Heb 32GB en ga voor de nieuwe 32GB. Ik weet niet of ik een "early upgrade" krijg van AT&T, maar daar ga ik straks wel ff heen om te kijken wat ze kunnen regelen.CLB schreef op dinsdag 04 oktober 2011 @ 21:24:
[...]
Ik weet niet welke versie je nu hebt en welke je wilt, maar gaat je echt wel wat duiten kosten
Even dik als de 4 .HardCoreGamer schreef op dinsdag 04 oktober 2011 @ 21:25:
Hoe dik is de iPhone 4S?
Ik ben niet erg enthousiast. Specificaties en hoeveel gigaherts een apparaat heeft interesseert me niks, het gaat erom wat je er mee kunt doen. Siri kunnen we als Nederlands niet gebruiken, dan blijft er niet zo veel over. Ik koop hem sowieso aangezien ik een nieuwe telefoon nodig heb, maar ik had toch op een grote scherm gehoord.
Uiteindelijk is de iPhone 4 momenteel de beste telefoon op de markt, gaaf apparaat, en dit ding is natuurlijk nog beter
Uiteindelijk is de iPhone 4 momenteel de beste telefoon op de markt, gaaf apparaat, en dit ding is natuurlijk nog beter
[ Voor 15% gewijzigd door kamerplant op 04-10-2011 21:27 ]
🌞🍃
zal wel op hetzelfde niveau blijven....Verwijderd schreef op dinsdag 04 oktober 2011 @ 21:26:
Ik ga voor een 2e hands 4 denk ik.. laat marktplaats maar vollopen

Waarom zit er bij die witte versie nog iets boven de sensor / speaker?
En wat is dat puntje aan de rechterkant van de 4S, lijkt niet op een microsimcardslot?
Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit
Was ik ook aan het denken :-) Vraag me af wanneer de beste tijd is?Verwijderd schreef op dinsdag 04 oktober 2011 @ 21:26:
Ik ga voor een 2e hands 4 denk ik.. laat marktplaats maar vollopen
Airplay van bijv. games via je apple tv naar een hd tv: is dat exclusief voor de 4S, of zou de 4 dit ook mogen (kunnen)?
Is geen nadeel als je een tweedehandse kooptVerwijderd schreef op dinsdag 04 oktober 2011 @ 21:27:
Nadeel van Android toestellen is dat ze zo snel in prijs dalen. Bij een iPhone weet je in elk geval dat de telefoon een flinke waarde blijft vertegenwoordigen.
Proximity sensor (zwart zit die ook maar moielijk zichtbaar) en puntje is dacht ik de extra microphoon voor noise reductionCLB schreef op dinsdag 04 oktober 2011 @ 21:28:
[afbeelding]
En wat is dat puntje aan de rechterkant van de 4S, lijkt niet op een microsimcardslot?
is ook bij de huidige 4CLB schreef op dinsdag 04 oktober 2011 @ 21:28:
[afbeelding]
puntje is voor het verwijderen/plaatsen simCLB schreef op dinsdag 04 oktober 2011 @ 21:28:
[afbeelding]
Iemand al opgevallen?
http://www.apple.com/iphone/#video-4s
Om 4:10 zie je een kind met een Nederlandse ketting een iPad 2 pakken en foto's bekijken.
http://www.apple.com/iphone/#video-4s
Om 4:10 zie je een kind met een Nederlandse ketting een iPad 2 pakken en foto's bekijken.
An a day keeps the doctor away.
Verwijderd
Als er meer te koop staan, zie je makkelijk aan aantal hits op mp.k995 schreef op dinsdag 04 oktober 2011 @ 21:28:
[...]
Was ik ook aan het denken :-) Vraag me af wanneer de beste tijd is?
Dat is de ambientlight sensor. Heeft de zwarte ook, maar valt niet op.CLB schreef op dinsdag 04 oktober 2011 @ 21:28:
[afbeelding]
En dat is het gaatje voor de micro-sim adapter.
‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED
Eerste zal wel een sensor zijn, maar omdat hij donker is valt het niet op bij de zwarte... Dat puntje kan je je simkaartslot mee openenCLB schreef op dinsdag 04 oktober 2011 @ 21:28:
[afbeelding]
De sensor is de proximity sensor zodat het scherm uit kan als je belt. Die zit er bij de zwarte ook, maar is in normaal licht bijna niet zichtbaar. Dat gaatje aan de rechterkant is waarschijnlijk wel het simkaartsleufje.CLB schreef op dinsdag 04 oktober 2011 @ 21:28:
[afbeelding]
Weet iemand of je voor pre orderen in France of Germany een adres daar nodig bent? Of kan je gewoon bestellen met je apple ID
Solar Edge 2,96 Wp 8x 370 ZZO (6x 45° en 2x plat dak 15°)
Dat puntje is het gaatje om het microsimhoudertje naar buiten te kunnen duwen.CLB schreef op dinsdag 04 oktober 2011 @ 21:28:
[afbeelding]
En boven de speaker zit een sensor en die zit er bij de zwarte ook alleen daar zie je het niet.
Bovenaan is proximity sensor. Zit ook op de zwarte, maar zie je niet, vooral bij die mooie gerenderde product 'photos'. Die sensor zorgt er voor dat je niet per ongeluk een 'toets' op het scherm indrukt als je de telefoon tegen je gezicht houdt.CLB schreef op dinsdag 04 oktober 2011 @ 21:28:
[afbeelding]
auto's wassenHardCoreGamer schreef op dinsdag 04 oktober 2011 @ 21:30:
Iemand tips om veel te cashen in korte tijd?
Wil ik ook weten. Wil naar Duitsland rijden..knny schreef op dinsdag 04 oktober 2011 @ 21:29:
Weet iemand of je voor pre orderen in France of Germany een adres daar nodig bent? Of kan je gewoon bestellen met je apple ID
‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED
Lijkt me sterk, aangezien aan die kant het simcardslot moet zitten...k995 schreef op dinsdag 04 oktober 2011 @ 21:29:
en puntje is dacht ik de extra microphoon voor noise reduction
Ja dat dacht ik ook, maar ik zie geen simcardslot hoor... zoals op:mpfan schreef op dinsdag 04 oktober 2011 @ 21:29:
puntje is voor het verwijderen/plaatsen sim

Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit
Ik vind hem ietwat tegenvallen helaas. Een camera gebruik ik alleen voor 1. notities. 2. stageverslagen en 3. V&A foto's.
14,4 Mbps heb je vrijwel niets aan in NL (word vrijwel niet aangeboden).
Siri gaat denk ik geen succes worden, al klinkt het best aardig. Ik gebruik zelf voice command op de fiets als ik wil weten hoe laat het is, en om iemand te bellen via mijn Bluetooth-headset. Voor alle dagelijkse taken lijkt het me dan weer niet echt handig.
Wat betreft de snellere chips: natuurlijk is dat altijd mooi meegenomen, maar of je dat merkt is een 2e ding. Een Windows PC met 1 core waarop je 1 taak tegelijk doet werkt ook net zo snel als een andere PC die er 4 heeft.
Siri gaat denk ik geen succes worden, al klinkt het best aardig. Ik gebruik zelf voice command op de fiets als ik wil weten hoe laat het is, en om iemand te bellen via mijn Bluetooth-headset. Voor alle dagelijkse taken lijkt het me dan weer niet echt handig.
Wat betreft de snellere chips: natuurlijk is dat altijd mooi meegenomen, maar of je dat merkt is een 2e ding. Een Windows PC met 1 core waarop je 1 taak tegelijk doet werkt ook net zo snel als een andere PC die er 4 heeft.
andelen verkopen(mits je ze al een poos in bezit hebt) of juist kopenHardCoreGamer schreef op dinsdag 04 oktober 2011 @ 21:30:
Iemand tips om veel te cashen in korte tijd?
Hoe groot is de kans dat je op 14 oktober in de apple store in DL de iphone kan bemachtigen?
Elect a clown, expect a circus.
Ik ga ig proberen hem in Duitsland te pre-orderen en hiernaartoe te laten sturen
Zijn spaties in de aanbieding ofzo? www.spatiegebruik.nl
Ligt aan je provider, Vodafone ofzo, biedt dit gewoon aanBDHowner schreef op dinsdag 04 oktober 2011 @ 21:30:
Toch beter kijken.. ik zie hem namelijk wel zitten op die fotoCLB schreef op dinsdag 04 oktober 2011 @ 21:30:
[...]
Lijkt me sterk, aangezien aan die kant het simcardslot moet zitten...
[...]
Ja dat dacht ik ook, maar ik zie geen simcardslot hoor... zoals op:
[afbeelding]

Helderheid van je beeldscherm aanpassen? Ik zie hem duidelijk namelijk.CLB schreef op dinsdag 04 oktober 2011 @ 21:30:
[...]
[afbeelding]
Denk dat het een render is en dan zie je dat soort dingen niet altijd. Zeker niet als ze het zelf eigenlijk niet zo mooi vinden.CLB schreef op dinsdag 04 oktober 2011 @ 21:30:
[...]
Lijkt me sterk, aangezien aan die kant het simcardslot moet zitten...
[...]
[afbeelding]
Dat zie je op jouw eerste foto/render ook gewoon hoorCLB schreef op dinsdag 04 oktober 2011 @ 21:30:
[afbeelding]
Nickname does not reflect reality
volgens de glazenbol is die kans vrij variabel..Slasher schreef op dinsdag 04 oktober 2011 @ 21:31:
Hoe groot is de kans dat je op 14 oktober in de apple store in DL de iphone kan bemachtigen?
39
danda schreef op dinsdag 04 oktober 2011 @ 21:32:
shorten, op dit moment. moet je wel snel zijn

Zijn spaties in de aanbieding ofzo? www.spatiegebruik.nl
Met Apple sticker erop hé
Sir, your car is done:

[ Voor 3% gewijzigd door iApp op 04-10-2011 21:32 ]
Really? Haha dan is m'n scherm toch niet zo heel goed
ik ookReiben schreef op dinsdag 04 oktober 2011 @ 21:31:
[...]
Helderheid van je beeldscherm aanpassen? Ik zie hem duidelijk namelijk.
Agree Siriously disappointing. Maar de hardware is wel ok. Dat Siri kan best aardig werken, maar ik ben bang dat het alleen goed werkt in het Engels. En een Hollander die Engels probeert te praten gaat hem niet worden met Siri ben ik bang.
Powermac G5 casemod. Mijn PV live output. | Ioniq 6 Style 77kWh Ultimate Metallic Red 18" RWD
Dat worldphone concept is nog het beste voor apple zelf lijkt me. Hoeven ze maar 1 toestel te bouwen die overal verkocht kan worden...
Idd, sommige zullen dan echt zeggen van: ''Ick kom ut Holland, can ik pizza order maken?''zonoskar schreef op dinsdag 04 oktober 2011 @ 21:34:
En een Hollander die Engels probeert te praten gaat hem niet worden met Siri ben ik bang.
Verwijderd
Pas op dat je niet opgelicht wordt, het blijft MPdialmformark schreef op dinsdag 04 oktober 2011 @ 21:35:
mooi zo, ik ga een "goedkope" tweedehands iphone4 op marktplaats scoren!
Ik bedoel dan ook dat het in "normale" tarieven zit.CLB schreef op dinsdag 04 oktober 2011 @ 21:31:
[...]
Ligt aan je provider, Vodafone ofzo, biedt dit gewoon aan
Mijn iPhone-abbo zit gecapped op 7,2 (Vodafone).
True, maar ik heb ervaring met het kopen van iPhones op marktplaats voor vrienden/familie. Alles gebeurd op een duidelijke afgesproken plek en uitvoerig getestVerwijderd schreef op dinsdag 04 oktober 2011 @ 21:36:
[...]
Pas op dat je niet opgelicht wordt, het blijft MP. Goedkoop kan dan wel eens heel duur zijn.
Micro-USB adapter

Maar heb je nou een adres in duitsland of frankrijk nodig als je wilt pre orderen of kan dat via Apple ID?
Solar Edge 2,96 Wp 8x 370 ZZO (6x 45° en 2x plat dak 15°)
Verwijderd
Denken jullie dat deze 4S in NL enkel met een abbo bij Apple Store te bestellen zal zijn?
Verwijderd
Ach, die Apple fanboys liggen toch wel voor de winkel. Apple moet wel hele domme dingen gaan doen willen ze hun vermogen en beurswaarde volledig te grabbel gooien.
Ik moet zeggen dat ik de witte 4S qua ontwerp wel zie zitten. Meer dan de zwarte variant of de normale 4. Kleine kans daarentegen dat ik er een zal aanschaffen. Ik heb amper genoeg om na te denken over een android, dan is Apple al helemaal ver weg voor mij op het moment...
Ik denk dat 't toch de beste telefoon op dit moment is.
Zou het mogelijk zijn deze iPhone 4S zonder abbo te krijgen in NY? En zoja bij wat voor winkel zou ik dan moeten zijn?
Vind het toch eigenlijk wel een beetje tegenvallen, had iets meer innovatie willen zien eigenlijk!
Vind het toch eigenlijk wel een beetje tegenvallen, had iets meer innovatie willen zien eigenlijk!
ik heb nu een 3gs uit juli 2009 mijn abbo is aan verlening toe. ik kan nu een iphone 4 kiezen voor 1 jaar met eerste 2 maanden geen abbo kosten voor 399e. dat komt uit op 339 euro. ik denk dat ik dat maar toe. dan ben ik 1 jaar onder de pannen en kan ik volgend jaar de 5 nemen zonder vast te zitten aan een abbo.
Ik zou het doen!
Juist zonder =) en neverlocked, dus simlockvrij.. Alleen de prijzen gaan vanaf 499,- that's quite a lot!Verwijderd schreef op dinsdag 04 oktober 2011 @ 21:38:
Denken jullie dat deze 4S in NL enkel met een abbo bij Apple Store te bestellen zal zijn?
Tja op zich kan hij zich prima meten met andere telefoons die er zijn. Het is alleen dat iedereen een feature-list van 80k aan regels verwachtte.Beatboxx schreef op dinsdag 04 oktober 2011 @ 21:41:
Ik denk dat 't toch de beste telefoon op dit moment is.
Waar kan ik de 4S het eerste simlockvrij in NL krijgen?
UPDATE SIRI:
Nederlands word dus lekker niet ondersteund
helaas..
Siri Languages
English (U.S., UK, and Australian), French, German
Nederlands word dus lekker niet ondersteund
Siri Languages
Ik ben op launchdate in Miami. Ik zal me door de troepen wurmen om even een Ipad te scoren. Deze Iphone laat ik maar links liggen. Waarschijnlijk is die voice optie ook 1 van de Ipad 3 (2S?) vernieuwingen, daar hoef ik niet op te wachten.
Spuit 11 xD.dubbi3 schreef op dinsdag 04 oktober 2011 @ 21:42:
UPDATE SIRI:
Nederlands word dus lekker niet ondersteundhelaas..
Siri Languages
@Dubbi3
Ik hoop dat ze toch snel een update gaan geven...
Ik hoop dat ze toch snel een update gaan geven...
Er zit trouwens bluetooth 4.0 op de nieuwe iPhone. Grote verbetering t.o.v. bluetooth 2.1
Wanneer kom je terug? En werkt een iPhone die je daar koopt ook in NL?PWM schreef op dinsdag 04 oktober 2011 @ 21:43:
Ik ben op launchdate in Miami. Ik zal me door de troepen wurmen om even een Ipad te scoren. Deze Iphone laat ik maar links liggen. Waarschijnlijk is die voice optie ook 1 van de Ipad 3 (2S?) vernieuwingen, daar hoef ik niet op te wachten.
bluetooth? wie wil dat nou nog gebruiken?Uniciteit schreef op dinsdag 04 oktober 2011 @ 21:43:
Er zit trouwens bluetooth 4.0 op de nieuwe iPhone. Grote verbetering t.o.v. bluetooth 2.1
^ Post is hierboven!
Wat dacht je van handsfree carkit?
Verwijderd
Toch niet 500 voor de iPhone 4S 16GBCLB schreef op dinsdag 04 oktober 2011 @ 21:42:
[...]
Juist zonder =) en neverlocked, dus simlockvrij.. Alleen de prijzen gaan vanaf 499,- that's quite a lot!
Nou ik vind dit toch aardig teleurstellend. Ik had graag een groter scherm gehad. Waarom zou ik upgraden vanaf mijn 3GS die nog prima werkt? Dit ding doet gewoon het zelfde, alleen dan wat sneller.
Verwijderd
3GS heeft natuurlijk een lagere kwaliteit schermIrrilian schreef op dinsdag 04 oktober 2011 @ 21:45:
Nou ik vind dit toch aardig teleurstellend. Ik had graag een groter scherm gehad. Waarom zou ik upgraden vanaf mijn 3GS die nog prima werkt? Dit ding doet gewoon het zelfde, alleen dan wat sneller.
Iemand een idee hoe laat de gehele keynote te bekijken is?
Ik kan toch niet wachten om over enkele weken eindelijk over te stappen van m'n 3GS naar de 4S. Het is nog altijd een prima telefoon, maar je merkt gewoon dat hij flink wat snelheid mist bij bijvoorbeeld het multitasken.Irrilian schreef op dinsdag 04 oktober 2011 @ 21:45:
Eigenaar/brouwer Milky Road Brewery
De site werkt voorlopig nog erg slecht
als ze de iPhone 5 klaar hebbenMikad0 schreef op dinsdag 04 oktober 2011 @ 21:47:
Iemand een idee hoe laat de gehele keynote te bekijken is?

Ik snap ook niet waarom een hoop verwachten dat het aandeel gelijk 10 procent zakt? Het is gewoon een goede telefoon die er gepresenteerd is.
Om maar even een voorbeeld te noemen, bij een iPhone5 was het aandeel wellicht gestegen. Dat betekent alsnog een behoorlijk relatief verschil.
Vermoed dat het grote verschil komt als alle reviewsites hem zullen afkraken, of als Google echt met een topper komt over een paar weken. Tot die tijd zit Apple wel gebakken
Edit momenteel trouwens een kleine procent in de min, dus het valt nu al reuze mee!
Om maar even een voorbeeld te noemen, bij een iPhone5 was het aandeel wellicht gestegen. Dat betekent alsnog een behoorlijk relatief verschil.
Vermoed dat het grote verschil komt als alle reviewsites hem zullen afkraken, of als Google echt met een topper komt over een paar weken. Tot die tijd zit Apple wel gebakken
Edit momenteel trouwens een kleine procent in de min, dus het valt nu al reuze mee!
[ Voor 8% gewijzigd door Rene op 04-10-2011 21:49 ]
2021 Magnesium P2, non PP, 20" - 2024 Mazda MX-30
Wanneer kunnen we 'm nou in Nederland simlockvrij kopen? En waar? Moet dat bij apple.nl of kan dat ook bij een willekeurige winkel?
Vanaf 28 oktober verkrijgbaar in Nederland. Verdere details nog niet bekend.
[ Voor 27% gewijzigd door Rivanov op 04-10-2011 21:49 ]
-Rivanov schreef op dinsdag 04 oktober 2011 @ 21:49:
Vanaf 28 oktober verkrijgbaar in Nederland. Verdere details nog niet bekend.
^ Post is hierboven!
misschien komt het nog wel...dubbi3 schreef op dinsdag 04 oktober 2011 @ 21:42:
UPDATE SIRI:
Nederlands word dus lekker niet ondersteundhelaas..
Siri Languages
"2:28PM Works for English (US, UK, and Australia) plus French and German. It'll be beta to start, but there'll be more languages and services coming."
Assumption is the mother of all fuckups
Uhm, ik reageer op het bericht van Beatboxx..
Ik ook niet!Ram0n schreef op dinsdag 04 oktober 2011 @ 21:47:
[...]
Ik kan toch niet wachten om over enkele weken eindelijk over te stappen van m'n 3GS naar de 4S. Het is nog altijd een prima telefoon, maar je merkt gewoon dat hij flink wat snelheid mist bij bijvoorbeeld het multitasken.
De iPhone 4 8GB is al 499 euro, dus denk het haast niet...
Ik weet niet of ik nog een maand kan wachten....
Natuurlijk komt het nog wel, daar is niks 'misschien' aanLocoJ schreef op dinsdag 04 oktober 2011 @ 21:50:
[...]
misschien komt het nog wel...
"2:28PM Works for English (US, UK, and Australia) plus French and German. It'll be beta to start, but there'll be more languages and services coming."
[ Voor 5% gewijzigd door Hahn op 04-10-2011 21:52 ]
The devil is in the details.
koop je nu een 4s met 2 jarig abo .... komt in juni 2012 de i5 ....
dan ben je toch echt gek om een 4s te kopen, kwa hardware is het nu al achterhaald ....
dan ben je toch echt gek om een 4s te kopen, kwa hardware is het nu al achterhaald ....
T-mobile?Caneezy schreef op dinsdag 04 oktober 2011 @ 21:52:
Weet iemand toevallig waar het in duitsland te koop is? Anders ga ik even langs natuurlijk.
Mag je mij eerlijk gezegd vertellen wat er achterhaald is aan de A5?danda schreef op dinsdag 04 oktober 2011 @ 21:53:
koop je nu een 4s met 2 jarig abo .... komt in juni 2012 de i5 ....
die bestond al in de ipad 2rik schreef op dinsdag 04 oktober 2011 @ 21:54:
Ik zie wel al gelijk de Apple TV in de Nederlandse Apple Online Store, of was die er al langer?
Die is vanavond pas verschenen.rik schreef op dinsdag 04 oktober 2011 @ 21:54:
Ik zie wel al gelijk de Apple TV in de Nederlandse Apple Online Store, of was die er al langer?
Dit topic is gesloten.
Let op:
Apple zal waarschijnlijk nieuwe producten aankondigen. Als je hierover een topic wilt openen, neem dan voordat je aan de slag gaat contact op met een moderator. Dit voorkomt dat meerdere mensen aan een topic over hetzelfde product werken (dat zou immers zonde zijn).
Apple zal waarschijnlijk nieuwe producten aankondigen. Als je hierover een topic wilt openen, neem dan voordat je aan de slag gaat contact op met een moderator. Dit voorkomt dat meerdere mensen aan een topic over hetzelfde product werken (dat zou immers zonde zijn).