• A87
  • Registratie: Oktober 2006
  • Niet online

A87

zo game verwijderd vond het echt een waardeloos spel met al die bugs en bugs bugs bugs.
Als het in een menu vast blijft lopen ben ik echt heleeeeemaaal klaar met een game.

Vond de gameplay ook echt lekker houterig

[ Voor 44% gewijzigd door A87 op 29-11-2012 21:42 ]

https://www.youtube.com/channel/UCl2XLRJ3VgCspwNG4_XCrkQ

• iThinkSo
  • Registratie: April 2011
  • Laatst online: 02-04 12:35

iThinkSo

Ik heb deze tekst en jij niet!

Als je een key hebt, moet je die dan in steam of uplay activeren?

• boe.i
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 10-09 11:13
A87 schreef op donderdag 29 november 2012 @ 21:41:
zo game verwijderd vond het echt een waardeloos spel met al die bugs en bugs bugs bugs.
Als het in een menu vast blijft lopen ben ik echt heleeeeemaaal klaar met een game.

Leuk man, 30 euro weggegooid?
Daarnaast heb ik zelf nog geen bugs ervaren, maar dat zal wel aan mij liggen. Niet dat ze trouwens kunnen patchen...

• RoofTurkey
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 12-09 15:56

RoofTurkey

PredatorKalkoen

Wat, maar in een ander bericht reageer je met dit:
Ik draai rond 50 fps op een 680
en een i5 quad 760 op 3.9 ghz

maar de 680 doet 1300 mhz en het geheugen daar van 7,8Ghz.
Alless maxed out Ultra!

JEEEeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeuuss, dit spel is ect gestoord mooi!
het is net Crysis maar dan nog 5x mooier!!

Vind het echt meevallen qua specs! en je raalt zo rond 40 fps op laagste Super nice/
Je hebt geen SLI toestanden nodig en dan is knap gedaan voor wat je krijgt!
:?

Grillmeister

Verwijderd

@ithinkso...in Uplay

@A87...verstandige keus . bespaard je veel irritatie als ik je berichten mag lezen....Ikzelf heb ook geen enkele bug geconstateerd.

• shoombak
  • Registratie: September 2008
  • Niet online

:')
Geen enkele last van vastlopers hier, spel voelt ook echt heerlijk aan.
Zat je toevallig een Russische versie te "testen?" |:(

• London
  • Registratie: Oktober 2007
  • Niet online

London

Kapitrein 🚂

Haha, rare gast die A87.

Net ook de game maar ff geregeld, krijg alleen geen subtitles bij m'n dialogen, en kan ook nergens vinden hoe ik die aan kan zetten (als dit überhaupt kan). Jammer zeg :(

Tesla M3LR '21

• shoombak
  • Niet online
Las Vegas schreef op donderdag 29 november 2012 @ 21:46:
Haha, rare gast die A87.

Net ook de game maar ff geregeld, krijg alleen geen subtitles bij m'n dialogen, en kan ook nergens vinden hoe ik die aan kan zetten (als dit überhaupt kan). Jammer zeg :(
Subtitles staan onder options > video. Beetje vreemde lokatie inderdaad ;)

• London
  • Registratie: Oktober 2007
  • Niet online

London

Kapitrein 🚂

Ah, dat verklaart veel! Merci, had 't daar idd nog niet gecheckt. Ik ben gewend dat ze onder sound of gameplay staan. :)

Tesla M3LR '21

• iThinkSo

iThinkSo

Maar hoe dan? als ik de help op http://ubisoft.custhelp.c...er-a-new-game-in-uplay%3F volg, staat het menu bij stap 4 er niet bij mij.

Verwijderd

YouTube: Far Cry 3 HD GTX 680

zelf even nog op 1080p zetten ...jammer dat yt geen 60fps ondersteund

• superbassie
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 12-09 21:12
iThinkSo schreef op donderdag 29 november 2012 @ 21:50:
[...]

Maar hoe dan? als ik de help op http://ubisoft.custhelp.c...er-a-new-game-in-uplay%3F volg, staat het menu bij stap 4 er niet bij mij.
Heb je de game al gedownload?

• iThinkSo

iThinkSo

Kan dat dan niet via Uplay? Ik heb alleen een key.

• superbassie
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 12-09 21:12
iThinkSo schreef op donderdag 29 november 2012 @ 22:04:
[...]

Hier kan je de download manager voor Far Cry 3 downloaden.
Als je dat gedaan hebt, open je de setup en dan zal 'ie om de key vragen. Het wijst zich dan vanzelf.

• Buskru1jt
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 17:15
iThinkSo schreef op donderdag 29 november 2012 @ 22:04:
[...]

Hiermee kan je de game downloaden en dan later in uplay moet je je key invoeren: http://www.gamesync.nl/installers/FarCry3_DownloadManager_en.exe

edit: superbassie was me net voor :P

[ Voor 4% gewijzigd door Buskru1jt op 29-11-2012 22:09 ]

• iThinkSo

iThinkSo

superbassie schreef op donderdag 29 november 2012 @ 22:07:
[...]

Hier kan je de download manager voor Far Cry 3 downloaden.
Als je dat gedaan hebt, open je de setup en dan zal 'ie om de key vragen. Het wijst zich dan vanzelf.
Perfect. Dan zal die morgen wel gedownload zijn.

• v8power67
  • Laatst online: 20:41

v8power67

Psn: Mausosaurus

Zo nu meer dan 6 uur erin zitten, en heb echt alleen maar genoten :)
Heerlijk spel, draai hem goed op mn pc, en ben echt nog geen enkele bug tegen gekomen.
Let er wel op mensen met bugs dat je even de patch download die aangeboden wordt.
Ja verder wapens zijn heerlijk, en ben al lekker aan het progressen naar betere spullen :)
Al met al kan dit nog wel eens een GOTY worden, als het tot het einde zo tof blijft :)

Tax the rich, feed the poor 'Til there are no rich no more!!!

• Haas_nl
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 08:47
Iemand nog een tip om hem goedkoop te kopen met steam?

Verwijderd

@ Haas...wachten tot ie in de uitverkoop gaat

Verwijderd

Heb 'm nu ook een uurtje of 2 gespeeld.
Erg vette game, ik raad je aan, mocht je vaker FPS spelen en ook Hitman erg leuk vinden, om hem op Warrior te spelen (moeilijkste). Ben momenteel 2x dood gegaan, 1x door een hond en 1x door de pirates.
Wel echt tof, uit het niets komt een komodo je aanvallen, of een slang, of noem maar op.
Echt geniaal, so far het dikste begin van een storyline die ik gespeeld heb.
Morgen maar weer verder!

Toen ik de eerste triad deed die heet ''hide and seek'' hangt mijn game wel eens vast een paar seconden. Enigste plek waar dit gebeurd is eigenlijk, erg jammer.
Gebeurt ook in die triad regelmatig.
Online vond ik ook erg leuk, wel veel decoraties om je heen waar je niet overheen kan springen o.i.d.
Maar dit zal nog wel even wennen zijn.

Speel 'm zelf op Very high, 2x AA en view distance op 100 met zo'n 40 fps.
i5 2500k @ 4Ghz, 8GB Ram, MSI GTX 660 (stock)

• Malfius
  • Laatst online: 12-03 22:06
Ik heb net die deluxe key ingegeven, maar waar geeft hij nu precies aan dat je de deluxe editie hebt? Ik zie nergens een indiciatie op Uplay, en ik heb ook geen idee hoe ik aan die survival guide art book (pdf) kan geraken die normaal gezien daarbij zat.

Verwijderd

op hoeveel % hebben jullie gezichtsveld staan? ik dacht eerste instantie dat dit vergezicht was..dus tot hoever je kan kijken ivm performance...maar blijkt je kijkhoek te zijn....Ik had 'm op 110 staan maximaal..dat is het panorama beeld.

• fabianspoelman
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 04-09 18:48
Ze moesten eens threads maken genaamd "Welke games verwacht je vandaag binnen te krijgen" en "Hoe draaien games bij jou?"

Dan hoeven we in de topics over de game zelf niet steeds dat geleuter over PC specs en levertijden door te spitten om dingen over de game te lezen..

• bulletrene
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 07-06-2022
Heb de game zojuist een uurtje of 3 gespeeld. En ik moet zeggen dat ik hem tot op heden erg leuk vind. Deel 2 heb ik nooit uitgespeeld... maar deel 3 zit voor zover ik het nu kan zien erg goed in elkaar! Vooral die kleine dingen doen het hem, zoals dat je bijna van je quad bike valt als je tegen een hoop stenen knalt :P dat voegt in mijn ogen wel iets toe aan de beleving van het spel.

Speel hem met alles op high en de geometric/folliage op very high. specs zijn: Intel Core i7 870 @ 2.93Ghz, 8GB geheugen, ATI Radeon HD 5750 1GB.

[ Voor 20% gewijzigd door bulletrene op 29-11-2012 22:59 ]

• Spaiker
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 12-09 10:33
Field of View pas ik nooit aan, ik pas me aan aan de game, zodoende hoef ik daar niet mee te gaan prullen, want elk spel beziet dat blijkbaar anders.
fabianspoelman schreef op donderdag 29 november 2012 @ 22:56:
Ze moesten eens threads maken genaamd "Welke games verwacht je vandaag binnen te krijgen" en "Hoe draaien games bij jou?"

Dan hoeven we in de topics over de game zelf niet steeds dat geleuter over PC specs en levertijden door te spitten om dingen over de game te lezen..
Wie houdt je tegen? ;)

[ Voor 58% gewijzigd door Spaiker op 29-11-2012 23:05 ]

Drive it like you stole it.

• Ewivis
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 11-09 15:24
Heb net filmpje opgenomen met hierin stats van CPU en GPU verbruik op een:

Q6600 @ 3 ghz
8GB 1333 mhz
XFX AMD 6870 1 GB Dual Fan @ Stock
FOV 110

Hij is un aan het uploaden :) zal morgenochtend wel klaar zijn (6 mbit upload met 1080p filmpje :( )

AMD Ryzen 7 5800X3D / 64GB@3600mhz / ASUS 4080 Super TUF Gaming OC

• Lumics
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 08:09
Vanavond even gedownload om te testen. Mijn oordeel is erg positief. Morgen gelijk de game kopen! Ben benieuwd wat de multi gaat brengen.

Voor de specfreaks:

1920x1200 op Ultra, HBAO, zonder MSAA met 60 FPS (fraps) op een 3770K met 16GB en een GTX670OC

[ Voor 9% gewijzigd door Lumics op 29-11-2012 23:08 ]

• Spaiker
Morgen eens een filmpje maken waar de speler een kamp overneemt :)
Die heb ik nog niet voorbij zien komen?

• Brammel
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 20:38
Ook ik heb er een paar uurtjes op zitten nu. Erg gave intro. Goede eerste missies. Nog niet toegekomen aan alle side quests die je kan doen.

Het jagen is ook leuk. Met een boog op pad om de juiste dingente verzamelen. Hebben jullie ook regelmatig dat je bijvoorbeeld door een slang, varaan of tijger aangevallen wordt? Een slang of varaan kan je nog wel weren, maar ben al een paar keer door een tijger doodgebeten. Zodra je wordt aangevallen en je hebt je boog in je hadden kan je niet snel genoeg naar wat zwaarder geschut wisselen om de tijger om te leggen.

• Deagle
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 16:29
Hier draait die ook lekker met alles op ultra/very high zonder AA en met HBAO op 1920x1080. Geen 60FPS maar iig vloeiend genoeg!

AMD 960T unlocked naar x6 @ 4GHZ
4gb ram
HD5870

Verwijderd

Spaiker schreef op donderdag 29 november 2012 @ 23:04:
Field of View pas ik nooit aan, ik pas me aan aan de game, zodoende hoef ik daar niet mee te gaan prullen, want elk spel beziet dat blijkbaar anders.

[...]

Wie houdt je tegen? ;)
Zou je eens kunnen kijken voor mij waar ie standaard op staat? zet ik 'm terug :)

• chevchelios
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 22-08 11:16
Ik kan m gewoon spelen, op m'n Del XPS15 laptop met:
- i7 Q740
- GeForce GT 435M
- 4 GB RAM

Wel bijna alle settings op low, maar het draait om de gameplay zullen we maar zeggen. Ik krijg wel meteen het oude FarCry1 gevoel terug als ik vanuit een toren met de verrekijker zit te gluren over de horizon :D.

• Spaiker
Dat is toch het gewone Field of View veld? Dat stond standaard op 1 bij mij.

• kmichael
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 09:25
Verwijderd schreef op donderdag 29 november 2012 @ 23:17:
[...]

Zou je eens kunnen kijken voor mij waar ie standaard op staat? zet ik 'm terug :)
Ergens rond de 74.25 ik had het zelf heel iets verhoogt maar bij deze weer iets verlaagt

• Spaiker
Nemen jullie trouwens gewoon je filmpjes op met Fraps? Of met Steam? Want FRAPS is hier altijd aan het zeuren van zijn max 30 seconden regel..

Overigens heb ik de update nog niet binnen, anders kan ik het niet spelen :)

Heb er net 2 gemaakt, eentje waar ik een leeuw loslaat in een kamp :P

[ Voor 35% gewijzigd door Spaiker op 29-11-2012 23:30 ]

• rayhvh
  • Laatst online: 23-06 15:59
Spaiker schreef op donderdag 29 november 2012 @ 23:24:
Nemen jullie trouwens gewoon je filmpjes op met Fraps? Of met Steam? Want FRAPS is hier altijd aan het zeuren van zijn max 30 seconden regel..

Overigens heb ik de update nog niet binnen, anders kan ik het niet spelen :)

Heb er net 2 gemaakt, eentje waar ik een leeuw loslaat in een kamp :P
msi afhterburner is goed en gratiss

Verwijderd

is FOV standaard zeker 74,25 ? want je kan de optie niet resetten....

• robbyvw23
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 13-06-2020
heeft iemand last van frame drops toevallig?
ik heb zelf een 3770k, 16 gb ram en 3x HD7970 OC, daar zal het niet aan liggen!
haal over het algemeen toch een fps van 90 tot 110, maar als ik een zipline afga, dan krijg ik gelijk een framerate drop naar 20/40! beetje vreemd..
dit is trouwens in de 1920*1080 resolutie.. als ik hem op 3 schermen zet (eyefinity) dan heb ik 30 fps tot 40 fps.. eigenlijk net niet lekker speelbaar vind ik zelf..
maar kan zijn dat ik daarvoor nog even aan de instellingen moet rommelen/aanpassen waardoor ie wat vloeiende gaat lopen dan, even getest op alles max.
iemand enig idee mbt framedrops?

• Ytrog
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 09-02-2018
Ik vind het een erg leuk spel. Het is alleen jammer dat hij af-en-toe crasht.

• Visgek82
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 20:23
Ytrog schreef op donderdag 29 november 2012 @ 23:50:
Ik vind het een erg leuk spel. Het is alleen jammer dat hij af-en-toe crasht.
Had ik ook... toen hij op DX9 mode liep.. Na dit verandert te hebben naar DX11, nooit meer problemen gehad. wellicht is dit bij jou ook zo?

Moet wel terugkomen op mijn eerdere post, de gevechten beginnen al interessanter te worden. Geluid ben ik nog niet van overtuigd, vind de geluidskwaliteit over het algemeen niet prettig. de muziek is wel erg goed.

Toppie game, heb er best wat lol mee.

Ryzen 7 7700X , 32 GB RAM, ProArt 4080 Super, MSI B650 Tomahawk, 2x2tb NVME

• SmokingCrop
  • Registratie: Januari 2012
  • Niet online
fun spel, maar vind die camera om ze te spotten wel wat dwaas..
zeker met een silencer kan je gewoon wachten tot ze om het hoekje komen en direct schieten :+ (aangezien je ze door de muren kunt zien)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nickrsd
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 14:13

Nickrsd

Psn: rsdnik ; Uplay: jagerNL

:X singleplayer is goed te doen. leuk spel..
alleen multiplayer:/ dat is niet erg boeiend vind ik. Heb net ff team deathmatch gespeeld.. maar dat is een cod clone.. hoop dat die andere modes wel interessanter zijn.. :X

Psn: rsdnik ; Uplay: jagerNL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ircghost
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 11:01

Ircghost

Honeybadger doesn't care!

Topicstarter
Ik heb echt nog geen crash of bug ontdekt na 9 uur speeltijd, loopt als een zonnentje op mijn medium/high-end pc. Vind het echt een onwijs mooi en gaaf spel, wordt vele uren speelplezier! En de multiplayer is super makkelijk, veel noobs atm :P.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tr!gger
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 10-09 17:40
Draait supervloeiend op Ultra settings op 1680x1050 op een E8400@3.6ghz, 4gb ddr2 ram en Ati sapphire 7850 op stock.

Wat mij wel erg hielp was prerendered frames op 2 zetten ipv de standaard 1. Op 1 had ik een wat houterige gameplay maar op 2 loopt alles perfect. Viewing distance op standaard dus daar moet ik morgen nog even naar kijken maar wat een mooie game zeg en wat een zalige intro.

"The only thing necessary for the triumph of evil is that good men do nothing" -- Edmund Burke

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Noctonix
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 22-07 08:08
Moet me eigen toch echt dwingen te stoppen! man wat een tof spel! echt goed uitgewerkt! Ben al lang blij dat de NPC's ademen tussen de zinnen in tegenstelling tot FC2 :P

Net de Mushroom trip gehad, zo erg heb ik het in RL niet gehad hoor :+

Freedom for everyone..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Masterkale1
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 25-05 00:31
hehe ... had ik maar een 3d brilletje en 120 hz scherm :p

Speakers: Isophon 2x Cassiano`s D 2x FRC-C - 1x FRC-D - 5x top speakers Accuton . Sub: JL audio 113v2, Preamp:Datasat RS20i - Amp: Marantz 2 x MM8077 Cinemike bridged 5/7CH ch - Mediaplayer: Oppo upd-203 Cinemike - Beamer: JVC NX-9 cinemike

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spaiker
Kreeg ik net van CastleGames:
Goedendag,

Helaas heeft de levering iets langer op zich laten wachten, het spel wordt morgen aan uw adres verzonden.
Mijn video is bijna geüpload. Net nog een nieuwe skill aangeleerd, daarmee kan je iemand vermoorden met je knife, de persoon in kwestie zijn knife trekken en gooien naar een andere guard. Geweldig toch :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chrasher
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 19:14

Chrasher

Tevree met z'n PS5

Haha, ontdekte mijn eerste krokodil voordat hij mij zag. Hij lag verdekt opgesteld tussen wat waterlelies. Kon hem vanaf de kant omleggen, mooi stukje leer voor een grotere rugzak. :P

PSN-id: Chrasher

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lord_T
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 26-08 22:59
Lord_T schreef op donderdag 29 november 2012 @ 18:23:
Weet iemand waar je makkelijk een paar boar skins extra kan vInden?
iemand die dit kan vertellen? Moet nog 2 recipies craften waaronder die ammo pouch met die skins... en vind alleen pigs... geen boars

ja ja... niet iedereen heeft dezelfde kennis... wees daarom ook eens gewillig en geef een antwoord op een vraag ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spaiker
Als je ver genoeg inzoomt op de map zie je toch welk dier waar zit? Simpelweg ernaartoe gaan en wat rondwandelen, dan kom je ze wel tegen ;)

Dit is het filmpje dat ik gemaakt heb, duurt maar 30s ;(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lord_T
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 26-08 22:59
uhm ik zie af en toe een icoontje van een dier op die map maar valt vies tegen... kom vaak at random beesten tegen... zo in het eerste gebiedje rondom amanaki town zie ik geit, varaan en shark en verder ten noord oosten een varken... maar geen boars....

ja ja... niet iedereen heeft dezelfde kennis... wees daarom ook eens gewillig en geef een antwoord op een vraag ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• True
  • Niet online

True

Dislecticus

Iemand op PC deze bug al tegen gekomen? Quit to desktop > are you sure YES/cancel > cancel > crash

Verder top spel, ziet er prachtig uit!

VW ID.7 Tourer Pro S | 5670 Wp JA Solar - 14x405 33° op Zuid | Twente

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pannekoek141
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 22-09-2023
Ik heb nu zelf ongeveer 2 uurtjes gespeeld.
Ik ben zelf echt mindblown van het prachteiland, terwijl bij mij de graphics maar op high staan.

voor de Specslovers.

HD 7950 ghz @ 1100 mem @ 1500
I5 2500K @ 4,0 Ghz

verder de instellingen :
alles high zonder MSAA,
Directx 11 aan en HBAO
vsync ook aan, en alles soepel op 60 fps

[ Voor 80% gewijzigd door pannekoek141 op 30-11-2012 01:13 ]

Suh dude

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

volgens steam nu 12 uur gespeeld....Ik ook geen enkele bug en crashes tegengekomen...Tot nu toe leuke missies...ben benieuwd wat er nog meer komt dan behalve jagen en kleine zijmissies of hebben we nu in de begin uren alles wel gezien zonder te verklappen wat komen gaat?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• calsonic
  • Registratie: Augustus 2012
  • Niet online
Ben er na een dag spelen eigenlijk wel een beetje op uitgekeken.
Assassin's Creed 3 of Hitman Absolution vind ik echt beter.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

calsonic schreef op vrijdag 30 november 2012 @ 01:29:
Veel plezier met AC3 of Hitman dan!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bundin
  • Registratie: Januari 2006
  • Niet online
calsonic schreef op vrijdag 30 november 2012 @ 01:29:
Waarom? Ik lees vooral erg positieve berichten en ben dus erg benieuwd naar de punten waar jij op afknapt. Een mededeling dat je er klaar mee bent is niet interessant, uitleg waarom echter wel :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mcbacon0
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 17:39
Ik heb hem een tijdje gespeeld en ben maar 1 bug tegen gekomen. Ik werd doodgemaakt door een onzichtbaar zwijn, die blijkbaar vastzat in de rots waar ik op stond. Dat was vrij vroeg in het spel bij mij dus ik had meteen het idee dat het net zo buggy was als fc2. Dat is het dus helemaal niet, ik ben verder geen bugs tegen gekomen.

Het wapen systeem werkt wel vreemd, je kan wapens kopen, maar veel krijg je gratis of kun je gratis ophalen als je radio-torens beklimt. Ik dacht eerst, cool een sniper, dat wordt sparen. Laat ik deze hunt-misie maar gaan doen. Missie: schiet 5 herten dood met deze sniper. Geweer mag je houden na de missie. Gratis sniper dus, waar moet ik nu al m'n geld aan uitgeven?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• calsonic
  • Niet online
Bundin schreef op vrijdag 30 november 2012 @ 01:53:
[...]

Waarom? Ik lees vooral erg positieve berichten en ben dus erg benieuwd naar de punten waar jij op afknapt. Een mededeling dat je er klaar mee bent is niet interessant, uitleg waarom echter wel :)
Scenery is overal hetzelfde en de missies hebben net niet genoeg afwisseling en zijn erg simpel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

calsonic schreef op vrijdag 30 november 2012 @ 02:17:
[...]

Scenery is overal hetzelfde en de missies hebben net niet genoeg afwisseling en zijn erg simpel.
De reviews zeggen juist dat de missies wel afwisselend zijn?
Hoelang heb je gespeeld als ik vragen mag.

(Niet dat ik je niet geloof, maar om een indruk te krijgen.)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• calsonic
  • Niet online
Denk een uurtje of 9-10

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Compizfox
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 20:14

Compizfox

Bait for wenchmarks

Spaiker schreef op donderdag 29 november 2012 @ 23:04:
Het enige verschil wat je kunt hebben is tussen horizontale en verticale FoV. Die kun je trouwens naar elkaar omrekenen als je je aspect ratio weet ;)

Ik wordt altijd misselijk van games met een veel te lage FoV die niet aanpasbaar is, dan zit je zoveel te draaien de hel tijd. |:(

Gewoon een heel grote verzameling snoertjes

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ES335
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 04-07 19:09
Bij mij loopt het spel in DX9 veel beter. Nog wel hier en daar wat microstutter maar aanzienlijk minder dan in DX11, het is nu goed speelbaar op ultra met een stabiele 60 fps. Wel staan post-fx op medium en water op low. Vooral post-fx op high of hoger kan voor flinke framedrops zorgen. SMAA injector werkt prima in dit spel dus geen kartelrandjes en geen performance hit. V-sync heb ik op 1 frame staan en pre-buffered frames op 2.

specs: CF6950 + i5 750 @3.9Ghz 1680x1050

Op puur grafisch gebied vind ik Far Cry 3 eerlijk gezegd niet eens zo heel indrukwekkend. Crysis uit 2007 had beter uitziende vegetatie, beter uitziend water, betere physics en betere textures. Belichting, animaties en draw distance in FC3 zijn wel prima. Voor een open-world game ziet het er fantastisch uit en dat is wat telt. Het is ook leuker dan Crysis 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• shoombak
  • Niet online
calsonic schreef op vrijdag 30 november 2012 @ 02:17:
[...]

Niet genoeg afwisseling?
Ik weet niet tot welke missie jij gespeeld hebt, maar er zit echt meer dan voldoende afwisseling in.van sneaky tot keihard knallen tot zelfs simpele platform puzzels

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zerosum
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 11:42
Als ik op save druk heb ik maar 1 optie, terwijl er meerdere sloten zijn. Zie ik wat over het hoofd?

Heerlijk spel verder, 5 uur nonstop lol gehad!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrPompidom
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 11:33
De FarCry 3 service is niet beschikbaar...

Meer mensen hier last van?

Overigens 50-60 Fps met I7 3960x, 16 Gb 2133, Asus HD7970 DC top op ultra met x4 msaa

[ Voor 6% gewijzigd door MrPompidom op 30-11-2012 07:27 . Reden: typo ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Even filmpie geprobeerd, gaat wel redelijk op 35 FPS imo.
Zonder fraps dan 45 FPS maargoed, het werkt wel :)

YouTube: Far Cry 3 Gameplay: Taking over a camp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JediUberknaft
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 11-09 07:27

JediUberknaft

May Da Force B With You !

In totaal nu een uurtje of 4 erop zitten. En tot dusver bevalt de game me heel erg goed ! Vette intro uiteraard van het spel. Het freeroaming bevalt me erg goed. Het doet me heel erg (logisch) aan FC2 denken (stemmen, graphics) maar dan deze keer wel met veel te doen in de wereld en veel dieren. Hij loopt best lekker op mijn pctje (amd 635 x4, 5770, 4gb ram). Vandaag lekker beetje tweaken tot ik echte smooth fps heb en knallen maar. Dit wordt zeker een game waar ik heel veel uurtjes in ga steken. Elk hoekje afzoeken, sidequests etc etc. En dus ook gewoon heel veel te voet doen a la stalker :-). Zo zie je nog eens wat :-). Nog geen bugs meegemaakt of crashes. Zeker mijn geld waargeweest. Wat ontzettend jammer dat FC2 zo slecht uitgewerkt was, want ik vond die setting ook supervet en grafisch dik in orde.

Nu maar lekker weer echt a la far cry op n eilandje rondrennen !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brilsmurfffje
  • Registratie: December 2007
  • Niet online

Brilsmurfffje

Parttime Prutser

JediUberknaft schreef op vrijdag 30 november 2012 @ 08:01:
In totaal nu een uurtje of 4 erop zitten. En tot dusver bevalt de game me heel erg goed ! Vette intro uiteraard van het spel. Het freeroaming bevalt me erg goed. Het doet me heel erg (logisch) aan FC2 denken (stemmen, graphics) maar dan deze keer wel met veel te doen in de wereld en veel dieren. Hij loopt best lekker op mijn pctje (amd 635 x4, 5770, 4gb ram). Vandaag lekker beetje tweaken tot ik echte smooth fps heb en knallen maar. Dit wordt zeker een game waar ik heel veel uurtjes in ga steken. Elk hoekje afzoeken, sidequests etc etc. En dus ook gewoon heel veel te voet doen a la stalker :-). Zo zie je nog eens wat :-). Nog geen bugs meegemaakt of crashes. Zeker mijn geld waargeweest. Wat ontzettend jammer dat FC2 zo slecht uitgewerkt was, want ik vond die setting ook supervet en grafisch dik in orde.

Nu maar lekker weer echt a la far cry op n eilandje rondrennen !
Is het in Far Cry 3 nog steeds dat je steeds dezelfde outpost moet veroveren omdat als je wegloopt de NPC's er weer opnieuw spawnen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vinom
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 17:59
Nope :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ElPaco
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 18:36
Leuk filmpje Ting, precies zoals de makers het bedoelt hebben als mogelijke manier van het kamp overnemen :)

WoT stats

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ulti23
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 12-09 00:42

Ulti23

Quality Time

MrPompidom schreef op vrijdag 30 november 2012 @ 07:27:
De FarCry 3 service is niet beschikbaar...

Meer mensen hier last van?

Overigens 50-60 Fps met I7 3960x, 16 Gb 2133, Asus HD7970 DC top op ultra met x4 msaa
Ja hier ook last van... Kan wel ingame komen maar kan echt niks verder... Er is zeker ook geen manier om het offline te spelen.

[ Voor 7% gewijzigd door Ulti23 op 30-11-2012 08:14 ]

I pitty the fools who took my game-station.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zen!th
  • Laatst online: 06-07 16:29
Ulti23 schreef op vrijdag 30 november 2012 @ 08:12:
[...]

Ja hier ook last van... Kan wel ingame komen maar kan echt niks verder... Er is zeker ook geen manier om het offline te spelen.
Probably downtime, beetje jammer dat de save half via Ubi gaat, heb wel maps enzo ontdekt, maar kan niet craften, sellen en fast travelen.

Had liever gehad dat de savegame via steam ging, dan deed ie t gewoon in offline modus.
Nu maar wachten hoelang dit gaat duren.

EDIT:Hmm en Ubi het raar vinden dat mensen spellen pirate ..
Crack erover en geen gezeik meer met inloggen, bonus content dat niet werkt en andere irriterende zaken waar je bij een gepirate spel nooit last van heb.

[ Voor 17% gewijzigd door Zen!th op 30-11-2012 08:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ewivis
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 11-09 15:24
Ewivis schreef op donderdag 29 november 2012 @ 23:05:
Heb net filmpje opgenomen met hierin stats van CPU en GPU verbruik op een:

Q6600 @ 3 ghz
8GB 1333 mhz
XFX AMD 6870 1 GB Dual Fan @ Stock
FOV 110

Hij is un aan het uploaden :) zal morgenochtend wel klaar zijn (6 mbit upload met 1080p filmpje :( )

krijg zonder fraps nog een paar fps hoger dan ik hier laat zien, maar je ziet dat de GPU max is en CPU eigenlijk nog lang niet... toch apart met zo'n oude processor...

AMD Ryzen 7 5800X3D / 64GB@3600mhz / ASUS 4080 Super TUF Gaming OC

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• janvanmil
  • Laatst online: 09-09 12:30
Noctonix schreef op vrijdag 30 november 2012 @ 00:12:
Moet me eigen toch echt dwingen te stoppen! man wat een tof spel! echt goed uitgewerkt! Ben al lang blij dat de NPC's ademen tussen de zinnen in tegenstelling tot FC2 :P
Dat had ik vannacht ook en toen was 6 uur op in eens wel erg vroeg... :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stroopwafels
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 18:46
Stroopwafels schreef op donderdag 29 november 2012 @ 18:10:
Pff... net via Steam gekocht en ik kan het niet eens spelen.
Telkens een AppCrash als ik op play druk in Uplay.

Ik krijg wel de loading screen te zien, maar na een paar seconden crash ik.

Al diverse dingen geprobeerd, maar niks werkt.
Ben ik echt de enigste met dit probleem? ;( (Op Tweakers.)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Noctonix
janvanmil schreef op vrijdag 30 november 2012 @ 08:28:
[...]

Dat had ik vannacht ook en toen was 6 uur op in eens wel erg vroeg... :+
Het is dat ik vandaag om 6:20 eruit moest, anders was ik zeker nog tot diep in de nacht door gegaan 8)7

Wat me trouwens opviel, ik vind dat de stemmen van de NPC beetje crispy klinken.. alsof ze in een holle kamer staan te praten, het is alleen bij de NPC's in die dorpjes. Van Dennis of Vaas klinkt het dan weer wel goed.

[ Voor 26% gewijzigd door Noctonix op 30-11-2012 08:36 ]

Freedom for everyone..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zen!th
Noctonix schreef op vrijdag 30 november 2012 @ 08:35:
[...]

Het is dat ik vandaag om 6:20 eruit moest, anders was ik zeker nog tot diep in de nacht door gegaan 8)7
Moest je er om 6:20 uit om FC3 te spelen? (a)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• evilpin0
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 20-05-2024
Gisterenavond een lange speel sessie gehouden en laat ik maar meteen met de neus in de boter vallen, de 9.5 die tweakers gaf vind ik totale onzin. Ik draai met AMD X4 @ 3.7 met HD 6870 (licht OC) alles op high met vegatation op very high. De GFX zijn best goed en vooral het eiland is echt FarCry (1). Echter denk ik als Crysis 2 zich wederom in de jungle had afgespeeld de gfx net zo goed, zoniet beter waren geweest.

Ik heb een uurtje of 5 gespeeld en ben eigenlijk alleen maar rode mannetjes tegen gekomen met 1 “heavy” (heavy jungle trooper wtf?). De vuurgevechten zijn van niveau Farcry1, mede als de AI. Beter nog (dit kan jeugd sentiment zijn) herinner ik mij dat de AI in FC1 echt flank acties deed en dit ook riep (flank him!). De vuurgevechten zijn dat ook niet verbeterd, beter (slechter) nog het speelt erg als FC2 (en dat is negatief).

Je hoeft geen crodile hunter te zijn om te weten dat buffels, tijgers en komodo draken niet in het zelfde gebied wonen en dat is neem ik aan de reden hoezo FC1, Crysis 1+2 dus aliens hadden. Na 200 man omgelegd te hebben (die er hier allemaal hetzelfde uitzien) mag er wel wat variatie in. Fc3 probeert dat zoals ik heb ervaren in een avondje spelen met wilde dieren. Echter in plaats de beesten van een realistische AI te voorzien ( tijger die je stalkt en sluipt, krokodil die je ambushed, wilde honden die van alle kanten komen) rennen ze nu op je af en hebben de gevaarlijk beesten gewoon veel HP. Toen ik werd aangevallen door een haai dacht ik wel ff vet vet! Echter toen die daarna vast in de rotsen verzwakte dit helaas de vetheid weer.

De game is goed, maar zeker niet zo goed als de hype of wat tweakers.net doet beweren. Eigenlijk voelt het wederom erg aan als Fc2 en justcause en dit waren best matige games, echter de setting van het topische eiland maakt veel goed!

Ik speel overigens op normal met een xbox 360 controller op een 47”tv. Aangezien er ook meer ontdekt moet worden dan geschoten moet worden bevalt met dit prima over uis+tobo, ook de aim assist werkt erg lekker. Voor mij echt een gepolijste versie van FC2.

http://www.twitch.tv/jannustitannus

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Noctonix
Zen!th schreef op vrijdag 30 november 2012 @ 08:35:
[...]

Moest je er om 6:20 uit om FC3 te spelen? (a)
Stage in Rotterdam ;)

Freedom for everyone..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kiwi
  • Registratie: Juli 2012
  • Laatst online: 10:42

Kiwi

Gadgetfreak

Ik heb op het moment twee problemen: Als ik in het menu scherm ga, en ik ga eruit dan kan ik niet meer bewegen, en zie ik geen grond meer, en
spoiler:
als ik die medicijnen wil maken voor Dennis, dan zie ik iets met Undefined, Title, en ik kan dan niks meer doen. Ook niet meer terug. Alt + F4 is de enige optie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zen!th
TerrorKiwi schreef op vrijdag 30 november 2012 @ 08:39:
Ik heb op het moment twee problemen: Als ik in het menu scherm ga, en ik ga eruit dan kan ik niet meer bewegen, en zie ik geen grond meer, en
spoiler:
als ik die medicijnen wil maken voor Dennis, dan zie ik iets met Undefined, Title, en ik kan dan niks meer doen. Ook niet meer terug. Alt + F4 is de enige optie.
Dat heeft iedereen denk ik (of iig, ik wel doordat de Far Cry 3 Service Unavailable is)
Beetje jammer dat het hele spel gelijk faalt als die ubi amateurs de boel lopen te verzieken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• shoombak
  • Niet online
Wat een gezeik met die uplay server onbereikbaar. Ik mag toch hopen dat mn savegame van net niet weg is

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vinom
Probeer Uplay in offline mode te starten, kan werken. Ofline mode zit bij de opties.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Noctonix
Zen!th schreef op vrijdag 30 november 2012 @ 08:40:
[...]

Dat heeft iedereen denk ik (of iig, ik wel doordat de Far Cry 3 Service Unavailable is)
Beetje jammer dat het hele spel gelijk faalt als die ubi amateurs de boel lopen te verzieken
Had hem ook liever op steam gehad..

Heb bom volle game lijst op steam, en voor Need for Speed: Most Wanted 2012 heb ik Origin, en voor FC3 Uplay.. Beetje jammer dat elke uitgever (zeg ik dat goed?) een eigen platform wilt hebben.

Freedom for everyone..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LocalJoost
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 20-05 12:39

LocalJoost

plaatje hieronder

Even wat geinigs tussendoor, als je kijkt op de NL website van Far Cry kun je een kaart bekijken.. En wat ze je daar een beetje links onderin:

Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/yESk85e3140KXQ4YTG13dUdL/thumb.png

When you see it... :D _O_

☻/ Trotse papa van Thijs en Bas :)
/▌Beesjes haal je uit het asiel, heb ik uit betrouwbare bron :)
/ \ BOB :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vinom
Ik zie het logo van de NS :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bram1984
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 16-12-2020
Verwijderd schreef op vrijdag 30 november 2012 @ 07:54:
Even filmpie geprobeerd, gaat wel redelijk op 35 FPS imo.
Zonder fraps dan 45 FPS maargoed, het werkt wel :)

YouTube: Far Cry 3 Gameplay: Taking over a camp
Ik zal me er verder niet aan storen, maar het is wel heel nep dat die gasten die tijger helemaal volpompen en dat hij gewoon doorloopt.
LocalJoost schreef op vrijdag 30 november 2012 @ 08:51:
Even wat geinigs tussendoor, als je kijkt op de NL website van Far Cry kun je een kaart bekijken.. En wat ze je daar een beetje links onderin:

[afbeelding]

Ben benieuwd wat jij nu ziet. Mid boven zie ik in ieder geval het NS logo.

[ Voor 30% gewijzigd door bram1984 op 30-11-2012 08:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

[afbeelding]

hahah _O- netjes, NS logo + Nederlandse Spoorwegen (verticaal)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Noctonix

[afbeelding]

En het leuke is, hij staat op alle maps, van alle talen!

Wellicht een Nederlandse Developer dit dit voor de grap heeft gedaan?

Freedom for everyone..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shodan
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 05-09 14:32
Gisteren nog net kunnen installeren en de eerste tutorial missie gespeeld.

Beetje met de settings geklooid. In eerste instantie op ultra, maar dat ging erg schokkerig. Bij optimized staat het meeste op very high. AA uit en alpha to foliage ook uit. Framerate ongeveer 42-48 (terwijl ik in die kooi zit)

Ik speel op i5 2500k @4.5GHz, 6970 2GB, 8GB.
Heb nog niet de ati beta drivers in gebruik. Scheelt dat een hoop?

ps. taal staat op nederlands, hoe kan ik dat op engels krijgen?

[ Voor 7% gewijzigd door Shodan op 30-11-2012 09:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marc Rademaker
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 12-09 08:26
bram1984 schreef op vrijdag 30 november 2012 @ 08:52:
[...]

Ik zal me er verder niet aan storen, maar het is wel heel nep dat die gasten die tijger helemaal volpompen en dat hij gewoon doorloopt.

[...]

Ben benieuwd wat jij nu ziet. Mid boven zie ik in ieder geval het NS logo.
Ik zie behalve ns-logo ook kl g137, vluchtnummer van klm? Niet bestaand volgens mij.
evilpin0 schreef op vrijdag 30 november 2012 @ 08:36:
Gisterenavond een lange speel sessie gehouden en laat ik maar meteen met de neus in de boter vallen, de 9.5 die tweakers gaf vind ik totale onzin. Ik draai met AMD X4 @ 3.7 met HD 6870 (licht OC) alles op high met vegatation op very high. De GFX zijn best goed en vooral het eiland is echt FarCry (1). Echter denk ik als Crysis 2 zich wederom in de jungle had afgespeeld de gfx net zo goed, zoniet beter waren geweest.

Ik heb een uurtje of 5 gespeeld en ben eigenlijk alleen maar rode mannetjes tegen gekomen met 1 “heavy” (heavy jungle trooper wtf?). De vuurgevechten zijn van niveau Farcry1, mede als de AI. Beter nog (dit kan jeugd sentiment zijn) herinner ik mij dat de AI in FC1 echt flank acties deed en dit ook riep (flank him!). De vuurgevechten zijn dat ook niet verbeterd, beter (slechter) nog het speelt erg als FC2 (en dat is negatief).

Je hoeft geen crodile hunter te zijn om te weten dat buffels, tijgers en komodo draken niet in het zelfde gebied wonen en dat is neem ik aan de reden hoezo FC1, Crysis 1+2 dus aliens hadden. Na 200 man omgelegd te hebben (die er hier allemaal hetzelfde uitzien) mag er wel wat variatie in. Fc3 probeert dat zoals ik heb ervaren in een avondje spelen met wilde dieren. Echter in plaats de beesten van een realistische AI te voorzien ( tijger die je stalkt en sluipt, krokodil die je ambushed, wilde honden die van alle kanten komen) rennen ze nu op je af en hebben de gevaarlijk beesten gewoon veel HP. Toen ik werd aangevallen door een haai dacht ik wel ff vet vet! Echter toen die daarna vast in de rotsen verzwakte dit helaas de vetheid weer.

De game is goed, maar zeker niet zo goed als de hype of wat tweakers.net doet beweren. Eigenlijk voelt het wederom erg aan als Fc2 en justcause en dit waren best matige games, echter de setting van het topische eiland maakt veel goed!

Ik speel overigens op normal met een xbox 360 controller op een 47”tv. Aangezien er ook meer ontdekt moet worden dan geschoten moet worden bevalt met dit prima over uis+tobo, ook de aim assist werkt erg lekker. Voor mij echt een gepolijste versie van FC2.
Niet helemaal mee eens, tegenstanders proberen je wel degelijk te flanken. Soms weten ze echter ook niet waar je zit en dan zoeken ze naar je(op redelijke domme wijze) en kun je ze vrij eenvoudig van achteren omleggen. Later in het spel neem je het op tegen meer diverse vijanden, waarbij je regelmatig molotov-cocktails kunt koppen, raketwerpers moet omleggen of snipers, laat staan die heavy gun-lui.

Daarbovenop ben ik al een paar keer verrast door een roofdier, die mij van achteren/opzij aanviel. Vind de sfeer ook wel erg goed. Zodra het donker wordt komen er ook meer roofdieren tevoorschijn en hoor je ze ergens grommen of ritselen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LocalJoost
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 20-05 12:39

LocalJoost

plaatje hieronder

Verwijderd schreef op vrijdag 30 november 2012 @ 08:58:
[...]

hahah _O- netjes, NS logo + Nederlandse Spoorwegen (verticaal)
Volgens mij zie ik horizontaal nog iets van ...alleen geldig op ...

(staat er op een kaartje niet iets van "men dient altijd in het bezit te zijn van een geldig plaatsbewijs alleen geldig op dag van aankoop / datum" ?)

[ Voor 6% gewijzigd door LocalJoost op 30-11-2012 09:06 ]

☻/ Trotse papa van Thijs en Bas :)
/▌Beesjes haal je uit het asiel, heb ik uit betrouwbare bron :)
/ \ BOB :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ola medetweakers,

Gisteren ook vollop genoten van Far Cry 3. Verbaasde me eerst over de low fps die ik had terwijl tweakers met een PC met soortgelijke specs betere resultaten haalden, toen bedacht ik me echter dat ik de nieuwe nvidia beta drivers had gedownload met een clean install waardoor hij mijn SLI had uitgeschakeld 8)7.

Systeem
i7 2600K @ 3.4 Ghz (niet OC'd pas als het nodig is), MSI GTX580 Lightning Extreme SLI (niet OC'd - 6GB video memory FTW!), 16GB DDR3, 4TB (Raid 0 - WD Black @ 7200 RPM) en 2 SSD (120 en 60GB).

Instellingen in Far Cry 3
Res: 1920x1080
MSAA: 2x
SSAO: HBAO
Alpha to Coverage: Enhanced
Overige opties: Alles Maxed

Resultaten
Heb zowel getest in DX9 modus en DX11 (ik zie alleen niet heel veel verschil behalve in de lucht... maar goed misschien kan iemand hier 2 screenshots plaatsen die duidelijk het verschil laten zien).

Als testjes heb ik wat dingen opgeblazen, chaos veroorzaakt en gewoon als een gek rondgereden in een auto en hoogste punten van het eiland bezocht.

Gemiddeld FPS Fraps met DX9: 100 - 110
Gemiddeld FPS Fraps met DX11: 70 - 80

Hogere MSAA (4x, 8x) heb ik nog niet geprobeerd, zit momenteel op werk maar dat ga ik van het weekend maar is proberen, alhoewel ik het verschil bij die hogere settings toch niet meer zie :). Al met al ben ik nog altijd zeer trots op mijn PC-tje :+ .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Noctonix
Voor de slechtziende onder ons :) *flies away*

Afbeeldingslocatie: http://sleekupload.com/uploads/5/farcry3_ns.jpg

[ Voor 5% gewijzigd door Noctonix op 30-11-2012 09:13 ]

Freedom for everyone..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Spaiker schreef op vrijdag 30 november 2012 @ 00:39:
Als je ver genoeg inzoomt op de map zie je toch welk dier waar zit? Simpelweg ernaartoe gaan en wat rondwandelen, dan kom je ze wel tegen ;)

[video]

Dit is het filmpje dat ik gemaakt heb, duurt maar 30s ;(
Erg tof om te zien dat dit in de game kan. De tijger is in ieder geval een behoorlijke tank. Jammer alleen dat ik me nu zit af te vragen hoe het filmpje af zou lopen. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xtr3me4me
  • Laatst online: 27-08-2024

Xtr3me4me

Saiyajin Godlike Tweaker

Hahahaha die map is echt hilarisch! NS spoorwegen. Zou die gast met de trein het eiland verkent hebben ofzo :D _/-\o_ :P

-- My Gaming Rig Power -- -- <SG> Diabolic --

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wish
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 16:41

Wish

ingwell

OK - even stomme vraag... Hoe exit ik netjes van de game. Met <esc> kom ik bij de inventory en overview terecht... maar de "exit" kan ik niet vinden :$

PC trouwens

[ Voor 4% gewijzigd door Wish op 30-11-2012 09:42 ]

No drama

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Noctonix
Wish schreef op vrijdag 30 november 2012 @ 09:41:
OK - even stomme vraag... Hoe exit ik netjes van de game. Met <esc> kom ik bij de inventory en overview terecht... maar de "exit" kan ik niet vinden :$

PC trouwens
Onderin staat "ga terug naar bureaublad"

Was voor mij ook ff zoeken :P

Freedom for everyone..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FlyEragon
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 13:23

FlyEragon

Alien Monkeys

Even voor de verduidelijking ondanks het geen opsomtopic is, op mijn laptop met Core i5 en GT540M draait het prima op Medium settings op 1600*900, goed speelbaar. Op low gaat alles supersmooth en ziet er eigenlijk niet slechter uit. De DX11 effecten maken het spel lelijker lijkt het wel, een soort van smudge effect wanneer je aan het rondkijken bent etc.

[ Voor 3% gewijzigd door FlyEragon op 30-11-2012 09:46 ]

Pagina: 1 ... 10 ... 32 Laatste

Let op:
We praten hier over de game, niet over vragen/problemen met het draaien er van (hop daarvoor naar SPV) en ook niet of je game wel/niet binnen hebt gekregen.

Dus NIET: posts a la "is mijn videokaart wel snel genoeg?", "gisteren kwam de postbode langs", e.d.

Oh en als je het al uitgespeeld hebt: ga niet hier het verhaal van de game uit de doeken doen.
Of zet het op zijn minst tussen de spoiler-tags. Anderen zijn de game nog aan het spelen en ervaren het graag zelf.