Live stream apple keynote - there's no app for that.
Mensen, begrijpen jullie het dan niet. Op het event-logo-dinges staat toch een 1 bij de phoneapp. Er wordt dus 1 nieuwe iPhone geintroduceerd, de 4S en daar blijft het bij
Blijkbaar zou het kunnen dat er ook verbeteringen zullen zijn aan de GPS functionailteit.
http://thenextweb.com/app...ics-and-new-gps-features/
Sources familiar with Apple’s plans have revealed to us that Apple will indeed debut the new iPhone 4S today, featuring an 8-megapixel camera with “enhanced optics” and “more definitive GPS features” thanks to Apple’s new A5 processor.
MacBook Air 13" | Canon EOS Digital 400D | Canon EF-S 17-85 mm f4.0/5.6 IS USM + Zonnekap | Grip BG-E3
Precies, er komt geen iPhone 5 en waarschijnlijk ook geen nieuw design. Daar zijn te veel aanwijzingen voor geweest lijkt mij...
Er komt een iphone 4 8GB model (ipv iPhone 3GS 8gb)
En iPhone 4s 16, 32,64GB...
Driekwart van de keynote gaat toch over de software....
Er komt een iphone 4 8GB model (ipv iPhone 3GS 8gb)
En iPhone 4s 16, 32,64GB...
Driekwart van de keynote gaat toch over de software....
Of het 1tje heeft wat te maken met het nieuwe notificatie systeem...C00KW4US schreef op dinsdag 04 oktober 2011 @ 16:50:
Mensen, begrijpen jullie het dan niet. Op het event-logo-dinges staat toch een 1 bij de phoneapp. Er wordt dus 1 nieuwe iPhone geintroduceerd, de 4S en daar blijft het bij
Alleen de iPhone 4S is wel een suffe binnenkomer voor Cook
Misschien een turn by turn versie van maps... dan zou het echt compleet zijn.lux schreef op dinsdag 04 oktober 2011 @ 16:52:
Blijkbaar zou het kunnen dat er ook verbeteringen zullen zijn aan de GPS functionailteit.
[...]
Dat zou heel mooi zijn inderdaad! Er is al een tijdje sprake dat Apple een eigen alternatief voor Google Maps aan het ontwikkelen is 
Unbreukable schreef op dinsdag 04 oktober 2011 @ 16:53:
[...]
Misschien een turn by turn versie van maps... dan zou het echt compleet zijn.
MacBook Air 13" | Canon EOS Digital 400D | Canon EF-S 17-85 mm f4.0/5.6 IS USM + Zonnekap | Grip BG-E3
Ben benieuwd, een aantal live feeds aanzetten (blogs) en dan laat ik me versassen.
Ik wacht al op de eerste reacties dat het allemaal tegenvalt, vaak zijn die er al voor de aankondiging er is:P En zodra het event is afgelopen is het waarschijnlijk toch allemaal niet goed genoeg omdat het niet is waar ze op hoopten. Zo ging dat afgelopen keren meestal. Pas een paar dagen later vinden mensen het eigenlijk toch niet zo slecht.
Gare assistant? Ik vind dit nou juist een heel goede ontwikkeling. Eindelijk komt het mee kunnen doen met de rest van de maatschappij voor een hoop mensen met beperkingen steeds meer binnen handbereik.NotSoSteady schreef op dinsdag 04 oktober 2011 @ 16:40:
Laten we hopen dat ze met de iPhone 5 komen, al geloof ik er niet echt in. Zo'n gare personal assistant heb ik al helemaal niks mee, en die zal wel de komende 10 jaar wel alleen in het Engels beschikbaar zijn.
Vanavond is het huilen. Bij de release staan er rijen dik aan mensen..
‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED
Maar een 4s is toch wel ECHT minder dan een echte nieuwe 5. Als het uiterlijk ontwerp hetzelfde blijft kan je toch niet ontkennen dat het een beetje meh is allemaal.Brm-G schreef op dinsdag 04 oktober 2011 @ 16:58:
Ik wacht al op de eerste reacties dat het allemaal tegenvalt, vaak zijn die er al voor de aankondiging er is:P En zodra het event is afgelopen is het waarschijnlijk toch allemaal niet goed genoeg omdat het niet is waar ze op hoopten. Zo ging dat afgelopen keren meestal. Pas een paar dagen later vinden mensen het eigenlijk toch niet zo slecht.
Welles
Dat klopt dat vind ik ook. Maar ik verwacht ook niet meer. Natuurlijk zie ik graag een nieuw design met aluminum behuizing maar die kans is gewoon vrij klein. Een 8MP camera en A5 processor en meer geheugen is toch een behoorlijke upgrade ook al blijft het waarschijnlijk in hetzelfde jasje.roy.ahuis schreef op dinsdag 04 oktober 2011 @ 17:00:
[...]
Maar een 4s is toch wel ECHT minder dan een echte nieuwe 5. Als het uiterlijk ontwerp hetzelfde blijft kan je toch niet ontkennen dat het een beetje meh is allemaal.
Qua tekst en analyse ga ik voor "This is my next" met Joshua TopolskyR.plas schreef op dinsdag 04 oktober 2011 @ 14:22:
Engadget
This is my next
Apple Insider
MacRumors Live
Slashgear
De foto's via Engadget.
Hetzelfde jasje met nieuwe binnenkant is wel historisch verantwoorder als je het vergelijkt met oudere releases(3G -> 3GS e.d.)
Alhoewel iPhone 4 natuurlijk nieuw jasje & nieuwe binnenkant was.
Zelfs met de iPhone 4 behuizing blijft het de meest sexy telefoon die er is qua uiterlijk. Beter dan de meeste samsungs/motorola's/htc's waar veel plastic aan zit. Of het glas praktisch is dat mag iedereen voor zichzelf bepalen.
Hmm, de pagina waar je (in de US) een iPhone op kan kopen ziet er nogal bijzonder uit
Somewhere in Texas there's a village missing its idiot.
Het lijkt erop dat de focus vooral op iOS5 en iCloud en de Assistant gaat liggen -> Software dus.
Niet echt een hardware event dus ... Enkel de "nodige" upgrades (betere camera, A5 processor, etc ...).
Denk niet dat er een andere home button of groter scherm komt ... laat staan major redesign.
Niet echt een hardware event dus ... Enkel de "nodige" upgrades (betere camera, A5 processor, etc ...).
Denk niet dat er een andere home button of groter scherm komt ... laat staan major redesign.
[ Voor 4% gewijzigd door lux op 04-10-2011 17:10 ]
Dat hoort idd nietPetervanakelyen schreef op dinsdag 04 oktober 2011 @ 17:08:
Hmm, de pagina waar je (in de US) een iPhone op kan kopen ziet er nogal bijzonder uit
Je zegt wel E.d, maar dit wordt de 5e iteratie. De eerste iPhone stond los van de 3G, en ja, de 3GS was een update op de 3G. En toen de 4. Dus er is maar 1 precedent van een S versie na een major versie. Ik kan dat niet echt historisch meer verantwoord noemen...Grootstyr schreef op dinsdag 04 oktober 2011 @ 17:05:
Hetzelfde jasje met nieuwe binnenkant is wel historisch verantwoorder als je het vergelijkt met oudere releases(3G -> 3GS e.d.)
Welles
Precies dat... denk ik ook.lux schreef op dinsdag 04 oktober 2011 @ 17:09:
Het lijkt erop dat de focus vooral op iOS5 en iCloud en de Assistant gaat liggen -> Software dus.
Denk niet dat er een andere home button of groter scherm komt ...
Maar zoals Rivanov al zegt, vanavond is het huilen, bij release staat het rijen dik. Al denk ik serieus dat ze een hoop klanten die nu nog 'even' 4 maanden hebben gewacht in de hoop op een redesigned 5, zullen overstappen als er alleen een 4S komt. (Zal zelf ook serieus gaan twijfelen).
Precies. Voor de verkoopcijfers maakt het toch allemaal niet zo heel veel uit. Of de iPhone nu een nieuw design krijgt of niet het ding is waarschijnlijk toch niet aan te slepen. Die paar extra iPhone's die verkocht worden omdat mensen persé willen upgraden van iPhone 4 naar 5 als er een nieuw design komt doen er niet echt toe voor Apple. Upgraden van 4 naar 4S zal niet zo snel gebeuren net zoals dat was met de 3G naar 3GS.lux schreef op dinsdag 04 oktober 2011 @ 17:09:
Denk niet dat er een andere home button of groter scherm komt ...
[ Voor 5% gewijzigd door SquareOne op 04-10-2011 17:13 ]
En waar blijven ze dan met de vaste traditie : September = nieuwe iPods maand ? Zo te zien zal dit niet gebeuren vandaag ?
Al doende leert men, al draaiende keert men.
Ik hoop juist op een doorontwikkeling van de 4 met dezelfde look want ik ben echt blij met mijn huidige 4. Met A5, 64GB en misschien (al vind ik het niet echt nodig) een betere camera. Ik kijk meer uit naar iMessage en andere software toevoegingen en hoop op turn-by-turn.
Waar ik echt niet op zit te wachten is een budget versie...
Waar ik echt niet op zit te wachten is een budget versie...
Misschien een one more thing? Er is ook niet echt iets uitgelekt over de iPods afgelopen tijd... Geen hoesjes, geen specificaties, niets eigenlijk...freddy0519 schreef op dinsdag 04 oktober 2011 @ 17:13:
En waar blijven ze dan met de vaste traditie : September = nieuwe iPods maand ? Zo te zien zal dit niet gebeuren vandaag ?
Dan hoop ik dat dat one more thing toch echt een 5 is
Het wordt écht tijd dat de low-end variant (die van $199) standaard 32 GB wordt i.p.v. 16 GB en de high-end variant ($299) standaard 64 GB i.p.v. 32 GB.
Zal waarschijnlijk ook wel gebeuren. Bij de iPhone 3GS naar iPhone 4 bleef het geheugen hetzelfde alleen kwam er een 8GB variant erbij. Er zal denk ik op z'n minst een 64GB versie BIJ komen.Uniciteit schreef op dinsdag 04 oktober 2011 @ 17:20:
Het wordt écht tijd dat de low-end variant (die van $199) standaard 32 GB wordt i.p.v. 16 GB en de high-end variant ($299) standaard 64 GB i.p.v. 32 GB.
De i4 kan in mijn opinie zeker nog wel een jaar mee. De 'spanning' die er nu lijkt te zijn -en de mogelijke teleurstelling die er bij sommigen zal zijn mocht er geen redesign worden aangekondigd- is puur en alleen veroorzaakt door de case-makers die speculeerden op designveranderingen.
Ik hoop wél dat Apple nog een leuke OMT in petto heeft.
Hoop dat ze nog even met de 5 wachtten. Als er nu een 4S komt sla ik hem mooi over en koop ik zodra hij uit is een 5. Heb mijn 4 pas 11 maanden
, dus zou eigenlijk belachelijk zijn een nieuwe te halen.

[ Voor 26% gewijzigd door Bartjeee op 04-10-2011 17:24 ]
Ik vind de iPhone 4 voor geen meter vasthouden, daarom hoop ik op een redesign.JanvdVeer schreef op dinsdag 04 oktober 2011 @ 17:22:
De i4 kan in mijn opinie zeker nog wel een jaar mee. De 'spanning' die er nu lijkt te zijn -en de mogelijke teleurstelling die er bij sommigen zal zijn mocht er geen redesign worden aangekondigd- is puur en alleen veroorzaakt door de case-makers die speculeerden op designveranderingen.
Ik hoop trouwens echt dat de Assistant feature niet een iPhone 4S/5 exclusive wordt 
Hoe zo dan? Past hij niet goed in je hand? Ligt hij niet lekker in je hand (2G/3G(S) gewend)?magnifor schreef op dinsdag 04 oktober 2011 @ 17:23:
[...]
Ik vind de iPhone 4 voor geen meter vasthouden, daarom hoop ik op een redesign.
[ Voor 63% gewijzigd door JanvdVeer op 04-10-2011 17:24 ]
Ga maar vanuit dat het exclusief op de nieuwe iPhone wordt. Zeker als er geen redesign komt moet Apple toch iets hebben om de nieuwe iPhone te verkopen.JanvdVeer schreef op dinsdag 04 oktober 2011 @ 17:23:
Ik hoop trouwens echt dat de Assistant feature niet een iPhone 4S/5 exclusive wordt
Wel een A5 chip, iOS 5 maar toch een iPhone 4s? Stiekem hoop ik toch écht op een iPhone 5.... Of tenminste een nieuw design. Anders kies ik toch echt voor de Galaxy S 2
Verwijderd
Kijk dan nog ff de statistieke na, als ze gewoon de ipad 2 nabouwen in de iphone, dan is samsung nergens..Beatboxx schreef op dinsdag 04 oktober 2011 @ 17:24:
Wel een A5 chip, iOS 5 maar toch een iPhone 4s? Stiekem hoop ik toch écht op een iPhone 5.... Of tenminste een nieuw design. Anders kies ik toch echt voor de Galaxy S 2
Zal het meesterlijk vinden als het iPhone 5 heet zonder redesign he
Mwa dat is een heel ander verhaal. De iPad boorde een "nieuwe" markt aan. Dit hield in dat Apple een vrij simpele iPad kon lanceren met weinig "super features" om het een succes te maken. De mobiele telefoon markt is al enorm spoiled qua features.Verwijderd schreef op dinsdag 04 oktober 2011 @ 17:25:
[...]
Kijk dan nog ff de statistieke na, als ze gewoon de ipad 2 nabouwen in de iphone, dan is samsung nergens..
[ Voor 32% gewijzigd door Bloemstukje op 04-10-2011 17:27 ]
gewoon nee.
Heb inderdaad de iPhone 3GS en ben daarom de vorm van de 3GS gewend. Heb de iPhone 4 aantal keer vast mogen houden maar heb daar het idee dat ik het op een bepaalde manier moet vasthouden ofzo.JanvdVeer schreef op dinsdag 04 oktober 2011 @ 17:23:
[...]
Hoe zo dan? Past hij niet goed in je hand? Ligt hij niet lekker in je hand (2G/3G(S) gewend)?
Weet ik niet, Apple wil toch zo graag innovatief zijn? Dat zijn ze dan niet echt met hetzelfde design en de CPU die ook al in de iPad2 zitten.Brm-G schreef op dinsdag 04 oktober 2011 @ 17:12:
[...]
Precies. Voor de verkoopcijfers maakt het toch allemaal niet zo heel veel uit. Of de iPhone nu een nieuw design krijgt of niet het ding is waarschijnlijk toch niet aan te slepen. Die paar extra iPhone's die verkocht worden omdat mensen persé willen upgraden van iPhone 4 naar 5 als er een nieuw design komt doen er niet echt toe voor Apple. Upgraden van 4 naar 4S zal niet zo snel gebeuren net zoals dat was met de 3G naar 3GS.
Elect a clown, expect a circus.
De GPU is inderdaad VEEL krachtiger. Maar gok dat hij wel iets underclocked wordt vanwege battery life.Verwijderd schreef op dinsdag 04 oktober 2011 @ 17:25:
[...]
Kijk dan nog ff de statistieke na, als ze gewoon de ipad 2 nabouwen in de iphone, dan is samsung nergens..

Bron
Ik had voor de iPhone 4 een 3G en moet zeggen dat ik in het begin ook even moest wennen aan de vorm. Maar het kwaliteitsverschil in het scherm deed mij vrij snel wennen moet ik zeggenmagnifor schreef op dinsdag 04 oktober 2011 @ 17:27:
[...]
Heb inderdaad de iPhone 3GS en ben daarom de vorm van de 3GS gewend. Heb de iPhone 4 aantal keer vast mogen houden maar heb daar het idee dat ik het op een bepaalde manier moet vasthouden ofzo.
[ Voor 9% gewijzigd door JanvdVeer op 04-10-2011 17:31 ]
Ik wil graag even melden dat ik het heel erg knap vind van Apple dat ze tot op de dag van de aankondiging hebben weten te voorkomen dat er iets (met zekerheid) lekt over hun nieuwe toestel(len)! Geweldig hoe ze het geheimhouden en een enorme hype opbouwen.
ik heb begrepen dat tweeakters.net dit even live gaat streamen waar zal dit te zien zijn?
Nee, Tweakers.net gaat dit niet live streamen.
Dat is nog maar de vraag natuurlijk...monnick schreef op dinsdag 04 oktober 2011 @ 17:32:
Ik wil graag even melden dat ik het heel erg knap vind van Apple dat ze tot op de dag van de aankondiging hebben weten te voorkomen dat er iets (met zekerheid) lekt over hun nieuwe toestel(len)! Geweldig hoe ze het geheimhouden en een enorme hype opbouwen.
Als het een 4S wordt zonder redesign is vrijwel alles gelekt. Mochten ze nog met een iPhone 5 komen (wat ik zeker niet onwaarschijnlijk acht) + redesign, dan is het inderdaad HEEL erg knap
Ik weet niet waar je dat vandaan hebt, maar dat is de reinste onzin =)bartkoper schreef op dinsdag 04 oktober 2011 @ 17:32:
ik heb begrepen dat tweeakters.net dit even live gaat streamen waar zal dit te zien zijn?
Er zitten wat redactieleden in Engeland, waar zij een livestream te zien krijgen, dat is wat anders =)
[ Voor 37% gewijzigd door CLB op 04-10-2011 17:34 ]
Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit
dat zou ik zelfs toejuichen dan kan ik mijn cases van de huidige i4 hergebruiken en ik heb er nogal watGrootstyr schreef op dinsdag 04 oktober 2011 @ 17:05:
werd gisteren dacht ik op 538 vermeld. kan het verkeerd begrepen hebben uiteraard. ze gaan dan wel verslag doen hier op tweeakters.net?CLB schreef op dinsdag 04 oktober 2011 @ 17:33:
[...]
Ik weet niet waar je dat vandaan hebt, maar dat is de reinste onzin =)
Er zitten wat redactieleden in Engeland, waar zij een livestream te zien krijgen, dat is wat anders =)
Gewoon nieuwsberichten. Er zijn al meerdere malen wat adressen genoemd die wel livebloggen, zoals engadget en thisismynext.bartkoper schreef op dinsdag 04 oktober 2011 @ 17:36:
[...]
werd gisteren dacht ik op 538 vermeld. kan het verkeerd begrepen hebben uiteraard. ze gaan dan wel verslag doen hier op tweeakters.net?
Het zou wellicht handig zijn als je even kijkt naar de naam van deze site. Hint: het is niet Tweeakters.
Welles
Maar het feit dat we van te voren niet weten of het een 4S wordt betekend toch dat ze het geheim hebben weten te houden.JanvdVeer schreef op dinsdag 04 oktober 2011 @ 17:33:
[...]
Dat is nog maar de vraag natuurlijk...
Als het een 4S wordt zonder redesign is vrijwel alles gelekt. Mochten ze nog met een iPhone 5 komen (wat ik zeker niet onwaarschijnlijk acht) + redesign, dan is het inderdaad HEEL erg knap
Het is natuurlijk ook in Apple's voordeel om geruchten over zowel een 4S als een 5 te verspreidden. Dan kan de publieke opinie van te voren all gepeild worden.
autoaanvullen op de mac veredelt deze naam haha!roy.ahuis schreef op dinsdag 04 oktober 2011 @ 17:38:
[...]
Gewoon nieuwsberichten. Er zijn al meerdere malen wat adressen genoemd die wel livebloggen, zoals engadget en thisismynext.
Het zou wellicht handig zijn als je even kijkt naar de naam van deze site. Hint: het is niet Tweeakters.
Oh dear, dat autoaanvullen probleem heb je niet met windows
Maar daar gaat het niet over, hier gaat het over Let's Talk iPhone
Maar daar gaat het niet over, hier gaat het over Let's Talk iPhone
Al doende leert men, al draaiende keert men.
OP 538 zeiden ze ook dat het al om 18.00 uur zou beginnen. Daar kwam mijn schoonzus mee, de vraag of ik om 18.00 uur klaar zou zitten
. Lekker bezig 538!!!
PSN: Sluuz
Hoe laat begint het nou en waar is kan ik een streampje bekijken...

[ Voor 20% gewijzigd door ZpAz op 04-10-2011 17:50 ]
Dat moete we nog maar even afwachtenRyatzu schreef op dinsdag 04 oktober 2011 @ 17:51:
er zijn geen live steams, alleen live blogs
rofl @ pic above..
Signature
Ik verwacht geen iPhone 5, maar een iPhone 4S in 16, 32 en 64GB.
iPhone 4S met een groter scherm, A5, 1GB geheugen en 64GB opslag is waar ik voor ga om mijn 3GS te vervangen.
iPhone 4S met een groter scherm, A5, 1GB geheugen en 64GB opslag is waar ik voor ga om mijn 3GS te vervangen.
De vraag is of we het echt niet weten of we het niet willen weten omdat iedereen een redesign wilBartjeee schreef op dinsdag 04 oktober 2011 @ 17:38:
[...]
Maar het feit dat we van te voren niet weten of het een 4S wordt betekend toch dat ze het geheim hebben weten te houden.
Precies, de meeste mensen hopen op een redesign en willen dus dat de geruchten over de 4S niet waar zijn....magnifor schreef op dinsdag 04 oktober 2011 @ 17:57:
[...]
De vraag is of we het echt niet weten of we het niet willen weten omdat iedereen een redesign wil
Voor de mensen die graag full screen in Safari de Live Blog van MacLife willen volgen:
http://www.coveritlive.co...db/height=1390/width=2550
Apple store is down guys... Het komt steeds dichterbij!
http://store.apple.com/
http://store.apple.com/
[ Voor 18% gewijzigd door SquareOne op 04-10-2011 18:00 ]
Nog een uur, m'n iPad, iPhone en Mac gaven tegelijk de melding aan
-- Stel je voor dat ik het vergat
Goede tip! Werkt voortreffelijk met Lion en gestures14ml337 schreef op dinsdag 04 oktober 2011 @ 17:59:
Voor de mensen die graag full screen in Safari de Live Blog van MacLife willen volgen:
EDIT:
Inderdaad, erg jammer..Coveritlive.com
Unfortunately, we're not actually at the event, but we'll be here at Mac|Life headquarters giving you a play-by-play of the event and discussing the new iPhone.
[ Voor 23% gewijzigd door JanvdVeer op 04-10-2011 18:10 ]
Helaas zeggen ze net dat niet echt bij het event zullen zijn maar een discussie geven over de nieuwe iphone...JanvdVeer schreef op dinsdag 04 oktober 2011 @ 18:04:
[...]
Goede tip! Werkt voortreffelijk met Lion en gestures
Geen goede live blog dus.
Dat wordt huilen als er 'slechts' een 4S komt met enkel inhoudelijk wat wijzigingen 
Vraag je je toch echt af wat ze in de afgelopen 16 maanden gedaan hebben (najah.. wel langer eigenlijk, want het design van de iPhone 4 was al bedacht na de 3GS..)
En lijkt het zo innovatieve Apple toch eventjes wat minder..
Vraag je je toch echt af wat ze in de afgelopen 16 maanden gedaan hebben (najah.. wel langer eigenlijk, want het design van de iPhone 4 was al bedacht na de 3GS..)
En lijkt het zo innovatieve Apple toch eventjes wat minder..
[ Voor 57% gewijzigd door keanu_ op 04-10-2011 18:08 ]
Stiekem hoop ik op een redesign, maar denk eerlijk gezegd dat het 4S wordt. Dan wordt het toch maar de S2 denk ik.
Life headquarters giving you a play-by-play of the event and discussing the new iPhone.Ryatzu schreef op dinsdag 04 oktober 2011 @ 18:05:
[...]
Helaas zeggen ze net dat niet echt bij het event zullen zijn maar een discussie geven over de nieuwe iphone...
wel live blog ff lezen
Wij gaan in het Nederlands ook live bloggen over de persco van Apple. We zijn er niet zelf bij (mochten maar 3 NL journalisten mee
), maar volgen met meerdere mensen meerdere blogs dus je bent altijd up te date 
Aanvang iets voor 19 uur
http://live.allaboutphone...ne-5-persconferentie.html
Aanvang iets voor 19 uur
http://live.allaboutphone...ne-5-persconferentie.html
terechte opmerking. Ik heb ze gevraagd hoe ze in vredesnaam ons willen voorzien van nieuws over de nieuwe iPhone. EnGadget is wel aanwezig en hun Live Blog is te volgen op:Ryatzu schreef op dinsdag 04 oktober 2011 @ 18:05:
[...]
Helaas zeggen ze net dat niet echt bij het event zullen zijn maar een discussie geven over de nieuwe iphone...
http://www.engadget.com/2...g/?sort=newest&refresh=60
EDIT: OMT faalt wel hard met hun live stream. Het hapert als de ziekte.
EDIT 2: MacLife volgt andere live blogs. Zo zullen zij ons voorzien van informatie. Erg jammer van ze.
[ Voor 13% gewijzigd door DR!5EQ op 04-10-2011 18:16 . Reden: aanvullen 2 ]
Een iPhone 4 met spec updates die gelijk zijn aan de S2 is nog altijd sexier/mooier;)magnifor schreef op dinsdag 04 oktober 2011 @ 18:07:
Stiekem hoop ik op een redesign, maar denk eerlijk gezegd dat heet 4S wordt. Dan wordt het toch maar de S2 denk ik.
Dat is een mening. Vind de iPhone 4 totaal niet sexy ofzo.Brm-G schreef op dinsdag 04 oktober 2011 @ 18:10:
[...]
Een iPhone 4 met spec updates die gelijk zijn aan de S2 is nog altijd sexier;)
Mee eens, alhoewel ikzelf de iPhone 4 wel een pracht apparaat vind.magnifor schreef op dinsdag 04 oktober 2011 @ 18:15:
[...]
Dat is een mening. Vind de iPhone 4 totaal niet sexy ofzo.
Het probleem met Apple producten is al die geruchten vooraf. Veel dingen lekken al uit, maar niet met 100% zekerheid. Daardoor is alles wat je bij het evenement hoor wel heel nieuw, maar omdat je de geruchten al zoveel hebt voorbij horen komen voelt het niet echt als iets nieuws aan.
Ik hoop dus echt dat Apple nog met een verrassing komt wat we niet hadden verwacht!
De iPhone 4S is trouwens, naar mijn mening, de iPhone 5. Het is gewoon de 5e generatie iPhone.
Tenzij ze met een iPhone '4S' en een iPhone '5' komen, wat trouwens wel een verrassing zou zijn. Over de iPhone 5, zoals in de geruchten beschreven, weten we eigenlijk nog maar weinig. Een ander design en een groter scherm... maar verder?
Apart dat Apple de boel niet zelf live streamd. Zitten denk ik een paar honderd miljoen mensen nu wereldwijd op te wachten.
Zou het zin hebben om op twitter naar door journalisten geuploade filmpjes te gaan zoeken, of is het bij zon Apple-event not done om te filmen?
Zou het zin hebben om op twitter naar door journalisten geuploade filmpjes te gaan zoeken, of is het bij zon Apple-event not done om te filmen?
Overdrijven is ook een vak. Op z'n hoogst een paar miljoen echte Apple diehards, de rest leest het achteraf wel.Dennisdn schreef op dinsdag 04 oktober 2011 @ 18:23:
Apart dat Apple de boel niet zelf live streamd. Zitten denk ik een paar honderd miljoen mensen nu wereldwijd op te wachten.
Apple heeft maar een paar keer zelf gestreamd, en dat schijnt te zijn geweest om hun nieuwe technologie wat betreft streaming uit te proberen.
2 a 3 uur na het evenement wordt de hele keynote door Apple beschikbaar gesteld.Dennisdn schreef op dinsdag 04 oktober 2011 @ 18:23:
Meestal zijn er wel (illegale) livestreams die live vanaf de conferentie worden uitgezonden, maar die houden vrijwel nooit tot het einde stand 
Morgen staat de hele vid op de site van Apple, dus dan kijk ik hem wel rustig terug..
Morgen staat de hele vid op de site van Apple, dus dan kijk ik hem wel rustig terug..
Ja maar ze niet er niet, fysiek bij wat ik dus erg jammer vind want de blog opzich was wel topbartkoper schreef op dinsdag 04 oktober 2011 @ 18:08:
[...]
Life headquarters giving you a play-by-play of the event and discussing the new iPhone.
wel live blog ff lezen
Waarom mag men niet filmen tijdens de keynote? Laptops om te livebloggen zijn wel toegestaan. Wordt filmen/streamen verboden om bandbreedte te besparen?
Om het allemaal wat geheimzinnig te houden.magnifor schreef op dinsdag 04 oktober 2011 @ 18:28:
Waarom mag men niet filmen tijdens de keynote? Laptops om te livebloggen zijn wel toegestaan. Wordt filmen/streamen verboden om bandbreedte te besparen?
http://9to5mac.com/2011/1...appear-on-apples-website/
iPhone 4S dus?
iPhone 4S dus?
jippy een 4S aanwijzing op de Japanse Apple site
http://www.apple.com/jp/retail/ginza/
edit : 2 posts te laat
[ Voor 14% gewijzigd door dcell op 04-10-2011 18:31 ]
Maar sluit dit allemaal uit dat er geen 5 komt?
Signature
ga er maar van uit;) Om teleurstelling te voorkomen.mouzetc schreef op dinsdag 04 oktober 2011 @ 18:32:
[ Voor 8% gewijzigd door SquareOne op 04-10-2011 18:33 ]
Ik overdrijf wel graag, dat klopt. Maar ik wist niet dat Apple hem altijd zelf al na een paar uur beschikbaar stelde. Maar zelfs op rtl4 zeggen ze net "over iets meer dan een half uur is het zover".Uniciteit schreef op dinsdag 04 oktober 2011 @ 18:24:
[...]
Overdrijven is ook een vak. Op z'n hoogst een paar miljoen echte Apple diehards, de rest leest het achteraf wel.
Apple heeft maar een paar keer zelf gestreamd, en dat schijnt te zijn geweest om hun nieuwe technologie wat betreft streaming uit te proberen.
Hoezo?ieperlingetje schreef op dinsdag 04 oktober 2011 @ 18:30:
[...]
Om het allemaal wat geheimzinnig te houden.
OMT?mouzetc schreef op dinsdag 04 oktober 2011 @ 18:32:
Maar ga er maar niet van uit ;-)
[ Voor 13% gewijzigd door JanvdVeer op 04-10-2011 18:34 ]
Over een half uur begint het ook, wil niet zeggen dat het dan meteen beschikbaar word gesteldDennisdn schreef op dinsdag 04 oktober 2011 @ 18:33:
[...]
Ik overdrijf wel graag, dat klopt. Maar ik wist niet dat Apple hem altijd zelf al na een paar uur beschikbaar stelde. Maar zelfs op rtl4 zeggen ze net "over iets meer dan een half uur is het zover".
rMBP M3 16" rMBP M1 13" iPhone 14 Pro Watch S7 AirPods Pro
Tuurlijk... Keynote die over de iPhone gaat en dan een iPhone 5 (met redesign) als OMT?
Hm, het begint er steeds meer en meer op te lijken dat ik toch nog maar een jaartje extra moet wachten met het upgraden van mijn 3GS. Jammer maar helaasdcell schreef op dinsdag 04 oktober 2011 @ 18:30:
jippy een 4S aanwijzing op de Japanse Apple site
[ Voor 16% gewijzigd door wesleytjuh op 04-10-2011 18:36 ]
AccuSafe.nl: Alles voor je kistradio | Store | Kistradio FAQ | Onze video's | Onze versterker!
Ik zou sowieso niet teleurgsteld zijn, mijn iPhone 4 is gestolen en voorlopig geen nieuwe (lees:1 jaar) :}Brm-G schreef op dinsdag 04 oktober 2011 @ 18:32:
[...]
ga er maar van uit;) Om teleurstelling te voorkomen.
Signature
sja i feel youwesleytjuh schreef op dinsdag 04 oktober 2011 @ 18:34:
[...]
Hm, het begint er steeds meer en meer op te lijken dat ik toch nog maar een jaartje extra moet wachten met het upgraden van mijn 3GS. Jammer maar helaas. Ik ga geen premium prijs betalen voor een 16 maanden oud design met logische upgrades..
ff een plastic android tussen door dan maar. Mijn 3gs voelt traag
Dat niet, maar blijkbaar zitten er dus wel veel met smacht te wachten als ze op de nationale televisie ook al gaan aftellen.Gekkenhuis schreef op dinsdag 04 oktober 2011 @ 18:34:
[...]
Over een half uur begint het ook, wil niet zeggen dat het dan meteen beschikbaar word gesteld
[ Voor 15% gewijzigd door Dennisdn op 04-10-2011 18:38 ]
Dit topic is gesloten.
Let op:
Apple zal waarschijnlijk nieuwe producten aankondigen. Als je hierover een topic wilt openen, neem dan voordat je aan de slag gaat contact op met een moderator. Dit voorkomt dat meerdere mensen aan een topic over hetzelfde product werken (dat zou immers zonde zijn).
Apple zal waarschijnlijk nieuwe producten aankondigen. Als je hierover een topic wilt openen, neem dan voordat je aan de slag gaat contact op met een moderator. Dit voorkomt dat meerdere mensen aan een topic over hetzelfde product werken (dat zou immers zonde zijn).