Dit topic is bestemd om te discussiëren over de advertenties van gebruiker [Verwijderde gebruiker] en voor diegenen die substantieel iets kunnen bijdragen. Dit topic is mede ook opgezet om discussies in andere fora te voorkomen.
Achtergrond:
Distrort3d heeft op 25 augustus 2011 een advertentie geplaatst voor 25 stuks XFX HD Radeon 6870 Black Edition kaarten. Diverse tweakers hebben hierop gereageeerd, geld overgemaakt en daarna niets meer van de verkoper vernomen.
Updates:
2 sept 2011 - Er is een topic over deze verkoper op OpgelichtopInternet.nl, zie hier
Wat nadrukkelijk niet de bedoeling is:
Kijk ook in het Help ik ben opgelicht!! topic voor tips wat je kan doen, en hoe je het risico op schade bij dit soort situaties kan voorkomen of minimaliseren.
Achtergrond:
Distrort3d heeft op 25 augustus 2011 een advertentie geplaatst voor 25 stuks XFX HD Radeon 6870 Black Edition kaarten. Diverse tweakers hebben hierop gereageeerd, geld overgemaakt en daarna niets meer van de verkoper vernomen.
Updates:
2 sept 2011 - Er is een topic over deze verkoper op OpgelichtopInternet.nl, zie hier
Wat nadrukkelijk niet de bedoeling is:
- De welbekende "ja ik ook"-reacties.
- Flamen, trollen, of andersoortig ononderbouwd ranten richting de verkoper.
- Gooien met 'modder'.
- Het posten van privé NAW gegevens van de verkoper is niet toegestaan.
- Al het andere wat volgens de diverse FAQ's en policy's niet toegestaan is.
- Houd de discussie hier netjes.
- Reageer beargumenteerd.
- Post alleen als je daadwerkelijk iets toe te voegen hebt.
Kijk ook in het Help ik ben opgelicht!! topic voor tips wat je kan doen, en hoe je het risico op schade bij dit soort situaties kan voorkomen of minimaliseren.
4800Wp zonnestroom met Enphase
Life's a waste of time. Time's a waste of life. Get wasted all the time and you'll have the time of your life.