Dit topic is bestemd om te discussiëren over de advertenties van gebruiker [Verwijderde gebruiker] en voor diegenen die substantieel iets kunnen bijdragen. Dit topic is mede ook opgezet om discussies in andere fora te voorkomen.
Achtergrond:
HardwareFreaky heeft op 24 september 2011 een advertentie geplaatst voor 17 stuks Crucial M4 128GB Sata 6GBPS SSD's. Diverse tweakers hebben hierop gereageeerd, geld overgemaakt en daarna niets meer van de verkoper vernomen.
Updates:
-
Wat nadrukkelijk niet de bedoeling is:
Kijk ook in het Help ik ben opgelicht!! topic voor tips wat je kan doen, en hoe je het risico op schade bij dit soort situaties kan voorkomen of minimaliseren.
origineel bericht:
Zijn er meer mensen die bij deze persoon een SSD hebben betaald en niets meer van hem horen?
Groet Peter
Achtergrond:
HardwareFreaky heeft op 24 september 2011 een advertentie geplaatst voor 17 stuks Crucial M4 128GB Sata 6GBPS SSD's. Diverse tweakers hebben hierop gereageeerd, geld overgemaakt en daarna niets meer van de verkoper vernomen.
Updates:
-
Wat nadrukkelijk niet de bedoeling is:
- De welbekende "ja ik ook"-reacties.
- Flamen, trollen, of andersoortig ononderbouwd ranten richting de verkoper.
- Gooien met 'modder'.
- Het posten van privé NAW gegevens van de verkoper is niet toegestaan.
- Al het andere wat volgens de diverse FAQ's en policy's niet toegestaan is.
- Houd de discussie hier netjes.
- Reageer beargumenteerd.
- Post alleen als je daadwerkelijk iets toe te voegen hebt.
Kijk ook in het Help ik ben opgelicht!! topic voor tips wat je kan doen, en hoe je het risico op schade bij dit soort situaties kan voorkomen of minimaliseren.
origineel bericht:
Zijn er meer mensen die bij deze persoon een SSD hebben betaald en niets meer van hem horen?
Groet Peter
[ Voor 88% gewijzigd door Microkid op 30-09-2011 07:56 ]
10kWp zon - 20kWh accu - 62kWh auto - 3,5kW L/L - HAOS