Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aerocivic
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 27-05 13:19
Mijn favoriet op het water is toch wel de patrouille-boot. Niet zo snel, maar wel relaxed switchen naar de gun om hier en daar wat plat te maaien... >:)

De omgeving van de mens is de medemens.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• S401
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 18-05 16:03
Anoniem: 465756 schreef op dinsdag 04 december 2012 @ 16:34:
die race buggy gaat trouwens wel lekker snel....voertuigen op het water had imo wel ietsjes sneller gemogen.
Ik heb gister avond ook heerlijk over het hele eiland met die buggy gereden. Die wegen zijn best wel geschrikt als rally parcours.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MaXeRs
  • Registratie: November 2008
  • Laatst online: 31-05 02:14
Krijg zojuist een update binnen voor de PC ...

Patch 1.02.exe

MultiplayerPVP
•Fixed some issues with user created maps when more than 8 players were playing them.
•Improved matchmaking for both Multiplayer and Co-op modes.
•Improved team balancing when playing in party.
•Fixed issues with Live balancing patch system.

Map Editor
•Fix for the Map Editor crash at launch when the PC user contains language-specific characters.

Single Player•Fixed issue where players fall through the world when not connected to the Ubisoft servers.
•Fixed the "View Leaderboard" and "Start Trial" buttons in the World Map.
•Improved stability when quitting to desktop.
•Fixed issue with leaderboards.

[ Voor 85% gewijzigd door MaXeRs op 04-12-2012 17:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ricloo86
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 14-11-2024
Blops2 is stof aan het happen door dit spel , vermaak me al 15 uur prima met dit spel. geen moment verveelt . erg tevreden...

PSN: Ricloo86
Check mijn Virtual Photography account op Insta (ricloo86)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cheezus
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 22:30

Cheezus

Luiaard

Van de website:

MultiplayerPVP
•Fixed some issues with user created maps when more than 8 players were playing them.
•Improved matchmaking for both Multiplayer and Co-op modes.
•Improved team balancing when playing in party.
•Fixed issues with Live balancing patch system.

Map Editor
•Fix for the Map Editor crash at launch when the PC user contains language-specific characters.

Single Player
•Fixed issue where players fall through the world when not connected to the Ubisoft servers.
•Fixed the "View Leaderboard" and "Start Trial" buttons in the World Map.
•Improved stability when quitting to desktop.
•Fixed issue with leaderboards.

Je was net te snel met editen ;)

[ Voor 3% gewijzigd door Cheezus op 04-12-2012 17:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gmount
  • Registratie: Maart 2012
  • Laatst online: 22-05 14:11

Gmount

Ecorunner lid

Is er misschien iemand die ook Far cry 2 heeft? Ik zou wel eens een vergelijking willen zien in FPS tussen fc 2 en 3 met een bepaalde videokaart.

Ikzelf heb een asus gtx 275, daarmee haal ik op 1920@1080 minimaal 30, gemiddeld 50 en max 110 fps.
De benchmark die ik heb gebruikt was ranch long, 4x AA, voor de rest very high.

1900Km/L! || i7 6700K @ 4,6 GHz | NZXT Kraken X61 | MSI GTX 970 @ 1,48 GHz | 8 GB DDR4| Bitfenix Aegis yellow

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jumpman
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 31-05 13:52
Geen COD:BO2 filmpjes meer?
Gmount schreef op dinsdag 04 december 2012 @ 17:32:
Is er misschien iemand die ook Far cry 2 heeft? Ik zou wel eens een vergelijking willen zien in FPS tussen fc 2 en 3 met een bepaalde videokaart.

Ikzelf heb een asus gtx 275, daarmee haal ik op 1920@1080 minimaal 30, gemiddeld 50 en max 110 fps.
De benchmark die ik heb gebruikt was ranch long, 4x AA, voor de rest very high.
Wat heeft deze test voor zin? Far Cry 2 is lichter voor je machine. Van de meeste gangbare videokaarten zijn wel benchmarks te vinden op het Internet. Far Cry 2 wordt veel gebruikt om te benchen.

[ Voor 16% gewijzigd door Jumpman op 04-12-2012 18:08 ]

Nintendo Network ID: Oo_Morris_oO | PSN: Oo_Morris_oO.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Malfius
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 12-03 22:06
Zijn er nog mensen die bij het volgende nummer altijd spontaan aan Golden Eye op de N64 denken?
YouTube: Far Cry 3 - Treasure of Zhang He (Soundtrack OST) <- Far Cry 3 geluidje @ 0:34
YouTube: Golden Eye 007 Mission 2: Facility <- Golden Eye

Al helemaal omdat dit meestal begint te spelen wanneer ik rond een enemy base aan het sluipen ben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WeAreLegion
  • Registratie: Augustus 2002
  • Niet online
Mmmm Ik heb na die patch in eens wat rare dingen met textures, vooral van stenen als ik er na toel oop zie ik ze wat veranderen dat had ik eerst niet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gmount
  • Registratie: Maart 2012
  • Laatst online: 22-05 14:11

Gmount

Ecorunner lid

@jumpman:
Stel nou dat iemand bij far cry 2 hoge fps haalt en in far cry 3 nog maar net genoeg om normaal te spelen, weet ik dat mijn videokaart het zwaar zal krijgen. Ik snap natuurlijk ook wel dat ik fc 3 met deze videokaart niet op maximale instellingen kan spelen, maar toch wil ik een vergelijking zien om te weten of deze videokaart het echt niet meer aan kan.

1900Km/L! || i7 6700K @ 4,6 GHz | NZXT Kraken X61 | MSI GTX 970 @ 1,48 GHz | 8 GB DDR4| Bitfenix Aegis yellow

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Visgek82
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 20:26
vosss schreef op dinsdag 04 december 2012 @ 13:39:
[...]

Ik zit nog altijd met de Catalyst 12.8 driver. Die is van augustus volgens mij.

Onder het mom van "if it ain't broken; don't try to fix it!".

Draait prima hier op 1920x1200 alles vol open op een i5 met 8 gieg ram en een ouwe 6870 1GB.

Hoeveel fps ik haal heb ik geen idee van en misschien zijn mijn eisen iets lager dan van anderen.
Haperingen zijn nagenoeg geen sprake van en het is prima te spelen zo.

:)
Da's niet slim... dat spreekwoord gaat tegenwoordig niet meer op. driver installs zijn 5 minuten werk en je kunt altijd terug, er is alleen winst te halen. 5-10 fps extra ga je heus wel merken, en er zitten altijd fixes en verbeteringen in verwerkt voor andere games.

Ryzen 7 7700X , 32 GB RAM, ProArt 4080 Super, MSI B650 Tomahawk, 2x2tb NVME

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WeAreLegion
  • Niet online
Mmmmm

iemand daar nog meer last van op pc, na installeren van 2e patch, of na installeren van update? Het valt me nu op dat stennen soms animatie doen dat ze te voor schijn komen (dat heb je ook als je in een safehouse spawned) echt heel raar. Heb het met overclock en zonder.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Playa del C.
  • Registratie: September 2010
  • Nu online
Ik ben de nieuwe AMD drivers even aan het testen geweest met HD6970 Crossfire.

Met 12.10 en 12.11 beta8 en CAP1 had ik haperingen tijdens bewegen en daarnaast de bekende micro-stutter. Alleen in DX9 mode had ik dat niet.

Met 12.11 beta11 en CAP2 heb ik alleen nog in DX11 mode met crossfire de haperingen tijdens bewegen. Zonder Crossfire loopt het prima, maar in alle situaties blijft er micro-stutter.

Daarnaast heb ik echt dikke crashes gehad (pieptoon uit speakers, zwart scherm) met de nieuwe drivers. Met 12.10 liep het spel wel eens vast, maar ik kon dan via het taakbeheer nog iets regelen. Nu met de beta11 versie ging het dus flink mis.

Ik moet zeggen dat ik er wat klaar mee ben. Er is gewoon geen oplossing voor en het spel loopt echt zwaar schokkerig. Ik kan hierdoor bijvoorbeeld niet normaal een race doen of over het eiland touren. Elke vijf seconden schokt en hapert alles even en daardoor is sturen heel lastig.

Ik weet niet waar zoiets mis gaat, maar het feit dat er binnen een week twee patches en twee beta drivers komen voor één spel, vind ik toch wel overdreven. Het lijkt mij toch normaal dat een spel gewoon stabiel moet draaien op bestaande drivers. Ik vraag mij dan altijd af hoe het spel op de pc's van de developers draait. Die hebben ook geen speciale beta drivers gehad tijdens het ontwikkelen.

Meer mensen met bovenstaande ervaring?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WeAreLegion
  • Niet online
Ik heb niet de zelfde problemen verder maar ik ga wel even terug naar beta 8 om te testen of ik dat probleem nog heb gister namelijk niet en vandaag in eens wel.

Okay zit op beta 8 weer heb hele beta 11 verwijderd, maar tis nog steeds, denk dat het door nieuwe patch komt, of het valt me nu pas op dat het spel dat doet

[ Voor 33% gewijzigd door WeAreLegion op 04-12-2012 19:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MiliaanR
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 26-05 13:20

MiliaanR

Just for fans.

Playa del C. schreef op dinsdag 04 december 2012 @ 19:28:
Ik kan ook niet spelen met CF HD 6950's, erg jammer!
Maar op een videokaart draait de game ook goed alleen kan ik niet helemaal voluit.. :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mukkel
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 17-02-2024

mukkel

Dus..... Zodoende

Psst nieuwe Nvidia driver 310.70 verbetert FC3 tevens nieuwe SLI profiles
http://www.geforce.co.uk/drivers/results/54085/nvidiaupdate#

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bram1984
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 16-12-2020
Filmpje direct gestopt toen ik Nederlandse tekst zag.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jumpman
bram1984 schreef op dinsdag 04 december 2012 @ 19:58:
[...]

Filmpje direct gestopt toen ik Nederlandse tekst zag.
/offtopic

En dat is belangrijk om?

\ontopic

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vuurvoske
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 30-05 17:36

Vuurvoske

Nunquam cede!

Weet iemand waar je savegames worden opgeslagen lokaal op je pc?

Beroeps brabander | Battle.net: Reshnar#2661

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Avioto
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 14-04 15:33
Vuurvoske schreef op dinsdag 04 december 2012 @ 20:04:
Weet iemand waar je savegames worden opgeslagen lokaal op je pc?
Ik kan ze niet vinden, maar volgens google staan ze in C:\ProgramData\Orbit\46

Steam/XBL: Avioto

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vuurvoske
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 30-05 17:36

Vuurvoske

Nunquam cede!

Avioto schreef op dinsdag 04 december 2012 @ 20:13:
[...]

Ik kan ze niet vinden, maar volgens google staan ze in C:\ProgramData\Orbit\46
Thnx, mijn zoektocht leverde niets fatsoenlijks op!

Beroeps brabander | Battle.net: Reshnar#2661

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Angeloonie
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 30-05 19:30

Angeloonie

Cheeseburger Addict

Lucky! :D :D
Afbeeldingslocatie: http://i48.tinypic.com/24kxt07.jpg

Uplay: Angeloonie - Battletag: Angeloonie#2758 - Steam: Angeloonie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WeAreLegion
  • Niet online
Mmm

Heb even snel filmpje gemaakt hoop dat het duidelijk is :

[YouTube: http://youtu.be/aa2JntWqP48]

Maar als je kijkt zie je bij de stenen dat er soort popup effect verschijnt. Het is niet bij alles maar iemand hier ook last van?

[ Voor 3% gewijzigd door WeAreLegion op 04-12-2012 21:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Compizfox
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 21:06

Compizfox

Bait for wenchmarks

Silasje schreef op dinsdag 04 december 2012 @ 00:02:
ps. Weet iemand dat skrillex nummer te vinden op internet? of kan iemand die uit de game rippen? kan ik onderweg naar school lekker aan die missie terugdenken :9
YouTube: Skrillex & Damian Marley - Make It Bun Dem [OFFICIAL]

Trouwens, hoe kom ik aan die speciale craft items? Er staat dat ik die zou moeten krijgen in een Path of the Hunter quest, maar moet je dan nog een bepaald target halen oid?

Gewoon een heel grote verzameling snoertjes

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Qlii256
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 14-05 19:28
Waar koop ik deze game best (goedkoopst) en dat ik hem meteen kan spelen? Liefst de Deluxe edition en betalen via PayPal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 465756

mukkel schreef op dinsdag 04 december 2012 @ 19:53:
Psst nieuwe Nvidia driver 310.70 verbetert FC3 tevens nieuwe SLI profiles
http://www.geforce.co.uk/drivers/results/54085/nvidiaupdate#
die staat al meerdere malen in zeker 5+ pagina's terug

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FeaR
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 04:00

FeaR

In GoT we trust

De nieuwe AMD drivers geven mij niet meer of minder FPS. Wellicht dat mijn E8500 dan toch mijn HD6950 2GB Edition aan het nekken is. Heb wel het idee dat ik wat meer licht-glitches heb, maar kan ook tussen de oren zitten.

Ben na heel wat uur spelen maar eens aan de missies begonnen. Heb eerst alle radiotorens beklommen en kampen ingenomen. Ook alles qua craften al gedaan, toch wat fijner rondlopen met meer wapens en ammo. Twijfel alleen wel of ik nu de boog of de granaatwerper prefereer. Heb ook maar het tweede Special Weapon gekocht, mooi dat die drie attachments heeft, veelal blijft het op twee hangen.

Some people just need a high-five.... In the face.... With a chair.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KleineJoop
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 02:46
Qlii256 schreef op dinsdag 04 december 2012 @ 21:45:
Waar koop ik deze game best (goedkoopst) en dat ik hem meteen kan spelen? Liefst de Deluxe edition en betalen via PayPal.
En dat gaan wij voor jouw op commando oplossen?
Kijk gewoon even in de pricewatch.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mukkel

mukkel

Dus..... Zodoende

spoiler:
Argh heb hem net uitgespeeld en de aardige man uitgehangen door "m'n vrienden" te redden.

Wat ik mij dus afvraag is de verhaallijn langer als je bij Citra blijft of is het dan alsnog het einde, alleen dan met een andere tint??? M'n eerstvolgende save game is ruim een uur eerder ..

Aaahj thx hier beneden :) ik wist niet dat er een spoiler command was. sorry

[ Voor 28% gewijzigd door mukkel op 04-12-2012 22:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Compizfox

Compizfox

Bait for wenchmarks

@mukkel: Spoiler ;)
WeAreLegion schreef op dinsdag 04 december 2012 @ 12:14:
[...]

Toch wel he varken en zwijn ;) maar goed ze staan wel op de kaart inderdaad, maar goed zit te wachten tot ik weer terug kan naar het eiland haha. Wat is er eigenlijk veranderd in 2e patch? Kan zo snel geen patch notes vinden.
Voor iedereen die nog niet snapt wat een boar (zwijn) is: Een harig varken met slagtanden :P
Visgek82 schreef op dinsdag 04 december 2012 @ 12:40:
Even voor de mensen met een AMD videokaart...

http://support.amd.com/us...talyst1211betadriver.aspx

Er is een nieuwe beta driver uit. deze moet je installeren + CAP2 , kan nu opeens op mijn 6950 1gb fatsoenlijk met 2x MSAA spelen , en zelfs 4x MSAA is niet teveel. voor de driver update kon dit zeker niet, en merk dus ook dat het spel echt soepeler draait.
Thx, ga ik even proberen. 12.11 beta 11 al weer? ik draai nog beta 8 :P

Multiplayer heeft wel wat slechte punten trouwens. Ten eerste zijn er niet eens dedicated servers. Misschien dat console spelers dat gewend zijn maar ik kon het me niet voorstellen, toch is het zo.

Net had ik een potje waar de host ontzettend lagte. Het was zachtgezegd onspeelbaar. Toen hebben we de host weggepest, kregen we een host migration en toen was het weer te spelen :')

Wapens zijn ook een beetje raar uitgewerkt. De AK-47 bijvoorbeeld, heeft een enorme spread. Op long range raak je er niets meer mee. Terwijl je AK-47 juist een hoge recoil en lage spread zou moeten hebben.

[ Voor 21% gewijzigd door Compizfox op 04-12-2012 22:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Steef
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 22:29

Steef

GoT's Most Eaten

WeAreLegion schreef op dinsdag 04 december 2012 @ 21:25:
Mmm

[video]

Maar als je kijkt zie je bij de stenen dat er soort popup effect verschijnt. Het is niet bij alles maar iemand hier ook last van?
Misschien even in het SPV forum loeren: [Multi] Far Cry 3 - Problemen, specs, etc.

Overigens vraag ik mij af of dit niet gewoon Tesselation at work is. Mij overkomt hetzelfde.

Sony A7III | Sony 24 - 105 G | Sigma 100 - 400

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bram1984
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 16-12-2020
Jumpman schreef op dinsdag 04 december 2012 @ 19:59:
[...]

/offtopic

En dat is belangrijk om?

\ontopic
Waar zeg ik precies dat het belangrijk is?

Ik vind het er gewoon niet uitzien. Zulke games moet je voor de volle beleving gewoon in het Engels spelen, vind ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SmokingCrop
  • Niet online
Die editor is wel redelijk lame aangezien dat je geen vehicles, A.I. & weapons er in mag steken volgens de validator..
maar je kan ze wel erin plaatsen? :F

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• prutser001
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 27-05 23:47

prutser001

Vaak zit het tegen en soms zi

WeAreLegion schreef op dinsdag 04 december 2012 @ 21:25:
Mmm

[video]

Ik heb dit ook, misschien komt het omdat ik nog een 1gb videokaart heb ofzo? Ik kan uren door de jungle lopen en het valt me niet 1 keer op, ik kan even 'fast travel' gebruiken en de deur in het hutje waar ik dan ben 'tovert' tevoorschijn. Soort van silent hill efect op de muur. Het is niet zo dat de hele deur ineens tevoorschijn komt het is..... 'raar'. Het gebeurd niet vaak maar als het gebeurd valt het op.

Asus Z390 Maximus IX Hero, Intel 9900K, RTX3080, 64GB DDR4 3000, 2TB NVME, Samsung 850Evo 1TB, 4 x 14TB Toshiba, Be Quiet SB 801, Samsung 34"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SmokingCrop
  • Niet online
en nu heb ik blijkbaar ergens een wapen geplaatst die ik niet meer terug kan vinden.. (zelf als ik gewoon alle areas selecteer en de items check..) = paar uur wasted aangezien hij nooit meer validated kan zijn..

map editor is een stap naar beneden imo

[ Voor 14% gewijzigd door SmokingCrop op 04-12-2012 22:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WeAreLegion
  • Niet online
prutser001 schreef op dinsdag 04 december 2012 @ 22:32:
[...]

Ik heb dit ook, misschien komt het omdat ik nog een 1gb videokaart heb ofzo? Ik kan uren door de jungle lopen en het valt me niet 1 keer op, ik kan even 'fast travel' gebruiken en de deur in het hutje waar ik dan ben 'tovert' tevoorschijn. Soort van silent hill efect op de muur. Het is niet zo dat de hele deur ineens tevoorschijn komt het is..... 'raar'. Het gebeurd niet vaak maar als het gebeurd valt het op.
Nah het is niet door 1GB videokaart ik heb namelijk 3GB versie en daar gebeurd het dus ook bij, ook bij een deur idd soms of een vending machine :) maar goed zal er maar niet meer op letten :) denk dat gewoon spel zelf is :)

Denk dat het de teselation is althans daar lijkt het heel veel op wat iemand al zei :) merk het nu bij muur waar steen uit steekt als ik dichter bij kom steekt ie uit, ga ik naar achter niet meer hehe :) tis beetje obvrious zo maar goed boeit verder niet :) Es ff verder me thet spel :D

[ Voor 15% gewijzigd door WeAreLegion op 04-12-2012 22:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• handige_harrie
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 29-05 17:30

handige_harrie

Kill Bill Vol.1

Silasje schreef op dinsdag 04 december 2012 @ 00:02:
ps. Weet iemand dat skrillex nummer te vinden op internet? of kan iemand die uit de game rippen? kan ik onderweg naar school lekker aan die missie terugdenken :9
Wát een heldenmissie _/-\o_ is dat zeg. Dikke muziek, vette gun, vette graphics en virtueel stoned :D. Mijn game-ervaring van de laatste paar jaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Avalaxy
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 31-05 10:15
Ik heb met de nieuwe drivers wel een performance winst ten opzichte van de oude Catalyst 12.11 beta op mijn HD6870 :) Ik kan nu een aantal dingen op Ultra zetten ipv Very High.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Visgek82
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 20:26

Met 12.10 en 12.11 beta8 en CAP1 had ik haperingen tijdens bewegen en daarnaast de bekende micro-stutter. Alleen in DX9 mode had ik dat niet.

Met 12.11 beta11 en CAP2 heb ik alleen nog in DX11 mode met crossfire de haperingen tijdens bewegen. Zonder Crossfire loopt het prima, maar in alle situaties blijft er micro-stutter.

Daarnaast heb ik echt dikke crashes gehad (pieptoon uit speakers, zwart scherm) met de nieuwe drivers. Met 12.10 liep het spel wel eens vast, maar ik kon dan via het taakbeheer nog iets regelen. Nu met de beta11 versie ging het dus flink mis.

Ik moet zeggen dat ik er wat klaar mee ben. Er is gewoon geen oplossing voor en het spel loopt echt zwaar schokkerig. Ik kan hierdoor bijvoorbeeld niet normaal een race doen of over het eiland touren. Elke vijf seconden schokt en hapert alles even en daardoor is sturen heel lastig.

Ik weet niet waar zoiets mis gaat, maar het feit dat er binnen een week twee patches en twee beta drivers komen voor één spel, vind ik toch wel overdreven. Het lijkt mij toch normaal dat een spel gewoon stabiel moet draaien op bestaande drivers. Ik vraag mij dan altijd af hoe het spel op de pc's van de developers draait. Die hebben ook geen speciale beta drivers gehad tijdens het ontwikkelen.

Het klink wellicht lullig, maar dan zet je crossfire for the time being toch even uit ? Jouw kaart is snel genoeg om de game meer dan acceptabel te draaien met alles op ultra, en met de nieuwste drivers krijg je er nog gratis 2x msaa bij. Meer dan genoeg om van de game te genieten... Luxeprobleem?

Je zou nog kunnen proberen met vsync en max pre-rendered frames iets te doen. Dit wil nog wel eens effect hebben (vsync moet sowieso altijd aan).

Ryzen 7 7700X , 32 GB RAM, ProArt 4080 Super, MSI B650 Tomahawk, 2x2tb NVME

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• krouwen
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 30-05 11:39

krouwen

Hardware Enthusiast

MaxFPS instellen al geprobeerd? Werkte bij mij tegen de microstuttering icm met CF.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pazienza
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 31-05 11:18
Wat een heerlijk spel is dit zeg, echt zo'n game waarbij je denkt dat je net zit te spelen maar toch al 3 uur bezig bent geweest.

Ik ben constant bezig met van alles en nog wat. Dan vermoord ik weer iemand of speel ik zo'n toren vrij. Dan ga ik op jacht om net die laatste pels te krijgen. En soms loop ik gewoon alleen maar een beetje rond te sluipen. :)

Stukken beter dan Far Cry 1 en 2, bravo!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Patriot
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 30-05 19:08

Patriot

Fulltime #whatpulsert

krouwen schreef op woensdag 05 december 2012 @ 01:15:
MaxFPS instellen al geprobeerd? Werkte bij mij tegen de microstuttering icm met CF.
Hoe doe je dat precies?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pazienza
  • Laatst online: 31-05 11:18
Hoe kun je eigenlijk zien in Uplay hoeveel uur je gespeeld hebt?

[ Voor 7% gewijzigd door Pazienza op 05-12-2012 02:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Okasha
  • Registratie: November 2000
  • Niet online
Gisteravond ook plezier gehad met het spelletje :). Kon opeens een heleboel zakjes craften en dat hielp goed. Voornamelijk de ammo pouches had ik nog niet, waardoor ik in vuurgevechten soms in de shit kwam te zitten. Nu heb ik een paar goede wapens, genoeg ammo en loop ik een stuk meer ontspannen rond. Ook heb ik 4 wapens om mijn nek hangen ipv 1. Vind het wel leuk dat je dat uitbouwt en zo echt stappen maakt in je ontwikkeling.

Dat jagen is de oplossing gewoon voor om niet teveel te zoeken maar vooral beetje geduld te hebben. Dieren rennen weg van geluid, net als in het echt. Als je ergens tijdje staat staan er zomaar 10 dieren in je buurt van verschillend pluimage.

Irriteer me alleen nog aan het feit dat mijn computer begint op te stijgen zodra ik het spel start. Die HD7870 die ik speciaal heb gekocht maakt echt een loei geluid. Dacht dat de Asus DirectCUII aftermarket cooler wat stiller zou zijn maar niets is minder waar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• prutser001
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 27-05 23:47

prutser001

Vaak zit het tegen en soms zi

Ik had een leukere
spoiler:
Voor een missie op het 2de eiland moest ik 3 gasten uitkleden met poker

Eerste 'poging' had ik er 2 uitgekleed maar die overbleef speelde heel irritant en schoot gewoon niet op. Weg gelopen en overnieuw gegaan.. blijken de andere 2 ook weer terug te komen.. Maar gelijk all in gegaan '$2000' en woppa wegwezen :) Gewonnen met 4 of a kind.

Asus Z390 Maximus IX Hero, Intel 9900K, RTX3080, 64GB DDR4 3000, 2TB NVME, Samsung 850Evo 1TB, 4 x 14TB Toshiba, Be Quiet SB 801, Samsung 34"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pannekoek81
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 23:08
Erg gaaf spel, heb hem voor de xbox. Bevalt enorm goed. Ziet er prima uit, nee geen pc kwaliteit, maar ik vind goed. Vooral de vrijheid is gewoon erg leuk.

Echter, gister missie op een boot, plots kan ik niet meer van wapen wisselen of herladen. Wat ik ook doe. Van de boot af na tijdje, echter nog werkt het niet. Lastig. Komt wel in beeld herladen, maar nope, werkt niet. Irritant. :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HannesB
  • Registratie: Oktober 2012
  • Laatst online: 25-04 08:59
Aerocivic schreef op dinsdag 04 december 2012 @ 17:00:
Mijn favoriet op het water is toch wel de patrouille-boot. Niet zo snel, maar wel relaxed switchen naar de gun om hier en daar wat plat te maaien... >:)
Heb een bug ontdekt met die boot: als je aan het stuur bent, en wilt switchen naar de gun (bij mij numpad + ingesteld op de muis) doe ie het. Wil ik van de gun terug naar het stuur, doet ie het niet. Toch jammer van die kleine foutjes (besturing glider, bij de eerste missie in de wagen dat enkel 'e' werkt als interactie, paar kleine grafische foutjes, soms lopen er 2 piraten rond zonder 2 inwoners in gevangenschap, ...) Zo ook al meegemaakt dat ik een piraat wil lokken naar een plek met stenen te gooien. Hij komt, je gooit een andere steen in dezelfde richting en dan loopt hij plots de andere kant op. Dit verstoort dan heel uw strategie :p

Ik begrijp dat zo'n open wereld veel moeilijker is te programmeren dan een lineair spel, maar die minpuntjes verpesten soms wel het plezier. Net omdat het voor de rest wel een ongelofelijk spel is! Versta me niet verkeerd, ik speel het spel enorm graag, het is prachtig om te zien met die wilde dieren, grafisch is het best mooi weergegeven.

Maar ik vind het wel vreemd dat dit fouten niet worden opgemerkt door zij die het spel reviewen. Of spelen die altijd met standaard besturing? Iets als met die glider bv.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dannbla
  • Laatst online: 27-05 18:30
Ik heb er nu ongeveer 17 uur opzitten maar ik moet even mijn frustratie kwijt :P

spoiler:
Ik irriteer me dood aan de lompheid van Jason als het gaat om Vaas. KEER op KEER laat hij zich verassen en weet Vaas hem te pakken. Ik bedoel, dit is echt too much, iedere keer als je denkt "omfg, daar gaan we weer, nu toch echt de laatste keer" weet Vaas het daarna WEER te flikken om Jason te verassen. Iedere keer tuint hij als een bambi in de vallen van Vaas.

En dan bedoel ik niet goed uitgedokterde vallen. Nee op enig moment dring je de thuisbasis van Vaas binnen, knal je zijn hele leger overhoop en vervolgens loop je naar binnen (in een filmpje ofcours) en staat Vaas, heel kinderachtig, OM EEN HOEKJE te wachten en steekt hij je neer. COME ON people, ik ben toch 1 of ander volgetatoeerde vechtgemachine?

En dan weet Ubisoft het nog mooier te maken na 40 keer als een sukkel in zijn valstreken te vallen flikt Jason het eindelijk om Vaas te killen, maar mag je dat zelf doen? Nee hoor, dit zie je lekker gebeuren in 1 of andere vage droom en een quick time event. OMFG Ubisoft, ik heb me de hele rit van de storymode lopen irriteren aan Vaas en nu mag ik hem zelf niet voor zijn flikker schieten?

[ Voor 17% gewijzigd door dannbla op 05-12-2012 09:19 ]

There's no school like the old school and i'm the headmaster

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spaceboy
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 31-05 10:57

spaceboy

Op grote hoogte

Ok, simpele vraag. Ik heb een grotere wallet nodig. Daarvoor heb ik pig skin nodig.

WAAR VIND IK VARKENS!??

(ja, ik begin net)

Aan bovenstaande tekst kunnen geen rechten worden ontleend. Aan de tekst hieronder wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bulletrene
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 07-06-2022
spaceboy schreef op woensdag 05 december 2012 @ 09:40:
Ok, simpele vraag. Ik heb een grotere wallet nodig. Daarvoor heb ik pig skin nodig.

WAAR VIND IK VARKENS!??

(ja, ik begin net)
Op de map kijken naar een tekening van een varken! en dan in dat gebied gaan zoeken ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• beany
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 31-05 15:49

beany

Meeheheheheh

spaceboy schreef op woensdag 05 december 2012 @ 09:40:

WAAR VIND IK VARKENS!??

(ja, ik begin net)
Check je map!

Kijk in het Craft menu bij de wallets welk dier icoontje erbij staat. Onthoud dit icoontje, en kijk op de kaart waar je dat icoontje ziet. Ga daar naar toe en ga jagen! :)

Dagelijkse stats bronnen: https://x.com/GeneralStaffUA en https://www.facebook.com/GeneralStaff.ua

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• watercoolertje
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 31-05 08:52

watercoolertje

Untertitel

Voor de mensen die steeds guns ipv loot oppakken, houdt de lootknop al in voor je aan komt lopen en je pakt ALTIJD loot en NOOIT guns :)

(16 x 300Wp) 4800Wp + (sinds 14 feb 2023) (7 x 405Wp) 2835Wp = 7635Wp @Zuid op 4.5kW omvormer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dennis_1987
  • Laatst online: 12-07-2024

Dennis_1987

Level 29 Humanoid

Aerocivic schreef op dinsdag 04 december 2012 @ 17:00:
Die patrol boat is ook een heel goeie manier om haaien te jagen. Eerst vaar je er een keer overheen en dan switch je naar die mounted gun om die haai te pakken.

[...]

Ik heb hetzelfde, 12.11 beta8 drivers en cfx HD7970. Ik heb de instellingen op ultra, speel op 1440p, 4x msaa en in principe draai ik volgens fraps 60 fps maar ik heb ook last van microstutter als het snel gaat (bijvoorbeeld in voertuigen of tijdens het rennen). Ik zie dan ook geen framedrops in de fps-counter maar ik merk dat het gewoon minder vloeiend loopt. Ik zal vanavond ook even testen hoe het loopt op een kaart.

Hier had een gevatte opmerking kunnen staan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Playa del C.
  • Nu online
Visgek82 schreef op woensdag 05 december 2012 @ 00:09:
[...]

Het klink wellicht lullig, maar dan zet je crossfire for the time being toch even uit ? Jouw kaart is snel genoeg om de game meer dan acceptabel te draaien met alles op ultra, en met de nieuwste drivers krijg je er nog gratis 2x msaa bij. Meer dan genoeg om van de game te genieten... Luxeprobleem?

Je zou nog kunnen proberen met vsync en max pre-rendered frames iets te doen. Dit wil nog wel eens effect hebben (vsync moet sowieso altijd aan).
Dat is niet lullig, je hebt helemaal gelijk. Wist ik zelf ook van tevoren. Alsnog is het wel heel frustrerend als je weet dat je de hardware hebt gekocht om een spel perfect te draaien, waarna je door waarschijnlijk slechte drivers en/of game code gedwongen zonder crossfire moet gaan spelen. Ligt hier dan dus 300 euro voor niks in mijn game-pc. Heb dit met meerdere games al gehad, dus voor mij nooit meer een crossfire of dergelijke oplossing. Het werkt zelden zoals het hoort.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• krouwen
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 30-05 11:39

krouwen

Hardware Enthusiast

YouTube: Far Cry 3 micro-stuttering - UPDATED - check description

Vul MaxFps="60" in Gamerprofile.xml in bij mijn documenten/far cry. Maak dit bestand 'alleen lezen'! Vsync off.

Maakte mijn game zeer vloeiend icm CF.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jumpman
Playa del C. schreef op woensdag 05 december 2012 @ 10:07:
[...]

Dat is niet lullig, je hebt helemaal gelijk. Wist ik zelf ook van tevoren. Alsnog is het wel heel frustrerend als je weet dat je de hardware hebt gekocht om een spel perfect te draaien, waarna je door waarschijnlijk slechte drivers en/of game code gedwongen zonder crossfire moet gaan spelen. Ligt hier dan dus 300 euro voor niks in mijn game-pc. Heb dit met meerdere games al gehad, dus voor mij nooit meer een crossfire of dergelijke oplossing. Het werkt zelden zoals het hoort.
/offtopic

Dat was mijn conclusie in 2006 ook. Je kan beter elk jaar een grafische kaart kopen die de games van dat jaar goed kan draaien, en het volgende jaar (of eventueel een jaar overslaan) weer grafische kaart kopen voor de games van dat jaar met dito nieuwe technieken. En nooit maar dan ook nooit de echte dure top modellen aanschaffen of een CF of SLI opstelling. Een echte top kaart of CF en SLI is leuk, maar je afschrijving tegenover de ondersteuning en kwaliteit is gewoon te hoog. Elk keer één modelletje onder het topmodel (zeg maar in de klasse van € 250,00/€ 300,00 voldoet prima voor één of twee jaar, als je niet op extreem hoge resoluties speelt.

\ontopic.

Ik verwacht dat de Drivers nog wel beter en beter worden, omdat Far Cry 3 echt zo'n game is die de komende jaren als Benchmark gebruikt gaat worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• janvanmil
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 27-05 11:09
Jumpman schreef op woensdag 05 december 2012 @ 10:25:
[...]

/offtopic

Dat was mijn conclusie in 2006 ook. Je kan beter elk jaar een grafische kaart kopen die de games van dat jaar goed kan draaien, en het volgende jaar (of eventueel een jaar overslaan) weer grafische kaart kopen voor de games van dat jaar met dito nieuwe technieken. En nooit maar dan ook nooit de echte dure top modellen aanschaffen of een CF of SLI opstelling. Een echte top kaart of CF en SLI is leuk, maar je afschrijving tegenover de ondersteuning en kwaliteit is gewoon te hoog. Elk keer één modelletje onder het topmodel (zeg maar in de klasse van € 250,00/€ 300,00 voldoet prima voor één of twee jaar, als je niet op extreem hoge resoluties speelt.
/offtopic Dat was mijn conclusie ook, ieder jaar veel geld in mn pc pompen en dan nog steeds problemen. ik heb het uiteindelijk opgelost door een console te kopen. Alles draait (al is het niet de beste kwaliteit) en ik ben van de stress af. Ook speelt mee dat ik er niet zoveel tijd meer voor heb en nu beetje casual game

[ Voor 3% gewijzigd door janvanmil op 05-12-2012 10:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• calsonic
  • Registratie: Augustus 2012
  • Niet online
Ik zie net dat er een nieuwe update is namelijke 1.0.2

----------------------------------------------
Release note – Patch 1.02

Multiplayer fixes for the patch:

PVP:
- Fixed some issues with user created maps when more than 8 players were playing them.
- Improved matchmaking for both Multiplayer and Co-op modes.
- Improved team balancing when playing in party.
- Fixed issues with Live balancing patch system.

Map Editor:
- Fix for the Map Editor crash at launch when the PC user contains language-specific characters.

Single Player fixes for the patch:

- Fixed issue where players fall through the world when not connected to the Ubisoft servers.
- Fixed the "View Leaderboard" and "Start Trial" buttons in the World Map.
- Improved stability when quitting to desktop.
- Fixed issue with leaderboards.

[ Voor 85% gewijzigd door calsonic op 05-12-2012 10:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Playa del C.
  • Nu online
krouwen schreef op woensdag 05 december 2012 @ 10:09:
YouTube: Far Cry 3 micro-stuttering - UPDATED - check description

Vul MaxFps="60" in Gamerprofile.xml in bij mijn documenten/far cry. Maak dit bestand 'alleen lezen'! Vsync off.

Maakte mijn game zeer vloeiend icm CF.
Ik heb het exact geprobeerd, maar ook dit werkt niet. In ieder geval heb ik het spel nooit zonder microstutter gezien (dus zijwaart lopen/strafen en dan zie je duidelijk dat het beeld hikt) Daarnaast blijf ik wat ik ook doe, in crossfire en dx11 tijdens het lopen en rijden steeds fps drops naar onder 20 houden. Spel draait als ik stilsta perfect. Ook de muisbeweging is supersoepel.

Ik heb ook nog eens gekeken naar het 'throttlen' van videokaarten. Wanneer er teveel stroom wordt verbruikt, zit er een beveiliging op waardoor de clocksnelheden naar 2D mode gaan en de videokaart dus het gas even terug neemt ter bescherming van hardware. Dit kan ook gebeuren door een te lage voeding. Met MSIAfterburner heb ik ook daar niks van kunnen merken. Clocks en temperatuur blijft stabiel ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LiquidT_NL
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 13-05-2021
janvanmil schreef op woensdag 05 december 2012 @ 10:30:
[...]

/offtopic Dat was mijn conclusie ook, ieder jaar veel geld in mn pc pompen en dan nog steeds problemen. ik heb het uiteindelijk opgelost door een console te kopen. Alles draait (al is het niet de beste kwaliteit) en ik ben van de stress af. Ook speelt mee dat ik er niet zoveel tijd meer voor heb en nu beetje casual game
Ik vind het altijd een beetje vreemd: bijvoorbeeld jij die veel geld in je PC pompt (en blijkbaar hoge eisen stelt ipv games op medium/low te spelen), maar die eisen volledig laat varen als je kiest voor een console. Het constant moeten upgraden is echt niet nodig voor een PC, als je ruime eisen hebt kan je 4 tot 5 jaar doen met een PC met tussentijdse upgrade.

Hoe dan ook snap ik het wel hoor, heb ook een PS3 voor drbij

Explorers in the further regions of experience...demons to some, angels to others.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mukkel

mukkel

Dus..... Zodoende

micro stutter, eigenlijk nooit last van gehad.

Vsync 1 frame in FC3 is toch precies hetzelfde als maxfps="60" (teminste als je monitor 60hz is)
Of wat is het verschil dan? Behalve dat je met vsync het ingame insteld en via maxfps buiten het spel om.

[ Voor 7% gewijzigd door mukkel op 05-12-2012 10:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mjszwo
  • Niet online
mukkel schreef op dinsdag 04 december 2012 @ 21:58:
spoiler:
Argh heb hem net uitgespeeld en de aardige man uitgehangen door "m'n vrienden" te redden.

Wat ik mij dus afvraag is de verhaallijn langer als je bij Citra blijft of is het dan alsnog het einde, alleen dan met een andere tint??? M'n eerstvolgende save game is ruim een uur eerder ..

Aaahj thx hier beneden :) ik wist niet dat er een spoiler command was. sorry
Het alternatieve einde gaat zo:

spoiler:
Jason snijdt de keel van Liza (z'n vriendin) door, en bezwangerd Citra vervolgens (seksscene). Direct na "de daad" vermoord Citra Jason met het mes waar Jason al die tijd naar op zoek is geweest, en meldt daarbij dat het kind dat ze van Jason zal krijgen de heerser van de jungle zal worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• djunicron
  • Laatst online: 28-05 00:28

djunicron

*click-swoosh-thud*

mukkel schreef op woensdag 05 december 2012 @ 10:48:

Vsync 1 frame in FC3 is toch precies hetzelfde als maxfps="60" (teminste als je monitor 60hz is)
Of wat is het verschil dan? Behalve dat je met vsync het ingame insteld en via maxfps buiten het spel om.
Dat het van een andere bron komt voor de engine. Theoretisch zou je verwachten dat het hetzelfde is, maar dat lijkt het niet te zijn.

FarCry 3, het enige spel waarbij v-sync je ook laat inleveren op je fps, zelfs als je nog niet aan je refresh-rate zit... (van ~40 naar 36 gemiddeld bij het inschakelen - die 10% zit er waarschijnlijk "naast" kwa timing, dus laten ze gewoon maar niet zien?)

Verder wel een aardig spel tot nu toe, ziet er mooi uit en leuk verzonnen kwa opzet, maar het jagen staat mij nu al een beetje tegen. :X Het gedrag van de beesten en het aantal hits dat ze kunnen hebben / hoe ze reageren lijkt nergens op, daarnaast verdwijnen ze als je ze gewoon neer sprayed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• janvanmil
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 27-05 11:09
LiquidT_NL schreef op woensdag 05 december 2012 @ 10:42:
[...]

Ik vind het altijd een beetje vreemd: bijvoorbeeld jij die veel geld in je PC pompt (en blijkbaar hoge eisen stelt ipv games op medium/low te spelen), maar die eisen volledig laat varen als je kiest voor een console. Het constant moeten upgraden is echt niet nodig voor een PC, als je ruime eisen hebt kan je 4 tot 5 jaar doen met een PC met tussentijdse upgrade.

Hoe dan ook snap ik het wel hoor, heb ook een PS3 voor drbij
Ik heb dan ook mn eisen bijgesteld. Het gaat me niet meer om de hoogste kwaliteit (en de daaraan gekoppelde hoge kosten die ik ervaar) maar nu vooral om het relaxed gamen. Daarom ben ik wel blij dat als ik het dvdtje van de game in mn xbox mik, dat dit me nergens druk over hoef te maken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• whersmy
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 25-01 10:32
Weet iemand of het normaal is dat je geen missies meer moet doen? Heb net die pakketjes gescand voor een alien, maar nu ben ik al dagen aan het rondrijden en varen maar ik krijg geen missies meer, ook geen uitroepteken op de map! :-(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• parkeermeter
  • Laatst online: 23-05 15:21
watercoolertje schreef op woensdag 05 december 2012 @ 09:43:
Voor de mensen die steeds guns ipv loot oppakken, houdt de lootknop al in voor je aan komt lopen en je pakt ALTIJD loot en NOOIT guns :)
Thnx! Dit was soms wel frustrerend :)
Ook dat ik soms helemaal niet kan looten terwijl ik recht bovenop het lijk sta..1 stap naar voor of achter kan het ineens wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shodan
  • Laatst online: 19:47
Visgek82 schreef op woensdag 05 december 2012 @ 00:09:
[...]

Jaja, dat is wel een beetje overdreven. Een 6970 is niet genoeg hoor om in ultra te spelen MET 2x MSAA, zou wat zijn, waarom zou er dan uberhaupt SLI / crossfire bestaan...

Met die instellingen haal je denk ik tussen de 30-40 met geluk 45 fps. Door simpelweg PostFX uit op medium te zetten en MSAA ook uit (wat met beta 11 nog steeds 8 fps uitmaakt! Is volgens mij alleen voordelig met 7xxx serie...) haal ik op 1680*1050! 50-60 fps, uitschieters naar 70+ En dat is zeer goed speelbaar en ben ik ook zeker tevreden over!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• QwaftZefoni
  • Laatst online: 28-05 09:18
er wordt wel erg driftig gemod; ik stelde een vraag over de LOD aanpassingen van LordHades en vind dat niet thuishoren in vragen of problemen met draaien, kom op zeg, tweaken van de gamerprofile hoort hier thuis m.i. Nou ja, daar dan maar verder LordHades?

anyway: mss ben ik een dodo maar waar/hoe in Amanaki town verkoop ik dan ineens al m'n loot?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jooosdt
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 25-05-2023
Ik vind FC3 gewoon een teleurstelling.

De missies zijn nog leuk, hoewel je vordert in het spel het wel repetitief begint te worden.
Wapensysteem is ruk, ik koop een sniper, vervolgens speel ik hem vrij. Ik heb hierna alleen nog maar ammo gekocht en het hele spel met 10k dollars rondgelopen. Oh ja bedenk me net dat je voor 400 dollar een silencer kan kopen...yoepie.
Daarbij is het jagen leuk bedacht, maar omdat je dit zoveel moet doen niet egt een leuke toevoeging. De AI van dieren en vijanden is dan ook zeer matig.

Gecombineerd met de korte verhaallijn vond ik het eigenlijk alle lof die ik gelezen heb aan reviews niet waard.
Ook omdat er nog zo veel bugs inzitten dat ik het gevoel krijg dat ze te snel released hebben.

Ik heb het nu 4 dagen geleden uitgespeeld, en ik moet je zeggen dat ik totaal geen behoefte heb om het spel nog op te starten. Het verveelt me al als ik eraan denk.

[ Voor 12% gewijzigd door jooosdt op 05-12-2012 11:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LocalJoost
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 20-05 12:39

LocalJoost

plaatje hieronder

QwaftZefoni schreef op woensdag 05 december 2012 @ 11:36:
er wordt wel erg driftig gemod; ik stelde een vraag over de LOD aanpassingen van LordHades en vind dat niet thuishoren in vragen of problemen met draaien, kom op zeg, tweaken van de gamerprofile hoort hier thuis m.i. Nou ja, daar dan maar verder LordHades?

anyway: mss ben ik een dodo maar waar/hoe in Amanaki town verkoop ik dan ineens al m'n loot?
In de shop schuin tegenover je safehouse, mens achter de balie aanspreken, rechtsboven op het dollartekentje klikken en vervolgens onderaan kiezen voor Quick Sell

☻/ Trotse papa van Thijs en Bas :)
/▌Beesjes haal je uit het asiel, heb ik uit betrouwbare bron :)
/ \ BOB :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mukkel

mukkel

Dus..... Zodoende

Caponi schreef op woensdag 05 december 2012 @ 10:57:
[...]

Het alternatieve einde gaat zo:

spoiler:
Jason snijdt de keel van Liza (z'n vriendin) door, en bezwangerd Citra vervolgens (seksscene). Direct na "de daad" vermoord Citra Jason met het mes waar Jason al die tijd naar op zoek is geweest, en meldt daarbij dat het kind dat ze van Jason zal krijgen de heerser van de jungle zal worden.
Thanks :) Toch de moeite waard om het even op te pakken na de laatste save game.

spoiler:
In de vriendelijke versie snijd je iedereen los en citra is verontwaardigd . Hierna komt de generaal met die bril kwaad aan en wil je neersteken. Citra springt ervoor en sterft. Daarna zie je de gemaakte boot vervaren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Verderf
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 19:16
Iemand anders ook last van de floating bow bug? Bij mij zweeft er constant een extra boog naast me die te zien is als ik naar beneden kijk, redelijk apart.

Oop ubisoft paar andere mensen gezien met hetzelfde probleem, zowel console als PC.
http://forums.ubi.com/sho...31691-Floating-Bow-Forums

[ Voor 11% gewijzigd door Verderf op 05-12-2012 12:04 ]

| Asus ROG X570-E | AMD 5800X | 4x8GB DDR4 | Geforce 5080 Xtreme Waterforce | FSP hydro Pro 1000watt | 2TB WD Black | 2019 Tesla Model 3 LR

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dennis_1987

Dennis_1987

Level 29 Humanoid

LocalJoost schreef op woensdag 05 december 2012 @ 11:55:
[...]

In de shop schuin tegenover je safehouse, mens achter de balie aanspreken, rechtsboven op het dollartekentje klikken en vervolgens onderaan kiezen voor Quick Sell
Je kunt ook altijd je troep verkopen in de weapon locker in de safe houses zelf.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LiquidT_NL
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 13-05-2021
jooosdt schreef op woensdag 05 december 2012 @ 11:47:
Ik vind FC3 gewoon een teleurstelling.

De missies zijn nog leuk, hoewel je vordert in het spel het wel repetitief begint te worden.
Wapensysteem is ruk, ik koop een sniper, vervolgens speel ik hem vrij. Ik heb hierna alleen nog maar ammo gekocht en het hele spel met 10k dollars rondgelopen. Oh ja bedenk me net dat je voor 400 dollar een silencer kan kopen...yoepie.
Daarbij is het jagen leuk bedacht, maar omdat je dit zoveel moet doen niet egt een leuke toevoeging. De AI van dieren en vijanden is dan ook zeer matig.

Gecombineerd met de korte verhaallijn vond ik het eigenlijk alle lof die ik gelezen heb aan reviews niet waard.
Ik snap ook niet hoe ze dit "Skyrim with guns" kunnen noemen. Het side-mission systeem is repetitief en wordt door je strot geduwd door de slechte basic gear. Geld is overbodig, dat zag ik ook al aankomen.

Punt is dat de game helemaal niet zo vrij en open is als dat ze willen doen geloven. Skyrim had relatief goede sidequests, and vaak was ik 10x zoveel tijd kwijt aan het sidequesten. Hier voelt het verplicht en voornamelijk saai.

Explorers in the further regions of experience...demons to some, angels to others.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Schnoop
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 31-03 09:10
LiquidT_NL schreef op woensdag 05 december 2012 @ 12:14:
[...]

Ik snap ook niet hoe ze dit "Skyrim with guns" kunnen noemen. Het side-mission systeem is repetitief en wordt door je strot geduwd door de slechte basic gear. Geld is overbodig, dat zag ik ook al aankomen.

Punt is dat de game helemaal niet zo vrij en open is als dat ze willen doen geloven. Skyrim had relatief goede sidequests, and vaak was ik 10x zoveel tijd kwijt aan het sidequesten. Hier voelt het verplicht en voornamelijk saai.
Ik geef je volledig gelijk. Ik heb het gevoel dat overal de game vooral een 9+ krijgt vanwege de grafische pracht. Kwa game zelf vind het het best mee vallen hoe goed hij is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• calsonic
  • Registratie: Augustus 2012
  • Niet online
Speel met de nwe nvidia 310.70 drivers alle opties voluit en 2xmsaa en haal 50-60 fps met een 660Ti

[ Voor 4% gewijzigd door calsonic op 05-12-2012 12:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shodan
  • Laatst online: 19:47
Ja, skyrim met guns is inderdaad beetje overdreven! Fallout is "skyrim met guns" is ook van dezelfde makers. Punt is meer dat de wereld fantastisch mooi neergezet is en je heel veel kan doen naast de main missie. Karakters zijn wel vele malen beter neergezet dan in Skyrim, daarin is geen enkel memorabel karakter waar ik nog wel eens aan terug denk. Misschien als uitzondering Sheogorath.

Ik vind het gewoon heerlijk om het eiland te verkennen en beetje te jagen en gewoon plezier maken. Het heeft een heel hoog fun gehalte. Als je puur missies en sidequests wilt spelen voor het verhaal, ja dan kom je wat bedrogen uit.

Dit gezegd hebbende denk ik niet dat ik met dit spel net zoveel uur speel als Skyrim (130)...
calsonic schreef op woensdag 05 december 2012 @ 12:25:
Speel met de nwe nvidia 310.70 drivers alle opties voluit en 2xmsaa en haal 50-60 fps met een 660Ti
Gefeliciteerd.... -O-

[ Voor 14% gewijzigd door Shodan op 05-12-2012 12:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mu.siQ
  • Laatst online: 28-05 13:36

Mu.siQ

XBL: MusiQ2

Zo, heb the lost expeditions edition net ontvangen in de bus. Om half drie moet ik weg om te werken, maar tot die tijd :D

Ben erg benieuwd! Lees eigenlijk alleen maar positieve verhalen, dus laat maar komen! Tips om eerst in te duiken? Ik denk zelf aan al die beacons! Ik wil graag zien waar ik loop :P

Therefore I must know what I am doing. Maybe.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• m0nk
  • Laatst online: 00:11

m0nk

16-09-2003 15.15

Mu.siQ schreef op woensdag 05 december 2012 @ 12:30:
Zo, heb the lost expeditions edition net ontvangen in de bus. Om half drie moet ik weg om te werken, maar tot die tijd :D

Ben erg benieuwd! Lees eigenlijk alleen maar positieve verhalen, dus laat maar komen! Tips om eerst in te duiken? Ik denk zelf aan al die beacons! Ik wil graag zien waar ik loop :P
Lekker combineren. Ik op weg steeds een stukje questline, en dan erdoorheen radio towers, outposts en sidequests. imho het leukste.

13-05-2016 15:00 | 08-11-2017 8:30 | 25-11-2024 13:47

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• v8power67
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 31-05 16:34

v8power67

Psn: Mausosaurus

Heb die nieuwe driver nog niet getest maar haal dat met een 680gtx net zonder msaa....
Dus hoop dat de driver echt zo goed is :P

Verder vind ik zelf de game echt tof, lekkere sfeer en leuke missies, zeker die met skrillex nummer erbij echt heel tof.
Dalijk weer lekker verder spelen :D

Tax the rich, feed the poor 'Til there are no rich no more!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nyarlathotep
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 27-05 14:56

Nyarlathotep

Crawling Chaos

Nu een paar uur gespeeld, en zeker wel onder de indruk van dit spel :)

Na de laatste AMD drivers wel wat glitches, b.v. wanneer je een safe house in gaat zie je de opbouw en daarmee gepaard grijze lijntjes. Ook op de stenen buiten is dit soms te zien. Niet erg storend gelukkig.

Jammer is wel dat het menu systeem weer duidelijk voor de consoles is gemaakt. Tig keer op Escape drukken om weer verder te spelen is wel irritant.

De variatie in de omgeving en de vele collectibles zorgen voor de nodige afwisseling. Ook heb ik gisteren de pokertafel ontdekt. En er volgt vast nog meer...

Mijn muziekcollectie op Discogs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LxxFxx
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 09-04 16:12
mukkel schreef op woensdag 05 december 2012 @ 10:48:

Draai zelf FC3 op een SLI van 2x GTX670 en het spel draait heel vloeiend buiten dan wanneer ik zijwaarts strafe. Dan lijken objecten wat schokkeriger op het scherm te passeren.
Zal vanavond eens testen met maxfps, vsync en zonder SLI om te testen of dit wel uberhaupt aan de SLI ligt.

Prachtig spel verder! Zoals steeds kan ik het niet laten om eerst alle upgrades te verzamelen (jagen), wat cash op te doen en de zendmasten te capturen alvorens ik aan het echte verhaal begin.
spoiler:
Zit nu nog maar aan het mooie huis van de dokter, maar heb wel al alle masten vrijgespeeld en quasi alles gecraft buiten wat Path of the Hunter items.
. Ik vrees wel al (net zoals ik hier ook al lees) dat geld op den duur waardeloos is aangezien je items inderdaad vrijspeelt. Ze hadden misschien nog een goede money sink moeten bedenken. Zoals het nu ernaar uit ziet ga ik binnenkort weinig incentive hebben om te looten en te jagen.

Anyway, ik geniet enorm van het spel. Stealth is goed uitgewerkt. Jagen op beesten is leuk. Outposts bevrijden is spannend en leuk (take that, FC2!) en dan heb ik nog maar amper iets van het verhaal gezien.
spoiler:
Dat stukje in die grot onder het huis van de dokter in het begin. Wat een prachtige drugs effectjes. Ik moest zowaar aan Max Payne denken!
. Far Cry 1 was een gewoon leuke shooter, Far Cry 2 was mooi maar op de duur erg saai en frustrerend. Maar deze vind ik tot nu toe veruit het leukst. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snake
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 07-03-2024

Snake

Los Angeles, CA, USA

Zit nu 20 uur ingame, single player only, en ik heb mijn bedenkingen bij de hoge cijfers.

Ja het ziet er prachtig uit, de natuur is zalig.

Wat ik jammer vind is dat je niets kan kapot maken, dat was zo leuk in Crysis, maar we zullen te verwent zijn. Wat ik TE idioot voor woorden vind is de beperkingen op attachements. Sure, een red dot en een night vision vizier zijn niet te combineren, maar hoe kan een grotere lader incompatible zijn met een silencer en een red dot?

Ook zijn de checkpoints niet goed gedaan.

En dan ben ik aan het spelen in een bepaalde missie, begint er een timer te lopen. Wat ik pas zag na 3 minuten... WTF? Duidelijke message aub?

Ook dat ik 234235 keer moet klikken om al mijn huiden te verlopen (heb alles op maximum).

En dan word ik aangevallen met een helicopter. Waarom kan ik geen heli besturen? Dat vind ik ALTIJD zo'n dooddoener, als de vijand meer kan als ik.

Ook irritant, heb ik 2 spuiten voor health. Die wil ik graag houden voor in battle, ze zijn tenslote sneller als de goede oude bandage.

Maar eens je een spuit hebt en je duwt op Q gebruikt hij die. Geen mogelijkheid om bij een domme val gewoon een bandage er op te doen.

Waar ik mij ook aan stoor is het healen in auto's en onder water. Als ik val van een berg en dan een auto neem heb ik ineens magisch een kogelgat in mijn arm.

Going for adventure, lots of sun and a convertible! | GMT-8

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Compizfox

Compizfox

Bait for wenchmarks

FeaR schreef op dinsdag 04 december 2012 @ 21:49:
De nieuwe AMD drivers geven mij niet meer of minder FPS.
Bij mij ook niet echt. Het enige is veranderd is, is dat MSAA een veel lagere performance hit geeft dan eerst.
Wellicht dat mijn E8500 dan toch mijn HD6950 2GB Edition aan het nekken is.
Dat lijkt mij sowieso het geval.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mukkel

mukkel

Dus..... Zodoende

310.70 is ook niet de beste kwa SLI...vind 310.64 beter lopen.
.70 blijft soms hangen op 30fps .. ? tewijl m'n beide kaarten maar 50% belast zijn.
Maakt niets uit waar ik ben/ kijk gewoon vast op 30fps.
Het spel afsluiten en herstarten lost het probleem op....Dit probleem had ik niet in .64

Ook is het bullet decal probleem niet opgelost.. :(
Je zult alsnog manueel het bitje om moeten zetten. Zoals ook in .64

Kortom wat voegt .70 toe tov .64 ? Behalve dan een extra probleem.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dinictus208
  • Registratie: November 2000
  • Niet online

Dinictus208

Tele romeo

Hoe ver (in %) van de main quest heb ik nog te gaan als ik nu bij de missie
spoiler:
get to Vaas's island
ben? Wil nl niet dat ik het spel opeens uitgespeeld heb.

Verder vind ik het een leuke game maar ik mis wel een aantal elementen zoals stashen, armour systeem, etc. Het rondrijden is wel echt vet leuk en ook de hele 3d ervaring is echt leuk. Dat heb ik niet ervaren in mijn favo free roam games: slalker en fallout. Met 3d ervaring bedoel ik de delta wing en het jumpen van cliffen etc.

Waar ik echt van geniet is dat je verschillende opties hebt om dingen aan te vliegen.
spoiler:
zo werd ik wakker tussen de lijken en moest ik mijn gear terughalen, bij gebrek aan wapens heb ik 2 komodo varanen achter mij aan laten rennen tot aan het enemie camp. De komodo's maakten het vervolgens af. whaha.

I could feel at the time There was no way of knowing Fallen leaves in the night Who can say where they're blowing As free as the wind And hopefully learning Why the sea on the tide Has no way of turning

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mukkel

mukkel

Dus..... Zodoende

+/- de helft, je hebt nog ff te gaan :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TijmenK
  • Laatst online: 25-06-2020

TijmenK

hun ≠ hen ≠ zij

Kon het niet laten even onder wat spoiler tags te kijken en nu vraag ik me dus af:

spoiler:
Kan je niet meer doorspelen nadat je de laatste missie hebt gedaan?

http://www.youtube.com/watch?v=CYHGh6lmSbo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Compizfox

Compizfox

Bait for wenchmarks

djunicron schreef op woensdag 05 december 2012 @ 11:00:
[...]
Dat het van een andere bron komt voor de engine. Theoretisch zou je verwachten dat het hetzelfde is, maar dat lijkt het niet te zijn.

FarCry 3, het enige spel waarbij v-sync je ook laat inleveren op je fps, zelfs als je nog niet aan je refresh-rate zit... (van ~40 naar 36 gemiddeld bij het inschakelen - die 10% zit er waarschijnlijk "naast" kwa timing, dus laten ze gewoon maar niet zien?)
Dat niet alleen. Vsync is wezenlijk iets anders dan een framerate limit. Het laatste zorgt er enkel voor dat je framerate niet boven een bepaalde waarde uitkomt, Vsync zorgt ervoor dat je videokaart pas een nieuwe frame uit de backbuffer naar de framebuffer mag schrijven als je scherm die net heeft uitgelezen.

Hierdoor elimineer je tearing, maar als je framerate lager is dan je refreshrate, wordt je framerate de helft van je refreshrate (eigenlijk kan met Vsync je framerate alleen waarden aannemen van refreshrate / x waarbij x een geheel getal is)
Dit kun je dan weer gedeeltelijk oplossen dmv triple buffering. (waarmee je er een tweede backbuffer bij krijgt)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FeaR

FeaR

In GoT we trust

Snake schreef op woensdag 05 december 2012 @ 13:22:
Wat ik jammer vind is dat je niets kan kapot maken, dat was zo leuk in Crysis, maar we zullen te verwent zijn. Wat ik TE idioot voor woorden vind is de beperkingen op attachements. Sure, een red dot en een night vision vizier zijn niet te combineren, maar hoe kan een grotere lader incompatible zijn met een silencer en een red dot?
True, daar verbaasde ik me ook al over. Heb daarom ook maar de "Shredder" Signature Edition gekocht: extended mag, silencer en scope.
Nieuwe PC kopen begint wel te kriebelen, nieuwe CPU, Mobo en RAM en we kunnen weer even vooruit. Maar zo vaak game ik ook weer niet op de PC dus zit een beetje dubbel. Ach, met alles op High en een paar dingen op Medium ziet het er nog steeds briljant uit. Kan de resolutie ook wel lager zetten maar ik heb niet voor niets een Dell U2711 gekocht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dennis_1987

Dennis_1987

Level 29 Humanoid

Nyarlathotep schreef op woensdag 05 december 2012 @ 12:37:
[...]

Na de laatste AMD drivers wel wat glitches, b.v. wanneer je een safe house in gaat zie je de opbouw en daarmee gepaard grijze lijntjes. Ook op de stenen buiten is dit soms te zien. Niet erg storend gelukkig.

Jammer is wel dat het menu systeem weer duidelijk voor de consoles is gemaakt. Tig keer op Escape drukken om weer verder te spelen is wel irritant.

[...]
Ik heb hetzelfde, het is een beetje alsof er pop-ups zijn, hetzelfde als je bijvoorbeeld inzoomt heel ver weg dat er opeens bergen/bomen opduiken. Dat heb ik ook een paar keer binnen gehad.

En inderdaad, iedere keer als je in het menu zit dan heb je geen back-to-game mogelijkheid. Ik zou zeggen gebruik backspace of enter om terug te gaan binnen het menu en escape om terug in het spel te komen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mukkel

mukkel

Dus..... Zodoende

gangsterjoop schreef op woensdag 05 december 2012 @ 13:44:
Kon het niet laten even onder wat spoiler tags te kijken en nu vraag ik me dus af:

spoiler:
Kan je niet meer doorspelen nadat je de laatste missie hebt gedaan?
Jawel. Als het verhaal lijn is afgelopen kun je opzich gewoon verder gamen.
Verkennen / dorpen overnemen / opdrachten. Al de dingen die los staan van het verhaal zelf
Het verhaal is dus maar een gedeelte van het spel.

@FEAR ach pomp 180-200,- euro in de economie en je hebt weer een up 2 date PC voor de komende tijd :)
AMD FX-je, mobo en wat DDR3 geheugen kost geen drol meer

[ Voor 14% gewijzigd door mukkel op 05-12-2012 13:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TijmenK
  • Laatst online: 25-06-2020

TijmenK

hun ≠ hen ≠ zij

mukkel schreef op woensdag 05 december 2012 @ 13:48:
[...]

Jawel. Als het verhaal lijn is afgelopen kun je opzich gewoon verder gamen.
Verkennen / dorpen overnemen / opdrachten. Al de dingen die los staan van het verhaal zelf
Het verhaal is dus maar een gedeelte van het spel.
Ah alright,
spoiler:
hoe lossen ze dat mes in je hart van Citra dan op? Of is het net als bij AC3 dat je gewoon doorspeelt ondanks dat je dood bent?

http://www.youtube.com/watch?v=CYHGh6lmSbo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• whersmy
Ik las dat de aa-bits naar 0000xce0000 ofzo veranderen helpt, bij mij iig wel op 2x 580

en ook de instellingen op quality zetten in je nvidia panel, ipv ingame instelling zou helpen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mukkel

mukkel

Dus..... Zodoende

Dat weet ik niet :) ik heb de ander keuze gemaakt.
Maar volgens mij maakt dat niets uit. Het verhaaltje is verteld en afgerond.

Tis meer de keuze. Ja mooi uitgespeeld wat wil je doen?
1 Afsluiten
2 Verder rond dwalen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FeaR

FeaR

In GoT we trust

mukkel schreef op woensdag 05 december 2012 @ 13:48:
[...]
@FEAR ach pomp 180-200,- euro in de economie en je hebt weer een up 2 date PC voor de komende tijd :)
AMD FX-je, mobo en wat DDR3 geheugen kost geen drol meer
Ik houd de economie goed genoeg op gang met mijn audio-aankopen. Maar heb al eens gekeken wat ik kwijt zou zijn en dan kom ik toch zeker rond de 500 euro voor een leuke Intel-set en dan kan/moet er ook nog een SSD bij.

En dan speel ik één keer Far Cry uit en verder zit ik dan op een snelle PC te internetten en wat briefjes te tikken. Vandaar dat ik mezelf nog wat in kan houden ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• watercoolertje
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 31-05 08:52

watercoolertje

Untertitel

parkeermeter schreef op woensdag 05 december 2012 @ 11:21:
[...]

Thnx! Dit was soms wel frustrerend :)
Ook dat ik soms helemaal niet kan looten terwijl ik recht bovenop het lijk sta..1 stap naar voor of achter kan het ineens wel.
Dat is dan ook weer een voordeel van het in kunnen houden van die knop je kan geowon heen en weer lopen over een poppetje en wanneer die normaal die text had laten zien dat je kan looten doet ie het dan direct :)

Over die microstuttering, vanavond is even instellen, ik heb ook CF en haal 60FPS met dipjes naar 55FPS. Dus zou vrij vloeiend aan moeten voelen maar bij straven en met die camera (of wat het ook is), lagged/stottert het als een gek, ookal is die alsnog 60FPS...

(16 x 300Wp) 4800Wp + (sinds 14 feb 2023) (7 x 405Wp) 2835Wp = 7635Wp @Zuid op 4.5kW omvormer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• whersmy
whersmy schreef op woensdag 05 december 2012 @ 11:16:
Weet iemand of het normaal is dat je geen missies meer moet doen? Heb net die pakketjes gescand voor een alien, maar nu ben ik al dagen aan het rondrijden en varen maar ik krijg geen missies meer, ook geen uitroepteken op de map! :-(
Het spel heb ik ook niet uitgespeeld, maar er komen geen nieuwe missies!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fynrd1
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 22-05 06:58

fynrd1

Fooled by Randomness

watercoolertje schreef op woensdag 05 december 2012 @ 14:06:
[...]

Dat is dan ook weer een voordeel van het in kunnen houden van die knop je kan geowon heen en weer lopen over een poppetje en wanneer die normaal die text had laten zien dat je kan looten doet ie het dan direct :)

Over die microstuttering, vanavond is even instellen, ik heb ook CF en haal 60FPS met dipjes naar 55FPS. Dus zou vrij vloeiend aan moeten voelen maar bij straven en met die camera (of wat het ook is), lagged/stottert het als een gek, ookal is die alsnog 60FPS...
Heb ik ook.. :-(

||| F1-aeroblog || Battlelog |||

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jooosdt
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 25-05-2023
whersmy schreef op woensdag 05 december 2012 @ 14:09:
[...]

Het spel heb ik ook niet uitgespeeld, maar er komen geen nieuwe missies!
Ik had wel is dat het uitroepteken bij een "safe house" zit. Hierdoor zie je het niet op de kaart behalve als je inzoomd.
Pagina: 1 ... 17 ... 32 Laatste

Let op:
We praten hier over de game, niet over vragen/problemen met het draaien er van (hop daarvoor naar SPV) en ook niet of je game wel/niet binnen hebt gekregen.

Dus NIET: posts a la "is mijn videokaart wel snel genoeg?", "gisteren kwam de postbode langs", e.d.

Oh en als je het al uitgespeeld hebt: ga niet hier het verhaal van de game uit de doeken doen.
Of zet het op zijn minst tussen de spoiler-tags. Anderen zijn de game nog aan het spelen en ervaren het graag zelf.