wat is dat toch weer leuk als je zusje bezig is op internet, en je wilt bf3 spelen:

megadoom schreef op donderdag 17 november 2011 @ 17:54:
wat is dat toch weer leuk als je zusje bezig is op internet, en je wilt bf3 spelen:
[afbeelding]
Dat "probleem" heb ik hier ook met huisgenoten die graag uTorrent aanslingeren zo nu en dan.megadoom schreef op donderdag 17 november 2011 @ 17:54:
[afbeelding]
[ Voor 18% gewijzigd door Ultraman op 17-11-2011 18:23 ]
Als je stil blijft staan, komt de hoek wel naar jou toe.
films via internet? Waar danmegadoom schreef op donderdag 17 november 2011 @ 18:23:
probleem is dat ze continu films aan het kijken isen we hebben hier een 4mbit down download, 1 mbit up...
23x330Wp NNO & 8x405Wp op Zuid = 10.830Wp
[ Voor 13% gewijzigd door Ultraman op 17-11-2011 18:27 ]
Ligt ook niet aan een overclock, heeft te maken met het spel zelf.. Verschillende mensen hebben het met AMD/nvidia kaarten wel/niet OCed... Blijft vaag, en irritant..pino85 schreef op donderdag 17 november 2011 @ 17:30:
[...]
Hmm die groene flikkering heb ik ook nog steeds, met oudere drivers en met de laatste driver, heb een enkele 5870, overclpockt of niet overclockt het maakt niets uit.. bij andere games hebv ik dit niet in ieder geval dus of het aan de drivers ligt tja ik zou bijna denken van niet.
En ja je bent ook een noob met je M320 hahahaha j/k![]()
Eerlijkheid gebied me te zeggen dat ik kan me echt wel voorstellen dat het ubervervelend is om zo te worden afgemaakt.. net als door een rpg maar its all in the game inderdaad al zijn die buggs op oa metro als je buiten loopt extreem vervelend..![]()
Mijn favo wapen is de M416, en 44 kills dat haal ik eigenlijk nooit.. 1x gehad maar dat komt als medic ben ik vooral bezig met team mates reviven en med packs gooien.. ben nooit echt puur voor de kills aan het gaan.
http://battlelog.battlefi...r/Pino85/stats/176685209/
[ Voor 4% gewijzigd door pino85 op 17-11-2011 22:30 ]
Liefhebber van Tweakers
Dan heb je vast niet meegelezen in het algemene BF3-topicHymnir schreef op donderdag 17 november 2011 @ 21:50:
ze hadden dat er beter uitgelaten , ligt de helft van mijn team ergens te liggen met zicht op de enemy spawn.. niks te doen , voor die 10 tickets..
recon heeft zijn nut , maar "lange headshots maken" is er echt geen ..
Ah op die manier. De afstand is niet zo bepalend als het gaat om het overnemen van objectives, dus vanuit dat standpunt is het misschien een nutteloze reward. Aan de andere kant is het wel iets om recon interessanter te maken, zodat niet iedereen met assault/support gaat lopen omdat dat domweg meer punten oplevert. Recon is eigenlijk een beetje het ondergeschoven kindje wat betreft punten scoren. Uiteindelijk kiezen mensen toch vaak een kit waarmee ze sneller kunnen levelen.Hymnir schreef op donderdag 17 november 2011 @ 23:03:
Ik bedoelde ook niks op jou , Gewoon het rewardsysteem .. lijkt me niet echt "nuttig" tov ammo geven of reviven ..
[ Voor 22% gewijzigd door pino85 op 18-11-2011 00:35 ]
Liefhebber van Tweakers
Anoniem: 428728
I am not a number, I am a free man! Geld over? Check m'n V&A
Als ik Squadleader ben van een Squad dat een beetje z'n best doet en ik een hele ronde commando's geef, dan haal ik alleen daarmee soms al 3000 punten binnen.djunicron schreef op vrijdag 18 november 2011 @ 00:28:
Spotten en commando's geven levert ook relatief weinig op, net als voertuigen uitschakelen zelf (zonder kills)
[ Voor 7% gewijzigd door Meelobee op 18-11-2011 09:13 ]
Ryzen 7 7700X | ROG Strix B650-E Gaming Wifi | ROG Strix RTX 4070Ti | 32Gb GSkill RipJaws S5 | 980Pro 2Tb | Corsair RM850x Shift | Fractal Design North Black
Psies...pino85 schreef op vrijdag 18 november 2011 @ 00:26:
Als nieuweling in BF3 koos gewoon voor het type wat mij het meeste aansprak en dat is medic zijn, mensen opknappen zodat ze de strijd kunnen voortzetten.
Ik heb niet eens enig idee wat het voor punten op zou leveren want daar heb ik geen verstand van als nieuweling kies je iets en ga je spelen, ik speel ook helemaal in deze rol, waar ik me aan irriteer is als mensen die bv ook medic zijn je zo vaak gewoon laten liggen, dat is iets wat ik niet doe, want als je dat wel doet is de kans dat je punten zal veroveren of uiteindelijk de match wint kleiner.
In mijn omgeving zie ik sommigen pronken met kijk eens wat voor geweldige KD ratio ik heb etc etc..
Dat vind ik zelf niet eens boeiend want dat zegt enkel dat ze goed zijn om puur voor de kills te gaan, ik speel dan liever zoals een medic hoort te spelen, ondersteunend en ik maak ook wel kills maar mijn kd is * maar* 1 op 1 maar uiteindelijk als je speelt zoals ik in deze rol speel ga je wel meer veroveren daar ben ik zeker van, allemaal maar rambo spelen en mensen niet reviven etc dat werkt niet in BF..
Soms denk ik dat sommigen nog denken dat ze een andere shooter spelen waarin teamplay minder van belang is.
[...]
Floksor
Flash die geblokkeerd wordt of niet aanwezig is op je systeem?Shodan schreef op vrijdag 18 november 2011 @ 10:20:
Even een vraagje over battlelog. Ik probeer op mijn werk een beetje stats te bekijken, maar ik kan helemaal nergens op klikken. De onderste balk niet, ik kan geen hooah aan klikken. Ook als ik mijn eigen stats wil bekijken weigert hij. Ik begrijp dat je de browser plugin moet installeren, maar hij komt daar helemaal niet met een melding van. Ik heb google chrome, IE8 en Mozilla al geprobeerd, maar bij alle browsers doet hij het niet. Moet je perse BF3 geinstalleerd hebben om te kunnen navigeren op battlelog??
Flash heb ik geinstalleerd, maar mogelijk wordt het toch op 1 of andere manier geblokkeerd...Ultraman schreef op vrijdag 18 november 2011 @ 11:04:
[...]
Flash die geblokkeerd wordt of niet aanwezig is op je systeem?
Floksor
[ Voor 10% gewijzigd door Fantasma op 18-11-2011 14:48 ]
Inderdaad, ik zou zeggen add me anders op battlelog(Pino85)Floks schreef op vrijdag 18 november 2011 @ 09:30:
ik zie graag dit soort mensen in onze server en op de Got servers, z'n verademing, mensen die puur voor het samen werken gaan.
Samen keer spelen?mhoogendam schreef op vrijdag 18 november 2011 @ 09:26:
[...]
Psies...
Time Played: 11h 21m
Revives 292
Heals 10 318
[ Voor 35% gewijzigd door pino85 op 18-11-2011 15:02 ]
Liefhebber van Tweakers
Anoniem: 428728
UUUHHH hoezo ¿¿¿¿Kecin schreef op vrijdag 18 november 2011 @ 09:11:
Zoltan, wat ben je een baas!
idemmhoogendam schreef op vrijdag 18 november 2011 @ 15:08:
Heb mijn BF3 profiel in mijn signature geplaatst.
Floksor
Ik vond dat in BF2 sowieso vele malen beter.
En je kan niet voor het spawnen op de map klikken om een spawnpoint te selecteren.Murphy schreef op vrijdag 18 november 2011 @ 16:15:
[...]
Ik vond dat in BF2 sowieso vele malen beter.Dat zijn dan trouwens ook de enige punten die ik mis, voor de rest is BF3 uiteraard vele malen geyler dan BF2
- Ik kan niet om een medic/repair/ammo vragen, behalve als er eentje naast je staat
- Ik kan niet even affirmative/negative zeggen door op PageUp/PageDown te rammen
- Ik kan niet zien wie er iets zegt, in BF2 knipperde de naam van degene die wat zei
- Ik kan alleen per flag aangeven dat mijn squad moet defenden/attacken maar ze doen het amper
- Als ik het hele potje wil vliegen wil ik niet automatisch squad leader zijn
- ik blijf de commander-functie heel erg missen
'We're losing touch with ourselves in the technological world, and it is increasingly important to take time out.'
[ Voor 15% gewijzigd door ApC_IcE op 18-11-2011 17:51 ]
Zal wel een metro farmer zijn, daar zijn er meer van met een beetje slim spelen haal je daar altijd wel 30kills en 8k punten.ApC_IcE schreef op vrijdag 18 november 2011 @ 17:45:
http://battlelog.battlefi...TioN_uJa/stats/230888347/
Kan iemand mij uitleggen hoe hij aan een score per minute van 950 komt?![]()
Stond in 2 potjes 55-11 en 40-3
naja laat maar..
Ik heb net de leaderboards even bekeken![]()
![]()
Het speelt meer conquest dan rush... Wellicht gewoon goed, heeft ook al 86 uur erin zitten.Minaaj schreef op vrijdag 18 november 2011 @ 17:54:
[...]
Zal wel een metro farmer zijn, daar zijn er meer van met een beetje slim spelen haal je daar altijd wel 30kills en 8k punten.
PSN: Haenkie | CSGO: http://steamcommunity.com/id/haenkie (HANK)
Signature
Anoniem: 382855
Capa schreef op vrijdag 18 november 2011 @ 18:33:
Tis al een tijdje een beetje leeg op mijn server, dus als mensen zin hebben om het wat drukker te maken:
http://battlelog.battlefi...iplay-Lets-get-wasted-NL/
http://forums.gameservers...f8223c7c504fff164c414616eCapa schreef op vrijdag 18 november 2011 @ 18:33:
Tis al een tijdje een beetje leeg op mijn server, dus als mensen zin hebben om het wat drukker te maken:
http://battlelog.battlefi...iplay-Lets-get-wasted-NL/
Living in a tower, however secure it may feel, is hardly a social attribute.
Never attribute to malice that which can be adequately explained by stupidity. - Robert J. Hanlon
60% of the time, it works all the time. - Brian Fantana
Dit topic is gesloten.
Apple iPhone 16e LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq