Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SmokingCrop
  • Registratie: Januari 2012
  • Niet online
Die tijgers zijn soms toch een beetje overpowered :+
Ging hem even gebruiken als afleiding om het alarm af te zetten..
(srry voor de iet wat vreemde rendering, had nog iets vergeten :X -> watch op youtube voor 1080p en wat grotere uitlijning)
[YouTube: http://youtu.be/k-LkKRPJkjo]

[ Voor 10% gewijzigd door SmokingCrop op 01-12-2012 20:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nol_NL
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 02:37
Verwijderd schreef op zaterdag 01 december 2012 @ 20:08:
Op Level 40 kan men de Tattoo Editor unlocken in de multiplayer, maar sommige editions krijgen dit al vanaf level 1. Ik zelf heb de Deluxe edition en had dit ook, dacht dat iedereen dit had, maar bleek achteraf niet zo te zijn. Hier dus een tattoo gemaakt met het idee, camoflage in de bush bush, Tweakers naam erbij, en gewoon wat abstracts wat ik mooi vond.

Best wel mooi uitgewerkt die editor, je kan je arm alleen verticaal draaien, dat is wel jammer.
Je kan dus niet op je hand inzoomen bijv, maar je ziet alleen altijd je arm gecentereerd.

Multiplayer bugde wel hard net, ook met Co op kan ik een vriend niet inviten, en hij mij ook niet.
Inviten lukt wel, maar dan staat er Unable to join. :/
Dan maar weer even storymode, wat de multiplayer ellende in mijn ogen wel een beetje goedmaakt.

[afbeelding]
Vreemd... Ik heb h'm op de ps3 en de muliplayer draait gewoon prima... Matchmaking mag nog iets beter, duurt soms net iets te lang. Veelal volle bak en de mp is nog tof ook :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• leonwin7
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 06-09 18:23
heb vanmiddag de hele middag zitten spelen, toen ben ik een poosje gestopt en nu kan ik de saved game niet meer laden :S. ik moet dus alles weer overnieuw gaan doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wolfos
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 11-09 23:02
Zit bij een missie waarbij we een
spoiler:
konvooi moeten aanvallen, maar zodra het konvooi het dorp binnen rijd krijg ik ineens "mission failed - attacked the convoy before it got ambushed", en heb het al 3 keer geprobeerd.
Bug?

[ Voor 5% gewijzigd door Wolfos op 01-12-2012 21:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dannbla
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 09-09 17:35
SmokingCrop schreef op zaterdag 01 december 2012 @ 20:46:
Die tijgers zijn soms toch een beetje overpowered :+
Ging hem even gebruiken als afleiding om het alarm af te zetten..
(srry voor de iet wat vreemde rendering, had nog iets vergeten :X -> watch op youtube voor 1080p en wat grotere uitlijning)
[video]
Haha netjes!

There's no school like the old school and i'm the headmaster

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

leonwin7 schreef op zaterdag 01 december 2012 @ 20:49:
heb vanmiddag de hele middag zitten spelen, toen ben ik een poosje gestopt en nu kan ik de saved game niet meer laden :S. ik moet dus alles weer overnieuw gaan doen.
Ik heb nu dus PRECIES hetzelfde. Hele middag gespeeld. Start em nu opnieuw op en kan alleen maar voor "new game" kiezen :|

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M2M
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 11-09 17:01

M2M

medicijnman

Weet iemand misschien welk knopje ik moet gebruiken (PC) om een lijk weg te slepen? Al die takedowns hebben weinig zin als ik de remains niet kan verstoppen voor patrollende kereltjes.

-_-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wolfos
Lijk verslepen is een skill, als je die unlockt dan zal er meteen een tutorial komen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SmokingCrop
  • Niet online
M2M schreef op zaterdag 01 december 2012 @ 22:03:
Weet iemand misschien welk knopje ik moet gebruiken (PC) om een lijk weg te slepen? Al die takedowns hebben weinig zin als ik de remains niet kan verstoppen voor patrollende kereltjes.
Heb je die skill al unlocked daarvoor?
indien ja: gewoon op de knop blijven drukken waarbij je naar achteren loopt en hem wegslepen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iThinkSo
  • Registratie: April 2011
  • Laatst online: 02-04 12:35

iThinkSo

Ik heb deze tekst en jij niet!

WTF. Ik ben nu bij
spoiler:
de missie New Rite of Passage, en die reus verslaan lukt prima, maar hoe ga je die andere gastjes dan doen? ik zie bijna niks :S

NVM,
spoiler:
na een tijdje wordt het lichter. Tot dit gebeurt gewoon op de spot marks blijven schieten met explosives en healen

[ Voor 28% gewijzigd door iThinkSo op 01-12-2012 22:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SmokingCrop
  • Niet online
iThinkSo schreef op zaterdag 01 december 2012 @ 22:14:
WTF. Ik ben nu bij
spoiler:
de missie New Rite of Passage, en die reus verslaan lukt prima, maar hoe ga je die andere gastjes dan doen? ik zie bijna niks :S

NVM,
spoiler:
na een tijdje wordt het lichter. Tot dit gebeurt gewoon op de spot marks blijven schieten met explosives en healen
spoiler:
je kon ze op de map ook zien :) gewoon wat rond lopen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

wat is de functie van die camera wat betreft foto's nemen?

en vinden jullie planten verzamelen ook geen toegevoegde waarde of gebruiken jullie al de spuiten vaak?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SmokingCrop
  • Niet online
persoonlijk gebruik ik medicine (duh :p), die endorphin boost (full life + 4 extra healths die niet terug komen) & soms die animal repellent (als ik door tijgerland fzo moet lopen en geen zin heb om ze te killen)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• prutser001
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 11-09 22:54

prutser001

Vaak zit het tegen en soms zi

Wolfos schreef op zaterdag 01 december 2012 @ 21:03:
Zit bij een missie waarbij we een
spoiler:
konvooi moeten aanvallen, maar zodra het konvooi het dorp binnen rijd krijg ik ineens "mission failed - attacked the convoy before it got ambushed", en heb het al 3 keer geprobeerd.
Bug?
Misschien de oplossing?

spoiler:
Als het goed is moet je C4 plaatsen op een tankauto? en dan moet je maken dat je die water toren in komt! Ik zag eerst niet dat ik die toren in moest, ook liep ik te klooien met die C4, deze krijg je speciaal voor de missie en je moet niet je eigen C4 gebruiken. Je kan ook geen mines neer leggen ofzo dat gaat allemaal fout.

Het verhaal blijft goed maar moet zeggen dat er wel veel drugs in zitten zeg, trip hier trip daar... Meest wazige sh*t. En met C4 en mines spelen is wel leuk :P

Ik heb snap trouwens 1 ding niet, als ik mijn mes gebruik om b.v. simpele vijanden van voren aan te vallen moet ik soms wel 10 keer 'steken' en soms is 2 of 3 keer genoeg een hond en sommige andere beesten zijn in 1 keer dood?

Asus Z390 Maximus IX Hero, Intel 9900K, RTX3080, 64GB DDR4 3000, 2TB NVME, Samsung 850Evo 1TB, 4 x 14TB Toshiba, Be Quiet SB 801, Samsung 34"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joris
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 16-08 10:48
Verwijderd schreef op zaterdag 01 december 2012 @ 21:25:
[...]

Ik heb nu dus PRECIES hetzelfde. Hele middag gespeeld. Start em nu opnieuw op en kan alleen maar voor "new game" kiezen :|
Dit had ik toen ik de minder legale versie speelde (kon niet wachten, DVD lag gister pas in de bus). Dus mocht je hem niet gekocht hebben, dan kan dat de verklaring zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brilsmurfffje
  • Registratie: December 2007
  • Niet online

Brilsmurfffje

Parttime Prutser

Wat blijven die outpost toch ontzettend bruut om over te nemen, ik probeer steeds met zo min mogelijk schieten die gastjes van kant te maken. Steentje naar binnen gooien en al die gastjes eropaf. Molotov er midden in en genieten maar!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• prutser001

prutser001

brilsmurfffje schreef op zaterdag 01 december 2012 @ 23:43:
Wat blijven die outpost toch ontzettend bruut om over te nemen, ik probeer steeds met zo min mogelijk schieten die gastjes van kant te maken. Steentje naar binnen gooien en al die gastjes eropaf. Molotov er midden in en genieten maar!
Jammer dat je de 'chain takedown' skill niet hebt :P das helemaal feest, tot nu toe is 6 achterelkaar mijn max :P

Asus Z390 Maximus IX Hero, Intel 9900K, RTX3080, 64GB DDR4 3000, 2TB NVME, Samsung 850Evo 1TB, 4 x 14TB Toshiba, Be Quiet SB 801, Samsung 34"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

prutser001 schreef op zaterdag 01 december 2012 @ 23:50:
[...]

Jammer dat je de 'chain takedown' skill niet hebt :P das helemaal feest, tot nu toe is 6 achterelkaar mijn max :P
Dat is een mooie skill. Maar ik vind 'de hang glider er in voor een air takedown en dan de tijger losschiet' skill net leuker. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

prutser001 schreef op zaterdag 01 december 2012 @ 23:50:
[...]

Dat is een mooie skill. Maar ik vind 'de hang glider er in voor een air takedown en dan de tijger losschiet' skill net leuker. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Iemand een idee waarom een vriend van mij niet kan joinen in mijn private match?
Ik kan de zijne ook niet joinen, en ik zit bedraad direct op het modem verbonden met het internet.
Ik heb snap trouwens 1 ding niet, als ik mijn mes gebruik om b.v. simpele vijanden van voren aan te vallen moet ik soms wel 10 keer 'steken' en soms is 2 of 3 keer genoeg een hond en sommige andere beesten zijn in 1 keer dood?
Ik gebruik altijd een bow, als je iedere animal in 1 hit met je knife zou kunnen doodmaken, zou het wel erg makkelijk worden. Ik word namelijk nog wel geregeld geowned door een tijger die uit het niets op me springt. (Ik speel op hard, geen idee of dat iets uitmaakt met AI maar so far so good.)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wolfos
prutser001 schreef op zaterdag 01 december 2012 @ 23:18:
[...]

Misschien de oplossing?

spoiler:
Als het goed is moet je C4 plaatsen op een tankauto? en dan moet je maken dat je die water toren in komt! Ik zag eerst niet dat ik die toren in moest, ook liep ik te klooien met die C4, deze krijg je speciaal voor de missie en je moet niet je eigen C4 gebruiken. Je kan ook geen mines neer leggen ofzo dat gaat allemaal fout.
Hoe bedoel je erin? Niet gewoon erop?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Joris schreef op zaterdag 01 december 2012 @ 23:28:
[...]

Dit had ik toen ik de minder legale versie speelde (kon niet wachten, DVD lag gister pas in de bus). Dus mocht je hem niet gekocht hebben, dan kan dat de verklaring zijn.
Dan ligt het daaraan ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Tering waarom is die MP zo screwed up?
Game start niet zitte we maar wat met 30 man in de lobby te ragen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wolfos
Inderdaad, is me vandaag niet meer gelukt om überhaupt een multiplayer match te starten. Zal wel gefixt worden, maar het is te hopen dat de MP dan niet al dood is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iThinkSo
  • Registratie: April 2011
  • Laatst online: 02-04 12:35

iThinkSo

Ik heb deze tekst en jij niet!

SmokingCrop schreef op zaterdag 01 december 2012 @ 23:18:
persoonlijk gebruik ik medicine (duh :p), die endorphin boost (full life + 4 extra healths die niet terug komen) & soms die animal repellent (als ik door tijgerland fzo moet lopen en geen zin heb om ze te killen)
Hehe, 5 health bars die in 2 keer geheald zijn zonder medicine. Speel vooral stealth, dus heb op zich geen hele snelle heal nodig, en dat is handiger dan planten verzamelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

terrorgroesland schreef op zaterdag 01 december 2012 @ 20:29:
Toch nog een technisch vraagje, hebben meer mensen er last van dat ze de grafische settings niet kunnen aanpassen? Ik kan ze wel in het menu veranderen en op apply clicken maar dan gebeurt er niks :S. (reboot doet ook niks). Zit nu op optimized met een HD6850 maar wil het iets lager hebben zodat het wat vloeiender loopt :).
Als de graphics op 'Optimized' staan dan kun je er niks aan veranderen, je zult eerst een andere graphic setting moeten kiezen en dan kan je zelf vanalles aanpassen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blue-eagle
  • Registratie: September 2000
  • Niet online
Begon ik dus ook met spelen op een zaterdagavond, zo rond 23.00 uur. Even een uurtje, dacht ik. Inmiddels is het bijna 7 uur en moet ik nog slapen...

Maandag maar vrij nemen... wat een heerlijk spel :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zondag 02 december 2012 @ 00:28:
Tering waarom is die MP zo screwed up?
Game start niet zitte we maar wat met 30 man in de lobby te ragen :P
Dat had ik laatst ook een keer. Wat ook wel eens wil gebeuren dat je in een lobby zit die blijft hangen op "waiting for one more player" terwijl je er met een man of 18 aan het wachten bent om te beginnen. 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zerosum
  • Laatst online: 13-09 11:42
Blue-eagle schreef op zondag 02 december 2012 @ 06:53:
Begon ik dus ook met spelen op een zaterdagavond, zo rond 23.00 uur. Even een uurtje, dacht ik. Inmiddels is het bijna 7 uur en moet ik nog slapen...

Maandag maar vrij nemen... wat een heerlijk spel :)
LOL, dat is wel ernstig haha. Maar ik ken het... nog even bij dat meertje kijken, nog even een stukje op de jetski, nog even..... Dat is het mooie van dit spel, het trekt me echt in het ontdekken :)

Wat een erg handige skill is, is om kerels na een takedown weg te kunnen slepen. Andere Pirates vinden de lijken dan niet of niet zo snel. Het blijft gaaf om zo'n gast aan je mes te rijgen.

[ Voor 15% gewijzigd door Zerosum op 02-12-2012 08:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GTX660TIGamer
  • Registratie: Mei 2012
  • Laatst online: 11-09 11:54
Kan iemand me vertellen wanneer dixons de insane edition voor pc gaat leveren?
Ze antwoorden niet op mijn mail :( en ik heb geen idee of ik er sowieso nog een krijg (Dixons heeft mij nog niks gezegd dus als ik niet wist dat er een foutverbetering was dan had ik nu dixons zowat plat gespamd ;) )
Ik hoop dat ik hem volgende week krijg of zou het slimmer zijn om de bestelling te annuleren?
(De bestelling is nog steeds in behandeling |:( ).

[ Voor 6% gewijzigd door GTX660TIGamer op 02-12-2012 09:27 ]

Gamet (haast) niet meer en heeft geen GTX660TI

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• k1978
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 13-09 07:27
GTX660TIGamer schreef op zondag 02 december 2012 @ 09:26:
Ze antwoorden niet op mijn mail :( en ik heb geen idee of ik er sowieso nog een krijg (Dixons heeft mij nog niks gezegd dus als ik niet wist dat er een foutverbetering was dan had ik nu dixons zowat plat gespamd ;) )
Ik hoop dat ik hem volgende week krijg of zou het slimmer zijn om de bestelling te annuleren?
Gewoon via uplay betsellen daar is insane edite op voorraad...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GTX660TIGamer
k1978 schreef op zondag 02 december 2012 @ 09:41:
[...]

Gewoon via uplay betsellen daar is insane edite op voorraad...
En die is niet 2x zo duur... (ok niet 2x maar c.a. 60 vs c.a. 40 is toch een verschil)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• k1978
ik heb bij bol.com ook gewoon 60 voor betaald !! is normale prijs hoor. En je krijgt een 10 euro kortings bon voor ander games.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GTX660TIGamer
k1978 schreef op zondag 02 december 2012 @ 10:30:
ik heb bij bol.com ook gewoon 60 voor betaald !! is normale prijs hoor. En je krijgt een 10 euro kortings bon voor ander games.
Bol.com is dan ook niet de goedkoopste...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jorn1986
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 23:28
Aha... dat verteld de uitgever mij ook niet zeg: als je de Deluxe Edition of een andere versie hebt waarbij je DLC/uitbreidingen tegoed hebt, moet je binnen Far Cry 3 in het opties menu DLC activeren. Als je daar de serial key van Far Cry 3 die jij gekocht hebt invoerd, is vervolgens de DLC van de Deluxe Edition (in mijn geval) opeens beschikbaar. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• k1978
GTX660TIGamer schreef op zondag 02 december 2012 @ 10:33:
[...]

Bol.com is dan ook niet de goedkoopste...
nou lekker wachten dan op Dixons !!!!! wij spelen inmiddels al dagen. Dan maar tientje meer maar wel op de dag van release.... :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GTX660TIGamer
k1978 schreef op zondag 02 december 2012 @ 10:52:
[...]

nou lekker wachten dan op Dixons !!!!! wij spelen inmiddels al dagen. Dan maar tientje meer maar wel op de dag van release.... :P
2 tientjes...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• k1978
Lekker wachten jongen !!! dag dag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GTX660TIGamer
k1978 schreef op zondag 02 december 2012 @ 10:53:
Lekker wachten jongen !!! dag dag
Lekker aardig..
Ik vroeg er niet eens om, ik wou weten of iemand informatie heeft wanneer er meer binnenkomen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jumpman
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 13-09 09:03
GTX660TIGamer schreef op zondag 02 december 2012 @ 09:26:
Als je bestelling nu nog op in behandeling staat, dan acht ik de kan vrij klein dat je nog een Insane Edition gaat krijgen. De meeste preorders en bestellingen zijn allemaal al geleverd. Misschien hadden ze niet genoeg Insane Editions en proberen ze die nu nog ergens te krijgen.

Nintendo Network ID: Oo_Morris_oO | PSN: Oo_Morris_oO.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GTX660TIGamer
Jumpman schreef op zondag 02 december 2012 @ 11:19:
[...]

Als je bestelling nu nog op in behandeling staat, dan acht ik de kan vrij klein dat je nog een Insane Edition gaat krijgen. De meeste preorders en bestellingen zijn allemaal al geleverd. Misschien hadden ze niet genoeg Insane Editions en proberen ze die nu nog ergens te krijgen.
Ok, dus ik kan beter een normale versie bestellen als ik hem nog een keer binnen wil krijgen?
:( Ik kan de bestelling vandaag niet annuleren o,dat de klantenservice er niet is.

[ Voor 7% gewijzigd door GTX660TIGamer op 02-12-2012 11:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• imafishlol
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 12-09 12:57
Verwijderd schreef op zondag 02 december 2012 @ 01:51:
[...]

Als de graphics op 'Optimized' staan dan kun je er niks aan veranderen, je zult eerst een andere graphic setting moeten kiezen en dan kan je zelf vanalles aanpassen.
Weet ik maar zelfs al kies ik 'custom' verandert er niks en blijft ie maar optimized aan houden :S

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GTX660TIGamer
Heb maar de lost expeditions pack gekocht.
de download staat op 40% :) .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Y3LLoW
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 12-09 15:49
Iemand nog een handige plek om boars te vinden om zodoende extra ammo mee te kunnen dragen?

Ik vind enkel pigs als ik naar de plekken op de map ga

Geen flauwekulletjes

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FastFred
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 21:47
"Last played on sunday, december 02, 2012 4:30:51 AM"

Zegt genoeg denk ik, mijn problemen met de key zijn voorbij, en ik ben er helemaal weg van :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nilsepils
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 17:41
Y3LLoW schreef op zondag 02 december 2012 @ 12:40:
Iemand nog een handige plek om boars te vinden om zodoende extra ammo mee te kunnen dragen?

Ik vind enkel pigs als ik naar de plekken op de map ga
Helemaal rechtsbovenin op het eilandje, het duurde voor mij ook even voordat ik ze gevonden had :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bender
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 09-09 13:47
Speel je een subgame, moet je 5 rendieren neerknallen is er eentje tussenuit genaaid want kan m nergens vinden! Schiet niet op :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MaXeRs
  • Registratie: November 2008
  • Laatst online: 12-09 15:14
Jorn1986 schreef op zondag 02 december 2012 @ 10:44:
Aha... dat verteld de uitgever mij ook niet zeg: als je de Deluxe Edition of een andere versie hebt waarbij je DLC/uitbreidingen tegoed hebt, moet je binnen Far Cry 3 in het opties menu DLC activeren. Als je daar de serial key van Far Cry 3 die jij gekocht hebt invoerd, is vervolgens de DLC van de Deluxe Edition (in mijn geval) opeens beschikbaar. :)
Thx voor de tip ! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sipio
  • Registratie: Augustus 2002
  • Niet online
Heb nu wel genoeg dieren afgeknald voor ammo etc en heb het er eigenlijk wel mee gehad nu om te jagen, best een leuke toevoeging aan de game maar wil nu eigenlijk gewoon zonder al teveel moeite het verhaal verder uitspelen.

Nou las ik hier eerder dat iemand een trainer gebruikte, al heel lang geleden dat ik zoiets gebruikt heb en zit alles al af te zoeken, maar het of registreren of surveys invullen, iemand mis een idee waar ik zonder al teveel poespas een simpele trainer kan downloaden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bram1984
  • Laatst online: 16-12-2020
Normale prijs, LOL.

Ik betaal nooit meer dan een euro of 45 voor een nieuwe console releasen. Bol is een dievenbende.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Qlii256
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 07-06 14:17
Meer mensen last dat na een tijdje spelen je plots een Melding krijgt: Uw videokaartdriver werkte niet meer en is hersteld door Windows of iets dergelijks? Vreselijk irritant want dan moet ik telkens weer de gehele game heropstarten. Ik heb al eens de nieuwste drivers van AMD getest (BETA 12.11). Maar ook hierbij nog steeds deze problemen. Of is dit een bug met Far Cry 3 zelf? Want ik heb nog niet patch 1.1 kunnen installeren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brilsmurfffje
  • Niet online

Brilsmurfffje

Parttime Prutser

Sipio schreef op zondag 02 december 2012 @ 15:09:
Heb nu wel genoeg dieren afgeknald voor ammo etc en heb het er eigenlijk wel mee gehad nu om te jagen, best een leuke toevoeging aan de game maar wil nu eigenlijk gewoon zonder al teveel moeite het verhaal verder uitspelen.

Nou las ik hier eerder dat iemand een trainer gebruikte, al heel lang geleden dat ik zoiets gebruikt heb en zit alles al af te zoeken, maar het of registreren of surveys invullen, iemand mis een idee waar ik zonder al teveel poespas een simpele trainer kan downloaden
Far Cry heeft ook een cheat engine waarin je ervoor kan zorgen dat je een onbeperkte rugzak etc hebt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NLxAROSA
  • Registratie: December 2005
  • Niet online
[...]

Van de Facebook pagina van Ubisoft Nederland:
Beste Far Cry-fans,

Door de grote vraag naar de PC Insane Edition zijn helaas niet voldoende exemplaren beschikbaar voor iedereen. Jullie pre-orders voor de Insane Edition worden door de winkel waar deze is gekocht "automatisch" omgezet naar de "reguliere" PC game, met de daarbij geldende winkelprijs.

Daarbij, omdat wij het erg waarderen dat jullie als één van de eersten de game hebben besteld, krijgen jullie via de winkel waar de game gekocht is ook de oorspronkelijke content van de Insane Edition. Mocht dit in het uiterste geval niet gebeuren, mail ons (info@ubisoft.nl) met je aankoopbewijs, dan zoeken we naar een oplossing.

Fijn game weekeinde,

Ubisoft
Zie https://www.facebook.com/UbisoftNL

Dus ik vrees dat als je de Insane Edition nog niet hebt gehad, je die ook niet meer gaat krijgen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Freeman
  • Laatst online: 13-09 09:45
Als mensen met de laatste beta driver van nvidia nog lag hebben, is er een oplossing voor.
Volg de stappen en geloof mij, 't werkt!

http://forums.steampowere.../showthread.php?t=3019760

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FastFred
  • Laatst online: 21:47
Dafuq, 60 euro normale prijs. Ik ben gister even heen en weer gereden naar de Intertoys, 45 euro :)

of betreft het hier een of andere special edition ofzo?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GtaDomii
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 11-09 17:14

GtaDomii

---

[...]

Je kan het beste je vraag via Twitter stellen, daar reageren ze 'ultrasnel' op :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NickThissen
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 09-09 10:50
Vanochtend aan de game begonnen, maar ik erger me nu al aan het overvloed van randzaken zoals blaadjes verzamelen en 180 verschillende meuk dingen die je alleen kunt verkopen (denk ik dan, dat zegt het spel in ieder geval). Die kisten wat je overal tegenkomt kun je volgens mij beter niet open maken want je bent daarna 3 uur bezig om al die meuk weer weg te flikkeren, kan dat niet sneller? Ik had 32 dingen in m'n tas waarvan 5 blaadjes ofzo die nog wel handig zouden kunnen zijn en de rest kun je voor zover ik kan zien helemaal niks mee (poker chips, aanstekers, foto's, etc), kan ik niet kiezen om die zooi gewoon te laten liggen zodat m'n tas niet na 5 minuten weer vol is? En kun je die niet allemaal tegelijk ergens verkopen of weg gooien want een voor een aanklikken en verwijderen heb ik het geduld niet voor.

Verder leuk spel hoor, vooral het 'acteerwerk' in het intro 'filmpje' vond ik erg goed. Maar dit soort zaken zorgen er altijd voor dat ik na een uurtje spelen er al op uitgekeken ben. Ik wil best af en toe op wat beesten jagen maar meuk waar je niks mee kunt behalve verkopen heb ik niet zo'n behoefte aan.

[ Voor 16% gewijzigd door NickThissen op 02-12-2012 16:30 ]

Mijn iRacing profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Unomomentodado
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 27-07 23:56
Focus dan ook eerst op het vergroten van je pooch bag (zo heet die toch?) d.m.v. craften. Loot kan je in 1x verkopen bij een fast-travel punt (locker) of bij een basis (winkel). Bij huiden en bladen is dat niet zo, dat kan soms wel vervelend zijn ja. Maar als je eveneens door te craften het aantal mee te dragen seringes vergroot, dan kan je bladen voor seringes direct omzetten en heb je weer zat ruimte. Meer seringe ruimte maakt ook dat je niet continu alle bladen die je ziet aan het harvesten bent.

Ik vind het tot nu toe een erg leuke game. De totale vrijheid in hoe je over het eiland beweegt en missies mag uitvoeren bevalt goed en met alles op ultra is het echt eyecandy.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lolgast
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 18:57
Ik heb er inmiddels 8 uur ingame opzitten en vind het een top game! Vermaak me uitstekend met af en toe dieren opzoeken, en dan weer doelloos piraten kapot schieten^^ Heb af en toe wel wat money issues, maar denk dat ik gewoon wat meer quests moet doen ofzo :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Qlii256
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 07-06 14:17
Echt niemand met het probleem dat de Display Driver plots stopt met werken en door Windows herstart is? Want zo kan ik elk uur mijn game herstarten...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• niekoss
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 11-05 15:59
Brr telkens als ik in het gebied met hertjes kom (in het eerste gebied) krijg ik dit:

Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/J9OKb.jpg

Heb al van alles geprobeerd maar blijft maar terugkomen... :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Playa del C.
  • Laatst online: 23:50
Qlii256 schreef op zondag 02 december 2012 @ 16:38:
Echt niemand met het probleem dat de Display Driver plots stopt met werken en door Windows herstart is? Want zo kan ik elk uur mijn game herstarten...
Dit vroeg je een uur geleden ook al ...

Antwoord: Nee, dit heeft niemand anders. Het ligt waarschijnlijk niet aan Far Cry 3. Installeer allereerst de 1.01 patch! Mocht je een illegale versie hebben, dan weet je ook genoeg, dan ligt het daaraan.
Het beste is om alle drivers te verwijderen en dan de goede en laatste (beta) versie van de drivers te installeren. Zet alle instellingen op de standaardinstellingen en dan zou het moeten lukken. Voor meer hulp moet je naar het problementopic gaan en daarbij meer details geven, zoals videokaart, processor, instellingen, software-versies, enz.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Playa del C.
  • Laatst online: 23:50
niekoss schreef op zondag 02 december 2012 @ 16:41:
Brr telkens als ik in het gebied met hertjes kom (in het eerste gebied) krijg ik dit:

***lelijk plaatje***

Dat ziet er inderdaad niet goed uit! Zou de temperatuur van je videokaart kunnen zijn. Met name als het spel gewoon doorspeelt hierbij en dus niet vastloopt of raar doet.
Anders is het waarschijnlijk een foutje in de (beta) drivers en is het misschien verholpen met een andere driver versie. Liefst een nieuwere natuurlijk, maar die moet misschien nog uitkomen.
Succes ermee!

[ Voor 4% gewijzigd door Playa del C. op 02-12-2012 16:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lolgast
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 18:57
Even een toevoeging op alle (wellicht) videokaartdriver gerelateerde problemen:
Ik draai op 5 maanden oude nVidia drivers en heb nergens last van. Ik update meestal pas als ik problemen heb en die ben ik so far nog niet tegengekomen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• syfron1
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 27-11-2023
Wolfos schreef op zondag 02 december 2012 @ 00:26:
[...]

Hoe bedoel je erin? Niet gewoon erop?
Ik kwam hetzelfde probleem tegen. Ook vaak overnieuw gedaan. Het probleem is dat je waarschijnlijk je auto op de weg heb geparkeerd. Als je hem verplaatst gaat alles goed.

[ Voor 23% gewijzigd door syfron1 op 02-12-2012 17:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SmokingCrop
  • Niet online
NickThissen schreef op zondag 02 december 2012 @ 16:29:
Vanochtend aan de game begonnen, maar ik erger me nu al aan het overvloed van randzaken zoals blaadjes verzamelen en 180 verschillende meuk dingen die je alleen kunt verkopen (denk ik dan, dat zegt het spel in ieder geval). Die kisten wat je overal tegenkomt kun je volgens mij beter niet open maken want je bent daarna 3 uur bezig om al die meuk weer weg te flikkeren, kan dat niet sneller? Ik had 32 dingen in m'n tas waarvan 5 blaadjes ofzo die nog wel handig zouden kunnen zijn en de rest kun je voor zover ik kan zien helemaal niks mee (poker chips, aanstekers, foto's, etc), kan ik niet kiezen om die zooi gewoon te laten liggen zodat m'n tas niet na 5 minuten weer vol is? En kun je die niet allemaal tegelijk ergens verkopen of weg gooien want een voor een aanklikken en verwijderen heb ik het geduld niet voor.
er is een quick sell optie rechts beneden voor nutteloze objecten...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NickThissen
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 09-09 10:50
Quick sell optie is wel een verademing inderdaad, die had ik nog niet gezien. Dat helpt al, maar toch snap ik het nut van die dingen niet, doe dan gewoon alleen geld looten, tenzij je ze nog voor andere dingen kan gebruiken ofzo..

Kwam trouwens net op een plek waar ik op de map ineens een glider zag, maar toen ik die ging zoeken kom ik hem nergens vinden en toen ik wat dichterbij kwam was hij ineens ook niet meer op de map te zien. Had wel zin om zo'n ding eens te gebruiken lijkt me wel gaaf, maar helemaal op het topje van de berg was helemaal niks te vinden.

Mijn iRacing profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vinom
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 03:59
niekoss schreef op zondag 02 december 2012 @ 16:41:

[afbeelding]

Spel afsluiten en opnieuw opstarten zou voldoende moeten zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SgtElPotato
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 18:35
NickThissen schreef op zondag 02 december 2012 @ 17:15:
Quick sell optie is wel een verademing inderdaad, die had ik nog niet gezien. Dat helpt al, maar toch snap ik het nut van die dingen niet, doe dan gewoon alleen geld looten, tenzij je ze nog voor andere dingen kan gebruiken ofzo..

Kwam trouwens net op een plek waar ik op de map ineens een glider zag, maar toen ik die ging zoeken kom ik hem nergens vinden en toen ik wat dichterbij kwam was hij ineens ook niet meer op de map te zien. Had wel zin om zo'n ding eens te gebruiken lijkt me wel gaaf, maar helemaal op het topje van de berg was helemaal niks te vinden.
spoiler:
Er staat er een bij het huis van Dr. Earnhard ( zo heet die toch ? )

Zucht...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brilsmurfffje
  • Niet online

Brilsmurfffje

Parttime Prutser

lolgast schreef op zondag 02 december 2012 @ 16:51:
Even een toevoeging op alle (wellicht) videokaartdriver gerelateerde problemen:
Ik draai op 5 maanden oude nVidia drivers en heb nergens last van. Ik update meestal pas als ik problemen heb en die ben ik so far nog niet tegengekomen :)
Toch eens updaten, iedere nieuwe versie zitten er weer performance increases in de driver verwerkt. Vooral als een spel net uit is komen er veel van dit soort performance optimalisaties voor in de driver.

Leesvoer: http://www.guru3d.com/art...driver_performance,1.html
Voor Nvidia idem dito

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kw4kje
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 08-09 19:54
Kan iemand mij vertellen hoe ik die zware heavy guys neer haal? Wil een kamp overnemen ergens onderaan het eiland, maar krijg het niet voor elkaar om die 2 heavy's te killen, wat is hun zwakke plek? 5 granaten ? :')

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SmokingCrop
  • Niet online
Kw4kje schreef op zondag 02 december 2012 @ 17:35:
Kan iemand mij vertellen hoe ik die zware heavy guys neer haal? Wil een kamp overnemen ergens onderaan het eiland, maar krijg het niet voor elkaar om die 2 heavy's te killen, wat is hun zwakke plek? 5 granaten ? :')
um:
- achterkant van hun hoofd met sniper schieten
- flamethrower
- rpg
- die skill unlocken waarbij een heavy/flamethrower guy kan neerstabben :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• whersmy
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 25-01 10:32
Johnnyzz schreef op zondag 02 december 2012 @ 16:00:
Als mensen met de laatste beta driver van nvidia nog lag hebben, is er een oplossing voor.
Volg de stappen en geloof mij, 't werkt!

http://forums.steampowere.../showthread.php?t=3019760
Wat is het verschil? Is de standaard mod niet goed genoeg?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

SmokingCrop schreef op zondag 02 december 2012 @ 17:40:
[...]

um:
- flamethrower
- rpg
Twee keer frontaal knifen werkt ook. Moet je wel af en toe wat groene bladeren verzamelen. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kw4kje
SmokingCrop schreef op zondag 02 december 2012 @ 17:40:
[...]

um:
- flamethrower
- rpg
tnx, heb ze maar met een flamethrower omgelegd. Maargoed raar dat ze meerdere granaten wel kunnen overleven. Met sniper achterkant van hun hoofd werkten niet bij deze gasten:
spoiler:
Hoyt's leger
Die skill ook maar meteen unlocked, zullen nog wel meer op het eiland rondlopen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zoijar
  • Registratie: September 2001
  • Niet online

Zoijar

Because he doesn't row...

Zijn er eigenlijk al mods voor fc3? Ik zou graag want andere sound effects voor wapens hebben, voornamelijk de gedempte (pieuw, pieuw, doet me aan vroegere james bonds denken hehe)

[ Voor 20% gewijzigd door Zoijar op 02-12-2012 18:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• prutser001

prutser001

Kw4kje schreef op zondag 02 december 2012 @ 18:24:
[...]

tnx, heb ze maar met een flamethrower omgelegd. Maargoed raar dat ze meerdere granaten wel kunnen overleven. Met sniper achterkant van hun hoofd werkten niet bij deze gasten:
spoiler:
Hoyt's leger
Die skill ook maar meteen unlocked, zullen nog wel meer op het eiland rondlopen :P
Ik gebruik de Z93 sniper rifle en daarmee maakt het niet uit of ik ze van voren of van achter op hun hoofd raak.

Even een spoiler/rant dit is pas laat in de game (missie black gold) ben je daar niet, niet lezen dan :P

spoiler:
Bij de missie Black Gold moet je dus met die Sam de benzine opslag opblazen, het probleem is dat Sam elke keer zo dood is, ik rij naar binnen maak 2 rondjes en alle vijanden lijken dood, ga je dan uit de auto om de C4 te plaatsen spawned de rest en dan leeft die Sam nog geen 3 seconden. Stuk of 4 keer geprobeerd en toen maar alt+f4..

Ik vindt al die 'volg/bescherm' missies gewoon ruk en slaan nergens op maak ze gewoon zo dat ze niet dood kunnen ofzo dit is pure onzin, ik overleef het waarom die sukkels niet?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• q-enf0rcer.1
  • Laatst online: 11-09 18:49
prutser001 schreef op zondag 02 december 2012 @ 18:36:
[...]

Ik gebruik de Z93 sniper rifle en daarmee maakt het niet uit of ik ze van voren of van achter op hun hoofd raak.

Even een spoiler/rant dit is pas laat in de game (missie black gold) ben je daar niet, niet lezen dan :P

spoiler:
Bij de missie Black Gold moet je dus met die Sam de benzine opslag opblazen, het probleem is dat Sam elke keer zo dood is, ik rij naar binnen maak 2 rondjes en alle vijanden lijken dood, ga je dan uit de auto om de C4 te plaatsen spawned de rest en dan leeft die Sam nog geen 3 seconden. Stuk of 4 keer geprobeerd en toen maar alt+f4..

Ik vindt al die 'volg/bescherm' missies gewoon ruk en slaan nergens op maak ze gewoon zo dat ze niet dood kunnen ofzo dit is pure onzin, ik overleef het waarom die sukkels niet?
spoiler:
Om even te reageren op de missie waar je vastloopt. Je moet de auto op een tactische plek parkeren. Zodanig dat hij niet van alle kanten kan worden aangevallen. Maar ook zodanig dat jij heel snel hulp kan verlenen. Ik heb op die manier de missie maar 1x over hoeven doen. Zorg er verder ook voor dat je heel veel ammo hebt. RPG, Grenade launcher, granaten, molotovs.... alles wat knalt kan je goed gebruiken tegen die zerg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wolfos
Done, uitgespeeld. Laatste missie is echt briljant.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Slash500
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 12-09 23:07
Geweldig spel tot nu toe genoeg te doen.
Heb echter wel af en toe problemen met de FPS.

Gister speelde ik met HDAO gewoon op 60 FPS zonder drop maar dat lukt vandaag niet, het loopt terug naar 30 FPS.
Ik weet dat HBAO minder is maar daar haalt die standaard ook 60.

Is HDAO zo veel veel zwaarder ?

Specs zijn I5-3570K, GTX 670OC, 8GB Ram 1866

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joris
  • Laatst online: 16-08 10:48
Wolfos schreef op zondag 02 december 2012 @ 19:55:
Done, uitgespeeld. Laatste missie is echt briljant.
Net als bijna elke andere missie. Vanmiddag uitgespeeld. Wat een onwijs goede game!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ScrooLoose
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online

ScrooLoose

A muddle of nervous words...

Ik zit hier toch met gemengde gevoelens dit spel te spelen.
Ten eerste ziet het er allemaal prachtig uit, zeer veel vrijheid... doen en laten wat je wil, allemaal prima.

Maar zodra je een gebied hebt verlost van vijanden is daar geen kloten meer te doen behalve een beetje de plaatselijke dieren afknallen.
Had het wel mooi gevonden als je af en toe een bericht krijgt dat een vijand weer een gebied heeft terug genomen, of enemy patrols die door de rimboe heen lopen (beetje een combo van FC2 met FC3)
Er is gewoon te weinig te doen in gebieden die je al "gedaan" hebt.

En de dieren hadden meer verspreid over het hele eiland moeten zitten en niet aangegeven op de kaart waar ze lopen, ik had na een korte periode spelen al zo'n beetje alle items gemaakt op een paar dingen na die een missie item nodig hadden.

En ik speel op de warrior moelijkheids graad maar echt veel tegenstand heb ik nog niet gehad, er mag van mij nog wel een moeilijksheids graad bij.
Ik ben niet onder de indruk van de AI, die is echt onder de maat.

[ Voor 3% gewijzigd door ScrooLoose op 02-12-2012 20:22 ]

Smiling as the shit comes down...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SomerenV
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 23:59

SomerenV

It's something!

ScrooLoose schreef op zondag 02 december 2012 @ 20:20:
Ik zit hier toch met gemengde gevoelens dit spel te spelen.
Ten eerste ziet het er allemaal prachtig uit, zeer veel vrijheid... doen en laten wat je wil, allemaal prima.

Maar zodra je een gebied hebt verlost van vijanden is daar geen kloten meer te doen behalve een beetje de plaatselijke dieren afknallen.
Had het wel mooi gevonden als je af en toe een bericht krijgt dat een vijand weer een gebied heeft terug genomen, of enemy patrols die door de rimboe heen lopen (beetje een combo van FC2 met FC3)
Er is gewoon te weinig te doen in gebieden die je al "gedaan" hebt.

En de dieren hadden meer verspreid over het hele eiland moeten zitten en niet aangegeven op de kaart waar ze lopen, ik had na een korte periode spelen al zo'n beetje alle items gemaakt op een paar dingen na die een missie item nodig hadden.

En ik speel op de warrior moelijkheids graad maar echt veel tegenstand heb ik nog niet gehad, er mag van mij nog wel een moeilijksheids graad bij.
Ik ben niet onder de indruk van de AI, die is echt onder de maat.
Dat van die veroverde gebieden vind ik ook een nadeel. In Far Cry 2 was het zo dat een veroverde checkpoint in no-time weer bezet was en dat was vervelend. In Far Cry 3 is het juist zo dat veroverde dorpjes nooit meer terugveroverd worden, wat ook jammer is. Random vijanden in 'veilige' gebieden zou het juist véél vetter gemaakt hebben. Wel heb ik een van de eilandbewoners in zo'n veroverd dorpje horen zeggen dat ze hopen dat er geen tegenaanval komt. Die komt er waarschijnlijk niet, maar zou wel wat toegevoegd hebben aan de speelduur imo. De AI vind ik wel prima. De vijand ziet je niet op een kilometer afstand en reageert wat mij betreft best realistisch op bepaalde situaties.

Ik Schiet Film | Website | Instagram

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nol_NL
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 02:37
Leuk... Eerst gezeik over veroverde gebieden waar de vijand weer te snel respawned en nu is het weer niet goed, omdat de vijand niet terugkomt :?
Trouwens een nieuw record, het gaat in het topic van Far Cry al 3 posts niet over videokaarten ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wolfos
Ja, dat probleem heb je altijd, maar het is echt 100x beter dan dat systeem uit Far Cry 2, waar ze al respawnen zodra je 100 meter weg bent.

Moest je weer naar de andere kant van de spelwereld voor een missie (en dat moest bij iedere missie bijna), stond je iedere 500 meter stil omdat je langs een basis bent gereden, en hun gewoon sneller rijden als jij (onafhankelijk van welke auto je hebt) en je auto kapot schieten.

[ Voor 71% gewijzigd door Wolfos op 02-12-2012 20:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kw4kje
Dus als je alles hebt overgenomen, kom je ook geen vijanden meer tegen? Die dieren lijken wel gewoon terug te spawnen, was inderdaad dan beter geweest als je vijanden een tegenaanval op een van je kampen deed. Zo houd je temminste het spel levend buiten de main-story, telkens op dieren jagen gaat immers ook een keer vervelen.

[ Voor 75% gewijzigd door Kw4kje op 02-12-2012 21:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jorn1986
  • Laatst online: 23:28
So hé, nu zo'n 24 missies van de 37 gedaan, wat een schitterende singleplayer heeft deze game. Ben nu al zo'n 14 uur verder, dus ik verwacht dat de schattingen van 20 tot 30 uur prima kunnen kloppen als je de singleplayer een beetje op tempo wilt doorlopen (en veel de main storyline volgt). Ik denk dat je met gemak op 50 uur komt als je veel sidemissions doet.

Keer op keer werden mijn verwachtingen meer dan waargemaakt in de singleplayer missies, en er zit zoveel sfeer in de missies (mede door de mooie graphics). Dus iedereen die het begin allemaal afhaakt: gewoon even door het taaie begin heenbijten, het wordt alleen maar leuker daarna.
Echt: game van het jaar wat mij betreft qua singleplayer, qua multiplayer blijft dat voor mij toch BF3.

@Kw4kje: dan krijg je van die Assassin's Creed Revelation taferelen, waarbij je tussentijds een missie kan afbreken omdat er een outpost onder vuur ligt (in dat geval van de templars). Op deze manier vindt ik wel zo leuk, want anders blijf je ook bezig in de singleplayer van hot-naar-her te vliegen om weer wat te verdedigen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• prutser001

prutser001

q-enf0rcer.1 schreef op zondag 02 december 2012 @ 18:44:
[...]

spoiler:
Om even te reageren op de missie waar je vastloopt. Je moet de auto op een tactische plek parkeren. Zodanig dat hij niet van alle kanten kan worden aangevallen. Maar ook zodanig dat jij heel snel hulp kan verlenen. Ik heb op die manier de missie maar 1x over hoeven doen. Zorg er verder ook voor dat je heel veel ammo hebt. RPG, Grenade launcher, granaten, molotovs.... alles wat knalt kan je goed gebruiken tegen die zerg.
spoiler:
Ja ik heb molotovs/granaten en arrows met exploding/fire heads, D50, die granaten knaller etc, kijk morgen wel weer. laat de auto gewoon staan en ga wel alleen naar binnen ik hoop dat het op deze manier kan uiteraard.
Ik had die auto al bij de poort gelaten en achter een gebouw in het midden. Het is ook zo dat je een '2de wave' activeert zodra je de auto verlaat en over de 'checkpoint' loopt ik had daarvoor dus al C4 en mijnen geplaatst maar dat helpt maar weinig . En dat maakt deze missie heel erg trial/error->retry omdat je niet de spawnpoints weet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Freeman
  • Laatst online: 13-09 09:45
whersmy schreef op zondag 02 december 2012 @ 18:08:
[...]

Wat is het verschil? Is de standaard mod niet goed genoeg?
Standaard mod?

Ik kon zonder de "tweak" van nvidia inspector niet alles op high draaien.
Nu ik deze tweak heb uitgevoerd kan ik alles op dx11 + ultra draaien, zonder lag. Fps van boven de 100 zonder problemen.

Voorheen maximaal 30.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jumpman
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 13-09 09:03
Zojuist Far Cry3 met nVidia 3D Vision gespeeld, je zou haast een Mojito erbij pakken en op het balkon of in de veranda gaan zitten van één van de huisjes met mooi uitzicht.

Nintendo Network ID: Oo_Morris_oO | PSN: Oo_Morris_oO.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tsurany
  • Registratie: Juni 2006
  • Niet online
Nol_NL schreef op zondag 02 december 2012 @ 20:52:
Leuk... Eerst gezeik over veroverde gebieden waar de vijand weer te snel respawned en nu is het weer niet goed, omdat de vijand niet terugkomt :?
Als de vijand te snel respawned is nooit meer respawnen niet het juiste alternatief. Dan kies je weer voor het andere uiterste. Een mooie middenweg waarbij gebieden terug veroverd worden na enige tijd non activiteit of waarbij je een bericht krijgt dat over X tijd een tegenaanval komt zou te prefereren zijn. Dan is het geen constant dilemma maar ben je ook niet na een enkele aanval al klaar.

SMA SB5.0 + 16x Jinko 310wp OWO + 10x Jinko 310wp WNW |--|--| Daikin 4MXM68N + 1x FTXA50AW + 3x FTXM20N

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Silasje
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 21-08 16:54

Silasje

www.Entjes.eu

Ik heb een mooi probleem! ik was al heel ver gevordend, had het hele bovenste eiland verkent, en alle piratenbasissen aangevallen. en met de missies, had ik al 2 dames en 1 heer teruggevonden. Nu wil ik hem weer opstarten, is mijn savegame weg! Ik denk dat het komt door het met Alt F4 afsluiten, had haast vanmiddag. Bij deze zijn jullie dus gewaarschuwd.

Ik ben nu aan het kijken of ik het nog kan recoveren, (de savegame folder is leeg!) Als dit niet lukt, probeer ik van iemand een savegame te krijgen die ongeveer net zo ver was.

[ Voor 7% gewijzigd door Silasje op 02-12-2012 23:46 ]

Canon 7D MII, 550D, Tokina 11-16mm F2.8, Sigma 17-70mm F2.8/4, Sigma 30MM F1.4, Canon 50mm 1.8 STM, Sigma 70-200 F2.8, En de bende eromheen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SmokingCrop
  • Niet online
Silasje schreef op zondag 02 december 2012 @ 23:36:
Ik heb een mooi probleem! ik was al heel ver gevordend, had het hele bovenste eiland verkent, en alle piratenbasissen aangevallen. en met de missies, had ik al 2 dames en 1 heer teruggevonden. Nu wil ik hem weer opstarten, is mijn savegame weg! Ik denk dat het komt door het met Alt F4 afsluiten, had haast vanmiddag. Bij deze zijn jullie dus gewaarschuwd.

Ik ben nu aan het kijken of ik het nog kan recoveren, (de savegame folder is leeg!) Als dit niet lukt, probeer ik van iemand een savegame te krijgen die ongeveer net zo ver was.
normaal zou hij toch moeten syncen met de server? of heb je dit afstaan in uplay?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Silasje

Silasje

www.Entjes.eu

Blijkbaar heeft uPlay gezien dat ik geen save game had, dus is die daar ook gewist, kan niks terug vinden.

Canon 7D MII, 550D, Tokina 11-16mm F2.8, Sigma 17-70mm F2.8/4, Sigma 30MM F1.4, Canon 50mm 1.8 STM, Sigma 70-200 F2.8, En de bende eromheen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Angeloonie
  • Laatst online: 13-09 15:49

Angeloonie

Cheeseburger Addict

Fucking hell die krokodillen en haaien scaren elke keer de f*ck uit me :D

Vooral die haaien zijn echt doodeng. Denk je veilig te zijn na wat haaien afgeknald te hebben, duik je naar treasure, zit er toch nog een haai. HAP! AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAHHHH PANIC!!!

Ook die krokodillen zie ik soms slecht, hangt er ineens zo'n veredelde handtas aan je been. :o

Bij alle andere dieren niet echt paniekaanvallen gehad, maar bij deze wel, ook omdat het ook veel ruiger er aan toe gaat dan bijv. een Dingo oid.

Uplay: Angeloonie - Battletag: Angeloonie#2758 - Steam: Angeloonie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Silasje

Silasje

www.Entjes.eu

Ik ben nog helemaal niet aangevallen door haaien, ik schrik me juist elke keer rot als er weer een beer uit een overwachtse hoek komt...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Pff met de map editor kan men niet eens een Co op map maken :s
Je kan wel ai en vehicles toevoegen, maar online zetten kan niet :s
Alleen MP dus zonder animals,vehicles en AI.
Erg jammer imo..

Heb er maar een MP map van gemaakt, bots eruit gegooit en MP objectives erin.
Mochten jullie zin/tijd hebben, zou ik het erg op prijs stellen als jullie mijn map zouden willen voten.
Je kan bij de Map Archive zoeken naar ''SlimShore'' deze map heb ik gemaakt.
Als de match voorbij is kun je liken, favoriten en taggen.
Bvd!

[ Voor 45% gewijzigd door Verwijderd op 03-12-2012 02:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Okasha
  • Registratie: November 2000
  • Niet online
Silasje schreef op maandag 03 december 2012 @ 01:27:
Ik ben nog helemaal niet aangevallen door haaien, ik schrik me juist elke keer rot als er weer een beer uit een overwachtse hoek komt...
Werd gisteravond ook gek :) Ben uiteindelijk gaan "jagen" met een vrachtwagen. Ging prima :) Ook beren doet ie goed

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sipio
  • Registratie: Augustus 2002
  • Niet online
Angeloonie schreef op maandag 03 december 2012 @ 01:15:
Fucking hell die krokodillen en haaien scaren elke keer de f*ck uit me :D

Vooral die haaien zijn echt doodeng. Denk je veilig te zijn na wat haaien afgeknald te hebben, duik je naar treasure, zit er toch nog een haai. HAP! AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAHHHH PANIC!!!

Ook die krokodillen zie ik soms slecht, hangt er ineens zo'n veredelde handtas aan je been. :o

Bij alle andere dieren niet echt paniekaanvallen gehad, maar bij deze wel, ook omdat het ook veel ruiger er aan toe gaat dan bijv. een Dingo oid.
Ik moet eerlijk toegeven dat ik op mijn leeftijd dat schrikken elke keer ook vervelend begin te vinden :+
Heb van te voren ook al goed gecheked of er geen spinnen in de game zitten want dan had ik deze wel laten liggen.

Zelf nog steeds op zoek naar een cheat, zoals ik al eerder aangaf vind ik het een leuk spel en de dieren jagen een toevoeging alleen ben ik er persoonlijk wel een beetje klaar mee.
Wil nu gewoon het verhaal verder spelen en die beesten eigenlijk met rust laten tenzij ze mij aanvallen dan moet het ;)

Al diverse trainers gezien maar of payed of registreren of malware, iemand hier zei al eerder dat er een cheatengine is maar geen idee hoe zoiets te gebruiken, heb volgens mij ook nog nooit eerder een trainer gebruikt, als het voorkwam om te cheaten was het meestal gewoon console commands.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shodan
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 05-09 14:32
Ik heb al een flinke bug ontdekt in deze game: De tijd gaat 2x zo snel :s
Pagina: 1 ... 14 ... 32 Laatste

Let op:
We praten hier over de game, niet over vragen/problemen met het draaien er van (hop daarvoor naar SPV) en ook niet of je game wel/niet binnen hebt gekregen.

Dus NIET: posts a la "is mijn videokaart wel snel genoeg?", "gisteren kwam de postbode langs", e.d.

Oh en als je het al uitgespeeld hebt: ga niet hier het verhaal van de game uit de doeken doen.
Of zet het op zijn minst tussen de spoiler-tags. Anderen zijn de game nog aan het spelen en ervaren het graag zelf.