hmm dus meer mensen hebben problemen met 4 gb ram geheugen..
@elperiko85 hoe heb jij 12 gb geheugen icm i7 2600k??
@elperiko85 hoe heb jij 12 gb geheugen icm i7 2600k??
Verwijderd
dat gaat helpen,ik heb dit ook gehad,nu met 12gb geen last meer.Ik blijf er daarom ook bij dta bf3 zeker wel baat heeft bij meer dan 4gb systeem geheugenfaust2016 schreef op zaterdag 04 februari 2012 @ 07:37:
Ik heb een raar probleem hier. Ik kan zonder crashen/freezen en andere ongein spelen, maar zodra ik Alt+Tab en weer terug ga naar het spel gaat het enorm stotteren. Ik had dat mooie grafiekje via de command console aangezet en krijg daar heel veel spikes te zien.
Ik heb al geprobeerd om een user.cfg aan te maken in de BF3 map met wat 'truucjes' van andere fora, maar die helpen niet.
Iemand een oplossing, behalve niet meer Alt+Tabben?
Hardware:
Phenom II X2 @ 4.3 GHz
HD5870 @ 1050/1300
4GB RAM
Settings:
High @ 1920*1200
Heb ondertussen van een medetweaker een setje 8GB RAM overgenomen, gezien het geheugen wel redelijk vol raakt met BF3, dus wie weet helpt dat nog..
Verwijderd
[ Voor 20% gewijzigd door Bever! op 04-02-2012 14:54 ]
Verwijderd
Verwijderd
[ Voor 6% gewijzigd door EchoBrain441 op 04-02-2012 23:49 ]
[ Voor 7% gewijzigd door faust2016 op 05-02-2012 04:05 ]
Weet niet of je je computer hebt overgeklokt, maar normaal is 0x109 = Not enough or too Much memory voltage.wimpeeh schreef op zaterdag 04 februari 2012 @ 21:12:
mijn battlfield 3 crashed constant
krijg soms zelfs BSOD , het is begonnen nadat ik een creative 5.1 VX geinstalleerd heb
heb in de bios mn onboard sound disabled , heb het met de nieuwste drivers en met windows default drivers geprobeerd, maar het probleem blijft zich herhalen , als ik dan na t BSOD opstart krijg ik deze fout melding, ik snap daar zelf totaal niks van
Problem signature:
Problem Event Name: BlueScreen
OS Version: 6.1.7601.2.1.0.256.1
Locale ID: 1033
Additional information about the problem:
BCCode: 109
BCP1: A3A039D8987EE54A
BCP2: B3B7465EEAFD21DC
BCP3: FFFFF880009F5540
BCP4: 0000000000000002
OS Version: 6_1_7601
Service Pack: 1_0
Product: 256
gfx hd5750
4gb mem
amd x2 cpu
en creative 5.1vx suggesties iemand?
Post eens je specsEchoBrain441 schreef op zaterdag 04 februari 2012 @ 22:57:
sinds gisteren ook maar eens aan bf3 begonnen en moet zeggen dat het best leuk wegspeelt
heb nu alleen een probleem. de eerste paar keer dat ik t spel opstartte ging alles goed, maar sinds vandaag als ik het spel opstart duurt het laden langer (was al lang) en als ik eenmaal door het laden heen ben zie ik alleen het blauwgekleurde beeld wat normaal als achtergrond dient. ik zie geen enkele gui. kan dus ook niet op deploy drukken. met spatie kan ik wel spawnen, maar krijg ik in eerste instantie geen wapen te zien en maar iets van 5 fps. esc levert ook geen optiemenu op. klinkt dit probleem bekend? heb geprobeerd te googlen, maar door alle verschillende problemen die er met t spel zijn, kan ik door de bomen t bos niet meer zien
kheb de nieuwste videokaart drivers en heb ook al een reinstall van origin + bf3 geprobeerd
edit: als ik t niet in fullscreen draai kan ik tenminste wel weer bij de menus, maar de fps problemen blijven
ik speel met een asus k53sv-sx798v
Met vervolgens een waslijst aan netwerk/modem/router opties...Thank you for contacting Electronic Arts.
I have reviewed your email and understand your concern that you are facing trouble playing the game. I apologize for the inconvenience caused to you.
The issue you are facing looks like a connectivity issue,
Here are some general troubleshooting tips that can help you troubleshoot this issue.
[ Voor 3% gewijzigd door faust2016 op 05-02-2012 12:44 ]
LoL, wss werd je mail gefilterd op een aantal woorden waarop een autogenerated message werd gemaakt.faust2016 schreef op zondag 05 februari 2012 @ 12:43:
Jezus, wat een lachertje die customer service van EA.
Ik had mijn probleem gemaild met dat ik vast kom te zitten in de single player bij twee missies op rij. Als laatste vermeld ik nog dat ik last heb van stutter na Alt+tab (dit probleem: http://gathering.tweakers.net/forum/view_message/37619985 ), maar dat ik eigenlijk vooral mail voor het feit dat ik vast zit, krijg ik een mail terug met dit:
[...]
Met vervolgens een waslijst aan netwerk/modem/router opties...
Ik had problemen bij de SINGLE PLAYER!!
Wat heeft het vastzitten in Campaign missies nu weer met mn verbinding te maken?!
Maar goed, het is gewoon eigen schuld omdat ik die stutter nog even had vermeld (die dus ook alleen nog maar in de single player optrad), maar echt serieus word je klacht daar dus ook niet genomen..
~ Always look on the bright side of light ~ Battlelog: AdmiralSnipe
Ik vind het helemaal niet erg om een geautomatiseerd antwoord te krijgen, maar dan hoeven ze niet zo schijnheilig te doenI have reviewed your email and understand your concern that you are facing trouble playing the game. I apologize for the inconvenience caused to you.
You are now ready to chat with R....t. |
you: Game disconnected: something went wrong. for 3 month's now and i'm pissed |
R....t: Thanks for contacting EA Help! My name is R....t how may I help you? |
R....t: Have you ever played the game online? |
you: That's online after every map change |
R....t: I am giving you some steps that help me to solve your Issue. |
R....t: In order to best troubleshoot your issue, we will need additional system information. Please send us this information from a program called the DirectX Diagnostic Tool. |
R....t: To do this: |
R....t: 1. Hold down the Windows key and press R |
R....t: 2. At the Run command, type in dxdiag and select OK |
R....t: 3. Select "Save All Information" at the bottom of the program |
R....t: 4. Save the DxDiag file to your desktop. |
R....t: 5. Go ahead and copy and paste it to this chat |
you: hold on |
you: 64-bit as well? |
you: ------------------ System Information ------------------ Time of this report: 2/4/2012, 21:45:00 Machine name: NO1 Operating System: Windows 7 Home Premium 64-bit (6.1, Build 7601) Service Pack 1 (7601.win7sp1_gdr.110622-1506) Language: Dutch (Regional Setting: Dutch) System Manufacturer: Gigabyte Technology Co., Ltd. System Model: GA-MA790XT-UD4P BIOS: Award Modular BIOS v6.00PG Processor: AMD Phenom(tm) II X4 955 Processor (4 CPUs), ~3.2GHz Memory: 4096MB RAM Available OS Memory: 4094MB RAM Page File: 4509MB used, 3675MB available Windows Dir: C:\Windows DirectX Version: DirectX 11 DX Setup Parameters: Not found User DPI Setting: 96 DPI (100 percent) System DPI Setting: 96 DPI (100 percent) DWM DPI Scaling: Disabled DxDiag Version: 6.01.7601.17514 32bit Unicode ------------ DxDiag Notes ------------ Display Tab 1: No problems found. Sound Tab 1: No problems found. Sound Tab 2: No problems found. Input Tab: No problems found. -------------------- DirectX Debug Levels -------------------- Direct3D: 0/4 (retail) DirectDraw: 0/4 (retail) DirectInput: 0/5 (retail) DirectMusic: 0/5 (retail) DirectPlay: 0/9 (retail) DirectSound: 0/5 (retail) DirectShow: 0/6 (retail) --------------- Display Devices --------------- Card name: ATI Radeon HD 4800 Series Manufacturer: Advanced Micro Devices, Inc. Chip type: ATI display adapter (0x9460) DAC type: Internal DAC(400MHz) Device Key: Enum\PCI\VEN_1002&DEV_9460&SUBSYS_22821787&REV_00 Display Memory: 2807 MB Dedicated Memory: 1016 MB Shared Memory: 1790 MB Current Mode: 1920 x 1200 (32 bit) (59Hz) Monitor Name: SyncMaster T2 |
you: 64-bit |
you: ------------------ System Information ------------------ Time of this report: 2/4/2012, 21:47:09 Machine name: NO1 Operating System: Windows 7 Home Premium 64-bit (6.1, Build 7601) Service Pack 1 (7601.win7sp1_gdr.110622-1506) Language: Dutch (Regional Setting: Dutch) System Manufacturer: Gigabyte Technology Co., Ltd. System Model: GA-MA790XT-UD4P BIOS: Award Modular BIOS v6.00PG Processor: AMD Phenom(tm) II X4 955 Processor (4 CPUs), ~3.2GHz Memory: 4096MB RAM Available OS Memory: 4094MB RAM Page File: 4522MB used, 3662MB available Windows Dir: C:\Windows DirectX Version: DirectX 11 DX Setup Parameters: Not found User DPI Setting: 96 DPI (100 percent) System DPI Setting: 96 DPI (100 percent) DWM DPI Scaling: Disabled DxDiag Version: 6.01.7601.17514 64bit Unicode ------------ DxDiag Notes ------------ Display Tab 1: The file aticfx64.dll,aticfx64.dll,aticfx64.dll,aticfx32,aticfx32,aticfx32,atiumd64.dll,atidxx64.dll,atidxx64.dll,atiumdag,atidxx32,atidxx32,atiumdva,atiumd6a.cap,atitmm64.dll is not digitally signed, which means that it has not been tested by Microsoft's Windows Hardware Quality Labs (WHQL). You may be able to get a WHQL logo'd driver from the hardware manufacturer. Sound Tab 1: No problems found. Sound Tab 2: No problems found. Input Tab: No problems found. -------------------- DirectX Debug Levels -------------------- Direct3D: 0/4 (retail) DirectDraw: 0/4 (retail) DirectInput: 0/5 (retail) DirectMusic: 0/5 (retail) DirectPlay: 0/9 (retail) DirectSound: 0/5 (retail) DirectShow: 0/6 (retail) --------------- Display Devices --------------- Card name: ATI Radeon HD 4800 Series Manufacturer: Advanced M |
R....t: May I know the driver date date from this file? |
you: what file? |
R....t: I am giving you some steps please try the steps and than try to play it. |
R....t: Click on Start |
R....t: 2. Click on Control Panel |
R....t: 3. Click on the "View By" option and select the Icon view (large or small options give the same information) |
R....t: 4. Select User Accounts (it should open into the account of the user who is currently logged in) |
R....t: 5. Click on the bottom-most option, which will be "Change User Account Control Settings" |
R....t: 6. Adjust the slider to the bottom-most option |
R....t: 7. Accept the changes |
R....t: 8. Restart the computer |
R....t: |
you: it's allready on never notify ;-) |
you: that's because i hate windows UAC |
R....t: Please try the steps that I gave to you. |
you: I jus told you it's on the lowest setting......allready |
R....t: Don't worry I am giving you some Other steps please try them. |
R....t: I would suggest that you try running your system using the Windows clean boot option. |
R....t: That way you would be able to locate any program that might be interfering with the game. The instructions for clean booting your operating system can be found at the below given link: - |
R....t: How to troubleshoot a problem by performing a clean boot in Windows Vista or in Windows 7 |
R....t: |
you: do you now there's like a million messages on forums out there with "Game disconnected: something went wrong."??? |
R....t: Yes. |
you: tried clean boot before with the same result "Game disconnected: something went wrong. |
you: so where to look for de crashlog from BF3? |
you: or any other dump |
R....t: Please logout and than login from the game every time you chnage the maps. |
you: I don't change 'm the serveradmin does |
you: any server I join will end in "Game disconnected: something went wrong." |
R....t: I am giving you some steps please try the steps. |
R....t: https://help.ea.com/article/battlefield-3-punkbuster-error |
you: no you are following a script , that's not helping at all |
R....t: Go to this link and follow the steps mention in this link. |
you: did that. |
you: ok this conversation tells me EA hasn't got a clue.........thank you and goodbye |
R....t: Thank you for contacting EA. Is there anything else I can help you with today? |
R....t: If you need help with anything else, please feel free to contact us anytime! |
R....t: Bye and take care! |
[ Voor 17% gewijzigd door megadoom op 05-02-2012 18:52 ]
Die gasten willen gewoon zsm van je af.wimpeeh schreef op maandag 06 februari 2012 @ 00:44:
ik heb dat vandaag ook gedaan dat dxdiag log opsturen
vervolgens vertellen ze me dood leuk om ctrl alt del te doen terwijl origin runned..
en dan bij origin.exe , affinity en dan maar 1 CPU te gebruiken ipv 2..
[ Voor 8% gewijzigd door PJzzz op 06-02-2012 02:44 ]
Verwijderd
Inmiddels een oplossing gevonden voor mijn probleem door de hulp van me vriend.Phntm schreef op zondag 05 februari 2012 @ 11:57:
Heren, sinds vrijdag heb ik last van "Your connection to the server has timed out." errors. Het is weer hetzelfde drama als een paar maanden terug en ik begin er weer schijtziek van te worden. Iemand enig idee wat er te doen valt om dit probleem te verhelpen? Of moet ik weer wachten to DICE weer hun game patcht zonder een oude bug terug te laten komen.
al eens geprobeerd via battlelog.battlefield.com.Verwijderd schreef op maandag 06 februari 2012 @ 20:54:
Mijn probleem
heb altijd bf2 gespeeld,dacht het is tijd voor bf3.
alles geinstalleerd, drivers geupdate, alle prog nagekeken voor updates, dirext x, pb, enz....
ik wil bf3 opstarten, steeds komt er bf3 werkt niet meer.......
zowel via origin als rechtreekt de snelkoppeling van bf3 op het bureaublad.
ik heb reeds mijn probleem gegoogeld,maar niets wil werken, plz help!!!!!!!!!!
[ Voor 88% gewijzigd door Morfang op 07-02-2012 13:11 ]
probeer mijn oplossing, heeft al die vervelende disconnected, server connection time out en connection errors verholpen. Het heeft me gered en het kan jou ook helpen.Morfang schreef op dinsdag 07 februari 2012 @ 12:30:
Aargh! Wie kan me helpen met het 'You were disconnected from EA Online (1)'-probleem? Ik heb PB al ge-update via pb.exe, ik heb zowel BF3 als Origin opnieuw geïnstalleerd. BF3.exe heb ik ingesteld zodat ie runt als administrator. Ik heb SSDP Discovery en UPnP op mijn computer uitgezet. Reboot van de PC is ook al geprobeerd.
Ik klik op een server, Origin start BF3 op. Hij gaat van 'Joining server', naar 'Initializing' en vervolgens naar 'Logging in'. Vervolgens komt dus die klote 'You were disconnected from EA Online (1)'-error.
Iemand?
Net geprobeerd, helpt ook niet. Hij blijft hangen op 'Joining Server'. Het is echt om gek van te worden. Als je een nieuwe game koopt, dan verwacht je die ook gewoon te kunnen spelen...Phntm schreef op dinsdag 07 februari 2012 @ 13:23:
[...]
probeer mijn oplossing, heeft al die vervelende disconnected, server connection time out en connection errors verholpen. Het heeft me gered en het kan jou ook helpen.
Dat is omdat je origin waarschijnlijk in offline mode staat. De servers waren net pas weer online gezet na hun server maintainenceMorfang schreef op dinsdag 07 februari 2012 @ 13:28:
[...]
Net geprobeerd, helpt ook niet. Hij blijft hangen op 'Joining Server'. Het is echt om gek van te worden. Als je een nieuwe game koopt, dan verwacht je die ook gewoon te kunnen spelen...
Nope, Origin draait gewoon in de online mode. Ik ben nu aan het live chatten met zo'n feedback-chick. Hopelijk komt daar wat uit...Phntm schreef op dinsdag 07 februari 2012 @ 13:38:
[...]
Dat is omdat je origin waarschijnlijk in offline mode staat. De servers waren net pas weer online gezet na hun server maintainence
[ Voor 11% gewijzigd door Morfang op 07-02-2012 13:53 ]
Verwijderd
hier hetzelfde probleemMorfang schreef op dinsdag 07 februari 2012 @ 13:28:
[...]
Net geprobeerd, helpt ook niet. Hij blijft hangen op 'Joining Server'. Het is echt om gek van te worden. Als je een nieuwe game koopt, dan verwacht je die ook gewoon te kunnen spelen...
[ Voor 32% gewijzigd door Verwijderd op 07-02-2012 15:53 ]
[ Voor 7% gewijzigd door NoFearCreations op 07-02-2012 18:31 ]
---RAWE CEEK!!!---
Nou, blijkbaar toch een hardware probleem. Gisteren ging de pc helemaal niet meer aan. Vervolgens wat met de powerknop zit te spelen en toen ging die aan...voor zo'n 3 minuten. Zat net in Windows en bam! scherm zwart. Ik vermoed dat het dus toch m'n videokaart is. Waarom, ik had m'n pc herstart en vervolgens heel snel de videokaart op disabled gezet. Vervolgens springt die dan over op een 800 bij 600 beeld (zo ongeveer). Ik ging ervan uit dat die dan wel zou werken. Maar nee, hij ging weer uit. Wat blijkt, volgens mij heb ik geen onboard videokaart op het moederbord.(GA-MA790XT-UD4P) Het enige wat ik zie is een vga aansluiting op m'n videokaart.lentheman1 schreef op zondag 29 januari 2012 @ 14:33:
Na maandenlang gewoon BF3 te kunnen spelen (MP) heb ik ineens sinds 2 weken problemen met uitval.
Tijdens het gamen krijg ik een zwart scherm. Ik hoor m'n fans in m'n kast doorlopen maar ik kan niet switchen naar windows of ctrl-alt-deleten. Hij reageert nergens op. M'n muis werkt ook niet meer. Zelfs als ik 10 seconden m'n powerknop inhoud gebeurt er niets. Ik moet echt achter op m'n behuizing een knop indrukken om hem uit te zetten. Als ik vervolgens weer m'n pc aanzet werkt alles gewoon weer.
ben niet gek, ik ben een koekie!
Als een MD5 check failt wil dat zeggen dat ofwel een file van punkbuster beschadigd is, of een gamefile.Arnlith schreef op woensdag 08 februari 2012 @ 19:50:
Ik wordt steeds gekickt uit servers door een of andere "... Violation (IGNORING QUERIES) #9006" of een MD5 check error. Standaard oplossing is het updaten van PunkBuster, maar dat heeft in dit geval niet gewerkt. Verder nog geprobeerd PB opnieuw te installeren, maar dit mocht ook niet baten.
Wat zou ik nog meer kunnen proberen?
Android developer & dürüm-liefhebber
*** Punkbuster.Arnlith schreef op woensdag 08 februari 2012 @ 19:50:
Ik wordt steeds gekickt uit servers door een of andere "... Violation (IGNORING QUERIES) #9006" of een MD5 check error. Standaard oplossing is het updaten van PunkBuster, maar dat heeft in dit geval niet gewerkt. Verder nog geprobeerd PB opnieuw te installeren, maar dit mocht ook niet baten.
Wat zou ik nog meer kunnen proberen?
[ Voor 18% gewijzigd door Bouli op 10-02-2012 16:50 ]
K20A daily :-)
Verwijderd
[ Voor 95% gewijzigd door Verwijderd op 11-02-2012 14:35 ]
Dat was echt maanden geleden, na vele updates dacht ik: probeer het eens er weer af te halen.volgens ea wanker moet ik 't volgende doen voor de onverklaarbare bf3.exe crashes / freezes
Dheeraj: 2-Write the following: bcdedit /set increaseuserva 2500 and the restart de PC.
Dheeraj:
Dheeraj: 3-If you didn't like it you can allways undo changes by opening cmd as Admin and write the following:
Dheeraj: bcdedit /deletevalue increaseuserv and restart again the system.
Dheeraj: it will surely works for the problem you are facing...
Waar vui zit, zit geen glans!
Dat over je hitreg: je hebt ingame bij options (esc en dan waar ook je keybindings staan)Dibbuz schreef op zondag 12 februari 2012 @ 21:24:
Sinds het begin van het uitkomen van BF3 had ik problemen met crashes.
Hier gelezen over de volgende oplossing:
[...]
Dat was echt maanden geleden, na vele updates dacht ik: probeer het eens er weer af te halen.
1e game: bam! crash na 1.5 minuut.
Ik heb nog steeds geen flauw idee wat dit dus doet en wat het getal 2500 voor moet stellen, kan je ook andere getallen ervan maken en wat zijn de gevolgen voor de verbinding.
Ik merk wel vaak dat mijn hitreg van geen kant klopt, kan het hiermee te maken hebben?
[ Voor 4% gewijzigd door ApC_IcE op 13-02-2012 06:29 ]
Corsair 4000D | MSI Z270 Gaming Pro Carbon | I7 7700K | Corsair H110i | Corsair Vengeance RGB Pro 32 GB 3200MHz | MSI RTX 3060ti 8 GB | 2 x Samsung 980 500GB | 6 x Corsair ML120 fans | Corsair RM750
[ Voor 96% gewijzigd door Help!!!! op 13-02-2012 13:48 ]
PC Specs
Asus ROG Strix B650E-E | AMD 7700X | G-Skill 32GB DDR5 6000C30 M-die | 4090 FE | LG 38GN950-B 3840*1600p 160Hz | Corsair RM1000x Shift | WD Black SN850X 1TB M.2
Verwijderd
En daar gaat het waarschijnlijk mee mis,BF3 heeft wel eens vaker moeite met kaarten die OC't zijn,instabiliteit ect is dan het gevolg.probeer ze eerst maar eens uit op de standaard settings eb kijk dan of het stabiel blijft draaien.jasiccama schreef op maandag 13 februari 2012 @ 13:23:
Bij mij ook nog steeds crashes en freezes van BF3!
In CF kan ik het spel al helemaal niet spelen, zonder CF dus even en dan een freeze/crash.
Heb de laatste ATI drivers al wel geinstalleerd.
Weet in ieder geval dat mijn pc/videokaarten etc niet te warm worden.
Videokaarten zijn overgeklokt, alleen de shaders zijn unlocked naar de HD6970.
Heb ook eventuele fixes uitgevoerd, die in dit topic staan.
Weet iemand of het zin heeft om het geheugen op te waarderen naar bijv. 8GB?
Ik werk wel met 32-bit W7 namelijk.
Spec:
Asus Sabertooth P67
I5 2500K
2 x Sapphier HD6950 2GB
4 GB Corsair Dominator GT
Cooler Master Silent Pro Gold 800W
[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 13-02-2012 14:24 ]
Wist niet dat BF3 moeite had met 32bit versie van W7, vast overheen gelezen.Verwijderd schreef op maandag 13 februari 2012 @ 14:22:
[...]
En daar gaat het waarschijnlijk mee mis,BF3 heeft wel eens vaker moeite met kaarten die OC't zijn,instabiliteit ect is dan het gevolg.probeer ze eerst maar eens uit op de standaard settings eb kijk dan of het stabiel blijft draaien.
8 gb geheugen is wel handing met bf3,geheugen gebruik gaat namelijk vaak bover de 4gb,maar ik zie dat je 32 bit win7 hebt,het heeft alleen zin om 8gb erin te zetten als je overschakeld naar 64bit win7
En had bf3 ook geen moeite,met juist de 32bit versie van Win7?
Corsair 4000D | MSI Z270 Gaming Pro Carbon | I7 7700K | Corsair H110i | Corsair Vengeance RGB Pro 32 GB 3200MHz | MSI RTX 3060ti 8 GB | 2 x Samsung 980 500GB | 6 x Corsair ML120 fans | Corsair RM750
'Heb ik eindelijk mn kamer opgeruimd, is de wereld een puinhoop'
[ Voor 50% gewijzigd door Perkouw op 14-02-2012 14:18 ]
Jammer dat die bot je geen miljoen heeft gegeven..kernel. schreef op dinsdag 14 februari 2012 @ 02:14:
-----------OBVIOUS ROBOT---------------------------
Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.
Johann Sebastian Bach
....Research your own experience; absorb what is useful, reject what is useless and add what is essentially your own....
Core i5 4670k, 8gb, MSI GTX460 HAWK TA
Verwijderd
Verwijderd
[ Voor 14% gewijzigd door Verwijderd op 14-02-2012 23:32 ]
neehoor, ik heb het met een 4GB 6990 ook, heel irritant. hij vraagt et 1 keer en dan klik ik het weg.Verwijderd schreef op dinsdag 14 februari 2012 @ 23:29:
dat komt simpelweg omdat je een vga hebt met 1024mb ram of minder,bf3 vreet vga geheugen,sowieso is het dan dus beter om aero op basic te zetten met bf3
het systeem heeft dan simpelweg te weinig vga geheugen om areo goed te laten werken...
ik heb dat ook met mijn 570 als ik teveel switch tussen bf3 en desktop
Hier hetzelfde met 2* 6950 2GB.ApC_IcE schreef op woensdag 15 februari 2012 @ 12:53:
[...]
neehoor, ik heb het met een 4GB 6990 ook, heel irritant. hij vraagt et 1 keer en dan klik ik het weg.
PC Specs
Asus ROG Strix B650E-E | AMD 7700X | G-Skill 32GB DDR5 6000C30 M-die | 4090 FE | LG 38GN950-B 3840*1600p 160Hz | Corsair RM1000x Shift | WD Black SN850X 1TB M.2
Android developer & dürüm-liefhebber
Wat voor problemen ondervond je dan? Ik heb al maanden problemen maar krijg niks. Ik heb er al vaak melding van gemaakt.Djmaddox schreef op dinsdag 14 februari 2012 @ 23:58:
Zojuist gratis Command & Conquer 4: Tiberian Twilight gekregen als compensatie voor wat problemen. Dat is nou leuke service!
Core i5 4670k, 8gb, MSI GTX460 HAWK TA
Ik zou eerst het systeem eens goed stresstesten met Furmark & Prime95/LinX & memtests86 en dan verder kijken.Mavamaarten schreef op woensdag 15 februari 2012 @ 18:34:
Ik wordt er fucking gestoord van
Pre-GPU-Overclock, Pre-patch van eergisteren: Spel loopt vast elke 10 minuten. Redelijk vaak freezes van 3 - 4 seconden of langer, altijd op van die kutmomenten (in een jet, chopper of wanneer je net iemand ziet enzo).
Na-GPU-Overclock, Pre-Patch: Spel werd veel stabieler, amper nog freezes en veel meer FPS. Niks artifacts, temperatuur netjes onder de 50°C ingame.
Toen kwam de patch. Opeens waren er artifacts (flitsende driehoeken in beeld, soms een blokjespatroon) maar niet heel erg. Memory clock wat naar beneden en het was opgelost... Maar toen kwamen die kut freezes weer.
Iemand een oplossing hiervoor? Na het overclocken had ik er compleet geen last meer van, tot de laatste update.
Oh, misschien leuk om te weten, ik heb een GTX 260 Core 216. Draait perfect op Low - High combinatie (low textures want weinig geheugen, de rest kan perfect op high en medium) op 1920x1080, Stabiel 40 - 50 FPS. Resolutie extreem verlagen geeft meer FPS maar maakt het spel echt niet stabieler (alleen lelijker) Dezelfde problemen blijven gewoon.
PC Specs
Update, had blijkbaar niet alleen C&C gekregen. Ik had ook nog Need for Speed Hot Pursuit en nog wat Amazon Pre-Order Dog tags die niet meer te halen zijn.Djmaddox schreef op dinsdag 14 februari 2012 @ 23:58:
Zojuist gratis Command & Conquer 4: Tiberian Twilight gekregen als compensatie voor wat problemen. Dat is nou leuke service!
... en een nieuwe topic openen terwijl er al een topic voor dit soort zaken is?StevenzeN schreef op donderdag 16 februari 2012 @ 01:17:
Yeuuuuuy!!!!!1!1one!1!einzwei!1!!
En toen dacht je, HIJ DOET HET EINDELIJK WEER, laat ik gelijk een heel verhaal posten ipv te spelen?!
[ Voor 9% gewijzigd door pafdaddy op 16-02-2012 06:29 ]
Dit bericht kan oorzaak of gevolg zijn van misverstanden.
Verwijderd
Yup zie mijn bericht over problemen met BF3 op PC van een vriend van me:jasiccama schreef op maandag 13 februari 2012 @ 14:47:
[...]
Wist niet dat BF3 moeite had met 32bit versie van W7, vast overheen gelezen.
MaTr1x schreef op dinsdag 10 januari 2012 @ 22:58:
Het probleem is opgelost door Windows 7 Ultimate SP1 64-bit te installeren. Ik heb het nog getest met een schone install van zijn Windows 7 Home Premium SP1 32-bit op een andere schijf en ik wist exact dezelfde problemen te produceren. Geen rare dingen gewoon een schone install + drivers + Origin + BF3. Alles patched inclusief Punkbuster.
Exact dezelfde installatie maar dan met die Windows 7 Ultimate SP1 64-bit en de game draait nu flawless. Echt schiet mij maar lek...
Ik heb er zelf geen baat bij maar ik ben het met je eens.jcj1982 schreef op donderdag 16 februari 2012 @ 12:32:
Beetje jammer die reacties, ik dacht goed te doen om andere mensen te helpen!!!!
[ Voor 25% gewijzigd door megadoom op 16-02-2012 17:29 ]
+1ApC_IcE schreef op donderdag 16 februari 2012 @ 17:12:
[...]
Ik heb er zelf geen baat bij maar ik ben het met je eens.
De reacties hier zijn om te huilen!
Je deelt tenminste wat jouw oplossing is![]()
Laat de rest maar zelf in hun sop gaarkoken.
PC Specs
Let op: Mijn post bevat meningen, aannames of onwaarheden
[ Voor 48% gewijzigd door Gamebuster op 18-02-2012 21:21 ]
Let op: Mijn post bevat meningen, aannames of onwaarheden
PBupdate.exe al eens geprobeerd?mdouble schreef op zaterdag 18 februari 2012 @ 22:05:
Komt er nou nog een oplossing voor die PB problemen ? kan nog steeds nergens joinen, behalve op de GoT servers maar die zijn leeg, zie wel dit op de BF3 site
"For players who were getting kicked yesterday due to corrupt file/memory, this issue was solved yesterday evening and was because of a version mismatch between the updated client and Punkbuster"
Hoezo, solved ?
[ Voor 62% gewijzigd door mdouble op 18-02-2012 22:40 ]
Heb het zelfde probleem, nadat ik bf3 opnieuw had geinstalleerd, want mijn windows was beschadigd dus alles opnieuw geinstalleerd. Dus alles gewoon geupdate, pb ook en nu krijg bij elke server kickt door punkbuster 0 minmdouble schreef op zaterdag 18 februari 2012 @ 22:33:
Yep, meerdere malen, blijft komen met de melding no update needed, all versions are up to date ....
PB versie 3.4:
client version: (v2.288 | A1386 ) Server version ( v1.839 | A 1386 | C2.288
Kan iemand aangeven wat zijn versie is en géén BF3 / PB problemen heeft ? Overigens kan ik wel joinen op de GoT servers, maar die zijn nu erg leeg ... daar hebben ze e.e.a. aangepast waardoor ik daar geen problemen heb.
Verwijderd
Dan moet je punkbuster ff updatenmdouble schreef op zondag 19 februari 2012 @ 22:23:
Krijg nog steeds de melding:
Game disconnected: you were kicked by PunkBuster. Stated reason: PunkBuster kicked player 'Baco2' (for 0 minutes) ... RESTRICTION:
Apple iPhone 16e LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq