Intel is sneller per clock dan AMD, niks met cores te maken (alhoewel).
intel = performance
AMD = lage prijs
Voor twee GTX580 voluit te laten gaan zonder bottleneck moet je tenminste een Sandy bridge hebben.
AMD hoogste Cpuz clock, is ook nog maar net en niet altijd, al jaren lang had intel het, AMd heeft t nog maar net een maand of 1.5 MAX.
en hoge overclock op LN² ga jij niet 24/7 draaien op je pc voor te gamen enz... om je vga's voluit zonder bottleneck te laten gaan.
Met je FX cpuutje ga je nooit aan de scores komen die iemand heeft met intel, en dat is gewoon een feit.
Waarom denk je dat zoveel mensen naar intel grijpen?
FX bulldozer is een tegenvaller, men had er meer van verwacht, het enige possitieve is hun hoge Oc onder LN² en daar blijft t bij.
Inderdaad Gerard, duidelijk bewijs 8k SLI GTX580 of +8K met single vga is een heel groot verschil.
ik draai single GTX580 +9K en SLI draai ik +14K in 3Dmark11.
ik ga der ook al los overheen met een enkele GTX580, laat staan wat hij in sli draait en wat ik in SLI draai is een verschil van 6K.
Zijn score in SLI : 8K
Ik in SLI : 14K
verschil = ik op sandy bridge hij op AMD (amd wat zogeweldig is)
[
Voor 19% gewijzigd door
vapo_chiller op 28-11-2011 15:57
]
Evga SR-2 + SR-2 1200w psu, 2x X5550, GTX580 Classified's 3Gb lots of custom parts..... Some people think they are god while they just come looking, hate people with god-complex and cheaters on Hwbot.