Elect a clown, expect a circus.
Ik denk het. Maar de 2e hands gingen al voor 350, denk dat dat nu naar 250 gaat zakken.NickvdB schreef op dinsdag 04 oktober 2011 @ 20:45:
[...]
Ik ook! Vraag me alleen af wat de losse prijzen zullen worden voor de iPhone 4. Krijgen we dat straks te zien in een ge-update Apple Online Store ????
Snelle pc | 40D achterdop voor lenzen
Ach ja... die Siri is wel vet ben benieuwd of het ook op een 4 werkt of dat je toch een S in je telefoon moet hebben.
Overigens geloof ik nog steeds in een 5, maar goed dat zal wel volgend jaar worden.
“Victorious warriors win first and then go to war,
while defeated warriors go to war first and then seek to win”
― Sun Tzu, The Art of War
je moet eens weten wat voor debielen met een iphone lopenHaaguit schreef op dinsdag 04 oktober 2011 @ 20:46:
Serieus, de enige feature waarvan ik zoiets heb van 'mwoah' is de betere camera (ben fotograaf), maar voor de rest... Ik ga met Siri niet de hele tijd tegen mijn telefoon lullen ipv typen. Je ziet er niet uit als je zo in het luchtledige je natte startrek fantasie uitleeft op je iphone.
Going for adventure, lots of sun and a convertible! | GMT-8
Mooi en aardig qua innovatie, maar in de praktijk natuurlijk matig..
‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED
Snelle pc | 40D achterdop voor lenzen
Siri is enkel 4s . EN ik betwijfel de extra waarde van siri ik zie met dat echt niet veel gebruiken.Underworld schreef op dinsdag 04 oktober 2011 @ 20:46:
Heb tijdens de live feed het aandeel ook gevolgd, en beleggers zijn duidelijk ook teleurgesteld: http://www.marketwatch.com/investing/stock/aapl
Ach ja... die Siri is wel vet ben benieuwd of het ook op een 4 werkt of dat je toch een S in je telefoon moet hebben.
Overigens geloof ik nog steeds in een 5, maar goed dat zal wel volgend jaar worden.
Omdat er behoefte is aan een goedkopere iPhone? Een 3GS was net zo duur als een fatsoenlijke Android, en daar kon hij gewoon niet tegenop.Verwijderd schreef op dinsdag 04 oktober 2011 @ 20:47:
Waarom zal Apple 2 iPhones aankondigen? Lekker concurrentie met jezelf voeren...
Totdat blijkt dat de grote meute gewoon weer massaal de iPhone 4S gaat aanschaffen en het minieme percentage door de geruchtenmolen compleet doorgedraaide fanboys gewoon teveel verwachtte.Stoffa schreef op dinsdag 04 oktober 2011 @ 20:46:
Jeetje eerste keer dat ik Apple met de Iphone zo t bos in zie gaan zeg. Jobs weg, en t gaat gelijk tits up allemaal.
"Any sufficiently advanced technology is indistinguishable from magic."
Bennie gek, ben een koe!
Verwijderd
Verschil ga je nooit zien.Maxiootje schreef op dinsdag 04 oktober 2011 @ 20:47:
Als ze de resolutie van het scherm nog hadden opgekrikt naar HD was ik tevreden geweest, nu valt het me een beetje tegen..
Lijkt mij ook maar mensen maken zichzelf helemaal gek met geruchten en als het dan niet voldoet aan hun verwachtingen is het makkelijk om een ander als zondebok aan te wijzen...Snake schreef op dinsdag 04 oktober 2011 @ 20:47:
Waarom zegt iedereen dat het aan Tim Cook ligt? Alsof die iets hierbij had te zeggen? Zolang is Jobs toch niet weg...
39
Hallo... je kunt niet elke maand de resolutie omhoog bumpen. Je moet ook rekening houden met developers en hun apps.Maxiootje schreef op dinsdag 04 oktober 2011 @ 20:47:
Als ze de resolutie van het scherm nog hadden opgekrikt naar HD was ik tevreden geweest, nu valt het me een beetje tegen..
‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED
Dan hoeft er wat mij betreft geen nieuwe ipad te komen.
Net of het retinadisplay een hogere res nodig heeft...Frietsaus schreef op dinsdag 04 oktober 2011 @ 20:48:
[...]
Hallo... je kunt niet elke maand de resolutie omhoog bumpen. Je moet ook rekening houden met developers en hun apps.
Zijn spaties in de aanbieding ofzo? www.spatiegebruik.nl
Tja, heb zelf alles in huis van Apple, meerdere mensen om me heen hebben producten van Apple op mijn aanraden gekocht, dus ik kan mezelf wel in de groep Apple fan plaatsen denk ik. En ook ik pas deze keer. Zelfde verhaal als bij de 3GS denk ik, toen ging het eigenlijk vrijwel hetzelfde. Uiteindelijk was het een toptelefoon maar ik heb het idee dat er nu mensen echt passen, en ook wel terecht naar mijn mening.Bullet NL schreef op dinsdag 04 oktober 2011 @ 20:45:
Heel veel mensen die toch behoorlijk Apple fan zijn geven aan de iPhone 4S over te slaan, net ook op UStream.tv...
[ Voor 6% gewijzigd door wesleytjuh op 04-10-2011 20:50 ]
AccuSafe.nl: Alles voor je kistradio | Store | Kistradio FAQ | Onze video's | Onze versterker!
3G: 3G antenne en snelheid dus. Dat GPRS (toch?) was insanely traag.
3GS: Snelheid en video's opnemen. Ik heb nog een 3G en die is echt ontzettend traag.
4: Scherm
4S: ....Siri? De rest is allemaal met iedere iPhone altijd geupdate. Tegenvaller in ieder geval.
5: ........?
NiceRivanov schreef op dinsdag 04 oktober 2011 @ 20:49:
iOS Dev Center is offline. GM komt er dus aan!
Mensen die een iPhone 4 hebben misschien maar genoeg nieuwe klanten en mensen met een 2g/3g/3gs die gewoon upgraden.wesleytjuh schreef op dinsdag 04 oktober 2011 @ 20:49:
[...]
Tja, heb zelf alles in huis van Apple, meerdere mensen om me heen hebben producten van Apple op mijn aanraden gekocht, dus ik kan mezelf wel in de groep Apple fan plaatsen denk ik. En ook ik pas deze keer. Zelfde verhaal als bij de 3GS denk ik, toen ging het eigenlijk vrijwel hetzelfde, maar ik heb het idee dat er nu mensen echt passen.
Ook goed
Prima, jouw mening en die mag je hebben.Rob schreef op dinsdag 04 oktober 2011 @ 20:45:
[...]
a) Fantastisch, je weet van een negatief punt iets positiefs te makenal kan je het wel bij de iPhone instellen: na 3 firmware versies
b) innoveren heet dat
c) heerlijk toestel en wat mis ik de knopjes als ik een android in mijn handen heb gehad en daarna een iphone
meer pixels op een retina display heeft geen zin. een mens ziet bij >320 dpi niet meer extra detail. dus meer pixels is onzin. Tenzij je een groter scherm hebt.Frietsaus schreef op dinsdag 04 oktober 2011 @ 20:48:
[...]
Hallo... je kunt niet elke maand de resolutie omhoog bumpen. Je moet ook rekening houden met developers en hun apps.
No trees were harmed in the creation of this message, but several thousand electrons were mildly inconvenienced.
Lol ik krijg dit:
Access Denied
You don't have permission to access "http://www.apple.com/nl/" on this server.
Reference #18.e6407b5c.1317754275.64014ec0
NIO ET5 | Tesla Model Y LR | iRacing Profiel | To finish first, you first have to finish!
Verwijderd
Access Denied
You don't have permission to access "http://www.apple.com/iphone/" on this server.
True:
Access Denied
You don't have permission to access "http://www.apple.com/" on this server.
Reference #18.b0db7a5c.1317754283.3b4916d
Dat zeg ik toch ook niet? Ik zeg juist dat het niet nodig is en dat het alleen maar voor rompslomp zorgt.Kobus Post schreef op dinsdag 04 oktober 2011 @ 20:51:
[...]
meer pixels op een retina display heeft geen zin. een mens ziet bij >320 dpi niet meer extra detail. dus meer pixels is onzin. Tenzij je een groter scherm hebt.
me toonils7 schreef op dinsdag 04 oktober 2011 @ 20:51:
[...]
Lol ik krijg dit:
Access Denied
Assumption is the mother of all fuckups
me toonils7 schreef op dinsdag 04 oktober 2011 @ 20:51:
[...]
Lol ik krijg dit:
Access Denied
Power to the beat.
Toch vind ik de 4S wel veel vernieuwing brengen qua hardwaregebied, software (siri) kan me gestolen worden..
Ben benieuwd wanneer die los te preorderen is via de Apple site en wat de prijzen zullen zijn.. Toch wel heel tof zo'n iOS device voor de games die er zijn en icm 64GB flash geheugen ook te gebruiken voor muziek / film.
Ben benieuwd wat Google gaat brengen volgende week en dan zien we het wel...

Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit
Access Denied
You don't have permission to access "http://www.apple.com/iphone/" on this server.
Reference #18.85db7a5c.1317754394.820978
Juist de fans zijn helemaal dol gemaakt met alle geruchten. Valt dus altijd tegen.wesleytjuh schreef op dinsdag 04 oktober 2011 @ 20:49:
[...]
Tja, heb zelf alles in huis van Apple, meerdere mensen om me heen hebben producten van Apple op mijn aanraden gekocht, dus ik kan mezelf wel in de groep Apple fan plaatsen denk ik. En ook ik pas deze keer. Zelfde verhaal als bij de 3GS denk ik, toen ging het eigenlijk vrijwel hetzelfde, maar ik heb het idee dat er nu mensen echt passen.
Kijk je er wat beter naar, dan is het gewoon een prima upgrade:
- Single-core A4 -> dual-core A5 (met betere gfx prestaties)
- Batterijduur++
- Max downloadsnelheid x2
- 64GB mogelijk
Gratis bij 2-jarig abo (in de VS).Verwijderd schreef op dinsdag 04 oktober 2011 @ 20:53:
wat is dat van 3gs free nou?
Vreemd, ik kan het nu wel zienHaNS1443 schreef op dinsdag 04 oktober 2011 @ 20:53:
[...]
Access Denied
Reference #18.85db7a5c.1317754394.820978
Dat heeft te maken met de Amerikaanse prijzen voor telefoons en abonnementen. In dit geval hoeft een Amerikaan niet bij te betalen voor een 3GS.Verwijderd schreef op dinsdag 04 oktober 2011 @ 20:53:
wat is dat van 3gs free nou?
Verwijderd
Voor mensen zoals ik die veel in de auto zitten is dit ideaal, het laten uitspreken van berichten etc is iets waar ik echt op zit te wachten, mits het echt goed wordt gedaan natuurlijk.Haaguit schreef op dinsdag 04 oktober 2011 @ 20:46:
Serieus, de enige feature waarvan ik zoiets heb van 'mwoah' is de betere camera (ben fotograaf), maar voor de rest... Ik ga met Siri niet de hele tijd tegen mijn telefoon lullen ipv typen. Je ziet er niet uit als je zo in het luchtledige je natte startrek fantasie uitleeft op je iphone.
http://store.apple.com/nl.../apple_tv?mco=MTAyNTQzMzg
[ Voor 3% gewijzigd door FrameWork. op 04-10-2011 20:55 ]
Ik denk niet dat dit het hoogtepunt van Steve Jobs is....ronaldm3 schreef op dinsdag 04 oktober 2011 @ 20:52:
opstappen op het hoogtepunt... beter kan het niet
AccuSafe.nl: Alles voor je kistradio | Store | Kistradio FAQ | Onze video's | Onze versterker!
And there he is!

[ Voor 31% gewijzigd door iApp op 04-10-2011 20:56 ]
An a day keeps the doctor away.
(Zeldzame) retrogames en meer --> Aangeboden op V&A
Geen death metal? Goh wat vreemd...Uniciteit schreef op dinsdag 04 oktober 2011 @ 20:55:
Wat is er mis met Apple? In het iPhone 4S promo filmpje gebruiken ze muziek van Adele...
En Beta... ik vermoed toch later ook wel op de iPad 2k995 schreef op dinsdag 04 oktober 2011 @ 20:48:
[...]
Siri is enkel 4s . EN ik betwijfel de extra waarde van siri ik zie met dat echt niet veel gebruiken.
True... En toch denk ik dat Apple wel degelijk bezig is met iPhone 5 test modellen maken. Ook niet vreemd dat soort dingen vergt ook wel een jaar R&D.Fietsbel schreef op dinsdag 04 oktober 2011 @ 20:48:
[...]
Lijkt mij ook maar mensen maken zichzelf helemaal gek met geruchten en als het dan niet voldoet aan hun verwachtingen is het makkelijk om een ander als zondebok aan te wijzen...
Het zou mij niets verbazen als volgend jaar rond deze tijd, of eerder, een 'raindrop-design-iPhone' opduikt.
Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit
Andere chip voor GSM / CDMA die dit verklaart?danda schreef op dinsdag 04 oktober 2011 @ 20:58:
hij is zelfs zwaarder ...
Verwijderd
Hoezo is de download twee keer zo snel?Herko_ter_Horst schreef op dinsdag 04 oktober 2011 @ 20:53:
[...]
Juist de fans zijn helemaal dol gemaakt met alle geruchten. Valt dus altijd tegen.
Kijk je er wat beter naar, dan is het gewoon een prima upgrade:+ alle nieuwe mogelijkheden van iOS5 + Siri
- Single-core A4 -> dual-core A5 (met betere gfx prestaties)
- Batterijduur++
- Max downloadsnelheid x2
- 64GB mogelijk
[ Voor 85% gewijzigd door Verwijderd op 04-10-2011 21:00 ]
No trees were harmed in the creation of this message, but several thousand electrons were mildly inconvenienced.
De CDMA-versie had al de Gobi-chipset. Nu ligt bij mij de Apple-site er uit, maar dat zou verder weinig uit moeten maken. De internals zijn sowieso compleet anders.CLB schreef op dinsdag 04 oktober 2011 @ 20:59:
[...]
Andere chip voor GSM / CDMA die dit verklaart?
Het aandeel, zakt wir ein m*therf*c*er
-15.00 -4.00%
Net goed, misschien leren ze ervan dat ze tussendoor ook wel eens wat nieuws mogen laten uitlekken.
Desnoods expres via een dubieuze site of desnoods een Gizmodo.
[ Voor 39% gewijzigd door Underworld op 04-10-2011 21:01 ]
Let the flames beginReiben schreef op dinsdag 04 oktober 2011 @ 21:01:
Vooral Samsung zal wel balen, ze hebben nu niks om te kopiëren en op het succes mee te liften. Straks moeten ze zelf nog gaan innoveren!
Kan me best voorstellen dat Apple hetzelfde dacht. Vandaar dat Samsung zo lang op zich laat wachten!Reiben schreef op dinsdag 04 oktober 2011 @ 21:01:
Vooral Samsung zal wel balen, ze hebben nu niks om te kopiëren en op het succes mee te liften. Straks moeten ze zelf nog gaan innoveren!
Apple aandeel zakt vaker na events als deze. Buy the rumour, sell the facts.Underworld schreef op dinsdag 04 oktober 2011 @ 21:00:
Haha!
Het aandeel, zakt wir ein m*therf*c*er
-15.00 -4.00%
4% is niks trouwens
Schoontje. 64 GB is niceReiben schreef op dinsdag 04 oktober 2011 @ 21:01:
Battle.net: NagaByrd#2844
Sinds wanneer kan de S2 (whatever that may be) iOS draaien dan?danda schreef op dinsdag 04 oktober 2011 @ 21:02:
dat is dus de werkelijke reden dat ze de galaxy s2 uit de handel wilden hebben!!! de S2 is gewoon beter dan de 4s
Voor een bedrijf dat meer dan 350 miljard dollar waard is wel...Plankton schreef op dinsdag 04 oktober 2011 @ 21:02:
[...]
Apple aandeel zakt vaker na events als deze. Buy the rumour, sell the facts.
4% is niks trouwens
An a day keeps the doctor away.
Mooi, dan kun je weer bij je Android-vriendjes gaan zitten ipv hier de boel te verzieken.danda schreef op dinsdag 04 oktober 2011 @ 21:02:
dat is dus de werkelijke reden dat ze de galaxy s2 uit de handel wilden hebben!!! de S2 is gewoon beter dan de 4s
In the beginning the Internet was a bunch of smart users with dumb terminals. Now...
volgende week rond dit tijdstip de nexus prime. Android 3.0, 1.5 GHZ dualcore, HD scherm en super dun. Tja, Apple loopt achter.danda schreef op dinsdag 04 oktober 2011 @ 21:02:
Niet zo defensief zijnme_mrtn schreef op dinsdag 04 oktober 2011 @ 21:03:
[...]
Mooi, dan kun je weer bij je Android-vriendjes gaan zitten ipv hier de boel te verzieken.
De meeste mensen bedoelen waarschijnlijk niks met hun opmerkingen het zijn gewoon grapjes.
[ Voor 16% gewijzigd door Redblader op 04-10-2011 21:04 ]
Ik ga wel zeker de iPhone kopen =P
[ Voor 22% gewijzigd door __Deathscythe__ op 04-10-2011 21:05 . Reden: aanvulling ]
Dit topic is gesloten.
Apple zal waarschijnlijk nieuwe producten aankondigen. Als je hierover een topic wilt openen, neem dan voordat je aan de slag gaat contact op met een moderator. Dit voorkomt dat meerdere mensen aan een topic over hetzelfde product werken (dat zou immers zonde zijn).