Wat een onzin redenering. Deze redenering maakt ELKE discussie onzinnig. "Oh vond je Skyfall tegenvallen? Als die in 1950 was uitgekomen had je met open bek staan kijken!". "Wil je mijn 256MB mp3 speler kopen voor 50 euro? 10 jaar geleden had niemand nog zo'n ding. Niet zeuren dat het verouderd is, je bent verwend!"
We kijken naar vandaag en de huidige markt, met de daarop geldende concurrentie. Wat jij wil is dat we vergelijken met een situatie dat er geen concurrentie is die werkelijk kan concurreren. Maar goed, blijkbaar mogen we dus geen enkele kritiek op welke game dan ook hebben want we zijn verwend, omdat het vroeger wel populair zou zijn.
de jaren dat de game in ontwikkeling is wordt even teniet gedaan als ik vind het saai hadden ze niks beters kunnen maken....
Ik vind dit een onzinnige discussie. Maakt mij het uit hoe lang de game in productie is, ik bekritiseer het eindproduct. En van mij hadden ze beter een strakkere shooter ervaring kunnen maken dan de geforceerde RPG elementen. En throw rock er uit.
Overigens even 2 zaken ter verduidelijking:
1. Ik ben ontzettend fan van old-skool games, en ik ben het sowieso niet eens dat deze game superieur is aan veel oudere games in termen van fun en gameplay.
2. Ik vind de game absoluut niet ruk, ik vind de game alleen niet de 9s waard, eerder een 7~7,5.
Nogmaals ik refereer naar een uitspraak van een reviewer (of Ubi hoor ik), dus IK maak die vergelijking niet. Maar zelfs buiten die vergelijking en opmerking heb ik gewoon kritiek op het RPG systeem omdat het overbodig is en mager uitgewerkt.
Anoniem: 465756 schreef op woensdag 05 december 2012 @ 15:06:
ik blijf erbij te verwend...en misschien om de aanduiding te verzachten...gewend
natuurlijk moet een game met z.n tijd meegaan...maar perfectie bestaat niet en zelfs GTA reeks waar scores van 10 werden gehaald waren mensen ontevreden ...wees blij met het aanbod waar we uit kunnen kiezen en als fc3 je tegenvalt zijn er genoeg andere games....ik zie ook dingen in de game wat niet realistisch aanvoelt tov het echte leven of in de toekomst beter uitgewerkt kan worden maar daar glimlach ik om en denk ik over 2 jaar is het niveau wederom gestegen.
Alles wat je zegt is waar, maar lees ik hier dus tussen neus en lippen door dat ik hier niet mag aangeven wat ik liever anders aan de game zag? Dit is toch een forum?
Dit is toch echt binnen het rijtje "weet je hoe groot het universum is, en in vergelijking tot dat probleem X dus ontzettend klein is?", of constant refereren dat het erger is in Afrika. Misschien moet je niet op een forum komen als je geen kritische mensen wil tegenkomen?
LxxFxx schreef op woensdag 05 december 2012 @ 15:08:
Anyway... mss eerder terug een gameplay vraagje: voor welke skills gaan jullie?
Ik wilde voor stealthy takedowns gaan, maar krijg een verplichting op mijn bord om meer missies te doen voor ik dieper in de tree (Heavy takedown!) kan gaan. Ik neem aan dat dit over story missions gaat? Als dat zo is, is dat wel jammer, maar bon.
Ik heb gehoord dat het ook mogelijk is om alle skills vrij te spelen door alles in het spel te verzamelen en uit te spelen? Klopt dit? Zou wel jammer zijn voor de herspeelbaarheid!
Ik heb ook gelezen dat er niet echt verschillende builds zijn zoals in de meeste RPGs.
Overigens, je kan wel gewoon de punten bewaren tot je meer missies hebt gedaan
edit:
Wat een kutstreek zeg

Bedankt hè!!!!!!!!!! Kan je nu echt niet zelf bedenken dat mensen dit niet willen zien?
Even opletten voortaan dat je spoilers niet meeneemt in je quote
[
Voor 6% gewijzigd door
LiquidT_NL op 05-12-2012 15:35
]
Explorers in the further regions of experience...demons to some, angels to others.