Acties:
  • 0 Henk 'm!

• simons
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 04-07-2022

simons

LETS GO BRANDON

Toen ik FC3 starte en de gameplay ervaarde kreeg ik meteen flashback naar Fallout. De missies zitten echt goed in elkaar, maar er blijft iets wat mij niet kan bekoren. Moeilijk om precies aan te geven wat, maar bij andere games kan ik niet wachten om weer verder te gaan, bij FC3 vooralsnog niet.

Je DM’s worden hier door de Admins gelezen en Geef je waardering voor Tweakers

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iThinkSo
  • Registratie: April 2011
  • Laatst online: 02-04 12:35

iThinkSo

Ik heb deze tekst en jij niet!

Damn, wat een ziek geweer die z963 :S

[ Voor 10% gewijzigd door iThinkSo op 03-12-2012 09:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JustMitchie
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 27-04 19:28
Hallo!
Ik denk: ik post hier ook eens wat :) Ik heb dit spel nu 3 dagen gespeeld maar heb een probleem: Ik kan geen everzwijnen zien...? De enige keer was bij die eerste uitleg dat je een paar blaadjes en twee zwijnen moest schieten, daarna alleen maar varkens gezien :( ik heb m nodig, want ik wil graag meer ammo meenemen. Kan iemand mij hier mee helpen, met het liefste een map fototje?

Ik vind het trouwens ook wel nasty, dat je dat 2e assaultrifle van bovenaf gezien, niet kan uitrusten met een silencer. Dit zou voor mij veel hebben toegevoegd want de hele tijd met een silenced MP5 raken de kogels zo snel op (zelfde geld voor hoeveelheid sniper kogels, ook zo weinig :( )

Verder: echt een super awesome game die draaid als een zonnetje, alhoewel ik de settings waarschijnlijk iets lager heb dan het systeem kan (op high, met een HD7870) maar dat terzijde...
Heb gister ook een bug ontdekt weet niet of dit bij jullie ook is:
spoiler:
Als je bij die missie bent dat je het 2e meisje hebt gered, dan is ze bij mij de hele tijd aan het flickeren (niet op de zelfde plek, verschuift elke keer 1cm op het scherm)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrOleo
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 15:53
Voor de zwijnen:

spoiler:
Probeer wat gebieden recht ten zuiden van het begindorp vrij te spelen. Een zwijn op de kaart ziet er uit als een varken, maar staat de andere kant op, een varken kijkt naar rechts, een zwijn naar links, of andersom.

erutangiS

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JustMitchie
MrOleo schreef op maandag 03 december 2012 @ 10:18:
Voor de zwijnen:

spoiler:
Probeer wat gebieden recht ten zuiden van het begindorp vrij te spelen. Een zwijn op de kaart ziet er uit als een varken, maar staat de andere kant op, een varken kijkt naar rechts, een zwijn naar links, of andersom.
Danku mijnheer, dat is info waar ik iets mee kan :D volgens mij heb ik dan alleen varken icoontjes gezien :+ arme beestjes... Hee! dat varken is vies, die gaat eraan! en dan bleek het een gewoon varken te zijn....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shodan
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 05-09 14:32
Ik heb me ook echt rot gezocht naar die beesten! Toen ik er een paar tegen kwam, als een gek allemaal kapot gemaaid :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JustMitchie
Shodan schreef op maandag 03 december 2012 @ 10:23:
Ik heb me ook echt rot gezocht naar die beesten! Toen ik er een paar tegen kwam, als een gek allemaal kapot gemaaid :D
Offtopic: Ok, waar is de tweakers like knop...
Ontopic: Wel jammer dat de repair tool ook onder een wapen valt :( en dat je 4 slots hebt... Ik ga het vanavond allemaal weer proberen, die dingo's zijn dat anders dan gewone honden trouwens?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Kw4kje schreef op zondag 02 december 2012 @ 21:14:
Dus als je alles hebt overgenomen, kom je ook geen vijanden meer tegen? Die dieren lijken wel gewoon terug te spawnen, was inderdaad dan beter geweest als je vijanden een tegenaanval op een van je kampen deed. Zo houd je temminste het spel levend buiten de main-story, telkens op dieren jagen gaat immers ook een keer vervelen.
Ik weet niet of je dat geweldig zou vinden. Het ligt eraan hoe het geïmplementeerd wordt. In GTA Vice City Stories had je van die gangwars en daar werd je te pas en te onpas aangevallen, waardoor je uit de missies moest stappen en als een speer je bastion/clubhuis moest verdedigen. Op gegeven moment had ik er genoeg van en heb ik het aantal bendes in aantallen teruggebracht en de overige even flink gedecimeerd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JustMitchie
Verwijderd schreef op maandag 03 december 2012 @ 10:31:
[...]

Ik weet niet of je dat geweldig zou vinden. Het ligt eraan hoe het geïmplementeerd wordt. In GTA Vice City Stories had je van die gangwars en daar werd je te pas en te onpas aangevallen, waardoor je uit de missies moest stappen en als een speer je bastion/clubhuis moest verdedigen. Op gegeven moment had ik er genoeg van en heb ik het aantal bendes in aantallen teruggebracht en de overige even flink gedecimeerd.
Ik zag gister een enemy rondlopen in een door mij overgenomen gebied, ze waren vrolijk met z'n tweeën de jungle aan het rondbanjeren, toen werden ze gespot door die dorpelingen van mij, met hun AK's... mag jij raden wie er stuk ging

spoiler:
Precies! de enemy ging stuk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jumpman
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 08:35
Just_Michel schreef op maandag 03 december 2012 @ 10:33:
[...]

Ik zag gister een enemy rondlopen in een door mij overgenomen gebied, ze waren vrolijk met z'n tweeën de jungle aan het rondbanjeren, toen werden ze gespot door die dorpelingen van mij, met hun AK's... mag jij raden wie er stuk ging

spoiler:
Precies! de enemy ging stuk
Ik kom te pas en te onpas vijanden tegen in door mij veroverde gebieden (vooral patrouilles met twee man met een jeep of twee of vier man lopend). Ben je net bezig je voor te bereiden op een missie (blaadjes zoeken en jagen) in zelf veroverd gebied, krijg je het ook nog aan de stok met vijanden terwijl je er net niet op zit te wachten. Sowieso heb ik een beetje pech: De gevechten die ik zie tussen de piraten en de dorpelingen zie ik altijd de piraten winnen, ben ik bezig sneaky een outpost aan het veroveren heb ik opeens wilde dieren aanvallend in me rug, nee ik zie ze uit zichzelf nooit de piraten uitmoorden (of ze moeten een tijger in een kooi hebben, die je bevrijdt).

[ Voor 18% gewijzigd door Jumpman op 03-12-2012 10:43 ]

Nintendo Network ID: Oo_Morris_oO | PSN: Oo_Morris_oO.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lolgast
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 15:27
Gisteren (of eigenlijk vanmorgen) weer te lang doorgegaan. Ik wilde tot ongeveer 1 uur spelen, maar opeens was het half 3. Echt een super vet spel zeg! Lang geleden dat ik zo heb genoten van een FPS. Ik ben volgens mijn "Handbook" op 34% van het spel, maar ben veel bezig geweest met het veroveren van outposts op zoveel mogelijk verschillende manieren :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ye-roon
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 09-09 12:15

ye-roon

knaak

Ben ik de enige die dit spel te makkelijk vind? Ik speel op warrior en heb de outposts die ik tot nu toe bevrijd heb allemaal gedaan zonder enige moeite om stealth te blijven. Ok, bij eentje was de tijger zo vriendelijk bijna alles te slopen, maar toch. Het was op zich wel moeilijk door ammo gebrek. Toen ik EINDELIJK die boars had gevonden en die ammo pouch gemaakt had, bleek ik ook voldoende te hebben voor de tier 2 en de tier 3 en niet veel later voor de 4de tier via een quest. En sindsdien heb ik totaal geen problemen meer. (dit kan ook komen door een silenced sniper rifle ^^)

Ik moet wel zeggen, ik heb een hoog Assassins Creed gehalte in deze game. Je moet radio towers beklimmen om de map zichtbaar te maken(viewpoints). Je moet outposts clearen om zo jou invloed te verspreiden (AC:B en AC:R en AC3(al was het hier om goedkoper te handelen)). Plus je ben je "tribe" aan het vergroten(meer mensen recruiten). Al doe je dat hier tegelijk met het overnemen van die outposts. En dan krijg je van die "assassinate pirate with a knife" missies. Het lijkt alsof ze de AC bleurprint hebben gepakt en gedacht hebben: hoe krijgen we dit in een FC game. Let wel het is niet slecht dat dit er is, ik vaak me er prima mee. Maar het voelt alsof ik het al eerder gedaan heb :)

Harder, Better, Faster, Stronger | Battletag: yeroon#2383

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• beany
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 09:35

beany

Meeheheheheh

ye-roon schreef op maandag 03 december 2012 @ 11:12:
Ben ik de enige die dit spel te makkelijk vind? Ik speel op warrior en heb de outposts die ik tot nu toe bevrijd heb allemaal gedaan zonder enige moeite om stealth te blijven. Ok, bij eentje was de tijger zo vriendelijk bijna alles te slopen, maar toch. Het was op zich wel moeilijk door ammo gebrek. Toen ik EINDELIJK die boars had gevonden en die ammo pouch gemaakt had, bleek ik ook voldoende te hebben voor de tier 2 en de tier 3 en niet veel later voor de 4de tier via een quest. En sindsdien heb ik totaal geen problemen meer. (dit kan ook komen door een silenced sniper rifle ^^)
Te makkelijk... mwa, misschien. Maar dat wordt goed gemaakt doordat het gewoon leuk is(tenminste, voor mij)
Ik moet wel zeggen, ik heb een hoog Assassins Creed gehalte in deze game. Je moet radio towers beklimmen om de map zichtbaar te maken(viewpoints). Je moet outposts clearen om zo jou invloed te verspreiden (AC:B en AC:R en AC3(al was het hier om goedkoper te handelen)). Plus je ben je "tribe" aan het vergroten(meer mensen recruiten). Al doe je dat hier tegelijk met het overnemen van die outposts. En dan krijg je van die "assassinate pirate with a knife" missies. Het lijkt alsof ze de AC bleurprint hebben gepakt en gedacht hebben: hoe krijgen we dit in een FC game. Let wel het is niet slecht dat dit er is, ik vaak me er prima mee. Maar het voelt alsof ik het al eerder gedaan heb :)
Ik vind het een goed systeem, en pas wat mij betreft dan ook prima in de kreet 'beter goed gejat, dan slecht bedacht'. Dus ik heb hier weinig problemen mee. Ook de keuze of je sneaky gaat, of als Rambo of een combi maakt het afwisselend. Ook de dieren die je kan bevrijden en je dan gaan helpen als het ware is erg leuk.

En het is niet alleen AC, ik herken ook Red Dead Redemption elementen(jagen, villen). Die animatie dat je een beest vilt lijkt 1 op 1 overgenomen uit RDR. Dit is geen kritiek, ik vind het alleen maar leuk!

Dagelijkse stats bronnen: https://x.com/GeneralStaffUA en https://www.facebook.com/GeneralStaff.ua

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Karpertjuh
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 27-06 15:15
Echt een tof spel!!. Gisteravond heb ik de missie gedaan waarbij je een kamp moest veroveren en een wapenopslag moest opblazen. Na meerdere pogingen lukte het me uiteindelijk om geheel stealth iedereen te killen. Vervolgens plant ik de explosieven en ren ik snel richting het water om met een mooie sprong het water in te duiken vlak voordat de boel ontploft. Wat denk je, spring ik recht in de bek van een krokodil hahaha.

psn: Arco1981

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ye-roon
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 09-09 12:15

ye-roon

knaak

Dat jagen en villen zit ook in AC3 :)

En death from above, steatlh take downs, double death from above.

Ach het word door precies dezelfde studio gemaakt als AC3 dus er zullen vast ideeen gewisseld zijn tijdens staff meetings :)

Het is gewoon AC3 op een tropisch eiland met guns in een skyrim sausje. Maar wel stukken beter dan FC2. En tot nu is deze game wel 1 van "game of the year" contenders.

Enige waar ik mee zit is de grafische "pracht" Ik heb een best goede gfx kaart (MSI twin frzr3) en best lekkere pc, maar op Directx11 draait de game gewoon prut in alle situaties, zelfs met alle settings op low heb ik dikke frame skips. Dus maar terug gezet naar DX9 en het draait als een zonnetje en ziet er op ultra nog een stuk mooier uit dan onder DX11. Nu is de DX11 support er ook met een day1 patch aan toegevoegd, dus het kan zijn dat het niet helemaal soepel werkt. maar onder dx9 als je onder bomen loopt en de zon schijnt door de bladeren. Ik heb dat echt nog nooit zo mooi gezien in een game. Prachtig gewoon. Meestal irriteer ik me daaraan in games omdat ik dan niets meer kan zien. Maar hier vind ik het alleen maar mooi.

Harder, Better, Faster, Stronger | Battletag: yeroon#2383

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WeAreLegion
  • Registratie: Augustus 2002
  • Niet online
ye-roon schreef op maandag 03 december 2012 @ 11:31:
Dat jagen en villen zit ook in AC3 :)

En death from above, steatlh take downs, double death from above.

Ach het word door precies dezelfde studio gemaakt als AC3 dus er zullen vast ideeen gewisseld zijn tijdens staff meetings :)

Het is gewoon AC3 op een tropisch eiland met guns in een skyrim sausje. Maar wel stukken beter dan FC2. En tot nu is deze game wel 1 van "game of the year" contenders.

Enige waar ik mee zit is de grafische "pracht" Ik heb een best goede gfx kaart (MSI twin frzr3) en best lekkere pc, maar op Directx11 draait de game gewoon prut in alle situaties, zelfs met alle settings op low heb ik dikke frame skips. Dus maar terug gezet naar DX9 en het draait als een zonnetje en ziet er op ultra nog een stuk mooier uit dan onder DX11. Nu is de DX11 support er ook met een day1 patch aan toegevoegd, dus het kan zijn dat het niet helemaal soepel werkt. maar onder dx9 als je onder bomen loopt en de zon schijnt door de bladeren. Ik heb dat echt nog nooit zo mooi gezien in een game. Prachtig gewoon. Meestal irriteer ik me daaraan in games omdat ik dan niets meer kan zien. Maar hier vind ik het alleen maar mooi.
DX9 of 11 zit bijna geen verschli in grafisch. Ik draai hem zelf op Ultra op DX11 maar 9 werkt ook prima verder zit er niet veel verschil in qua looks verder

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deathchant
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 13-09 19:40

Deathchant

Don't intend. Do!

@Jumpman, dat heb ik nou ook. Dacht ik dat ik alles onklaar gemaakt had, loop ik naar de overkant van de outpost, draai ik me om en staat alweer alles vol enemies. Zo blijf ik door mijn ammo heen gaan natuurlijk. Vind ik wel vervelend. Wat ik alleen lastig vind, is het zoeken naar het alarm van een kamp. Ik zie wel de megafoons hangen, maar het alarm nooit. Staat dat ergens op de kaart waar die dingen hangen?
De AI is idd onder de maat. Ik speel op warrior, maar je krijgt alleen meer leven af als je geraakt wordt. Ik ging er een beetje vanuit dat de AI ook beter werd, maar dat valt tegen. Wel leuk om zo'n piraat dan te horen bitchen "thies fokking heat ies killing me", of "i hate it hiere" :)
Maar goed, wat ik ook een beetje jammer vind, is dat wanneer je zo'n rooie patrouille auto uitschakelt er elke 3 minuten een nieuwe auto komt. Ik heb volgens mij al weet ik niet hoeveel van die piraten gemold, maar er blijven er bij komen.
De fotocamera heeft behalve voor wat spotten geen nut. Pak dan een of andere verrekijker ervoor. Foto's maken heeft geen zin.
Wat ik wel vervelend vind is dat ik, wanneer ik in een voertuig zit, de camera angle niet kan veranderen. Grrrrr! Wat ook echt slecht is, is dat het land echt slecht gerendered wordt wanneer je in de hangglider zit. Vreselijk. Zoals het hier uitziet, ziet het er bij mij niet uit:
Afbeeldingslocatie: http://www.guru3d.com/index.php?ct=articles&action=file&id=1439
Bij mij is veel van de omgeving geblurred tenzij ik dichterbij kom.

Waar ik me ook aan irriteer is als ik doodga, elke keer ergens anders (wel in de buurt van hetzelfde plekje) wordt gespawned en dan niet weten of hetgeen ik voor de dood gedaan had, nu nog steeds zo is, of dat ik het opnieuw moet doen....

Ik heb pas 3 missies gedaan ofzo en ben gewoon de hele tijd met sidequests bezig. Ik moet eerlijk zeggen dat ik, behalve de groene blaadjes ook geen andere blaadjes doe verzamelen. De medpacks zijn toch het enige dat ik echt gebruik. Kep al een syringekit met 9 items.

Ik heb de bow+red dot sight, de ms700 (zo heette die geloof ik) met silencer en red dot scope, sniper rifle met silencer en de shotgun, waarbij ik de sniper wel eens afwissel met de flamethrower.
Wat ik erg goed vind is dat je de pijlen die je op iemand schiet gewoon weer terug kunt pakken. In een andere game ben je ze gewoon kwijt vreemd genoeg. Totaal niet realistisch natuurlijk.
Wat overigens een erg goeie skill is, is het reloaden tijdens sprinten. Ideaal!
De scenes veranderen ook gelijkmatig (zon, regen, nacht, onweer e.d.).

Ik zie toch dat veel mensen klagen dat ze het craften niet leuk vinden e.d. Ik vind het juist wel leuk. Ik vind net dat je echt goed in het verhaal zit. Naast missies doen om je vrienden te redden, moet je ook de survival basics onder de knie krijgen.
Wat je in het begin natuurlijk veel doet, is verkennen, alle soorten planten en dierenhuiden verzamelen, inclusief wat broken compasses of pokercards die geen cent waard zijn, en voor je het weet zie je elke 3 minuten: cannot loot. Rugsack full. Dus zo snel mogelijk een grotere tas maken :)
Maar other than that vind ik het wel degelijk waarde toevoegen.
Het spel is niet vreselijk moeilijk, maar wel vreselijk leuk en dat houdt het gewoon boeiend. Veel afwisseling, veel nieuwe omgevingen, nieuwe tactieken leren, skills e.d.

Overigens, dit is positief hoor, maar vind het toch vreemd....Ik heb een GTX570 Power Edition (770MHz), een i7 2600K, 8G Kingston HyperX geheugen en het spel staat op een Crucial M4 SSD geinstalleerd.
Ik gebruik FOV 110 (maximaal), 1920x1080 en ik heb echt alles behalve postFX op het hoogste staan en ik ervaar geen stotteringen. Het lijkt allemaal erg vloeiend te lopen, terwijl ik lees dat mensen met een GTX670OC meer haperingen hebben. Ik heb overigens msaa e.d. uit staan...Zou ie op DX9 draaien ofzo? Jullie spreken net alsof je ingame kunt kiezen voor DX11 of DX9...ik heb het nog niet gevonden waar ik dit kan instellen...

EDIT: never mind. Kep de DX11 setting gevonden :)

Canon: EOS R6 | EF 16-35/4L IS USM | EF 70-200/2.8L IS II USM
Zeiss: 35/2 Distagon | 50/2 Makro-Planar | 85/1.4 Planar | 100/2 Makro-Planar | 135/2 Apo Sonnar

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HeatWave
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 27-05 22:01

HeatWave

Back to my tweakersroots!

Serieus, die kastjes op de Alarmpalen vallen niet op? :P.

A gentle wave of heat flows over the GOT forum | Specs!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deathchant

Deathchant

Don't intend. Do!

hmmm, misschien komt het omdat ik nog voordat ik er kom, de boel al heb laten alarmeren.....

Zeiss: 35/2 Distagon | 50/2 Makro-Planar | 85/1.4 Planar | 100/2 Makro-Planar | 135/2 Apo Sonnar

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dit stond op het FarCry 3 forum
Ze zijn dus druk bezig een paar bugs te verhelpen

Hello everyone.

Over the last 48 hours, we have identified a number of issues with the Multiplayer part of FarCry 3. They are as follows:

1. Matchmaking problems / Lobbies won't start
At the present, certain lobbies will not start the game even when enough players have joined. This is a bug relating to migration between game sessions and is currently being worked on. We hope to have this issue patched within the next few days.

2. Falling through game world in Singleplayer
On Friday the 30th of November, a planned maintenance outage exposed a bug where players would fall through the game world when the game tried to connect to the online servers, which were down.
This is NOT related to any sort of DRM, despite what rumors might have indicated. It was an unrelated problem. It could be fixed temporarily by launching the game in 'Offline Mode' through Uplay.
This is a bug however, and is being worked on at the time of writing. We hope to have this issue patched very soon. In the meantime, the problem will not appear while the online servers are up.

3. Weapon levels are not saved
This issue happens to some players some of the time. Hence the reason it has taken some time to track this problem down. It does not affect all weapons either.
This issue, along with the first two, is being worked on. However; The first two take priority since they are the most critical.

--------

We are very sorry that this has happened. We are working as fast as we can on fixing these problems. What you must understand however, is that these patches have to be tested internally to make sure we do not cause any other problems. We are testing our solutions internally at the time of this writing. Stay tuned for more information in the following days.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HeatWave

HeatWave

Deathchant schreef op maandag 03 december 2012 @ 11:43:
hmmm, misschien komt het omdat ik nog voordat ik er kom, de boel al heb laten alarmeren.....
Van afstand kapotschieten met een (silenced) sniper, of gewoon naar binnen sneaken en 1 uitschakelen, is bij de meeste outposts ook goed te doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• skip-5
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 12-09 16:07
Enige waar ik mee zit is de grafische "pracht" Ik heb een best goede gfx kaart (MSI twin frzr3) en best lekkere pc.....
mierenneukermodus
de MSI twin frozr is alleen maar een naam voor de koeler die op de video kaart zit en zegt niets over de kaart zelf. http://event.msi.com/vga/twinfrozriii/
/mierenneukermodus

Wat een heerlijke game is dit toch! Voor mij alleen wel wat lastig om mijn focus te houden. Ik ben van nature vrij snel afgeleid en iedere keer als ik op zoek ga naar een beest om mijn rugzak te vergroten kom ik weer wat anders tegen om te doen. :) Dit is waarschijnlijk eerder een pluspunt dan een nadeel, maar ik zit nog steeds met die default tas op mijn rug :+

Fear can hold you prisoner, Hope can set you free

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aerocivic
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 04-09 13:03
Vraagje, is na de laatste missie de game gewoon te spelen? Weet nog van Fallout dat na de laatste missie het spel ook echt afgelopen was... XD
Kan me goed voorstellen dat er na het voltooien van de missies er nog genoeg te beleven is voor nog wat uurtjes plezier...

De omgeving van de mens is de medemens.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• H.Boss
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 15:39

H.Boss

Hugo Boss

Aerocivic schreef op maandag 03 december 2012 @ 12:04:
Vraagje, is na de laatste missie de game gewoon te spelen? Weet nog van Fallout dat na de laatste missie het spel ook echt afgelopen was... XD
Kan me goed voorstellen dat er na het voltooien van de missies er nog genoeg te beleven is voor nog wat uurtjes plezier...
Ja, je kan als de main story voorbij is gewoon het eiland verder verkennen en alles voltooien. Ben daar ook mee bezig nu.

"Would you prefer my normal method of conflict resolution?" - Dexter Morgan-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aerocivic
MrJoker1985 schreef op maandag 03 december 2012 @ 12:05:
[...]

Ja, je kan als de main story voorbij is gewoon het eiland verder verkennen en alles voltooien. Ben daar ook mee bezig nu.
Ah top, geen reden dus om in het begin helemaal geen missies te doen... Kan ik eiland verkennen / outposts veroveren mooi combineren met hier en daar een missie. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• H.Boss

H.Boss

Hugo Boss

Aerocivic schreef op maandag 03 december 2012 @ 12:08:
[...]

Ah top, geen reden dus om in het begin helemaal geen missies te doen... Kan ik eiland verkennen / outposts veroveren mooi combineren met hier en daar een missie. :P
Ja precies daarom. Geen haast. Toen ik de main story voltooid had, was ik pas op 32%(dus nog flink wat te gaan) en had wel alle 18 radiotorens. En nu kan ik me focussen op alle extra missies.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FeaR
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 15:37

FeaR

In GoT we trust

Deathchant schreef op maandag 03 december 2012 @ 11:40:
Wat ik erg goed vind is dat je de pijlen die je op iemand schiet gewoon weer terug kunt pakken. In een andere game ben je ze gewoon kwijt vreemd genoeg.
Call me stupid, maar hoe pak je pijlen terug? In Assassin's Creed krijg je ze terug door de persoon te looten, maar in Far Cry krijg ik ze dan niet mee. Sowieso werkt dat looten maar half. Negen van de tien keer wissel ik van wapen in plaats van te looten. Idem met het villen van beesten, al meerdere malen gehad dat ik met geen mogelijkheid kon villen. Soms puur doordat het dode beestje wat verder rolt en op een rotte manier tussen de stuiken komt zodat ik er niet bij kan.

Some people just need a high-five.... In the face.... With a chair.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vinom
  • Registratie: Augustus 2009
  • Nu online
Je pakt de pijlen door eroverheen te lopen, that's all :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deathchant

Deathchant

Don't intend. Do!

Ik loop gewoon naar de dieren/piraten toe en hij pakt ze automatisch terug idd. Als het dier/piraat op een ongunstige manier tussen de rotsen valt, dan heb je idd pech.

[ Voor 36% gewijzigd door Deathchant op 03-12-2012 12:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aerocivic
FeaR schreef op maandag 03 december 2012 @ 12:15:
[...]

Call me stupid, maar hoe pak je pijlen terug? In Assassin's Creed krijg je ze terug door de persoon te looten, maar in Far Cry krijg ik ze dan niet mee. Sowieso werkt dat looten maar half. Negen van de tien keer wissel ik van wapen in plaats van te looten. Idem met het villen van beesten, al meerdere malen gehad dat ik met geen mogelijkheid kon villen. Soms puur doordat het dode beestje wat verder rolt en op een rotte manier tussen de stuiken komt zodat ik er niet bij kan.
Wapen wisselen i.p.v. looten heeft te maken met je positie, een metertje naar achteren lopen is vaak al genoeg... Mij overkomt het ook nog weleens, maar om nou te stellen dat het looten maar half werkt... ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• H.Boss

H.Boss

Hugo Boss

FeaR schreef op maandag 03 december 2012 @ 12:15:
[...]

Soms moet je even de juiste positie vinden door te schuiven over het beestje of lichaam. Dat heb ik ook. En dan krijg je de toets combinatie om te villen of looten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op de xbox is dier looten altijd in het midden van zijn romp aan zijn zij. Pijlen krijg je terug als je er over heen loopt. Daar hoef je niet voor op een knop te drukken.

De missie met Skrillex op de achtergrond inmiddels vier gedaan. Wat is dat bruut! (door dood te gaan expres. Geen mission select helaas)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aerocivic
Verwijderd schreef op maandag 03 december 2012 @ 12:30:
Op de xbox is dier looten altijd in het midden van zijn romp aan zijn zij. Pijlen krijg je terug als je er over heen loopt. Daar hoef je niet voor op een knop te drukken.

De missie met Skrillex op de achtergrond inmiddels vier gedaan. Wat is dat bruut! (door dood te gaan expres. Geen mission select helaas)
Onthullende zaken over missies graag als spoiler, ik ben nog niet zo ver...;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• prutser001
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 11-09 22:54

prutser001

Vaak zit het tegen en soms zi

?laatste? missie probleem, niet lezen als je er nog niet bent.

spoiler:
Ik heb Riley helpen ontsnappen en we moeten een helikopter meenemen we vliegen weg en worden bestookt met 100erden raketten... Serieus voordat de eerste de helikopter raakt zie ik er al 3 achter zitten die mij ook gaan raken en dus missie failed.. Het lijkt net of ze niet hoeven te reloaden. Bug ofzo? Kortom kom er niet voorbij en niets lijkt te helpen..

Asus Z390 Maximus IX Hero, Intel 9900K, RTX3080, 64GB DDR4 3000, 2TB NVME, Samsung 850Evo 1TB, 4 x 14TB Toshiba, Be Quiet SB 801, Samsung 34"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• H.Boss

H.Boss

Hugo Boss

prutser001 schreef op maandag 03 december 2012 @ 12:32:
?laatste? missie probleem, niet lezen als je er nog niet bent.

spoiler:
Ik heb Riley helpen ontsnappen en we moeten een helikopter meenemen we vliegen weg en worden bestookt met 100erden raketten... Serieus voordat de eerste de helikopter raakt zie ik er al 3 achter zitten die mij ook gaan raken en dus missie failed.. Het lijkt net of ze niet hoeven te reloaden. Bug ofzo? Kortom kom er niet voorbij en niets lijkt te helpen..
spoiler:
Die missie heb ik heb 50x gedaan. Heel irritant. Op den duur weet je waar ze zitten na zoveel keer en dan is het een kwestie van precies mikken op hun. Hoe hard het ook is. Dat stukje is niet alles, na dat vliegveld komen er nog meer. Dus even doorzetten en de posities onthouden en ook mikken op objecten die kunnen exploderen in de buurt van die mannetjes.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GekkePrutser
  • Registratie: Juli 2004
  • Niet online
Aerocivic schreef op maandag 03 december 2012 @ 12:19:
[...]Wapen wisselen i.p.v. looten heeft te maken met je positie, een metertje naar achteren lopen is vaak al genoeg... Mij overkomt het ook nog weleens, maar om nou te stellen dat het looten maar half werkt... ;)
Ja, dit vind ik (op de xbox) ook erg vervelend, ik wil eigenlijk nooit van wapen wisselen (want ik heb alles gemod) dus het was veel handiger geweest als ze daar een andere knop voor hadden gekozen. Want nu ben ik continu heen en weer aan het schuifelen om de bodies te kunnen looten en de wapens te laten liggen (ammo pak je automatisch op trouwens). Dat had veel ontspannener gekund met een aparte knop (of een auto-loot!). Het is gewoon vervelend om elke keer weer precies de goede plek te moeten vinden om te kunnen looten.

Verder bevalt de game me super hoor, de missies zijn geweldig, de wereld prachtig, het terrein verkennen super, en ik vind het juist zeer prettig dat je een gebied veiliger kan maken door de bases te veroveren. Als ik een missie moet doen in een bepaald gebied dan doe ik eerst de radiotoren en dan vaak ook nog een basis zodat ik niet zo door het struikgewas hoef te sluipen :)

Ik ben nu al ongeveer op de helft van de hoofdmissies, een uurtje of 12 gespeeld denk ik, en het hele onderste stuk van de map nog niet gezien. Ik heb gisteren eigenlijk de hele dag gespeeld, zo interessant was het. De lokaties die je kan bezoeken, het verhaal, alles zit zo enorm veel beter in elkaar dan Far Cry 2. Prachtspel.

Edit, trouwens:
Ik zie wel de megafoons hangen, maar het alarm nooit. Staat dat ergens op de kaart waar die dingen hangen?
Ja deze zie je op je minimap staan als luidsprekers. En het kastje hangt aan de paal zoals gezegd wordt.

Ik schiet ze ook meestal stuk met een sniper, let alleen wel op dat het er vaak meer dan 1 is, als je er naartoe loopt en ze uit zet hoef je er maar 1 te doen maar als je ze stuk schiet dan moet je ze allemaal gehad hebben voor het effect heeft.

[ Voor 13% gewijzigd door GekkePrutser op 03-12-2012 12:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• prutser001

prutser001

MrJoker1985 schreef op maandag 03 december 2012 @ 12:35:
[...]

spoiler:
Die missie heb ik heb 50x gedaan. Heel irritant. Op den duur weet je waar ze zitten na zoveel keer en dan is het een kwestie van precies mikken op hun. Hoe hard het ook is. Dat stukje is niet alles, na dat vliegveld komen er nog meer. Dus even doorzetten en de posities onthouden en ook mikken op objecten die kunnen exploderen in de buurt van die mannetjes.
spoiler:
Dacht even dat ik de enige was :P Maar wat je al aangeeft onthouden waar ze zijn... meestal zie ik ze gewoon niet door alle rook/meuk en explosies als ik al iets raak is het geluk.
Het moet wel leuk blijven natuurlijk. Ook dat je weer niet van wapen kan wisselen ofzo is zwaar irritant..

[ Voor 5% gewijzigd door prutser001 op 03-12-2012 12:42 ]

Asus Z390 Maximus IX Hero, Intel 9900K, RTX3080, 64GB DDR4 3000, 2TB NVME, Samsung 850Evo 1TB, 4 x 14TB Toshiba, Be Quiet SB 801, Samsung 34"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• H.Boss

H.Boss

Hugo Boss

prutser001 schreef op maandag 03 december 2012 @ 12:41:
[...]

spoiler:
Dacht even dat ik de enige was :P Maar wat je al aangeeft onthouden waar ze zijn... meestal zie ik ze gewoon niet door alle rook/meuk en explosies als ik al iets raak is het geluk.
Het moet wel leuk blijven natuurlijk. Ook dat je weer niet van wapen kan wisselen ofzo is zwaar irritant..
spoiler:
Groot gelijk en het irritante is ook dat het wapen een cooldown moment heeft elke keer. En dat gebeurt net als je bij een heftig vuurgevecht aankomt. Frustrerend dus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Aerocivic schreef op maandag 03 december 2012 @ 12:31:
[...]

Onthullende zaken over missies graag als spoiler, ik ben nog niet zo ver...;)
Ik zie niets onthullends. Dat Skrillex meedoet staat op mijn hoesje. :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrOleo
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 15:53
Jumpman schreef op maandag 03 december 2012 @ 10:39:
ben ik bezig sneaky een outpost aan het veroveren heb ik opeens wilde dieren aanvallend in me rug, nee ik zie ze uit zichzelf nooit de piraten uitmoorden
Dat vind ik wel mooie momenten in het spel, ik heb beide een keer gehad:

Ik wou een outpost veroveren, ik had net iedereen gespot, zie ik een tijger het kamp inlopen, die killt 2 enemies. De overige 3 of 4 kon ik zo tijdens hun gevecht omleggen doordat ze waren afgeleid.

Een andere keer zat ik op een heerlijke sniperspot, ik had net iedereen in de outpost gespot en bedacht in welke volgorde ik ze zou omleggen, opeens denk ik, wat hoor ik toch grommen achter me. Een grote beer op 5 meter afstand, ik schrik me kapot, kan nog net mijn machine gun pakken en hem neerknallen voor die me pakt. Helaas wel het hele kamp + reinforcements achter me aan, ik ben ervandoor gerend. Geweldig, lekkere adrenalinerush.

erutangiS

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aerocivic
Verwijderd schreef op maandag 03 december 2012 @ 13:10:
[...]

Ik zie niets onthullends. Dat Skrillex meedoet staat op mijn hoesje. :9
Ik las iets over express dood gaan en ging er vanuit dat dat onderdeel is van die missie, vandaar... :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Angeloonie
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 13-09 15:49

Angeloonie

Cheeseburger Addict

Silasje schreef op maandag 03 december 2012 @ 01:27:
Ik ben nog helemaal niet aangevallen door haaien, ik schrik me juist elke keer rot als er weer een beer uit een overwachtse hoek komt...
Het probleem met haaien is dat je ze niet hoort, en niet heel goed kunt zien als je boven water zwemt.
Beren en andere roofdieren hoor je prima. Een beer gaat altijd eerst nog uitgebreid staan brullen voordat hij aanvalt, en ook andere beesten kun je snel horen en daarop inspelen.

Krokodillen maken ook wel wat geluid, maar ik wist eerst niet eens dat ze bestonden, en dat heb ik toen ook geweten _O-

Maar toch.. haaien zijn in mijn ogen de irritantste beesten in het spel. Ze zwemmen #random rond, komen niet op je af als je in het water zit en ze te ver weg zijn, maar als je duikt en dan weer bovenkomt zijn ze soms #random weer dichtbij genoeg gezwommen om in attack-mode te gaan.

Alle landroofdieren wandelen een beetje rond in hetzelfde gebied, maar die haaien zijn all over the place. :(

[ Voor 17% gewijzigd door Angeloonie op 03-12-2012 13:27 ]

Uplay: Angeloonie - Battletag: Angeloonie#2758 - Steam: Angeloonie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FlyEragon
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 13-09 13:23

FlyEragon

Alien Monkeys

Angeloonie schreef op maandag 03 december 2012 @ 13:26:
[...]

Het probleem met haaien is dat je ze niet hoort, en niet heel goed kunt zien als je boven water zwemt.
Beren en andere roofdieren hoor je prima. Een beer gaat altijd eerst nog uitgebreid staan brullen voordat hij aanvalt, en ook andere beesten kun je snel horen en daarop inspelen.

Krokodillen maken ook wel wat geluid, maar ik wist eerst niet eens dat ze bestonden, en dat heb ik toen ook geweten _O-

Maar toch.. haaien zijn in mijn ogen de irritantste beesten in het spel. Ze zwemmen #random rond, komen niet op je af als je in het water zit en ze te ver weg zijn, maar als je duikt en dan weer bovenkomt zijn ze soms #random weer dichtbij genoeg gezwommen om in attack-mode te gaan.

Alle landroofdieren wandelen een beetje rond in hetzelfde gebied, maar die haaien zijn all over the place. :(
Ik zit nou net in een missie waar ik de zee in mag duiken, en ik heb ook altijd iets met haaien gehad. Eigenlijk met zwemmen onder water in de zee, vind het een beetje claustrofobisch en met die haaien erbij, brrrr... Vraag me af wat ik er mee moet :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• krouwen
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 31-08 09:13

krouwen

Hardware Enthusiast

Weet iemand hoe je custom (singleplayer maps met AI) kan laden in het spel zelf. Ik kan ook geen knop vinden om een console te openen.

Het ingame testen (spelen) binnen de editor werkt namelijk grafisch niet zo soepel als echt in het spel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• krouwen
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 31-08 09:13

krouwen

Hardware Enthusiast

Ik lees net dat singleplayer/coop maps helemaal disabled zijn ingame. Dit is toch jammer. Dit spel heeft de potentie om één van de beste coop games ooit te worden als maps met AI gewoon gespeeld kunnen worden. Dat zou de levensduur van het spel ook extreem oprekken. Ik hoop dat dit er snel ingemodded wordt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

zojuist...een hert aan de oever...wilde net mn boog selecteren wordt ie gepakt door een krokodil vanuit het water..prachtig... zag m niet eens...ineens enorm geweld in zn nek

overigens jagen met een boog...is leuker natuurlijk maar je moet minimaal 2 pijlen schieten dan is t beest pas dood.terwijl met een vuurwapen en silencer veel makkelijker gaat...jagen jullie met boog?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lolgast
Het vervelende van haaien/krokodillen vind ik, is dat je niet kan schieten terwijl je aan het zwemmen bent. Dat maakt het jagen wel wat lastiger

[ Voor 0% gewijzigd door lolgast op 03-12-2012 13:52 . Reden: typo ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KaleBatzZ
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 26-08 14:06
Verwijderd schreef op maandag 03 december 2012 @ 13:48:
overigens jagen met een boog...is leuker natuurlijk maar je moet minimaal 2 pijlen schieten dan is t beest pas dood.terwijl met een vuurwapen en silencer veel makkelijker gaat...jagen jullie met boog?
Ja! Me O+ pijl en boog! Schoot gisteren een beest (hond dacht ik) een headshot. 1 pijl en klaar!
Dus het kan in ene denk :?

Ik lust geen rotte appels...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Aerocivic schreef op maandag 03 december 2012 @ 13:14:
[...]

Ik las iets over express dood gaan en ging er vanuit dat dat onderdeel is van die missie, vandaar... :)
Aha nee. Gewoon mezelf opgeblazen om bij de vorige checkpoint te beginnen. Niets missie of verhaal gerelateerd. :) De onthulling dat er een super gave missie aankomt is hopelijk juist positief en niet spoilerend. :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aerocivic
Verwijderd schreef op maandag 03 december 2012 @ 14:10:
[...]

Aha nee. Gewoon mezelf opgeblazen om bij de vorige checkpoint te beginnen. Niets missie of verhaal gerelateerd. :) De onthulling dat er een super gave missie aankomt is hopelijk juist positief en niet spoilerend. :*)
Ah, vandaar, dan heb ik het verkeerd begrepen. Ik dacht al dat er een soort suicide-missie aan kwam, haha. Geen probleem, dit geeft alleen nog maar meer motivatie... :9~

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• watercoolertje
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 09:12

watercoolertje

Untertitel

Verwijderd schreef op maandag 03 december 2012 @ 14:10:
[...]

Haha die missie ook wel een paar keer gedaan, deed wel pijn hoor die missie ondanks de heavy dubstep :D

(16 x 300Wp) 4800Wp + (sinds 14 feb 2023) (7 x 405Wp) 2835Wp = 7635Wp @Zuid op 4.5kW omvormer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• glennvho
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 13-09 20:53
KaleBatzZ schreef op maandag 03 december 2012 @ 13:57:
[...]

Ja! Me O+ pijl en boog! Schoot gisteren een beest (hond dacht ik) een headshot. 1 pijl en klaar!
Dus het kan in ene denk :?
Bij de roofdieren zijn er meestal 3 pijlen nodig (bij een tijger, beer & hagedis (comodo of hoe dat schepsel ook mag heten :) ). Wel grappig als je dan zo een hagedis ziet lopen met 2 pijlen in z'n kop. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lolgast
Het mooie van de pijl en boog vind ik dat je ook mensen achter een muurtje kunt doodmaken door de vallende beweging van de pijl. Ben al een paar keer flink trots geweest op mezelf :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GekkePrutser
  • Registratie: Juli 2004
  • Niet online
Angeloonie schreef op maandag 03 december 2012 @ 13:26:
[...]
Als het je gaat om het jagen, dan doe ik dat met een jetski, gewoon de vinnen opzoeken en die overvaren, met 1 dreun is het klaar. Dan gauw even duiken om te skinnen.

In het begin probeerde ik te zwemmen en dan de haaien te doden met een mes (onder water kan je geen wapens gebruiken), of ze van de kant te snipen maar de jetski manier werkte veel beter.

Alleen als je onder water moet zwemmen is het inderdaad vervelend, vooral omdat die ene syringe die dieren op een afstand houdt niet werkt op haaien.

Edit: De muziek is inderdaad ook wel passend gekozen, ik vind het alleen veel te hard soms (vergeleken met de geluids effecten) en op de Xbox kan je die niet apart kiezen. Soms zet ik het wel eens uit omdat ik er helemaal gek van word.

[ Voor 11% gewijzigd door GekkePrutser op 03-12-2012 14:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dennis_1987
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 12-07-2024

Dennis_1987

Level 29 Humanoid

Silasje schreef op maandag 03 december 2012 @ 01:13:
Blijkbaar heeft uPlay gezien dat ik geen save game had, dus is die daar ook gewist, kan niks terug vinden.
Ik had een net iets ander probleem met de savegame. Na het spelen kon ik niet synchen met de uplay server (ik had wel gewoon internet) dus ik kon ook niet reconnect gebruiken. Had een uurtje gespeeld en toen ik de volgende keer weer ging spelen was ik daar waar ik de keer ervoor begon qua missie.

Behalve al het gedoe dat je al niet zou kunnen spelen als de uplay servers offline zijn kun je soms dan ook niet saven. Het maakt zo'n uren durende junglestrooptocht wat minder als je het voor de tweede keer moet doen.

Verder vind ik het spel echt geniaal! Het is zo ontzettend mooi gemaakt en heel entertaining. Ik kwam er al snel achter dat het toch wel echt van belang is dat je je zaakjes upgrade. Zo loop ik nu na 10 uur spelen nog steeds met de eerste ammo pack rond omdat ik maar nergens die boars zie (alleen maar gewone pigs). Ik kwam ze een keer tegen en toen ik er eenmaal 3 had werd ik aangevallen door een tijger en kon ik ze nog niet villen omdat ik weer dood was. Als je dan terug gaat naar die plek dan zijn de beesten ook weg. Maar andere dingen heb ik al verhoogd wat heel veel uitmaakt. Ik vind ook cool dat het upgraden de huiden van steeds gevaarlijkere dieren vraagt.

De graphics zijn echt heerlijk en het niveau van details is echt heel hoog. Daarbij vind ik de stijl met veel licht en veel veranderingen in het licht erg mooi. Gelukkig heb ik net nieuwe videokaarten erin gezet zodat ik wel 1440p kan draaien met alles op ultra op 60fps.

Wat ik ook echt geniaal vind is ten eerste dat er geen laadtijd is omdat alles een wereld is. Alle ruimtes die je binnen gaat horen hier gewoon bij dus alles loopt vloeiend door. De vorige game die ik speelde was Skyrim die in de zin van vrijheid en open wereld hetzelfde is dus het viel direct op dat er bij FC3 geen laadtijd is.
Het tweede is dat er gewoon zo veel te doen is. Ik merk dat ik iedere keer weer word afgeleid door weer een kamp, toren of missie. Vervolgens zie ik weer een tijger lopen of piraten die burgers willen executeren en dan ga ik daar weer op af. Ik denk dat ik wel 4 uur nodig heb gehad om vanaf het eerste dorp naar die dokter zijn huis te komen door alle omzwervingen.
Daarbij is FC3 behalve enorme eyecandy ook nog eens echt heel cool. Het verhaal is leuk en de speelstijl bevalt me heel goed. Ik speel voornamelijk stealth omdat ik het puzzelen om het kamp binnen te komen, met het taggen van alle tegenstanders, route uitzoeken en een voor een uitschakelen best spannend vind. Misschien een klein minpuntje, als je croucht en je zit niet direct in de line of sight van de bad guys dan zien ze je eigenlijk nooit. Het is daarom soms iets te makkelijk om door het kamp te sneaken. Zeker als je dan nog meer een silenced sniper de deur van zo'n kooi met een tijger erin open schiet dan is zo'n kamp snel leeg en dan schiet de friendly versterking nog die tijger dood voor je ook. De kleuren zijn daarbij ook nog erg handig, in principe is de regel: 'is het rood, schiet het dood'.

Als laatste nog het jagen, dat is misschien nog wel het coolste.

Vooral deze:
spoiler:
Op het eiland rechts onder het huis van Dr. Ernhart heb je een missie waarbij je een zwart luipaard moet jagen met pijl en boog. Misschien was het random maar bij mij zat er een zwart luipaard en een gewoon luipaard. Ik heb die missie een keer of 5 moeten overdoen maar dat maakt me niet uit. Het sneaken, vanuit stealth schieten en dan er weer achteraan en weer schieten was heel spannend. Uiteindelijk als je ze allebei hebt (ik heb de gewone eerst gedaan omdat die veel makkelijker dood ging) dan kun je ze nog villen. Die zwarte kun je uiteindelijk gebruiken om je elixer houder te maxen.

Al met al heel tevreden en zeker die 35 euro waard!

Hier had een gevatte opmerking kunnen staan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Avalaxy
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 14:29
Ik vind het zo nep dat je door een komodovaraan gebeten kan worden en niet dood gaat :') Die beesten zijn hartstikke giftig en doden hun prooi gewoon door gif in te spuiten bij de beet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bakkie1985
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 09:30
Avalaxy schreef op maandag 03 december 2012 @ 14:51:
Ik vind het zo nep dat je door een komodovaraan gebeten kan worden en niet dood gaat :') Die beesten zijn hartstikke giftig en doden hun prooi gewoon door gif in te spuiten bij de beet.
klopt wat je zegt, alleen in real-life duurt het dagen voor je sterft aan de infectie van de beet. Ze hebben niet zozeer gif aan boord maar heel veel nare bacteriën en zooi!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Avalaxy
Ze hebben wel degelijk gif hoor :) Dat de prooi stert door bacteriën is een fabel.

Wikipedia: Komodovaraan

[ Voor 34% gewijzigd door Avalaxy op 03-12-2012 14:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WeAreLegion
  • Niet online
Avalaxy schreef op maandag 03 december 2012 @ 14:55:
Ze hebben wel degelijk gif hoor :) Dat de prooi stert door bacteriën is een fabel.

Klopt ze hebben wel gif, maar het duurt vrij lang voor dat je er aan sterft, was laatst docu over deze dieren namelijk, dus het klopt gewoon dat je in het spel er niet dood aan gaat vind ik, je gebruikt medicijnen enzo dus dat verhinderd het (althans zo zie ik dat).

Je zou bij een tijger ook gewoon 1 keer dood zijn, en een haai zou je ook niet overleven, en een beer ook niet :) dus jah kan niet te realistische

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bakkie1985
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 09:30
Avalaxy schreef op maandag 03 december 2012 @ 14:55:

;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Avalaxy
WeAreLegion schreef op maandag 03 december 2012 @ 14:57:
[...]

Je zou bij een tijger ook gewoon 1 keer dood zijn, en een haai zou je ook niet overleven, en een beer ook niet :) dus jah kan niet te realistische
Ja maar haaien en beren en tijgers zijn niet giftig (last time I checked) :P Daar moet je vanaf kunnen komen met een flesh wound mijns inziens.

Maarja.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WeAreLegion
  • Niet online
Avalaxy schreef op maandag 03 december 2012 @ 14:59:
[...]

Ja maar haaien en beren en tijgers zijn niet giftig (last time I checked) :P Daar moet je vanaf kunnen komen met een flesh wound mijns inziens.

Maarja.
Nee ze zijn niet giftig, maar een flesh wound omschrijft niet echt wat die beeste met je doen hoor als ze gegrepen hebben haha :) maar goed ik snap je punt verder wel hoor :) misschien nog met mods ofzo :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• prutser001

prutser001

Mjah ben wel 10 keer gebeten door slangen en daar merk je ook niets van.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik moet Far Cry 3 nog spelen maar hoop wel dat deze goed op Low Settings draait .
http://www.game-debate.co...&screenRes=2&checkSubmit=

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pinkman
  • Registratie: November 2012
  • Laatst online: 05-09 22:54
Bender schreef op zondag 02 december 2012 @ 13:18:
Speel je een subgame, moet je 5 rendieren neerknallen is er eentje tussenuit genaaid want kan m nergens vinden! Schiet niet op :p
Heb ook serieus een uur gezocht naar het laatste rendier. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iThinkSo

iThinkSo

Weet iemand hoe je de ACE moet unlocken? En of deze een silencer kan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KleineJoop
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 03:40
iThinkSo schreef op maandag 03 december 2012 @ 16:30:
Verder in het verhaal is een missie waarbij enemies dit wapen dragen, en er kan ook een silencer op.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Angeloonie

Angeloonie

Cheeseburger Addict

iThinkSo schreef op maandag 03 december 2012 @ 16:30:
Pas als je verder komt in het verhaal en je naar het andere eiland gaat kun je hem unlocken. En ja, hij kan een silencer.

Je kunt ook alle 18 Radio Towers gaan activeren, dan krijg je een signature versie ervan. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iThinkSo

iThinkSo

Angeloonie schreef op maandag 03 december 2012 @ 16:51:
[...]
Je kunt ook alle 18 Radio Towers gaan activeren, dan krijg je een signature versie ervan. :)
Dat heb ik al, maar is dat niet een P-nogwat?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Angeloonie

Angeloonie

Cheeseburger Addict

iThinkSo schreef op maandag 03 december 2012 @ 16:52:
[...]

Dat heb ik al, maar is dat niet een P-nogwat?
Oops ja, P416. Haal ze even door de war :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wolfos
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 11-09 23:02
Verwijderd schreef op maandag 03 december 2012 @ 13:48:
Nope, met een LMG of een AK47. Veel makkelijker.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HeatWave

HeatWave

Jagen op grote beesten doe ik met een shotgun, zelfs een tijger is niet zo'n probleem dan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spaiker
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 12-09 10:33
Enkel als het moet. Bij zo'n hunt quests..
Al gaat het schieten met een Explosive arrow ook vrij goed bij het jagen hoor O-)

vandaag kwam de koerier langst, blijkbaar heeft Castle Games mij het verkeerde opgestuurd: Skylanders Giants voor de Wii, dat is net even wat anders dan ik had besteld :D

Drive it like you stole it.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SmokingCrop
  • Registratie: Januari 2012
  • Niet online
jagen op grote dieren doe ik met een flamethrower, insta death :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iThinkSo

iThinkSo

HeatWave schreef op maandag 03 december 2012 @ 17:00:
Jagen op grote beesten doe ik met een shotgun, zelfs een tijger is niet zo'n probleem dan.
Z93.
Beer.
1-shot kill.
Dit gevoel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fanatic_FS
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 13:15

Fanatic_FS

Rated T for Troll™

Ben al 2 dagen aan het stoeien om de game aan de praat te krijgen maar krijg telkens de error:
"you do not have sufficient privileges to run this game"
Ik run de game als admin, UAC staat uit etc.
Op het ubi forum lees ik dat meer mensen dit hebben, maar de enige reactie van Ubi is stuur maar een mailtje naar support, lekker bedrijf....

[specs]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Fanatic_FS schreef op maandag 03 december 2012 @ 17:30:
Ben al 2 dagen aan het stoeien om de game aan de praat te krijgen maar krijg telkens de error:
Op het ubi forum lees ik dat meer mensen dit hebben, maar de enige reactie van Ubi is stuur maar een mailtje naar support, lekker bedrijf....
Format je pc :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Playa del C.
  • Registratie: September 2010
  • Nu online
Ik speel spellen altijd op de hoogste moeilijkheidsgraad. Je kan de moeilijkheid gedurende het spelen aanpassen. Ik weet in ieder geval dus zeker dat ik hem vanaf dag 1 op het moeilijkste niveau heb gezet (kies je bij de start van de singelplayer verplicht) en toch zag ik de instelling gisteren plotseling op de middelste staan! Ik had nog niet zoveel missies gedaan, met name wat jagen, races, poker en verkennen, dus gelukkig heeft het niet tot geen invloed op mijn spel gehad.

Vandaar dat ik dit hier ook even wou delen. Misschien goed om regelmatig de instelling te controleren. Met name omdat ook veel mensen zeggen dat het spel zo makkelijk is, zou dus ook kunnen omdat hij stiekem niet meer op Warrior staat ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Schway
  • Niet online
Fanatic_FS schreef op maandag 03 december 2012 @ 17:30:
alleen lezen uit? en misschien "take ownership" googlen

hele weekend dit gespeeld samen met AC3, wat lijken die twee veel op elkaar. looten, skinnen, hunten, special visies, pijl en boog.

[ Voor 11% gewijzigd door Schway op 03-12-2012 18:20 . Reden: derp ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Idd Tjeerd, merkte het zelf ook al.
Ook die klote Loadouts in MP resetten steeds, begin er ondertusse wel de schijt van de krijge :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JediUberknaft
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 11-09 07:27

JediUberknaft

May Da Force B With You !

Damn wat het een verslavend spel. Ik blijf maar lekker overal proberen te komen etc. Echt onwijs mooie cave gevonden met subliem uitzicht. Echt prachtig. Wel par bugs gehad, mar tot op heden heel weinig. En het autorijden van die pirates of andere locals is soms echt te grappig. Ik zat op een bergtop met mun sniper de buurt af te turen en ik zie 3 pirates op een hoge houten brug rijden. Ze proberen op de brug te draaien en rijden er zo vanaf .. _/-\o_

De wildlife is soms ook erg grappig. Ik zag een hele groep honden, beren en die grote loopvogels een partij ruzie maken met zun allen. Haha ..

Op gegeven moment had ik een missie waar ik echt vastzat:

spoiler:
Voor een jongen 3 oude temple tablets collecten. Ik vond er 2 van de drie vrij gemakkelijk, maar de derde zat in een toren van een temple ruine. Ik kon aan 1 kant op de ruine klimmen maar kon maar niet vinden hoe ik naar de andere kant moest komen ! Lukte me echt niet. Op gegeven was ik het zat en ben teruggerend naar de weg en net zo lang gewacht tot ik een auto voorbij zag komen die hoog genoeg moest zijn. Die aangehouden en naast de ruine (nogal lomp) geparkeerd en ik kon zo de toren op springen en de tables pakken (+relic) .. Niet de bedoeling volgens mij, maar leuk dat dat ook kon :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fanatic_FS

Fanatic_FS

Rated T for Troll™

Schway schreef op maandag 03 december 2012 @ 17:36:
[...]

alleen lezen uit? en misschien "take ownership" googlen

hele weekend dit gespeeld samen met AC3, wat lijken die twee feel op elkaar. looten, skinnen, hunten, special visies, pijl en boog.
Alleen lezen staat uit, heb take ownership gedaan maar haalt ook niets uit helaas :(

[specs]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Fanatic_FS schreef op maandag 03 december 2012 @ 18:04:
[...]

Alleen lezen staat uit, heb take ownership gedaan maar haalt ook niets uit helaas :(
Format al geprobeerd?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Schway
  • Niet online
Fanatic_FS schreef op maandag 03 december 2012 @ 18:04:
[...]

YouTube: IT Crowd - Have You Tried Turning It Off And On Again?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fanatic_FS

Fanatic_FS

Rated T for Troll™

Nee, niet echt van plan om te formatten voor een game, aangezien alles gewoon werkt :S
Daarnaast las ik op Ubiforum al van iemand die ook formatten had geprobeerd maar dit hielp ook niets, dus die moeite wil ik me eigenlijk besparen.

[specs]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Distortion
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 13-09 21:29

Distortion

Bottle to Throttle

Probeer eens te installeren op een andere drive dan c. Je kan DAP eens uitezetten, virusscanner uit enz. Ik meen me te herrineren dat het bij far cry 2 ook wel eens voorkwam.

The only mystery in life is why the kamikaze pilots wore helmets

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• prutser001

prutser001

Totaal geweldig laatst nog 24 afleveringen gekeken :)

Maar ff OT,

Zit nog steeds vast met die laatste helikopter bagger missie.. Denk nu zo'n 22 pogingen... morgen maar ff met cheatengine (float) kijken wat een bs zeg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fanatic_FS

Fanatic_FS

Rated T for Troll™

Distortion schreef op maandag 03 december 2012 @ 18:30:
Probeer eens te installeren op een andere drive dan c. Je kan DAP eens uitezetten, virusscanner uit enz. Ik meen me te herrineren dat het bij far cry 2 ook wel eens voorkwam.
Heb zowel op C als D al geinstalleerd, virusscanner uitgeschakeld maar mag niet baten :(

Wat is DAP? of bedoel je soms DEP, die stond standaard al uit in ieder geval.

[specs]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fransfb
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 13-09 19:50
*niet meer nodig*

[ Voor 92% gewijzigd door Fransfb op 03-12-2012 19:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Goofy1978
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 10-08 11:57
drivers updaten van je geluidskaart mischien?
subs kan je wel ergens aanzetten in de game volgens mij

[ Voor 38% gewijzigd door Goofy1978 op 03-12-2012 19:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fransfb
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 13-09 19:50
@Goofy heb dit nog nooit gehad alleen moest even geluidskaart settings switchen heen en weer -_-. Toch thx voor je antwoord updaten was niet nodig alleen hij pakte het niet echt goed o 8)7 . Thx iig

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Goofy1978
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 10-08 11:57
Geen dank zal fc3 ook eens gaan opstarten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brilsmurfffje
  • Registratie: December 2007
  • Niet online

Brilsmurfffje

Parttime Prutser

SmokingCrop schreef op maandag 03 december 2012 @ 17:02:
jagen op grote dieren doe ik met een flamethrower, insta death :+
Ik jaag meestal met C4, lading op een veldje leggen en de kudde eroverheen jagen en boom. Helaas moet je ze daarna nog steeds villen :')

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alfaleader
  • Laatst online: 02-12-2024
Ik speel farcry nu 2 dagen en dit is wat ik er van denk: Heel leuk spel, je kan echt je tactiek kiezen (stealth, beest gebruiken, vuurtje stoken, jihad jeep, sniper...). Het jagen vind ik ook leuk maar soms is het irritant dat je de gevilde beesten niet goed kan zien met het hoge gras.
De graphics zijn zeer mooi, ook al speel ik maar op low. Ik heb maar een paar missies gespeeld en die vond ik allemaal wel leuk (en er is redelijk veel afwisseling, die velden in de fik steken was toch tot nu toe het leukste moment).

Maar nu wou ik net het spel terug opstarten, blijkt dat de savegame verdwenen is, normaal gezien heb ik het spel niet verkeerd afgezet ofzo. :'( Iemand die weet hoe ik dit kan oplossen?
Of iemand die ongeveer op dezelfde plek zit die zijn savegame wil geven (Iets na die velden afbranden)? Ik zou het haten om op 3 dagen hetzelfde 2x te moeten spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Playa del C.
  • Registratie: September 2010
  • Nu online
Aiii, dat is erg jammer inderdaad. De cloud service van UPlay werkt niet normaal in ieder geval. De cloud zelf is 'allesbepalend' blijkbaar. Er zijn veel problemen met saven. Als de cloud tijdens het spelen offline raakt, blijkt dat soms de cloud geen save meer heeft, en vervolgens na online te komen, dat dus synchroniseert met je pc.

Het is sterk aanbevolen om de cloud service in UPlay uit te schakelen (instellingen knop rechts boven). Hierdoor worden de saves via je harde schijf gebruikt en niet gekopieerd en gesynced.

Er zijn daarnaast ook problemen met saves, doordat soms nieuwe saves worden overgeschreven door ouders saves uit de cloud. Hierdoor verlies je dus voortgang in het spel. Dit laatste komt ook voor als de cloud tijdelijk offline is geweest.

Ikzelf ben in het begin bezig geweest met het testen van het spel en daardoor had ik een paar saves via de cloud opgeslagen. Vervolgens heb ik alle test-saves op mijn harde schijf verwijderd, om het spel verder normaal te gaan spelen. Als ik nu de cloud aanzet, komen alle oude saves steeds terug en daardoor wordt het dus een bende in die drie slots :s

Edit: Ik denk dat je je saves kwijt bent, ik heb in ieder geval nog niemand gezien die zijn saves weer ergens teruggevonden heeft. Als je het zelf even wilt testen:

1. Saves worden normaal opgeslagen in: C:\Program Files (x86)\Ubisoft\Ubisoft Game Launcher\savegames\"rare tekst"\46
Je hebt daar per save twee bestanden. Een save bestand en een metadata bestand. Normaal gesproken met een auto-save en een eigen save heb je dus vier bestanden.
2. Je kan proberen de cloud functie van UPlay uit en aan te zetten. Misschien staat er toch nog iets op de cloud en wordt het door wat inloggen/instellingen switchen alsnog goed gesynced.

[ Voor 33% gewijzigd door Playa del C. op 03-12-2012 20:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alfaleader
De cloud stond uit (ik speel namelijk zonder internet omdat het wifi van mijn macbook via bootcamp niet werkt), echt spijtig dat mijn savegame werg is :'( (ik heb gekeken maar mijn savegames map is weg)

Dus als iemand mij zou willen helpen met zijn savegame te geven zou ik eeuwig dankbaar zijn!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brilsmurfffje
  • Registratie: December 2007
  • Niet online

Brilsmurfffje

Parttime Prutser

alfaleader schreef op maandag 03 december 2012 @ 20:43:
De cloud stond uit (ik speel namelijk zonder internet omdat het wifi van mijn macbook via bootcamp niet werkt), echt spijtig dat mijn savegame werg is :'( (ik heb gekeken maar mijn savegames map is weg)

Dus als iemand mij zou willen helpen met zijn savegame te geven zou ik eeuwig dankbaar zijn!
Hoe ver was je ongeveer?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alfaleader
Net na de missie van die velden kapot branden met de vlammenwerper, dus nog niet zo super ver (maar ik had wel bijna alle equipment bij elkaar gejaagd, maar dat doet er minder toe want hunten vind ik nog altijd leuk)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DennusB
  • Registratie: Mei 2006
  • Niet online
Haha wat een geniaal spel joh. Zit ik net stiekem achter een groepje wachters, begint er 1 vrolijk boeren te laten xD Haha. Ik kwam niet meer bij

Owner of DBIT Consultancy | DJ BassBrewer

Pagina: 1 ... 15 ... 32 Laatste

Let op:
We praten hier over de game, niet over vragen/problemen met het draaien er van (hop daarvoor naar SPV) en ook niet of je game wel/niet binnen hebt gekregen.

Dus NIET: posts a la "is mijn videokaart wel snel genoeg?", "gisteren kwam de postbode langs", e.d.

Oh en als je het al uitgespeeld hebt: ga niet hier het verhaal van de game uit de doeken doen.
Of zet het op zijn minst tussen de spoiler-tags. Anderen zijn de game nog aan het spelen en ervaren het graag zelf.