Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SquareOne
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 16:04
wesleytjuh schreef op dinsdag 04 oktober 2011 @ 18:34:
[...]

Hm, het begint er steeds meer en meer op te lijken dat ik toch nog maar een jaartje extra moet wachten met het upgraden van mijn 3GS. Jammer maar helaas :(. Ik ga geen premium prijs betalen voor een 16 maanden oud design met logische upgrades..
En zoals voorspeld... De eerste teleurgestelde is er al voordat het event begonnen is ^^
Brm-G schreef op dinsdag 04 oktober 2011 @ 16:58:
Ik wacht al op de eerste reacties dat het allemaal tegenvalt, vaak zijn die er al voor de aankondiging er is:P En zodra het event is afgelopen is het waarschijnlijk toch allemaal niet goed genoeg omdat het niet is waar ze op hoopten. Zo ging dat afgelopen keren meestal. Pas een paar dagen later vinden mensen het eigenlijk toch niet zo slecht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tijn96
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 13-09 15:04

Tijn96

In speed we trust

als hij zoveel op de iphone 4 lijkt zou ik er zo vlak van te voren maar niet te veel van geloven. voor mij zit er geen druk op ik ben gewoon benieuwt.

maar apple heeft me al vaak genoeg verrast om van te voren geen conclusies te trekken.

Regelmatig op circuits te vinden zowel digitaal als in het echt. iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wesleytjuh
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 14-09 08:47
Brm-G schreef op dinsdag 04 oktober 2011 @ 18:36:
[...]

En zoals voorspeld... De eerste teleurgestelde is er al voordat het event begonnen is ^^

[...]
Achja, ik wist het eigenlijk al wel. Maargoed, hoopte er wel op, mijn 3GS is nu toch echt wel aan vervanging toe. Maar ik denk dat het aantal teleurgestelde deze keer een stuk hoger ligt dan toendertijd met de 3GS.

Ook was het inderdaad bij de release toen een hoop teleurstelling maar bleek het daarna toch allemaal wel mee te vallen. Maar vergeet niet dat de 3GS een paar aanzienlijke upgrades tov de 3G had. Met een A5 processor en een betere camera kan ik dat van deze keer niet zeggen.

Maar we zullen zien, wie weet. ;)

[ Voor 26% gewijzigd door wesleytjuh op 04-10-2011 18:41 ]

AccuSafe.nl: Alles voor je kistradio | Store | Kistradio FAQ | Onze video's | Onze versterker!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• magnifor
  • Registratie: Februari 2004
  • Niet online
De aandelen zullen dalen jonge!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SquareOne
wesleytjuh schreef op dinsdag 04 oktober 2011 @ 18:39:
[...]

Achja, ik wist het eigenlijk al wel. Maargoed, hoopte er wel op, mijn 3GS is nu toch echt wel aan vervanging toe. Maar ik denk dat het aantal teleurgestelde deze keer een stuk hoger ligt dan toendertijd met de 3GS.
Waarom zo teleurgesteld. Een iPhone 4 met betere processor, camera en geheugen = 4S is toch super relaxed? Misschien niet waard om te upgraden van een 4 naar 4S maar van 3GS naar 4S wel hoor!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tijn96

Tijn96

In speed we trust

magnifor schreef op dinsdag 04 oktober 2011 @ 18:41:
De aandelen zullen dalen jonge!!!
de crisis wordt alleen maar erger zo! :+

Regelmatig op circuits te vinden zowel digitaal als in het echt. iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mouzetc
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 11-09 17:50

Signature

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FDMK
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 13:20
Brm-G schreef op dinsdag 04 oktober 2011 @ 18:41:
[...]

Waarom zo teleurgesteld. Een iPhone 4 met betere processor, camera en geheugen = 4S is toch super relaxed? Misschien niet waard om te upgraden van een 4 naar 4S maar van 3GS naar 4S wel hoor!
True that, als er ook nog wat getweakt is in de batterylife ben ik blij. 3GS kan echt niet meer.

Any job you can do in your pajamas is not the hardest job in the world.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jieve
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 02-08 17:48
App store is down...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CLB
  • Registratie: Oktober 2004
  • Niet online
Ik hoop trouwens wel dat ze ook snel simlockvrij via apple.nl te koop zijn en er geen Belgie / Italie perikelen komen, waarbij wachtlijsten van enkele maanden heel normaal zijn, zoals bij de iPhone 4 het geval was, zure zooi! En een iPhone 4S heh, hmm 1GB RAM, zelfde behuizing, betere CPU en 64GB flash, that's quite nice!

Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hier niet, Apple Online Store wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nils7
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 15:14
Afbeeldingslocatie: http://storeimages.apple.com/1990/as-images.apple.com/is/image/AppleInc/step1-iphone4s-black?wid=123&hei=211&fmt=png-alpha&qlt=95
iPhone 4S?

NIO ET5 | Tesla Model Y LR | iRacing Profiel | To finish first, you first have to finish!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aloys
  • Registratie: Juni 2005
  • Niet online
Komt IOS 5 vandaag ook beschikbaar? Dat is voor mij eigenlijk nog veel boeiender dan een nieuwe iPhone.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SquareOne
CLB schreef op dinsdag 04 oktober 2011 @ 18:45:
Ik hoop trouwens wel dat ze ook snel simlockvrij via apple.nl te koop zijn en er geen Belgie / Italie perikelen komen, waarbij wachtlijsten van enkele maanden heel normaal zijn, zoals bij de iPhone 4 het geval was, zure zooi! En een iPhone 4S heh, hmm 1GB RAM, zelfde behuizinge, betere CPU en 64GB flash, that's quite nice!
Precies, voor nieuwe iphone gebruikers is dat prima en ook een super update voor een 3G of 3GS gebruiker. Voor iPhone 4 gebruiker misschien ietsjes minder maar die kunnen prima wachten op de iPhone 5, de meeste abonnementen lopen toch nog een jaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JanvdVeer
  • Laatst online: 19-07 19:32
Brm-G schreef op dinsdag 04 oktober 2011 @ 18:41:
[...]

Helemaal mee eens! Snap de teleurstelling ook niet zo. De geruchten over een redesign kwamen -zoals ik al eerder poste- puur van case-makers, die het eigenlijk nog nooit bij het rechte eind hebben gehad.

Daarnaast: alleen al voor het scherm zou ik de overstap maken van een 3GS.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tijn96

Tijn96

In speed we trust

Aloys schreef op dinsdag 04 oktober 2011 @ 18:46:
Komt IOS 5 vandaag ook beschikbaar? Dat is voor mij eigenlijk nog veel boeiender dan een nieuwe iPhone.
voor mij is dat iig belangrijker :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DR!5EQ
  • Registratie: November 2009
  • Niet online
CLB schreef op dinsdag 04 oktober 2011 @ 18:45:
Ik hoop trouwens wel dat ze ook snel simlockvrij via apple.nl te koop zijn en er geen Belgie / Italie perikelen komen, waarbij wachtlijsten van enkele maanden heel normaal zijn, zoals bij de iPhone 4 het geval was, zure zooi! En een iPhone 4S heh, hmm 1GB RAM, zelfde behuizinge, betere CPU en 64GB flash, that's quite nice!
Amen to that. Ik heb een leuk abonnement bij Vodafone. 35 euro p.m. 450/900 (bel/sms) onbeperkt internet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M0otje
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 12-09 07:23
"Coming this Fall" via apple site Maar ik verwacht met launch van de nieuwe dat ie dan komt.

[ Voor 10% gewijzigd door M0otje op 04-10-2011 18:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wesleytjuh
Rooke schreef op dinsdag 04 oktober 2011 @ 18:44:
[...]

True that, als er ook nog wat getweakt is in de batterylife ben ik blij. 3GS kan echt niet meer.
Tuurlijk, het zal een wereld van verschil in snelheid zijn. Betere camera heeft geen meerwaarde voor mij. Punt is dat een iPhone aan het einde van de streep een erg dure telefoon is, en alles wat je terug krijgt een 16 maanden oud design is met hedendaagse componenten, hier heb ik niet de premium prijs voor over, zeker als je ziet wat de concurrentie te bieden heeft. Ik wacht wel weer tot de volgende, mijn 3GS voldoet nog prima :).

Batterylife is overigens wel een groot pluspunt voor mij, maar dat moet ik nog zien. Al zal de A5 wel teruggeklokt zijn in de 4S.
magnifor schreef op dinsdag 04 oktober 2011 @ 18:50:
[...]

Ik wil een groter scherm. Dat ppi verhaal zal aan mijn kont roesten. Heb het scherm gezien van de S2 en kwa ppi zag ik niet echt veel verschil vergeleken met de iPhone 4. Of je moet mierenneuken.
Een 4" scherm of iets dergelijks zou mij al heel erg blij maken inderdaad!

[ Voor 33% gewijzigd door wesleytjuh op 04-10-2011 18:51 ]

AccuSafe.nl: Alles voor je kistradio | Store | Kistradio FAQ | Onze video's | Onze versterker!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

van IOS 5 komt eerst de GM beschikbaar voor developers. Een paar weken later voor de rest.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tijn96

Tijn96

In speed we trust

10min to go....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SquareOne
Verwijderd schreef op dinsdag 04 oktober 2011 @ 18:49:
van IOS 5 komt eerst de GM beschikbaar voor developers. Een paar weken later voor de rest.
Die is er toch al?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JanvdVeer
Ik verwacht vanavond de GM, en dan waarschijnlijk tegelijk met de iPhone 4S -14 oktober- iOS 5 voor het grote publiek :)

EDIT: verbeterd
EDIT 2: link

[ Voor 25% gewijzigd door JanvdVeer op 04-10-2011 18:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• magnifor
  • Niet online
JanvdVeer schreef op dinsdag 04 oktober 2011 @ 18:46:
[...]

Helemaal mee eens! Snap de teleurstelling ook niet zo. De geruchten over een redesign kwamen -zoals ik al eerder poste- puur van case-makers, die het eigenlijk nog nooit bij het rechte eind hebben gehad.

Daarnaast: alleen al voor het scherm zou ik de overstap maken van een 3GS.
Ik wil een groter scherm. Dat ppi verhaal zal aan mijn kont roesten. Heb het scherm gezien van de S2 en kwa ppi zag ik niet echt veel verschil vergeleken met de iPhone 4. Of je moet mierenneuken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Scott
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 14-09 19:56

Scott

Ik ben, dus ik tweak

Nee, GM is er nog niet. Daar kijk ik ook wel naar uit ja.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Release is 14 oktober. Stond op de Japanse Apple Store.

‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rprp
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 15:13
wesleytjuh schreef op dinsdag 04 oktober 2011 @ 18:48:
[...]

Tuurlijk, het zal een wereld van verschil in snelheid zijn. Betere camera heeft geen meerwaarde voor mij. Punt is dat een iPhone aan het einde van de streep een erg dure telefoon is, en alles wat je terug krijgt een 16 maanden oud design is met hedendaagse componenten, hier heb ik niet de premium prijs voor over, zeker als je ziet wat de concurrentie te bieden heeft. Ik wacht wel weer tot de volgende, mijn 3GS voldoet nog prima :).
En daarnaast is de concurrentie moordend op het moment. In de tijd van 3G naar 3GS kon Apple het maken, omdat er nauwelijks concurrentie was.

Op dit moment zijn er toch wel telefoons die de concurrentie aan kunnen. Het zal zonde wezen als er geen iPhone 5 zal komen vandaag.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Plankton
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 08-09 10:32
die 4s heeft wel lang op zich laten wachten als er helemaal geen redesign of iets dergelijks heeft plaatsgevonden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CLB
  • Niet online
wesleytjuh schreef op dinsdag 04 oktober 2011 @ 18:48:
16 maanden oud design [...] hier heb ik niet de premium prijs voor over
Uiteraard je eigen keuze, maar als je het design gewoon vet vind, zoals mij, wat maakt het uit dat het geen
nieuw design is dan... Mensen kopen ook nog steeds peugeot'jes 206'jes die nieuw uit de fabriek rollen toch..

It's a small venue, Apple's home theater where they run employee events.
A huge contrast to the monstrous events at WWDC.

Denk omdat Steve Jobs er niet (bij) is, iets ingetogener allemaal, maar dat heb ik zelf verzonnen =[

[ Voor 22% gewijzigd door CLB op 04-10-2011 18:52 ]

Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deef_K
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 14-09 22:14
Ik vind m ook vet, geen probleem.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• YoVla
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 14-09 12:51

YoVla

Yoghurt met vla

ik citeer "It's a small venue, Apple's home theater where they run employee events. A huge contrast to the monstrous events at WWDC."

Betekend dat ook dat er maar een klein groepje mensen een Apple invite hebben gehad? Waar ik dan wel nieuwschierig naar ben is.. Op welke grond stuurt Apple een invite naar bijvoorbeeld Engadget? Omdat ze goed over Apple producten praten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• monnick
  • Registratie: December 2005
  • Niet online
Maar er is dus geen livestream?

Welke live-blog volgen jullie?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jmxd
  • Registratie: September 2005
  • Niet online
Jammer hoor :{

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LocoJ
  • Laatst online: 04-09 19:26
Plankton schreef op dinsdag 04 oktober 2011 @ 18:51:
die 4s heeft wel lang op zich laten wachten als er helemaal geen redesign of iets dergelijks heeft plaatsgevonden.
Ben ik het ook mee eens. Hoop toch wel op een nieuw design... Zou ook logisch zijn want volgens mij bestaan de proc enzo al wel even toch? Waarom dan pas de release in oktober?

Assumption is the mother of all fuckups

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ZpAz
  • Laatst online: 12:17
Zo, ik zit klaar.

Tweakers Time Machine Browser Extension | Chrome : Firefox

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wesleytjuh
CLB schreef op dinsdag 04 oktober 2011 @ 18:51:
[...]

Uiteraard je eigen keuze, maar als je het design gewoon vet vind, zoals mij, wat maakt het uit dat het geen
nieuw design is dan... Mensen kopen ook nog steeds peugeot'jes 206'jes die nieuw uit de fabriek rollen toch..

It's a small venue, Apple's home theater where they run employee events.
A huge contrast to the monstrous events at WWDC.

Denk omdat Steve Jobs er niet (bij) is, iets ingetogener allemaal, maar dat heb ik zelf verzonnen =[
Design is zeker mooi op het moment, zeker een van de mooiste telefoons van het moment. Maar een groter scherm had ik zelf wel fijn gevonden, en hoe stom het eigenlijk ook klinkt wil ik een nieuwe telefoon, niet een die er al is, beetje het gadget gehalte ;).

Maar vanaf nu niks meer hierover, we zullen er zo achter komen!

[ Voor 3% gewijzigd door wesleytjuh op 04-10-2011 18:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• YaniSuN
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 26-03 19:51
monnick schreef op dinsdag 04 oktober 2011 @ 18:54:
Maar er is dus geen livestream?

Welke live-blog volgen jullie?
- Engadget
- Ars Technica
- This is my next...
- gdgt
- Macworld
- CNET
- The Loop
- MacRumors

Acties:
  • 0 Henk 'm!
YoVla schreef op dinsdag 04 oktober 2011 @ 18:54:
ik citeer "It's a small venue, Apple's home theater where they run employee events. A huge contrast to the monstrous events at WWDC."

Betekend dat ook dat er maar een klein groepje mensen een Apple invite hebben gehad? Waar ik dan wel nieuwschierig naar ben is.. Op welke grond stuurt Apple een invite naar bijvoorbeeld Engadget? Omdat ze goed over Apple producten praten?
Het is in de aula op Apple HQ. Alleen bepaalde journalisten worden uitgenodigd. Europese journalisten zitten in London.

‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CLB
  • Niet online
Dit topic, Engadget, Allaboutphones en http://www.ustream.tv/cha...ru/stream/&medium=1415263

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PGB83
  • Registratie: Februari 2006
LocoJ schreef op dinsdag 04 oktober 2011 @ 18:54:
[...]

Ben ik het ook mee eens. Hoop toch wel op een nieuw design... Zou ook logisch zijn want volgens mij bestaan de proc enzo al wel even toch? Waarom dan pas de release in oktober?
Tegelijk met iOS5. Daarom de vertraging.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DR!5EQ
  • Niet online
Afbeeldingslocatie: http://i52.tinypic.com/2liudli.jpg

Wat denken we hier van?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SquareOne
Zo even bak ben & jerries erbij pakken!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CLB
  • Niet online
Dat ik het niet kan lezen :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JanvdVeer
magnifor schreef op dinsdag 04 oktober 2011 @ 18:50:
[...]
Het gaat natuurlijk niet alleen om de hardware, software is minstens zo belangrijk / belangrijker. Ik heb óók een iPhone vanwege iOS en het ecosysteem. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Scott
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 14-09 19:56

Scott

Ik ben, dus ik tweak

't Lijkt niet dicht bij de Apple-campus te zijn, dus gewoon een winkel die hoopt op een iPhone 5.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aerofreak
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 12:00

aerofreak

Steve Jobs

Lol @ Gizmodo
Pro tip: Pee now.

"When once you have tasted flight, you will forever walk the earth with your eyes turned skyward, for there you have been, and there you will always long to return"
~Leonardo Da Vinci~

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• remondoo
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 10-05 12:59
3 Mins ^^

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ZpAz
Check!

De zaal ziet er zelfs op de foto's gewoon al anders uit. ;(

Spannond :D

[ Voor 18% gewijzigd door ZpAz op 04-10-2011 18:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XooXoT
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 26-06-2024
"Ladies and gentlemen, our presentation will begin shortly."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• monnick
  • Registratie: December 2005
  • Niet online
Oke, ik heb allemaal live-blog open staan :)

Die ustream hapert echt als een malle. Niet naar te kijken. Geen alternatief dus? :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ZpAz
Ben ook benieuwd of Newsstand nu ook verder getoond wordt en beschikbaar is in NL. (Donald Duck, yaay :) )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Uniciteit
  • Registratie: Maart 2010
  • Niet online

Uniciteit

1+1 is niet altijd 2

Ik ben benieuwd hoe Timothy Cook het doet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• magnifor
  • Niet online
JanvdVeer schreef op dinsdag 04 oktober 2011 @ 18:57:
[...]

Het gaat natuurlijk niet alleen om de hardware, software is minstens zo belangrijk / belangrijker. Ik heb óók een iPhone vanwege iOS en het ecosysteem. ;)
Op mijn werk hebben een aantal collega's Android en die zijn best tevreden over. Ik heb niet echt het gevoel dat ik vooruit ga als ik van een 3gs naar een 4s ga. Natuurlijk is het scherm scherper en is het toestel sneller maar ik wil meer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lorem_Ipsum
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 26-08 15:33
Engadget is best traag, toch maar weer gizmodo erbij pakken.
hmm, 't is nu toch echt 1 uur :s

[ Voor 22% gewijzigd door Lorem_Ipsum op 04-10-2011 19:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ieperlingetje
  • Niet online
En net nu houdt GOT ermee op nieuwe berichten via geel kader aan te kondigen :( dat wordt F5 rammen :P

Tijdmachine | Nieuws trends

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Petervanakelyen
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 30-04 12:52
Die gast van de Ustream stream: "hope the network keeps up". Het hapert nu al, wat denk je dat het netwerk gaat haperen? :P

Somewhere in Texas there's a village missing its idiot.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wesleytjuh
ZpAz schreef op dinsdag 04 oktober 2011 @ 18:57:
[...]

Check!

De zaal ziet er zelfs op de foto's gewoon al anders uit. ;(

Spannond :D
Inderdaad wel een erg anders zicht, ben benieuwd of de presentatie nog wel vergelijkbaar is :).

Edit: Here we go :D.

[ Voor 3% gewijzigd door wesleytjuh op 04-10-2011 19:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Luqq
  • Laatst online: 11:48

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik baal hier van. 3 maanden voor niks zitten wachten op een update dat gewoon letterlijk op de iPhone 4 lijkt. Had ik net zo goed de witte iPhone 4 kunnen halen.

[ Voor 9% gewijzigd door Verwijderd op 04-10-2011 19:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ZpAz
Verwijderd schreef op dinsdag 04 oktober 2011 @ 19:01:
Ik baal hier van. Al dat wachten voor een update dat gewoon letterlijk op de iPhone 4 lijkt. Had ik net zo goed de witte iPhone 4 kunnen halen.
Bij jou loopt de liveblog een stukje voor?

2 fullscreen sites, check!

[ Voor 4% gewijzigd door ZpAz op 04-10-2011 19:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• UntamedNL
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 29-08 21:00

UntamedNL

Drumming

ZpAz schreef op dinsdag 04 oktober 2011 @ 19:01:
[...]

Dat dacht ik ook al :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SquareOne
Verwijderd schreef op dinsdag 04 oktober 2011 @ 19:01:
Ik baal hier van. 3 maanden voor niks zitten wachten op een update dat gewoon letterlijk op de iPhone 4 lijkt. Had ik net zo goed de witte iPhone 4 kunnen halen.
Het draait toch niet alleen om uiterlijk?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ZpAz schreef op dinsdag 04 oktober 2011 @ 19:01:
[...]

Als je even had opgelet waren de foto's al eerder in dit topic bekend gemaakt (leaks van Japanse website).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Brm-G schreef op dinsdag 04 oktober 2011 @ 19:02:
[...]

Het draait toch niet alleen om uiterlijk?
Dit rechtvaardigt het wachten niet. Marginale update. Met dezelfde looks.

[ Voor 10% gewijzigd door Verwijderd op 04-10-2011 19:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ZpAz
Verwijderd schreef op dinsdag 04 oktober 2011 @ 19:02:
[...]

Als je even had opgelet waren de foto's al eerder in dit topic bekend gemaakt (leaks van japanse website).
Die van Nils? Dat is een 4?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CLB
  • Niet online
Tim Cook, here he goes!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nils7
  • Laatst online: 15:14
ZpAz schreef op dinsdag 04 oktober 2011 @ 19:03:
[...]

Die van Nils? Dat is een 4?
4S... (klik maar op propertjes)

NIO ET5 | Tesla Model Y LR | iRacing Profiel | To finish first, you first have to finish!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• THWIT
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 18-07 10:08
Houdt Tweakers eigenlijk helemaal geen Live Blog bij?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ZpAz
"It went on to revolutionize the way we listen to music."
Met het taalgebruik zit het iig snor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

iemand ergens een live stream met beeld of zijn er enkel blogs?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ZpAz
nils7 schreef op dinsdag 04 oktober 2011 @ 19:03:
[...]

4S... (klik maar op propertjes)
Niet klikbaar?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lorem_Ipsum
Verwijderd schreef op dinsdag 04 oktober 2011 @ 19:04:
Enkel blogs.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CLB
  • Niet online
Had je je vanmiddag moeten inschrijven, ben je nu dus helaas te laat voor

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Petervanakelyen
Heeft er iemand nog een stream met beeld en geluid? :P De Ustream link is het er alleszinds mee opgehouden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• leonwin7
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 10:46
wel blogs met fotos

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SquareOne
CLB schreef op dinsdag 04 oktober 2011 @ 19:04:
[...]

Had je je vanmiddag moeten inschrijven, ben je nu dus helaas te laat voor
haha
_/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• THWIT
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 18-07 10:08

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CLB
  • Niet online
Ja pfff van zulke vragen wordt je toch wiedes ;w

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• UntamedNL

UntamedNL

Drumming

Hoelang zou het nog duren voordat hij over iPhone begint :P?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SquareOne
CLB schreef op dinsdag 04 oktober 2011 @ 19:05:
[...]

Ja pfff van zulke vragen wordt je toch wiedes ;w
Eens! >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CLB
  • Niet online
In case you're wondering, Tim's style is a bit more subtle than Steve's, a bit more understated.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JanvdVeer
" “This is our largest store in Asia, and it set a record by welcoming 100k visitors on opening weekend. We thought we’d done well by welcoming 100k visitors in LA in the course of one month.” Man, Tim is really subdued today!"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ZpAz
Toch vreemd dat Steve niet op die plek staat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FrameWork.
  • Laatst online: 15:06
"But he looks cool, comfortable. Genuinely happy and excited."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lorem_Ipsum
Wel mooie stores daar idd
Wanneer komt die aankondiging nou :s

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Harmen
  • Registratie: Oktober 1999
  • Nu online

Harmen

⭐⭐⭐⭐⭐⭐

Hmmm.... krijg er niet veel van mee... kijk naar http://live.gdgt.com/live...ent-coverage/#10-00-20-am
En luister naar de One more thing liveblog... echter hapert die.... 6000 connecties zie ik! :/

Whatever.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jieve
Ergens live te volgen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gropah
  • Registratie: December 2007
  • Niet online

Gropah

Admin Softe Goederen

Oompa-Loompa 💩

ik zou eigenlijk wel een vid willen zien van hoe die kerol presenteert. Vond jobs namelijk altijd beetje te over ambitieus (als dat bestaat) en te opdringerig...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CLB
  • Niet online
Yeah in Amerika, dus snel naar Schiphol!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• keanu_
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 07:11
Lorem_Ipsum schreef op dinsdag 04 oktober 2011 @ 19:07:
Wel mooie stores daar idd
Wanneer komt die aankondiging nou :s
Geduld!

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Weet iemand welke liveblog er goed loopt op de iPad(2)?

Ik zit in het buitenland en kan alleen kijken via de iPad icm 3g namelijk.

My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rene
  • Laatst online: 11:45

2021 Magnesium P2, non PP, 20" - 2024 Mazda MX-30

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DR!5EQ
  • Niet online
Donstil schreef op dinsdag 04 oktober 2011 @ 19:07:
Weet iemand welke liveblog er goed loopt op de iPad(2)?

Ik zit in het buitenland en kan alleen kijken via de iPad icm 3g namelijk.
Probeer eens engadget.

http://www.engadget.com/2...g/?sort=newest&refresh=60

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Petervanakelyen
One More Thing Live doet het hier niet meer :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!
@hierboven.

Heb ik gedaan maar engadget wil niet automatisch refreshen op de iPAd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jieve
Petervanakelyen schreef op dinsdag 04 oktober 2011 @ 19:08:
Hier nog wel... :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• UntamedNL

UntamedNL

Drumming

Donstil schreef op dinsdag 04 oktober 2011 @ 19:08:
@hierboven.

Heb ik gedaan maar engadget wil niet automatisch refreshen op de iPAd
Heb je auto refresh aan staan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xantos
  • Registratie: Juni 1999
  • Niet online
Petervanakelyen schreef op dinsdag 04 oktober 2011 @ 19:08:
Klopt server is aan het roken ;-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ja zover ik weet wel :D

Pagina: 1 ... 6 ... 21 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Apple zal waarschijnlijk nieuwe producten aankondigen. Als je hierover een topic wilt openen, neem dan voordat je aan de slag gaat contact op met een moderator. Dit voorkomt dat meerdere mensen aan een topic over hetzelfde product werken (dat zou immers zonde zijn).