De Devschuur Coffee Corner - Iteratie 2 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 141 ... 267 Laatste
Acties:
  • 1.001.235 views

• Kiphaas7
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 07:10
* Kiphaas7 twijfelt of dit extreem ranzig of stiekem koel is...

Progessive enhancement was geen optie hier :P.

HTML:
1
2
3
<noscript>
  <meta http-equiv="refresh" content="0;URL='http://example.com/no-js'">
</noscript>

• BikkelZ
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 28-03 23:19

BikkelZ

CMD+Z

TheNephilim schreef op woensdag 01 augustus 2012 @ 15:19:
[...]

Haha, grappig, de reacties van de kids! :P De basisschool kinderen konden er weinig mee, al deed de C64 het ook niet. Die van het voorgezet onderwijs hadden het best snel in de smiezen. Minder knopjes op de controller, dat is wel een goed punt! Je hebt er misschien nu toch teveel op een PS3 of een Xbox 360. De graphics zijn minder, maar dat kan ook niet anders. Gelukkig zijn we wat dat betreft flink vooruit gegaan! XD
Tja zo is Paradroid onnodig lastig te besturen doordat schieten en transfer allebei onder de vuurknop zitten.

iOS developer

• D-Raven
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 16-10-2025
Ja alleen jammer dat dat in de tijd van VS2005 nog niet bestond... :Z

• alienfruit
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 09-05 23:44

alienfruit

the alien you never expected

Ervaring met HTML, CSS en JavaScript.
Kennis PHP en MySQL is een pré.
Kennis van AS3 of Objective-C is een pré.
Kennis van animatie is een pré.

Wat zijn die nou weer voor functie-eisen voor een front-end developer :X

Verwijderd

GateKeaper schreef op donderdag 02 augustus 2012 @ 09:31:
[...]

Pfff.. boeken.. Rot bol.com :r

Bestel je een boek, staat in het groen "item op voorraad", staat netjes "voor 17:00 besteld is morgen in huis". Dus.. Bestellen dat ding! Heb 'm zaterdag nodig!!! Ruim optijd dus! Maargoed, dinsdag keeg ik een mailtje dat hij helaas niet verzonden was, en dat ze dat morgen (woensdag dus) wel zouden doen. Woensdag krijg ik een mailtje hij wederom niet verzonden is, maar dat ze hem waarschijnlijk wel voor 20 augustus verzenden!

Euhzm.. ja maar... voorraad? 1 dag levering? heb 'm deze week nodig?! :?
Tja, het gaat eigenlijk altijd goed. En nu een keer niet. En dan is het gelijk een rot bedrijf :O

• BikkelZ

BikkelZ

CMD+Z

Één keer pre-order Civilization besteld bij bol.com, en terwijl wekenlang iedereen al lekker aan het spelen was zat ik nog steeds te wachten. Nooit meer dus :|

iOS developer

• TheNephilim
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 08-05 12:37

TheNephilim

Wtfuzzle

Verwijderd schreef op donderdag 02 augustus 2012 @ 09:53:
[...]

Tja, het gaat eigenlijk altijd goed. En nu een keer niet. En dan is het gelijk een rot bedrijf :O
Nou ik vind het zelf ook vreselijk iritant dat als je speciaal ergens besteld omdat het meteen leverbaar is, dat hij dan toch niet op voorraad is en in backorder komt. Soms is ie daar net even duurder, maar je wil em meteen hebben, dus bestel je hem daar. Als ze dan niet kunnen leveren, terwijl de website aangeeft 'voor ... besteld, morgen in huis', dan vind ik dat ergens wel oplichting.

• alienfruit

alienfruit

Ik vind het ook altijd vervelend als ze boeken per stuk opsturen. Zodat je dus deel 4 en 5 voor deel 1 krijgt. Ik wacht nu al twee weken op deel 1 om te beginnen met lezen! Verder is thebookdepository.com wel gaaf.

• kenneth
  • Registratie: September 2001
  • Niet online

kenneth

achter de duinen

TheNephilim schreef op donderdag 02 augustus 2012 @ 09:57:
Als ze dan niet kunnen leveren, terwijl de website aangeeft 'voor ... besteld, morgen in huis', dan vind ik dat ergens wel oplichting.
Gewoon je order annuleren, wat is het probleem? Niet prettig dat je je product dan niet hebt maar een zware term als oplichting zou ik bewaren voor wanneer je doelbewust wordt genaaid.

Ik vind bol.com niet perfect maar meestal doen ze wat ze beloven. Er zal altijd wel een keer zijn dat het niet goed gaat maar als regelmatige klant merk ik dat het meestal goed gaat en wanneer er iets minder snel leverbaar is dan beloofd wordt de rest van de bestelling kosteloos vooruitgestuurd.

Look, runners deal in discomfort. After you get past a certain point, that’s all there really is. There is no finesse here.

• GateKeaper
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 05-05 07:49

GateKeaper

#1 Procastinator

alienfruit schreef op donderdag 02 augustus 2012 @ 09:59:
Ik vind het ook altijd vervelend als ze boeken per stuk opsturen. Zodat je dus deel 4 en 5 voor deel 1 krijgt. Ik wacht nu al twee weken op deel 1 om te beginnen met lezen! Verder is thebookdepository.com wel gaaf.
Hier dus ook het geval.. Heb theorieboeken besteld voor mijn rijbewijs A. 1 theorieboek, en 1 boek met toetsvragen. Heb het boek met de toetsvragen nu binnen.

Najah, zelfde bestelling nu bij Selexyz aan het plaatsen. Bol.com wordt geannuleerd, en het geleverde boek gaat terug. Wel zo mooi om de bijelkaar horende exemplaren te hebben. (boek bij selexyz is een andere uitgever)

• .Gertjan.
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 25-04 15:06

.Gertjan.

Owl!

BikkelZ schreef op donderdag 02 augustus 2012 @ 09:56:
Één keer pre-order Civilization besteld bij bol.com, en terwijl wekenlang iedereen al lekker aan het spelen was zat ik nog steeds te wachten. Nooit meer dus :|
Ah ja, dat was ook mijn afknapper bij bol. :(

eReader in de pre-order, paar weken later gaat de prijs 15 euro omhoog (nog steeds niet leverbaar). Terwijl hier op GOT diverse mensen al berichtte dat ze hem binnenkregen stond mijn order nog steeds op "binnenkort verwacht". Waren die stakkers dus eerst even de duurdere orders aan het uitsturen. Hoezo FIFO? :/ En gewoon stellig ontkennen dat ze al orders aan het uitsturen waren.

Blegh. Daarnaast de arrogantie om een hele tijd 2,50 verzendkosten te vragen. Vond ik echt niet meer van deze tijd. Vooral bij boeken is het dan niet meer interessant om bij bol.com te bestellen, sites als bruna boden de mogelijkheid om boeken "gratis" af te halen in de winkel. Aangezien in Nederland voor Nederlandstalige boeken toch een vaste prijs geldt (dat is overigens al een WTF op zich, nergens zijn prijsafspraken toegestaan, maar voor boeken is het zelfs in de wet vastgelegd :/) was het totaal niet nuttig om dus bij bol.com te bestellen. En door amazon.co.uk en play.com is het ook niet meer boeiend om je Engelstalige boeken bij bol te halen omdat ze daar voor Engelse boeken nogal eens de hoofdprijs durven te vragen. :X

De laatste keer dat ik bij bol.com bestelde is denk ik 1,5 a 2 jaar geleden :+

The #1 programmer excuse for legitimately slacking off: "My code's compiling"
Firesphere: Sommige mensen verdienen gewoon een High Five. In the Face. With a chair.

• Ealanrian
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 09-05 12:04
Engelse boeken haal ik al een jaar of 2 niet meer in Nederland. Ik bestel ze bij de bookdepository of ik vraag kennissen in Schotland ze op te sturen scheelt vaak 10 euro of meer per boek.

Ook een nieuwe band gevonden voor tijdens het programmeren:
YouTube: Highway To Hell - Hayseed Dixie (AC-DC) Hayseed dixie

• TheNephilim

TheNephilim

Wtfuzzle

kenneth schreef op donderdag 02 augustus 2012 @ 10:05:
[...]

Gewoon je order annuleren, wat is het probleem? Niet prettig dat je je product dan niet hebt maar een zware term als oplichting zou ik bewaren voor wanneer je doelbewust wordt genaaid.

Ik vind bol.com niet perfect maar meestal doen ze wat ze beloven. Er zal altijd wel een keer zijn dat het niet goed gaat maar als regelmatige klant merk ik dat het meestal goed gaat en wanneer er iets minder snel leverbaar is dan beloofd wordt de rest van de bestelling kosteloos vooruitgestuurd.
Ja oplichting is teveel gezegd, kon het zo even niet anders verwoorden, maar ik bedoel dat ze iets zeggen en het niet waar maken. Dat is gewoon vervelend, dan had ik net zo goed ergens anders kunnen bestellen in die situatie.

Overigens heb ik het niet specifiek over bol.com, maar over webwinkels in het algemeen. Met bol.com heb ik goede ervaringen hoor, al heb ik er niet heel vaak wat besteld.

Verwijderd

Ealanrian schreef op donderdag 02 augustus 2012 @ 10:10:
Engelse boeken haal ik al een jaar of 2 niet meer in Nederland. Ik bestel ze bij de bookdepository of ik vraag kennissen in Schotland ze op te sturen scheelt vaak 10 euro of meer per boek.

Gloednieuw ja!

• Phoenix1337
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 07-05 10:53
TheNephilim schreef op donderdag 02 augustus 2012 @ 10:11:
[...]

Ja oplichting is teveel gezegd, kon het zo even niet anders verwoorden, maar ik bedoel dat ze iets zeggen en het niet waar maken. Dat is gewoon vervelend, dan had ik net zo goed ergens anders kunnen bestellen in die situatie.

Overigens heb ik het niet specifiek over bol.com, maar over webwinkels in het algemeen. Met bol.com heb ik goede ervaringen hoor, al heb ik er niet heel vaak wat besteld.
Dat is het nadeel van webshops die voorraad niet reserveren voor de klant.

• OkkE
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 10-11-2025

OkkE

CSS influencer :+

alienfruit schreef op donderdag 02 augustus 2012 @ 09:53:
Ervaring met HTML, CSS en JavaScript.
Kennis PHP en MySQL is een pré.
Kennis van AS3 of Objective-C is een pré.
Kennis van animatie is een pré.

Wat zijn die nou weer voor functie-eisen voor een front-end developer :X
Eigenlijk vragen ze alleen om HTML, CSS en Javascript. :) De rest zijn alleen maar "nice to have" en voor allemaal is wel iets te zeggen.

“The best way to get the right answer on the Internet is not to ask a question, it's to post the wrong answer.”
QA Engineer walks into a bar. Orders a beer. Orders 0 beers. Orders 999999999 beers. Orders a lizard. Orders -1 beers.

• alienfruit

alienfruit

Dacht ik mooi een nieuw book te bestellen is het een boek dat ik al heb maar alleen met een andere titel :|

• Ealanrian
Gloednieuw voor mij dan he :P

• TheNephilim

TheNephilim

Wtfuzzle

offtopic:
M'n vriendin vroeg wat ik voor m'n verjaardag wilde hebben, bij het antwoord "er zijn nog een paar games die ik wil hebben" keek ze niet heel blij :+ Dus leek een headset voor de vakantie wel handig, kan ik mooi muziek luisteren. Die dopjes vind ik niks XD Ik wil alleen wel een headset met microfoon zodat ik er ook met gamen nog wat aan heb O-) Iemand nog tips? 8)

Kennen jullie het? Klanten die steeds wijzigingen op hun website willen, waardoor de website uit z'n voegen knapt... Steeds meer willen, met een design/layout die daarvoor niet geschikt is XD

• D-Raven
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 16-10-2025
TheNephilim schreef op donderdag 02 augustus 2012 @ 11:27:
offtopic:
M'n vriendin vroeg wat ik voor m'n verjaardag wilde hebben, bij het antwoord "er zijn nog een paar games die ik wil hebben" keek ze niet heel blij :+ Dus leek een headset voor de vakantie wel handig, kan ik mooi muziek luisteren. Die dopjes vind ik niks XD Ik wil alleen wel een headset met microfoon zodat ik er ook met gamen nog wat aan heb O-) Iemand nog tips? 8)

Kennen jullie het? Klanten die steeds wijzigingen op hun website willen, waardoor de website uit z'n voegen knapt... Steeds meer willen, met een design/layout die daarvoor niet geschikt is XD
offtopic:
logitech u800 vind ik wel fijn. Maar das zonder draad.

• phex
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 09-05 19:10
Holy shit, ik weet niet of ik het nu pas door heb maar Ziggo heeft een nieuwe website. De oude site ging huilen als je browser niet voldeed aan hun mini lijstje van "supported" browsers. Daarnaast werd alles via ajax ingeladen waardoor navigeren een hel was.

Anyway ze hebben een nieuwe site. Ten eerste werkt ie bij mij onder Chrome niet, daarnaast als je de source bekijkt zie je dat het gebruik maakt van Backbase "next generation portal software". Waarschijnlijk is dit een geweldig software pakket en verlies ik nu alle (niet bestaande) krediet, maar zoals ik al zei; Holy shit.

Inline css, inline javascript, niet bestaande tags, niet bestaande attributes (data-tag anyone?), meerdere <html> tags (kapotte template engine?) en nog steeds die vieze ajax "frames". Waarom worden sites anno 2012 nog zo gebouwd?

[ Voor 3% gewijzigd door phex op 02-08-2012 11:37 ]

Verwijderd

offtopic:

Dat ken ik zeker. The Oatmeal ook blijkbaar.

Afbeeldingslocatie: http://s3.amazonaws.com/theoatmeal-img/comics/design_hell/header.jpg

[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 02-08-2012 11:36 ]

• BtM909
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online

BtM909

Watch out Guys...

phex schreef op donderdag 02 augustus 2012 @ 11:34:
Inline css, inline javascript, niet bestaande tags, meerdere html tags (kapotte template engine?) en nog steeds die vieze ajax "frames". Waarom worden sites anno 2012 nog zo gebouwd?
Omdat de sites anno 2012 nog steeds gebruik maken van oude data en troep (shit in = shit out)... Check ook wat backbase zegt:
We help financials and large enterprises to upgrade their portal without replacing the current systems in use.
Waren er geen devschuurders die bij backbase werken? :P

Ace of Base vs Charli XCX - All That She Boom Claps (RMT) | Clean Bandit vs Galantis - I'd Rather Be You (RMT)
You've moved up on my notch-list. You have 1 notch
I have a black belt in Kung Flu.

Verwijderd

Ealanrian schreef op donderdag 02 augustus 2012 @ 10:10:

De band bestaal al vrij lang hoor. Zelf vind ik dit de leukste:
[YouTube: http://www.youtube.com/watch?v=muyqMrsuLXw&feature=related]

• phex
BtM909 schreef op donderdag 02 augustus 2012 @ 11:37:
Waren er geen devschuurders die bij backbase werken? :P
Eerlijk is eerlijk, backbase ziet er behoorlijk uitgebreid uit zover ik wat kan zien op hun website. Maar waarom moeten dat soort "uber"applicaties direct de meest ranzige code uitspugen? Als je gewoon hier en daar wat random css/js uitspuugt in je templates is dat vragen om problemen.

Maar hij klapt er bij mij direct uit op een uncaught exception, dus ik denk niet dat de backbone devs hier nu lurken :)

• BtM909
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online

BtM909

Watch out Guys...

Als je zo live gaat :X

Ace of Base vs Charli XCX - All That She Boom Claps (RMT) | Clean Bandit vs Galantis - I'd Rather Be You (RMT)
You've moved up on my notch-list. You have 1 notch
I have a black belt in Kung Flu.

• phex
Naja ze hoefden niks aan te passen aan de bestaande systemen bij de upgrade, dus waarom zou je testen? :)

De grap is dat ik er achter kom omdat er net een mailing de deur uit is gegaan naar bestaande klanten. Mooie binnenkomer :D

[ Voor 37% gewijzigd door phex op 02-08-2012 11:49 ]

• ValHallen
  • Niet online

ValHallen

Fryslân Boppe!

BtM909 schreef op woensdag 01 augustus 2012 @ 15:07:
Heren LET er even op dat het geen vraagbaak wordt! :)

Whoohoo. Wie had er een C64 in huis? BBC: Commodore 64 turns 30: What do today's kids make of it?
Mag een Commodore 128 ook?
Verify en Load, meest gebruikte commando's :).

Hoewel het meer was om mijn eigen programeer/script werk op te slaan en te laden.

Intel i7-12700KF/Giga-Byte B760I Aorus Pro DDR4/MSI Geforce 1080Ti 11Gb/Corsair 2x16.384MB DDR4-3200/Samsung SSD 980 Pro 1 Tb/Crucial MX500 1 Tb/Seagate 1 Tb
.Gertjan.: Er is maar een goede Mac en dat is die gele M langs de snelweg :D

• OkkE

OkkE

Al een tijdje (vrijwel) geen last meer van. :)

1) Vaststellen welke inhoud er op de website moet komen.
2) Via wireframe vaststellen waar die inhoud komt en hoe het ingedeeld wordt.
3) In het ontwerp vaststellen hoe het er uit komt te zien.
4) Bouwen & klaar.

Bij elke (ingrijpende) wijziging weer terug naar stap #1 (en extra uren rekenen).

“The best way to get the right answer on the Internet is not to ask a question, it's to post the wrong answer.”
QA Engineer walks into a bar. Orders a beer. Orders 0 beers. Orders 999999999 beers. Orders a lizard. Orders -1 beers.

• mwolting
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 02-05 13:28
YouTube: tshirtOS :: The world's first programmable t-shirt

Ziet er wel leuk uit, ik hoop alleen dat ze het ook nog een beetje betaalbaar kunnen houden.

Verwijderd

mwolting schreef op donderdag 02 augustus 2012 @ 13:00:
YouTube: tshirtOS :: The world's first programmable t-shirt

Ziet er wel leuk uit, ik hoop alleen dat ze het ook nog een beetje betaalbaar kunnen houden.
Zoals hij op het einde zegt: Hoe meer mensen interesse tonen, hoe goedkoper hij zal worden. ZIet er in ieder geval best leuk uit ja d:)b

• Bosmonster
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 10-05 18:53

Bosmonster

*zucht*

OkkE schreef op donderdag 02 augustus 2012 @ 12:43:
[...]

Al een tijdje (vrijwel) geen last meer van. :)

1) Vaststellen welke inhoud er op de website moet komen.
2) Via wireframe vaststellen waar die inhoud komt en hoe het ingedeeld wordt.
3) In het ontwerp vaststellen hoe het er uit komt te zien.
4) Bouwen & klaar.

Bij elke (ingrijpende) wijziging weer terug naar stap #1 (en extra uren rekenen).
Jij hebt waterval uitgevonden? :+

Verwijderd

Bosmonster schreef op donderdag 02 augustus 2012 @ 13:13:
[...]

Jij hebt waterval uitgevonden? :+
We hebben iemand gevonden voor in de reeks "polderpioniers" van Tweakers :)

• OkkE

OkkE

Ik ben zo'n pionier. :+

• BikkelZ

BikkelZ

CMD+Z

Ik ben dol op dat soort klanten!

Aangezien ze al voor enkele duizenden euro's geinvesteerd hebben en daardoor niet meer terug kunnen en die prijs en opleveringsdatum gebaseerd was op het oorspronkelijke technische en grafische ontwerp vallen dat soort dingen onder meerwerk, kortom: ik bepaal wat het gaat kosten! Zeker bij projecten waarbij ik het aantal uren te laag had ingeschat of loop te stressen tegen het einde kan niets me blijer maken dan een paar stupide wijzigingen tegen het einde van het project.

Wat me wel handig lijkt is dat je je klant stap voor stap meeneemt in het proces, niet dat er na een contractje en een schetsje na een paar maanden ineens een website staat van "pats, dit is het". Nee je moet er wel een beetje zorgvuldig voor zorgen dat de klant zich ook schuldig voelt aan de vertraging of het meerwerk, anders ben jij degene die het fout doet natuurlijk als je opeens meer geld wil zien.

iOS developer

• curvemod
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 10:01
BtM909 schreef op woensdag 01 augustus 2012 @ 14:11:
Maarre,weinig met het aandeel gebeurd :P
Nou, er is toch alweer 3 dollar af deze week ;-)

https://www.google.com/finance?client=ob&q=NASDAQ:FB

• TheNephilim

TheNephilim

Wtfuzzle

http://vimeo.com/barakasamsara/trailer

Awsome! :o
BikkelZ schreef op donderdag 02 augustus 2012 @ 13:27:
[...]

Ik ben dol op dat soort klanten!

Aangezien ze al voor enkele duizenden euro's geinvesteerd hebben en daardoor niet meer terug kunnen en die prijs en opleveringsdatum gebaseerd was op het oorspronkelijke technische en grafische ontwerp vallen dat soort dingen onder meerwerk, kortom: ik bepaal wat het gaat kosten! Zeker bij projecten waarbij ik het aantal uren te laag had ingeschat of loop te stressen tegen het einde kan niets me blijer maken dan een paar stupide wijzigingen tegen het einde van het project.

Wat me wel handig lijkt is dat je je klant stap voor stap meeneemt in het proces, niet dat er na een contractje en een schetsje na een paar maanden ineens een website staat van "pats, dit is het". Nee je moet er wel een beetje zorgvuldig voor zorgen dat de klant zich ook schuldig voelt aan de vertraging of het meerwerk, anders ben jij degene die het fout doet natuurlijk als je opeens meer geld wil zien.
Haha nou het is niet op enterprise level, maar wel zeker een kleinere versie van wat jij beschrijft. Echter bestond de website al voor wat wij er mee aan de slag moesten, slechte kwaliteit. Zowel de frontend als de backend (thema in Wordpress).

• Avalaxy
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 12-03 15:40
Ik word thuis elke keer gebeld door een of ander vaag nummer met 12 cijfers (startend met 233) :/ Heb 1x opgenomen, en dan krijg ik alleen een weirdo aan de lijn die continu zegt "hello?".

Tijdje terug werd ik al meerdere keren door een of andere vage indiase/pakistaanse gast gebeld die in extreem onverstaanbaar engels allemaal onzin begon te lullen en het had over "computer" en "problem" :/

Wat is hier aan de hand? :P

• Michali
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 22-03 18:12
Mooi zeg, die wil ik wel gaan checken. Thanks voor de link! :)

Noushka's Magnificent Dream | Unity

• .Gertjan.

.Gertjan.

Owl!

Avalaxy schreef op donderdag 02 augustus 2012 @ 13:44:
Ik word thuis elke keer gebeld door een of ander vaag nummer met 12 cijfers (startend met 233) :/ Heb 1x opgenomen, en dan krijg ik alleen een weirdo aan de lijn die continu zegt "hello?".

Tijdje terug werd ik al meerdere keren door een of andere vage indiase/pakistaanse gast gebeld die in extreem onverstaanbaar engels allemaal onzin begon te lullen en het had over "computer" en "problem" :/

StackOverflow Mobile Indian Edition?

Als ze geen antwoorden krijgen op hun geweldige SO vragen gaan ze gewoon willekeurige mensen bellen :+

Serieus: Misschien een headhunter? Nadat een groot aantal Engelse recruiters de Nederlandse markt onveilig maakte is het nu de beurt aan Indiers. Heb ook al diverse Indiers mijn spambox moeten wijzen op LinkedIn :/

Firesphere: Sommige mensen verdienen gewoon een High Five. In the Face. With a chair.

• eekhoorn12
  • Registratie: Februari 2006
  • Niet online

Doet me denken aan een telefoontje dat ik een week ofzo terug kreeg van ook iemand die in het engels met een indisch accent. Die vertelde dat hij van de microsoft helpdesk was en dat ze een probleem op mijn pc hadden geconstateerd of ik een remote desktop applicatie wilde installeren zodat ze het voor me konden verhelpen.

Dat soort telefoontjes schijnen vaker te gebeuren, http://forum.www.trosrada...ewtopic.php?f=37&t=107624.

• Ealanrian

+233 is Ghana trouwens. Gelukkig zijn mij dit soort dingen nog bespaart gebleven ook al staat mijn telefoon nummer vrij duidelijk op internet.

• Avalaxy
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 12-03 15:40
.Gertjan. schreef op donderdag 02 augustus 2012 @ 13:48:
[...]

Serieus: Misschien een headhunter? Nadat een groot aantal Engelse recruiters de Nederlandse markt onveilig maakte is het nu de beurt aan Indiers. Heb ook al diverse Indiers mijn spambox moeten wijzen op LinkedIn :/
Nah, was m'n huistelefoon :) Ze hebben al m'n mobiele nummer niet, m'n huisnummer al helemaal niet :)
eekhoorn12 schreef op donderdag 02 augustus 2012 @ 13:54:
[...]

Doet me denken aan een telefoontje dat ik een week ofzo terug kreeg van ook iemand die in het engels met een indisch accent. Die vertelde dat hij van de microsoft helpdesk was en dat ze een probleem op mijn pc hadden geconstateerd of ik een remote desktop applicatie wilde installeren zodat ze het voor me konden verhelpen.

Dat soort telefoontjes schijnen vaker te gebeuren, http://forum.www.trosrada...ewtopic.php?f=37&t=107624.
Hmm oke :P Ik weet niet of dat van mij hetzelfde was, want het was echt _compleet_ onverstaanbaar (behalve de woorden computer en problem dus). Maar lijkt me inderdaad op een of andere manier een scam (ofwel een duur buitenlands nummer, of iets anders).

• CodeCaster
  • Registratie: Juni 2003
  • Niet online

CodeCaster

Stop AI Slop

Buitenlands nummer + computer + problem is toch dat ze je zogenaamd wel even van je illegale Windows afhelpen of zo, en daarbij dus met jouw hulp een stuk spyware installeren?

Briljant als je zoiets bedenkt.

https://oneerlijkewoz.nl
Op papier is hij aan het tekenen, maar in de praktijk...

• Cartman!
  • Registratie: April 2000
  • Niet online
Backbase, ooit voor een klant er iets mee moeten doen en het ging alleen maar compleet stuk. Ik kreeg serieus een zip van 40MB met broncodes en maarliefst 800 mappen met een tutorial in elke map die eigenlijk allemaal...euh ja...niet werkten. Kregen we na n tijdje de melding dat het echt moet werken met de nieuwe code (weer 40MB in een zipje) waarna het in IE7 en IE8 compleet stuk ging. Doorgegeven aan de klant maar verder nooit meer iets van gehoord. Waar ik die 40MB aan rommel nu voor nodig had, geen idee. Uiteindelijk kon ik gewoon 1 JS file gebruiken van een CDN.

• phex
Klinkt redelijk gestroomlijnd allemaal ;)

• Ook al Bezet
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 27-04 22:00
Anyway ze hebben een nieuwe site. Ten eerste werkt ie bij mij onder Chrome niet, daarnaast als je de source bekijkt zie je dat het gebruik maakt van Backbase "next generation portal software". Waarschijnlijk is dit een geweldig software pakket en verlies ik nu alle (niet bestaande) krediet, maar zoals ik al zei; Holy shit.

Inline css, inline javascript, niet bestaande tags, niet bestaande attributes (data-tag anyone?), meerdere <html> tags (kapotte template engine?) en nog steeds die vieze ajax "frames". Waarom worden sites anno 2012 nog zo gebouwd?
En nog steeds brakke browsersniffing om Opera gebruikers buiten de deur te houden.

• Alex)
  • Laatst online: 12-12-2025
niet bestaande attributes (data-tag anyone?)
Dat mag gewoon hoor ;)

We are shaping the future

• Struikrover
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 10-05 13:36
Volgens mij bedoelt phex dat ze attributen verzinnen, in plaats van het data attribuut te gebruiken

• phex
Struikrover schreef op donderdag 02 augustus 2012 @ 14:47:
[...]

Volgens mij bedoelt phex dat ze attributen verzinnen, in plaats van het data attribuut te gebruiken
Indeed

• Bosmonster

Bosmonster

*zucht*

Backbase werkte echter al op een dergelijke manier lang voordat html5 dit "normaal" maakte.

Toen was het ook nog cool en uniek, nu is het allemaal bloated en achterhaald.

• Alex)
  • Laatst online: 12-12-2025
Oh, dat was mij dan niet helemaal duidelijk :$

We are shaping the future

• TheNephilim

TheNephilim

Wtfuzzle

Zeer handig lijkt mij die data- attributen! :o Ga ik nog eens gebruiken in een project in combinatie met JSON requests. Als je meerdere rijen hebt en je per rij een actie uit kunt voeren, kun je bijv. data-userid=1 doen om zo netjes een actie uit te kunnen voeren met de data uit die rij.

• phex
Naja ik weet niet hoe backbase werkt, blijkbaar is het echter een veel gebruikt systeem.

Desondanks komt er wel heel wazige code uit het systeem. Op zich is het dan ook geen wonder dat Ziggo vage browser restricties oplegt om zich maar in te dekken voor quirks die dit met zich mee zou kunnen brengen.

• Bosmonster

Bosmonster

*zucht*

TheNephilim schreef op donderdag 02 augustus 2012 @ 14:48:
Zeer handig lijkt mij die data- attributen! :o Ga ik nog eens gebruiken in een project in combinatie met JSON requests. Als je meerdere rijen hebt en je per rij een actie uit kunt voeren, kun je bijv. data-userid=1 doen om zo netjes een actie uit te kunnen voeren met de data uit die rij.
Welkom in de wondere wereld van web development anno 2012 :P
phex schreef op donderdag 02 augustus 2012 @ 14:51:
Naja ik weet niet hoe backbase werkt, blijkbaar is het echter een veel gebruikt systeem.

Desondanks komt er wel heel wazige code uit het systeem. Op zich is het dan ook geen wonder dat Ziggo vage browser restricties oplegt om zich maar in te dekken voor quirks die dit met zich mee zou kunnen brengen.
Maar die frontend is op zich niet superbijzonder. Het zal de combinatie van front- en backend zijn die het voor Backbase uniek maakt, maar zo los kun je die site ook ontwikkelen met een willekeurig CMS en een van die leuke hippe MV[C/VM] javascript systeempjes zoals Knockout of Backbone.

Veel van de features die Backbase ooit uniek en bijzonder maakten, zijn tegenwoordig redelijk gemeengoed in veel minder bloated en veel meer compatibele vorm.

Over Backbase gesproken, denk dat ik afgelopen half jaar al een recruiter of 5-6 hiervoor aan de telefoon gehad heb :P Geloof dat ze moeite hebben om mensen te vinden die in die codebase willen duiken :+

[ Voor 54% gewijzigd door Bosmonster op 02-08-2012 14:58 ]

• phex
Bosmonster schreef op donderdag 02 augustus 2012 @ 14:52:
Welkom in de wondere wereld van web development anno 2012 :P
met door start-up kickstarted viral conversion pixel-perfect cloud-based social responsive designs
Bosmonster schreef op donderdag 02 augustus 2012 @ 14:52:
Over Backbase gesproken, denk dat ik afgelopen half jaar al een recruiter of 5-6 hiervoor aan de telefoon gehad heb :P Geloof dat ze moeite hebben om mensen te vinden die in die codebase willen duiken :+
Zodra het wiel meer moet kunnen dan alleen ronddraaien, draait het wiel meestal minder goed :)

[ Voor 90% gewijzigd door phex op 02-08-2012 15:02 ]

• OkkE

OkkE

Buzzword bingo! -O-

• GateKeaper

GateKeaper

#1 Procastinator

Hmm... is Google bang om GMail gebruikers te verliezen?

Even een accountje aangemaakt @ outlook.com. Daar kon je er voor kiezen om andere mail accounts te koppelen, zo dus ook je gmail. Makkelijk toch? Email + pass invullen en klaar. Nou niet dus. Outlook.com kon geen verbinding maken en vroeg nog of pop wel ingeschakeld stond in de gmail settings, dit was zeker het geval. Dus ik begreep niet wat er mis kon gaan, en had zoiets van "laat ook maar".

Tot 5 minuten terug, toen had ik plotseling een mail in mijn gmail inbox.
Iemand heeft onlangs geprobeerd zich met een applicatie aan te melden bij uw Google-account, mijn.email@gmail.com. We hebben de aanmeldingspoging geblokkeerd voor het geval dit een hacker was die toegang tot uw account probeerde te krijgen. Bekijk de details van de aanmeldingspoging:

donderdag 2 augustus 2012 12:14:47 GMT
IP-adres: 65.55.41.7 (hotmail.com)

Als u deze aanmeldingspoging niet herkent, probeert iemand anders mogelijk toegang tot uw account te krijgen. U moet zich aanmelden bij uw account en uw wachtwoord onmiddellijk opnieuw instellen. Informatie vindt u op http://support.google.com/accounts?p=reset_pw

Als u dit was en u deze applicatie toegang tot uw account wilt geven, voltooit u de stappen voor probleemoplossing op http://support.google.com/mail?p=client_login

Met vriendelijke groet,
Het team van Google Accounts
Ik kan me dus prima voorstellen dat dit voor veel mensen te veel werk is, en dat hun ook zoiets hebben van "laat ook maar", zelfs na het lezen van de probleemoplossing.

[ Voor 6% gewijzigd door GateKeaper op 02-08-2012 15:04 ]

• Bosmonster

Bosmonster

*zucht*

Vind het al opmerkelijk dat Microsoft dat nu wel toestaat. Met Hotmail mocht ik geen Gmail ophalen en ook andersom (Hotmail ophalen vanuit Gmail), mocht niet van _Microsoft_.

Maar goed.. waarom gebruiken mensen uberhaupt nog Hotmail? Spamfilters en interface zijn echt ruk en geen support voor imap (toen iig).

[ Voor 28% gewijzigd door Bosmonster op 02-08-2012 15:07 ]

• phex
Wat is er mis met old-school IMAP?

• Korben
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 14-11-2025

Korben

() => {};

phex schreef op donderdag 02 augustus 2012 @ 15:08:
Wat is er mis met old-school IMAP?
IMAP is niet oldskool, en de meeste webmail-diensten ondersteunen het niet.

.oisyn: Échte programmeurs haten PHP met een passie. Ben jij soms geen echte programmeur?

• phex
Ik bedoel: waarom perse webmail?

• GateKeaper

GateKeaper

#1 Procastinator

phex schreef op donderdag 02 augustus 2012 @ 15:11:
Omdat dat op het werk wel makkelijk is, en een mailtje typen dan sneller gaat dan op je phone.

• Bosmonster

Bosmonster

*zucht*

phex schreef op donderdag 02 augustus 2012 @ 15:11:
Of Webmail met IMAP ondersteuning :+

Ik vind het zelf erg fijn om overal, ook zonder computer, bij al mijn mail te kunnen.

• phex
Je bedoelt je telefoon? Die kan toch prima op imap komen?

• TheNephilim

TheNephilim

Wtfuzzle

Bosmonster schreef op donderdag 02 augustus 2012 @ 15:16:
[...]

Of Webmail met IMAP ondersteuning :+

Ik vind het zelf erg fijn om overal, ook zonder computer, bij al mijn mail te kunnen.
Ik ook! Clients zijn leuk, maar worden snel traag als je grote hoeveelheden mail krijgt. Je kunt met Gmail overal bij je mail en het integreert heerlijk met m'n Galaxy Nexus phone.

• phex
Mwah ik heb zo'n 20.000 emails in mijn inbox van Thunderbird staan en mijn telefoon (oude galaxy tab) doen hier absoluut niet moeilijk over.

• Bosmonster

Bosmonster

*zucht*

phex schreef op donderdag 02 augustus 2012 @ 15:17:
Je bedoelt je telefoon? Die kan toch prima op imap komen?
Nee, bijvoorbeeld een computer van iemand anders, bij mijn ouders, op vakantie, etc.

En mail clients op telefoon vind ik ok om even snel iets op te zoeken, maar echt mailen doe ik daar toch niet mee. Ik haal mijn Gmail wel op via IMAP (Exchange eigenlijk) met mn iPhone voor de push-notificaties, maar gebruik dat dus niet heel actief.

Ik gebruik GMail voornamelijk overigens omdat ik verslaafd ben aan de search en labels, wat helaas geen standaard IMAP-functionaliteit is. Ik ben niet zo goed in organiseren, dus alles in 1 bak met wat labels en een goede search is voor mij ideaal :)

[ Voor 9% gewijzigd door Bosmonster op 02-08-2012 15:22 ]

• phex
Thunderbird heeft een hele fijne search/label functie alleen dat zul je moeten missen als je via een webmail client op imap connect.

Ik heb graag dat mijn mail, mijn mail is, en niet dat een 3e partij deze doorleest om passende advertising op toe te kunnen passen en what not.

[ Voor 35% gewijzigd door phex op 02-08-2012 15:23 ]

• Bosmonster

Bosmonster

*zucht*

phex schreef op donderdag 02 augustus 2012 @ 15:22:
Thunderbird heeft een hele fijne search/label functie alleen dat zul je moeten missen als je via een webmail client op imap connect.
En dat zit dan idd weer in 1 client ipv "in the cloud" :+

GMail + Sparrow zou voor mij een logischere keuze zijn als ik een desktop client zou gebruiken. Maar vooralsnog mis ik eigenlijk niks aan gewoon Chrome + gmail.com.

Overigens allemaal prive hoor, voor werk is het Exchange en Outlook.

[ Voor 28% gewijzigd door Bosmonster op 02-08-2012 15:24 ]

• phex
Die labels werken ook mijn andere systemen.

• phex
Mja Windows hier. Thunderbird is het beste wat er is imo om ziek veel mail te kunnen beheren. Functies zoals attachments via dropbox te laten gaan is ook best nice.

offtopic:
Sorry voor de dubbelpost

[ Voor 10% gewijzigd door phex op 02-08-2012 15:25 ]

• Bosmonster

Bosmonster

*zucht*

phex schreef op donderdag 02 augustus 2012 @ 15:25:
Mja Windows hier. Thunderbird is het beste wat er is imo om ziek veel mail te kunnen beheren.
Voor mij is dat dus Gmail webclient, hoef ik uberhaupt niks te syncen en alles zit in de cloud en is overal toegankelijk :)

edit: @Rubinski idd dat ook. Gmail download op de achtergrond ook een aantal oudere accounts van me, zodat ik alles netjes in 1 bak krijg.

[ Voor 17% gewijzigd door Bosmonster op 02-08-2012 15:27 ]

Verwijderd

Ik gebruik gewoon GMail. Van overal aan je mail kunnen vind ik redelijk belangrijk. In mijn GMail komen 3 mailaccounts samen (Waaronder een Hotmail-acc).

Met Outlook.com heb ik nog geen ervaring, daar ga ik binnenkort eens naar kijken.

• curvemod
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 10:01
Bosmonster schreef op donderdag 02 augustus 2012 @ 15:26:
Voor mij is dat dus Gmail webclient, hoef ik uberhaupt niks te syncen en alles zit in de cloud en is overal toegankelijk :)
Ik zit hier op de Mac, gebruik sinds kort toch weer een client. Vind Sparrow erg prettig, gewoon lekker snel en simpel binnen je OS mailtjes typen en wat mailtjes zoeken. Voor de ingewikkelde zoekfuncties gebruik ik gewoon een paar handige shortcuts naar de Google webinterface, daar kunnen de meeste clients toch niet tegenop :)

• Bosmonster

Bosmonster

*zucht*

jhuiting schreef op donderdag 02 augustus 2012 @ 15:32:
[...]

Ik zit hier op de Mac, gebruik sinds kort toch weer een client. Vind Sparrow erg prettig, gewoon lekker snel en simpel binnen je OS mailtjes typen en wat mailtjes zoeken. Voor de ingewikkelde zoekfuncties gebruik ik gewoon een paar handige shortcuts naar de Google webinterface, daar kunnen de meeste clients toch niet tegenop :)
Yeah Sparrow zou nog een optie zijn. Alleen wil ik daar geen geld aan uitgeven voor iets dat voor mij niet zoveel toevoegt.

Gelukkig is Sparrow inmiddels gekocht door Google, dus kunnen we binnenkort vast een gratis versie verwachten ;)

• creator1988
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 10-05 21:25
Bosmonster schreef op donderdag 02 augustus 2012 @ 15:39:
[...]

Yeah Sparrow zou nog een optie zijn. Alleen wil ik daar geen geld aan uitgeven voor iets dat voor mij niet zoveel toevoegt.

Gelukkig is Sparrow inmiddels gekocht door Google, dus kunnen we binnenkort vast een gratis versie verwachten ;)
Sparrow wordt gewoon gekilled afaik. Alle engineers zijn naar het GMail team gegaan.

Verwijderd

Tenzij ze een GMail Client gaan uitbrengen. Ik zie de meerwaarde er niet meteen van in (op welke platformen zou hij dan draaien) maar het zou kunnen ...

• OkkE

OkkE

creator1988 schreef op donderdag 02 augustus 2012 @ 15:40:
[...]

Sparrow wordt gewoon gekilled afaik. Alle engineers zijn naar het GMail team gegaan.
Heb het allemaal niet zo heel erg gevolgd, omdat ik Sparrow niet gebruik. Maar als ik deze post op hun blog geeft de indruk dat ze nog wel support blijven doen (voorlopig) maar geen nieuwe features.
We're excited to announce that Sparrow has been acquired by Google!

We care a lot about how people communicate, and we did our best to provide you with the most intuitive and pleasurable mailing experience.
Now we're joining the Gmail team to accomplish a bigger vision — one that we think we can better achieve with Google.
We’d like to extend a special thanks to all of our users who have supported us, advised us, given us priceless feedback and allowed us to build a better mail application. While we’ll be working on new things at Google, we will continue to make Sparrow available and provide support for our users.
We had an amazing ride and can't thank you enough.

• Bosmonster

Bosmonster

*zucht*

Njah.. naast Chrome mist Google nog e-mail integratie. Sparrow los zal niet blijven bestaan, maar kan me niet voorstellen dat ze Sparrow wegmikken en alleen de developers gekocht hebben.

Denk dat Chrome mail-integratie krijgt uiteindelijk via een Sparrow-afgeleide, maar dat is een wild guess..

[ Voor 5% gewijzigd door Bosmonster op 02-08-2012 15:47 ]

Verwijderd

Zoiets zal het inderdaad wel worden. Alhoewel ze al vrij goede mail integratie hebben. mailto: linkjes kunnen in Chrome gewoon geopend worden met GMail. Google wil net weg van standalone apps. Kijk maar naar ChromeOS, daar is elke app gewoon een webapp...

• creator1988
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 10-05 21:25
Bosmonster schreef op donderdag 02 augustus 2012 @ 15:46:
Njah.. naast Chrome mist Google nog e-mail integratie. Sparrow los zal niet blijven bestaan, maar kan me niet voorstellen dat ze Sparrow wegmikken en alleen de developers gekocht hebben.
Talent acquisition is een groot deel van alle overnames die Google / FB / MS / Apple doen, dus lijkt me niet zo raar.

• .Gertjan.

.Gertjan.

Owl!

GateKeaper schreef op donderdag 02 augustus 2012 @ 15:02:
Hmm... is Google bang om GMail gebruikers te verliezen?
Die melding kreeg ik ook toen ik vanuit het buitenland mijn tablet en tekefon mijn GMail post liet ophalen. Ik kreeg toen ineens ook geen mail meer binnen. Later zag ik een vergelijkbaar mailtje langskomen.

Zodra je normaal gesproken vanuit Nederland je data ophaalt vinden ze het verdacht als je ineens vanuit een ander land dit gaat doen. In mijn geval was het Portugal.

Dus het is niet specifiek outlook.com pesten hoor :) Het is gewoon een stukje extra "veiligheid".

• Bosmonster

Bosmonster

*zucht*

creator1988 schreef op donderdag 02 augustus 2012 @ 16:03:
[...]

Talent acquisition is een groot deel van alle overnames die Google / FB / MS / Apple doen, dus lijkt me niet zo raar.
Nee ok, maar Sparrow was een paar man gespecialiseerd in mobile en desktop apps, waar ik het nut even niet van zie voor Google.

• .Gertjan.

.Gertjan.

Owl!

Bosmonster schreef op donderdag 02 augustus 2012 @ 16:47:
[...]

Nee ok, maar Sparrow was een paar man gespecialiseerd in mobile en desktop apps, waar ik het nut even niet van zie voor Google.
Mobile apps? Misschien dat google wat extra goodies in hun Android systeem wil steken of hun Chromebooks wil uitbreiden qua software.

• cpf_
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 20-07-2022
.Gertjan. schreef op donderdag 02 augustus 2012 @ 16:48:
[...]

Mobile apps? Misschien dat google wat extra goodies in hun Android systeem wil steken of hun Chromebooks wil uitbreiden qua software.
Niet vergeten ook dat google niet alleen externe producten ontwikkeld, in zo'n groot bedrijf zitten ze nog steeds allemaal te werken op een desktop, en is er vaak vraag naar interne software.
Zoals eerder gezegd: Talent acquisitions, het gebeurd vaker, en vaak zijn die mensen wel _ergens_ in te zetten.

• OkkE

OkkE

Is Facebook soms Instagram aan het pushen? Ruim een jaar lang gebruikte bijna niemand van mijn vrienden Instagram en nu laatste 2 weken heeft opeens mijn halve Facebook-vriendenlijst een account gemaakt. :o

[ Voor 6% gewijzigd door OkkE op 02-08-2012 17:09 ]

• Bosmonster

Bosmonster

*zucht*

.Gertjan. schreef op donderdag 02 augustus 2012 @ 16:48:
[...]

Specifiek iOS/OS X dan ook nog eens :)

Verwijderd

OkkE schreef op donderdag 02 augustus 2012 @ 17:08:
Is Facebook soms Instagram aan het pushen? Ruim een jaar lang gebruikte bijna niemand van mijn vrienden Instagram en nu laatste 2 weken heeft opeens mijn halve Facebook-vriendenlijst een account gemaakt. :o
Instagram staat hier vanboven aan de lijst in App Center (categorie photo & video). Misschien hebben jouw "vrienden" eens wat zitten rommelen in App Center?

• HMS
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 08-05 15:35

HMS

Facebook had Instagram toch gekocht?

• phex
Mensen betalen voor megapixels en scherpte op hun spiegelreflex. Om vervolgens een 612x612 pixel plaatje met overbelichting op Facebook te plaatsen.

Diep respect voor de marketeers achter Instagram. (seriously)

• LEDfan
  • Registratie: Juni 2012
  • Laatst online: 08:39
Struikrover schreef op woensdag 01 augustus 2012 @ 12:51:
Jeej, eindelijk een goede jQuery notification plugin gevonden, die ik kan plaatsen op de plek waar ik wil :).

noty
Echt iets leuk! Na een paar uur zoeken is het met mijn zeer beperkte kennis van jquery/javascript met enkele omwegen toch gelukt om hem na 5 seconden te laten sluiten.

• .Gertjan.

.Gertjan.

Owl!

phex schreef op donderdag 02 augustus 2012 @ 18:22:
Mensen betalen voor megapixels en scherpte op hun spiegelreflex. Om vervolgens een 612x612 pixel plaatje met overbelichting op Facebook te plaatsen.

Diep respect voor de marketeers achter Instagram. (seriously)
Ach op dat soort filters is ook een deel van de Photoshop Elements fanbase gebaseerd. De doelgroep van PE en instagram wordt nu eenmaal warm van dat soort "artistieke effecten". Als een camera of software dit biedt zien ze dat als een groot voordeel.

Een van de redenen om in eerste vroeger geen Photoshop elements te willen gebruiken is omdat deze voorheen vooral gericht was op het maken van dat soort effecten. En dat is nou net niet waar ik het voor wil gebruiken :/ Maar gelukkig valt Elements 10 wel mee (behalve de afgrijselijke GUI), zeker in combinatie met Lightroom 4 :P

• armageddon_2k1
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 07-04 15:08
Ik heb mijn Koding beta account gekregen. Ik kan 2 invites geven. Iemand geinteresseerd?

Engineering is like Tetris. Succes disappears and errors accumulate.

• OkkE

OkkE

Verwijderd schreef op donderdag 02 augustus 2012 @ 17:48:
[...]

Instagram staat hier vanboven aan de lijst in App Center (categorie photo & video). Misschien hebben jouw "vrienden" eens wat zitten rommelen in App Center?
Dus geen reclame/melding op Facebook (zit zelf nooit meer op FB)? Valt mee. :P Dan zullen ze wel in AppStore gekeken hebben ja, of het is gewoon toeval. :)

• Pete
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 31-10-2025
armageddon_2k1 schreef op vrijdag 03 augustus 2012 @ 08:23:
Ik heb mijn Koding beta account gekregen. Ik kan 2 invites geven. Iemand geinteresseerd?
Graag! (Ik stuur mijn email wel in een dm).

edit:
En bedankt! Ik heb nu ook 3 invites, dus als er iemand een wil..

Ik moet zeggen dat het concept interessant is, maar de huidige beta erg beperkt en erg alpha is...

[ Voor 26% gewijzigd door Pete op 03-08-2012 09:23 ]

petersmit.eu

• Otherside1982
  • Laatst online: 10-05 20:32
armageddon_2k1 schreef op vrijdag 03 augustus 2012 @ 08:23:
En wat is het eigenlijk? Geen info te vinden op hun site. Learn more scrollt gewoon naar een screenshot. Iets meer uitleg zou wel handig zijn. Zo verkopen ze zichzelf toch niet goed.

Edit: wow, blijkbaar zijn er wel 4 screenshots. Flashy hoor de site, maar duidelijk en gebruiksvriendelijk vind ik het echt niet.

[ Voor 14% gewijzigd door Otherside1982 op 03-08-2012 09:43 ]

• cpf_
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 20-07-2022
Ik had wel graag een invite gehad: Online coding ftw :)
Pagina: 1 ... 141 ... 267 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Dit topic is niet de plaats om te lopen helpdesken. De Coffee Corner is primair bedoeld als uitlaatklep voor iedereen in de Devschuur® en niet als vraagbaak.