Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ircghost
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 23:15

Ircghost

Honeybadger doesn't care!

Topicstarter
Aan iedereen die opgenomen wil worden in de spelerslijst voor co-op/multiplayer DM mij even dan voeg ik je toe aan de te maken lijst :).

Vermeldt ook even welk platform je gebruikt en indien je spelersnaam afwijkt vertel die dan ook.

[ Voor 26% gewijzigd door Ircghost op 01-12-2012 02:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HannesB
  • Registratie: Oktober 2012
  • Laatst online: 11-09 18:57
SmokingCrop schreef op zaterdag 01 december 2012 @ 00:06:
[...]

hmm, werkt idd alleen maar met zqsd, maar het zou eigenlijk wel kunnen dat dit voorheen ook zo was :P
nu ja, het werkt met de standaard controls dus zo'n groot probleem is het niet.

en whoopie, alle crafting upgrades :D
Ik vind het toch vrij lastig, mijn interactie key is 'y', wat al lastiger te typen is met de standaard keys. :) Ok het werkt, dat wel. Maar in principe zou het niet mogen. Hopelijk wordt dit opgelost in een volgende patch. Momenteel weinigen die er over klagen zo te zien. Op het forum van ubisoft krijg ik alleszins geen respons. Ben blij dat ik toch niet de enige ben, was al van plan om alles opnieuw te installeren (zou dan al 3e keer zijn) en het verhaal ook opnieuw te beginnen (ik dacht al dat er misschien ergens een corrupte file was).

Bedankt voor je reactie, je hebt me goed kunnen helpen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zerosum
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 13-09 11:42
Ik vind trouwens wel dat je snel alle wapens kunt krijgen, tenzij er nog nieuwe unlockables komen???

Volgens guru3d komen er maandag of dinsdag nieuwe performance drivers voor de AMD videokaarten:

http://www.guru3d.com/art...e_review_benchmark,1.html

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HannesB
Madrox schreef op zaterdag 01 december 2012 @ 00:27:
Durf het bijna niet te zeggen, maar ik baal als een stekker want ik kan niks met die eerste fijne knul met zijn mesje. Space flikkert in beeld, ik space me suf, probeer de muis, andere toetsen maar het mes verdwijnt telkens tussen mijn ribben :( Help O+
Je hebt het over het moment dat je vlucht van Vaas en iemand boven je springt? Je moet zo snel mogelijk drukken op je 'jump' knop. Als die als space is ingesteld, zo veel mogelijk en vooral zo snel mogelijk space achter elkaar drukken. Bij mij ging het van de eerste keer. Meer kan ik je niet helpen.

[ Voor 3% gewijzigd door HannesB op 01-12-2012 08:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SacreBleu
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 13-09 13:18
Zerosum schreef op zaterdag 01 december 2012 @ 08:01:
Ik vind trouwens wel dat je snel alle wapens kunt krijgen, tenzij er nog nieuwe unlockables komen???

Volgens guru3d komen er maandag of dinsdag nieuwe performance drivers voor de AMD videokaarten:

spoiler:
Verder in het spel zul je zelfs een nieuw eiland unlocken, ook daar worden er een paar extra
wapens unlocked. Die overigens een stuk prijziger zijn.

NZXT H9 Flow White | MSI MAG X670E TOMAHAWK WIFI | AMD 7800X3D | Lian Li Galahad II Trinity 360 | 64GB 6000CL30 | Nvidia RTX 4080 | Samsung Odyssey G8 OLED | Corsair RM850x

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jumpman
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 13-09 09:03
Gisteren de game ook even gespeeld, en het loopt ongelooflijk goed op de GeForce GT 555M 3GB, dit had ik niet verwacht. Wat een game, eindelijk weer een game dat als Far Cry voelt, nu nog hopen op geen fantasy/science fiction wezens. Hoe je ook in het verhaal gezogen wordt aan het begin, is erg goed gedaan.

Ik zit nog steeds op nVidia Driver Version 301.42 en durf eigenlijk niet te upgraden naar versie 310.64 (ook al heeft deze Far Cry 3 optimalisaties), gezien de vele problemen die mensen hebben.

Nintendo Network ID: Oo_Morris_oO | PSN: Oo_Morris_oO.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SacreBleu
  • Laatst online: 13-09 13:18
Jumpman schreef op zaterdag 01 december 2012 @ 08:57:
Gisteren de game ook even gespeeld, en het loopt ongelooflijk goed op de GeForce GT 555M 3GB, dit had ik niet verwacht. Wat een game, eindelijk weer een game dat als Far Cry voelt, nu nog hopen op geen fantasy/science fiction wezens. Hoe je ook in het verhaal gezogen wordt aan het begin, is erg goed gedaan.

Ik zit nog steeds op nVidia Driver Version 301.42 en durf eigenlijk niet te upgraden naar versie 310.64 (ook al heeft deze Far Cry 3 optimalisaties), gezien de vele problemen die mensen hebben.
Die science fiction wezens zijn meer een idee van Crytek, welke gelukkig niets te maken heeft met de ontwikkeling of het schrijven van Far Cry 2 en 3.

NZXT H9 Flow White | MSI MAG X670E TOMAHAWK WIFI | AMD 7800X3D | Lian Li Galahad II Trinity 360 | 64GB 6000CL30 | Nvidia RTX 4080 | Samsung Odyssey G8 OLED | Corsair RM850x

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M2M
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 11-09 17:01

M2M

medicijnman

SacreBleu schreef op zaterdag 01 december 2012 @ 08:58:
[...]

Die science fiction wezens zijn meer een idee van Crytek, welke gelukkig helaas niets te maken heeft met de ontwikkeling of het schrijven van Far Cry 2 en 3.

-_-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• R-utger
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 13-09 08:44
SomerenV schreef op vrijdag 30 november 2012 @ 23:58:
Net de (tot nu toe) vetste missie gedaan! Ik zal het in spoilers zetten en om een hint te geven: Flammenwerfer & wub wub

spoiler:
Die missie met de wietvelden in de hens zetten deed me enorm denken aan die ene missie uit GTA: SA waarin je dat ook moest doen. Erg gaaf om gewoon als een halve gare met een vlammenwerpen door die velden heen te gaan! Ook was de muziek echt geniaal ondanks dat ik totaal geen Skrillex fan ben ^^ Erg gave missie!
ook de mijne tot nu toe :D

Intel i7 8700K / Z370 Maximus X Code / 16GB G-SKILL 3200 C14 / ASUS Strix 3090 / Lian Li O11 Dynamic / NZXT X62 / Samsung 970 EVO 500GB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zerosum schreef op zaterdag 01 december 2012 @ 08:01:

Hmmm. Ik heb niet echt problemen met de Drivers. Loopt als een trein. Reso: 1920x1080 Alles high/ultra/HDAO maar geen AA. 50-60 fps. Heb wel beta drivers.. 12.11 beta 8

Specs:

AMD Phenom II X4 965 OC @ 4 Ghz
8GB Ram
EAH 6950 1GB OC @ 880Mhz/1350Mhz

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zerosum
  • Laatst online: 13-09 11:42
Ik heb in voertuigen nog wel eens framedrops, dus ik kijk wel uit naar die drivers.

I7-930@4.0ghz, HD7970@1100/1400

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zerosum schreef op zaterdag 01 december 2012 @ 09:55:
Ik heb in voertuigen nog wel eens framedrops, dus ik kijk wel uit naar die drivers.

I7-930@4.0ghz, HD7970@1100/1400
Daar moet ik je wel gelijk in geven. Komt vooral door die pop-up textures denk ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jorn1986
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 23:28
Mijn mening tot dusverre ik gespeeld heb:

Draait als een zonnetje @ 1920x1200 DX11, Ultra settings, 4xMSAA, Alpha Coverage @ enhanced en HDAO enabled (SSAO settings). Ik gok zo'n 40-50 fps, maar heb geen fraps er op staan.
De graphics zijn mooi, maar was er anno 2012 niet nog veel meer mogelijk? Het is mooi, maar IMO niet supermooi ofzo, terwijl Far Cry 1 in 2004 (die ik toen nog speelde op een ATI X800pro :D ) echt revolutionair was qua graphics.
Als ik de vergelijking trek met eerdere getoonde beelden van Crysis 3, vindt ik dat toch écht veel mooier, ondanks de compleet andere setting. Crysis 3 heeft ook een wat realistischer kleurenfilter, terwijl Far Cry 3 veel felle kleuren gebruikt en de figuren wat cartoony overkomen.
Overigens: ik heb de kans gehad om de alpha van Crysis 3 te spelen (een week lang in november), en die kreeg mijn HD7970 op slechts 25-30 fps, dus het is niet zomaar dat die veel mooier is afgaande op GPU-prestaties.

Verder een vraagje over die eerder geposte benchmark site: Als ikzelf SSAO op SSAO zet, knipperen bij mij de schaduwen, maar op HDAO dus niet; waar kan dat mogelijk aan liggen?

Verder over de game zelf: qua gameplay zitten er te weinig ''echte'' missies in, het is blijkbaar de bedoeling dat je ontzettend veel side-missions gaat doen, zoals in Assassin's Creed.
Zo moet je op een 8e missie helemaal van de westkant van het Noordereiland naar de oostkant gaan van het Noordereiland, terwijl dat complete gebied in mijn geval nog onontdekt was. Zo stak ik al gauw 2 uur tijd in het afzetten van radio towers en overnemen van control posts, voordat ik pas een keer aangekomen was in die sloppenwijk. Mijn punt is: er hadden wat mij betreft best een aantal missies tussen mogen zitten om langzaam maar zeker de omliggende radio towers en control posts ook over te kunnen nemen. Nu ga je dus van hot naar her over het Noordereiland en moet je zelf maar weer extra tijd naast de ''echte'' missies steken in die sidemissions.
Die sidemissions leveren echter wel weer veel XP-punten op, waar je dan bijvoorbeeld weer extra health-balkjes van kan opwaarderen, waardoor het spel weer net wat makkelijker wordt. Ikzelf ben in het begin van het spel een aantal keren doodgegaan omdat ik toen nog maar 2 health-balkjes had en geen body armor.
En als we het toch over Assassin's Creed hebben: het overnemen van radio towers en het overnemen van control posts doet mij erg denken aan het observeren van towers en het overnemen van ''dens'' in Assassin's Creed Revelations.
Verder een handige feature dat als je eenmaal een control post hebt overgenomen je er snel heen kan reizen, want dat was ontzettend irritant in Far Cry 2. Wel een gemis is dat als je zelf per voet of per auto ergens heen gaat en iets in FC3 op de map geselecteerd hebt, er niet automatisch een optimale route tevoorschijn komt en je zelf maar een weg moet zoeken door het oerwoud.
Verder zijn de geluiden die ik in het begin hoorde een copy-paste van Far Cry 2 en daar begon ik een vieze bijsmaak van te krijgen: enerzijds vanwege de herinneringen aan Far Cry 2, anderzijds vanwege het misschien een beetje lui zijn van de ontwikkelaars om geen nieuwe geluiden te maken.

Terugkomend op de vergelijking met Assassin's Creed: ik was eerlijkgezegd een beetje Assassin's Creed ''moe'' vanwege de ontelbare sidemissions, maar FC3 slaat vrolijkweg ook die richting in. Je kan urenlang sidemissions en dergelijke gaan doen, zoals pokeren of quests doen, terwijl je geen steek verder komt in het aantal % van de singleplayer. Je bent verder ook wel bijna verplicht veel sidemissions te doen vanwege het behalen van XP-punten, waar je later weer vaardigheidspunten voor krijgt, welke je écht nodig gaat hebben om latere (moeilijkere) missies door te komen. De vijanden zijn namelijk niet superslim, maar ze weten je soms toch aardig te verrassen en keihard te flanken.

De besturing: het heeft mij aardig wat gewenning gekost, zo wou ik granaten en molotov-cocktails gooien en moest ik dat met m'n middle-mousebutton doen (dus drukken op het muiswieltje), wat allemaal een beetje onlogisch is omdat in andere games het een druk op de knop G is.
Verder is de besturing wat houterig en moet je voor iedere handeling E ingedrukt houden, terwijl in GTA bijvoorbeeld een enkele druk op de knop voldoende is om een auto in te springen.
Ook kan je aan de besturing wel merken dat het een console-port is. Als je eenmaal auto rijdt heb je eigenlijk op de PC helemaal geen toetsenbord nodig, maar een controller met analoge besturing, omdat je in bochten soms maar beter op A of D kan ''tappen'' om de bocht niet slecht door te komen, net als met het gas: vol uit of geen gas geven.

Final words (na zo'n stuk getypt te hebben): Far Cry 3 is Assassin's Creed in de jungle van 2012 geworden :P

EDIT: nog 1 dingetje dan:
Je moet bijna verplicht naar dieren zoeken en deze villen om weer een extra accessoire te kunnen ''maken'', dus als je persé een grotere rugzak wilt hebben, moet je echt in de map op zoek gaan naar waar je die dieren veel vindt. Weer zo'n side-mission achtig iets waar je veel tijd aan kwijt gaat zijn. Het jammere is ook dat je persé eerst de kleine moet kopen maken, daarna de middelmaat, daarna de grote, en daarna de allergrootste. Gelukkig staan de dieren wel op de kaart aangegeven waar je ze (veel) kan vinden.
Wat mij betreft had je dit ook gewoon moeten kunnen kopen bij een arms-dealer.

[ Voor 5% gewijzigd door Jorn1986 op 01-12-2012 10:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• QwaftZefoni
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 12-09 18:57
^ nav je kleurfilter opm.

Misschien wordt het mogelijk via ENB met enbpallete's te spelen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dCY
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 20-05 15:11

dCY

klein vraagje, wat ik niet terug kan vinden.. zelfs niet met google...

hoe gooi je een granaat?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• beany
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 19:58

beany

Meeheheheheh

dCY schreef op zaterdag 01 december 2012 @ 11:02:

hoe gooi je een granaat?
Scrollwheel op je muis indrukken... beetje onhandig gekozen, snel wijzigen in je controls settings(waar je dit antwoord overigens had kunnen vinden ;) )

Dagelijkse stats bronnen: https://x.com/GeneralStaffUA en https://www.facebook.com/GeneralStaff.ua

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ultraman
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 11-09 14:49

Ultraman

Moderator Harde Waren

Boefje

Modbreak:Heren, even voor de goede orde: Laten we het hier vooral over de game zelf hebben.

Als je problemen hebt met het spel draaiende te krijgen of je afvraagt of je hardware het wel aan kan: niet hier. De system requirements zijn bekend, als je problemen hebt is er: [Multi] Far Cry 3 - Problemen, specs, etc.
Dus kort: Hier ligt de focus op de game, niet op je systeem.
Danku voor de aandacht.

[ Voor 9% gewijzigd door Ultraman op 01-12-2012 11:09 ]

Als je stil blijft staan, komt de hoek wel naar jou toe.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jorn1986
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 23:28

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NoFearCreations
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 13-09 13:55

NoFearCreations

3DPrint the world!

Gister ook nog even gespeeld, maar trekt mij niet echt. Het is Just Cause zonder coole grappling hook.
Ook continu dat wapen in je beeld terwijl je loopt ziet er niet uit, zou toch mooi zijn om die te kunnen holsteren. Ziet er verder wel goed uit, en het idee is leuk. Alleen die planten en huiden verzamelen vind ik niet in een shooter thuis horen. Begint meer richting een RPG te gaan.

Snap ook niet waarom deze game wel onder shooters staat, en bijvoorbeeld Hitman niet. Dit is meer een adventure game geworden dan een shooter...

---RAWE CEEK!!!---

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brutal1ty
  • Laatst online: 29-08 16:01
NoFearCreations schreef op zaterdag 01 december 2012 @ 11:26:
Gister ook nog even gespeeld, maar trekt mij niet echt. Het is Just Cause zonder coole grappling hook.
Ook continu dat wapen in je beeld terwijl je loopt ziet er niet uit, zou toch mooi zijn om die te kunnen holsteren. Ziet er verder wel goed uit, en het idee is leuk. Alleen die planten en huiden verzamelen vind ik niet in een shooter thuis horen. Begint meer richting een RPG te gaan.

Snap ook niet waarom deze game wel onder shooters staat, en bijvoorbeeld Hitman niet. Dit is meer een adventure game geworden dan een shooter...
Totaal niet mee eens :P Behalve dat ik Just Cause verschrikkelijk saai vond zijn deze kleine RPG elementjes die je noemt al vaker in shooters gepropt en maakt dat dit absoluut geen RPG wat staat voor Role Playing Game. Een voorbeeld van een echte RPG is Baldurs Gate 2 of The Elder Scrolls saga.

Het niet kunnen holsteren is jammer, maar niet groot genoeg om het een echt minpunt te noemen vind ik. Kan in zoveel games niet.

Hitman is geen shooter omdat dat ten eerste third person is en je héél veel geduld moet uitoefenen én de nadruk ligt op onopgemerkt je zaakjes afhandelen. Veel geduld dus, observeren van je doelwit, volgen, je opties bekijken etc etc. Je hoeft volgens mij niet eens te schieten bij veel opdrachten daar. Bij dit spel kan dat wel en is het gewoon 1 van de 2 speelstijlen: sneaken of guns blazing, hangt maar net van jouw wil af. Als je dit punt bij Dishonored zou maken zou ik het nog een klein beetje snappen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ye-roon
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 09-09 12:15

ye-roon

knaak

Ik heb de retail versie van FarCry3, en gezien er multiplayer in het spel zit dacht ik dat dit gewoon via steam geregeld was. Maar ik kan mijn retail key niet activeren bij steam. Weet iemand er dus 2 versies zijn? 1 met steam en 1 zonder? lijkt me namelijk niet handig gezien er ook MP in de game zit (die niemand gaat spelen maar toch :p)

Dus de vraag is eigenlijk of ik de retail key kan toevoegen aan steam en dus niet meer hoef na te denken waar ik de dvd gelaten heb :)

Harder, Better, Faster, Stronger | Battletag: yeroon#2383

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hupske
  • Laatst online: 23:37

Hupske

AFCA

ye-roon schreef op zaterdag 01 december 2012 @ 11:51:
Ik heb de retail versie van FarCry3, en gezien er multiplayer in het spel zit dacht ik dat dit gewoon via steam geregeld was. Maar ik kan mijn retail key niet activeren bij steam. Weet iemand er dus 2 versies zijn? 1 met steam en 1 zonder? lijkt me namelijk niet handig gezien er ook MP in de game zit (die niemand gaat spelen maar toch :p)

Dus de vraag is eigenlijk of ik de retail key kan toevoegen aan steam en dus niet meer hoef na te denken waar ik de dvd gelaten heb :)
Het spel installeren en je code invoeren bij uplay?
Dan kan je hem al spelen zonder de DVD.

Bekijk mijn Cults3d pagina voor simracing ontwerpen. iRacing.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Playa del C.
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 23:50
ye-roon schreef op zaterdag 01 december 2012 @ 11:51:
Ik snap niet waarom je denkt dat Steam nodig is voor multiplayer, en dat is dus ook niet zo. Steam is gewoon een game-download en tevens friends management programma. De multiplayer zit gewoon ingebouwd in het spel zelf.

Wat betreft codes. Er zijn twee mogelijkheden: of je hebt een Steam game of je hebt een niet-Steam game. Beide zijn niet uitwisselbaar. Alle DVD versies en de UPlay download versie zijn dus niet-Steam. Alleen als je het spel via Steam koopt heb je een Steam versie. Ook wel logisch, want anders zou iedereen gebruik kunnen maken van de Steam servers, zonder dat Steam er geld voor krijgt.

In jouw geval kan je dus niet via Steam werken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shodan
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 05-09 14:32
Gisteren ook begonnen met spelen. Erg tof spel!

Heb wel uren besteed aan het optimaliseren van de graphics.

Ik speel op 1680*1050. Settings zijn nu Ultra, maar zonder MSAA en met PostFX op gemiddeld. FPS = 50+

Post FX geeft vanaf high een enorme fps dip (10+) terwijl ik absoluut geen verschil kan zien. Waarschijnlijk zit er een motion blur filter in en een FXAA optie.
Iedereen die moeite heeft om met een redelijk goed systeem de game op acceptabele framerate te draaien kan ik adviseren deze optie op gemiddeld te zetten.

Andere opties die ik bekeken heb: SSAO vs HBAO vs HDAO. Helaas zijn in farcry 3 de eerste 2 AO opties niet mooi uitgewerkt. Het geeft opbjecten een vreemde schaduwwaas die nergens op slaat. De laatste optie HDAO is erg subtiel, maar wel heel mooi. Mocht je extra snelheid willen dan kan je deze optie op SSAO zetten. Ook is er een optie om SSAO helemaal uit te zetten, maar dan moet je een xml bestand editen.

Schaduwen: Ik vind dat er een groot verschil is tussen high en very high /ultra, zowel visueel als kwa performance. Bij ultra zijn de schaduwen geen pure projecties meer en zijn ze licht geblurd. Dit is in mijn ogen vele malen realistischer. Wel scheelt het ook zo'n 10 fps tussen high en very high of ultra.

Aangezien ik geen MSAA gebruik doet Alpha to coverage bij mij helemaal niks. Ik vind de aliasing in de game best meevallen en vind het dus de performance drop niet waard (ook zo'n 10fps)

DE opties om dus naar te kijken voor verbetering in fps:

Post FX -> weinig verschil in grafisch opzicht, maar aanzienlijk in performance
Schaduwen: High -> very high en ultra kost bij mij ook 10 fps, maar ik vind dat het waard
SSAO -> Geen HDAO gebruiken geeft 5fps winst (ik vind het het absoluut waard)

Uiteraard kost MSAA ook veel performance. Zeker in combinatie met alpha to coverage.

Had eigenlijk een mooi overzicht met plaatjes willen maken maar ik ben te lui, bovendien zullen er tig sites komen die zoiets uitgebreid op een rijtje gaan zetten.

Mijn specs: i5 2500k @4.5GHz, 6970 2GB, 8GB, win7 64

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ye-roon

ye-roon

knaak

hupske schreef op zaterdag 01 december 2012 @ 11:59:
[...]

Het spel installeren en je code invoeren bij uplay?
Dan kan je hem al spelen zonder de DVD.
mja, het spel ligt nog bij me zus, ik krijg het met de kerst (vond me moeder leuk), maar ik dacht makkelijk te zijn en de keys ff op de foto te zetten en in te vullen in steam. Maar dat gaat dus niet :S. Maar key invoeren bij Uplay, hmmmmz, is ff zien hoe dat gaat werken :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hupske

Hupske

AFCA

ye-roon schreef op zaterdag 01 december 2012 @ 12:02:
[...]

mja, het spel ligt nog bij me zus, ik krijg het met de kerst (vond me moeder leuk), maar ik dacht makkelijk te zijn en de keys ff op de foto te zetten en in te vullen in steam. Maar dat gaat dus niet :S. Maar key invoeren bij Uplay, hmmmmz, is ff zien hoe dat gaat werken :)
Haha, ja dan moet je lang wachten.
Je moet dan eerst ergens een ISO vandaan halen. Installeren en dan kan je pas de key invullen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ircghost
  • Laatst online: 23:15

Ircghost

Honeybadger doesn't care!

Topicstarter
@ Shodan, misschien volgende keer de modbreak even lezen? :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mavvie
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 10-05-2021
SomerenV schreef op vrijdag 30 november 2012 @ 23:58:
Net de (tot nu toe) vetste missie gedaan! Ik zal het in spoilers zetten en om een hint te geven: Flammenwerfer & wub wub

spoiler:
Die missie met de wietvelden in de hens zetten deed me enorm denken aan die ene missie uit GTA: SA waarin je dat ook moest doen. Erg gaaf om gewoon als een halve gare met een vlammenwerpen door die velden heen te gaan! Ook was de muziek echt geniaal ondanks dat ik totaal geen Skrillex fan ben ^^ Erg gave missie!
Ik kom alleen niet door het volgende

spoiler:
Op den duur moet je dat visserdorpje in en die boot met een RPG kapot schieten alleen lopen daar zoveel gasten rond (+1 met heavy duty) en ik met mn vlammenwerper en kan dat nooit aan.

Twitter | Linkedin

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• atlantisx
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 24-07-2021
Heeft iemand al de co-op uitgespeeld? Is er hierna wel een free roam? Verwachte dat er co-op free roaming op het main eiland zou zijn, maar dit lijkt helaas niet zo te wezen.

(Co-op verhaal is blijkbaar ook maar op één eiland, wat vrij klein is...)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shodan
Ircghost schreef op zaterdag 01 december 2012 @ 12:17:
@ Shodan, misschien volgende keer de modbreak even lezen? :P
Heb ik gelezen, die heb ik genegeerd. Ik heb geen probleem met het spel dus ga niet in een topic iets neerplempen waar bijna niemand kijkt. Tja we zitten op een tweakers forum en console spelers vinden het misschien irritant, maar dan moet er maar misschien net als bij battlefield een onderscheid komen tussen PC en console versie.

Tja het spel is net uit dus dan zijn mensen hier in eerste instantie nog veel mee bezig, dat krijg je nu eenmaal...

Edit: Nu ik de modbreak herlees heb ik sowieso niks "fout" gedaan :) Dat gaat alleen over hardware, ik heb het over het spel en zijn instellingen...

[ Voor 10% gewijzigd door Shodan op 01-12-2012 12:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LiquidT_NL
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 13-05-2021
hupske schreef op zaterdag 01 december 2012 @ 12:06:
[...]

Haha, ja dan moet je lang wachten.
Je moet dan eerst ergens een ISO vandaan halen. Installeren en dan kan je pas de key invullen.
Je kan gewoon officiele game downloader gebruiken. Ik kan het alleen niet zo terugvinden, ik had gisteren via zo'n serial-verkoopsite een link gevonden (spul werd ook gewoon gehost door Ubi zelf). Via Uplay zelf kan je helaas niet downloaden :(

Explorers in the further regions of experience...demons to some, angels to others.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brammel
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 20:38
Relaxed, wilde net ff met een vriend multiplayer proberen maar he enige wat ik krijg is "Could not join game"...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KaleBatzZ
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 26-08 14:06
Deze downloader heb ik gebruikt en werkt prima. Is van Ubisoft, maar staat op rapidshare.
Far Cry 3 DownloadManager

Ik lust geen rotte appels...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mijn Laptop Asus 17,2 inch scherm / Intel Core i7 3610 / Nvidia Geforce GT630M 2 GB / 750 GB werkgeheugen / Windows 8 Professional .
Far Cry 3 draait hier zo mooi op en zelf op low settings is Far Cry 3 nog mooier dan een console versie .
Ik sta verbaast dat mijn Asus Laptop deze nieuwe game aankan , een TOPPER notebook .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• k1978
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 13-09 07:27
@Shodan goeie post !!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hupske

Hupske

AFCA

LiquidT_NL schreef op zaterdag 01 december 2012 @ 12:49:
[...]

Je kan gewoon officiele game downloader gebruiken. Ik kan het alleen niet zo terugvinden, ik had gisteren via zo'n serial-verkoopsite een link gevonden (spul werd ook gewoon gehost door Ubi zelf). Via Uplay zelf kan je helaas niet downloaden :(
Deze link bedoel je dan?

http://cdn.bitporium.com/FC3/FC3_ODM.exe

Of die van KaleBatzz.

Voor de rest vind ik MP nog best tegen vallen in het spel.
Voordat je weer een potje hebt gevonden ben je weer paar minuten verder en dan vervolgens speel je dan met 8 man ofzo.
Nog geen 1 keer een potje mee gemaakt waar de hele server vol zit.

[ Voor 25% gewijzigd door Hupske op 01-12-2012 13:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shodan
Ah, doe ik er in ieder geval nog iemand een plezier mee ;). Tja, zou wat uitgebreider kunnen met plaatjes, maar ik denk dat daar binnen een paar dagen sites mee vol staan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Voxalizer
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 11-09 18:40

Voxalizer

Quicksilver Bullets

Ligt het nou aan mijn pech (of geluk, discuss) dat ik nu zo'n 4 outposts achter elkaar heb ingenomen waarbij er telkens tijdens mijn (stealth) aanval ineens een tijger of panther me komt meehelpen? Beesten veroorzaken totale chaos. Het enige dat ik zelf nog hoef te doen is gasten op daken en in torentjes zelf uitschakelen, die beesten doen de rest wel.

Lijkt wel of die beesten me lopen te stalken. Best hilarisch. Ik heb zelfs de game opnieuw gestart, maar de outpost erna gebeurde het doodleuk weer!

Edit: Over het spel zelf: Geweldig. In het begin heb ik vooral stealth gespeeld, maar op een gegeven moment vond ik vijanden met grote branden en explosies opjagen gewoon te leuk. C4, mijnen, vlammenwerpers, pijlen met vuur... Man, wat een feest. Who needs stealth? Ook vind ik de voiceacting en story echt geniaal. Die Brody zelf is aan zn comments in heftige situaties te horen ook best wel een bad-ass thrillseeker, bevalt me wel.

[ Voor 30% gewijzigd door Voxalizer op 01-12-2012 13:40 ]

PSN / Steam: Voxalizer // Battle.net: Plaguehead#2325 // Common sense isn't very common.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brilsmurfffje
  • Registratie: December 2007
  • Niet online

Brilsmurfffje

Parttime Prutser

Shodan schreef op zaterdag 01 december 2012 @ 13:29:
[...]

Ah, doe ik er in ieder geval nog iemand een plezier mee ;). Tja, zou wat uitgebreider kunnen met plaatjes, maar ik denk dat daar binnen een paar dagen sites mee vol staan.
Was al een keer eerder gepost, maar voor de geïnteresseerde:

https://www.gamestar.de/s..._check,45692,3006886.html

Staat ook een plaatje bij wat je van welke grafische kaarten in Far Cry kan verwachten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JAMF
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 14-08 19:07

JAMF

010 the number of the best

Weet er iemand hoe je op UbiShop de GEWONE editie kan downloaden.
Ik heb een code van AMD Never Settle bij aankoop van videokaart gekregen, maar als ik de invul bij het vakje voucher wordt er geen bedrag afgehaald.

Dat komt misschien omdat in de UbiShop alleen de Deluxe versie en de Insane editie te downloaden zijn

Ze kenne lulle wat ze willen, maar 12 wijven hebben 24 billen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Asgaro
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 20-08 09:51
dCY schreef op zaterdag 01 december 2012 @ 11:02:

hoe gooi je een granaat?
Gamers die nooit het Options menu bekijken... Why? :')

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ye-roon

ye-roon

knaak

Thanks for the downloaders. Hij is nu bezig, nu ff afwachten :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hupske

Hupske

AFCA

JAMF schreef op zaterdag 01 december 2012 @ 13:39:
Weet er iemand hoe je op UbiShop de GEWONE editie kan downloaden.
Ik heb een code van AMD Never Settle bij aankoop van videokaart gekregen, maar als ik de invul bij het vakje voucher wordt er geen bedrag afgehaald.

Dat komt misschien omdat in de UbiShop alleen de Deluxe versie en de Insane editie te downloaden zijn
Paar post terug leest.
Gebruik die download managers. Installeer je spel, start hem op en dan komt er een menu. Daar moet je je code invoeren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Z500
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 08-09 09:42
ben ik de enige die plantjes plukken en varkens neerschieten totaal niet boeiend vind? Jammer dat je dit moet doen om verder te komen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brilsmurfffje
  • Registratie: December 2007
  • Niet online

Brilsmurfffje

Parttime Prutser

Z500 schreef op zaterdag 01 december 2012 @ 13:56:
ben ik de enige die plantjes plukken en varkens neerschieten totaal niet boeiend vind? Jammer dat je dit moet doen om verder te komen.
Het is ook nooit goed, zitten die elementen er niet in dan is het weer: "Het is steeds schiet die neer, zoek die etc."
Ik vind het juist wel wat hebben dat je moet survivallen en het is niet verplicht in de zin van je moet het doen. Als jij geen health nodig hebt dan hoef je ook geen plantjes te zoeken. In Far Cry 2 kreeg je gewoon random malaria.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shodan
Weet iemand trouwens waar zwijnen zitten... Ik vind er zo weinig, alleen maar varkens....

Edit:

Oh vet, ik wist helemaal niet dat ik lost expedition versie had? Ik heb een G2play key, denk vul hem ook eens in bij exclusieve content. Gaaf! :P

[ Voor 47% gewijzigd door Shodan op 01-12-2012 15:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Visgek82
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 20:23
Even 2 vragen.

Heb meerdere vrienden waarbij het spel na installatie NIET bij uplay komt te staan, en die moeten 'm dus handmatig starten via de .exe file... Is dit een bekend iets, en hoe is het op te lossen?

Nog een vraag, had 'm al eerder gesteld maar nog geen antwoord op gevonden.. ik zou zo graag globaal het hele voice chat gebeuren uit willen zetten in multiplayer.. wordt gek van die russen.. kan iemand mij aub vertellen hoe?

Ryzen 7 7700X , 32 GB RAM, ProArt 4080 Super, MSI B650 Tomahawk, 2x2tb NVME

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vinom
  • Laatst online: 22:42
Ja, wat mij betreft ben je de enige.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Z500
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 08-09 09:42
vinom schreef op zaterdag 01 december 2012 @ 15:41:
[...]

Dat betwijfel ik...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BobB
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 20:37
Wie heeft er al ervaring met de MP en dan vooral de CO-OP? Lijkt me cool om met vrienden daar de buurt te gaan verkennen, maar over de CO-OP-modus die er al het goed is inzit, kan ik niet echt veel reacties vinden. Ook YouTube geeft vooral footage van de E3 en GamesCom...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MAGDATTT
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 11-09 08:40
Zijn er meer mensen die niet kunnen aanloggen op uplay? Wat een gezeik dit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Visgek82
MAGDATTT schreef op zaterdag 01 december 2012 @ 15:50:
Je kunt Uplay in offline mode starten, en als ik het goed begrepen heb kun je dan gewoon spelen. ook progress e.d zou bewaard worden , maar pin me er niet op vast.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ElPaco
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 00:24
Je kan inderdaad gewoon in offline mode spelen, toen ik dat gisteren deed werkte alles gewoon (op MP en Co-op na natuurlijk).

WoT stats

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Offline werkt ook niet nu. :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Visgek82
Waarom niet? werkt hier prima

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Vreemd... bij mij zijn mijn games verdwenen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Okasha
  • Registratie: November 2000
  • Niet online
Wat een irritante middag :) Vanmiddag GFX gekocht en nieuwe Harddisk met natuurlijk FC3 om te gaan gamen. Hele middag al gezeik, MBR verwijderd van de startup schijf, geen Win7 schijf voor handen, DVD1 doet gek, nu EINDELIJK geinstalleerd, ligt UPLAY plat. OMG misschien was het toch een fout om mijn PC weer game-klaar te krijgen en had ik toch bij de PS3 moeten blijven :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoseSolane
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 12-09 07:47
MAGDATTT schreef op zaterdag 01 december 2012 @ 15:50:
Dat dacht ik dus ook. Ben dus maar alle posts vanaf gistermiddag gelezen, daar was ik gebleven. En nu werkt het weer. Hopelijk was dit een korte hik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FastFred
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 21:47
zie problemen topic, sorry :)

[ Voor 94% gewijzigd door FastFred op 01-12-2012 16:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Speedy_Gonzalez
  • Laatst online: 17:20

Speedy_Gonzalez

Aaribaaaaaa

Heb vanmiddag de pc geformatteert om van die eindeloze crashes af te komen, en wat denk je...... hij crasht nog altijd net zo snel. Weer een hele middag voor jan zak zitten etteren, en nu kan je weer niet inloggen.

Wat een ellende heb ik van die farcry, krijg al spijt dat ik em gekocht heb.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• shoombak
  • Registratie: September 2008
  • Niet online
Wat de fuck, ik heb het spel al uitgespeeld, maar ik mag het nu niet meer spelen omdat de Ubisoft servers offline zijn :')

Al de tweede keer in 2 dagen dat het niet te spelen is. Way to go Ubisoft, volgende keer download ik jullie spellen weer.

[ Voor 28% gewijzigd door shoombak op 01-12-2012 16:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pannekoek141
  • Laatst online: 22-09-2023
Wat onnodig gezijk, sorry hiervoor het is inmiddels opgelost

[ Voor 99% gewijzigd door pannekoek141 op 01-12-2012 17:08 ]

Suh dude

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donnie
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 21-05 07:57

Donnie

AKA DonCorleone

Ga ajb klagen in het problemen topic, niet hier...

[Multi] Far Cry 3 - Problemen, specs, etc.

Camera: Canon EOS 7D + Canon EF 24-70mm F/2.8 L, Canon 100mm Macro L, Canon EF 70-200mm L F/4 iS, Canon 50mm F1.8, Canon EF-S 10-22mm, Canon 580ex II, Canon 430ex II, strobist meuk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nol_NL
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 00:08
shoombak schreef op zaterdag 01 december 2012 @ 16:20:
Wat de fuck, ik heb het spel al uitgespeeld, maar ik mag het nu niet meer spelen omdat de Ubisoft servers offline zijn :')

Al de tweede keer in 2 dagen dat het niet te spelen is. Way to go Ubisoft, volgende keer download ik jullie spellen weer.
Uitgespeeld... Had je h'm een week eerder ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HannesB
Ik heb een vraag voor zij die geen insane edition hebben of alleszins de predator pack niet hebben. Voor de extended syringe kit staat er dat je black panther leather nodig hebt. Dit is te vinden via een of andere quest, hunter quest geloof ik. Betekent dit dat je dit kan vinden in een of andere koffer?

Ik zou dit graag weten, omdat ik nog geen enkel zeldzaam roofdier ben tegen gekomen, maw ik heb nog geen bewijs dat de predator pack ook geactiveerd is. Andere packs en missies bij de insane edition zijn wel ok. Maar op den duur vraag ik me af wat anders de meerwaarde is van die extra packs.

Zo heb ik al gemerkt bij het activeren van een radio tower, dat de gewone machette gebruikt wordt in die 'scène' (het breken van het slot om het kastje te openen) ipv de handcrafted dagger. Bij melee attack wordt het wel gebruikt, maar denk dat het nu ook niet beter of slechter is dan de machette.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sakete
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 13-08 18:29
Zijn er mensen hier die problemen hebben gehad bij het besturen van de hang glider van Far Cry? Mij lukt het om alleen naar rechts te sturen, niet naar boven, beneden of naar links. Ook niet als ik m'n instellingen aanpas. Vreemde bug...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HannesB
Sakete schreef op zaterdag 01 december 2012 @ 17:22:
Zijn er mensen hier die problemen hebben gehad bij het besturen van de hang glider van Far Cry? Mij lukt het om alleen naar rechts te sturen, niet naar boven, beneden of naar links. Ook niet als ik m'n instellingen aanpas. Vreemde bug...
Heb hetzelfde voor, enkel de default keys werken: zqsd. Ook al zijn die niet ingesteld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• calsonic
  • Registratie: Augustus 2012
  • Niet online
Nee heb daar geen problemen mee.
Kan met W-A-S-D sturen en met de muis rondkijken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• prutser001
  • Laatst online: 11-09 22:54

prutser001

Vaak zit het tegen en soms zi

vinom schreef op zaterdag 01 december 2012 @ 15:41:
[...]
Nee hoor hij is zeker niet de enige, waarom kun je niet 1 beest afknallen voor een 'wallet' waarom moet het nou weer de 'voorhuid van een bruingele hinkende geit met een rode stip op z'n rug' zijn? Wat een komplete onzin.. want gewoon geld in je zak stoppen kan niet?.. En waarom is een beer/hond/tijger/varaan nou weer niet voldoende..

Het voegt voor mij ook helemaal geen hol toe, uiteraard kun je wapens kopen, elke soort en maat.. Maar een rugzak? Nee dat is niet op voorraad... Die plantjes voor allerlei 'buffs' kunnen wel eens handig zijn maar het gebruik daar van vindt ik eerder storend..

Gelukkig is er cheatengine voor die onzin, heb nu oneindige rugzak, en kan oneindig geld bij me dragen. De boom in wat een onzin zeg.

En nu zit ik bij een missie _SPOILER_ :
spoiler:
Waar je Oliver moet bevrijden, hij wordt afgedropt en moet bevrijd worden.. Maar helaas moet het automagische quest gedoe me weer een bagger sniper rifle opdringen waar ik geen zak mee kan raken.. Zelf heb ik een MV-700 bij me maar kan niet wisselen.. Ik krijg het gewoon niet voor elkaar om er voor te zorgen dat Oliver niet dood gaat... Ik schiet ze voor zover mogelijk snel af maar na 7 keer proberen ben ik het wel zat.

[ Voor 7% gewijzigd door prutser001 op 01-12-2012 17:50 ]

Asus Z390 Maximus IX Hero, Intel 9900K, RTX3080, 64GB DDR4 3000, 2TB NVME, Samsung 850Evo 1TB, 4 x 14TB Toshiba, Be Quiet SB 801, Samsung 34"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dannbla
  • Laatst online: 09-09 17:35
De A.I faalt echt vaak als het gaat om rijden, als je wilt lachen moet je ze maar eens een tijdje in de gaten houden :D .

Een voorbeeld:
[YouTube: http://youtu.be/v_Nsu8HheII]

Een andere keer reed een jeep vol soldaten steeds tegen dezelfde boom. Na 6 keer de boom te raken besloot de bestuurder maar vol gas achteruit de zee in te rijden (helaas geen beelden van |:( )

Hilarisch!

There's no school like the old school and i'm the headmaster

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shodan
Pffff... ik blijf spelen :) Zo veel te doen, en de wereld is echt heel mooi. Het jagen is ook erg leuk. Hertjes is moeilijk, als ze vluchten, maar dan kan ik mijn sniper skills tenminste oefenen ;)

Nou maar weer ff kappen, morgen weer eens planetside 2 spelen, als dat niet bevalt weer snel terug naar Far cry 3!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JJ Le Funk
  • Registratie: Januari 2004
  • Niet online

JJ Le Funk

:twk

prutser001 schreef op zaterdag 01 december 2012 @ 17:47:
[...]

Nee hoor, waarom kun je niet 1 beest afknallen voor een 'wallet' waarom moet het nou weer de 'voorhuid van een bruingele hinkende geit met een rode stip op z'n rug' zijn? Wat een komplete onzin.. want gewoon geld in je zak stoppen kan niet?.. En waarom is een beer/hond/tijger/varaan nou weer niet voldoende..

[...]

Gelukkig is er cheatengine voor die onzin, heb nu oneindige rugzak, en kan oneindig geld bij me dragen. De boom in wat een onzin zeg.

[...]
als je doel is direct naar de finish hollen, dan kan je inderdaad beter god-mode aanzetten met een cheat.
Denk wel dat je daarmee het avontuurlijke effect mist waar de game juist in uitblinkt.

d:)b

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• prutser001
  • Laatst online: 11-09 22:54

prutser001

Vaak zit het tegen en soms zi

MrJayMan schreef op zaterdag 01 december 2012 @ 17:51:
[...]

als je doel is direct naar de finish hollen, dan kan je inderdaad beter god-mode aanzetten met een cheat.
Denk wel dat je daarmee het avontuurlijke effect mist waar de game juist in uitblinkt.
Zeg ik dat dan? Het enige waar ik me gewoon niet mee bezig wil houden is het 'craften', het voegt voor mij gewoon niets toe. Voor de rest speel ik het spel net zo als jij, ik ben nu pas bij de 4de of 5de quest voor de rest heb ik alleen maar towers geactiveerd, outposts over genomen, hunter/wanted/races/challenges quests gedaan enzo. Heb nu bijna het hele eiland explored wat erg leuk is. Denk dat ik nu zo'n 8 a 9 uur bezig ben.

Ik vindt het craften niet erg maar ga me geen onzin verkopen dat een portemonee of een rugzak van 1 of ander bijzonder beest moet zijn, 1 beren huid is niet genoeg? hoepel op.. En ja ik heb de gouden tiger dinges maar dan nog.. het boeit me geen (rug)zak..

Asus Z390 Maximus IX Hero, Intel 9900K, RTX3080, 64GB DDR4 3000, 2TB NVME, Samsung 850Evo 1TB, 4 x 14TB Toshiba, Be Quiet SB 801, Samsung 34"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 2Dutch
  • Niet online

2Dutch

No worries eeh!

Holy cow, denk k ga ff verder met spelen (gisteravond maar uurtje gespeeld) en hoppatee: vier uur verder :X Erg vermakelijk, het snort prima, heb niks aan de instellingen veranderd, veel staat toch gewoon op high bij m'n 2 jaar oude machientje. Wat een grote wereld, wat een prachtige omgevingen en wat veel te doen. Ideaal om met koud weer lekker over een tropisch eilandengroepje te dwalen :P Wel leuk om die herkenbare "geleende" gimmicks te herkennen uit assassins creed (die torens) en red dead redemption (jagen), aangezien ik die games ook een aardig aantal uurtjes van mijn leven heb gegeven ;)

Money well spent dus, over tijdje die co-op eens uitproberen :)

| The bitterness of poor quality remains long after the sweetness of low price is forgotten |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HannesB
calsonic schreef op zaterdag 01 december 2012 @ 17:44:
Nee heb daar geen problemen mee.
Kan met W-A-S-D sturen en met de muis rondkijken.
wasd komt overeen met zqsd op azerty-toetsenbord... ik ga er toch vanuit dat je niet wasd op je azerty-toetsenbord gebruikt om te bewegen.
http://3.bp.blogspot.com/...U/s1600/azerty+qwerty.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JediUberknaft
  • Laatst online: 11-09 07:27

JediUberknaft

May Da Force B With You !

_/-\o_ _/-\o_ hahaha .. te grappig :-) .. Deed mijn vriendin ook altijd na fout inparkeren, keihard wegrennen .... :+

Verder, ik vind de game erg vermakelijk. Heb de resolutie moeten terugschroeven naar 1024x768 en rest op high en loopt nu als n tiet. Zier er best mooi uit. De gameplay bevalt me tot nu toe erg goed. Ik begrijp alleen nog niet helemaal dat van wapens die je gratis zou kunnen krijgen na unlocken van die radiotorens ? Ik moet toch betalen. Maar ik zal het wel niet begrijpen ofzo. Verder heb ik veel geld op zak, maar weet niet zo goed wat ik ermee moet. Heb al 3 wapens (shottie, sniper en ak ofzo). Koop alleen maar armor en health shit. Moet me ook iets meer gaan verdiepen in die plantjes. Hele eiland staat vol en zo nu en dan cut ik eens wat, maar nog niet heel veel mee gedaan eigelijk. Al met al tot nu toe erg vermakelijk spel hoor. Grafisch niet echt megamooi - en begrijp me niet verkeerd, ik vind het heel erg mooi hoorz - (andere engine ik weet, maar crysis 1 vind ik nog steeds mooier), maar draait toch om gameplay, en die vind ik tot dusver ok. En dat freeroaming is echt heerlijk. Zo zouden er veel meer shooters moeten zijn. Een main story, maar daaromheen veel side missies en lekker zelf bepalen wanneer je weer verder gaat aan de main quest. DE REDEN dat ik stalker ook zo vet vind ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ElPaco
.... Ik begrijp alleen nog niet helemaal dat van wapens die je gratis zou kunnen krijgen na unlocken van die radiotorens ? Ik moet toch betalen. Maar ik zal het wel niet begrijpen ofzo. Verder heb ik veel geld op zak, maar weet niet zo goed wat ik ermee moet. ....
Na het ongedaan maken van de sabotage aan de radiotorens krijg je steeds een of meerdere wapens. Deze komen bij het winkeltje of je kluis dan als owned in het overzicht. Hoe meer je vrij speelt hoe beter de wapens worden die je vrijspeelt. Je moet de wapens nog wel even equipen als je ze wil gebruiken.

WoT stats

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

het is toch zo dat je continue met een wapen rond loopt? behalve in safe zones....heb de vraag al eerder gesteld waarbij gezegd werd 2x op de hotkey drukken maar ik kan niet gewoon lopen zonder wapen..

jammer dat je tijdens het rijden niet kan schieten....zou leuk geweest zijn ala red dead redemption op je quad met boog jagen.

btw ik gebruik alleen de geneesmiddelen die overige vind ik overbodig dus ook het collecten van al die soort blaadjes niet echt fun aan.

[ Voor 17% gewijzigd door Verwijderd op 01-12-2012 18:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JediUberknaft

JediUberknaft

ElPaco schreef op zaterdag 01 december 2012 @ 18:38:
[...]

Na het ongedaan maken van de sabotage aan de radiotorens krijg je steeds een of meerdere wapens. Deze komen bij het winkeltje of je kluis dan als owned in het overzicht. Hoe meer je vrij speelt hoe beter de wapens worden die je vrijspeelt. Je moet de wapens nog wel even equipen als je ze wil gebruiken.
Zei toch dat ik het niet begrepen had :P . Thanks ! Zal daar eens even naar kijken .. Heb ik met mn domme hoofd nieuwe sniper rifle gekocht voor niks dus ...Lol .. maar goed, nog geld zat :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ElPaco
Haha, je moet toch wat met het geld, en die sniper is het zeker waard!

WoT stats

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JediUberknaft

JediUberknaft

ElPaco schreef op zaterdag 01 december 2012 @ 18:56:
Haha, je moet toch wat met het geld, en die sniper is het zeker waard!
Inderdaad !!

verder, zonder dingen te verklappen:

spoiler:
ik had een missie aangenomen om dieren te gaan jagen. Kreeg hele mooie sniper rifle, en ik liep naar het eerste punt aangegeven op de map. Op 0 meter stond ik toen maar zag geen enkel dier ! Wat moet ik daar doen dan ?? Ik stond echt op het punt waar ik moest zijn. Vlakbij dat huisje op de weg. Geen enkel dier te bekennen ofzo. Ik heb dus die missie gecancled, maar zou m toch graag nog willen doen. Maar ik begrijp niet wat ik daar moest doen, of was dat n bug ??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wolfos
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 11-09 23:02
Iemand anders die gewoon jaagt met een SMG? Die boog is ziek moeilijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wolfos
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 11-09 23:02
donowitz schreef op zaterdag 01 december 2012 @ 17:49:
De A.I faalt echt vaak als het gaat om rijden, als je wilt lachen moet je ze maar eens een tijdje in de gaten houden :D .
Je weet dat ze zo rijden en wegrennen omdat er een shotgun op ze gericht is?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -unknown
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 07-09 10:03
Vandaag gestart en tot nu toe erg leuk! Enige wat ik niet snap is waar ik nu die beesten kan vinden. Op de kaart staan ze aangegeven, prima, ik die kant op, maar geen dier te bekennen. Dusja, ik dacht, misschien omdat het nacht is, ook geen succes. Meerdere plekken geprobeerd, no joy.... Enige moment waar ik een dier tegen kwam, was tijdens een missie waar ik zwijnen moest afknallen. Nu wil ik graag wat dieren vinden omdat mijn rugzak/portemonnee een beetje te klein zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SmokingCrop
  • Registratie: Januari 2012
  • Niet online
all killer schreef op zaterdag 01 december 2012 @ 19:16:
Vandaag gestart en tot nu toe erg leuk! Enige wat ik niet snap is waar ik nu die beesten kan vinden. Op de kaart staan ze aangegeven, prima, ik die kant op, maar geen dier te bekennen. Dusja, ik dacht, misschien omdat het nacht is, ook geen succes. Meerdere plekken geprobeerd, no joy.... Enige moment waar ik een dier tegen kwam, was tijdens een missie waar ik zwijnen moest afknallen. Nu wil ik graag wat dieren vinden omdat mijn rugzak/portemonnee een beetje te klein zijn.
ofwel heb je een vreemde glitch ofwel kijk je er gewoon over ;)
sta gewoon even stil (en zet muziek even uit in options) en luister als je animals hoort.

als je wat verder zit (mss kan je het al), dan kan je een 'potion' maken waarbij je gemakkelijk animals kunt zien door objecten (à la spotted met camera, maar zonder het icoontje boven hen)

zelf heb ik alle upgrades :9
Ik vind wel dat ze die gratis wapens niet mochten geven + niet alle wapens direct koopbaar maken.. ik had missie 1 en 2 gedaan en dan had ik gewoon wat gehunt / adventured, ik kocht dan direct de laatste assault rifle met silencer & optical sight.
Gewoon nog een sniper kopen met silencer en je kan met die 2 wapens gemakkelijk het spel uit spelen..

Dat vind ik toch wel een minpuntje, die jammer-torens waren er beter geweest om nieuwe wapens te UNLOCKEN ipv gratis te krijgen. anyways, het blijft een leuk spel :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dannbla
  • Laatst online: 09-09 17:35
Wolfos schreef op zaterdag 01 december 2012 @ 19:12:
[...]

Je weet dat ze zo rijden en wegrennen omdat er een shotgun op ze gericht is?
Onzin, ik had geen schot gelost en richten reageren ze niet op.
Ik heb al meer van dit soort acties gezien, zonder enig toe doen van mezelf !

There's no school like the old school and i'm the headmaster

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jumpman
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 13-09 09:03
Briljante game tot nu toe. Het lijkt erop dat we een First Person Uncharted hebben gekregen. Het is wel weer even wennen een FPS op de PC, na al die FPS'en op de PS3. Nog steeds ben ik ongelooflijk verbaast wat voor graphics Far Cry 3 op mijn laptopscherm weet te toveren.

Nintendo Network ID: Oo_Morris_oO | PSN: Oo_Morris_oO.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• uchiha tijntje
  • Laatst online: 01:03

uchiha tijntje

Seriously.... (gow 2 mp sux)

Donderdag avond begonnen met spelen. Ben erg positief. Veel vrijheid en de main story vind ik erg tof. De voice acting, en daarmee het gevoel van insanity... zit erg goed in elkaar.

Wat ik echter wel merk, en dat ligt gewoon aan mijn speelstijl, is dat ik echt te vaak een uur of 2 ´niets´ aan het doen ben... Gewoon beetje rondtoeren, wat brieven of andere zooi zoeken :). En dan denk ik na 2 uur.... wat heb ik nu eigenlijk gedaan... Soort Oblivion/Skyrim kwaaltje :P.

Wel vind ik het nog wat te makkelijk op het moeilijkste niveau. Met name doordat je eigenlijk vrij krachtige wapens/items hebt. Een sniper met een silencer in combinatie met een rocketlauncher en een flamethrower is erg overpowered :P.

Oja, Bow and arrow is erg tof. :) Echt een gevoel van hunting, ook beetje ala Rambo met exploding en fire arrows.

Ben nu op 40% ofzo als ik kijk naar mijn handboekje :P

[ Voor 6% gewijzigd door uchiha tijntje op 01-12-2012 19:53 ]

Gamertag: VAS taijyn….. Those who know not, that they are not.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lumics
  • Laatst online: 13-09 08:09
Tip voor iedereen die het verschrikkelijk vindt om dit spel te spelen met de 'Nederlandse taal' . Dit is is in het register te wijzigen:

1) Regedit
2) [HKEY_LOCAL_MACHINE \ SOFTWARE \ Wow6432Node \ Ubisoft \ Far Cry 3]
3) Wijzig ' Language' naar de gewenste taal. Bijvoorbeeld ' English'

Dit vind ik een stuk prettiger spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KoffieNT
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 11-09 16:41

KoffieNT

banaan

Ik ben nu bij het stuk dat je de 5 weedcrops moet verbranden met de flamethrower. Maar ik heb de flamethrower ingeruild voor een AK voordat ik aan de missie begin. Nu krijg ik maar 3 van de 5 velden verbrand, maar de andere 2 willen niet. Ik kan ook niet weglopen want dan krijg je 'mission failed' en begint het gewoon opnieuw.

Iemand een idee?

:D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• uchiha tijntje

uchiha tijntje

KoffieNT schreef op zaterdag 01 december 2012 @ 19:57:
Ik ben nu bij het stuk dat je de 5 weedcrops moet verbranden met de flamethrower. Maar ik heb de flamethrower ingeruild voor een AK voordat ik aan de missie begin. Nu krijg ik maar 3 van de 5 velden verbrand, maar de andere 2 willen niet. Ik kan ook niet weglopen want dan krijg je 'mission failed' en begint het gewoon opnieuw.

Iemand een idee?
Geen idee. Heb je rockets ofzo? Die missie is trouwens super gaaf met die muziek eronder. Voelde me echt het mannetje :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KoffieNT

KoffieNT

banaan

Na ongeveer 30 minuten hetzelfde muziekje had ik er wel genoeg van :p, maar de eerste 3x was ie inderdaad nog wel leuk hehe.

Geen rockets, alleen de AK, een paar granaten en de barrels die je kunt laten ontploffen, maar bij 2 van de 5 velden hebben die barrels geen effect.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op Level 40 kan men de Tattoo Editor unlocken in de multiplayer, maar sommige editions krijgen dit al vanaf level 1. Ik zelf heb de Deluxe edition en had dit ook, dacht dat iedereen dit had, maar bleek achteraf niet zo te zijn. Hier dus een tattoo gemaakt met het idee, camoflage in de bush bush, Tweakers naam erbij, en gewoon wat abstracts wat ik mooi vond.

Best wel mooi uitgewerkt die editor, je kan je arm alleen verticaal draaien, dat is wel jammer.
Je kan dus niet op je hand inzoomen bijv, maar je ziet alleen altijd je arm gecentereerd.

Multiplayer bugde wel hard net, ook met Co op kan ik een vriend niet inviten, en hij mij ook niet.
Inviten lukt wel, maar dan staat er Unable to join. :/
Dan maar weer even storymode, wat de multiplayer ellende in mijn ogen wel een beetje goedmaakt.

Afbeeldingslocatie: http://i50.tinypic.com/2zejcxs.png

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FeaR
  • Registratie: Maart 2007
  • Nu online

FeaR

In GoT we trust

donowitz schreef op zaterdag 01 december 2012 @ 17:49:

Een voorbeeld:
[video]
Ik heb op exact datzelfde stuk het ook al meerdere malen meegemaakt. Of dat er hulptroepen komen om mensen van varanen en poema's te redden, maar dat ze dan juist die mensen gewoon dood rijden 8)7 lastige weg daar zeker.

Voor de rest van de avond laat ik Far Cry maar even liggen, het begon me wat te vervelen. Moet wel zeggen dat ik de hele middag al hetzelfde zit te doen: jagen op de dieren die ik nodig heb om pouches uit te breiden, veroveren van kampen en radiotorens beklimmen. Op zich is het wel veel hetzelfde qua omgevingen, maar toch verveelt de omgeving me minder dan dat steden in Assassin's Creed me dat doen.

Ben er nog steeds niet uit wat nu de "beste" vier wapens zijn om mee te nemen. Dingen zoals de boog zijn heel tof, maar heb al te vaak gehad dat ik een headshot had die niet pakte. Of dat ik net een hoofd zie achter een muurtje, ik schiet en dan toch niet raken. En heeft dan niet met de afstand te maken en het traject van de pijl. Op dit moment heb ik altijd een sniper bij en verder drie (random) machinegeweren.

Some people just need a high-five.... In the face.... With a chair.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KoffieNT

KoffieNT

banaan

KoffieNT schreef op zaterdag 01 december 2012 @ 20:08:
Na ongeveer 30 minuten hetzelfde muziekje had ik er wel genoeg van :p, maar de eerste 3x was ie inderdaad nog wel leuk hehe.

Geen rockets, alleen de AK, een paar granaten en de barrels die je kunt laten ontploffen, maar bij 2 van de 5 velden hebben die barrels geen effect.
Net de 'abandon mission' optie ontdekt, dus dat heb ik maar gedaan :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• uchiha tijntje

uchiha tijntje

FeaR schreef op zaterdag 01 december 2012 @ 20:14:
[...]
Ben er nog steeds niet uit wat nu de "beste" vier wapens zijn om mee te nemen. Dingen zoals de boog zijn heel tof, maar heb al te vaak gehad dat ik een headshot had die niet pakte. Of dat ik net een hoofd zie achter een muurtje, ik schiet en dan toch niet raken. En heeft dan niet met de afstand te maken en het traject van de pijl. Op dit moment heb ik altijd een sniper bij en verder drie (random) machinegeweren.
Heb een sniper met silencer, een boog, een rocketlauncher en wissel af tussen een assault rifle of een firethrower. Bruikbaar in bijna alle situaties :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SmokingCrop
  • Registratie: Januari 2012
  • Niet online
Sniper met Silencer, Assault rifle met silencer, flamethrower & random iets (boogje ofzo) is mijn setup

flamethrower is Beast om tijgers e.d. neer te leggen btw ;)

[ Voor 23% gewijzigd door SmokingCrop op 01-12-2012 20:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ElPaco
Ik heb nu boogje met sight, assault rifle met silencer en scope, sniper met silencer en scope en shotgun met sight.

WoT stats

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• imafishlol
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 12-09 12:57
Heb nu ook zo'n 2 uur in de game zitten en moet zeggen dat ik het tot nu toe erg leuk vind!

Schietspellen zijn normaal niet echt mijn ding maar het wapens upgraden / unlocken, de "skilltree" en het jagen op dieren is (tot nu toe) erg vermakelijk. Heb ook gehoord dat het verhaal sterk is / blijft dus ben daar ook wel benieuwd naar.

Toch nog een technisch vraagje, hebben meer mensen er last van dat ze de grafische settings niet kunnen aanpassen? Ik kan ze wel in het menu veranderen en op apply clicken maar dan gebeurt er niks :S. (reboot doet ook niks). Zit nu op optimized met een HD6850 maar wil het iets lager hebben zodat het wat vloeiender loopt :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bas.kb
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 04-05 23:35

bas.kb

BI'er :P

Grudgie schreef op vrijdag 30 november 2012 @ 18:58:
Is er iemand die het spel heeft test met een 6950 CFX setup?
Ja, ik. Draait prima op high settings zonder AA op DX11. FPS heb ik niet gechecked, maar vermoed dat het wel rond de 60 ligt. Als je wilt, kan ik het voor je checken. Stuur me effe PM omdat ik dit topic niet elke dag check.

Als ik hem met DX11 op ultra (tevens zonder AA) zet, dan is het toch te schokkerig.
Pagina: 1 ... 13 ... 32 Laatste

Let op:
We praten hier over de game, niet over vragen/problemen met het draaien er van (hop daarvoor naar SPV) en ook niet of je game wel/niet binnen hebt gekregen.

Dus NIET: posts a la "is mijn videokaart wel snel genoeg?", "gisteren kwam de postbode langs", e.d.

Oh en als je het al uitgespeeld hebt: ga niet hier het verhaal van de game uit de doeken doen.
Of zet het op zijn minst tussen de spoiler-tags. Anderen zijn de game nog aan het spelen en ervaren het graag zelf.