Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mdouble
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 14-09 07:52
0ptimus schreef op maandag 20 februari 2012 @ 20:30:
[...]

Dan moet je punkbuster ff updaten :) dan is het zo verholpen
Neem aan cynisch bedoelt :(

Game disconnected: you were kicked by PunkBuster. Stated reason: PunkBuster kicked player 'Baco2' (for 0 minutes) ... RESTRICTION: Service Communication Failure: PnkBstrA.exe

[ Voor 29% gewijzigd door mdouble op 20-02-2012 20:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 20 februari 2012 @ 13:56:
Hey tweakers,

ik heb hier een probleem, ik heb gisteren bf3 gekocht in de winkel, daarna ginstalleerd en de 4gb update gedownloaded. Toen ik vanochtend voor het eerst bf3 ging spelen begon ik met campain ik kreeg gelijk een freeze (het beeld werd zwart en het geluid wat het laatst te horen was werd meerdere malen afgespeeld) ik kon verder niets doen en dus maar weer een reboot.

Ik heb al vele dingen uitgeprobeerd (processor, mem en gfx kaart al getest) maar niets te vinden. Ook heb ik gehoord van de realtek geluidschip, ook die heb ik tijdelijk uitgeschakeld en met een usb headset gegamed, weer een freeze. Ook heb ik de nieuwste drivers van nvidia.com gehaald maar weer hielp het niets. Het rare is dat bij multiplayer de freeze na ongeveer 10-15 minuten komt en bij campain al na 2-5 minuten.

Mijn hardware:
amd fx 6100
Asrock 970extreme 3
Xfx gtx 285 black edidion
500w voeding

Gfx en cpu zijn volledig watergekoeld en blijven ook onder de 40c.

Heeft iemand een idee of oplossing? Mijn dank is groot!
Heeft iemand een idee?, ik begin er best van te balen ik heb dit spel juist voor in de vakantie gekocht... :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AJ1815
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 15-08-2021
Mensen. Ook ik heb random freeshes/crashes in de MP. Hij knalt er dan uit met:

Probleemhandtekening:
Gebeurtenisnaam van probleem: APPCRASH
Naam van de toepassing: bf3.exe
Versie van toepassing: 1.0.0.0
Tijdstempel van toepassing: 4f26de8a
Naam van foutmodule: bf3.exe
Versie van foutmodule: 1.0.0.0
Tijdstempel van foutmodule: 4f26de8a
Uitzonderingscode: c0000005
Uitzonderingsmarge: 00107e60
Versie van besturingssysteem: 6.1.7601.2.1.0.256.1
Landinstelling-id: 1043
Aanvullende informatie 1: 0a9e
Aanvullende informatie 2: 0a9e372d3b4ad19135b953a78882e789
Aanvullende informatie 3: 0a9e
Aanvullende informatie 4: 0a9e372d3b4ad19135b953a78882e789

Lees de onlineprivacyverklaring:
http://go.microsoft.com/f...inkid=104288&clcid=0x0413

Als de onlineprivacyverklaring niet beschikbaar is, lees dan onze offlineprivacyverklaring:
C:\Windows\system32\nl-NL\erofflps.txt

Is de oplossing hiervoor bekend?

• mdouble
Mijn punkbuster probleem is inmiddels opgelost, ruim een uur met een EA support medewerker gechat middels live support. Wederom alle PB software verwijdert ( nu ook op eigen ingave de PB's van de andere BF versies), alle lopende applicaties gekilled en toen opnieuw PB gedownload en geinstalleerd. Tot mijn verbazing heb ik nu geen kicks meer. Hij vroeg wel om mijn key-code, dacht even bij mezelf, ik zal toch geen ban hebben door die laatste update, maar goed, het werkt weer. Wellicht kunnen ze ook helpen met andere problemen. Zelfs een bevestigingsmail gehad en een kortingscode voor een aankoop van een spel. Prima service.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ElectroDonker
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 12-08 11:19
Wat een extreem matige software, Origin zou verboden moeten worden! Crashes alom & mijn router raakt de draad volledig kwijt... Miskoop!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

meer mensen er last van dat het spel slecht draait na de recenste updates,ik kon eerder 2x msaa gewoon aanzettenmaar nu levert dat problemen.Het hakkelt nogal,loopt niet vloeiend,het beeld dan

Misschien is het mijn comp die het probleem is,maar ik wil dat toch even checken

mijn systeem:

i7 920(@stock spreed)
Gigabyte x58 ud5
12 gb gskill ram
intel 160gb postville ssd
Asus DCII GTX570
1000watt corsair voeding
videokaart driver 252.62.

game is up to date,win 7 ook,ik heb de virusscanner al uitgehad kijken of dat heptt.Andere driver voor de vga,maar de huidige werkt het beste

[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 24-02-2012 13:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rem4rk4ble
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 03-06 03:25
Hebben jullie ook soms last dat je game aan het schokken is zonder reden? mijn fps is namelijk goed :S

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rem4rk4ble
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 03-06 03:25
Verwijderd schreef op maandag 20 februari 2012 @ 21:14:
[...]

Heeft iemand een idee?, ik begin er best van te balen ik heb dit spel juist voor in de vakantie gekocht... :(
Haal alle hardware is uit je pc die niet nodig is. USB sticks. hubs. joysticks.
KWist dat fifa chrashte doordat er een joystick stond ingeplugd en hij dat dus niet aankon O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• walthervb
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 19-01 22:20
zie hierboven dat meerdere mensen problemen hebben sinds gisteren bf3 in bezit
maar game crahed na paar minuten loopt helemaal vast.
via realtemp zag ik dat de cpu tem 98 graden was
geen problemen gehad met andere games mw3 etc die draaien gewoon op full en temp komt dan niet boven
de 60 graden.
mijn systeem
mobo asus p8p67-m
cpu intel I2500k
gpu 560 gti
8 gig mem
ssd schijf voor de games
750 watt voeding
enig idee wat er aan de hand kan zijn

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SAiN ONeZ
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 20:28

SAiN ONeZ

Ⅎnll-Ԁɹooɟǝp Ⅎool

Ik zou eens beginnen met je cooler op de cpu te re-seaten..
Wat gebeurt er met een prime95 of LinX sessie, die verhitten je cpu heel snel en gaat daar de temp ook ineens naar die hoogte, dan zou die wel eens niet goed kunnen zitten, mw3 is niet echt intensief voor moderne hardware?

N47h4N|The secret to creativity is knowing how to hide your sources| Dyslexic atheists don't believe in doG! | ˙ʞuɐlq ʇɟǝl ʎllɐuoᴉʇuǝʇuᴉ sɐʍ ǝɔɐds sᴉɥ┴ ®

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• walthervb
sain onez schreef op zaterdag 25 februari 2012 @ 10:46:
Ik zou eens beginnen met je cooler op de cpu te re-seaten..
Wat gebeurt er met een prime95 of LinX sessie, die verhitten je cpu heel snel en gaat daar de temp ook ineens naar die hoogte, dan zou die wel eens niet goed kunnen zitten, mw3 is niet echt intensief voor moderne hardware?
hmmm ja zou kunnen is de stock koeler met fabriekspasta
nog wel een tube goede pasta liggen en andere koeler

laat het resultaat weten

groet walther

andere cooler en de cpu schoongemaakt met alcohol nieuwe pasta
primetest gedaan cpu onder load stabiel op 71 graden
maar game crasht nog steeds nu terug naar desktop,
moet de game dan via taakbeheer beeindigen
temp is dan rond de 50 graden dus daar zal het niet aan ligggen
enig ander idee

[ Voor 21% gewijzigd door walthervb op 26-02-2012 17:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fern
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 18-08 21:01
Eindelijk na 3 maand kunnen spelen op m'n game pc,na de nodige updates lukte het nog steeds niet en heb van alles geprobeerd.
Nu ,na het uitzetten van mijn virus software(bullguard internet security)kan ik spelen 8)7
Kreeg elke keer de melding dat "game in the background is running has to be closed"wat op geen elke manier lukte,alleen met de stekker eruit.
Affijn op m'n 2e pc draaide het wel met bullguard,ga hier wel melding van maken naar bullguard en es horen wat zij ervan vinden,als dit werkelijk aan bullguard ligt is dat absurd natuurlijk.

PowerStation

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phntm
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 14-09 08:56

Phntm

Tlingelingeling

Fern schreef op zaterdag 25 februari 2012 @ 12:21:
Eindelijk na 3 maand kunnen spelen op m'n game pc,na de nodige updates lukte het nog steeds niet en heb van alles geprobeerd.
Nu ,na het uitzetten van mijn virus software(bullguard internet security)kan ik spelen 8)7
Kreeg elke keer de melding dat "game in the background is running has to be closed"wat op geen elke manier lukte,alleen met de stekker eruit.
Affijn op m'n 2e pc draaide het wel met bullguard,ga hier wel melding van maken naar bullguard en es horen wat zij ervan vinden,als dit werkelijk aan bullguard ligt is dat absurd natuurlijk.
Gewoon taskmanager om die bf3 in the background af te sluiten. En gebruik microsoft security essentials, Bullguard heb je weinig aan. Of haal Nod32 of kaspersky. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ion
  • Registratie: Augustus 2011
  • Niet online

ion

Jippiieee weer problemen nu als ik in server of campaign ga etc dan komt bf3 niet eens zichtbaar ook al staat er in task manager dat ie gestart is. Anti virus alles staat uit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• walthervb
Fern schreef op zaterdag 25 februari 2012 @ 12:21:

[ Voor 8% gewijzigd door walthervb op 26-02-2012 21:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• walthervb
walthervb schreef op zaterdag 25 februari 2012 @ 11:25:
[...]

hmmm ja zou kunnen is de stock koeler met fabriekspasta
nog wel een tube goede pasta liggen en andere koeler

laat het resultaat weten

groet walther

andere cooler en de cpu schoongemaakt met alcohol nieuwe pasta
primetest gedaan cpu onder load stabiel op 71 graden
maar game crasht nog steeds nu terug naar desktop,
moet de game dan via taakbeheer beeindigen
temp is dan rond de 50 graden dus daar zal het niet aan ligggen
enig ander idee
probleem lijk te zijn opgelost heb de bios van mijn videokaart naar de laatste versie
geflashd en eindelijk1 game kunnen uitspelen
_/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaniëlWW2
  • Registratie: November 2009
  • Niet online
Ik ben het volgende slachtoffer van BF3, Battlelog en Origin denk ik...
Heeft iemand toevallig een idee waarom elke keer als ik een server probeer te joinen het laden afkapt bij initializing? :X

Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• haarbal
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 20:45
DanielWW2 schreef op maandag 27 februari 2012 @ 23:54:
Ik ben het volgende slachtoffer van BF3, Battlelog en Origin denk ik...
Heeft iemand toevallig een idee waarom elke keer als ik een server probeer te joinen het laden afkapt bij initializing? :X
Alle browsers al geprobeerd? bij mij weigert ie met firefox maar IE werkt gewoon.

Mechwarrior Online: Flapdrol

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb het zelfde probleem als DanielWW2 alleen bij mij blijft hij op joining server staan.
Zelfde probleem bij Firefox als IE.

Iemand een idee?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

SSDP dicovery en UpNp device host uitgeschakeld in sevrices?Dit is bij mij namelijk echt nodig om geen disconnect te krijgen in bf3,misschien heeft dat ook nut bij jullie probleem.

Verder zou je battlelog plug ins eens opnieuw kunnen instaleren of het hele spel....Updates zorgen er namelijk ook vaak voor bij dit spel,dat het niet meer werkt en een reinstall is dan de enige optie.

Bij mij werkt dat eigenlijk altijd,wel kanp irrtant trouwens..

[ Voor 8% gewijzigd door Verwijderd op 01-03-2012 18:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phntm

Phntm

Tlingelingeling

Heeft iedereen eigenlijk eerst geprobeert zijn/haar:

-Punkbuster te updaten. Er staat namelijk een link onderaan elke pagina naar evenbalance.com waar je de setup kan downloaden en opslaan. Als je die om de 2 weken gewoon eens runt en checkt op updates ben je wel beter uit.

-in cmd.exe ipconfig /flushdns geprobeert

-Reinstall en dan opnieuw runnen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• shaiwa887
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 14-09 16:18
Zucht, dagen lang eindelijk geen problemen gehad.
Origin Update net binnen gekregen en ja hoor, daar gaan we weer.
Punkbuster kicked me elke keer maar de setup zeg dat ik gewoon up to date ben 8)7
Ben benieuwd wat dit keer de workaround gaat worden, dit toppic volg ik (helaas) al vanaf het begin dus de meeste oplossing zijn inmiddels alweer geprobeerd :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phntm

Phntm

Tlingelingeling

shaiwa887 schreef op donderdag 01 maart 2012 @ 22:41:
Zucht, dagen lang eindelijk geen problemen gehad.
Origin Update net binnen gekregen en ja hoor, daar gaan we weer.
Punkbuster kicked me elke keer maar de setup zeg dat ik gewoon up to date ben 8)7
Ben benieuwd wat dit keer de workaround gaat worden, dit toppic volg ik (helaas) al vanaf het begin dus de meeste oplossing zijn inmiddels alweer geprobeerd :'(
Kijk dus hier had ik dus echt nooit last van. Laatste keer dat ik last had met crashes was toen KPn besloot om hun DNS servertjes dood te krijgen. Waardoor ik nonstop disconnecte. Mijn oplossing toen was ipconfig /flushdns

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• shaiwa887
Phntm schreef op donderdag 01 maart 2012 @ 23:59:
[...]
Kijk dus hier had ik dus echt nooit last van. Laatste keer dat ik last had met crashes was toen KPn besloot om hun DNS servertjes dood te krijgen. Waardoor ik nonstop disconnecte. Mijn oplossing toen was ipconfig /flushdns
... Natuurlijk had ik dat al gedaan, de huis, tuin en keuken oplossingen waren al gedaan natuurlijk ;)
Oplossing: paar dagen geleden UAC aangezet, leek me veiliger dezer dagen.
Gewoon al een paar dagen kunnen spelen, niets aan de hand.
Update Origin en punkbuster problemen.
UAC uitgezet en tatata, het werkt weer |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fragcompany
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 23-07 20:06
Ik heb ook een probleem:
Ik heb vandaag een creative headset gekocht,de 3d alpha.

Nu heb ik in teamspeak netjes geluid,mic en muziek etc.
Maar in bf3 niks,nada noppes.

Wat heb ik geprobeerd:
nieuwste firmware voor de headset,nieuwste drivers.
Alle andere audioapparaten uitgezet bij hardware opties,bij de volume mixer gekeken,maar daar staat niks op mute ofzo van bf3......

Help!

En uiteraard alle settings getest in game opties bij audio....

[ Voor 7% gewijzigd door fragcompany op 03-03-2012 15:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• shaiwa887
De ingang waar de Mic op aangesloten zit moet bij opname apparaten als standaard communicatie apparaat worden ingesteld. (ik dacht zelfs ook als standaard apparaat maar dat weet ik niet zeker)
Dat was bij mij toen de oplossing iig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fragcompany
  • Laatst online: 23-07 20:06
Staan beide op standaard -O-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grudgie
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 13-09 20:19

Grudgie

PSN: Grudgie7

Laatste tijd heb ik tijdens het game dat mijn beeld verspringt.. dan zit dus een deel van mijn rechterkant aan de linkerkant van mijn scherm. Enig idee hoe dit komt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bvk
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 01:07

bvk

Het gaat nooit snel genoeg!

Ik heb gisteren op mijn laptop een schone installatie gedaan van Windows 8 CP en ook BF3 eens geïnstalleerd.

Maar op de native resolutie op medium is het nu niet speelbaar, dia voorstelling zeg maar. Alle Windows onderdelen en hardware zijn helemaal bijgewerkt, incl. de laatste nVidia drivers.

Vergis ik me nu zo in de kracht van een nVidia GT 540M? Rest van de hardware zou ruim voldoende moeten zijn lijkt me.

Specs:
Asus N53SV
Core i7 2630 QM
6 GB ram
Intel 310 SSD van 160 GB
GT540M 1 GB

Is 1920x1080 op medium (auto setting) dan nog te hoog, of zie ik nog iets anders over het hoofd? Het lijkt me niet direct aan Windows 8 te liggen, dat draait verder als een zonnetje.

Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

De videokaart is simpelweg niet afdoende om op die reso met hoge te kunnen spelen,dus naar mijn mening mening loop je tegen de grens aan van de hardware.BF3 is een zwaar spel voor de vg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AdmiralSnipe
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 00:02
bvk schreef op zondag 04 maart 2012 @ 13:08:
Ik heb gisteren op mijn laptop een schone installatie gedaan van Windows 8 CP en ook BF3 eens geïnstalleerd.

Maar op de native resolutie op medium is het nu niet speelbaar, dia voorstelling zeg maar. Alle Windows onderdelen en hardware zijn helemaal bijgewerkt, incl. de laatste nVidia drivers.

Vergis ik me nu zo in de kracht van een nVidia GT 540M? Rest van de hardware zou ruim voldoende moeten zijn lijkt me.

Specs:
Asus N53SV
Core i7 2630 QM
6 GB ram
Intel 310 SSD van 160 GB
GT540M 1 GB

Is 1920x1080 op medium (auto setting) dan nog te hoog, of zie ik nog iets anders over het hoofd? Het lijkt me niet direct aan Windows 8 te liggen, dat draait verder als een zonnetje.
CPU en Ram zitten wel snor maar die GT540M gaat m gewoon niet worden met medium settings op 1920x1080.
Ik speel BF3 op een desktop met een i7 920, 6 GB RAM en een ATI HD 5850.
Speelde eerst ook op een resolutie van 1920x1080 met alles op medium maar ik merkte toch dat ik last had van akelige framedrops (vooral op de grotere maps).
Speel nu alles op het laagst met een resolutie van 1680x1050 zodat ik bijna constant ronde de 60 FPS zit. :+
Ik ervaar trouwens dat er niet eens zo heel veel verschil zit qua looks tussen low en ultra settings dus ik heb het nu gewoon op low staan zodat de gameplay extra smooth is.

http://www.notebookcheck....orce-GT-540M.41715.0.html

Moet je bovenstaande link maar eens bestuderen, en dan vooral de gamebenchmarks want BF3 staat daar ook tussen.

~ Always look on the bright side of light ~ Battlelog: AdmiralSnipe

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• haarbal
Ik speel ook met alles op low, 1920x960 met een gtx470 met een 30% overclock.

De fps kap ik af op 65 (op een of andere manier is dat de beste combo tussen vloeiendheid en geen last van tearing). Toch zie ik in afterburner in het grafiekje gpu loads van 90% voorbij komen. zeer zwaar spel dus dat battlefield. Je mag blij wezen als ie op een laptop uberhaupt nog op een acceptabele resolutie vloeiend wil draaien op de laagste settings.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb al dagen een probleem en ken het niet oplossen.
Had het spel al maanden neit gespeeld maar altijd gespeeld zonder enkel probleem alleen op het moment dat ik een server join blijft mijn beeld af en toe komen... het spel werkt wel en alles start normaal op maar als ik mijn muis naar links of rechts of waar dan ook beweegt blijft die af en toe haken :S Ik heb punkbuster geupdate drivers reinstalled ( oude en nieuwe ), resolution check, graphics veranderd maar ja nog steeds een probleem :S

Iemand hier ook last van en een oplossing voor?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

komen = haken trouwens .... 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

heb een gt 555 m 3 gb speel op high loopt als een zonnetje 540 m zou toch wel medium moeten kunnen draaien.??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

btw gister nieuwe driver erop gezet van nvidia hij crasht nu wel af en toe had ik bij de vorige beta driver niet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HKS-Skyline
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 00:15

HKS-Skyline

Vroooom ?

Ik zit met een punkbuster probleem (wie niet ondertussen?)
Ik heb Battlefield op een nieuw systeem geinstalleerd (verse OS installatie) en ik kan geen enkele game spelen, iedere keer kom ik in de server, en binnen een seconde gekicked door punkbuster, de hele game al opnieuw geinstalleerd, punkbuster zowel handmatig als automatisch geupdate, onboard geluidskaart uit gezet, onboard bluetooth uit gezet, alle programma's met OSD's uit gezet (GPU overclock, asus AI suite etc.)
Ik snap het niet helemaal. Iemand nog een suggestie?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

UPNP uitschakelen in je router en in windows services, SSDP discovery uitschakeln in services in windows en probeer het dan nog eens.

Let wel als je svideo streamt kan het dus zijn dat dat niet werkt omdat upnp uitstaat...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HKS-Skyline

HKS-Skyline

Vroooom ?

thnx voor je suggestie, helaas zonder succes, de boel uit geschakeld, opnieuw gestart, maar nogsteeds niets.

systeem specs zijn trouwens:
i7 2700
Asus P8z68 deluxe gen3
16gb ram
evga gtx460 met de meest recente whql forceware.
windows 7 ultimate

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Help!!!!
  • Registratie: Juli 1999
  • Niet online

Help!!!!

Mr Majestic

HKS-Skyline schreef op vrijdag 09 maart 2012 @ 00:37:
Ik zit met een punkbuster probleem (wie niet ondertussen?)
Ik heb Battlefield op een nieuw systeem geinstalleerd (verse OS installatie) en ik kan geen enkele game spelen, iedere keer kom ik in de server, en binnen een seconde gekicked door punkbuster, de hele game al opnieuw geinstalleerd, punkbuster zowel handmatig als automatisch geupdate, onboard geluidskaart uit gezet, onboard bluetooth uit gezet, alle programma's met OSD's uit gezet (GPU overclock, asus AI suite etc.)
Ik snap het niet helemaal. Iemand nog een suggestie?
Soms zijn er toch nog services actief van CPU+GPU overclock/monitoring programma's etc. Dat zou je kunnen checken.

Ook kun je checken of het helpt om admin rechten aan BF3 en Origin te geven.

PC Specs
Asus ROG Strix B650E-E | AMD 7700X | G-Skill 32GB DDR5 6000C30 M-die | 4090 FE | LG 38GN950-B 3840*1600p 160Hz | Corsair RM1000x Shift | WD Black SN850X 1TB M.2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HKS-Skyline

HKS-Skyline

Vroooom ?

thnx voor de hulp, het probleem zat hem vreemdgenoeg in het feit dat de punkbuster services niet draaiden, deze waren niet geinstalleerd, ondanks het feit dat ik op iedere mogelijke manier punkbuster had geinstalleerd en geupdate tijdens en na de installatie van de game.
Nadat ik handmatig achteraf de services geinstalleerd had werkte het pas. heel raar dat dat niet automatisch installeerd... maargoed hij doet het weer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mavamaarten
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 20:46

Mavamaarten

Omdat het kan!

Schijt. Ik deed een upgrade van 32-bit naar 64-bit en kreeg een FPS-boost van 20, ik kan nu zelfs gewoon op high spelen zonder problemen. Ook zijn men mini-freezes verleden tijd... Maar natuurlijk niet zonder wat andere problemen. Ik spawn bijvoorbeeld elke keer zonder wapen. Na ongeveer een minuut tijd floept men wapen opeens in beeld en kan ik schieten. Ik hoor ook geen locking sounds (als ik zelf lock niet, maar ook niet als er een missile locked op jou)... Ik heb het spel al opnieuw geinstalleerd, maar het mocht niet baten.

Wat ook raar is, soms hoor ik het geluidje van wanneer je iemand killed, maar ik killde helemaal niemand. Ook hoor ik soms het geluidje van een nieuwe ribbon... Echt heel vaag allemaal :-( :?

Android developer & dürüm-liefhebber

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jorn1986
  • Laatst online: 23:03
Heb 2 probleempjes:
1: Soms valt het geluid even kortstondig weg, en komt later weer terug. Heb de laatste audio drivers geïnstalleerd maar het probleem bestaat nog steeds.
2: Het voelt nog steeds niet helemaal vloeiend aan vaak: ik zit zelf te denken aan server lag, maar een andere oorzaak kan ook een vrij vol videogeheugen zijn (1gb VRAM), hoe kan ik het gebruik van VRAM in kaart brengen?
Wil namelijk even met wat instellingen rommelen om het videogeheugen onder de 1gb te krijgen.
Of anders: wat raden jullie mij aan voor videoinstellingen te gebruiken, bij een resolutie van 1920x1200?

[ Voor 9% gewijzigd door Jorn1986 op 11-03-2012 08:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• haarbal
Game disconnected: you were kicked from the game, heb het op meerdere servers

is dat punkbuster?

edit: ja hoor, hitman pro vond punkbuster maar verdacht. Het staat er ook niet als punkbuster maar als "application update"

[ Voor 56% gewijzigd door haarbal op 15-03-2012 19:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mejust
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 13-07 16:05
Toch maar even een postje maken in de hoop dat.

Goede dag,

een tijdje geleden wilde ik BF3 starten en crashte Origin tijdens het opstarten. Toen heb ik het nog een paar keer geprobeert ern het bleef nog steeds crashen.

Toen daarna heb ik Origin verwijderd (ook uit het register) en opnieuw gedownload. Ik probeerde het te installeren maar een paar seconden nadat de installatie gestart werd, werd het proces beëindigd. Ook dit herhaalde zich elke keer weer.

Vervolgens ben ik op internet gaan zoeken, maar kon ik niks anders vinden dan dat misschien de origin folder in appdata ermee te maken had. Deze heb ik toen ook verwijdert, maar helaas nog steeds geen installatie.

Heeft iemand enig idee hoe ik dit probleem op moet lossen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• haarbal
Bij mij duurde het de 1e keer enorm lang (minuten) voor origin opstartte, leek ook wel een beetje op een crash, maar uiteindelijk kwam ie er wel door.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mejust
  • Laatst online: 13-07 16:05
Het is niet een opstart probleem, het is een installatie probleem. De setup crasht/verdwijnt uit de processen lijst een paar seconden nadat ik hem probeer te draain.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Perkouw
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 14-09 17:22

Perkouw

Moderator General Chat
Zucht al een hele tijd geen Battlefield 3 gespeeld nu krijg ik sinds gisteren ineens de melding halverwege een potje ''you were disconnect from EA online''. Heel fijn ben je net een leuk potje aan het spelen, begint met een klein beetje lag in de server en dan ineens poef mieter je er uit. Echt ***** en dan wel weer een nieuwe DLC aankondigen. Uitmelken? Nee hoor dat doen ze niet. -_-'

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Makkelijk
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 13-09 17:08
Ik speel battlefield nog maar een paar dagen, maar ik heb continu lagproblemen. Ook op Nederlandse servers. Ik hoop dat de lag problemen met een handmatige punkbuster update verdwijnen want het is een slechte kennismaking met de game..!

edit:
Toch wifi, als ik met netwerkkabel speel is er niks aan t handje.. Packet loss probably :)

[ Voor 17% gewijzigd door Makkelijk op 19-03-2012 01:59 ]

Badieboediemxvahajwjjdkkskskskaa

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• conara
  • Laatst online: 21:49
Ik wou weer eens een potje battlefield spelen, maar tot mijn verbazing lukt dit niet doordat ik een zwart scherm voorgeschoteld krijg. Voorheen lukte het wel altijd om de game te spelen, maar dat is enkele maanden geleden. Ik heb het spel eerst moeten updaten en daarna probeerde ik het te spelen, maar krijg na het joinen (en er staat ready to play) een zwart scherm. Het geluid doet het overigens wel.

Videokaart drivers heb ik geupdate
Pc opnieuw opgestart

Dit wil echter niks helpen. Iemand een idee?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• reller
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 22:23
heb sinds gisteren deze drivers geïnstalleerd:

http://leshcat.blogspot.com/2012_03_01_archive.html

en werkt op mijn HP DV6 6035ed (graka: AMD HD6650M) perfect!

enige nadeel is dat de functie toesten om beeldschermhelderheid in te stellen niet meer werken maar goed.

[ Voor 5% gewijzigd door reller op 23-03-2012 11:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yorinn
  • Registratie: Februari 2009
  • Niet online

Yorinn

Moderator General Chat

XOPIUM

Ik zie het probleem bij mij al. Ik heb een RU-versie en daarmee kan je niet gelijk spelen. Dat wordt wachten op een workaround dus.

After Hours | Dawn FM | Hurry Up Tomorrow
Tweakers Discord || Mijn V&A ads

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Macchill
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 17-06 07:04
Yorin schreef op donderdag 29 maart 2012 @ 11:57:
Ik zie het probleem bij mij al. Ik heb een RU-versie en daarmee kan je niet gelijk spelen. Dat wordt wachten op een workaround dus.
dies der al...
Hierzo
Wel ff CTRL+F5 doen.. Op 1 of andere manier is dat soms nodig..

Daar staat een workaroundje.. (patch van 2 mb)

Let op: NSFW!! | Altijd handig

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iApp
  • Registratie: Februari 2011
  • Niet online

iApp

Say cheese

Ik erger me dood aan dit spel!

Kennen jullie dat?
Dat de vijand nog met 400 respawns zit, terwijl jouw team nog maar 50 respawns heeft?
Dat jij 100 kogels schiet, terwijl de vijand jou met één kogel van kant maakt?
Dat alles wat je probeert, de vijand toch wint.

Ik weet niet wat dit is, een bug in BF3 ofzo, maar ik erger me hier vreselijk aan!
Meer mensen last van?

An  a day keeps the doctor away.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mavamaarten
  • Laatst online: 20:46

Mavamaarten

Omdat het kan!

HardCoreGamer schreef op donderdag 29 maart 2012 @ 21:03:

Kennen jullie dat?
Dat de vijand nog met 400 respawns zit, terwijl jouw team nog maar 50 respawns heeft?

Ik weet niet wat dit is, een bug in BF3 ofzo, maar ik erger me hier vreselijk aan!
Meer mensen last van?
Had ik vroeger ook, heb upgrade gedaan naar 64-bit en mijn problemen waren magischerwijs van de baan :Y
Oh, en speel unranked. Dat lost voor mij het probleem van boos worden op. "Het is toch maar unanked" denk ik dan.

Na de laatste patch heb ik overigens last van iets EXTREEM irritant.
Ik speel voor 1 tot maximum 2 minuten, en dan loopt mijn gehele PC en geluid vast, ik hoor dan een super kut "BEURRRRRRRRRRRRRRRR" geluid. Clean install gedaan van driver, GPU clocks terug op standaard en temperaturen ingame gecheckt. Maximum 47°C, en toch telkens een crash :(

Android developer & dürüm-liefhebber

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Makkelijk
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 13-09 17:08
HardCoreGamer schreef op donderdag 29 maart 2012 @ 21:03:

Kennen jullie dat?

Meer mensen last van?
Nee. Maar dit is geen serieuze post toch? :P

Badieboediemxvahajwjjdkkskskskaa

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Perkouw

Perkouw

Moderator General Chat
Weet je waar ik me dood aan erger;
''Game disconnected...something went wrong''... en dan net voor het einde van een potje bijvoorbeeld. Echt *****

Vanaf het begin af aan wilde ik het spel al terug brengen en mijn geld terug vragen, echt zo jammer dat het niet kon. :(

[ Voor 30% gewijzigd door Perkouw op 30-03-2012 22:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mdouble
Wij hebben sinds een paar dagen het volgende probleem:
Op de ene computer werkt het wel ( limited edition), de andere ( origineel en aparte uitbreiding ) niet meer:

Battlelfield start gewoon op, er kan echter niet gejoined worden, explorer geef aan fout op pagina, game manager doet niet, feedback en support doet het niet. De werkende computer ziet wel dat die andere on line is en vice versa.

Wat opvalt is dat Macfee op de werkende computer ook originclientservice heeft draaien, terwijl de niet werkende alleen origin ziet. Beide pc.s zijn nagenoeg hetzelfde ( W vista 64 bits) De ene heeft epxlorer 8 draaien, de andere explorer 9.

Heb dus geprobeert origin opnieuw te installeren, helpt niet. het lijkt dus net alsof de update niet doorkomt, terwijl de antivirus en firewall instellingen op beide pc's het zelfde zijn. Lopen zoeken op diverse forums maar nog niks kunnen vinden. Zou de update voor de versie en de losse uitbreiding wellicht later komen ?

Iemand enig idee wat hier het probleem kan zijn ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JerX
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 08-09 09:28
mdouble schreef op zaterdag 31 maart 2012 @ 10:49:
Wij hebben sinds een paar dagen het volgende probleem:
Op de ene computer werkt het wel ( limited edition), de andere ( origineel en aparte uitbreiding ) niet meer:

Battlelfield start gewoon op, er kan echter niet gejoined worden, explorer geef aan fout op pagina, game manager doet niet, feedback en support doet het niet. De werkende computer ziet wel dat die andere on line is en vice versa.

Wat opvalt is dat Macfee op de werkende computer ook originclientservice heeft draaien, terwijl de niet werkende alleen origin ziet. Beide pc.s zijn nagenoeg hetzelfde ( W vista 64 bits) De ene heeft epxlorer 8 draaien, de andere explorer 9.

Heb dus geprobeert origin opnieuw te installeren, helpt niet. het lijkt dus net alsof de update niet doorkomt, terwijl de antivirus en firewall instellingen op beide pc's het zelfde zijn. Lopen zoeken op diverse forums maar nog niks kunnen vinden. Zou de update voor de versie en de losse uitbreiding wellicht later komen ?

Iemand enig idee wat hier het probleem kan zijn ?
upgraden naar IE9 en de Battelog plugin opnieuw installeren.

Steam: Jerx | PSN: Jerxy88 | Xbox: Jerxy

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mdouble
JerX schreef op zaterdag 31 maart 2012 @ 12:49:
[...]

upgraden naar IE9 en de Battelog plugin opnieuw installeren.
Thx, bleek idd explorer 7 te draaien ipv 9, wat ik dacht 8)7 . Na upgrade werkt ie weer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Waterlelie
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 22-03-2023

Waterlelie

CHTH

Sinds de laatste patch heb ik een probleem met Origin.
Toen ik de patch wilde downloaden sprong de voorgangsbalk steeds terug van 50%/99% naar 37%.
Orginin opnieuw installen heeft niet geholpen.
Toen verschillende keren geprobeerd reperatie uit te voeren > fail
Toen heel bf3 en origin van de computer gegooit.
Weer alles geinstaleerd en het downloaden van bf3 springt na een tijdje iedere keer terug naar 6%.
Na dit alles maar eens besloten dit op het forum te posten, misschien dat iemand hier ervaring me heeft.

G502_Roccat Taito_Asrock Z77 Extreme4_3770K@4.5Ghz_Samsung 750 512Gb_WD 2TBGreen_600W OCZ_MSI gtx980ti_16GB_ASUS VG278H_Philips Fidelio X2HR

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wouter03
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 19-08-2024
Zijn er hier meer menen die last hebben van een bepaalde lag na die pas begint na ongeveer een kwartier?
De fps wordt niet merkbaar minder, maar het schokt gewoon een beetje. Ik speel op medium/high op 1440x900 met volgende specs:

AMD Phenom II X4 945 @ 3.0 GHz
Sapphire HD 6870
4 GB RAM @ 1333 MHz
Windows 7 64 bit.

T'is niet top-of-the-line, maar ik zou medium/high makkelijk aan moeten kunnen. Na een aantal minuten spelen begint het dus te stotteren.

Ikzelf dacht eerst dat het RAM geheugen de bottleneck is, maar 4 GB is aanbevolen voor BF3. Verder zijn er ook zat mensen die met 4 GB zonder problemen kunnen spelen met verder dezelfde gpu en een vergelijkbare cpu.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• charrel
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 14-09 17:59

charrel

Cortisol4life..

Prop er maar is 8gig in, loopt het stukken beter. Bij mij liep het geheugen ook niet te vol volgens taskmanager maar met 8 gig ervaar ik geen drops maar na een bepaalde tijd.

[ Voor 56% gewijzigd door charrel op 31-03-2012 21:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• v8power67
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 14-09 09:28

v8power67

Psn: Mausosaurus

Krijg de error dat origin niet geistaleerd is..... terwijl ik hem gedownload heb via origin.....
Ben nu aan het herinstaleren origin maar heb weinig hoop....
Iemand een mogelijke fix ?

Edit:
reinstal werkte wel.

[ Voor 7% gewijzigd door v8power67 op 01-04-2012 17:18 ]

Tax the rich, feed the poor 'Til there are no rich no more!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sprankel
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 25-07 22:36
ik heb problemen met mijn FPS, ik ben van 4 naar 6GB gegaan maar het kan ook ergens anders aan liggen. Het terug schalen naar 4GB heeft overigens geen effect.

Nu het probleem is dat mijn frames soms inzakken tot rond de 20. Ik speelde tot nu op mid/high.
Als ik alles op low low zet is er niet veel verschil, de framerate gaat wel hoger tot 75 maar op een gegeven moment zakt hij in naar 20 en hij blijft er gewoon hangen. Dit gebeurd overigens zowel binnen als buiten.

-achtergrond software, allemaal gecontroleerd, niets speciaal
-antivirus staat altijd uit als ik speel
-extra geheugen latjes uithalen heeft geen effect (hoewel toen de problemen onstaan zijn)
-spel herïnstalleren geeft geen effect
-drivers er volledig afgesmeten en terug op gezet, geen effect
-hardware test (oa burnin) geven geen errors (geheugen, cpu, gpu, hard drive)

CPU lijkt wel de bottleneck (C2duo @ 3GHz) maar waarom het de een moment wel goed loopt en de andere moment niet, geen idee
videokaart is overigens een 4850 met 1GB

Geluid heb ik al miserie mee van in het begin, X-fi kaart, laatste drivers maar soms valt het geluid volledig weg, soms gedeeltelijk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• S.J_84
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 12-06-2024
Heb mijn Origin naam veranderd, en kan nu geen server meer joinen.
Hij gaat wel naar het laad scherm, maar springt plots terug naar bureaublad, met de melding could not join server.

Had de Installatie gerepareerd maar dit mocht niet baten.
Misschien eens helemaal opnieuw installeren?

Of heeft iemand andere suggesties?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mavamaarten schreef op vrijdag 30 maart 2012 @ 19:20:
[...]

Had ik vroeger ook, heb upgrade gedaan naar 64-bit en mijn problemen waren magischerwijs van de baan :Y
Oh, en speel unranked. Dat lost voor mij het probleem van boos worden op. "Het is toch maar unanked" denk ik dan.

Ik speel voor 1 tot maximum 2 minuten, en dan loopt mijn gehele PC en geluid vast, ik hoor dan een super kut "BEURRRRRRRRRRRRRRRR" geluid. Clean install gedaan van driver, GPU clocks terug op standaard en temperaturen ingame gecheckt. Maximum 47°C, en toch telkens een crash :(
Haha magisch weg? hoeveel stemmen hoor je per dag :P
tijd voor clean install, had ook vastlopers maar na clean install was het magisch weg :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iApp
  • Registratie: Februari 2011
  • Niet online

iApp

Say cheese

[...]

Kan iemand mij dit uitleggen?

Afbeeldingslocatie: http://i2.lulzimg.com/983e2450f6.jpg

An  a day keeps the doctor away.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lee245
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 14-09 11:38
[...]

ATI GPU?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hey, ik heb sinds kort een probleem met bf3.
Elke keer als ik via battlelog een server wil joinen dan blijft het schermpje links onderin zeggen dat hij aan het joinen is maar hij joint niet.
Weet hoe iemand hoe dit komt en hoe ik dat kan verhelpen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tranzity
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online
Ik heb een probleem op de PS3 (slim), ik heb last van verdwijnende wapens, meestal na een respawn. Enige oplossing is het spel opnieuw te starten.

Dit had ik een tijdje terug ook, daarna een hele tijd niet meer gespeeld. Vandaag weer geprobeerd, en het alles werkte perfect. Daarna die expansie gedownloaded en geinstalleerd, maar helaas, probleem weer terug..

Ik kan niet echt een oplossing hiervoor vinden!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Victor.S
  • Laatst online: 09-09 15:43
Na de patch heb ik veel lagere framerates dan voor de patch. Voor de patch speelde ik de mp ook gewoon op high super vloeiend. Maar nu stottert het zelfs op medium al een beetje. GPU = gtx570 TFIII

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• riffey#4
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 14-07 13:37

riffey#4

aka Beever#4

Ik heb de laatste week steeds Punkbuster problemen. Handmatig updaten van Punkbuster heeft in zover geholpen dat ik nu op een aantal andere servers problemen heb.
Nou wil ik Battlefield 3 wel opnieuw installeren, maar ik heb nogal rare keybinds, en dan ben ik weer een uur bezig alles goed te zetten.
Waar zijn de key bindings opgeslagen? Die wil ik backuppen, en dan de hele boel opnieuw installeren.

Ik heb al wat gegoogled, maar kan het niet vinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Imprezzion
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 04-09 14:30

Imprezzion

E92 320i & 307CC

Battlefield 3 map uit Documenten even backuppen. Staan al je config files in, zowel keybindings als savegames voor SP als grafische config.

Kun je gwn copy pasten op een USB ofzo en na reinstall terug pasten.

Heb zelf ook een serieus probleem.

Sinds in twee HD6950's unlocked heb is m'n FPS wel flinm omhoog gegaan en ook naar het juiste niveau alleen ik heb extreem veel last van microstuttering / gevoel van lage FPS.

Zodra ik m'n FPS lock met GameTime.MaxVariableFPS 62 bijvoorbeeld is er niks aan de hand, super soepel, alleen een drop naar 61FPS en het schokt als de ziekte. Nu heb ik de lock op 52FPS staan nu is het redelijk goed omdat je niet zo makkelijk onder de 52FPS komt zonder AA maar toch. Ik kan onmogelijk met AA aan spelen want dan is het al helemaal een dik lagfest.
Toch vreemd aangezien ik zat mensen hoor met crossfire GPU's die nergens last van hebben.

Wat heb ik zelf al gedaan:

-Overclocks op CPU en GPU aan of uit. Aan is meer FPS, zelfde lag.
-Nieuwe windows install op SSD1 en SSD2. Maakt niks uit.
-BF3 opnieuw geinstalleerd van DVD en geupdate. Maakt niks.
-15+ verschillende drivers, WHQL en leaked beta's, en CAPs, klein verschil maar niks wat echt verschil maakt.
-Phenom II vervangen voor 2500K. Wel iets verschil, niet veel.
-Elk ander spel (Alan Wake / MW3) loopt probleemloos zonder lag of stuttering.

~ 9800X3D @ 5.5Ghz eCLK + PBO ~ Arctic LF2 240 CPU ~ Crosshair X670E Gene ~ 32GB Dominator Titanium @ 6400C26 FCLK 2200 ~ Zotac RTX 5080 SOLID OC @ 3285 core 18000 VRAM ~ Corsair 2500X ~ Dark Power Pro 11 1000w ~

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Laatst wou een vriend kijken of BF3 werkte op zijn pc, toen hebb ik de illegale versie gedownload en geinstalleerd. Nu kom ik uit op deze error: The procedure entry point CreateDXGIFactory1 could not be located in the dynamic link library dxgi.dll.

Weet er iemand hoe hij dit probleem kan oplossen? Hij zou niet graag BF3 kopen voordat hij echt weet dat het op zijn pc werkt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• riffey#4

riffey#4

aka Beever#4

http://bf3blog.com/battlefield-3-system-requirements/

Als jij nu post wat zijn specs zijn kunnen wij zeggen of het draait of niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• riffey#4

riffey#4

aka Beever#4

Imprezzion schreef op dinsdag 10 april 2012 @ 14:53:
Battlefield 3 map uit Documenten even backuppen. Staan al je config files in, zowel keybindings als savegames voor SP als grafische config.

Kun je gwn copy pasten op een USB ofzo en na reinstall terug pasten.
Dank je. Ga ik proberen. En anders de keybindings maar weer opnieuw instellen.

Ik moet overigens wel lachen om de waarschuwing als je hier een reply doet:
Waarschuwing:

De lag problemen die op het moment heersen kunnen veelal opgelost worden door handmatig je punkbuster te updaten met pbsetup.
Kijk hiervoor op www.evenbalance.com.
Door dit handmatige updaten word ik zo vaak door Punkbuster gekicked dat ik nu dus maar een fresh install doe....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Volgens systemrequirementslab.com voldoet hij aan de minimum vereisten. Maar ik denk dat je zo'n error niet tegenkomt als je pc te min is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• riffey#4

riffey#4

aka Beever#4

Zou het heel misschien kunnen dat de error veroorzaakt wordt door je illegale versie? (ik bedoel natuurlijk, de illegale versie op je vriend z'n PC)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

riffey#4 schreef op dinsdag 10 april 2012 @ 18:10:
Zou het heel misschien kunnen dat de error veroorzaakt wordt door je illegale versie? (ik bedoel natuurlijk, de illegale versie op je vriend z'n PC)
Hoe kan ik dan controleren of het werkt op zijn pc?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• roger128
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 09-05 19:03
Hallo

Ik heb vandaag mijn versie van Battlefield geinstaleerd, alleen ik heb een probleem.
Als ik mijn spel opstart, dan flikkert hij de hele tijd.
Hij gaat van full-screen naar gemaximaliseerd (met balkje (met minimaliseer, verklijn en afsluitknopje) en startbalk, en weer terug naar full-screen. In een seconde doet hij ongeveer fullscreen-maximaliseren-fullscreen-maximaliseren-fullscreen-maximaliseren.
Het vreemde is, dat als ik heel haperend de resolutie verander, hij wel fullscreen blijft. ik kan hem dan ook terug veranderen naar de originele resolutie (1440x900). Alleen zodra ik het spel minimaliseer dan begint hij weer te flikkeren.
Iemand een suggestie?

Groet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Help!!!!
  • Registratie: Juli 1999
  • Niet online

Help!!!!

Mr Majestic

Imprezzion schreef op dinsdag 10 april 2012 @ 14:53:

Heb zelf ook een serieus probleem.

Sinds in twee HD6950's unlocked heb is m'n FPS wel flinm omhoog gegaan en ook naar het juiste niveau alleen ik heb extreem veel last van microstuttering / gevoel van lage FPS.

Zodra ik m'n FPS lock met GameTime.MaxVariableFPS 62 bijvoorbeeld is er niks aan de hand, super soepel, alleen een drop naar 61FPS en het schokt als de ziekte. Nu heb ik de lock op 52FPS staan nu is het redelijk goed omdat je niet zo makkelijk onder de 52FPS komt zonder AA maar toch. Ik kan onmogelijk met AA aan spelen want dan is het al helemaal een dik lagfest.
Toch vreemd aangezien ik zat mensen hoor met crossfire GPU's die nergens last van hebben.

Wat heb ik zelf al gedaan:

-Overclocks op CPU en GPU aan of uit. Aan is meer FPS, zelfde lag.
-Nieuwe windows install op SSD1 en SSD2. Maakt niks uit.
-BF3 opnieuw geinstalleerd van DVD en geupdate. Maakt niks.
-15+ verschillende drivers, WHQL en leaked beta's, en CAPs, klein verschil maar niks wat echt verschil maakt.
-Phenom II vervangen voor 2500K. Wel iets verschil, niet veel.
-Elk ander spel (Alan Wake / MW3) loopt probleemloos zonder lag of stuttering.
Heb je alleen shaders unlockt of een volledig 6970 bios geflashed :?
Dat laatste schijnt ook issues te kunnen veroorzaken.

Heb je in AMD CCC ook je power control settings op +20 gezet?
Voeding sterk genoeg ?

BF3 op hoge settings is natuurlijk wel stuk zwaarder dan de andere genoemde spellen.

PC Specs
Asus ROG Strix B650E-E | AMD 7700X | G-Skill 32GB DDR5 6000C30 M-die | 4090 FE | LG 38GN950-B 3840*1600p 160Hz | Corsair RM1000x Shift | WD Black SN850X 1TB M.2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tss68nl
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 07-05 23:55
Wat uitleggen?

Het is een doorzichtige HUD met een aantal icoontjes erop.

KNX Huisautomatisering - DMX Lichtsturing

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• roger128
Is er niemand die weet waar mijn probleem aan kan liggen? (zie 2 posts hierboven)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• riffey#4

riffey#4

aka Beever#4

Geen idee.. maar gezien je kick: probeer eens niet te minimaliseren, maar alt-tab.
Bij mij draait ie dan in een window verder.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• roger128
Correctie: ik doe het via alt-tab. Ik heb geschreven dat ik het minimaliseer, maar het betreft eigenlijk iedere wisseling van schermen. zodra dit gebeurt dan kan ik het spel opnieuw gaan opstarten, met veel moeite de resolutie aanpassen en dan pas weer verder spelen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heeeeey mensen, heb een exemplaar gewonnen op LAN afgelopen weekend, wilde hem activeren, echter was de key al in gebruik -__________-"
Contact opgenomen met LAN organisatie en EA.
EA wilt graag foto van hoesje, cd's, boekje met key en daarop het ticketnummer op geschreven EN een foto van aankoop bon. Maarja die bon heb ik dus niet -____-" en LAN organisatie heeft ook schijt geloof ik, die reageren gewoon niet meer (of ze weten dondersgoed waarom).

Heeft een van jullie mogelijk nog een bonnetje voor me zodat ik die mee kan sturen? Kan ik toch nog ff lekker knallen ^_^ Liefst zonder/ rekening naam etc. erop.

Zou me heel blij maken, en ben ook best bereid om een tientje over te maken.

PM ME :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Perkouw

Perkouw

Moderator General Chat
Verwijderd schreef op donderdag 12 april 2012 @ 18:39:
Heeeeey mensen, heb een exemplaar gewonnen op LAN afgelopen weekend, wilde hem activeren, echter was de key al in gebruik -__________-"
Contact opgenomen met LAN organisatie en EA.
EA wilt graag foto van hoesje, cd's, boekje met key en daarop het ticketnummer op geschreven EN een foto van aankoop bon. Maarja die bon heb ik dus niet -____-" en LAN organisatie heeft ook schijt geloof ik, die reageren gewoon niet meer (of ze weten dondersgoed waarom).

Heeft een van jullie mogelijk nog een bonnetje voor me zodat ik die mee kan sturen? Kan ik toch nog ff lekker knallen ^_^ Liefst zonder/ rekening naam etc. erop.

Zou me heel blij maken, en ben ook best bereid om een tientje over te maken.

PM ME :)
Nee, dat staat ook gewoon gelijk aan fraude. Gewoon eerlijk uitleggen hoe/wat en de informatie die je bezit even doorspelen aan EA.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• theHoff
  • Registratie: April 2006
  • Niet online
Tijdje niet gespeeld, hele boel geupdate naar de meest recente versie en m'n ati catalys geupgrade naar versie 12.3. Nu heb ik het probleem dat wanneer ik dood ga, of wanneer ik op N of M duw, mijn scherm heel even zwart wordt om daarna weer terug te komen. Extreem irritant. Is dit een bekend probleem of moet ik m'n videokaart drivers uninstallen en terug gaan naar 12.2?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MaTr1x
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 13-09 15:13
Verwijderd schreef op dinsdag 10 april 2012 @ 18:20:

Hoe kan ik dan controleren of het werkt op zijn pc?
Hij moet minimaal Vista SP2 hebben en een DirectX 10.1 compatibele grafische kaart anders draait het niet. Die error die je eerder aangaf krijg je als je daar niet aan voldoet.

π MW finishers

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pino85
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 07-09 01:13

pino85

Im just a Bird in the Sky

Ik krijg sinds ik net de laatste patch geinstalled heb na bijna een maandje niet gespeeld te hebben steeds de melding cant connect with EA online als ik welke server dan ook wil joinen..
Nog iemand dit probleem?

Edit:

Nouna 3x extra gereboot te hebben werkt het opeens wel 8)7 ;)

[ Voor 28% gewijzigd door pino85 op 14-04-2012 10:00 ]

Liefhebber van Tweakers

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zaterdag 07 april 2012 @ 23:29:
Hey, ik heb sinds kort een probleem met bf3.
Elke keer als ik via battlelog een server wil joinen dan blijft het schermpje links onderin zeggen dat hij aan het joinen is maar hij joint niet.
Weet hoe iemand hoe dit komt en hoe ik dat kan verhelpen?
Zou iemand mij hiermee kunnen helpen.
Op pc natuurlijk.
Specs(Maar denk niet dat het hieraan licht) :
Phenom x4 956 3,4 ghz
6870 van saphire
8 gig ram gskill ripjaws

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fern
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 18-08 21:01
Verwijderd schreef op zaterdag 14 april 2012 @ 12:20:
[...]

Zou iemand mij hiermee kunnen helpen.
Op pc natuurlijk.
Specs(Maar denk niet dat het hieraan licht) :
Phenom x4 956 3,4 ghz
6870 van saphire
8 gig ram gskill ripjaws
Tja,moeilijk te zeggen wat de oplossing kan wezen voor jou,probeer eens je internet security software uit te zetten(werkte voor mij)en een ander security te gebruiken,ik had eerst Bullguard en gebruik nu de windows security en werkt nu probleemloos.

Heb je trouwens wel dat het BF3 icoontje verschijnt linksonder in je balk? zoja klik hier dan op,duurt even voordat erwat gebeurt,op een gegeven moment verschijnt rechtsonder een wit knippert icoontje en moet je geluid hebben en start ( :? ) het spel.
succes ermee,ik heb er 3 maanden mee zitten klooien |:(

PowerStation

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Perkouw schreef op vrijdag 13 april 2012 @ 11:27:
[...]
Nee, dat staat ook gewoon gelijk aan fraude. Gewoon eerlijk uitleggen hoe/wat en de informatie die je bezit even doorspelen aan EA.
Het is naar verzoek van de EA medewerker, hij zei letterlijk: Ik heb een bonnetje nodig, dus misschien van een buurman, dan pas mag ik je helpen volgens onze richtlijnen.
(Zwart op wit :P)

Help mij :D Kwil BF3-en!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• geldermalsen
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 01:00
Draait BF3 op mijn pc.

I5 790
6 GB ddr3
GTX260.

Ik zou graag namelijk vandaag BF3 aanschaffen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• charrel
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 14-09 17:59

charrel

Cortisol4life..

Uiteraard draait het waarom niet? Lekkere vraag 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Robus
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 12-09 10:53
geldermalsen schreef op maandag 16 april 2012 @ 10:27:
Draait BF3 op mijn pc.

I5 790
6 GB ddr3
GTX260.

Ik zou graag namelijk vandaag BF3 aanschaffen.
Ik heb dezelfde GTX260 icm een oudere E8500 duocore en 4GB Ram; dat draait en met name mij processor is de bottleneck. Mijn 4GB memory wordt nooit volledig aangesproken dus 6GB is ruim voldoende. Om het in BF-termen te stellen: you're good to go!

BTW verwacht niet dat je het spel op high/ultra settings kan spelen....

"A man has got to know his limitations..."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• geldermalsen
De setting hoogte maakt me niet veel uit, maar draait het soepel bij jou?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Iemand een recent bonnetje voor mij? Dan kan ik ook knallen, ben bereid om je er tien euro ervoor te geven.
(zie bovenste 2 berichtjes voor aanvullende informatie).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• geldermalsen
Sorry ik heb mijn game online gekocht en een serial gekregen.
Pagina: 1 ... 26 ... 31 Laatste

Let op:
De lag problemen die op het moment heersen kunnen veelal opgelost worden door handmatig je punkbuster te updaten met pbsetup. Kijk hiervoor op www.evenbalance.com.