Ah ja, dat was ook mijn afknapper bij bol.
eReader in de pre-order, paar weken later gaat de prijs 15 euro omhoog (nog steeds niet leverbaar). Terwijl hier op GOT diverse mensen al berichtte dat ze hem binnenkregen stond mijn order nog steeds op "binnenkort verwacht". Waren die stakkers dus eerst even de duurdere orders aan het uitsturen. Hoezo FIFO?

En gewoon stellig ontkennen dat ze al orders aan het uitsturen waren.
Blegh. Daarnaast de arrogantie om een hele tijd 2,50 verzendkosten te vragen. Vond ik echt niet meer van deze tijd. Vooral bij boeken is het dan niet meer interessant om bij bol.com te bestellen, sites als bruna boden de mogelijkheid om boeken "gratis" af te halen in de winkel. Aangezien in Nederland voor Nederlandstalige boeken toch een vaste prijs geldt
(dat is overigens al een WTF op zich, nergens zijn prijsafspraken toegestaan, maar voor boeken is het zelfs in de wet vastgelegd
) was het totaal niet nuttig om dus bij bol.com te bestellen. En door amazon.co.uk en play.com is het ook niet meer boeiend om je Engelstalige boeken bij bol te halen omdat ze daar voor Engelse boeken nogal eens de hoofdprijs durven te vragen.
De laatste keer dat ik bij bol.com bestelde is denk ik 1,5 a 2 jaar geleden