Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wie speelt de game allemaal op Warrior? (hard)
Ik vind het tot nu toe wel vet op hard, beetje challenge.
1 foutje en je gaat eraan :P
Pijl n boog ftw

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sipio
  • Registratie: Augustus 2002
  • Niet online
i7860 8GB HD5850, op 1680x1050 met zon beetje alles op medium rond de 40-50 fps, nog net te doen.

Wat een rush dat eerste deel van de game!

Heb alleen elke keer dat ik een menu of zo in ga dat de game crashed, ben ik net gered tatto gehad toren beklommen, crash en ben weer helemaal terug bij tattoo zetten, toch erg vervelend moet ik zeggen.

Ook eigenlijk continue een farcry3 service error, of is het zo dat als die servers eruit liggen dat de game crashed dat lijkt me niet toch?

*edit* lees al dat ik niet de enige ben

[ Voor 4% gewijzigd door Sipio op 30-11-2012 09:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deathchant
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 19:40

Deathchant

Don't intend. Do!

ES335 schreef op vrijdag 30 november 2012 @ 07:10:
Op puur grafisch gebied vind ik Far Cry 3 eerlijk gezegd niet eens zo heel indrukwekkend. Crysis uit 2007 had beter uitziende vegetatie, beter uitziend water, betere physics en betere textures. Belichting, animaties en draw distance in FC3 zijn wel prima. Voor een open-world game ziet het er fantastisch uit en dat is wat telt. Het is ook leuker dan Crysis 8)
Ik heb gister anderhalf uur gespeeld, heb het eerste kamp veroverd en ben nu bezig met de rabid dog missie.

Hardware:
Gigabyte Z68XP-UD5
i7 2600K @3800MHz
MSI GTX570 Power Edition (770MHz)
8GB Kingston Hyper X

Instellingen in Far Cry 3:
Res: 1920x1080
MSAA: geen
SSAO: HBAO
Alpha to Coverage: Enhanced
Settings: Ultra (de Ultra+ settings waar ze het in de t.net review over hebben kan ik niet vinden)

Kep de boel op een Crucial M4 SSD geinstalleerd en het draait tot nu toe zonder haperingen. Ik heb geen FPS counter erbij gezet, omdat ik niet bewust op het aantal fps wil letten, maar de game ervaring zelf.
Ik moet eerlijk zeggen dat ik het ook met bovenstaande quote eens ben. Ik heb Farcry1 grijs gespeeld op mijn Asus FX5900Ultra op de 1600x1200 reso destijds en toen was ik meer blown-away van de graphics dan dat ik nu ben.

Dingen in de verte zijn gewoon geblurred, je moet idd korter bij komen eer het goed gerendered wordt en de vegetation is gewoon wat neppig. Ik heb Farcry1 allang niet meer gespeeld, maar datgeen ik in mijn herinnering had zag er in ieder geval qua textures, vegatation en water beter uit dan dat ik nu bij Farcry3 zie.
Belichting idd is wel erg goed, inclusief alle flares e.d, maar de overgang dag->nacht gaat niet erg geleidelijk vind ik.

Qua gameplay vind ik het wel een cool spel al, maar qua graphicservaring ben ik nog niet overtuigd genoeg.

Canon: EOS R6 | EF 16-35/4L IS USM | EF 70-200/2.8L IS II USM
Zeiss: 35/2 Distagon | 50/2 Makro-Planar | 85/1.4 Planar | 100/2 Makro-Planar | 135/2 Apo Sonnar

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• joostsozee
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 19-04 12:55
@Tin,

Ik speel het op hard en ik vind de vijanden vrij simpel. Ben alleen door heel roekeloos gedrag dood gegaan (Lees met de jeep op een wegblokkade inrijden en de "Quick Heal" negerend. Heel vervelend vind ik het niet, ik stoor me wel aan de slechte ogen die ze hebben...

Het spel is erg mooi, helder en fel qua kleuren ik vind het dan wel maf dat ze geen mannetje in de bosjes zien zitten. Naja kennelijk hou ik van een bepaald niveau realisme.

http://speedtest.net/result/2130203198.png

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Epitome
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 11-07 15:13
motormuus schreef op donderdag 29 november 2012 @ 16:46:
[...]

Ik zie dat de inpakbeunhaas jouw survivalguide even hard heeft verkracht als de mijne..
Mijne is heel charmant door midden gevouwen met mat scherpe hoeken erin van de nagels..
Ik wou de mijne al retouneren naar bol.com, maar na een karrvracht gamezaken te hebben gebeld is de insane edition zo goed als ongrijpbaar. ;(

Moet het dan maar met een verrabbezakte survivalguide doen doen, koop je een special edition is de kwaliteit van afleveren niet zo special :( :X :|
Bah
Die survival guide hoort zo, het moet lijken of je de guide in de jungle bij je hebt.

Ik denk dat ze iets zwaars over de guides hebben gerold zodat ze er een beetje oud en gebruikt uit komen te zien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shodan
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 05-09 14:32
Shodan schreef op vrijdag 30 november 2012 @ 09:03:
Gisteren nog net kunnen installeren en de eerste tutorial missie gespeeld.

Beetje met de settings geklooid. In eerste instantie op ultra, maar dat ging erg schokkerig. Bij optimized staat het meeste op very high. AA uit en alpha to foliage ook uit. Framerate ongeveer 42-48 (terwijl ik in die kooi zit)

Ik speel op i5 2500k @4.5GHz, 6970 2GB, 8GB.
Heb nog niet de ati beta drivers in gebruik. Scheelt dat een hoop?

ps. taal staat op nederlands, hoe kan ik dat op engels krijgen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SmokingCrop
  • Registratie: Januari 2012
  • Niet online
op je ps:
indien je dit niet zou kunnen aanpassen in de options, kan je gewoon english audio files van het internet plukken
(om ook menu texts enzo in Engels moet je in regedit wat aanpassen:
HKEY_LOCAL_MACHINE -> SOFTWARE -> Wow6432Node -> Ubisoft -> far cry 3 (klik)
-> SKU op 'UK' & Language op 'English')

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fynrd1
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 12-09 16:40

fynrd1

Fooled by Randomness

Shodan schreef op vrijdag 30 november 2012 @ 09:03:
Gisteren nog net kunnen installeren en de eerste tutorial missie gespeeld.

Beetje met de settings geklooid. In eerste instantie op ultra, maar dat ging erg schokkerig. Bij optimized staat het meeste op very high. AA uit en alpha to foliage ook uit. Framerate ongeveer 42-48 (terwijl ik in die kooi zit)

Ik speel op i5 2500k @4.5GHz, 6970 2GB, 8GB.
Heb nog niet de ati beta drivers in gebruik. Scheelt dat een hoop?

ps. taal staat op nederlands, hoe kan ik dat op engels krijgen?
Ik heb hetzelfde probleem qua schokkerigheid.. Amd probleempje? reso+kwaliteit instellingen hebben geen invloed.. cpu lijkt mij nou ook geen bottleneck.. :?

||| F1-aeroblog || Battlelog |||

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HannesB
  • Registratie: Oktober 2012
  • Laatst online: 11-09 18:57
Probleem met het verbinden van de servers. Kan nog wel spelen, maar vanaf ik een menu open, om besturing aan te passen, skills toe te wijzen, ... loopt het spel vast en moet ik de missie herbeginnen. Denk dat er een verband tussen beide is, gisteren had ik dit probleem nog niet.

Iemand anders die dit ook ervaart?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shodan
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 05-09 14:32
SmokingCrop schreef op vrijdag 30 november 2012 @ 10:04:
[...]

op je ps:
indien je dit niet zou kunnen aanpassen in de options, kan je gewoon english audio files van het internet plukken
(om ook menu texts enzo in Engels moet je in regedit wat aanpassen:
HKEY_LOCAL_MACHINE -> SOFTWARE -> Wow6432Node -> Ubisoft -> far cry 3 (klik)
-> SKU op 'UK' & Language op 'English')
Cool!, het gaat alleen om de menu settings, waarom doen ze dit!? We leven niet in Deutschland... Nederlanders kunnen gewoon engels lezen... Thanx!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• robbyvw23
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 13-06-2020
HannesB schreef op vrijdag 30 november 2012 @ 10:07:
Probleem met het verbinden van de servers. Kan nog wel spelen, maar vanaf ik een menu open, om besturing aan te passen, skills toe te wijzen, ... loopt het spel vast en moet ik de missie herbeginnen. Denk dat er een verband tussen beide is, gisteren had ik dit probleem nog niet.

jep, hier hetzelfde!
terwijl ik nog wel vrij heb genomen vandaag en dacht lekker even wat uurtjes te kunnen spelen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mazzl
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 01-09 10:42
even een kort vraagje,
ik heb een laptop met:
DELL SPX 17
Ram 12 GB
Video: Geforce GT 555M 3GB
Proc: I7 2.670 QM

en een xbox360

waarop zou het spel er mooier uit zien? ik heb nog niet eerder spellen op de laptop gespeeld, maar ik zou deze via de hdmi op de tv kunnen aansluiten met een xbox controller. vraag me alleen af of het de moeite is met een mobile video kaart?

If you don't stand for something you'll fall for everything

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zen!th
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 06-07 16:29
Verwijderd schreef op vrijdag 30 november 2012 @ 09:46:
Wie speelt de game allemaal op Warrior? (hard)
Ik vind het tot nu toe wel vet op hard, beetje challenge.
1 foutje en je gaat eraan :P
Pijl n boog ftw
Ik speel op normal, maar wel pijl n boog :) en een M700 snippert met silencer, en ofc een magnum .44 voor t geval k gespot ben en in insta kill mode ga :)
Welke scope heb jij op die boog? k vind die red dot niet zo chill, die andere nog niet geprobeerd.

Is de FC3 service alweer online, of nog steeds down?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Noctonix
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 22-07 08:08
mazzl schreef op vrijdag 30 november 2012 @ 10:21:
even een kort vraagje,
ik heb een laptop met:
DELL SPX 17
Ram 12 GB
Video: Geforce GT 555M 3GB
Proc: I7 2.670 QM

en een xbox360

waarop zou het spel er mooier uit zien? ik heb nog niet eerder spellen op de laptop gespeeld, maar ik zou deze via de hdmi op de tv kunnen aansluiten met een xbox controller. vraag me alleen af of het de moeite is met een mobile video kaart?
Dit is niet het juiste draadje om dit te vragen?... en er staat op de homepage toch een zeer duidelijk artikel over welke hardware je nodig hebt.

reviews: Far Cry 3: welke hardware heb je nodig?

Freedom for everyone..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• R-utger
  • Laatst online: 08:44

jup, heb ik hier ook
zwaar vervelend dit :-(
server is nog steeds down...

Intel i7 8700K / Z370 Maximus X Code / 16GB G-SKILL 3200 C14 / ASUS Strix 3090 / Lian Li O11 Dynamic / NZXT X62 / Samsung 970 EVO 500GB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HesRuud
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 28-08 17:52
Heb er ook een paar uurtjes op zitten, vond de multiplayer wel te laggy (kan aan mij liggen?) om fatsoenlijk te kunnen spelen (spelers teleporteerden een beetje).

Verder vind ik het ongelovelijk irritant dat de mouse sense van de sniper in scope naar beneden bijgesteld is. Kan dit verandert worden?

Kiek em goan!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deathchant

Deathchant

Don't intend. Do!

Wat ik juist vervelend vind is dat de mouse sensitivity niet nog lager kan. Ik hoef niet zo'n snelle bewegingen te maken als ik maar 1mm met mijn muis beweeg. Ik heb de FOV op max staan, 110.
Dat zorgt er ook al voor dat de muisbeweging wat langzamer gaat.

Zeiss: 35/2 Distagon | 50/2 Makro-Planar | 85/1.4 Planar | 100/2 Makro-Planar | 135/2 Apo Sonnar

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• beany
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 19:58

beany

Meeheheheheh

Gister eventjes gespeeld. Ik had echt een 'WTF!!?? Ik zit hier Red Dead Redemption te spelen op een tropisch eiland... ow nee, ik zit Assassins Creed te spelen op een tropisch eiland ???' Wat ik erg positief vind overigens :D

Je kan zeggen dat ze elementen gejat hebben uit andere spellen, maar ze hebben dan wel de goeie dingen uit andere spellen gepakt.

Ook de handeling van wapens voelt tot dus ver goed, dat vind ik bij veel shooters vaak toch onder de maat.

Slechts 1,5 uur gespeeld, maar ik heb het gevoel dat FC3 een goeie game is.

Dagelijkse stats bronnen: https://x.com/GeneralStaffUA en https://www.facebook.com/GeneralStaff.ua

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spaiker
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 12-09 10:33
Als je op de hang glider aan het gliden bent, moet je eens kijken naar onder, meer bepaald naar de bomen. Hier is iets raars aan. Het lijkt dan alsof de boom een platte afbeelding (2D dus) is, die meedraait naar het standpunt van de speler. Dit lijkt echt nergens op..

Voorts is dit veruit het enige wat ik ben tegengekomen wat me stoorde, nuja, storen, het is me gewoon opgevallen.
Deathchant schreef op vrijdag 30 november 2012 @ 10:30:
Wat ik juist vervelend vind is dat de mouse sensitivity niet nog lager kan. Ik hoef niet zo'n snelle bewegingen te maken als ik maar 1mm met mijn muis beweeg. Ik heb de FOV op max staan, 110.
Dat zorgt er ook al voor dat de muisbeweging wat langzamer gaat.
Kan je niet gewoon de gevoeligheid van je muis zelf aanpassen? De doorsnee muis heeft dit tegenwoordig toch ingebouwd? :)

[ Voor 39% gewijzigd door Spaiker op 30-11-2012 10:40 ]

Drive it like you stole it.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zen!th
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 06-07 16:29
Spaiker schreef op vrijdag 30 november 2012 @ 10:39:
Als je op de hang glider aan het gliden bent, moet je eens kijken naar onder, meer bepaald naar de bomen. Hier is iets raars aan. Het lijkt dan alsof de boom een platte afbeelding (2D dus) is, die meedraait naar het standpunt van de speler. Dit lijkt echt nergens op..

Voorts is dit veruit het enige wat ik ben tegengekomen wat me stoorde, nuja, storen, het is me gewoon opgevallen.
Klopt, das in heel veel spellen, moet je maar is bij Just Cause 2 over de bomen vliegen, daar draait alles met je mee :)

Ik kom hier en daar stukken tegen waar een berg zit, en dat het gras rechtdoor loopt (dus in de lucht hangt) dat ziet er ook heel lame uit, maargoed bijzaken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sipio
  • Niet online

Hier hetzelfde, heb Uplay in offline mode gezet, heb nu in ieder geval een poosje kunnen spelen zonder crash

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HannesB
Iemand idee als je offline speelt, je nog steeds de extra content hebt? Ik heb namelijk de insane edition aangeschaft. Ik zou niet graag te ver in het verhaal komen en die extra missies missen omdat de servers niet naar behoren werken.

edit: in offline modus kan je namelijk die extra content niet activeren, wat me doet denken dat verbinding nodig is.

[ Voor 20% gewijzigd door HannesB op 30-11-2012 10:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WeAreLegion
  • Niet online
HannesB schreef op vrijdag 30 november 2012 @ 10:45:
Iemand idee als je offline speelt, je nog steeds de extra content hebt? IK heb namelijk de insane edition aangeschaft. Ik zou niet graag te ver in het verhaal komen en die extra missies missen omdat de servers niet naar behoren werken.
Die extra missies staan los van het verhaal en kan je altijd beginnen, maakt dus niet uit hoever je in het verhaal bent :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• evilpin0
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 20-05-2024
Marc Rademaker schreef op vrijdag 30 november 2012 @ 09:03:
[...]

Ik zie behalve ns-logo ook kl g137, vluchtnummer van klm? Niet bestaand volgens mij.

[...]

Niet helemaal mee eens, tegenstanders proberen je wel degelijk te flanken. Soms weten ze echter ook niet waar je zit en dan zoeken ze naar je(op redelijke domme wijze) en kun je ze vrij eenvoudig van achteren omleggen. Later in het spel neem je het op tegen meer diverse vijanden, waarbij je regelmatig molotov-cocktails kunt koppen, raketwerpers moet omleggen of snipers, laat staan die heavy gun-lui.

Daarbovenop ben ik al een paar keer verrast door een roofdier, die mij van achteren/opzij aanviel. Vind de sfeer ook wel erg goed. Zodra het donker wordt komen er ook meer roofdieren tevoorschijn en hoor je ze ergens grommen of ritselen.
Een AI die on-par is met FC1 is gewoon niet goed te noemen.

Verrast door een roofdier? Waarschijnlijk omdat je hem niet zag aankomen, ik verwacht anno 2012 AI van wildlife wat zicht terug trekt en om je heen cirkelt tot je afgeleid bent of stil wacht in de bosjes en een sprint inzet. Een tijger die 1 vol magazijn nodigt is gewoon anno 2005 en betekend voor mij een uitermate gebrekkig AI, ze kunnen hem alleen gevaarlijk maken door hem veel HP te geven en falen zijn natuurlijk instinct naar boven te brengen.

Ik ben idd nog niet aangekomen bij molotov gooiende mannetjes, echter vind ik het interessant om tegen een goed georganiseerde vijand te spelen. Bij FC1 had ik dit zeer zeker, misschien dat in FC3 nog wel een militaire eenheid langs komt. De AI zo ver doet elke keer hetzelfde, ze kunnen totaal niet anticiperen waar je heen bent, je rent zuid, vervolgens zijn ze je kwijt en gaan er 2 noord, 1 oost en 1 zuid. Ik herinner mij in FC1 en Crysis dat ze echt een zoek grid hadden met je laatste positie, dit gaf stress en spanning iets wat ik in FC3 niet heb.

Ik ben niet eens zo heel erg negatief over deze game maar probeer maar wat tegengas te geven, ik las de review op fok.nl waar de game een 10 krijgt. Dat kan ik totaal niet serieus nemen als FC1 fan van het eerste uur, ook Crysis 1 en in mindere mate 2 (geen jungle). Het speelt nog steeds als FC2 maar met betere gfx en een veel beter gebied.

Ik vraag me ook af hoe interessant zon jungle roamer blijft, redelijk goede gfx (crysis 3 gaat hier dik overeen vermoed ik ). Fc1 en crysis hadden fixed entries vanaf daar moest je naar locatie a met alle vrijheid, dit is dan wellicht scripted maar de uitwerking was geniaal (elite team wat ineens opduikt om je zoeken ect). Nu is het misschien minder scripted maar in dit geval hoeft dat niet beter te zijn, als je een map ziet kies je wat je gaat doen: sneaken of schieten. Ik heb liever scripted event dan elke keer dezelfde gameplay maar dat je kan bepalen van welke kant je komt.

Goede vermakelijk game overigens, voor mij totaal geen GOTY editie, beter nog als het de GOTY wordt vind ik dat bijzonder onterecht. Ik moet zeggen dat ik sandbox shooter ook nooit goed heb gevonden maar me met deze wel een paar avondjes vermaakt

http://www.twitch.tv/jannustitannus

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HannesB
WeAreLegion schreef op vrijdag 30 november 2012 @ 10:47:
[...]

Die extra missies staan los van het verhaal en kan je altijd beginnen, maakt dus niet uit hoever je in het verhaal bent :)
Bedankt voor je reactie. Extra zaken als die wapens en roofdieren zullen dan wel niet beschikbaar zijn vermoed ik in offline modus. Die behoren tot packs ( the warrior, the hunter en the predator) en niet tot extra missies. Wel zonde, heb er voor extra betaald en dan zoiets.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• janvanmil
  • Laatst online: 09-09 12:30
HannesB schreef op vrijdag 30 november 2012 @ 10:51:
[...]

Bedankt voor je reactie. Extra zaken als die wapens en roofdieren zullen dan wel niet beschikbaar zijn vermoed ik in offline modus. Die behoren tot packs ( the warrior, the hunter en the predator) en niet tot extra missies. Wel zonde, heb er voor extra betaald en dan zoiets.
Heb je voor die extra missies codes moeten invoeren? Ik heb de Lost Expeditions besteld, maar bij het geleverde spel zaten geen codes bij voor de extra missies. (alleen voor Uplay en het predator pack).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deathchant

Deathchant

Don't intend. Do!

Ik heb ook de lost expeditions versie, en ik heb een papiertje erbij dat zegt dta je in het hoofdmenu naar extra's moet gaan en dan de aparte serial key daarvoor moet invullen....ik ben nog geen enkel menuutje tegengekomen waar ik dat kan invullen :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WeAreLegion
  • Niet online
Deathchant schreef op vrijdag 30 november 2012 @ 11:02:
Ik heb ook de lost expeditions versie, en ik heb een papiertje erbij dat zegt dta je in het hoofdmenu naar extra's moet gaan en dan de aparte serial key daarvoor moet invullen....ik ben nog geen enkel menuutje tegengekomen waar ik dat kan invullen :(
Ik wel hoor :) zit bij options volgens mij :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• janvanmil
Deathchant schreef op vrijdag 30 november 2012 @ 11:02:
Maar je hebt dus wel een code voor die extra missies gekregen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HannesB
janvanmil schreef op vrijdag 30 november 2012 @ 11:00:
[...]

Heb je voor die extra missies codes moeten invoeren? Ik heb de Lost Expeditions besteld, maar bij het geleverde spel zaten geen codes bij voor de extra missies. (alleen voor Uplay en het predator pack).
Bij mij, de insane edition, zat er een foldertje (naast de korte 'handleiding') waarin 'uitleg' (opsomming) staat over die missies en die packs. Vooraan is er een code, gelijkaardig aan die voor het spel zelf te activeren, maar toch wat anders. In het spel zelf, option menu, exclusive content kan je die code invoeren. Zo is het alleszins bij mij, volgens de uitleg van het foldertje.

Edit: je moet wel in online modus staan om dit te kunnen invoeren, in offline modus kan je niet tot in het menu om die codes in te voeren.

[ Voor 9% gewijzigd door HannesB op 30-11-2012 11:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deathchant

Deathchant

Don't intend. Do!

janvanmil schreef op vrijdag 30 november 2012 @ 11:04:
[...]

Maar je hebt dus wel een code voor die extra missies gekregen?
Ja, staat op een apart flyertje met uitleg hoe je die moet activeren. Ik heb zelfs een flyertje gekregen met een serial key van Ghost recon. Helemaal gratis. Daarnaast idd het spel STORM ofzoiets met ook een serialkey voor 7 dagen.
Overigens bestel ik games nooit. Ik ga direct naar de winkel. Die 10 euro is het me niet waard om de goedkoopste te hebben als dat betekent dat ik kan gaan wachten of ik het goeie krijg en of ik het binnen 1 week krijg ;) Die lost expeditions heb ik trouwens gewoon bij de mediamarkt gehaald. 44,99 euro.

@lord Hades, ik heb het niet gevonden bij Options.....ik zal als ik terugben van het werk nog eens kijken.

Ik moet overigens Farcry1 toch weer eens gaan installeren, om die vegetation-graphics toch nog eens te bekijken, want ik ben wel wat teleurgesteld hierover in FC3...

[ Voor 17% gewijzigd door Deathchant op 30-11-2012 11:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• janvanmil
HannesB schreef op vrijdag 30 november 2012 @ 11:04:
[...]

Bij mij, de insane edition, zat er een foldertje (naast de korte 'handleiding') waarin 'uitleg' (opsomming) staat over die missies en die packs. Vooraan is er een code, gelijkaardig aan die voor het spel zelf te activeren, maar toch wat anders. In het spel zelf, option menu, exclusive content kan je die code invoeren. Zo is het alleszins bij mij, volgens de uitleg van het foldertje.
Sh*t, dat foldertje zit er niet bij :(. Alleen de uplay code (xbox versie).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• shoombak
  • Registratie: September 2008
  • Niet online
Pff, ben nu bij dat 2e eiland, maar daar is het toch wel raadzaam om stealth te werk te gaan bij het overnemen van kampen, rocktlaunchers :o

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• evilpin0
Deathchant schreef op vrijdag 30 november 2012 @ 11:06:
[...]

Ik moet overigens Farcry1 toch weer eens gaan installeren, om die vegetation-graphics toch nog eens te bekijken, want ik ben wel wat teleurgesteld hierover in FC3...
Crysis warhead even installeren, geeft een veel betere vergelijking. Of gewoon de bosjes in duiken in Crysis2 ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HannesB
Deathchant schreef op vrijdag 30 november 2012 @ 11:06:
[...]

Heb onlangs FC1 geïnstalleerd, Naar mijn mening is FC3 toch beter, zeker het water (voor de rest niet echt op gelet om te vergelijken). Maar je spreekt dan ook over enkele jaren tussen de twee en nieuwe ontwikkelingsmogelijkheden. Jammer genoeg werkt FC1 niet in surround geluid over hdmi (of er is een of andere instelling niet in orde). Dat weerhoudt me toch van om het terug te spelen.

[ Voor 25% gewijzigd door HannesB op 30-11-2012 11:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deathchant

Deathchant

Don't intend. Do!

Ja ik heb crysis2 nog niet zo lang geleden uitgespeeld en had het idee dat dit een stuk beter uitzag...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• evilpin0
HannesB schreef op vrijdag 30 november 2012 @ 11:09:
[...]

Heb onlangs FC1 geïnstalleerd, Naar mijn mening is FC3 toch beter, zeker het water (voor de rest niet echt opgelet om te vergelijken). Maar je spreekt dan ook over enkele jaren tussen en
Ben blij dat ik niet de enige ben die het spel niet top vind, wat je zegt is echt een zeer zware diss tegenover fc3 :P

FC1 kwam uit in 2004 !! Aan jouw reactie te zien twijfel je nog licht welke game er beter uit zag ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deathchant

Deathchant

Don't intend. Do!

HannesB schreef op vrijdag 30 november 2012 @ 11:09:
[...]

Heb onlangs FC1 geïnstalleerd, Naar mijn mening is FC3 toch beter, zeker het water (voor de rest niet echt op gelet om te vergelijken). Maar je spreekt dan ook over enkele jaren tussen de twee en nieuwe ontwikkelingsmogelijkheden. Jammer genoeg werkt FC1 niet in surround geluid over hdmi (of er is een of andere instelling niet in orde). Dat weerhoudt me toch van om het terug te spelen.
Ik heb in mijn herinnering dat vooral het gras veel beter was in FC1. Elk sprietje aparte bewegingen enzo, in plaas van die statische beweging van het gras in FC3. Ik heb alles op ultra staan, maar ik vind het niet echt geweldig, die vegetation. Water kan ik mee leven, maar het mooie vloeiende super echte water in FC1 toen met DX9 was toch wel meer wauw-gehalte dan FC3.
En die blurry achtergronden....tja misschien doen ze dat extra zo omdat het spel anders niet te spelen is qua fps, maar ik vind het niet altijd even mooi.
Misschien stel ik wat hoge eisen, maar qua graphics vind ik het niet echt superveel meer vooruitstrevend iig....

Overigens vind ik wel de verhaallijn en spelopzet beter in FC3. Veel vrijer en veel meer mogelijkheden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• v8power67
  • Nu online

v8power67

Psn: Mausosaurus

Ik wou net gaan spelen, krijg ik error dat service niet beschikbaar is, naja wou toch singleplayer doen.
Laad mn game, rugzak hellemaal leeg, en al mn geld weg.......
Wtf.....

Tax the rich, feed the poor 'Til there are no rich no more!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SmokingCrop
  • Niet online
ik begrijp dit toch niet hoor.. fc3 ziet er zoveel keer beter uit

bv.
kijk naar die planten en de grond..
Afbeeldingslocatie: http://4.bp.blogspot.com/-uZO3Dpb4jGY/UGyEjX8DAwI/AAAAAAAAJl0/EodGNDnuJPE/s1600/b.jpg

[ Voor 9% gewijzigd door SmokingCrop op 30-11-2012 11:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Avioto
  • Laatst online: 02-06 19:17
Hebben jullie ook last van dit: http://www.rockpapershotg...ready-ubi-this-is-a-mess/ ?

Nieuwste vorm van drm :P

Steam/XBL: Avioto

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HannesB
evilpin0 schreef op vrijdag 30 november 2012 @ 11:14:
[...]

Ben blij dat ik niet de enige ben die het spel niet top vind, wat je zegt is echt een zeer zware diss tegenover fc3 :P

FC1 kwam uit in 2004 !! Aan jouw reactie te zien twijfel je nog licht welke game er beter uit zag ;)
FC1 vond ik niet slecht, heb het enkel nooit helemaal uitgespeeld (die mutaties waren niet mijn ding). Voor die tijd waren die graphics enorm knap, mede daarom dat ik het wel nog eens wou proberen om terug te spelen. Het feit dat 5.1 niet werk over hdmi houdt me nu wel tegen.

Uiteraard ziet FC3 er veel beter uit, we zijn dan ook al een aantal jaren verder. Misschien leek FC1 in mijn herinnering er beter uit dan het werkelijk is, zeker in vergelijking met hedendaagse games.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• v8power67
  • Nu online

v8power67

Psn: Mausosaurus

Daar heb ik nu dus last van.
Ben alles kwijt en kan ook niets doen, en net flipte hij ineens hellemaal, zweefde onder de grond en kon niets doen.... 1st bug gevonden tot nu toe, en gelijk een game killer op deze manier.

Tax the rich, feed the poor 'Til there are no rich no more!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brammel
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 20:38
Weet iemand hoe je als je je boog gespannen hebt dit kan cancelen? Soms span ik mijn boog maar besluit dan toch niet te schieten. Dit stond in de tutorial die je kreeg toen ik de boog unlockte, maar deze kan ik nu niet meer terugkijken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Valentia
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 22:19
Brammel schreef op vrijdag 30 november 2012 @ 11:36:
Weet iemand hoe je als je je boog gespannen hebt dit kan cancelen? Soms span ik mijn boog maar besluit dan toch niet te schieten. Dit stond in de tutorial die je kreeg toen ik de boog unlockte, maar deze kan ik nu niet meer terugkijken.
Standaard met de "R"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Brammel schreef op vrijdag 30 november 2012 @ 11:36:
Ook tutorial kan je gewoon terug kijken, dit in het menu als je ingame bent.
Ingame > esc

Daar is eigenlijk alles terug te vinden wat in je schermpje voorbij komt ^^

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wackmack
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 12-09 22:26
robbyvw23 schreef op donderdag 29 november 2012 @ 23:39:
heeft iemand last van frame drops toevallig?
ik heb zelf een 3770k, 16 gb ram en 3x HD7970 OC, daar zal het niet aan liggen!
haal over het algemeen toch een fps van 90 tot 110, maar als ik een zipline afga, dan krijg ik gelijk een framerate drop naar 20/40! beetje vreemd..
dit is trouwens in de 1920*1080 resolutie.. als ik hem op 3 schermen zet (eyefinity) dan heb ik 30 fps tot 40 fps.. eigenlijk net niet lekker speelbaar vind ik zelf..
maar kan zijn dat ik daarvoor nog even aan de instellingen moet rommelen/aanpassen waardoor ie wat vloeiende gaat lopen dan, even getest op alles max.
iemand enig idee mbt framedrops?
Klinkt mooi kut. Heb zelf alleen de 7970 maar misschien ligt het aan jou crossfire of heb je nu al normaal kunnen spelen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pandemic
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 01-02 22:09
Ik kan nu dus gewoon niet fatsoenlijk spelen omdat de farcry 3 service eruit ligt. Een van de vele gevolgen is dat je dus niks meer kunt craften. Schijt uplay.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• prutser001
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 11-09 22:54

prutser001

Vaak zit het tegen en soms zi

Ben zeer verast, na de review te lezen blijk ik ook 'ultra' te kunnen kiezen en kan niets anders zeggen dan dat het uitstekend draait. Buiten Fraps welke software is er nog meer om fps/gpu/cpu load te zien?
Zag wel wat filmpjes van andere met groene text links/rechts boven in beeld.

Asus Z390 Maximus IX Hero, Intel 9900K, RTX3080, 64GB DDR4 3000, 2TB NVME, Samsung 850Evo 1TB, 4 x 14TB Toshiba, Be Quiet SB 801, Samsung 34"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• A87
  • Registratie: Oktober 2006
  • Niet online

A87

edit

[ Voor 98% gewijzigd door A87 op 30-11-2012 11:55 ]

https://www.youtube.com/channel/UCl2XLRJ3VgCspwNG4_XCrkQ

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• janvanmil
Pandemic schreef op vrijdag 30 november 2012 @ 11:48:
Ik kan nu dus gewoon niet fatsoenlijk spelen omdat de farcry 3 service eruit ligt. Een van de vele gevolgen is dat je dus niks meer kunt craften. Schijt uplay.
Gaat dat alleen om de pc-versie? of werkt het op de consoles ook neit?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deathchant

Deathchant

Don't intend. Do!

Vroeger alles downloaden e.d., maar ik heb al geen zin meer om te cracken en te downloaden om het spel maar te kunnen blijven spelen dus ik koop het nou gewoon allemaal.
Ik vind het sowieso echt te ver gaan dat je het volle pond voor een game betaalt, lokaal installeert en dan perse een of ander (social media) account moet hebben om het te kunnen spelen. Dit doen puur om wat veiligheid met serial key toe te voegen aan je identiteit, ok prima, maar een game onspeelbaar maken als er geen connectie is vind ik bullshit.
Bij multiplayer fine, maar laat mensen die het single player willen spelen toch gewoon met rust.
Ik heb al gehoord dat je bij enkele games gewoon afhankelijk bent van Facebook. Zonder facebook account, no play.....WHY??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dennis_1987
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 12-07-2024

Dennis_1987

Level 29 Humanoid

Deathchant schreef op vrijdag 30 november 2012 @ 11:56:
Vroeger alles downloaden e.d., maar ik heb al geen zin meer om te cracken en te downloaden om het spel maar te kunnen blijven spelen dus ik koop het nou gewoon allemaal.
Ik vind het sowieso echt te ver gaan dat je het volle pond voor een game betaalt, lokaal installeert en dan perse een of ander (social media) account moet hebben om het te kunnen spelen. Dit doen puur om wat veiligheid met serial key toe te voegen aan je identiteit, ok prima, maar een game onspeelbaar maken als er geen connectie is vind ik bullshit.
Bij multiplayer fine, maar laat mensen die het single player willen spelen toch gewoon met rust.
Ik heb al gehoord dat je bij enkele games gewoon afhankelijk bent van Facebook. Zonder facebook account, no play.....WHY??
Kun je wel spelen als de uplay servers offline zijn? Door in offline modus of zo te spelen?

Hier had een gevatte opmerking kunnen staan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• prutser001
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 11-09 22:54

prutser001

Vaak zit het tegen en soms zi

Sinds Steam ben ik juist meer games gaan kopen, ook Indie (Bastion/Trine/Limbo etc) Maar dit soort titels maakt het minder leuk, gezeik met Uplay... Heb net maar een backup gemaakt en crack erover gegooid en kan nu dus normaal spelen.. moest alleen overnieuw beginnen.. was nog niet ver want had niet veel tijd. Maar toch dat het zo'n probleem moet zijn. Uplay in offline mode werkt ook niet goed voor een aantal, de Steam forums staan in ieder geval weer vol geklaag als je namelijk op 'esc' drukt tijdens het spelen probeert FC3 weer verbinding te maken met de Uplay servers en zit je vast/crash...

[ Voor 12% gewijzigd door prutser001 op 30-11-2012 12:06 ]

Asus Z390 Maximus IX Hero, Intel 9900K, RTX3080, 64GB DDR4 3000, 2TB NVME, Samsung 850Evo 1TB, 4 x 14TB Toshiba, Be Quiet SB 801, Samsung 34"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Noctonix
prutser001 schreef op vrijdag 30 november 2012 @ 11:51:
Ben zeer verast, na de review te lezen blijk ik ook 'ultra' te kunnen kiezen en kan niets anders zeggen dan dat het uitstekend draait. Buiten Fraps welke software is er nog meer om fps/gpu/cpu load te zien?
Zag wel wat filmpjes van andere met groene text links/rechts boven in beeld.
MSI Afterburner meuk: MSI Afterburner 2.2.5

Freedom for everyone..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pandemic
janvanmil schreef op vrijdag 30 november 2012 @ 11:55:
[...]

Gaat dat alleen om de pc-versie? of werkt het op de consoles ook neit?
Ik weet het niet, maar het is wereldwijd gezien dit topic: http://forums.ubi.com/sho...08730ca342aa88ae83912e10a

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brutal1ty
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 29-08 16:01
Game loopt met alles op high en 1080p rond de 50-60 fps meestal op m'n i5 750, 4 gig ram en HD5870: ge-ni-aal! En ik ga geen Crysis-Fc3 vergelijkingen maken maar voor een game die er zó sterk uit ziet (op hier en daar wat low res vegetatie, paar ''vergeten'' textures na) vind ik dat ze een zéér sterk staaltje programmeer werk hebben verricht dat ik het nog zo goed kan spelen in Dx11 met m'n setupje =p Alleen m'n CPU is Oc'd naar 3.6ghz (van 2.6..) maar voor de rest is alles al vrij verouderd... Top!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• janvanmil
Bedankt! Uit de laatste post van die thread blijkt dat het alleen om een PC-probleem lijkt te gaan. via de link kom je op deze thread uit http://forums.ubi.com/sho...-FarCry-3-PC-Online-Issue

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hupske
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 08:37

Hupske

AFCA

Nouja, als de servers moeilijk doen.
Wat dachten we ervan om dan eens de map editor te gebruiken? :)

Ben er nu even mee aan het knutselen. Best grappig om te doen.
Ook al snap ik er nog weinig van haha.

Bekijk mijn Cults3d pagina voor simracing ontwerpen. iRacing.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• janvanmil
hupske schreef op vrijdag 30 november 2012 @ 12:31:
Nouja, als de servers moeilijk doen.
Wat dachten we ervan om dan eens de map editor te gebruiken? :)

Ben er nu even mee aan het knutselen. Best grappig om te doen.
Ook al snap ik er nog weinig van haha.
Goed plan, waar kan ik die vinden? onder multiplayer ofzo?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hupske
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 08:37

Hupske

AFCA

Nee, je gaat naar je installatie map. Dan naar bin en dan FC3Editor.exe

Bekijk mijn Cults3d pagina voor simracing ontwerpen. iRacing.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ircghost
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 11:01

Ircghost

Honeybadger doesn't care!

Topicstarter
Ik ga wel even aan de Hitman Absolution haha! Ik ga echt die uitgevers aanklagen trouwens, twee topgames zo snel achter elkaar releasen .. wanneer moet ik nou nog studeren?! :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Avioto
  • Laatst online: 02-06 19:17
Dennis_1987 schreef op vrijdag 30 november 2012 @ 12:05:
[...]

Kun je wel spelen als de uplay servers offline zijn? Door in offline modus of zo te spelen?
Dit werkt inderdaad, dan kan je gewoon doorspelen :)

Steam/XBL: Avioto

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• janvanmil
hupske schreef op vrijdag 30 november 2012 @ 12:33:
Nee, je gaat naar je installatie map. Dan naar bin en dan FC3Editor.exe
Zit die editor er ook bij op de consoles?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ircghost
  • Laatst online: 11:01

Ircghost

Honeybadger doesn't care!

Topicstarter
Ja, hij is alleen wat gelimiteerd :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kipneck
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 09-09 19:03
Ik heb het spel gekocht op steam, vooral omdat je dan al je spellen op steam hebt, nu dus ook dat u-play erbij, ja lachen.
Als ik nu in het spel naar menu ga, krijg ik eerst gezeik over servers, die vind 'ie dus niet ofzo.
Uit het menu kan niet want dan krijg je een of andere bug. Dus maar geen menu gebruiken.
Eerste missie gehaald, gaat die gast mij leren craften, hele crafting menu lijkt nog een work in progress ding, van main text here, en dat soort fratsen. Maar je kan dus niet uit dit menu, spel lijkt vast te lopen.
dag 60 euro.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

UPlay in offline mode zetten, herstarten en je kan gewoon spelen. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bobmeister
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 16:06
Ircghost schreef op vrijdag 30 november 2012 @ 12:33:
Ik ga wel even aan de Hitman Absolution haha! Ik ga echt die uitgevers aanklagen trouwens, twee topgames zo snel achter elkaar releasen .. wanneer moet ik nou nog studeren?! :(
3! Assassins Creed voor op de PC moet ik ook nog spelen :P :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• A87
  • Niet online

A87

ah

[ Voor 143% gewijzigd door A87 op 30-11-2012 13:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Noctonix
A87 schreef op vrijdag 30 november 2012 @ 13:16:
Ik heb een wapen gekocht maar weet niet hoe ik dit moet gebruiken omdat ik een AK47 vast houd.
Hoe kan je van wape switchen? Ik heb zo veel wapens maar kan alleen die gebruiken die ik van een dode tegenstander heb gepakt.

Zijn dit ook bugs?
Je moet in de shop je wapen "equippen"

Freedom for everyone..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• A87
  • Niet online

A87

oh oke thnx

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Speedy_Gonzalez
  • Laatst online: 17:20

Speedy_Gonzalez

Aaribaaaaaa

Ik heb net die farcry binnen en wil een ubi account aanmaken,
Dat is allemaal gelukt maar nu wil ik inloggen met die uplay
Dat wil dus niet lukken.

Iemand een idee ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• janvanmil
Speedy_Gonzalez schreef op vrijdag 30 november 2012 @ 13:31:
Dat wil dus niet lukken.

Iemand een idee ?
Daar is op dit moment een storing. Zie enkele posts naar boven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• janvanmil
Ircghost schreef op vrijdag 30 november 2012 @ 12:46:
Ja, hij is alleen wat gelimiteerd :)
En waar kan ik die op de console vinden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• icecreamfarmer
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 22:02

icecreamfarmer

en het is

Wil het spel ook kopen maar heb al steam en origin waar ik een hekel aan heb.
Nu moet ik dus nog een derde programma laten draaien voor dit spel wat zoniet nog verrotter is?

Is dat uplay echt zo dramatisch of ben je weer eens beter af met een ali-illegalie versie.

ik zie ik zie wat jij niet ziet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Meister Sachs
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 11-09 14:36
Speedy_Gonzalez schreef op vrijdag 30 november 2012 @ 13:31:
Dat wil dus niet lukken.

Iemand een idee ?
Dit probleem had ik gisteren ook. Nadat ik Ubisoft alle mogelijke verwensingen (enge ziektes etc.) had toegeworpen, kwam ik er achter dat mijn wachtwoord voor de Uplay client te lang was. Wellicht is hier in jouw geval ook sprake van. Als die namelijk langer is dan 16 tekens kun je wel op de website inloggen, maar dus niet in de Uplay client. Overigens wordt deze eis door Ubisoft keurig vermeld, maar het blijft vreemd dat de regel niet geldt voor het inloggen via de website. Als dit niet het geval is dan heeft het waarschijnlijk te maken met het feit dat de servers eruit liggen. Dat was vorig jaar de reden waarom Uplay voor geen meter werkte.

Edit: Las net dat er kennelijk een storing is.

"Es hört doch jeder nur, was er versteht."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• evilpin0
icecreamfarmer schreef op vrijdag 30 november 2012 @ 13:34:
Nu moet ik dus nog een derde programma laten draaien voor dit spel wat zoniet nog verrotter is?
Ik baal daar ook echt zo van dus, duurt zo rete lang ook voordat alles weer geboot is. Laat dat gewoon lekker aan steam over die heeft het bijna geperfectioneerd, klote origin en uplay

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr. Unexist
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 22:48
Denk niet dat mijn HD5770 dit spel trekt, dus toch maar even een HD7950 besteld. :)
Ben benieuwd of het lekker loopt icm I5 750 @ stock en 4 gig ram.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Speedy_Gonzalez
  • Laatst online: 17:20

Speedy_Gonzalez

Aaribaaaaaa

alexander1685 schreef op vrijdag 30 november 2012 @ 13:38:
[...]

Dit probleem had ik gisteren ook. Nadat ik Ubisoft alle mogelijke verwensingen (enge ziektes etc.) had toegeworpen, kwam ik er achter dat mijn wachtwoord voor de Uplay client te lang was. Wellicht is hier in jouw geval ook sprake van. Als die namelijk langer is dan 16 tekens kun je wel op de website inloggen, maar dus niet in de Uplay client. Overigens wordt deze eis door Ubisoft keurig vermeld, maar het blijft vreemd dat de regel niet geldt voor het inloggen via de website. Als dit niet het geval is dan heeft het waarschijnlijk te maken met het feit dat de servers eruit liggen. Dat was vorig jaar de reden waarom Uplay voor geen meter werkte.

Edit: Las net dat er kennelijk een storing is.
Mijn password is inderdaad langer dan 16 tekens
Ik ga ff kijken of ik dat kan veranderen,

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wackmack
Dus niemand kan het spel spelen wereldwijd? Wilde het spel net gaan kopen maar dan wacht ik nog maar even. Dan maar weer BF3 spelen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WeAreLegion
  • Niet online
Versteegrob schreef op vrijdag 30 november 2012 @ 13:50:
Dus niemand kan het spel spelen wereldwijd? Wilde het spel net gaan kopen maar dan wacht ik nog maar even. Dan maar weer BF3 spelen
Tuurlijk kan je het spel wel spelen alleen MP en COOP werkt niet, je kan gewoon in offline modus opstarten en het spel beginnen. niet zo paniekerig allemaal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op het Twitter-account van Ubisoft zag ik net de melding dat alleen PC gamers getroffen zijn. Ze bieden hun excuses aan voor het feit dat jullie niet ongestoord kunnen gamen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Streskip
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 11-09 19:53
Misschien kunnen we ook nog wel met de trein.

Afbeeldingslocatie: http://img197.imageshack.us/img197/8746/67492360.jpg

[ Voor 45% gewijzigd door Streskip op 30-11-2012 14:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• evilpin0
Grappitg trouwens farcry 2 op meta critics krijgt een 8.5, fc3 een 8.8. Ben benieuwd naar de eerste user reviews, daar krijgt fc2 maar een 5.5 gemiddeld. Ik zelf zou het een 7 geven, veel minpunten vanwege de AI en geen tactische gameplay

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wackmack
WeAreLegion schreef op vrijdag 30 november 2012 @ 13:51:
[...]

Tuurlijk kan je het spel wel spelen alleen MP en COOP werkt niet, je kan gewoon in offline modus opstarten en het spel beginnen. niet zo paniekerig allemaal.
Gekocht :P thnx

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• whersmy
  • Laatst online: 25-01 10:32
Deathchant schreef op vrijdag 30 november 2012 @ 09:49:
[...]

Ik heb gister anderhalf uur gespeeld, heb het eerste kamp veroverd en ben nu bezig met de rabid dog missie.

Hardware:
Gigabyte Z68XP-UD5
i7 2600K @3800MHz
MSI GTX570 Power Edition (770MHz)
8GB Kingston Hyper X

Instellingen in Far Cry 3:
Res: 1920x1080
MSAA: geen
SSAO: HBAO
Alpha to Coverage: Enhanced
Settings: Ultra (de Ultra+ settings waar ze het in de t.net review over hebben kan ik niet vinden)

Kep de boel op een Crucial M4 SSD geinstalleerd en het draait tot nu toe zonder haperingen. Ik heb geen FPS counter erbij gezet, omdat ik niet bewust op het aantal fps wil letten, maar de game ervaring zelf.
Ik moet eerlijk zeggen dat ik het ook met bovenstaande quote eens ben. Ik heb Farcry1 grijs gespeeld op mijn Asus FX5900Ultra op de 1600x1200 reso destijds en toen was ik meer blown-away van de graphics dan dat ik nu ben.

Dingen in de verte zijn gewoon geblurred, je moet idd korter bij komen eer het goed gerendered wordt en de vegetation is gewoon wat neppig. Ik heb Farcry1 allang niet meer gespeeld, maar datgeen ik in mijn herinnering had zag er in ieder geval qua textures, vegatation en water beter uit dan dat ik nu bij Farcry3 zie.
Belichting idd is wel erg goed, inclusief alle flares e.d, maar de overgang dag->nacht gaat niet erg geleidelijk vind ik.

Qua gameplay vind ik het wel een cool spel al, maar qua graphicservaring ben ik nog niet overtuigd genoeg.
http://www.gamepur.com/ne...eenshots-are-amazing.html

Ben ik met je eens, het viel me erg mee hoe " fancy" de graphics zijn van FC3.

Iig niet zoals link hierboven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• icecreamfarmer
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 22:02

icecreamfarmer

en het is

whersmy schreef op vrijdag 30 november 2012 @ 14:23:
[...]

Overigens heb ik hetzelfde met max payne 2 (of1) de textures van deze games leken vele malen mooier dan wat er later nog uitgekomen is.

ik zie ik zie wat jij niet ziet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HiDNN
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 09-09 11:15
Iemand ook last van dat het menu en de filmpjes erg schokken.. maar dat het ingame als een trein draait?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Schway
  • Registratie: Augustus 2009
  • Niet online
nope, wel dat het laden niet laad tot dat ik de focus weg neem en weer terug zet (alt ctrl del of alt tab)
Zit je paar minuten naar een laad scherm te kijken tot ik alt tab en ik in eens ingame ben.
Weet alleen niet of het FC3 is of Uplay. Ik heb het soms ook met AC3 en HM:A

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pandemic
whersmy schreef op vrijdag 30 november 2012 @ 14:23:
[...]

Dat is artwork, geen ingame beelden iig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rayhvh
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 23-06 15:59
YES ik heb hem binnen. wat duurt het installeren lang :O

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• whersmy
  • Laatst online: 25-01 10:32
Pandemic schreef op vrijdag 30 november 2012 @ 14:43:
[...]

Dat is artwork, geen ingame beelden iig.
Klopt, maar termen als " screenshot" en " gameplay" gecombineerd met deze woorden kan verwarrend werken! ;)

Ik stoor me toch best wel een beetje aan de lage kwaliteit textures van gras, of de low poly objecten die je soms ziet, niet verwacht van dit spel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik kan mijn loadouts niet saven in MP?
Hoe komt dit? Altijd zijn ze leeg alsk game opnieuw opstart :s
Ik maak ze en rename ze, maar zie nergens save oid?

Ty

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• VSA100_victim
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 12-09 23:41
rayhvh schreef op vrijdag 30 november 2012 @ 14:43:
Werkt de auto-patch wel, nu de ubi-servers down zijn?

R7 5700X, 16GB DDR4-3200, RTX 3070

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rayhvh
VSA100_victim schreef op vrijdag 30 november 2012 @ 14:48:
[...]

Werkt de auto-patch wel, nu de ubi-servers down zijn?
meen je dit.. geen idee. installeren duurt nu al 10 min ofz en zit op 30 %

zou dit komen door de 12 euro dvd speler :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• John Doos
  • Laatst online: 11-09 21:39

John Doos

ClaudZaque

Ik wil graag de extra ingame content van deluxe edition los kopen/activeren, weet iemand hoe dit kan?

Nee

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rayhvh
John Doos schreef op vrijdag 30 november 2012 @ 14:51:
Ik wil graag de extra ingame content van deluxe edition los kopen/activeren, weet iemand hoe dit kan?
zat ik ook al aan te denken toen ik de normale editie kocht.
of dat nog kan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wackmack
rayhvh schreef op vrijdag 30 november 2012 @ 14:43:
5min? Heb wel een SSD.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rayhvh
me HDD is 120 mb/s
maar me dvd spelert is goedkoop :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• VSA100_victim
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 12-09 23:41
rayhvh schreef op vrijdag 30 november 2012 @ 14:53:
[...]
me HDD is 120 mb/s
maar me dvd spelert is goedkoop :9
Blijft de dvd-drive wel voluit draaien? Mijn Batman:Arkham City-DVD is niet helemaal lekker, zodat hij tijdens de installatie steeds langzaam-snel-langzaam-snel draait: Installatie duurt meer dan een uur.

R7 5700X, 16GB DDR4-3200, RTX 3070

Pagina: 1 ... 11 ... 32 Laatste

Let op:
We praten hier over de game, niet over vragen/problemen met het draaien er van (hop daarvoor naar SPV) en ook niet of je game wel/niet binnen hebt gekregen.

Dus NIET: posts a la "is mijn videokaart wel snel genoeg?", "gisteren kwam de postbode langs", e.d.

Oh en als je het al uitgespeeld hebt: ga niet hier het verhaal van de game uit de doeken doen.
Of zet het op zijn minst tussen de spoiler-tags. Anderen zijn de game nog aan het spelen en ervaren het graag zelf.