Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aerocivic
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 04-09 13:03
Nyarlathotep schreef op donderdag 06 december 2012 @ 10:53:
Ik ga de jeep truc toch eens proberen. Kun je C4 explosieven op je jeep plakken? Dan wordt het echt leuk om dat ding heuveltje af het kamp in te sturen, en als ze komen kijken op de knop te drukken...

Helaas kan ik het morgenavond pas proberen ;(
Cool, daar heb je op zich geen ramp voor nodig... >:)

De omgeving van de mens is de medemens.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MicScott
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 08-06-2023

MicScott

.Grey.

icecreamfarmer schreef op donderdag 06 december 2012 @ 10:55:
[...]

Raar, ik had het gevoel dat mijnen niet afgaan bij friendlies heb al een paar keer een friendly jeep over ze heen zien rijden.
Misschien alleen op hard? Ik weet niet, maar bij mij gebeurde het dus wel :+

Diablo 3 || Titanfall/Origin: MicScott | Steam

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik schiet de hekjes van die animal cages niet eens meer stuk, vs AI zijn die animals veel te OP, ook op warrior.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Verderf
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 04-09 13:20
Verwijderd schreef op donderdag 06 december 2012 @ 11:03:
Ik schiet de hekjes van die animal cages niet eens meer stuk, vs AI zijn die animals veel te OP, ook op warrior.
Je hoeft trouwens niet op het hek te schieten, al schiet je op het dak dan nog gaat het hek kapot :P

| Gigabyte X870E AORUS PRO | AMD 9800X3D | 2x16GB DDR5 | AORUS 5080 Xtreme | FSP hydro Pro 1000watt | 2TB WD Black | 2019 Tesla Model 3 LR

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mukkel
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 17-02-2024

mukkel

Dus..... Zodoende

Heeft er iemand nog een savegame van net voor de "plantage fik brand vuur muziek standje max" missie? ;) Ik heb alleen save games van latere punten.

Ik wil hem nog wel een keer vlammen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jooosdt
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 25-05-2023
mukkel schreef op donderdag 06 december 2012 @ 11:09:
Heeft er iemand nog een savegame van net voor de "plantage fik brand vuur muziek standje max" missie? Ik heb alleen save games van latere punten.

Ik wil hem nog wel een keer vlammen ;)
Ik werd daar knetterstoned T>T

En heb geen savegame jammergenoeg :_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xecuter NL
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 10-09 12:22
Wat een fantastisch spel, werkelijk waar.

Ik ben net bij het 2de eiland en heb nu meer guns vrij gespeeld. Ik ben op zoek naar de signature wapens, en heb er al 4, waaronder de SMG en de Sniper. Behoorlijk krachtig! Ik wil alleen nog echt die P416 met silencer.

Ik heb eerst het 1ste eiland alle checkpoints bevrijd en al mijn stropers activiteiten afgerond om zoveel mogelijk ammo en wapens mee te kunnen dragen. Gister pas toen ik niks anders meer te doen had ongeveer 8 stroy missies gedaan. Die gaan dan wel even een stuk makkelijker.

Die takedowns zijn zo heerlijk om te doen. Helemaal door naar een guard te zwemmen, boven te komen, hem het water in sleuren en weg zwemmen. 1 voor 1 de guards silent killen. Maar soms gaat het wel eens mis en dan merk je wel dat de moeite die je erin steekt om een checkpoint silent te bevrijden, met rambo stijl in 1/10de van de tijd geklaard is, die je kwijt bent met silent. Verschil is echter wel even 1500 xp (undetected) versus 550 xp (detected, no alarms).

Wat ik wel eens doe is de speakerpalen (=alarm) te vinden, die met sniper op afstand kapot maken, nadat je bij de exits van de basis je C4 en mijnen hebt gepland. C4 gaat af in de volgorde dat je ze gelegd hebt. Dan rennen de guards misschien jouw richting op, of niet...show begint dan pas.

Headshots leveren ook 25xp op ipv 10xp met body shots. En op een gegeven moment hebben de guards ook armor aan (niet de heavies) dus dan moet je wel gaan voor de headshots. Die heavies kan je met vuurpijlen met je bow (2 pijlen nodig) ook neer krijgen trouwens. Explosive ook, maar die maken te veel lawaai.

Doe er je voordeel mee. Ik vind het in ieder geval mijn GOTY!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zen!th
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 06-07 16:29
Verwijderd schreef op donderdag 06 december 2012 @ 11:03:
Serieus?
Als ik zon kooi schiet is het beest wat eruit komt dood voor ie 2 kills heb weten te pakken ..
Staan met zen alle AK's in zon tijger leeg te raggen.
Ik ben al verbaasd als ie 2 kills maakt (kspeel op normal, ga zo op warrior opnieuw beginnen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aerocivic
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 04-09 13:03
Zen!th schreef op donderdag 06 december 2012 @ 11:17:
[...]

Serieus?
Als ik zon kooi schiet is het beest wat eruit komt dood voor ie 2 kills heb weten te pakken ..
Staan met zen alle AK's in zon tijger leeg te raggen.
Ik ben al verbaasd als ie 2 kills maakt (kspeel op normal, ga zo op warrior opnieuw beginnen.
Dat is ook mijn ervaring, heb nog nooit meegemaakt dat zo'n beest meer dan 1 of 2 kills weet te maken...

[ Voor 12% gewijzigd door Aerocivic op 06-12-2012 11:23 ]

De omgeving van de mens is de medemens.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kuhr89
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 14-09 00:29
Echt een hele vette game dit! Heb deze in rap tempo uitgespeeld. Far Cry 2 heb ik niet eens uitgespeeld toen hij uit kwam.

Bij deze game klopt alles wel eigenlijk, het verhaal en hoe de mensen spelen is zeer geloofwaardig, samen met de goede graphics is het genieten!

Lees hier onder en laat weten of je het daar mee eens bent :P
Verklapt wel wat van het verhaal.. Eigen risico dus;)
spoiler:
Ik ben alleen wel iemand die aan het einde van game nog benieuwd is hoe en wat. Maar dan in de zin van, komt dit verhaal ook in het nieuws in Amerika, zodra hij en zijn vrienden weer terug zijn. Of, komen hij en zijn vrienden uberhaupt wel terug met die boot. Of, hoe vangt Liza het trauma van Jason op? Dat zijn van die dingen die ik dan ook nog wil zien. Ik wil zien dat hij samen met zijn vrienden feest viert, samen vertrekken etc etc.

[ Voor 32% gewijzigd door Kuhr89 op 06-12-2012 11:42 ]

| PS5 PSN: Hitting-Apex89

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• VantageR
  • Registratie: Oktober 2004
  • Niet online
Zen!th schreef op donderdag 06 december 2012 @ 10:52:
[...]

Het dissapearen is het lastigst, beste tactiek is om zon gebouwtje met een boven verdieping (waar meestal 1 snipert zit) in te rennen, die man te takedownen en hopen dat die tijgers de rest aan gaat vallen ipv dat ze jou willen eten.
Je zou ook zo'n animal repellent kunnen gebruiken.
FeaR schreef op donderdag 06 december 2012 @ 10:31:
[...]

Volgens mij zit er in de helft van de outposts wel zoiets. Ben ook al vaak andere gevangen dieren tegengekomen: beer, poema, dingo's, et cetera. Heel speciaal is het dus niet ;)
Ja, ik heb inderdaad wel meerdere gevangen dieren gezien, maar op de tijger en de beer na, halen die niet zoveel uit tegen de bewakers.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Swaxie
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 01-09 08:48
Als je nu een kampje veroverd blijven de vijanden dan wel weer weg en niet zoals bij 2 dat als je er de volgende keer langs komt er weer gewoon mensjes staan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• djro93
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 24-08 22:04
Swaxie schreef op donderdag 06 december 2012 @ 12:08:
Als je nu een kampje veroverd blijven de vijanden dan wel weer weg en niet zoals bij 2 dat als je er de volgende keer langs komt er weer gewoon mensjes staan?
Dan nemen je 'eigen' mannetjes het over en is het veilig voor jou.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MicScott
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 08-06-2023

MicScott

.Grey.

Swaxie schreef op donderdag 06 december 2012 @ 12:08:
Elk kamp dat je verovert blijft van de "goeien".

Diablo 3 || Titanfall/Origin: MicScott | Steam

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GekkePrutser
  • Registratie: Juli 2004
  • Niet online
Aerocivic schreef op donderdag 06 december 2012 @ 11:22:
[...]
Dat is ook mijn ervaring, heb nog nooit meegemaakt dat zo'n beest meer dan 1 of 2 kills weet te maken...
Soms wel :)

Een van de eerste outposts die ik deed, ik sloop rond en schrok me rot toen ik een tijger zag (hij zat rustig te gapen voor de ingang van het kamp). Ik sloop heel rustig terug (had toen nog geen goede wapens, het was net aan het begin, te zuiden van het begin dorp) en de tijger liep rustig op het kamp af en viel opeens een van de bewakers aan, en moordde ze vervolgens 1 voor 1 uit :D

Daarna kreeg ik het filmpje van 'YEEY je hebt het kamp overgenomen' terwijl ik niets gedaan had :D Echt leuke momenten zijn dat. De tijger leefde zelfs nog en die zat toen gevangen in een hok in het kamp.
Kuhr89 schreef op donderdag 06 december 2012 @ 11:40:
Lees hier onder en laat weten of je het daar mee eens bent :P
Verklapt wel wat van het verhaal.. Eigen risico dus;)
Helemaal mee eens.

spoiler:
Ik heb een beetje het mass effect 2 gevoel bij deze, zo van was dat het nou? En hoe loopt het verder af? Juist omdat er tijdens het spel juist veel achtergrond informatie wordt gegeven over wat er voor het begin is gebeurd (zoals de droom scenes in die Thaise disco). Het was wel heel abrupt over.
Xecuter NL schreef op donderdag 06 december 2012 @ 11:13:
Headshots leveren ook 25xp op ipv 10xp met body shots. En op een gegeven moment hebben de guards ook armor aan (niet de heavies) dus dan moet je wel gaan voor de headshots. Die heavies kan je met vuurpijlen met je bow (2 pijlen nodig) ook neer krijgen trouwens. Explosive ook, maar die maken te veel lawaai.
De heavies kan je met een headshot van een Z93 ook in 1 keer neer krijgen, levert ook nog eens 250 XP punten op! Ik gebruik dat ding nu zelfs op korte afstand als er een heavy aankomt.

[ Voor 46% gewijzigd door GekkePrutser op 06-12-2012 12:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JediUberknaft
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 11-09 07:27

JediUberknaft

May Da Force B With You !

Ontzettend leuk en vooral ook verslavend spel. Maar wat ik toch jammer vind is dat ik nu $6000 heb, alle wapens in bezit en ge-upgrade .. dus wat kan ik dan nog ? Dan wordt ik min of meer gedwongen om de campaign te spelen. Ok, ik kan uiteraard allemaal sidequests gaan doen, puur voor de kick. Maar de rewards heb ik dan verder niks meer aan. Dit vind ik toch wel jammer. Als je je kapot loot zoals ik, en je craft als n bezetene als ik .. Dan ben je dus qua geld etc out of options op n gegeven moment ?! Dan blijft het puur voor kick, zonder de reward. Ik vermaak me nog steeds wel hoor, maar kan ik echt niks anders doen ? Nee heh ? Ze hadden het veel moeilijker moeten maken met wapens. Nu heb je in no-time alle wapens unlocked, en dat is echt zonde. Effe paar towers inklimmen en hoppa. Tja, dat heb je zo gepiept. Ze hadden die niet moeten unlocken daarmee, maar gewoon moeten laten kopen. Toch jammer ... Ik ga me nog zeker uren vermaken hoor met t spel, begrijp me niet verkeerd. Genoeg sidequest shit enzo, maar ik vind het gewoon erg jammer.

[ Voor 7% gewijzigd door JediUberknaft op 06-12-2012 12:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Seth_Chaos
  • Registratie: Oktober 2003
  • Niet online
JediUberknaft schreef op donderdag 06 december 2012 @ 12:26:
Ontzettend leuk en vooral ook verslavend spel. Maar wat ik toch jammer vind is dat ik nu $6000 heb, alle wapens in bezit en ge-upgrade .. dus wat kan ik dan nog ? Dan wordt ik min of meer gedwongen om de campaign te spelen. Ok, ik kan uiteraard allemaal sidequests gaan doen, puur voor de kick. Maar de rewards heb ik dan verder niks meer aan. Dit vind ik toch wel jammer. Als je je kapot loot zoals ik, en je craft als n bezetene als ik .. Dan ben je dus qua geld etc out of options op n gegeven moment ?! Dan blijft het puur voor kick, zonder de reward. Ik vermaak me nog steeds wel hoor, maar kan ik echt niks anders doen ? Nee heh ? Ze hadden het veel moeilijker moeten maken met wapens. Nu heb je in no-time alle wapens unlocked, en dat is echt zonde. Effe paar towers inklimmen en hoppa. Tja, dat heb je zo gepiept. Ze hadden die niet moeten unlocken daarmee, maar gewoon moeten laten kopen. Toch jammer ... Ik ga me nog zeker uren vermaken hoor met t spel, begrijp me niet verkeerd. Genoeg sidequest shit enzo, maar ik vind het gewoon erg jammer.
Ik erger me juist aan games waar je in de laatste 5 minuten van de game de leukste wapens vrij speelt. Geef mij ze maar meteen dan kan ik er de gehele game van genieten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• skiwi2
  • Registratie: Juli 2012
  • Laatst online: 15-08 16:46
Even een vraagje, hoeveel tegenstanders/piraten zijn er nog als je alle outposts bevrijd hebt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bundin
  • Registratie: Januari 2006
  • Niet online
skiwi2 schreef op donderdag 06 december 2012 @ 12:43:
Even een vraagje, hoeveel tegenstanders/piraten zijn er nog als je alle outposts bevrijd hebt?
Weinig, ik zie af en toe een mini-mini-eventje waarbij een paar friendlies een paar pirates tegen zijn gekomen en gezellig op elkaar aan het schieten zijn. Maar als je alle kampjes overneemt is die omgeving safe. Naja... totdat je door een komodo in je been gehapt wordt omdat je aan het wegrennen was voor een tijger die achter de buffel aanzat die je aan het besluipen was omdat je z'n velletje wel wilde hebben :|

[ Voor 5% gewijzigd door Bundin op 06-12-2012 12:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kuhr89
GekkePrutser schreef op donderdag 06 december 2012 @ 12:24:
[...]

[...]

Helemaal mee eens.

spoiler:
Ik heb een beetje het mass effect 2 gevoel bij deze, zo van was dat het nou? En hoe loopt het verder af? Juist omdat er tijdens het spel juist veel achtergrond informatie wordt gegeven over wat er voor het begin is gebeurd (zoals de droom scenes in die Thaise disco). Het was wel heel abrupt over.
spoiler:
Ja dat heb ik dus ook een beetje. Juist omdat je zoveel te weten komt over die personen en ook nog informatie krijgt als je die personen opzoekt via je handboek. Lijken me dit soort dingen juist interessant. Natuurlijk hoeft dat allemaal niet lang te zijn, maar iets meer zou wel fijn zijn. Kijk dat je niet meer informatie krijgt als je voor Citra kiest, snap ik wel, want dan ben je dood. Maar als je voor je vrienden kiest, zoals ik, omdat het mooie gezichtje niet kon weerstaan om dood te maken. Dan is het allemaal wel snel over. Je krijgt niet eens een knuffel of een kus trouwens.. Nu ik er over nadenk. Je krijgt gewoon nooit een kus van je eigen vriendin hahah.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• skiwi2
  • Registratie: Juli 2012
  • Laatst online: 15-08 16:46
Dat is inderdaad wel jammer dat de piraten weg zijn als je alle outposts hebt, denk dus dat je het spel eerder opnieuw gaat spelen (vanaf punt 0) dan rond gaan rijden in je jeep als je op 100% compleet zit.

Ik vraag me wel af wat de kans is dat er een patch gereleased wordt waarbij er wel piraten zitten nadat je alle outposts gecapt hebt, of bv een patch die coop mogelijk maakt in de 'singleplayer'-wereld, lekker outposts silently innemen met 2 personen.

Iemand een idee of dat Ubisoft ook echte content patcht op een gegeven moment? (Liefst niet via DLC :p)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JediUberknaft

JediUberknaft

Seth_Chaos schreef op donderdag 06 december 2012 @ 12:41:
[...]

Ik erger me juist aan games waar je in de laatste 5 minuten van de game de leukste wapens vrij speelt. Geef mij ze maar meteen dan kan ik er de gehele game van genieten.
Zo bedoel ik het niet. Ze zijn van begin af aan beschikbaar, maar dan moet je wel genoeg geld hebben >> dus ga je sidemissies doen, looten etc. Precies dan komen die dingen echt to hun recht. Aan jou de keuze of je gelijk voor de big guns wil, dus harder voor werken in begin ... of dat je rustiger aan doet en wat mindere wapens tot beschikking hebt. Dit is imo echt zoals freeroaming hoort te zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kuhr89
JediUberknaft schreef op donderdag 06 december 2012 @ 13:13:
[...]

Zo bedoel ik het niet. Ze zijn van begin af aan beschikbaar, maar dan moet je wel genoeg geld hebben >> dus ga je sidemissies doen, looten etc. Precies dan komen die dingen echt to hun recht. Aan jou de keuze of je gelijk voor de big guns wil, dus harder voor werken in begin ... of dat je rustiger aan doet en wat mindere wapens tot beschikking hebt. Dit is imo echt zoals freeroaming hoort te zijn.
Waarom begin je niet gewoon met het verhaal? Dit is een van de sterkste punten van de game. Dat je daar tussendoor kunt free roamen is alleen maar vet toch.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JediUberknaft

JediUberknaft

Kuhr89 schreef op donderdag 06 december 2012 @ 13:15:
[...]

Waarom begin je niet gewoon met het verhaal? Dit is een van de sterkste punten van de game. Dat je daar tussendoor kunt free roamen is alleen maar vet toch.
Ben ook met het verhaal bezig hoor, maar daar tussen wil ik gewoon ook uren sidemissies doen etc. ala STALKER zeg maar ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kuhr89
Ah op die manier! Haha. Ja ik ben zelf het verhaal gaan volgen en in die tussentijd Hunter missies gaan doen voor de spullen. Zodat ik tenminste genoeg ammo had van alles veel mee kon nemen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AquaSheep
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 14-09 00:21
Ik snap niet dat mensen het spel eentonig kunnen vinden. Het spel is een grote sandbox game, de enige beperking is je creativiteit. Als je alle outposts vanuit een afstandje met een silenced sniper wapen uitschakelt, dan is het spel inderdaad saai. Ik kan zoveel manieren bedenken om een outposts te veroveren dat ik eigenlijk te weinig outposts te kort kom.
- Rambo: Alleen een boog+explosive arrows gebruiken en reinforcements laten komen en opblazen
- 72 Virgins: Alleen C4 gebruiken, eventueel C4 op auto plaatsen
- Rumble in the Jungle Ace Ventura ;) : Zoveel mogelijk dieren lokken naar een outpost
- James Bond: silenced MP5 en laatste vijand opblazen met C4 en cool weglopen van de explosie
- Mijnenveger: Alleen mijnen gebruiken
- The roof is on fire: Ongezien een outpost in de fik steken
- Ninja: normale takedown + roof takedown + knife takedown combo, natuurlijk ongezien doen
- The Executor: Alle piraten doden in een enkele gunslinger takedown
- ANWB: je repair tool gebruiken (nog niet geprobeerd of je mensen ermee kan doden)
- Go ahead, make my day: .44 Magnum gebruiken
- Shrinking Balls (Snatch): D50 + gunslinger takedown
- FML: Alles stealth doen en dan net bij de laatste pirate (een heavy gunner) het alarm triggeren terwijl je alleen een flare gun hebt
- Leroy Jenkins: LMG + Sharpshooter syringe en outpost niet verkennen
- Say hello to my little friend: GL-94 grenade launcher
- Smack my bitch up: Flamethrower + The Prodigy Firestarter op de achtergrond

En zo zijn er nog meer manieren te bedenken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• djro93
AquaSheep schreef op donderdag 06 december 2012 @ 13:23:
Ik snap niet dat mensen het spel eentonig kunnen vinden. Het spel is een grote sandbox game, de enige beperking is je creativiteit. Als je alle outposts vanuit een afstandje met een silenced sniper wapen uitschakelt, dan is het spel inderdaad saai. Ik kan zoveel manieren bedenken om een outposts te veroveren dat ik eigenlijk te weinig outposts te kort kom.
- Rambo: Alleen een boog+explosive arrows gebruiken en reinforcements laten komen en opblazen
- Rumble in the Jungle: Zoveel mogelijk dieren lokken naar een outpost
- James Bond: silenced MP5 en laatste vijand opblazen met C4 en cool weglopen van de explosie
- Ninja: normale takedown + roof takedown + knife takedown combo, natuurlijk ongezien doen
- ANWB: je repair tool gebruiken (nog niet geprobeerd of je mensen ermee kan doden)
- FML: Alles stealth doen en dan net bij de laatste pirate (een heavy gunner) het alarm triggeren terwijl je alleen een flare gun hebt

Haha die zijn echt gaaf!
Als ik hem (eindelijk) binnen heb dan ga ik die allemaal even proberen! :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bundin
  • Registratie: Januari 2006
  • Niet online
Ik vermaak me er prima mee maar sommige missies zijn gewoon totaal absurd. Voorbeeld: hunting mission, of je 12 hondsdolle honden wil afmaken met een RPG. Dat is al te belachelijk voor woorden, want immersion breaking (voor mij dan) maar als je dan in je explosie een optploffend iets meeneemt (auto, tonnetje) dan is het acuut mission failed. Ze zijn immers dood door iets anders :S

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bremg
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 04-06 06:30
Xecuter NL schreef op donderdag 06 december 2012 @ 11:13:
Wat een fantastisch spel, werkelijk waar.

Ik ben net bij het 2de eiland en heb nu meer guns vrij gespeeld. Ik ben op zoek naar de signature wapens, en heb er al 4, waaronder de SMG en de Sniper. Behoorlijk krachtig! Ik wil alleen nog echt die P416 met silencer.

Ik heb eerst het 1ste eiland alle checkpoints bevrijd en al mijn stropers activiteiten afgerond om zoveel mogelijk ammo en wapens mee te kunnen dragen. Gister pas toen ik niks anders meer te doen had ongeveer 8 stroy missies gedaan. Die gaan dan wel even een stuk makkelijker.

Die takedowns zijn zo heerlijk om te doen. Helemaal door naar een guard te zwemmen, boven te komen, hem het water in sleuren en weg zwemmen. 1 voor 1 de guards silent killen. Maar soms gaat het wel eens mis en dan merk je wel dat de moeite die je erin steekt om een checkpoint silent te bevrijden, met rambo stijl in 1/10de van de tijd geklaard is, die je kwijt bent met silent. Verschil is echter wel even 1500 xp (undetected) versus 550 xp (detected, no alarms).

Wat ik wel eens doe is de speakerpalen (=alarm) te vinden, die met sniper op afstand kapot maken, nadat je bij de exits van de basis je C4 en mijnen hebt gepland. C4 gaat af in de volgorde dat je ze gelegd hebt. Dan rennen de guards misschien jouw richting op, of niet...show begint dan pas.

Doe er je voordeel mee. Ik vind het in ieder geval mijn GOTY!
Hier staat alle signature weapons en wanneer je ze krijgt:
http://www.ign.com/wikis/far-cry-3/Signature_Weapons

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• djro93
AquaSheep schreef op donderdag 06 december 2012 @ 13:23:
- Rumble in the Jungle: Zoveel mogelijk dieren lokken naar een outpost

Ik zou de 'Rumble in the jungle' wel Ace Ventura of Pet Detective noemen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kuhr89
Ik heb het spel uitgespeeld en dan kun je inderdaad weer verder spelen om de rest te zoeken etc. Wat wel leuk zou zijn om er dan een soort van gameplay bij te plakken waarbij je soms outposts moet verdedigen..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LocalJoost
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 20-05 12:39

LocalJoost

plaatje hieronder

djro93 schreef op donderdag 06 december 2012 @ 13:39:
[...]

Ik zou de 'Rumble in the jungle' wel Ace Ventura of Pet Detective noemen :P
Of "de rattenvanger" :+

☻/ Trotse papa van Thijs en Bas :)
/▌Beesjes haal je uit het asiel, heb ik uit betrouwbare bron :)
/ \ BOB :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LiquidT_NL
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 13-05-2021
Karpertjuh schreef op donderdag 06 december 2012 @ 09:12:
Voor de mensen die klagen over het elke keer maar weer een steentje te moeten gooien:

Het mooie van dit spel is dat het je vrij laat in je aanpak. Je kan dus ook eens creatief zijn in het veroveren van een outpost ipv het telkens op dezelfde manier te doen!! Zo kan je bijvoorbeeld een landmijn op de weg naast de outpost plaatsen. Als er vervolgens een jeep overheen rijdt en explodeert rennen alle bewakers naar die plek om te kijken wat er aan de hand is. Vervolgens heb jij de gelegenheid om snel het kamp in te sneaken, het alarm uit te schakelen, C4 op diverse punten te plaatsen en weer het kamp verlaten. Als je dan een mooi uitkijk plekje hebt gevonden en alle bewakers terug zijn in de outpost blaas je de hele bende met 1 druk op de knop op. Persoonlijk vind ik dit juist de kracht van Far Cry 3, het is dus maar wat je er zelf van maakt.
Nyarlathotep schreef op donderdag 06 december 2012 @ 10:36:
Ik lees het inderdaad bij élke shooter weer: mensen die steeds maar 1 tactiek gebruiken om een bepaald event in het spel te spelen, en dan gaan klagen dat het te makkelijk of eentonig is.
Kom op, het is maar net wat je er zélf van maakt!
Om even op dit te reageren, tuurlijk kan je lekker creatief zijn, maar dan is geen enkele game eentonig als je jezelf limitaties moet opleggen. Doom is ook erg veelzijdig als je creatief bent:
- alleen melee kills
- alleen handgun
- alleen shotgun
- max 2 kills per level
- alle health vinden

Dat is allemaal leuk en aardig, maar ik ben van mening dat en game deze creativiteit moet stimuleren, omdat wat jij hier voorstelt letterlijk in elke game kan en daarom alles maar veelzijdig is. Uiteraard is het wel leuk te varieren, maar het probleem is dat er geen afstraffing is voor het gebruiken van overpowered spul.

Begrijp me niet verkeerd, ik gebruik dat throw rock bijna niet omdat het dan inderdaad wat leuker is, maar ik vind het wel een design flaw. Ik vind dat een game gewoon moeilijk moet zijn en jouw daarom uitdaagt om out-of-the-box te denken, DAT is goed game design. Nu moeten wij maar out-of-the-box denken om onszelf geboeid te houden.

Een klote-film is een stuk leuker als je er een drinkspelletje van maakt, maar het maakt de film zelf niet beter.

Explorers in the further regions of experience...demons to some, angels to others.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LxxFxx
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 14-09 02:59
LiquidT_NL schreef op donderdag 06 december 2012 @ 14:30:
[...]

Dat is allemaal leuk en aardig, maar ik ben van mening dat en game deze creativiteit moet stimuleren, omdat wat jij hier voorstelt letterlijk in elke game kan en daarom alles maar veelzijdig is. Uiteraard is het wel leuk te varieren, maar het probleem is dat er geen afstraffing is voor het gebruiken van overpowered spul.

Begrijp me niet verkeerd, ik gebruik dat throw rock bijna niet omdat het dan inderdaad wat leuker is, maar ik vind het wel een design flaw. Ik vind dat een game gewoon moeilijk moet zijn en jouw daarom uitdaagt om out-of-the-box te denken, DAT is goed game design. Nu moeten wij maar out-of-the-box denken om onszelf geboeid te houden.

Een klote-film is een stuk leuker als je er een drinkspelletje van maakt, maar het maakt de film zelf niet beter.
Ik geef je volledig gelijk door je laatste conclusie. Op deze manier verdedigden fans van FC2 ook hun game door te zeggend dat je het zelf leuk moet maken. Persoonlijk vind ik dat een erg slechte game en ik ben dan ook tevreden dat Ubi daar het een en ander aan heeft veranderd: kampen respawnen niet (althans toch de outposts niet, ik heb het wel al in andere locaties (drugs fabriekje?) toch weten gebeuren), de variatie in kampen is groter door een verschillende layout en decor. Je wordt aangemoedigd anders te spelen als je een kamp tegenkomt met honden aangezien je dan niet zomaar kan stenen beginnen gooien. Ook de kooien met wilde dieren stimuleren een opportunistische keuze, etc. Maar ok, in essentie is het wel een beetje "rinse and repeat". Het verhaal in deze game is wel een pak beter dan dat in FC2 waar je story missions ook allemaal kopieën waren van mekaar, alleen het decor verschilde wat. In deze game is het verhaal boeiender om te volgen en de personages zijn verrassend goed uitgewerkt.

Ik vermoed dat je misschien toch wat te kritisch bent. Je vermelde al dat andere games bepaalde aspecten beter doen, maar wil je die misschien even aanhalen? Misschien kun je ons inspireren om een andere titel uit de rekken te halen :)
SmokingCrop schreef op woensdag 05 december 2012 @ 23:48:
toch goed dat ik er maar 22,7 euro voor betaald heb,
17 uur gespeeld: full story completed, alle outposts, alle dead wanted, meer dan de helft vd side missions, radio towers, alle crafts etc

nu ja, toffe game voor tussen door :)
Ik vind 17 uur toch zeker niet slecht voor een FPS game waarbij je multiplayer tijd nog niet meetelt.
Als ik me niet vergis zijn de MOH en COD games een pak korter? Zelfs de recente (en goede) Dishonored duurde maar ongeveer tien uur.

Ik zou FC3 zeker geen 9,5 geven, maar vind het wel een 8 waard.
9 of 9,5 is voor instant klassiekers zoals (in hun tijd) Baldur's Gate 2, Thief, Deus Ex, Half-Life 1 & 2...
Qua recente games heb ik een zwart gat maar vullen jullie gerust aan, ik zal noteren :)

[ Voor 4% gewijzigd door LxxFxx op 06-12-2012 14:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bremg
LiquidT_NL schreef op donderdag 06 december 2012 @ 14:30:
[...]

[...]

Om even op dit te reageren, tuurlijk kan je lekker creatief zijn, maar dan is geen enkele game eentonig als je jezelf limitaties moet opleggen. Doom is ook erg veelzijdig als je creatief bent:
- alleen melee kills
- alleen handgun
- alleen shotgun
- max 2 kills per level
- alle health vinden

Compleet mee eens. Ze hadden hier veel meer uit kunnen halen.
Het wordt op de missie na heel snel repetatief.

De torens en het jagen zijn een leuke toevoeging maar ook niet veel meer dan dat.
Daarbij zitten er te weinig wapens in de game en is het systeem daarachter matig.
Geld is vrij snel nutteloos. Het overnemen van outposts maakt dat deel van het eiland meteen knetter saai.

Game makers zijn gewoon lui geworden op het creatieve aspect en lanceren hun games voordat het helemaal af is.

Overigens vind ik dit wel de beste game van het jaar maar het belachelijk hoge cijfer is het niet waard.. Daarbij zijn tweakers.net reviews natuurlijk belabberd en is een 8 tegenwoordig een krappe voldoende..
LxxFxx schreef op donderdag 06 december 2012 @ 14:50:
[...]

Ik vind 17 uur toch zeker niet slecht voor een FPS game waarbij je multiplayer tijd nog niet meetelt.
Als ik me niet vergis zijn de MOH en COD games een pak korter? Zelfs de recente (en goede) Dishonored duurde maar ongeveer tien uur.

Ik zou FC3 zeker geen 9,5 geven, maar vind het wel een 8 waard.
9 of 9,5 is voor instant klassiekers zoals (in hun tijd) Baldur's Gate 2, Thief, Deus Ex, Half-Life 1 & 2...
Qua recente games heb ik een zwart gat maar vullen jullie gerust aan, ik zal noteren :)
Company of Heroes is de laatste game die echt vernieuwend was in mijn ogen..

[ Voor 15% gewijzigd door Bremg op 06-12-2012 14:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jimmy-time1
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 22:44
Weet iemand toevallig voor welk bedrag de PS3 versie bij de Mediamarkt te krijgen is? Op de website staat namelijk nog een bedrag van € 69,99 vermeld maar dat zal vast niet kloppen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Boefmans
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 31-08 08:57
Ik ben ongeveer 20 uur aan het spelen, en het eerste eiland is nog niet eens helemaal clear. Zoals mensen boven zeggen: hoe snel je gaat heeft veel met speelstijl te maken, en op moeilijkst is ook het leukst (vind ik nog steeds niet heel lastig namelijk).

mixing a drink and music

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Schway
  • Registratie: Augustus 2009
  • Niet online
Hoe kan je via Uplay dat inzien? Hoe lang je al speelt?
Ik zit denk ik al op 30 uur of zo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jumpman
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 14-09 08:35
Jimmy-time1 schreef op donderdag 06 december 2012 @ 15:01:
Weet iemand toevallig voor welk bedrag de PS3 versie bij de Mediamarkt te krijgen is? Op de website staat namelijk nog een bedrag van € 69,99 vermeld maar dat zal vast niet kloppen.
Bij MM UT is de PS3 versie € 52,95.

Meestal loont het een game direct op de dag, soms week van de release te kopen, vaak zijn de prijzen dan variererend van € 33,00 t/m € 44,00 te vinden hier in de buurt, daarna gaan ze naar € 49,00 t/m € 55,00), en meestal na drie maanden kan je het wel goedkoop uit het buitenland of bij een aanbieding hier halen.

Nintendo Network ID: Oo_Morris_oO | PSN: Oo_Morris_oO.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bremg
Ik begin me behoorlijk aan het verhaal te ergeren:
spoiler: Verhaal spoiler
Kom op elke keer verrast Vaas die super badass Brody (die als een enorme pussy overkomt..) door om een hoekje te staan? Verzin eens iets nieuws dit is gewoon te triest voor woorden!

Wat me ook af en toe ergert is dat je meteen bijna dood bent als je van een stoeprand afvalt..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jimmy-time1
Ok, bedankt voor de info.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DieterVDW
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 12-02-2017
Bremg schreef op donderdag 06 december 2012 @ 16:37:
Wat me ook af en toe ergert is dat je meteen bijna dood bent als je van een stoeprand afvalt..
Amen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Schway
  • Niet online
Welke stoepranden gebruiken jullie? Ik spring van bergen af en overleef die shit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bram1984
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 16-12-2020
Jimmy-time1 schreef op donderdag 06 december 2012 @ 15:01:
BPGames, € 45,-. Geweldige service en de volgende dag in huis.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LxxFxx
Schway schreef op donderdag 06 december 2012 @ 17:00:
Welke stoepranden gebruiken jullie? Ik spring van bergen af en overleef die shit.
Zolang je langs de helling afschuurt, kan je veilig hoogtes overwinnen..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DieterVDW
Schway schreef op donderdag 06 december 2012 @ 17:00:
[...]

Misschien ook een bug, nu ik er over nadenk.
Ben echt al van belachelijk kleine randjes gesprongen en gestorven ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Schway
  • Niet online
kan je trouwens tussen uplay en steam multiplayen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bremg
Het vallen is inderdaad niet consistent, de ene keer val je een klein stukje en ben je dood of zo goed als dood, de andere keer val ik van wat hoger en overleef het wel..
Van een huis af springen is geen probleem, zelfde hoogte van een rots en je verliest de helft van je HP..

Schuiven is idd the way to go maar is wel een beetje lame..

Wanneer mag je overigens naar het andere eiland?

[ Voor 7% gewijzigd door Bremg op 06-12-2012 17:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jimmy-time1
bram1984 schreef op donderdag 06 december 2012 @ 17:02:
[...]

BPGames, € 45,-. Geweldige service en de volgende dag in huis.
Daar staat op de website: niet in voorraad.

Maar ik heb ook geen haast hoor. Er zijn wel meerdere (online) winkels die hem nog wel op voorraad hebben maar vond het vreemd dat MM nog € 69,99 als prijs heeft staan. Dus was benieuwd of er iemand toevallig wist wat de MM er voor vroeg momenteel.

[ Voor 34% gewijzigd door Jimmy-time1 op 06-12-2012 17:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DieterVDW
Jimmy-time1 schreef op donderdag 06 december 2012 @ 17:25:
[...]

Maar ik heb ook geen haast hoor. Er zijn wel meerdere (online) winkels die hem nog wel op voorraad hebben maar vond het vreemd dat MM nog € 69,99 als prijs heeft staan. Dus was benieuwd of er iemand toevallig wist wat de MM er voor vroeg momenteel.
Ik heb 'm gekocht via Amazon.co.uk voor 35€ incl. verzending.
Vond ik erg goeie deal! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pazienza
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 14-09 18:44
Dr zit toch ook een map editor in FC3? Waar zit die ergens? Kan em niet vinden.. -_-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoofTurkey
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 12-09 15:56

RoofTurkey

PredatorKalkoen

Pazienza schreef op donderdag 06 december 2012 @ 20:53:
Dr zit toch ook een map editor in FC3? Waar zit die ergens? Kan em niet vinden.. -_-
Verstopt in de map van far cry 3 zelf ;) . Gewoon rechtermuisknop op je far cry 3.exe en dan open bestandslocatie en dan map editor.exe openen. Erg leuk ding, alleen jammer dat er geen werkende voertuigen mogen worden gebruikt :-( .

Grillmeister

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• natasdiamon
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 28-04-2021
jawel, ik heb er met een quad rondgereden, en een boot, dus ik denk dat je dat nog een keer moet proberen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SmokingCrop
  • Registratie: Januari 2012
  • Niet online
RoofTurkey schreef op donderdag 06 december 2012 @ 20:59:
[...]

Verstopt in de map van far cry 3 zelf ;) . Gewoon rechtermuisknop op je far cry 3.exe en dan open bestandslocatie en dan map editor.exe openen. Erg leuk ding, alleen jammer dat er geen werkende voertuigen mogen worden gebruikt :-( .
of wapens op de grond, of A.I. die ze allemaal mooi erin laten om te gebruiken |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tijgert
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 13-09 14:28

Tijgert

Let the Zen flow. Shit a leak!

Wat een sof, rukspel tot zo ver.

Wil ik lekker even de auto laten staan en door het land banjeren, krijg ik een 'Misison Failed' en start ik opeens midden in een dorp waar ik eerst niet eens was?!

Hoezo vrije open wereld, me neus!

Ik wil zelf bepalen wat ik doe, net zoals met Far Cry (deel 1) en niet gedwongen worden om maar te doen wat de maker mij opdraagt. Ik voel me zo weer opgesloten in een doos.

Medion X40 watercooled laptop, i9+4090, met Eluktro bios, 32GB DDR5 6400, 2x8TB MP600 Pro XT, 32" UHD monitor en wat kekke Logitech spullen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SomerenV
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 08:11

SomerenV

It's something!

Tijgert schreef op donderdag 06 december 2012 @ 21:34:

Wil ik lekker even de auto laten staan en door het land banjeren, krijg ik een 'Misison Failed' en start ik opeens midden in een dorp waar ik eerst niet eens was?!

Ik wil zelf bepalen wat ik doe, net zoals met Far Cry (deel 1) en niet gedwongen worden om maar te doen wat de maker mij opdraagt. Ik voel me zo weer opgesloten in een doos.
Binnen een missie moet je je houden aan de missie, maar buiten missies kun je doen en laten wat je wilt. De wereld is gewoon compleet open en laat jou vrij om te kiezen voor free-roaming of missies.

Ik Schiet Film | Website | Instagram

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bram1984

Ten eerste is het "m'n" of "mijn", en ten tweede kun je buiten de missies om inderdaad gewoon gaan en staan waar je wil, net als in GTA. Dit is een free roamer. Deel 1 was dat niet. Althans, er was/is buiten de verhaallijn niks te doen.
Jimmy-time1 schreef op donderdag 06 december 2012 @ 17:25:
[...]

Oh, ik heb 'm woensdag voor de PS3 besteld, gisteren binnengekregen. Net op tijd dus. :)

[ Voor 25% gewijzigd door bram1984 op 06-12-2012 21:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bullus
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 12-09-2024
Bezig geweest met Sweetfx en wat aanpassingen in het gamerprofiel en het ziet er een stuk beter uit.
Het oog wil ook wat.

farcry 3
Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/xfldQfL2ALz2LITfenkJlk2r/thumb.jpgAfbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/DiMVypPyQAdRHvDl5CmvgBl8/thumb.jpgAfbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/iejOuwnQQZIfG0m17DLklhfQ/thumb.jpg

Nu weer verder gamen

|2600k|Asus 290|

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rynji
  • Laatst online: 19-08 19:19

Tijdens losse missies ben je inderdaad aardig beperkt, maar je begint ook zelf aan die missies en ze hebben eigenlijk altijd zo'n concreet doel dat er weinig keuze is (main-story missions zijn helemaal lineair, wat opzich niet erg is want ik vind het verhaal zo prima).
Far Cry 3 is vrijer dan deeltje één, buiten de missies die je zelf start om kan je gaan en staan waar je zelf wilt en is er veel meer te doen dan alleen het hoofdverhaal.

@Bullus
Wat heb je verandert dan? Wat AA aanpassingen en het contrast aangepast? Ik kan lastig verschil zien namelijk.
Ik speel met 2x AA en PostFX op High (Very High and Ultra geven een volgens mij te sterke FXAA en Motion Blur wat ik niet wil).
Vind het er eigenlijk prima uitzien zo:
Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/xbonpl.jpg
klik voor 1920x1080

[ Voor 17% gewijzigd door Rynji op 06-12-2012 21:58 ]

5800X3D - RTX3080 - 1440p 240Hz OLED Inventaris

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pazienza
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 14-09 18:44
RoofTurkey schreef op donderdag 06 december 2012 @ 20:59:
[...]

Thank you! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Als iemand hulp nodig heeft kwa maps maken, feel free to add & ask ^^
Steam: Jndoo

Heb er momenteel 2 online, mocht je interesse hebben zoek ze eens op!
RapidWaters
SlimShore

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bram1984
Bullus schreef op donderdag 06 december 2012 @ 21:49:
Bezig geweest met Sweetfx en wat aanpassingen in het gamerprofiel en het ziet er een stuk beter uit.
Het oog wil ook wat.

farcry 3
[afbeelding][afbeelding][afbeelding]

Nu weer verder gamen
Grafisch een stuk mooier dan op mijn PS3 (waar is die grijze balk precies goed voor eigenlijk?), maar ik moet wel zeggen dat ik op de goede afstand nou geen "wow" gevoel krijg van het verschil. Wellicht al zit ik met mijn snufferd bovenop mijn TV scherm. Desondanks ben ik nog steeds onder de indruk van de eerste keer dat ik op een radiotower stond. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 2Dutch
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

2Dutch

No worries eeh!

Heb even online zitten co-oppen. Dat ging eerst prima..tot ik bij een missie kwam waarbij ik tnt moest dragen en droppen. De toetsen die in beeld kwamen/die ik had gemapt werkten dus niet..sta je daar met je doosje tnt, baddies om je heen en je kunt niet terugschieten :+

Ook jammer dat ik soms ineens bij t begin van een co-op level "dood neerval" voordat er ook maar 1 schot is gelost. Maar aan de andere kant maak ik lekker veel headshots. Kwestie van even geduld tot er wat meer bugs zijn geplet vermoed ik.

Single player blijft erg goed, daar heb ik vooralsnog weinig aan bugs gemerkt :)

| The bitterness of poor quality remains long after the sweetness of low price is forgotten |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bullus
@rinji
Voor en na zal ik morgen wel een keer posten, dan zie je het verschil wat beter ,met en zonder sweetfx.
Onderstaande link is snachts
Bullus in "[Multi] Far Cry 3 - Problemen, specs, etc."

@bram
Welke grijze balk bedoel je?

|2600k|Asus 290|

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bram1984
Die grijze balk in je post waar Far Cry 3 in staat? Welke anders?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bullus
Oh dacht ergens in het plaatje.
Rml-codegenerator ; kun je meerdere pics van je fotoalbum een rml-code genereren.
Is vanuit mijn tweakers fotoalbum. Dat doet ie dus automatisch.

[ Voor 8% gewijzigd door Bullus op 06-12-2012 22:32 ]

|2600k|Asus 290|

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• k1978
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 05:54
Zijn die watervallen ook zo lelijk bij jullie ?? erger me er dood aan. En tevens als ik bevoorbeeld aan zo paraglider hang wordt de hele wereld nog opgebouwd paar boompjes erbij beetje schaduw in de verte ? Speel trouwens pc versie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

k1978 schreef op donderdag 06 december 2012 @ 22:44:
Zijn die watervallen ook zo lelijk bij jullie ?? erger me er dood aan. En tevens als ik bevoorbeeld aan zo paraglider hang wordt de hele wereld nog opgebouwd paar boompjes erbij beetje schaduw in de verte ? Speel trouwens pc versie.
Hmm Settings gewoon op max?
Mijn watervallen zien er prima uit ;o

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• k1978
  • Laatst online: 05:54
Ja alles op ultra !!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Maak eens een screenshotje, misschien verwacht je te veel :P

Dit is de mijne in mijn map RapidWaters
Afbeeldingslocatie: http://i47.tinypic.com/16h6q2u.jpg

[ Voor 19% gewijzigd door Verwijderd op 06-12-2012 22:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rynji
  • Laatst online: 19-08 19:19
Ik vind watervallen wel mooi eigenlijk, alleen als je precies op het punt staat waar de kwaliteit van ver weg naar dichtbij gaat valt het kwaliteitsverschil wel op, maar dat blijf je natuurlijk houden.
Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/OPQaMl.jpg
klik voor 1920x1080

5800X3D - RTX3080 - 1440p 240Hz OLED Inventaris

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Visgek82
  • Laatst online: 07:33
Vandaag weer lekker coop gespeeld met wat vrienden , wat is ie leuk :) maar we ergeren ons onderhand wel aan de vele bugs in coop. Zoals het gezeik met custom classes. We zijn allemaal lvl 10-25 onderhand en hebben custom classes aangemaakt voor coop, maar die zijn vaak spontaan verdwenen. Niet te selecteren, niet te vinden. alsof het gewoon verwijderd is. Heeft iemand toevallig nog een custom loadout , en wil je er nog een bijmaken , verdwijnt diegene die er nog was. Fijn :(

Moeten ze onderhand toch echt wat aan gaan doen....

Ryzen 7 7700X , 32 GB RAM, ProArt 4080 Super, MSI B650 Tomahawk, 2x2tb NVME

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Visgek82 schreef op donderdag 06 december 2012 @ 23:53:
Vandaag weer lekker coop gespeeld met wat vrienden , wat is ie leuk :) maar we ergeren ons onderhand wel aan de vele bugs in coop. Zoals het gezeik met custom classes. We zijn allemaal lvl 10-25 onderhand en hebben custom classes aangemaakt voor coop, maar die zijn vaak spontaan verdwenen. Niet te selecteren, niet te vinden. alsof het gewoon verwijderd is. Heeft iemand toevallig nog een custom loadout , en wil je er nog een bijmaken , verdwijnt diegene die er nog was. Fijn :(

Moeten ze onderhand toch echt wat aan gaan doen....
Had idd ubisoft er al over gemailed en hun reageerde daarop met het bericht dat ze er van op de hoogte waren en er aan bezig waren om een oplossing te vinden :P
Zal nog wel even duren denk ik..
Dit probleem heb ik ook in multiplayer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Visgek82
  • Laatst online: 07:33
2Dutch schreef op donderdag 06 december 2012 @ 22:10:
Heb even online zitten co-oppen. Dat ging eerst prima..tot ik bij een missie kwam waarbij ik tnt moest dragen en droppen. De toetsen die in beeld kwamen/die ik had gemapt werkten dus niet..sta je daar met je doosje tnt, baddies om je heen en je kunt niet terugschieten :+

Ook jammer dat ik soms ineens bij t begin van een co-op level "dood neerval" voordat er ook maar 1 schot is gelost. Maar aan de andere kant maak ik lekker veel headshots. Kwestie van even geduld tot er wat meer bugs zijn geplet vermoed ik.

Single player blijft erg goed, daar heb ik vooralsnog weinig aan bugs gemerkt :)
Ja, dit zijn idd vervelende bugs. de vertaling op het scherm geeft vaak Space bar aan voor klimmen terwijl deze bv op rechtermuis gemapped is , zo moest ik in singleplayer opeens de E toets gebruiken om een auto uit te komen terwijl normaal mijn use key \ is . in coop kan dit ook voorkomen en zorgt voor de nodige frustratie.

Het dood neervallen van brothers in arms heb ik inderdaad zien gebeuren, paar keer al. zomaar spontaan, plof, bv bij het ammo pakken of vlak na een nieuwe check point. ze zijn dan ook niet te resurrecten, en zelfs als je met de rest van de groep doorspeeld tot het volgende checkpoint, en hij komt weer tot leven , zal hij de hele tijd door de grond zakken en weer omhoog komen tot de game uiteindelijk maar besluit te crashen bij die persoon. Erg jammer.

Ryzen 7 7700X , 32 GB RAM, ProArt 4080 Super, MSI B650 Tomahawk, 2x2tb NVME

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

mocht iemand zin hebben om een xtje co-op te doen, stuur me een DM met je naam/skype/xfire :D

Heel bruuuut spel ^^

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IngamerX
  • Laatst online: 22:13
Rynji schreef op donderdag 06 december 2012 @ 23:23:
Ik vind watervallen wel mooi eigenlijk, alleen als je precies op het punt staat waar de kwaliteit van ver weg naar dichtbij gaat valt het kwaliteitsverschil wel op, maar dat blijf je natuurlijk houden.

klik voor 1920x1080
Helemaal geen waterdamp, of hoe je dat ook noemt, mist ofzo... Detail, maar toch,een kenmerk :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LxxFxx
Bullus schreef op donderdag 06 december 2012 @ 21:49:
Het oog wil ook wat.

farcry 3
[afbeelding][afbeelding][afbeelding]

Nu weer verder gamen
Ik zie niet echt verschil met de ultra setting? Ken die sweetfx niet, wat verandert het?

Wat is dat trouwens tegenwoordig toch met die blur die overal aan toegevoegd wordt. Moet het voor meer realisme zorgen? Als dit realistisch zou zijn, zou ik mezelf constant in de ogen wrijven...
Vind het jammer dat alles in de verte ook default blurry is. Mss een performance thingy?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WeAreLegion
  • Registratie: Augustus 2002
  • Niet online
LxxFxx schreef op vrijdag 07 december 2012 @ 08:46:
[...]

Ik zie niet echt verschil met de ultra setting? Ken die sweetfx niet, wat verandert het?

Wat is dat trouwens tegenwoordig toch met die blur die overal aan toegevoegd wordt. Moet het voor meer realisme zorgen? Als dit realistisch zou zijn, zou ik mezelf constant in de ogen wrijven...
Vind het jammer dat alles in de verte ook default blurry is. Mss een performance thingy?
Blur is niet voor meer performance, het schijnt zelfs in Far Cry 3 het tegen overgestelde te zijn en als je het uit zet voor meer fps zorgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bullus
LxxFxx schreef op vrijdag 07 december 2012 @ 08:46:
[...]

Sweetfx toevoegen van effecten. Als je laatste paar blz leest, zie je screenshots van andere users van fc3.
Tijdens het gamen ,kun je het aan- en uitzetten om het verschil te kunnen zien en aanpassingen doen on the fly. Ik heb de setting van iemand van het forum overgenomen en nog wat aangepast. Zijn maar kleine aanpassingen , maar toch net wat mooier in mijn ogen.

Ik zal zo meteen wat screens plaatsen.

[ Voor 4% gewijzigd door Bullus op 07-12-2012 09:20 ]

|2600k|Asus 290|

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Swaxie
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 01-09 08:48
Pfff na de positieve berichten, gisteren ook maar eens even besteld.
Nu maar hopen dat ie ondanks de slechte weersomstandigheden vandaag binnen komt dan kan ik vanwege mijn vrije middag, vandaag al beginnen. Want om met een kater van t weekend er aan te beginnen zal moeilijk worden:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ikbengoofy
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 24-08 22:50
Swaxie schreef op vrijdag 07 december 2012 @ 09:41:
Pfff na de positieve berichten, gisteren ook maar eens even besteld.
Nu maar hopen dat ie ondanks de slechte weersomstandigheden vandaag binnen komt dan kan ik vanwege mijn vrije middag, vandaag al beginnen. Want om met een kater van t weekend er aan te beginnen zal moeilijk worden:)
Afbeeldingslocatie: http://storage.mais.uol.com.br/33423-orig.jpg?ver=1

Uiteindelijk zit onze manager er alleen voor spek en bonus.. - Loesje

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• icecreamfarmer
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 21:37

icecreamfarmer

en het is

WeAreLegion schreef op vrijdag 07 december 2012 @ 08:50:
[...]

Blur is niet voor meer performance, het schijnt zelfs in Far Cry 3 het tegen overgestelde te zijn en als je het uit zet voor meer fps zorgen.
Welke settings is dat dan? Want ik heb het liever ook uit.

ik zie ik zie wat jij niet ziet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shodan
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 05-09 14:32
Bullus schreef op vrijdag 07 december 2012 @ 09:13:
[...]

Sweetfx toevoegen van effecten. Als je laatste paar blz leest, zie je screenshots van andere users van fc3.
Tijdens het gamen ,kun je het aan- en uitzetten om het verschil te kunnen zien en aanpassingen doen on the fly. Ik heb de setting van iemand van het forum overgenomen en nog wat aangepast. Zijn maar kleine aanpassingen , maar toch net wat mooier in mijn ogen.

Gebruik je directx11 mode of 9? Ik dacht dat het alleen op 9 werkte? Nadeel van SweetFX is dat je het na gebruik op ieder spel wilt gebruiken en je per spel weer een uur aan het tunen bent ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WeAreLegion
  • Niet online
icecreamfarmer schreef op vrijdag 07 december 2012 @ 10:03:
[...]

Welke settings is dat dan? Want ik heb het liever ook uit.
Je moet even in je gamerprofile kijken en daar wat dingen bij zetten:

Hier stata er stukje over: http://www.evga.com/forums/tm.aspx?m=1806130&mpage=1

maar het is wachten tot iemand keer echt goeie guide maakt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LxxFxx
Bullus schreef op vrijdag 07 december 2012 @ 09:13:
Als het lukt wil ik wel eens een voor - na shotje zien om een idee te hebben wat je er precies mee kan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bremg
WeAreLegion schreef op vrijdag 07 december 2012 @ 08:50:
[...]

Hoe zet je die blur shit uit dan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Schnoop
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 05-09 12:07
Als ik me niet vergis zet je post fx zo uit:

%userprofile%\Documents\My Games\Far Cry 3\GamerProfile.xml

PostFxQuality="false" (ipv low, medium, high, veryhigh of ultrahigh".

Wellicht dat je de file nog als read-only moet markeren.

Deze tweak is wellicht enkel interessant voor mensen welke een hekel hebben aan motion blur (zoals ik) en depth of field.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WeAreLegion
  • Niet online
Bremg schreef op vrijdag 07 december 2012 @ 11:24:
[...]

Hoe zet je die blur shit uit dan?
In gamerprofile moet je volgende toevoegen na de </customquailty> en voor </renderprofile>

<Post>
<quality GameDepthOfField="0" CinematicDepthOfField="0" MotionBlur="0" SSAO="1" FXAALevel="1" DepthDownsample="0" CloudShadows="1" SSAOMaxDistance="100" id="medium" />
</Post>

Je kan sommige dingen weg halen maar GameDepthOfField haalt DOF weg :) dat zou het weg moeten halen :) SSAO kan je verrwijderen als je wil of ook mee stoeien :)

Zorg wel even dat je gamerprofile.xml op read only zet anders schrijft Far Cry 3 hem over.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• calsonic
  • Registratie: Augustus 2012
  • Niet online
Als ik die SweetFX files in mijn directory stop van de Far Cry 3 .exe heb ik geen beeld meer als ik de game opstart ik hoor alleen het geluid nog...

Edit: Werkt alleen met de DX9 startup.exe niet de DX11 en de game crashed daarna....

[ Voor 23% gewijzigd door calsonic op 07-12-2012 11:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LxxFxx
Thanks Schnoop & LordHades

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bremg
WeAreLegion schreef op vrijdag 07 december 2012 @ 11:31:
[...]

In gamerprofile moet je volgende toevoegen na de </customquailty> en voor </renderprofile>

<Post>
<quality GameDepthOfField="0" CinematicDepthOfField="0" MotionBlur="0" SSAO="1" FXAALevel="1" DepthDownsample="0" CloudShadows="1" SSAOMaxDistance="100" id="medium" />
</Post>

Je kan sommige dingen weg halen maar GameDepthOfField haalt DOF weg :) dat zou het weg moeten halen :) SSAO kan je verrwijderen als je wil of ook mee stoeien :)

Zorg wel even dat je gamerprofile.xml op read only zet anders schrijft Far Cry 3 hem over.
Thx, gelukt.

Ik krijg overigens het idee dat die knifethrowing minigame niet klopt.. Soms heb ik 100 punten terwijl ik niet in de buurt zat van het groene streepje..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tijgert
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 13-09 14:28

Tijgert

Let the Zen flow. Shit a leak!

(Grmbl grmbl, wat een teleurstelling :( ... gewoon Far Cry 2 op een eiland in plaats van de savanne, niks vernieuwend en niks vertrouwd... behalve als je FC2 top vond.
De enige RPG die ik wil is geen Role Play Game maar een Rocket Propelled Grenade! Geen missies en sidequests en ontwikkelen en leren hoe je je geld in een zelfgemaakte portomonee bewaard.
Ik wil lekker van A naar B moeten met een hele berg vijanden tussen me en zie maar hoe je het doet. Ik ga weer terug naar Far Cry. Toedels :X )

Medion X40 watercooled laptop, i9+4090, met Eluktro bios, 32GB DDR5 6400, 2x8TB MP600 Pro XT, 32" UHD monitor en wat kekke Logitech spullen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mukkel
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 17-02-2024

mukkel

Dus..... Zodoende

Tijgert schreef op vrijdag 07 december 2012 @ 11:58:
(Grmbl grmbl, wat een teleurstelling :( ... gewoon Far Cry 2 op een eiland in plaats van de savanne, niks vernieuwend en niks vertrouwd... behalve als je FC2 top vond.
De enige RPG die ik wil is geen Role Play Game maar een Rocket Propelled Grenade! Geen missies en sidequests en ontwikkelen en leren hoe je je geld in een zelfgemaakte portomonee bewaard.
Ik wil lekker van A naar B moeten met een hele berg vijanden tussen me en zie maar hoe je het doet. Ik ga weer terug naar Far Cry. Toedels :X )
ja pippo had het spel dan niet gekocht, het is al weken bekend dat het zo werkt..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LxxFxx
Zolang je zorgt dat je 2 items ofzo zeker gecraft hebt (maximaal aantal weapon slots & maximale hoeveelheid ammo) kun je volgens mij gewoon doen wat jij hierboven beschrijft?

Ik zou FC2 juist beschrijven als een "van A naar B met een heleboel boze Afrikanen tussenin" game...

FC1 vond ik zeker ook leuk, maar ik versta niet hoe je dat nog zolang kan spelen? Zijn daar goede mods voor met nieuwe gameplay of speel je het gewoon telkens opnieuw? Of praat je over de MP? (wat niet echt "A naar B" is)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rffnsqued
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 27-06-2023
Lekker doen misschien ook naar het FC1 topic verhuizen met niets toevoegende comments, veel plezier daar.
;w ;w ;w

No Inspiration to Inspire myself........

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bullus
Ik las net dat je sweetfx niet online mag gebruiken, anders zou je gebanned kunnen worden ;)

Pics komen eraan.

|2600k|Asus 290|

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BaRF
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 12-09 12:24

BaRF

bijna kerst

Echt een geniaal spel tot nu toe! Heb nog geen een keer gehad dat ik iets herhalend vond ofzo, maar ik moet zeggen dat ik ook echt speel alsof ik er echt zelf loop, dus niet over de weg lopen maar door de greppel etc (beetje leger training gebruiken :+) En natuurlijk erg blij met mn Vaas aloha poppetje op mn speaker :P

(geweldig -> preorder insane edition bij dixons gedaan voor totaal 45 euro - mn moeder wilde het wel even halen, komt ze later met het spel langs en een kassabon met slechts 38 euro dr op :P Korting omdat ze een airmiles pas had _/-\o_)

The space between is where you'll find me hiding, waiting for you

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Als iemand nog op zoek is naar een gesealde PC: FC3: Lost Expeditions, PM even :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Geweldig spel. Heb er nu al tientallen uren in zitten. Voordat ik verder ga naar volgende missies, doe ik eerst alle sidemissies in het gebied en neem ik de kampjes in het gebied over. Vermaak me er keer op keer mee omdat ik het constant kan blijven doen hoe ik wil. De ene keer met een sniper, de andere keer met een auto volgeplakt met C4 en dan weer door het kamp in de fik te steken.

Nog lang niet klaar mee en dan moet ik de MP nog aanraken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• b00ster
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 24-08 19:51
Spel nu één keer uitgespeeld (verhaal) ben nu opnieuw begonnen en ga eerst het hele eerste eiland vrijspelen voordat ik begin aan het verhaal! :D Vindt de verhaallijn top, maar vond het eerste gedeelte (eiland 1) beter dan het tweede gedeelte (eiland 2)... :)
Pagina: 1 ... 19 ... 32 Laatste

Let op:
We praten hier over de game, niet over vragen/problemen met het draaien er van (hop daarvoor naar SPV) en ook niet of je game wel/niet binnen hebt gekregen.

Dus NIET: posts a la "is mijn videokaart wel snel genoeg?", "gisteren kwam de postbode langs", e.d.

Oh en als je het al uitgespeeld hebt: ga niet hier het verhaal van de game uit de doeken doen.
Of zet het op zijn minst tussen de spoiler-tags. Anderen zijn de game nog aan het spelen en ervaren het graag zelf.