Acties:
  • 0 Henk 'm!

• megadoom
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 20-05 21:10
hmm dus meer mensen hebben problemen met 4 gb ram geheugen..

@elperiko85 hoe heb jij 12 gb geheugen icm i7 2600k??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• shaiwa887
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 16:18
@Elperiko85: Gisteren hetzelfde probleem.
Origin (10x) opnieuw geïnstalleerd een heel lang gewacht (leek alsof deze idd de hele tijd vast liep)
Na heel lang wachten deed origin het ineens maar kon mijn BF3 account niet meer.

Toen ik al een tijdje aan het zoeken was naar een oplossing kreeg ik eens een popup van origin dat er een update was voor mijn BF3 en ik had weer mijn BF3 account weer staan en kon BF3 weer starten, was wel traag maar het werkte weer.

Vanmorgen weer gewoon snel als of er niets gebeurd was, lijkt wel als alsof origin niet meer bij de servers kan komen maar voor jou beleving het een lokaal probleem lijkt :?
Misschien anders even contact opnemen met de EA helpdesk?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

faust2016 schreef op zaterdag 04 februari 2012 @ 07:37:
Ik heb een raar probleem hier. Ik kan zonder crashen/freezen en andere ongein spelen, maar zodra ik Alt+Tab en weer terug ga naar het spel gaat het enorm stotteren. Ik had dat mooie grafiekje via de command console aangezet en krijg daar heel veel spikes te zien.

Ik heb al geprobeerd om een user.cfg aan te maken in de BF3 map met wat 'truucjes' van andere fora, maar die helpen niet.

Iemand een oplossing, behalve niet meer Alt+Tabben :+?

Hardware:
Phenom II X2 @ 4.3 GHz
HD5870 @ 1050/1300
4GB RAM

Settings:
High @ 1920*1200

Heb ondertussen van een medetweaker een setje 8GB RAM overgenomen, gezien het geheugen wel redelijk vol raakt met BF3 :p, dus wie weet helpt dat nog..
dat gaat helpen,ik heb dit ook gehad,nu met 12gb geen last meer.Ik blijf er daarom ook bij dta bf3 zeker wel baat heeft bij meer dan 4gb systeem geheugen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

@ megadoom, ja dat klopt. Heb de pc twee manden gelden gekocht. Hoezo?

@ shaiwa887

Ok. Dan ben ik gelukkig niet de enige. Zal nog eens een paar x proberen origin opnieuw te installeren. Ik las dat ze origin aan het updaten zijn. Ik had geloof ik al een up-date gehad een paar weken geleden.
Heb tijdens de installatie toen ik het spel in december gekocht heb ook al contact op proberen te nemen. Telefoon en mail kreeg ik allebij geen reactie. Deze week na 2 maanden eindelijk een mailtje gehad dat ze mijn ticket sluiten en dat ze er van uit gaan dat het probleem al opgelost is. wtf?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bever!
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 21:54

Bever!

3

heb nu het voltage van 560ti naar max geset in msi afterbruner en hij houdt het nu gewoon vol

[ Voor 20% gewijzigd door Bever! op 04-02-2012 14:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• megadoom
@elperiko85, waarom heb je 3 ram sticks gehaald? ten eerste je had genoeg aan 8, en anders kon je ze dual channel draaien :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

@ megadoom. Dat werdt zo geleverd. Ik heb een compleet gaming systeem gekocht. Achteraf een beetje zonde, want ik had beter zelf iets kunnen bouwen. Maarja ik had tot voor kort helemaal geen verstand van hard of software. Ik begin nu pas een beetje de basis te leren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hhmm vandaag origin gedownload via de site. Nu werkte hij wel en stond BF3 weer in mijn lijst. Na te hebben geinstalleerd (2,5 uur!) lijkt alles weer naar behoren te werken. Raar.
Denk dat het aan Origin zelf ligt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wimpeeh
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 22-04-2022
mijn battlfield 3 crashed constant
krijg soms zelfs BSOD , het is begonnen nadat ik een creative 5.1 VX geinstalleerd heb
heb in de bios mn onboard sound disabled , heb het met de nieuwste drivers en met windows default drivers geprobeerd, maar het probleem blijft zich herhalen , als ik dan na t BSOD opstart krijg ik deze fout melding, ik snap daar zelf totaal niks van :(
Problem signature:
Problem Event Name: BlueScreen
OS Version: 6.1.7601.2.1.0.256.1
Locale ID: 1033

Additional information about the problem:
BCCode: 109
BCP1: A3A039D8987EE54A
BCP2: B3B7465EEAFD21DC
BCP3: FFFFF880009F5540
BCP4: 0000000000000002
OS Version: 6_1_7601
Service Pack: 1_0
Product: 256

gfx hd5750
4gb mem
amd x2 cpu
en creative 5.1vx suggesties iemand?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EchoBrain441
  • Registratie: Januari 2004
  • Niet online
sinds gisteren ook maar eens aan bf3 begonnen en moet zeggen dat het best leuk wegspeelt

heb nu alleen een probleem. de eerste paar keer dat ik t spel opstartte ging alles goed, maar sinds vandaag als ik het spel opstart duurt het laden langer (was al lang) en als ik eenmaal door het laden heen ben zie ik alleen het blauwgekleurde beeld wat normaal als achtergrond dient. ik zie geen enkele gui. kan dus ook niet op deploy drukken. met spatie kan ik wel spawnen, maar krijg ik in eerste instantie geen wapen te zien en maar iets van 5 fps. esc levert ook geen optiemenu op. klinkt dit probleem bekend? heb geprobeerd te googlen, maar door alle verschillende problemen die er met t spel zijn, kan ik door de bomen t bos niet meer zien

kheb de nieuwste videokaart drivers en heb ook al een reinstall van origin + bf3 geprobeerd

edit: als ik t niet in fullscreen draai kan ik tenminste wel weer bij de menus, maar de fps problemen blijven

[ Voor 6% gewijzigd door EchoBrain441 op 04-02-2012 23:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• faust2016
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 01:05

faust2016

You yes have my shirt

Jezus. Na mn PC een flinke upgrade gegeven te hebben was ik helemaal klaar voor BF 3.
Nou heb ik een paar uur gespeeld en ben nog niet verder dan missie 5 van de SP.
In Operation Guillotine kwam ik vast te zitten. Er stond follow boven zo'n soldaatje, maar wat ik ook deed, hij liep niet verder.

Okee, kan gebeuren.

Ik heb toen van het internet een save gehaald die al verder was dan Operation Guillotine. Dus ik start de volgende missie en na nog geen 10-15 minuten spelen sta ik gvd weer vast :( :( :(
Nu bij de missie Comrades sta ik na 2 verdiepingen omhoog gegaan te zijn voor een dichte deur die niet open wil.

Weet iemand een email adres/site waar ik een klacht kan indienen, want dit lijkt nergens op.

Edit: Ondertussen contact opgenomen met EA. Mocht iemand hier een oplossing weten hoor ik het natuurlijk alsnog graag :).

[ Voor 7% gewijzigd door faust2016 op 05-02-2012 04:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• peakaboo
  • Registratie: Mei 2007
  • Niet online
wimpeeh schreef op zaterdag 04 februari 2012 @ 21:12:
mijn battlfield 3 crashed constant
krijg soms zelfs BSOD , het is begonnen nadat ik een creative 5.1 VX geinstalleerd heb
heb in de bios mn onboard sound disabled , heb het met de nieuwste drivers en met windows default drivers geprobeerd, maar het probleem blijft zich herhalen , als ik dan na t BSOD opstart krijg ik deze fout melding, ik snap daar zelf totaal niks van :(
Problem signature:
Problem Event Name: BlueScreen
OS Version: 6.1.7601.2.1.0.256.1
Locale ID: 1033

Additional information about the problem:
BCCode: 109
BCP1: A3A039D8987EE54A
BCP2: B3B7465EEAFD21DC
BCP3: FFFFF880009F5540
BCP4: 0000000000000002
OS Version: 6_1_7601
Service Pack: 1_0
Product: 256

gfx hd5750
4gb mem
amd x2 cpu
en creative 5.1vx suggesties iemand?
Weet niet of je je computer hebt overgeklokt, maar normaal is 0x109 = Not enough or too Much memory voltage.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ApC_IcE
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 19:54

ApC_IcE

Aan elk einde zit een begin

EchoBrain441 schreef op zaterdag 04 februari 2012 @ 22:57:
sinds gisteren ook maar eens aan bf3 begonnen en moet zeggen dat het best leuk wegspeelt

heb nu alleen een probleem. de eerste paar keer dat ik t spel opstartte ging alles goed, maar sinds vandaag als ik het spel opstart duurt het laden langer (was al lang) en als ik eenmaal door het laden heen ben zie ik alleen het blauwgekleurde beeld wat normaal als achtergrond dient. ik zie geen enkele gui. kan dus ook niet op deploy drukken. met spatie kan ik wel spawnen, maar krijg ik in eerste instantie geen wapen te zien en maar iets van 5 fps. esc levert ook geen optiemenu op. klinkt dit probleem bekend? heb geprobeerd te googlen, maar door alle verschillende problemen die er met t spel zijn, kan ik door de bomen t bos niet meer zien

kheb de nieuwste videokaart drivers en heb ook al een reinstall van origin + bf3 geprobeerd

edit: als ik t niet in fullscreen draai kan ik tenminste wel weer bij de menus, maar de fps problemen blijven
Post eens je specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phntm
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 14-09 08:56

Phntm

Tlingelingeling

Heren, sinds vrijdag heb ik last van "Your connection to the server has timed out." errors. Het is weer hetzelfde drama als een paar maanden terug en ik begin er weer schijtziek van te worden. Iemand enig idee wat er te doen valt om dit probleem te verhelpen? Of moet ik weer wachten to DICE weer hun game patcht zonder een oude bug terug te laten komen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EchoBrain441
  • Niet online
ik speel met een asus k53sv-sx798v

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• faust2016

faust2016

You yes have my shirt

Jezus, wat een lachertje die customer service van EA.

Ik had mijn probleem gemaild met dat ik vast kom te zitten in de single player bij twee missies op rij. Als laatste vermeld ik nog dat ik last heb van stutter na Alt+tab (dit probleem: http://gathering.tweakers.net/forum/view_message/37619985 ), maar dat ik eigenlijk vooral mail voor het feit dat ik vast zit, krijg ik een mail terug met dit:
Thank you for contacting Electronic Arts.

I have reviewed your email and understand your concern that you are facing trouble playing the game. I apologize for the inconvenience caused to you.

The issue you are facing looks like a connectivity issue,
Here are some general troubleshooting tips that can help you troubleshoot this issue.
Met vervolgens een waslijst aan netwerk/modem/router opties...

Ik had problemen bij de SINGLE PLAYER!!

Wat heeft het vastzitten in Campaign missies nu weer met mn verbinding te maken?!

Maar goed, het is gewoon eigen schuld omdat ik die stutter nog even had vermeld (die dus ook alleen nog maar in de single player optrad), maar echt serieus word je klacht daar dus ook niet genomen..

[ Voor 3% gewijzigd door faust2016 op 05-02-2012 12:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AdmiralSnipe
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 00:02
faust2016 schreef op zondag 05 februari 2012 @ 12:43:
Jezus, wat een lachertje die customer service van EA.

Ik had mijn probleem gemaild met dat ik vast kom te zitten in de single player bij twee missies op rij. Als laatste vermeld ik nog dat ik last heb van stutter na Alt+tab (dit probleem: http://gathering.tweakers.net/forum/view_message/37619985 ), maar dat ik eigenlijk vooral mail voor het feit dat ik vast zit, krijg ik een mail terug met dit:

[...]

Met vervolgens een waslijst aan netwerk/modem/router opties...

Ik had problemen bij de SINGLE PLAYER!!

Wat heeft het vastzitten in Campaign missies nu weer met mn verbinding te maken?!

Maar goed, het is gewoon eigen schuld omdat ik die stutter nog even had vermeld (die dus ook alleen nog maar in de single player optrad), maar echt serieus word je klacht daar dus ook niet genomen..
LoL, wss werd je mail gefilterd op een aantal woorden waarop een autogenerated message werd gemaakt. 8)7

~ Always look on the bright side of light ~ Battlelog: AdmiralSnipe

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• faust2016

faust2016

You yes have my shirt

Dat idee kreeg ik ook, maar dan beginnen ze hun mail wel helemaal 'persoonlijk' met
I have reviewed your email and understand your concern that you are facing trouble playing the game. I apologize for the inconvenience caused to you.
Ik vind het helemaal niet erg om een geautomatiseerd antwoord te krijgen, maar dan hoeven ze niet zo schijnheilig te doen :p. Maargoed, hopen dat iemand mn brief nu wél leest (had m wel beantwoord).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wimpeeh
Weet niet of je je computer hebt overgeklokt, maar normaal is 0x109 = Not enough or too Much memory voltage.
[/quote] , nee peakaboo alles is default en niks overclocked

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PJzzz
  • Laatst online: 19-08 23:12
Even contact met EA 8)7

You are now ready to chat with R....t.
you: Game disconnected: something went wrong. for 3 month's now and i'm pissed
R....t: Thanks for contacting EA Help! My name is R....t how may I help you?
R....t: Have you ever played the game online?
you: That's online after every map change
R....t: I am giving you some steps that help me to solve your Issue.
R....t: In order to best troubleshoot your issue, we will need additional system information. Please send us this information from a program called the DirectX Diagnostic Tool.
R....t: To do this:
R....t: 1. Hold down the Windows key and press R
R....t: 2. At the Run command, type in dxdiag and select OK
R....t: 3. Select "Save All Information" at the bottom of the program
R....t: 4. Save the DxDiag file to your desktop.
R....t: 5. Go ahead and copy and paste it to this chat
you: hold on
you: 64-bit as well?
you: ------------------ System Information ------------------ Time of this report: 2/4/2012, 21:45:00 Machine name: NO1 Operating System: Windows 7 Home Premium 64-bit (6.1, Build 7601) Service Pack 1 (7601.win7sp1_gdr.110622-1506) Language: Dutch (Regional Setting: Dutch) System Manufacturer: Gigabyte Technology Co., Ltd. System Model: GA-MA790XT-UD4P BIOS: Award Modular BIOS v6.00PG Processor: AMD Phenom(tm) II X4 955 Processor (4 CPUs), ~3.2GHz Memory: 4096MB RAM Available OS Memory: 4094MB RAM Page File: 4509MB used, 3675MB available Windows Dir: C:\Windows DirectX Version: DirectX 11 DX Setup Parameters: Not found User DPI Setting: 96 DPI (100 percent) System DPI Setting: 96 DPI (100 percent) DWM DPI Scaling: Disabled DxDiag Version: 6.01.7601.17514 32bit Unicode ------------ DxDiag Notes ------------ Display Tab 1: No problems found. Sound Tab 1: No problems found. Sound Tab 2: No problems found. Input Tab: No problems found. -------------------- DirectX Debug Levels -------------------- Direct3D: 0/4 (retail) DirectDraw: 0/4 (retail) DirectInput: 0/5 (retail) DirectMusic: 0/5 (retail) DirectPlay: 0/9 (retail) DirectSound: 0/5 (retail) DirectShow: 0/6 (retail) --------------- Display Devices --------------- Card name: ATI Radeon HD 4800 Series Manufacturer: Advanced Micro Devices, Inc. Chip type: ATI display adapter (0x9460) DAC type: Internal DAC(400MHz) Device Key: Enum\PCI\VEN_1002&DEV_9460&SUBSYS_22821787&REV_00 Display Memory: 2807 MB Dedicated Memory: 1016 MB Shared Memory: 1790 MB Current Mode: 1920 x 1200 (32 bit) (59Hz) Monitor Name: SyncMaster T2
you: 64-bit
you: ------------------ System Information ------------------ Time of this report: 2/4/2012, 21:47:09 Machine name: NO1 Operating System: Windows 7 Home Premium 64-bit (6.1, Build 7601) Service Pack 1 (7601.win7sp1_gdr.110622-1506) Language: Dutch (Regional Setting: Dutch) System Manufacturer: Gigabyte Technology Co., Ltd. System Model: GA-MA790XT-UD4P BIOS: Award Modular BIOS v6.00PG Processor: AMD Phenom(tm) II X4 955 Processor (4 CPUs), ~3.2GHz Memory: 4096MB RAM Available OS Memory: 4094MB RAM Page File: 4522MB used, 3662MB available Windows Dir: C:\Windows DirectX Version: DirectX 11 DX Setup Parameters: Not found User DPI Setting: 96 DPI (100 percent) System DPI Setting: 96 DPI (100 percent) DWM DPI Scaling: Disabled DxDiag Version: 6.01.7601.17514 64bit Unicode ------------ DxDiag Notes ------------ Display Tab 1: The file aticfx64.dll,aticfx64.dll,aticfx64.dll,aticfx32,aticfx32,aticfx32,atiumd64.dll,atidxx64.dll,atidxx64.dll,atiumdag,atidxx32,atidxx32,atiumdva,atiumd6a.cap,atitmm64.dll is not digitally signed, which means that it has not been tested by Microsoft's Windows Hardware Quality Labs (WHQL). You may be able to get a WHQL logo'd driver from the hardware manufacturer. Sound Tab 1: No problems found. Sound Tab 2: No problems found. Input Tab: No problems found. -------------------- DirectX Debug Levels -------------------- Direct3D: 0/4 (retail) DirectDraw: 0/4 (retail) DirectInput: 0/5 (retail) DirectMusic: 0/5 (retail) DirectPlay: 0/9 (retail) DirectSound: 0/5 (retail) DirectShow: 0/6 (retail) --------------- Display Devices --------------- Card name: ATI Radeon HD 4800 Series Manufacturer: Advanced M
R....t: May I know the driver date date from this file?
you: what file?
R....t: I am giving you some steps please try the steps and than try to play it.
R....t: Click on Start
R....t: 2. Click on Control Panel
R....t: 3. Click on the "View By" option and select the Icon view (large or small options give the same information)
R....t: 4. Select User Accounts (it should open into the account of the user who is currently logged in)
R....t: 5. Click on the bottom-most option, which will be "Change User Account Control Settings"
R....t: 6. Adjust the slider to the bottom-most option
R....t: 7. Accept the changes
R....t: 8. Restart the computer
R....t:
you: it's allready on never notify ;-)
you: that's because i hate windows UAC
R....t: Please try the steps that I gave to you.
you: I jus told you it's on the lowest setting......allready
R....t: Don't worry I am giving you some Other steps please try them.
R....t: I would suggest that you try running your system using the Windows clean boot option.
R....t: That way you would be able to locate any program that might be interfering with the game. The instructions for clean booting your operating system can be found at the below given link: -
R....t: How to troubleshoot a problem by performing a clean boot in Windows Vista or in Windows 7
R....t:
you: do you now there's like a million messages on forums out there with "Game disconnected: something went wrong."???
R....t: Yes.
you: tried clean boot before with the same result "Game disconnected: something went wrong.
you: so where to look for de crashlog from BF3?
you: or any other dump
R....t: Please logout and than login from the game every time you chnage the maps.
you: I don't change 'm the serveradmin does
you: any server I join will end in "Game disconnected: something went wrong."
R....t: I am giving you some steps please try the steps.
R....t: https://help.ea.com/article/battlefield-3-punkbuster-error
you: no you are following a script , that's not helping at all
R....t: Go to this link and follow the steps mention in this link.
you: did that.
you: ok this conversation tells me EA hasn't got a clue.........thank you and goodbye
R....t: Thank you for contacting EA. Is there anything else I can help you with today?
R....t: If you need help with anything else, please feel free to contact us anytime!
R....t: Bye and take care!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• faust2016

faust2016

You yes have my shirt

Dat heb ik nu ook moeten doen, die Dxdiag log doorsturen. Zal hier ook wel niks worden, maar ik dacht laat ik de Customer service maar eens proberen voor ik ga afgeven op t spel :p.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• megadoom
kan iemand zo een livechat opzetten over dat probleem met die framedrop na een paar keer spelen? ik vraag me wel af wat ze daarop zeggen

[ Voor 17% gewijzigd door megadoom op 05-02-2012 18:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wimpeeh
ik heb dat vandaag ook gedaan dat dxdiag log opsturen
vervolgens vertellen ze me dood leuk om ctrl alt del te doen terwijl origin runned..
en dan bij origin.exe , affinity en dan maar 1 CPU te gebruiken ipv 2..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PJzzz
  • Laatst online: 19-08 23:12
wimpeeh schreef op maandag 06 februari 2012 @ 00:44:
ik heb dat vandaag ook gedaan dat dxdiag log opsturen
vervolgens vertellen ze me dood leuk om ctrl alt del te doen terwijl origin runned..
en dan bij origin.exe , affinity en dan maar 1 CPU te gebruiken ipv 2..
Die gasten willen gewoon zsm van je af.
Als die gast "uitgescript" is wil hij dat je ff gaat rebooten zodat je jezelf uit de chat gooit, en dat is precies de doelstelling. Problem Solved :O

[ Voor 8% gewijzigd door PJzzz op 06-02-2012 02:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• faust2016

faust2016

You yes have my shirt

Nou.. Mijn probleem is erkend door de EA Customer service. Ik heb een 15% kortingscode gekregen voor mijn volgende origin aankoop *yay* -O-.
Ze zeggen verder het probleem doorgestuurd te hebben naar het development team, en dat en oplossing nog wel even op zich zal laten wachten.

Ik zit ondertussen maar weer Skyrim te spelen. Tot nu toe heb ik helaas nog weinig plezier gehad van BF3.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mijn probleem
heb altijd bf2 gespeeld,dacht het is tijd voor bf3.
alles geinstalleerd, drivers geupdate, alle prog nagekeken voor updates, dirext x, pb, enz....
ik wil bf3 opstarten, steeds komt er bf3 werkt niet meer.......
zowel via origin als rechtreekt de snelkoppeling van bf3 op het bureaublad.
ik heb reeds mijn probleem gegoogeld,maar niets wil werken, plz help!!!!!!!!!!

mijn specs:
Moederbord : Gigabyte GA-MA790X-DS4
Chipset : AMD 790X
Processor : AMD Phenom X4 9950 Black Edition @ 2600MHz
Fysiek Geheugen : 4096MB (2 x 2048 DDR2-SDRAM )
Videokaart : ATI Radeon HD 4800 Series
Harde Schijf : SAMSUNG HD502IJ ATA Device (500GB)
DVD-Rom Station : Toshiba-Samsung CDDVDW SH-S223F
Monitor Type : Samsung SyncMaster - 23 inches
Netwerkkaart : Realtek Semiconductor RTL8168/8111 PCIe Gigabit Ethernet Adapter
Besturingssysteem : Windows Vista (TM) Home Premium Home Editie Media Center 6.00.6002 Service Pack 2 (32-bit)
DirectX : Versie 11.00
Windows Performance Index : 5.9 AAN 5.9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phntm

Phntm

Tlingelingeling

Phntm schreef op zondag 05 februari 2012 @ 11:57:
Heren, sinds vrijdag heb ik last van "Your connection to the server has timed out." errors. Het is weer hetzelfde drama als een paar maanden terug en ik begin er weer schijtziek van te worden. Iemand enig idee wat er te doen valt om dit probleem te verhelpen? Of moet ik weer wachten to DICE weer hun game patcht zonder een oude bug terug te laten komen.
Inmiddels een oplossing gevonden voor mijn probleem door de hulp van me vriend.

Door in je cmd ipconfig /flushdns te runnen deed het spel het weer bij mij zonder probleem. Voor mensen die hetzelfde probleem als ik had kunnen jullie die command gewoon runnen.

PS: Zorg er wel voor dat origin en alles wat met bf3 te maken heeft( Bf3 ESN sonar) afgesloten is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Slowmotion
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 13-09 23:32
Verwijderd schreef op maandag 06 februari 2012 @ 20:54:
Mijn probleem
heb altijd bf2 gespeeld,dacht het is tijd voor bf3.
alles geinstalleerd, drivers geupdate, alle prog nagekeken voor updates, dirext x, pb, enz....
ik wil bf3 opstarten, steeds komt er bf3 werkt niet meer.......
zowel via origin als rechtreekt de snelkoppeling van bf3 op het bureaublad.
ik heb reeds mijn probleem gegoogeld,maar niets wil werken, plz help!!!!!!!!!!
al eens geprobeerd via battlelog.battlefield.com.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Morfang
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 16-03 11:12
Aargh! Wie kan me helpen met het 'You were disconnected from EA Online (1)'-probleem? Ik heb PB al ge-update via pb.exe, ik heb zowel BF3 als Origin opnieuw geïnstalleerd. BF3.exe heb ik ingesteld zodat ie runt als administrator. Ik heb SSDP Discovery en UPnP op mijn computer uitgezet. Reboot van de PC is ook al geprobeerd.

Ik klik op een server, Origin start BF3 op. Hij gaat van 'Joining server', naar 'Initializing' en vervolgens naar 'Logging in'. Vervolgens komt dus die klote 'You were disconnected from EA Online (1)'-error.

Iemand?

[ Voor 88% gewijzigd door Morfang op 07-02-2012 13:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phntm

Phntm

Tlingelingeling

Morfang schreef op dinsdag 07 februari 2012 @ 12:30:
Aargh! Wie kan me helpen met het 'You were disconnected from EA Online (1)'-probleem? Ik heb PB al ge-update via pb.exe, ik heb zowel BF3 als Origin opnieuw geïnstalleerd. BF3.exe heb ik ingesteld zodat ie runt als administrator. Ik heb SSDP Discovery en UPnP op mijn computer uitgezet. Reboot van de PC is ook al geprobeerd.

Ik klik op een server, Origin start BF3 op. Hij gaat van 'Joining server', naar 'Initializing' en vervolgens naar 'Logging in'. Vervolgens komt dus die klote 'You were disconnected from EA Online (1)'-error.

Iemand?
probeer mijn oplossing, heeft al die vervelende disconnected, server connection time out en connection errors verholpen. Het heeft me gered en het kan jou ook helpen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Morfang
Phntm schreef op dinsdag 07 februari 2012 @ 13:23:
[...]

probeer mijn oplossing, heeft al die vervelende disconnected, server connection time out en connection errors verholpen. Het heeft me gered en het kan jou ook helpen.
Net geprobeerd, helpt ook niet. Hij blijft hangen op 'Joining Server'. Het is echt om gek van te worden. Als je een nieuwe game koopt, dan verwacht je die ook gewoon te kunnen spelen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phntm

Phntm

Tlingelingeling

Morfang schreef op dinsdag 07 februari 2012 @ 13:28:
[...]

Net geprobeerd, helpt ook niet. Hij blijft hangen op 'Joining Server'. Het is echt om gek van te worden. Als je een nieuwe game koopt, dan verwacht je die ook gewoon te kunnen spelen...
Dat is omdat je origin waarschijnlijk in offline mode staat. De servers waren net pas weer online gezet na hun server maintainence

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Morfang
Phntm schreef op dinsdag 07 februari 2012 @ 13:38:
[...]

Dat is omdat je origin waarschijnlijk in offline mode staat. De servers waren net pas weer online gezet na hun server maintainence
Nope, Origin draait gewoon in de online mode. Ik ben nu aan het live chatten met zo'n feedback-chick. Hopelijk komt daar wat uit...

you:
are there a lot of people experiencing these problems?
Smarika:
No

Riiiiight.

[ Voor 11% gewijzigd door Morfang op 07-02-2012 13:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Morfang schreef op dinsdag 07 februari 2012 @ 13:28:
[...]

hier hetzelfde probleem

edit oplossing was voor mij reinstall game,maar eerst door alles van de game via configuratie scherm--->software te verwijderen en dan opniewu instaleren,ik hoop voor je dat het jou ook helpt.

Tis echt een kl@te spel als er een update komt,ik heb bijna nog elke keer het spel opnieuw moeten insatleren met ee update

[ Voor 32% gewijzigd door Verwijderd op 07-02-2012 15:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NoFearCreations
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 14-09 14:20

NoFearCreations

3DPrint the world!

Ik heb sinds vanmiddag ineens last van micro stutters. Game draait rond de 40 FPS, maar alles gaat haperend, alsof ik veel lag heb.

Specs
Athlon X4 635 @ 3335Mhz
Radeon HD5750 met OC profiel
8GB DDR3 Team Elite
Win7 64Bit Ultimate

Niks veranderd in de afgelopen dagen, na het onderhoud van vanmiddag was het er ineens...

-ninja edit-

Draai de 12.2 beta driver van AMD.

[ Voor 7% gewijzigd door NoFearCreations op 07-02-2012 18:31 ]

---RAWE CEEK!!!---

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lentheman1
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 14-05-2024
lentheman1 schreef op zondag 29 januari 2012 @ 14:33:
Na maandenlang gewoon BF3 te kunnen spelen (MP) heb ik ineens sinds 2 weken problemen met uitval.
Tijdens het gamen krijg ik een zwart scherm. Ik hoor m'n fans in m'n kast doorlopen maar ik kan niet switchen naar windows of ctrl-alt-deleten. Hij reageert nergens op. M'n muis werkt ook niet meer. Zelfs als ik 10 seconden m'n powerknop inhoud gebeurt er niets. Ik moet echt achter op m'n behuizing een knop indrukken om hem uit te zetten. Als ik vervolgens weer m'n pc aanzet werkt alles gewoon weer.
Nou, blijkbaar toch een hardware probleem. Gisteren ging de pc helemaal niet meer aan. Vervolgens wat met de powerknop zit te spelen en toen ging die aan...voor zo'n 3 minuten. Zat net in Windows en bam! scherm zwart. Ik vermoed dat het dus toch m'n videokaart is. Waarom, ik had m'n pc herstart en vervolgens heel snel de videokaart op disabled gezet. Vervolgens springt die dan over op een 800 bij 600 beeld (zo ongeveer). Ik ging ervan uit dat die dan wel zou werken. Maar nee, hij ging weer uit. Wat blijkt, volgens mij heb ik geen onboard videokaart op het moederbord.(GA-MA790XT-UD4P) Het enige wat ik zie is een vga aansluiting op m'n videokaart.
Sapphire Radeon 4890

Kunnen jullie dat bevestigen of heb ik het nou helemaal mis?

ben niet gek, ik ben een koekie!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• glennvho
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 13-09 20:53
Met de catalyst 12.1 drivers heb ik echt veel te veel problemen met bf3 op mijn pc. Het spel crasht om de zoveel minuten en dan zegt hij dat het beeldschermstuurprogramma niet meer reageert.

Dan maar eens de 12.2 preview drivers proberen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ItMeAedri
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 11-09 18:39
Ik wordt steeds gekickt uit servers door een of andere "... Violation (IGNORING QUERIES) #9006" of een MD5 check error. Standaard oplossing is het updaten van PunkBuster, maar dat heeft in dit geval niet gewerkt. Verder nog geprobeerd PB opnieuw te installeren, maar dit mocht ook niet baten.

Wat zou ik nog meer kunnen proberen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mavamaarten
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 20:46

Mavamaarten

Omdat het kan!

Arnlith schreef op woensdag 08 februari 2012 @ 19:50:
Ik wordt steeds gekickt uit servers door een of andere "... Violation (IGNORING QUERIES) #9006" of een MD5 check error. Standaard oplossing is het updaten van PunkBuster, maar dat heeft in dit geval niet gewerkt. Verder nog geprobeerd PB opnieuw te installeren, maar dit mocht ook niet baten.

Als een MD5 check failt wil dat zeggen dat ofwel een file van punkbuster beschadigd is, of een gamefile.
Spel opnieuw downloaden zou moeten werken denk ik :/

Ik heb zelf last van iets vreslijk irritant. Ik heb het spel perfect kunnen spelen tot enkele dagen geleden. Om de 5 minuten loopt het spel vast en zie ik gewoon een windows cursor. Alt+tab ik even zie ik dit.

Afbeeldingslocatie: http://img1.uploadscreenshot.com/images/orig/2/4001162136-orig.jpg

ELKE 5 MINUTEN! Om totaal krank van te worden :( :( :(

Android developer & dürüm-liefhebber

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bouli
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 12-09 17:55

Bouli

9000 rpm

Arnlith schreef op woensdag 08 februari 2012 @ 19:50:

*** Punkbuster.

Punkbuster deinstalleren, niet rebooten, mapje weggooien in BF3 folder, PB opnieuw installeren, punkbuster updaten en rebooten.

1- Uninstalling PB (Control Panel -> Programs & Features)
2- Removing the 'pb' folder from within my BF3 game folder
3- Reinstalling the PB service (pbsvc.exe - this will install pnkbstra.exe and pnkbstrb.exe) and manually updating PB (pbsetup.exe).
4- Reboot

[ Voor 18% gewijzigd door Bouli op 10-02-2012 16:50 ]

K20A daily :-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

> KNIP <
Ik heb het zelf opgelost gekregen.

[ Voor 95% gewijzigd door Verwijderd op 11-02-2012 14:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• megadoom
:/ gaat mn spel weer buggen en sluit ie weer af.. (zie nu dat ik idle al 3.3gb van 8 gb gebruik :O)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dibbuz
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 23:15
Sinds het begin van het uitkomen van BF3 had ik problemen met crashes.
Hier gelezen over de volgende oplossing:
volgens ea wanker moet ik 't volgende doen voor de onverklaarbare bf3.exe crashes / freezes

Dheeraj: 2-Write the following: bcdedit /set increaseuserva 2500 and the restart de PC.
Dheeraj:
Dheeraj: 3-If you didn't like it you can allways undo changes by opening cmd as Admin and write the following:
Dheeraj: bcdedit /deletevalue increaseuserv and restart again the system.
Dheeraj: it will surely works for the problem you are facing...
Dat was echt maanden geleden, na vele updates dacht ik: probeer het eens er weer af te halen.
1e game: bam! crash na 1.5 minuut.

Ik heb nog steeds geen flauw idee wat dit dus doet en wat het getal 2500 voor moet stellen, kan je ook andere getallen ervan maken en wat zijn de gevolgen voor de verbinding.
Ik merk wel vaak dat mijn hitreg van geen kant klopt, kan het hiermee te maken hebben?

Waar vui zit, zit geen glans!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ApC_IcE

ApC_IcE

Dibbuz schreef op zondag 12 februari 2012 @ 21:24:
Sinds het begin van het uitkomen van BF3 had ik problemen met crashes.
Hier gelezen over de volgende oplossing:

[...]

Dat was echt maanden geleden, na vele updates dacht ik: probeer het eens er weer af te halen.
1e game: bam! crash na 1.5 minuut.

Ik heb nog steeds geen flauw idee wat dit dus doet en wat het getal 2500 voor moet stellen, kan je ook andere getallen ervan maken en wat zijn de gevolgen voor de verbinding.
Ik merk wel vaak dat mijn hitreg van geen kant klopt, kan het hiermee te maken hebben?
Dat over je hitreg: je hebt ingame bij options (esc en dan waar ook je keybindings staan)
ook ergens een optie bij ingame settings met een verbindings slider.
daar kan je even mee spelen. bij mij lostte dat het probleem op
Afbeeldingslocatie: http://parrit.chravtacque.nl/data/bf3.png
alleen dan bij gameplay

[ Voor 4% gewijzigd door ApC_IcE op 13-02-2012 06:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jasiccama
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 10-06 20:27
Bij mij ook nog steeds crashes en freezes van BF3!

In CF kan ik het spel al helemaal niet spelen, zonder CF dus even en dan een freeze/crash.
Heb de laatste ATI drivers al wel geinstalleerd.

Weet in ieder geval dat mijn pc/videokaarten etc niet te warm worden.
Videokaarten zijn overgeklokt, alleen de shaders zijn unlocked naar de HD6970.
Heb ook eventuele fixes uitgevoerd, die in dit topic staan.

Weet iemand of het zin heeft om het geheugen op te waarderen naar bijv. 8GB?
Ik werk wel met 32-bit W7 namelijk.

Spec:
Asus Sabertooth P67
I5 2500K
2 x Sapphier HD6950 2GB
4 GB Corsair Dominator GT
Cooler Master Silent Pro Gold 800W

Corsair 4000D | MSI Z270 Gaming Pro Carbon | I7 7700K | Corsair H110i | Corsair Vengeance RGB Pro 32 GB 3200MHz | MSI RTX 3060ti 8 GB | 2 x Samsung 980 500GB | 6 x Corsair ML120 fans | Corsair RM750

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Help!!!!
  • Registratie: Juli 1999
  • Niet online

Help!!!!

Mr Majestic

^
Nee, heeft geen zin want je hebt 32 bits OS. (Dat kan maar iets van 3.5gb adresseren.)

Verder heb ik vergelijkbare set en die loopt momenteel als een zonnetje. (Klopt af :P )

Wel heb ik een tijdje terug de PC opnieuw geinstalleerd en dat heeft mijn issues opgelost.
Was sowieso redelijk oude W7 installatie en waarschijnlijk had het iets te maken dat ik ook de Alpha en Beta van BF3 / Origin geinstalleerd heb gehad en dat dit voor conflicten zorgde.

Verder is mijn set qua hardware stabiel. Mijn OC's/ hardware heb ik getest met o.a. LinX, Furmark, combinatie hiervan en memtest86. Dus bij mij weet ik dat evt. issues niet snel aan de hardware ligt.)

[ Voor 96% gewijzigd door Help!!!! op 13-02-2012 13:48 ]

PC Specs
Asus ROG Strix B650E-E | AMD 7700X | G-Skill 32GB DDR5 6000C30 M-die | 4090 FE | LG 38GN950-B 3840*1600p 160Hz | Corsair RM1000x Shift | WD Black SN850X 1TB M.2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

jasiccama schreef op maandag 13 februari 2012 @ 13:23:
Bij mij ook nog steeds crashes en freezes van BF3!

In CF kan ik het spel al helemaal niet spelen, zonder CF dus even en dan een freeze/crash.
Heb de laatste ATI drivers al wel geinstalleerd.

Weet in ieder geval dat mijn pc/videokaarten etc niet te warm worden.
Videokaarten zijn overgeklokt, alleen de shaders zijn unlocked naar de HD6970.
Heb ook eventuele fixes uitgevoerd, die in dit topic staan.

Weet iemand of het zin heeft om het geheugen op te waarderen naar bijv. 8GB?
Ik werk wel met 32-bit W7 namelijk.

Spec:
Asus Sabertooth P67
I5 2500K
2 x Sapphier HD6950 2GB
4 GB Corsair Dominator GT
Cooler Master Silent Pro Gold 800W
En daar gaat het waarschijnlijk mee mis,BF3 heeft wel eens vaker moeite met kaarten die OC't zijn,instabiliteit ect is dan het gevolg.probeer ze eerst maar eens uit op de standaard settings eb kijk dan of het stabiel blijft draaien.

8 gb geheugen is wel handing met bf3,geheugen gebruik gaat namelijk vaak bover de 4gb,maar ik zie dat je 32 bit win7 hebt,het heeft alleen zin om 8gb erin te zetten als je overschakeld naar 64bit win7

En had bf3 ook geen moeite,met juist de 32bit versie van Win7?

[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 13-02-2012 14:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jasiccama
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 10-06 20:27
Verwijderd schreef op maandag 13 februari 2012 @ 14:22:
[...]

En daar gaat het waarschijnlijk mee mis,BF3 heeft wel eens vaker moeite met kaarten die OC't zijn,instabiliteit ect is dan het gevolg.probeer ze eerst maar eens uit op de standaard settings eb kijk dan of het stabiel blijft draaien.

8 gb geheugen is wel handing met bf3,geheugen gebruik gaat namelijk vaak bover de 4gb,maar ik zie dat je 32 bit win7 hebt,het heeft alleen zin om 8gb erin te zetten als je overschakeld naar 64bit win7

En had bf3 ook geen moeite,met juist de 32bit versie van Win7?
Wist niet dat BF3 moeite had met 32bit versie van W7, vast overheen gelezen.

Zal eens kijken wat BF3 doet als de beide kaarten 'factory defaults' draaien, heb alleen het idee dat het daar niet aan ligt.
Heb namelijk alleen de shaders unlocked en verder alles op stock.
Er zijn meer mensen die dit gedaan hebben en daar loopt BF3 wel goed, zelfs in CF.

Misschien dat een clean install help, zoals 'Help!!!!!' aangeeft.
Heeft bij hem geholpen :)

Alleen jammer, dat daar weer zoveel tijd in gaat zitten...
Pak misschien dan maar even een andere HDD of SSD en installeer daar Win7 op en BF3.
Mocht het probleem dan niet verholpen zijn dan gebruik ik mijn huidige SSD maar weer.
Dan is een clean install ook uitgesloten.,

Corsair 4000D | MSI Z270 Gaming Pro Carbon | I7 7700K | Corsair H110i | Corsair Vengeance RGB Pro 32 GB 3200MHz | MSI RTX 3060ti 8 GB | 2 x Samsung 980 500GB | 6 x Corsair ML120 fans | Corsair RM750

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• megadoom
volgensmij is het echt het geheugen, computer met 4gb loopt constant vol, en 8 ook heel af en toe.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dibbuz
@ApC, heb ik zeker al geprobeerd, hielp geen fluit helaas.
Maar ik vraag me nou nog steeds af wat die commandline nou doet en waarom ik zonder dat in te stellen crashes heb.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• .kernel.
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 06-07 21:28
Ik kon niet pingen naar battlelog.battlefield.com op 2 pc's. Een grappige EA chat tot gevolg... :)

You are now ready to chat with Manik.
you:
hey manik
you:
i cannot seem to ping battlelog.battlefield.com
you:
rebooted modem, cleared temp internet files checked hosts file
you:
tested chrome and firefox
Manik:
Thanks for contacting EA Help! My name is Manik how may I help you?
you:
i cannot connect to battlelog
you:
i can't ping it
you:
i cleared temp internet files, rebooted modem
you:
checked hosts file
you:
i simply cannot ping it in a dos box
Manik:
May I know your issue
Manik:
?
you:
i cannot connect to battlelog
you:
can't u read?
Manik:
May I know the exact error message?
you:
it does not open in either firefox or google chrome, 404 error and cannot ping battlelog.battlefield.com or 31.222.133.87
Manik:
May I know that since when are you facing the same issue?
you:
it does not open on another pc
you:
since a minute or 15
Manik:
Okay well that seems a technical issue, I would request you to please wait for a couple of hours and then try again.
you:
wow that helped me A LOT
you:
thanks
Manik:
Your welcome
Manik:
Is there anything else I may assist you with today?
you:
give me a million dollars cash?
Manik:
EA values its customers. Please accept this 15% Origin discount (N7ONC-EAPAL-MX2JP) code for your next purchase on Origin store on any already released game (except pre-orders and new releases).
Manik:
The code can be redeemed at: http://store.origin.com and is valid for 30 days from the date of issue.
Manik:
I would have definitely given you if I would have them.
Manik:
Is there anything else I may assist you with today?
Manik:
Thank you for contacting Origin and chatting with me. I do appreciate your time and have a great day!
Manik:
Goodbye
The chat session has ended. Please contact us again if you need further help.

-----------OBVIOUS ROBOT---------------------------

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• millman
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 05-09 00:12

millman

6708Mhz @ -185c

Wat een conversatie?! 8)7 Dat kan toch niet anders dan een bot zijn? Fully automated conversation? Te bizar, ze zijn wel lekker bezig bij EA zeg...

'Heb ik eindelijk mn kamer opgeruimd, is de wereld een puinhoop'

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ApC_IcE

ApC_IcE

haha, tja dat is wel vaker zo.
een paar standaard vragen en dan pas komt er iemand kijken. bij de 'chat'

Ik vind hem wel hylarisch. moet je maar eens een gesprek aan gaan over iets wat niet met battlefield te maken heeft. als ze dan opeens echt reageren dan kan je over je probleem beginnen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mdouble
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 14-09 07:52
Gisteravond nog probleemloos gespeeld, zoals de afgelopen maanden, komt er vanochtend een update van 140 mb, wordt ik er na 5 min. spelen continue uitgegooid, met een vage PB melding, ik die dus ook bijwerken maar helaas, ook dat helpt niet. Overigens vlak voordat ik eruit gegooid wordt verschijnt er een heel raar scherm, heb wel de laatste foulmelding kunnen loggen:

Game disconnected: you were kicked by PunkBuster. Stated reason: PunkBuster kicked player 'Baco2' (for 0 minutes) ... RESTRICTION: Corrupted File/Memory [98080696]

Er is inmiddels wel een link met een mogelijke oplossing:

http://forums.electronica...bstrk-sys-98080696-a.html

Alle PB software verwijderen en opnieuw installeren .... ben beniewd ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Perkouw
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 17:22

Perkouw

Moderator General Chat
En nu ook op de frontpage :)
nieuws: Battlefield 3 onspeelbaar door Punkbuster-probleem

Zelf heb ik alleen nog maar last van de ''something went wrong'' error waar je niet zoveel aan hebt. Heel random word je dan ineens uit de game gegooid waarna je die error te zien krijgt. Even op reconnect drukken en je kan weer verder gamen, wel erg vervelend maar goed zo zijn er wel meer dingen met Battlefield 3....

edit: en toen had ook ik het probleem, hij is fijn.... :|

[ Voor 50% gewijzigd door Perkouw op 14-02-2012 14:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaniëlWW2
  • Registratie: November 2009
  • Niet online
.kernel. schreef op dinsdag 14 februari 2012 @ 02:14:

-----------OBVIOUS ROBOT---------------------------
Jammer dat die bot je geen miljoen heeft gegeven. :P

Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• J.S. Bach
  • Registratie: September 2008
  • Niet online

J.S. Bach

Geen dag zonder Bach

Geheheheh, wat jammer nou als ie ja had gezegd, had je EA kunnen aanschrijven!! En zeggen dat je een miljoen krijg 8)7

Johann Sebastian Bach

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• megadoom
dus als je een probleem meld, je bent klaar. vragen ze of je nog andere problemen hebt, zeg dan: ik heb wat nodig. en klaar is kees :D fully automated 15% korting.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MeagaShira
  • Laatst online: 03-09 10:08

MeagaShira

MeagaShira_NL

Hebben meer mensen het probleem dat Origin helemaal niet update. Hij blijft hangen op 0% of hij springt meteen naar installatie voltooid terwijl dat helemaal niet zo is...?

....Research your own experience; absorb what is useful, reject what is useless and add what is essentially your own....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rickyy
  • Laatst online: 10-02 11:10
Ik kom geen servers meer in sinds ik mn PB heb geupdate... Als ik join dan staat er joining game, daarna komt Origin en dat battlefield icoontje in de balk en dat gaat na 5 tellen weer weg zonder een foutmelding oid...

Het is ook elke keer wat anders. Wordt er echt ziek van.

Core i5 4670k, 8gb, MSI GTX460 HAWK TA

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik heb al weer een tijd "Game disconnected : Something went wrong"
Het spel start op ik geef aan resum game, dan gaat die laden en dan crashes, spel weg en de hiervoor genoemde melding gehad,

uiteraard, virusscanner uit, clean boot, temp dir geschoond.
1 maand geleden hielp een reinstall, maar nu ook niet,

waarom kan ik het spel niet volledig offline spelen, ik verlang terug naar steam, daar doet Call of Duty Black ops het lekker.

Voor mij geen spel met origin meer, wat 8)7 8)7 8)7 8)7 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dibbuz
Af en toe word ik terug gegooid naar de desktop en zit Windows 7 te ouwehoeren over kleurbeheer, of ik de kleuren wil behouden of aanpassen. Ik kan dan wel weer terug in de game maar het is mega irritant en het gebeurt uiteraard precies in het heetst van de strijd.

Ik heb me suf gezocht tussen de instellingen van kleuren en beeldscherm maar nergens de optie om dat uit te zetten. Er staat dan wel bij dat Windows het niet nog een keer moet vragen maar dat ding is denk ik dement want ik heb het al tig keer aangevinkt maar het helpt geen zier.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

dat komt simpelweg omdat je een vga hebt met 1024mb ram of minder,bf3 vreet vga geheugen,sowieso is het dan dus beter om aero op basic te zetten met bf3

het systeem heeft dan simpelweg te weinig vga geheugen om areo goed te laten werken...

ik heb dat ook met mijn 570 als ik teveel switch tussen bf3 en desktop

[ Voor 14% gewijzigd door Verwijderd op 14-02-2012 23:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dibbuz
Aha, ik wist niet dat het aan de graka lag, dacht meer aan Windows.
Aero gaan we uitzetten, helpt het ook als ik mijn 2e scherm uitzet tijdens het gamen of maakt dat niet zoveel uit?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Djmaddox
  • Laatst online: 16-02 21:02

Djmaddox

Stock speed? wat is dat?

Zojuist gratis Command & Conquer 4: Tiberian Twilight gekregen als compensatie voor wat problemen. Dat is nou leuke service! :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• timpie81
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 02-04 21:09
Als je zoekt naar een oplossing om de levels sneller te laden dan is een SSD een goede oplossing.

Speel veel op mijn laptop waar een trage HDD schijf in zat en 4 gig geheugen en moest soms minuten wachten, mensen hadden de eerste 2 vlaggen al te pakken. Nu een SSD er in gedaan (sata2) duurt nog 5 seconde om een level te laden. Van paar minuten naar paar seconde! Even snel als op mijn pc waar een vertex 3 in zit.
Ook geheugen omhoog gegooid naar 8 gig 1333mhz je zult geen hogere frames zien maar als je bijv alt tab drukt om je stats te bekijken na potjes lukt dat niet goed met 4 gig, gaat veel te traag, dat loopt nu allemaal soepel. Volgens mij houdt BF3 wel van wat meer geheugen.

Voor een relatief goedkope laptop met i5, 6730 en nu dan 8 gig en SSD kan ik het spel prima spelen. Alleen loopt die nu ineens regelmatig vast. Zal de Realtek kaart uitzetten maar het is toch vreemd dat op mijn normale pc ik nog nooit een vastloper heb gehad (alles OC) en op mijn laptop waar alles standaard is paar keer per dag. Lekker voor de dc´s:)
Heel gevoelig dus voor instellingen en hardware configuraties. Als iemand nog een advies heeft behalve de realtek kaart hoor ik het graag. Hij heeft weken met realtek kaart enabled gewerkt zonder een vastloper.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ApC_IcE

ApC_IcE

Verwijderd schreef op dinsdag 14 februari 2012 @ 23:29:
dat komt simpelweg omdat je een vga hebt met 1024mb ram of minder,bf3 vreet vga geheugen,sowieso is het dan dus beter om aero op basic te zetten met bf3

het systeem heeft dan simpelweg te weinig vga geheugen om areo goed te laten werken...

ik heb dat ook met mijn 570 als ik teveel switch tussen bf3 en desktop
neehoor, ik heb het met een 4GB 6990 ook, heel irritant. hij vraagt et 1 keer en dan klik ik het weg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Help!!!!
  • Niet online

Help!!!!

Mr Majestic

ApC_IcE schreef op woensdag 15 februari 2012 @ 12:53:
[...]

neehoor, ik heb het met een 4GB 6990 ook, heel irritant. hij vraagt et 1 keer en dan klik ik het weg.
Hier hetzelfde met 2* 6950 2GB.

PC Specs
Asus ROG Strix B650E-E | AMD 7700X | G-Skill 32GB DDR5 6000C30 M-die | 4090 FE | LG 38GN950-B 3840*1600p 160Hz | Corsair RM1000x Shift | WD Black SN850X 1TB M.2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mavamaarten
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 20:46

Mavamaarten

Omdat het kan!

Ik wordt er fucking gestoord van :(
Pre-GPU-Overclock, Pre-patch van eergisteren: Spel loopt vast elke 10 minuten. Redelijk vaak freezes van 3 - 4 seconden of langer, altijd op van die kutmomenten (in een jet, chopper of wanneer je net iemand ziet enzo).
Na-GPU-Overclock, Pre-Patch: Spel werd veel stabieler, amper nog freezes en veel meer FPS. Niks artifacts, temperatuur netjes onder de 50°C ingame.

Toen kwam de patch. Opeens waren er artifacts (flitsende driehoeken in beeld, soms een blokjespatroon) maar niet heel erg. Memory clock wat naar beneden en het was opgelost... Maar toen kwamen die kut freezes weer.

Iemand een oplossing hiervoor? Na het overclocken had ik er compleet geen last meer van, tot de laatste update.

Oh, misschien leuk om te weten, ik heb een GTX 260 Core 216. Draait perfect op Low - High combinatie (low textures want weinig geheugen, de rest kan perfect op high en medium) op 1920x1080, Stabiel 40 - 50 FPS. Resolutie extreem verlagen geeft meer FPS maar maakt het spel echt niet stabieler (alleen lelijker) Dezelfde problemen blijven gewoon.

Android developer & dürüm-liefhebber

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rickyy
  • Laatst online: 10-02 11:10
Djmaddox schreef op dinsdag 14 februari 2012 @ 23:58:
Zojuist gratis Command & Conquer 4: Tiberian Twilight gekregen als compensatie voor wat problemen. Dat is nou leuke service! :D
Wat voor problemen ondervond je dan? Ik heb al maanden problemen maar krijg niks. Ik heb er al vaak melding van gemaakt.

Core i5 4670k, 8gb, MSI GTX460 HAWK TA

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Help!!!!
  • Niet online

Help!!!!

Mr Majestic

Mavamaarten schreef op woensdag 15 februari 2012 @ 18:34:
Ik wordt er fucking gestoord van :(
Pre-GPU-Overclock, Pre-patch van eergisteren: Spel loopt vast elke 10 minuten. Redelijk vaak freezes van 3 - 4 seconden of langer, altijd op van die kutmomenten (in een jet, chopper of wanneer je net iemand ziet enzo).
Na-GPU-Overclock, Pre-Patch: Spel werd veel stabieler, amper nog freezes en veel meer FPS. Niks artifacts, temperatuur netjes onder de 50°C ingame.

Toen kwam de patch. Opeens waren er artifacts (flitsende driehoeken in beeld, soms een blokjespatroon) maar niet heel erg. Memory clock wat naar beneden en het was opgelost... Maar toen kwamen die kut freezes weer.

Iemand een oplossing hiervoor? Na het overclocken had ik er compleet geen last meer van, tot de laatste update.

Oh, misschien leuk om te weten, ik heb een GTX 260 Core 216. Draait perfect op Low - High combinatie (low textures want weinig geheugen, de rest kan perfect op high en medium) op 1920x1080, Stabiel 40 - 50 FPS. Resolutie extreem verlagen geeft meer FPS maar maakt het spel echt niet stabieler (alleen lelijker) Dezelfde problemen blijven gewoon.
Ik zou eerst het systeem eens goed stresstesten met Furmark & Prime95/LinX & memtests86 en dan verder kijken.

PC Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Djmaddox
  • Laatst online: 16-02 21:02

Djmaddox

Stock speed? wat is dat?

Djmaddox schreef op dinsdag 14 februari 2012 @ 23:58:
Update, had blijkbaar niet alleen C&C gekregen. Ik had ook nog Need for Speed Hot Pursuit en nog wat Amazon Pre-Order Dog tags die niet meer te halen zijn.

• jcj1982
  • Registratie: December 2011
  • Laatst online: 20-06 17:02
Hallo mede Tweakers,

Ik heb veel posts mogen lezen en hier veel van kunnen leren, nu zal ik iets met jullie delen.

Veel mensen klagen over BF3 en een crash naar desktop! Hier had ik dus ook last van en heb de afgelopen 5 geprobeerd dit op te lossen en dit is nu ook gelukt.

Ik heb echt van alles geprobeerd:

- Bios terug gezet naar stock
- Gpu terug naar stock
- Gpu lager klokken
- Cpu naar stock
- Alleen de voltage iets hoger gezet
- Nieuwe BF3 installatie
- Nieuwe Windows installatie
- Andere videokaart
- Realtek drivers update
- Onboard audi uitgeschakeld

Een paar dingen die mij opvielen waren als volgt:

- Mijn beeld bleef eerst even hangen 5 sec vervolgens hij naar desktop ging
- Soms bleef het geluid hangen

Wat ik dan moest doen was Ctrl-Alt-Del en dan geforceerd BF3 afsluiten, dan kon ik het spel weer opstarten. Dan kon ik soms 30 min spelen maar vaak klapte hij er al meteen weer uit. Na een reboot kon ik weer even gamen.

Tijden het crashen viel mij ook iets op:

- Ik had MSI ab mee draaien en wat ik heel vreemd vond op het moment van crashen viel mijn voltage van de gpu ook naar beneden. Dit kan ik nu nog steeds niet verklaren!

De oplossing voor mij:

Ik had op internet gelezen en ook op youtube YouTube: Battlefield 3 - Crash Fix (realtek audio) gezien dat de onboard realtek niet goed met BF3 kan samen werken en dat een andere soundkaart de oplossing zou moeten zijn.

Nu heb ik de Sweex usb soundkaart gekocht voor €9.99,- bij Alternate en wat denk je GEEN VASTLOPERS MEER :D

Ik hoop dat dit iets bij kan dragen! Ik ben blij dat andere mensen dit soort dingen ook schrijven zo kunnen we samen problemen oplossen.

Met vriendelijk Groet,

Jos

• StevenzeN
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 15:47
Yeuuuuuy!!!!!1!1one!1!einzwei!1!!

En toen dacht je, HIJ DOET HET EINDELIJK WEER, laat ik gelijk een heel verhaal posten ipv te spelen?! ;)

• pafdaddy
  • Registratie: April 2008
  • Niet online
StevenzeN schreef op donderdag 16 februari 2012 @ 01:17:
Yeuuuuuy!!!!!1!1one!1!einzwei!1!!

En toen dacht je, HIJ DOET HET EINDELIJK WEER, laat ik gelijk een heel verhaal posten ipv te spelen?! ;)
... en een nieuwe topic openen terwijl er al een topic voor dit soort zaken is? |:(

[ Voor 9% gewijzigd door pafdaddy op 16-02-2012 06:29 ]

Dit bericht kan oorzaak of gevolg zijn van misverstanden.

• JJ Le Funk
  • Niet online

JJ Le Funk

:twk

tnx for sharing TS ;)

d:)b

Verwijderd

Is een driver update van je realtek geen oplossing? Want bijna elk plankje wordt namelijk met een realtek geluidskaart geleverd. En daarnaast een Sweex USB soundcard van 9,99 beloofd ook niet veel :+

• Amok
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 22:34
Ik heb een Realtek ALC892 die qua software netjes up to date is.
En ik heb nog nooit vastlopers gehad in BF3.

• jcj1982
  • Registratie: December 2011
  • Laatst online: 20-06 17:02
Beetje jammer die reacties, ik dacht goed te doen om andere mensen te helpen!!!!

• MaTr1x
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 13-09 15:13
jasiccama schreef op maandag 13 februari 2012 @ 14:47:
[...]

Wist niet dat BF3 moeite had met 32bit versie van W7, vast overheen gelezen.
Yup zie mijn bericht over problemen met BF3 op PC van een vriend van me:

MaTr1x in "[Multi] Battlefield 3 - Problemen Topic"
MaTr1x schreef op dinsdag 10 januari 2012 @ 22:58:

Het probleem is opgelost door Windows 7 Ultimate SP1 64-bit te installeren. Ik heb het nog getest met een schone install van zijn Windows 7 Home Premium SP1 32-bit op een andere schijf en ik wist exact dezelfde problemen te produceren. Geen rare dingen gewoon een schone install + drivers + Origin + BF3. Alles patched inclusief Punkbuster.

Exact dezelfde installatie maar dan met die Windows 7 Ultimate SP1 64-bit en de game draait nu flawless. Echt schiet mij maar lek...

π MW finishers

• ApC_IcE

ApC_IcE

jcj1982 schreef op donderdag 16 februari 2012 @ 12:32:
Beetje jammer die reacties, ik dacht goed te doen om andere mensen te helpen!!!!
Ik heb er zelf geen baat bij maar ik ben het met je eens.
De reacties hier zijn om te huilen!
Je deelt tenminste wat jouw oplossing is ;)

Laat de rest maar zelf in hun sop gaarkoken.

• megadoom
hoe moet je nou op een bot wachten met live speak?? trouwens, ik ga attempten dat framedrop probleem te achterhalen met hun ;). (en kijken of het ook echt een bot is ;) )

edit: wat goed engels : Are you able to play before??? moet zijn: have you been able to play this game before?

[ Voor 25% gewijzigd door megadoom op 16-02-2012 17:29 ]

• Help!!!!
  • Niet online

Help!!!!

Mr Majestic

ApC_IcE schreef op donderdag 16 februari 2012 @ 17:12:
[...]

Ik heb er zelf geen baat bij maar ik ben het met je eens.
De reacties hier zijn om te huilen!
Je deelt tenminste wat jouw oplossing is ;)

Laat de rest maar zelf in hun sop gaarkoken.
+1

PC Specs

• megadoom
alle temp files deleten, goed idee??

• megadoom
hmm sorry double post. maar hier is die chat :/ levert niks op:

You are now ready to chat with Rohit.
you: hello
Rohit: Thanks for contacting EA Help! My name is Rohit how may I help you?
Rohit: Hello
you: well, i notice after a while ingame, my game starts to freeze up
you: where could this problem be?
Rohit: Which game ???
you: oh sorry, in battlefield 3
Rohit: okay
Rohit: Are you able to play before???
you: yes, ive always been able to play
you: just after a while ingame it starts to freeze up, longer and longer. till the game crashes, and reset the computer
you: manually resart that is
you: restart*
Rohit: Please follow the steps:
Rohit: 1. Double click on "My Computer"
Rohit: 2. Double click on the C: drive
Rohit: 3. Double click on the "Windows" folder.
Rohit: 4. Double click on the "Temp" folder.
Rohit: 5. Hold the "CTRL" key and tap the "A" key to select all.
Rohit: 6. Tap the "Delete" key on your keyboard and accept the "Are you sure you want to delete these files" prompt.
Rohit:
you: but that'll only help it once right? till it gets full again?
you: could it be a problem not having enough ram?
Rohit: yes
Rohit: Yes it might be one of the issue
Rohit: How much RAM do you have??
you: 4 gb
Rohit: okay RAM seems to be fine
Rohit: Please follow the above steps.
you: ok done that
you: actually, forgot to say. i do notice when im out of the game i use about 1.7 gb on the ram already
you: 1.7-2.5
Rohit: okay also follow these steps:
Rohit: 1. Hold down the Ctrl, Alt, and Delete keys at the same time
Rohit: 2. Click the "Processes" tab.
Rohit: 3. Click on the gray bar in the middle column that says User Name to sort by user name.
Rohit: 4. Do NOT select anything for SYSTEM, LOCAL SERVICE, or NETWORK SERVICE.
Rohit: 5. Click on anything besides EXPLORER and TASKMGR for this User Name or other user names.
Rohit: 6. Click on END PROCESS
Rohit: 7. Repeat these steps until only explorer.exe and taskmgr.exe are open for this user profile.
Rohit:
you: tried that before
Rohit: Please do it right now and then try to connect
you: connect to?
Rohit: Please then start the game and let me know if it still crashes
you: ok
you: oh by the way, i just hit another thing. my antivirus (AVG) displays this threat: C:\WINDOWS\SYSNATIVE\PNKBSTRB.EXE
you: ill ignore it for now
Rohit: ye s
Rohit: yes*
you: ok, i still get terrible framedrops.. and it almost crashed
you: specially on higher detai
Rohit: Please also follow these steps:
Rohit: 1. Click on Start 2. Click on Control Panel 3. Click on the "View By" option and select the Icon view (large or small options give the same information) 4. Select User Accounts (it should open into the account of the user who is currently logged in) 5. Click on the bottom-most option, which will be "Change User Account Control Settings" 6. Adjust the slider to the bottom-most option 7. Accept the changes 8. Restart the computer
you: but i dont need it to notify me anything?
Rohit: Sorry but I am not able to understand your last message
you: if i change that, it only tells me that it wont notify me if i make changes. how would that help?
Rohit: By high resolution also sometime game crashes
you: well, the framedrops build up faster
Rohit: Are we still connected ???
you: yes
Rohit: I would suggest that you first try clearing your browser cache. For this please follow the steps listed at the below given link – http://help.ea.com/article/clearing-your-browsers-cache http://help.ea.com/article/clearing-your-browsers-cache
you: ok, done that
Rohit: now please try to play if the performance increases
Rohit: Are we still connected ??
you: yes we are
you: hmm just tested
Rohit: oaky
Rohit: Is there anything else I may assist you with today?
you: worked a little better, but in the end i still got framedrops building up
Rohit: Please repair your game through origin
you: actually i did this before....
Rohit: Please do it once again
you: repairing the game.. not that nice at 400kb/s
you: but it happened before i repaired it
you: aswell
Rohit: Please do it it will also increase the performance of your game
Rohit: Please do it if it still not work feel free to contact us again
you: ok
Rohit: If you need help with anything else, please feel free to contact us anytime!
Rohit: thankyou
Rohit: good Bye and take care.
you: cookie for the hard job
Rohit: thankyou
The chat session has disconnected. If you still need assistance, please try again.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gamebuster
  • Laatst online: 01-08 10:05
Origin down? "Het netwerk van origin kan niet worden bereikt" bij inloggen.

Verse windows installatie. Firewall uit. Internet + Steam werkt wel gewoon.

Let op: Mijn post bevat meningen, aannames of onwaarheden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• megadoom
yup origin is down bij alle origin spellen :')

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RangedNeedles
  • Registratie: Juli 2009
  • Niet online
Indeed --'

Hoe geraak ik nu binnen in 'n server van BF3?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gamebuster
  • Laatst online: 01-08 10:05
Ah, nu ben ik wel ingelogd, maar heb ik geen games.

edit: Leeft weer.

Ik ben benieuwd of ik nu eindelijk ook eens BF3 kan doen zonder freezes.

[ Voor 48% gewijzigd door Gamebuster op 18-02-2012 21:21 ]

Let op: Mijn post bevat meningen, aannames of onwaarheden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RangedNeedles
  • Registratie: Juli 2009
  • Niet online
Als het wat lang duurt om 'n potje te beginnen: http://www.ghacks.net/201...3-without-origin-do-this/

Of gewoon surfen naar: http://battlelog.battlefield.com/bf3/gate/

Je spel start onmiddellijk op :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mdouble
Komt er nou nog een oplossing voor die PB problemen ? kan nog steeds nergens joinen, behalve op de GoT servers maar die zijn leeg, zie wel dit op de BF3 site

"For players who were getting kicked yesterday due to corrupt file/memory, this issue was solved yesterday evening and was because of a version mismatch between the updated client and Punkbuster"

Hoezo, solved ? 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tobitronics
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 12-09 20:59
mdouble schreef op zaterdag 18 februari 2012 @ 22:05:
Komt er nou nog een oplossing voor die PB problemen ? kan nog steeds nergens joinen, behalve op de GoT servers maar die zijn leeg, zie wel dit op de BF3 site

"For players who were getting kicked yesterday due to corrupt file/memory, this issue was solved yesterday evening and was because of a version mismatch between the updated client and Punkbuster"

Hoezo, solved ? 8)7
PBupdate.exe al eens geprobeerd?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mdouble
Yep, meerdere malen, blijft komen met de melding no update needed, all versions are up to date ....

PB versie 3.4:

client version: (v2.288 | A1386 ) Server version ( v1.839 | A 1386 | C2.288

Kan iemand aangeven wat zijn versie is en géén BF3 / PB problemen heeft ? Overigens kan ik wel joinen op de GoT servers, maar die zijn nu erg leeg ... daar hebben ze e.e.a. aangepast waardoor ik daar geen problemen heb.

[ Voor 62% gewijzigd door mdouble op 18-02-2012 22:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ion
  • Registratie: Augustus 2011
  • Niet online

ion

mdouble schreef op zaterdag 18 februari 2012 @ 22:33:
Yep, meerdere malen, blijft komen met de melding no update needed, all versions are up to date ....

PB versie 3.4:

client version: (v2.288 | A1386 ) Server version ( v1.839 | A 1386 | C2.288

Kan iemand aangeven wat zijn versie is en géén BF3 / PB problemen heeft ? Overigens kan ik wel joinen op de GoT servers, maar die zijn nu erg leeg ... daar hebben ze e.e.a. aangepast waardoor ik daar geen problemen heb.
Heb het zelfde probleem, nadat ik bf3 opnieuw had geinstalleerd, want mijn windows was beschadigd dus alles opnieuw geinstalleerd. Dus alles gewoon geupdate, pb ook en nu krijg bij elke server kickt door punkbuster 0 min

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mdouble
Krijg nog steeds de melding:
Game disconnected: you were kicked by PunkBuster. Stated reason: PunkBuster kicked player 'Baco2' (for 0 minutes) ... RESTRICTION:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hey tweakers,

ik heb hier een probleem, ik heb gisteren bf3 gekocht in de winkel, daarna ginstalleerd en de 4gb update gedownloaded. Toen ik vanochtend voor het eerst bf3 ging spelen begon ik met campain ik kreeg gelijk een freeze (het beeld werd zwart en het geluid wat het laatst te horen was werd meerdere malen afgespeeld) ik kon verder niets doen en dus maar weer een reboot.

Ik heb al vele dingen uitgeprobeerd (processor, mem en gfx kaart al getest) maar niets te vinden. Ook heb ik gehoord van de realtek geluidschip, ook die heb ik tijdelijk uitgeschakeld en met een usb headset gegamed, weer een freeze. Ook heb ik de nieuwste drivers van nvidia.com gehaald maar weer hielp het niets. Het rare is dat bij multiplayer de freeze na ongeveer 10-15 minuten komt en bij campain al na 2-5 minuten.

Mijn hardware:
amd fx 6100
Asrock 970extreme 3
Xfx gtx 285 black edidion
500w voeding

Gfx en cpu zijn volledig watergekoeld en blijven ook onder de 40c.

Heeft iemand een idee of oplossing? Mijn dank is groot!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• megadoom
hoeveel geheugen heb je?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zelf heb ik 4gb ddr3 1600mhz Ook heb ik een 1tb sprintpoint van samsung

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ApOE
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 25-07 10:36
Ik heb sinds de laatste update last van freeze->crash problemen.
Na een paar min spelen loopt het beeld vast (wordt 1 vage vlek) en crasht dan naar desktop.
Voor de laatste update nergens last van... ;(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 0ptimus
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 05-01 17:09
mdouble schreef op zondag 19 februari 2012 @ 22:23:
Krijg nog steeds de melding:
Game disconnected: you were kicked by PunkBuster. Stated reason: PunkBuster kicked player 'Baco2' (for 0 minutes) ... RESTRICTION:
Dan moet je punkbuster ff updaten :) dan is het zo verholpen
Pagina: 1 ... 25 ... 31 Laatste

Let op:
De lag problemen die op het moment heersen kunnen veelal opgelost worden door handmatig je punkbuster te updaten met pbsetup. Kijk hiervoor op www.evenbalance.com.