Zit nu aan de telefoon met EA support nederland vanwege het not allowed to login probleem op battlelog. Vriendelijke meneer is me aan het helpen, maar komt er nog niet uit. Is nu een en ander aan het navragen dus hopelijk zo spelen!
Hoe heb je, BF2 in je origin gekregen? Mijn serial accepteert ie niet.
Scientia potentia est
linkje?Spekker schreef op donderdag 27 oktober 2011 @ 12:02:
Even de preview 3 drivers van amd installeren, dan ben ik helemaal klaar voor als tie op de mat valt
2142 pakt hij bij mij absoluut niet. Gek genoeg staat dit spel wel bij mij in de ea account
Alle vragen hebben een antwoord
Hier had ik nog reen vraag over idd. Mijn huidige driver software is van 11.9, maar is dit nou die ene die je moest hebben om BF3 optimaal te kunnen draaien?Spekker schreef op donderdag 27 oktober 2011 @ 12:02:
Even de preview 3 drivers van amd installeren, dan ben ik helemaal klaar voor als tie op de mat valt
@Matrijn, klopt, ik heb hem dan ook via de voormalige EA Store zelf gekocht. 
Dus niet in een mooi hoesje, maar direct uit hun shop.
Dus niet in een mooi hoesje, maar direct uit hun shop.
An a day keeps the doctor away.
Dank heb hier besteld met paypal in 2minuten via mail me code, kan ik het al gelijk in Origin invoeren om te kijken of het werkt of moet ik wachten tot ik BF3 heb geïnstalleerd?Tweaker1987 schreef op donderdag 27 oktober 2011 @ 12:02:
bij G2Play Out of stock.. heb wel andere site:
http://www.mmoga.com/EA-G...ACT-Kit-Dog-Tag-Pack.html
Fortnite Shop - fnitemshop.com | Apex Legends Store - apexitemstore.com | CoD MW Store- codmwstore.com
Als dat bij mij zou kunnen zou ik dat ook op prijs stellen... Mijn Steam versie start niet eens op, en je kan er ook al geen mods in installeren.martijn--g schreef op donderdag 27 oktober 2011 @ 12:04:
Ze bellen dus aan bij Wehkamp? ik ben @#%(@% pas na half 5 thuis! Dus ik weet niet of één van mijn huisgenoten thuis is maar anders is het dus echt niet fijn! Wat is dat balen! waarom niet gewoon door de brievenbus dat ding?
Therefore I must know what I am doing. Maybe.
Poeh.. geen idee... zit op stage BF3 is wel bezord vandaag. Dus vanavond/in namiddag (stage tot 13u en om 15u dokter) installeren en ff die Specact ding installerenSwoooon schreef op donderdag 27 oktober 2011 @ 12:06:
[...]
Dank heb hier besteld met paypal in 2minuten via mail me code, kan ik het al gelijk in Origin invoeren om te kijken of het werkt of moet ik wachten tot ik BF3 heb geïnstalleerd?
Bij mij is BC2 automatisch aan Origin toegevoegd, heb er dus zelf niets voor moeten doen (voor zover ik weet..Wolfos schreef op donderdag 27 oktober 2011 @ 12:06:
[...]
Als dat bij mij zou kunnen zou ik dat ook op prijs stellen... Mijn Steam versie start niet eens op, en je kan er ook al geen mods in installeren.
Mooi zoMuta schreef op donderdag 27 oktober 2011 @ 12:00:
[...]
ze belde aan, maar ik was te laat beneden, toen propte hij het door de bus! (reed in gewone personenwagen, geen tnt)
Verwijderd
Ik moest helemaal naar de brievenbus lopen om BF3 uit de brievenbus te halen en ik maar wachten op de deurbel!
(besteld bij wehkamp)
installeren en spelen maaaaar!
installeren en spelen maaaaar!
Catalyst 11.10 preview 3MeesN schreef op donderdag 27 oktober 2011 @ 12:06:
[...]
Hier had ik nog reen vraag over idd. Mijn huidige driver software is van 11.9, maar is dit nou die ene die je moest hebben om BF3 optimaal te kunnen draaien?
*edit*
Yes, gewoon brievenbus dus! ik zit helemaal straks hier op stage tot 1630, hehe!
[ Voor 13% gewijzigd door Mu.siQ op 27-10-2011 12:09 ]
contact ea suport krijg je meteen vetran status 5 lolmartijn--g schreef op donderdag 27 oktober 2011 @ 12:04:
ooohh wil ik ookJT888 schreef op donderdag 27 oktober 2011 @ 12:09:
[...]
contact ea suport krijg je meteen vetran status 5 lol
Via de chat?? of anders???
oke thanksMu.siQ schreef op donderdag 27 oktober 2011 @ 12:09:
[...]
Catalyst 11.10 preview 3
*edit*
Yes, gewoon brievenbus dus! ik zit helemaal straks hier op stage tot 1630, hehe!
Wat is jullie favoriete rushmap?
En minst favoriete rushmap?
+ Seine Crossing
+ Damavand Peaks
+ Grand Bazar
- Kharg Island
- Caspian Border
- Teheran Highway
En minst favoriete rushmap?
+ Seine Crossing
+ Damavand Peaks
+ Grand Bazar
- Kharg Island
- Caspian Border
- Teheran Highway
Ik kon toen gewoon de key vanuit Steam kopiëren en invoeren in Origin.martijn--g schreef op donderdag 27 oktober 2011 @ 12:04:
poging 2 over 9 min met ea support ik wil mijn PWP !!
maar me GF wilt dat ik kom eten lol ja en dan kan ik niet achter de pc wachten verdomme wat kunnen vrouwen toch zeuren !!
maar me GF wilt dat ik kom eten lol ja en dan kan ik niet achter de pc wachten verdomme wat kunnen vrouwen toch zeuren !!
Lezen joh paranoïde tweakert.Mu.siQ schreef op donderdag 27 oktober 2011 @ 12:07:
Ze bellen dus aan bij Wehkamp? ik ben @#%(@% pas na half 5 thuis! Dus ik weet niet of één van mijn huisgenoten thuis is maar anders is het dus echt niet fijn! Wat is dat balen! waarom niet gewoon door de brievenbus dat ding?
Ik lees dat sommige aanbellen en sommige niet. Maar goed, verander d'r niets aan ;-)
Soms is het groen, soms is het rood. Soms noem je het een stoplicht.Mu.siQ schreef op donderdag 27 oktober 2011 @ 12:11:
[...]
Ik lees dat sommige aanbellen en sommige niet. Maar goed, verander d'r niets aan ;-)
Bij de mensen die hun Wehkamp bestelling binnen hebben, is de status in Mijn Wehkamp dan ook veranderd?
27-10-2011 Pakje is ontvangen op depot, wordt vandaag bezorgdLuckyLuQ schreef op donderdag 27 oktober 2011 @ 12:13:
Bij de mensen die hun Wehkamp bestelling binnen hebben, is de status in Mijn Wehkamp dan ook veranderd?
Dat staat er bij mij op wehkamp.
die was al veranderd voordat ik de game binnen had lol sinds gisteren!
Kan iemand mij vertellen of ik mijn veteran status van battlefield op de PS3 kan linken aan mijn nieuwe origin account voor BF3 op de PC?
ik heb vannacht om 01:00 al gespeeld en nu net ook maar ik wacht dus op die ea support ...
chaos met die nieuwe levels want je weet niet waar je bent omdat de map nieuw is ...
chaos met die nieuwe levels want je weet niet waar je bent omdat de map nieuw is ...
[ Voor 32% gewijzigd door JT888 op 27-10-2011 12:16 ]
Bij mij ook, jammer dat ik zo naar college moet
Bij mij staat er al dat de bezorger met het pakketje onderweg issonna schreef op donderdag 27 oktober 2011 @ 12:14:
[...]
27-10-2011 Pakje is ontvangen op depot, wordt vandaag bezorgd
Dat staat er bij mij op wehkamp.
Zit nog tot 3 uur op school.. haha hoop dat ie er is als ik thuis ben
Waar computeren ons wel niet heeft gebracht ^^
PC en PS3 zijn apart ! in battle log volgens mij is linken niet mogelijk !
ik heb ook 2 aparte accounts 1 voor ps3 en 1 voor pc anders vragen bij ea support !
ik heb ook 2 aparte accounts 1 voor ps3 en 1 voor pc anders vragen bij ea support !
[ Voor 37% gewijzigd door JT888 op 27-10-2011 12:17 ]
ik keek bij gamesync waar ik hem besteld heb staat er al sinds giteren: wordt vastgehouden.
Ik die winkel mailen, hoe kan dat dat hij daar vandaag nog op staat(kort samengevat natuurlijk)
En dan ik dat belachelijk vond als hij nog niet verzonden zou zijn.
Gaat die medewerker eerst tegen mij zeggen dat ik daar helemaal niet over mag spreken, dat dat belachelijk is.
Komt die op het einde van het mailtje aan: Het was een systeemfout, dit stond bij iedereen, hij is gewoon verzonden.
Dan vind ik het vreemd da ze niet 800 mailtjes hebben van bf3 wachtende spelers. Bij iedereen stond dus wordt vastgehouden!
Kan niet wachten!!!
Ik die winkel mailen, hoe kan dat dat hij daar vandaag nog op staat(kort samengevat natuurlijk)
En dan ik dat belachelijk vond als hij nog niet verzonden zou zijn.
Gaat die medewerker eerst tegen mij zeggen dat ik daar helemaal niet over mag spreken, dat dat belachelijk is.
Komt die op het einde van het mailtje aan: Het was een systeemfout, dit stond bij iedereen, hij is gewoon verzonden.
Dan vind ik het vreemd da ze niet 800 mailtjes hebben van bf3 wachtende spelers. Bij iedereen stond dus wordt vastgehouden!
Kan niet wachten!!!
Absoluut relatief, relatief absoluut.
oke, naja ik had toch pas veteran status 1 ofzo.JT888 schreef op donderdag 27 oktober 2011 @ 12:17:
PC en PS3 zijn apart ! in battle log volgens mij is linken niet mogelijk !
vetran status van ps3 heb ik eigenlijk nog niet naar gekeken
hoe kan je je BF1942 (Complete), BF Vietnam, BF2 (Complete), BF2142 (Complete), BF BC2, BF Heroes.. linken aan je account?? Van BC@ heb ik geen wachtwoord meer.. is geregisteerd op me oude email
EA support contacten doen hun het voor je
Verwijderd
Op je ea master account kun je je ps3 account daarbij toevoegen dus dan krijg je daar ook alles van en je kunt dan ook je live id van je xbox daar ook nog eens aan toevoegen dus kun je nagaan dat ik nu ongeveer een lijst heb van 20 accounts ofzo... dikke chaos word dat, want hebt daar zelfs nog weer de wii id bij staan.. dus het gaat op een gegeven moment nergens meer over.. plus dat ik niet eens in staat ben om bf 2142 toe te voegen bij mij account voor veteran status
en zit nog steeds te wachten op de postbode tot die eens langs komt.
jammer dat ik ook zo naar college moet
Bij mij vloog het mooi naar mijn deurmatMu.siQ schreef op donderdag 27 oktober 2011 @ 12:07:
An a day keeps the doctor away.
Key toevoegen in Origin.Tweaker1987 schreef op donderdag 27 oktober 2011 @ 12:20:
hoe kan je je BF1942 (Complete), BF Vietnam, BF2 (Complete), BF2142 (Complete), BF BC2, BF Heroes.. linken aan je account?? Van BC@ heb ik geen wachtwoord meer.. is geregisteerd op me oude email
ah ok mooi !Verwijderd schreef op donderdag 27 oktober 2011 @ 12:22:
Op je ea master account kun je je ps3 account daarbij toevoegen dus dan krijg je daar ook alles van en je kunt dan ook je live id van je xbox daar ook nog eens aan toevoegen dus kun je nagaan dat ik nu ongeveer een lijst heb van 20 accounts ofzo... dikke chaos word dat, want hebt daar zelfs nog weer de wii id bij staan.. dus het gaat op een gegeven moment nergens meer over.. plus dat ik niet eens in staat ben om bf 2142 toe te voegen bij mij account voor veteran status
De live chat dus?? Waar vind ik die?
Is het niet erg dan dat ik van BF BC2 geen email meer heb.. Gelink aan oud adres,
Maar de overige games heb ik gewoon liggen.. BF BC2 trouwens ook. Heb alle BF's helemaal compleet!
Dus gewoon aan hun vragen of ze mijn serials willen linken aan mij Origin account (waar nu alleen MOH en BF3 Beta op staat).. Vanavavond dus BF3 LE, SpecAct, Dog Tag DLC, AlienWare DogTag..
Het oevoegen van de Keys van 1942 to.m BC2 werkt niet.. Key not valid...
[ Voor 6% gewijzigd door Tweaker1987 op 27-10-2011 12:25 ]
https://help.ea.com/connect-with-us hier EA live chat
Weet iemand of de wehkamp pre-orders via tnt of dhl worden verzonden?
Lezen!Asjemenou schreef op donderdag 27 oktober 2011 @ 12:26:
Weet iemand of de wehkamp pre-orders via tnt of dhl worden verzonden?
Ik heb paar pagina's terug gepost dat mijn pre-order met Selektvracht verzonden wordt. Is mij door een telefoniste van Wehkamp verteld.
euro's.. denk niet dat je kan betalen met koeienBigF25 schreef op donderdag 27 oktober 2011 @ 12:27:
wat kost de pc versie bij MM eindhoven?
99999999 euro.BigF25 schreef op donderdag 27 oktober 2011 @ 12:27:
wat kost de pc versie bij MM eindhoven?
Ik wordt ignored op het andere BF3 topic dus ik probeer het hier maar:
Jippie ik heb nu al problemen met battlelog + origin.
Ik heb gister Battlefield 3 Limited Edition gepreload en vandaag geactiveerd via de regio/launchdatum check.
Omdat mijn primaire schrijf een SSD is heb ik Battlefield op me 2e HDD geïnstalleerd.
Als ik nu via origin BF3 launch dan wordt ik doorverwezen naar battlelog, als ik bij battlelog op campaign druk wordt ik doorverwezen naar de shoppage van origin waar ik voor €50 BF3 kan kopen. Op battlelog stond de message: "new update" maar volgens origin is mijn BF3 limited edtion al up to date.
Ik heb geen VPN hacks gebruikt of wat dan ook en mijn Origin account is gloed nieuw.
Dit krijg ik.
Ik heb gister Battlefield 3 Limited Edition gepreload en vandaag geactiveerd via de regio/launchdatum check.
Omdat mijn primaire schrijf een SSD is heb ik Battlefield op me 2e HDD geïnstalleerd.
Als ik nu via origin BF3 launch dan wordt ik doorverwezen naar battlelog, als ik bij battlelog op campaign druk wordt ik doorverwezen naar de shoppage van origin waar ik voor €50 BF3 kan kopen. Op battlelog stond de message: "new update" maar volgens origin is mijn BF3 limited edtion al up to date.
Ik heb geen VPN hacks gebruikt of wat dan ook en mijn Origin account is gloed nieuw.
Dit krijg ik.
[ Voor 8% gewijzigd door Trokken op 27-10-2011 12:29 ]
☀️ 2220Wp | 🚗 Hyundai Ioniq Electric 28kWh | 🌬️ Ventilatie WTW | 🤖 Home Assistant
Haha sorry hoor. Het gaat zo hard in dit topic, ik hou het soms ff niet meer bij.-EvoLution- schreef op donderdag 27 oktober 2011 @ 12:27:
[...]
Lezen!
Ik heb paar pagina's terug gepost dat mijn pre-order met Selektvracht verzonden wordt. Is mij door een telefoniste van Wehkamp verteld.
Voor degenen die het boeit:
Mijn Wehkamp bestelling is zojuist binnen. Had zelfs een late preorder 18-october.
En iemand vroeg of ze aanbellen? Nee. Gewoon op de matje gegooid
Mijn Wehkamp bestelling is zojuist binnen. Had zelfs een late preorder 18-october.
En iemand vroeg of ze aanbellen? Nee. Gewoon op de matje gegooid
Daar is wat voor te zeggen;) Misschien beetje botte reactie van mij, sorry(A)Asjemenou schreef op donderdag 27 oktober 2011 @ 12:29:
[...]
Haha sorry hoor. Het gaat zo hard in dit topic, ik hou het soms ff niet meer bij.
Had het spel gister binnen. Besteld bij videoland. Even geactiveerd via VPN en gaan met die banaan. Na 10 minuten het spel er weer afgeflikkerd. Wat een poepspel. Waardeloze graphics, slecht gameplay en over de medespelers maar te zwijgen. Geef mij maar wordfeud
foei.-EvoLution- schreef op donderdag 27 oktober 2011 @ 12:30:
[...]
Daar is wat voor te zeggen;) Misschien beetje botte reactie van mij, sorry(A)
Er zijn DHL SERVICE POINT zending(en) voor u aangekomen:
- zending van WEHKAMP met nr. 3SWXXXXXXXXXX
YES!!!
- zending van WEHKAMP met nr. 3SWXXXXXXXXXX
YES!!!
https://valid.x86.fr/xhfd5e
geen idee reinstall maybe proberen ! Ik heb de game gewoon op mijn SSD staan !Trokken schreef op donderdag 27 oktober 2011 @ 12:28:
Ik wordt ignored op het andere BF3 topic dus ik probeer het hier maar:
Dit krijg ik.
[afbeelding]
Ga weg Fries.Lumics schreef op donderdag 27 oktober 2011 @ 12:31:
Had het spel gister binnen. Besteld bij videoland. Even geactiveerd via VPN en gaan met die banaan. Na 10 minuten het spel er weer afgeflikkerd. Wat een poepspel. Waardeloze graphics, slecht gameplay en over de medespelers maar te zwijgen. Geef mij maar wordfeud
Wehkamp:
Datum van bericht Bericht
27-10-2011 Pakje heeft ons magazijn verlaten
27-10-2011 Bezorger is met pakje onderweg.
Datum van bericht Bericht
27-10-2011 Pakje heeft ons magazijn verlaten
27-10-2011 Bezorger is met pakje onderweg.
panasonic fz1000 # Raynox DCR-250 en DCR-150 # B+W ND 110 filter # Tiffen variable ND Filter ** mijn Flickr
Not sure if troll, or just really stupidLumics schreef op donderdag 27 oktober 2011 @ 12:31:
🔋 MG Marvel R Luxury 70kWh | ☀️ 2225Wp oost, 1580Wp zuid, 2225Wp west | 🌡️ Daikin 3,5kW + 3x 2,5kW l/l & Ariston Nuos Split 270L l/w warmtepomp
TrololololoLumics schreef op donderdag 27 oktober 2011 @ 12:31:
Zit al drie maanden te wachten op BF3, zonet eindelijk de postbode bij de deur met een envelop van Wehkamp, ik naar mijn kamer rennen
Zit er Ratchet & Clank in ipv BF3!!!! Die prutsers hebben het verkeerde spel verstuurd
Zit er Ratchet & Clank in ipv BF3!!!! Die prutsers hebben het verkeerde spel verstuurd
Verwijderd
Lumics schreef op donderdag 27 oktober 2011 @ 12:31:
jij balen?[b][message=37016866,noline]
Nah, echt!?Plankton schreef op donderdag 27 oktober 2011 @ 12:35:
Zit al drie maanden te wachten op BF3, zonet eindelijk de postbode bij de deur met een envelop van Wehkamp, ik naar mijn kamer rennen
🔋 MG Marvel R Luxury 70kWh | ☀️ 2225Wp oost, 1580Wp zuid, 2225Wp west | 🌡️ Daikin 3,5kW + 3x 2,5kW l/l & Ariston Nuos Split 270L l/w warmtepomp
Heb je niet gehoord van de special ultra deluxe edition voor eh.. speciale mensen? is kindvriendelijk gemaaktPlankton schreef op donderdag 27 oktober 2011 @ 12:35:
pff bijna huilen zeker?Plankton schreef op donderdag 27 oktober 2011 @ 12:35:
OMFGPlankton schreef op donderdag 27 oktober 2011 @ 12:35:
Hahaha dat is kut.Plankton schreef op donderdag 27 oktober 2011 @ 12:35:
Zou ik snel naar de bartsmit rennen.
panasonic fz1000 # Raynox DCR-250 en DCR-150 # B+W ND 110 filter # Tiffen variable ND Filter ** mijn Flickr
zit zeker te trollen mag ik hopen anders OMFGWTFBBQPlankton schreef op donderdag 27 oktober 2011 @ 12:35:
Je lult...... Dan zou ik echt gek worden.Plankton schreef op donderdag 27 oktober 2011 @ 12:35:
Hij is binnen!!!!!!!!!!!!!!!! (Wehkamp)
Werd voor aangebeld, maar had ook gewoon door de brievenbus gekunt imho.
Werd voor aangebeld, maar had ook gewoon door de brievenbus gekunt imho.
[ Voor 49% gewijzigd door Volture op 27-10-2011 12:40 ]
pic or it did not happenPlankton schreef op donderdag 27 oktober 2011 @ 12:35:
Yep mijn BF3 LE is binnen van Wehkamp. Besteld op 22-08-2011 maar ik heb geen SPECTACT code of zoiets gekregen. Heeft iemand anders deze wel van Wehkamp ontvangen?
Vanochtend even een potje gespeeld voor ik naar werk ging.. wat een vette game zeg!
Verwijderd
Ook balen dat je daarna naar je werk mot he.BlizzarD schreef op donderdag 27 oktober 2011 @ 12:40:
Vanochtend even een potje gespeeld voor ik naar werk ging.. wat een vette game zeg!![]()
Tis idd een vette game!
hij is binnen (castle games) nu wachten tot het half 6 is tot ik naar huis kan
Pff spel crasht nu al een aantal keer achter elkaar na starten van ronde...
Haha hoorde net de brievenbus, ik naar beneden gerend. Was het een reclame folder van de AH
[ Voor 3% gewijzigd door R0y. op 27-10-2011 12:43 ]
hahahahaR0y. schreef op donderdag 27 oktober 2011 @ 12:43:
Haha hoorde net de brievenbus, ik naar beneden gerend. Was het een reclame folder van de AH:(
Vanaf morgen een weekendje lannen :-)
Zal leuk worden!
Zal leuk worden!
volgende week lekker vrij full-time BF3:P
Same here.. Ik doe de brievenbus open, ik zie een grote witte envelop, ik denk bingo!!R0y. schreef op donderdag 27 oktober 2011 @ 12:43:
Haha hoorde net de brievenbus, ik naar beneden gerend. Was het een reclame folder van de AH
Blijkt het een of andere aanmaning te zijn voor de vorige bewoner van mijn huis. Ik woon hier al 2 jaar!!
FML
Edit: Volgens Wehkamp is de bezorger onderweg met mijn pakje.. Hoe lang zal zon ronde duren? Moet namelijk over 3 kwartier de deur uit...
[ Voor 14% gewijzigd door MeesN op 27-10-2011 12:48 ]
Zou idd ook weer een goede actie van de belastingdienst zijn. Leuker kunnen we het niet maken 
MeesN schreef op donderdag 27 oktober 2011 @ 12:44:
[...]
Same here.. Ik doe de brievenbus open, ik zie een grote witte envelop, ik denk bingo!!
Blijkt het een of andere aanmaning te zijn voor de vorige bewoner van mijn huis. Ik woon hier al 2 jaar!!
FML
Wat een reacties allemaal haha. Hebben jullie zo veel tijd? Ik moet echt gaan leren... Heb de game 's morgens gekocht en maar een kwartier gespeeld
Dit topic is gesloten.
![]()