Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rayhvh
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 23-06 15:59
VSA100_victim schreef op vrijdag 30 november 2012 @ 14:56:
[...]

Blijft de dvd-drive wel voluit draaien? Mijn Batman:Arkham City-DVD is niet helemaal lekker, zodat hij tijdens de installatie steeds langzaam-snel-langzaam-snel draait: Installatie duurt meer dan een uur.
nou niet volluit denk ik..
ik hoor hem niet. kan je dit controleren? :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Noctonix
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 22-07 08:08
Ik voel een de-railing aankomen.. Kunnen we het over het spel hebben ipv de inhoud van je pc?

Freedom for everyone..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rayhvh
ja is goed. maar misch belangrijk voor meer mensen die zich nog gaan afvragen wrm het installeren zo lang duurt (nu 60%)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xAn52
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 06-05 22:07

xAn52

Whatever...

Streskip schreef op vrijdag 30 november 2012 @ 14:03:
Misschien kunnen we ook nog wel met de trein.

[afbeelding]
Tja, of met de KLM. Vlucht 0137, Stoel D28 (in een 747 net achter de pantry).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• QwaftZefoni
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 12-09 18:57
Ben nou wat aan het klooien met de GamerProfile.xml na lezen van NeoGaf

SSAO uitgezet o.a. De dxd11 versie loopt prima voor mijn ogen...

Specs:
Phenom II X4 965 BE (niet OC gewoon 17x200=3,4 GHz ipv OC 21x200=4,1 GHz@1.475V)
MSI HD6950 (OC core@920 mem@1420).

Settings:
Res: 1920x1080
Vsync: uit
MSAA: uit
SSAO: uit (0 in GamerProfile.xml)
Alpha to Coverage: Enhanced
Settings: Shadows en PostFx op medium, rest op High

Zal zometeen eens wat testen met FRAPS e.d.
Maar ja, eerst moet Bumba gekeken worden :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spaiker
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 12-09 10:33
Net een kamp "Guns Blazing" aangevallen, dat is toch een stuk moeilijk dan ze kill per kill stealth te doen hoor :o

Drive it like you stole it.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rayhvh
ja de update doet het hier. installeren duurde me ong 30 min. hij download nu een patch

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bullus
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 12-09-2024
Gister ff snel de "testversie" gespeeld en draaide best goed met min. 50fps

1920x1200
ultra
geen msaa

HD7950@1100/1550 :)

Ook getest met MSAA op 2x/4x/8x maar 1 of ander manier pikte ie dat niet, ik zag in iedergeval geen verandering in FPS en quality. Vanavond een keer testen of herstarten van het spel wel werkt.
Is dat bij een volledige versie ook zo?

Tevens bij verandering van HBAO,HDAO,SSAO ook geen verschil.

[ Voor 8% gewijzigd door Bullus op 30-11-2012 15:20 ]

|2600k|Asus 290|

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• evilpin0
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 20-05-2024
Wederom paar uur erin gestoken en ik vind hem zeer zeer matig. Toevallig had crysis warhead nog liggen en the fuck, dat ziet er een stuk beter uit! AI die je echt aanpakt en flankt en waar sneaken een andere nut heeft dan extra XP point.

Ben bang dat dit weer een FC2 gevalletje, pers vind het geweldig, veel eisende game krijgt ze hoofd niet erom heen wat er top aan moet zijn

http://www.twitch.tv/jannustitannus

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vinom
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 22:42
Volgens mij vind het merendeeel hier op Tweakers de game goed tot zeer goed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Johan tb
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 13-04-2024
Ik ben gestopt na onnoemelijk veel crashes ... de laatste 2 namen mijn complete systeem mee tot het punt dat ik bij het opstarten deze mededeling kreeg: Unable to load operating sytem. Ik ben overigens niet de enige met problemen. Het is een goede game zolang het werkt, maar eenmaal het problemen geeft ... En die errors bij start-up zijn echt pas begonnen nadat ik begon te spelen. Heb NOOIT problemen met games gehad, maar deze ..... :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SomerenV
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 23:59

SomerenV

It's something!

evilpin0 schreef op vrijdag 30 november 2012 @ 15:25:
Wederom paar uur erin gestoken en ik vind hem zeer zeer matig. Toevallig had crysis warhead nog liggen en the fuck, dat ziet er een stuk beter uit! AI die je echt aanpakt en flankt en waar sneaken een andere nut heeft dan extra XP point.

Ben bang dat dit weer een FC2 gevalletje, pers vind het geweldig, veel eisende game krijgt ze hoofd niet erom heen wat er top aan moet zijn
Far Cry 2 vond ik echt enorm matig. Idee was leuk, alles in de fik zetten was vet, maar zo ongelooflijk repetitief dat het gewoon niet leuk meer was. FC3 vind ik daarentegen een flink stuk beter. Wildleven dat invloed heeft op je speelervaring, enorm boeiende personages (Vaas _/-\o_ ) en ik vind de A.I. eigenlijk best wel goed :) Ze hebben geen super-ogen en doen wat normale mensen ook zouden doen (in de meeste situaties). Heerlijk game en brengt me qua gevoel terug naar de eerste paar FC1 missies :D

Ik Schiet Film | Website | Instagram

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Johan tb schreef op vrijdag 30 november 2012 @ 15:28:
Ik ben gestopt na onnoemelijk veel crashes ... de laatste 2 namen mijn complete systeem mee tot het punt dat ik bij het opstarten deze mededeling kreeg: Unable to load operating sytem. Ik ben overigens niet de enige met problemen. Het is een goede game zolang het werkt, maar eenmaal het problemen geeft ... En die errors bij start-up zijn echt pas begonnen nadat ik begon te spelen. Heb NOOIT problemen met games gehad, maar deze ..... :(
Misschien te wijten aan de nieuwe beta-drivers?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Johan tb
Verwijderd schreef op vrijdag 30 november 2012 @ 15:28:
[...]
Misschien te wijten aan de nieuwe beta-drivers?
Nope draai amd en niet de betadrivers ik draai 12.10

Het punt is gewoon dat deze game al die miserie niet waard is.

[ Voor 12% gewijzigd door Johan tb op 30-11-2012 15:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SomerenV

SomerenV

It's something!

Johan tb schreef op vrijdag 30 november 2012 @ 15:30:
[...]

Probeer 12.8 eens. Heb die hier draaien en heb nergens last van (HD6870). Game is stabiel en nog geen één keer gecrashed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HesRuud
  • Laatst online: 28-08 17:52
Hmm unable to load operating system.
Ik zou maar een x een disc check uitvoeren, misschien zijn de fc3 files over kapotte blocks gezet.

Verder vind ik FC3 echt geweldig, dat de grafics minder zijn dan crysis 2 is geheel logisch. Crysis is geen game met een open met met 360 view op 2 kilometer afstand.
Vergeet niet dat de draw distance in dit soort spellen stukken hoger is.

Verder vind ik de dx9 vegetatie echt heel lelijk. De dx11 variant is wel mooier (dat niemand dat op de screenshots ziet??). dx11 mocht wel meer trekken van je PC maar je krijgt er ook zoveel meer voor terug.

Kiek em goan!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rayhvh
zojuist getest.
alles op max en 2xmsaa geeft 60 fps.
op een hd7970 crossfire en een i5 3570k.

als je de msa naar 8 keer zet gelijk nog maar 35 fps. en ik vind het verschill het abosoluit niet waard.
nu ff dx9 testen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nol_NL
  • Laatst online: 00:08
soulfighta schreef op vrijdag 30 november 2012 @ 15:33:
[...]

Verder vind ik FC3 echt geweldig, dat de grafics minder zijn dan crysis 2 is geheel logisch. Crysis is geen game met een open met met 360 view op 2 kilometer afstand.
Precies, begrijp nooit dat mensen dat met elkaar willen vergelijken. Je snapt zelf toch ook wel dat er voor de engine van Far Cry en Crysis 2 hele andere dingen nodig zijn. Op technisch gebied zijn ze niet met elkaar te vergelijken, met een open wereld zal dat verschil voorlopig nog wel even blijven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

soulfighta schreef op vrijdag 30 november 2012 @ 15:33:
[...]

Een stadsomgeving met robots of aliens als tegenstanders is ook veel makkelijker realistisch te renderen dan een natuurlijke omgeving met menselijke tegenstanders.

Vergelijk het aantal polygonen in deze twee screenshots eens:
http://cdn.inthegame.nl/w..._05122010_jpg_jpgcopy.jpg
http://www.powerplay.be/s...far-cry-3/far-cry-3-1.jpg

Een robot ziet er ook sneller 'echt' uit dan een mens:
http://web-vassets.ea.com...2010-v2.jpg?cb=1330546564
http://www.powerplay.be/s...far-cry-3/far-cry-3-2.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rayhvh
dx9 iets meer fps..
helaas bij me 1ste missie al me eerste crash...
laaste amd drivers.. ik hoop ECHT dat dit niet vaker voorkomt want dan stop ik met pc gaming.
als dit bij elk spel zo is :S

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Johan tb
Hmm ik denk dat er hier een paar problemen dooreen lopen Ik heb een probleem met 1 van mijn externe schijven weet nog niet goed welke

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• janvanmil
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 09-09 12:30
rayhvh schreef op vrijdag 30 november 2012 @ 15:48:
dx9 iets meer fps..
helaas bij me 1ste missie al me eerste crash...
laaste amd drivers.. ik hoop ECHT dat dit niet vaker voorkomt want dan stop ik met pc gaming.
als dit bij elk spel zo is :S
Daarom ben ik al enkele jaren overgestapt naar de console. Vooral door geld-gebrek om de pc up to date te houden voor de spellen die ik wil spelen en omdat sommige spellen eerder of alleen voor de consoles uit kwamen ben ik gestopt met dat gedoe.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SomerenV

SomerenV

It's something!

[Multi] Far Cry 3 - Problemen, specs, etc.

Kan het gepraat over problemen, specificaties en meer van dat soort ongein voortaan in dat topic? Dan raakt dit topic niet zo 'vervuild' met gesprekken die niet perse over de inhoud van de game gaan. Dank u :>

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Noctonix
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 22-07 08:08
SomerenV schreef op vrijdag 30 november 2012 @ 15:58:

Kan het gepraat over problemen, specificaties en meer van dat soort ongein voortaan in dat topic? Dan raakt dit topic niet zo 'vervuild' met gesprekken die niet perse over de inhoud van de game gaan. Dank u :>
Dank u!

Vanavond/vannacht maar weer eens mijn hok induiken om het eiland te gaan verkennen :p

Freedom for everyone..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Streskip
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 11-09 19:53
Al pc problemen door lezend raak ik steeds meer enthousiast om dit spel te spelen! Ik heb gisteren de Insane Edition besteld, zal waarschijnlijk na het weekend wel op de deurmat landen.

Maps maken lijkt me echt helemaal het einde om dat met een paar vrienden te doen en dan online er lekker mee te knallen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Titusvh
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 12-09 15:46
Ik vond Farcry 2 erg mooi. Maar de gameplay kwam me op een gegeven moment de keel uit.
Dus als Farcry 3 nóg mooier is! Hopen dat mijn GTX285 het trekt om nog een beetje mooi plaatje uit te spuwen.

Nu moet ik wel zeggen dat de AMBX support van Farcry 2 ook veel aan de beleving bij droeg. Je donkere kamer die ineens in het licht baadde als je de koplampen van je auto aandeed of er iets explodeerde. De wind die door je haren blies als je met je jeep een berg afscheurde. De klappen door je lichaam (door subwoofer en rumble bar) als je je magazijn leegknalde.
Helaas is AMBX dood. Maar dat zou FC3 vast en zeker ook veel goed hebben gedaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dannbla
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 09-09 17:35
Gekocht aan de hand van de review van tweakers. Tot nu toe ben ik niet echt onder de indruk. Vooral de A.I valt me erg tegen. Vijanden zijn echt dom en zien niet echt wat er om hun heen gebeurd. Verder heb ik last van vastlopers...

There's no school like the old school and i'm the headmaster

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Meekoh
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 12-09 11:51
Als je computer op die manier crasht, dan is er eerder iets met je hardware aan de hand.
Dat kan een spel niet veroorzaken 8)7

Computer says no

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PerfectLight
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 14-02 10:09
Meekoh schreef op vrijdag 30 november 2012 @ 16:50:
[...]

Als je computer op die manier crasht, dan is er eerder iets met je hardware aan de hand.
Dat dacht ik ook, helaas heb ik toch hetzelfde probleem gehad en heel Windhoos gisteren even opnieuw moeten installeren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pannekoek141
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 22-09-2023
Multiplayer nog steeds helemaal bugged
iemand anders die nog probeert multiplayer te doen

Suh dude

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SmokingCrop
  • Registratie: Januari 2012
  • Niet online
Als de terminator met een flamethrower zwaar gaan rushen B-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• prutser001
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 11-09 22:54

prutser001

Vaak zit het tegen en soms zi

donowitz schreef op vrijdag 30 november 2012 @ 16:38:
Gekocht aan de hand van de review van tweakers. Tot nu toe ben ik niet echt onder de indruk. Vooral de A.I valt me erg tegen. Vijanden zijn echt dom en zien niet echt wat er om hun heen gebeurd. Verder heb ik last van vastlopers...
Probeer eens de 12.11 beta 8 drivers, werken bij mij echt super, indien je nog steeds een 68xx kaart hebt?
En AI problemen? Als ik in het midden van de jungle bij een kamp van hun een paar keer schiet komen ze van alle kanten naar mij zoeken, met auto's mijn kant op en kammen de hele bende uit. Hier en daar zijn ze wel blind maar op zich is de AI echt niet slecht.
Johan tb schreef op vrijdag 30 november 2012 @ 15:30:
[...]

Het punt is gewoon dat deze game al die miserie niet waard is.
Draai zelf op de 12.11 beta 8 en het gaat als een zonnetje, de beta 7 waren toch iets trager en kon de ultra settings niet selecteren hij ging van high -> low -> medium ->high en nu dus ook Ultra!!! Draait als een tiet totaal tegen mijn verwachting in. Nog geen crash gehad, en er was ook sprake van 'alt+tab=crash' maar daar heb ik totaal geen last van (cheatengine 6.2 om wat te friemelen :P).

Wat ik me eigenlijk af vraag is hoe zou deze engine zich houden in een stedelijke omgeving, en zou 'DayZ' niet SUPER zijn in deze engine ipv die imo bagger Arma2 engine?

[ Voor 30% gewijzigd door prutser001 op 30-11-2012 17:16 ]

Asus Z390 Maximus IX Hero, Intel 9900K, RTX3080, 64GB DDR4 3000, 2TB NVME, Samsung 850Evo 1TB, 4 x 14TB Toshiba, Be Quiet SB 801, Samsung 34"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

pannekoek141 schreef op vrijdag 30 november 2012 @ 16:59:
Multiplayer nog steeds helemaal bugged
iemand anders die nog probeert multiplayer te doen
Probeert is het goede woord idd. :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• John Doos
  • Laatst online: 11-09 21:39

John Doos

ClaudZaque

rayhvh schreef op vrijdag 30 november 2012 @ 14:51:
[...]

zat ik ook al aan te denken toen ik de normale editie kocht.
of dat nog kan.
Nou goed nieuws:

http://www.examiner.com/a...and-more-details-revealed

Nee

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• shoombak
  • Registratie: September 2008
  • Niet online
Main story uitgespeeld
17 uur mee zoet geweest volgens steam, maar ik heb ook alle outposts en radio towers behaald.
Weinig sidequests gedaan.

Echt geniaal einde
spoiler:
op het einde koos ik voor m'n vrienden, ben benieuwd wat de keuze voor Citra oplevert :o

Ik vond het verhaal echt briljant, speel echt heel weinig games uit, de laatste is GTA IV, dus dat geeft wel aan in hoeverre dit spel mij mee heeft gezogen _O_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Johan tb
Meekoh schreef op vrijdag 30 november 2012 @ 16:50:
[...]

Ik ben nog even aan het testen en ruim 1,5 TB extern naar elders aan het overpompen. Het kan idd de externe HDD zijn, maar ik vind het toch frapant dat deze problemen begonnen met dat FC3 begon te spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hardware-lover
  • Registratie: Augustus 2005
  • Niet online

hardware-lover

verder kijken dan ......

Titusvh schreef op vrijdag 30 november 2012 @ 16:06:
[knip]

Helaas is AMBX dood. Maar dat zou FC3 vast en zeker ook veel goed hebben gedaan.
AMBX dood?

Testing, one, two ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Goofy1978
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 10-08 11:57
Ik vind het ook een gave game, alleen zelf saven tussen de missies werkt niet zo lekker.
Ie saved wel maar als ik dan wil laden pakt ie de laatste auto save, iemand anders ook last van?

Edit laat maar ik keek niet goed ik klite niet op selecteren :P .
Draait wel lekker op een gtx570 op ultra settings hd res en hbao, hdao is net een beetje te zwaar voor de gpu.

[ Voor 33% gewijzigd door Goofy1978 op 30-11-2012 18:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grudgie
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 20:19

Grudgie

PSN: Grudgie7

Is er iemand die het spel heeft test met een 6950 CFX setup?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FeaR
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 23:25

FeaR

In GoT we trust

Tot op heden heb ik me best vermaakt met Far Cry 3. Game loopt nog best oké met setting "High" op een Intel Core 2 Duo E8500, 8 GB intern en een HD6950 (met 6970 BIOS). Wel op 1920 x 1080, want 2560 x 1440 ging het echt niet worden.

Had op sommige delen wel het idee dat ik Assassin's Creed aan het spelen was met de viewpoints, veroveren van delen van de map en het skinnen van dieren om daarmee te craften. Maar qua setting is Far Cry toch een welkome afwisseling ten opzichte van AC :P

Some people just need a high-five.... In the face.... With a chair.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jerry
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 09-04-2022

Jerry

Who?

Grudgie schreef op vrijdag 30 november 2012 @ 18:58:
Is er iemand die het spel heeft test met een 6950 CFX setup?
45-50 fps op directx 11 met 2x MSAA en SSAO. Alleen Post FX op medium en shadow op high, rest max.
Ik heb hem zelf alleen weer naar directx 9 gezet, want dan heb ik altijd 60+ fps (speelt lekkerder als shooter). En veel verschil merk ik niet. Zeker niet als ik druk aan het schieten ben :P.

[ Voor 9% gewijzigd door Jerry op 30-11-2012 19:19 ]

Specs
Youtube celebrity
D3 Crusader

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• icecreamfarmer
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 22:02

icecreamfarmer

en het is

Is er trouwens een demo zodat je kunt kijken of het spel een beetje fatsoenlijk draait?

ik zie ik zie wat jij niet ziet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SomerenV

SomerenV

It's something!

Nogmaals, omdat het (nog steeds) grotendeels over hardware gaat (wat voor grafische kaart heb je, hoe draait het, etc). Lees het onderstaande:
SomerenV schreef op vrijdag 30 november 2012 @ 15:58:

Ontopic:
icecreamfarmer schreef op vrijdag 30 november 2012 @ 19:19:
Is er trouwens een demo zodat je kunt kijken of het spel een beetje fatsoenlijk draait?
Nee, er is geen demo van Far Cry 3 uitgebracht. Is ook erg lastig om voor een sandbox game uit te brengen. Sowieso verschijnen er (althans voor de PC) de laatste jaren nagenoeg nooit meer demo's van triple A-games ;(

[ Voor 27% gewijzigd door SomerenV op 30-11-2012 19:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FeaR
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 23:25

FeaR

In GoT we trust

SomerenV schreef op vrijdag 30 november 2012 @ 19:21:
Nogmaals, omdat het (nog steeds) grotendeels over hardware gaat (wat voor grafische kaart heb je, hoe draait het, etc). Lees het onderstaande:
Nofi, maar praten over hardware en hoe een game loopt hoor naar mijn inziens zeker niet in Spielerij - Problemen & Vragen. Tevens worden in veel meer game-topics gesproken over performance. Dat is iets wat je altijd zal houden. Juist door twee topics aan te maken maak je het een stuk onoverzichtelijker dan gewoon alles in één topic te houden en dan maar de posts die je niet interesseren te skippen. Maar goed, ik heb dan ook geen rood naampje in Spielerij. Maar zolang er niet hard gemodereerd wordt en/of een een link in de TW naar/op die scheiding ga je het maar lastig voor elkaar krijgen.

Some people just need a high-five.... In the face.... With a chair.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SomerenV

SomerenV

It's something!

FeaR schreef op vrijdag 30 november 2012 @ 19:26:
[...]

Nofi, maar praten over hardware en hoe een game loopt hoor naar mijn inziens zeker niet in Spielerij - Problemen & Vragen. Tevens worden in veel meer game-topics gesproken over performance. Dat is iets wat je altijd zal houden. Juist door twee topics aan te maken maak je het een stuk onoverzichtelijker dan gewoon alles in één topic te houden en dan maar de posts die je niet interesseren te skippen. Maar goed, ik heb dan ook geen rood naampje in Spielerij. Maar zolang er niet hard gemodereerd wordt en/of een een link in de TW naar/op die scheiding ga je het maar lastig voor elkaar krijgen.
Oorspronkelijk stond het topic dan ook in Spielerij, niet in de problemen-sectie. En over performance praten is niks mis mee, maar als een post alleen bestaat uit 'ik heb X en het draait Y' dan voegt het imo weinig toe aan een topic dat over een game gaat. Kan zijn dat ik de enige ben die er zo over denkt, maar omdat er al vaker aangekaart werd dat het teveel over hardware ging ipv inhoud heb ik dat aparte topic aangemaakt. Ik zal de topic starter zo even PM'en met de vraag of het toegevoegd kan worden aan de OP :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DJH
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 13-07 00:54

DJH

WTF, die eerst missie, als je in die wietplanten schuilt en een steen moet gooien. Daar kun je dus niet langs, ze zien je daar altijd. Bug?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vinom
Ghehe, ik moest dat stukje ook vier keer doen ofzo omdat ze me elke keer zagen. Zeer frusterend!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HannesB
  • Registratie: Oktober 2012
  • Laatst online: 11-09 18:57
Heb juist eens een glider geprobeerd als vervoermiddel, niet te besturen met mijn configuratie van bewegen (tgfh ipv zsqd). Ik kan niet naar links of rechts, onder en boven.
Iemand die ook eens een glider heeft geprobeerd en hetzelfde voorheeft? Dit is toch wel een bug dat niet zou mogen voorkomen :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik had op z'n minst wel verwacht dat je een huisje stuk kon maken met je C4 :(
Jammer, physics van Crysis 1 (had crysis 2 die ook eigenlijk?) erbij en hij was af..
Als we de rest door de vingers zien (lol tegenstrijdig?)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vinom
Volgens mij had Crysis 2 ook geen destruction, alleen Crysis 1 en Warhead meen ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dat is eigenlijk het enigste wat ik mis in deze game :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb vandaag Far Cry 3 geinstalleerd op mijn Asus Laptop .
Ik heb alles op low settings gezet en Far Cry 3 ziet er nog beeld schoon uit en ben er dik tevreden mee .
Nu speel ik niet zo erg veel op mijn laptop ( de enige machine waar ik op kan gamen ) maar de kwaliteit is voor mij gewoonweg super en volgens mij nog mooier dan op een gameconsole .
Mijn specs zijn / Asus laptop / Windows 8 / Nvidia Geforce GT630M 2 GB / 750 GB werkgeheugen / 17,2 inch scherm / Intel Core i7 3610 2e generatie .
Ik ben al heel blij dat ik deze game kan spelen op mijn laptop want Far Cry 2 was voor mij al de beste game ooit en nu met deel 3 ben ik DIK tevreden / SUPER GAME

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NLxAROSA
  • Registratie: December 2005
  • Niet online
DJH schreef op vrijdag 30 november 2012 @ 19:44:
WTF, die eerst missie, als je in die wietplanten schuilt en een steen moet gooien. Daar kun je dus niet langs, ze zien je daar altijd. Bug?
Lastig stukje inderdaad. Steen precies op de juiste plek gooien (binnen de cirkel richten) en niet te snel gaan lopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MAGDATTT
  • Laatst online: 11-09 08:40
klopt het dat alle opgeslagen saves van gisteren gewoon weg zijn? Ik kan weer overnieuw beginnen gvd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brutal1ty
  • Laatst online: 29-08 16:01
DJH schreef op vrijdag 30 november 2012 @ 19:44:
Hoe krijg je het voor elkaar dat ze je zien? :/ Gewoon naast je vriend zitten, gehurkt, steen gooien, even wachten, lopen = profit. Hij hoeft niet eens jouw kant op te kijken =p

Wel de steen gooien met T waar de marker het aangeeft heh? Niet op de guard ofzo :D

[ Voor 9% gewijzigd door Brutal1ty op 30-11-2012 20:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HannesB
HannesB schreef op vrijdag 30 november 2012 @ 19:53:
Heb juist eens een glider geprobeerd als vervoermiddel, niet te besturen met mijn configuratie van bewegen (tgfh ipv zsqd). Ik kan niet naar links of rechts, onder en boven.
Iemand die ook eens een glider heeft geprobeerd en hetzelfde voorheeft? Dit is toch wel een bug dat niet zou mogen voorkomen :(
Iemand die dit eens kan controleren aub?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brutal1ty
  • Laatst online: 29-08 16:01
MAGDATTT schreef op vrijdag 30 november 2012 @ 20:26:
klopt het dat alle opgeslagen saves van gisteren gewoon weg zijn? Ik kan weer overnieuw beginnen gvd.
Dit overkwam m'n vader gisteren ook ja, erg frustrerend |:(

Echter snap ik niet waarom mensen teleurgesteld zijn in de graphics van FC3 :? Het is niet te vergelijken met FC1 of FC2 en de screenshots zagen er op wat extra AA niet beter uit dan de ingame beelden die ik hier zie op m'n scherm hoor :P Dat het ook nog eens draait op een bijna 3 jaar oude game-pc en vloeiend te spelen is op high zie ik als een extra dikke pluim voor de devs die deze engine geoptimaliseerd hebben :9~

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fir3Fli3
  • Registratie: December 2011
  • Laatst online: 22-04-2023
Is er een mogelijkheid voor ondertitels? Die heb ik namelijk niet kunnen vinden.
Ik vind het niet echt storend ofzo, maar ik moet vaak toch wel iets geconcentreerder luisteren door mijn iets mindere Engels.. :)

Ik ben net begonnen met de game, wát een begin! dat belooft wat. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HannesB
Fir3Fli3 schreef op vrijdag 30 november 2012 @ 20:40:
Is er een mogelijkheid voor ondertitels? Die heb ik namelijk niet kunnen vinden.
Ik vind het niet echt storend ofzo, maar ik moet vaak toch wel iets geconcentreerder luisteren door mijn iets mindere Engels.. :)

Ik ben net begonnen met de game, wát een begin! dat belooft wat. :)
Als ik me niet vergis: opties-> beeld/video

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Big Venom
  • Registratie: Mei 2012
  • Laatst online: 06-09 16:28
Iemand die zin heeft om samen met mij op X360 : Far Cry 3 multiplayer te doen?

Mijn Gamertag = ValaK11A

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fir3Fli3
  • Registratie: December 2011
  • Laatst online: 22-04-2023
HannesB schreef op vrijdag 30 november 2012 @ 20:42:
[...]

Als ik me niet vergis: opties-> beeld/video
Dankjewel! Ik had niet verwacht dat de ondertitels bij de video instellingen te vinden waren, dom van me. :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Voor multiplayer mensen op de PC:
Add me op steam: Jndoo
Uplay: JKoropit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ruben0s
  • Laatst online: 13:58
Jammer dat er geen dedicated servers zijn in de multiplayer. Zojuist een paar potjes gespeeld maar de lag is echt om te huilen. Denk dat het anders nog best wel vermakelijk was geweest voor een paar uurtjes.

[ Voor 8% gewijzigd door Ruben0s op 30-11-2012 21:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Asgaro
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 20-08 09:51
evilpin0 schreef op vrijdag 30 november 2012 @ 15:25:

Hoewel ik enorm fan ben van alles rond Crysis (Crysis 1 MP heb ik meer dan 200 uur gespeeld, beta speeltijd inclusief), kan ik moeilijk geloven dat je Crysis Warhead overall beter vindt.

True, de graphics zullen daar nog beter zijn maar:
- levels zijn daar toch relatief lineair en dus totaal niet open world.
- vanaf dat je in de sneeuwlevels komt, kan de game mij niet echt meer boeien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoofTurkey
  • Laatst online: 12-09 15:56

RoofTurkey

PredatorKalkoen

Verwijderd schreef op vrijdag 30 november 2012 @ 20:59:
Voor multiplayer mensen op de PC:
Add me op steam: Jndoo
Uplay: JKoropit
You've got mail >:) .

Grillmeister

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boe.i
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 10-09 11:13
Als je het alleen op Uplay hebt, kun je Far Cry dan ook op Steam activeren?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hupske
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 23:37

Hupske

AFCA

Idd, wellicht handig om een list te maken met allemaal voor wie er online speelt?
Want dat online zoeken naar een spel etc werkt voor geen meter.

Ik ben iig:
Hupske1

[ Voor 7% gewijzigd door Hupske op 30-11-2012 21:31 ]

Bekijk mijn Cults3d pagina voor simracing ontwerpen. iRacing.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HannesB
HannesB schreef op vrijdag 30 november 2012 @ 19:53:
Iemand die zo vriendelijk wilt zijn om dit eens te controleren voor mij?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kw4kje
  • Laatst online: 08-09 19:54
boe.i schreef op vrijdag 30 november 2012 @ 21:22:
Als je het alleen op Uplay hebt, kun je Far Cry dan ook op Steam activeren?
Nee dat gaat niet. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Masterkale1
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 25-05 00:31
Ik heb mijn order op WOWHD geannuleerd. Wat een bagger bedrijf zeg. De eerste 14 dagen leveren ze nog niet.

Speakers: Isophon 2x Cassiano`s D 2x FRC-C - 1x FRC-D - 5x top speakers Accuton . Sub: JL audio 113v2, Preamp:Datasat RS20i - Amp: Marantz 2 x MM8077 Cinemike bridged 5/7CH ch - Mediaplayer: Oppo upd-203 Cinemike - Beamer: JVC NX-9 cinemike

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mukkel
  • Laatst online: 17-02-2024

mukkel

Dus..... Zodoende

Ik heb sinds vandaag Far Cry (vetjes :) )
Alleen viel me 1 ding op...Ondersteund het spel SLI wel??

Ik heb twee 570's sli alleen zie ik net dat GPU 2 uit z'n neus staat te eten.
GPU1 wordt vol belast.

GPU1 99% en GPU2 bungelt rond de 17 / 20%

Afbeeldingslocatie: http://plaatjesdump.nl/upload/f109f2c296fdd3e5f7888b25c5983bd2.jpg

Iemand dit ook al gemerkt?? en zo ja ook een oplossing?
SLI staat gewoon aan.

[ Voor 28% gewijzigd door mukkel op 30-11-2012 22:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MAGDATTT
  • Laatst online: 11-09 08:40
hinderlijk trouwens dat de saves ook niet goed gaan. Je neemt zendmast in. Killed iedereen in de buurt van die mast. Saved. Gaat uit game. Je komt terug en zietr dat je weer onder de mast stat en alles watr je geloot had in nederzettinkje in de buurt ben je weer kwijt. Kudt dit soort dingen. Waarvoor heb je dan een save optie als ie niet ECHT saved maar je in de buurt neerzet, Hinderlijk dit in het jhaar 2012.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• glennvho
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 20:53
@mukkel: Nieuwe (beta) drivers installeren zal dat wel oplossen. :)

[ Voor 7% gewijzigd door glennvho op 30-11-2012 22:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mukkel

mukkel

Dus..... Zodoende

idd nog niet geprobeerd met die beta.
Die heb ik er toevallig gisteren afgegooid, omdat deze niet echt stabiel is. imo.
BF3 krijgt dat de nijging om af en toe te crashen.

Maar zal hem ff proberen icm far cry

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brilsmurfffje
  • Registratie: December 2007
  • Niet online

Brilsmurfffje

Parttime Prutser

Heerlijk spel dit, ben nog maar net begonnen maar het is nu al een verbetering ten opzichte van Far Cry 2. Het was daar zeer storend dat je constant moest bezig houden met spuitjes nemen en gasten uit jeepjes knallen die je overal achtervolgde

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mukkel

mukkel

Dus..... Zodoende

Helaas Beta driver helpt niet echt ...
Hij doet ietsje meer, maar daar is ook alles mee gezegd.

Getest in BF3 en daar werkt sli wel goed.
In game kan er niets ingesteld worden kwa sli.

Afbeeldingslocatie: http://plaatjesdump.nl/upload/c26f29ebe8beb5ca3a0c868702ed34ce.jpg

[ Voor 19% gewijzigd door mukkel op 30-11-2012 22:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SMD007
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 12-09 12:44
zelf geen SLI dus niet veel ervaring maar kan je dat niet in NVIDIA instelling menu forceren of zo dat de game het moet gebruiken?

Mijn PoE Shop Guild Leader van: Tweakers of Wraeclast ToW Guild regels Discord: https://discord.gg/ZjDh3yq

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SmokingCrop
  • Niet online
HannesB schreef op vrijdag 30 november 2012 @ 21:37:
[...]

Iemand die zo vriendelijk wilt zijn om dit eens te controleren voor mij?
ik heb de mijne gezet op 'esdf' en is al elke keer gelukt ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mukkel

mukkel

Dus..... Zodoende

Ben ondertussen al aan het googlen, schijnen meer mensen last van te hebben.
(van oudere 295 kaartjes tot de nieuwste 600 serie)

Schijnt manueel een sli profile toegevoegd te worden. :) ben nu even aan het kijken.
Zal dadelijk wel posten als het gelukt is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pgerrits
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 18-07 13:00
Het zal wel aan mij liggen, maar hoe zorg je ervoor dat je de framerate ingame ziet? Heb in de config file SHOWFPS=1 staan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• VSA100_victim
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 12-09 23:41
Ja dat Showfps command kreeg ik ook al niet aan de praat in Far Cry 2. Weer iets wat ze nog steeds niet gefixed hebben, net als dat frameskipping.

Nou ja, voor fps gewoon Afterburner gebruiken!

R7 5700X, 16GB DDR4-3200, RTX 3070

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Speedy_Gonzalez
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 17:20

Speedy_Gonzalez

Aaribaaaaaa

Wat een geklooi met die crashes, ik kom niet eens aan 10 minuten spelen toe zonder dat de handel crasht.
Heb al allerlei versies van nvidia drivers geprobeert, van nieuwste beta tot 310.64

Hebben jullie dat ook en hoe hebben jullie dat opgelost ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HannesB
SmokingCrop schreef op vrijdag 30 november 2012 @ 23:01:
[...]

ik heb de mijne gezet op 'esdf' en is al elke keer gelukt ;)
Ik heb net nog eens geprobeerd. Mijn toegewezen toestcombinaties (tgfh) werken niet. Heb ik zoals u esdf ingesteld. Enkel d werkte, als rechts. Blijkt dat zqsd het wel doet, ook al is het niet ingesteld om te gebruiken in voertuigen. In een auto kan ik enkel rijden via tgfh, zoals het zou moeten zijn. Glider doet het enkel via de standaard instellingen.

Misschien moet je ook nog eens controleren. Wie weet is er iets veranderd sinds de servers weer online zijn. Zou vreemd zijn dat het enkel bij mij verkeerd is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mukkel

mukkel

Dus..... Zodoende

Yeah SLI probleem is opgelost!!

Schijnbaar werk DX11 en sli in Far Cry 3 nog niet goed. in de DX9 mode wel, maar dat willen we niet ;)
Er moet een profile worden toegevoegd met het programma NvidiaInspector.
Via een ander forum ben ik aan zo'n profile gekomen..

Even het volgende opslaan als .TXT

Profile "Far Cry 3"
ShowOn GeForce
ProfileType Application
Executable "fc3launch_pc_r.exe"
Executable "farcry3.exe"
Executable "farcry3_d3d11.exe"
Setting ID_0x00a06946 = 0x080902f5
Setting ID_0x1033cec1 = 0x00000003
Setting ID_0x1033cec2 = 0x00000002
Setting ID_0x1033dcd2 = 0x00000004
Setting ID_0x1033dcd3 = 0x00000004
Setting ID_0x1095def8 = 0x02402c05
Setting ID_0x10d2bb16 = 0x00000000
Setting ID_0x701eb457 = 0x2241ab21 InternalSettingFlag=V0
SettingString ID_0x7049c7ec = "3.0"
SettingString ID_0x704d456e = "Some objects render at wrong depth Some effects render incorrectly"
SettingString ID_0x7051e5f5 = "3"
SettingString ID_0x705fafec = "2012-01-18 00:00:00"
Setting ID_0x708db8c5 = 0x5d02e8b5 InternalSettingFlag=V0
Setting ID_0x709a1ddf = 0x4b1cd968 InternalSettingFlag=V0
SettingString ID_0x70b5603f = "D3D"
Setting ID_0x70e34a78 = 0x1945b570 InternalSettingFlag=V0
Setting ID_0x70e5a749 = 0x0056b4c9 InternalSettingFlag=V0
Setting ID_0x70edb381 = 0x24208b6c InternalSettingFlag=V0
EndProfile

Daarna invoegen via NvidiaInspector en saven.
Nu werken beide kaarten volle bak.

:) Gelijk game op Ultra gezet en loopt zoals het moet.
Zal dadelijk even een screentje maken van Afterburner.

Edit:

Afbeeldingslocatie: http://plaatjesdump.nl/upload/9e4a41a3c13ae4261bb526401b9f1644.jpg

[ Voor 3% gewijzigd door mukkel op 01-12-2012 00:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• k1978
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 13-09 07:27
Trouwens via de Uplay site is de insane edition gewoon op voorraad binnen twee dagen bezorgd en nog een kortings bon van 10 euro ook...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SomerenV

SomerenV

It's something!

Net de (tot nu toe) vetste missie gedaan! Ik zal het in spoilers zetten en om een hint te geven: Flammenwerfer & wub wub

spoiler:
Die missie met de wietvelden in de hens zetten deed me enorm denken aan die ene missie uit GTA: SA waarin je dat ook moest doen. Erg gaaf om gewoon als een halve gare met een vlammenwerpen door die velden heen te gaan! Ook was de muziek echt geniaal ondanks dat ik totaal geen Skrillex fan ben ^^ Erg gave missie!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wackmack
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 12-09 22:26
Heb een raar probleem dat ik steeds niet meer uit de menu's kan komen, heel irritant. Heb op alle knoppen gedrukt maar kom nooit meer in de game zelf. Meer mensen hier last van?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SmokingCrop
  • Niet online
HannesB schreef op vrijdag 30 november 2012 @ 23:22:
[...]

Ik heb net nog eens geprobeerd. Mijn toegewezen toestcombinaties (tgfh) werken niet. Heb ik zoals u esdf ingesteld. Enkel d werkte, als rechts. Blijkt dat zqsd het wel doet, ook al is het niet ingesteld om te gebruiken in voertuigen. In een auto kan ik enkel rijden via tgfh, zoals het zou moeten zijn. Glider doet het enkel via de standaard instellingen.

Misschien moet je ook nog eens controleren. Wie weet is er iets veranderd sinds de servers weer online zijn. Zou vreemd zijn dat het enkel bij mij verkeerd is.
hmm, werkt idd alleen maar met zqsd, maar het zou eigenlijk wel kunnen dat dit voorheen ook zo was :P
nu ja, het werkt met de standaard controls dus zo'n groot probleem is het niet.

en whoopie, alle crafting upgrades :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Madrox
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 23-08 22:42

Madrox

Oh, Pharaoh!

Durf het bijna niet te zeggen, maar ik baal als een stekker want ik kan niks met die eerste fijne knul met zijn mesje. Space flikkert in beeld, ik space me suf, probeer de muis, andere toetsen maar het mes verdwijnt telkens tussen mijn ribben :( Help O+

Voor upgrade, complete zelfbouw, herstellen van windows/software klik hier!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Beerkiller
  • Laatst online: 20-05 21:19
Ik heb hem nu voor de PC gehaald maar als ik hem op me pc wil draaien loopt hij schokkerig. Alsof hij een paar beeldjes overslaat of ff vast slaat.

Dit is heel iritand. Zijn er nog meer mensen die dit hebben.

Mijn specs zijen

HD radeon 6970
I7 2600K
8 Gig ram

Ik kan normaal alles games op high spelen en deze game nog niet eens op low. Dat vindt ik heel vreemd. Heb ook fraps draaien. kom ik uit op ong 40FPS maar niet onder de 30.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Madrox

Madrox

Oh, Pharaoh!

Met fraps uit schokt het ook ? Speel hier op Win7 64bit, HD5750 en 6Gb ram en i7 920 3.33Ghz en heb de setting op optimaal staan; dat loopt soepel.
Mr. Unexist schreef op vrijdag 30 november 2012 @ 13:39:
Denk niet dat mijn HD5770 dit spel trekt, dus toch maar even een HD7950 besteld. :)
Ben benieuwd of het lekker loopt icm I5 750 @ stock en 4 gig ram.
Denk dat het wel meevalt, tot nu toe draait het prima met mijn HD5750 ;-)

[ Voor 54% gewijzigd door Madrox op 01-12-2012 00:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Beerkiller
  • Laatst online: 20-05 21:19
Ja ook zonder fraps stottert als een malle. Dat is echt niet fijn gamen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheHolyCow
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 18-08 10:31
Mr. Unexist schreef op vrijdag 30 november 2012 @ 13:39:
Denk niet dat mijn HD5770 dit spel trekt, dus toch maar even een HD7950 besteld. :)
Ben benieuwd of het lekker loopt icm I5 750 @ stock en 4 gig ram.
Hier een vergelijkbaar beestje staan, alleen dan met een 5850. Werkt prima, en ziet er voor mij ook goed genoeg uit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Madrox

Madrox

Oh, Pharaoh!

Beerkiller schreef op zaterdag 01 december 2012 @ 00:48:
Ja ook zonder fraps stottert als een malle. Dat is echt niet fijn gamen.
En je settings staan op "optimal" ??? Vreemd.

Ga er ff vanuit dat je alles in je videokaart driver settings ook op auto heb staan (laat game beslissen).

Ps: help me ff hoe ik dat mes in de vijand steek, jeweetwel, dat mes waarmee HIJ me aanvalt ;-)

[ Voor 12% gewijzigd door Madrox op 01-12-2012 00:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Durango
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 23-05-2023
Ik vind het ook een super gave game! Het jagen op dieren en alles wat erbij hoord is ook geweldig,

intel q6600
4gb ddr2
gtx260
samsung ssd (scheelt veel in fps) (jaha is wel zo)

45fps op medium 1080p :) (overklokken doe ik niet aan)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Madrox

Madrox

Oh, Pharaoh!

Speel het vanaf een zes-disks raid-5 array, gaat ook wel lekker :-)

Hoe dood ik mijn eerste vijand, helppppp :X

[ Voor 26% gewijzigd door Madrox op 01-12-2012 01:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ElPaco
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 00:24
Madrox schreef op zaterdag 01 december 2012 @ 00:27:
Durf het bijna niet te zeggen, maar ik baal als een stekker want ik kan niks met die eerste fijne knul met zijn mesje. Space flikkert in beeld, ik space me suf, probeer de muis, andere toetsen maar het mes verdwijnt telkens tussen mijn ribben :( Help O+
Dan moet je inderdaad op spatiebalk rammen. Kan het zijn dat je spatiebalk ingedrukt moet houden ipv er vaak op drukken? Zoiets staat me namelijk bij.

WoT stats

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rickyy
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 10-02 11:10
Durango schreef op zaterdag 01 december 2012 @ 00:57:

samsung ssd (scheelt veel in fps) (jaha is wel zo)
Nee, is niet zo.

Core i5 4670k, 8gb, MSI GTX460 HAWK TA

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• VSA100_victim
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 12-09 23:41
Beerkiller schreef op zaterdag 01 december 2012 @ 00:28:
Ik heb hem nu voor de PC gehaald maar als ik hem op me pc wil draaien loopt hij schokkerig. Alsof hij een paar beeldjes overslaat of ff vast slaat.
Je kunt deze truc van Far Cry 2 gebruiken. (#5) Schijnt ook te werken in FC3. Of je kan de framerate-limiter van MSI-Afterburner aanzetten; doet precies hetzelfde. Nadeel is dat je soms een lelijke tear midden in je scherm krijgt.
Of als je D3DOverrider aan de praat kan krijgen (mij lukt het niet onder W7-64), dan kan je Triple-Buffering proberen te forceren.

Far Cry 2 heeft in DX10-mode last van stutter, maar DX9-mode draait perfect. Misschien is dit in FC3 ook zo?

[ Voor 14% gewijzigd door VSA100_victim op 01-12-2012 01:25 ]

R7 5700X, 16GB DDR4-3200, RTX 3070

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Visgek82
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 20:23
Voor de mensen bij wie het beeld om de zoveel frames even stil lijkt te staan , in de video opties is er een optie die heet "GPU max buffered frames" . Standaard staat deze op 1, maar op sommige systemen willen andere settings nog wel eens een hoop uitmaken (in positieve zin van het woord) , probeer hier eens wat mee te spelen...

Btw, heb ff multiplayer geprobeerd, erg leuk, alleen irriteer ik me nu al dood aan die stink russen die op voice chat zitten te ouwehoeren alsof ze in het cafe zitten. Kan iemand me aub vertellen hoe dit uit moet? wordt er gek van...als dat niet (globaal) uit kan dan gaat multiplayer 'm niet worden :(

[ Voor 31% gewijzigd door Visgek82 op 01-12-2012 01:23 ]

Ryzen 7 7700X , 32 GB RAM, ProArt 4080 Super, MSI B650 Tomahawk, 2x2tb NVME

Pagina: 1 ... 12 ... 32 Laatste

Let op:
We praten hier over de game, niet over vragen/problemen met het draaien er van (hop daarvoor naar SPV) en ook niet of je game wel/niet binnen hebt gekregen.

Dus NIET: posts a la "is mijn videokaart wel snel genoeg?", "gisteren kwam de postbode langs", e.d.

Oh en als je het al uitgespeeld hebt: ga niet hier het verhaal van de game uit de doeken doen.
Of zet het op zijn minst tussen de spoiler-tags. Anderen zijn de game nog aan het spelen en ervaren het graag zelf.