt, waaronder mijn camera.
En stenen blijk ik ook niet meer te kunnen gooien
Die death warrants zijn toch vreselijk eentonig? Ik speel op het hoogste niveau maar ze stellen toch echt niets voor als je alle übercoole wapens hebt.Senor Sjon schreef op dinsdag 08 januari 2013 @ 17:14:
Heb je ook alle story missies, hunts en death warrants gespeeld?
Zat ik gisteren Dexter nog eens te kijken, seizoen 2. Moet hij zich op een bepaald moment verstoppen voor een grote gast (Little Chino). De gangleden zijn druk op zoek, roepen ze gewoon hetzelfde als die stomme piraten in FC3. 1 of 2 van die teksten lijken dus rechtstreeks uit Dexter te komen. Prachtig om te horen.
Er zitten wel meer referenties in...
Zo zegt Jason bij de eerste Buck missie bijna letterlijke een citaat uit Kill Bill 1.
Wat ik wel grappig vind is dat je op een gegeven moment snowwhite genoemd wordt (na de burn missie uit mijn hoofd). Ik hoorde het niet eerder dan dat in het spel, ook niet van de losse piraten.
Zo zegt Jason bij de eerste Buck missie bijna letterlijke een citaat uit Kill Bill 1.
Wat ik wel grappig vind is dat je op een gegeven moment snowwhite genoemd wordt (na de burn missie uit mijn hoofd). Ik hoorde het niet eerder dan dat in het spel, ook niet van de losse piraten.
Verwijderd
Klopt het dat je maar 1 wapen (buiten je mes) bij je kunt dragen zolang je geen grotere rugzak hebt?
Nee, daar heb je een weaponholster voor nodig. Rugzak is voor het looten, blaadjes, huiden etc..Verwijderd schreef op woensdag 09 januari 2013 @ 09:39:
Klopt het dat je maar 1 wapen (buiten je mes) bij je kunt dragen zolang je geen grotere rugzak hebt?
idd daar moet je holsters voor maken , de grootste kan 4 wapens dragenVerwijderd schreef op woensdag 09 januari 2013 @ 09:39:
Verwijderd
Vandaar, bedankt!
Wat ik niet snap, ik heb de boog gekocht in combi met de marksman.
Ik kocht daar tien pijlen bij en ik wilde nog eens tien
pijlen kopen maar die vlieger gaat blijkbaar niet op, wat mis ik? (Ik hoopte namelijk 20 pijlen mee op zak te kunnen nemen, aangezien ik wel over zo n geit leren tasje beschik.
Met de marksman op mijn boog zie ik afstandsmeters, maar hoe weet ik nu exact dat ik bv een geit goed in het vizier heb?
Wat ik niet snap, ik heb de boog gekocht in combi met de marksman.
Ik kocht daar tien pijlen bij en ik wilde nog eens tien
pijlen kopen maar die vlieger gaat blijkbaar niet op, wat mis ik? (Ik hoopte namelijk 20 pijlen mee op zak te kunnen nemen, aangezien ik wel over zo n geit leren tasje beschik.
Met de marksman op mijn boog zie ik afstandsmeters, maar hoe weet ik nu exact dat ik bv een geit goed in het vizier heb?
Het blijft een beetje natte vinger werk, net zoals met een echte boog trouwens. Je moet ook compenseren tegen de hoek waaronder je schiet.Verwijderd schreef op woensdag 09 januari 2013 @ 17:34:
Wat wel helpt (met een stilstaand doelwit) is de lokatie van de vijand op de map markeren, dan geeft hij de afstand aan. Dat heb ik gebruikt om de achievement van 'dood een vijand meer dan 70m ver weg met de boog' te halen.
Nog een tipje, explosive arrows zijn veel handiger op lange afstand, hoef je niet zo precies te mikken
Je kan trouwens grotere tasjes bouwen, de standaard is dacht ik 5 pijlen, die van geiten leer 10, en dan zijn er nog 2, even zo uit mijn hoofd.
Verwijderd
Ik heb een geit in mn vizier en nog lukt het me al mijn pijlen te verspillen, ze verdwijnen stuk voor stuk in het hoge gras.GekkePrutser schreef op woensdag 09 januari 2013 @ 18:25:
[...]
Het blijft een beetje natte vinger werk, net zoals met een echte boog trouwens. Je moet ook compenseren tegen de hoek waaronder je schiet.
Wat wel helpt (met een stilstaand doelwit) is de lokatie van de vijand op de map markeren, dan geeft hij de afstand aan. Dat heb ik gebruikt om de achievement van 'dood een vijand meer dan 70m ver weg met de boog' te halen.
Nog een tipje, explosive arrows zijn veel handiger op lange afstand, hoef je niet zo precies te mikken![]()
Je kan trouwens grotere tasjes bouwen, de standaard is dacht ik 5 pijlen, die van geiten leer 10, en dan zijn er nog 2, even zo uit mijn hoofd.
Bedankt voor alle tips!
Als je dan even door het gras rondloopt dan kan je ze weer oppikken, je pakt ze automatisch op als je er overheen loopt. Ze zijn alleen moeilijk te zien in het gras dus je moet goed onthouden waar ze terecht kwamenVerwijderd schreef op woensdag 09 januari 2013 @ 18:47:
[...]
Ik heb een geiten in mn vizier en nog lukt het me al mijn pijlen te verspillen, ze verdwijnen stuk voor stuk in het hoge gras.
Bedankt voor alle tips!
En explosive arrows kan je natuurlijk niet meer oppakken.. Want daar is niets van over
Verwijderd
Op het strand vind ik het nog geen probleem mijn afgeschoten pijlen te vinden maar in 'the heat of the moment' loop ik elke geit achterna, met als resultaat dat ik geen idee heb waar exact mijn pijlen liggen.GekkePrutser schreef op woensdag 09 januari 2013 @ 18:51:
[...]
Als je dan even door het gras rondloopt dan kan je ze weer oppikken, je pakt ze automatisch op als je er overheen loopt. Ze zijn alleen moeilijk te zien in het gras dus je moet goed onthouden waar ze terecht kwamen
En explosive arrows kan je natuurlijk niet meer oppakken.. Want daar is niets van over
Zojuist met succes een kogelregen afgevuurd op een geit, eindelijk die extra holster...
Fps is nieuw voor me, ik ben meer van de third person shooters, maar met Far Cry 3 wilde ik een gokje wagen.
Dat is dus ook de hoofdreden dat ik er weinig van bak.
Ik vind mijn pijlen ook vaak genoeg niet meer terug, je ziet die dingen bijna niet liggen. Niet dat het een echt probleem is, ik koop zo weer een paar nieuwe, zwem toch in het geld.Verwijderd schreef op woensdag 09 januari 2013 @ 19:25:
[...]
Op het strand vind ik het nog geen probleem mijn afgeschoten pijlen te vinden maar in 'the heat of the moment' loop ik elke geit achterna, met als resultaat dat ik geen idee heb waar exact mijn pijlen liggen.
Zojuist met succes een kogelregen afgevuurd op een geit, eindelijk die extra holster...
Fps is nieuw voor me, ik ben meer van de third person shooters, maar met Far Cry 3 wilde ik een gokje wagen.
Dat is dus ook de hoofdreden dat ik er weinig van bak.
Verwijderd
Ik heb nog geen cent te makken, dus zou ik wat zorgvuldiger met mn pijlen moeten omgaan...
Nu ik twee wapens tegelijk mee kan nemen is het me nog niet gelukt om die te kunnen verwisselen.
Als eerste kies ik voor (ps3) L2, dan zie je die cirkel met wapens.
Om voor het gemak de cirkel een klok te noemen, zie ik op 12 uur het wapen knipperen dat ik draag.
Hoe kan ik van wapen wisselen dat bv op 3 uur staat?
Bvd!
Edit:n
Probleem inmiddels opgelost, met de rechter trigger en triangle spelen.
Nu ik twee wapens tegelijk mee kan nemen is het me nog niet gelukt om die te kunnen verwisselen.
Als eerste kies ik voor (ps3) L2, dan zie je die cirkel met wapens.
Om voor het gemak de cirkel een klok te noemen, zie ik op 12 uur het wapen knipperen dat ik draag.
Hoe kan ik van wapen wisselen dat bv op 3 uur staat?
Bvd!
Edit:n
Probleem inmiddels opgelost, met de rechter trigger en triangle spelen.
[ Voor 8% gewijzigd door Verwijderd op 10-01-2013 10:18 ]
weet niet hoe het zit op een console maar met de pc open je die klok van je (op de pc houd je 1 ingedrukt) en dan stuur je je muis richting een wapen en laat je hem los en voila je heb dat wapen vast.
ik ben in het begin eerst bezig geweest met het halen van wat upgrades voor me tassen en holsters enzo, alvast wat torens unlocked en ben toen pas echt gaan spelen. en het pijlen probleem ken ik maar al te goed , ik zal wat pijlen zijn kwijtgeraakt in dat hoge gras , maar op een gegeven moment leer je een beetje aimen en dan lukt het wel , liep vaak met nog maar 1 pijl rond en daar killde ik dan 3 of 4 dingen mee, pakte elke keer die pijl weer op als ik ging skinnen en dan op naar het volgende beest
ik ben in het begin eerst bezig geweest met het halen van wat upgrades voor me tassen en holsters enzo, alvast wat torens unlocked en ben toen pas echt gaan spelen. en het pijlen probleem ken ik maar al te goed , ik zal wat pijlen zijn kwijtgeraakt in dat hoge gras , maar op een gegeven moment leer je een beetje aimen en dan lukt het wel , liep vaak met nog maar 1 pijl rond en daar killde ik dan 3 of 4 dingen mee, pakte elke keer die pijl weer op als ik ging skinnen en dan op naar het volgende beest
Verwijderd
Ik heb de boog inmiddels weer terug in de kast gegooid, wel 2 upgrades aangeschaft.
Verder heb ik de 6P9 met ondermeer de geluiddemper erop, wat een beetje dient als vervanging voor de boog.
In combinatie met de STG-90 volledige geupgraded.
Daarnaast de Skorpion, welke ik niet de moeite waard acht om up te graden.
Ik ben nog maar aan het begin maar ondertussen wel iets meer cash tot mijn beschikking, met 2400 dollar voel ik me de man, terwijl ik vergeleken met jullie wel een zwerver lijk.
Afgezien van het feit dat het misschien niet loont om wapens te kopen, ben ik erg nieuwsgierig of de MP5 een toevoeging op mijn bescheiden arsenaal aan wapens is?
Of is er een ander wapen wat jullie van harte kunnen aanbevelen?
Verder heb ik de 6P9 met ondermeer de geluiddemper erop, wat een beetje dient als vervanging voor de boog.
In combinatie met de STG-90 volledige geupgraded.
Daarnaast de Skorpion, welke ik niet de moeite waard acht om up te graden.
Ik ben nog maar aan het begin maar ondertussen wel iets meer cash tot mijn beschikking, met 2400 dollar voel ik me de man, terwijl ik vergeleken met jullie wel een zwerver lijk.
Afgezien van het feit dat het misschien niet loont om wapens te kopen, ben ik erg nieuwsgierig of de MP5 een toevoeging op mijn bescheiden arsenaal aan wapens is?
Of is er een ander wapen wat jullie van harte kunnen aanbevelen?
Ik zou zeggen verzamel 10 memory cards en spaar even door zodat je de Shredder kan kopen. En ook die signature shotgun is een beest.
Verwijderd
Ga je wapens in je 'locker' unlocken? Want volgens mij zie ik die wapens namelijk niet...bram1984 schreef op donderdag 10 januari 2013 @ 10:37:
Ik zou zeggen verzamel 10 memory cards en spaar even door zodat je de Shredder kan kopen. En ook die signature shotgun is een beest.
Ik moet overigens nog aan Medusa beginnen.
een paar radio torens doen en je krijgt gratis wapens erbij , ik geef alleen nog maar geld uit aan ammo.
heb de meeste mappen gekocht en heb vrijwel alle wapens al (op een paar aparte wapens na die je unlocked met path of the hunter en dergelijke dingen)
heb de meeste mappen gekocht en heb vrijwel alle wapens al (op een paar aparte wapens na die je unlocked met path of the hunter en dergelijke dingen)
Verwijderd
Ik hoef gelukkig nog geen ammo te kopen daar kill ik wel wat piraatjes voor.
Dat heeft in mijn geval er ook mee te maken dat ik nogal mn tijd neem.....
Lonen die mappen een beetje?
Dat heeft in mijn geval er ook mee te maken dat ik nogal mn tijd neem.....
Lonen die mappen een beetje?
Tip: je kunt in de locker ook naar beneden scrollen. Dat had ik ook pas door na een aantal uur spelen. Daar staat de categorie signature weapons waar alle unlockables in komen te staan.Verwijderd schreef op donderdag 10 januari 2013 @ 10:45:
[...]
Ga je wapens in je 'locker' unlocken? Want volgens mij zie ik die wapens namelijk niet...
Een rondje radiotorens en je hebt gratis vrijwel alle wapens. Koop de kaart van 500 euro en je kan relics, brieven en memory cards zien. Op je achievements gedeelte kun je zien wanneer je een witte ster krijgt. Dan is er weer een signature wapen vrijgespeeld. Als je ook nog letterlijk het eiland afstroopt kan je de eerste missie al bijna fully loaded spelen na het begin.
Ja dat zijn je signature weapons, zie Google.Verwijderd schreef op donderdag 10 januari 2013 @ 10:45:
[...]
Ga je wapens in je 'locker' unlocken? Want volgens mij zie ik die wapens namelijk niet...
Komen bepaalde wapens pas later in het spel beschikbaar? Nu het hier over wapens gaat, heb ik eens gekeken op ign(http://www.ign.com/wikis/far-cry-3/Weapons_and_Equipment) welke signature wapens er allemaal zijn. Ik merk ook op dat bepaalde wapens in de lijst staan, zoals bij Assault rifles de 'ACE', maar die ik nu nog niet kan kopen. Zit nog steeds op het eerste eiland.
Edit: antwoord al zelf gevonden, bepaalde wapens zijn pas beschikbaar vanaf het zuidelijke eiland.
Edit: antwoord al zelf gevonden, bepaalde wapens zijn pas beschikbaar vanaf het zuidelijke eiland.
[ Voor 12% gewijzigd door HannesB op 10-01-2013 12:09 ]
Verwijderd
Hartelijk dank voor alle tips!
Wanneer ik alle radiotorens bij langs moet, of de diverse memorycards etc etc moet zien te vinden vrees ik dat ik beter eerst een wapen incl. upgrades moet kopen, anders maken ze gehakt van me....( n00b met Fps).
Ik twijfel tussen de MS16 als vervanger voor mijn pistool en de U100 omdat je daar tenminste nog eens mee mag missen, zeker wanneer je er een extra magazijn bij aanschaft.
Beide wapens op youtube bekeken, de MS16 heeft een lichte voorkeur.
Wanneer ik alle radiotorens bij langs moet, of de diverse memorycards etc etc moet zien te vinden vrees ik dat ik beter eerst een wapen incl. upgrades moet kopen, anders maken ze gehakt van me....( n00b met Fps).
Ik twijfel tussen de MS16 als vervanger voor mijn pistool en de U100 omdat je daar tenminste nog eens mee mag missen, zeker wanneer je er een extra magazijn bij aanschaft.
Beide wapens op youtube bekeken, de MS16 heeft een lichte voorkeur.
Gewoon een sniper met een silencer kopen, daarmee veeg je alle kampen zo schoon zonder dat ze je ooit gezien hebben.
Verwijderd
Leuke suggestie, nog meer aan het twijfelen gebracht.bram1984 schreef op donderdag 10 januari 2013 @ 12:12:
Gewoon een sniper met een silencer kopen, daarmee veeg je alle kampen zo schoon zonder dat ze je ooit gezien hebben.
Even de M-700 in actie gezien, jammer dat de damage bij dieren vrij laag is maar wat afstand betreft, komt de M16 daar nooit bij in de buurt...
Ik heb de Deluxe versie, dus dan begin je het spel met de M700 Predator met allerlei extra's, zoals silencer, scope en vergroot magazijn.
Het beste kan je langs de torens racen, dat kan met minimaal vijandelijk contact. Vooral veel rennen en kruipen door de bosjes. Wegen vermijden.
Het beste kan je langs de torens racen, dat kan met minimaal vijandelijk contact. Vooral veel rennen en kruipen door de bosjes. Wegen vermijden.
Verwijderd
Ik loop vooral langs het water om bv die ellendige honden te slim af te zijn.Senor Sjon schreef op donderdag 10 januari 2013 @ 13:42:
Ik heb de Deluxe versie, dus dan begin je het spel met de M700 Predator met allerlei extra's, zoals silencer, scope en vergroot magazijn.
Komen ze op me af, dan ga ik in het water staan en schiet ze stuk voor stuk neer.
Dat plotseling opduiken van dieren in de struiken, daar anticipeer ik namelijk erg slecht op.
Zo sprong er vanuit het niets een tijger naar me, ik kon net op tijd Fast Travel activeren.
Beetje omslachtig misschien maar in een situatie dat je je wapen niet eens meer kunt trekken waarslijnlijk de beste...
ja die tijgers enzo zijn niet leuk als je die plotseling tegen het lijf loopt, later unlock je iets waardoor je meer damage kan hebben van dieren en minder snel op de grond komt te liggen, dan word het een stukk gemakkelijker om dieren te killen. wat wapens betreft heb ik vrij snel een sniper rifle met demper gescored en een light machine gun voor het maai werk , ging prima zo
Honden: 2 keer meppen met je mes (f-toets) en ze zijn plat. Tijgers en beren enzo: 1 seconde flamethrower. Let wel op dat je jezelf niet in de fik steekt.
Choose life
Ik loop altijd met die signature shotgun rond in the wild. Weinig beesten die een schot van dat ding overleven. En goed luisteren voor verdachte geluiden
.
Precies, allemaal 1 schot op het kloppie gericht en ze zijn neer. De shredder voor de pirates, korte burst op het hoofd, 1 tot 2 kogeltjes en huppakee, weer 25 xp en een headshot.DieterVDW schreef op donderdag 10 januari 2013 @ 14:19:
Ik loop altijd met die signature shotgun rond in the wild. Weinig beesten die een schot van dat ding overleven. En goed luisteren voor verdachte geluiden.
Sniper met demper voor de outposts en zodra het kan, die zwaarste, zodat je ook de heavy's simpel van afstand kan pakken. En dan nog een assaultrifle voor als de kogels van de shredder op zijn en ik niet snel genoeg SMG ammo te pakken kan krijgen.
Verwijderd
Wanneer je twee wapens mee kunt nemen en je zit nog in het begin van het spel, voor welke kies je dan?
Ik heb nu bv de STG-90, wanneer ik in een flinke vuurgevecht raak en m'n ammo raakt op, dan pak je automatisch het andere wapen.
Stel dat bv een sniper is, dan schiet dat niet echt op.
Ik heb nu bv de STG-90, wanneer ik in een flinke vuurgevecht raak en m'n ammo raakt op, dan pak je automatisch het andere wapen.
Een assault rifle, dan kan je makkelijk ammo jatten van pirates.Verwijderd schreef op donderdag 10 januari 2013 @ 14:57:
Wanneer je twee wapens mee kunt nemen en je zit nog in het begin van het spel, voor welke kies je dan?
Verder zo veel mogelijk headshot maken en ammo sparen.
ik pak meestal het assault rifle, de meeste piraten gebruiken die zodat ik weer kogels heb. SMG is vaak minder effectief, maar wel snel silenced. Probeer met sluipen en een omtrekkende beweging desnoods meer knife kills te maken. Zoals ik al zei, rondje torens als eerste en dan heb je alle tier1 (noordeiland) wapens gratis.
De meeste beesten hoor je wel aankomen en op de kaart kan je zien welk beest waar (ongeveer!) zit. Beren, tijgers en luipaarden 'verdwalen' weleens. Overigens vind ik die varanen het meeste irritant, want in hoog gras zie je die niet en ze hebben toch wel wat kogels nodig.
Owja, sprayen in het begin is not done, je krijgt 15 kogels/piraat met hetzelfde wapen en dat is zo weg.
De meeste beesten hoor je wel aankomen en op de kaart kan je zien welk beest waar (ongeveer!) zit. Beren, tijgers en luipaarden 'verdwalen' weleens. Overigens vind ik die varanen het meeste irritant, want in hoog gras zie je die niet en ze hebben toch wel wat kogels nodig.
Owja, sprayen in het begin is not done, je krijgt 15 kogels/piraat met hetzelfde wapen en dat is zo weg.
[ Voor 8% gewijzigd door Señor Sjon op 10-01-2013 15:32 ]
De ripper is mijn favo wapen, zeker tijdens missies waar stealth geen optie is. Wel wat overpowered, zelfs heavy's maai je er in no time mee neer.
de ripper was de enige signature weapon die ik nog niet had, bedankt voor het noemenfaraway schreef op donderdag 10 januari 2013 @ 15:47:
De ripper is mijn favo wapen, zeker tijdens missies waar stealth geen optie is. Wel wat overpowered, zelfs heavy's maai je er in no time mee neer.
You have two error checking devices installed in two sockets on your head. They are called eyes .
Ik heb alle outposts gereset naar hostile (PC), maar met alle dikke wapens is er echt geen kunst meer aan die dingen in te nemen.
Je gaat een beetje los met een granaatwerper wat C4 en wacht juist op het moment dat ze het alarm af laten gaan
Echt spannend is het alleen niet echt, het is meer tijd verdrijf.
Je gaat een beetje los met een granaatwerper wat C4 en wacht juist op het moment dat ze het alarm af laten gaan
Echt spannend is het alleen niet echt, het is meer tijd verdrijf.
Die ripper zou ik ook wel willen proberen.Rick-Jan schreef op vrijdag 11 januari 2013 @ 09:16:
[...]
de ripper was de enige signature weapon die ik nog niet had, bedankt voor het noemenInderdaad een gruwelijk sterk wapen!
Kan je me vertellen hoe ik er snel aan kan komen ?
Eventueel jouw savegame ofzo ? of werkt dat niet zo
Je moet 6 rakyat uitdagingen doen, je hoeft niet eens ze allemaal op max score, als je deelneemt is het al goed. Je moet even naar je kaart kijken waar ze zijn. Met rode ster heb je nog niet gedaan, met zwarte welSpeedy_Gonzalez schreef op zaterdag 12 januari 2013 @ 12:04:
[...]
Die ripper zou ik ook wel willen proberen.
Kan je me vertellen hoe ik er snel aan kan komen ?
Eventueel jouw savegame ofzo ? of werkt dat niet zo
You have two error checking devices installed in two sockets on your head. They are called eyes .
Ja dat is het probleem.Rick-Jan schreef op zaterdag 12 januari 2013 @ 12:46:
[...]
Je moet 6 rakyat uitdagingen doen, je hoeft niet eens ze allemaal op max score, als je deelneemt is het al goed. Je moet even naar je kaart kijken waar ze zijn. Met rode ster heb je nog niet gedaan, met zwarte wel
Ik zie ze nergens, heb een hele poos rondgereden enzo en op de map gekeken, zelfs een andere map gekocht maar vinden doe ik ze niet
Wat verder inzoomen misschien?Speedy_Gonzalez schreef op zaterdag 12 januari 2013 @ 15:05:
[...]
Ja dat is het probleem.
Ik zie ze nergens, heb een hele poos rondgereden enzo en op de map gekeken, zelfs een andere map gekocht maar vinden doe ik ze niet
Zoiets als deze kaart:

@speedy, als je wat verder in het verhaal komt, krijg je een groter gebied
[ Voor 7% gewijzigd door Rick-Jan op 13-01-2013 13:01 ]
Ja ik heb er nu wel gevonden, 4 gespeeld, maar moet er nog 2Rick-Jan schreef op zaterdag 12 januari 2013 @ 16:54:
[...]
Wat verder inzoomen misschien?
Zoiets als deze kaart:
[afbeelding]
In het gedeelte waar ik kan komen met de map staan er geen meer ?
Moet ik eerst nog andere dingen doen ?
Verwijderd
Al vrij snel nadat ik hier het advies kreeg om radiotorens te veroveren om zo gratis wapens te unlocken, werd ik al gauw met de neus op de feiten gedrukt dat de twee wapens die ik bij me had vrij summier waren...
Daarop besloot ik om nog niet aan Medusa te beginnen maar gewoon wat dieren te slachten, waardoor ik nu meer wapens (inmiddels 4) munitie, cash, een grotere rugzak mee kan dragen.
In principe ben ik niet erg veel opgeschoten, maar wat me wel opvalt is dat de intensiteit aan piraten is toegenomen nadat ik meer wapens kreeg.
Het lijkt hiermee haast alsof de game ziet dat je cash nodig bent gezien het arenaal aan wapens dat je bij je draagt....
Tijgers pak ik vanuit een boot, die parkeer ik op het strand en loop een beetje de jungle in schiet vervolgens op een tijger, zorg daarna dat ik snel in de boot duik en schiet het automatische wapen bijna leeg op ze.
Daarop besloot ik om nog niet aan Medusa te beginnen maar gewoon wat dieren te slachten, waardoor ik nu meer wapens (inmiddels 4) munitie, cash, een grotere rugzak mee kan dragen.
In principe ben ik niet erg veel opgeschoten, maar wat me wel opvalt is dat de intensiteit aan piraten is toegenomen nadat ik meer wapens kreeg.
Het lijkt hiermee haast alsof de game ziet dat je cash nodig bent gezien het arenaal aan wapens dat je bij je draagt....
Tijgers pak ik vanuit een boot, die parkeer ik op het strand en loop een beetje de jungle in schiet vervolgens op een tijger, zorg daarna dat ik snel in de boot duik en schiet het automatische wapen bijna leeg op ze.
Neemt de power/range van wapens af als je een silencer gebruikt? Hij laat het niet zien bij de stats maar voor m'n gevoel mis ik iets.
I served in a company of heroes.
Verwijderd
Ik heb daar zelf geen ervaring mee, mijn ms16 met geluidsdemper legt menig piraat met 1 goed gemikt schot om.Vuvuzela schreef op zondag 13 januari 2013 @ 18:43:
Neemt de power/range van wapens af als je een silencer gebruikt? Hij laat het niet zien bij de stats maar voor m'n gevoel mis ik iets.
Volgens mij is Far cry 3 een van de weinige spellen waarbij de demper niets inlevert op prestaties van het wapenVuvuzela schreef op zondag 13 januari 2013 @ 18:43:
Verwijderd
Hoe kom je aan meerdere savegames?DieterVDW schreef op dinsdag 08 januari 2013 @ 23:20:
[...]
Ik had ook opeens dat ik een nieuwe missie begon zonder enige wapens/camera/stenen etc, en kon ook niks oprapen. Uiteindelijk savegame van beetje terug geladen, een missie moeten opnieuw spelen en dan was alles weer ok. Erg vervelend!
Battlefield 3.Verwijderd schreef op maandag 14 januari 2013 @ 02:35:
Bijzonder dat dit wel voorkomt....
Aan welke titels moet je daarbij denken?
Je bullets hebben dan een lagere snelheid. Daardoor zullen ze niet alleen trager het target hitten, maar zullen ze ook minder ver vliegen.
Een voordeel is wel dat je je bullet kunt volgen omdat je een soort klein wit stipje ziet als je bv. een silencer op een sniper zet. Zo kan je zien waar de bullet neerdaalt en je aim eventueel aanpassen.
Ook is er een invloed op de spread.
Bij Call of Duty is er denk ik ook verschil? Alleen kan ik me niet herinner wat precies want sinds MW2 heb ik geen CoD meer aangeraakt...
Bij CoD en BF games, halen ze al die data uit de gamefiles zelf. Meer info vind je hier: http://symthic.com/
Verwijderd
In zo een beetje elk spel zorgt een silencer voor een terugval in range of damage van het geweer. Als je voorbeelden wil:Verwijderd schreef op maandag 14 januari 2013 @ 02:35:
Bijzonder dat dit wel voorkomt....
Aan welke titels moet je daarbij denken?
Call of Duty. Battlefield 3. Homefront.
Een vraagteken achter een zin zorgt er niet voor dat het een vraag wordt.Asgaro schreef op maandag 14 januari 2013 @ 03:43:
[...]
Bij Call of Duty is er denk ik ook verschil? Alleen kan ik me niet herinner wat precies want sinds MW2 heb ik geen CoD meer aangeraakt...
Bij Call of Duty wordt de range verminderd. Dat wil zeggen je hebt eerder last van damage drop-off. Er is geen verschil in hoe ver een kogel gaat omdat CoD niet aan dat soort grappen doet. (Ook niet nodig want geen enkele map is groot genoeg dat bulletdrop een rol zou spelen.
[ Voor 10% gewijzigd door Verwijderd op 14-01-2013 03:49 ]
Er is (bij mij) een verschil tussen 'Continue story' en 'Load last save' (oid.) .
De last save begon toevallig van een stukje eerder... Gewoon geluk gehad dat die van vóór dat probleem was ...
Verwijderd
Vandaar...DieterVDW schreef op maandag 14 januari 2013 @ 09:37:
[...]
Er is (bij mij) een verschil tussen 'Continue story' en 'Load last save' (oid.) .
De last save begon toevallig van een stukje eerder... Gewoon geluk gehad dat die van vóór dat probleem was ...
Door jouw ervaring ben ik in elk geval mijn savegame ( PS3) op usb gaan backuppen.
In welk level pakt Vaas je wapens eigenlijk af?
Thnx voor de heldere toelichting Agaro & exactor it!
[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 14-01-2013 09:55 ]
Ik ben gisteren maar begonnen met de game volledig opnieuw te spelen op Warrior niveau.
Doel: Geen missies doen, maar radio towers allemaal pakken (gedaan) en nu rugzak fixen, holsters, etc, etc.
Rakyat missies doen en zo alles pimpen zodat ik helemaal los kan gaan op een pirate-infested eiland!
Wel cool om te zien hoe BIZAR veel piraten er in het begin van de game zijn, die ook van alles doen. Ik zie trucks ontploffen, piraten ineens bezig met beren in kooien, etc, etc.
Het eiland leeft echt véél meer lijkt het, dat is wel cool.
Doel: Geen missies doen, maar radio towers allemaal pakken (gedaan) en nu rugzak fixen, holsters, etc, etc.
Rakyat missies doen en zo alles pimpen zodat ik helemaal los kan gaan op een pirate-infested eiland!
Wel cool om te zien hoe BIZAR veel piraten er in het begin van de game zijn, die ook van alles doen. Ik zie trucks ontploffen, piraten ineens bezig met beren in kooien, etc, etc.
Het eiland leeft echt véél meer lijkt het, dat is wel cool.
Kan je eigenlijk ook die memory cards jatten met het betere sluipwerk? Dan hoef je die basis niet over te nemen.
Ik denk het niet, je kan dat gebouw namelijk niet in zolang de basis niet van jou is.Senor Sjon schreef op maandag 14 januari 2013 @ 10:11:
Kan je eigenlijk ook die memory cards jatten met het betere sluipwerk? Dan hoef je die basis niet over te nemen.
idd je moet de basis overnemen voordat het gebouw toegankelijk word , dan pas mag je naar binnen om de store te gebruiken en eventuele memory cards te stelen. ik vind ze wel grappig die cards , als je leest wat je allemaal vind aan drugs recepten xD .
Let op:
We praten hier over de game, niet over vragen/problemen met het draaien er van (hop daarvoor naar SPV) en ook niet of je game wel/niet binnen hebt gekregen.
Dus NIET: posts a la "is mijn videokaart wel snel genoeg?", "gisteren kwam de postbode langs", e.d.
Oh en als je het al uitgespeeld hebt: ga niet hier het verhaal van de game uit de doeken doen.
Of zet het op zijn minst tussen de spoiler-tags. Anderen zijn de game nog aan het spelen en ervaren het graag zelf.
We praten hier over de game, niet over vragen/problemen met het draaien er van (hop daarvoor naar SPV) en ook niet of je game wel/niet binnen hebt gekregen.
Dus NIET: posts a la "is mijn videokaart wel snel genoeg?", "gisteren kwam de postbode langs", e.d.
Oh en als je het al uitgespeeld hebt: ga niet hier het verhaal van de game uit de doeken doen.
Of zet het op zijn minst tussen de spoiler-tags. Anderen zijn de game nog aan het spelen en ervaren het graag zelf.