Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobbieB
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 13-09 12:07
loeberce schreef op dinsdag 04 oktober 2011 @ 09:51:
Over het algemeen liggen de nieuwe versies vrij snel na de introductie in de winkel. Reken op een week of 3.
Dat hangt er dus heel erg vanaf. Als er dus een iPhone 5 komt (naast de iPhone 4S) dan kan dit nog goed 2 maanden duren. Er is namelijk nog niks van een FCC controle of iets dergelijks bekend.

Sony A6700 - 10-18 F4 - 18-50 F2.8 - 24 F1.8 - 56 F1.4 - 70-350G

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ZpAz
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 21:52
RobbieB schreef op dinsdag 04 oktober 2011 @ 09:59:
[...]

Dat hangt er dus heel erg vanaf. Als er dus een iPhone 5 komt (naast de iPhone 4S) dan kan dit nog goed 2 maanden duren. Er is namelijk nog niks van een FCC controle of iets dergelijks bekend.
Misschien in NL. In de USA is hij echt wel een stuk sneller dan twee maanden beschikbaar. Hooguit een maand, ik verwacht evt twee weken. Of direct zelfs voor de States.

[ Voor 8% gewijzigd door ZpAz op 04-10-2011 10:00 ]

Tweakers Time Machine Browser Extension | Chrome : Firefox

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• loeberce
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 12-09 14:24
Ik baseer mijn mening alleen op ervaring uit het verleden. Geen garantie voor de toekomst dus. Maar waarom zou Apple de 5 niet direct beschikbaar hebben en de 4S wel? Was er in het verleden dan wel meer bekend over FCC controles?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kreutel
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 22:18
posttoast schreef op dinsdag 04 oktober 2011 @ 09:57:
Voor iedereen die hoopt op een groter scherm, is dit wel een interessant stukje: http://next.dustincurtis.com/2011/10/03/3-point-5-inches/
Leuk stukje inderdaad! Van mij hoeft het scherm ook niet groter te worden. Meer nadelen in mijn ogen dan voordelen. Past niet makkelijk in je broekzak, zwaarder, gebruiksgemak wordt nadelig beïnvloed.

4r3 u 1337 3n0ugh 2 r34d 7h15?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MtC
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 03-05-2021

MtC

Kreutel schreef op dinsdag 04 oktober 2011 @ 10:04:
[...]

Leuk stukje inderdaad! Van mij hoeft het scherm ook niet groter te worden. Meer nadelen in mijn ogen dan voordelen. Past niet makkelijk in je broekzak, zwaarder, gebruiksgemak wordt nadelig beïnvloed.
Leuk stukje, maar hoewel ik met verve de iPhone verkies boven eender welke andere telefoon, vind ik het deels onzin. Dit is gewoon per persoon verschillend. Als ik de iPhone met 1 hand vasthou, komt mijn duim ver over het scherm, en zou het dus gerust wat groter mogen, terwijl het voor iemand met kleine handen dan weer best wat kleiner mag.

Of zou Apple gekozen hebben voor de gemiddelde grootte?

--handige links mogen niet van de mods--

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kreutel
Jij denkt van niet?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lowfi
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 14-09 07:41
Ik kom met me duim ver voorbij de 3.5". Zou graag wel een groter scherm willen maar geen grotere telefoon:

Afbeeldingslocatie: http://dl.dropbox.com/u/28951/fourinches.jpg

:P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kreutel
lowfi schreef op dinsdag 04 oktober 2011 @ 10:11:
Ik kom met me duim ver voorbij de 3.5". Zou graag wel een groter scherm willen maar geen grotere telefoon:

[afbeelding]

Ik kom er ook wel voorbij, maar dan zie je dat je duimmuis voor het scherm zit en je dus niets ziet. Reken maar dat over dit soort dingen echt wel is nagedacht. En dan zijn wij grote stoere mannen, maar ook kleine lieve meisjes moeten dat apparaat kunnen bedienen (gemiddelde dus).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lux
  • Laatst online: 02-11-2024

lux

Normaal komt hij eerst uit in de USA, Frankrijk, Duitsland, UK, Japan ... De grote landen dus. Nederland en Belgie moeten meestal nog ietjse langer wachten. Voor de 3GS was dit 1 week langer. Voor de iPhone 4 was dit meer dan een maand langer (voor Belgie). Ik heb in ieder geval al een dag verlof genomen op 14 Oktober. Indien de iPhone 4S/5 de moeite is dan rijd ik wel eventjes naar Frankrijk of Duitsland. Alleen moet ik dan nog een manier vinden om hem vooraf te bestellen :?
ZpAz schreef op dinsdag 04 oktober 2011 @ 09:59:
[...]

Misschien in NL. In de USA is hij echt wel een stuk sneller dan twee maanden beschikbaar. Hooguit een maand, ik verwacht evt twee weken. Of direct zelfs voor de States.

 MacBook Air 13" | Canon EOS Digital 400D | Canon EF-S 17-85 mm f4.0/5.6 IS USM + Zonnekap | Grip BG-E3

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• crazylegs
  • Registratie: Augustus 2005
  • Nu online
ik hoop wel dat ze vanavond per direct iOS 5 releasen

https://www.facebook.com/hbbsebas2023

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PBP
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 07:51

PBP

crazylegs schreef op dinsdag 04 oktober 2011 @ 10:23:
ik hoop wel dat ze vanavond per direct iOS 5 releasen
Reken daar maar niet op. Vanavond de Golden Master, binnen 2weken een release

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zap8
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 27-08 21:20

zap8

do ya wanna bump

Voor iedereen die hoopt op een groter scherm, is dit wel een interessant stukje: http://next.dustincurtis.com/2011/10/03/3-point-5-inches/
Tja, tis maar hoe groot je vingers zijn en in die geval hoe lang je duim is. Er zijn ook massa's mensen met nog kleinere duimen.Als je over dit soort ergonomische dingen praat. De iPhone 4 is relatief zwaar, ik hoor daar in mijn omgeving ook klachten over van mensen die een iPhone via het werk hebben en veel lange gesprekken voeren. Vinden hem dus te zwaar. En als je ouder (40+) wordt gaan je ogen achteruit een groot scherm is dan toch wel lekkerder.

Yes! I got Knowledge of Hidden Internet Powers

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KingKoning
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 14-09 20:50
mogelijk gaat het vanavond naast de iphone 5 en/of 4gs ook over vergevorderde Artificial Intelligence.

http://9to5mac.com/2011/1...changing-event-interview/
Virtual Personal Assistants (VPAs) represent the next generation interaction paradigm for the Internet. In today’s paradigm, we follow links on search results. With a VPA, we interact by having a conversation. We tell the assistant what we want to do, and it applies multiple services and information sources to help accomplish our task. Like a real assistant, a VPA is personal; it uses information about an individual’s preferences and interaction history to help solve specific tasks, and it gets better with experience.

[ Voor 10% gewijzigd door KingKoning op 04-10-2011 10:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zap8

zap8

do ya wanna bump

KingKoning schreef op dinsdag 04 oktober 2011 @ 10:38:
mogelijk gaat het vanavond naast de iphone 5 en/of 4gs ook over vergevorderde Artificial Intelligence.

http://9to5mac.com/2011/1...changing-event-interview/

[...]
Ja dat had we hier al eerder voorbij zien komen. Je hebt een nieuwe iPhone met snellere processor (a5) nodig om de Assistent te kunnen draaien. Alles op de 4 loopt nu al super smooth en ik zie die spraakherkenning slechts als een hype om Apple gebruikers over te laten gaan naar de iPhone 4s. Spraakherkenning zit al lang op Android en is een leuke feature die je een paar keer gebruikt en vervolgens wel geloofd. Overigens zie ik het wel als iets voor mensen met handicap en handig voor navigatie in de auto. Echter om daarvoor opnieuw je portemonnee te trekken...
Als ik het nieuws allemaal zo mee krijg is het qua software bij Apple allemaal al heel goed geregeld en zitten ze echt met een probleem dat ze nieuwe iPhone moeten verkopen terwijl de noodzaak er niet is. Een nieuwe design met een groter scherm zou voor veel mensen eerder een koop factor zijn dan de mogelijkheid van uitgebreide spraakherkenning. Tenzij de wereld helemaal in in een distortionfield terecht komt zie ik de nieuwe iPhone als het echt een 4s met zelfde vormfactor wordt niet als een super verkoop nummer.

Ben overigens benieuwd wat de iPhone 4 met 8 gb in prijs gaat doen in Nld zonder abbo. De 16 gb is bij pricewatch al te krijgen voor 499.

[ Voor 11% gewijzigd door zap8 op 04-10-2011 10:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fsfikke
  • Registratie: Maart 2003
  • Niet online

fsfikke

* * * *

Apple heeft wel vaker technieken geïmplementeerd die al jaren op de markt waren. Punt is dat ze tot dan toe meestal vrij kut werkten waardoor niemand ze gebruikt. Je kan er bij Apple wel vanuit gaan dat als ze zoiets er dan ingooien het ook perfect werkt. En als het inderdaad goed werkt is het misschien wel interessant itt een halfwerkend systeem waar je niets aan hebt.

Zijn spaties in de aanbieding ofzo? www.spatiegebruik.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kreutel
fsfikke schreef op dinsdag 04 oktober 2011 @ 10:50:
Apple heeft wel vaker technieken geïmplementeerd die al jaren op de markt waren. Punt is dat ze tot dan toe meestal vrij kut werkten waardoor niemand ze gebruikt. Je kan er bij Apple wel vanuit gaan dat als ze zoiets er dan ingooien het ook perfect werkt. En als het inderdaad goed werkt is het misschien wel interessant itt een halfwerkend systeem waar je niets aan hebt.
Eens, en dat is denk ik ook de reden van het succes van Apple.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Schrijver
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 07:44
Dus de 's' toevoeging in 4s kan ook nog eens duiden op 'speech'? ipv 'speed' of 'simple'

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lowfi
Kreutel schreef op dinsdag 04 oktober 2011 @ 10:52:
[...]

Eens, en dat is denk ik ook de reden van het succes van Apple.
Niet eens. iOS heeft nu toch ook spraakherkenning. En werkt zeer beroerd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kreutel
Schrijver schreef op dinsdag 04 oktober 2011 @ 10:53:
Dus de 's' toevoeging in 4s kan ook nog eens duiden op 'speech'? ipv 'speed' of 'simple'
Het kan ook duiden op 'sexy', als in een nieuw design. Het is maar wat je wilt zien 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TranceSetter
  • Laatst online: 12-09 12:38
Spraakbesturing zit nu toch ook al op de iPhone, alleen kun je er nog niet bepaalde apps mee opstarten of bedienen. Je kan echter wel gewoon contacten bellen, muziek afspelen, etc.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tijn96
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 13-09 15:04

Tijn96

In speed we trust

of stupid. kan ook nog. :9

Regelmatig op circuits te vinden zowel digitaal als in het echt. iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ibidem
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 26-08 14:55
rinkel schreef op maandag 03 oktober 2011 @ 22:28:
Ik zie mij zelf meer een Android man, heb er een aantal gehad nu, maar vind dat ze de smoothness van een iPhone gewoon niet halen, hoeveel cpu-kracht en andere mooie cijfertjes ze er ook tegenaan gooien. Ik speel geen games, dus wellicht dat daar het verschil te zien is.

Ik gebruik overigens nog steeds dagelijks n Android voor m'n werk, met veel plezier.
(Hier in huis nog 3 andere androids). Maar ben zeer benieuwd wat Apple nu gaat brengen. Een upgrade naar een snellere iPhone4s zou ik al tof vinden.
+1 Ook ik heb na een HTC Desire HD behoefte aan een niet crashend toestel welke steeds trager wordt. Doe niets geks met mijn Android toestel (niet rooten/custom roms draaien ofzo) maar elke update wordt t toestel steeds meer ruk.

Groot voordeel vind ik de contacten database van Android (naadloze integratie/database met social media, foto's van mensen van Facebook e.d.) maar dit krijgt Apple ook met iOS5 geloof ik?

Ik mag sinds eergister verlengen en het gaat zeker een iPhone worden. Wat kijk ik uit naar constante snelheid en een niet crashende telefoon!

..::System Specs::..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zap8

zap8

do ya wanna bump

TranceSetter schreef op dinsdag 04 oktober 2011 @ 10:54:
Spraakbesturing zit nu toch ook al op de iPhone, alleen kun je er nog niet bepaalde apps mee opstarten of bedienen. Je kan echter wel gewoon contacten bellen, muziek afspelen, etc.
Het zit ook in android. En kan zeer goed werken. Wat ik al eerder zei. Het is een leuk dingetje waar de meeste mensen in de praktijk maar weinig gebruik van maken hoe goed het ook mag werken. Behalve dan voor bepaalde groepen (bv gehandicapten).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lumics
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 07:22

[afbeelding]

Wat een bullshit plaatje. Als dit plaatje op de zelfde duim is gebaseerd, zou het groene (halve cirkel) vlak exact hetzelfde moeten zijn...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kreutel
Niet perse speech is het succes van Apple, maar de geïmplementeerde technieken die veel beter worden uitgewerkt dan bij de concurrenten. Er wordt vaak genoeg over Apple geklaagd dat het geen echte nieuwe features heeft (ook al hebben ze dat wel naar mijn mening). Maar doordat ze technieken gebruiken die WEL werken itt de technieken van de concurrenten hebben ze succes denk ik. Zoals hierboven werd gesteld.

- verkeerde quote, moet van lowfi zijn

[ Voor 3% gewijzigd door Kreutel op 04-10-2011 10:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tijn96

Tijn96

In speed we trust

hoe laat begint het event vandaag eigenlijk?

Regelmatig op circuits te vinden zowel digitaal als in het echt. iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fsfikke
  • Niet online

fsfikke

* * * *

Staat zo'n honderd keer in dit topic :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tijn96

Tijn96

In speed we trust

fsfikke schreef op dinsdag 04 oktober 2011 @ 11:00:
Staat zo'n honderd keer in dit topic :P
ik kijk geen 100 keer in dit topic per dag. maar ik zal het wel ff zoeke

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lumics
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 07:22
Tijn96 schreef op dinsdag 04 oktober 2011 @ 10:59:
hoe laat begint het event vandaag eigenlijk?
Beetje opletten he.. de presentatie was een uur geleden. Heb je het nieuws nog niet gelezen op http://apple.com/iphone5

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tijn96

Tijn96

In speed we trust

Lumics schreef op dinsdag 04 oktober 2011 @ 11:02:
[...]

Beetje opletten he.. de presentatie was een uur geleden. Heb je het nieuws nog niet gelezen op http://apple.com/iphone5
.... nvm

[ Voor 4% gewijzigd door Tijn96 op 04-10-2011 11:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thof
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 22:33

thof

FP ProMod
Lumics schreef op dinsdag 04 oktober 2011 @ 11:02:
[...]

Troll! :o

Server 1: Intel N305 | 48GB RAM | 5*4TB NVME | 4x 2.5GbE
Server 2: Intel N5105 | 64GB RAM | 1TB NVME | 4x 2.5GbE
Server 3: Intel Xeon E5-2670 | 128GB RAM | 512+750GB SATA SSD | 6x10TB HDD | 6x 1GbE [Buiten gebruik]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobbieB
Ik begin steeds meer te denken (of misschien hopen), maar écht serieus te denken dat dit een massive event gaat worden.

Niet vanwege de hardware; veel staat al vast: A5, 8MP camera, 1GB RAM. Het enige dat ik écht nog wil zien is een groter scherm.

Maar vooral vanwege de software. De geruchten over volledige FaceBook-integratie beginnen alleen maar sterker te worden. De assistant zou écht game- danwel world-changing zijn. En iOS5 schijnt nog wat extra toevoegingen te krijgen die niet eerder zijn aangekondigd. (Wat ook de verklaring zou zijn voor het nog niet releasen van de GM).

Zelf denk ik serieus dat er een One More Thing komt van de AppleTV. Apple heeft in de financial call eerder dit jaar nog aangekondigd dít jaar nog met iets vernieuwends te komen. Ik denk dat dat een Apple TV is met volledige iOS-functionaliteit: App-Store voor TV.

Wat heeft dit met de iPhone te maken?
Dit i.c.m. de nieuwe Airplay functionaliteit voor iOS5 gaat de AppleTV ook direct als game-console op de markt knallen. Zeker als er een A5-processor in komt.

Dit is natuurlijk allemaal speculeren, maar er gaat dit jaar zeker niet nog een event komen (Apple lanceert nooit producten te kort voor de feestdagen en dit event is al vrij laat). Dus dat 'baanbrekende' product moet vandaag aangekondigd worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PWM
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

PWM

Misschien een leuk stuk voor Aziaten, maar dit gaat echt nergens over. Een gemiddelde hand komt echter veel verder dan dat. Ik heb zelf een 4.3 inch scherm en kan met mijn duim gewoon alles aanraken. Dit is echt een stukje geschreven met de bewijslast omgekeerd, een reden verzinnen bij een ontwerp. Mijn vriendin (zeer normale handen) kan op de Desire HD ook overal makkelijk bij.

Ik ben wel benieuwd vanmiddag, en dan vooral naar de release datum :) Ik vlieg volgende week voor een weekje naar de US, dus als hij binnen nu en 2 weken in de winkel ligt (wat er ook gaat komen), zou ik hem mee kunnen nemen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nou ik hoop eigenlijk dat de tijd snel gaat, want nu ik zag dat BBM toch naar iPhone en Android gaat komen, en ik momenteel een iPhone 4, en BB 9900 heb zit ik toch echt te hopen dat de iPhone 5: 1: meer open, 2: groter, 3: dunner gaat worden.

de iPhone 4 was mooi, maar het mag van mij nog mooier! Maar simpele dingen zoals een iets meer open os (file browser) en niet iPhones voor alles zou ik wel erg fijn vinden.

ik kocht de BB 9900 voor het toetsenbord, maar als de iPhone 5 mooi gaat worden en ik kan er BBM op draaien heb ik niet perse meer een reden om de BB 9900 te houden.

maar we zien het vanavond wel.. heb eigenlijk helemaal geen zin om te wachten maar moet wel.
Maar vooral vanwege de software. De geruchten over volledige FaceBook-integratie beginnen alleen maar sterker te worden. De assistant zou écht game- danwel world-changing zijn. En iOS5 schijnt nog wat extra toevoegingen te krijgen die niet eerder zijn aangekondigd. (Wat ook de verklaring zou zijn voor het nog niet releasen van de GM).
Dit hoop ik zooo!

[ Voor 21% gewijzigd door Verwijderd op 04-10-2011 11:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Unbreukable
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 12-09 16:32
Wat moet je nog met BBM als je iMessage hebt... oh wacht, er zijn natuurlijk ook nog blackberry gebruikers...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobbieB
Verwijderd schreef op dinsdag 04 oktober 2011 @ 11:38:
Nou ik hoop eigenlijk dat de tijd snel gaat, want nu ik zag dat BBM toch naar iPhone en Android gaat komen, en ik momenteel een iPhone 4, en BB 9900 heb zit ik toch echt te hopen dat de iPhone 5: 1: meer open, 2: groter, 3: dunner gaat worden.

de iPhone 4 was mooi, maar het mag van mij nog mooier! Maar simpele dingen zoals een iets meer open os (file browser) en niet iPhones voor alles zou ik wel erg fijn vinden.

ik kocht de BB 9900 voor het toetsenbord, maar als de iPhone 5 mooi gaat worden en ik kan er BBM op draaien heb ik niet perse meer een reden om de BB 9900 te houden.

maar we zien het vanavond wel.. heb eigenlijk helemaal geen zin om te wachten maar moet wel.
Dan ga je er dus vanuit dat Apple BBM toe staat. En ondanks dat bv. Whatsapp wel in de App-store staat denk ik dat ze BBM gaan weigeren; puur omdat het een directe concurrent is.

En meer 'open' gaat niet gebeuren. De file-system wijzigingen in iOS (iCloud e.d.) zijn al bekend namelijk en ik verwacht niet dat Apple hier iets drastisch gaat veranderen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• loeberce
Als je door het aanbieden van BBM juist mensen overhaalt naar de iPhone is het voor Apple wel voordelig. Voor RIM juist weer niet, want die raken klanten kwijt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

loeberce schreef op dinsdag 04 oktober 2011 @ 11:45:
Als je door het aanbieden van BBM juist mensen overhaalt naar de iPhone is het voor Apple wel voordelig. Voor RIM juist weer niet, want die raken klanten kwijt.
Dit dus.
RobbieB schreef op dinsdag 04 oktober 2011 @ 11:44:
[...]

Dan ga je er dus vanuit dat Apple BBM toe staat. En ondanks dat bv. Whatsapp wel in de App-store staat denk ik dat ze BBM gaan weigeren; puur omdat het een directe concurrent is.

En meer 'open' gaat niet gebeuren. De file-system wijzigingen in iOS (iCloud e.d.) zijn al bekend namelijk en ik verwacht niet dat Apple hier iets drastisch gaat veranderen.
Ik denk dat Apple juist een band met rim wel ziet zitten eigenlijk.
Rim is zakelijk + BES, iets wat Apple nu nog niet aanbied.. you never know.
Misschien gaan ze iMessage wel aan BBM koppelen net als ICQ en iChat toen die tijd.

[ Voor 55% gewijzigd door Verwijderd op 04-10-2011 11:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spl3ndr
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 09-03 07:53

[afbeelding]

Het zou geweldig zijn moest Apple vandaag een telefoon voorstellen met 4.2" scherm :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• B-Bandit
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 14-09 19:50
Verwijderd schreef op dinsdag 04 oktober 2011 @ 11:38:

[...]

Dit hoop ik zooo!
Lichtelijk offtopic, maar ik kan het niet laten aangezien je aangeeft net de 9900 gekocht te hebben. Welk toestel vind je fijner werken, iPhone of 9900?

Wij mogen over een maandje kiezen uit de nieuwe iPhone of de BB. Denk dat het de iPhone gaat worden ivm het gebrek aan apps voor de BB, aangezien ik hem prive ook ga gebruiken.

Psn=Boobybandit - i7 8700K | Asus Prime Z370-A | Corsair Vengeance 16GB DDR4 @3200Mhz| AORUS GTX 1080TI 11Gb Extreme edition | Logitech Z-5400 | Corsair 750W | ASUS PB 279Q

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Shailesh schreef op dinsdag 04 oktober 2011 @ 11:58:
[...]

Lichtelijk offtopic, maar ik kan het niet laten aangezien je aangeeft net de 9900 gekocht te hebben. Welk toestel vind je fijner werken, iPhone of 9900?

Wij mogen over een maandje kiezen uit de nieuwe iPhone of de BB. Denk dat het de iPhone gaat worden ivm het gebrek aan apps voor de BB, aangezien ik hem prive ook ga gebruiken.
Ligt er aan welk gebied :).

Voor E-mail, Sms, chatten, wint de BB 9900 echt alles (ook tegenover de 9780 want die heb ik ook).
Voor internetten, apps, en dat soort dingen wint de iPhone 4 makkelijk.

Verder is de 9900 super gevoelig, mijne was al naar 4 weken kapot ivm in achterbroekzak + er op gaan zitten.
Dat zal met je iPhone nooit gebeuren.

Op de iPhone 4 typ ik vaak mis, maar een groter scherm kan hierbij de uitkomst zijn.
Als je de telefoon normaal heb (iPhone 4) vind ik het toetsenbord te klein om normaal een e-mailtje te kunnen typen.
Als ik hem omdraai vind ik hem te groot om lekker in mijn handen te houden.

Misschien een iPhone met BB9900 layout? :)

De reden waarom ik de iPhone heb is simpel, voor BB zijn er bijna geen apps.. van alle apps die ik op iPhone draaide heb ik maar een paar kunnen vinden op de Bold, en die werken niet zo fijn als ik heb op de iPhone.

Begrijp mij niet verkeerd, alle 2 de toestellen zijn geweldig! Maar voor "fun" factor zou ik de iPhone 4/5 kiezen.

Wat ik overigens een groot nadeel vind van de iPhone tegenover de BB is de camera.
Bij BB klik ik op knop en kan direct foto maken, bij iPhone open ik de app.. krijg ik dat gesloten schermpje van dat de camera opstart en dan pas kan ik een foto maken.
Gevolg is dat ik het moment al had gemist.. terwijl op de BB heb je dat probleem niet.
Voordeel van de iPhone is dan weer de front camera (ook al is hij niet goed) handig voor foto's van jezelf (ja ben eidel).

Het is een persoonlijke voorkeur voor iedereen, ik heb zelf mbp, ipad, iphone, base station enz..
Maar internetten op je iPhone is zoveel fijner (ook inzoomen enz) maar als je veel typt, email, sms, enz vind ik de Bold veel fijner.

Maar een van de redenen waarom ik de Bold er bij heb is wegens BBM.. iedereen die ik ken heeft BBM en whatsapp vinden ze niet zo fijn.. als BBM toch naar iOS gaat komen dan wil ik best mijn BB meer thuis laten want het gaat mij vooral om BBM.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ZeRoC00L
  • Registratie: Juli 2000
  • Niet online
loeberce schreef op dinsdag 04 oktober 2011 @ 11:45:
Waarschijnlijk zul je voor BBM op de iPhone een licentie bij RIM moeten kopen voor je BES server, dus RIM heeft er wel baat bij.

[*] Error 45: Please replace user
Volg je bankbiljetten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• loeberce
Maar weegt dat op tegen minder verkoop van telefoons? Betekent namelijk ook dat de iPhone zakelijk ook ineens interessant(er) wordt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

loeberce schreef op dinsdag 04 oktober 2011 @ 12:13:
Maar weegt dat op tegen minder verkoop van telefoons? Betekent namelijk ook dat de iPhone zakelijk ook ineens interessant(er) wordt.
Als jij zakelijk veel e-mails typt blijft de bold naar mijn mening fijner :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lux

lux

En nu gaat de iPhone BB vergelijking weer op ... On topic please!

 MacBook Air 13" | Canon EOS Digital 400D | Canon EF-S 17-85 mm f4.0/5.6 IS USM + Zonnekap | Grip BG-E3

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Underworld
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 29-08 12:57

Underworld

+1 Inzichtvol

Het is zelfs zo goed dat ik het eigenlijk wel een twitter/FB bericht waard vind :)

“Victorious warriors win first and then go to war,
while defeated warriors go to war first and then seek to win”
― Sun Tzu, The Art of War

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lowfi
Ja? Voordat apple met een statement naar buiten komt waarin ze zelf onderbouwen dat 3.5 inderdaad beter is blijft dit fanboy gewauwel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• posttoast
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 00:01
lowfi schreef op dinsdag 04 oktober 2011 @ 12:44:
Ja? Voordat apple met een statement naar buiten komt waarin ze zelf onderbouwen dat 3.5 inderdaad beter is blijft dit fanboy gewauwel.
Fanboy gewauwel is een beetje overdreven denk ik. De persoon die dit claimt loopt nu met een Android telefoon rond omdat hij wel eens wil kijken wat er nou eigenlijk lekkerder werkt. Op dit front vindt hij de iPhone fijner.

omniscale.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Unbreukable
Mwah, voor mij is het touch oppervlak van de iphone eigenlijk altijd perfect geweest en van mij hoeft het ook niet groter. In mijn geval is het inderdaad zo dat ik mijn iPhones altijd met 1 hand heb kunnen bedienen daar waar dat mij met een S2 niet lukt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lux

lux

Waarom is er eigenlijk geen poll wat betreft de/het verwachte toestel/len 8) (verschillende mogelijkheden) ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fsfikke
  • Niet online

fsfikke

* * * *

Omdat ik niemand iets nuttigs kan melden over wat het gaat worden. Dus wat heeft een poll dan voorn nut?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• loeberce
Misschien een poll over de gewenste upgrade? 4" scherm, A5 processor, hogere resolutie, meer geheugen (intern/extern), betere camera etc?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pablo
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 11-09 16:33

Pablo

Rito pls

denk dat 5,5uur van te voren een poll op zetten geen zin meer heeft :p

For certain ye have to be lost to find somethin that can't be found.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gunner
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online

Gunner

Invincibles

Wat let je om zelf een poll te maken? :?

Still warm the blood that courses through my veins. | PvOutput | ARSENAL FC

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• loeberce
Poll: Wat zie je het liefst verbeterd met de introductie van de nieuwe iPhone?
A5 processor
Groter scherm
Hogere schermresolutie
Meer extern geheugen (64 GB)
Meer intern geheugen
Voice Control
iOS 5
Facebook integratie
Uitwisseling met Blackberry (BMM)
Betere camera
Nieuw ontwerp behuizing
Tussenstand:
Afbeeldingslocatie: http://poll.dezeserver.nl/results.cgi?pid=375383&layout=1&sort=prc
Ook een poll maken? Klik hier

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zware Unit
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 31-08 10:48
Specs zijn wel duidelijk, maar de grote vraag is natuurlijk: iPhone 4S of iPhone 4S en iPhone 5 :*)

... all gonna wonder how you ever thought you could live so large and leave so little for the rest of us...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ZpAz
Gokwezen voor nieuwe behuizing.

Veel van die punten komen zo en zo wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lux

lux

Kan deze poll toegevoegd worden aan de TS?

Poll: Wat zal Apple aankondigen tijdens de keynote vanavond?
Enkel iPhone 5 (nieuw design, betere specs)
Enkel iPhone 4S (zelfde design iPhone 4)
iPhone 4S en iPhone 5
iPhone 4 (8GB) en iPhone 4S
iPhone 4 (8GB), iPhone 4S en iPhone 5
Tussenstand:
Afbeeldingslocatie: http://poll.dezeserver.nl/results.cgi?pid=375387&layout=6&sort=prc

[ Voor 4% gewijzigd door lux op 04-10-2011 14:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PBP

PBP

Weer cases van iPhone 5 opgedoken.
Toch vreemd dat sommige casemakers lijken te gokken op een iPhone5. Waarop baseren ze dat vraag ik me altijd af :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gamebuster
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 01-08 10:05
PBP schreef op dinsdag 04 oktober 2011 @ 14:10:
Weer cases van iPhone 5 opgedoken.
Toch vreemd dat sommige casemakers lijken te gokken op een iPhone5. Waarop baseren ze dat vraag ik me altijd af :D
mooie gratis reclame :P

gewoon iphone 5 hoesje ipv iphone 4 hoesje neertypen en iedereen linkt naar je site.

Let op: Mijn post bevat meningen, aannames of onwaarheden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PBP

PBP

Gamebuster schreef op dinsdag 04 oktober 2011 @ 14:11:
[...]

mooie gratis reclame :P

gewoon iphone 5 hoesje ipv iphone 4 hoesje neertypen en iedereen linkt naar je site.
Ja oke, maar ik zal achteraf denken als er geen iPhone5 komt. Dat die site dus niet betrouwbaar is. Blijft een apart iets, dat cases maken op de gok :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gamebuster
loeberce schreef op dinsdag 04 oktober 2011 @ 13:52:
Poll: Wat zie je het liefst verbeterd met de introductie van de nieuwe iPhone?
A5 processor
Groter scherm
Hogere schermresolutie
Meer extern geheugen (64 GB)
Meer intern geheugen
Voice Control
iOS 5
Facebook integratie
Uitwisseling met Blackberry (BMM)
Betere camera
Nieuw ontwerp behuizing
Tussenstand:
[afbeelding]
Eigenlijk vind ik de iPhone 4 prima zo qua hardware. Snap niet dat er een nieuw design gewenst wordt; ik vind de iPhone 4 erg mooi.

Dan maar iOS 5.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gamebuster
PBP schreef op dinsdag 04 oktober 2011 @ 14:13:
[...]

Ja oke, maar ik zal achteraf denken als er geen iPhone5 komt. Dat die site dus niet betrouwbaar is. Blijft een apart iets, dat cases maken op de gok :+
site niet betrouwbaar? gewoon een "typefout". Gebeurt wel vaker in webwinkels. Heeft weinig verder met de betrouwbaarheid te maken lijkt mij.

Als ik een cases-winkel had, had ik 't wel geweten hoor :P

Eventjes wat product-records copy/paste en 4 naar 5 veranderen.

[ Voor 13% gewijzigd door Gamebuster op 04-10-2011 14:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PBP

PBP

Gamebuster schreef op dinsdag 04 oktober 2011 @ 14:14:
[...]

site niet betrouwbaar? gewoon een "typefout". Gebeurt wel vaker in webwinkels. Heeft weinig verder met de betrouwbaarheid te maken lijkt mij.
Typfout, verkeerde tekst, 'coming soon'. Plaatje aangepast (aluminium achterkant). Dan ga ik daar geen case bestellen als het blijkt dat ze maar wat uit hun duim zuigen.

Ik vraag me alleen af zoals die chinese casemakers, of dat niet veel geld kost om puur op de gok die cases te maken. Net als met die iPhone nano toen |:( , aparte business ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Beatboxx
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 26-10-2022

Beatboxx

Certified n00b

Ik las net op 9to5mac dat er wel een livestream komt richting de UK, voor Europese journalisten. Zou een journalist deze doorsturen het www op?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bloemstukje
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 14-09 11:24
Livestream is altijd beschikbaar, Apple medewerkers in alle landen kunnen gewoon meekijken op het HQ van desbetreffende land :)

gewoon nee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pablo

Pablo

Rito pls

SanderPS3 schreef op dinsdag 04 oktober 2011 @ 14:20:
Livestream is altijd beschikbaar, Apple medewerkers in alle landen kunnen gewoon meekijken op het HQ van desbetreffende land :)
Bron ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Beatboxx

Beatboxx

Certified n00b

Maar waar zal die beschikbaar zijn voor ons?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• crazylegs
  • Registratie: Augustus 2005
  • Nu online
Beatboxx schreef op dinsdag 04 oktober 2011 @ 14:20:
niet

https://www.facebook.com/hbbsebas2023

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pablo

Pablo

Rito pls

Kan ik een live-uitzending vanuit de zaal bekijken?

De afgelopen jaren heeft Apple slechts twee keer een live videostream vanuit de zaal aangeboden. Alle andere keren moest je vertrouwen op liveblogs vanuit de zaal. De video-opname kwam pas een paar uur later beschikbaar op de website van Apple. Ook deze keer zal er géén officiële livestream vanuit de zaal zijn. Wellicht dat er bloggers zijn die proberen om via Ustream of Qik een videostream uit te zenden, maar de kwaliteit zal niet optimaal zijn. De snelste manier om op de hoogte te zijn, is om de liveblogs te volgen vanuit de zaal.

Liveblogs zijn onder andere te vinden bij:

Engadget
This is my next
Apple Insider
MacRumors Live
Slashgear

Apple heeft inmiddels definitief aangegeven dat er GEEN live videostream vanuit de zaal zal zijn.

[ Voor 7% gewijzigd door Pablo op 04-10-2011 14:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sorbo
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 14-09 20:32

Sorbo

Uw hulp in huis!

Beatboxx schreef op dinsdag 04 oktober 2011 @ 14:20:
Video zal waarschijnlijk lastig worden, maar de liveblogs van Thisismynext en Engadget zijn aardig goed te volgen. Plus, je kunt rustig teruglezen als je effe koffie gaat pakken ofzo :)

Bovendien kan ik in college ook meelezen :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Beatboxx

Beatboxx

Certified n00b

Waarom niet? Er zal toch wel een gek zijn die 'm het www op stuurt?
Sorbo schreef op dinsdag 04 oktober 2011 @ 14:22:
[...]

Video zal waarschijnlijk lastig worden, maar de liveblogs van Thisismynext en Engadget zijn aardig goed te volgen. Plus, je kunt rustig teruglezen als je effe koffie gaat pakken ofzo :)

Bovendien kan ik in college ook meelezen :+
Heb je om 7 uur college???

[ Voor 74% gewijzigd door Beatboxx op 04-10-2011 14:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pablo

Pablo

Rito pls

Beatboxx schreef op dinsdag 04 oktober 2011 @ 14:22:
ja

Apple zal de conferentie online zetten.
wanneer is dacht ik niet bekend .
maar voorgaande jaren was die 2 tot 3 uur later

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SquareOne
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 08:32
Beatboxx schreef op dinsdag 04 oktober 2011 @ 14:22:

[...]

Heb je om 7 uur college???
Ik had eigenlijk ook college vandaag van 18:45 tot 20:30. Gelukkig was datzelfde college gisterenavond ook al en heb ik dus vanavond vrij kunnen nemen voor de Keynote 8) :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PBP

PBP

Reactie op Macrumors
The '1'[on the phone icon used in the invites] will be when Tim Cook is presenting, Steve calls him from home, Tim reaches in his pocket and pulls out the brand new redesigned iPhone 5, and Steve introduces it through FaceTime.
Dat zou echt briljant zijn :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sluuz
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 12-09 19:39
De vorige keynote kon ik ook live volgen via een videostream die ergens opduikelde. Was natuurlijk matige kwaliteit en viel soms weg, maar wel leuker dan een liveblog. Was trouwens gefilmd door iemand in de zaal (dus niet de officiele video opname van Apple)

[ Voor 10% gewijzigd door Sluuz op 04-10-2011 15:33 ]

PSN: Sluuz

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Unbreukable
Sluuz schreef op dinsdag 04 oktober 2011 @ 15:33:
De vorige keynote kon ik ook live volgen via een videostream die ergens opduikelde. Was natuurlijk matige kwaliteit en viel soms weg, maar wel leuker dan een liveblog. Was trouwens gefilmd door iemand in de zaal (dus niet de officiele video opname van Apple)
Ja en die werd toen halverwege uit de zaal verwijderd...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lux

lux

Herinner je je dan ook toevallig nog of je slechts de helft van de keynote hebt kunnen volgen :+
Unbreukable schreef op dinsdag 04 oktober 2011 @ 15:34:
[...]

Ja en die werd toen halverwege uit de zaal verwijderd...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Unbreukable
lux schreef op dinsdag 04 oktober 2011 @ 15:44:
Herinner je je dan ook toevallig nog of je slechts de helft van de keynote hebt kunnen volgen :+

[...]
Ja, wel met live video...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CLB
  • Registratie: Oktober 2004
  • Niet online
* CLB is wel beetje excited over vanavond... Nieuwe iPhone(s) / nieuwe iPod Touch?
Apple TV en dergelijke kan me gestolen worden.. En uiteraard benieuwd naar iOS 5, ook mooi =)

Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tomtom137
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 28-07 14:33
Exited? Ga je de deur uit? :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CLB
  • Niet online
Wat? :9

Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hahn
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 14-09 01:12
Dat je exited bent. Wat iets anders is dan excited.

The devil is in the details.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CLB
  • Niet online
Uhm staat er toch ook :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gediminas
  • Laatst online: 08-09 21:36

Gediminas

recovering stagiair marketing
Exited ->Excited

Ontopic: Ik wacht vooral op de nieuwe iPhone en de lanceerdatum van iOS5. En natuurlijk hoe meneer Cook het gaat doen!!!

[ Voor 10% gewijzigd door Gediminas op 04-10-2011 15:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tomtom137
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 28-07 14:33
Naarmate de Keynote nadert, neemt de slowchat ook toe...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Petervanakelyen
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 30-04 12:52
Ik ben toch ook wel een beetje benieuwd naar het event vanavond :+ Ik ben helemaal geen Apple fanboy (en een Android gebruiker) maar de Apple PR-afdeling doet het goed :)

[ Voor 6% gewijzigd door Petervanakelyen op 04-10-2011 15:56 ]

Somewhere in Texas there's a village missing its idiot.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrAcid
  • Registratie: April 2006
  • Niet online
Is er niet een mooie app voor op mijn iPad om dit lekker te volgen vanaf te bank? :) Of een goeie website die daarvoor geoptimaliseerd is?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Unbreukable
volgens mij heeft ATD een twitterfeed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CLB
  • Niet online
R.plas schreef op dinsdag 04 oktober 2011 @ 14:22:
Liveblogs zijn onder andere te vinden bij:

Engadget
This is my next
Apple Insider
MacRumors Live
Slashgear

Apple heeft inmiddels definitief aangegeven dat er GEEN live videostream vanuit de zaal zal zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Beatboxx

Beatboxx

Certified n00b

Ik ga de livestream downloaden op mn iPhone en morgen tijdens school eens lekker bekijken=D Ik ga denk ik gewoon de hele avond twitter volgen, dit topic, iPhoneclub, Appleinsider, Engadet, macrumours etc =D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Uniciteit
  • Registratie: Maart 2010
  • Niet online

Uniciteit

1+1 is niet altijd 2

Engadget lijkt mij de beste liveblog. Ik vind het daar erg overzichtelijk en plaatsen ook vaak veel foto's.

One More Thing met die live shows is ook wel wat, maar loop je altijd net een minuutje of twee achter op de feiten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rammes
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 08:18

rammes

koekebakker 1e klas

Uniciteit schreef op dinsdag 04 oktober 2011 @ 16:04:
Engadget lijkt mij de beste liveblog. Ik vind het daar erg overzichtelijk en plaatsen ook vaak veel foto's.

One More Thing met die live shows is ook wel wat, maar loop je altijd net een minuutje of twee achter op de feiten.
omt/iphone is leuk mits de techniek mee zit :P. en ze een beetje vlot doorpraten.

Ik zou het doen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kecin
  • Registratie: Juli 2004
  • Niet online

Kecin

Je keek.

Jammer van de livestream, maargoed. Ik denk dat ik T.net maar in de gaten houdt, neem aan dat de frontpage ook vrij snel is met bijwerken van nieuwe producten? Is er ook nog redactie van T.net in de zaal eigenlijk?

I am not a number, I am a free man! Geld over? Check m'n V&A

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ZpAz
Engadget, dit topic en twitter, dat voldoet wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lux

lux

Herinneren jullie zich deze nog?

http://www.macrumors.com/...ecause-of-a5-heat-issues/

Ik weet niet of ik mij tot het kamp van de believers of non-believers moet rekenen
-> Ik speel op veilig en kies toch iPhone 4S :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fsfikke
  • Niet online

fsfikke

* * * *

Als je bedenkt hoeveel problemen ze hadden met een kleurtje :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rinkel
  • Registratie: September 2002
  • Nu online
Wat is er aan de hand, al 8 minuten geen berichtje!! Niet eens n porretje!

Spannend!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NotSoSteady
  • Laatst online: 03:14
Laten we hopen dat ze met de iPhone 5 komen, al geloof ik er niet echt in. Zo'n gare personal assistant heb ik al helemaal niks mee, en die zal wel de komende 10 jaar wel alleen in het Engels beschikbaar zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ejsp
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 12-09 14:52
Petervanakelyen schreef op dinsdag 04 oktober 2011 @ 15:55:
Ik ben toch ook wel een beetje benieuwd naar het event vanavond :+ Ik ben helemaal geen Apple fanboy (en een Android gebruiker) maar de Apple PR-afdeling doet het goed :)
Precies hetzelfde bij mij. Ik heb 'vroeger' wat iPods (mini, nano, touch) versleten, maar verder kunnen Apple producten me niet echt boeien.
Toch vind ik het altijd mooi om events als deze te volgen, puur om te zien op welke manier Apple z'n nieuwe producten aankondigd. Hopen dat dat unieke een beetje bewaard blijft, nu Steve Jobs het zelf niet meer presenteert.
Pagina: 1 ... 4 ... 21 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Apple zal waarschijnlijk nieuwe producten aankondigen. Als je hierover een topic wilt openen, neem dan voordat je aan de slag gaat contact op met een moderator. Dit voorkomt dat meerdere mensen aan een topic over hetzelfde product werken (dat zou immers zonde zijn).