Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tharulerz
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 10-04 05:16
Verwijderd schreef op maandag 03 oktober 2011 @ 17:53:
[...]

Dat 3G duidde niet op het nummer ;). Dat was toen specifiek voor het 3G gebeuren. Oorspronkelijk is en was het de iPhone 2 met iOS 2.. Vervolgens de iPhone 3GS met iOS 3... iPhone 4 met iOS 4..

Oh wacht.. ;)
Als de 3G toen niet duidde op het nummer, dan hoeft de iPhone 4S toch ook niet te wijzen op het nummer? :)

Je logica slaat nergens op, er is immers ook geen verband tussen versie nummers en marketing namen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bloemstukje
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 11:24
zap8 schreef op maandag 03 oktober 2011 @ 17:44:
[...]

Niet mee eens. De verkoop van de Touch stagneert al een hele poos.Het grootste deel van de doelgroep haalt tegenwoordig voor dezelfde prijs of minder een Android mobieltje, waar ook spelletjes, filmpjes en muziek op te spelen is. Ik blijf bij m'n verwachting dat de Touch met iets dikker design (teardrop) + 3G de klapper gaat worden en dat de prijs ook heel laag gaat worden.

Voor de serieuzers gebruikers blijft de iPhone 4 of 4s aantrekkelijker vanwege meer geheugen, snelheid en superieure camera.
Ja een Touch met 3G kan ik me wel voorstellen (denk aan de iPad), maar met belfunctie eigenlijk niet. Als ze echt willen besparen op de kosten bij zo'n touch dan moeten er onderdelen uit, en dat is totaal non-Apple. Als je het vergelijkt met de computers; alle computers hebben Bleutooth, WiFi, Thunerbolt (de nieuwe modellen, zelfs de Mac Mini), Laptop's allemaal key-verlichting, toetsenborden standaard allemaal draadloos etc etc. Dus Apple is wel; alles of niets. Ze zullen dus niet snel een budget phone gaan maken die de helft van de features mist. En een telefoon maken waar minder wist op zit gaan ze ook niet doen. Als het niet heel veel geld in het laatje brengt dan verkopen ze het liever niet. Dit is de reden dat de MacBook eruit is gegaan, en ook de reden dan de XServer eruit is gegaan etc etc.

gewoon nee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Tharulerz schreef op maandag 03 oktober 2011 @ 18:02:
[...]

Als de 3G toen niet duidde op het nummer, dan hoeft de iPhone 4S toch ook niet te wijzen op het nummer? :)

Je logica slaat nergens op, er is immers ook geen verband tussen versie nummers en marketing namen.
3G stond nog ergens voor, namelijk dat die iPhone dus 3G had terwijl de iPhone 1 het niet had.... waar staat 4S voor?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CLB
  • Registratie: Oktober 2004
  • Niet online
Voor 4SPEED net als de 3GS

Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ZpAz
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 13-09 14:38
Ik zeg dat het voor simple staat. Een simpelere versie van de iPhone 4, dan komt er ook nog een 5 naast... :+

Tweakers Time Machine Browser Extension | Chrome : Firefox

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

We zullen het morgen zien!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fiber
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 13:13

Fiber

Beaches are for storming.

Ik denk dat ze gauw van die 4 af willen. 4 is het ongeluksgetal in o.a. China.

Keep your wits sharp, your heart open and your gun loaded. And never mess with mother nature, mother in-laws and, mother freaking Ukrainians.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hahn
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 01:12
Gauw? De iPhone 4 is er langer dan elke voorgaande iPhone er was, voordat er een nieuwe kwam :P

[ Voor 17% gewijzigd door Hahn op 03-10-2011 18:12 ]

The devil is in the details.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Beatboxx
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 26-10-2022

Beatboxx

Certified n00b

We kunnen wel blijven raden, maar niemand zal het weten tot morgen. Zou er nog een apart topic komen voor bespreken van wat er écht is, en linkjes naar livestreams ed of doen we dat hier?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hahn
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 01:12
Daar lijkt me dit topic prima geschikt voor.

The devil is in the details.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BastiaanCM
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 16:16
Ik ben zeer geinteresseerd. Helaas staat er in de topicstart (NOG) geen informatie omtrent tijd (Amsterdam pls) of livestreams. Iemand toevallig informatie >?

Verder : ik ben niet zo van het gissen en discussieren over/naar een product dat over een paar uurtjes aangekondigd word. :F

[ Voor 29% gewijzigd door BastiaanCM op 03-10-2011 18:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PBP
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 18:23

PBP

BastiaanCM schreef op maandag 03 oktober 2011 @ 18:16:
Ik ben zeer geinteresseerd. Helaas staat er in de topicstart (NOG) geen informatie omtrent tijd (Amsterdam pls) of livestreams. Iemand toevallig informatie >?

Verder : ik ben niet zo van het gissen en discussieren over/naar een product dat over een paar uurtjes aangekondigd word. :F
19:00 uur, geen livestream waarschijnlijk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Beatboxx

Beatboxx

Certified n00b

BastiaanCM schreef op maandag 03 oktober 2011 @ 18:16:

We starten 19:00 nederlandse tijd\

EDIT: Spuit11

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Greatsword
  • Registratie: Februari 2010
  • Niet online

Greatsword

"...Terra Incognita..."

Of je wacht lekker tot rond middernacht om de Keynote te bekijken op Apple's website. Zo'n presentatie geeft toch altijd net iets meer indruk.

“…There is nothing either good or bad, but thinking makes it so…”

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CLB
  • Niet online
Yes dat is zeker waar, maar ik vind het altijd heerlijk om hier lekker te sleuren en te hangen..
Beetje websites zoals Tweakers / Engadget en dergelijke volgen en lekker meeblaten hierzo =)

Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bn326160
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 08-09 12:17
Destianto schreef op maandag 03 oktober 2011 @ 18:31:
Of je wacht lekker tot rond middernacht om de Keynote te bekijken op Apple's website. Zo'n presentatie geeft toch altijd net iets meer indruk.
Alsof je al het nieuws niet meteen op alle frontpages zal zien, daar gaat je spanning ;)

🤞🏻

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Knopsje
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 18:30
Het is dus ook de kunst je vanaf 19:00 compleet af te sluiten voor elke vorm van nieuws ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cap
  • Registratie: Juli 2000
  • Niet online

Cap

Ach, ik denk dat je het nieuws op de site van de lokale breiclub met weinig risico op iPhone spoilers tot je kan nemen hoor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sacaji
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 16:01
Zou het prima vinden als het de look is van de iPhone 4 op het moment maar dan met een 4" scherm, Dual-core processor en een 8mp Camera. Heb nog een contract voor 8 maanden, Blackberry is toevallig net stuk gegaan. Dan wil ik vervroegd verlengen of los kopen met de nieuwe iPhone. Bring it on!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• robbinonline
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 13-09 17:37
De laatste geruchten zijn dat Steve toch aanwezig is !!
http://www.iphoneclub.nl/...ts-talk-iphone-evenement/

Ga niet uit van het haalbare, maar van het denkbare

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PBP

PBP

Lijkt mij zeer onwaarschijnlijk, als je de laatste foto's van Steve ziet kan hij amper op zn benen staan en zit in een rolstoel :/ . Overigens word het op andere sites ook weer ontkent.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• We.are.cake
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 13-09 11:18
PBP schreef op maandag 03 oktober 2011 @ 18:56:
[...]

Lijkt mij zeer onwaarschijnlijk, als je de laatste foto's van Steve ziet kan hij amper op zn benen staan en zit in een rolstoel :/ . Overigens word het op andere sites ook weer ontkent.
Graag een linkje naar deze 'foto's'. De laatste keer dat ik dit soort foto's zag was nog voor de iPad 2 aankondiging.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PBP

PBP

We.are.cake schreef op maandag 03 oktober 2011 @ 19:00:
[...]

Graag een linkje naar deze 'foto's'. De laatste keer dat ik dit soort foto's zag was nog voor de iPad 2 aankondiging.
Het was na de iPad2 aankondiging. Bij de iPad2 aankondiging zag hij er al slecht uit. Maar de foto's van eind augustus zag hij er nog slechter uit. Ik ga de foto's hier niet plaatsen, google maar

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iNickx
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 09-06 11:08
Helaas:

http://kish.in/steve-jobs-is-very-sick/

Of de foto's kloppen, het is allemaal erg glossy.

You can't control the wind, but you can adjust your sails.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PBP

PBP

Ja er waren nog meer foto's dat hij in een rolstoel zat, en ook daar zag hij er erg ziek uit. Lijkt me dus niet dat hij morgen aanwezig is. Hij is niet voor niets teruggetreden als CEO.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Beatboxx

Beatboxx

Certified n00b

Hij zal denk ik wel iets zeggen via Facetime oid, maar fysiek aanwezig denk ik niet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• exelletor
  • Laatst online: 12-09 22:10
Ik denk gewoon een 4S/4B/4N ding met specs van de iPhone 4, alleen dan met goedkopere materialen(o.a. de scherm van iTouch 4), 8GB en 3.2MP camera, maar wel met een prijskaartje van 300EUR. En dan een iPhone 5 ding met goede specs. En verder ook gewoon een nieuwe iPod Nano, Touch and Classic. Shuffle moet ook wel komen, maar daar twijfel ik aan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PBP

PBP

Is het scherm van de iPod Touch heel anders dan die van de iPhone4? Is toch ook gewoon hetzelfde retina scherm, of heb ik het mis? Laatste geruchten van de iPod classic zijn dat hij er helemaal uit gaat. Klinkt wel logisch aangezien hij al een tijd geen refresh heeft gehad en er meer Touches worden verkocht.

Ik denk dat de huidige iPhone4 het nieuwe budgetmodel word. En er een nieuwe 4S naast komt met de A5+1gb ram. Blijf het vreemd vinden dat er nog niks uitgelekt is over een iPhone5 maar juist wel over die 4S. Maar met Apple weet je het nooit ;)

Apple will NOT stream tomorrow’s iPhone event
http://9to5mac.com/2011/1...m-tomorrows-iphone-event/

[ Voor 11% gewijzigd door PBP op 03-10-2011 19:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DexterDee
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 12-09 17:18

DexterDee

I doubt, therefore I might be

iNickx schreef op maandag 03 oktober 2011 @ 19:07:
Helaas:

http://kish.in/steve-jobs-is-very-sick/

Of de foto's kloppen, het is allemaal erg glossy.
Die foto's zijn gemanipuleerd en hartstikke nep -> http://i.imgur.com/WV5Y0.jpg

Klik hier om mij een DM te sturen • 3245 WP op ZW

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CLB
  • Niet online
Tsjaa niet bijster interessant of groot nieuws imho, volg gewoon wat nieuwssites met foto's en klaar

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jip_86
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 17:13
Praetextatus schreef op maandag 03 oktober 2011 @ 10:36:
[...]

Dit is überhaupt niet mogelijk omdat zo de ipod touch gecanibailiseerd wordt. De goedkoopste iphone zal, net als de huidige goedkoopste minimaal 350-400 euro gaan kosten.
Kan best dat ze er een telefoonchippie in duwen. Een Wifi + 3G (4S) en dan mogelijk nog een Wifi iPod touch is opzich niet heel raar. Tablets verkoop je immers ook met en zonder 3G. Prijsniveau kan je dan rond de 300-400 zetten.

De iPhone 4 zou dan doorontwikkeld kunnen worden tot de iPhone 5 met het huidige priijsniveau.

Verder is het volgens mij niet heel raar als Steve Jobs wel in de zaal is. Hij heeft nog steeds ergens een functie (raad van commissarissen?), en in die hoedanigheid zal het niet heel raar zijn als je op de voorste rij zit ergens.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PBP

PBP

CLB schreef op maandag 03 oktober 2011 @ 19:45:
[...]

Tsjaa niet bijster interessant of groot nieuws imho, volg gewoon wat nieuwssites met foto's en klaar
Was te verwachten inderdaad, maar nu geeft Apple het zelf in ieder geval aan.
DexterDee schreef op maandag 03 oktober 2011 @ 19:42:
[...]

Die foto's zijn gemanipuleerd en hartstikke nep -> http://i.imgur.com/WV5Y0.jpg
Er zijn meer foto's in een rolstoel, die zijn zeker ook gefotoshopped :/ . Ook aan die foto met uitleg zie ik niet echt duidelijke photoshop tekenen. Foto is gewoon slechte kwaliteit/pixelig en overbelicht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DexterDee
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 12-09 17:18

DexterDee

I doubt, therefore I might be

Dat hij ziek is, valt moeilijk te ontkennen. Dat hij ernstig ziek is waarschijnlijk ook. Maar er zijn ook sensatiezoekers die de zaken mooier (of minder mooi) willen maken dan het in werkelijkheid is om de nieuwswaarde wat op te krikken.

Klik hier om mij een DM te sturen • 3245 WP op ZW

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoedje
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 13-09 08:05
PBP schreef op maandag 03 oktober 2011 @ 19:38:
Is het scherm van de iPod Touch heel anders dan die van de iPhone4? Is toch ook gewoon hetzelfde retina scherm, of heb ik het mis? Laatste geruchten van de iPod classic zijn dat hij er helemaal uit gaat. Klinkt wel logisch aangezien hij al een tijd geen refresh heeft gehad en er meer Touches worden verkocht.
Het scherm van de iPod touch heeft dezelfde resolutie. Maar het is TN scherm met een slechte kijkhoek en iets minder mooie kleuren t.o.v. het scherm van de iPhone en de iPad (beide IPS).

Overigens "interessant" interview met een mede-oprichter van Siri (maker van de voorloper van de spraakassistent):
Let me first say I have no knowledge of what Apple plans to do with the Siri purchase. I read the rumors just like everyone else and it appears that Apple is getting ready to reveal what it has done with Siri over the past year and a half (we were actually expecting it at WWDC). Make no mistake: Apple’s ‘mainstreaming’ Artificial Intelligence in the form of a Virtual Personal Assistant is a groundbreaking event. I’d go so far as to say it is a World-Changing event. Right now a few people dabble in partial AI enabled apps like Google Voice Actions, Vlingo or Nuance Go. Siri was many iterations ahead of these technologies, or at least it was two years ago. This is REAL AI with REAL market use. If the rumors are true, Apple will enable millions upon millions of people to interact with machines with natural language. The PAL will get things done and this is only the tip of the iceberg. We’re talking another technology revolution. A new computing paradigm shift.

"If you get up in the morning and think the future is going to be better, it is a bright day. Otherwise, it's not."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zap8
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 27-08 21:20

zap8

do ya wanna bump

Nu ook al geen live stream. Als je de geruchten volgt gaat het er steeds triester lijken. iPhone 4s zelfde design als de 4 maar sneller onder de motorkap en met betere camera. Alles draait nu al verdomde soepel op de 4 dus waarom heb je die snellere A5 nodig. Jawel voor Apple Assitant. Dus spraakbesturing die werkelijk revolutionair is. Spraakbesturing zit overigens ook al een hele poos in Android. Ik zie dat meer als een verkoop hype waar niemand het over een paar maanden meer over heeft...

Yes! I got Knowledge of Hidden Internet Powers

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CyBeR
  • Registratie: September 2001
  • Niet online

CyBeR

💩

Apple heeft meestal geen live stream. Vorig jaar wel opeens, naar ik meen als grootschalige test van hun streamingverhalen. Waar denk je dat het fenomeen liveblog vandaan komt?

[ Voor 17% gewijzigd door CyBeR op 03-10-2011 20:16 ]

All my posts are provided as-is. They come with NO WARRANTY at all.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rammes
  • Registratie: Juni 1999
  • Nu online

rammes

koekebakker 1e klas

CLB schreef op maandag 03 oktober 2011 @ 18:32:
Yes dat is zeker waar, maar ik vind het altijd heerlijk om hier lekker te sleuren en te hangen..
Beetje websites zoals Tweakers / Engadget en dergelijke volgen en lekker meeblaten hierzo =)
preciiiies. waarom heb je anders een communitie. ik kijk er al tijden naar uit en heb bewust vrij morgenavond. gezellig bak chips en fles cola erbij TOPAVOND. :D

Ik zou het doen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ieperlingetje
  • Registratie: September 2007
  • Niet online
rammes schreef op maandag 03 oktober 2011 @ 20:21:
[...]

preciiiies. waarom heb je anders een communitie. ik kijk er al tijden naar uit en heb bewust vrij morgenavond. gezellig bak chips en fles cola erbij TOPAVOND. :D
Ik ga niet zeggen dat het hier morgen een normale avond wordt, maar om er speciaal vrij voor te nemen? 8)7 :P

Tijdmachine | Nieuws trends

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fsfikke
  • Registratie: Maart 2003
  • Niet online

fsfikke

* * * *

De geruchten worden steeds wilder. Nu zou Sprint supposedly exclusieve rechten hebben op de iPhone 5 welke op WiMax werkt 8)7

Sprint Commits to Buying $20 Billion Worth of iPhones, To Get Redesigned iPhone 5 Exclusively?

http://online.wsj.com/art...04576603053795839250.html

[ Voor 9% gewijzigd door fsfikke op 03-10-2011 21:06 ]

Zijn spaties in de aanbieding ofzo? www.spatiegebruik.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ZpAz
Sprint stock 9% omlaag :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Geweldig! Koop je de iPhone 5 bij Sprint, ga je vervolgens bij AT&T gezellig shoppen voor een hoesje ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lux
  • Laatst online: 02-11-2024

lux

De grote vraag is: Wat zijn de alternatieven indien de iPhone 4S/5 teleurstelt ... Welke smartphones die momenteel te koop zijn of die nog dit jaar uitkomen, zijn een goed/beter alternatief? ;w

 MacBook Air 13" | Canon EOS Digital 400D | Canon EF-S 17-85 mm f4.0/5.6 IS USM + Zonnekap | Grip BG-E3

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ZpAz
lux schreef op maandag 03 oktober 2011 @ 21:17:
De grote vraag is: Wat zijn de alternatieven indien de iPhone 4S/5 teleurstelt ... Welke smartphones die momenteel te koop zijn of die nog dit jaar uitkomen, zijn een goed/beter alternatief? ;w
Hij moet bijna langzamer zijn dan de 4 wil je mij zien overstappen op een android >:)

WebOS was altijd best leuk. Maar ja, daar zit ook geen toekomst meer in. Blijft WinPhone 7 over. Maar ik mis dan de integratie met mijn andere Apple producten dan direct ben ik bang.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rammes
  • Registratie: Juni 1999
  • Nu online

rammes

koekebakker 1e klas

voor mij ook geen ander merk. hou van totale integratie en functionaliteit.

Ik zou het doen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lux

lux

Ik ben ook een trouwe Apple fan, maar indien Apple morgen met een gelijkaardig model als de iPhone 4 komt maar met een snellere A5 processor om hun Assistant functionaliteit te supporteren dan denk ik dat ik oftewel een tweedehands iPhone 4 koop ofwel overstap op Android. Jammer van de integratie die ik dan ook mis, maar ik ga mij niet laten in de luren leggen voor enkele listige marketingtruukjes.
rammes schreef op maandag 03 oktober 2011 @ 21:19:
voor mij ook geen ander merk. hou van totale integratie en functionaliteit.

 MacBook Air 13" | Canon EOS Digital 400D | Canon EF-S 17-85 mm f4.0/5.6 IS USM + Zonnekap | Grip BG-E3

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Luqq
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 12-09 14:10
lux schreef op maandag 03 oktober 2011 @ 21:17:
Vermoedelijk Nexus Prime en Android Ice Cream Sandwich aankondiging op 11 oktober, weekje later. Te volgen op youtube.com/android 19:30 lokale tijd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spike_wolf
  • Nu online

Spike_wolf

Genius Or Madman?.. You Decide

Nog een jaar met een iPhone 4 blijven lopen is natuurlijk geen optie omdat dat ding hopeloos verouderd is :z

:+

Wat doet Ctrl+W ook alweer?
Humankind… be both.
Star Wars Awakens | Instagram

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zap8

zap8

do ya wanna bump

Spike_wolf schreef op maandag 03 oktober 2011 @ 21:25:
Nog een jaar met een iPhone 4 blijven lopen is natuurlijk geen optie omdat dat ding hopeloos verouderd is :z

tja, de 4 heeft zo'n lullig klein display en er zit enorm veel rand omheen. Het ding heeft iets oubolligs en bijna pathetisch naast al die Android toestellen met van die grote schermen. Er zal toch echt een vormfactor update moeten komen van Apple dat juist bekent staat om z'n sexy design.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rdgut
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 12-09 10:51
Ik zit er zelf ook al aan te denken om misschien op een HTC'tje over te stappen als de nieuwe iPhone niks word.
En dan misschien een iPod Touch (of iPad) erbij om mijn apps toch te houden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dutchzilla
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 11-09 20:18
al stoppen ze de nieuwe iphone in een Heinz tomaten blik, dan koop ik hem nog!
naar 4 keer een miskoop aan htc te hebben gehad, en samsung al niet veel beter is.
dan niet te spreken over de interface van android die ronduit lelijk verouderd is.

kies ik gewoon weer voor iPhone. Laat maar komen morgen!

You act like you've never seen a German U-boat in the jungle before

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoedje
Het is wel goed om voor ogen te houden dat het twee losse geruchten zijn. Volgens WSJ heeft Sprint toegezegd om voor 20 miljard aan iPhone's te kopen (bizar zeg als je het zo opschrijft 8)7 ). BGR stelt dat ze de iPhone 5 exclusief krijgen... Ik zou van dat laatste niet inzien waarom Apple dat zou doen.

Ik denk eerder dat Apple anders helemaal geen WiMax versie zou ontwikkelen van de iPhone. Het zou best kunnen dat Sprint daarnaast tijdelijk exclusief een 4G versie van de iPhone krijgen. Immers LTE is wereldwijd veel interessanter voor Apple, maar wellicht zijn de chips daarvan nog niet zo klein/energiezuinig als voor WiMax. Ik denk dat Apple een vergelijkbare deal heeft met China Telecom.

"If you get up in the morning and think the future is going to be better, it is a bright day. Otherwise, it's not."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rinkel
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 13:53
Ik zie mij zelf meer een Android man, heb er een aantal gehad nu, maar vind dat ze de smoothness van een iPhone gewoon niet halen, hoeveel cpu-kracht en andere mooie cijfertjes ze er ook tegenaan gooien. Ik speel geen games, dus wellicht dat daar het verschil te zien is.

Ik gebruik overigens nog steeds dagelijks n Android voor m'n werk, met veel plezier.
(Hier in huis nog 3 andere androids). Maar ben zeer benieuwd wat Apple nu gaat brengen. Een upgrade naar een snellere iPhone4s zou ik al tof vinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fsfikke
  • Niet online

fsfikke

* * * *

Spike_wolf schreef op maandag 03 oktober 2011 @ 21:25:

Er vanuit gaande dat alleen mensen met een iPhone 4 er over nadenken een iPhone 5/4s te kopen.
Ik heb de iPhone 4 doorverkocht omdat ik hem destijds geen €750 waard vond tov m'n 3GS. Als anderhalf jaar later weer hetzelfde apparaat uitgebracht wordt is dat wel jammer, maar ik wil nu toch van m'n 3GS af dus zal 'em sowieso kopen. Tot nu toe heb ik altijd twee jaar met m'n iPhone's gedaan, daarom zou het mooi uitkomen als er nu een vet nieuw ontwerp zou komen. Anders zal ik toch volgend jaar al de nieuwe gaan halen. Want over twee jaar nog met het iPhone 4 ontwerp rondlopen kan natuurlijk echt niet :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PBP

PBP

Wederom nieuwe rumors, dus met een pot zout nemen :P. Ben benieuwd morgen!
The following tip comes from a single source and is therefore designated as “RUMOR.”

That said, this sole source has provided reliable information of Apple’s moves in the past, most notably the name change from iPhone OS to iOS.

All prices are carrier subsidized prices (two-year contract) in US dollars.

Unlocked prices are unknown. Sprint will “definitely” join AT&T Mobility and Verizon Wireless as iPhone carriers in the U.S.

Apple’s iPhone 4, iPhone 4S, and iPhone 5 specs and prices:

• iPhone 4, 8GB, A4, 512MB RAM, 5 MP main camera, black (GSM) – $0
• iPhone 4, 8GB, A4, 512MB RAM, 5 MP main camera, white (GSM) – $0
• iPhone 4, 8GB, A4, 512MB RAM, 5 MP main camera, black (CDMA) – $0
• iPhone 4, 8GB, A4, 512MB RAM, 5 MP main camera, white (CDMA) – $0

• iPhone 4S, 16GB, A5, 1GB RAM, 5 MP main camera, black (GSM/CDMA) – $99
• iPhone 4S, 16GB, A5, 1GB RAM, 5 MP main camera, white (GSM/CDMA) – $99
• iPhone 4S, 32GB, A5, 1GB RAM, 5 MP main camera, black (GSM/CDMA) – $199
• iPhone 4S, 32GB, A5, 1GB RAM, 5 MP main camera, white (GSM/CDMA) – $199

• iPhone 5, 16GB, A5, 1GB RAM, 8 MP main camera, (GSM/CDMA) – $199 (source unsure if this model will be offered at this price or at all)
• iPhone 5, 32GB, A5, 1GB RAM, 8 MP main camera, (GSM/CDMA) – $299
• iPhone 5, 64GB, A5, 1GB RAM, 8 MP main camera, (GSM/CDMA) – $399
Bron

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alwaysleft
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 22-04-2019
Gizmodo (bijna altijd gelijk en ontdekker van de Iphone 4) zegt, geen Iphone 5:
http://gizmodo.com/584610...les-iphone-event-tomorrow

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Collaborator
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 19-08 12:03

Collaborator

You! Cake or Death?

alwaysleft schreef op maandag 03 oktober 2011 @ 22:39:
Gizmodo (bijna altijd gelijk en ontdekker van de Iphone 4) zegt, geen Iphone 5:
http://gizmodo.com/584610...les-iphone-event-tomorrow
Gizmodo bijna altijd gelijk :') Of het nou een iPhone 4S of een iPhone5 gaat heten, er komt morgen een nieuwe telefoon met betere specs.

This space is occupied

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MPeek
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 12:45
Collaborator schreef op maandag 03 oktober 2011 @ 22:42:
[...]

Gizmodo bijna altijd gelijk :') Of het nou een iPhone 4S of een iPhone5 gaat heten, er komt morgen een nieuwe telefoon met betere specs.
Daar hoef je geen helderziende voor te zijn. :O

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alwaysleft
Collaborator schreef op maandag 03 oktober 2011 @ 22:42:
[...]

Geef me eens wat zaken aan waar gizmodo qua apple niet gelijk had...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alwaysleft
rinkel schreef op maandag 03 oktober 2011 @ 22:28:
Ik zie mij zelf meer een Android man, heb er een aantal gehad nu, maar vind dat ze de smoothness van een iPhone gewoon niet halen, hoeveel cpu-kracht en andere mooie cijfertjes ze er ook tegenaan gooien. Ik speel geen games, dus wellicht dat daar het verschil te zien is.

Ik gebruik overigens nog steeds dagelijks n Android voor m'n werk, met veel plezier.
(Hier in huis nog 3 andere androids). Maar ben zeer benieuwd wat Apple nu gaat brengen. Een upgrade naar een snellere iPhone4s zou ik al tof vinden.
Wat een onzin, de S2 is smoother dan een iphone 4.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CLB
  • Niet online
Nou nee hoor, niks haalt het bij de smoothness van een iPhone 4, echt niks..
Kan zo lijken, maar de hardware icm iOS is gewoon echt ultra, alleen vind ik iOS niet mooi =)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TranceSetter
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 12-09 12:38
alwaysleft schreef op maandag 03 oktober 2011 @ 22:45:
[...]

Sorry, maar ik moet je ongelijk geven. Scroll door een lijst van contacten heen op de S2 of de iPhone 4, en de S2 zal dit met een kleine vertraging doen, waar de iphone dat niet heeft. Helaas, maar qua responsiveness is nog geen enkele andere telefoon daar beter in als de iphone.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CLB
  • Niet online
Of pinch-and-zoom op grote foto's of navigeer door Google Earth...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alwaysleft
TranceSetter schreef op maandag 03 oktober 2011 @ 22:53:
[...]

Sorry, maar ik moet je ongelijk geven. Scroll door een lijst van contacten heen op de S2 of de iPhone 4, en de S2 zal dit met een kleine vertraging doen, waar de iphone dat niet heeft. Helaas, maar qua responsiveness is nog geen enkele andere telefoon daar beter in als de iphone.
Ga het nu doen. Heb ze allebei namelijk

Inmiddels gedaan, de S2 is net zo snel als de iphone 4 qua scrollen door contacten. en qua apps opstarten wint de s2 het makkelijk van de iphone 4. Kortom: S2 is smoother :) :X

[ Voor 16% gewijzigd door alwaysleft op 03-10-2011 23:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BDHowner
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 12-09 17:11
Ik moet ook bevestigen dat mijn iPhone 3GS en vooral de iPhone 4 de beste telefoons ooit waren van mij.

Android is een aardig alternatief, maar red het kwa stabiliteit en snelheid zeker niet bij iOS (de paar vrienden die een Android hebben hebben, hebben best wel wat softwarefouten).

Ik ben wel echt hard aan vernieuwing toe, maar als ik iOS 5 zie, heb ik het idee dat dat mij genoeg gaat "feeden" ;). Wat betreft een iPhone-upgrade ga ik morgen even afwachten, maar ik heb momenteel niet superveel geld, en tot nut toe lijkt het aantal nieuwe features mee te vallen. Die 3GS was bijv. ook maar een upgrade, maar aangezien ik toen helemaal geen iPhone had, een logische zet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lux

lux

De 3GS was zeker de moeite om up te graden. Die smartphone staat trouwens nog steeds zijn mannetje! En gaat gedeeltelijk iOS5 compatibel zijn ... Knap voor een toestel van meer dan 2 jaar oud!
BDHowner schreef op maandag 03 oktober 2011 @ 23:02:
Ik moet ook bevestigen dat mijn iPhone 3GS en vooral de iPhone 4 de beste telefoons ooit waren van mij.

Android is een aardig alternatief, maar red het kwa stabiliteit en snelheid zeker niet bij iOS (de paar vrienden die een Android hebben hebben, hebben best wel wat softwarefouten).

Ik ben wel echt hard aan vernieuwing toe, maar als ik iOS 5 zie, heb ik het idee dat dat mij genoeg gaat "feeden" ;). Wat betreft een iPhone-upgrade ga ik morgen even afwachten, maar ik heb momenteel niet superveel geld, en tot nut toe lijkt het aantal nieuwe features mee te vallen. Die 3GS was bijv. ook maar een upgrade, maar aangezien ik toen helemaal geen iPhone had, een logische zet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cap
  • Niet online

Cap

Deze zie ik net staan op Focalprice:

http://www.focalprice.com...Apple_iPhone_5_Black.html

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoedje
Kunnen we hier stoppen met de iOS / Android vergelijking... Het voegt immers weinig toe aan dit topic :). Laten we het hier hebben over de geruchten en natuurlijk morgen het event zelf.

[ Voor 5% gewijzigd door Hoedje op 03-10-2011 23:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rinkel
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 13:53
Overzichtje van mockups

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lux

lux

Covertje past blijkbaar niet 100% :F

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cap
  • Niet online

Cap

Laten we hopen dat het dan niet plaatje 3 wordt. :X

Dat lijkt wat design betreft van het niveau v.d. gemiddelde Archos media player... ;(
lux schreef op maandag 03 oktober 2011 @ 23:25:
Covertje past blijkbaar niet 100% :F

[...]
Idd, slecht he! :) Maar qua ontwerp neigt het wel naar het "iPad2 in het klein" design van plaatje 6 in bovenstaande mock-up link.

[ Voor 71% gewijzigd door Cap op 03-10-2011 23:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CLB
  • Niet online
* CLB gaat nog een nachtje slapen en voorspelt morgen een iPhone 5 met 4'' display en een 1440x960 resolutie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crp
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 14:57

Crp

CLB schreef op maandag 03 oktober 2011 @ 23:32:
* CLB gaat nog een nachtje slapen en voorspelt morgen een iPhone 5 met 4'' display en een 1440x960 resolutie
ik denk nog steeds dat Apple nu de gewoonte gaat vasthouden om eerst net als bij de 3GS gewoon hetzelfde design uit te brengen met betere specs (iPhone 4S) . En dan volgend jaar pas een nieuw design oftewel de iPhone 5 die er ongeveer zo uit gaat zien:

YouTube: iPhone 5: This is our Design-Prototype [ENG Subtitles] - YouTube

toch hoop ik, (voor mijzelf dan) dat de iPhone 5 niet groter word dan de huidige iPhone 4. Ik vind het formaat juist lekker in de hand liggend en past zonder moeite in je broekzak met genoeg ruimte over en niet overdreven groot zoals de meeste HTC's er tegenwoordig uit zien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fsfikke
  • Niet online

fsfikke

* * * *

Ik wordt altijd erg huiverig als mensen voorspellingen doen op basis van gewoontes van Apple.
Als Apple twee keer in de zomer een iPhone uitbrengt wordt dat terstond geclassificeerd als jarenlange traditie waar nimmer van afgeweken zal worden...

Apple doet wat ze zelf wil en iedereen zal het uiteindelijk toch wel briljant vinden.

[ Voor 15% gewijzigd door fsfikke op 03-10-2011 23:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CyBeR
  • Niet online

CyBeR

💩

fsfikke schreef op maandag 03 oktober 2011 @ 23:45:
Ik wordt altijd erg huiverig als mensen voorspellingen doen op basis van gewoontes van Apple.
Als Apple twee keer in de zomer een iPhone uitbrengt wordt dat terstond geclassificeerd als jarenlange traditie waar nimmer van afgeweken zal worden...

Apple doet wat ze zelf wil en iedereen zal het uiteindelijk toch wel briljant vinden.
Inderdaad.

En om de een of andere reden zeggen veel mensen hier dat ze teleurgesteld zouden zijn in een iPhone 4S. Maar daar houden ze geen rekening met nieuwe features die daarin kunnen zitten. Ze lijken er van uit te gaan dat iPhone4S == iPhone4 met snellere proc en that's that. Ga dáár maar alvast niet van uit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CLB
  • Niet online
Wat bracht de 3GS toentertijd voor nieuws? reviews: Apple iPhone 3GS: van revolutie naar evolutie

[ Voor 64% gewijzigd door CLB op 04-10-2011 00:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zware Unit
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 31-08 10:48
Hoop persoonlijk wel op een nieuwe vormgeving ipv een iPhone 4 met verbeterde specs. Hoewel ik zelf ook van een 3G naar 3GS ben overgestapt betwijfel ik of ik van een 4 naar een 4S zal gaan. Snelheid van de 4 is momenteel ruim voldoende. Verschil in gebruikservaring tussen de 3G en 3GS waren voor mij 2 jaar geleden echt enorm. Dit kwam voornamelijk omdat de 3G behoorlijk traag begon te worden icm de nieuwste zwaardere apps.

18 Hours 31 Minutes Until Apple's iPhone Event

... all gonna wonder how you ever thought you could live so large and leave so little for the rest of us...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CyBeR
  • Niet online

CyBeR

💩

de iPhone 3GS heeft een 3,2-megapixelcamera met videofunctionaliteit en een kompas
Bovendien is de cpu veel sneller
en heeft de nieuwe versie in plaats van 128MB 256MB werkgeheugen aan boord.
Een andere nieuwe functie van de iPhone 3GS is Voice Control
De iPhone 3GS heeft ook nieuwe functies voor mensen met hoorproblemen of een visuele handicap.
De iPhone 3GS ondersteunt hardwarematige encryptie
Vanalles, op zich.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CLB
  • Niet online
Daarom =) Kom maar op Apple, ik vind alles mooi, 4S of 5!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zap8

zap8

do ya wanna bump

alwaysleft schreef op maandag 03 oktober 2011 @ 22:45:
[...]

Sterker de SGS is smoother dan de iPhone 4. Gewoon ff een Cyanogenmod7 erop en het is allemaal wat snappier dan de iPhone 4. Het enige aanwijsbare verschil tussen de SGS en de iPhone zijn beide camera's (front en back) deze zijn bij de SGS beduidend slechter van kwaliteit dan de iPhone.

En dan het design. Persoonlijk vind ik de iPhone 4 er tegenwoordig echt knullig uitzien met z'n klein schermpje en enorme randen erom heen. Het oogt echt niet meer slick als je hem vergelijkt met wat er tegenwoordig allemaal aan Android foons verkrijgbaar is. Apple kan enorm sexy dingen maken, waarom ze dan bij zo'n lullige zwarte/ witte baksteen met klein schermpje zouden blijven hangen is me echt een raadsel. Heb vele gave iPhone mock-ups gezien. En misschien, heel misschien komt er morgen toch nog een unibody telefoon...

[ Voor 36% gewijzigd door zap8 op 04-10-2011 01:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CyBeR
  • Niet online

CyBeR

💩

zap8 schreef op dinsdag 04 oktober 2011 @ 01:18:
[...]

Sterker de SGS is smoother dan de iPhone. Gewoon ff een Cyanogenmod7 erop en het is allemaal wat snappier dan de iPhone 4. Het enige aanwijsbare verschil tussen de SGS en de iPhone zijn beide camera's (front en back) deze zijn bij de SGS beduidend slechter van kwaliteit dan de iPhone.
Ok, en dan nu 'gewoon' af-fabriek, en zonder nerderigheid?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• treative
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 03-09 19:39
zap8 schreef op dinsdag 04 oktober 2011 @ 01:18:
[...]

Sterker de SGS is smoother dan de iPhone 4. Gewoon ff een Cyanogenmod7 erop en het is allemaal wat snappier dan de iPhone 4. Het enige aanwijsbare verschil tussen de SGS en de iPhone zijn beide camera's (front en back) deze zijn bij de SGS beduidend slechter van kwaliteit dan de iPhone.

En dan het design. Persoonlijk vind ik de iPhone 4 er tegenwoordig echt knullig uitzien met z'n klein schermpje en enorme randen erom heen. Het oogt echt niet meer slick als je hem vergelijkt met wat er tegenwoordig allemaal aan Android foons verkrijgbaar is. Apple kan enorm sexy dingen maken, waarom ze dan bij zo'n lullige zwarte/ witte baksteen met klein schermpje zouden blijven hangen is me echt een raadsel. Heb vele gave iPhone mock-ups gezien. En misschien, heel misschien komt er morgen toch nog een unibody telefoon...
Op het schermpje past anders wel meer informatie op als de meeste 4" schermen van de concurrenten. Ppi van de iPhone 4 is veel hoger dan de rest.

Sig

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Scott
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 08:56

Scott

Ik ben, dus ik tweak

Theoretisch past er meer op, maar in plaats van bijv. meer app icons op het hoofdscherm zijn de afmetingen van die icons verdubbeld. Uiteindelijk levert je dat, qua ruimte, dus niks op.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobbieB
  • Laatst online: 13-09 12:07
BTW,

het 'gerucht' v/d iPhone 5 en dat de volume-knoppen aan de andere kant v/h toestel zouden zitten zouden ook onlogisch zijn. Apple maakt het in iOS5 mogelijk om de volumeknop te gebruiken om foto's te maken. Aangezien volgens de case-designs waarbij de volumeknoppen aan de rechterkant zitten (ipv links) de camera nog op dezelfde plek zat, zou dit zeer onlogisch zijn. Je camera komt dan linksonder te zitten als je een foto in landscape mode wil maken. En je moet dan ook nog eens met je linkerhand klikken. Waardoor de kans groot is dat je pink/ringvinger voor de lens komt te zitten.

[ Voor 7% gewijzigd door RobbieB op 04-10-2011 04:03 ]

Sony A6700 - 10-18 F4 - 18-50 F2.8 - 24 F1.8 - 56 F1.4 - 70-350G

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Scott
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 08:56

Scott

Ik ben, dus ik tweak

Tja, da's maar net welke kant je hem op draait :P Volgens mij is het zelfs zo dat als je hem rechtsom kantelt (dus volumeknoppen bovenaan), al je foto's op zijn kop op de computer komen. Misschien dat dat veranderd is in iOS 5 (heb het niet getest eigenlijk), maar ik geloof dat het wel zo werkte in eerdere versies.

[ Voor 4% gewijzigd door Scott op 04-10-2011 04:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ZpAz
Je kan met de accelerometer de orientatie bepalen wat boven en onder is. De foto's hoeven dus niet op de kop te komen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• joffrey19
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 11-01-2024
Weet iemand hoe dat vorig jaar ging met de iphone 4. Je kon een reservering aanmaken bij applestore parijs, maar die waren zo uitverkocht destijds. Ik heb hem toen van iemand overgenomen met toevallig de zelfde achternaam.

Maar was die reserverings site kort na event al open o.i.d.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobbieB
ZpAz schreef op dinsdag 04 oktober 2011 @ 08:16:
Je kan met de accelerometer de orientatie bepalen wat boven en onder is. De foto's hoeven dus niet op de kop te komen.
Daar gaat het niet om. Het gaat om de fysieke locatie van de knoppen en de lens. Je wilt de volumeknoppen altijd aan de bovenkant hebben bij het maken van een foto, omdat het onhandig is om vanaf de onderkant te klikken.
Daarom zullen de volumeknoppen niet naar de andere kant gaan. En als dat wel zo gebeurt, wordt waarschijnlijk de lens ook naar de andere kant verplaatst, maar dit is bij die uitgelekte cases volgens mij niet het geval...

Probeer het maar eens met je huidige iPhone, dan snap je wat ik bedoel...

[ Voor 26% gewijzigd door RobbieB op 04-10-2011 08:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kreutel
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 17:02
Iemand enig idee hoelaat de aankondiging begint en of dit live te volgen is? Ik ben reuze benieuwd naar de nieuwe iPhone(s) _/-\o_ Nu een 3GS, tijd voor een nieuwe eind november. Hopelijk wordt de iPhone snel geleverd in NL, maar dat betwijfel ik.

4r3 u 1337 3n0ugh 2 r34d 7h15?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobbieB
Kreutel schreef op dinsdag 04 oktober 2011 @ 09:17:
Iemand enig idee hoelaat de aankondiging begint en of dit live te volgen is? Ik ben reuze benieuwd naar de nieuwe iPhone(s) _/-\o_ Nu een 3GS, tijd voor een nieuwe eind november. Hopelijk wordt de iPhone snel geleverd in NL, maar dat betwijfel ik.
19:00 NL tijd, niet live te volgen, maar thisismynext.com en engadget.com bloggen het event live. Er zijn er meerdere die live-bloggen, maar dit zijn over het algemeen de beste..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kreutel
RobbieB schreef op dinsdag 04 oktober 2011 @ 09:19:
[...]

19:00 NL tijd, niet live te volgen, maar thisismynext.com en engadget.com bloggen het event live. Er zijn er meerdere die live-bloggen, maar dit zijn over het algemeen de beste..
Ok, thx! ;) Dan ga ik er vanavond eens goed voor zitten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kreutel
Ik las van de week ergens op de frontsite dat tweakers ook naar het evenement afreist. Zij bloggen niet live/artikel updaten? Alleen nieuwsbericht/review/filmpje later?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ZpAz
Misschien dat ze naar London gaan? Volgens mij is daar een zaal waar het live door journalisten gevolgd kan worden. Denk niet dat ze naar Cupertino gaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kreutel
ZpAz schreef op dinsdag 04 oktober 2011 @ 09:35:
Misschien dat ze naar London gaan? Volgens mij is daar een zaal waar het live door journalisten gevolgd kan worden. Denk niet dat ze naar Cupertino gaan.
Ja klopt ze gaan naar Londen.
'Tweakers.net zal bij het Europese evenement in Londen aanwezig zijn.' nieuws: Provider toont prijzen en specs nieuwe iPhones

Maar of ze ook live bloggen staat er eigenlijk niet bij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xtr3me4me
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 27-08-2024

Xtr3me4me

Saiyajin Godlike Tweaker

Ik ben van plan terug te gaan naar de Iphone weer. De BB was de grootste mis stap ever made by me.

Ik had alleen effe een vraag. Wat is het verschil in de 4S en de 5 versie? Had gelezen iets over camera kwaliteit, maar niks over hardware zelf?

Nu wordt het vandaag bekend gemaakt, maar ook enig idee, wanneer deze nieuwe phones aangeboden zal worden in de winkel?

-- My Gaming Rig Power -- -- <SG> Diabolic --

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kreutel
Xtr3me4me schreef op dinsdag 04 oktober 2011 @ 09:47:
Ik ben van plan terug te gaan naar de Iphone weer. De BB was de grootste mis stap ever made by me.

Ik had alleen effe een vraag. Wat is het verschil in de 4S en de 5 versie? Had gelezen iets over camera kwaliteit, maar niks over hardware zelf?

Nu wordt het vandaag bekend gemaakt, maar ook enig idee, wanneer deze nieuwe phones aangeboden zal worden in de winkel?
Of er uberhaupt wel 2 iPhones komen is de vraag. Daar krijg je vandaag inderdaad antwoord op ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ZpAz
"Niemand" weet wat het verschil is. En of er twee versie's komen, alles wat je hoort zijn geruchten. Gewoon afwachten tot 19:00 dus.

Te laat :'(

[ Voor 10% gewijzigd door ZpAz op 04-10-2011 09:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• loeberce
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 12-09 14:24
Over het algemeen liggen de nieuwe versies vrij snel na de introductie in de winkel. Reken op een week of 3.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Michielodc
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 22-08 19:30
Op het moment heb ik een iPhone 4. Ik ga nu geen nieuwe kopen omdat ik nog voor 11maanden een abbo heb. Maar ik vraag me nu wel echt af was erin komt te zitten. Een vriend van me zei dat die hetzelfde kon als het Mozilla Seabird concept. Maarja, hij is ook niet zo slim :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• posttoast
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 14:25
Voor iedereen die hoopt op een groter scherm, is dit wel een interessant stukje: http://next.dustincurtis.com/2011/10/03/3-point-5-inches/

omniscale.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xtr3me4me
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 27-08-2024

Xtr3me4me

Saiyajin Godlike Tweaker

Kreutel schreef op dinsdag 04 oktober 2011 @ 09:48:
[...]

Of er uberhaupt wel 2 iPhones komen is de vraag. Daar krijg je vandaag inderdaad antwoord op ;)
Oke, thnx :) . Ik ben een tijdje uit de running. Heb een Iphone 3G gehad en een IPad 1. Nu heb ik een BB, maar ik huil elk moment als ik hem aanzet :P
Maar zonder jokes. Ben heel erg benieuwd, wat de nieuwe specs zullen zijn en hoe het dingetje eruit ziet.

Ik sta in ieder geval in de rij ervoor. :P

-- My Gaming Rig Power -- -- <SG> Diabolic --

Pagina: 1 ... 3 ... 21 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Apple zal waarschijnlijk nieuwe producten aankondigen. Als je hierover een topic wilt openen, neem dan voordat je aan de slag gaat contact op met een moderator. Dit voorkomt dat meerdere mensen aan een topic over hetzelfde product werken (dat zou immers zonde zijn).