Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NoepZor
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 10-09 09:23
Verwijderd schreef op zaterdag 01 oktober 2011 @ 23:10:
Werkt crossfire soms niet in deze Beta? mijn 2e kaart voert namelijk vrij weinig uit, af en toe springt hij op 25 % om vervolgens weer naar 0 te gaan :(
Heb je de nieuwste drivers en application profiles geinstalleerd? Hier krijg ik namelijk met een crossfire setup van 2x 6850 beide cores op 100% load.

De wijzen komen uit het Oosten!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dacuuu
  • Registratie: Maart 2009
  • Nu online
NoFearCreations schreef op zondag 02 oktober 2011 @ 12:17:
Ff een epic tweakers battle!!
Ging lekker, jammer toch verloren, kwamen op het laatst bijna niet naar buiten...
http://www.teamspeak.com/invite/62.212.66.142 Er zitten al een paar GoT'Ters op Teamspeak3! Matchmaking werkt hier niet erg op dit moment hier..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Paksoy
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 26-08 11:48
In welke server zitten de GoT users nou?

EDIT:
http://battlelog.battlefi...-battlefield3servers-com/

Dit is een lege NL server, ik zeg: Dit wordt een GoT #2.

[ Voor 71% gewijzigd door Paksoy op 02-10-2011 12:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

NoepZor schreef op zondag 02 oktober 2011 @ 12:22:
[...]

Heb je de nieuwste drivers en application profiles geinstalleerd? Hier krijg ik namelijk met een crossfire setup van 2x 6850 beide cores op 100% load.
Heb wel de nieuwste driver geïnstalleerd, 11.10
application profiles heb ik niks mee gedaan, weet ook niet precies wat je bedoeld.
Waar kan ik dat precies vinden?

Edit; Heb het al gevonden, gewoon op site van AMD, ga het nu eens proberen, bedankt voor de tip!

[ Voor 10% gewijzigd door Verwijderd op 02-10-2011 12:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kimo
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 08:11
Zou leuk zijn als je kon chatten als ronde voorbij is!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NoepZor
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 10-09 09:23
Als je drivers uitzoekt dmv selecteren grafische kaart en besturingssysteem, dan krijg je een pagina met de catalyst software die je kunt downloaden vanaf daar. Daaronder staan de application profiles.

Afbeeldingslocatie: http://i53.tinypic.com/wmmmvt.png

De wijzen komen uit het Oosten!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

NoepZor schreef op zondag 02 oktober 2011 @ 12:53:
Als je drivers uitzoekt dmv selecteren grafische kaart en besturingssysteem, dan krijg je een pagina met de catalyst software die je kunt downloaden vanaf daar. Daaronder staan de application profiles.

[afbeelding]
Heb het gevonden ja en dat was inderdaad het probleem.
Heb pas sinds deze week crossfire en wist niet dat je ook nog application profiles erbij moest installeren.

Bedankt NoepZor ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Help!!!!
  • Registratie: Juli 1999
  • Niet online

Help!!!!

Mr Majestic

Als je 11.10 gebruikt heb je niks aan die 11.8cap4. Die zit er al in bij de 11.10.

PC Specs
Asus ROG Strix B650E-E | AMD 7700X | G-Skill 32GB DDR5 6000C30 M-die | 4090 FE | LG 38GN950-B 3840*1600p 160Hz | Corsair RM1000x Shift | WD Black SN850X 1TB M.2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Waarom is het dan zo dat hij zonder application profiles het niet doet en na 11.8 cap4 geïnstalleerd te hebben het wel doet? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bloodlynx
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 26-01 03:52
Zijn de servers al weer bereikbaar? Want ik kom er nog steeds niet in...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sipio
  • Registratie: Augustus 2002
  • Niet online
bloodlynx schreef op zondag 02 oktober 2011 @ 13:25:
Zijn de servers al weer bereikbaar? Want ik kom er nog steeds niet in...
Kom er net uit, heb gewoon ff kunnen spelen no problems.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nutral
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 11-09 13:30

Nutral

gamer/hardware freak

Kutorigin, installeer in origin op mijn D schijf, installeerd hij alsnog bf3 op de C schijf, maar het is een ssd dus die is meteen vol >.<

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nutral schreef op zondag 02 oktober 2011 @ 13:32:
Kutorigin, installeer in origin op mijn D schijf, installeerd hij alsnog bf3 op de C schijf, maar het is een ssd dus die is meteen vol >.<
Je kan bij Origin aangeven waar hij de spellen installeert, even bij settings kijken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Swoooon
  • Registratie: Maart 2011
  • Niet online
Verwijderd schreef op zondag 02 oktober 2011 @ 13:33:
[...]

Je kan bij Origin aangeven waar hij de spellen installeert, even bij settings kijken.
Dank, Ik heb zelf nu ook nog een SSD met 28GB over en ik denk er nu over om het hele spel op me SSD te installeren alleen me vraag is heeft dat wel zin? Kan ik het misschien gewoon beter op de HDD installeren?

Fortnite Shop - fnitemshop.com | Apex Legends Store - apexitemstore.com | CoD MW Store- codmwstore.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Het enige voordeel van het spel op een SSD installeren is alleen dat hij wat sneller laad, maar aangezien BF3 van zichzelf al snel laadt volgens mij? (heb hem zelf namelijk wel op me SSD staan), heeft het weinig zin denk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Help!!!!
  • Niet online

Help!!!!

Mr Majestic

Verwijderd schreef op zondag 02 oktober 2011 @ 13:05:
Waarom is het dan zo dat hij zonder application profiles het niet doet en na 11.8 cap4 geïnstalleerd te hebben het wel doet? :)
Waarschijnlijk was er iets anders mis. Bij mij werkt het prima zonder die cap4.

Maar mij geloof je toch niet dus misschien hem wel: :+

http://twitter.com/#!/CatalystCreator

PC Specs
Asus ROG Strix B650E-E | AMD 7700X | G-Skill 32GB DDR5 6000C30 M-die | 4090 FE | LG 38GN950-B 3840*1600p 160Hz | Corsair RM1000x Shift | WD Black SN850X 1TB M.2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Help!!!! schreef op zondag 02 oktober 2011 @ 13:45:
[...]

Waarschijnlijk was er iets anders mis. Bij mij werkt het prima zonder die cap4.

Maar mij geloof je toch niet dus misschien hem wel: :+

http://twitter.com/#!/CatalystCreator
Haha ik geloof je wel hoor, alleen raar dat hij het, nadat ik hem wel geïnstalleerd heb, het wel doet.
Maar goed ben blij dat het opgelost is nu 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Help!!!!
  • Niet online

Help!!!!

Mr Majestic

^
Dat is idd het belangrijkste :P :)

PC Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NoFearCreations
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 13:55

NoFearCreations

3DPrint the world!

Zat me af te vragen, als ze nu al de server file hebben gehackt, zullen er straks met de hele versie ook wel snel minder legale servers komen. Waar dus misschien ook mensen met een gedownloade versie in kunnen. Hoe gaan ze die uit elkaar houden.

---RAWE CEEK!!!---

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bloodlynx
Verwijderd schreef op zondag 02 oktober 2011 @ 13:43:
Het enige voordeel van het spel op een SSD installeren is alleen dat hij wat sneller laad, maar aangezien BF3 van zichzelf al snel laadt volgens mij? (heb hem zelf namelijk wel op me SSD staan), heeft het weinig zin denk.
Ik zou het doen, aangezien je in jets kan spannen... Dus hoe sneller je laad hoe beter :D . Weet iemand wat er vandaag is veranderd bij de maintenance? En is er al iets bekend over de grote verrassing? :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RocketKoen
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 08:02
NoFearCreations schreef op zondag 02 oktober 2011 @ 15:36:
Zat me af te vragen, als ze nu al de server file hebben gehackt, zullen er straks met de hele versie ook wel snel minder legale servers komen. Waar dus misschien ook mensen met een gedownloade versie in kunnen. Hoe gaan ze die uit elkaar houden.
door alle illegale servers te bannen? doen ze nu ook al.

TheS4ndm4n#1919

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dacuuu
  • Registratie: Maart 2009
  • Nu online
RocketKoen schreef op zondag 02 oktober 2011 @ 15:49:
[...]

door alle illegale servers te bannen? doen ze nu ook al.
Dan krijg je wel een non-legal server list :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bezulba
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 31-08 19:32

Bezulba

Formerly known as Eendje

great... nu zie ik de namen van m'n medestanders en de gespotte enemies niet meer...

blup

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• knoffy
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 12:03
Bezulba schreef op zondag 02 oktober 2011 @ 15:55:
great... nu zie ik de namen van m'n medestanders en de gespotte enemies niet meer...
dat is wel vaker is gewoon een bug ofsow het is wel lastig want je gaat schieten op alles wat beweegt :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Safaci
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 14:33
Ben blij dat dit spel zo tegenvalt. Kan ik meer tijd besteden aan de studie. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RocketKoen
Dacuuu schreef op zondag 02 oktober 2011 @ 15:51:
[...]

Dan krijg je wel een non-legal server list :P
dan moeten ze nog heel wat doen. De gelekte servers werken door battlelog. Als ze een illegale server list willen maken moeten ze ook een eigen variant van battlelog opzetten.
En dan nog hebben de legale spelers er geen last van.

TheS4ndm4n#1919

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SCARfaceE
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 03-09 10:02
Het spel crasht bij mij constant sinds gister, zonder enige duidelijke aanleiding. Erg irritant, kan hooguit 5min. spelen voordat ik weer naar m'n desktop zit te staren. (Catalyst 11.10, HD5770)

PSN ID: Beest41

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pheace
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 14-02 21:21

Pheace

The Eviler of Evil

Safaci schreef op zondag 02 oktober 2011 @ 16:11:
Ben blij dat dit spel zo tegenvalt. Kan ik meer tijd besteden aan de studie. :P
Je hebt het zelf niet gespeeld dan neem ik aan? Ik vermaak me goed, speelt heerlijk.

[ Voor 7% gewijzigd door Pheace op 02-10-2011 16:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rebel8319
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 12-09 23:42
Pheace schreef op zondag 02 oktober 2011 @ 16:34:
[...]

Je hebt het zelf niet gespeeld dan neem ik aan? Ik vermaak me goed, speelt heerlijk.
absoluut , dikke topper !

Is er al iets meer bekend over de " verassing" ?

https://www.instagram.com/indigobeatz_rebelchild/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Proxx
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 29-05-2024
(jarig!)
volgens mij ligt die genen die het gerucht over de verassing heeft verspreid echt helemaal krom op dit moment :P

iemand ook echt een bron van EA of dice van die verassing ?

Proxx wijzigde deze reactie 31-07-2015 13:37 (1337%)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ik ben ook zeer blij met de game.
Jammer dat er mensen zijn die zich blind staren op de bugs.

Je zakt soms eens door de grond en moet dan suicide plegen: so what? Naderhand weet je waar die bug gebeurd en weet je die te omzeilen. Ik vind de bug zelfs grappig als ik er toch nog eens intrap.

Ik vermaak me rot en heb enkel nog maar met de Assault class gespeeld, en daarin voornamelijk met 1 bepaald wapen. En zelfs dat ben ik nog niet beu!

Komende dagen begin ik aan andere classes van zodra ik Assault beu ben, maar dat moment is nog ver weg. :)

[ Voor 5% gewijzigd door Asgaro op 02-10-2011 16:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Proxx schreef op zondag 02 oktober 2011 @ 16:38:
volgens mij ligt die genen die het gerucht over de verassing heeft verspreid echt helemaal krom op dit moment :P

iemand ook echt een bron van EA of dice van die verassing ?
Afbeeldingslocatie: http://battlefieldo.com/wp-content/uploads/2011/09/weekend1.jpg
http://battlefieldo.com/b...-community-weekend-event/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rebel8319
het stond op zo'n flyer van als ik het me goed herriner , battlefieldo

ahh : check hierboven

[ Voor 15% gewijzigd door Rebel8319 op 02-10-2011 16:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Proxx
(jarig!)
oh mooi. :D

geeft me iets meer hoop :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaniëlWW2
  • Registratie: November 2009
  • Niet online
Asgaro schreef op zondag 02 oktober 2011 @ 16:39:
Ik ben ook zeer blij met de game.
Jammer dat er mensen zijn die zich blind staren op de bugs.

Je zakt soms eens door de grond en moet dan suicide plegen: so what? Naderhand weet je waar die bug gebeurd en weet je die te omzeilen. Ik vind de bug zelfs grappig als ik er toch nog eens intrap.

Ik vermaak me rot en heb enkel nog maar met de Assault class gespeeld, en daarin voornamelijk met 1 bepaald wapen. En zelfs dat ben ik nog niet beu!

Komende dagen begin ik aan andere classes van zodra ik Assault beu ben, maar dat moment is nog ver weg. :)
Support met de UMP kan ik je aanraden. ;)
Ik probeer zo eens de M249.

Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
DanielWW2 schreef op zondag 02 oktober 2011 @ 16:43:
[...]

Support met de UMP kan ik je aanraden. ;)
Ik probeer zo eens de M249.
Ja, heb veel goeds gehoord over de UMP. Zal ik vanavond is proberen wrsl :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pheace

Pheace

The Eviler of Evil

Is Battlefieldo niet gewoon zo'n clan site? Dat is niks officieels toch?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mystiqu
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 01-05-2024
Heb een leuke bug gevonden...

Zat in een RANKED 64 player server, en heel de server had unlimited ammo.. Filmpje komt later nog :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Great HooD
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 13-09-2014
Misschien geven ze een final build uit, zodat ze eerst konden checken of alle bugs die zij hadden gevonden overeen kwamen met de bugs die werden doorgegeven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Pheace schreef op zondag 02 oktober 2011 @ 16:48:
Is Battlefieldo niet gewoon zo'n clan site? Dat is niks officieels toch?
Ja, het is gewoon een community site. Maar om een of andere reden hebben zij al veel community events kunnen opzetten. En daar was zhinto dan ook bij soms (community manager dice).
Ze hebben dus zo te zien connecties en daarom hecht ik wel waarde aan die "surprise" ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bloodlynx
Asgaro schreef op zondag 02 oktober 2011 @ 17:07:
[...]

Ja, het is gewoon een community site. Maar om een of andere reden hebben zij al veel community events kunnen opzetten. En daar was zhinto dan ook bij soms (community manager dice).
Ze hebben dus zo te zien connecties en daarom hecht ik wel waarde aan die "surprise" ;)
Hoe laat beginnen ze ongeveer met dat event? En die aankondiging?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exbloder
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 21-05 22:39
Bah, ik ga maar stoppen tot de final release. Aantal glitchers, groundhackers en rare hitboxes werd me te veel. Vandaag werd ik echt constant in 1 schot vermoord, meestal door dezelfde gastjes, die dan meestal een UMP met flashlight, een A91 of een SVD hadden. Toch verdacht vind ik hoor. Paar dagen geleden was ik match na match bij de top 3, laatste paar rondjes elke keer niks deftig gedaan, constant gespawnkilled, door campers in struiken vermoord, ... M'n mening is na een paar dagen van goed naar zeer goed naar ragequit gegaan -_-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Safaci
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 14:33
Exbloder schreef op zondag 02 oktober 2011 @ 17:38:
Bah, ik ga maar stoppen tot de final release. Aantal glitchers, groundhackers en rare hitboxes werd me te veel. Vandaag werd ik echt constant in 1 schot vermoord, meestal door dezelfde gastjes, die dan meestal een UMP met flashlight, een A91 of een SVD hadden. Toch verdacht vind ik hoor. Paar dagen geleden was ik match na match bij de top 3, laatste paar rondjes elke keer niks deftig gedaan, constant gespawnkilled, door campers in struiken vermoord, ... M'n mening is na een paar dagen van goed naar zeer goed naar ragequit gegaan -_-
The same..

Acties:
  • 0 Henk 'm!
bloodlynx schreef op zondag 02 oktober 2011 @ 17:35:
[...]

Hoe laat beginnen ze ongeveer met dat event? En die aankondiging?
Geen info daarover te vinden...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DRuw
  • Laatst online: 18-08 20:36

DRuw

Bacardi Bat on Ice:)

Heren,
als ik nu een preorder wil plaatsen met het physical warfare pack, waar kan ik die dan kopen?
Ik zie wel overal die limited edition maar het warfare pack mist volgens mij?
Of zit dat er overal vanzelf bij ofzo??

Deze signature is om volstrekt onduidelijke redenen verwijderd. PVOutput

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Debtor
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 10-09 19:25
Exbloder schreef op zondag 02 oktober 2011 @ 17:38:
Helemaal mee eens. Ik merk het vooral als ik achter een rots zit. Ik kijk rond word geraakt ga snel weer achter me rots liggen en ze blijven door schieten, en wat denk je dood. En dat niet een keer nee twintig keer. Dit kan niet normaal zijn. Dit heb ik eerder nog niet mee gemaakt.

Wat ik trouwens net had in een zogenaamde NL server. Ben ik lekker aan het knallen wil ik deployen zit ik opeens in een totaal andere map. En dat gewoon tijdens een potje echt appart.

Maar goed daar is de beta voor natuurlijk, maar ik heb zo'n gevoel dat er aardig wat aan gehackt en gecheat wordt.

We moeten maar gewoon lekker op de final wachten en hopen op beterschap :) .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Prosac
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 12-09 21:39
Dat van die clientside hitboxen begint mij ook op te vallen en irriteert enorm, denk je veilig te staan, val je ineens dood neer.
Meest rare dat ik tot nu toe heb gehad is op afstand iemand in de rug meermalen raakte. Steeds die hitmarkers dat ik hem raakte. En duidelijk beweging dat hij het doorhad. 30 seconden later schiet hij mij toch neer en heeft hij nog 100% health. :')

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mavamaarten
  • Laatst online: 14:36

Mavamaarten

Omdat het kan!

Nog iemand die dezelfde glitch heeft als ik ? Ik krijg artifacts die toevallig allemaal richting enemies gericht zijn. Soms heb ik er echt wel een gigantisch voordeel aan, voornamelijk bij het snipen. Niet eerlijk, maar ze negeren is onmogelijk :+
Afbeeldingslocatie: http://img1.uploadscreenshot.com/images/orig/10/27413041622-orig.jpg

Android developer & dürüm-liefhebber

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• superbassie
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 12-09 21:12
Prosac2010 schreef op zondag 02 oktober 2011 @ 19:00:
Dat van die clientside hitboxen begint mij ook op te vallen en irriteert enorm, denk je veilig te staan, val je ineens dood neer.
Meest rare dat ik tot nu toe heb gehad is op afstand iemand in de rug meermalen raakte. Steeds die hitmarkers dat ik hem raakte. En duidelijk beweging dat hij het doorhad. 30 seconden later schiet hij mij toch neer en heeft hij nog 100% health. :')
Ik word er schijtziek van...ga denk ik ook maar een torrent aanzetten, dat is schijnbaar de enige manier om zelf leuk mee te kunnen doen.
Ongeloofelijk hoe je zelfs als je achter een muur wegduikt nog gekilled wordt...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mavamaarten
  • Laatst online: 14:36

Mavamaarten

Omdat het kan!

Inderdaad. Net ook, deed ik eerst 2 hitmarkers met die eerste sniper, daarna ga ik veilig achter de hoek staan (echt helemaal erachter) ga ik opeens dood. Maar ook leuk voor mij: ik zag een kerel bewegen, doe een dikke dragscope terwijl hij achter het hoekje loopt. Ik denk natuurlijk, die heb ik nooit meer, maar door een rots en door de muur door krijg ik een headshot ? :D

Android developer & dürüm-liefhebber

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MEN-O
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 12-09 15:12
superbassie schreef op zondag 02 oktober 2011 @ 19:17:
[...]

Ik word er schijtziek van...ga denk ik ook maar een torrent aanzetten, dat is schijnbaar de enige manier om zelf leuk mee te kunnen doen.
Ongeloofelijk hoe je zelfs als je achter een muur wegduikt nog gekilled wordt...
;w 7(8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sipio
  • Niet online
DRuw schreef op zondag 02 oktober 2011 @ 18:27:
Heren,
als ik nu een preorder wil plaatsen met het physical warfare pack, waar kan ik die dan kopen?
Ik zie wel overal die limited edition maar het warfare pack mist volgens mij?
Of zit dat er overal vanzelf bij ofzo??
Heb hem zelf bij bol besteld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Relis
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 03-09 18:41
als je hem preordered bij origin dan krijg je back to karkand en de phys warfare pack als het goed is

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Prosac
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 12-09 21:39
Relis schreef op zondag 02 oktober 2011 @ 19:36:
als je hem preordered bij origin dan krijg je back to karkand en de phys warfare pack als het goed is
Back to Karkand DLC krijgt elke pre-order. Die warfare packs wisselen per retailer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• superbassie
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 12-09 21:12
Oh, jij vindt het normaal dat een kogel ff een hoekje kan gaan? :')

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Adel_F16
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 07-08 11:58
tuurlijk, wat is daar mis mee :P? Die had gwn guided bullets geunlocked XD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mavamaarten schreef op zondag 02 oktober 2011 @ 19:04:
Nog iemand die dezelfde glitch heeft als ik ? Ik krijg artifacts die toevallig allemaal richting enemies gericht zijn. Soms heb ik er echt wel een gigantisch voordeel aan, voornamelijk bij het snipen. Niet eerlijk, maar ze negeren is onmogelijk :+
[afbeelding]
Dat heb ik ook vrij vaak. Vroeg me al af wat het was maar dacht dat het vast zou komen doordat ik het spel op low draai en met een lagere resolutie ;). Achja, ze zullen het vast wel fixen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M-Bullseye
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 03-09 11:57
De eerste keer dat ik BF3 eindelijk eens kon spelen was nadat ik béta in beta had veranderd in de program folder en registry .. maar eenmaal ingame miste ik gelijk iets.. de first person cover die Red Orchestra 2 zo mooi heeft geïmplementeerd, het was weer even wennen.. maar ik vermaak me verder wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Proxx
(jarig!)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Weet er iemand hoe ik aan mijn wapen kan sleuten? 'k Vind het verblinden met die lampen/lasers maar niks/irritant. Maar gezien het nu toch zo is heb ik geen flauw iidee hoe ik het moet monteren op mijn wapen.

Iemand wel een idee?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RocketKoen
Verwijderd schreef op zondag 02 oktober 2011 @ 21:20:
Weet er iemand hoe ik aan mijn wapen kan sleuten? 'k Vind het verblinden met die lampen/lasers maar niks/irritant. Maar gezien het nu toch zo is heb ik geen flauw iidee hoe ik het moet monteren op mijn wapen.

Iemand wel een idee?
Customise tabblad in je spawn scherm

TheS4ndm4n#1919

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

superbassie schreef op zondag 02 oktober 2011 @ 19:44:
[...]

Oh, jij vindt het normaal dat een kogel ff een hoekje kan gaan? :')
[YouTube: http://www.youtube.com/watch?v=TfVpL1pnylc&feature=youtu.be&t=9s]
was best een leuk spel btw :P

[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 02-10-2011 21:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sagaris
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 10-12-2024
Proxx schreef op zondag 02 oktober 2011 @ 20:40:
[...]

Verassing. there is no super secret surprise :+
Ik las op de Battlefieldo stream chat dat de surprise zou zijn dat de stream matches op Caspian Border gespeeld werden, echter dat gaat niet door en nu is het Operation Metro.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Adel_F16
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 07-08 11:58
leuke surprise zeg -.-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sipio
  • Niet online
lol idd..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bloodlynx
Als ik het goed begrijp heeft dice geporbeerd om een nieuwe build van caspian border online te krijgen alleen is dit niet gelukt. Ze waren niet echt blij dat mensen Caspian Border konden spelen aangezien er redelijk veel bugs inzaten. Persoonlijk vond ik het niet erg! De map was geweldig evenals de voertuigen dus hopen dat ze het miss alsnog online gooien als ze klaar zijn :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jordi267
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 24-05 13:33
ik kan opeens helemala geen servers meer vinden:S meer mensen hier last van of iemand die weet hoe dit kan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sak3d
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 10-12-2023

Sak3d

Reise, Reise

De zondag duurt nog wel ff in de US, stille hoop op Caspian O-)

Server zijn down idd

[ Voor 18% gewijzigd door Sak3d op 02-10-2011 22:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ES335
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 04-07 19:09
Ligt het aan mij of liggen alle servers eruit? En ja, ik heb de filters goed aangepast.

[ Voor 6% gewijzigd door ES335 op 02-10-2011 22:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• walletje-w
  • Registratie: November 2007
  • Nu online
Hier hetzelfde probleem :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Icepegel
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 28-07 12:55
Same here, kan me vrienden niet joinen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Freekers
  • Registratie: April 2009
  • Niet online

Freekers

⭐⭐⭐⭐⭐

Jup, servers liggen eruit atm. Ik gok de masterserver, kan me niet voorstellen dat ze allemaal eruit liggen.

🔋 MG Marvel R Luxury 70kWh | ☀️ 2225Wp oost, 1580Wp zuid, 2225Wp west | 🌡️ Daikin 3,5kW + 3x 2,5kW l/l & Ariston Nuos Split 270L l/w warmtepomp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sak3d
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 10-12-2023

Sak3d

Reise, Reise

<bfo_5045> servers down, new caspian build will be online soon

@ battlefieldo IRC :o

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HKS-Skyline
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 09-09 01:56

HKS-Skyline

Vroooom ?

Hier ook het zelfde probleem, maat van me joinde een server, ik wilde joinen, en toen waren alle servers weg.
Hij zit nogsteeds te spelen zonder problemen.
Wie weet word er iets geupdate en kunnen we zo van caspian border genieten. *stille hoop*

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rebel8319
Ojaa ! spannend jongens :D hahah

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rebel8319
Sak3d schreef op zondag 02 oktober 2011 @ 22:16:

dit werd door wie medegedeeld ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jordi267
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 24-05 13:33
ze zijn der weer:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ManiacsHouse
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 12:57

ManiacsHouse

Scheisse!

wtf?! Mis ik hier iets? Zijn er al mensen die de (beta)game in bezit hebben? Wie wat waar?! :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ToasterxD
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 11-09 23:38
ManiacsHouse schreef op zondag 02 oktober 2011 @ 22:21:
wtf?! Mis ik hier iets? Zijn er al mensen die de (beta)game in bezit hebben? Wie wat waar?! :P
Download en installeer Origin! En knallen maar.

[ Voor 69% gewijzigd door ToasterxD op 02-10-2011 22:25 ]

[img]http://cache.www.gametracker.com/server_info/173.199.108.129:3084/b_560_95_1.png[/img]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaniëlWW2
  • Niet online
Sak3d schreef op zondag 02 oktober 2011 @ 22:16:

Link graag.

Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CH4OS
  • Registratie: April 2002
  • Niet online

CH4OS

It's a kind of magic

HKS-Skyline schreef op zondag 02 oktober 2011 @ 22:18:
Hier ook het zelfde probleem, maat van me joinde een server, ik wilde joinen, en toen waren alle servers weg.
Is dit een bekentenis? :+
Battlefieldo's IRC kanaal. Ik snap alleen niet dat mensen battlefieldo als betrouwbare bron zien... :') Ze lopen zelf dingen te verkondigen, die ze zelf eerder al tegenspraken (heb even geen links en weet ook niet meer waarom dat het was).

[ Voor 42% gewijzigd door CH4OS op 02-10-2011 22:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tss68nl
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 07-05 23:55
Lol, al dik een maand heeft iedereen het over 2 dagen early access keys, en een open beta voor iedereen :)

Flinke steen, maar ben blij dat je er nog onder uit kon kruipen :+

KNX Huisautomatisering - DMX Lichtsturing

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kw4kje
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 08-09 19:54
Lekker geslapen? :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frond0r
  • Niet online
ToasterxD schreef op zondag 02 oktober 2011 @ 22:24:
[...]
Download en installeer Origin! En knallen maar.
Voor de PS3 versie werkte dit voor mij inderdaad prima (origin not included :) ), maar helaas voor de PC versie is het 1 groot drama door die klote Battlelog.
Blijkbaar heb ik een te ingewikkeld wachtwoord voor ze. En de tip die ze dan geven, dat je die dan maar moet aanpassen, werkt ook niet, want ook het wijzigen hiervan blijkt niet te werken voor mij |:(

Be careful what you wish for; You just might get it!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ManiacsHouse

ManiacsHouse

Scheisse!

Nee eigenlijk niet echt de afgelopen weken. :O :/

Ach ben altijd wat later met ontdekken van alle nieuwe shizzle.

Mmm gedownload en dat Battlelog is wel bout zeg. Ik zeg join server en der gebeurt niks. Zie in taskmanager wel bf3.exe laden tot +/- 30mb en dan weer verdwijnen.

[ Voor 24% gewijzigd door ManiacsHouse op 02-10-2011 22:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• walletje-w
  • Registratie: November 2007
  • Nu online
ManiacsHouse schreef op zondag 02 oktober 2011 @ 22:42:
[...]

Nee eigenlijk niet echt de afgelopen weken. :O :/

Ach ben altijd wat later met ontdekken van alle nieuwe shizzle.

Mmm gedownload en dat Battlelog is wel bout zeg. Ik zeg join server en der gebeurt niks. Zie in taskmanager wel bf3.exe laden tot +/- 30mb en dan weer verdwijnen.
Zoek even op e é in dit topic. Dan vind je de oplossing wel. Veel plezier

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ManiacsHouse

ManiacsHouse

Scheisse!

walletje-w schreef op zondag 02 oktober 2011 @ 23:03:
[...]

Zoek even op e é in dit topic. Dan vind je de oplossing wel. Veel plezier
Kiek daar hebben we wat aan. Thanks. En het werkt meteen :P
Wooooow slecht zeg... Wat een lag in game. My god.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CH4OS
  • Niet online

CH4OS

It's a kind of magic

[YouTube: http://youtu.be/SFVIpQ2rff4]
Vind deze ook wel epic, al denk ik niet dat het niet zou kloppen, als ik mezelf in zo'n situatie inbeeld, zou ik net zo kijken, al zou ik misschien niet mijn ogen uit mijn oogkassen laten springen... :p

[ Voor 57% gewijzigd door CH4OS op 02-10-2011 23:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pafdaddy
  • Registratie: April 2008
  • Niet online
Een week geleden besteld bij Wehkamp. Het lukt ze daar nog niet om in een week een acceptgiro te sturen voor de vooruitbetaling. Schept niet veel vertrouwen in de levertijd van het uiteindelijke spel.

Dit bericht kan oorzaak of gevolg zijn van misverstanden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pheace

Pheace

The Eviler of Evil

ManiacsHouse schreef op zondag 02 oktober 2011 @ 23:25:
[...]

Kiek daar hebben we wat aan. Thanks. En het werkt meteen :P
Wooooow slecht zeg... Wat een lag in game. My god.
Betere server zoeken, ik heb nog geen lag gehad. (Maar zorg dan ook dat ik servers kies die dichtbij zijn (liefst onder de 10 ping xD)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr. Detonator
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 15-08 19:35
CptChaos schreef op zondag 02 oktober 2011 @ 23:27:
[video]
Vind deze ook wel epic, al denk ik niet dat het niet zou kloppen, als ik mezelf in zo'n situatie inbeeld, zou ik net zo kijken, al zou ik misschien niet mijn ogen uit mijn oogkassen laten springen... :p
are you okay harrie _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RocketKoen
pafdaddy schreef op zondag 02 oktober 2011 @ 23:30:
Een week geleden besteld bij Wehkamp. Het lukt ze daar nog niet om in een week een acceptgiro te sturen voor de vooruitbetaling. Schept niet veel vertrouwen in de levertijd van het uiteindelijke spel.
als je kiest voor een acceptgiro, dan zit de acceptgiro bij het spel als ze hem leveren.
als je vooruit wilde betalen had je bij je bestelling beter op moeten letten.

TheS4ndm4n#1919

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rickyy
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 10-02 11:10
CptChaos schreef op zondag 02 oktober 2011 @ 23:27:
[video]
Haha geweldig. Normaal heb ik stalen zenuwen maar ik denk dat ik hiervan ook wel zou schrikken omdat je het totaal niet verwacht. }:O

Hoeveel gaat die physical warfare pack kosten los denken jullie? Ik wil hem namelijk wel hebben, maar ik heb nog 20 euro tegoed op een intertoys pasje staan. Dan kan ik beter gewoon het spel via de intertoys kopen en dan los de physical warfare pack erbij. Mits het dus minder dan 20 euro kost. Neem echter aan van wel.

[ Voor 24% gewijzigd door rickyy op 02-10-2011 23:42 ]

Core i5 4670k, 8gb, MSI GTX460 HAWK TA

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CH4OS
  • Niet online

CH4OS

It's a kind of magic

En vooral... "The revive...", zo lekker sarcastisch. En daarna "Are you okay Harry" idd :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Streepje
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 23-01-2024

Streepje

noem me maar Streepje

zo vandaag even een vlug filmpje gemaakt omdat ik zat werd van al die mensen die lazers and zaklampen gebruiken op een niet tactical manier :P

Kwam er vandaag ook achter dat ik in de top drie sta van meeste play time :+
[YouTube: http://www.youtube.com/watch?v=uExm4MUgKl0]

Asus maximus IV extreme-----Intel Core I7 2600k----- Asus GTX580 SLI

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CH4OS
  • Niet online

CH4OS

It's a kind of magic

Echt... Die play-knop, precies in het venster van de holo :')

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arsenius
  • Registratie: November 2005
  • Niet online
Wat is die surprise dan..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kw4kje
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 08-09 19:54

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• osseh
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 11-09 22:52
IlIlIlIlIl schreef op zondag 02 oktober 2011 @ 23:44:
zo vandaag even een vlug filmpje gemaakt omdat ik zat werd van al die mensen die lazers and zaklampen gebruiken op een niet tactical manier :P

Kwam er vandaag ook achter dat ik in de top drie sta van meeste play time :+
ik heb net nog een potje tegen je gespeeld (Osseh, jij was 3e ik 2e >:) )
al moet ik toegeven, jij doet het toch een stuk beter met een KD van 4:1

gelukkig heb ik caspian kunnen spelen voordat ze het hebben gefixed, was een toffe map. kan niet wachten op de echte release ervan!

[ Voor 12% gewijzigd door osseh op 03-10-2011 00:18 ]

R9 7900X, Asrock X670 PRO RS, AMD RX 6800, 3,5TB aan SSD, 32gb 5600mhz, custom WC, Silverstone HELA 850 , Thermaltake Core P5

Pagina: 1 ... 17 ... 126 Laatste

Dit topic is gesloten.