Acties:
  • 0 Henk 'm!

• whersmy
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 25-01 10:32
jooosdt schreef op woensdag 05 december 2012 @ 14:13:
[...]

Ik had wel is dat het uitroepteken bij een "safe house" zit. Hierdoor zie je het niet op de kaart behalve als je inzoomd.
Thanks!
En voor mensen met het stutter probleem:

In nvidia inspector de aa-bits veranderen, dxd3overrider aandoen voordat je game opstart, of manueel in nvidia scherm de msaa en aa op hoog zetten i.p.v. ingame kan werken! Bij mij merkte in zeker verschil! Google even naar de precieze werkwijze.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LiquidT_NL
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 13-05-2021
Shodan schreef op woensdag 05 december 2012 @ 12:26:
Ja, skyrim met guns is inderdaad beetje overdreven! Fallout is "skyrim met guns" is ook van dezelfde makers. Punt is meer dat de wereld fantastisch mooi neergezet is en je heel veel kan doen naast de main missie.
En daar gaat mijn kritiek juist over, ik vind dat ontzettend mager eigenlijk. Naast de main quests kan je:
- jagen op freeroaming basis
- paar generieke missies spelen (maak X dood, dood in gebied Y 5 exemplaren van dier Z)
- bloemen verzamelen

In Skyrim heb soms wel voor 15 uur absoluut geen main quest gedaan.
Karakters zijn wel vele malen beter neergezet dan in Skyrim, daarin is geen enkel memorabel karakter waar ik nog wel eens aan terug denk. Misschien als uitzondering Sheogorath.
Maar dat is dan ook een logisch gevolg door af te wijken van een mainquest. Het is moeilijk veel losse quests te hebben en flink karakters te bouwen. Skyrim was ook gewoon veel meer sandbox voor mijn gevoell.
Ik vind het gewoon heerlijk om het eiland te verkennen en beetje te jagen en gewoon plezier maken. Het heeft een heel hoog fun gehalte. Als je puur missies en sidequests wilt spelen voor het verhaal, ja dan kom je wat bedrogen uit.
Ik geef niet zo veel om het verhaal. Ik geef in de eerste plaats om gameplay, en dus met name "wat moet ik doen en met welk doel?". De sidequests zijn zo generiek, dat "wat ik moet doen" saai wordt en het doel is een beetje sneu: verplicht upgrades vrijspelen.

Explorers in the further regions of experience...demons to some, angels to others.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Avalaxy
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 05-06 22:17
Eens, ik vind ook dat het freeroamen over het eiland heel erg snel saai wordt. Je hebt wat bases die eigenlijk allemaal het zelfde zijn, wat geheime plekjes waar je kunt komen, maar behalve wat schatkistjes is daar eigenlijk geen hol te vinden, en de sidequests zijn heel erg repetitief en generiek.

Bij Skyrim hadden alle sidequests (behalve de random quests, die waren ook vrij generiek) een heel eigen verhaal, en die verhalen waren heel erg gevarieerd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dennis_1987
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 12-07-2024

Dennis_1987

Level 29 Humanoid

mukkel schreef op woensdag 05 december 2012 @ 13:52:
Dat weet ik niet :) ik heb de ander keuze gemaakt.
Maar volgens mij maakt dat niets uit. Het verhaaltje is verteld en afgerond.

Tis meer de keuze. Ja mooi uitgespeeld wat wil je doen?
1 Afsluiten
2 Verder rond dwalen :)
Ik vind dat je met dit soort games altijd redelijk goed kunt inschatten hoe ver je in de main story bent vergeleken met de side quests. In fallout 3, fallout new vegas, skyrim bijvoorbeeld heb je een enorme keuze tussen de main en side quests maar je weet eigenlijk altijd wel ongeveer hoe ver je zit. Ik wil namelijk voorkomen dat ik mijn main story al af heb en dat de side quests dan nog maar weinig toevoegen (of zoals nu een beetje blijkt dat je dan niet eens meer de openstaande side quests kunt doen).

Je hebt altijd een beetje van die kantelmomenten:

spoiler:
In fallout3 had je bijvoorbeeld voor je laatste missie dat je moest bevestigen dat je hem wilde doen, fallout new vegas bij die hoover dam dat je wist dat het bijna klaar was.
Hier heb je dan wat ik al op het forum in de spoilers heb gelezen dat je Vaas vermoordt, 2e eiland, etc daardoor je kunt bepalen dat je aardig op weg bent. Daarbij kun je pas skills unlocken als je bepaalde progress in het spel hebt gemaakt dus als je alles kunt unlocken dan weet je dat je al aardig ver bent.

Daarbij voegen de side missions ook nog wel echt wat toe. Bijvoorbeeld door de jaagmissies dat je dan een bepaald wapen krijgt, unlocken van torens dat je dan ook wapens gratis krijgt en dat de map zichtbaar is, unlocken van kampen geeft XP en een fast travel point en nieuwe side missions. Voor mij zijn alle dingen erom heen misschien nog belangrijker dan de main quest.

Hier had een gevatte opmerking kunnen staan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WeAreLegion
  • Registratie: Augustus 2002
  • Niet online
Waarom gaan we hier nu een RPG met een FPS zitten te vergelijken? Gaat dat niet beetje het doel voorbij? Je vind het leuk of je het niet leuk? Je kan die discussies echt tot het eind der tijd houden en dan heeft nog steeds iedereen zijn eigen mening , net zoals dat dit mijn mening is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LiquidT_NL
Dennis_1987 schreef op woensdag 05 december 2012 @ 14:40:

Ik vind dat je met dit soort games altijd redelijk goed kunt inschatten hoe ver je in de main story bent vergeleken met de side quests. In fallout 3, fallout new vegas, skyrim bijvoorbeeld heb je een enorme keuze tussen de main en side quests maar je weet eigenlijk altijd wel ongeveer hoe ver je zit.
Bij Skyrim zeker niet. De mainquest in Skyrim is niets meer dan een string aan missies die amper opvallen tussen de side-quests. Daar valt het echt niet aan te zien, je kan makkelijk 100 uur in die game steken, en zowel net de mainquest afronden, of dat juist al na 10 uur gedaan.
Daarbij voegen de side missions ook nog wel echt wat toe. Bijvoorbeeld door de jaagmissies dat je dan een bepaald wapen krijgt, unlocken van torens dat je dan ook wapens gratis krijgt en dat de map zichtbaar is, unlocken van kampen geeft XP en een fast travel point en nieuwe side missions. Voor mij zijn alle dingen erom heen misschien nog belangrijker dan de main quest.
Nogmaals, ik bekritiseer voornamelijk de invulling. Wat jij nu noemt is eigenlijk alles, en als je 1 side-quest, camp, of toren hebt gedaan, heb je ze praktisch allemaal gedaan. En nee, er zijn games die dit concept heel goed weten te omzijlen.
WeAreLegion schreef op woensdag 05 december 2012 @ 14:43:
Waarom gaan we hier nu een RPG met een FPS zitten te vergelijken? Gaat dat niet beetje het doel voorbij? Je vind het leuk of je het niet leuk? Je kan die discussies echt tot het eind der tijd houden en dan heeft nog steeds iedereen zijn eigen mening , net zoals dat dit mijn mening is.
Ik reageer puur op de claims die werden gemaakt dat dit "Skyrim with guns" zou zijn, en dat is het absoluut niet. Oh en de game heeft relatief sterke RPG elementen hoor, skills adden en spullen craften van loot?

En mijn kritiek gaat over de game zoals hij is, ik heb niets tegen shooters, RPGs of hybrids. Maar ik vind dit persoonlijk gewoon tegenvallen qua content. En jij mag uiteraard jouw mening hebben, maar ik mag mijn mening ventileren.

Explorers in the further regions of experience...demons to some, angels to others.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 465756

mensen zijn te verwend...als deze game 10 jaar geleden op de markt was geweest(wat natuurlijk niet kan maar even ter verduidelijking) konden we niet geloven wat we aan t doen waren, zo mooi zoveel mogelijkheden.....

de jaren dat de game in ontwikkeling is wordt even teniet gedaan als ik vind het saai hadden ze niks beters kunnen maken....

spoiled

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WeAreLegion
  • Niet online
Ik zeg ook niet dat je dat niet mag toch :) maar ik omdat je wat RPG dingetjes moet doen want zo heel uitgebreid is dat natuurlijk ook weer niet, vind ik het nog steeds geen vergelijking maar goed :)

Ik gaat maar eens verder met mensen neer knallen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Schnoop
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 31-03 09:10
Anoniem: 465756 schreef op woensdag 05 december 2012 @ 14:56:
mensen zijn te verwend...als deze game 10 jaar geleden op de markt was geweest(wat natuurlijk niet kan maar even ter verduidelijking) konden we niet geloven wat we aan t doen waren, zo mooi zoveel mogelijkheden.....

de jaren dat de game in ontwikkeling is wordt even teniet gedaan als ik vind het saai hadden ze niks beters kunnen maken....

spoiled
10 jaar geleden maakte ze liever een game met veel content dan een game met pracht en praal. Dit heeft niks met verwend te maken. Op vandaag krijgt een game een 9.5 als het er mooi uit ziet en wordt het inhoudelijke (naar mijn mening) bijna aan de kant geschoven.

Ik zeg hier niet mee dat deze game inhoudelijk brak is maar ik ga ook echt niet verkondigen dat het verhaal heel uitgebreid is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

ik blijf erbij te verwend...en misschien om de aanduiding te verzachten...gewend
natuurlijk moet een game met z.n tijd meegaan...maar perfectie bestaat niet en zelfs GTA reeks waar scores van 10 werden gehaald waren mensen ontevreden ...wees blij met het aanbod waar we uit kunnen kiezen en als fc3 je tegenvalt zijn er genoeg andere games....ik zie ook dingen in de game wat niet realistisch aanvoelt tov het echte leven of in de toekomst beter uitgewerkt kan worden maar daar glimlach ik om en denk ik over 2 jaar is het niveau wederom gestegen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LxxFxx
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 09-04 16:12
Was het niet Ubisoft die claimde dat het "Skyrim met guns" was?
In dat geval laten we ons mooi inpakken kijkende naar de bovenstaande discussie.

Het is een sandbox shooter met een mini crafting en skills system. Genietbaar, vind ik als fan van beide stromingen.

Anyway... mss eerder terug een gameplay vraagje: voor welke skills gaan jullie?
Ik wilde voor stealthy takedowns gaan, maar krijg een verplichting op mijn bord om meer missies te doen voor ik dieper in de tree (Heavy takedown!) kan gaan. Ik neem aan dat dit over story missions gaat? Als dat zo is, is dat wel jammer, maar bon.

Ik heb gehoord dat het ook mogelijk is om alle skills vrij te spelen door alles in het spel te verzamelen en uit te spelen? Klopt dit? Zou wel jammer zijn voor de herspeelbaarheid!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeepSeven
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 24-04 15:38
Ik ben het helemaal eens met LiquidT_NL. Na een tof begin kom je er na een paar uur gamen al snel achter dat de wereld enorm generiek en repetitief is. Exploration is 0 want alles wat je kunt vinden, zie je al via je (mini)map. Na zo'n 7 uur spelen vecht je nog steeds tegen dezelfde 3 type vijanden. Beestjes jagen is ook al snel niet meer interessant omdat je alle upgrades binnen no-time hebt. Het spel bied veel dingen om te doen, maar al die dingen worden enorm snel saai. Ik snap daarom de hoge scores niet, alsof de reviewers het maar 3 uur gespeeld hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Silasje
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 16:57

Silasje

www.Entjes.eu

Zo, ik ben door de main storyline heen. Nu hoop ik alleen dat ik nogmaals mijn keuze in de laatste missie kan maken voor:
spoiler:
je vrienden of citra
, ik zat namelijk echt ff te twijfelen :)

Canon 7D MII, 550D, Tokina 11-16mm F2.8, Sigma 17-70mm F2.8/4, Sigma 30MM F1.4, Canon 50mm 1.8 STM, Sigma 70-200 F2.8, En de bende eromheen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• calsonic
  • Registratie: Augustus 2012
  • Niet online

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Playa del C.
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 23:34
DeepSeven schreef op woensdag 05 december 2012 @ 15:17:
Ik ben het helemaal eens met LiquidT_NL. Na een tof begin ...
Helemaal mee eens. Dit spel verdient echt niet hoger dan een acht. De acht trouwens pas als door wat voor patch/driver dan ook, het spel op alle systemen normaal kan draaien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• calsonic
  • Niet online
Sorry!

[ Voor 90% gewijzigd door calsonic op 05-12-2012 15:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Silasje

Silasje

www.Entjes.eu

calsonic, spoiler je bericht ff :)

Ik heb dan iig wel de juiste keuze gemaakt, namelijk de andere :)

Canon 7D MII, 550D, Tokina 11-16mm F2.8, Sigma 17-70mm F2.8/4, Sigma 30MM F1.4, Canon 50mm 1.8 STM, Sigma 70-200 F2.8, En de bende eromheen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WeAreLegion
  • Niet online
Zet dit eens heel snel in spoilers acherlijke

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aerocivic
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 03-06 10:30
Beetje jammer ook dat ik de keuze nog moet maken en nu de uitkomst van 1 keuze al weet... :F

Sorry... 8)7 8)7

[ Voor 53% gewijzigd door Aerocivic op 06-12-2012 09:30 ]

De omgeving van de mens is de medemens.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LiquidT_NL
Anoniem: 465756 schreef op woensdag 05 december 2012 @ 14:56:
Wat een onzin redenering. Deze redenering maakt ELKE discussie onzinnig. "Oh vond je Skyfall tegenvallen? Als die in 1950 was uitgekomen had je met open bek staan kijken!". "Wil je mijn 256MB mp3 speler kopen voor 50 euro? 10 jaar geleden had niemand nog zo'n ding. Niet zeuren dat het verouderd is, je bent verwend!"

We kijken naar vandaag en de huidige markt, met de daarop geldende concurrentie. Wat jij wil is dat we vergelijken met een situatie dat er geen concurrentie is die werkelijk kan concurreren. Maar goed, blijkbaar mogen we dus geen enkele kritiek op welke game dan ook hebben want we zijn verwend, omdat het vroeger wel populair zou zijn.
Ik vind dit een onzinnige discussie. Maakt mij het uit hoe lang de game in productie is, ik bekritiseer het eindproduct. En van mij hadden ze beter een strakkere shooter ervaring kunnen maken dan de geforceerde RPG elementen. En throw rock er uit.

Overigens even 2 zaken ter verduidelijking:
1. Ik ben ontzettend fan van old-skool games, en ik ben het sowieso niet eens dat deze game superieur is aan veel oudere games in termen van fun en gameplay.
2. Ik vind de game absoluut niet ruk, ik vind de game alleen niet de 9s waard, eerder een 7~7,5.
WeAreLegion schreef op woensdag 05 december 2012 @ 14:56:
Ik zeg ook niet dat je dat niet mag toch :) maar ik omdat je wat RPG dingetjes moet doen want zo heel uitgebreid is dat natuurlijk ook weer niet, vind ik het nog steeds geen vergelijking maar goed :)
Nogmaals ik refereer naar een uitspraak van een reviewer (of Ubi hoor ik), dus IK maak die vergelijking niet. Maar zelfs buiten die vergelijking en opmerking heb ik gewoon kritiek op het RPG systeem omdat het overbodig is en mager uitgewerkt.
Anoniem: 465756 schreef op woensdag 05 december 2012 @ 15:06:
ik blijf erbij te verwend...en misschien om de aanduiding te verzachten...gewend
natuurlijk moet een game met z.n tijd meegaan...maar perfectie bestaat niet en zelfs GTA reeks waar scores van 10 werden gehaald waren mensen ontevreden ...wees blij met het aanbod waar we uit kunnen kiezen en als fc3 je tegenvalt zijn er genoeg andere games....ik zie ook dingen in de game wat niet realistisch aanvoelt tov het echte leven of in de toekomst beter uitgewerkt kan worden maar daar glimlach ik om en denk ik over 2 jaar is het niveau wederom gestegen.
Alles wat je zegt is waar, maar lees ik hier dus tussen neus en lippen door dat ik hier niet mag aangeven wat ik liever anders aan de game zag? Dit is toch een forum?

Dit is toch echt binnen het rijtje "weet je hoe groot het universum is, en in vergelijking tot dat probleem X dus ontzettend klein is?", of constant refereren dat het erger is in Afrika. Misschien moet je niet op een forum komen als je geen kritische mensen wil tegenkomen?
LxxFxx schreef op woensdag 05 december 2012 @ 15:08:
Ik wilde voor stealthy takedowns gaan, maar krijg een verplichting op mijn bord om meer missies te doen voor ik dieper in de tree (Heavy takedown!) kan gaan. Ik neem aan dat dit over story missions gaat? Als dat zo is, is dat wel jammer, maar bon.

Ik heb gehoord dat het ook mogelijk is om alle skills vrij te spelen door alles in het spel te verzamelen en uit te spelen? Klopt dit? Zou wel jammer zijn voor de herspeelbaarheid!
Ik heb ook gelezen dat er niet echt verschillende builds zijn zoals in de meeste RPGs.
Overigens, je kan wel gewoon de punten bewaren tot je meer missies hebt gedaan :)

edit:
Wat een kutstreek zeg :S Bedankt hè!!!!!!!!!! Kan je nu echt niet zelf bedenken dat mensen dit niet willen zien?
Aerocivic schreef op woensdag 05 december 2012 @ 15:33:
[...]
Beetje jammer ook dat ik de keuze nog moet maken en nu de uitkomst van 1 keuze al weet... :F
Even opletten voortaan dat je spoilers niet meeneemt in je quote ;)

[ Voor 6% gewijzigd door LiquidT_NL op 05-12-2012 15:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeepSeven
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 24-04 15:38

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LxxFxx
[...]

Idem... thanks :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DieterVDW
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 12-02-2017
Bad karma for you... :F
Niet slim ...

[ Voor 27% gewijzigd door DieterVDW op 05-12-2012 15:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Qlii256
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 14-05 19:28
Iemand een idee hoe ik mijn save-games kan verplaatsen? Ik wil namelijk op een andere pc spelen met een andere account maar even ver beginnen in de SP als ik nu op mijn pc zit. Is dat mogelijk? Save-games plakken in de save-game folder van UPlay werkt niet :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jooosdt
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 25-05-2023
LxxFxx schreef op woensdag 05 december 2012 @ 15:08:

Dit geld voor de story missions ja.
Zelf zijn de meeste skills totaal onnodig, ik heb ook geen enkele moeite gedaan om extra xp te verdienen aangezien je genoeg xp krijgt in de verhaal lijn. Ik heb dan ook na het completen van alle missies (bijna) alle skills verkregen. Behalve degene waarvoor je 3x sidequest voor moest behalen (whaha)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jeroenneman
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 03-05-2024

Jeroenneman

Pre-order/Early Acces: Nee!

Hmmm, ik heb hem net kunnen spelen, maar ik snap er eigenlijk weinig van.

Ik moet nu nog maar net naar het huis van de dokter. Daartussen zitten echter roadblocks van de tegenpartij. Het leek me wel handig als ze dus uitleggen hoe je een granaat gooit, dat doen ze echter niet.

Wil ik vantevoren geiten gaan jagen om een grote holster te kunnen halen (zodat ik toch tenminste 2 wapens kan dragen...), dan blijken er bij het grote geit icon helemaal geen geiten rond te lopen...

Beetje raar, aan de ene kant goed dat ze je gelijk vrijlaten, maar nu zou ik dus niet weten hoe ik een boog equip of hoe ik die geiten kan vinden. Gewoon met je auto in de roadblock rammen is op warrior in ieder geval een dikke no-go!

| Old Faithful | i7 920 @ (3,3Ghz) / X58 UD4P / GTX960 (1,550Mhz) / CM 690 | NOVA | i5 6600K (4,4Ghz) / Z170 Pro Gaming / GTX 960 (1,500Mhz) / NZXT S340

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lucky-Shirt
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 21:38

Lucky-Shirt

Happy as a pig in shit

Onderweg naar die dokter even de radiotoren beklimmen, vervolgens kan je zo'n outpost innemen, dan heb je gelijk een stuk minder last van roadblocks. Die geiten moet je even vooor rondlopen, die zitten o.a. aan de voet van de berg waar die dokter woont.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DieterVDW
Jeroenneman schreef op woensdag 05 december 2012 @ 15:43:

Ik moet nu nog maar net naar het huis van de dokter. Daartussen zitten echter roadblocks van de tegenpartij. Het leek me wel handig als ze dus uitleggen hoe je een granaat gooit, dat doen ze echter niet.

Wil ik vantevoren geiten gaan jagen om een grote holster te kunnen halen (zodat ik toch tenminste 2 wapens kan dragen...), dan blijken er bij het grote geit icon helemaal geen geiten rond te lopen...

Beetje raar, aan de ene kant goed dat ze je gelijk vrijlaten, maar nu zou ik dus niet weten hoe ik een boog equip of hoe ik die geiten kan vinden. Gewoon met je auto in de roadblock rammen is op warrior in ieder geval een dikke no-go!
Met de jetski en een beetje stealth geraakte ik er met gemak (wel op medium difficulty)...
Granaat gooien is toch gewoon de sneltoets die je daarvoor ingesteld hebt?
Geiten kom ik regelmatig tegen, heb nog niet de moeite gedaan om er zelf naar te zoeken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zen!th
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 24-06-2022
Jeroenneman schreef op woensdag 05 december 2012 @ 15:43:

Roadblocks? uitstappen en op je sokken door het struikgewas rennen is een optie ..
Die beesten lopen wel op de plek wat op de map staat, tussen de grenzen (wegen/bergwanden/rivieren)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LiquidT_NL
Sowieso, die hunter potions kan je vrij snel maken en maken hunten echt zoveel makkelijker.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Netsrek
  • Registratie: Maart 2005
  • Niet online

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dinictus208
  • Registratie: November 2000
  • Niet online

Dinictus208

Tele romeo

mukkel schreef op woensdag 05 december 2012 @ 13:41:
+/- de helft, je hebt nog ff te gaan :)
Thanx!

I could feel at the time There was no way of knowing Fallen leaves in the night Who can say where they're blowing As free as the wind And hopefully learning Why the sea on the tide Has no way of turning

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 337891

[...]

Fijn dat je de spoiler quote waardoor die leesbaar is nadat de spoileraar zijn spoiler heeft verwijderd. :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Compizfox
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 00:17

Compizfox

Bait for wenchmarks

[...]

Ja ga het ook lekker quoten 8)7 :(

Gewoon een heel grote verzameling snoertjes

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ereaser
  • Registratie: November 2012
  • Laatst online: 31-03 09:48
Je zou spoilers van andere mensen moet kunnen markeren ofzo, zodat niet iedereen het meteen ziet -_-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bram1984
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 16-12-2020
Ok, ik scroll naar niet naar boven. Ik trek de seal net van de game af.

Klein stukje op de PS3 gespeeld. Voelt erg lekker aan en goed nieuws voor de mensen met een FragFX: werkt uitstekend.

Black Ops 2 gaat voorlopig niet gespeeld worden, vermoed ik zo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• william89
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 06-06 14:37
Twijfel of ik hem op ps3 of pc ga halen...

Waar is ps3 mee te vergelijken met settings op pc?

ultra, high, mid of low?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Silasje

Silasje

www.Entjes.eu

high to mid ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• william89
Thanks!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WeAreLegion
  • Niet online
Ik heb de versie op 360 gezien en vond het eigenlijk nog wel mee vallen :) viel me reuze mee zelfs zag er natuurlijk niet zo uit als of mijn pc maar vond het er nog wel mooi uit zien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shodan
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 05-06 18:16
Compizfox schreef op woensdag 05 december 2012 @ 16:09:
[...]

Precies, daar had ik het ook van... en bedankt...

Weet nog hoe mijn broer vroeger het einde van een boek verklapte... Is dat personage al dood?? Ja gast denk nou eens na!! ... hehe

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• william89
Welke settings zijn mogelijk met een 3630QM + 650M 2 GB DDR5 op 1920x1080?? (Dell 17R SE)?

of kan ik hem dan beter op PS3 kopen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FlyEragon
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 05-06 13:47

FlyEragon

Alien Monkeys

william89 schreef op woensdag 05 december 2012 @ 16:40:
Welke settings zijn mogelijk met een 3630QM + 650M 2 GB DDR5 op 1920x1080?? (Dell 17R SE)?

Denk gewoon alles op low, ziet er nog steeds heel goed uit hoor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• william89
FlyEragon schreef op woensdag 05 december 2012 @ 16:43:
[...]

Denk gewoon alles op low, ziet er nog steeds heel goed uit hoor.
Is PS3 dan grafisch niet mooier in dit geval?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pannekoek141
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 22-09-2023
ben ik blij dat ik dat effe niet gezien heb !

Suh dude

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LiquidT_NL
william89 schreef op woensdag 05 december 2012 @ 16:40:

Misschien je discussie in 1 topic houden i.p.v. crossposten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GekkePrutser
  • Registratie: Juli 2004
  • Niet online
LiquidT_NL schreef op woensdag 05 december 2012 @ 15:34:
Ik vind dit een onzinnige discussie. Maakt mij het uit hoe lang de game in productie is, ik bekritiseer het eindproduct. En van mij hadden ze beter een strakkere shooter ervaring kunnen maken dan de geforceerde RPG elementen. En throw rock er uit.
Ja de RPG elementen vind ik ook een beetje geforceerd. Alsof je die rugzakken / ammo houders niet gewoon van gesneuvelde vijanden zou kunnen pakken of kopen (en waarom je nou perse een eenhoorn huid nodig zou hebben om een portemonnee van te maken??).

Nou zit het tegenwoordig wel in veel spellen en het zorgt er natuurlijk wel een beetje voor dat je een beetje op moet klimmen, anders koop je meteen de beste wapens en dan zit er niet zo veel uitdaging meer in. Op zich vind ik een langzame progressie leuk, en het stimuleert wel wat beter om wat rond te lopen (anders dan bijv. de GTA spellen waarbij je na de verhaallijn niets anders te doen hebt dan een beetje rotzooi trappen).

Maar wat vind je zo vervelend aan het 'throw rock' gebeuren? Ik vind het wel wat toevoegen, het geeft een alternatief voor de standaard Rambo stijl.

spoiler:
Ik vind het zelf alleen weer wel vervelend dat je moet pokeren, ik heb een hekel aan kaartspelletjes. Ik had dat graag kunnen skippen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• william89
LiquidT_NL schreef op woensdag 05 december 2012 @ 16:58:
[...]

Misschien je discussie in 1 topic houden i.p.v. crossposten?
Eens had in verkeerde topic geplaatst, maar was al gereageerd, dus toen maar laten staan..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

spoiler: title
ah, dat is beter... Bedankt! het was al tijdje donker hier

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• watercoolertje
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 17:02

watercoolertje

Untertitel

Zen!th schreef op woensdag 05 december 2012 @ 15:50:
[...]

Roadblocks? uitstappen en op je sokken door het struikgewas rennen is een optie ..
Die beesten lopen wel op de plek wat op de map staat, tussen de grenzen (wegen/bergwanden/rivieren)
Uitstappen? Ben ik de enige die het leuk vindt om snoeihard door het bos te racen op een quad of in een auto :P Niemand die je midden in de bossen/ofroad tegen komt behalve dieren maar die kunnen niks als je in de auto zit :)

(16 x 300Wp) 4800Wp + (sinds 14 feb 2023) (7 x 405Wp) 2835Wp = 7635Wp @Zuid op 4.5kW omvormer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LiquidT_NL
GekkePrutser schreef op woensdag 05 december 2012 @ 16:58:
[...]
Nou zit het tegenwoordig wel in veel spellen en het zorgt er natuurlijk wel een beetje voor dat je een beetje op moet klimmen, anders koop je meteen de beste wapens en dan zit er niet zo veel uitdaging meer in.
Ik vind dit gewoon simplistisch design. Er zijn zat games waarbij je helemaal free-roaming bent en dit niet nodig is. Spullen unlocken met meer missies, of gewoon een deugdelijk geld-systeem er in gooien.
Op zich vind ik een langzame progressie leuk, en het stimuleert wel wat beter om wat rond te lopen (anders dan bijv. de GTA spellen waarbij je na de verhaallijn niets anders te doen hebt dan een beetje rotzooi trappen).
GTA zit boordevol met deze mini-games en side-spul. Ook totaal ondergeschikt aan de game, maar het zit er in (en zij maken ook wel duidelijk dat het niet echt bij DE game hoort).
Maar wat vind je zo vervelend aan het 'throw rock' gebeuren? Ik vind het wel wat toevoegen, het geeft een alternatief voor de standaard Rambo stijl.
Te makkelijk. In feite kan je bij elk kamp:
1. naar enemy toe sluipen
2. steen gooien
3. take down
4. repeat

Het is gewoon TE makkelijk en het is amper nodig om nog paths te onthouden. Ik gebruik het gewoon zelf minder, maar had liever gewoon dat je 3x iets kan gooien, of gewoon spullen uit de omgeving oppakken er voor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LxxFxx
LiquidT_NL schreef op woensdag 05 december 2012 @ 17:11:
[...]

2. steen gooien
3. take down
4. repeat

Het is gewoon TE makkelijk en het is amper nodig om nog paths te onthouden. Ik gebruik het gewoon zelf minder, maar had liever gewoon dat je 3x iets kan gooien, of gewoon spullen uit de omgeving oppakken er voor.
Je moet nog steeds groepen vijanden uit elkaar halen met stenen voor je de geisoleerde piraat kan elimineren, maar je hebt ergens wel een punt. De verschillende outposts zorgen misschien wel voor variatie door hun layout en eventuele omwalling waardoor je het "throw rock" spelletje moet aanpassen aan de situatie.

Gebruikt iemand van jullie de takedown above en takedown jump skills? Ik kom niet vaak op plekken met meerdere niveaus waar ik iemand van bovenaf zou kunnen uitschakelen, maar misschien verderop in het spel wel?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brilsmurfffje
  • Registratie: December 2007
  • Niet online

Brilsmurfffje

Parttime Prutser

LxxFxx schreef op woensdag 05 december 2012 @ 17:25:
[...]

Je moet nog steeds groepen vijanden uit elkaar halen met stenen voor je de geisoleerde piraat kan elimineren, maar je hebt ergens wel een punt. De verschillende outposts zorgen misschien wel voor variatie door hun layout en eventuele omwalling waardoor je het "throw rock" spelletje moet aanpassen aan de situatie.

Gebruikt iemand van jullie de takedown above en takedown jump skills? Ik kom niet vaak op plekken met meerdere niveaus waar ik iemand van bovenaf zou kunnen uitschakelen, maar misschien verderop in het spel wel?
Er staan vaak gastje op een gebouw, soms kan je zelf ook ergens omhoog klimmen het gebouw op en anders kan je hem dus van onder doodsteken en dan het gebouw oplopen, als er dan een piraat patrouilleert en om het gebouw heen loopt kan je hem gemakkelijk uitschakelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Qlii256
A.u.b. iemand die kan helpen? Ik heb geen zin om helemaal opnieuw te beginnen. Ik zat al aan het tweede eiland. Hoe moet ik die save games verplaatsen naar een andere UPlay account?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LxxFxx
Qlii256 schreef op woensdag 05 december 2012 @ 17:53:
A.u.b. iemand die kan helpen? Ik heb geen zin om helemaal opnieuw te beginnen. Ik zat al aan het tweede eiland. Hoe moet ik die save games verplaatsen naar een andere UPlay account?
Met google kom ik hierop terecht: klik

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alfaleader
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 02-12-2024
In C:/ProgramData/Orbit/46/ staan je savegames

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Qlii256
LxxFxx schreef op woensdag 05 december 2012 @ 17:58:
[...]

Met google kom ik hierop terecht: klik
alfaleader schreef op woensdag 05 december 2012 @ 17:59:
In C:/ProgramData/Orbit/46/ staan je savegames
Dat had ik al gezien maar die map "C:\ProgramData\Orbit\46" heb ik niet.

BTW: Ik heb de game gekocht via Steam. Maar alsnog moet ik UPlay openen. In de savegames map onder de UPlay map in Program Files vindt ik een aantal saves terug. Die heb ik dan ook gebackupped. Alleen werkt het niet op de andere account om deze daar dan werkend te krijgen. Telkens krijg ik new-game.

[ Voor 43% gewijzigd door Qlii256 op 05-12-2012 18:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GekkePrutser
  • Registratie: Juli 2004
  • Niet online
[b][message=39399143,noline]LiquidT_NL schreef op woensdag 05 december 2012 @
GTA zit boordevol met deze mini-games en side-spul. Ook totaal ondergeschikt aan de game, maar het zit er in (en zij maken ook wel duidelijk dat het niet echt bij DE game hoort).
Ja dat wel, maar bij GTA krijg je er zelden wat voor terug. Je kan bijv. 100 ballonnen zoeken en stukschieten, gokken, racen dat soort dingen maar er is weinig reden om het daadwerkelijk te doen omdat het niets toevoegt aan het spel (zoals je ook zegt). Dat vind ik juist wel leuk aan FC3, dat het wel wat toe voegt. Want bij GTA neem ik nooit de moeite om de minigames te doen.

Ik vind het de ideale combinatie, wat me wel weer irriteert is dat je de mini games MOET doen om verder te kunnen in het verhaal (zoals bij de eerste Saints Row), die heb ik na een half uur dan ook opzij gelegd en nooit meer aangeraakt.

Overigens hebben sommige GTA wel het basis-verover idee gehad, zoals GTA San Andreas waar je gebieden kon veroveren op andere bendes.
[b][message=39399143,noline]
2. steen gooien
3. take down
4. repeat

Ik vind het anders best lastig, de eerste 1 a 2 lukken me wel omdat ze een beetje buiten het kamp staan, maar daarna staan er in het midden altijd een paar op een kluitje, en als ik dan een steen gooi komen ze allemaal aanlopen (en zien ze het dus als ik de voorste met een takedown of silencer pak). Ze zien je ook veel sneller als ze alert zijn. Die 'multi takedown' zou hier wel goed voor zijn maar is me nooit gelukt eigenlijk.

Meestal sloop ik eerst het alarm met een silenced sniper (of disable hem als er een alarm paal aan de rand van het kamp staat) maar ik blijf het overnemen van kampen lastig vinden, ik word bijna altijd wel op een bepaald moment gezien en ik ga vaak dood. Dus ik zie de uitdaging wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Visgek82
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 16:17
Playa del C. schreef op woensdag 05 december 2012 @ 10:07:
[...]

Dat is niet lullig, je hebt helemaal gelijk. Wist ik zelf ook van tevoren. Alsnog is het wel heel frustrerend als je weet dat je de hardware hebt gekocht om een spel perfect te draaien, waarna je door waarschijnlijk slechte drivers en/of game code gedwongen zonder crossfire moet gaan spelen. Ligt hier dan dus 300 euro voor niks in mijn game-pc. Heb dit met meerdere games al gehad, dus voor mij nooit meer een crossfire of dergelijke oplossing. Het werkt zelden zoals het hoort.

Ik weet dat het frustrerend is. Komt nog bij dat ik exact dezelfde ellende heb gehad met zowel SLI als Crossfire, het lijkt wel alsof er altijd wel IETS is wat niet goed werkt. dan weer stuttering, dan weer corruptie, dan weer texture problemen. Heb zelf 2 4890's in x-fire gehad die gaven soms een leuke fps boost, maar de berg ellende die je ervan hebt (inclusief meer hitte, geluid en stroomverbruik) irriteert me mateloos. Ben nu dus single-gpu gegaan, en dat bevalt toch echt beter. Kan het je alleen maar aanraden in de toekomst.

Wellicht dat sli/crossfire nog beter wordt, en als het werkt is het leuk, maar het is voor mij (en een hoop anderen) al lang geen valide upgrade-pad meer.

Ryzen 7 7700X , 32 GB RAM, ProArt 4080 Super, MSI B650 Tomahawk, 2x2tb NVME

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoofTurkey
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 03-06 15:22

RoofTurkey

PredatorKalkoen

LiquidT_NL schreef op woensdag 05 december 2012 @ 17:11:
2. steen gooien
3. take down
4. repeat

Mijn ervaring is juist dat ze op gegeven moment doorkrijgen dat er iemand stenen aan het gooien is :? . Maar misschien ligt dat wel aan mijn ongeduldigheid :9 .

Grillmeister

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DieterVDW
Ik heb heel vaak dat Far Cry 3 de focus van mijn muis kwijtspeelt.
Dan switch ik naar desktop waar een context-menutje staat.
Dit gebeurt erg veel. Bijzonder vervelend.

Nog mensen met dit probleem?

Edit: Aaaargh net weer terwijl een tijger mij bespring. Dood natuurlijk. FUUUUU....

[ Voor 17% gewijzigd door DieterVDW op 05-12-2012 20:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nyarlathotep
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 06-06 13:09

Nyarlathotep

Crawling Chaos

Ga ik net een sniper challenge doen... zie ik maar 4 van de 16 vogels?? Is dit een glitch? je hoort ze wel wegvliegen, maar zien doe ik ze niet...

Mijn muziekcollectie op Discogs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DieterVDW
Fucking hell de helft van de keren werken de shortcuts ook niet.
Zit ik in een boot: de C knop werkt niet om van positie te switchen.
Duik ik in het water, kan ik met spatie niet meer in de boot kruipen, doet niks.
En er is een haai! GRRR!!!

Argh dan maar sneltoets veranderd. Werkt het precies 1x. Daarna weer njet ...

Toch wel nog buggy hoor dit spel ...

[ Voor 19% gewijzigd door DieterVDW op 05-12-2012 21:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cubuz
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 30-05 09:19
Nyarlathotep schreef op woensdag 05 december 2012 @ 20:38:
Ga ik net een sniper challenge doen... zie ik maar 4 van de 16 vogels?? Is dit een glitch? je hoort ze wel wegvliegen, maar zien doe ik ze niet...
Ze vliegen zowel naar links als naar rechts. En ik heb het in de nacht/schemer gedaan dan zie je ze beter dan met wit zonlicht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SmokingCrop
  • Registratie: Januari 2012
  • Niet online
LxxFxx schreef op woensdag 05 december 2012 @ 17:25:
[...]

gebruik ik nog vaak tegen die heavies wanneer ze achter me aan zitten, even de trap op van een gebouw en erop springen >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pazienza
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 23:52
Vandaag voor het eerst aangevallen door een krokodil.

Er stond een geit bij het water, en die schoot ik neer maar toen ik hem aan het villen was viel dat beest me op eens aan. Die lag waarschijnlijk al op die geit te loeren, ik schrok me echt helemaal kapot. Maar moest wel lachen. :)

Als ik bij die rivieren ben hou ik nu wel het water in de gaten. :')

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jorn1986
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 23:06
Zijn er nou mensen die veel van die medicijn-injecties nemen voor bijvoorbeeld jagen of tijdelijke health-proteine-boost? Ikzelf heb ze namelijk op voorraad in mijn spuitendoosje, maar gebruik ze zelden, afgezien van de groene-blaadjes-spuit voor health...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Qlii256
Ik krijg het nu nog altijd niet voor elkaar mijn oude save file terug te plaatsen. Hij vind hem gewoon niet en er staat dan gewoon new game. Hoe kan dit?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Qlii256
Hoe was het mogelijk dat iemand z'n savefile hier op Tweakers doorgaf? Ik las het maandag volgens mij dat iemand z'n savefile doorgaf aan iemand anders omdat die persoon z'n savefile kwijt was. Kan iemand mij uitleggen hoe dat moet? Als ik de savefiles in de Ubisoft savegames plak zie ik ingame niets.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deathchant
  • Laatst online: 01:40

Deathchant

Don't intend. Do!

Jorn1986 schreef op woensdag 05 december 2012 @ 21:35:
Zijn er nou mensen die veel van die medicijn-injecties nemen voor bijvoorbeeld jagen of tijdelijke health-proteine-boost? Ikzelf heb ze namelijk op voorraad in mijn spuitendoosje, maar gebruik ze zelden, afgezien van de groene-blaadjes-spuit voor health...
Zeker. Ik gebruik de animal repellent als ik een dorpje stealthly wil veroveren. Geen zin in een komodovaraan die me dan komt aanvallen.
De hunters instinct gebruik ik wanneer ik specifiek op zoek ben naar bijvoorbeeld dingo's. Door deze spuit zie ik ze zonder de camera te gebruiken. De rooie enhanced perception gebruik ik wanneer ik als Rambo een groot kamp te lijf ga :)

Canon: EOS R6 | EF 16-35/4L IS USM | EF 70-200/2.8L IS II USM
Zeiss: 35/2 Distagon | 50/2 Makro-Planar | 85/1.4 Planar | 100/2 Makro-Planar | 135/2 Apo Sonnar

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Silasje

Silasje

www.Entjes.eu

Qlii256 schreef op woensdag 05 december 2012 @ 21:49:
Hoe was het mogelijk dat iemand z'n savefile hier op Tweakers doorgaf? Ik las het maandag volgens mij dat iemand z'n savefile doorgaf aan iemand anders omdat die persoon z'n savefile kwijt was. Kan iemand mij uitleggen hoe dat moet? Als ik de savefiles in de Ubisoft savegames plak zie ik ingame niets.
Ik had hetzelfde probleem, ik kon ook alleen new game aanvinken, heb eigenlijk alleen om het mapje C:\Users\$Username$\My documents\My Games\ het mapje Far Cry 3 vervangen door exact hetzelfde mapje, maar dan van een andere PC waar ook Far Cry op staat. Dat bleek genoeg te zijn. verder niks gewijzigd in de bestanden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Qlii256
Silasje schreef op woensdag 05 december 2012 @ 22:15:
[...]

Ik had hetzelfde probleem, ik kon ook alleen new game aanvinken, heb eigenlijk alleen om het mapje C:\Users\$Username$\My documents\My Games\ het mapje Far Cry 3 vervangen door exact hetzelfde mapje, maar dan van een andere PC waar ook Far Cry op staat. Dat bleek genoeg te zijn. verder niks gewijzigd in de bestanden.
Werkt niet. In die map staan namelijk geen save files.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SmokingCrop
  • Niet online
elke knop ingedrukt en ik kan die domme parachute op geen enkele manier openen..
(nadat ik multiplayer buttons aangepast had)

vervelende bug.. press A my ass

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• calsonic
  • Niet online
Savegame staat in C:\ProgramData\Orbit\46
Default button voor de pc versie is C voor parachute

[ Voor 39% gewijzigd door calsonic op 05-12-2012 22:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SmokingCrop
  • Niet online
toch goed dat ik er maar 22,7 euro voor betaald heb,
17 uur gespeeld: full story completed, alle outposts, alle dead wanted, meer dan de helft vd side missions, radio towers, alle crafts etc

nu ja, toffe game voor tussen door :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sorbo
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 21:41

Sorbo

Uw hulp in huis!

Heeft een van jullie ook het probleem dat de camera niet te openen is? Op het moment dat ik deze wil gebruiken pak ik gewoon mn wapen opnieuw, ipv dat de camera opent.

Bijzonder vervelend, want ik kan zo niet verder in het verhaal
spoiler:
ben nu bij de missie met het konvooi met Oliver daarin, bij die missie moet je na de autorit op de sniper spot gaan zitten, en opent je camera automatisch
. In plaats van dat de camera opent, blijft het beeld zwart en kan ik met geen mogelijkheid terug naar de game.

Een snelle google leert dat meer mensen dit probleem hebben, maar een oplossing lijkt niet voorhanden te zijn?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Silasje

Silasje

www.Entjes.eu

@ Lolleflikker

bij mij heeft dat het probleem opgelost.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 382378

Voor de mensen die wel eens met een paar man online speelt hier een leuke map;
kan gezocht worden via map archive (custom maps) en typ de naam ''RapidWaters''
Prima 1vs1 of 8vs8 map!

Ik zoek zelf nog wat mensen die wel eens een potje willen meespelen :P
Steam: Jndoo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Karpertjuh
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 18-09-2024
Voor de mensen die klagen over het elke keer maar weer een steentje te moeten gooien:

Het mooie van dit spel is dat het je vrij laat in je aanpak. Je kan dus ook eens creatief zijn in het veroveren van een outpost ipv het telkens op dezelfde manier te doen!! Zo kan je bijvoorbeeld een landmijn op de weg naast de outpost plaatsen. Als er vervolgens een jeep overheen rijdt en explodeert rennen alle bewakers naar die plek om te kijken wat er aan de hand is. Vervolgens heb jij de gelegenheid om snel het kamp in te sneaken, het alarm uit te schakelen, C4 op diverse punten te plaatsen en weer het kamp verlaten. Als je dan een mooi uitkijk plekje hebt gevonden en alle bewakers terug zijn in de outpost blaas je de hele bende met 1 druk op de knop op. Persoonlijk vind ik dit juist de kracht van Far Cry 3, het is dus maar wat je er zelf van maakt.

psn: Arco1981

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hafermaut
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 06-06 12:46
Jorn1986 schreef op woensdag 05 december 2012 @ 21:35:
Ik gebruik ze ook wel, vooral omdat die planten echt in overvloed groeien en het craften verder ook niets kost, dus ja, waarom niet voor een beetje voordeel?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• QwaftZefoni
  • Laatst online: 06-06 12:10
Karpertjuh schreef op donderdag 06 december 2012 @ 09:12:
Voor de mensen die klagen over het elke keer maar weer een steentje te moeten gooien:

Het mooie van dit spel is dat het je vrij laat in je aanpak. Je kan dus ook eens creatief zijn in het veroveren van een outpost ipv het telkens op dezelfde manier te doen!! Zo kan je bijvoorbeeld een landmijn op de weg naast de outpost plaatsen. Als er vervolgens een jeep overheen rijdt en explodeert rennen alle bewakers naar die plek om te kijken wat er aan de hand is. Vervolgens heb jij de gelegenheid om snel het kamp in te sneaken, het alarm uit te schakelen, C4 op diverse punten te plaatsen en weer het kamp verlaten. Als je dan een mooi uitkijk plekje hebt gevonden en alle bewakers terug zijn in de outpost blaas je de hele bende met 1 druk op de knop op. Persoonlijk vind ik dit juist de kracht van Far Cry 3, het is dus maar wat je er zelf van maakt.
Ik hou van dit soort strategie delen, van serieus ik kom er niet op!

Ik betrap mezelf dan ook regelmatig op uberdom runnen en gunnen. En tja, de AI is te slecht om me dan als een sprayn00b af te knallen, dus zelfs van 8 man in een outpost win ik dan via rondrausen met de shotgun, en da's geen fun...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 188596

calsonic schreef op woensdag 05 december 2012 @ 22:48:
Savegame staat in C:\ProgramData\Orbit\46
Default button voor de pc versie is C voor parachute
Bij mij staan de savegames in C:\Program Files(x86)\Ubisoft\Ubisoft Game launcher\savegames.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aerocivic
Karpertjuh schreef op donderdag 06 december 2012 @ 09:12:
Dit zijn de dingen die ik wil lezen, levert mij ook weer ideëen op, bedankt! Nog meer mensen die verschillende strategiën willen delen? Of leuke / grappige gebeurtenissen, hoe meer verhalen hoe beter!

Zelf nog maar een paar uurtjes kunnen spelen, en de meeste outposts op een redelijk standaard manier ingenomen. De volgende keer ga ik proberen om wat alternatieve / gekke manieren te verzinnen... :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• VantageR
  • Registratie: Oktober 2004
  • Niet online
Weet niet of deze al langs is gekomen, maar bij een van de outposts staat ook een kooi met een tijger erin. Met een sniper kan je de kooi open schieten, waarna de tijger nagenoeg iedereen vermoord. Maakt het misschien wel heel makkelijk, maar daarom niet minder leuk ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dennis_1987
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 12-07-2024

Dennis_1987

Level 29 Humanoid

QwaftZefoni schreef op donderdag 06 december 2012 @ 09:49:
[...]

Ik hou van dit soort strategie delen, van serieus ik kom er niet op!

Ik betrap mezelf dan ook regelmatig op uberdom runnen en gunnen. En tja, de AI is te slecht om me dan als een sprayn00b af te knallen, dus zelfs van 8 man in een outpost win ik dan via rondrausen met de shotgun, en da's geen fun...
Difficulty op de hoogste stand zetten dan maar. Het is namelijk ook te makkelijk eigenlijk. De AI werkt niet goed samen omdat ze zelf ook cover zoeken en niet goed samen werken. Zouden de guards ineens tegelijk op je afkomen dan redt je het niet.
Daarbij is snipen vanaf een heuvel met een silenced sniper eigenlijk een sure fire way om het kamp stelselmatig leeg te ruimen en je krijgt nog een XP bonus ook. Als ze namelijk een lijk zien gaan ze naar het lijk toe ipv dat ze zoeken wie er geschoten heeft. Headshots met die tweede sniper rifle maken zelfs heavies in een schot dood.

Hier had een gevatte opmerking kunnen staan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FeaR
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 03:04

FeaR

In GoT we trust

VantageR schreef op donderdag 06 december 2012 @ 10:24:
Weet niet of deze al langs is gekomen, maar bij een van de outposts staat ook een kooi met een tijger erin. Met een sniper kan je de kooi open schieten, waarna de tijger nagenoeg iedereen vermoord. Maakt het misschien wel heel makkelijk, maar daarom niet minder leuk ;)
Volgens mij zit er in de helft van de outposts wel zoiets. Ben ook al vaak andere gevangen dieren tegengekomen: beer, poema, dingo's, et cetera. Heel speciaal is het dus niet ;)

Some people just need a high-five.... In the face.... With a chair.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Verderf
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 03-06 12:02
Ik heb inmiddels 3 floating weapons naast me, een bow, een F1 en een machette :(

| Asus ROG X570-E | AMD 5800X | 4x8GB DDR4 | Geforce 5080 Xtreme Waterforce | FSP hydro Pro 1000watt | 2TB WD Black | 2019 Tesla Model 3 LR

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nyarlathotep

Nyarlathotep

Crawling Chaos

Ik lees het inderdaad bij élke shooter weer: mensen die steeds maar 1 tactiek gebruiken om een bepaald event in het spel te spelen, en dan gaan klagen dat het te makkelijk of eentonig is.
Kom op, het is maar net wat je er zélf van maakt!
Er zijn veel manieren om, in dit geval, een kampement te veroveren. Je moet zelf ook een beetje creatief zijn...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aerocivic
Nyarlathotep schreef op donderdag 06 december 2012 @ 10:36:
Er zijn veel manieren om, in dit geval, een kampement te veroveren. Je moet zelf ook een beetje creatief zijn...
Precies, zelf ben ik niet zo heel creatief, dus de verhalen die ik hier lees helpen me om wat anders te bedenken... :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nyarlathotep

Nyarlathotep

Crawling Chaos

Ik mis wel de mogelijkheid om een jeep een kamp in te lanceren, en nog net even een paar kogels de fuel tank in te jagen waardoor ie midden in het kamp explodeert. Á la Crysis dus. Ik ben nog geen A-team ramps tegen gekomen om dat mooi uit te voeren...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MicScott
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 08-06-2023

MicScott

.Grey.

Aerocivic schreef op donderdag 06 december 2012 @ 10:37:
[...]

Precies, zelf ben ik niet zo heel creatief, dus de verhalen die ik hier lees helpen me om wat anders te bedenken... :9
Bij mij gaan de creatieve manieren bijna altijd fout omdat ik ze niet goed genoeg plan... Maar dat levert wel hilarische situaties op. Bijvoorbeeld bij het vorige kamp dat ik ging overnemen. Mijn plan was om een mijn op de toegangsweg te leggen voor het geval er reinforcements zouden komen, en daarna sneaky het kamp uit te moorden. Helaas begon het er al mee dat half het kamp vol zat met honden die bijna onmogelijk stealthy uit te schakelen waren. Nou ja, dan maar snipen. Naar ongeveer 5 van de 10 honden neergesnipet te hebben, werd ik opgemerkt door een bewaker, maar gelukkig had ik het alarm al uitgeschakeld. Dus na een flinke schietparty op het dak, waarin ik erachter kwam dat er veel meer baddies in het kamp zaten dan ik had gespot met mijn verrekijker, was het dorp eindelijk veroverd. Yay! Dus de vlag werd gehesen, er kwam een jeep met vriendelijke blauwe mannetjes aan en ... BOEM! Was ik vergeten dat er nog een mijn op de weg lag. :'( Alle 4 de mannetjes dood.

Diablo 3 || Titanfall/Origin: MicScott | Steam

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aerocivic
Dat zou wel vet zijn inderdaad. Zit me nu te bedenken, kun je die explosieve vaten ook oppakken en ergens anders neerzetten? Zou je ook leuke dingen mee kunnen doen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zen!th
Aerocivic schreef op donderdag 06 december 2012 @ 10:37:
[...]

Ergens een tijger of iets wilds vinden, vervolgens zorgen dat ie/ze je op een afstandje doorhebben, dorpje insneaken met die tijgers achter je aan en dissapearen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lonestander
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 30-04 14:22
Gisteravond, was ik een kamp aan het veroveren met behulp van een sniper. Ik schoot in 1 keer een sharpshooter en een exploderende ton, waarna iedereen was afgeleid. Ik heb toen als ultieme chaos nog de gevangen beer vrijgelaten en van een afstandje gekeken :P

PSN: Lonestander, Steam: Lonestander / Lone

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aerocivic
MicScott schreef op donderdag 06 december 2012 @ 10:43:
[...]

Bij mij gaan de creatieve manieren bijna altijd fout omdat ik ze niet goed genoeg plan... Maar dat levert wel hilarische situaties op. Bijvoorbeeld bij het vorige kamp dat ik ging overnemen. Mijn plan was om een mijn op de toegangsweg te leggen voor het geval er reinforcements zouden komen, en daarna sneaky het kamp uit te moorden. Helaas begon het er al mee dat half het kamp vol zat met honden die bijna onmogelijk stealthy uit te schakelen waren. Nou ja, dan maar snipen. Naar ongeveer 5 van de 10 honden neergesnipet te hebben, werd ik opgemerkt door een bewaker, maar gelukkig had ik het alarm al uitgeschakeld. Dus na een flinke schietparty op het dak, waarin ik erachter kwam dat er veel meer baddies in het kamp zaten dan ik had gespot met mijn verrekijker, was het dorp eindelijk veroverd. Yay! Dus de vlag werd gehesen, er kwam een jeep met vriendelijke blauwe mannetjes aan en ... BOEM! Was ik vergeten dat er nog een mijn op de weg lag. :'( Alle 4 de mannetjes dood.
Haha geniaal... :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aerocivic
Zen!th schreef op donderdag 06 december 2012 @ 10:43:
[...]

Ergens een tijger of iets wilds vinden, vervolgens zorgen dat ie/ze je op een afstandje doorhebben, dorpje insneaken met die tijgers achter je aan en dissapearen :)
Ga ik proberen, thanx.. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zen!th
Het dissapearen is het lastigst, beste tactiek is om zon gebouwtje met een boven verdieping (waar meestal 1 snipert zit) in te rennen, die man te takedownen en hopen dat die tijgers de rest aan gaat vallen ipv dat ze jou willen eten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nyarlathotep

Nyarlathotep

Crawling Chaos

Ik ga de jeep truc toch eens proberen. Kun je C4 explosieven op je jeep plakken? Dan wordt het echt leuk om dat ding heuveltje af het kamp in te sturen, en als ze komen kijken op de knop te drukken...

Helaas kan ik het morgenavond pas proberen ;(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• m0nk
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 23:44

m0nk

16-09-2003 15.15

Nyarlathotep schreef op donderdag 06 december 2012 @ 10:53:
Ik ga de jeep truc toch eens proberen. Kun je C4 explosieven op je jeep plakken? Dan wordt het echt leuk om dat ding heuveltje af het kamp in te sturen, en als ze komen kijken op de knop te drukken...

Helaas kan ik het morgenavond pas proberen ;(
Yep dat kan.

13-05-2016 15:00 | 08-11-2017 8:30 | 25-11-2024 13:47

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• icecreamfarmer
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 25-05 12:58

icecreamfarmer

en het is

MicScott schreef op donderdag 06 december 2012 @ 10:43:
[...]

Raar, ik had het gevoel dat mijnen niet afgaan bij friendlies heb al een paar keer een friendly jeep over ze heen zien rijden.

Overigens plaats ik op niet veroverde wegen wel eens mijnen en het is altijd grappig om opeens een multikill bonus te krijgen.

ik zie ik zie wat jij niet ziet

Pagina: 1 ... 18 ... 32 Laatste

Let op:
We praten hier over de game, niet over vragen/problemen met het draaien er van (hop daarvoor naar SPV) en ook niet of je game wel/niet binnen hebt gekregen.

Dus NIET: posts a la "is mijn videokaart wel snel genoeg?", "gisteren kwam de postbode langs", e.d.

Oh en als je het al uitgespeeld hebt: ga niet hier het verhaal van de game uit de doeken doen.
Of zet het op zijn minst tussen de spoiler-tags. Anderen zijn de game nog aan het spelen en ervaren het graag zelf.