ik hoop dat cydia een 4s'je van mijn i4 32GB kan maken
3.0 is Honeycomb. Apple loopt achter op huidige versies van android, en dan is ICS nog niet eens aan de beurt geweest..alwaysleft schreef op dinsdag 04 oktober 2011 @ 21:04:
![]()
[...]
volgende week rond dit tijdstip de nexus prime. Android 3.0, 1.5 GHZ dualcore, HD scherm en super dun. Tja, Apple loopt achter.
Hier kan je aanvragen om daarover op de hoogte gehouden te worden.__Deathscythe__ schreef op dinsdag 04 oktober 2011 @ 21:04:
Wat kunnen we voor prijzen verwachten in Nederland incl. abonnement?
Eigenaar/brouwer Milky Road Brewery
4.4% omlaagdanda schreef op dinsdag 04 oktober 2011 @ 21:05:
hoe verloopt de beurskoers?
Ik ben wel benieuwd naar de performance van de GM seed op de iPhone 4. Hopelijk leveren we niet te veel in tov ios 4.3.
alwaysleft schreef op dinsdag 04 oktober 2011 @ 21:04:
![]()
[...]
volgende week rond dit tijdstip de nexus prime. Android 3.0, 1.5 GHZ dualcore, HD scherm en super dun. Tja, Apple loopt achter.
There is an app for thatdanda schreef op dinsdag 04 oktober 2011 @ 21:05:
hoe verloopt de beurskoers?
In the beginning the Internet was a bunch of smart users with dumb terminals. Now...
Verwijderd
Die Apple site werkt nog niet helemaal lekker. Filmpje stopte halverwege en toen ik op de tab iOS drukte kreeg ik weer toegang geweigerd
. Ik heb nu nog iOS 4.2.1 dus ben wel benieuwd wat de veranderingen brengen
.

ehm... t-mobile gaat 'm niet worden bij mij (slechte dekking in mijn dorp)Ram0n schreef op dinsdag 04 oktober 2011 @ 21:05:
[...]
Hier kan je aanvragen om daarover op de hoogte gehouden te worden.
Hun site ligt er ook al uit: http://www.apple.com/
Hoeveel zou ie los gaan kosten?
EDIT:
Moet ik nu voor de S2 gaan of de 4S? Ik heb genoeg geld, het gaat me erom welke beter is. Ik luister best veel muziek, navigeer niet zo veel, whatsapp/facebook/twitter extreem veel, en ik neem 'm overal mee naar toe.
Hoeveel zou ie los gaan kosten?
EDIT:
Moet ik nu voor de S2 gaan of de 4S? Ik heb genoeg geld, het gaat me erom welke beter is. Ik luister best veel muziek, navigeer niet zo veel, whatsapp/facebook/twitter extreem veel, en ik neem 'm overal mee naar toe.
[ Voor 57% gewijzigd door Beatboxx op 04-10-2011 21:08 ]
Hoeveel zou die 16Gb 4S simlock vrij gaan kosten?
Verwijderd
Wat is GM seed?SpX schreef op dinsdag 04 oktober 2011 @ 21:06:
Ik ben wel benieuwd naar de performance van de GM seed op de iPhone 4. Hopelijk leveren we niet te veel in tov ios 4.3.
Dat zie ik ook wel gebeuren inderdaaddanda schreef op dinsdag 04 oktober 2011 @ 21:04:
ik hoop dat cydia een 4s'je van mijn i4 32GB kan maken
“Victorious warriors win first and then go to war,
while defeated warriors go to war first and then seek to win”
― Sun Tzu, The Art of War
Tja, leuk al die specs. Maar ik stuur gewoon die fancy iPhone 4S pagina op de apple site naar mijn moeder en no way dat die overstapt naar een android als ze al die gelikte marketingplaatjes zietLuqq schreef op dinsdag 04 oktober 2011 @ 21:05:
[...]
3.0 is Honeycomb. Apple loopt achter op huidige versies van android, en dan is ICS nog niet eens aan de beurt geweest..
Wel grappig dat nu allemaal mensen die niets van aandelen snappen opeens super geïnteresseerd zijn in beurskoersen
[ Voor 5% gewijzigd door fsfikke op 04-10-2011 21:08 ]
Zijn spaties in de aanbieding ofzo? www.spatiegebruik.nl
Boeie.. hang hem aan je 52" scherm.....keanu_ schreef op dinsdag 04 oktober 2011 @ 21:08:
Boeie.. gamen op een 3,5'' scherm.....
Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit
Aandelen zijn ondertussen al 5%+ gezakt.

iPhone 4 8GB staat nu voor €499 op Apple.com. En de 3GS 8GB voor €349. Dat is duurder dan de gemiddelde Android topmodel kost uit 2011
The devil is in the details.
alsof jij het weet guru, zegt wel wat over de verwachtingen ...fsfikke schreef op dinsdag 04 oktober 2011 @ 21:08:
Wel grappig dat nu allemaal mensen die niets van aandelen snappen opeens super geïnteresseerd zijn in beurskoersen
Ja en? Apple is wel vaker duurder.Hahn schreef op dinsdag 04 oktober 2011 @ 21:08:
iPhone 4 8GB staat nu voor €499 op Apple.com. En de 3GS 8GB voor €349. Dat is duurder dan de gemiddelde Android topmodel kost uit 2011
De versie die aan developers word aangeboden, en meestal ook direct gelijk is aan de final build die we 12 october krijgen.
Hoe weet jij dat zo zeker?fsfikke schreef op dinsdag 04 oktober 2011 @ 21:08:
anders stellen ze die vraag niet.
Ik zou het doen!
Nou, een HTC Sensation, Evo 3D of Galaxy S2 kost nog wel iets meerHahn schreef op dinsdag 04 oktober 2011 @ 21:08:
Dat is duurder dan de gemiddelde Android topmodel kost uit 2011
Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit
Mensen die denken dat een koersdrop van 4.4% betekend dat 4.4% van 350 miljard opeens verdampt is
Waarom doet de appe site het niet meer? Of heb ik een ip-ban ofzo? Volgensmij returnt ie alleen maar 403. Ik twijfel heel erg tussen de 4S en de Galaxy S2. Wie heeft iets zinnigs te zeggen?
Niemand, die keuze zal je zelf moeten maken.Beatboxx schreef op dinsdag 04 oktober 2011 @ 21:11:
Waarom doet de appe site het niet meer? Of heb ik een ip-ban ofzo? Volgensmij returnt ie alleen maar 403. Ik twijfel heel erg tussen de 4S en de Galaxy S2. Wie heeft iets zinnigs te zeggen?
Verwijderd
Thanks. Ik lees het nu inderdaad nieuws: Apple brengt iOS 5 volgende week uit dat Apple op 12 oktober iOS 5 aanbiedtSpX schreef op dinsdag 04 oktober 2011 @ 21:09:
[...]
De versie die aan developers word aangeboden, en meestal ook direct gelijk is aan de final build die we 12 october krijgen.
iPad kan prima concurreren met Android-tablets wat betreft prijs. En dat een nieuw model iets duurder is dan andere topmodellen (€450/500 vs €600 voor een iPhone) kan ik nog wel begrijpen. Maar een iPhone 4 8GB voor €499, wat eigenlijk een model uit begin 2010 is, terwijl je voor €425 een Android topmodel van een paar maanden oud hebt vind ik toch nog wel wat schever...
The devil is in the details.
Omdat iedereen zich suf zit te f5'en op de siteBeatboxx schreef op dinsdag 04 oktober 2011 @ 21:11:
In the beginning the Internet was a bunch of smart users with dumb terminals. Now...
Als je de reacties hierboven had gelezen had je geweten dat de apple site even down is.Beatboxx schreef op dinsdag 04 oktober 2011 @ 21:11:
Ja, je hebt gelijkfsfikke schreef op dinsdag 04 oktober 2011 @ 21:10:
[...]
Mensen die denken dat een koersdrop van 4.4% betekend dat 4.4% van 350 miljard opeens verdampt is
wat betekent het volgens jou dan mr beursguru ...fsfikke schreef op dinsdag 04 oktober 2011 @ 21:10:
[...]
Site is weer back online, 4S of S2 of Nexus Prime dat weet ik zelf ook niet. De komende 3 weken even reviews en benchmarks doorspittenBeatboxx schreef op dinsdag 04 oktober 2011 @ 21:11:
Google doet ook -3%
Doen het natuurlijk in hun broek voor die 4S
Doen het natuurlijk in hun broek voor die 4S
Volg eerst maar eens een paar colleges hierover op een uni, dan hoeven we dit topic niet te vervuilendanda schreef op dinsdag 04 oktober 2011 @ 21:12:
[...]
wat betekent het volgens jou dan mr beursguru ...
Die koersdrop boeit geen fuck en is morgen weer omhoog.
[ Voor 9% gewijzigd door fsfikke op 04-10-2011 21:14 ]
De NL Store is weer up: http://store.apple.com/nl
http://store.apple.com/nl...shop_iphone/family/iphone
http://store.apple.com/nl...shop_iphone/family/iphone
[ Voor 51% gewijzigd door Fiber op 04-10-2011 21:16 . Reden: Link verbeterd... ]
Keep your wits sharp, your heart open and your gun loaded. And never mess with mother nature, mother in-laws and, mother freaking Ukrainians.
apple is gewoon 4,4 % minder waard geworden op de markt, daar heb ik geen uni voor nodigfsfikke schreef op dinsdag 04 oktober 2011 @ 21:13:
[...]
Volg eerst maar eens een paar colleges hierover op een uni, dan hoeven we dit topic niet te vervuilen
Maar ik weet het echt niet.fsfikke schreef op dinsdag 04 oktober 2011 @ 21:11:
[...]
Niemand, die keuze zal je zelf moeten maken.
Geld maakt me niet zoveel uit. Het gaat me erom dat ik veel performance krijg.
Probeer ze allebei en kies welke je prettiger vindt.Beatboxx schreef op dinsdag 04 oktober 2011 @ 21:15:
[...]
Maar ik weet het echt niet.
Doe eens lekker googlen ofzoBeatboxx schreef op dinsdag 04 oktober 2011 @ 21:15:
[...]
Maar ik weet het echt niet.
39
Verwijderd
Apple heeft altijd 'achter' gelopen. De eerste iphone en de 3G hadden allerlei zaken niet die al gemeen goed waren. Software installeren, office op de telefoon, 3G internet, cut and paste etc etc. Neem nu facetime, dat bestond al jaren, maar Apple doet het dan net weer even anders.Luqq schreef op dinsdag 04 oktober 2011 @ 21:05:
[...]
3.0 is Honeycomb. Apple loopt achter op huidige versies van android, en dan is ICS nog niet eens aan de beurt geweest..
Dat het uiteindelijk zo'n succes is geworden bewijst (net als de ipad) dat veel mensen niet zozeer zitten te wachten op 40000 functies, schermen die amper in je broekzak passen etc. Simpeler dan Apple het heeft gedaan met de eerste iphone kon bijna niet, gewoon een zwart scherm met wat icoontjes
Tuurlijk, Android gaat als de brandweer, maar ik denk dat heel weinig mensen een telefoon kopen omdat er Android op draait, het is gewoon het goedkoopste en beste besturingsysteem wat je tegenwoordig als telefoonmaker kunt installeren.
De GM is uit..
‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED
Maar losse prijzen voor de 4S'jes zijn nog niet te vinden toch?
Alleen 499 euro voor de 4 met 8GB.. Pfff 4S 16GB dan voor 579 / 32GB voor 679 en 64GB voor 779?
Verwijderd
wat lul je nou ? dankzij apple is de touchscreen weer in leven gebracht.. Na Iphone 2g kwamen alle andere bedrijven mee..Verwijderd schreef op dinsdag 04 oktober 2011 @ 21:16:
[...]
Apple heeft altijd 'achter' gelopen. De eerste iphone en de 3G hadden allerlei zaken niet die al gemeen goed waren. Software installeren, office op de telefoon, 3G internet, cut and paste etc etc. Neem nu facetime, dat bestond al jaren, maar Apple doet het dan net weer even anders.
Dat het uiteindelijk zo'n succes is geworden bewijst (net als de ipad) dat veel mensen niet zozeer zitten te wachten op 40000 functies, schermen die amper in je broekzak passen etc. Simpeler dan Apple het heeft gedaan met de eerste iphone kon bijna niet, gewoon een zwart scherm met wat icoontjes
Tuurlijk, Android gaat als de brandweer, maar ik denk dat heel weinig mensen een telefoon kopen omdat er Android op draait, het is gewoon het goedkoopste en beste besturingsysteem wat je tegenwoordig als telefoonmaker kunt installeren.
Beatboxx: dit is niet het topic op het daarover te hebben, er zijn hier genoeg topics waar je je vragen kwijt kunt
Verwijderd
Kies is volgens mij niet echt een prettig programma van wat ik heb gelezen ten tijde van de SGS1.fsfikke schreef op dinsdag 04 oktober 2011 @ 21:15:
[...]
Probeer ze allebei en kies welke je prettiger vindt.
Verwijderd
Kan ik me voorstellen, Siri werkt alleen met de Engelse taal.Plankton schreef op dinsdag 04 oktober 2011 @ 21:18:
http://www.apple.com/nl/iphone/
Wordt met geen woord gerept over Siri, op Apple's 4S promosite
Prijzen van belgische apple site : 380 € 3GS 530€ iphone 4 , 4s ??? 4s Zal wel 650 worden .
Verwijderd
omdat het een BETA isPlankton schreef op dinsdag 04 oktober 2011 @ 21:18:
Verwijderd schreef op dinsdag 04 oktober 2011 @ 21:16:
[...]
wat lul je nou ? dankzij apple is de touchscreen weer in leven gebracht.. Na Iphone 2g kwamen alle andere bedrijven mee..

Aandelen gaan altijd omlaag na een keynote.
Daarna gaan ze doorgaans weer omhoog.
Verwijderd
Touchscreens bestonden toch al? Dat was niks nieuws, de manier waarop iOS ermee werkte, dat was nieuw. Ik had al ruim een jaar een windows mobile device voordat de iPhone uberhaupt op de markt kwam. Dat is wat ik bedoel, het gaat gaat om wat je met de functies doet, niet dat ze erop zitten. Een touchscreen telefoon maken was al langer mogelijk, maar die toestellen gingen echt niet snel over de toonbank, apple komt op de markt en de touchscreen is opnieuw uitgevonden.Verwijderd schreef op dinsdag 04 oktober 2011 @ 21:16:
[...]
wat lul je nou ? dankzij apple is de touchscreen weer in leven gebracht.. Na Iphone 2g kwamen alle andere bedrijven mee..
En dat werkte net zo goed als bij Apple

Verwijderd
klopt maar toen was het een flop geworden vooral met de tablets met windows erop.. Maar na Apple niet ra ra hoe kan dat?
Heb ik airprint gemist? je kan nu ook printen vanaf je phone, da's wel handig.
Kon al.Bas_Pierik schreef op dinsdag 04 oktober 2011 @ 21:20:
"Divine Shields and Hearthstones do not make a hero heroic."
Werkte op zich redelijk, maar is ook al 9 jaar geleden natuurlijk
Kon al lang? Heb het een paar weken geleden iig gedaan.
Verwijderd
Hey! Zal de iPhone 4S ook als een simlockvrij toestel op apple.com/nl te bestellen zijn? Ik hoop van wel...
Alleen over "The Retina display is the highest-resolution phone screen ever." wat volgende week weer teniet wordt gedaan door de 720P schermen die eraan komen. Hier had Apple net als toentertijd met de huidige resolutie, nog een mooie sneer kunnen maken naar de 720P schermen. 960x640 was toentertijd uber en nu nog steeds, de concurrentie is veelal 800x480 of qHD met 960x540, maarja 1280x720 ligt klaar. Mooie kans Apple!Plankton schreef op dinsdag 04 oktober 2011 @ 21:18:
Verwijderd
Alleen met Airprint enabled printers... Welke dat zijn weet ik niet maar zullen vast weer speciale modellen zijn.Bas_Pierik schreef op dinsdag 04 oktober 2011 @ 21:20:
De simpele software, 1 knopje, alles makkelijk en simpelVerwijderd schreef op dinsdag 04 oktober 2011 @ 21:20:
[...]
klopt maar toen was het een flop geworden vooral met de tablets met windows erop.. Maar na Apple niet ra ra hoe kan dat?
Ach hou op met die onzin. Touchscreen was al lang gemeengoed voor de iphone .Verwijderd schreef op dinsdag 04 oktober 2011 @ 21:16:
[...]
Ik niet, vind het prachtig. Ik heb vanaf ongeveer dag één een iPhone 4 32GB voor € 179,00 gekocht bij mijn Flex 150 + Internet Plus voor € 34,95 per maand (twee jaar looptijd).danda schreef op dinsdag 04 oktober 2011 @ 21:21:
poll: welke i4 bezitters gaan per direkt een i4s kopen?
[ Voor 32% gewijzigd door Jumpman op 04-10-2011 21:23 ]
Nintendo Network ID: Oo_Morris_oO | PSN: Oo_Morris_oO.
Ik. Wil volgende week naar Duitslanddanda schreef op dinsdag 04 oktober 2011 @ 21:21:
‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED
Wat verwachten jullie qua levertijd? Gaat dit weer zo erg worden als bij de release van de 4?
Ik ook niet
2021 Magnesium P2, non PP, 20" - 2024 Mazda MX-30
Iig elke huidige HP die wifi heeft.Verwijderd schreef op dinsdag 04 oktober 2011 @ 21:21:
[...]
Alleen met Airprint enabled printers... Welke dat zijn weet ik niet maar zullen vast weer speciale modellen zijn.
Hier ook niet. Hou het bij m'n iPhone 4.
:W Ik verkoop m'n iPhone 4, en dan kost het me amper wat.danda schreef op dinsdag 04 oktober 2011 @ 21:21:
edit: Tenminste, als ik hem voor de $299 kan meenemen.
[ Voor 11% gewijzigd door Scott op 04-10-2011 21:23 ]
Hoelaat kan je ze pre orderen in Germany via Apple dan a.s. vrijdag?
Solar Edge 2,96 Wp 8x 370 ZZO (6x 45° en 2x plat dak 15°)
Ja, met een stylus.k995 schreef op dinsdag 04 oktober 2011 @ 21:22:
[...]
Ach hou op met die onzin. Touchscreen was al lang gemeengoed voor de iphone .
Ik weet niet welke versie je nu hebt en welke je wilt, maar gaat je echt wel wat duiten kostenScott schreef op dinsdag 04 oktober 2011 @ 21:23:
:W Ik verkoop m'n iPhone 4, en dan kost het me amper wat.
mmm, ik denk als het verschil zo klein is dat een potentiele koper dan toch een 4s koopt ..Scott schreef op dinsdag 04 oktober 2011 @ 21:23:
[...]
Nee hoor, miljoenen smartphones en PDA's met touchscreen werden verkocht voor er nog sprake was van de iphone. LG prada (getoond en relmeased voor de iphone à verkocht meer dan een miljoen exemplaren alleen al.Verwijderd schreef op dinsdag 04 oktober 2011 @ 21:19:
[...]
Touchscreens bestonden toch al? Dat was niks nieuws, de manier waarop iOS ermee werkte, dat was nieuw. Ik had al ruim een jaar een windows mobile device voordat de iPhone uberhaupt op de markt kwam. Dat is wat ik bedoel, het gaat gaat om wat je met de functies doet, niet dat ze erop zitten. Een touchscreen telefoon maken was al langer mogelijk, maar die toestellen gingen echt niet snel over de toonbank, apple komt op de markt en de touchscreen is opnieuw uitgevonden.
Apple volgde gewoon de bestaande trend .
Ik denk dat volgende week als Google bezig is, Apple binnenvalt en de iPhone 5 laat zien.
Vorbestellen am 7. Oktober für Lieferung ab 14. Oktober.knny schreef op dinsdag 04 oktober 2011 @ 21:23:
Hoelaat kan je ze pre orderen in Germany via Apple dan a.s. vrijdag?
Ab 629,00 €.
Mmm en dat voor een iets snellere processor en iets betere cameraScott schreef op dinsdag 04 oktober 2011 @ 21:23:
[...]
edit: Tenminste, als ik hem voor de $299 kan meenemen.
Vergeet de Tomtoms nietk995 schreef op dinsdag 04 oktober 2011 @ 21:24:
[...]
Nee hoor, miljoenen smartphones en PDA's met touchscreen werden verkocht voor er nog sprake was van de iphone. LG prada (getoond en relmeased voor de iphone à verkocht meer dan een miljoen exemplaren alleen al.
Apple volgde gewoon de bestaande trend .
Nee hoor mijn acer N310 werkte heel goed met je vingers. Was een 3.7" scherm, meeste smartphones waren 3.2" en dat was idd wat te klein.
Verwijderd
Nadeel van Android toestellen is dat ze zo snel in prijs dalen. Bij een iPhone weet je in elk geval dat de telefoon een flinke waarde blijft vertegenwoordigen.
Dit topic is gesloten.
Let op:
Apple zal waarschijnlijk nieuwe producten aankondigen. Als je hierover een topic wilt openen, neem dan voordat je aan de slag gaat contact op met een moderator. Dit voorkomt dat meerdere mensen aan een topic over hetzelfde product werken (dat zou immers zonde zijn).
Apple zal waarschijnlijk nieuwe producten aankondigen. Als je hierover een topic wilt openen, neem dan voordat je aan de slag gaat contact op met een moderator. Dit voorkomt dat meerdere mensen aan een topic over hetzelfde product werken (dat zou immers zonde zijn).