Hmm, dan maar eens kijken of ik er een theme op kan gooien. Zo is het wel erg wit...Rutix schreef op zaterdag 17 maart 2012 @ 11:23:
[...]
Nouja ze kunnen nog veranderen gebaseerd op feedback maar dit is wel een beetje hoe het uiteindelijke layout eruit komt te zien.
Verwijderd
Heb je de waarschuwing onder het topic gelezen? 
Dit is niet de plek hiervoor. Je kan gewoon een discussietopic openen in Webdesign, Markup & Clientside Scripting zolang je je aan 't beleid houdt.
Dit is niet de plek hiervoor. Je kan gewoon een discussietopic openen in Webdesign, Markup & Clientside Scripting zolang je je aan 't beleid houdt.
[ Voor 76% gewijzigd door BtM909 op 17-03-2012 12:06 ]
Nouja, een dag ermee prutsen is beter dan nog maandenlang fixes in 'gedeelde' classes copy/pasten, met alle mogelijke bugs en gevolgen van dienGoTCoast schreef op vrijdag 16 maart 2012 @ 18:38:
[...]
Moet ik eigenlijk ook doen, maar door zulke verhalen raak ik bang of het de tijd wel waard is.
heb je de andere theme al geprobeert? Je hebt er 2 namelijkEvilbee schreef op zaterdag 17 maart 2012 @ 11:39:
[...]
Hmm, dan maar eens kijken of ik er een theme op kan gooien. Zo is het wel erg wit...
Nothing to see here!
Echt he...
Heb sinds wat jaren naast mijn opleiding een eenmanszaakje. Kreeg blijkbaar ergens in Januari een brief van "Centraal Bureau voor Statistiek" met een vraag of ik een enquete o.i.d. wilde invullen. Nooit meer aan gedacht, dacht namelijk dat het onzin / niet verplicht was.
Krijg ik nu weer een brief.
Vraag 1: Hoeveel medewerkers heeft u in dienst. (1)
Vraag 2: Heeft u een product verkocht of dienst geleverd. (Ja)
Bedankt voor het invullen.
Goed.....
Heb sinds wat jaren naast mijn opleiding een eenmanszaakje. Kreeg blijkbaar ergens in Januari een brief van "Centraal Bureau voor Statistiek" met een vraag of ik een enquete o.i.d. wilde invullen. Nooit meer aan gedacht, dacht namelijk dat het onzin / niet verplicht was.
Daar vond ik dan een PDF met wat bedragen (vanaf 10 euro per dag voor het kleinste "vergrijp"). Goed. Ik dus maar invullen, ik had inlogggegegevens gekregen waar ik de enquete kon invullen.Zoals u weet bent u verplicht de gegevens op tijd aan ons te leveren. Als wij uw gegevens niet voor 26 maart ontvangen volgen er mogelijk sancties. Op www.cbs.nl/handhaving leest u meer over deze sancties.
Goed.....
Ik had er bijna de 10 euro per dag voor betaald!ZpAz schreef op zaterdag 17 maart 2012 @ 15:27:
Echt he...
[...]
Daar vond ik dan een PDF met wat bedragen (vanaf 10 euro per dag voor het kleinste "vergrijp"). Goed. Ik dus maar invullen, ik had inlogggegegevens gekregen waar ik de enquete kon invullen.
Goed.....

Heb ik idd ook gehad, die enquete. Ik had er idd ook zo'n gevoel van "Wow, dat was echt de belangrijkste achievement van dit jaar voor mij!"
I'm not a complete idiot. Some parts are missing.
.Gertjan.: Ik ben een zelfstandige alcoholist, dus ik bepaal zelf wel wanneer ik aan het bier ga!
Ik vergeet dat soort dingen ook altijd, nog nooit een boete gehad though... Kan nog komen dus.
Work hard & be brave.
Nog nooit gekregen, maar ik ga het alvast even onthouden!ZpAz schreef op zaterdag 17 maart 2012 @ 15:27:
[...] Heb sinds wat jaren naast mijn opleiding een eenmanszaakje. Kreeg blijkbaar ergens in Januari een brief van "Centraal Bureau voor Statistiek" met een vraag of ik een enquete o.i.d. wilde invullen. Nooit meer aan gedacht, dacht namelijk dat het onzin / niet verplicht was. [...]
Ik heb maar gelijk uit angst m'n mailbox doorzocht op CBS om te zien of ik ook ooit zo'n mail heb gehad 
Kon niks vinden, dus zal wel goed zijn. Hoop ik.
Kom er net 1 tgen in m'n spambox....Avalaxy schreef op zaterdag 17 maart 2012 @ 16:43:
Ik heb maar gelijk uit angst m'n mailbox doorzocht op CBS om te zien of ik ook ooit zo'n mail heb gehad
gelukkig gewoon een algemene mailing
I'm not a complete idiot. Some parts are missing.
.Gertjan.: Ik ben een zelfstandige alcoholist, dus ik bepaal zelf wel wanneer ik aan het bier ga!
Ik heb hem nu op Dark staan, dat is al beter. Maar die icoontjes in de solution explorer zijn echt totaal anders dan in 2010 en ik vind het er nou niet duidelijker op zijn geworden.Rutix schreef op zaterdag 17 maart 2012 @ 14:07:
[...]
heb je de andere theme al geprobeert? Je hebt er 2 namelijk
Ik had toch eigenlijk een Ribbon verwacht. Deze stijl had ik nog niet bij Microsoft gezien.
Als je ziet wat een toolbars, etc. er in Visual Studio aanwezig zijn, gaat er veel ruimte in zitten om die naar de Ribbon te vertalen.
Daarbij zijn de handelingen die gedaan worden vrij divers. Als ik kijk naar bijvoorbeeld Word, zit veel van de basis die ik gebruik op de "Home"-tab van de ribbon. Bij VS gebruik ik toch veel diversere functionaliteit. Als dit in de Ribbon wordt verwerkt verwacht ik dat dat veel meer klikwerk kost.
Wat dat betreft vind ik het ook niet erg dat de Ribbon niet doorgedrukt is naar Visual Studio.
Daarbij zijn de handelingen die gedaan worden vrij divers. Als ik kijk naar bijvoorbeeld Word, zit veel van de basis die ik gebruik op de "Home"-tab van de ribbon. Bij VS gebruik ik toch veel diversere functionaliteit. Als dit in de Ribbon wordt verwerkt verwacht ik dat dat veel meer klikwerk kost.
Wat dat betreft vind ik het ook niet erg dat de Ribbon niet doorgedrukt is naar Visual Studio.
Ik ben ook blij dat die er niet is doorgedrukt hoorDEiE schreef op zaterdag 17 maart 2012 @ 17:40:
Als je ziet wat een toolbars, etc. er in Visual Studio aanwezig zijn, gaat er veel ruimte in zitten om die naar de Ribbon te vertalen.
Ik heb net deze en deze blogs gelezen en ik snap nu meer de gedachte achter de layout. Maar ik denk dat vooral de nieuwe icoontjes gewoon heel erg wennen is.
Vandaag geen tijd gehad om er verder mee te spelen (ik heb een trouwpak uitgezocht), dus morgen maar eens kijken hoe het er uit ziet met grotere projecten...
Fuuuuuuuu, terwijl ik een nieuw topic aan het typen ben, zie ik ineens mijn denkfout 
Thnx Devschuur
Edit; Dit was hem overigens
Ik verwachtte dat de daling in beide gevallen gelijk moest zijn; Immers
Maarja, de delta tussen die twee is natuurlijk 600, en als je dat deelt door twee en optelt bij de -500 komt er -200 uit

Thnx Devschuur
PHP:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
| if(1) { $rand = (float)rand(-500, 100); $weigth += $rand / 1000.0; } else { $rand = (float)-300; $weigth += $rand / 1000.0; } |
Ik verwachtte dat de daling in beide gevallen gelijk moest zijn; Immers
(-500 + 100) / 2 = 200 -500 + 200 = -300
Maarja, de delta tussen die twee is natuurlijk 600, en als je dat deelt door twee en optelt bij de -500 komt er -200 uit
[ Voor 72% gewijzigd door Matis op 18-03-2012 11:25 ]
If money talks then I'm a mime
If time is money then I'm out of time
Wut?(-500 + 100) / 2 = 200
Wut??Maarja, de delta tussen die twee is natuurlijk 600, en als je dat deelt door twee en optelt bij de -500 komt er -200 uit
Wut???if(1)
If you can't beat them, try harder
Wikipedia: Rubber duck debugging FTWMatis schreef op zondag 18 maart 2012 @ 11:18:
Fuuuuuuuu, terwijl ik een nieuw topic aan het typen ben, zie ik ineens mijn denkfout
Thnx Devschuur
There are only two hard problems in distributed systems: 2. Exactly-once delivery 1. Guaranteed order of messages 2. Exactly-once delivery.
Je eigen tweaker.me redirect
Over mij
Hehe, die link bookmark ik toch maar es ^^
Eens met dingste, Matis, wtf echt 
Ipv een vage uitleg en rekenmethode erop nahouden, kan je beter misschien maar even leren dat
(-500 + 100) / 2 = -400 / 2 = -200

Ipv een vage uitleg en rekenmethode erop nahouden, kan je beter misschien maar even leren dat
{signature}
Voutloos schreef op zondag 18 maart 2012 @ 14:24:
Eens met dingste, Matis, wtf echt
Het was een typo, moest -200 zijn dan 200.
Het probleem zit hem juist dat ik op het gemiddelde van -300 uit moest komen bij de random, ik moest het terug rekenen, waar jullie nu vooruit kunnen rekenen.Wut??
Bij gebrek aan het #if 0 #else #endif macro/preprocessor. Ik snap niet wat daar zo gek aan is?Wut???
Ohja, die typo heb ik momenteel al gefixtPrisonerOfPain schreef op zondag 18 maart 2012 @ 17:11:
En ook nog weigth.
En hoeveel mensen gebruiken inmiddels al de next big thing (na UltraEdit, notepad++, VIM/Vi, etc.)?
Sublime Text 2
Sublime Text 2
[ Voor 17% gewijzigd door BtM909 op 18-03-2012 23:41 ]
Ace of Base vs Charli XCX - All That She Boom Claps (RMT) | Clean Bandit vs Galantis - I'd Rather Be You (RMT)
You've moved up on my notch-list. You have 1 notch
I have a black belt in Kung Flu.
En dat is de "next big thing" omdat?
^ Wat hij zegt.
Terechte vraag. Ik vind t veel te duur voor een text editor en het kan te weinig voor een IDE.Z-Dragon schreef op zondag 18 maart 2012 @ 23:43:
En dat is de "next big thing" omdat?
Het ziet er zeker fraai uit, maar ik vind dat die 60$ niet waard.
Komt er volgens mij op neer dat je even te simpel dacht, en ervan uitging dat het gemiddelde van (-500 + 100) hetzelfde is als het gemiddelde van (500 + 100) maar dan negatief? In ieder geval is je "Immers" een beetje misplaatst. Na "immers" verwacht je het bewijs voor je denkwijze, maar het is iets wat het direct ontkracht. Sterker nog, als je die twee berekeningen van tevoren had gedaan dan had je nooit met een probleem gezeten. Dan had je gewoon meteen gezien dat je verkeerd bezig wasMatis schreef op zondag 18 maart 2012 @ 11:18:
Thnx Devschuur
PHP:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 if(1) { $rand = (float)rand(-500, 100); $weigth += $rand / 1000.0; } else { $rand = (float)-300; $weigth += $rand / 1000.0; }
Ik verwachtte dat de daling in beide gevallen gelijk moest zijn; Immers(-500 + 100) / 2 = 200 -500 + 200 = -300
http://www.vim.org/ 'Nuff saidMatis schreef op maandag 19 maart 2012 @ 03:52:
[...]
Terechte vraag. Ik vind t veel te duur voor een text editor en het kan te weinig voor een IDE.
Het ziet er zeker fraai uit, maar ik vind dat die 60$ niet waard.
Nu met Land Rover Series 3 en Defender 90
Going for adventure, lots of sun and a convertible! | GMT-8
Ja, je kan er niet mee printen dus je hebt nog steeds Notepad++ nodig. Lekker handigBtM909 schreef op zondag 18 maart 2012 @ 23:40:
En hoeveel mensen gebruiken inmiddels al de next big thing (na UltraEdit, notepad++, VIM/Vi, etc.)?
Sublime Text 2
Zo, na een maand vakantie begint het "echte leven" weer. Back to work... Benieuwd of ik vandaag al aan dev'en toe ga komen.
“The best way to get the right answer on the Internet is not to ask a question, it's to post the wrong answer.”
QA Engineer walks into a bar. Orders a beer. Orders 0 beers. Orders 999999999 beers. Orders a lizard. Orders -1 beers.
Ik gebruik nano voor het commandline-werk en gedit + meld + Eclipse voor het wijzigen, diffen en ontwikkelen van code.
Eclipse gebruik ik overigens ook gewoon als VCS front end voor Git CVS en om mee te diffen etc.
Isse gratiz nie doer en kan veel meer dan ST(2).
Java:
1
| string path = "c:/Windows/System32/Calc.exe"; |
There's your problem
Even zonder dollen; Een collega kwam laatst met deze onthutsende ontdekking:
md5sum /mnt/rd/shared/Mathijs/productmanager/productmanager.jar /mnt/rd/Shared/Mathijs/productmanager/productmanager.jar 94538214638e8ccd065ed62761782c49 /mnt/rd/shared/Mathijs/productmanager/productmanager.jar c37c2ea52d257ba3f2963ae4571c178c /mnt/rd/Shared/Mathijs/productmanager/productmanager.jar
De onderste is het enige juiste pad op een Windows 2008 Server Samba-share (hoofdlettertechnisch gezien). De tweede (als je Samba en Windows mag geloven) zou hetzelfde resultaat moeten opleveren.
Echt te bizar voor woorden.
[ Voor 53% gewijzigd door Matis op 19-03-2012 09:30 ]
Pff, fanboyBtM909 schreef op zondag 18 maart 2012 @ 23:40:
Sublime Text 2
En nee, ik ben (nog) geen 31337 hardc0re vim gebruiker, ik heb niet het gevoel dat ik veel productiever ben in vim versus andere text editors (vaak zelfs minder, snel navigeren door een document gaat nog steeds beter als je gewoon de muis pakt en op een knoppie drukt).
[ Voor 20% gewijzigd door YopY op 19-03-2012 09:35 ]
Verwijderd
Edit side by side, Find and replace with regular expressions, kunnen niet alle ide's dat?BtM909 schreef op zondag 18 maart 2012 @ 23:40:
Sublime Text 2
Koding is the next big thing
En http://web.archive.org/we...ple.netscape.com/brendan/
Oh my.....

Site past wel bij het niveau van JavaScript trouwens
* .Gertjan. rent hard weg...
The #1 programmer excuse for legitimately slacking off: "My code's compiling"
Firesphere: Sommige mensen verdienen gewoon een High Five. In the Face. With a chair.
reviews: Sql-injectie en xss: de beste verdediging
M'n handen jeukenStrings die veranderd kunnen worden, worden variabelen genoemd.
Give a man a game and he'll have fun for a day. Teach a man to make games and he'll never have fun again.
Allergische reactie?.oisyn schreef op maandag 19 maart 2012 @ 10:40:
[...]
M'n handen jeuken
Ipsa Scientia Potestas Est
NNID: ShinNoNoir
Niet krabben!.oisyn schreef op maandag 19 maart 2012 @ 10:40:
[...]
M'n handen jeuken
Ik heb het artikel maar diagonaal gelezen, het was me niet opgevallen. Maar inderdaad, het is niet echt mooi dat het er zo staat.
Het artikel is dan ook een beetje geschreven voor programmeer n00bs heb ik het idee
Kater? Eerst water, de rest komt later
Dat is ook wel te merken aan de reacties... Ach, op zich vind ik het wel goed dat Tweakers hier wat aandacht op vestigt, al is die opmerking over variabelen wel frappant.
Eigenaar/brouwer Milky Road Brewery
Vanmorgen ongeluk gehad. Mijn autootje total loss
Had een Clio uit 98 gekocht voor mijn stage plek. Vanmorgen bij stoplicht met ~50 per uur (was 80km weg) besluit degene voor mij toch volop te remmen voor oranje (ik dacht dat hij wou doorrijden, niet dus), mijn wielen blokkeerden en ik glijd recht achter op hem. Tjah hij had een nieuwe auto (ford focus station) met ABS en ik niet.
Zijn auto had scheur in de bumper en beetje lakschade, mijn hele koplamp/motorkap zijn helemaal weg, auto start ook niet meer.
Was een dure investering voor 2 maanden, want ik ben per definitie fout en ik ben alleen WA verzekerd =(
Had een Clio uit 98 gekocht voor mijn stage plek. Vanmorgen bij stoplicht met ~50 per uur (was 80km weg) besluit degene voor mij toch volop te remmen voor oranje (ik dacht dat hij wou doorrijden, niet dus), mijn wielen blokkeerden en ik glijd recht achter op hem. Tjah hij had een nieuwe auto (ford focus station) met ABS en ik niet.
Zijn auto had scheur in de bumper en beetje lakschade, mijn hele koplamp/motorkap zijn helemaal weg, auto start ook niet meer.
Was een dure investering voor 2 maanden, want ik ben per definitie fout en ik ben alleen WA verzekerd =(
[ Voor 21% gewijzigd door Martijn19 op 19-03-2012 11:06 ]
Dat is niet leukm19 schreef op maandag 19 maart 2012 @ 11:04:
Vanmorgen ongeluk gehad. Mijn autootje total loss![]()
Hoe is het met jou verder?
Type juggling in PHP.oisyn schreef op maandag 19 maart 2012 @ 10:40:
[...]
M'n handen jeuken
Damn, das echt balen man!m19 schreef op maandag 19 maart 2012 @ 11:04:
Edit: Altijd leuk mensen die gebruik maken van je diensten, verbannen worden en dan gaan zeuren dat alle content die ze geplaatst hebben maar verwijderd moet worden
[ Voor 10% gewijzigd door TheNephilim op 19-03-2012 11:19 ]
Niet alleen dat artikel. Het is gewoon jammer dat het niveau van de artikelen (en dus ook van tweakers) de laatste tijd een beetje 'meh' is. Kwa hardwarereviews is het prima, maar als professionele software engineer o.i.d. heb je op tweakers niet zo heel veel te zoeken. Vind ik danHaan schreef op maandag 19 maart 2012 @ 10:48:
Het artikel is dan ook een beetje geschreven voor programmeer n00bs heb ik het idee
https://niels.nu
Gelukkig niemand gewond. Mijn airbag ging gelijk af maar mijn hoofd knalde er niet eens tegen aan. Ben helemaal verbaasd over hoe die oude auto's snel stuk kunnen gaan, als ik kijk naar wat de persoon voor mij voor schade heeft en ikGoTCoast schreef op maandag 19 maart 2012 @ 11:06:
[...]
Dat is niet leuk
Hoe is het met jou verder?

Schrik zit er wel in, ik had de auto gekocht omdat de reistijd met de bus niet te doen was (4 uur totaal per dag, nu 1) en heb er toch een jaar voor moeten sparen, dus dat is flink balen.
Wees maar blij dat hij goed inkreukelde aan de voorkant... anders lag jijzelf waarschijnlijk wat meer in de kreukels dan je auto.
maar kan me voorstellen dat het behoorlijk zuur is
maar kan me voorstellen dat het behoorlijk zuur is
@m19
, dat is idd zwaar rot
@het xss/sql injectie verhaal, opzich is het misschien een beginnerlingen artikel, maar het gaat nog zovaak mis, xss en sql injectie zijn nogsteeds 99% van de "hacks" van tegenwoordig, dus dan vind ik het eigenlijk helemaal neit zo erg dat er over geschreven wordt op t.net, zo kunnen we toch nog wat mensen leren dat ze het fout doen.
Een luchtig verhaal zoals deze nodigt meer uit tot lezen dan een zwaar verhaal over hoe echte hacks uitgevoert worden.
@het xss/sql injectie verhaal, opzich is het misschien een beginnerlingen artikel, maar het gaat nog zovaak mis, xss en sql injectie zijn nogsteeds 99% van de "hacks" van tegenwoordig, dus dan vind ik het eigenlijk helemaal neit zo erg dat er over geschreven wordt op t.net, zo kunnen we toch nog wat mensen leren dat ze het fout doen.
Een luchtig verhaal zoals deze nodigt meer uit tot lezen dan een zwaar verhaal over hoe echte hacks uitgevoert worden.
@m19: Ik heb precies hetzelfde gehad een maand ofzo geleden. Mijn auto zat ook goed in elkaar maar was gelukkig niet total loss (frame was wel ontwricht) en gelukkig wel all risk verzekerd. Suckt echt dat je alleen WA verzekerd bent
.
Nothing to see here!
Leuke quirk weer in SharePoint (i.i.g. 2007) ontdekt.
Het menu Site Actions moet in de markup van je masterpage voorkomen vóór de publishing console. De publishing console bevat knoppen die bij publishing pages worden gebruikt zoals "Check in to share draft", "Submit for approval", enz.
Komt het Site Actions-menu in je markup ná de publishing console, dan krijg je raar gedrag wanneer je ook maar iets interactiefs hebt in je page layout (zoals een UpdatePanel). Je krijgt dan namelijk de foutmelding "The page you are attempting to save has been modified by another user since you began editing" (wat helemaal niet zo is).
Toch blij dat ik dit heb gevonden. Niet blij, omdat het ontwerp moet worden aangepast als dit opgelost moet worden
Het menu Site Actions moet in de markup van je masterpage voorkomen vóór de publishing console. De publishing console bevat knoppen die bij publishing pages worden gebruikt zoals "Check in to share draft", "Submit for approval", enz.
Komt het Site Actions-menu in je markup ná de publishing console, dan krijg je raar gedrag wanneer je ook maar iets interactiefs hebt in je page layout (zoals een UpdatePanel). Je krijgt dan namelijk de foutmelding "The page you are attempting to save has been modified by another user since you began editing" (wat helemaal niet zo is).
Toch blij dat ik dit heb gevonden. Niet blij, omdat het ontwerp moet worden aangepast als dit opgelost moet worden
We are shaping the future
Dat artikel over SQL-injectie komt op een mooi moment. Vannacht heeft er iemand geprobeerd met SQL-injectie toe te passen op m'n webserver. Het IP adres van waar het vandaan gedaan is, is een IP adres uit een range van Microsoft.
code:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
| NetRange: 65.52.0.0 - 65.55.255.255 CIDR: 65.52.0.0/14 OriginAS: NetName: MICROSOFT-1BLK NetHandle: NET-65-52-0-0-1 Parent: NET-65-0-0-0-0 NetType: Direct Assignment RegDate: 2001-02-14 Updated: 2004-12-09 Ref: http://whois.arin.net/rest/net/NET-65-52-0-0-1 |
Volgens mij zat dit probleem ook in onze SP2007 solution een tijd geleden. Inmiddels vervangen door een SP 2010 oplossing, maar toch interessant om dit te lezen. Wij hebben het nooit echt opgelost, echter werkte het in sommige gevallen wel (via 8x klikken en pagina op verschillende manieren in edit-mode zetten)...Alex) schreef op maandag 19 maart 2012 @ 13:14:
Leuke quirk weer in SharePoint (i.i.g. 2007) ontdekt.
Voor de mensen die SP2010 doen, run de tool 'MSOCAF' eens op je solutions. Deze geeft meldingen over design, memory-management (usings e.d.) en meer
[ Voor 10% gewijzigd door Hoogie2004 op 19-03-2012 13:21 ]
Ja, dat krijg ik ook... het lijkt erop dat bepaalde T.net artikelen niet meer op tweakers gericht zijn, maar op managers en ander niet-technisch personeel. Die content moet er ook zijn natuurlijk, zij het op T.net, zij het op een andere bron. En aangezien T.net een gerenommeerde bron is, itt het blogje van de buurjongen, worden dat soort artikelen toch wat serieuzer genomen door de 'shot-callers', dwz mensen die tegen hun personeel moeten zeggen dat ze niet zo n00b moeten zijn en gewoon prepared statements moeten gebruiken.Hydra schreef op maandag 19 maart 2012 @ 11:21:
Niet alleen dat artikel. Het is gewoon jammer dat het niveau van de artikelen (en dus ook van tweakers) de laatste tijd een beetje 'meh' is. Kwa hardwarereviews is het prima, maar als professionele software engineer o.i.d. heb je op tweakers niet zo heel veel te zoeken. Vind ik danHet is kwa niveau niet te vergelijken met Computable in ieder geval.
* YopY is onkwetsbaar voor SQL-injection, gebruikt MongoDB
Goh, ziet er interresant uit. Ik wist al van Cloud9 af die eenzelfde dienst aanbiedt, maar Koding lijkt toch iets slicker - en 'socialer' - te zijn.Verwijderd schreef op maandag 19 maart 2012 @ 10:02:
Koding is the next big thinghttp://blog.koding.com/
[ Voor 14% gewijzigd door YopY op 19-03-2012 13:31 ]
Ik gebruik het ding nu een tijdje en tot nu toe ben ik er enorm tevreden over. De extensibility van het ding is enorm en het bakken van eigen plugins is ook een eitje. Zo heb ik thuis de editor zo aangepast dat 'ie perfect om gaat met het entity systeem (json based) van m'n game engine-tje (json highlighting op custom file-exts en een berg python scripts om procedural content te generaten), terwijl ik op m'n werk het zo heb ingesteld dat 'ie perfect is voor webdevelopment (eg. ftp + less + zencoding + nog wat dingetjes). En ik kan al helemaal niet meer zonder de multi-cursor; dat ding heeft me al zo veel tijd bespaart.BtM909 schreef op zondag 18 maart 2012 @ 23:40:
Sublime Text 2
Dat is hier inmiddels ook de accepted workaround geworden. Het probleem speelt kennelijk al een jaar of 3 (ik zit pas 2 weken op het projectHoogie2004 schreef op maandag 19 maart 2012 @ 13:19:
[...]
Volgens mij zat dit probleem ook in onze SP2007 solution een tijd geleden. Inmiddels vervangen door een SP 2010 oplossing, maar toch interessant om dit te lezen. Wij hebben het nooit echt opgelost, echter werkte het in sommige gevallen wel (via 8x klikken en pagina op verschillende manieren in edit-mode zetten)...
Vanuit code de pagina in edit-mode zetten ziet er trouwens ook behoorlijk ranzig uit. Je moet kennelijk zelf een aantal inputs zetten en een postback doen, en er lijkt geen handigere manier om een publishing page in edit mode te zetten

En natuurlijk zijn de classes die het in SharePoint doen, internal

Hoe zou ie zijn als *letterlijke* replacement voor notepad? Daarvoor wil ik vooral een simpele app dat snel opstart en liefst ook een SDI interface. Momenteel heb ik Windows Notepad vervangen door Nodepad2. Notepad++ vond ik toch wat te bloated voor dat doel, ik gebruik het dan ook niet als halfbakken IDE maar als snelle text editor.PrisonerOfPain schreef op maandag 19 maart 2012 @ 13:41:
[...]
Ik gebruik het ding nu een tijdje en tot nu toe ben ik er enorm tevreden over. De extensibility van het ding is enorm en het bakken van eigen plugins is ook een eitje. Zo heb ik thuis de editor zo aangepast dat 'ie perfect om gaat met het entity systeem (json based) van m'n game engine-tje (json highlighting op custom file-exts en een berg python scripts om procedural content te generaten), terwijl ik op m'n werk het zo heb ingesteld dat 'ie perfect is voor webdevelopment (eg. ftp + less + zencoding + nog wat dingetjes). En ik kan al helemaal niet meer zonder de multi-cursor; dat ding heeft me al zo veel tijd bespaart.
.edit: net even geprobeerd. Hij doet mij veel te lang over het openen van grote files, waarschijnlijk voor de preview pane. En block select mis ik ook wel.
.edit2: en zoeken in zo'n grote file (128MB txt file met 1,2 miljoen regels) werkt ook voor geen meter
[ Voor 13% gewijzigd door .oisyn op 19-03-2012 14:55 ]
Give a man a game and he'll have fun for a day. Teach a man to make games and he'll never have fun again.
Probeer deze link eens http://www.sublimetext.com/2 BtM909 linked naar de redelijk verouderde 1.zoveel versie, de 2.nogwat beta is een enorm stuk aangenamer. Al moet ik zetten dat ik me, adhv hoe lang het ding over een 6MB disassembly inladen doet, best in kan beelden dat 'ie voor 128MB ook traag is..oisyn schreef op maandag 19 maart 2012 @ 14:41:
[...]
Hoe zou ie zijn als *letterlijke* replacement voor notepad? Daarvoor wil ik vooral een simpele app dat snel opstart en liefst ook een SDI interface. Momenteel heb ik Windows Notepad vervangen door Nodepad2. Notepad++ vond ik toch wat te bloated voor dat doel, ik gebruik het dan ook niet als halfbakken IDE maar als snelle text editor.
.edit: net even geprobeerd. Hij doet mij veel te lang over het openen van grote files, waarschijnlijk voor de preview pane. En block select mis ik ook wel.
.edit2: en zoeken in zo'n grote file (128MB txt file met 1,2 miljoen regels) werkt ook voor geen meterDe hele app stallt als een gek omdat hij op elke keypress uit wil vogelen hoeveel matches er zijn.
[ Voor 6% gewijzigd door PrisonerOfPain op 19-03-2012 15:04 ]
Ik vroeg het me af... Ik hoor ineens klanten erover en mensen vanuit m'n netwerk. Ik gebruik eigenlijk notepad++ als veredelde editor, nadat ik jarenlang UltraEdit had.
Ik was weereens aan 't kijken naar deze editor, maar idd zoals .oisyn zegt, begint een beetje te buggen als je grotere files opent. Ze vragen wel om feedback, dus kans is groot dat ze dat ook meenemen
Ik was weereens aan 't kijken naar deze editor, maar idd zoals .oisyn zegt, begint een beetje te buggen als je grotere files opent. Ze vragen wel om feedback, dus kans is groot dat ze dat ook meenemen
Ik heb ook ff naar cloud9 gekeken, maar weet nog niet of het interessant is om ook je editor in de cloud te hebbenVerwijderd schreef op maandag 19 maart 2012 @ 10:02:
Koding is the next big thinghttp://blog.koding.com/
Ace of Base vs Charli XCX - All That She Boom Claps (RMT) | Clean Bandit vs Galantis - I'd Rather Be You (RMT)
You've moved up on my notch-list. You have 1 notch
I have a black belt in Kung Flu.
Het lijkt me wel handig als je het type koele 31337 h4xx0r bent die bij Starbucks op een bak koffie een uurtje zit te prutsen voor je l33t h4x github projectje op je macbook (waarbij je de helft spendeert aan twitteren, overigens).BtM909 schreef op maandag 19 maart 2012 @ 15:21:
Ik heb ook ff naar cloud9 gekeken, maar weet nog niet of het interessant is om ook je editor in de cloud te hebben
Een Adobe PR uitnodiging voor 12 April in Amsterdam geven ze informatie onder embargo. Goh, wat zou dat nou kunnen zijn...
Adobe, a division of Microsoft?alienfruit schreef op maandag 19 maart 2012 @ 16:23:
Een Adobe PR uitnodiging voor 12 April in Amsterdam geven ze informatie onder embargo. Goh, wat zou dat nou kunnen zijn...
Creative Suite 6 natuurlik
Aaaaah, ik moet een hotfix voor een app uitleveren, die test ik eerst op een VM om te kijken of het werkt, krijg ik een FileNotFoundException, maar ik kan niet zien welke file hij mist omdat ik die stomme error reporting window van Windows 7 krijg en niet de oude ThreadExceptionDialog van .Net.
Weet iemand toevallig hoe ik de oude ThreadExceptionDialog terug krijg?
Hail to the king baby!
Geen idee, Filemonitor installeren om te kijken welke file die wil lezen?
[ Voor 8% gewijzigd door Sardaukar op 19-03-2012 17:18 ]
Nodepad2?.oisyn schreef op maandag 19 maart 2012 @ 14:41:
[...]
Hoe zou ie zijn als *letterlijke* replacement voor notepad? Daarvoor wil ik vooral een simpele app dat snel opstart en liefst ook een SDI interface. Momenteel heb ik Windows Notepad vervangen door Nodepad2. Notepad++ vond ik toch wat te bloated voor dat doel, ik gebruik het dan ook niet als halfbakken IDE maar als snelle text editor.
.edit2: en zoeken in zo'n grote file (128MB txt file met 1,2 miljoen regels) werkt ook voor geen meterDe hele app stallt als een gek omdat hij op elke keypress uit wil vogelen hoeveel matches er zijn.
Bij een unhandled exception zelf de ThreadExceptionDialog aanmaken en tonen?urk_forever schreef op maandag 19 maart 2012 @ 17:10:
Aaaaah, ik moet een hotfix voor een app uitleveren, die test ik eerst op een VM om te kijken of het werkt, krijg ik een FileNotFoundException, maar ik kan niet zien welke file hij mist omdat ik die stomme error reporting window van Windows 7 krijg en niet de oude ThreadExceptionDialog van .Net.
.oisyn: Échte programmeurs haten PHP met een passie. Ben jij soms geen echte programmeur?
Ik denk dat het probleem eerder de bron is. Er zijn volgens mij weinig redactieleden bij tweakers die echt in-depth kennis hebben. Waarom zou je er ook (min of meer) onbetaald over gaan schrijven? If you pay peanuts you get monkeys.YopY schreef op maandag 19 maart 2012 @ 13:25:
Ja, dat krijg ik ook... het lijkt erop dat bepaalde T.net artikelen niet meer op tweakers gericht zijn, maar op managers en ander niet-technisch personeel. Die content moet er ook zijn natuurlijk, zij het op T.net, zij het op een andere bron. En aangezien T.net een gerenommeerde bron is, itt het blogje van de buurjongen, worden dat soort artikelen toch wat serieuzer genomen door de 'shot-callers', dwz mensen die tegen hun personeel moeten zeggen dat ze niet zo n00b moeten zijn en gewoon prepared statements moeten gebruiken.
DIT was tenminste Tweakers-waardig: reviews: Opslagnetwerken met zfs en Comstar
In depth en jibberish voor velen.
Is ook een artikel van FemmeMatis schreef op maandag 19 maart 2012 @ 18:57:
Nothing to see here!
Hebben jullie ook wel eens dat je weet dat je een stukje code al een keer eerder hebt gemaakt, maar niet meer herrinnerd in welk project dat was? Ik loop nu al een half uur na te denken waar ik XMLSerialisation hebt gebruikt, maar kan het niet meer bedenken of vinden...
En van toepassing op ... oh, wacht, bijna niemand. Leuk om te lezen en er wat van op te steken, zeker, maar je zal toch een afstemming moeten bereiken tussen breedte en diepte.Matis schreef op maandag 19 maart 2012 @ 18:57:
https://oneerlijkewoz.nl
Op papier is hij aan het tekenen, maar in de praktijk...
Nope, al mijn/onze source code is fulltext doorzoekbaar en geintegreerd in mijn werkomgeving, scheelt enorm als je, zoals ik, wel kan onthouden WAT je al eens gemaakt hebt, maar niet meer precies waarEvilbee schreef op maandag 19 maart 2012 @ 20:01:
Hebben jullie ook wel eens dat je weet dat je een stukje code al een keer eerder hebt gemaakt, maar niet meer herrinnerd in welk project dat was? Ik loop nu al een half uur na te denken waar ik XMLSerialisation hebt gebruikt, maar kan het niet meer bedenken of vinden...
Hoezo is dat artikel op bijna niemand van toepassing? Er zijn steeds meer tweakers die geïnteresseerd zijn in opslag. Het artikel gaat soms een beetje diep maar over het algemeen is het voor de tweaker die hier wat wil leren prima. Als je zulke uitspraken gaat doen dan kunnen we wel alle goede artikelen schrappen want er zullen altijd mensen zijn waar het niet van toepassing op is.CodeCaster schreef op maandag 19 maart 2012 @ 20:01:
[...]
En van toepassing op ... oh, wacht, bijna niemand. Leuk om te lezen en er wat van op te steken, zeker, maar je zal toch een afstemming moeten bereiken tussen breedte en diepte.
Nothing to see here!
Heerlijk, vannochtend een (geplande) restart van de productie server gehad, maar de restart procedure was niet 100% compleet want 1 component was niet goed geinitialiseerd.
Nu stuurt een collega een geupdate versie van die procedure, zonder eerst overleg te houden hoe het wel moet. Gevolg: Het hele team heeft dus een procedure gekregen die meer kwaat doet dan de vorige versie
Nu stuurt een collega een geupdate versie van die procedure, zonder eerst overleg te houden hoe het wel moet. Gevolg: Het hele team heeft dus een procedure gekregen die meer kwaat doet dan de vorige versie
Kon ik dat maar, wij werken met G2, een soort labview maar dan anders. En de source is een of ander binair formaat, waar je niks mee kan...Coca-Cola schreef op maandag 19 maart 2012 @ 20:09:
[...]
Nope, al mijn/onze source code is fulltext doorzoekbaar en geintegreerd in mijn werkomgeving, scheelt enorm als je, zoals ik, wel kan onthouden WAT je al eens gemaakt hebt, maar niet meer precies waar
Bij ons gaan zulke dingen allemaal automagisch.Evilbee schreef op maandag 19 maart 2012 @ 20:13:
Heerlijk, vannochtend een (geplande) restart van de productie server gehad, maar de restart procedure was niet 100% compleet want 1 component was niet goed geinitialiseerd.
Nothing to see here!
Mwa, misschien zet het een aantal fanatiekelingen aan het denken. Ik heb het in ieder geval met plezier gelezen. Wetende dat ik de kans klein acht dat ik het ooooooit prive zou gaan toepassen.CodeCaster schreef op maandag 19 maart 2012 @ 20:01:
En van toepassing op ... oh, wacht, bijna niemand. Leuk om te lezen en er wat van op te steken, zeker, maar je zal toch een afstemming moeten bereiken tussen breedte en diepte.
Ik heb nu ene 8TB GPT-partitie op mijn ARC1220.
Verwijderd
23-jarige Belg haalt 1.125.000 dollar op voor internet start-up. Die jongen heeft bij mij op school gezeten en is het lief van een goede vriendin van mij. Ik kan niet anders dan toegeven: ik ben jaloers 
Hoe kom je toch op zo'n briljante ideeen?
Dat had ik vroeger ook af en toe ja, heel irritant.Evilbee schreef op maandag 19 maart 2012 @ 20:01:
Ik gebruik tegenwoordig een App (CodeBox) om al mijn code-snippets te bewaren, inclusief een referentie naar het project waar ik het gebruikt heb. Zo ben ik nooit meer iets kwijt.
“The best way to get the right answer on the Internet is not to ask a question, it's to post the wrong answer.”
QA Engineer walks into a bar. Orders a beer. Orders 0 beers. Orders 999999999 beers. Orders a lizard. Orders -1 beers.
Achterop een auto rijden is niet per definitie de fout van degene die achterop rijdt. Als degene voor je een onverwachte hendeling verricht ligt een deel van de fout ook bij die persoon. (Althans dat is wat ik ervan heb begrepen).m19 schreef op maandag 19 maart 2012 @ 11:04:
Diablo III: <GOT> Pteer#2475 --- POE: Dwergux
Het artikel gaat over OS'es en FS'es die haast niemand ooit gebruikt heeft, en over hardware die in de honderden euro's loopt. Dat NAS'es van honderd tot driehonderd euro tegenwoordig razend populair zijn, betekent toch niet dat de gemiddelde hobbyist zin heeft in een dedicated server voor opslag?Rutix schreef op maandag 19 maart 2012 @ 20:12:
Hoezo is dat artikel op bijna niemand van toepassing? Er zijn steeds meer tweakers die geïnteresseerd zijn in opslag. Het artikel gaat soms een beetje diep maar over het algemeen is het voor de tweaker die hier wat wil leren prima.
Ik zeg niet dat ik het geen goed of boeiend artikel vind, en al helemaal niet dat het geen plek heeft op tweakers. Ik vergeleek het alleen met het PHP-artikel, wat een stuk minder diep gaat maar wel een bredere doelgroep aanspreekt. Ik reageerde daarmee op Matis' "DIT is pas een Tweakers-waardig artikel", wat ik wel vind meevallen.Als je zulke uitspraken gaat doen dan kunnen we wel alle goede artikelen schrappen want er zullen altijd mensen zijn waar het niet van toepassing op is.
[ Voor 4% gewijzigd door CodeCaster op 20-03-2012 09:13 ]
Inderdaad, zo ben ik zelf eens schuldig bevonden bij een ongeval waar een vrachtwagen op mij is ingereden. Onterecht vind ik, maar om extra kosten te vermijden niet naar rechtbank gegaan. Ik heb mijn schade betaald en de vrachtwagenchauffeur of het bedrijf zijn schade._Peter2_ schreef op dinsdag 20 maart 2012 @ 08:54:
[...]
Achterop een auto rijden is niet per definitie de fout van degene die achterop rijdt. Als degene voor je een onverwachte hendeling verricht ligt een deel van de fout ook bij die persoon. (Althans dat is wat ik ervan heb begrepen).
Dan kunnen ze de devvers toch een artikel laten schrijven? Dat mogen wij ook doen (scroll naar beneden om de 'agile' BS te skippenHydra schreef op maandag 19 maart 2012 @ 18:25:
Ik denk dat het probleem eerder de bron is. Er zijn volgens mij weinig redactieleden bij tweakers die echt in-depth kennis hebben. Waarom zou je er ook (min of meer) onbetaald over gaan schrijven? If you pay peanuts you get monkeys.

...HEIDEN! Ik heb een TR gemaakt omdat je offtopic zit te spammen en te trollen!
Het is geen briljant idee op zich,Verwijderd schreef op dinsdag 20 maart 2012 @ 01:11:
[url="http://datanews.knack.be/ict/nieuws/nieuwsoverzicht/2012/03/19/23-jarige-belg-haalt-1-125-000-dollar-op-voor-internet-start-up/article-4000069235398.htm?nb-handled=true&utm_medium=Email&utm_source=Newsletter-19-03-2012&utm_campaign=NewsLetter-Datanews-nl"]Hoe kom je toch op zo'n briljante ideeen?
Woei koffie klaar! Ik heb laatst zo'n ding gekocht, lekkere koffie, en maar twee bakjes dus je gooit geen koffie weg als je teveel maakt.
[ Voor 5% gewijzigd door YopY op 20-03-2012 10:11 ]
Argh, waarom winnen vrienden meteen bij het eerste keer spelen de kans op festivalkaartjes te winnen en ik heb het al 30+ keer gespeeld en nog niks
Komt door de RNGalienfruit schreef op dinsdag 20 maart 2012 @ 10:17:
Argh, waarom winnen vrienden meteen bij het eerste keer spelen de kans op festivalkaartjes te winnen en ik heb het al 30+ keer gespeeld en nog niks

Dat is wel erg mooi inderdaad! Tjah, weer zo'n idee van het type; 'ik gebruik iets, loop tegen een beperking aan en vind er een oplossing voor'. Zo ontstaan sowieso de meeste ideeën denk ik.Verwijderd schreef op dinsdag 20 maart 2012 @ 01:11:
23-jarige Belg haalt 1.125.000 dollar op voor internet start-up. Die jongen heeft bij mij op school gezeten en is het lief van een goede vriendin van mij. Ik kan niet anders dan toegeven: ik ben jaloers
Hopelijk vind hij een goed verdien model voor z'n Twitdinges, al maak ik uit het bedrijf op het dat niet echt een openbare service is, maar meer een on-demand iets.
Wil net zeggen, zo geniaal is dit idee niet, het was eigenlijk meer wachten tot het eindelijk eens kwam. 
Ja, ik had het ook zelf kunnen maken, maar nee, ik heb andere prioriteiten / projecten.
Ja, ik had het ook zelf kunnen maken, maar nee, ik heb andere prioriteiten / projecten.
Work hard & be brave.
Codebox gebruik ik ook, werkt erg relax. Zet de codebox ook gewoon in dropbox, dus overal heb ik dezelfde snippets tot mn beschikkingOkkE schreef op dinsdag 20 maart 2012 @ 08:05:
[...]
Dat had ik vroeger ook af en toe ja, heel irritant.
Ik gebruik tegenwoordig een App (CodeBox) om al mijn code-snippets te bewaren, inclusief een referentie naar het project waar ik het gebruikt heb. Zo ben ik nooit meer iets kwijt.
Great minds... Ik heb 'm inderdaad ook in mijn Dropbox staan.Bosmonster schreef op dinsdag 20 maart 2012 @ 10:40:
[...]
Codebox gebruik ik ook, werkt erg relax. Zet de codebox ook gewoon in dropbox, dus overal heb ik dezelfde snippets tot mn beschikking
Wat is jQuery mobile toch eigenlijk een ongelooflijke bagger software. Heb al ruim 2 weken niets anders dan de meest wazige shit *kuch* problemen.
Ik wil gewoon een dropdown list clonen, is dat zo moeilijk? *gaat zo met toetsenbord gooien*
Ik wil gewoon een dropdown list clonen, is dat zo moeilijk? *gaat zo met toetsenbord gooien*
[ Voor 9% gewijzigd door Gamebuster op 20-03-2012 11:08 ]
Let op: Mijn post bevat meningen, aannames of onwaarheden
Haha, volgens mij hing het af van hoeveel speelsessies er zijn + 10% winningskans. Maar goed, er is ook al iemand die 60+ keer heeft gewonnen. Dus die zit de fles waarschijnlijk te flessen. Maar ja, heeft ook geen zin gezien de GROUP BY op email adres en hij/zij gebruikt hele tijd dezelfde emailadres
ZFS komt steeds meer op hoor. Kijk maar eens in het forum hier. Steeds meer mensen gebruiken ZFS als ze een zelfbouw NAS hebben. Dat mensen OpenIndiana kennen is toch niet zo erg? Het is een fork van OpenSolaris en die kennen mensen wel weer. Ik ben het dus niet met je eens. Het groepje waar dit van toepassing op is is groter dan je denkt.CodeCaster schreef op dinsdag 20 maart 2012 @ 08:56:
[...]
Het artikel gaat over OS'es en FS'es die haast niemand ooit gebruikt heeft, en over hardware die in de honderden euro's loopt. Dat NAS'es van honderd tot driehonderd euro tegenwoordig razend populair zijn, betekent toch niet dat de gemiddelde hobbyist zin heeft in een dedicated server voor opslag?
Nothing to see here!
Het ging mij niet om ZFS aan te vallen, wat je haast lijkt te denken als ik je reactie zo lees, maar vergeet vooral ook niet de tweede helft van mijn post die je quotet even door te lezen.
Gelukkig staat in de kop van het artikel genoemd dat er meerdere delen aan zitten te komen, ik blijf het graag volgen. Meer dev-verhalen mogen wat mij betreft ook, maar er is maar een handvol mensen die in die categorie bloggen, en ook t.net besteedt er niet bijster veel aandacht aan.
Daarom vind ik het injectieverhaal wel een pluim waard.
Gelukkig staat in de kop van het artikel genoemd dat er meerdere delen aan zitten te komen, ik blijf het graag volgen. Meer dev-verhalen mogen wat mij betreft ook, maar er is maar een handvol mensen die in die categorie bloggen, en ook t.net besteedt er niet bijster veel aandacht aan.
[ Voor 46% gewijzigd door CodeCaster op 20-03-2012 13:30 ]
Het lijkt me ook wel gaaf, zo'n zelfbouw NAS met ZFS, maar het is nog te duur wil je het allemaal netjes voor elkaar hebben. De prijzen van de HDD's zijn ook niet zo geweldig natuurlijk op het moment.
Dat krijg je alleen voor elkaar als ze er geld aan gaan besteden en dat doen ze volgens mij niet. Mensen die wat te melden hebben in blogvorm doen dat over het algemeen wel op hun eigen blog, en gaan niet gratis inzichtvolle artikelen op een site plaatsen zonder daar wat voor terug te zien.YopY schreef op dinsdag 20 maart 2012 @ 10:10:
Dan kunnen ze de devvers toch een artikel laten schrijven?
Mwa. Doe het goed of doe het niet. Tenzij de lezers van dergelijke artikelen je doelgroep zijn. Met dat artikel laat je gewoon zien dat je doelgroep hobbyisten zijn.CodeCaster schreef op dinsdag 20 maart 2012 @ 13:28:
[ Voor 31% gewijzigd door Hydra op 20-03-2012 13:34 ]
En dan kom je er ineens achter waarom een bepaalde lijst op een webpagina niet meer geüpdate lijkt te worden wanneer je het laatste item uit de asp:ListView verwijderd hebt.
C#:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
| <asp:ListView> <LayoutTemplate> <asp:UpdatePanel> <ContentTemplate> (iets) </ContentTemplate> </asp:UpdatePanel> </LayoutTemplate> <EmptyDataTemplate>Niks hier!</EmptyDataTemplate> </asp:ListView> |

[ Voor 4% gewijzigd door Alex) op 20-03-2012 13:34 ]
Zonder proberen weet je niets, in zo'n geval. Hopelijk hebben ze nu in de reacties wat meer input gekregen om de diepte in te duiken.Hydra schreef op dinsdag 20 maart 2012 @ 13:32:
Mwa. Doe het goed of doe het niet. Tenzij de lezers van dergelijke artikelen je doelgroep zijn. Met dat artikel laat je gewoon zien dat je doelgroep hobbyisten zijn.
Maar wat zou je dan wel moeten om een degelijk artikel neer te zetten? Een bepaald (web/ORM/UI/noemmaarwat)framework beetpakken en tot in de details duiken? Dan haakt 90% van de lezers na de eerste pagina weer af.
Stomme PHP waar heeft het niet gewoon een functie op te sorteren op meerdere keys
Eerst sorteren op X dan op de Y key. Als in array( array('x' => 'Aap', 'y' => 'Jaap'), array('x' => 'Noot', 'y' => 'Thomas') ) etc.
Eerst sorteren op X dan op de Y key. Als in array( array('x' => 'Aap', 'y' => 'Jaap'), array('x' => 'Noot', 'y' => 'Thomas') ) etc.
Dit topic is gesloten.
Let op:
Dit topic is niet de plaats om te lopen helpdesken. De Coffee Corner is primair bedoeld als uitlaatklep voor iedereen in de Devschuur® en niet als vraagbaak.
Dit topic is niet de plaats om te lopen helpdesken. De Coffee Corner is primair bedoeld als uitlaatklep voor iedereen in de Devschuur® en niet als vraagbaak.