🔋 MG Marvel R Luxury 70kWh | ☀️ 2225Wp oost, 1580Wp zuid, 2225Wp west | 🌡️ Daikin 3,5kW + 3x 2,5kW l/l & Ariston Nuos Split 270L l/w warmtepomp
wij maken tijd!turkeyhakan schreef op donderdag 27 oktober 2011 @ 12:50:
Wat een reacties allemaal haha. Hebben jullie zo veel tijd? Ik moet echt gaan leren... Heb de game 's morgens gekocht en maar een kwartier gespeeld
Ik ben al 15 jaar werkloos, ik leef van uitkeringen LOLturkeyhakan schreef op donderdag 27 oktober 2011 @ 12:50:
Wat een reacties allemaal haha. Hebben jullie zo veel tijd? Ik moet echt gaan leren... Heb de game 's morgens gekocht en maar een kwartier gespeeld
Kan dat niet meer dan?Verwijderd schreef op donderdag 27 oktober 2011 @ 12:51:
spijtig dat je geen gebouwen meer kunt vernielen zoals in BC2
Ik probeerde het altijd buiten bij Metro de gebouwen zo veel mogenlijk te slopen om te kijken hoe ver het kon. Alleen nooit daadwerkenlijk zo ver gekomen.
Ik dacht ergens te hebben gelezen dat het juist wel kan.
Ik niet ik werk 6 a 7 dagen per week !!Plankton schreef op donderdag 27 oktober 2011 @ 12:51:
[...]
Ik ben al 15 jaar werkloos, ik leef van uitkeringen LOL
zo plannen dat je een week vrij heb tussen stage en schoolturkeyhakan schreef op donderdag 27 oktober 2011 @ 12:50:
Verwijderd
Wees eerlijk, er stonden nu niet echt gebouwen in BC2, 3-4 verschillende huizen die je zon beetje in elke map tegen kwam. Zoiets als een stadsmap zat bijvoorbeeld ook niet in BC2, terwijl deze wel in BF3 zitten, je kan moeilijk verwachten dat je half Parijs plat kunt gooien.Verwijderd schreef op donderdag 27 oktober 2011 @ 12:51:
Verwijderd
hij heeft het spel al bij de MM gekocht staat eerder in het topic. trololoPlankton schreef op donderdag 27 oktober 2011 @ 12:35:
Zit al drie maanden te wachten op BF3, zonet eindelijk de postbode bij de deur met een envelop van Wehkamp, ik naar mijn kamer rennen
Zit er Ratchet & Clank in ipv BF3!!!! Die prutsers hebben het verkeerde spel verstuurd
Proxx wijzigde deze reactie 31-07-2015 13:37 (1337%)
Ik moet hartstikke hard leren, maar ik stel mijn prioriteiten! hahaturkeyhakan schreef op donderdag 27 oktober 2011 @ 12:50:
Het kan wel, er zijn wel gebouwen die helemaal kapot kunnen. Op Damavand Peak bijvoorbeeld, vanochtend nog een gebouw neer zien gaan.Verwijderd schreef op donderdag 27 oktober 2011 @ 12:51:
Iedereen veel speel plezier
Verwijderd
Scientia potentia est
ik zou de muur sowieso wegblazen.. hebben ze geen cover meer =)Verwijderd schreef op donderdag 27 oktober 2011 @ 12:57:
Ik hoorde dat je in bf3 niet perse een hele muur eruit hoeft te blazen maar er ook kijkgaten in kan schieten om te kijken wie er achter het muurtje zit iemand dit al geprobeert zou wel vet zijn
de game ligt overal al in de winkel voor zelfs een nog goedkopere prijs (50ct
pre-order my ass
Zat er bij de versie van wehkamp niet iets van een skin pack erbij ofzo?Webjunkie schreef op donderdag 27 oktober 2011 @ 12:58:
eerste en laatste keer dat ik 'pre'-order bij de wehkamp of welk andere winkel.
de game ligt overal al in de winkel voor zelfs een nog goedkopere prijs (50ct) dan dat ik er straks voor moet betalen.. de hele planeet zit al te spelen en ik heb 'm nog niet eens binnen
pre-order my ass
Verwijderd
ahzo, heb ik nog niet gezienSagaris schreef op donderdag 27 oktober 2011 @ 12:54:
[...]
Het kan wel, er zijn wel gebouwen die helemaal kapot kunnen. Op Damavand Peak bijvoorbeeld, vanochtend nog een gebouw neer zien gaan.
moet wel toegeven dat ik enkel nog maar assault..of medic beter gezegd, gespeeld heb
met een granaatje of rifle kan je niet onmiddelijk een grote muur opblazen
waarschijnlijk lukt dit beter als engineer
Verwijderd
Anyways, weet iemand tot wanneer die Limited Edition 38 euro is? Ben van plan vanavond even naar de Mediamarkt (Alphen a/d Rijn) te crossen. Thanks
[ Voor 0% gewijzigd door Verwijderd op 27-10-2011 13:04 . Reden: 't Kofschip ]
cjs was voor mij 30 euro en meteen alle packs erbij die je maar kan bedenken.
(wel RU versie though)
[ Voor 35% gewijzigd door Fonta op 27-10-2011 13:02 ]
gefaaldVerwijderd schreef op donderdag 27 oktober 2011 @ 13:01:
Wehkamp heeft bij mij gefaalt.
Wanneer heb je gepreorderd?Verwijderd schreef op donderdag 27 oktober 2011 @ 13:01:
Wehkamp heeft bij mij gefaalt. Levertijd staat nog op één week terwijl ik hem gepreorderd hebt. Dus deze geannuleerd.
Anyways, weet iemand tot wanneer die Limited Edition 38 euro is? Ben van plan vanavond even naar de Mediamarkt (Alphen a/d Rijn) te crossen. Thanks
Als je dit een paar dagen voor de release hebt gedaan kan het heel goed zijn dat de voorraad gewoon op is want er zijn toch flink wat preorders geplaatst bij wehkamp.
niet dat ik weet.Naccer schreef op donderdag 27 oktober 2011 @ 13:00:
[...]
Zat er bij de versie van wehkamp niet iets van een skin pack erbij ofzo?
enige wat er bij zit is de ergenis van het niet weten wanneer je hem bij het dhl service punt moet halen.
omdat ik 'm 3 maanden geleden besteld heb, weet ik ook niet meer waar dat service punt is.
kan dus ook niet even op de bonnefooi langs wippen
faalhaas
... we kunnen volgens mij een nieuw topic openen over alle typefouten die in dit topic gemaakt worden.
Gewoon cancelen dan als het nog kan en ff naar de mediamarkt ofzo gaan, Daar hebben ze hem wel liggen.Webjunkie schreef op donderdag 27 oktober 2011 @ 13:04:
[...]
niet dat ik weet.
enige wat er bij zit is de ergenis van het niet weten wanneer je hem bij het dhl service punt moet halen.
omdat ik 'm 3 maanden geleden besteld heb, weet ik ook niet meer waar dat service punt is.
kan dus ook niet even op de bonnefooi langs wippen
Dan heb je hem gewoon direct. ( Waarschijnlijk duurd het bij Wehkamp nog wel even dan )
Heb hem binnen, maar niks van gezien. Grote scam dus.Stoffa schreef op donderdag 27 oktober 2011 @ 13:06:
Jongens de Specact kit van d e Wehkamp, iemand enige info over??
Gelijk opgehaald.
Nu knallen maar.
Deurmat? Of werd er aangebeld.Dacuuu schreef op donderdag 27 oktober 2011 @ 13:05:
En mijn broertjes BF3 LE is binnen. Besteld bij de wehkamp. In Maart al, dus eigenlijk had ik hem vandaag ook wel verwacht!
Hier zou ik ook nog wat over willen weten. Heb 25 Aug. Ge-preorderd. Bij WehkampfffffDopeMasta schreef op donderdag 27 oktober 2011 @ 13:06:
Zijn er nog meer wehkamp(ers) die nog geen key hebben ontvangen voor specact, las dat je voor 10 oktober besteld moet hebben.
[ Voor 42% gewijzigd door R0y. op 27-10-2011 13:12 ]
ik heb hem eergisteren nog besteld en is nu onderweg naar mij..... beetje lullig als de preorders van maanden geleden hem nog niet krijgen dan.....Redblader schreef op donderdag 27 oktober 2011 @ 13:04:
[...]
Wanneer heb je gepreorderd?
Als je dit een paar dagen voor de release hebt gedaan kan het heel goed zijn dat de voorraad gewoon op is want er zijn toch flink wat preorders geplaatst bij wehkamp.
Deze signature is om volstrekt onduidelijke redenen verwijderd. PVOutput
Verwijderd
Eergister, wel erg kort dag, dat weet ik. Maar las hier dat zelfs mensen hem gister besteld hadden en deze al verzonden is.Redblader schreef op donderdag 27 oktober 2011 @ 13:04:
[...]
Wanneer heb je gepreorderd?
Ben jeDopeMasta schreef op donderdag 27 oktober 2011 @ 11:41:
voor diegene die hem al van de wehkamp heeft mogen ontvangen hoe zit het met de Spectact key zit die erbij?
aan hetDopeMasta schreef op donderdag 27 oktober 2011 @ 11:49:
[...]
zelfde hier heb 2x LE besteld bij wehkamp mede omdat ik er spectact bij zou krijgen, hopen dat die bij mijn bestelling zit..
trippen ofzo?!DopeMasta schreef op donderdag 27 oktober 2011 @ 13:06:
Zijn er nog meer wehkamp(ers) die nog geen key hebben ontvangen voor specact, las dat je voor 10 oktober besteld moet hebben.
Ik heb op 3 oktober besteld en heb nog niet eens een verzendbevestigings mail gehad, specact ook niet. Status van pakje is ondertussen wel dat bezorger onderweg is.DopeMasta schreef op donderdag 27 oktober 2011 @ 13:06:
Wehkamp heeft wel wat problemen zeg.. Vriend van me had ook op 3 oktober besteld en bij hem stond gister dat het nog 3 weken zou duren voor hij hem kreeg..
ja man, ik heb hem namelijk niet bij de wehkamp gekocht omdat die goedkoper was heb hem gekocht omdat je daar specact bij kreeg en vond dit wel een uniek extraatje
edit: en ik zit op werk beetje te wachten tot de dag voorbij is
[ Voor 9% gewijzigd door DopeMasta op 27-10-2011 13:13 ]
27-10-2011 Pakje is ontvangen op depot, wordt vandaag bezorgd
27-10-2011 Bezorger is met pakje onderweg.
25-10-2011 besteld....:)
volgens mij is er een wehkamp vrachtwagen vol met hele kleine pakketjes door het land aan het krossen;) die snapt er geen reet van;)
edit: @ hieronder: wehkamp/speedchat topic
[ Voor 33% gewijzigd door DRuw op 27-10-2011 13:14 ]
Deze signature is om volstrekt onduidelijke redenen verwijderd. PVOutput
[ Voor 5% gewijzigd door J0ey op 27-10-2011 13:14 ]
Verwijderd
Blijkbaar heeft de telefoniste van Wehkamp het mij verkeerd verteld, want ik refresh mijn Wehkamp bestellingspagina en plotseling is de status 'een week levertijd' gewijzigd naar 'verzonden'Verwijderd schreef op donderdag 27 oktober 2011 @ 13:08:
[...]
Eergister, wel erg kort dag, dat weet ik. Maar las hier dat zelfs mensen hem gister besteld hadden en deze al verzonden is.
http://support.amd.com/us...MDCat1110PreDriverV3.aspx
Dit is de laatste en de meest geoptimaliseerde driver voor BF3
ThinkPad T580 | i7 8550u | 32GB | 1TB SSD
timsonnn schreef op donderdag 27 oktober 2011 @ 13:18:
Ook nog aan het wachten op wehkamp. Een maatje die een kilometer verderop woont heeft hem al 1,5 uur binnen, had hem nu zo ongeveer toch ook wel verwacht.
Hoe kan het dan dat ik er al een aantal heb opblazen.Verwijderd schreef op donderdag 27 oktober 2011 @ 12:51:
Alleen wil ik wel die toren in caspian slopen. Rush gaat al niet, conquest moet ik nog checken,
Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.
Naar mijn weten zit er geen Specact bij, heb op 18-10 besteld. Er zit wel een (virtuele ofc
Vanaf hier gaan we verder. MyFocus.nl
Zojuist ontvangen en bij paste niet goed door de brievenbus. fijn dat ik thuis was
[ Voor 3% gewijzigd door Workaholic op 27-10-2011 13:23 ]
Verwijderd
Doe je adres een blurren.Workaholic schreef op donderdag 27 oktober 2011 @ 13:21:
Laat ik alle wehkamp bezitters maar een plezier doen
Zojuist ontvangen en bij paste niet goed door de brievenbus. fijn dat ik thuis was![]()
[afbeelding]
Ik heb dus de orginele DVD's, maar als ik hem wil installeren gaat hij het spel downloaden
Daarbij komt dat het downloaden volgens EA met 7,2 MB/s gaat wat niet mogelijk is aangezien in ziggo alles in een extra heb waarmee ik maar 4.2MB/s kan halen
Tussen 12.00 en 18.00 zei de support tegen mij, nog max 4,5 uur te gaan!Verwijderd schreef op donderdag 27 oktober 2011 @ 13:22:
volgens de wehkamp support moet hij vandaag ook binnen komen, zal bij alle wehkamp bestellingen wel gewoon zo zijn.
Vervelend hoeveel auto's er ook opeens voor de deur stoppen (:
Laat maarEviltwin-NL schreef op donderdag 27 oktober 2011 @ 13:25:
Heb hem vanmorgen rond 11 uur binnen gekregen, werd met door selektvracht in de brievenbus gepleurd. (ook van wehkamp).
Ik heb dus de orginele DVD's, maar als ik hem wil installeren gaat hij het spel downloadengoed bezig EA...
Daarbij komt dat het downloaden volgens EA met 7,2 MB/s gaat wat niet mogelijk is aangezien in ziggo alles in een extra heb waarmee ik maar 4.2MB/s kan halen.
Hij download hem van de cd;) die 7,2 MB/s is dus de snelheid van je drive!Eviltwin-NL schreef op donderdag 27 oktober 2011 @ 13:25:
Heb hem vanmorgen rond 11 uur binnen gekregen, werd met door selektvracht in de brievenbus gepleurd. (ook van wehkamp).
Ik heb dus de orginele DVD's, maar als ik hem wil installeren gaat hij het spel downloadengoed bezig EA...
Daarbij komt dat het downloaden volgens EA met 7,2 MB/s gaat wat niet mogelijk is aangezien in ziggo alles in een extra heb waarmee ik maar 4.2MB/s kan halen.
Dus is ie via de cd aan het installerenEviltwin-NL schreef op donderdag 27 oktober 2011 @ 13:25:
Bij mij zegt ie ook downloaden. Maar volgens mij installeert Origin het gewoon vanaf de DVD. Ik hoor de optical drive en 11 GB downloaden zou bij mij nooit gaan in een kwartiertje.Eviltwin-NL schreef op donderdag 27 oktober 2011 @ 13:25:
Verwijderd
Dan wordt je flink genaaid.. Alles in 1 Extra zou 120mb/s down moeten bieden, en 10mb/s upEviltwin-NL schreef op donderdag 27 oktober 2011 @ 13:25:
[ Voor 93% gewijzigd door Deef_K op 27-10-2011 13:37 ]
Etuuuuuh!
[ Voor 7% gewijzigd door R0y. op 27-10-2011 13:33 . Reden: nog steeds niets ]
Ik bouw rare dingen.
Asus P8Z68-v-Pro, i7 2600K@4,5(mugen 2revb), 16gb Corsair, Strix 970 GTX, Be Quiet Dark pro 550w, 840 Pro ssd, Synology 214play, Hp24inchkijkbuis IPT, CM Stacker, G400s, G110
Dat word wachten op de pakketdienst
Mooi trouwens zo een acceptgiro. Moet voor 9 november het spelletje dokken.
glorixjim schreef op donderdag 27 oktober 2011 @ 13:35:
ik zie de postbode, maar ik heb de game gelukkig online gekocht.
|| Stem op mooiere Topic Search linkjes! :) " || Pi-Hole : Geen advertenties meer voor je hele netwerk! >:) ||
Goed dat je het zegt, ik had bijna de verpakking (met envelop) al weggeflikkerd xDArsenius schreef op donderdag 27 oktober 2011 @ 13:34:
*stopt de DVD van Wehkamp in de drive.
Mooi trouwens zo een acceptgiro. Moet voor 9 november het spelletje dokken.
http://www.origin.com/us/change-id
Asus P8Z68-v-Pro, i7 2600K@4,5(mugen 2revb), 16gb Corsair, Strix 970 GTX, Be Quiet Dark pro 550w, 840 Pro ssd, Synology 214play, Hp24inchkijkbuis IPT, CM Stacker, G400s, G110
Drinken - Y
Food - Y
BF3 - N
Maar ik ben voorbereid
status: Bezorger is onderweg, (DHL afhaalpunt: paddepoel, groningen)
27-10-2011 Pakje ligt klaar op het DHL Servicepoint, ontvangstbericht is verstuurd,
ik zit op me fiets
erg eigenlijk dit voor 1 game
[ Voor 20% gewijzigd door laurensxeon op 27-10-2011 13:41 ]
Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.
Verwijderd
Ik had hetzelfde, effe ejecten en opnieuw erin doen = werkende DVDArsenius schreef op donderdag 27 oktober 2011 @ 13:38:
Eeh man die autorun laadt niet, mijn dvd speler zit alleen maar te brommen. wtf.
Verwijderd
BTW, dvd heeft geen zin, als je zegt "install" gaat 'ie m gewoon in origin downloadenArsenius schreef op donderdag 27 oktober 2011 @ 13:38:
Eeh man die autorun laadt niet, mijn dvd speler zit alleen maar te brommen. wtf.
volgens mij is dat een unlockTwammo schreef op donderdag 27 oktober 2011 @ 13:43:
Ik zag gisteren in de multiplayer mensen met eenspoiler: titleMoet je deze unlocken of liggen die op het speelveld?Mortar launcher schieten. Zo'n ding dat op de grond staat en dan bijna verticaal omhoog schiet.
Die moet je unlocken, en heb je volgens mij 40k punten voor nodig, moet je even de OP van BF3 topic lezenTwammo schreef op donderdag 27 oktober 2011 @ 13:43:
Ik zag gisteren in de multiplayer mensen met eenspoiler: titleMoet je deze unlocken of liggen die op het speelveld?Mortar launcher schieten. Zo'n ding dat op de grond staat en dan bijna verticaal omhoog schiet.
Dit topic is gesloten.
![]()