• megadoom
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 20-05 21:10
wat is dat toch weer leuk als je zusje bezig is op internet, en je wilt bf3 spelen:
Afbeeldingslocatie: http://i1135.photobucket.com/albums/m631/patdoom/uberspeed.png

• Ghost Dog
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 06-05 22:14

Ghost Dog

FP ProMod

Paranoid Android

megadoom schreef op donderdag 17 november 2011 @ 17:54:
wat is dat toch weer leuk als je zusje bezig is op internet, en je wilt bf3 spelen:
[afbeelding]
8)7

Ik zou zeggen, trap haar van het internet af of gebruik QoS. :*)

Colors relate to numbers relate to SOUND | Last.fm! | Band!

• Ultraman
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 21-05 11:12

Ultraman

Moderator Harde Waren

Boefje

megadoom schreef op donderdag 17 november 2011 @ 17:54:
[afbeelding]
Dat "probleem" heb ik hier ook met huisgenoten die graag uTorrent aanslingeren zo nu en dan.
Ik ben begonnen met degene die het echt altijd aan had staan aan te spreken en het was geen probleem om die client op 30kB/s upload te limiteren zodat de rest van ons ook wat bandbreedte overhield.
Maar een echte oplossing was dat niet want de ping verdubbelde nog steeds soms, maargoed al beter dan 400ms+.
Dus daar zou ik beginnen, limiteer haar upload tot maximaal de helft van de beschikbare bandbreedte, minder is natuurlijk beter. Haar downloads zullen niet tot nauwelijks langzamer gaan, dus ze zal er geen last van hebben. Hoewel ik weet dat zusjes je soms niet geloven en erg onredelijk kunnen zijn, zo eentje had ik toen ik nog bij mijn ouders zat. Gelukkig beheerde ik het netwerk, dan moet je het over die boeg gooien >:)

Toen ben ik eens naar "Quality of Service" gaan kiijken, want ik wist dat mijn router met OpenWRT dat kon. Hiermee kun je verkeer beïnvloeden qua prioriteit op je netwerk en soms ook limiteren qua bandbreedte.
Eerst even heel simpel gedaan: bij wijze van test alle verkeer van/voor mijn IP op "priority" gezet.
Hopla, ping van 25~30ms die bij rustig netwerk 20~25ms was.

Zelfs als zij de upload nu weer unlimted zetten blijf ik dat houden.
Met QoS is dit dus super goed op te lossen. Ik stel dan ook voor dat je even je router indruikt en jezelf eens aanmerkt als priority. Zolang jij zorgt dat je netjes met de bandbreedte omgaat vanaf jouw PC zal dat geen probleem met de rest van het huis opleveren en kun je met lage pings gamen terwijl zij hun gang gaan.

[ Voor 18% gewijzigd door Ultraman op 17-11-2011 18:23 ]

Als je stil blijft staan, komt de hoek wel naar jou toe.

• megadoom
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 20-05 21:10
probleem is dat ze continu films aan het kijken is :/ en we hebben hier een 4mbit down download, 1 mbit up...

• NeHoX
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 20-05 08:33

NeHoX

Gamer + PV

megadoom schreef op donderdag 17 november 2011 @ 18:23:
probleem is dat ze continu films aan het kijken is :/ en we hebben hier een 4mbit down download, 1 mbit up...
films via internet? Waar dan :9

23x330Wp NNO & 8x405Wp op Zuid = 10.830Wp

• Ultraman

Ultraman

Moderator Harde Waren

Boefje

Maakt niet zo uit wat ze aan het doen is, met goede QoS is het op te lossen.
Films downloaden, foto's naar het internet toe gooien, een botnet beheren voor mijn part, alles tegelijk; het boeit niet.

Ik moet het hier nu doen met een 20mbit down/1mbit up. Dus qua upload zit ik met hetzelfde limiet.
Als je jouw verkeer prioriteit kunt geven maakt het niet uit hoe vol iemand anders de lijn stampt. Jouw verkeer heeft voorrang en zal er dus geen last van hebben.

Enige wat je nodig hebt is een goede router en user/pass om in de configuratie van dat doosje te komen.

[ Voor 13% gewijzigd door Ultraman op 17-11-2011 18:27 ]

• Bee.nl
  • Registratie: November 2002
  • Niet online

Bee.nl

zoemt

Zojuist mijn longest headshot-record verbroken. Met de M98B en 12x ballistic scope een headshot gemaakt op 956m afstand :D Paar minuten later wist ik nog iemand op 943m te pakken. Twee kills, maar toch gelijk ruim 2000 punten te pakken dankzij de marksman bonus. Deze bonus maakt het snipen een stuk uitdagender!
Op dergelijke afstanden moet je ongeveer één en driekwart streepje omhoog mikken. Als je dat eenmaal weet, is het best goed te doen.

• Hymnir
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 19-04 15:59
ze hadden dat er beter uitgelaten , ligt de helft van mijn team ergens te liggen met zicht op de enemy spawn.. niks te doen , voor die 10 tickets..

recon heeft zijn nut , maar "lange headshots maken" is er echt geen ..

• peakaboo
  • Registratie: Mei 2007
  • Niet online
pino85 schreef op donderdag 17 november 2011 @ 17:30:
[...]

Hmm die groene flikkering heb ik ook nog steeds, met oudere drivers en met de laatste driver, heb een enkele 5870, overclpockt of niet overclockt het maakt niets uit.. bij andere games hebv ik dit niet in ieder geval dus of het aan de drivers ligt tja ik zou bijna denken van niet.
En ja je bent ook een noob met je M320 hahahaha j/k ;)
Eerlijkheid gebied me te zeggen dat ik kan me echt wel voorstellen dat het ubervervelend is om zo te worden afgemaakt.. net als door een rpg maar its all in the game inderdaad al zijn die buggs op oa metro als je buiten loopt extreem vervelend.. :(
Mijn favo wapen is de M416, en 44 kills dat haal ik eigenlijk nooit.. 1x gehad maar dat komt als medic ben ik vooral bezig met team mates reviven en med packs gooien.. ben nooit echt puur voor de kills aan het gaan.
http://battlelog.battlefi...r/Pino85/stats/176685209/
Ligt ook niet aan een overclock, heeft te maken met het spel zelf.. Verschillende mensen hebben het met AMD/nvidia kaarten wel/niet OCed... Blijft vaag, en irritant..

Tja maak mij maar uit voor noob, wat zijn zij dan als ze met zn 5en op 1 vierkante meter staan te wachten :+ Kijk 24/7 met je noobtube schieten is boring, maar zo nu en dan switchen omdat je enemies op een kluitje gaan campen (op de map metro op de bekende plekken (rol)trappen))..

• pino85
  • Laatst online: 17:37

pino85

Im just a Bird in the Sky

Dat is ook weer zo ;) !

[ Voor 4% gewijzigd door pino85 op 17-11-2011 22:30 ]

Liefhebber van Tweakers

• Bee.nl
  • Niet online

Bee.nl

zoemt

Hymnir schreef op donderdag 17 november 2011 @ 21:50:
ze hadden dat er beter uitgelaten , ligt de helft van mijn team ergens te liggen met zicht op de enemy spawn.. niks te doen , voor die 10 tickets..

recon heeft zijn nut , maar "lange headshots maken" is er echt geen ..
Dan heb je vast niet meegelezen in het algemene BF3-topic ;)
Ik speel op een sniper only server, waar het de bedoeling is om elkaar te snipen. De vlaggen staan op 2 US, 2 RU en 1 neutraal.

Ik snap de frustratie wel. Als je een normaal potje speelt, wil je niet dat het halve team ligt te snipen. Dan moet je zorgen dat je de objectives overneemt en dan zul je actiever moeten spelen. Spawnrapen ben ik sowieso op tegen, maar dat heeft niet specifiek met recon te maken. Dat kun je met elke kit doen.

• Hymnir
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 19-04 15:59
Ik bedoelde ook niks op jou , Gewoon het rewardsysteem .. lijkt me niet echt "nuttig" tov ammo geven of reviven .. :)

• Bee.nl
  • Niet online

Bee.nl

zoemt

Hymnir schreef op donderdag 17 november 2011 @ 23:03:
Ik bedoelde ook niks op jou , Gewoon het rewardsysteem .. lijkt me niet echt "nuttig" tov ammo geven of reviven .. :)
Ah op die manier. De afstand is niet zo bepalend als het gaat om het overnemen van objectives, dus vanuit dat standpunt is het misschien een nutteloze reward. Aan de andere kant is het wel iets om recon interessanter te maken, zodat niet iedereen met assault/support gaat lopen omdat dat domweg meer punten oplevert. Recon is eigenlijk een beetje het ondergeschoven kindje wat betreft punten scoren. Uiteindelijk kiezen mensen toch vaak een kit waarmee ze sneller kunnen levelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pino85

pino85

Als nieuweling in BF3 koos gewoon voor het type wat mij het meeste aansprak en dat is medic zijn, mensen opknappen zodat ze de strijd kunnen voortzetten.
Ik heb niet eens enig idee wat het voor punten op zou leveren want daar heb ik geen verstand van als nieuweling kies je iets en ga je spelen, ik speel ook helemaal in deze rol, waar ik me aan irriteer is als mensen die bv ook medic zijn je zo vaak gewoon laten liggen, dat is iets wat ik niet doe, want als je dat wel doet is de kans dat je punten zal veroveren of uiteindelijk de match wint kleiner.

In mijn omgeving zie ik sommigen pronken met kijk eens wat voor geweldige KD ratio ik heb etc etc..
Dat vind ik zelf niet eens boeiend want dat zegt enkel dat ze goed zijn om puur voor de kills te gaan, ik speel dan liever zoals een medic hoort te spelen, ondersteunend en ik maak ook wel kills maar mijn kd is * maar* 1 op 1 maar uiteindelijk als je speelt zoals ik in deze rol speel ga je wel meer veroveren daar ben ik zeker van, allemaal maar rambo spelen en mensen niet reviven etc dat werkt niet in BF..
Soms denk ik dat sommigen nog denken dat ze een andere shooter spelen waarin teamplay minder van belang is.

En het snipen vanaf spawn tja, ik kan maar niet begrijpen in bv een metro op bepaalde punten die je moet veroveren of de bom plaatsen dat mensen vast houden aan snipen, je hebt er dan gewoon niets meer aan.. Ik zie zo goed als nooit iemand rushen met een sniper.. vaak ligt men gewoon ergens helemaal aan andere kant van de map te liggen en tja te wachten tot de verdediging onderhand gaat aanvallen terwijl ze als aanval daar maar liggen, waar gaat dit nog over? is dat gewoon een inschattings fout van mensen die dit doen? denken ze dat hun als team zo makkelijker winnen of zit er wellicht een diepetere strategie achter die ik nog niet zie?

Ach ja wellicht zie ik het verkeerd maar ik begrijp dat nooit zo goed want ik zie teams waarin veel snipers spelen toch vaak verliezen op deze map omdat ze als aanval bv maar afwachten en een klein deel wat andere wapens heeft moet het maar opknappen en dat word dan een moeilijk verhaal.

[ Voor 22% gewijzigd door pino85 op 18-11-2011 00:35 ]

Liefhebber van Tweakers

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• djunicron
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 20-05 13:38

djunicron

*click-swoosh-thud*

Dat is misschien wel waar, maar dan nog vind ik dat ze niet zo veel balans hebben gebracht in het punten systeem.

Engineers ammo geven om tanks uit te schakelen op een defensieve positie is goud waard. Als de knalpijpen op zijn gaat het hele team er gewoon aan.

Healthkits het zelfde verhaal eigenlijk, daar had best wat meer punten op mogen komen te staan.

Spotten en commando's geven levert ook relatief weinig op, net als voertuigen uitschakelen zelf (zonder kills)

Dat je 150 punten krijgt voor een tripplekill en punten per meter op lange sniper aanvallen vind ik toch echt raar. En dat suppression 50 waard is en bevoorrading maar 10 snap ik ook niet helemaal.

Niet dat het niet werkt, maar er had best wat meer gedeeld mogen worden in punten en de gewichten kunnen ook wel wat geschoven worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bee.nl
  • Niet online

Bee.nl

zoemt

De marksman bonus krijg je alleen als je een headshot kill maakt op een afstand groter dan 50 meter :) Het maakt de kit gebalanceerder wat betreft punten scoren. Dat draagt eraan bij dat er een betere verdeling is tussen de kits in een team. Recon kan handig zijn op de wat grotere mappen. Aanstormende vijanden kun je spotten of wegsnipen, om zo je team wat meer ademruimte te geven.

Het probleem met het verhogen van ammo, revive en spot punten is dat het mogelijk als boost kan worden gebruikt. Op de wat drukke servers kun je snel ammo punten krijgen door een box te droppen bij een grote groep. Meestal heb ik dan in enkele seconden wel een resupply ribbon. Zelfde geldt voor healen en spotten met MAV. Dan maak je het een bron voor boosters.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 428728

ja ,ik kan daar ook persoonlijk een enorme hekel aan hebben als er in de metro map conquest 30 man per team konstant met rpg en m320 zit te knallen . :(
eerste week was het nog echt leuk nu ben je voornamelijk bezig te over leven inplaats lekker te gamen :)
ik zie scores waar ik denk van, zo jo jij hebt die game niet een week maar 1 jaar, ongelovelijke scores hoor . :( :( :(

ik ben nu MASTER GUNNERY SERGEANT 1 STAR :9
Rank 30

784 042 score
910 kils

voornamelijk engineer en met support wat met die ammo dumpen veel punten oplevert d:)b en dus niet met die kils .........dat was tussen door hahaha 7(8)7 _O-

in 109 uur en 32 minuten ja ja weet h :Y O-) et
maar ja ,ik ben maar 56 jaar hahaha <+:) :P :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DDR
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 04-05 07:28

DDR

metro is een score tiller. gewoon medic zijn en je als medic gedragen ;) pakketjes dumpen reviven en als je dat een beetje goed doet sta je binnen de kortste keren bovenaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kecin
  • Registratie: Juli 2004
  • Niet online

Kecin

Je keek.

Zoltan, wat ben je een baas!

I am not a number, I am a free man! Geld over? Check m'n V&A

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Meelobee
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 22:59

Meelobee

¯\_(ツ)_/¯

djunicron schreef op vrijdag 18 november 2011 @ 00:28:

Spotten en commando's geven levert ook relatief weinig op, net als voertuigen uitschakelen zelf (zonder kills)
Als ik Squadleader ben van een Squad dat een beetje z'n best doet en ik een hele ronde commando's geef, dan haal ik alleen daarmee soms al 3000 punten binnen.

Edit: level 30 in 109 uur? lol :D (niet verkeerd bedoeld :)

[ Voor 7% gewijzigd door Meelobee op 18-11-2011 09:13 ]

Ryzen 7 7700X | ROG Strix B650-E Gaming Wifi | ROG Strix RTX 4070Ti | 32Gb GSkill RipJaws S5 | 980Pro 2Tb | Corsair RM850x Shift | Fractal Design North Black

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mhoogendam
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 22-05 16:10
pino85 schreef op vrijdag 18 november 2011 @ 00:26:
Als nieuweling in BF3 koos gewoon voor het type wat mij het meeste aansprak en dat is medic zijn, mensen opknappen zodat ze de strijd kunnen voortzetten.
Ik heb niet eens enig idee wat het voor punten op zou leveren want daar heb ik geen verstand van als nieuweling kies je iets en ga je spelen, ik speel ook helemaal in deze rol, waar ik me aan irriteer is als mensen die bv ook medic zijn je zo vaak gewoon laten liggen, dat is iets wat ik niet doe, want als je dat wel doet is de kans dat je punten zal veroveren of uiteindelijk de match wint kleiner.

In mijn omgeving zie ik sommigen pronken met kijk eens wat voor geweldige KD ratio ik heb etc etc..
Dat vind ik zelf niet eens boeiend want dat zegt enkel dat ze goed zijn om puur voor de kills te gaan, ik speel dan liever zoals een medic hoort te spelen, ondersteunend en ik maak ook wel kills maar mijn kd is * maar* 1 op 1 maar uiteindelijk als je speelt zoals ik in deze rol speel ga je wel meer veroveren daar ben ik zeker van, allemaal maar rambo spelen en mensen niet reviven etc dat werkt niet in BF..
Soms denk ik dat sommigen nog denken dat ze een andere shooter spelen waarin teamplay minder van belang is.

[...]
Psies...
Time Played: 11h 21m
Revives 292
Heals 10 318

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Floks
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 23:18
ik zie graag dit soort mensen in onze server en op de Got servers, z'n verademing, mensen die puur voor het samen werken gaan.

Floksor

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shodan
  • Laatst online: 21-05 20:15
Even een vraagje over battlelog. Ik probeer op mijn werk een beetje stats te bekijken, maar ik kan helemaal nergens op klikken. De onderste balk niet, ik kan geen hooah aan klikken. Ook als ik mijn eigen stats wil bekijken weigert hij. Ik begrijp dat je de browser plugin moet installeren, maar hij komt daar helemaal niet met een melding van. Ik heb google chrome, IE8 en Mozilla al geprobeerd, maar bij alle browsers doet hij het niet. Moet je perse BF3 geinstalleerd hebben om te kunnen navigeren op battlelog??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mhoogendam
Ik bekijk Battlelog ook gewoon op mijn werk. Stats zijn gewoon te bekijken.

FF 8.0 zonder browser plugin.
Geen BF3 installed op mijn werk :( ;)

Misschien word er iets op je werk geblokkeerd?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shodan
Tja mogelijk, of het is mijn antivirus, kan ook... Achja, dan moet ik toch maar gewoon gaan werken ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• priemt
  • Registratie: December 2007
  • Niet online
Wellicht werkt deze wel voor je:
http://bf3stats.com/

Staan meer stats op, maar t mist de zaken daarnaast.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ultraman

Ultraman

Moderator Harde Waren

Boefje

Shodan schreef op vrijdag 18 november 2011 @ 10:20:
Even een vraagje over battlelog. Ik probeer op mijn werk een beetje stats te bekijken, maar ik kan helemaal nergens op klikken. De onderste balk niet, ik kan geen hooah aan klikken. Ook als ik mijn eigen stats wil bekijken weigert hij. Ik begrijp dat je de browser plugin moet installeren, maar hij komt daar helemaal niet met een melding van. Ik heb google chrome, IE8 en Mozilla al geprobeerd, maar bij alle browsers doet hij het niet. Moet je perse BF3 geinstalleerd hebben om te kunnen navigeren op battlelog??
Flash die geblokkeerd wordt of niet aanwezig is op je systeem?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shodan
Ultraman schreef op vrijdag 18 november 2011 @ 11:04:
[...]

Flash die geblokkeerd wordt of niet aanwezig is op je systeem?
Flash heb ik geinstalleerd, maar mogelijk wordt het toch op 1 of andere manier geblokkeerd...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Floks
Your organization's Internet use policy restricts access to this web page at this time.

Reason:
The Websense category "Games" is filtered.

--------------------------------------------------------------------------------

URL:
http://bf3stats.com/

ben al blij dat ze tweakers niet blokkeren

Floksor

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fantasma
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 30-11-2023

Fantasma

Just a ghost.

Iemand die wat tips kan geven over Soflam?

Gisteren 1 maal gedaan, op het einde van de match 200 punten...
Ik dacht "ik ga hoog zitten kan ik ver zien" heeft een max lockdistance dus gaat niet echt goed :D

En om hele tijd op te stellen en dan terug af te breken heb je ook niet echt tijd...

zijn er eigelijk volle unranked servers? m'n zus wil eens spelen :p

[ Voor 10% gewijzigd door Fantasma op 18-11-2011 14:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pino85

pino85

Floks schreef op vrijdag 18 november 2011 @ 09:30:
ik zie graag dit soort mensen in onze server en op de Got servers, z'n verademing, mensen die puur voor het samen werken gaan.
Inderdaad, ik zou zeggen add me anders op battlelog(Pino85)
mhoogendam schreef op vrijdag 18 november 2011 @ 09:26:
[...]

Psies...
Time Played: 11h 21m
Revives 292
Heals 10 318
Samen keer spelen?

Ook richting andereen, als er mensen zijn die met een medic willen gamen die zijn werk goed doet add me maar ;)

[ Voor 35% gewijzigd door pino85 op 18-11-2011 15:02 ]

Liefhebber van Tweakers

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mhoogendam
Heb mijn BF3 profiel in mijn signature geplaatst.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 428728

UUUHHH hoezo ¿¿¿¿ :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Floks
mhoogendam schreef op vrijdag 18 november 2011 @ 15:08:
Heb mijn BF3 profiel in mijn signature geplaatst.
idem

Floksor

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• djunicron

djunicron

*click-swoosh-thud*

Eh, en volgens mij doe je het beter dan ik... Ik heb iets van 29 uur staan en ben lvl 20...

Ik kan ook als ik m'n best doe niet zo ver boven de 220 spm uit komen hoor...

Trouwens gisteren door in een MAA te gaan zitten 4000 punten gehaald en 4-3 aan kills. Op Caspian border heen en weer gaan rijden tussen de 4 dichtstbijzijnde points vanaf de Spawn. Een stuk of 10 vliegtuigen en 6 helicopters neergehaald, veelal gewoon met de AA rounds btw, ookal kan je 2 heatseakers gooien, deze komen toch maar 1 op de 10 keer aan.

Trouwens, ik heb echt een probleem met spotten als ik squadleader ben. Vaak wordt er een command uitgegooid ipv dat de eenheid die er net naast zit gemarkeerd wordt. Zelfs met lange afstandsscope gaat het nét fout.

Jammer dat ze het niet onder een andere knop hebben gezet. Iemand een idee of hier een oplossing voor is?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Murphy
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 08-05 13:30

Murphy

(2B||!2B)?

Ik vond dat in BF2 sowieso vele malen beter.
  • Ik kan niet om een medic/repair/ammo vragen, behalve als er eentje naast je staat
  • Ik kan niet even affirmative/negative zeggen door op PageUp/PageDown te rammen
  • Ik kan niet zien wie er iets zegt, in BF2 knipperde de naam van degene die wat zei
  • Ik kan alleen per flag aangeven dat mijn squad moet defenden/attacken maar ze doen het amper
  • Als ik het hele potje wil vliegen wil ik niet automatisch squad leader zijn
  • ik blijf de commander-functie heel erg missen
Dat zijn dan trouwens ook de enige punten die ik mis, voor de rest is BF3 uiteraard vele malen geyler dan BF2 :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Darrylglenn
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 03-06-2024
Hoe heet die server van GoT? voor PC of enkel voor PS3?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dirk149
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 01-11-2024
Voor de PS3 is er geen vaste server, enkel voor de PC.
Tsurany in "Battlefield 3 - Deel 4" en dan een klein stukje naar beneden scrollen, daar staan er 6. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• djunicron

djunicron

*click-swoosh-thud*

Hey over de GoT servers gesproken... Alleen daar heb ik dat m'n BF3.exe crashed bij de eerste keer starten. Ik heb dit exclusief bij GoT servers gehad, terwijl ik dat bij een 20-30 tal andere servers nooit heb meegemaakt.

Als ik van een ander potje kom en daarna een GoT server in ga, heb er geen last van, alleen als ik begin op één "van hier".

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mystic_Jack
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
Murphy schreef op vrijdag 18 november 2011 @ 16:15:
[...]

Ik vond dat in BF2 sowieso vele malen beter.
  • Ik kan niet om een medic/repair/ammo vragen, behalve als er eentje naast je staat
  • Ik kan niet even affirmative/negative zeggen door op PageUp/PageDown te rammen
  • Ik kan niet zien wie er iets zegt, in BF2 knipperde de naam van degene die wat zei
  • Ik kan alleen per flag aangeven dat mijn squad moet defenden/attacken maar ze doen het amper
  • Als ik het hele potje wil vliegen wil ik niet automatisch squad leader zijn
  • ik blijf de commander-functie heel erg missen
Dat zijn dan trouwens ook de enige punten die ik mis, voor de rest is BF3 uiteraard vele malen geyler dan BF2 :)
En je kan niet voor het spawnen op de map klikken om een spawnpoint te selecteren.
En je kan niet even toeteren naar iemand, vriend of vijand. Dit wordt waarschijnlijk verholpen met een patch.
En je hebt geen volledig toegang tot de complete map met Conquest Large.

Er zijn misschien wel meer, maar jouw lijst met mijn drie punten worden ook door mij gemist als ik het spel speel.

'We're losing touch with ourselves in the technological world, and it is increasingly important to take time out.'

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeX
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 24-12-2024

DeX

Ik ben ook niet zo te spreken over BF3. Ik kan er me draai niet in vinden na maandenlang BC2. Grafisch is het geweldig, het geluid is subliem. Helaas houdt het daar wel een beetje op voor mij. De high-glare rendering geeft me het gevoel dat ik constant in het nadeel ben, gezien mijn sterkste kant toch altijd mijn ogen zijn geweest. Het kunnen zien en spotten van vijanden lukt nu nauwelijks op een betrouwbare manier. Petje af hoor, dat het er zo mooi uitziet, maar lekker weg spelen vind ik het niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ApC_IcE
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 18:42

ApC_IcE

Aan elk einde zit een begin

http://battlelog.battlefi...TioN_uJa/stats/230888347/

Kan iemand mij uitleggen hoe hij aan een score per minute van 950 komt? 8)7

Stond in 2 potjes 55-11 en 40-3

naja laat maar..
Ik heb net de leaderboards even bekeken :F ;w ;(

[ Voor 15% gewijzigd door ApC_IcE op 18-11-2011 17:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Minaaj
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 00:19
ApC_IcE schreef op vrijdag 18 november 2011 @ 17:45:
http://battlelog.battlefi...TioN_uJa/stats/230888347/

Kan iemand mij uitleggen hoe hij aan een score per minute van 950 komt? 8)7

Stond in 2 potjes 55-11 en 40-3

naja laat maar..
Ik heb net de leaderboards even bekeken :F ;w ;(
Zal wel een metro farmer zijn, daar zijn er meer van met een beetje slim spelen haal je daar altijd wel 30kills en 8k punten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rnenator
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 21-05 14:00
Minaaj schreef op vrijdag 18 november 2011 @ 17:54:
[...]

Zal wel een metro farmer zijn, daar zijn er meer van met een beetje slim spelen haal je daar altijd wel 30kills en 8k punten.
Het speelt meer conquest dan rush... Wellicht gewoon goed, heeft ook al 86 uur erin zitten.

PSN: Haenkie | CSGO: http://steamcommunity.com/id/haenkie (HANK)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mouzetc
  • Laatst online: 22-05 10:56
bf3stats.com werkt een hoop fijner zeg! Wilde gisteren gaan focussen op wat medals, maar via Battlelog is dat maar lastig. Al met al, ga ik redelijk goed (zie die e-penis dan!):

http://bf3stats.com/stats_pc/mouzetc4207

Signature

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 382855

http://bf3stats.com/stats_pc/bellehelene

En ik maar denken dat IK hier de uber medic ben :( Zie ik mhogedam met zn 11 uur xD
Nice man, ik ben meer een rushende support met het liefst een andere medic ernaast

Mijn stats:
Heals: 10 707
Revives: 619
Time: 23:06:05

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Capa
  • Laatst online: 21-05 15:30
Tis al een tijdje een beetje leeg op mijn server, dus als mensen zin hebben om het wat drukker te maken:
http://battlelog.battlefi...iplay-Lets-get-wasted-NL/

_/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Murphy
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 08-05 13:30

Murphy

(2B||!2B)?

Capa schreef op vrijdag 18 november 2011 @ 18:33:
Tis al een tijdje een beetje leeg op mijn server, dus als mensen zin hebben om het wat drukker te maken:

_/-\o_

Players

0 / 32

;w

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bobbeh
  • Laatst online: 15-05 22:58
Capa schreef op vrijdag 18 november 2011 @ 18:33:

_/-\o_
http://forums.gameservers...f8223c7c504fff164c414616e

Heb je dat wel eens geprobeerd? Zo krijg ik mijn server binnen een half uurtje vol.

Afbeeldingslocatie: http://cache.www.gametracker.com/server_info/46.249.41.177:25200/b_560_95_1.png

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The_Marsmellow
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 16-05 20:35

The_Marsmellow

[MUG] since 1998

Net in 8 potjes 7x Ace Squad dat geeft wel een lekker gevoel :D

Living in a tower, however secure it may feel, is hardly a social attribute.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ruben0s
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 22-05 14:27
Ik ben geen console hater of wat dan ook, maar dit vind ik wel grappig.

[video]http://www.youtube.com/watch?v=AGbo50Ar420"]YouTube: Battlefield 3 comparation PC vs. Playstation3 Split Screen[/video]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Capa
  • Laatst online: 21-05 15:30
Dat zeg ik, hij is een beetje leeg ;(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• luifel
  • Laatst online: 20-05-2023
hoe activeer je de heatseekers heli?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cloud
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 23:17

Cloud

FP ProMod

Ex-moderatie mobster

Omdat de activiteit in dit topic terug begint te lopen en de beta/introductie en alles nu wel voorbij is, hebben we besloten dit topic te sluiten. Die piekdrukte is over en om te voorkomen dat we straks in twee gescheiden BF3 topics interessante discussies zien ontstaan, gaan we weer terug naar één topic. Dat betekent ook dat de slowchat wat zal moeten minderen, om weer in lijn te komen met andere topics binnen Spielerij. Hou daar dus rekening mee voordat je post. :)

Graag verder in Battlefield 3 - deel 5.

Never attribute to malice that which can be adequately explained by stupidity. - Robert J. Hanlon
60% of the time, it works all the time. - Brian Fantana

Pagina: 1 ... 125 126 Laatste

Dit topic is gesloten.