Ah ik zie net dat ik wel gewoon kan spelen op servers zonder PB, Punkbuster.Verwijderd schreef op donderdag 27 oktober 2011 @ 14:01:
[...]
Snap het niet, ik heb vanancht en vanmorgen gewoon gespeeld en alles werkte perfect.
Na het not allowed probleem te hebben gehad ben ik nu aanbeland bij het Game could not login to EA Online backend probleem. Ik word nu op de live chat geholpen door Sarah die zegt het te gaan oplossen.
Verwijderd
Is ze nice?bruudx schreef op donderdag 27 oktober 2011 @ 14:22:
Na het not allowed probleem te hebben gehad ben ik nu aanbeland bij het Game could not login to EA Online backend probleem. Ik word nu op de live chat geholpen door Sarah die zegt het te gaan oplossen.
lang leve Bug Field! Is altijd zo geweest, maar vrees niet mede tweakers, over een jaar is het allemaal prima speelbaar en zijn we allen blije gamers
spoiler:
( 0 Y 0 )
Jongens, dit gaat nergens meer over ;-) Maar als ik het zo lees zijn er nogal wat problemen links en rechts
Therefore I must know what I am doing. Maybe.
Ray Charles to the rescue, meneer heeft me een Physical Warfare Pack key gegeven (heb ik niet in de mail gekregen). Good live chat is good!CrawlFish schreef op donderdag 27 oktober 2011 @ 14:20:
[...]
Ray Charles? Geen wonder dat het lang duurde.. hij is blind.
Leg is uit over die key?Sagaris schreef op donderdag 27 oktober 2011 @ 14:24:
[...]
Ray Charles to the rescue, meneer heeft me een Physical Warfare Pack key gegeven (heb ik niet in de mail gekregen). Good live chat is good!
heb ik hem eindelijk binnen zegt die bij downloaden dat ik een bijgewerkte vesie van windows nodig hebt om hem te installeren huh??? draai win7 64 bit iemand oplossing ??
iemand in de buurt van leiden/rijnsburg die het spel nu heeft?
alle recente windows updates installeren?k1978 schreef op donderdag 27 oktober 2011 @ 14:25:
heb ik hem eindelijk binnen zegt die bij downloaden dat ik een bijgewerkte vesie van windows nodig hebt om hem te installeren huh??? draai win7 64 bit iemand oplossing ??
Verwijderd
Wat dan, wou je bij me op schoot zitten als ik speel?megadoom schreef op donderdag 27 oktober 2011 @ 14:26:
iemand in de buurt van leiden/rijnsburg die het spel nu heeft?
Maar wel voor betaald?Sagaris schreef op donderdag 27 oktober 2011 @ 14:24:
[...]
Ray Charles to the rescue, meneer heeft me een Physical Warfare Pack key gegeven (heb ik niet in de mail gekregen). Good live chat is good!
ja XDVerwijderd schreef op donderdag 27 oktober 2011 @ 14:26:
[...]
Wat dan, wou je bij me op schoot zitten als ik speel?
gedaanlaurensxeon schreef op donderdag 27 oktober 2011 @ 14:26:
ADD ME L_Smit
Nou, als je de game hebt gepre-ordered in Origin kom je in aanmerking voor de Physical Warfare Pack. Die Pack krijg je dan door middel van een key, die bij de release (dus vannacht) verstuurd had moeten worden, samen met de key voor Battlefield 3 zelf (heb je al in Origin staan, dus die 2e mail is in feite een courtesy mailtje). Nu heb ik vannacht wel de mail van Battlefield 3 gekregen, maar niet die van de Physical Warfare Pack. Anderen hebben wel beide gekregen. Zodoende heb ik de Live Chat geraadpleegd en meneer heeft me mijn Physical Warfare Pack key zo gegeven.
Nope, English.Verwijderd schreef op donderdag 27 oktober 2011 @ 14:26:
De Ea chat, is dat nederlands ?
Haha, dat wel ja.
[ Voor 19% gewijzigd door Sagaris op 27-10-2011 14:28 ]
Ah op die fiets.. geld dat PWP pack nu nog steeds via origin? Want die extra wapens zijn wel lacheSagaris schreef op donderdag 27 oktober 2011 @ 14:28:
[...]
Nou, als je de game hebt gepre-ordered in Origin kom je in aanmerking voor de Physical Warfare Pack. Die Pack krijg je dan door middel van een key, die bij de release (dus vannacht) verstuurd had moeten worden, samen met de key voor Battlefield 3 zelf (heb je al in Origin staan, dus die 2e mail is in feite een courtesy mailtje). Nu heb ik vannacht wel de mail van Battlefield 3 gekregen, maar niet die van de Physical Warfare Pack. Anderen hebben wel beide gekregen. Zodoende heb ik de Live Chat geraadpleegd en meneer heeft me mijn Physical Warfare Pack key zo gegeven.
Volgens mij was het alleen een pre-order actie. Maar die pack komt later gratis voor iedereen beschikbaar, dus in die zin mis je uiteindelijk niets.CrawlFish schreef op donderdag 27 oktober 2011 @ 14:29:
[...]
Ah op die fiets.. geld dat PWP pack nu nog steeds via origin? Want die extra wapens zijn wel lache
ik heb m nog niet helaasArsenius schreef op donderdag 27 oktober 2011 @ 14:29:
Megadoom, schiet eens op. Ik ben aan het wachten op je.
Wtf.
De singleplayer begint goed, wordt daarna dramatisch slecht en wordt daarna weer goed om te eindigen in een anti climax.
En jeez, DICE moet echt van de QTE's afkicken ofzo.
De singleplayer begint goed, wordt daarna dramatisch slecht en wordt daarna weer goed om te eindigen in een anti climax.
| Old Faithful | i7 920 @ (3,3Ghz) / X58 UD4P / GTX960 (1,550Mhz) / CM 690 | NOVA | i5 6600K (4,4Ghz) / Z170 Pro Gaming / GTX 960 (1,500Mhz) / NZXT S340
@ kruipende vis
Maak je geen zorgen, iedereen heeft toegang tot die extra wapens, alleen meot je ze unlocken, mensen met een warfare pack hebben als voordeel dat zij deze wapens gelijk kunnen gebruiken en neit eerst hoevel te levelen. Maar iedereen heeeft toegang tot deze wapensch
Maak je geen zorgen, iedereen heeft toegang tot die extra wapens, alleen meot je ze unlocken, mensen met een warfare pack hebben als voordeel dat zij deze wapens gelijk kunnen gebruiken en neit eerst hoevel te levelen. Maar iedereen heeeft toegang tot deze wapensch
Kwam bij jullie de Wehkamp bestelling met de post of de pakketdienst?
Systeem: Pentium II 350 MHZ @ 400MHZ, Nvidia Riva 128 LX, 128MB RAM, Windows ME Plus (32 Bit)
Wehkamp binnen , gewoon in de brievenbus. Zie jullie zo
Ah oke dan, net als BC2 dus. prima
dan maak ik me al helemaal niet druk meer.. vind 36 euro voor zo'n spel nog steeds niet veel.
sinterklaas kwam hem bij mij persoonlijk afgeven.H3llSiNG schreef op donderdag 27 oktober 2011 @ 14:31:
Kwam bij jullie de Wehkamp bestelling met de post of de pakketdienst?
volgens mij is het antwoord al wel 100.000 keer voobij gekomen
Proxx wijzigde deze reactie 31-07-2015 13:37 (1337%)
Prachtig, doet mij denken aan de film Horrible Bosses, waar de indiaanse naam ook aangepast is aangezien andere mensen er anders problemen mee hebben om uit te spreken.Sagaris schreef op donderdag 27 oktober 2011 @ 14:18:
[...]
De mijne heet Charles (real name: Sanjeeb), en hij begint een beetje wakker te worden.
Inderdaad. Wel wakker blijven he.Proxx schreef op donderdag 27 oktober 2011 @ 14:33:
[...]
sinterklaas kwam hem bij mij persoon afgeven.
volgens mij is het antwoord al wel 100.000 keer voobij gekomen
Voor de Wehkamp -jes onder ons zonder SPECACT kit en die wel besteld hadden toen op de website stond dat het erbij zou zitten:
".....
De bijbehorende code van de Battlefield 3 LE wordt binnen 14 dagen opgestuurd per mail. Wij vragen u dus dit vriendelijk af te wachten........."
".....
De bijbehorende code van de Battlefield 3 LE wordt binnen 14 dagen opgestuurd per mail. Wij vragen u dus dit vriendelijk af te wachten........."
Nou voor de 100.001x speciaal voor mij!
Systeem: Pentium II 350 MHZ @ 400MHZ, Nvidia Riva 128 LX, 128MB RAM, Windows ME Plus (32 Bit)
En wat als we nee zeggenH3llSiNG schreef op donderdag 27 oktober 2011 @ 14:33:
Nou voor de 100.001x speciaal voor mij!
Singleplayer als eerste spelen? Ik heb de single player van Bad Company 2 pas na een half jaar aangeraakt, en na 15 minuten ging ik toch maar weer multiplayer spelen.Jeroenneman schreef op donderdag 27 oktober 2011 @ 14:30:
Wtf.
Wat is zo'n Quick Time Event nou eigenlijk?Jeroenneman schreef op donderdag 27 oktober 2011 @ 14:30:
Wtf.
Dan moet ik gaan zoeken, is ook weer zo wat.
Dit klopt!Nolf Crusher schreef op donderdag 27 oktober 2011 @ 14:33:
Voor de Wehkamp -jes onder ons zonder SPECACT kit en die wel besteld hadden toen op de website stond dat het erbij zou zitten:
".....
Ik krijg net 1 minuut geleden een mail van Wehkamp binnen met de specact code mensen.
Nu alleen het spel zelf nog
[ Voor 3% gewijzigd door Redblader op 27-10-2011 14:37 ]
Druk E, druk spatie, klik linkermuis...oops je miste een knopje, nu is de mission failed.LuckyLuQ schreef op donderdag 27 oktober 2011 @ 14:35:
[...]
Wat is zo'n Quick Time Event nou eigenlijk?
Zwaar irritant, vooral omdat de meeste QTE's ook nog niks toevoegen. Geef me OF een cutscene OF laat me spelen, maar geef me geen interactief filmpje!
| Old Faithful | i7 920 @ (3,3Ghz) / X58 UD4P / GTX960 (1,550Mhz) / CM 690 | NOVA | i5 6600K (4,4Ghz) / Z170 Pro Gaming / GTX 960 (1,500Mhz) / NZXT S340
Ik krijg zojuist van de wehkamp mijn unlock code voor de SPEC ACT KIT.
Wist geen eens dat ik die erbij kreeg, mooi meegenomen dus!
Wist geen eens dat ik die erbij kreeg, mooi meegenomen dus!
panasonic fz1000 # Raynox DCR-250 en DCR-150 # B+W ND 110 filter # Tiffen variable ND Filter ** mijn Flickr
draai je high of ultra met die specs in je sig? Wel high-en spulH3llSiNG schreef op donderdag 27 oktober 2011 @ 14:35:
[...]
spectact gezeik ook opgelost dus. iedereen blij
Dat je op bepaalde moment snel moet reageren door op een toets te drukken om een bepaalde actie uti te voeren. Doe je dit niet dan faal je, doe je dit wel dan gaat het filmpje verder en lijkt het dat je iets mega vets hebt gedaan/LuckyLuQ schreef op donderdag 27 oktober 2011 @ 14:35:
[...]
Dit dusLuckyLuQ schreef op donderdag 27 oktober 2011 @ 14:35:
[...]
Executive Summary:
Button bashing tijdens een cut-scene
The chances of being killed by a cow are low but never 0%. 1x Venus-E 5.12 kW, FW153. 3-fasen. CT003
net alsof je iets beters te doen hem voor dat wehkamp aan de deur staat.H3llSiNG schreef op donderdag 27 oktober 2011 @ 14:35:
[...]
Spec act code via meel binnen van de wehkamp, nu het spelletje nog
In nomine Patris, et Filii, et Spiritus Sancti
Op medium gewoon, als de consoles het kunnen kan dit systeempje het ook.Terrz schreef op donderdag 27 oktober 2011 @ 14:37:
[...]
draai je high of ultra met die specs in je sig? Wel high-en spul
Hier nog niet..stelletje belhamels!bAdmuTs schreef op donderdag 27 oktober 2011 @ 14:38:
Spec act code via meel binnen van de wehkamp, nu het spelletje nog
Net van Wehkamp SPEC ACT code gekregen waarschijnlijk kan ik binnenkort iemand blij maken met zo'n code omdat ik voor 5euro SPECACT+DOGTAGS code heb gekocht (:
Fortnite Shop - fnitemshop.com | Apex Legends Store - apexitemstore.com | CoD MW Store- codmwstore.com
kom maar op danSwoooon schreef op donderdag 27 oktober 2011 @ 14:39:
Net van Wehkamp SPEC ACT code gekregen waarschijnlijk kan ik binnenkort iemand blij maken met zo'n code omdat ik voor 5euro SPECACT+DOGTAGS code heb gekocht (:
jah! hier!
komt u maarSwoooon schreef op donderdag 27 oktober 2011 @ 14:39:
kom maar op idd. snap niet dat ik hem nog neit heb
29-11 besteld bij wehkamp.... maar wel binnen hoorde ik net
btw ik hoor er ook een te krijgen van wehkamp maar voals nog niks gehad stelletje honden.
sendmail to $random
sendmail to $random
wehkamp? TNT bedoel je? OopsProxx schreef op donderdag 27 oktober 2011 @ 14:38:
[...]
net alsof je iets beters te doen hem voor dat wehkamp aan de deur staat.
waar heb je die specact en dogtags gehaald?Swoooon schreef op donderdag 27 oktober 2011 @ 14:39:
Even een key gekocht voor 20 euro hoppa here we come. 1u downloaden en klaar
Hehe krijg opeens ook een code van Wehkamp, luisteren ze toch nog ergens naar
Verwijderd
Wie kan mij vertellen waar ik de live chat van EA kan vinden, en of dit in het nederlands is of engels ?
Heb al op de site gekeken maar daar kan je alleen contact opnemen via de mail, of kijk ik er overheen ?
Heb al op de site gekeken maar daar kan je alleen contact opnemen via de mail, of kijk ik er overheen ?
Zelfs zo een gast hier had een specact key gekregen terwijl hij zijn order bij Wehkamp had geannuleerd!
Oo grappig, ik had m'n order bij Wehkamp geannuleerd, krijg ik alsnog de SPECACT code via de mail
Verwijderd
Gast kap met deze onzin posts je gaat gewoon naar de plaatselijke free record shop of een andere zaak bestelt pre order en je haalt em op de afgesproken tijdstip weg gezeik pfffVerwijderd schreef op donderdag 27 oktober 2011 @ 14:40:
Nondeju tis wel duidelijk dat preorder echt balls suckt.
postnl auto is al langs geweest en zat die niet bij hoop dat de postbode vandaag nog langs gaat komen en had beter de stad in kunnen gaan was ik hem nu al aan het spelenVerwijderd schreef op donderdag 27 oktober 2011 @ 14:40:
Nondeju tis wel duidelijk dat preorder echt balls suckt.
Verwijderd
Hier precies het zelfde !!! Alleen waar kan ik het goedkoopst BtF3 downloaden?Joeldeman schreef op donderdag 27 oktober 2011 @ 14:42:
Oo grappig, ik had m'n order bij Wehkamp geannuleerd, krijg ik alsnog de SPECACT code via de mail
Greets
Neem je die dus ook niet in gebruik, lijkt me..Joeldeman schreef op donderdag 27 oktober 2011 @ 14:42:
aaaaaaaaah!!! net 10 minuten geleden bij wehkamp: eerst:
spel word vandaag geleverd, nu staat er: Er is geen volginformatie beschikbaar voor deze bestelling.
spel word vandaag geleverd, nu staat er: Er is geen volginformatie beschikbaar voor deze bestelling.
Postbode Siemen is langsgeweest!!! Fijn dat mijn DVD-drive het ook gewoon doet!!! Zodat ik nu niet alsnog 11,4 Gb van Origin hoef te downloaden!!!
Als ze nou ook nog ff de afhaalmailtjes gaan sture, pakket ligt al uren bij DHL servicepoint zeg..
dat had ik bij een anders spel ook laatst: hij pakt de code en gaat ALSNOG alles downloaden.....Murphy schreef op donderdag 27 oktober 2011 @ 14:44:
Postbode Siemen is langsgeweest!!! Fijn dat mijn DVD-drive het ook gewoon doet!!! Zodat ik nu niet alsnog 11,4 Gb van Origin hoef te downloaden!!!
Deze signature is om volstrekt onduidelijke redenen verwijderd. PVOutput
Nog steeds bijgewerkte versie van windows nodig alle updates geinstalleerd win7 64 bitCrawlFish schreef op donderdag 27 oktober 2011 @ 14:26:
[...]
alle recente windows updates installeren?
Nog steeds zelfde PFFF. iemand een idee
[ Voor 17% gewijzigd door k1978 op 27-10-2011 14:46 ]
Nog meer zon haat aan origin? OMFG!!!! steam 4 life denk.
Strax krijgen we nog10 downloadplatformen...
Nu moe tik ook dus VERPLICHT Origin draaien :SpFFFFFFFFFF
Koop je een key moet je vastzitten aan origin
laatste x EA voor mij.. iig betaald
Strax krijgen we nog10 downloadplatformen...
Nu moe tik ook dus VERPLICHT Origin draaien :SpFFFFFFFFFF
Koop je een key moet je vastzitten aan origin
[ Voor 68% gewijzigd door A87 op 27-10-2011 14:47 ]
https://www.youtube.com/channel/UCl2XLRJ3VgCspwNG4_XCrkQ
damn postnl busje rijd net voorbij!!!! aaaaahh
runmegadoom schreef op donderdag 27 oktober 2011 @ 14:46:
damn postnl busje rijd net voorbij!!!! aaaaahh
boy
run
Zojuist van de Wehkamp: TOEGANG TOT DE SPEC ACT KIT!
Bij deze ontvang je de unieke unlockcode waarmee je toegang hebt tot de zogenaamde SpecAct Kit: 8 unieke multiplayer-skins voor de elite van de elite. etc...
Maar me spel heb ik nog niet....
Bij deze ontvang je de unieke unlockcode waarmee je toegang hebt tot de zogenaamde SpecAct Kit: 8 unieke multiplayer-skins voor de elite van de elite. etc...
voor degenen die m nog niet hebben bij wehkamp, is jullie volginformatie ook ineens weg!!!
Jep, zal wel weer een storing ergens zijn.megadoom schreef op donderdag 27 oktober 2011 @ 14:48:
voor degenen die m nog niet hebben bij wehkamp, is jullie volginformatie ook ineens weg!!!
Heb precies het zelfde probleem, wel de code maar geen spel!
Verdomme!! Dag vrij geen spel
Die volg info kreeg ik gisteren ook al niet...
Verdomme!! Dag vrij geen spel
Die volg info kreeg ik gisteren ook al niet...
[ Voor 20% gewijzigd door HerrProx op 27-10-2011 14:49 ]
Mooi dit man, op mn werk de topics van BF3 lezen op GoT. Helaas mag ik nog tot 21 uur. Ik heb der weer zin in! Die map met die tunnel tussen de 2 vlaggen vind ik echt bruut!
yep en maar wachten tiktaktiktakmegadoom schreef op donderdag 27 oktober 2011 @ 14:48:
dan is ie waarschijnlijk al afgeleverd was bij mij ook =]megadoom schreef op donderdag 27 oktober 2011 @ 14:44:
aaaaaaaaah!!! net 10 minuten geleden bij wehkamp: eerst:
Die skins zijn dan ook enkel voor de elite he.Nemm schreef op donderdag 27 oktober 2011 @ 14:47:
nee heb net nog bij de deur gekekenProxx schreef op donderdag 27 oktober 2011 @ 14:51:
[...]
dan is ie waarschijnlijk al afgeleverd was bij mij ook =]
http://www.mmoga.com/EA-G...ACT-Kit-Dog-Tag-Pack.htmlH3llSiNG schreef op donderdag 27 oktober 2011 @ 14:41:
[...]
waar heb je die specact en dogtags gehaald?
Ik wacht zelf even tot ik weet dat die codes het zeker doen, heb ze al geactiveerd bij Origin en dat werkte gewoon maar battlefield 3 moet nog worden bezorgd door Wehkamp/DHL
Fortnite Shop - fnitemshop.com | Apex Legends Store - apexitemstore.com | CoD MW Store- codmwstore.com
Maar waar vul ik die in????
Welk platform?Dirtyharry schreef op donderdag 27 oktober 2011 @ 14:52:
Wat denk je van Origin bijvoorbeeld?Dirtyharry schreef op donderdag 27 oktober 2011 @ 14:52:
Net de post langsgeweest, zat hij niet bij
http://specs.tweak.to/18230
Je moet op de website rechtsonderaan even aangeven dat je in de United States zit. Dan hetzelfde proces doorlopen en je kunt nu ook voor Live Chat kiezen. En is dus ook in het Engels ja.Verwijderd schreef op donderdag 27 oktober 2011 @ 14:42:
Wie kan mij vertellen waar ik de live chat van EA kan vinden, en of dit in het nederlands is of engels ?
Nee! Voor de elite VAN de elite..Frank76NL schreef op donderdag 27 oktober 2011 @ 14:51:
[...]
Die skins zijn dan ook enkel voor de elite he.
Ik bouw rare dingen.
Dit topic is gesloten.
![]()