.Gertjan. schreef op donderdag 01 maart 2012 @ 22:23:
[...]
Of gewoon zeggen dat al je code onder een Non Disclosure Agreement valt
"Ik zou je graag code laten zien, maar helaas heb ik geheimhouding, je zou het zelf toch ook niet integer vinden als ik jullie code met anderen zou delen"
Zit net even te vechten met Chrome, had een render bugje die alleen optrad in Chrome, IE en Firefox deden het goed. Na een beetje googlen (soms is het echt lastig een bug te beschrijven) bleek het inderdaad een render bug te zijn in Chrome. Probleem was dat ik een fieldset heb met een achtergrond, deze achtergrond wordt soms niet volledig gerenderd (soms wel, soms niet en bij meerdere fieldset worden sommige wel en sommige niet getoond

), als je het scherm resized, een alert krijgt of de dom-inspector start verschijnt ineens het missende deel. Bleek dat een fieldset met een bg in combinatie met een legend er voor zorgt dat de background raar doet

Nou dan maar even zondigen met de nette HTML standaard, fieldset blijft bestaan (zitten iets teveel styles aan verbonden). Hoe verzinnen ze het
Overigens wist ik dat het bugje in mijn demo zat, maar had niet verwacht dat deze klant chrome zou gebruiken 
Chrome is toch een steeds meer en meer gebruikte browser, mag ook wel rekening mee gehouden worden
Herinner mezelf ook nog iets in gelijkaardige aard.
Had een AJAX request met specifieke UA als "extra" beveiliging (weet wel dat het niet zo is, maar was leuk

), en had dit alleen getest in IE en FF. Op een gegeven moment krijg ik een mail binnen van: "ik kan het formulier niet insturen"... Alles nagelopen, zie geen fouten, vraag dan de browser op, test dan in Chrome en zie dat het niet werkt...
Heeft me nog een uurtje of 2 gekost, met als resultaat dat ik die UA eruit gezwierd heb. Blijkbaar staat Chrome uit veiligheidsoverwegingen (geloof FF ook in nieuwere versies) geen andere UA toe ^^
Sinds dien test ik in IE,FF en Chrome

(en als er nog tijd over is, ook eens Safari & Opera)