Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brilsmurfffje
  • Registratie: December 2007
  • Niet online

Brilsmurfffje

Parttime Prutser

het is even wennen als je van badcompany komt, hier is het zaak om zo lang mogelijk in cover te blijven en dubbel te checken of er niemand ergens verstop zit. Wat mij direct opviel bij de map metro is dat er zeer veel beschutting is dus je kan goed sluipen naar je doel toe

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hompu
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 11-09 11:16
Een vraagje wat betreft Origin.
Nadat ik de beta had gedownload heb ik origin afgesloten. Toen ik hem vandaag weer opstartte gaf ie aan dat ik de beta weer opnieuw moet downloaden. Is de eerste gedownloade file gewoon nog te installeren of moet ik alles opnieuw downloaden?

Ik heb tussentijds wel de download folder gewijzigd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sipio
  • Registratie: Augustus 2002
  • Niet online
Om ook ff te slowchatten, zijn er al gamers hier die inmiddels al geupgrade hebben na het spelen van de beta? Of die dat ook echt nog van plan zijn?

Beta is niet geheel reprensatief met de medium settings en misschien is het verstandiger om te wachten maar zit zelf heel erg in twijfel om een hd6970 te kopen voordat de full game uitkomt.

Zit nu met een hd5850 en zit rond de 40-60 fps (1680x1050)
Zou voor sommigen misschien ook genoeg zijn maar de drops onder de 40 soms maken het voor mij in ieder geval niet echt vloeiend. (in beta staat het op high voornamelijk)

In hoeverre zou dit dan terug zijn te verhalen naar de full game? Dan zou ik ook rond de 50 fps zitten op medium settings lijkt mij, ben bang dat dat net mijn fun in de game kan verpesten.

Zou een 6970 het verschil kunnen maken voor mij met een i7-860, 4 gb win7(64) ?

*edit* bij nader inzien had het ook in het hardware topic gekund

[ Voor 3% gewijzigd door Sipio op 01-10-2011 10:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brilsmurfffje
  • Niet online

Brilsmurfffje

Parttime Prutser

kijk ook even wat ATi nog gaat doen op het gebied van Drivers, er zullen vast nog wat patches komen. Hierin wordt zowel de HD5xxx serie als de HD6xxx serie gepatched. Dit omdat deze op het gebied van performance erg dicht bij elkaar liggen. Anders zou ik wachten op de HD7xxx serie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sipio
  • Niet online
Wou mijn bericht net verplaatsen, sry mods als het ff verkeerd staat.

En wachten op de 7xxx series, ja dat is ook een van de redenen waardoor ik twijfel om nu voor een 6970 te gaan, maar die nieuwe kaarten komen in ieder geval niet voor BF3, en das voor mij toch wel goty die ik lekker wil spelen, pff keuzes keuzes ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dat vroeg ik me dus ook af, nu een 6950 kopen in de hoop dat hij 1080p Ultra trekt, of nog wachten tot de release.
Enig idee wanneer de 7xxx serie uitkomt dan? Q1 2012?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sipio
  • Niet online
Verwijderd schreef op zaterdag 01 oktober 2011 @ 10:46:
Dat vroeg ik me dus ook af, nu een 6950 kopen in de hoop dat hij 1080p Ultra trekt, of nog wachten tot de release.
Enig idee wanneer de 7xxx serie uitkomt dan? Q1 2012?
Q1 2012 had ik idd ook ergens gelezen, en of een 6950 ultra zou trekken? hmm volgens mij is er meer nodig als je de berichten zo mag geloven allemaal.

Nou hoef ik persoonlijk niet op ultra te spelen hoor, maar high settings en dan rond de 80 fps zou ik blij van worden, wil ook eindelijk nog wel eens een keer over op een full hd monitor maar hoeveel FPS zou je verliezen als je van 1680x1050 naar 1920x1080 gaat?

Ben daar altijd al wel nieuwsgierig naar geweest eigenlijk, stel dat je redelijk op 60 fps draaid en dan overgaat op een fullhd monitor, hoe groot is dan de kans dat je op een onspeelbare 40 fps komt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NoFearCreations
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 12-09 21:16

NoFearCreations

3DPrint the world!

Ik speel op 40fps, met m'n HD5750, en vind er niks onspeelbaars aan? Wel alles op medium, 1920x1200.
Pas onder de 25 wordt het echt onspeelbaar.

---RAWE CEEK!!!---

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Sipio schreef op zaterdag 01 oktober 2011 @ 10:53:
[...]

Q1 2012 had ik idd ook ergens gelezen, en of een 6950 ultra zou trekken? hmm volgens mij is er meer nodig als je de berichten zo mag geloven allemaal.

Nou hoef ik persoonlijk niet op ultra te spelen hoor, maar high settings en dan rond de 80 fps zou ik blij van worden, wil ook eindelijk nog wel eens een keer over op een full hd monitor maar hoeveel FPS zou je verliezen als je van 1680x1050 naar 1920x1080 gaat?

Ben daar altijd al wel nieuwsgierig naar geweest eigenlijk, stel dat je redelijk op 60 fps draaid en dan overgaat op een fullhd monitor, hoe groot is dan de kans dat je op een onspeelbare 40 fps komt?
Ja iemand had zon invullijstje gemaakt waar je je setup in moest vullen incl. FPS zodat we een beeld kregen wat je nodig had voor ultra settings. Effe zoeken :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sipio
  • Niet online
NoFearCreations schreef op zaterdag 01 oktober 2011 @ 10:56:
Ik speel op 40fps, met m'n HD5750, en vind er niks onspeelbaars aan? Wel alles op medium, 1920x1200.
Ja das voor iedereen verschillend denk ik, het kan ook ergens anders bij mij liggen maar het voelt gewoon niet vloeiend aan, als ik bij een kameraad zit te kijken die GTA4 speelt op de ps3, dan speelt hij rustig verder terwijl ik erbij wegloop omdat ik bijna misselijk word van het trage beeld dat soms te zien is.

Is maar gewoon een voorbeeld trouwens hoor, heb hier ook al iemand horen zeggen dat die beneden 60 fps niet kan spelen.

[ Voor 9% gewijzigd door Sipio op 01-10-2011 11:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cassie789
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 31-07 08:56
FPS verschilt hier sterk, bij metro haal ik met mijn HD6850 @920/1060 zo'n 40-60FPS. Soms wat minder, soms wat meer. Settings op 1280x1024/Ultra/4x MSAA. Verwacht nog wel wat meer prestaties door drivers en betere optimalisatie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sinny
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 23-08 12:56
TheBleeder schreef op zaterdag 01 oktober 2011 @ 10:35:
Een vraagje wat betreft Origin.
Nadat ik de beta had gedownload heb ik origin afgesloten. Toen ik hem vandaag weer opstartte gaf ie aan dat ik de beta weer opnieuw moet downloaden. Is de eerste gedownloade file gewoon nog te installeren of moet ik alles opnieuw downloaden?

Ik heb tussentijds wel de download folder gewijzigd.
x64??

had vannacht hetzelfde probleem... je moet program files veranderen in program files (x86) anders vindt origin de folder met de bestanden niet. wat logisch is, want die folder beataat niet.

MOET OOK EVEN AANGEPAST WORDEN IN DE OP!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cassie789
Kwam net een rare bug tegen, allemaal strepen (zwart) die van wapens van vrienden/tegenstanders afkwamen. Van die strepen die naar buiten uitlopen naarmate ze langer worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hogader
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 12:55
PulsatingQuasar schreef op zaterdag 01 oktober 2011 @ 08:41:
Ze mogen nog wel even wat aan de balans doen m.b.t wapens. De snipers zijn te krachtig waardoor je met een schot tegen de vlakte ligt.

Als dan bij Metro vrijwel het hele verdedigende team sniper is dan kan je als aanvallende partij er wel mee stoppen. Ik heb het al meegemaakt en dan is de lol er snel af.
Dat ligt dan meer aan jou team dan aan de snipers. Het is, zeker en Metro, perfect mogelijk om sneaky naar de frontline op te rukken en zonder gespot te worden de bom te planten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TonyTone
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 18-02-2023
Kw4kje schreef op donderdag 29 september 2011 @ 18:07:
Degene die op caspian border willen spelen:

Gebruik Google Chrome als je standaard browser
Start BF battlelog

Druk nu op SHIFT+CRTL+J

copy paste
launcher.verifyPassword = function(game, gameServerGuid, plaintextPassword, callback) { callback(true); }

druk op enter

Selecteer een server – geen wachtwoord invullen – druk op submit

Have fun :)
Kan het zijn dat het niet meer werkt?
Ik doe volgens mij precies dat, maar er gebeurt niks. Ik zie geen server in de lijst staan dan.

jaja, ik ben zo Dyslectish als een baksteen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cassie789
Caspian Border is afgelopen sinds gister.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• osmosis
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 12-09 17:09
Weet niet of dit al gepost is maar is sinds een uurtje @ battlelog :

A SELECTION OF CHANGES FROM OPEN BETA TO FINAL, PART 1

(Not a complete list – for up to date news, visit the News section in Battlelog)
* Fixed occasional client crash when reviving.
* Fixed killcam showing glitched area under map if your killer is dead.
* Issue with spawning on dead squad mates fixed.
* Fixed a bug where shooting at a moving enemy could cause more than the intended amount of damage.
* Crosshairs for shotguns have been replaced with a new, thinner, art.
* A subtle low health screen effect has been added.
* Tweaked scores of Medals and Service Stars.
* Tweaked the Rank progression.
* Pushing prone on console will not play the animation twice.
* Fixed loss of Squad Leader after EOR at some times.
* Framerate stability fixes.
* The 3D spotting icons has been tweaked to better match the target’s visibility. Icons will show frequently less on mostly obscured targets.
* Fixed issue with crosshair disappearing after round transition.
* Fixed issue with crosshair disappearing after trying to deploy while the countdown timer still active.
* Squad list now shows specializations chosen, VOIP activity and dead squad mates.
* Non working options in squad menu fixed: "Private" flag and "Switch Teams".

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Platte_Band
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 11-09 14:13
Alleen metro wordt echt saai, beter zetten caspian erop voor iedereen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik zag in een aantal filmkes op youtube een soort tank in Operation Metro maar ik kan hem nergens vinden? Iemand enig idee?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rikkiz0r
  • Registratie: Januari 2009
  • Niet online
Die waren van de Alpha

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ahh, wat jammer dat die er nu uit zijn joh :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pheace
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 14-02 21:21

Pheace

The Eviler of Evil

Verwijderd schreef op zaterdag 01 oktober 2011 @ 14:21:
Ahh, wat jammer dat die er nu uit zijn joh :(
Die heb je straks nog gewoon hoor, alleen niet op de Metra map, Caspian border had wel vehicles (tanks, jets, heli's, jeeps etc) maar die heeft enkel de eerste 3 dagen van de open beta getest. Misschien zondag weer, dan is er een verrassing blijkbaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Platte_Band schreef op zaterdag 01 oktober 2011 @ 13:55:
Alleen metro wordt echt saai, beter zetten caspian erop voor iedereen.
Hoe kan dit nu al saai worden? 8)7

- mensen worden beter in de game
- je kan tactischer beginne spelen
- je kan andere classes proberen
- en andere wapens
- etc

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rikkiz0r
  • Registratie: Januari 2009
  • Niet online
Nou, ik vind het nu saai beginnen te worden omdat m'n HD 4890 hem niet goed trekt ;/

En ik kan me als arme scholier geen betere videokaart veroorloven. Twijfel of ik m'n preorder cancelen moet want zo is het gewoon niet leuk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NoFearCreations

NoFearCreations

3DPrint the world!

NoFearCreations schreef op zaterdag 01 oktober 2011 @ 10:56:
Nu even een overclock profiel aangemaakt met ATI Traytools, en gelijk 10 FPS meer. Moet de bovenstaande wel gelijk geven, speelt wel lekkerder. Kaart wordt nog steeds niet warmer dan 55c.

---RAWE CEEK!!!---

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Platte_Band
NoFearCreations schreef op zaterdag 01 oktober 2011 @ 14:35:
[...]

Nu even een overclock profiel aangemaakt met ATI Traytools, en gelijk 10 FPS meer. Moet de bovenstaande wel gelijk geven, speelt wel lekkerder. Kaart wordt nog steeds niet warmer dan 55c.
Hoe kan je je fps checken? of moet dat via 3rd party software? Ik speel op mijn laptop en m'n videokaart is nu al 50 ° zonder dat ik iets doe(maar ingame gaat ie niet boven de 80 dacht ik, dus dan is t nog goed) :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NoFearCreations

NoFearCreations

3DPrint the world!

Ati Traytools geeft automatisch een FPS meter.

Misschien kijk ik er overheen, maar hoe kan ik iets typen/zeggen ingame?

---RAWE CEEK!!!---

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kw4kje
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 08-09 19:54
NoFearCreations schreef op zaterdag 01 oktober 2011 @ 15:03:
Ati Traytools geeft automatisch een FPS meter.

Misschien kijk ik er overheen, maar hoe kan ik iets typen/zeggen ingame?
J, K, L

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Platte_Band
is er trouwens voor de pc VOICE chat?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ralf Bimbo
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 04-07 13:46
Asgaro schreef op zaterdag 01 oktober 2011 @ 14:33:
[...]

Hoe kan dit nu al saai worden? 8)7

- mensen worden beter in de game
- je kan tactischer beginne spelen
- je kan andere classes proberen
- en andere wapens
- etc
Volledig mee eens! Moet zeggen dat ik de BETA ook steeds meer ben gaan waarderen! Ben echt benieuwd naar het volledige spel (op de ps3, btw)

Rookworst zonder 'r' is ookworst

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gropah
  • Niet online

Gropah

Admin Softe Goederen

Oompa-Loompa 💩

@Platte_band

Ja, maar dat moet via battlelog en werkt niet goed. Push to talk en als je dat op een andere key zet of op always on, werkt het nog slechter... Skype werkt helaas veel beter/makkelijker...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Cassie789 schreef op zaterdag 01 oktober 2011 @ 11:45:
Kwam net een rare bug tegen, allemaal strepen (zwart) die van wapens van vrienden/tegenstanders afkwamen. Van die strepen die naar buiten uitlopen naarmate ze langer worden.
Heb ik ook gehad, bij het allerlaatste stuk van de map. Dacht zelf dat het artifacts waren omdat mijn videokaart altijd heel erg heet word, al 2 jaar lang.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dacuuu
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 07:38
Platte_Band schreef op zaterdag 01 oktober 2011 @ 15:07:
is er trouwens voor de pc VOICE chat?
Is er, maar werkt brak! (welke in game voice chat niet? Zelf zit ik op de Tweakers Battlefield3 Teamspeak. Bij deze ben je van harte uitgenodigd om een potje te schieten samen met andere Tweakers :) http://www.teamspeak.com/invite/62.212.66.142/

[ Voor 3% gewijzigd door Dacuuu op 01-10-2011 15:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mindcrash
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 22-11-2019

mindcrash

Rebellious Monkey

Goed, schijnbaar maar eens een server zoeken waarin daadwerkelijk enige vorm van strategie in het team te vinden is en iedereen niet als een lone ranger rond loopt te rennen waardoor je uiteindelijk ik weet niet hoeveel keer door een vriendelijke kampeerder van de tegenpartij neer wordt gehaald en uiteindelijk de map verliest.

Ook zijn de spontane crashes en grafische glitches bijzonder irritant. Blijkbaar crashed het spel al als je via ALT+ENTER naar full screen mode wil, om maar eens een interessant voorbeeld te noemen...

[ Voor 24% gewijzigd door mindcrash op 01-10-2011 16:17 ]

"The people who are crazy enough to think they could change the world, are the ones who do." -- Steve Jobs (1955-2011) , Aaron Swartz (1986-2013)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JT888
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 10-09 18:17
Op sommige servers staat friendly fire aan. Daar kwam ik per ongeluk achter toen ik een team genoot neerknalde :D.
Ook zijn de spontane crashes en grafische glitches bijzonder irritant. Blijkbaar crashed het spel al als je via ALT+ENTER naar full screen mode wil, om maar eens een interessant voorbeeld te noemen...
Geen last van het Alt+enter switchen hier crasht de BETA niet.

Andere Glitches zoals prone gaan en in de grond te recht komen ja die heeft iedereen.
Ook wapens van je tegenstander blijven netjes op het water oppervlakte liggen als je ze het neergeknald.
Inplaats van naar de bodem te zakken door het water heen.

Maar goed het is een BETA niet de full game ik vind eerder de vertragingen in framedrops irritant maar dit ligt denk ik ook aan mijn systeem (laptop). Dat maakt sommige rondjes gewoon onspeelbaar en ben ik gewoon een debiele schietschijf voor de tegenstander aangezien alles vertraagt loopt schieten rennen bewegen.

[ Voor 90% gewijzigd door JT888 op 01-10-2011 16:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LnC
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 03-08 11:16

LnC

The offending line...

Rikkiz0r schreef op zaterdag 01 oktober 2011 @ 14:35:
Nou, ik vind het nu saai beginnen te worden omdat m'n HD 4890 hem niet goed trekt ;/

En ik kan me als arme scholier geen betere videokaart veroorloven. Twijfel of ik m'n preorder cancelen moet want zo is het gewoon niet leuk.
Mijn 4890 Sapphire Vapor-X trekt het prima. Ben nog zeer onder de indruk over hoel mijn pc de game voorschotelt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ravw
  • Registratie: Augustus 2000
  • Nu online
heb hem nu ook geinstaleed

Alleen de vraag hoe lang moet ik wachten op een server :( hij staat nu al ruim30 min ...

of doe ik iets fout

Systeem:AMD Ryzen 7 9800X3D ,RTX 5080 OC,FURY 64 GB DDR5-6000,ASUS TUF Gaming B850M-PLUS WIFI, SAMSUNG 990 EVO Plus 4 TB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vick291
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 26-06 12:25
@ravw kijk eens naar de BF3.exe stopped working bug, dit had ik ook. jij nu ook zo te horen. De oplossing is makkelijk te vinden en zo gedaan ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• superbassie
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 12-09 21:12
Doen kogels minder damage als je in iemand z'n flash light schiet? 8)7 Als ik zo'n flash light vlak voor me zie win ik nooit...

Net ook een leuk potje...zaten alle lvl25+ bij elkaar in de tegenpartij. :') Hopeloos verloren uiteraard, al had ik wel een leuke score en wat defuses.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hogader
  • Laatst online: 12:55
superbassie schreef op zaterdag 01 oktober 2011 @ 18:07:
Doen kogels minder damage als je in iemand z'n flash light schiet? 8)7 Als ik zo'n flash light vlak voor me zie win ik nooit...
Gewoon vol op de flashlight schieten. Hij staat erachter dus vangt de kogels op. Bovendien heb je een extra reden om vol te sprayen, want dat "groot" ligt moet uit!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hymnir
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 13-08 09:46
Ik zie deze glitch echt vaak? vraag me af of dit aan de server of client ligt. Mijn broer die samen met mij speelt ziet het amper of nooit.

YouTube: Battlefield 3 Long Neck Glitch. - YouTube

Best wel grappig eigenlijk :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• superbassie
Lol nee, dat ben ik nog niet tegengekomen. :D Ik kon wel een keer, toen ik geknived werd, dood door het spel kruipen. Moest toen Suicide doen om weer te respawnen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Platte_Band
Hymnir schreef op zaterdag 01 oktober 2011 @ 18:13:
Ik zie deze glitch echt vaak? vraag me af of dit aan de server of client ligt. Mijn broer die samen met mij speelt ziet het amper of nooit.

YouTube: Battlefield 3 Long Neck Glitch. - YouTube

Best wel grappig eigenlijk :)
Hahah dat zag ik laatst ook! Maar ik ging net dood dus wist t niet zeker xD echt droog

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lasteraar
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 03-02 14:21
Ik zie vaak zwevende lijken...

( i see dead people ... )

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Lasteraar schreef op zaterdag 01 oktober 2011 @ 19:45:
Ik zie vaak zwevende lijken...

( i see dead people ... )
Lol :D

Ja heb die glitch ook al gezien.
En was zelf ook eens een dood lijk, toen ik een MCOM aan het armen was. Ik bleef als een gek rond de MCOM hangen en killde enemy na enemy. Ik dacht dat ik onzichtbaar was door een bug, maar bleek dus dat het die dead body glitch was.
Grappig dat iedereen me bleek te negeren, zelfs tot ik voor hun neus stond/lag. :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The_Double
  • Laatst online: 14-11-2023
Er staan nu in battlelog servers van 120-200 man. Blijkbaar heeft iemand uitgevonden hoe die zelf servers kan hosten:

KEI-PC
133 / 200

en zo nog een paar

Acties:
  • 0 Henk 'm!
The_Double schreef op zaterdag 01 oktober 2011 @ 19:56:
Er staan nu in battlelog servers van 120-200 man. Blijkbaar heeft iemand uitgevonden hoe die zelf servers kan hosten:

KEI-PC
133 / 200

en zo nog een paar
Pas op:

Please use 32 player max only servers. We cannot guarantee your account security otherwise. #BF3BETA
via zhinto

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• superbassie
Wat is btw tot nu toe jullie favoriete wapen?
Ik vind de SVD sniperrifle zonder scope wel fijn spelen in de eerste fase (buiten). d:)b

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The_Double
  • Laatst online: 14-11-2023
Die grote servers zijn nog best leuk. Jammer alleen dat het niet te doen is om langs de 1e mcoms te komen. 1 muur van kogels.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

*hoopt dat de mensen die uitgevonden hebben hoe zelf servers met 32+ players te hosten ook uitvinden om zelf Caspian Border servers te hosten*

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Paksoy
  • Laatst online: 26-08 11:48
Ik zie net een 250 player map verschijnen. Ik kan ze alleen niet joinen. Hoe moet dit?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pheace
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 14-02 21:21

Pheace

The Eviler of Evil

The_Double schreef op zaterdag 01 oktober 2011 @ 20:19:
Die grote servers zijn nog best leuk. Jammer alleen dat het niet te doen is om langs de 1e mcoms te komen. 1 muur van kogels.
Denk dan ook niet dat Metro bedoelt was als 64 speler map xD
superbassie schreef op zaterdag 01 oktober 2011 @ 20:16:
Wat is btw tot nu toe jullie favoriete wapen?
Ik vind de SVD sniperrifle zonder scope wel fijn spelen in de eerste fase (buiten). d:)b
UMP-45

[ Voor 30% gewijzigd door Pheace op 01-10-2011 20:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mavamaarten
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 09:54

Mavamaarten

Omdat het kan!

Ik snap em niet... Als ik conquest maps join dan heb ik geen HUD en kan dus niet zien of iemand enemy of vriend is :S

Android developer & dürüm-liefhebber

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pykow
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 09-09 17:25
er was toch zo GoT BF3 site ?
Ik heb me aangemeld maar kan niet inloggen meer.
Krijg wel 2x mail dat ik 0 ongelezen berichten heb.

Angelo NL / Global Cargo VTC

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FoggyFreek
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 21-12-2024

FoggyFreek

I'm a llama again!

Sak3d schreef op zaterdag 01 oktober 2011 @ 00:58:
[...]
Métro Rush is gewoon geen Battlefield Conquest.
Ieder zo z'n ding heren. Ik zal zelf regelmatig een paar potjes Rush spelen, een volledig andere ervaring. Conquest maakt het een totaal anders spel.

-- Altijd blijven prutsen --

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ReMCoDijKSTRa
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 12:26
Dankzij deze map koop ik BF3 mooi niet. Als het al dit ongeorganiseerde bende moet worden net als cod hoeft het niet meer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mavamaarten

Mavamaarten

Omdat het kan!

Server files 80% downloaded... Nu hopen dat Caspian Border erbijzit... In elk geval, THANKS DEFACED SECURITY, tenzij ik word gebanned, natuurlijk :F

Aan de andere kant, leuk natuurlijk voor ons (want rush werd saai) maar het betekent wel dat DICE zijn hele server systeem moet gaan veranderen. Zelfgehoste servers belanden op de wereldwijde lijst, dat kan niet goed zijn :S

[ Voor 44% gewijzigd door Mavamaarten op 01-10-2011 21:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jo...
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 12-09 22:08
Mavamaarten schreef op zaterdag 01 oktober 2011 @ 21:20:
Server files 80% downloaded... Nu hopen dat Caspian Border erbijzit... In elk geval, THANKS DEFACED SECURITY :)
Tenzij ik word gebanned, natuurlijk :F
Ergens op het internet las ik dat die van Caspian Border er niet bijzitten. :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• InFamous
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 10:42

InFamous

excommunicado

Server files 80% downloaded... Nu hopen dat Caspian Border erbijzit... In elk geval, THANKS DEFACED SECURITY :)
Tenzij ik word gebanned, natuurlijk :F
Eigen gehoste servers worden gelijk verwijderd en gebanned zou maar oppassen, caspian border zit er niet bij. Dice heeft toegekend dat er files gelekt zijn maar caspian border zit daar niet bij volgens hun.

Formerly known as Ragdoll

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

InFamous schreef op zaterdag 01 oktober 2011 @ 21:21:
[...]

Eigen gehoste servers worden gelijk verwijderd en gebanned zou maar oppassen, caspian border zit er niet bij. Dice heeft toegekend dat er files gelekt zijn maar caspian border zit daar niet bij volgens hun.
blijkbaar zijn die toch op de een of andere manier uitgelekt, iig er staat op battlelog bij mij een caspian border server, naam: NoFaTe's Test Server

http://battlelog.battlefi...=&punkbuster=&maps=MP_007

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dacuuu
  • Laatst online: 07:38
Server files 80% downloaded... Nu hopen dat Caspian Border erbijzit... In elk geval, THANKS DEFACED SECURITY, tenzij ik word gebanned, natuurlijk :F
Waar ergens te halen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mavamaarten

Mavamaarten

Omdat het kan!

Ik weet niet of het toegestaan is om dit te posten... In elk geval zou "The Defaced Security Team" een subtiele hint in de juiste richting zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sak3d
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 10-12-2023

Sak3d

Reise, Reise

Verwijderd schreef op zaterdag 01 oktober 2011 @ 21:48:
[...]

blijkbaar zijn die toch op de een of andere manier uitgelekt, iig er staat op battlelog bij mij een caspian border server, naam: NoFaTe's Test Server

http://battlelog.battlefi...=&punkbuster=&maps=MP_007
Yep hier ook 18 / 18 Caspian Border Conquest :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• White_Collar
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 12:11
Sorry, found no servers
Change your filter and try again

:(

"The reason for time is so that everything doesn't happen at once"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SomerenV
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 12:18

SomerenV

It's something!

Ik zie hier geen Caspian Border maps hoor? :(

Edit: denk je geluk te hebben dankzij die server hack en denk je EINDELIJK Caspian Border te kunnen spelen, ben je wéér te laat 8)7

[ Voor 60% gewijzigd door SomerenV op 01-10-2011 22:55 ]

Ik Schiet Film | Website | Instagram

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Skybullet
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 00:38
omg SVD zonder scope is echt baas !! Heb tot nu toe enkel assault geprobeerd. Denk zal sniper eens pakken, maar wilde niet benadeld worden met die bouwlamp op je scope. Dus geen scope aangevinkt...

dichtbij 1 schot = 1 kill

Ver weg 2 - 3 schoten.

Heerlijk, was defense en ze kwamen niet eens zover dat ze de tunnel in konden. duurde 10 minuten en ik stond 16-1 waha :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Werkt crossfire soms niet in deze Beta? mijn 2e kaart voert namelijk vrij weinig uit, af en toe springt hij op 25 % om vervolgens weer naar 0 te gaan :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dorest0rm
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 11:46
Verwijderd schreef op zaterdag 01 oktober 2011 @ 23:10:
Werkt crossfire soms niet in deze Beta? mijn 2e kaart voert namelijk vrij weinig uit, af en toe springt hij op 25 % om vervolgens weer naar 0 te gaan :(
Werkt perfect voor mij...2x 4770

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hmm vreemd, toch maar eens beter naar een oplossing zoeken dan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ewivis
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 11-09 15:24
hoe verander je ingame naam?? Ik kan nergens een optie vinden om dat te veranderen. Het is nu mijn Origin login naam...

AMD Ryzen 7 5800X3D / 64GB@3600mhz / ASUS 4080 Super TUF Gaming OC

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jo...
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 12-09 22:08
Ewivis schreef op zaterdag 01 oktober 2011 @ 23:22:
hoe verander je ingame naam?? Ik kan nergens een optie vinden om dat te veranderen. Het is nu mijn Origin login naam...
Dat is niet mogelijk in de bèta.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SomerenV
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 12:18

SomerenV

It's something!

Jo... schreef op zaterdag 01 oktober 2011 @ 23:25:
[...]

Dat is niet mogelijk in de bèta.
Wel in de final game dan? Ik hoop van wel in ieder geval :)

Ik Schiet Film | Website | Instagram

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Knul
  • Laatst online: 12-09 13:17
Pffff dit potje zuigt echt, wordt aan alle kanten met 1 kogel neergehaald lijkt het wel ;(

En ja hoor, nadat ik dit gepost had knal ik er 8 achter elkaar neer :). Het is mij iig iets te random nog, de hit detectie.

[ Voor 41% gewijzigd door Knul op 01-10-2011 23:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NLsandman
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 08-08 17:42
Jammer dat de server files gelekt zijn, over een paar dagen zal het wel stikken van de aimbotters op bf3 beta.
Knul schreef op zaterdag 01 oktober 2011 @ 23:30:
Pffff dit potje zuigt echt, wordt aan alle kanten met 1 kogel neergehaald lijkt het wel ;(

En ja hoor, nadat ik dit gepost had knal ik er 8 achter elkaar neer :). Het is mij iig iets te random nog, de hit detectie.
Ik heb dit altijd de eerste ronde en ik weet niet waarom, ik raak dan helemaal niets en de ronde daarna gaat het perfect.

[ Voor 67% gewijzigd door NLsandman op 01-10-2011 23:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kw4kje
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 08-09 19:54
Verwijderd schreef op zaterdag 01 oktober 2011 @ 23:10:
Het werkt wel maar kan beter. Ati zal hiervoor een cf profile moeten uitbrengen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Kw4kje schreef op zaterdag 01 oktober 2011 @ 23:40:
[...]

Het werkt wel maar kan beter. Ati zal hiervoor een cf profile moeten uitbrengen.
Nja maar werkt hier dus zo goed als niet, meest van de tijd heeft de kaart 0% GPU gebruik.
Wacht wel even af tot de final, dan maar eens zien of die het wel doet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sipio
  • Niet online
Al iets bekend over die verrassing die vandaag zou komen? zal zo alle pagina's wel weer doorspitten anders pff :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rebel8319
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 12-09 23:42
nope , nog niks bekend.

https://www.instagram.com/indigobeatz_rebelchild/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MuddyMagical
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 00:01
Crap, ik kom er weer niet in. Generic Game error. Al gereboot en alles

Edit: En opeens nu wel. Leest EA GoT? :+

[ Voor 23% gewijzigd door MuddyMagical op 02-10-2011 11:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kwartjuh
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 25-08 12:54
Ben ik de enige die niet kan connecten? Hij zegt altijd "server is full" en als ik quickmatch doe blijft hij hangen op "Matchmaking"?

-[ Het Kwartjuh Valt... ]-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Debtor
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 10-09 19:25
Kwartjuh schreef op zondag 02 oktober 2011 @ 11:10:
Ben ik de enige die niet kan connecten? Hij zegt altijd "server is full" en als ik quickmatch doe blijft hij hangen op "Matchmaking"?
Ik kan ook niet connecten server is full idd. Zal dat nog een nasleep zijn van de server updates eerder vandaag?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bloodlynx
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 26-01 03:52
Weet iemand waar ze hebben gezegd dat er vandaag iets zou komen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stp_4
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 27-08 18:17
Lekker dan, eindelijk even een uurtje tijd om te spelen, zijn alle servers crap.

stp - PSN ID: stp_4

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• knoffy
  • Laatst online: 12:03
alle servers zijn vol ? kan niks joinen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jordi267
  • Laatst online: 24-05 13:33
onderhoud denk ik ofzo.. of natuurlijk een leuke crash;p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ward Vr
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 20-04-2024
Ik las hier ergens dat de beta op 4 maanden oude broncode draait, ik kan daar niet direct iets van terug vinden, heeft iemand daar een bron van?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• knoffy
probeer anders een server uit je history... werkt bij mij opeens wel

ben alleen wel.....alleen lol

[ Voor 19% gewijzigd door knoffy op 02-10-2011 11:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MuddyMagical
Huh, ik zie net dat de leaderboards werken. Had ik nog niet gezien? Zijn ze aan het updaten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stp_4
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 27-08 18:17
History werkt bij mij ook niet. Nou, dan maar verplicht in de zon zitten....

stp - PSN ID: stp_4

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kimo
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 08:11
Haha ik heb xbox en ps3 servers in mijn history.
http://battlelog.battlefi...-battlefield3servers-com/

[ Voor 58% gewijzigd door Kimo op 02-10-2011 11:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MuddyMagical
FR NitroServ.com #069 - FRANCE (PC)

Deze wacht nog op 7 spelers.. :P

http://battlelog.battlefi...NitroServ-com-069-FRANCE/

Jajaja dames. Rustig.. Stress kan je dood worden.. :+

[ Voor 80% gewijzigd door MuddyMagical op 02-10-2011 11:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jordi267
  • Laatst online: 24-05 13:33
link?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kimo
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 08:11
ja geef dan een link. Zie hem is een xbox server?
ik zit erin met allemaal tweakers

[ Voor 68% gewijzigd door Kimo op 02-10-2011 11:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• knoffy
link is wel handig ja

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ralph0603
  • Niet online

ralph0603

No pain, no gain..

joining

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MuddyMagical
Wordt wel een GoT servertje zo! :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• UnFeX3
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 07-09 14:16
Gejoined, raar dat je hier wel in kan dan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NoFearCreations

NoFearCreations

3DPrint the world!

Ff een epic tweakers battle!!
Ging lekker, jammer toch verloren, kwamen op het laatst bijna niet naar buiten...

---RAWE CEEK!!!---

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MuddyMagical
NoFearCreations schreef op zondag 02 oktober 2011 @ 12:17:
Ff een epic tweakers battle!!
Ging lekker, jammer toch verloren, kwamen op het laatst bijna niet naar buiten...
Idd, maar ging niet slecht. Matchmaking lijkt weer te werken trouwens

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ralph0603
  • Niet online

ralph0603

No pain, no gain..

Was leuk potje, wat ik vervelend vind is dat het allemaal via de browser werkt en niet via bf3 zelf. als je even alt tab ofzo dan hangt alles dubbel en te draaien.
Pagina: 1 ... 16 ... 126 Laatste

Dit topic is gesloten.