Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheHolyCow
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 18-08 10:31
alfaleader schreef op maandag 03 december 2012 @ 21:20:
Net na de missie van die velden kapot branden met de vlammenwerper, dus nog niet zo super ver (maar ik had wel bijna alle equipment bij elkaar gejaagd, maar dat doet er minder toe want hunten vind ik nog altijd leuk)
Ik ben net voorbij die missie. Dus als je wilt, bij deze mijn save games: http://dl.dropbox.com/u/3307972/46.7z

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rikkiz0r
  • Registratie: Januari 2009
  • Niet online
Zo.

Main story line uitgespeeld, bijna alle side quests ook al.

What to do now?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Wizard
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 13-09 12:04

The Wizard

Moderator Mobile
DennusB schreef op maandag 03 december 2012 @ 21:36:
Haha wat een geniaal spel joh. Zit ik net stiekem achter een groepje wachters, begint er 1 vrolijk boeren te laten xD Haha. Ik kwam niet meer bij
Ik had laatst een wacht die stond te pissen, hoe verzinnen ze het! En hij deed daarna ook nog zijn rits dicht. _/-\o_

7090 kWp, 3 subsystemen (20x LG 320 Wp / 3x Canadian Solar 230 Wp)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cirflexx
  • Registratie: December 2011
  • Laatst online: 13-09 16:27
The Wizard schreef op maandag 03 december 2012 @ 21:54:
[...]

Ik had laatst een wacht die stond te pissen, hoe verzinnen ze het! En hij deed daarna ook nog zijn rits dicht. _/-\o_
geniaal toch? ik bedoel dit geeft een extra dimensie aan dit spel. ik kan niet wachten tot kerst :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Avalaxy
  • Registratie: Juni 2006
  • Nu online
Dat zat trouwens ook al in Crysis ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cirflexx
  • Registratie: December 2011
  • Laatst online: 13-09 16:27
Avalaxy schreef op maandag 03 december 2012 @ 22:05:
Dat zat trouwens ook al in Crysis ;)
ik geloof je, ik heb namelijk nooit crysis gespeeld. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DennusB
  • Registratie: Mei 2006
  • Niet online
The Wizard schreef op maandag 03 december 2012 @ 21:54:
[...]

Ja of die gesprekken die ze (met zichzelf) voeren : "WHAT THE FUCK is that smell" en dat soort dingen komen er dan langs. hehe

Owner of DBIT Consultancy | DJ BassBrewer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alfaleader
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 02-12-2024
@TheHolyCow: echt bedankt! Ik ga morgen eens uitproberen of dit werkt, maar echt super dat je de moeite neemt om dat bestand voor mij up te loaden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb me laatst zitten bescheuren om een dronken outpost. Alle bewakers liepen met drank rond. Ze bleven domme grappen maken terwijl een tijger ze omstebeurt op at. Heb eerst hun verhalen aangehoord en toen de kooi voor ze geopend. (Zo sloop ik alle outposts. Als er geen tijger in de buurt is lok ik er eentje mee van wat verder weg. Of ja, soms een beer. :P)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thechib12
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 12-09 16:46
Geweldig spel! In het begin lagte het als dikke stront door een zeef, later kwam ik erachter dat ik wat moest fixen in mijn crossfire opstelling (2*7950). Wat een graphics! Auto rijden is vet, het sluipen werkt echt goed, Guards die overal lopen te pissen en te zeuren over SOA's. Heb nu 10+ uur in de game gestoken, en heb pas 3 main story quests gedaan. Heb vooral gejaagd voor equipment en kampen veroverd.

Paar tips: Er zwemmen in de zee meer dodelijke dieren dan haaien (roggen van 3 meter groot) en in de smalle riviertjes liggen krokodillen op de loer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rayhvh
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 23-06 15:59
thechib12 schreef op maandag 03 december 2012 @ 23:31:
Geweldig spel! In het begin lagte het als dikke stront door een zeef, later kwam ik erachter dat ik wat moest fixen in mijn crossfire opstelling (2*7950). Wat een graphics! Auto rijden is vet, het sluipen werkt echt goed, Guards die overal lopen te pissen en te zeuren over SOA's. Heb nu 10+ uur in de game gestoken, en heb pas 3 main story quests gedaan. Heb vooral gejaagd voor equipment en kampen veroverd.

Paar tips: Er zwemmen in de zee meer dodelijke dieren dan haaien (roggen van 3 meter groot) en in de smalle riviertjes liggen krokodillen op de loer
mag ik vragen wat je moest doen met je crossfire??
en wow. das erg lang voor 3 missies :o

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Silasje
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 21-08 16:54

Silasje

www.Entjes.eu

YES YES YES, ik heb mijn savegame terug!! :)

het mapje c:/users/$username$/my documents/my games/far cry 3 was leeg! ik heb een andere savegame waar nog weinig vordering in zat, in die map geplaatst. start het spel op, en mijn eigen savegame is terug :)
Hiervoor heb ik een savegame van een andere PC gehaald, dus GEEN new game aanklikken, mocht iemand dit ook hebben.

Dus niet 9 uur voorniks gespeeld, van blijdschap heb ik er gelijk weer 5 bij aan geplakt!

Ik zit nu al op het onderste deel van de map, heb Vaas net vermoord!

Van een of andere mooie dame krijg je de opdracht om een mes te zoeken, hier kom je achter door
spoiler:
een drankje te drinken.. meer verklap ik niet! maar als je daar bent, wordt het pas echt mooi! SUPERmooie afgesloten omgevingen, (grotten met allerlei inca bouwwerken en bijbehorende valln als je dingen activeert!)
ik heb lang niet zo mijn ogen uitgekeken ingame! Wat een zalig spel! :)

Op het onderste eiland vloog ik een stukje met een deltavleugel, en zag in de verte een gigantisch mooie villa liggen, jammergenoeg had ik niet genoeg hoogte en mijn hoofd op andere dingen staan, maar daar is menig quote 500'er nog jaloers op!

ps. Weet iemand dat skrillex nummer te vinden op internet? of kan iemand die uit de game rippen? kan ik onderweg naar school lekker aan die missie terugdenken :9

[ Voor 41% gewijzigd door Silasje op 04-12-2012 00:43 . Reden: Spoiler gemaakt, niks verklappen hè :) ]

Canon 7D MII, 550D, Tokina 11-16mm F2.8, Sigma 17-70mm F2.8/4, Sigma 30MM F1.4, Canon 50mm 1.8 STM, Sigma 70-200 F2.8, En de bende eromheen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Goofy1978
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 10-08 11:57
alfaleader schreef op maandag 03 december 2012 @ 21:20:
Net na de missie van die velden kapot branden met de vlammenwerper, dus nog niet zo super ver (maar ik had wel bijna alle equipment bij elkaar gejaagd, maar dat doet er minder toe want hunten vind ik nog altijd leuk)
sta zelf net voor de velden en heb bijna alle uitrusting.
kan morgenavond wel kijken voor je saves

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjakie1945
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 04-04 12:59
Lekker alles gescand voordat ik het water in ga... Wil ik een relic van de bodem opvissen, flatsh een haai die me te pakken neemt. Wat sprong ik hoog van mijn stoel :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rickyy
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 10-02 11:10
Mijn bevindingen:

GTX460 hoog geclockt
4gb ram
Q9450 @ 3,2ghz

Alles ultra, geen MSAA postFX op medium 1680x1050 = zo'n 35 tot 40 frames gemiddeld. Op rustige stukken richting de 60.

GTX560Ti
8gb ram
2500K

Alles ultra, 1920x1080, geen MSAA (merk weinig verschil met postFX op high) postFX op high dus gemiddeld zo'n 60 tot 80fps.

Ziet er goed uit. Maar niet veel beter (op sommige vlakken beter en slechter) als Crysis uit 2007.

Leuke gameplay, goede animaties/ acteurwerk maar haalt het nog steeds niet bij Half Life 2 uit 2004. Op sommige fronten weer beter en andere fronten weer slechter.

Kwa geluiden vind ik het persoonlijk wat karig. Geluiden klinken hard en er zit niet veel variatie in. Sommige voices klinken alsof ze met 64 bit zijn opgenomen. Daarbij is het meeste direct uit FC2 gecopy pasted.

Het lopen/bewegen/klimmen etc gaat ook wat stroef vergeleken met BF3 of een Crysis. Komt denk ik door consoles.

Het louten en craften is even inkomen, in het begin redelijk onduidelijk maar na een tijdje kom je er wel uit. Zit goed in elkaar.

Ik speel het nog niet heel lang, maar de weersomstandigheden zijn ook weinig varierend. Maar dit kan liggen aan het feit dat ik nog niet heel ver ben. Wordt snel licht en donker

De rest is positief. Leuk verhaal, al haalt het het weer niet bij HL2 e.d.

Vind het zelf geen 9 of 9,5 waard. Als je het vergelijkt met de games van dit jaar, relatief gezien dus, dan wel een ruime 9. Maar ik vind dat de game een stuk beter had kunnen zijn als bovenstaande beter verzorgd was.

Heb wel een kritisch petje op.

Core i5 4670k, 8gb, MSI GTX460 HAWK TA

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Odessa
  • Registratie: Juni 2004
  • Niet online
Wow, net die missie met die velden gedaan.. Ik heb nog nooit zo'n plezier in een missie gehad als deze :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heeft er iemand al veel op PC multiplayer gespeeld? Ik heb in de SP een constante FPS van 60+ en in multiplayer kom ik niet hoger dan 30fps :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GlorixJim
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 28-07 13:23
wat dachten jullie van de dollars in een eeuwen oude Chinese tempel.
En ik ben piraat en ik neem mee 10 dollar en een kapot kompas.
Dat had toch beter gekund.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

@silasje make it bun dem. Ik ben sinds afgelopen zaterdag fan van 1 dubstep (is het dubstep?) nummer. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Silasje
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 21-08 16:54

Silasje

www.Entjes.eu

Thanx man! Maar nu werkt mijn YouTube app niet op m'n iPhone, slechte verbinding ofzo, faal!

Canon 7D MII, 550D, Tokina 11-16mm F2.8, Sigma 17-70mm F2.8/4, Sigma 30MM F1.4, Canon 50mm 1.8 STM, Sigma 70-200 F2.8, En de bende eromheen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• meneer william
  • Laatst online: 04-11-2024
Ik heb nog wel een verbetering. Als ik even vandaag de mierenneuker mag zijn -> Hij komt daar op het eiland niet alleen met zijn vriendin. Hij komt daar met een vrienden groep. Broer + vriendin, broertje, zijn vriendin waarmee hij relatie problemen heeft en nog twee gozers. De ene heeft een soort van skater look en de ander ziet er doodnormaal uit. :/

Dus eigenlijk komt hij op het eiland met een knus vrienden groepje. :D Waarna ze door piraten gegrepen worden. :X

Maar goed verder prima game. Ook al heeft het weer een totaal andere setting dan fc 1 en 2 toch is het prima te spelen. Zelf vind ik de mini games als racen en zoveel mogelijk vijanden doden een breedte kinderachtig, maar je wordt zelf de keus gelaten om deze te doen of niet. Je kunt zelfs je map aanpassen zodat je ze niet kan zien. _/-\o_

Daarbij moet ik het volgende vermelden. Farcry 3 heeft zoveel spel elementen in zich dat het op veel puntjes lijkt alsof je een alles genre speelt.

spoiler: tomb raider spoiler
Er zit een stukje tomb raider in en dat bedoel ik letterlijk. Je gaat ook echt tombes in en hier moet je dan zo snel mogelijk uitkomen. Ook moet je op bepaald moment een artefact vinden in een tombe. Ik dacht tenminste dat het een tombe was het zag er allemaal heel oud uit je snapt me wel. Daarbij moet je ook klimmen en klauteren terwijl een grot instort en er booby traps zijn hier en daar.

Dan heb heb je het just cause 2 effect. Het lijkt in veel opzichten op just cause het speelt alle bij op een tropisch eiland met hoge bergen.
spoiler: Dit was te zien in trailer maar goed
En daarnaast krijg je op een gegeven moment een bepakking met wingsuit en parachute. Je kan dan overall van af springen en met je wingsuit een stukje vliegen waarna je je parachute opent. Dit is echt heel gaaf en waarschijnlijk beter dan in just cause 2. Het blijft natuurlijk een beetje raar dat je elke keer automatisch een dicht gepakte parachute op je rug heb maar dat moet je maar even vergeten.

Even denken dan hebben we assasins creed. Het zal je meteen opvallen dat het verkennen door middel van radio torens het eiland verkennen regel recht uit assasins creed komt. Het geeft je wel wat te doen en er zijn nog meer vergelijkingen met assasins creed. Zo heb je een aantal side missies waarbij je mensen kunt helpen. Hierbij is bijvoorbeeld een kind weggelopen en moet jij deze opzoeken. Bij de briefing van deze side missie dacht ik meteen aan assasins creed. Daarnaast zit er natuurlijk een andere stealth modus in en zullen de bots je gaan zoeken als ze onraad ruiken. Dit lijkt ook lichtelijk op hoe dit in assasins creed zit.

Daarnaast heb ik kwa wapens het gevoel dat ik in battlefield 3 rondloop. Ook het vuren en doden doet me veel aan bf 3 denken. Misschien licht het aan mij :o maar zo ervaar ik het toch echt.

En o ja Serious Sam. Die kan ik niet vergeten natuurlijk. Maar goed je moet op een gegeven moment
spoiler: Oke dit moet ik wel even spoilen was deels wel te zien in trailer
(Als je onder invloed van drugs bent) een hoofd baas verslaan dit is een enorm monster met allerlei trucjes.
Ik dacht meteen aan Serious Sam. Voor de mensen die dachten dat ze geen gemuteerde apen tegen komen. Kom er zelf maar achter. :9 :P

Er zijn naast dit nog veel meer spel elementen te vinden die overeen komen met oudere games. :9~

[ Voor 7% gewijzigd door meneer william op 04-12-2012 10:41 ]

sirwilliam

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mukkel
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 17-02-2024

mukkel

Dus..... Zodoende

haha je moet eens voor de gein midden op de weg staan als er een "friendly" wagentje aankomt.
Man was een spasten. Net of ze Super ADHD hebben.

Het is een mooi spel, maar der zitten nog aardig wat bugs in.
't Spel loopt niet altijd even soepel. De ene keer doe je een missie loopt het super. Je gaat dood en de missie moet opnieuw, waarna het een en al hakkelen is..
Dit gebeurd niet al te vaak, maar toch. random haperingen

En uiteraard is de AI van vijanden vrij belabbert.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Patriot
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 20:57

Patriot

Fulltime #whatpulsert

Je kan dan overall van af springen en met je wingsuit een stukje vliegen waarna je je parachute opent. Dit is echt heel gaaf en waarschijnlijk beter dan in just cause 2.
Absoluut niet beter dan in JC2. JC2 had zijn problemen maar wist dondersgoed waar het mee bezig was, in het geval van FC3 is het een afterthought at best. Het is best wel een vermakelijke game hoor, maar de de geleende elementen zijn vaak een slap aftreksel van het origineel en verder voelt de game aan als FC2 zonder respawnende checkpoints.

EDIT:
Wat vinden jullie eigenlijk van de verhaallijn? Daar hoor ik weinig mensen over, terwijl dat voor mijn gevoel juist een best goed uitgevoerd deel is. Het is natuurlijk wat voorspelbaar allemaal, maar de uitvoering is desondanks wel goed.

[ Voor 19% gewijzigd door Patriot op 04-12-2012 09:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deathchant
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 13-09 19:40

Deathchant

Don't intend. Do!

ik heb gister de hunters quest gedaan waarbij ik op de black panther moest jagen met de pijl en boog. 2x dood gegaan. Je hebt toch wel een paar pijlen nodig en altijd vanaf een afstandje schieten en jezelf dan weer verplaatsen. Maar goed.

Dat hunten om jezelf goed te equippen is wel leuk.Ik heb volgens mij al de grootste syringe kit :) Elke keer weer een outpost meenemen.....By the way, merken jullie ook, dat wanneer je eenmaal goed equipped bent, en ook met een sniper rifle+silencer, dat jullie vaker kiezen om de 5 of 6 piraten in een outpost maar af te knallen met een silenced sniper headshot? Soms heb ik geen zin om alleen maar alles met een takedown te doen....

En ik dacht al dat jachtluipaarden vervelend waren, maar de tijgers zijn echt veel erger. Sterker en je bent sneller dood.

@mukkel, heb je al gezien hoe het uitziet als je onder/achter een waterval staat? Water is dan echt uberlelijk :(

Ik moet mijn eerdere statement dat ik FC3 geen grafisch wonder vind een beetje nuanceren. Het is toch wel erg mooi hoor. De belichting, de zonnestralen door de bomen, het omslaan van het weer, de sterrenhemel+maan, de spiegeling van het water, het ziet er toch wel echt goed uit allemaal, maar kom op, de vegetation kon een stuk beter. De blur wanneer je ver naar de achtergrond kijkt of wanneer je in de glider zit kon wat mij betreft wel weg.

Canon: EOS R6 | EF 16-35/4L IS USM | EF 70-200/2.8L IS II USM
Zeiss: 35/2 Distagon | 50/2 Makro-Planar | 85/1.4 Planar | 100/2 Makro-Planar | 135/2 Apo Sonnar

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bram1984
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 16-12-2020
@ meneer william;

Gebruik alsjeblieft spoiler tags en lees je tekst nog eens na voordat je deze post, er zitten zeer vreemde zinnen in.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FraxleNL
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 26-10-2023

FraxleNL

PSN: FraxleHD

Heeft iemand ook al meegemaakt dat als je een Outpost aan het verkennen ben met je verrekijker, dat er ineens een tijger van achter komt en je cover meteen verdwenen is? :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brilsmurfffje
  • Registratie: December 2007
  • Niet online

Brilsmurfffje

Parttime Prutser

Ik vind het juist een heerlijk spel na al die commentaren hier. De afwisseling is goed, de radiotorens zijn goed uitgewerkt, je kan altijd met een zip line naar beneden. Zodra je een kamp of radiotoren overneemt krijg je vette camera angles van de omgeving.
Dat jagen en craften haalt weer even de snelheid uit het spel zodat je niet als een zombie van missie naar missie rushed. Fast travel zorgt ervoor dat je je niet gaat ergeren aan de lange reistijden.

Kortom ik vind het spel eigenlijk verdomd goed in balans

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BaRF
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 12-09 12:24

BaRF

bijna kerst

FraxleNL schreef op dinsdag 04 december 2012 @ 10:25:
Heeft iemand ook al meegemaakt dat als je een Outpost aan het verkennen ben met je verrekijker, dat er ineens een tijger van achter komt en je cover meteen verdwenen is? :9
Nog niet, maar ik heb wel gehad dat ik op zo'n beest aan het richten was, en toen was hij ineens uit mn zicht verdwenen - tot hij me ineens vanaf de flank aanviel :+

Geniaal spel.

The space between is where you'll find me hiding, waiting for you

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Patriot
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 20:57

Patriot

Fulltime #whatpulsert

brilsmurfffje schreef op dinsdag 04 december 2012 @ 10:27:
Zodra je een kamp of radiotoren overneemt krijg je vette camera angles van de omgeving.
Dat is alleen bij radiotorens zo, dan laten ze drie interessante dingen in de directe omgeving zien (ongeacht of je ze al kent of niet). De outposts laten gewoon een birds-eye view van de outpost zien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• meneer william
bram1984 schreef op dinsdag 04 december 2012 @ 10:10:
@ meneer william;

Gebruik alsjeblieft spoiler tags en lees je tekst nog eens na voordat je deze post, er zitten zeer vreemde zinnen in.
Wat bedoel je? Ik verklap niks maar als je aangeeft wat ik moet spoilen dan doe ik dat. Ik ben trouwens zo dyslectisch als wat en dat laat ik niet in de weg staan om ook mijn mening te geven.

Ps,

Alles wat ik in mijn post heb gezet was ook te zien in de trailer!

sirwilliam

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Angeloonie
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 21:53

Angeloonie

Cheeseburger Addict

meneer william schreef op dinsdag 04 december 2012 @ 10:33:
[...]

Wat bedoel je? Ik verklap niks maar als je aangeeft wat ik moet spoilen dan doe ik dat. Ik ben trouwens zo dyslectisch als wat en dat laat ik niet in de weg staan om ook mijn mening te geven.

Ps,

Alles wat ik in mijn post heb gezet was ook te zien in de trailer!
Doe nou maar gewoon je hele post spoilen, want het is van begin tot einde over stukjes van het verhaal.

Uplay: Angeloonie - Battletag: Angeloonie#2758 - Steam: Angeloonie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dennis_1987
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 12-07-2024

Dennis_1987

Level 29 Humanoid

FraxleNL schreef op dinsdag 04 december 2012 @ 10:25:
Jazeker, ik kom echt te pas en te onpas die tijgers tegen. Die zijn ook meer random dan gewone hunting areas die op de map staan aangegeven.
Ik moet wel zeggen dat je erg gemakkelijk met stealth zo'n outpost over kunt nemen. Als je beschut bent en je hebt die sniper met silencer dan zien ze wel de lijken liggen maar uiteindelijk als ze allemaal dood zijn dan heb je nog steeds die bonus van 1500xp. Ik probeer dan om het me iets moeilijker te maken de hele basis uit te schakelen met pijl en boog.

Ik vind het ook grappig dat vaak verschillende soorten dieren elkaar aanvallen. Tijgers en luipaarden vallen eigenlijk altijd de andere dieren aan, maar bijvoorbeeld ook honden die dan een zwijn aanvallen zag ik gisteren. En dan nog iets wat me opviel, 9 van de 10 keer dat ik in een gebied ben waar geiten zijn loopt ook een bende aan komodovaraanen rond.

Hier had een gevatte opmerking kunnen staan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• meneer william
Angeloonie schreef op dinsdag 04 december 2012 @ 10:35:
[...]

Doe nou maar gewoon je hele post spoilen, want het is van begin tot einde over stukjes van het verhaal.
Oke done, ik heb het een en ander gespoilt :*)

sirwilliam

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• R-utger
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 13-09 08:44
Voor de pc moet ik nu eerst patch 1.02 downloaden.... ook weer 269mb

Maar echt een tof spel is het, het houd me goed bezig ;)

Intel i7 8700K / Z370 Maximus X Code / 16GB G-SKILL 3200 C14 / ASUS Strix 3090 / Lian Li O11 Dynamic / NZXT X62 / Samsung 970 EVO 500GB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Angeloonie

Angeloonie

Cheeseburger Addict

meneer william schreef op dinsdag 04 december 2012 @ 10:42:
[...]

Oke done, ik heb het een en ander gespoilt :*)
Prima zo ;)
meneer william schreef op dinsdag 04 december 2012 @ 09:42:
Zelf vind ik de mini games als racen en zoveel mogelijk vijanden doden een breedte kinderachtig, maar je wordt zelf de keus gelaten om deze te doen of niet. Je kunt zelfs je map aanpassen zodat je ze niet kan zien. _/-\o_
Hoe doe je dit? Ik vind zelf ook die racegames echt onzin. Het prijsschieten e.d. nog wel (is ook een mooie training), maar racen? Wtf :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FraxleNL

FraxleNL

Dennis_1987 schreef op dinsdag 04 december 2012 @ 10:41:
[...]

Jazeker, ik kom echt te pas en te onpas die tijgers tegen. Die zijn ook meer random dan gewone hunting areas die op de map staan aangegeven.
Ik moet wel zeggen dat je erg gemakkelijk met stealth zo'n outpost over kunt nemen. Als je beschut bent en je hebt die sniper met silencer dan zien ze wel de lijken liggen maar uiteindelijk als ze allemaal dood zijn dan heb je nog steeds die bonus van 1500xp. Ik probeer dan om het me iets moeilijker te maken de hele basis uit te schakelen met pijl en boog.

Ik vind het ook grappig dat vaak verschillende soorten dieren elkaar aanvallen. Tijgers en luipaarden vallen eigenlijk altijd de andere dieren aan, maar bijvoorbeeld ook honden die dan een zwijn aanvallen zag ik gisteren. En dan nog iets wat me opviel, 9 van de 10 keer dat ik in een gebied ben waar geiten zijn loopt ook een bende aan komodovaraanen rond.
Dat is zo realistisch ja. Zag zelf ook een groepje honden achter een varken en een hert aan rennen. Dat soort details maken het spel net iets completer en maakt het ook nooit saai! _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dennis_1987

Dennis_1987

Level 29 Humanoid

Angeloonie schreef op dinsdag 04 december 2012 @ 10:52:

Hoe doe je dit? Ik vind zelf ook die racegames echt onzin. Het prijsschieten e.d. nog wel (is ook een mooie training), maar racen? Wtf :P
Dat prijsschieten is wel relaxt als je geld wil. Het is best makkelijk en die 16 haal ik iedere keer. Ik heb vooral geld nodig omdat ik iedere keer als ik fast travel even ammo bij koop. Zeker arrows en sniper bullets zijn duur en die refill je bijna niet omdat je vooral bad guys met assault rifles dood maakt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Kan iemand mij vertellen waar ik boar en goat velletjes kan vinden???

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• [NUT]
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 21:20

[NUT]

Heppiedepeppie

jagen :? De beren staan rechts boven op de kaart/op het eiland... neem een een wapen mee met veel damage... Geiten lopen overal en nergens... die zijn ongevaarlijk maar snel.

[ Voor 8% gewijzigd door [NUT] op 04-12-2012 11:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FraxleNL

FraxleNL

[NUT] schreef op dinsdag 04 december 2012 @ 11:04:
jagen? De beren zitten rechts boven in de map... neem een een wapen mee met veel damage... Geiten lopen overal en nergens... die zijn ongevaarlijk maar snel.
Hij bedoelde een boar. Geen beer :>
Verwijderd schreef op dinsdag 04 december 2012 @ 11:01:
Kan iemand mij vertellen waar ik boar en goat velletjes kan vinden???
Een geit is makkelijk te vinden op de kaart. Zoek daarbij naar het logo van een geit en gebruik Hunter's Instinct. Een boar is voor mij ook de vraag. Ik ben al ruim een uur aan het zoeken en kan deze niet vinden :(.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• [NUT]

[NUT]

Heppiedepeppie

haha :$

Dacht aan een typo :P

Trouwens, zwijnen ben ik al meer dan eens tegen gekomen in de bovenste helft van het eerste eiland... vooral in de buurt van kleine boerderijen. soms samen met varkens... Op de onderste helft van het eerste eiland zitten ze in de buurt van de zendmasten...

daar kom ik ze keer op keer tegen, het is geen garantie uiteraard maar een redelijke zekerheid ;)

[ Voor 93% gewijzigd door [NUT] op 04-12-2012 11:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FraxleNL

FraxleNL

Boar, Beer, het ligt in de buurt ja :). Overigens in beide gevallen een vreselijk beest. De één is nauwelijks te vinden en de ander kan 1kilo lood ontvangen en nog je kop eraf bijten ..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• evilpin0
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 20-05-2024
FraxleNL schreef op dinsdag 04 december 2012 @ 10:55:
[...]

Dat is zo realistisch ja. Zag zelf ook een groepje honden achter een varken en een hert aan rennen. Dat soort details maken het spel net iets completer en maakt het ook nooit saai! _/-\o_
Volgens mij valt dat realisme erg mee, wilde honden leven zover ik weet niet samen met varkens en hertjes maar hebben antilopen als prooi dier. Eigenlijk klopt er geen hol van de wildlife mix en komt het voor mij meer over als een comedy show. Op zulke kleine eilanden zal je in het echt alleen kleine roofdieren vinden, als die er zijn. Maargoed ook al matig uitgewerkt (vind ik) is het wel een toevoeging.

Ik was in het begin wel erg negatief over dit spel, maar nu ik een stuk verder ben vind de kwaliteit wel omhoog gaan, de andere eilanden zijn naar mening wat mooier en spannender ontworpen en dat komt ook de gfx ten goede. Ook missies die binnen afspelen zijn grafische erg goed.

http://www.twitch.tv/jannustitannus

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• [NUT]

[NUT]

Heppiedepeppie

FraxleNL schreef op dinsdag 04 december 2012 @ 11:09:
[...]

Boar, Beer, het ligt in de buurt ja :). Overigens in beide gevallen een vreselijk beest. De één is nauwelijks te vinden en de ander kan 1kilo lood ontvangen en nog je kop eraf bijten ..
Nee, een 'Bear' is maar 1 letter verschil :P een 'beer' is Nederlands en was dan wel een erg lompe typo geweest op een woord van 4 letters ;), ik was alleen de betekenis van 'Boar' in het Engels vergeten (of het viel me niet genoeg op) :P

Zie de edit op mijn laatste post, misschien een hint ;)

Of blaas de beer op met C4 :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ricloo86
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 14-11-2024
Boar?

PSN: Ricloo86
Check mijn Virtual Photography account op Insta (ricloo86)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• [NUT]

[NUT]

Heppiedepeppie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Angeloonie

Angeloonie

Cheeseburger Addict

Zet mijn impressie tot nu toe wel even helemaal in een spoiler, anders blijf ik bezig. :P
spoiler:
Ben gisteren aangekomen op het 2e eiland. Eindelijk die Vaas dood, eikel dat hij was. :P

Tot nu toe vind ik het spel echt fantastisch. Het is soms flink volwassen, veel executies e.d., of dat je onder al die lijken ligt enzo. Had ook een WTF-moment dat je vanuit een visioen/hallucinatie ineens wakker wordt en Citra je topless soort van aan het berijden is. :P Op andere momenten houden ze zich toch wel een beetje in, bijv. de "His name is Buck and he likes to f...", maak hem dan gewoon direct af. :P

Het mooiste vind ik gewoon dat het realisme erg groot is, en dan bedoel ik niet van het verhaal of het vechten, maar van de omgeving. Auto's zien er geloofwaardig echt uit (geen glimmende schone jeeps e.d., maar roestende barrels). Ook simpele dingen als de telefoon, computers, flesjes bier enzo komen geloofwaardig over en zien er niet raar uit zoals in vele andere games.
De muziek klopt ook gewoon, het is herkenbare muziek, gebruikt uit de huidige tijd, niet maar wat verzonnen. Skrillex en Die Antwoord herkende ik, maar er zullen er vast nog wel meer zijn. Het voelt aan alsof je nú bezig bent op dat eiland, terwijl ik bij andere games vaak geen flauw idee had of het nu in de nabije toekomst was of al een paar jaar terug.

Wat mij echt gigantisch positief verrast heeft is het eiland zelf. Ik had eigenlijk net als in Far Cry 1 & 2 een oppervlakkige omgeving verwacht, maar er zijn (onderwater)grotten, van die gigantische waterputten, tunnels, alles zit er in. De missies aan het einde van eiland 1 waren ook echt fantastisch mooi. Die ondergrondse tempels enzo, echt briljant vormgegeven, prachtige kleuren en de lichtinval was echt indrukwekkend. Had een heel erg Uncharted (nooit gespeeld) en Tomb Raider gevoel bij die plaatjes, jammer dat het zo kort duurde. :P

AI is soms heel slecht, soms heel goed. Vaak rennen ze als kippen zonder kop rond, maar ben een paar keer wel geflanked en verrast toen ze naar mij op zoek waren. Ook de bekende tijger heeft mij wel eens leuk verrast.

Heb nu al dik 20 uur op het eerste eiland gezeten. Heb alle hunting/assassination missies gedaan, en alle torens/villages veroverd voordat ik het grootste deel van de missies ging doen. Heb ook alles geloof ik al maximaal geupgrade, en heb zoveel skill points dat ik ze niet kwijt kan, of iig niet in nuttige skills. :P Cash is ook geen probleem geweest, zat constant aan de max van 10.000. Alleen nu op eiland 2 meteen de P416, ACE en Z93 gekocht met mods, dus nu nog maar $80 over, maar dat zal zo wel weer vol zitten. :) Hoef niet meer te jagen en gebruik die planten amper, dus ik kan veel loot meenemen, dat is zo weer 2-3k.

De grootste WTF momenten (zowel positief WTF :o als negatief, WTF :')) van de game waren bij mij:
- De 1e keer dat je door een krokodil gegrepen wordt.
- De 1e keer dat je door een haai gebeten wordt.
- Buck 8)7
- Vechten met wat baddies, om vervolgens ze aangevallen te zien worden door een luipaard, die mij compleet negeerde O+
- De hallucinaties van Jason
- Het feit dat iedereen alweer vergeten is dat Grant dood is, of niet eens naar de anderen vraagt als je ze redt. 8)7
- Het feit dat je vriendin boos op je wordt omdat je je 2 vermoorde broers wilt wreken, dafuq? 8)7
- Hoe fucking vaak kun je uit een killing-situatie ontsnappen :') Kom op, 1x ontsnappen OK, maar: met blok aan been in water + kogelschot + messteek? Geloof dat hij eigenlijk al minstens 10x dood is gegaan. :P

De grootste WOW momenten:
- De ondergrondse tempels d:)b
- De geloofwaardige emoties en gezichtsuitdrukkingen
- De gezichten van de personages, geloofwaardig, niets overdreven en realistisch.
- Het spelen met vuur in de Skrillex-missie, wat een tof gevoel.
- Met de wingsuit spelen
- Deltavliegen
- De wilde dieren die elkaar opjagen
- De wrakken op de stranden enzo. Ik heb iets met wrakken, ziet er heel goed uit hier. Verzonken tempels, neergestortte vliegtuigen, gezonden schepen (houten & modernere), WW2 ruïnes. Fantastisch gevoel als ik weer een mooi wrak heb gevonden O+

Vanavond weer verder op eiland 2. Heb nog niet m'n nieuwe guns kunnen testen, maar ik heb zo'n gevoel dat dat wel goed gaat komen })

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ricloo86
Ja weet wat het betekend, maar wist niet dat die er ook in zit.
Toch bedankt voor de moeite!!

Wat kun je ermee 'maken' eigenlijk?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• janvanmil
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 09-09 12:30
[NUT] schreef op dinsdag 04 december 2012 @ 11:15:
[...]
Of blaas de beer op met C4 :*)
Afbeeldingslocatie: http://static.fjcdn.com/pictures/Mythbusters_ee4590_2528925.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sleepwalkerbe
  • Laatst online: 03-08 03:05
Ricloo86 schreef op dinsdag 04 december 2012 @ 11:21:
[...]

Ja weet wat het betekend, maar wist niet dat die er ook in zit.
Toch bedankt voor de moeite!!

Wat kun je ermee 'maken' eigenlijk?
Je moet in het begin toch in je eerste 'missie' op boars jagen ?

<SG> Sleepwalkerbe - Diablo 3

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• [NUT]

[NUT]

Heppiedepeppie

funnyjunk hotlinkbeveiliging :X

Maar ik snap welke je wilde posten 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ricloo86
sleepwalkerbe schreef op dinsdag 04 december 2012 @ 11:25:
[...]

Je moet in het begin toch in je eerste 'missie' op boars jagen ?
:? ben 15 uur verder , durf het niet te zeggen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Angeloonie

Angeloonie

Cheeseburger Addict

Snap niet dat mensen het zo lastig vinden om een bepaald dier te vinden. Je ziet op de kaart in welke area ze zitten. Zorg dat je op de kaart op het icoontje zit en kijk even rond. Desnoods gebruik je zo'n instinct-ding waarmee je alle beesten kunt zien.

Boars vindt je op het 1e eiland ergens midden onderin. Boar is op de kaart een varken met slagtanden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HeatWave
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 27-05 22:01

HeatWave

Back to my tweakersroots!

Eerste missie zijn toch gewoon varkens? :P.

En jagen dus gewoon met een shotgun, zelfs een tijger is met 3 keer dood.

A gentle wave of heat flows over the GOT forum | Specs!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dennis_1987

Dennis_1987

Level 29 Humanoid

Angeloonie schreef op dinsdag 04 december 2012 @ 11:42:
Snap niet dat mensen het zo lastig vinden om een bepaald dier te vinden. Je ziet op de kaart in welke area ze zitten. Zorg dat je op de kaart op het icoontje zit en kijk even rond. Desnoods gebruik je zo'n instinct-ding waarmee je alle beesten kunt zien.

Boars vindt je op het 1e eiland ergens midden onderin. Boar is op de kaart een varken met slagtanden.
Ik denk dat de meeste mensen naar het westen neigen omdat daar die dr. Earnhart zit zodat ze niet de radio tower onder het begindorp unlocken.

En inderdaad, voor de eerste missie moet je die boars jagen maar je hebt er meer nodig om al je items te upgraden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• meneer william
Ik ook niet, ga gewoon doen wat je moet doen echt waar je komt onderweg alles wel een keer tegen. Ook kun je op je kaart mits je inzoomt alle locaties vinden waar een groep te vinden moet zijn. Het mooie is dat zelfs dat niet zekerheid geeft of de dieren daar ook exact op dat punt zijn.

Als ik een boar nodig had ik ik ging naar een punt op de map waar de boar zou moeten zijn moest ik alsnog even zoeken voor ik hem had gevonden. Ze zijn wel op de punten te vinden maar zelfs daarnaast kunnen ze overal rondom zijn. Ook op plaatsen die niet op de map staan.

sirwilliam

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• janvanmil
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 09-09 12:30
Angeloonie schreef op dinsdag 04 december 2012 @ 11:42:
Boar is op de kaart een varken met slagtanden.
Er is dus een verschil tussen varkens en boars ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WeAreLegion
  • Registratie: Augustus 2002
  • Niet online
janvanmil schreef op dinsdag 04 december 2012 @ 12:13:
[...]

Toch wel he varken en zwijn ;) maar goed ze staan wel op de kaart inderdaad, maar goed zit te wachten tot ik weer terug kan naar het eiland haha. Wat is er eigenlijk veranderd in 2e patch? Kan zo snel geen patch notes vinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Koppensneller
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 15:19

Koppensneller

winterrrrrr

WeAreLegion schreef op dinsdag 04 december 2012 @ 12:14:
[...]

Toch wel he varken en zwijn ;) maar goed ze staan wel op de kaart inderdaad, maar goed zit te wachten tot ik weer terug kan naar het eiland haha. Wat is er eigenlijk veranderd in 2e patch? Kan zo snel geen patch notes vinden.
Hi everyone. We have released a new patch for FarCry 3 today. See the patch notes below.
To download the patch, all you have to do is restart the game.
----------------------------------------------
Release note – Patch 1.02

Multiplayer fixes for the patch:

PVP:
- Fixed some issues with user created maps when more than 8 players were playing them.
- Improved matchmaking for both Multiplayer and Co-op modes.
- Improved team balancing when playing in party.
- Fixed issues with Live balancing patch system.

Map Editor:
- Fix for the Map Editor crash at launch when the PC user contains language-specific characters.

Single Player fixes for the patch:

- Fixed issue where players fall through the world when not connected to the Ubisoft servers.
- Fixed the "View Leaderboard" and "Start Trial" buttons in the World Map.
- Improved stability when quitting to desktop.
- Fixed issue with leaderboards.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WeAreLegion
  • Niet online
Thanks, hoop dat ze MP wel gefixed hebben inderdaad, die is best leuk omt edoen maar heel gaar, en vond het erg laggy en heb het met andere games niet beetje raar

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Visgek82
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 22:35
Het valt mij vooral op dat co-op de nodige bugs bevat. Toch al een paar keer gehad dat er echt rare dingen gebeuren. spelers die zomaar dood neervallen als ze ammo pakken, spelers die door de grond zakken, spelers die door een hond aangevallen worden , en na de hond weggeschoten te hebben gewoon un-revivable op de grond blijven liggen, camera die vast slaat.... Nee, in huidige staat is dit spel zèker geen 9.5 waard. zou het eerder op een 7.5 gooien, mits de bugs aangepakt worden, want daar zit nog wel wat werk in.

Ryzen 7 7700X , 32 GB RAM, ProArt 4080 Super, MSI B650 Tomahawk, 2x2tb NVME

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Schnoop
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 05-09 12:07
Ben ik de enigste die de COOP belachelijk retarded vindt? Ik vond de 9.5 van tweakers sowieso al overdreven maar de COOP is naar mijn mening bar slecht.

-Mega lag
-Super geforceerd pad volgen (10m van pad af en je krijg al 10sec kill warning)
-Mijnen? Waarom zou je ze in godsnaam gebruiken, je krijgt nog geen 10 seconden de tijd om je te preppen als je iets moet verdedigen.
-Stealth is totaal geen optie, nauwelijks over nagedacht in level design.
-Decrypting systeem: wtf? 10 min voor cd-tje, alsof ik tijdens mijn werk op de achtergrond far cry aan ga zetten om alle cd en usb stickies te decrypten....
-Lompe manier van buddies inviten
-Ontzettende lompe manier van wapens selecteren (voor game builds maken)
-15 seconde om je build te selcteren, nauwelijks tijd genoeg om ff rustig alles te bekijken. En als dan iedereen ready doet voor de 15 sec moet je alsnog de 15 sec afwachten (wat voor doel heeft ready button?!?)

Ik kom bij mij in totaal niet boven de 8 uit voor deze game. Om te beginnen zouden ze sowieso eens de interface designer moeten ontslaan, wat een gigantische rotzooi is de interface van deze game zeg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Visgek82
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 22:35
Even voor de mensen met een AMD videokaart...

http://support.amd.com/us...talyst1211betadriver.aspx

Er is een nieuwe beta driver uit. deze moet je installeren + CAP2 , kan nu opeens op mijn 6950 1gb fatsoenlijk met 2x MSAA spelen , en zelfs 4x MSAA is niet teveel. voor de driver update kon dit zeker niet, en merk dus ook dat het spel echt soepeler draait.

Ryzen 7 7700X , 32 GB RAM, ProArt 4080 Super, MSI B650 Tomahawk, 2x2tb NVME

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WeAreLegion
  • Niet online
Visgek82 schreef op dinsdag 04 december 2012 @ 12:40:

Er is een nieuwe beta driver uit. deze moet je installeren + CAP2 , kan nu opeens op mijn 6950 1gb fatsoenlijk met 2x MSAA spelen , en zelfs 4x MSAA is niet teveel. voor de driver update kon dit zeker niet, en merk dus ook dat het spel echt soepeler draait.
nice, straks maar eens installeren :) ik kon hem al wel op 2x spelen maar heb 7950 :) maar goed wel fijn om te zien dat ze update uitbrengen voor nieuwe games.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Angeloonie

Angeloonie

Cheeseburger Addict

janvanmil schreef op dinsdag 04 december 2012 @ 12:13:
[...]

Een boar is een varken (Wikipedia: Varkens > Wild zwijn) :P

Grote verschil op de kaart is dus de slagtanden (en dat ze de andere kant op staan).

[ Voor 13% gewijzigd door Angeloonie op 04-12-2012 13:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Meelobee
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 11-09 22:39

Meelobee

¯\_(ツ)_/¯

Wat onwijs jammer dat de coop zo linear is. Het had zo tof geweest als ze gewoon het hele eiland hadden opengezet voor coop en dan net als in de singleplay losse missies doen maar dan met z'n 2, 3 of 4en...

Ryzen 7 7700X | ROG Strix B650-E Gaming Wifi | ROG Strix RTX 4070Ti | 32Gb GSkill RipJaws S5 | 980Pro 2Tb | Corsair RM850x Shift | Fractal Design North Black

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• beany
  • Laatst online: 09:35

beany

Meeheheheheh

Is er eigenlijk bekend of er DLC's uit gaan komen voor FC3?

Dagelijkse stats bronnen: https://x.com/GeneralStaffUA en https://www.facebook.com/GeneralStaff.ua

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EricNL
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 04-09 21:45
Ik vermoed dat ik inmiddels alweer een beetje achterloop met de hardware-kennis, maar ik zit te twijfelen of ik Far Cry 3 wil gaan kopen. Ik hoor wel gigantisch goede reactie's over dit spel.
Is er misschien iemand die kan beoordelen of ik dit spel nog op een beetje redelijke kwaliteit kan spelen met mijn PC?

Processor: Intel i7 3820 @ 3,6 GHz
GPU: MSI GTX560 Ti-Twin Frozr
RAM: 16 GB DDR3

My PC  Steam Profile  PSN: AfcaEricNL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• djro93
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 24-08 22:04
EricNL schreef op dinsdag 04 december 2012 @ 13:32:
Ik vermoed dat ik inmiddels alweer een beetje achterloop met de hardware-kennis, maar ik zit te twijfelen of ik Far Cry 3 wil gaan kopen. Ik hoor wel gigantisch goede reactie's over dit spel.
Is er misschien iemand die kan beoordelen of ik dit spel nog op een beetje redelijke kwaliteit kan spelen met mijn PC?

Processor: Intel i7 3820 @ 3,6 GHz
GPU: MSI GTX560 Ti-Twin Frozr
RAM: 16 GB DDR3
Ik denk dat het op High wel moet kunnen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EricNL
djro93 schreef op dinsdag 04 december 2012 @ 13:35:
[...]

Tof, bedankt voor je reactie! Nog even één stomme vraag (ik ben sinds kort pas echt "over gestapt" naar PC-gaming dus please don't shoot me: Als ik Far Cry 3 in de winkel koop, gaat dit dan uiteindelijk ook via Steam? Wat ik met het PC gamen namelijk gigantisch mis zijn de achievements, en dat is juist het gene wat Steam wel bied. Ik vind het alleen zonde om alles digitaal te kopen, en dit zijn ook leuke dingen om met kerst/verjaardagen te vragen :)!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Verderf
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 04-09 13:20
EricNL schreef op dinsdag 04 december 2012 @ 13:37:
[...]

Tof, bedankt voor je reactie! Nog even één stomme vraag (ik ben sinds kort pas echt "over gestapt" naar PC-gaming dus please don't shoot me: Als ik Far Cry 3 in de winkel koop, gaat dit dan uiteindelijk ook via Steam? Wat ik met het PC gamen namelijk gigantisch mis zijn de achievements, en dat is juist het gene wat Steam wel bied. Ik vind het alleen zonde om alles digitaal te kopen, en dit zijn ook leuke dingen om met kerst/verjaardagen te vragen :)!
Retail versie gaat via uplay, eigen service van Ubisoft.
Deze heeft ook achievements, en ook ubi points waarmee je extra content kan unlocken.

| Gigabyte X870E AORUS PRO | AMD 9800X3D | 2x16GB DDR5 | AORUS 5080 Xtreme | FSP hydro Pro 1000watt | 2TB WD Black | 2019 Tesla Model 3 LR

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vosss
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 11:12
Visgek82 schreef op dinsdag 04 december 2012 @ 12:40:

Ik zit nog altijd met de Catalyst 12.8 driver. Die is van augustus volgens mij.

Onder het mom van "if it ain't broken; don't try to fix it!".

Draait prima hier op 1920x1200 alles vol open op een i5 met 8 gieg ram en een ouwe 6870 1GB.

Hoeveel fps ik haal heb ik geen idee van en misschien zijn mijn eisen iets lager dan van anderen.
Haperingen zijn nagenoeg geen sprake van en het is prima te spelen zo.

:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Asskicker
  • Laatst online: 19-08 17:38
EricNL schreef op dinsdag 04 december 2012 @ 13:37:
[...]

Nee, het is geen Steamworks game dus als Far Cry 3 in de winkel koopt gaat die niet op steam registreren. Hij registreet trouwens wel op Ubisoft hun eigen platform; uPlay, waarbij er ook achievements en dergelijke zijn.

Je kan natuurlijk wel de game op Steam kopen, maar dan heb je nog steeds geen Steam Achievements. (maar wel uPlay)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• [NUT]

[NUT]

Heppiedepeppie

Als ik eerlijk ben, speel ik een spel voor het spel en kunnen de achievements me echt gestolen worden... ik snap dus ook niet waarom mensen daar op geilen... :/

Als je werkt, doe je dat toch om geld te verdienen en niet puur om je CV te vullen, toch? :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EricNL
Bedankt voor jullie tips/reactie's! Achievements zijn voor mij éénmaal een stimulans om te blijven spelen. Op de Xbox was ik ook eigenlijk meer een achievement-hunter :). Ik denk dat ik hier niet hoef te vragen of het de moeite waard is om FC3 te kopen, toch :)

Ik denk dat ik hem gewoon aan ga schaffen. En dan met een PS3 controller hopelijk strak draaiend te krijgen op m'n 55" LED TV.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vosss
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 11:12
Shodan schreef op maandag 03 december 2012 @ 08:35:
Ik heb al een flinke bug ontdekt in deze game: De tijd gaat 2x zo snel :s
Daar had ik gisteravond ook last van.

Ik moest naar Badtown toen ik begon rond 22:30.
Om 03:30 ging ik naar bed en was ik bijna in Badtown :D

5 uur verder en geen bal opgeschoten in het verhaal :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ereaser
  • Registratie: November 2012
  • Laatst online: 31-03 09:48
EricNL schreef op dinsdag 04 december 2012 @ 13:42:
Achievements zijn voor mij éénmaal een stimulans om te blijven spelen. Op de Xbox was ik ook eigenlijk meer een achievement-hunter :). Ik denk dat ik hier niet hoef te vragen of het de moeite waard is om FC3 te kopen, toch :)
Ik heb inderdaad hetzelfde als jij hebt :) Ik speel het spel altijd eerst uit op de moeilijkste difficulty en daarna nog een keer op de difficulty daaronder voor eventuele achievements. En online voor achievements gaan brengt ook weer wat verandering ipv alleen maar spelen om de match te winnen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GekkePrutser
  • Registratie: Juli 2004
  • Niet online
vosss schreef op dinsdag 04 december 2012 @ 13:46:
[...]
Daar had ik gisteravond ook last van.

Ik moest naar Badtown toen ik begon rond 22:30.
Om 03:30 ging ik naar bed en was ik bijna in Badtown :D

5 uur verder en geen bal opgeschoten in het verhaal :+
Je weet dat je een fast travel punt hebt he O-) (zelfs al voordat je er bent geweest).

Maar zelf lopen is natuurlijk wel leuker, kan je gelijk de radiotorens en wat bases onderweg ff mee pikken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rayhvh
ben ik echt de enige die er doorheen vliegt. ik heb denk 3 uur gespeelt en ben al bij de missie in het chineese ruinine.
ik heb nog geen 1 side missie tegen gekomen.. ja een dood zo veel mogelijk in 2 minuten. en
dood de man bij de sloot...

vanmiddag maar weer ff kijken met nieuwe drivers of het lekker speelt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• beany
  • Laatst online: 09:35

beany

Meeheheheheh

rayhvh schreef op dinsdag 04 december 2012 @ 14:14:
ben ik echt de enige die er doorheen vliegt. ik heb denk 3 uur gespeelt en ben al bij de missie in het chineese ruinine.
ik heb nog geen 1 side missie tegen gekomen.. ja een dood zo veel mogelijk in 2 minuten. en

Geen 1 side missie tegen gekomen :? Hoe krijg je dat voor elkaar? Bij elk kamp staat een bord met missies, en op je kaart zie je ook icoontjes staan met side missies.

Dagelijkse stats bronnen: https://x.com/GeneralStaffUA en https://www.facebook.com/GeneralStaff.ua

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jumpman
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 08:35
Jumpman schreef op zaterdag 01 december 2012 @ 08:57:
Gisteren de game ook even gespeeld, en het loopt ongelooflijk goed op de GeForce GT 555M 3GB, dit had ik niet verwacht. Wat een game, eindelijk weer een game dat als Far Cry voelt, nu nog hopen op geen fantasy/science fiction wezens. Hoe je ook in het verhaal gezogen wordt aan het begin, is erg goed gedaan.

Ik zit nog steeds op nVidia Driver Version 301.42 en durf eigenlijk niet te upgraden naar versie 310.64 (ook al heeft deze Far Cry 3 optimalisaties), gezien de vele problemen die mensen hebben.
Toch zondag maar een update gedaan naar nVidia Driver 310.64 Beta, en een ontzettende performance boost.

Nintendo Network ID: Oo_Morris_oO | PSN: Oo_Morris_oO.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ByteMe_
  • Niet online
djro93 schreef op dinsdag 04 december 2012 @ 13:35:
[...]

Mij lukt het zelfs op de 550ti, wel custom post fx op medium paar ultra maar fps valt mee

Wel geweldig in het spel dat die zwijnen als gekken achter je aankomen. En dat sneaken in de bosjes om met je mes vijanden neer te maaien en weer te verstoppen naar de volgende _/-\o_

Mijn laatste reviews: Xiaomi Mi 9T | Mpow H12

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• djro93
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 24-08 22:04
RonaldDesigns schreef op dinsdag 04 december 2012 @ 14:31:
[...]

Mij lukt het zelfs op de 550ti, wel custom post fx op medium paar ultra maar fps valt mee

Wel geweldig in het spel dat die zwijnen als gekken achter je aankomen. En dat sneaken in de bosjes om met je mes vijanden neer te maaien en weer te verstoppen naar de volgende _/-\o_
Mij moet het zeker lukken op me 660ti alleen ik heb hem nog steeds niet binnen... maar daar komt morgen wel verandering in! (ook al had ik het niet aan de sint gevraagd)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nyarlathotep
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 12-09 14:52

Nyarlathotep

Crawling Chaos

Moet ik nou iets met dat U-play doen? Ik wil gewoon spelen... De handleiding zegt hier ook niets over. Ik wil niet wéér een account aanmaken voor iets wat ik niet gebruik...

Mijn muziekcollectie op Discogs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ereaser
  • Registratie: November 2012
  • Laatst online: 31-03 09:48
Nyarlathotep schreef op dinsdag 04 december 2012 @ 14:42:
Moet ik nou iets met dat U-play doen? Ik wil gewoon spelen... De handleiding zegt hier ook niets over. Ik wil niet wéér een account aanmaken voor iets wat ik niet gebruik...
Volgens mij is uPlay op de PC hetzelfde als wat Orgin is alleen dan voor Ubisoft ipv EA, dus je zal het zoieso nodig hebben ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deathchant
  • Laatst online: 13-09 19:40

Deathchant

Don't intend. Do!

Gewoon aanmaken en spelen idd. Ik vind het wel van de zotte dat je het volle pond moet betalen en dan nog niet of beperkt kunt spelen in singleplayer. Ik ben misschien nog van de oude stempel; ik wil het volle pond neerleggen voor een standalone game, maar dan wil ik ook niet perse een facebook account moeten hebben of een ander account aanmaken die stats bijhouden. Onnodig als je het mij vraagt, maar goed.

Trouwens, welke FOV gebruiken jullie? Ik ben van Unreal Tournament een hoge FOV gewend, dus ik speel altijd op 110.
In UT had ik in de configfiles het zo gedaan dat onMouseWheelUp een commando zat dat de FOV naar 70 zette en onMouseWheelDown weer terug naar 110, zodat het leek alsof ik zoomde.
Ik had toevallig wat geruchten gehoord dat de resolutie aangepast wordt in FC3 als je die FOV zo omhoog gooit.....is dat waar?

Canon: EOS R6 | EF 16-35/4L IS USM | EF 70-200/2.8L IS II USM
Zeiss: 35/2 Distagon | 50/2 Makro-Planar | 85/1.4 Planar | 100/2 Makro-Planar | 135/2 Apo Sonnar

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LiquidT_NL
  • Laatst online: 13-05-2021
Deathchant schreef op dinsdag 04 december 2012 @ 14:46:
Gewoon aanmaken en spelen idd. Ik vind het wel van de zotte dat je het volle pond moet betalen en dan nog niet of beperkt kunt spelen in singleplayer. Ik ben misschien nog van de oude stempel; ik wil het volle pond neerleggen voor een standalone game, maar dan wil ik ook niet perse een facebook account moeten hebben of een ander account aanmaken die stats bijhouden. Onnodig als je het mij vraagt, maar goed.

Trouwens, welke FOV gebruiken jullie? Ik ben van Unreal Tournament een hoge FOV gewend, dus ik speel altijd op 110.
In UT had ik in de configfiles het zo gedaan dat onMouseWheelUp een commando zat dat de FOV naar 70 zette en onMouseWheelDown weer terug naar 110, zodat het leek alsof ik zoomde.
Ik had toevallig wat geruchten gehoord dat de resolutie aangepast wordt in FC3 als je die FOV zo omhoog gooit.....is dat waar?
Nee, de resolutie blijft altijd hetzelfde.

Explorers in the further regions of experience...demons to some, angels to others.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• robinez
  • Laatst online: 22:11
Schnoop schreef op dinsdag 04 december 2012 @ 12:36:
Ben ik de enigste die de COOP belachelijk retarded vindt? Ik vond de 9.5 van tweakers sowieso al overdreven maar de COOP is naar mijn mening bar slecht.

-Mega lag
-Super geforceerd pad volgen (10m van pad af en je krijg al 10sec kill warning)
-Mijnen? Waarom zou je ze in godsnaam gebruiken, je krijgt nog geen 10 seconden de tijd om je te preppen als je iets moet verdedigen.
-Stealth is totaal geen optie, nauwelijks over nagedacht in level design.
-Decrypting systeem: wtf? 10 min voor cd-tje, alsof ik tijdens mijn werk op de achtergrond far cry aan ga zetten om alle cd en usb stickies te decrypten....
-Lompe manier van buddies inviten
-Ontzettende lompe manier van wapens selecteren (voor game builds maken)
-15 seconde om je build te selcteren, nauwelijks tijd genoeg om ff rustig alles te bekijken. En als dan iedereen ready doet voor de 15 sec moet je alsnog de 15 sec afwachten (wat voor doel heeft ready button?!?)

Ik kom bij mij in totaal niet boven de 8 uit voor deze game. Om te beginnen zouden ze sowieso eens de interface designer moeten ontslaan, wat een gigantische rotzooi is de interface van deze game zeg.
ik ben het totaal niet met je eens. Gisteren met 4 man die coop gespeeld en dat is gewoon lachen. Het klopt dat het een lineair verhaal is van 6 missies, maar dat maakt het op zich wel zo overzichtelijk kwa verhaal. (intro filmpje waarin het verhaal gestart wordt is weer fantastisch). Een missie ben je overigens al snel meer dan een uur mee bezig.

Lag heb ik niets van gemerkt, maar komt misschien omdat ik op een ander platform speel dan jou (ps3), die mijnen zijn handig als je wat verder in de coop komt, bijvoorbeeld bij de missie waar je de brug moet opblazen en er steeds vijanden van over de brug komen. Op die manier kun je toch die c4 pakketten plaatsen op de brug terwijl de hele zware heavies door jouw mijnen opgehouden worden.

Het decrypting systeem krijg je omdat de coop direct meetelt voor je online multiplayer level. Daar is decrypting een onderdeel dat je gewoon aanzet en uiteindelijk extra XP of perks mee kan verdienen. Je hoeft er niets mee te doen, maar het is gewoon handig om het wel aan te zetten.

buddy inviten vond ik juist super handig, je kunt een party van 4 aanmaken in een lobby of ze direct in de game inviten. Werkt als een trein hier. Zelfde geldt eigenlijk voor wapens selectie. Je opent het perk systeem en je maakt je favoriete build. Werkt bijna hetzelfde als cod, die 15 seconden starten alleen maar als iemand op ready drukt, dus als je dat gewoon even afspreekt heb je tijd zat.

Ik vind de coop echt geweldig, maar goed, niet iedereen heeft dezelfde mening natuurlijk 8)

wat ik wel WAARDELOOS vind is dat voicechat op de ps3 niet werkt, nauwelijks te verstaan. Dus uiteindelijk zijn we maar overgeschakeld met de hele party op skype, maar een coop game waar de voicechat niet van werkt is natuurlijk helemaal niks. Zal op de andere platformen vast wel goed werken, maar op een playstation is het extreem slecht.

Interface vind ik zelf niet zo lastig te doorgronden, wel is de functie van het uploaden van je eigen gemaakte maps voor multiplayer nogal verstopt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HwKok
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 28-08 14:33
RonaldDesigns schreef op dinsdag 04 december 2012 @ 14:31:
[...]

Bij mij draait ie zelfs vrij aardig op een oude Radeon HD4890 met 4GB ram en 3,6Ghz processor.
Ik heb 1920x1080 en bijna alles op high staan. De dingen die ik iets minder belangrijk vindt op medium.
De videokaart heb ik niet overgeclocked. Dat heb ik wel geprobeerd, maar ook bij niet al te grote overclocks begon het spel elke keer te haperen. Gek genoeg zonder overclocks geen problemen mee.

Toch kon ik het niet laten om na 3 jaar trouwe dienst de 4890 in te ruilen, de HD7850 is onderweg. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brilsmurfffje
  • Niet online

Brilsmurfffje

Parttime Prutser

rayhvh schreef op dinsdag 04 december 2012 @ 14:14:

Je moet ook een beetje genieten hé ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Compizfox
  • Laatst online: 20:35

Compizfox

Bait for wenchmarks

Silasje schreef op maandag 03 december 2012 @ 01:13:
Blijkbaar heeft uPlay gezien dat ik geen save game had, dus is die daar ook gewist, kan niks terug vinden.
Dat heb ik ook een keer gehad met AC2. PC crashte oid, en de up-to-date lokale savegame werd niet naar de cloud gepusht.
Bij de volgende keer opstarten van UPlay zag ie dus dat er iets niet klopte, waarop UPlay maar besloot om de oude savegame uit de cloud terug te zetten.
Steam en Origin vragen ten minste nog wat er dan moet gebeuren in zo'n geval...

Anyway, heb de savegame nog terug kunnen krijgen met de functie "Vorige versies" van Windows.

Gewoon een heel grote verzameling snoertjes

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• robbyvw23
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 13-06-2020
AMD komt ook weer met een vernieuwde beta:
Latest Beta Driver 182 MB 12.11 Beta 12/3/2012 Download
http://support.amd.com/us...es/radeonaiw_vista64.aspx

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rayhvh
en volgens mij heb ik een bug ondekt. als je je FOV hoogst zet. dus 120. dan kan je veel meer afstand elemineren met knife / je rent sneller / je bent gewoon een reus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WeAreLegion
  • Niet online
rayhvh schreef op dinsdag 04 december 2012 @ 16:11:
en volgens mij heb ik een bug ondekt. als je je FOV hoogst zet. dus 120. dan kan je veel meer afstand elemineren met knife / je rent sneller / je bent gewoon een reus.
Dat je sneller rent is optisch volgens mij, dat is altijd al geweest met FPS games : )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

FOV gaat maar tot 110...Het lijkt dat het sneller gaat..net als je een wideview (eyecam) op een motor/auto plaatst lijkt dat ook...maar uiteindelijk behaal je de zelfde snelheid

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nee je lijkt sneller te rennen met een hoge FOV...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

de eerste missie in full hd :

enjoy.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rayhvh
ow. haha zojuist een strandbuggy gepakt. toen ik een groep farmers / villgers zag rijden in 1 auto.
o leuk. waar zouden ze heen gaan? dus ik erachteraan.
13 minuten lang. achter de auto aan gezeten. ze reden door de hele map heen. tot we een soort heavy pantser auto tegen kwamen met een dikke machine gun. die een eind maakte aan de bestuurder en 3/4 inzittende in de auto. en vervolgens ook mij afmaakte ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

die race buggy gaat trouwens wel lekker snel....voertuigen op het water had imo wel ietsjes sneller gemogen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GekkePrutser
  • Registratie: Juli 2004
  • Niet online
Verwijderd schreef op dinsdag 04 december 2012 @ 16:34:
die race buggy gaat trouwens wel lekker snel....voertuigen op het water had imo wel ietsjes sneller gemogen.
De Jetski is anders aardig snel hoor!
Pagina: 1 ... 16 ... 32 Laatste

Let op:
We praten hier over de game, niet over vragen/problemen met het draaien er van (hop daarvoor naar SPV) en ook niet of je game wel/niet binnen hebt gekregen.

Dus NIET: posts a la "is mijn videokaart wel snel genoeg?", "gisteren kwam de postbode langs", e.d.

Oh en als je het al uitgespeeld hebt: ga niet hier het verhaal van de game uit de doeken doen.
Of zet het op zijn minst tussen de spoiler-tags. Anderen zijn de game nog aan het spelen en ervaren het graag zelf.