Hij lijkt er inderdaad veel op, maar als je goed kijkt zie je een extra button aan de rechterzijde. Dat is de "digital" knop om tussen digitale bronnen te bladeren.
Overigens goed om te horen dat de combinatie bevalt. Ik wilde eerst naar de Monitor Audio GS10 upgraden, maar dat vond ik i.c.m. deze versterker niet fijn. Om het wollige karakter van mijn B&W wat te dempen en meer controle te krijgen was de AA een ideale match. Ook qua prijs/kwaliteit verhouding dik in orde!
Momenteel staat er in mijn kamer te spelen:
- Advance Acoustic MAP 305DAII (Met dus 3x coaxiaal en 1x optisch in)
- B&W 685 op Atacama Nexus stands (wel gevuld en op spikes)
- W&M LS-01 luidsprekerkabels. Omdat ze er zo imposant uitzien, qua klank...?
- BK Gemini gesloten subwoofer (op een marmeren tegel i.v.m. doorgeven trillingen naar benedenverdieping)
- MHZS CD33
- Een hele hoop verschillende ls-kabels, interlinks, etc.
Heb er momenteel geen foto's van, aangezien de opstelling net van ruimte gewisseld is en het nu nog niet bepaald toonbaar is.
Daarnaast heb ik als reserve nog een Technics SL1200, PS3, een Yaqin VK2100 (hybride stereoversterker, puur als test). Heb hiervoor ook nog een aantal Push Pull en SET buizenversterkers gehad, dat ging alleen niet samen met deze B&W. Ik raakte bij de introductie van deze speaker gewoon verliefd, dus de rest kon de weg ruimen.
De B&W gaan overigens ook nog wel vervangen worden, maar niet voor volgend jaar. Moet nog een jaar wachten voor m'n nieuwe appartement opgeleverd wordt.