Eeh man die dvd doet het niet eens, heb em nou al 10 x der in eruit gedaan. Geen autorun en als ik 'm run vanaf de disc dan blijft tie alleen maar brommen.
Gvd waardeloos.
Gvd waardeloos.
Verwijderd
[ Voor 14% gewijzigd door Verwijderd op 27-10-2011 13:44 ]
misschien is jou dvd speler gewoon naar de knoppen fritsArsenius schreef op donderdag 27 oktober 2011 @ 13:44:
Eeh man die dvd doet het niet eens, heb em nou al 10 x der in eruit gedaan. Geen autorun en als ik 'm run vanaf de disc dan blijft tie alleen maar brommen.
Gvd waardeloos.
Voer je code in in Origin dan download hij hem gewoonArsenius schreef op donderdag 27 oktober 2011 @ 13:44:
Gvd waardeloos.
ThinkPad T580 | i7 8550u | 32GB | 1TB SSD
uhm hij download van af de cd 15mb per second downloaden met 7mbit lijn is me nog nooit geluktVerwijderd schreef op donderdag 27 oktober 2011 @ 13:42:
[...]
BTW, dvd heeft geen zin, als je zegt "install" gaat 'ie m gewoon in origin downloaden
Asus P8Z68-v-Pro, i7 2600K@4,5(mugen 2revb), 16gb Corsair, Strix 970 GTX, Be Quiet Dark pro 550w, 840 Pro ssd, Synology 214play, Hp24inchkijkbuis IPT, CM Stacker, G400s, G110
Dat is volgens mij ook geen spoiler hoorTwammo schreef op donderdag 27 oktober 2011 @ 13:43:
Ik zag gisteren in de multiplayer mensen met eenspoiler: titleMoet je deze unlocken of liggen die op het speelveld?Mortar launcher schieten. Zo'n ding dat op de grond staat en dan bijna verticaal omhoog schiet.
Ik bouw rare dingen.
Moet je even in je brievenbus kijkenmartijn_89 schreef op donderdag 27 oktober 2011 @ 13:47:
Hmm mijn deurmat is zo leeg wanneer komt ie nou?
lol
Gegroet!
Score Per Minute.yinx84 schreef op donderdag 27 oktober 2011 @ 13:43:
Waar staat SPM eigenlijk voor op Battlelog?
Duurt even omdat de servers het nogal druk hebben rond deze tijd.Hymnir schreef op donderdag 27 oktober 2011 @ 13:47:
Iemand deze foutmelding gekregen? "Buy BF3 to get access to Battlelog." ik kan dus niet op battlelog..
Key is correct
haha grappenmaker heb de brievenbus in de deur zitten
Servers lopen nog niet helemaal lekker, Net zoals mijn BF3 constant crashed.WhySoSerious schreef op donderdag 27 oktober 2011 @ 13:48:
Waarom word ik steeds vd Got-server afgegooid?
Arsenius schreef op donderdag 27 oktober 2011 @ 13:49:
Pff lukt niet, ik download het spel wel, gewoon je key in Origin invoeren toch??
39
ik ga nooit weg uit een game en ik heb 9% quitsWhySoSerious schreef op donderdag 27 oktober 2011 @ 13:48:
Videokaart drivers geupdate?Naccer schreef op donderdag 27 oktober 2011 @ 13:49:
[...]
Servers lopen nog niet helemaal lekker, Net zoals mijn BF3 constant crashed.
Hymnir schreef op donderdag 27 oktober 2011 @ 13:47:
Iemand deze foutmelding gekregen? "Buy BF3 to get access to Battlelog." ik kan dus niet op battlelog..
Key is correct
Punkbuster updaten check @ battlelog -> News -> Manual punkbuster updateWhySoSerious schreef op donderdag 27 oktober 2011 @ 13:48:
Mijne is al binnen, terwijl ik 18:00 - 21:00 had aangegeven. Gaat via de post, dus wanneer PostNL langskomt moet je hem hebben.Frank76NL schreef op donderdag 27 oktober 2011 @ 13:54:
Kan me niet herinneren of ik bij mijn bestelling bij Wehkamp een voorkeur voor een tijdstip heb opgegeven. Dit vindt ik niet bij de gegevens op wehkamp.nl. Staat het er en maakt het überhaupt uit gezien het envelop formaat? (nog zo'n wehkamp-pieper)
Slipjes van je moedertimsonnn schreef op donderdag 27 oktober 2011 @ 13:55:
Jaaaaa wehkamp envelop door de brievenbus, wat zou daar nou in zitten
Lijkt mij als je je internetconnectie er uit haalt dat hij dan wel geforceerd is om het via de dvd te doen.4Real schreef op donderdag 27 oktober 2011 @ 13:56:
Dus als ik het goed begrijp dan installeert hij wel van DVD, anders ben ik namelijk met mijn 8mbit keihard genaaid
jah hij instaleerd gewoon van cd ook al zegt hij downloaden (maar de snelheid geeft wel aan dat hij cd gebruikt en rond 60% vraagt hij om cd 2)4Real schreef op donderdag 27 oktober 2011 @ 13:56:
Dus als ik het goed begrijp dan installeert hij wel van DVD, anders ben ik namelijk met mijn 8mbit keihard genaaid
dat was al duidelijk door je vorige 39 panische posts dat het niet werkt... n00dleArsenius schreef op donderdag 27 oktober 2011 @ 13:57:
Bij mij doet tie het niet de DVD. Lekker nuttig weer. Moet nog 1.5 uur wachten voor tie binnen is. HAHAHA
"If a messy desk is a sign of a messy mind, then a empty desk is ..."
Verwijderd
CrawlFish schreef op donderdag 27 oktober 2011 @ 13:58:
[...]
dat was al duidelijk door je vorige 39 panische posts dat het niet werkt... n00dle
Dat ik nog 1.5 uur moet wachten tot tie is gedownload is nieuw! Ik ga ff die dvd beneden proberen. Misschien is mijn samsung wel daar de mallemoeren.CrawlFish schreef op donderdag 27 oktober 2011 @ 13:58:
[...]
dat was al duidelijk door je vorige 39 panische posts dat het niet werkt... n00dle
Verwijderd
Pre ordermartijn_89 schreef op donderdag 27 oktober 2011 @ 13:55:
hmm postbode is al geweest zat niks tussen behalve rekeningen
komop zeg, niet elk wissewasje hoef je te posten. en het is totaaaaaaal niet boeiend hoe lang het duurt voordat iemand kan spelen.Arsenius schreef op donderdag 27 oktober 2011 @ 13:59:
[...]
Dat ik nog 1.5 uur moet wachten tot tie is gedownload is nieuw! Ik ga ff die dvd beneden proberen. Misschien is mijn samsung wel daar de mallemoeren.
39
en wat bedoel je daarmee dat het niet via de postbode komt?
Therefore I must know what I am doing. Maybe.
Verwijderd
Snap het niet, ik heb vanancht en vanmorgen gewoon gespeeld en alles werkte perfect.Nolf Crusher schreef op donderdag 27 oktober 2011 @ 13:59:
Ik had DVD ook binnen via Wehkamp sinds vanmorgen (via brievenbus). Wel zonder SPECACT kit, waarvan ik meen dat ik die erbij kreeg. Ik heb nooit een screenshot gemaakt van de website tijdens bestellen. Ging me niet om de nieuwe pakjes, maar om meer loadouts te maken.
Verder heb ik nog 0x keer kunnen spelen op een server (minder dan 10seconden op een server tel ik niet)!
Het spel werkt nu slechter dan de BETA. Punkbuster en alles draait niet goed hier, waardoor ik steeds gekickt wordt. BF3 is ook al 4x gecrashed en ook Verkenner enzo is al blijven hangen door BF3.
De muis sensitivity is standaard helemaal verkeerd en volgens mij klopt er ook nog iets niet met acceleratie en raw-input. Oh ja, Diegene met een oude ATI HD5770 kaart moeten zich even voorbereiden op de erg lage graphics (gelijk of minder mooi dan BC2). Dit zal met nieuwe drivers en uitbundig tweaken wel beter worden.
Ik weet dat spellen wat bugs hebben, maar had wel verwacht om op z'n minst te kunnen spelen online. Nog wat vrolijk nieuws is dat Campaign wel werkt. Aanrader is ook om hier je key bindings in te stellen (deze zijn dan ook in multiplayer ingesteld).
[img]http://cache.www.gametracker.com/server_info/173.199.108.129:3084/b_560_95_1.png[/img]
ik heb niet eens een DVD spelen in mijn computer. maar als origin mijn volle snelheid kan benutten ben ik via internet toch eerder klaar =] 14MB/sArsenius schreef op donderdag 27 oktober 2011 @ 13:59:
[...]
Dat ik nog 1.5 uur moet wachten tot tie is gedownload is nieuw! Ik ga ff die dvd beneden proberen. Misschien is mijn samsung wel daar de mallemoeren.
Proxx wijzigde deze reactie 31-07-2015 13:37 (1337%)
Verwijderd
Ff kloten met je sensivety in game maar ook in je windows. zo opgelost.ToasterxD schreef op donderdag 27 oktober 2011 @ 14:03:
Is er geen fix voor de muis? Hiermee is echt niet te spelen, hoe sneller ik mijn muis beweeg, des te langzamer het gaat..
langzamer bewegen? xDToasterxD schreef op donderdag 27 oktober 2011 @ 14:03:
Is er geen fix voor de muis? Hiermee is echt niet te spelen, hoe sneller ik mijn muis beweeg, des te langzamer het gaat..
-
Dit is 1 van de sneuste dingen die ik dit jaar heb gelezen.its_Lochii schreef op donderdag 27 oktober 2011 @ 13:58:
Ik kon niet meer wachten dus heb besloten met de hond een rondje door de buurt te maken in de hoop dat ik de postbode ergens tegen kwam. 1 straat verder was het al zo ver en ze had een plat doosje voor me er bij zitten. Game on, tweakers!PSN-ID: its_Lochii
Verwijderd
Jeetje zeg wat heftig.Arsenius schreef op donderdag 27 oktober 2011 @ 14:06:
Beneden DVD geprobeerd, laadt niet eens daar. Dat is een Sony DVD speler. Ze sturen me gewoon een dvd die niet werkt, fijn. Had ik net zo goed online een key kunnen kopen.
Doe aub niet zo moeilijk en pleur die key in je OriginArsenius schreef op donderdag 27 oktober 2011 @ 14:06:
Beneden DVD geprobeerd, laadt niet eens daar. Dat is een Sony DVD speler. Ze sturen me gewoon een dvd die niet werkt, fijn. Had ik net zo goed online een key kunnen kopen.
BlaBlaBlaFonta schreef op donderdag 27 oktober 2011 @ 14:08:
Dit topic gaat al ongeveer 24 uur alleen maar over het wel of niet ontvangen / gekocht hebben van het spel
[ Voor 33% gewijzigd door Gijs007 op 27-10-2011 14:11 ]
AMD Ryzen 7 9800X3D | Corsair H150i Elite LCD | GIGABYTE X670E AORUS XTREME | G.Skill Trident Z F5-7800J3646H16GX2-TZ5RK | Inno3D GeForce RTX 4090 iCHILL X3 | Corsair HX1000i | Crucial T700 4TB | Intel Optane 905P 1.5TB | MP600 NH 8TB | Corsair iCUE 5000T
Lieve n00dle, waren onze vorige opmerkingen niet duidelijk? Nou ik zal je helpen.Arsenius schreef op donderdag 27 oktober 2011 @ 14:06:
Uit- en weer ingelogd in Origin? Origin opnieuw opgestart? Computer opnieuw opgestart?Gijs007 schreef op donderdag 27 oktober 2011 @ 14:09:
Mijn spel start niet op ik krijg telkens een 5002 foutcode, iets met activation module can't be loaded...
Wel condoompje gebruiken heR0y. schreef op donderdag 27 oktober 2011 @ 14:11:
Hij is binnen!
Verwijderd
Dat valt wel mee joh. Die postbodes mogen wel wat sneller bewegen met hun lichaam, ze doen er veel te lang over! Alsof ze alle tijd van de wereld hebben. Vooral op een dag als vandaag kan dat erg vervelend zijn!Liteiten schreef op donderdag 27 oktober 2011 @ 14:06:
[...]
Dit is 1 van de sneuste dingen die ik dit jaar heb gelezen.
Ik heb het te doen met je.
Niet vreemd lijkt mij? In deze tijd is de game ook daadwerkelijk uitgekomen duuuusssch, maak je geen zorgen, morgen zal dit allemaal weer ver zijnFonta schreef op donderdag 27 oktober 2011 @ 14:08:
Dit topic gaat al ongeveer 24 uur alleen maar over het wel of niet ontvangen / gekocht hebben van het spel
\_/ \_/CrawlFish schreef op donderdag 27 oktober 2011 @ 14:09:
[...]
Lieve n00dle, waren onze vorige opmerkingen niet duidelijk? Nou ik zal je helpen.
Bel 0900-care, vraag naar de carebear, en kijk of hij cared.. Nee heb je, ja kun je krijgen.
Met vriendelijke groet,
Medetweakertz.
Heb de computer al een keer opnieuw opgestart maar dat hielp niet...Sagaris schreef op donderdag 27 oktober 2011 @ 14:09:
[...]
Uit- en weer ingelogd in Origin? Origin opnieuw opgestart? Computer opnieuw opgestart?
AMD Ryzen 7 9800X3D | Corsair H150i Elite LCD | GIGABYTE X670E AORUS XTREME | G.Skill Trident Z F5-7800J3646H16GX2-TZ5RK | Inno3D GeForce RTX 4090 iCHILL X3 | Corsair HX1000i | Crucial T700 4TB | Intel Optane 905P 1.5TB | MP600 NH 8TB | Corsair iCUE 5000T
Ik maak mij geen zorgen! Zorgen baren kinderen uhmmmmmmm juist hahaGiablo schreef op donderdag 27 oktober 2011 @ 14:12:
[...]
Niet vreemd lijkt mij? In deze tijd is de game ook daadwerkelijk uitgekomen duuuusssch, maak je geen zorgen, morgen zal dit allemaal weer ver zijn
Lelijkerd!!CrawlFish schreef op donderdag 27 oktober 2011 @ 14:09:
[...]
Lieve n00dle, waren onze vorige opmerkingen niet duidelijk? Nou ik zal je helpen.
Bel 0900-care, vraag naar de carebear, en kijk of hij cared.. Nee heb je, ja kun je krijgen.
Met vriendelijke groet,
Medetweakertz.
Alle vragen hebben een antwoord
Ffe kloten met je muis acceleratie.ToasterxD schreef op donderdag 27 oktober 2011 @ 14:03:
Had ik ook hoor, duurt gewoon heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel lang, heb een uur aan de chat gezeten wat in 2 minuten had kunnen gebeurenSagaris schreef op donderdag 27 oktober 2011 @ 14:15:
Jezus, die Live Chat operators mogen ook wel een cursus efficiëntie volgen. Die gast reageert gewoon niet meer, flapdrol.
Verwijderd
Omdat jij een spelletje wil spelen, moet de rest van de wereld harder werken?Verwijderd schreef op donderdag 27 oktober 2011 @ 14:11:
[...]
Dat valt wel mee joh. Die postbodes mogen wel wat sneller bewegen met hun lichaam, ze doen er veel te lang over! Alsof ze alle tijd van de wereld hebben. Vooral op een dag als vandaag kan dat erg vervelend zijn!
Schitterend. He got served. lolVerwijderd schreef op donderdag 27 oktober 2011 @ 14:17:
[...]
Omdat jij een spelletje wil spelen, moet de rest van de wereld harder werken?
Blij met m'n dual screen. Chat op 1 scherm, game opstarten op de andere (ja, er bestaan meer games dan BF3Giablo schreef op donderdag 27 oktober 2011 @ 14:16:
[...]
Had ik ook hoor, duurt gewoon heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel lang, heb een uur aan de chat gezeten wat in 2 minuten had kunnen gebeurenbrain heette hij geloof ik
Therefore I must know what I am doing. Maybe.
De mijne heet Charles (real name: Sanjeeb), en hij begint een beetje wakker te worden.Giablo schreef op donderdag 27 oktober 2011 @ 14:16:
[...]
Had ik ook hoor, duurt gewoon heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel lang, heb een uur aan de chat gezeten wat in 2 minuten had kunnen gebeurenbrain heette hij geloof ik
Als dat je grootste bezwaar is dan zou je het spel ook in de winkel kunnen aanschaffen.Verwijderd schreef op donderdag 27 oktober 2011 @ 14:11:
[...]
Dat valt wel mee joh. Die postbodes mogen wel wat sneller bewegen met hun lichaam, ze doen er veel te lang over! Alsof ze alle tijd van de wereld hebben. Vooral op een dag als vandaag kan dat erg vervelend zijn!
Ray Charles? Geen wonder dat het lang duurde.. hij is blind.Sagaris schreef op donderdag 27 oktober 2011 @ 14:18:
[...]
De mijne heet Charles (real name: Sanjeeb), en hij begint een beetje wakker te worden.
Dit topic is gesloten.
![]()
Apple iPhone 17 LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq